Društvo

Ovako se rastače država i društvo

G.Cross RSS / 27.06.2019. u 19:30

AUTOMOBIL ULETEO U KAFIĆ U CENTRU BEOGRADA: Povređene tri osobe među kojima i trogodišnje dete, vozač pobegao .

 

 Kada oni sa vrha drzave ne postuju osnovne moralne i pravne postulate drzava se raspada.

 Kad ruzicasti sin moze da ubije i nista se ne desi ostali misle da mogu i oni.

 

 

 

 



Komentari (238)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

zilikaka zilikaka 19:41 27.06.2019

Sad si me zainteresovao

PA pogledala slike. Izgleda, čak četiri vozila učestvovala.
Ima toga da ne veruješ...








zilikaka zilikaka 19:44 27.06.2019

A što se vozača tiče

Uz pristup bazi podataka policije, sigurna sam da bi vozača u roku od par sati pronašle bilo koje tri slučajno odabrane osobe. Stoga, ostaje da vidimo koliko će njima trebati.
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 19:51 27.06.2019

Re: A što se vozača tiče

Vi ste anti-Srbi...

Ironiju na stranu, mene zanima - a to i priupitam oficire koji mi dolaze ovde - nakon što se uvere da sam patriota (po sličnom ključu kao što je Dragoljuptčo definisao za sebe na nekoj temi): "Dobro, gospodo, kada ćemo početi da štitimo narod i zemlju, a ne političke klike?" Oni ćute i sležu ramenima. Neverovatno kako ih je ružičasti paralisao strahom za egzistenciju i od sutrašnjice. Klasičan aspekt tiranije...
G.Cross G.Cross 19:51 27.06.2019

Re: A što se vozača tiče

zilikaka
Uz pristup bazi podataka policije, sigurna sam da bi vozača u roku od par sati pronašle bilo koje tri slučajno odabrane osobe. Stoga, ostaje da vidimo koliko će njima trebati.



Zili , meni je sokantno da se tip usudio da pobegne sa mesta nesrece koju je izazvao.

Sa moralne i pravne strane.
freehand freehand 20:04 27.06.2019

Re: A što se vozača tiče

G.Cross
zilikaka
Uz pristup bazi podataka policije, sigurna sam da bi vozača u roku od par sati pronašle bilo koje tri slučajno odabrane osobe. Stoga, ostaje da vidimo koliko će njima trebati.



Zili , meni je sokantno da se tip usudio da pobegne sa mesta nesrece koju je izazvao.

Sa moralne i pravne strane.

Uvek je dobra ideja da se bar brzinski progugla događaj pre nego što krene diskusija na neviđeno.
Elem, ono što se iz prvih vesti vidi je sledeće: 1) auto sa stranim tablicama udario je u druge automobile od kojih je jedan bacio u baštu kafića; 2) po jednoj verziji čovek iz automobila izjavio je da nije vozio on nego njegov poznanik za kojim policija traga, a bilo bi za očekivati da već uveliko daje izjavu.
Evo linka na jedan od izveštaja, ali valja imati na umu da su ovo sve poluinformacije do zvaničnog saopštenja policije.

KLIK
maksa83 maksa83 20:13 27.06.2019

Re: A što se vozača tiče

Elem, ono što se iz prvih vesti vidi je sledeće: 1) auto sa stranim tablicama

Table su, prema onome što sam čuo - Fr.
G.Cross G.Cross 20:17 27.06.2019

Re: A što se vozača tiče

freehand
G.Cross
zilikaka
Uz pristup bazi podataka policije, sigurna sam da bi vozača u roku od par sati pronašle bilo koje tri slučajno odabrane osobe. Stoga, ostaje da vidimo koliko će njima trebati.



Zili , meni je sokantno da se tip usudio da pobegne sa mesta nesrece koju je izazvao.

Sa moralne i pravne strane.

Uvek je dobra ideja da se bar brzinski progugla događaj pre nego što krene diskusija na neviđeno.
Elem, ono što se iz prvih vesti vidi je sledeće: 1) auto sa stranim tablicama udario je u druge automobile od kojih je jedan bacio u baštu kafića; 2) po jednoj verziji čovek iz automobila izjavio je da nije vozio on nego njegov poznanik za kojim policija traga, a bilo bi za očekivati da već uveliko daje izjavu.
Evo linka na jedan od izveštaja, ali valja imati na umu da su ovo sve poluinformacije do zvaničnog saopštenja policije.

KLIK


Carli , ti nisi razumeo sta sam hteo da kazem. Zemlja u kojoj neko rani 3 godine staro dete i USUDI se da pobegne je zemlja koja ima problem.

floki floki 20:32 27.06.2019

Re: A što se vozača tiče

jbm li ga, evo ja sad mogu da ti postavim ovde 3-4 vesti iz jedne zemlje, gde je lik zviznuo autom u drugi auto, ubio majku i povredio dete pa pobegao, ili da je udario dete kolima, dao mu 20 evra da ćuti pa pobegao, ili je lik udario dete kolima, ostalo da leži na putu a on otišao u kupovinu.

biće da je nemačka, na osnovu toga u debelom kurcu, ako je sudeći po tvojoj logici

ja bih pre rekao da nezamislivih budala i gnjida za volanom ima svugde, kao i ljudi koji umeju da izvuku debelo glup zaključak

problem je ako se to ne kažnjava, a moralo bi, drakonski

maksa83 maksa83 20:36 27.06.2019

Re: A što se vozača tiče

ja bih pre rekao da nezamislivih budala i gnjida za volanom ima svugde,

Poslednje što sam čuo je da se cela stvar desila tako što tip nije stao na STOP pa ga je nabo BMW koji je išao suludom brzinom i odbacio ga na nepropisno parkiran auto koji je uleteo u baštu.

To je sve što treba da znaš o Srbiji 2019.
freehand freehand 20:41 27.06.2019

Re: A što se vozača tiče

Carli , ti nisi razumeo sta sam hteo da kazem. Zemlja u kojoj neko rani 3 godine staro dete i USUDI se da pobegne je zemlja koja ima problem.

Ja nisam Čarli a Floki me je preduhitrio sa odgovorom. Dakle, u svakoj državi na svetu imaš ovakve događaje na dnevnoj osnovi. Razlika je u tome šta se desi sa počiniocima ako su zvučna imena po bilo kom osnovu.
U konkretnoj situaciji deluje, po silini udarca i posledicama da je bilmez ovzio divljački. Ne znamo da li je samo siledžija, da li je bio pijan, dr0ogiran, štagod.
A bajdvej - dete u ovvakvom događaju nije ranjeno već povređeno, i zemlja problem ima ako počinilac ne bvude uhvaćen i adekvatno kažnjen.
To šta se neko USUDIO je pišvaser od krupnih reči za zasenjivanje prostote.
alselone alselone 20:42 27.06.2019

Re: A što se vozača tiče

Poslednje što sam čuo je da se cela stvar desila tako što tip nije stao na STOP pa ga je nabo BMW koji je išao suludom brzinom i odbacio ga na nepropisno parkiran auto koji je uleteo u baštu.

Sudelovao sam jednom u Americi sličnom događaju koji je bio kao sa filma. Uključujem se u desno na belt road, prvi sam u redu ali čekam pošto je gužva na glavnom putu. Menja se svetlo ali jedan lik u kamionetu ne jebenda i nastavlja pravo, kupi jednog sirotanovića što je krenuo pravo, odbija se, nabada još jednog ali pošto je težak uspeva da održi pravac napred i produžava kao da se ništa nije desilo. U tome se i ja uključujem jedno pešes automobila iza njega. Posle par stotina metara kamionet staje u desnoj traci, suvozač istrčava i beži u kukuruze. Kamionet nastavlja.
floki floki 20:43 27.06.2019

Re: A što se vozača tiče

ma jasno je to makso skroz, da takvi zaglave masnu robiju i strašne novčane kazne po ekspresnom postupku, onda bi i toga bilo mnogo manje (evo ni švabe ne uspevaju da iskorene budale za volanom skroz, iako ovde nema baš teče iz policije ili suda da sredi stvar)

ovi bi ovde isto toliko divljali, da smeju

nego se tuče po ušima sve redom, pa se naviknu, kao i većina srba na vezivanje pojasa

shone shone 20:44 27.06.2019

Re: A što se vozača tiče

Uvek je dobra ideja da se bar brzinski progugla događaj pre nego što krene diskusija na neviđeno. i zemlja problem ima ako počinilac ne bvude uhvaćen i adekvatno kažnjen.




I ovo je tema za blog?
Izgleda ovi u propagandnom sektoru smanjili dnevnice saradnicima pa počelo da se brljavi i otaljava ili globalne vremenske promene utiču na sumrak ideja.
U svakom slučaju površno i za reverzibilnu suspenziju vip opcije za početak kao meru sankcije sa svrhom pokušaja da se poradi na unapređenju kvaliteta bloga.
alselone alselone 20:45 27.06.2019

Re: A što se vozača tiče

floki


Vido sam da si mi odgovorio negde ali sam vido u sred noći pa sam zaboravio gde sam video pa sad ne mogu da ti odgovorim.
angie01 angie01 20:47 27.06.2019

Re: A što se vozača tiče

je zemlja koja ima problem.


pre neko vece u mom kraju, neki klinci htedose preko reda da uzmu klopu ispred neke brze hrane i neki mladici iz reda ih opomenu i ovi dripci izvade pistolje i krenu da pucaju- u redu guzva, mahom devojke i mladici, desi se tu neki policajac u civilu i on odreaguje, a oni ladno zapucase i na njega,....pazi zbog hamburgera i kobaje u pola noci, oni pucaju u ljude na ulici,...posle su bezeci, maltretirali i neke taksiste, skakali im po haubi,...ono, kao divlji zapad.

pri tome, tu je svako vece guzva, ljudi posle izlazaka dodju da jedu, cesto izbije neko sranje i ne znam, zasto nema stalnih pozornika ili patrola, ako se vec pokazalo kao rizican teren,...( jednom sam prolazila, kada su opet neki klinci, izasli iz auta i prebili neku zenu i coveka zbog parking mesta-ono, krimosi ladno svrckaju naokolo).
maksa83 maksa83 20:50 27.06.2019

Re: A što se vozača tiče

Vido sam da si mi odgovorio negde ali sam vido u sred noći pa sam zaboravio gde sam video pa sad ne mogu da ti odgovorim.

Ako treba da zalaufamo blog do 400 komentara za 17 minuta, prilažem sliku na kojoj članovi benda ZZ Top poziraju sa nekim poštarima:

shone shone 20:51 27.06.2019

Re: A što se vozača tiče

mene zanima - a to i priupitam oficire koji mi dolaze ovde


nakon što se uvere da sam patriota



Dobro, gospodo, kada ćemo početi da štitimo narod i zemlju, a ne političke klike?" Oni ćute i sležu ramenima.






Počeo si da brišeš vlastite komentare na vlastitom blogu - u hodu.
Da te podsetim - to su oni specijalci koje si postrojavao i kojima si ,,pretio,, meni i Tasi? Šta bi? Pojeli popili i odjebali te ,,sležući ramenima postiđeno i skrušeno?
nepopustljiv nepopustljiv 20:52 27.06.2019

Re: A što se vozača tiče

maksa83
Vido sam da si mi odgovorio negde ali sam vido u sred noći pa sam zaboravio gde sam video pa sad ne mogu da ti odgovorim.

Ako treba da zalaufamo blog do 400 komentara za 17 minuta, prilažem sliku na kojoj članovi benda ZZ Top poziraju sa nekim poštarima:


Ne mogu da verujem da razgovor o ovakvom događaju pretvaraš u sprdnju?!
Strašno!
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 20:55 27.06.2019

Re: sns-izacija vesti

maksa83

Poslednje što sam čuo je da se cela stvar desila tako što tip nije stao na STOP pa ga je nabo BMW koji je išao suludom brzinom i odbacio ga na nepropisno parkiran auto koji je uleteo u baštu.

To je sve što treba da znaš o Srbiji 2019.

Ne, ti si anti-Srbin. Bottom line je da su to FRA tablice, nesmotreni Zapadnjak koji je uleteo u raskrsnicu u mirne građane koji su tuda nevino prolazili BMW-om, a zatim su se takođe namerno zabili u auto koji su lažno optužili da je nepropisno parkiran; a i Serge je to namerno objavio da bi napao Srbiju a zaštitio svoje Francuze.
alselone alselone 20:57 27.06.2019

Re: A što se vozača tiče

Ako treba da zalaufamo blog do 400 komentara za 17 minuta, prilažem sliku :


floki floki 20:57 27.06.2019

Re: A što se vozača tiče

ma na startap blogu, kanda je još prva strana

evo da i ja ubrzam diskusiju, pa će poljaci sa bloga (gedža i još ko) da se jave:

jebo te, poljaci mrze ruse a ovi im posle kraja rata dali skoro 200km pruske teritorije na zapadu, 8 miliona nemaca proterano odatle, protestantsko kulturno nasleđe obrisano kao srpsko u crnoj gori što će da bude...

i sad poljaci, kad mrze staljina i ruse, što ne vrnu švabama nazad to što im rusi pokloniše? kez
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 21:00 27.06.2019

Re: A što se vozača tiče

shone
ћоми





Ти баш решио да пређеш са 24х на трајни режим? Добро, поштујем твоју одлуку.
maksa83 maksa83 21:00 27.06.2019

Re: A što se vozača tiče

alselone
<neka glupa slika>

Bolje od tebe nisam očekivao. ALSELJONE...
alselone alselone 21:00 27.06.2019

Re: A što se vozača tiče

poljaci


Poljaci su žive legende. Sećam se nekog njihovog političara koji je predlagao da se Poljska proglasi za kraljevinu sa Isusom na mestu kralja.
alselone alselone 21:01 27.06.2019

Re: A što se vozača tiče

Bolje od tebe nisam očekivao. ALSELJONE...


Vukajlija - Rumun
nepopustljiv nepopustljiv 21:04 27.06.2019

Re: sns-izacija vesti

Srđan Fuchs
maksa83

Poslednje što sam čuo je da se cela stvar desila tako što tip nije stao na STOP pa ga je nabo BMW koji je išao suludom brzinom i odbacio ga na nepropisno parkiran auto koji je uleteo u baštu.

To je sve što treba da znaš o Srbiji 2019.

Ne, ti si anti-Srbin. Bottom line je da su to FRA tablice, nesmotreni Zapadnjak koji je uleteo u raskrsnicu u mirne građane koji su tuda nevino prolazili BMW-om, a zatim su se takođe namerno zabili u auto koji su lažno optužili da je nepropisno parkiran; a i Serge je to namerno objavio da bi napao Srbiju a zaštitio svoje Francuze.

Ma kakav kur stranac?
Beograd je pun stranih tablica koje voze domaći ljudi.

maksa83 maksa83 21:04 27.06.2019

Re: A što se vozača tiče

čarlivoje
Ne mogu da verujem da razgovor o ovakvom događaju pretvaraš u sprdnju?!
Strašno!

nsarski nsarski 21:05 27.06.2019

Re: A što se vozača tiče

pazi zbog hamburgera i kobaje u pola noci


Juuu, a šta ti radiš na takvom mestu u pola noći?! NG, ja sam bio uveren da ti biraš šta jedeš.

Ali, kad smo već na temi, unuk čoveka koji je izmislio Red Bull je pijan (a moguće i drogiran) ubio policajca svojim Ferarijem, pobegao sa lica mesta i do danas nije odgovarao pred sudom. Razni trikovi su upotrebljeni da to tako bude, uključujući podmićivanje porodice ubijenog policajca koja nije pokrenula tužbu. Evo za sve
Nedodirljivi naslednik Red Bull-a na Tajlandu

Ali, nisam hteo o tome. Za sada nemamo pojma ko je tačno kriv za udes (neko svakako jeste). Ako auto ima strane tablice, to ne mora da znači da je vozač stranac (a i kako bi mu to umanjilo krivicu, ako je kriv?). Ja ponekad vozim auto sa stranim registarsim tablicama, ali nisam stranac, majke mi.

Nego, najzad sam hteo da postavim jednu fotku koju sam napravio pre 5-6 dana kod Kalenićeve pijace. Primetiti marku automobila, registraciju i način parkiranja. TO je naš problem, ta bahatost izuzetnih. (O ubistvu na naplatnoj rampi da ne ponavljamo.)



shone shone 21:06 27.06.2019

Re: A što se vozača tiče

pre neko vece u mom kraju, neki klinci


Uvek je dobra ideja da se bar brzinski progugla događaj pre nego što krene diskusija na neviđeno.


Jutros oko 8 časova došlo je do tuče ispred jednog lokala brze hrane u Ulici maršala Tolbuhina u Novom Beogradu, nakon čega su trojica mladića, koji su učestvovali u tuči, pobegli sa lica mesta.Zbog jutrošnje pucnjave uhapšen je Vukašin Šijan (20) sin Zorana Šijana! Pored njega, uhapšeni su i Stefan Suvajac (19) i Niko Kantara (20).


jadragoljub jadragoljub 21:06 27.06.2019

Re: A što se vozača tiče

floki
ma na startap blogu, kanda je još prva strana

evo da i ja ubrzam diskusiju, pa će poljaci sa bloga (gedža i još ko) da se jave:

jebo te, poljaci mrze ruse a ovi im posle kraja rata dali skoro 200km pruske teritorije na zapadu, 8 miliona nemaca proterano odatle, protestantsko kulturno nasleđe obrisano kao srpsko u crnoj gori što će da bude...

i sad poljaci, kad mrze staljina i ruse, što ne vrnu švabama nazad to što im rusi pokloniše? kez

vole da mrze radovad de thrd.
jasno je da će da ih mrze kad su im sjebali veliku plsku, onomad , pre komunista još. sjebaligi rusi tisućljetni san, reknulo bise.
poljaci su , ničim zasluženo dobili pola istočne prusije, a rusi drže ono parče preostalo oko kalinjin grada , nemci ćute, ne smeju da traže da im se vrate istočna prusija koja im je oteta posle prvog rata. a poljaci, teške pizde. poljaci su jedini u evropi u dvaestom veku držali jevreje u getima, . tolko o njihovom moralu.
shone shone 21:12 27.06.2019

Re: A što se vozača tiče

Ne mogu da verujem da razgovor o ovakvom događaju pretvaraš u sprdnju?!
Strašno!

Događaj je tragičan sam po sebi. Sprda se sa zloupotrebom tragičnog događaja u jeftine politikantske trikove da se opljuje baš sve u ovoj zemlji i u svakom trenutku i na svakom mestu i to vrlo jeftino i diletantski.

dakle Čarli nisi u pravu i revidiraj komentar. A i ne moraš. verujem da se sprdaš.
PS I ne želim da ti se izvinim.

G.Cross G.Cross 21:14 27.06.2019

Re: A što se vozača tiče

nsarski
pazi zbog hamburgera i kobaje u pola noci


Juuu, a šta ti radiš na takvom mestu u pola noći?! NG, ja sam bio uveren da ti biraš šta jedeš.

Ali, kad smo već na temi, unuk čoveka koji je izmislio Red Bull je pijan (a moguće i drogiran) ubio policajca svojim Ferarijem, pobegao sa lica mesta i do danas nije odgovarao pred sudom. Razni trikovi su upotrebljeni da toa tako bude, uključujući podmićivanje porodice ubijenog policajca koja nije pokrenula tužbu. Evo za sve
Nedodirljivi naslednik Red Bull-a na Tajlandu

Ali, nisam hteo o tome. Za sada nemamo pojma o tome ko je tačno kriv za udes (neko svakako jeste). Ako auto ima strane tablice, to ne mora da znači da je vozač stranac (a i kako bi mu to umanjilo krivicu, ako je kriv?). Ja ponekad vozim auto sa stranim registarsim tablicama, ali nisam stranac, majke mi.

Nego, najzad sam hteo da postavim jednu fotku koju sam napravio pre 5-6 dana kod Kalenićeve pijace. Primetiti marku automobila, registraciju i način parkiranja. TO je naš problem, ta bahatost izuzetnih. (O ubistvu na naplatnoj rampi da ne ponavljamo.)





Da
shone shone 21:15 27.06.2019

Re: A što se vozača tiče

Carli , ti nisi razumeo sta sam hteo da kazem.


Nije Čarli - Free je objasnio - lepo.
nepopustljiv nepopustljiv 21:15 27.06.2019

Re: A što se vozača tiče

shone
Ne mogu da verujem da razgovor o ovakvom događaju pretvaraš u sprdnju?!
Strašno!

Događaj je tragičan sam po sebi. Sprda se sa zloupotrebom tragičnog događaja u jeftine politikantske trikove da se opljuje baš sve u ovoj zemlji i u svakom trenutku i na svakom mestu i to vrlo jeftino i diletantski.

dakle Čarli nisi u pravu i revidiraj komentar. A i ne moraš. verujem da se sprdaš.
PS I ne želim da ti se izvinim.


Izvini!
srdjan.pajic srdjan.pajic 21:16 27.06.2019

Re: A što se vozača tiče

maksa83
Vido sam da si mi odgovorio negde ali sam vido u sred noći pa sam zaboravio gde sam video pa sad ne mogu da ti odgovorim.

Ako treba da zalaufamo blog do 400 komentara za 17 minuta, prilažem sliku na kojoj članovi benda ZZ Top poziraju sa nekim poštarima:




Saće huči sa nagradnim pitanjem: koji je od džentlmena na slici Lepi Neško?
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 21:18 27.06.2019

Re: A što se vozača tiče

Ja ponekad vozim auto sa stranim registarsim tablicama, ali nisam stranac, majke mi.

Не верујемо! Имаш ти неки сертификат да ниси странац?
freehand freehand 21:22 27.06.2019

Re: A što se vozača tiče

maksa83
ja bih pre rekao da nezamislivih budala i gnjida za volanom ima svugde,

Poslednje što sam čuo je da se cela stvar desila tako što tip nije stao na STOP pa ga je nabo BMW koji je išao suludom brzinom i odbacio ga na nepropisno parkiran auto koji je uleteo u baštu.

To je sve što treba da znaš o Srbiji 2019.

E to je to.
Ko beše vozio kantrimena što ubi dečka na Brankovom mostu?
G.Cross G.Cross 21:25 27.06.2019

Re: A što se vozača tiče

freehand
Carli , ti nisi razumeo sta sam hteo da kazem. Zemlja u kojoj neko rani 3 godine staro dete i USUDI se da pobegne je zemlja koja ima problem.

Ja nisam Čarli a Floki me je preduhitrio sa odgovorom. Dakle, u svakoj državi na svetu imaš ovakve događaje na dnevnoj osnovi. Razlika je u tome šta se desi sa počiniocima ako su zvučna imena po bilo kom osnovu.
U konkretnoj situaciji deluje, po silini udarca i posledicama da je bilmez ovzio divljački. Ne znamo da li je samo siledžija, da li je bio pijan, dr0ogiran, štagod.
A bajdvej - dete u ovvakvom događaju nije ranjeno već povređeno, i zemlja problem ima ako počinilac ne bvude uhvaćen i adekvatno kažnjen.
To šta se neko USUDIO je pišvaser od krupnih reči za zasenjivanje prostote.



Izvini free ovo Charlie nije bilo namerno.
NA to sto se neko USUDIO ili se nije usudio zbog straha od reperkusija definise snagu jedne drzave i jednog drustva.
Sad ako je bio stranac ili samo neko kao vozac Mini countryman a ( koji nikada nije pronadjen, auto ) nije vazno.
Oni od straha od drzave moraju da ostanu gde jesu.
Da ne misle sa njihov tata , big brother ili ko bilo moze da ih izuzme iz pravnog sistema drzave Srbije.
Koji postoji, jel da ?
shone shone 21:30 27.06.2019

Re: A što se vozača tiče

NA to sto se neko USUDIO definise snagu jedne drzave i jednog drustva.


Oni od straha od drzave moraju da ostanu gde jesu.


Sad je momenat da zaljubljenici i poznavaoci statističkih podataka objave grafičke i ostale uporedne analize stope kriminaliteta u drugim državama. Da odmerimo đoku na tabeli.
Možda i nismo najgori?

angie01 angie01 21:31 27.06.2019

Re: A što se vozača tiče

Juuu, a šta ti radiš na takvom mestu u pola noći?! NG, ja sam bio uveren da ti biraš šta jedeš.


sarski, hvala sto brines- no nisam bila prisutna.

Za sada nemamo pojma o tome ko je tačno kriv za udes (neko svakako jeste). Ako auto ima strane tablice, to ne mora da znači da je vozač stranac (a i kako bi mu to umanjilo krivicu, ako je kriv?). Ja ponekad vozim auto sa stranim registarsim tablicama, ali nisam stranac, majke mi.


uhvatili vlasnika i on je izjavio kako nije on vozio nego njegov prijatelj, ali ne moze da otkrije njegov identitet, jer ga ne poznaje bas dobro.
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 21:34 27.06.2019

Re: A što se vozača tiče

Sad je momenat da zaljubljenici i poznavaoci statističkih podataka objave grafičke i ostale uporedne analize stope kriminaliteta u drugim državama. Da odmerimo đoku na tabeli.
Možda i nismo najgori?

Могли би, као и број нерешених убистава у Србији, од 2012. наовамо.
G.Cross G.Cross 21:37 27.06.2019

Re: A što se vozača tiče

shone
NA to sto se neko USUDIO definise snagu jedne drzave i jednog drustva.


Oni od straha od drzave moraju da ostanu gde jesu.


Sad je momenat da zaljubljenici i poznavaoci statističkih podataka objave grafičke i ostale uporedne analize stope kriminaliteta u drugim državama. Da odmerimo đoku na tabeli.
Možda i nismo najgori?



Ja nikad ne komentarisem tvoje komentare. Bilo bi lepo ako bi i ti uspeo da ne komentarises moje.

Nema smisla. Ne doprinosi nicemu.

Mozemo lepo da zivimo jedni pored drugih.

shone shone 21:40 27.06.2019

Re: A što se vozača tiče

Ja nikad ne komentarisem tvoje komentare. Bilo bi lepo ako bi i ti uspeo da ne komentarises moje.


Tako ti vidiš demokratsku raspravu?

Teško da ću uspeti a ti pokušaj sa proverenom metodologijom dragog nam Fusch-a
pa nastavite sa ,,monodramom,,

Mozemo lepo da zivimo jedni pored drugih.


Po tvojim i sličnim pravilima?

I treba da živimo normalno što ne podrazumeva da moramo isto i da mislimo.

Ovako se rastače država i društvo


Sa naslovom se slažem - pod uslovom da se odnosi ne na događaj nego na tvoj pokušaj da isti upotrebiš u pokušaju da pljuneš na državu u kojoj ni ne živiš koliko sam shvatio.
freehand freehand 21:45 27.06.2019

Re: A što se vozača tiče

Izvini free ovo Charlie nije bilo namerno.
NA to sto se neko USUDIO ili se nije usudio zbog straha od reperkusija definise snagu jedne drzave i jednog drustva.
Sad ako je bio stranac ili samo neko kao vozac Mini countryman a ( koji nikada nije pronadjen, auto ) nije vazno.
Oni od straha od drzave moraju da ostanu gde jesu.
Da ne misle sa njihov tata , big brother ili ko bilo moze da ih izuzme iz pravnog sistema drzave Srbije.
Koji postoji, jel da ?

Dva Austrijanca, obojica ravnomerno (i do vrha) pijani i drogirani, slete sa autoputa veliko brzinom, probiju zaštitnu ogradu, pa zaštitnu mrežu i zabiju se u neki kukuruz gde se zaustave posle par desetina metara. Markus koji je vozio i zaspao za volanom samo pređe na zadnje sedište i nastavi da spava.
Ujutro dođe policija, jedva ih probudi, pita ko je vozio a oni nemamo pojma. Tri puta su bili pitani a onda su dobili sat vremena da se dogovore uz ukazivanje na razne mraćne mogućnosti i perspektive koje im se otvaraju ako budu nervirali pandure. Dogovorili su se za 15 minuta i prošli sa relativno blagom kaznom..
Elem, nije to suština. Suština je da se u toj finoj i uređenoj državi nisu usudili da pobegnu sa lica mesta.

Inače, u nemačkom jeziku postoji specifičan izraz: Geisterfahrer. Označava vozača koji autoputem vozi u kontra smeru. Sad kad to znamo treba pomenuti i jedan dosta čudan običaj - doduše miniminiminimalnog dela nemačke ia austrijske omladine koja je to činila iz obesti i ludosti, takmičeći se ko će duže voziti u kontra smeru. Usuđivali su se. U uređenoj državi.
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 21:46 27.06.2019

Re: A što se vozača tiče

shone

Tako ti vidiš demokratsku raspravu?

Teško da ću uspeti a ti pokušaj sa proverenom metodologijom dragog nam Fusch-a
pa nastavite sa ,,monodramom,,

Mozemo lepo da zivimo jedni pored drugih.


Po tvojim i sličnim pravilima?

I treba da živimo normalno što ne podrazumeva da moramo isto i da mislimo.


Стално се позиваш/те (волиш 1. лице множине) на демократију; а када вам је човек пружи, ви перфидно ниподаштаваш/те иномишљенике. Моје питање зато к Теби, Брате Анакине - да ли су те ниподаштавали када си био млад, у формативним годинама? Молим одговор.
G.Cross G.Cross 21:47 27.06.2019

Re: A što se vozača tiče

shone
Ja nikad ne komentarisem tvoje komentare. Bilo bi lepo ako bi i ti uspeo da ne komentarises moje.


Tako ti vidiš demokratsku raspravu?

Teško da ću uspeti a ti pokušaj sa proverenom metodologijom dragog nam Fusch-a
pa nastavite sa ,,monodramom,,

Mozemo lepo da zivimo jedni pored drugih.


Po tvojim i sličnim pravilima?

I treba da živimo normalno što ne podrazumeva da moramo isto i da mislimo.


Ma jel ti mislis da je ok da sin nekog bogatog oca ubije nekog na pesackom prelazu i da nikada za to ne odgovara.

DA ili NE.
Imas muda, nemas muda.
Ili je sladji sendvic.

Kad odgovoris na ovo mozda cu razmotriti da li ima smisla razgovarati sa tobom.
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 21:51 27.06.2019

Re: A što se vozača tiče

pod uslovom da se odnosi ne na događaj nego na tvoj pokušaj da isti upotrebiš u pokušaju da pljuneš na državu u kojoj ni ne živiš koliko sam shvatio


Какве везе има да ли живи или не? Припада национу. Инвестира, има фамилију у њој. Дакле, има права и да је критикује. Или ти сматраш да имаш право да му ускратиш ту критику? Ако сматраш то, чиме си то право тачно заслужио? Као некакав чиновничић у тренутној влади?
G.Cross G.Cross 21:53 27.06.2019

Re: A što se vozača tiče

freehand
Izvini free ovo Charlie nije bilo namerno.
NA to sto se neko USUDIO ili se nije usudio zbog straha od reperkusija definise snagu jedne drzave i jednog drustva.
Sad ako je bio stranac ili samo neko kao vozac Mini countryman a ( koji nikada nije pronadjen, auto ) nije vazno.
Oni od straha od drzave moraju da ostanu gde jesu.
Da ne misle sa njihov tata , big brother ili ko bilo moze da ih izuzme iz pravnog sistema drzave Srbije.
Koji postoji, jel da ?

Dva Austrijanca, obojica ravnomerno (i do vrha) pijani i drogirani, slete sa autoputa veliko brzinom, probiju zaštitnu ogradu, pa zaštitnu mrežu i zabiju se u neki kukuruz gde se zaustave posle par desetina metara. Markus koji je vozio i zaspao za volanom samo pređe na zadnje sedište i nastavi da spava.
Ujutro dođe policija, jedva ih probudi, pita ko je vozio a oni nemamo pojma. Tri puta su bili pitani a onda su dobili sat vremena da se dogovore uz ukazivanje na razne mraćne mogućnosti i perspektive koje im se otvaraju ako budu nervirali pandure. Dogovorili su se za 15 minuta i prošli sa relativno blagom kaznom..
Elem, nije to suština. Suština je da se u toj finoj i uređenoj državi nisu usudili da pobegnu sa lica mesta.

Inače, u nemačkom jeziku postoji specifičan izraz: Geisterfahrer. Označava vozača koji autoputem vozi u kontra smeru. Sad kad to znamo treba pomenuti i jedan dosta čudan običaj - doduše miniminiminimalnog dela nemačke ia austrijske omladine koja je to činila iz obesti i ludosti, takmičeći se ko će duže voziti u kontra smeru. Usuđivali su se. U uređenoj državi.



U redu je free ( ne Charlie) deca bogatih po Srbiji mogu da ubiju koga hoce svojim bolidima
zato sto free ima primere da se to dogodilo i u omrazenoj nemackoh, narocito zato sto ta ista Nemacka ne pomaze nase demonstracije u kojima mi nikoga u stvari ne diramo. I tako to.
Mora da postoji moralna cRvena linija ili drustvo ne postoji. A time ni drzava, ma koliko nas rijaliti programi ubedjivali u suprotno.
freehand freehand 21:55 27.06.2019

Re: A što se vozača tiče

Srđan Fuchs
pod uslovom da se odnosi ne na događaj nego na tvoj pokušaj da isti upotrebiš u pokušaju da pljuneš na državu u kojoj ni ne živiš koliko sam shvatio


Какве везе има да ли живи или не? Припада национу. Инвестира, има фамилију у њој. Дакле, има права и да је критикује. Или ти сматраш да имаш право да му ускратиш ту критику? Ако сматраш то, чиме си то право тачно заслужио? Као некакав чиновничић у тренутној влади?

Banuj ga, a onda ga olajavaj.

Aujbt, pa ne možeš ovde... Traži od Krosa pristup ključevima od tavnice i pendreku.
Ako ne da - preti mu nekim od vladika koji su ti amigosi, ili celim sinodom ili komandantom žandaremerije i načelnikom Generaštaba idf.
freehand freehand 21:56 27.06.2019

Re: A što se vozača tiče

U redu je free ( ne Charlie) deca bogatih po Srbiji mogu da ubiju koga hoce svojim bolidima
zato sto free ima primere da se to dogodilo i u omrazenoj nemackoh, narocito zato sto ta ista Nemacka ne pomaze nase demonstracije u kojima mi nikoga u stvari ne diramo. I tako

Srđan Fuchs Srđan Fuchs 21:58 27.06.2019

Re: A što se vozača tiče

Ко је тебе било шта питао? Или сте вас двојица couple, па се ти осетиш прозвано када ти неко дирне љубавника? Ако је ово, онда се извињавам што сам ти дирао дечка.
angie01 angie01 22:00 27.06.2019

Re: A što se vozača tiče

..nezvanicno kazu?, da je vozac pretio ovima u drugom automobilu, drao se na suvozaca, daj mi hekler, daj mi pistolj i da je posle pobegao sa pistoljem...
hoochie coochie man hoochie coochie man 22:00 27.06.2019

Re: A što se vozača tiče

Saće huči sa nagradnim pitanjem: koji je od džentlmena na slici Lepi Neško?


E baš neću

nego, znaš li ti ko je na ovoj slici?
Partizani i ko s njima?
G.Cross G.Cross 22:06 27.06.2019

Re: A što se vozača tiče

freehand
U redu je free ( ne Charlie) deca bogatih po Srbiji mogu da ubiju koga hoce svojim bolidima
zato sto free ima primere da se to dogodilo i u omrazenoj nemackoh, narocito zato sto ta ista Nemacka ne pomaze nase demonstracije u kojima mi nikoga u stvari ne diramo. I tako




Da, nadji mi primer deteta na primer vlasnika neke radio stanice u Austriji ili Nemackoj koji je to uradio i ostao slobodan zbog toga sto je dete vlasnika radio stanice.

I da , nisu pobegli, tebi je to mozda smesno ali to je kljuc pravne drzave.
vrabac_onaj vrabac_onaj 22:22 27.06.2019

Re: A što se vozača tiče

alselone




sine ti bi baš da se svađaš?
nask nask 22:26 27.06.2019

Re: A što se vozača tiče

Partizani i ko s njima?


Mislim da ti u toj tvojoj rakiji ostaje previše metanola, pa opet haluciniraš:

hoochie coochie man hoochie coochie man 22:29 27.06.2019

Re: A što se vozača tiče

Zarobljen a drži pušku?
Možda.
:)
Nego, neću o tome, mlatim se sa Srkijem.
Nije mi do razgovora sličicama.
vrabac_onaj vrabac_onaj 22:29 27.06.2019

Re: A što se vozača tiče

hoochie coochie man
Saće huči sa nagradnim pitanjem: koji je od džentlmena na slici Lepi Neško?


E baš neću

nego, znaš li ti ko je na ovoj slici?
Partizani i ko s njima?


Ma pazi, mene tu još više izluđuje ta ZZ Top priča, ono kao bradonje i sve u stilu Veljka Buljajića.

Elem, evo ih puškomitraljesci Kosjerićke brigade, ako smem da primetim svi sem Ajdačića su fino izbrijani.

freehand freehand 22:32 27.06.2019

Re: A što se vozača tiče

Mislim da ti u toj tvojoj rakiji ostaje previše metanola, pa opet haluciniraš:

Brate, kakvi ste smarači... Sad će još ispasti da ustaše i partizani nisu bili najbolji drugovi i nisu zajedno napadali srpsku nejač?
hoochie coochie man hoochie coochie man 22:33 27.06.2019

Re: A što se vozača tiče

Elem, evo ih puškomitraljesci Kosjerićke brigade, ako smem da primetim svi sem Ajdačića su fino izbrijani.


Ma ja neki dan postavljao sliku preko pedest četnika, sa sve kokardama i zastavom, a ni jedne brade.

Al ajd ti sad Maksu ubedi da je tek svaki stoti, možda i manje od toga, nosio bradu.
Kad Maksa i Srki veruju Veljku više nego drugarima s bloga.
Propo svet načisto :)
nask nask 22:37 27.06.2019

Re: A što se vozača tiče

Nije mi do razgovora sličicama.


Ali ti je do podmetanja i širenja laži.
maksa83 maksa83 22:39 27.06.2019

Re: A što se vozača tiče

Al ajd ti sad Maksu ubedi da je tek svaki stoti, možda i manje od toga, nosio bradu.

Ne znam otkud ideja da ja stigmatizujem bradu, to uostalom pokazuje da su četnici bili ispred svog vremena tj. da su još tada predvideli celu ovu hipstersku bradnu revoluciju. Avangarda, ako možemo tako da kažemo. Plus ja jako volim ZZ Top.

shone shone 22:41 27.06.2019

Re: A što se vozača tiče

Ma jel ti mislis da je ok da sin nekog bogatog oca ubije nekog na pesackom prelazu i da nikada za to ne odgovara.


Naravno da NE!

Čak sam siguran da o tome mislim mnogo gore od tebe (koji tipkaš u avionu između 2 destinacije van Srbije sav očajan i zabrinut za ,,našom,, zlom sudbom) i sve samo iz jednog razloga - moja i naše kože ovde to svaki dan žive ali nekim čudom tebe više boli. Neće da može!.
Pritom se sprdaš (i sprdate) našom mukom mažući nas govnima što to trpimo u borbi za preživljavanjem jer smo ostali ovde (jbg neko je morao i da ostane) ubeđen da radiš ispravnu tvar.


Imas muda, nemas muda.
Ili je sladji sendvic.


Posle ovakve niskostrasne ograničenosti misliš li da si adekvatan sagovornik za bilo kakav dalji razgovor?
Muda ćeš morati da pipneš da bi se uverio.

P:S: I vrati onaj blog o tvom voznom parku koji si pobrisao ekspresno po objavljivanju.
Mislim da će to imati efekta kao melem na naše rane i tvoju empatiju.

Mnogi ovde ne gaze jer ni nemaju šta da voze.



vrabac_onaj vrabac_onaj 22:42 27.06.2019

Re: A što se vozača tiče

maksa83
Al ajd ti sad Maksu ubedi da je tek svaki stoti, možda i manje od toga, nosio bradu.

Ne znam otkud ideja da ja stigmatizujem bradu, to uostalom pokazuje da su četnici bili ispred svog vremena tj. da su još tada predvideli celu ovu hipstersku bradnu revoluciju. Avangarda, ako možemo tako da kažemo.



Ma pusti sad to, to je periferna stvar.
Vide li ti onog alselonea?
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 22:43 27.06.2019

Re: A što se vozača tiče

hoochie coochie man

Nego, neću o tome, mlatim se sa Srkijem.
Nije mi do razgovora sličicama.


Dolaze mi Đuićevci sada za koji časak - Kitchener, Hamilton, Windsor; unuci tj. A svi kod Trudoa u stranci. Treba vas pustiti da evoluirate i onda se sami priključite/tj. Evolucija vas priključi Ljev'ci.
hoochie coochie man hoochie coochie man 22:43 27.06.2019

Re: A što se vozača tiče

Ali ti je do podmetanja i širenja laži.


Kojih, da su ustaše zarobljenike razoružavali, a ti govoriš istinu da im nisu oduzimali oružje?
Na tu laž misliš?
Ne znam koja druga može da bude u pitanju.
Ne znam otkud ideja da ja stigmatizujem bradu, to uostalom pokazuje da su četnici bili ispred svog vremena tj. da su još tada predvideli celu ovu hipstersku bradnu revoluciju. Avangarda, ako možemo tako da kažemo.


Ma sve si u pravu Makso, svi su nosili brade.
shone shone 22:46 27.06.2019

Re: A što se vozača tiče

Srđan Fuchs - Молим одговор.


Nisi sposoban za racionalnim poimanjem bilo kakvog odgovora.
Kad se stabilizuješ - možda.
hoochie coochie man hoochie coochie man 22:47 27.06.2019

Re: A što se vozača tiče

Evolucija vas priključi Ljev'ci.


a što se ti malo ne raspitaš kad ti već dolaze Dujićevci da se ne brukaš?
Draža je bio levičar.
Ej bre, nemoj deliti onako kako su delili komunisti, mi smo levica sve ostalo je desnica.
Ta podela je naopaka.

Prava podela je, na jednoj starni su bili komunsiti, a na drugoj svi ostali, i levica i desnica i centar, zapravo celo građansko društvo je bilo protiv komunista.

ps. stvarno ćemo da nabijemo 200 :)
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 22:52 27.06.2019

Re: A što se vozača tiče

shone
Srđan Fuchs - Молим одговор.


Nisi sposoban za racionalnim poimanjem bilo kakvog odgovora.
Kad se stabilizuješ - možda.

Ne bulazni. Ne, nego odgovora ni nema. Vrlo jednostavno pitanje - da li su te, ili nisu, drndali u formativnim godinama?

Druga stvar, tebi pravo da budeš drkadžija prema Dija Sporoj daje to što si ostao u Srbadiji, je l'? Otkud ti znaš šta su ti ljudi napolju preturili preko glave da bi izgradili svoje živote, i ti sebe smatraš za autoriteta da im sudiš?! Pitam - s kojim pravom? Ko ti je dao pravo, Partija, Pussylips?
shone shone 22:55 27.06.2019

Re: A što se vozača tiče

Ne bulazni. Ne, nego odgovora ni nema. Vrlo jednostavno pitanje - da li su te, ili nisu, drndali u formativnim godinama?

Druga stvar, tebi pravo da budeš drkadžija prema Dija Sporoj daje to što si ostao u Srbadiji, je l'? Otkud ti znaš šta su ti ljudi napolju preturili preko glave da bi izgradili svoje živote, i ti sebe smatraš za autoriteta da im sudiš?! Pitam - s kojim pravom? Ko ti je dao pravo, Partija, Pussylips?


Nisi sposoban za racionalnim poimanjem bilo kakvog odgovora.
Kad se stabilizuješ - možda.


Hebe te što ovde nisi u mogućnosti da brišeš,prepravljaš i banuješ?
Moraš da zamoliš autora da to uradi umesto tebe.Lepo ga zamoli. Možda ti usliši.
maksa83 maksa83 22:55 27.06.2019

Re: A što se vozača tiče

Ma pusti sad to, to je periferna stvar.
Vide li ti onog alselonea?

Video. Posle onog ispada se samo nadam da nije blesav da prelazi reku u ovom smeru.
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 22:58 27.06.2019

Re: A što se vozača tiče

hoochie coochie man
Ne znam otkud ideja da ja stigmatizujem bradu, to uostalom pokazuje da su četnici bili ispred svog vremena tj. da su još tada predvideli celu ovu hipstersku bradnu revoluciju. Avangarda, ako možemo tako da kažemo.


Ma sve si u pravu Makso, svi su nosili brade.


Au bre, Hučke, težak si kao tuč, kao crna zemlja.

hoochie coochie man
Evolucija vas priključi Ljev'ci.


a što se ti malo ne raspitaš kad ti već dolaze Dujićevci da se ne brukaš?
Draža je bio levičar.
Ej bre, nemoj deliti onako kako su delili komunisti, mi smo levica sve ostalo je desnica.
Ta podela je naopaka.

Prava podela je, na jednoj starni su bili komunsiti, a na drugoj svi ostali, i levica i desnica i centar, zapravo celo građansko društvo je bilo protiv komunista.

ps. stvarno ćemo da nabijemo 200 :)


Ma bre, ovo su unuci, mladi ljudi sa Zapada, ima ljudi iz kanadske vlade. Nisu uopšte opterećeni kao vi u Srbiji. Kanađani građanski, Srbi duhovno. I to uspešni Srbi. Kanađani tojest.
hoochie coochie man hoochie coochie man 23:00 27.06.2019

Re: A što se vozača tiče

Ma bre, ovo su unuci, mladi ljudi sa Zapada, ima ljudi iz kanadske vlade. Nisu uopšte opterećeni kao vi u Srbiji. Kanađani građanski, Srbi duhovno. I to uspešni Srbi.


Pa normalno, četnički potomci, šta si drugo očekivao od ljudi sa takvim pedigreom?

edit
ovde fali smalji, evo ga :)
freehand freehand 23:01 27.06.2019

Re: A što se vozača tiče

maksa83
Al ajd ti sad Maksu ubedi da je tek svaki stoti, možda i manje od toga, nosio bradu.

Ne znam otkud ideja da ja stigmatizujem bradu, to uostalom pokazuje da su četnici bili ispred svog vremena tj. da su još tada predvideli celu ovu hipstersku bradnu revoluciju. Avangarda, ako možemo tako da kažemo. Plus ja jako volim ZZ Top.


Ček, ja sad nšta ne razumem: koji su ovi ćosavi a koji su ovi kosmati?!

shone shone 23:02 27.06.2019

Re: A što se vozača tiče

Ти баш решио да пређеш са 24х на трајни режим? Добро, поштујем твоју одлуку.


Koji deo u vajdu treba da ti objasnim?
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 23:02 27.06.2019

Re: A što se vozača tiče

shone


Hebe te što ovde nisi u mogućnosti da brišeš,prepravljaš i banuješ?
Moraš da zamoliš autora da to uradi umesto tebe.Lepo ga zamoli. Možda ti usliši.


Siguran sam da bi. Nema odgovora? Nisam ni mislio da si kadar da budeš 30 sekundi iskren prema sebi. Nije ni čudo da drugim ljudima serviraš laži kada si sam prema sebi u poziciji pasivne lagarije.
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 23:07 27.06.2019

Re: A što se vozača tiče

hoochie coochie man


Pa normalno, četnički potomci, šta si drugo očekivao od ljudi sa takvim pedigreom?

edit
ovde fali smalji, evo ga :)


Ili sa odrađenom denacifikacijom, 10 godina rudnika, pokajanje... Udba je jedina istočnoevropska služba koju je Huver pustio na američko tlo. A i vladiku Nikolaja kada čitaš iz američke, poratne faze je nebo i zemlja spram evropske, predratne i ratne.
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 23:08 27.06.2019

Re: A što se vozača tiče

shone
Ти баш решио да пређеш са 24х на трајни режим? Добро, поштујем твоју одлуку.


Koji deo u vajdu treba da ti objasnim?

Znači, to ti je poslednja? Dobro, Elojice, neka bude onda po iskanju tvome.
freehand freehand 23:10 27.06.2019

Re: A što se vozača tiče

Srđan Fuchs
shone
Ти баш решио да пређеш са 24х на трајни режим? Добро, поштујем твоју одлуку.


Koji deo u vajdu treba da ti objasnim?

Znači, to ti je poslednja? Dobro, Elojice, neka bude onda po iskanju tvome.

Komesar
hoochie coochie man hoochie coochie man 23:15 27.06.2019

Re: A što se vozača tiče

Ili sa odrađenom denacifikacijom, 10 godina rudnika, pokajanje..


Misliš?
A što njihove pretke, onako nedenacifikovane, pustiše i prigrliše na zapadu, dozvoliše im da prave svoje klubove,(nešto ne znam da li bi komuniste, svoje saveznike u ratu, tako rado gledali kako se okupljaju i slave svoju ideologiju u Amerikama) pomagaše im, vođu im odlikovaše?

Sve to da bi ih denacifikovali?

Srki, budi ozbiljan i nemoj te ljude pokušavati da evoluiraš u levičare, verovatno takvih već ima tu.
vrabac_onaj vrabac_onaj 23:27 27.06.2019

Re: A što se vozača tiče

hoochie coochie man
Ili sa odrađenom denacifikacijom, 10 godina rudnika, pokajanje..


Misliš?
A što njihove pretke, onako nedenacifikovane,


Ma pusti, teški su to licemeri na tom zapadu. Čak su i onom najgorem fašisti Živku Topaloviću kroz prste progledali.

P.S.
Jel kod tebe neki smak sveta? Ja sam na Tari, dosta visoko nekih 1300 metara, a vidim da iz pravca Valjeva živa vatra seva :)
Zezam se ali stvarno, kad grune munja kao da je dan. Ovde još uvek vedro.
nask nask 23:31 27.06.2019

Re: A što se vozača tiče

Kojih, da su ustaše zarobljenike razoružavali, a ti govoriš istinu da im nisu oduzimali oružje?
Na tu laž misliš?
Ne znam koja druga može da bude u pitanju.


Ajd ovako.

Da si malo prošarao netom posle dva klika bi našao odakle je preneta fotografija i šta na njoj zaista stoji. Posle tri klika si mogao da nađeš kako je ista fotografija već nekoliko puta korišćena za manipulaciju.

Ali i bez neta si mogao da vidiš na samoj fotografiji par detalja koji se ne uklapaju u tvoju priču. Prvo izraz lica onog nesretnika na levoj strani, drugo otvoren šlic onog nesretnika na desnoj strani, pa to da im je odeća raskopčana ... što se nikako ne uklapa u tumačenje da su na slici nekakvi prijatelji.

E sad da te pitam (vidim da ti je to bio omiljen način obraćanja nekim blogerima ovih dana):

Jesi li ti glup ili zao?

Glup, zato jer ne umeš da nađeš lako pristupnačne informacije na netu, ne umeš da shvatiš napisano (npr. tekst ispod fotografije), ne umeš da napraviš rakiju bez metanola. Ili sve to umeš ali ti ni najmanje ne smeta da i dalje širiš laži na ovom blogu, što bi te učinilo zlim.
shone shone 23:32 27.06.2019

Re: A što se vozača tiče

о је тебе било шта питао? Или сте вас двојица couple, па се ти осетиш прозвано када ти неко дирне љубавника? Ако је ово, онда се извињавам што сам ти дирао дечка.


Nastavi ovako da nas sabiraš i ostaćeš sam na Golancu kao onaj na plaži iz ,,ne daj se Ines,,.
hoochie coochie man hoochie coochie man 23:33 27.06.2019

Re: A što se vozača tiče

Valjeva živa vatra seva :)


Ma ne, to je kod Kraljeva :)

Pa pada kiša, ali ništa strašno.
Čujem i u SRPSKOJ Vojvodini pičilo :)

Kud i kad se vraćaš sa Tare?
vrabac_onaj vrabac_onaj 23:35 27.06.2019

Re: A što se vozača tiče

hoochie coochie man
Valjeva živa vatra seva :)


Ma ne, to je kod Kraljeva :)

Pa pada kiša, ali ništa strašno.
Čujem i u SRPSKOJ Vojvodini pičilo :)

Kud i kad se vraćaš sa Tare?


U nedelju, možemo nešto da organizujemo ako si slobodan. Al aj na PP.
maksa83 maksa83 23:36 27.06.2019

Re: A što se vozača tiče

Jel kod tebe neki smak sveta? Ja sam na Tari, dosta visoko nekih 1300 metara, a vidim da iz pravca Valjeva živa vatra seva :)
Zezam se ali stvarno, kad grune munja kao da je dan. Ovde još uvek vedro.


RainView

hoochie coochie man hoochie coochie man 23:36 27.06.2019

Re: A što se vozača tiče

Prvo izraz lica onog nesretnika na levoj strani,


Aha, kad zanemariš puške u rukama onda iskonstruišeš dokaze tipa šlic i izraz lica?
Pa šta da ti kažem, jako ti je to.

Ja tebe neću pitati jesi li glup jer jesi, očigledno je.
Neko ispod slike naoružanog ćoveka napiše, ovo je ratni zarobljenik, ti poveruješ.
To inteligentan ne može.
hoochie coochie man hoochie coochie man 23:37 27.06.2019

Re: A što se vozača tiče

Al aj na PP.

Ajd
nask nask 23:44 27.06.2019

Re: A što se vozača tiče

Aha,


Vidi, biti bezobrazan i biti bez obraza nisu iste kategorije. Ti nisi bezobrazan.
hoochie coochie man hoochie coochie man 23:45 27.06.2019

Re: A što se vozača tiče

nask
Aha,


Vidi, biti bezobrazan i biti bez obraza nisu iste kategorije. Ti nisi bezobrazan.


Važi.
hoochie coochie man hoochie coochie man 23:52 27.06.2019

Re: A što se vozača tiče

maksa83
Jel kod tebe neki smak sveta? Ja sam na Tari, dosta visoko nekih 1300 metara, a vidim da iz pravca Valjeva živa vatra seva :)
Zezam se ali stvarno, kad grune munja kao da je dan. Ovde još uvek vedro.


RainView



Nekad si ovde pomenuo meteobule, i dobar je.
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 23:53 27.06.2019

Re: A što se vozača tiče

hoochie coochie man

Misliš?
A što njihove pretke, onako nedenacifikovane, pustiše i prigrliše na zapadu, dozvoliše im da prave svoje klubove,(nešto ne znam da li bi komuniste, svoje saveznike u ratu, tako rado gledali kako se okupljaju i slave svoju ideologiju u Amerikama) pomagaše im, vođu im odlikovaše?

Sve to da bi ih denacifikovali?

Srki, budi ozbiljan i nemoj te ljude pokušavati da evoluiraš u levičare, verovatno takvih već ima tu.



Jes' klubove, u koje bi im se Udba ufiltriravala. Kažem ti da su mi, prošlog puta, srpske oficirske kćeri pričale da su ih Britanci pokupili iz sabirnih logora, ono pipkali mišiće, gledali konstituciju; i pravac u Britaniju u rudnike. Posle oko 10ak godina su ih pustili na slobodu; i oni se pokupili i otišli za Kenjadu. A i ja - slušam tebe i Vrapca, partizansku decu. Sutra ću savatati nekog svoje generacije da mi priča.
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 00:10 28.06.2019

Re: A što se vozača tiče

shone

Nastavi ovako da nas sabiraš i ostaćeš sam na Golancu kao onaj na plaži iz ,,ne daj se Ines,,.


Rađamo se i umiremo sami. Put do samosvesti ide kroz dekolektivizaciju svesti. Znači, to kada se vikaš "mi" zapravo je lažno "ja". Zapravo, i više vas voli brat Golanac-Šimpanzo, iako sam vam prividno neprijatelj, nego što se volite u čoporu. Klasičan personalizam, nisu vas to učili na časovima marksizma, prosto jer u marksizmu nema ličnosti - svi ste jedinke; pa neka služi Sistemu za ovo, neka za ono. Na Zapadu su ličnosti slobodne pa biraju - hoće li putem humanosti, ili dehumanizacije, Anakine. Ti si, očito, jedinka, svestan si da te upotrebljavaju i da će te odbaciti kada im ne budeš trebao više. Ništa, onda, avion i pravac za Golan, ima lepog vina i piva zanatlijskog. Oprostiće brat i pružiti ljudsku reč utehe i podrške.
maksa83 maksa83 00:13 28.06.2019

Re: A što se vozača tiče

Nekad si ovde pomenuo meteobule, i dobar je.

Pa, jeste, ali je sad, phah ... onako, mada mi je još uvek prvi izbor kad gledam vreme. Nekoliko godina je pogađao baš dobro, pa je počeo da promašuje tu i tamo, ako sam dobro shvatio modeli koji su radili više ne rade tako dobro.

Ovaj RainViewer je samo za kišu, prvi put sam ga probao večeras i rekao je "za 31 min. oluja" dok je kiša još trajala. Prestala je u sledećih 5 min. i onda stvarno pola sata kasnije krenula opet.

Neki moji autdor drugari koji se veru po šumama i gorama se kunu u yr.no ali i to je informacija od pre nekoliko godina, sve je ošlouqrac...
shone shone 00:14 28.06.2019

Re: A što se vozača tiče

Oprostiće brat i pružiti ljudsku reč utehe i podrške.


Amin.
hoochie coochie man hoochie coochie man 00:25 28.06.2019

Re: A što se vozača tiče

Ovaj RainViewer je samo za kišu, prvi put sam ga probao večeras i rekao je "za 31 min. oluja" dok je kiša još trajala. Prestala je u sledećih 5 min. i onda stvarno pola sata kasnije krenula opet.


Probaću ga.
Meni je to za kišu i najvažnije.
Šta da ti kažem, fala.

I da, četnici su kul :)
tasadebeli tasadebeli 05:35 28.06.2019

Re: A što se vozača tiče

angie01
je zemlja koja ima problem.


pre neko vece u mom kraju, neki klinci htedose preko reda da uzmu klopu ispred neke brze hrane i neki mladici iz reda ih opomenu i ovi dripci izvade pistolje i krenu da pucaju- u redu guzva, mahom devojke i mladici, desi se tu neki policajac u civilu i on odreaguje, a oni ladno zapucase i na njega,....pazi zbog hamburgera i kobaje u pola noci, oni pucaju u ljude na ulici,...posle su bezeci, maltretirali i neke taksiste, skakali im po haubi,...ono, kao divlji zapad.

pri tome, tu je svako vece guzva, ljudi posle izlazaka dodju da jedu, cesto izbije neko sranje i ne znam, zasto nema stalnih pozornika ili patrola, ako se vec pokazalo kao rizican teren,...( jednom sam prolazila, kada su opet neki klinci, izasli iz auta i prebili neku zenu i coveka zbog parking mesta-ono, krimosi ladno svrckaju naokolo).




Ето шта фаст фуд учини од Човека!

Одустајем од даљег читања коментара уз малу напомену:

Ја сам за Максом.







П.С. - Ипак је данас Видовдан, браћо Срби и сестре Српкиње и остала браћо и сестре широког нам и дугиних боја београдског спектра.

Још једна година и још једна препрека је за нама, деле се ђачке књижице и сведочанства, нека деца се радују, нека плачу и трљају изударана места на телу.

Треба то поштовати.

Ништа на овом свету није вредно једне једине дечје сузе, што би рекао онај јуродиви антисемита словенске крви што је мардељао у Сибиру.
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 05:52 28.06.2019

Re: A što se vozača tiče

A vi biste ozbiljno trebali da olabavite sa mržnjom prema Zapadu, i da ti manje pišeš svoje ostrašćene gluposti o Izraelu jer ste stavljeni na crnu listu zemalja,

što nijednom 2000-2012. nije bio slučaj. Ovo je više Šonetu upućeno nego tebi.
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 05:57 28.06.2019

Re: A što se vozača tiče

Ништа на овом свету није вредно једне једине дечје сузе, што би рекао онај јуродиви антисемита словенске крви што је мардељао у Сибиру

Ja te najozbiljnije i najdobronamernije upozoravam da prestaneš da kenjaš jer praviš štetu Srbiji. "Jurodivi antisemita" je oksimoron - ako je jurodiv, a fool for Christ's sake, onda nije antisemita, pošto bi bio onda i anti-hrišćanin, jer mu je Gospod semita. Još jednom, najljubaznije - prestani da kenjaš i praviš diplomatsku štetu Srbima i Srbiji, i ne lupetaj o stvarima koje ne razumeš. Šone, smanjite bezobrazni ton u medijima spram IL jer vam drndaju ovde ljude.
tasadebeli tasadebeli 06:02 28.06.2019

Re: A što se vozača tiče

Srđan Fuchs
A vi biste ozbiljno trebali da olabavite sa mržnjom prema Zapadu, i da ti manje pišeš svoje ostrašćene gluposti o Izraelu jer ste stavljeni na crnu listu zemalja,

što nijednom 2000-2012. nije bio slučaj. Ovo je više Šonetu upućeno nego tebi.



R U talkin' 2 me?


П.С. - Толико смо ми, Србија, на црној листи Израела да се израелским парама не гради ни неколико хотела на ексклузивним локацијама по Бгд.

Један на месту бивше америчке амбасаде, ако се не варам; тј. бивше Протића куће.

Пробао Милан Ст. Протић да у тој демократији прозападног типа поврати своју имовину наслеђену од предака - то се беше зове реституција, је л' да? - па му и наше Службе и америчке Службе, вероватно по налогу инвеститотра из Израела, у интимниим разговорима рекле да случајно не чепрка по том свом праву за повраћај имовине јербо ће имати посла са њима.

Нити пак маркетиншке фирме са седиштем у Израелу не помажу Вучићу да добија изборе?

Је л' да?

Баш ти Израелци не волУ Србију, ставили је на црну листу.


Ц, ц, ц,...



Ти ме, Мицо, не волес,
цисто сумлам, цисто сумлам...




Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana