Sex

Où est Charlie ?

Spiridon RSS / 10.08.2018. u 23:13

charlie.jpg



Komentari (70)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

Spiridon Spiridon 23:14 10.08.2018

napisite tacno mesto ispod slike

gavros gavros 12:22 11.08.2018

Re: napisite tacno mesto ispod slike

Neum? Baške vode?
Spiridon Spiridon 18:03 11.08.2018

Re: napisite tacno mesto ispod slike

gavros
Neum? Baške vode?


ma ne, fora je da pronadjes charlija (i njegove prijatelje)u ovoj guzvi na slici ...


freehand freehand 09:53 12.08.2018

Re: napisite tacno mesto ispod slike

Spiridon

Ne traži ga na pogrešnom meestu.


c_h.arlie c_h.arlie 19:26 16.08.2018

Re: napisite tacno mesto ispod slike

U desnom donjem uglu.
c_h.arlie c_h.arlie 09:00 17.08.2018

Re: napisite tacno mesto ispod slike

freehand
Spiridon

Ne traži ga na pogrešnom meestu.



Usput ... samo da pozdravim Silver, Tasu Debelog, Principesu, Spiridona ... i sve koji brinu da mi se nije nešto desilo.

Posebno pozdravljam i Alseloneta zbog njegovog konciznog komentara.

U to ime da se prisetimo jednog drugara koji je imao šta da kaže ... ali se povukao zbog logoreičnih koji nemaju šta da kažu --- ali zato melju kao vodenica.




Ooooo, jebote !
Što bi rekao Heraklit (ili neko njemu sličan), vreme, kao i sve ostalo, teče 'do jaja'.
Spiridon Spiridon 09:07 17.08.2018

Re: napisite tacno mesto ispod slike

U desnom donjem uglu.


bravo! Ti si jedini odradio zadatak. Pronasao si sam sebe i suocio se sa tom cinjenicom.

Malo li je na ovu vrucinu!

[youtube]null[/youtube]


Spiridon Spiridon 09:08 17.08.2018

Re: napisite tacno mesto ispod slike

Usput ... samo da pozdravim Silver, Tasu Debelog, Principesu, Spiridona ... i sve koji brinu da mi se nije nešto desilo.



Milan Novković Milan Novković 23:21 10.08.2018

Svira za kintu u ...


... Prigrevici
nsarski nsarski 23:26 10.08.2018

Re: Svira za kintu u ...

Milan Novković

... Prigrevici


Al' se tamo izgradilo od kad sam bio poslednji put!

Charlie? Ebdo?


P.S. Dodje mu nesto kao Zed...




Milan Novković Milan Novković 00:00 11.08.2018

Re: Svira za kintu u ...

nsarski
...

Al' se tamo izgradilo od kad sam bio poslednji put!

...

Jeste

Evo ga u slobodno vreme


korisnickoime-2 korisnickoime-2 23:30 10.08.2018

Hebdo?

Па у Паризу, где би другде био?









EDIT:

nsarski

Charlie? Ebdo?



Е јбг, иста асоцијација...

Да, да... У праву си... Зед из дед, бејби... Дефинитивно дед...






nsarski nsarski 00:29 11.08.2018

Re: Hebdo?

Da, moraju da ga ukinu jer to je važan posao. Sećaš li se onoga iz "Ćuprije" kad su Alihodži Muteveliću zakucali uvo za direk?

Vikao je, ali nikog nije bilo da ga čuje i oslobodi iz tog mučnog položaja, jer se sve živo posakrivalo u kuće ili razišlo po selima od straha, koliko pred Švabom koji dolazi toliko i pred ustanicima koji odstupaju. Varoš izgleda izumrla a most pust kao da je smrt sve po njemu zbrisala.

Ni živih ni mrtvih nema da ga brane, samo na kapiji čuči nepomičan Alihodža sa glavom priljubljenom uz direk, stenjući od bola i smišljajući i u tom položaju nove dokaze protiv Karamanlije."
(Andrić - Na Drini Ćuprija)

A kad smo kod takvog posla, preporučujem knjigu (klik na slik):

korisnickoime-2 korisnickoime-2 00:40 11.08.2018

Re: Hebdo?

nsarski
Da, moraju da ga ukinu jer to je važan posao. Sećaš li se onoga iz "Ćuprije" kad su Alihodži Muteveliću zakucali uvo za direk?

Vikao je, ali nikog nije bilo da ga čuje i oslobodi iz tog mučnog položaja, jer se sve živo posakrivalo u kuće ili razišlo po selima od straha, koliko pred Švabom koji dolazi toliko i pred ustanicima koji odstupaju. Varoš izgleda izumrla a most pust kao da je smrt sve po njemu zbrisala.

Ni živih ni mrtvih nema da ga brane, samo na kapiji čuči nepomičan Alihodža sa glavom priljubljenom uz direk, stenjući od bola i smišljajući i u tom položaju nove dokaze protiv Karamanlije."
(Andrić - Na Drini Ćuprija)

A kad smo kod takvog posla, preporučujem knjigu (klik na slik):




Е, да!

Одлично поређење то са Алихоџом!

Хвала за препоруку, нисам читао.
Bili Piton Bili Piton 00:12 11.08.2018

Charlie est

tout a fait entre nous.
Milan Novković Milan Novković 00:18 11.08.2018

Re: Charlie est

tout a fait entre nous.

Da smo mi neka nacija, i da je ovo neki blog sad bi se blogerke utrkivale da Emsiju prave društvo

korisnickoime-2 korisnickoime-2 00:21 11.08.2018

Re: Charlie est

Milan Novković
tout a fait entre nous.

Da smo mi neka nacija, i da je ovo neki blog sad bi se blogerke utrkivale da Emsiju prave društvo







Milan Novković Milan Novković 00:27 11.08.2018

Re: Charlie est

korisnickoime-2
Milan Novković
tout a fait entre nous.

Da smo mi neka nacija, i da je ovo neki blog sad bi se blogerke utrkivale da Emsiju prave društvo








No međutim, ali ipak (ovako nas profesorica zezala s korekcijom kad bi počeli rečenicu sa "no međutim" mi mu dođemo nešto, ala, slično, nalik, kao u:

korisnickoime-2 korisnickoime-2 00:32 11.08.2018

Re: Charlie est

Milan Novković
korisnickoime-2
Milan Novković
tout a fait entre nous.

Da smo mi neka nacija, i da je ovo neki blog sad bi se blogerke utrkivale da Emsiju prave društvo








No međutim, ali ipak (ovako nas profesorica zezala s korekcijom kad bi počeli rečenicu sa "no međutim" mi mu dođemo nešto, ala, slično, nalik, kao u:





М'да...

(Да цитирам нашег Шарла/Емсија.)




michiganac michiganac 23:35 12.08.2018

Re: Charlie est

Bili Piton
tout a fait entre nous.



Bili, tu comprends le français?

Kako primijetih na nekoliko posljednjih blogova da se motas oko ove urbano-arhitektonske tematike, imam prijedlog za tebe (Spiru aussi) kako da bacis kvalitetno 4h u zivotu (za dalje nastavke - samo klik na prvi komentar ispod klipa):



Ne znam koliku prodju i vidljivost ima 'arte' u Londri i tom anglo-trzistu pored impozantnog BBC-a, ali ovo gore vrijedi svake "bacene" minute.
Nadjoh i ovde na engl., ali ipak je potrebna prethodna registracija >> LINK
principessa_etrusca principessa_etrusca 08:00 13.08.2018

Re: Charlie est

Ne znam koliku prodju i vidljivost ima 'arte' u Londri i tom anglo-trzistu pored impozantnog BBC-a, ali ovo gore vrijedi svake "bacene" minute.

Ја сам одгледала, одлична емисија. (Оно што упада у очи је презентација која се обраћа гледаоцу са нормалним attention span-ом, за разлику од доста енглеске продукције истог жанра која је направљена скоро као трилер, где је наратор обично у покрету, задихан, поставља питања, па одговара на њих, онда долази неко изненађење и заокрет у току приче, а то стално држање напетости чини програм прилично напорним за гледање.)
Spiridon Spiridon 09:03 13.08.2018

Re: Charlie est

'arte'


arte je zakon --- hvala!
Bili Piton Bili Piton 10:54 13.08.2018

Re: Charlie est

michiganac


Bili, tu comprends le français?




Kad sam završio osnovnu parlao sam francuski ne samo kao navijen već i kao mator, sa sve autentičnim akcentom (direktna posledica čuvenog "francuskog zabavišta", u kom su deca intenzivno učila jezik onda kad su najprijemčivija). Kroz osnovnu se to ozbiljno nadogradilo (eksperimentalna nastava sa 6 časova francuskog nedeljno, više nego srpski!) - svi smo ga znali perfektno (plus drugi strani jezik, engleski, od petog razreda). U gimnaziji više nisam imao taj intenzivni francuski, engleski vremenom izdominirao i danas francuski sve razumem u pismenoj formi, teže u usmenoj, a najteže mi je da išta beknem jer sam sve zaboravio.
principessa_etrusca principessa_etrusca 11:02 13.08.2018

Re: Charlie est

U gimnaziji više nisam imao taj intenzivni francuski, engleski vremenom izdominirao i danas francuski sve razumem u pismenoj formi, teže u usmenoj, a najteže mi je da išta beknem jer sam sve zaboravio

То "заборављено" знање се лако поврати, само да проведеш неку недељу у франкофонском окружењу (и да игноришеш оне што би са тобом да вежбају енглески).
Bili Piton Bili Piton 11:11 13.08.2018

Re: Charlie est

Da, znam.

Najbolje mi je kad nešto probam da zaustim na francuskom a izadje "allo allo" engleski
apacherosepeacock apacherosepeacock 11:38 13.08.2018

Re: Charlie est

i danas francuski sve razumem u pismenoj formi, teže u usmenoj, a najteže mi je da išta beknem jer sam sve zaboravio.


Ja sam francuski ucila u gimnaziji i sa tim #znanjem# takodje ni da beknem, ok. vrlo malo, ali razumevanje onog sto pricaju ne-francuzi, iz francuskih bivsih kolonija recimo, mi se vratilo na nivo od 90%..

Za razliku od slusanja Francuza gde je negde na 10% i uz maksimalnu koncentraciju.
Bili Piton Bili Piton 13:06 13.08.2018

Re: Charlie est

apacherosepeacock
i danas francuski sve razumem u pismenoj formi, teže u usmenoj, a najteže mi je da išta beknem jer sam sve zaboravio.


Ja sam francuski ucila u gimnaziji i sa tim #znanjem# takodje ni da beknem, ok. vrlo malo, ali razumevanje onog sto pricaju ne-francuzi, iz francuskih bivsih kolonija recimo, mi se vratilo na nivo od 90%..

Za razliku od slusanja Francuza gde je negde na 10% i uz maksimalnu koncentraciju.


Sad sam se prisetio: nama je u višim razredima razredna bila francuskinja tako da su sva tužakanja na razrednim časovima i uopšte svaka komunikacija s njom, u razredu i van njega bila na francuskom. I stvarno smo ga rasturali, kad se setim. Jedan od naših najboljih simultanih prevodilaca s francuskog je moj drug iz klupe.
michiganac michiganac 19:40 13.08.2018

Re: Charlie est

principessa_etrusca

Ја сам одгледала, одлична емисија. (Оно што упада у очи је презентација која се обраћа гледаоцу са нормалним attention span-ом, за разлику од доста енглеске продукције истог жанра која је направљена скоро као трилер, где је наратор обично у покрету, задихан, поставља питања, па одговара на њих, онда долази неко изненађење и заокрет у току приче, а то стално држање напетости чини програм прилично напорним за гледање.)


Spiridon

arte je zakon --- hvala!



'Discovery', 'NG' i slicni su gotovo otisli u aut. Sve vise kreiraju nesto sto bih nazvao rijaliti-dokumentarcima s fejk dramskim momentima, podilazeci (ne)ukusu najsirih masa i komercijalizaciji. 'arte' kao non-profitabilni kanal i dalje gaji taj siroko edukativni, studiozni pristup (npr.u istrazivackom novinarstvu), narocito kad pretresaju moderne tabue ili recimo zadiru u aktuelnu (deep-state) politicku problematiku. Prakticno kroz emisije mozes da osjetis "puls Evrope" - nacin na koji dise u aktuelnom trenutku i kuda dalje stremi..
+ jak utisak mi je da su mladi autori, kojima su date odrijesene ruke da ga uredjuju, vecinom leftistickih uvjerenja.


Uporedo, sjetih se sada jedne crtice iz "Sjecanja" Mese Selimovica kad ovaj opisuje svoj prvi profes. javni angazman nakon WW2 u Sarajevu gdje su ga postavili za urednika tamosnjeg izdav. preduzeca 'Svjetlosti'. Ubrzo mu je u posjetu dosao nekakav americki vojno-kulturni atase s prijedlogom da im pokloni gomilu popularnih knjiga, amer. klasika i bestselera toga vremena, sto je Mesa po naknadnoj partijskoj direktivi uvidjavno odbio (jerbo ko jos udovoljava 'klasnom neprijatelju'!?), pritom lagajuci ovom kako vec imaju sasvim dovoljno knjiga za obnovu prvog poslijeratnog fonda u BiH. Pisao je, cini mi se kako se poslije toga i pokajao, i sto nije samoinicijativno odabrao i objavio makar nekoliko "nekompromitujucih" naslova.

Opet, kad bih se u nekakvom fantasticnom ego-tripu zamislio kako dospijevam u jednu od fotelja min. prosvjete, nauke ili kulture Srbije , jedan od prvih poteza bi mi bilo moljakanje nadleznih 'arte'-instanci da nam (za neku simbolicnu sumu ili stavise - i gratis!), kao izrazito siromasnoj zemlji, ustupe gomilu tih vrhunskih produkcija za prikazivanje na RTS-u, kao cin dobre volje prema gradjanima Srbije s njihove strane, sve u maniru i cilju da kod onih najmladjih (i najprecih!) pokrene kefalo, probudi razboritost, duh slobodnog Evropejstva i naklonost ka umjetnosti, nauci, kulturi i sl.
Bili Piton Bili Piton 20:24 13.08.2018

Re: Charlie est

michiganac

Opet, kad bih se u nekakvom fantasticnom ego-tripu zamislio kako dospijevam u jednu od fotelja min. prosvjete, nauke ili kulture Srbije , jedan od prvih poteza bi mi bilo moljakanje nadleznih 'arte'-instanci da nam (za neku simbolicnu sumu ili stavise - i gratis!), kao izrazito siromasnoj zemlji, ustupe gomilu tih vrhunskih produkcija za prikazivanje na RTS-u, kao cin dobre volje prema gradjanima Srbije s njihove strane, sve u maniru i cilju da kod onih najmladjih (i najprecih!) pokrene kefalo, probudi razboritost, duh slobodnog Evropejstva i naklonost ka umjetnosti, nauci, kulturi i sl.


Mi imamo jedan srodan kanal - RTS3 - čiji su sadržaji uglavnom reprezentativni, ima dosta toga vrlo zanimljivog da se pogleda. Jedino što je taj kanal kao trinaesto prase u RTSu, uvek je borba za opremu, reportažna kola, ekipu, finansije...ideja ima, nema para niti je ikog briga jer to u Srbiji gleda ukupno 150 ljudi.

A Arte bi verovatno bio vrlo predusretljiv ako bi mu stigla takva molba.


apacherosepeacock apacherosepeacock 09:52 14.08.2018

Re: Charlie est

i uopšte svaka komunikacija s njom, u razredu i van njega bila na francuskom.


Pa da, samo tako se i uci strani jezik, samo i iskljucivo na tom jeziku.

Meni je u osnovnoj ruski predavala prava Ruskinja, cita svoju knjigu dok odgovaramo ali ne promice joj ni jedna greska. Obaska sto sam pevala i u ruskom horu - znam jos uvek sve napamet posle xxx godina.
predatortz predatortz 10:31 14.08.2018

Re: Charlie est


Meni je u osnovnoj ruski predavala prava Ruskinja, cita svoju knjigu dok odgovaramo ali ne promice joj ni jedna greska


Meni i u osnovnoj, i u gimnaziji. Kroz iglene uši su nas provlačile obe. Gramatika, izgovor, fond reči... One silne matematike me nisu ič uznemiravale, ali ruski!

A pazi koincidenciju - i u osnovnoj, i u gimnaziji, muziku su mi predavale Čehinje a istoriju Crnogorci.
apacherosepeacock apacherosepeacock 12:10 14.08.2018

Re: Charlie est

One silne matematike me nisu ič uznemiravale, ali ruski!


E, nama koji smo pojali u horu sto ruskom sto na srpskom su sledile petice automatski (ruski, muzicko) plus izostanci sa casova kad imamo negde da nastupamo..

Nije posteno ali nama (protekcija) korisno..



nikvet pn nikvet pn 12:15 14.08.2018

Re: Charlie est

Bili Piton
i uopšte svaka komunikacija s njom, u razredu i van njega bila na francuskom. I stvarno smo ga rasturali,


Ево породичне сторије (од Кулина бана)...

Крајем 19. века мој чукунђед из Црне Горе пошље сина у Француску на велике школе. Момак вредан заврши Политехнику и добије службу у рударској компанији. Ожени се из ЦГ и оде на прву службу у Зонгулдак, Турска, црноморска обала. Рудник и колонија у фулу; лекар, лицеј, све. Тече Велики рат; једно од петоро деце је моја баба Милица. Ко и сва деца иде у лицеј где је ис-кљу-чи-во француски и турски на часовима турског. Породица дели вилу са колегом Италијаном и његовом породицом; најбоља другарица јој је Шпањолка. Наоколо свуда се прича турски, наравно, осим у трговини - грчки. Уз природан дар за језике она је била портпарол у сваком језичком неспоразуму.

(Онда је КемАлпаша (њен аксан) 1923. национализовао рудник и француска компанија је отишла... У Бор. Прадеда је аванзовао први до Француза али то је друга прича)

Сестру и мене нана-Милица је француском учила јако просто: говором. По недељу дана ниједну српску реч. И то тако неосетно уђе у уво... Као студент овладао сам баш добро али временом попада прашина.

principessa_etrusca
То "заборављено" знање се лако поврати, само да проведеш неку недељу у франкофонском окружењу


Баш тако.
blogovatelj blogovatelj 23:10 14.08.2018

Re: Charlie est

muziku su mi predavale Čehinje a istoriju Crnogorci.


Meni marksizam u prvom srednje predavao Crnogorac i kad dobro znam, a znao sam uvek dobro, zvao me "puško kremenjačo"
blogovatelj blogovatelj 07:24 11.08.2018

Čarli?

Čarli je sisica koja krije svoj identitet i posle pet godina boravka na blogu. A naloga ima ne zna im se broj, mada je tome zaslužna i moderacija. Oni banuju, on otvori novi. Triper ostaje triper.
Kada ga se na to podseti, tj, da krije ko je, šibne argumenAt da ima na to pravo. Naravno da ima, ali je onda logično nazvati ga sisicom. Ne zato što se krije, nego što glumi moralnu vertikalu. Ako si baja, autuj se rođače!
bene_geserit bene_geserit 08:53 11.08.2018

Re: Čarli?

Jel' ovo radi kod nekog?
korisnickoime-2 korisnickoime-2 08:58 11.08.2018

Re: Čarli?

bene_geserit
Jel' ovo radi kod nekog?



Требало би да ради код модерације Блога Б92.

Нејасно је само у ком смеру то ради код модерације.

Чарлијевом или Блоговатељевом.



blogovatelj blogovatelj 16:37 11.08.2018

Re: Čarli?

Jel' ovo radi kod nekog?


Bojim se da nisam razumeo pitanje. Šta da li radi i kod koga?
Spiridon Spiridon 18:13 11.08.2018

Re: Čarli?


Čarli?
Čarli je sisica koja krije svoj identitet i posle pet godina boravka na blogu. A naloga ima ne zna im se broj, mada je tome zaslužna i moderacija. Oni banuju, on otvori novi. Triper ostaje triper.
Kada ga se na to podseti, tj, da krije ko je, šibne argumenAt da ima na to pravo. Naravno da ima, ali je onda logično nazvati ga sisicom. Ne zato što se krije, nego što glumi moralnu vertikalu. Ako si baja, autuj se rođače!



bene_geserit bene_geserit 19:30 12.08.2018

Re: Čarli?

blogovatelj
Bojim se da nisam razumeo pitanje. Šta da li radi i kod koga?

Pa to sad ću da ga isprovociram pa će on da popizdi, da kaže ja sam taj i taj, dođi da se bijemo ili šta si već hteo da postigneš.
Osim kod dece u pretškolskom, i to one gluplje.
blogovatelj blogovatelj 21:29 12.08.2018

Re: Čarli?

Pa to sad ću da ga isprovociram pa će on da popizdi, da kaže ja sam taj i taj, dođi da se bijemo ili šta si već hteo da postigneš.
Osim kod dece u pretškolskom, i to one gluplje.


Zar stvarno misliš da posle ovoliko godina imam i najmanju želju da se sa Čarlijem raspravljam o ma čemu? Samo sam rekao šta mislim.
Biće da si ti to dete iz pretškolskog.
g.radicevic g.radicevic 07:38 11.08.2018

Where's Charlie?

cassiopeia cassiopeia 17:03 11.08.2018

Re: Where's Charlie?

Čarli valjda zna gde je.

Nego, banovana je Bladerunner92. Žena se javila kod Docsa sa pričom da joj je neko sa bloga pretio. Ti komentari obrisani i ona banovana.

Džukačka fora moderacije. Žena kriva što se požalila na pretnje.
angie01 angie01 18:00 11.08.2018

Re: Where's Charlie?

Nego, banovana je Bladerunner92. Žena se javila kod Docsa sa pričom da joj je neko sa bloga pretio. Ti komentari obrisani i ona banovana.


what???....a sto?

....sto se mene tice, zao mi je svih sto su otisli sa bloga zbog takvih kao sto su carli & co, jer im se smucilo besmisleno zapisavanje i ruzna atomosfera...degradirajuca za komunikaciju...

....gde je podrska za te ljude?

sta je bilo sa stefom, dragoljubom, recimo,...sad da otvorim registrovane, pa da iscitam ko sve ne dolazi od kada je ova ekipica, sto udara svako malo na kuknjavu, kada moderacija odreaguje na neko sranje, da su ugrozeni od zaverenika i da je sprecena sloboda govora- iako se uredno reinkarniraju i nastave da ucestvuju sa vise nikova, ali zato ne prestaju sa uobicajenim radom-, pocela besomucno da maltretira na razne nacine,....a i one koji su banovani u nekom sukobu sa njima,....nekako bi se pojavila prava slika gubitka za ovo mesto.
gavros gavros 18:11 11.08.2018

Re: Where's Charlie?

Ne vjerujem da je banovana. Naši komentari jesu obrisani ali se ona poslije javila da je pronašla Margos za koju je pitala. Opet, nemam informaciju pa možda griješim.
korisnickoime-2 korisnickoime-2 22:56 11.08.2018

Re: Where's Charlie?

angie01

zao mi je svih sto su otisli sa bloga jer im se smucilo besmisleno zapisavanje i ruzna atomosfera...degradirajuca za komunikaciju...



И мене ти је жао?



Мада, будимо реални, много већа гомила запишавача чији су коментари поприлично деструктивни за комуникацију која би могла да има неког смисла још увек је ту, жива, здрава и врло активна на Блогу Б92. Довољно ти је само да погледаш неке од коментара и на овом посту па да видиш каква је права слика читавог Блога Б92 (а Блог Б92 су пре свега људи који пишу на њему, а не нешто друго) са неким веома веома ретким часним изузецима.

О ауторским текстовима, махом деструктивним по комуникацију на Блогу Б92 и увредљивим за интелигенцију читалаца да и не причам.

А тек вишеструки никови једно те истих људи који сами себи лупају препоруке... Баш баш ружна слика Блога Б92.

Слажем се са тобом, све је то допринело правој слици губитка за ово место.

И запишавачи мотивисани ко зна каквим разлозима, најчешће личном сујетом и сопственом глупошћу и комплексима чији су узроци у много чему, од степена образовања које имају па до незадовољства сопственим животом какав воде ван Блога Б92, али и они бесконачни покушаји дневно-политикантских манипулација и спиновања чињеница због подела на "ми" и "они" које се и у 2018. години на силу намећу по Блогу (уз речник који уз те поделе на "ми" и "они" већ иде, са испразним идеологизираним терминима из неких давних времена која данас звуче као празна канта) као да неко тиме сасвим намерно и свесно жели све да нас све закуца у неком првобитном периоду настанка самог Блога Б92 (2007-2010) да не мрденмо ни случајно мало даље од тога. Затим и мноштво глупавих ауторских текстова проистеклих из свега напред реченог...

Све то заједно јесте слика Блога Б92.

Којег, понављам, чине људи који пишу на њему, а не нешто друго.

За разлику од тебе, ја мислим да је много њих чији су текстови некада доприносили квалитету Блога Б92 као места на које је вредело доћи и прочитати нешто паметно и корисно или престала у потпуности овде да пише или је проредила своје писање углавном због оних запишавача који су на Блогу Б92 још увек сасвим живи, здрави и активни јер никоме не пада на памет да и такве банује поред оних који су већ оптужени и бановани због пада квалитета Блога Б92.

Јер не можеш ме никако убедити да је један Чарли са својим лаконским коментарима на које најчешће нико није ни одговарао растерао све те људе који су писали квалитетне ауторске текстове и коментаре.

Погледајмо мало истини у очи. Други су запишавачи ту у питању.

Они што им је срцу драг твитеризовани таблоидиотизовани Фарма-Парови модел комуникације без икаквог смисла, тек да се убије време. Па не могу и не умеју другачије.
Spiridon Spiridon 23:52 11.08.2018

Re: Where's Charlie?

Мада, будимо реални, много већа гомила запишавача чији су коментари поприлично деструктивни за комуникацију која би могла да има неког смисла још увек је ту, жива, здрава и врло активна на Блогу Б92. Довољно ти је само да погледаш неке од коментара и на овом посту па да видиш каква је права слика читавог Блога Б92 (а Блог Б92 су пре свега људи који пишу на њему, а не нешто друго) са неким веома веома ретким часним изузецима.


uvek su me savetovali da ne treba suvise da kritikujem sebe i zato mi je malo frka kad pomislim da sam ja jedan od citanijih i komentarisanih blogera. Meni to samo govori u kakvu se rupu blog zaglibio.
gavros gavros 10:25 12.08.2018

Re: Where's Charlie?

Ne budi strog prema sebi. Ti si stari šmeker bloga! Par poteza i dvjesto komentara je tu! Mi ostali moramo da se mučimo sa sadržajem i doguramo do nekih četrdeset!
gavros gavros 12:20 11.08.2018

Šta

je ovo? Nije valjda opet banovan? Čarli javi se da znamo da je sve okej!
apacherosepeacock apacherosepeacock 12:46 11.08.2018

Re: Šta

je ovo? Nije valjda opet banovan? Čarli javi se da znamo da je sve okej!


Jel treba papirna maramica?
gavros gavros 13:25 11.08.2018

Re: Šta

Saglasan!
Bili Piton Bili Piton 14:07 11.08.2018

Re: Šta

apacherosepeacock


Jel treba papirna maramica?




Gde si bila celog mi života.
korisnickoime-2 korisnickoime-2 16:47 11.08.2018

Re: Šta

apacherosepeacock
je ovo? Nije valjda opet banovan? Čarli javi se da znamo da je sve okej!


Jel treba papirna maramica?



Што се мене тиче, тоалет-папир ће ми бити сасвим довољан.

Да се не трошимо за џабе...
Spiridon Spiridon 23:53 11.08.2018

Re: Šta

je ovo? Nije valjda opet banovan? Čarli javi se da znamo da je sve okej!


aaa ne moze on da ti se javi ... njega su vezali


g.radicevic g.radicevic 08:14 12.08.2018

Re: Šta

Čarli javi se da znamo da je sve okej!




vratiće se Čarli ....(jbg nema rime ko sa Valterom)
docsumann docsumann 09:11 12.08.2018

Re: Šta

vratiće se Čarli ....(jbg nema rime ko sa Valterom)


vratiće se Čarli
ste ga najebajli


PS klinac ga je pocepao. a pajz samo to pouzdanje (u rodutelja) te mu puštaju da mlati nunčakama na pola metra od plazme
mirelarado mirelarado 09:25 12.08.2018

Re: Šta

vratiće se Čarli
ste ga najebajli


Kad se Čarli vrati
sve će da ve smlati...
alselone alselone 09:46 12.08.2018

Koji vam je vrag

Pa nije Čarli neki bloger britkog pera, koji kad napiše komentar protrese temelje shvatanja liberane demokratije, onda odma Daniel Serwer zove Čedu Jovanovića, ovaj zove Verana Matića, ovaj supermoda, ovaj se vata za ban. Pa sada ovde zbog slobode pisane reči opelo gordo držimo u doba noćne jeze za Čarlija.

On je klasičan trol i smarač koji zna biti veoma bezobrazan prema onima sa kojima se ne slaže. I onda ga banuju.

Čisto da se razumemo, ja sam apsolutno protiv bana (ja sam za unapređenje softvera bloga kako bi mogao ono što vidiš na ekranu da prilagodiš svojim preferencijama), tu nema spora, nego čisto da zovemo stvari pravim imenom.
blogovatelj blogovatelj 19:22 12.08.2018

Re: Koji vam je vrag

On je klasičan trol i smarač koji zna biti veoma bezobrazan prema onima sa kojima se ne slaže. I onda ga banuju.


Mislim da je tako i najbolje, banovati na nivou blogera, ne na nivou portala. I mene i svakoga, ne samo Čarlija. Baš sam se pre neki dan silno obradovao shvativši da sam i dalje banovan kod Obrena Preletač Markovića. Onda se misao vraća u prošlost, pa se setih doživotnih banova i kod Drageca Mladić Kovačevića i Kosmogine. A i kod Anđe i Antioksidansa sam bio poduže banovan, pa su se kasnije umilostivili. Oprostili su mi što su me tukli.
Evo jednog primera, na primer. Snežana je banovala Čarlija i sada kod nje na miru može da se piše, trolujemo samo Pajić i ja, kao i običnno.


PS.

Kada te jedan bloger banuje, ili nekoliko njiih, nećeš praviti novi nalog kao kad bi te moderacija banovala. I tako bi Čarli na miru, u slobodi i do mile volje mogao da smara kod Tase i Fukse, ja tamo ne zalazim i bude svima fino.
c_h.arlie c_h.arlie 19:28 16.08.2018

Re: Koji vam je vrag

alselone
Pa nije Čarli neki bloger britkog pera, koji kad napiše komentar protrese temelje shvatanja liberane demokratije, onda odma Daniel Serwer zove Čedu Jovanovića, ovaj zove Verana Matića, ovaj supermoda, ovaj se vata za ban. Pa sada ovde zbog slobode pisane reči opelo gordo držimo u doba noćne jeze za Čarlija.

On je klasičan trol i smarač koji zna biti veoma bezobrazan prema onima sa kojima se ne slaže. I onda ga banuju.

Čisto da se razumemo, ja sam apsolutno protiv bana (ja sam za unapređenje softvera bloga kako bi mogao ono što vidiš na ekranu da prilagodiš svojim preferencijama), tu nema spora, nego čisto da zovemo stvari pravim imenom.

Strašno !
Izvini se !
Atomski mrav Atomski mrav 13:07 12.08.2018

Où est Charlie ?

Water is wet, the sky is blue, women have secrets ... who gives a fuck?
korisnickoime-2 korisnickoime-2 09:00 13.08.2018

Зед из (нот) дед, бејби?

freehand

17:38 11.08.2018

Re: Чисткаааа!!! Неистомишљеника?

korisnickoime-2

Дакле, променио сам се ја. Не Блог Б92. Ја сам тај који се данас најчешће нестрпљиво окрене и оде без икаквог убеђивања и расправљања када почне да се гуши у нечему што му је одувек сметало. Само сам сада једноставно изгубио стрпљење и толеранцију какву сам можда и показивао некада за такве ствари. Иначе, најпаметније је када то урадим, окренем се и одем без речи, али и не буде увек баш тако.


Ooo, vidi edita...
Nije tako, korisničkoime-2. Promenio se Blog. Promenilo se okruženje, političko, društveno, medijsko. Promenile su se teme, promenio se sastav ljudi. Neki su došli, mnogo ih je otišlo. Na žalost, odnos kvaliteta otišavšh i došavših je ... Pa negativan, blago rečeno. Kao i sve u ovoj državi.
Jednostavna priča.



Што се тиче промене састава људи, то је процес који је сасвим нормалан. Долази до смене јер су се неки заситили Блога Б92 (а неких се и Блог Б92 заситио, па су сами отишли када су то видели), неки су Блог Б92, богами, и прерасли, неки су га искористили за оно што им је требало, па им сада више није потребан,... А и они који су остали још увек на Блогу Б92 су се променили јер је и то нормално, да се људи током времена мењају. Ни ти ни ја данас нисмо исти као онај Фрихенд и онај Таса од јуче... Нити би било добро за нас сваког појединачно да смо вечито исти.

Па је онда сасвим логично да се са саставом људи који учествују променио и Блог Б92. И баш та промена је права мера његове истости још од самог настанка Блога Б92, ма колико год то контрадикторно звучало.


Но мене више брине ово што ти кажеш, а што сам болдовао.

Ако је то већ тако како ти кажеш, да ли то онда значи да треба да ћутимо поводом тога и да само одиграмо своју малу улогу у Великој Представи без много размишљања куда то води?

Јер ћутање јесте исто што и одобравање ма шта год ко мислио.


Или можда ипак треба да ћутимо?

(Ћутање није исто што и тишина, да подсетим, јер и ћутање има своје значење у комуникацијском контексту.)

И то зато што је простор јавне речи постао толиико обесмишљен инфлацијом и какофонијом коју производе људи који непрестано само говоре и пишу слушајући само себе, а никада друге (види под тренутни председник државе Србије).

„Коначно, није ли ћутање као избор, имајући у виду обесмишљеност јавног простора, једини начин да се не учествује у својеврсној производњи буке? Није ли оно, упркос хорским оптужбама за дефетизам и неодговорност интелектуалаца, управо последња одбрана могућности отпора свеопштој културној патологији која, упркос својеврсној принуди умрежавања, опозива концепт заједнице као хоризонт смисла?"



Не знам ни сам... Зато и идем около и распитујем се...

Са тобом сам се једаред, има томе подоста година (док смо ти и ја још увек комуницирали по коментарима на Блогу Б92 без оних вицкастих малициозности намењених пре свега дисквалификацији личности саговорника, а не побијању његових аргумената), дописивао о демократији, принципима на којима треба да функционише демократски систем, о несавршемностима истога које су неизбежне, али као и у свему другом, треба макар тежити томе да се те несавршености и џомбе на том путу поравнавају јер иако никада и не можемо да достигнемо савршеност у томе, смисао треба да тражимо макар у тој вечитој тежњи да се савршеност досегне јербо само тако можемо постајати бољи, а не гори.

И то у овом смислу како ти овде кажеш у овом болдованом. (Са чиме се, наравно, слажем.)

Па због те комуникације од пре неколико година рачунам да би ти ово можда, само можда, било и данас интересантно као тема.

Пази, не тврдим ништа... Само идем около и распитујем се због онога што видим око себе у реалном животу и у Србији и у овом свету данас, у 2018. години...

Па следствено томе, видим то исто и на Блогу Б92.

Дакле, Фри... Да ли треба да ћутимо? Шта ти мислиш? Озбиљно питам, без зезања. И понављам, ја не знам одговор.

(И још једном, ћутање није исто што и тишина. Тишина је празнина, ћутање има своју пуноћу, своје значење у комуникацијском контексту. А рачунам да је комуникација темељна одлика постојања било какве заједнице.)
Spiridon Spiridon 09:06 13.08.2018

Re: Зед из (нот) дед, бејби?

Ни ти ни ја данас нисмо исти као онај Фрихенд и онај Таса од јуче...


korisnickoime-2 korisnickoime-2 09:18 13.08.2018

Re: Зед из (нот) дед, бејби?

Spiridon
Ни ти ни ја данас нисмо исти као онај Фрихенд и онај Таса од јуче...







Обрнуо си сличице и потписе. (Оптимисто!)

Немам ја, брате, паре за зубара...

Зато и јесам данас чангризавији него јуче.

И крезавији.

Али се зато барем редовно купам. О Ђурђевдану и о Митровдану.

Да не будем изопштен из друштва баш у потпуности.

Spiridon Spiridon 10:16 13.08.2018

Re: Зед из (нот) дед, бејби?

Да не будем изопштен из друштва баш у потпуности.


optimisto!

ako se ne kupas redovno to bi trebalo znaciti da bi trebalo da budes bolje prihvacen u drustvu (ako na isto drustvo mislimo)


korisnickoime-2 korisnickoime-2 10:53 13.08.2018

Re: Зед из (нот) дед, бејби?

Spiridon
Да не будем изопштен из друштва баш у потпуности.


optimisto!

ako se ne kupas redovno to bi trebalo znaciti da bi trebalo da budes bolje prihvacen u drustvu (ako na isto drustvo mislimo)





Да, на исто друштво мислимо.

Само, знаш, друштво ти је као главица лука, са много слојева који могу да се скидају, гуле, тако један по један све до самог језгра.

(Што би рекли ови што су живот посветили проучавању Талмуда и Кабале.)

Па проблем прихватања због редовног/нередовног купања онда може настати у зависности од тога на који од тих слојева наиђеш у свом тумарању по друштву.

Зато се ја ипак понеки пут окупам и на неко друго црвено слово у црквеном календару.

За сваки случај.

Јер човек је ипак друштвено биће. Које живи у заједници. Ако та заједница уопште више и постоји, наравно. Јер и то тек треба утврдити.

freehand freehand 21:34 13.08.2018

Re: Зед из (нот) дед, бејби?

Дакле, Фри... Да ли треба да ћутимо? Шта ти мислиш? Озбиљно питам, без зезања. И понављам, ја не знам одговор.

Ne.
korisnickoime-2 korisnickoime-2 22:42 13.08.2018

Re: Зед из (нот) дед, бејби?

freehand
Дакле, Фри... Да ли треба да ћутимо? Шта ти мислиш? Озбиљно питам, без зезања. И понављам, ја не знам одговор.

Ne.



Е, добро онда...

Био сам стекао другачији утисак због свих оних твојих коментара у којима си ми пребацивао за "гурање прста у око" "кршење дисклејмера", "кукумавчење" и сличне ствари.

Али сад смо барем то рашчистили и знам да не мислиш стварно тако него си то, вероватно, радио више зарад забављања доконе публике него из неког убеђења.

Хвала ти на одговору.

Значиће ми док покушавам и сам да дођем до одговора на та питања која сам ти поставио.
docsumann docsumann 19:28 13.08.2018

just...must


Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana