Gradjanske inicijative| Zabava| Zdravlje| Život| Životni stil

Smeh

tasadebeli RSS / 22.01.2019. u 10:34

" Je li, a što si ti tako stalno nešto ozbiljan?"

"Život je ozbiljna stvar, gospodine..."

"E? A otkud to znaš ako nisi nikad probao?"

 

  

 

 

Već dva dana nema nekog svežeg novog bloga... Svi se nešto uozbiljili, pa ćute i mudruju, mrače i turobaju...

A i ono što ima, sve neke ozbiljne teme...

Osmeh je danas stvarno događaj, što bi rekao Balašević.

 E, pa nije sve tako crno i mračno i bez ikakve perspektive.

Postoji i sutra.

A treba živeti...  

P.S. - Kažu naučenjaci da je od svih vrsta koje poznajemo na ovoj planeti smeh svojstven samo ljudima. 

Smeh i jezik.

Samo ljudima. 

 

 

Tagovi



Komentari (110)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

tasadebeli tasadebeli 10:55 22.01.2019

Тастер

Черевићан Черевићан 11:23 22.01.2019

ma jok,nije sve tako crno

Osmeh=događaj

оно јесте и време туробно
наоблачна магловита јутра,
кикот неки дрма ме подуго
у исчеку какво ли нам сутра
tasadebeli tasadebeli 11:39 22.01.2019

Re: ma jok,nije sve tako crno

Черевићан
Osmeh=događaj

оно јесте и време туробно
наоблачна магловита јутра,
кикот неки дрма ме подуго
у исчеку какво ли нам сутра



Времена су увек туробна за оне који живе у њима. Одувек је тако било, јесте и биће. И сутра је одувек и свима било неизвесно и тако јесте и биће.

А само од нас, тако барем мислим, зависи да ли ћемо живот у том свом времену провести у вечитом туробању и кукању на туробна времена и вечитој бризи за сутра заборављајући при томе и да мало живимо.

Хвала на јављању, гос'н Чер.


myredneckself myredneckself 14:52 22.01.2019

Re: ma jok,nije sve tako crno

tasa
Времена су увек туробна за оне који живе у њима. Одувек је тако било, јесте и биће. И сутра је одувек и свима било неизвесно и тако јесте и биће.


Ah, Taso, o vremenima...mnogi to neće ni da čuju, ni da znaju.
Svi mudri ljudi su odvajkada govorili, ništa novo pod Suncem, ili isto to samo malo drugačije, ništa novo pod kapom nebeskom.
Ništa to ne pomaže kad ima ljudi i ideja da je sopstveno, sadašnje vreme neko specijalno vreme, različito i najteže od svih drugih vremena, što je po meni besmislica, i najčešće mož' da se kači mačku o rep. Razmazilo se to.
Zatim, ima ljudi koji neprekidno kao navijeni brbljaju o nekim svetim ljudskim pravima, i ljudi zvuče skoro pametno.
Ma, ima svega i svačega...izgleda da se u tom moru vremena samo ljudska priroda ne menja.
tasadebeli tasadebeli 22:25 22.01.2019

Re: ma jok,nije sve tako crno

myredneckself
tasa
Времена су увек туробна за оне који живе у њима. Одувек је тако било, јесте и биће. И сутра је одувек и свима било неизвесно и тако јесте и биће.


Ah, Taso, o vremenima...mnogi to neće ni da čuju, ni da znaju.
Svi mudri ljudi su odvajkada govorili, ništa novo pod Suncem, ili isto to samo malo drugačije, ništa novo pod kapom nebeskom.
Ništa to ne pomaže kad ima ljudi i ideja da je sopstveno, sadašnje vreme neko specijalno vreme, različito i najteže od svih drugih vremena, što je po meni besmislica, i najčešće mož' da se kači mačku o rep. Razmazilo se to.
Zatim, ima ljudi koji neprekidno kao navijeni brbljaju o nekim svetim ljudskim pravima, i ljudi zvuče skoro pametno.
Ma, ima svega i svačega...izgleda da se u tom moru vremena samo ljudska priroda ne menja.


Хоћеш рећи да је на неком егоцентричном нивоу (та људска природа) као код клинаца до 11 година старости?

Па да... Никако као врста да одрастемо и да уђемо већ једном у тај пубертет.
myredneckself myredneckself 23:46 22.01.2019

Re: ma jok,nije sve tako crno

tasa
Па да... Никако као врста да одрастемо и да уђемо већ једном у тај пубертет.


Ma, nikako.
Stalno se restartujemo, i sve, i vreme za čas možemo da vratimo na početak samo ako se dovoljno uludimo, što nam kao vrsti nije ni najmanje teško.
Nešto mislim, ako nas prate neki alieni sa one skoro otkrivene planete što liči na Zemlju i što na njoj godina traje samo 10 dana, ti entiteti bi mogli reći, pa neverovatno, mi ovim Zemljanima uopšte ne trebamo, oni su našli neki eliksir za večnu mladost. Da nam je znati odakle upijaju toliku snagu i vitalnost, a nisu ni u pubertetu?
Prestaćemo da budemo balavci jedino ako se nekako domognemo te planete, tamo se valjda raste, vidiš li kako se godine tamo roje, hm?
tasadebeli tasadebeli 09:15 23.01.2019

Re: ma jok,nije sve tako crno

myredneckself

Nešto mislim, ako nas prate neki alieni sa one skoro otkrivene planete što liči na Zemlju i što na njoj godina traje samo 10 dana, ti entiteti bi mogli reći,



Си читала "Крај детињства" Артура Кларка? (Childhood's end)

Скоро па као Плави чуперак и Гарави сокак нашег Мике заједно, на једном месту, у једној књизи...






myredneckself myredneckself 13:26 23.01.2019

Re: ma jok,nije sve tako crno

tasa
Си читала "Крај детињства" Артура Кларка? (Childhood's end)

Nisam, naslov bi me odbio i da mi je knjiga bila pri ruci, jer, moje detinjstvo još traje.

Ok, kaži mi ono što si 'teo, ili ono što te asociralo, skapiraću možda nešto.
tasadebeli tasadebeli 21:20 23.01.2019

Re: ma jok,nije sve tako crno

myredneckself
tasa
Си читала "Крај детињства" Артура Кларка? (Childhood's end)

Nisam, naslov bi me odbio i da mi je knjiga bila pri ruci, jer, moje detinjstvo još traje.

Ok, kaži mi ono što si 'teo, ili ono što te asociralo, skapiraću možda nešto.



Ти рече:

Nešto mislim, ako nas prate neki alieni



а Крај детињства је:


Childhood's End is a 1953 science fiction novel by the British author Arthur C. Clarke. The story follows the peaceful alien invasion[1] of Earth by the mysterious Overlords, whose arrival begins decades of apparent utopia under indirect alien rule, at the cost of human identity and culture.
myredneckself myredneckself 02:23 24.01.2019

Re: ma jok,nije sve tako crno

tasadebeli
myredneckself
tasa
Си читала "Крај детињства" Артура Кларка? (Childhood's end)

Nisam, naslov bi me odbio i da mi je knjiga bila pri ruci, jer, moje detinjstvo još traje.

Ok, kaži mi ono što si 'teo, ili ono što te asociralo, skapiraću možda nešto.



Ти рече:

Nešto mislim, ako nas prate neki alieni



а Крај детињства је:


Childhood's End is a 1953 science fiction novel by the British author Arthur C. Clarke. The story follows the peaceful alien invasion[1] of Earth by the mysterious Overlords, whose arrival begins decades of apparent utopia under indirect alien rule, at the cost of human identity and culture.

A-ha, evo otvorila link i baš čitam kako smo nestali kao ljudska rasa i kao planeta Zemlja.
Interesantno...
Usput, oko mene trenutnu gluvu noćnu tišinu narušavaju neki čudni zvuci. Ne mogu da odredim da li je to neka lokomotiva koja pukće na putu za obližnju ranžirnu stanicu, ili je sleteo neki NLO u moju baštu? Tu blizu mene iza prozora... u bašti se nešto čuje, uhh, joj, ovaajjj...bolje da idem u meku postelju i što pre zaspim, pa ako baš neki alieni hoće da me nose, nek' me nose.
tasadebeli tasadebeli 07:36 24.01.2019

Re: ma jok,nije sve tako crno

myredneckself

A-ha, evo otvorila link i baš čitam kako smo nestali kao ljudska rasa i kao planeta Zemlja.
Interesantno...




Нисмо баш нестали, него дошли да управљају нама неки паметнији од нас пошто ми сами не умемо то. То је још интересантније.

pa ako baš neki alieni hoće da me nose, nek' me nose.


Ко зна, можда су нас већ и однели... Можда смо на тој другој планети нека лепша деца, нисмо овако буљави и носати, можда тамо имамо три зимска капута и велику собу са играчкама, што рече Мика.
myredneckself myredneckself 10:41 24.01.2019

Re: ma jok,nije sve tako crno

tasa
Ко зна, можда су нас већ и однели...

svašta je moguće.
Pada mi na pamet jedan naslov. Ustvari, ja ne bih da su nas odneli, ja bih da ostanem makar bila poslednja...



jinks jinks 16:10 22.01.2019

...

Već dva dana nema nekog svežeg novog bloga... Svi se nešto uozbiljili, pa ćute i mudruju, mrače i turobaju...

Oko mudrovanja ... zar ne bi i jedan od češćih povoda mudrovanja mogao biti i taj kako na osnovu što manje informacija o nekima te iste što tačnije proceniti.

Sad čemu sve ovo na blogu o smehu ... pa po nekima jedan od boljih načina da se neko poprilično tačno proceni jeste i po tome kako se taj neko - smeje.
veselica veselica 17:19 22.01.2019

Re: ...

po načinu na koji se neko - smeje.


jel neko iko ovde zna kako se smeje ljilja smajli?
to ne moze da se opiše/zamisli.

Taso, samo uzgred, shvatili smo da si in love with Zorica, aman svako malo......




aj prvo to pa da predjemo na sergeja.

tasadebeli tasadebeli 22:17 22.01.2019

Re: ...

veselica

shvatili smo da si in love with Zorica






Па шта ћу, жена ради, пише књиге... И то баш о ономе што ме интересује.


aj prvo to pa da predjemo na sergeja.



Немам ништа против коме је лепо. Само без мене пошто ја то онако опуштено... Живи и пусти друге да живе.
tasadebeli tasadebeli 22:21 22.01.2019

Re: ...

jinks
Već dva dana nema nekog svežeg novog bloga... Svi se nešto uozbiljili, pa ćute i mudruju, mrače i turobaju...

Oko mudrovanja ... zar ne bi i jedan od češćih povoda mudrovanja mogao biti i taj kako na osnovu što manje informacija o nekima te iste što tačnije proceniti.

Sad čemu sve ovo na blogu o smehu ... pa po nekima jedan od boljih načina da se neko poprilično tačno proceni jeste i po tome kako se taj neko - smeje.



Ако имаш неку занимљиву литературу о томе погодну за блоговање, дај да чујемо... Видимо.
veselica veselica 08:20 23.01.2019

Re: ...

Па шта ћу



Jaooooj sto bih i ja volela da se tako zaljubim al imam neko kameno srce, led.



veselica veselica 08:22 23.01.2019

Re: ...

aj prvo to pa da predjemo na sergeja.



Немам ништа против коме је лепо. Само без мене пошто ја то онако опуштено... Живи и пусти друге да живе.


Kako sad kad je sve od juce drzavni posao?

tasadebeli tasadebeli 09:28 23.01.2019

Re: ...

veselica
Па шта ћу



Jaooooj sto bih i ja volela da se tako zaljubim al imam neko kameno srce, led.








Ниси била присутна неко време, па ниси пратила фабулу радње и пропустила си неколико епизода серије.


Ја већ рекох једаред на једном мом блогу пре пар месеци...


Brilliant people are everywhere.


Е, то ти је таква врста љубави.



tasadebeli tasadebeli 09:31 23.01.2019

Re: ...

veselica


aj prvo to pa da predjemo na sergeja.


Немам ништа против коме је лепо. Само без мене пошто ја то онако опуштено... Живи и пусти друге да живе.


Kako sad kad je sve od juce drzavni posao?







veselica veselica 09:48 23.01.2019

Re: ...

Brilliant people are everywhere.


Ima lep glas a meni to gotovo najvaznije. Prvi put ih cujem&gledam. Thanks.
Nego, samo za tebe, da posle ne kazes niko me ne shvata.



Doubt thou the stars are fire,
Doubt that the sun doth move.
Doubt truth to be a liar, But never doubt I love.


Shakespeare, Hamlet
tasadebeli tasadebeli 09:49 23.01.2019

Re: ...

veselica
Brilliant people are everywhere.


Ima lep glas a meni to gotovo najvaznije. Prvi put je cujem&gledam. Thanks.
Nego, samo za tebe. da posle ne kazes niko me ne shvata.



Doubt thou the stars are fire,
Doubt that the sun doth move.
Doubt truth to be a liar, But never doubt I love.


Shakespeare, Hamlet



Е, то! Баш тако!
nsarski nsarski 11:46 23.01.2019

Re: ...

Doubt thou the stars are fire,
Doubt that the sun doth move.
Doubt truth to be a liar, But never doubt I love.


U udžbenicima fizike se ovi stihovi navode kao dokaz da Šekspira nije zanimala istina (tj. da Sunce stoji a Zemlja se okreće oko njega), nego samo pesnički efekat. U vreme kad je Hamlet napisan, već 50 godina se znalo da je Sunce u centru, nepokretno, kako kaže Kopernikova teorija iz 1543.
tasadebeli tasadebeli 11:58 23.01.2019

Re: ...

nsarski
Doubt thou the stars are fire,
Doubt that the sun doth move.
Doubt truth to be a liar, But never doubt I love.


U udžbenicima fizike se ovo stihovi navode kao dokaz da Šekspira nije zanimala istina (tj. da Sunce stoji a Zemlja se okreće oko njega), nego samo pesnički efekat. U vreme kad je Hamlet napisan, već 50 godina se znalo da je Sunce u centru, nepokretno, kako kaže Kopernikova teorija iz 1543.



Мој колега, професор физике у Тринаестој гимназији и мој друг из детињства и из комшилука, има обичај да уђе у неко одељење у гимназији на свој час и да изјави:

"Свако ко иде на такмичење из српског, не може да има петицу из физике!"

Ја га онда позовем до тарабе између наша два дворишта преко које разговарамо откада смо се родили, и кажем му:

"Јес' ти нормалан! Шта лупеташ, бре, тамо пред децом? Па и сам знаш да ја никада нисам ишао на такмичења из српског него сам ишао на такмичења из матиша и био члан Архимедеса, а сада предајем српски! И шта ћемо сада?"

Једна популарна ствар из времена када смо мој комшија, исписник, колега и професор физике и ја били млади и ишли у исту ту Тринаесту београдску гимназију... (Додуше, певао ју је Нил Седака још 1959.)






П.С. - Баш су ти физичари неке чудне биљке... Још увек нисам упознао ниједнога који се у овоме разликује од мог другара из детињства и колеге данас...
tasadebeli tasadebeli 12:24 23.01.2019

П.С.




nsarski nsarski 13:38 23.01.2019

Re: ...

Баш су ти физичари неке чудне биљке...

Ne greši dušu, Taso. Nisu baš svi takvi. Ja poznajem mnogo fizičara - kad bolje razmislim, ja poznajem jako mnogo fizičara - i malo njih su takvi kako ih ti opisuješ. Ima ih i gorih, naravno, ali i mnogo, mnogo boljih.
veselica veselica 14:06 23.01.2019

Re: ...

..
Milan Novković Milan Novković 14:38 23.01.2019

Re: ...

veselica
Brilliant people are everywhere.


Ima lep glas a meni to gotovo najvaznije. Prvi put ih cujem&gledam. Thanks.
Nego, samo za tebe, da posle ne kazes niko me ne shvata.

Doubt thou the stars are fire,
Doubt that the sun doth move.
Doubt truth to be a liar, But never doubt I love.


Shakespeare, Hamlet

Nice

Kod moje mlađe ćerke "nagle" metode objašnjavanja i ubeđivanja ne daju željene rezultate pošto je jako spretna i agresivna, oće i da bije, ali ljukavo-ljisic i cunning-plan pristupi, malo rastegnuti u vremenu, ne maše

Pa sam pre neki dan isto potegao Hamleta, iz glave (ona insistira da bude pozorišna glumica, i ništa više, i ništa manje) u ime smrti kao kraja preko Yoricka, "...a fellow of infinite jest, of most excellent fancy..." (fora je što ona ima fanza stanja kad mogu da joj se prilepe ovi atributi).

Pokušala je da se izmigolji na foru da joj Hamlet nije najbolji play od Šekspira, ni drugi, ni treći, ... ali sam se ja pripremio unapred pošto je poznajem i iz vremena kad nije umela da "razmišlja" pa je cunning-plan pokrio i to. I ode zamišljena

Malopre sam joj podmetnuo "...Ever seen a blind man cross the road, Trying to make the other side..." - naravno, zna i naziv pesme, i izvođače, i temu i odmah je znala da se "osvrćem" na njeno trošenje poslednje kinte na odeću i cipele, kako ostane od izlazaka (inače s lakoćom zarađuje novac, koliko god joj treba) ... i ovde je samo promrsila da ne troši sve (znam, uštedela je 25 funti poslednje 3 godine)

Ponudio sam joj i da je tajo ošiša pošto sam znao da će u tom detalju izaći kao pobednik i propustiti priliku da veštije isprati Stereophonics instinct - lukavo, lukavo, majka joj se tek tu setila da joj priskoči u pomoć, ali bilo je kasno, ja sam ih toplo i iskreno izljubio i sa njima neprimetnim smeškom otišao u potkrovlje da uživam u šezdesetim godinama života


veselica veselica 15:22 23.01.2019

Re: ...

(inače s lakoćom zarađuje novac, koliko god joj treba) ... i ovde je samo promrsila da ne troši sve (znam, uštedela je 25 funti poslednje 3 godine)

Ponudio sam joj i da je tajo ošiša pošto sam znao da će u tom detalju izaći kao pobednik i propustiti priliku da veštije isprati Stereophonics instinct - lukavo, lukavo, majka joj se tek tu setila da joj priskoči u pomoć, ali bilo je kasno, ja sam ih toplo i iskreno izljubio i sa njima neprimetnim smeškom otišao u potkrovlje da uživam u šezdesetim godinama života





tasadebeli tasadebeli 21:16 23.01.2019

Re: ...

nsarski

Ne greši dušu, Taso. Nisu baš svi takvi.



Ваљда ја нисам имао среће (у животу) да налетим на другачије физичаре...
softelectronics_e softelectronics_e 20:43 22.01.2019

M'da.

O čemu je ovaj blog?
tasadebeli tasadebeli 22:33 22.01.2019

Re: M'da.

softelectronics_e
O čemu je ovaj blog?



Номен ест омен.



Milan Novković Milan Novković 23:22 22.01.2019

Re: M'da.

tasadebeli
softelectronics_e
O čemu je ovaj blog?

Номен ест омен.


Gde se kupuju ove portikle?

Meni treba jedna mala i jedna jako velika
myredneckself myredneckself 00:31 23.01.2019

Re: M'da.

Milan
Gde se kupuju ove portikle?
Meni treba jedna mala i jedna jako velika.


Jako velika, hmm, teško...
Milane, vidi ovako, preporučujem da polako sagledaš stvar i umesto jako velike nabaviš recimo nešto ovako, ovaj kroj, ili sl. izbegni samo ove trake, vezivanje na mašne, ištatijaznam (nek pričaju i pišu tamo neki šta god hoće, šta će tebi mašne, druže moj jeltakotakoje!)
Obavezno samo čičak traka, da možeš posle jela sam za čas da je popustiš. I da ne zavisiš ni od koga.

Atomski mrav Atomski mrav 14:18 23.01.2019

Re: M'da.

Gde se kupuju ove portikle?


U Ikei.
Milan Novković Milan Novković 14:49 23.01.2019

Re: M'da.

myredneckself
Milan
Gde se kupuju ove portikle?
Meni treba jedna mala i jedna jako velika.


Jako velika, hmm, teško...
Milane, vidi ovako, preporučujem da polako sagledaš stvar i umesto jako velike nabaviš recimo nešto ovako, ovaj kroj, ili sl. izbegni samo ove trake, vezivanje na mašne, ištatijaznam (nek pričaju i pišu tamo neki šta god hoće, šta će tebi mašne, druže moj jeltakotakoje!)
Obavezno samo čičak traka, da možeš posle jela sam za čas da je popustiš. I da ne zavisiš ni od koga.

Eto vidiš šta ti je prava rokerka

(ovo dole mi je "No Image" fotka pošto sam zagubio onu što sam hteo da stavim

Milan Novković Milan Novković 14:50 23.01.2019

Re: M'da.

softelectronics_e
O čemu je ovaj blog?




Milan Novković Milan Novković 14:57 23.01.2019

Re: M'da.

Milan Novković
myredneckself
Milan


....Eto vidiš šta ti je prava rokerka

(ovo dole mi je "No Image" fotka pošto sam zagubio onu što sam hteo da stavim

... logičan je i "No video" video


zemljanin zemljanin 15:07 23.01.2019

Re: M'da.



Buda i drugi mudraci su nas uverili da nas stvarnost treba usreciti, bez obzira na okolnosti u kojima zivimo u odredjenom trenutku ... i ne samo srecan, već i spokojan, blazen, imun na bolove koji muce obicne ljude.
myredneckself myredneckself 23:35 23.01.2019

Re: M'da.

Milan Novković
Milan Novković
myredneckself
Milan


....Eto vidiš šta ti je prava rokerka

(ovo dole mi je "No Image" fotka pošto sam zagubio onu što sam hteo da stavim

... logičan je i "No video" video



Hvala, Milane, za No video video i podsećanje na Mud i r&r.
Eto, danas kažu da je r&r passé stvar, mislim, to skakanje, koraci, rad nogu i rad ruku, i sl. naspram aktuelnog tverkovanja.
Šaljem ti poklon video (i držim se Tasinog naslova). Ovde valja obratiti pažnju na rad ruku. Ima čoveku brci da otpadaju, a sve u ritmu r&r. Bio jednom jedan nokautirani Guy Gadbois...

Heer iz luking ete yuuu, kid!

mariopan mariopan 11:52 23.01.2019

Život je lep :)


Ne slažem se da je život ozbiljna stvar, nikako, baš suprotno.
Život je jedna komedija.
nsarski nsarski 12:12 23.01.2019

Re: Život je lep :)

mariopan

Ne slažem se da je život ozbiljna stvar, nikako, baš suprotno.
Život je jedna komedija.


Već par sati razmišljam kako da vidno plasiram jedan kraći film koji je, po mom mišljenju, najbolji animirani film koji sam za poslednjih 20 godina video.
Radi se o filmu "Tango" poljskog reditelja Zbignjeva Ribčinskog (nadam se da sam dobro transkribovao Zbigniew Rybczyński). Film je dobio Oskara kao najbolji animirani film.

Podstiče na uživanje i razmišljanje. Dakle, Život kao Tango. Odvojite 8 minuta svog vremena, molio bih.

gavros gavros 12:40 23.01.2019

Re: Život je lep :)

Sjećam se da si ga kačio davno Nenade, masterpis i nezaobilazno poglavlje u knjizi "Umetnost kratkog filma" Mareka Hendrikovskog
tasadebeli tasadebeli 12:54 23.01.2019

Re: Život je lep :)

nsarski
mariopan

Ne slažem se da je život ozbiljna stvar, nikako, baš suprotno.
Život je jedna komedija.


Već par sati razmišljam kako da vidno plasiram jedan kraći film koji je, po mom mišljenju, najbolji animirani film koji sam za poslednjih 20 godina video.
Radi se o filmu "Tango" poljskog reditelja Zbignjeva Ribčinskog (nadam se da sam dobro transkribovao Zbigniew Rybczyński). Film je dobio Oskara kao najbolji animirani film.

Podstiče na uživanje i razmišljanje. Dakle, Život kao Tango. Odvojite 8 minuta svog vremena, molio bih.



Да, сећам га се! Одличан!

Гледао сам га својевремено, некако у истом, или барем блиском, добу када и онај наш домаћи Маљ о којем смо већ причали. И оба су тада оставила баш јак утисак на мене. То траје ево све до данас...


П.С. - Маљ сам већ пуштао клинцима у школи, осмацима, па смо дискутовали... Не знам, мислим да је још увек за њих прерано да им пуштам Танго. Надам се да ће у средњој школи наићи на неког ко ће им пустити и Танго.
veselica veselica 14:11 23.01.2019

Re: Život je lep :)

Dakle, Život kao Tango.


Masterpis. Gledala već.

veselica veselica 14:15 23.01.2019

Re: Život je lep :)

mariopan

Ne slažem se da je život ozbiljna stvar, nikako, baš suprotno.
Život je jedna komedija.



Znam da se ne bi reklo da više volim da se zezam nego leb da jedem, ali istina cela. Hoću da kažem da mislim slično kao ti, draga moja M.
To me održava.

Kazezoze Kazezoze 16:34 23.01.2019

Re: Život je lep :)

nsarski
mariopan

Ne slažem se da je život ozbiljna stvar, nikako, baš suprotno.
Život je jedna komedija.


Već par sati razmišljam kako da vidno plasiram jedan kraći film koji je, po mom mišljenju, najbolji animirani film koji sam za poslednjih 20 godina video.
Radi se o filmu "Tango" poljskog reditelja Zbignjeva Ribčinskog (nadam se da sam dobro transkribovao Zbigniew Rybczyński). Film je dobio Oskara kao najbolji animirani film.

Podstiče na uživanje i razmišljanje. Dakle, Život kao Tango. Odvojite 8 minuta svog vremena, molio bih.



Nisam siguran da razumem zašto je ovaj film zaslužio Oskara.
Koliko vidim, ideja filma je da se prikaže život ljudi kao neprestano mehaničko ponavljanje određenih radnji i pokreta. I to je sve.

Da je režiser ponudio i rešenje kako izači iz te mehaničnosti, film bi već imao smisla, ovako, nekako je nedorečen.

Šta ti misliš o tome, Šarski, zašto je na tebe film ostavio tako dobar utisak?
docsumann docsumann 19:31 23.01.2019

Re: Život je lep :)

Koliko vidim, ideja filma je da se prikaže život ljudi kao neprestano mehaničko ponavljanje određenih radnji i pokreta. I to je sve.


a život sobe?

lopte?

nsarski nsarski 21:44 23.01.2019

Re: Život je lep :)

Šta ti misliš o tome, Šarski, zašto je na tebe film ostavio tako dobar utisak?


Ima više razloga, naravno. Prvo, tehnički je film zaista avangardan - ne znam da li si čitao o detaljima, ali bilo je potrebno mnogo matematike da se sve akcije usaglase u naizgled jedan tok. U jednom trenutku ima 36 ljudi koji se tu muvaju.

Zatim, film je odlična ilustracija sveta u kome vreme ne postoji. U teoriji relativnosti, potpuno stanje "sistema" se opisuje pomoću prostor-vremena umesto prostora plus vremena kako to radi klasična mehanika.

Zamisli da neko snimi kratki film o tome kako se ti penješ uz stepenice. Na njemu se vidiš ti na stepeniku 1, pa ti na stepeniku 2, pa ti na stepeniku 3, itd. I normalno se pretpostavlja da kad si na stepeniku 2 nisi istovremeno na stepeniku 3 ili 1. Ali, ako hoćemo nekome ko nema pojma o postojanju vremena da prikažemo tvoje kretanje po stepenicama, onda moramo da mu pokazemo slike tebe na stepeniku 1 i na stepeniku 2 i na stepeniku 3, itd. i da mu objasnimo da sve te slike zajedno , i samo zajedno, daju najbolju reprezentaciju tvog uspona uz stepenice. U svetu u kome vreme ne postoji, samo tvoja reprezentacija u različitim položajima može da dočara tvoje kretanje. Ovako:

Na sličan način, u filmu Tango, jedinica posmatranja nije trenutni položaj, kao na slici gore, nego događaj.

Zamisli sada nekoga ko je u toj sobi živeo i seća se svega što se u toj sobi događalo tokom dužeg vremenskog perioda. Sećanja na proteklo vreme, imaju "odjednomnost" kako kaže Prust. Sve se događa u trenutku. Jedino što vezuje te događaje je isto mesto, kao kad ljudi kažu "eh, kad bi ovi zidovi znali da govore". U toj sobi se sve ono dešavalo, ali u različitim vremenima, zato se ljudi u svojim akcijama ne sudaraju. Kad bi zidovi te sobe znali da govore, oni bi ispričali taj film.

Itd, da ne dužim. Film ima mnogo ravni značenja, i meni se zato sviđa

Sličan eksperiment s vremenom i njegovim bifurkacijama (račvanjima) se može videti u filmu "Run Lola, run!"

Kazezoze Kazezoze 21:55 23.01.2019

Re: Život je lep :)

nsarski
Šta ti misliš o tome, Šarski, zašto je na tebe film ostavio tako dobar utisak?


Ima više razloga, naravno. Prvo, tehnički je film zaista avangardan - ne znam da li si čitao o detaljima, ali bilo je potrebno mnogo matematike da se sve akcije usaglase u naizgled jedan tok. U jednom trenutku ima 36 ljudi koji se tu muvaju.

Zatim, film je odlična ilustracija sveta u kome vreme ne postoji. U teoriji relativnosti, potpuno stanje "sistema" se opisuje pomoću prostor-vremena umesto prostora plus vremena kako to radi klasična mehanika.

Zamisli da neko snimi kratki film o tome kako se ti penješ uz stepenice. Na njemu se vidiš ti na stepeniku 1, pa ti na stepeniku 2, pa ti na stepeniku 3, itd. I normalno se pretpostavlja da kad si na stepeniku 2 nisi istovremeno na stepeniku 3 ili 1. Ali, ako hoćemo nekome ko nema pojma o postojanju vremena da prikažemo tvoje kretanje po stepenicama, onda moramo da mu pokazemo slike tebe na stepeniku 1 i na stepeniku 2 i na stepeniku 3, itd. i da mu objasnimo da sve te slike zajedno , i samo zajedno, daju najbolju reprezentaciju tvog uspona uz stepenice. U svetu u kome vreme ne postoji, samo tvoja reprezentacija u različitim položajima može da dočara tvoje kretanje. Ovako:

Na sličan način, u filmu Tango, jedinica posmatranja nije trenutni položaj, kao na slici gore, nego događaj.

Zamisli sada nekoga ko je u toj sobi živeo i seća se svega što se u toj sobi događalo tokom dužeg vremenskog perioda. Sećanja na proteklo vreme, imaju "odjednomnost" kako kaže Prust. Sve se događa u trenutku. Jedino što vezuje te događaje je isto mesto, kao kad ljudi kažu "eh, kad bi ovi zidovi znali da govore". U toj sobi se sve ono dešavalo, ali u različitim vremenima, zato se ljudi u svojim akcijama ne sudaraju. Kad bi zidovi te sobe znali da govore, oni bi ispričali taj film.

Itd, da ne dužim. Film ima mnogo ravni značenja, i meni se zato sviđa

Sličan eksperiment s vremenom i njegovim bifurkacijama (račvanjima) se može videti u filmu "Run Lola, run!"



Ovo je sjajno objašnjenje, taj ugao gledanja daje potpuno novu dimenziju filmu.

Uzgred, pretpostavio sam da se u filmu krije neka tajna iz ugla matematike ili fizike te sam te zato i pitao za objašnjenje. :)))
veselica veselica 08:03 24.01.2019

Re: Život je lep :)

taj ugao gledanja daje potpuno novu dimenziju filmu.


jedini moguci ugao, zbog toga je film i snimljen.

veselica veselica 08:07 24.01.2019

Re: Život je lep :)

--
veselica veselica 08:25 24.01.2019

Re: Život je lep :)

..
veselica veselica 18:36 23.01.2019

e Taso....

super ono poredjenje pasa i macaka s poznatima, putin i travolta isti, nije normalno.



tasadebeli tasadebeli 21:14 23.01.2019

Re: e Taso....

veselica
super ono poredjenje pasa i macaka s poznatima, putin i travolta isti, nije normalno.






Да, бре, чак су им и израз лица, пардон њушке, хватали у правом моменту па се и то гађа на тим фоткама.
myredneckself myredneckself 09:58 24.01.2019

Re: e Taso....

tasadebeli
veselica
super ono poredjenje pasa i macaka s poznatima, putin i travolta isti, nije normalno.






Да, бре, чак су им и израз лица, пардон њушке, хватали у правом моменту па се и то гађа на тим фоткама.

Caterpillar number 9 pokidao.
veselica veselica 13:27 24.01.2019

Re: e Taso....

:)))

meni je i Harison Ford desetka, trošen je na fb i znam od ranije.
a paz ovo, juče rutgeru bio rodjendan!

Rutger Hauer (January 23, 1944)




I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time... like tears in rain... Time to die.





veselica veselica 07:21 26.01.2019

Re: e Taso....

ovde mi dodje zgodno, po onom glumci glumci........
čitam o džoniju depu i njegovim posebnim zahtevima, pa naše zgražavanje, kao pamte ga kad je s partibrejkersima svirao a vidi sad?!

eeeee, u tom svetu ništa normalnije.
da li neko zna kako izgleda kad u hotel dodje mik džeger pa zakupi tri sprata, ni na jednom nije dozvoljen izlazak iz lifta, plaćeno i to, kažu telohranitelji, e to su posebni zahtevi.
pišem iz prve ruke a volim džegera.
depove filmove, ima tome minimum deset godina, ne mogu uopšte da gledam, ali uopšte.
ni pet minuta.
tasadebeli tasadebeli 12:09 26.01.2019

Re: e Taso....

veselica

čitam o džoniju depu i njegovim posebnim zahtevima,







Не знам о чему се ради.

Признајем да сам последњи пут регистровао тако нешто, размишљао о тој теми и упуштао се у то (посебни захтеви селебритис) пре неких 30 и мало више година када је је Раде Шербеџија извољевао свашта чак и за своју ташту, да не кажем пуницу, док је играо Ричарда Трећег гостујући на Дубровачким летњим играма.

Тада ми се Раде био баш нешто згадио, ни данас га не волЕм претерано. Као личност. Као глумца? То је већ нешто друго...

Не би било у реду да прећутим да су ми итекако жмарци прошли низ кичму када је Раде на врху Ловријенца изнад некадашње древне Републике, а испод отвореног неба заурлао Краљевство за коња погледа упереног у та иста небеса, а у том тренутку севнуло, па загрмело јербо се било нешто наоблачило изнад Дубровника то вече.

Тако да сам ту научио да раздвајам лична осећања према некоме од његове надарености за нешто.

Зато сам од тада и постао трпељив и пун разумевања за те надарене (за било шта), а размажене, трпећи њихове бубице као део пакета који иде уз њихову личност.

Ни мој однос према женама није ништа другачији.

Што рече Никола Тесла: "Проблем са женама је што свака мисли да је филмска дива. А није."



veselica veselica 16:02 26.01.2019

Re: e Taso....

Не знам о чему се ради.


Pa teško da možeš da izbegneš. Prve informacije pokupim upravo ovde, na sajtu 92, pa tamo tako piše. Udare te i fotka i naslov. Ćuti, danas su napisali "Varajati", inače je danima išlo "Varijiti".

пре неких 30 и мало више година када је је Раде Шербеџија извољевао свашта чак и за своју ташту, да не кажем пуницу, док је играо Ричарда Трећег гостујући на Дубровачким летњим играма.


Dje me nadje s Dubrovnikom danas, taj Lovrijenac, cc
Dubrovčani kažu i pišu Lovrjenac.
Remek delo. Ceo (stari) grad.
Ne znam za punica detalj. I ne verujem.

Тада ми се Раде био баш нешто згадио, ни данас га не волЕм претерано. Као личност. Као глумца? То је већ нешто друго...


A ja naprotiv. Samo sam dobra od njega imala.

Не би било у реду да прећутим да су ми итекако жмарци прошли низ кичму када је Раде на врху Ловријенца изнад некадашње древне Републике, а испод отвореног неба заурлао Краљевство за коња погледа упереног у та иста небеса, а у том тренутку севнуло, па загрмело јербо се било нешто наоблачило изнад Дубровника то вече.


Famozno, što bi rekli Dubrovčani. Da li je bio Ričard ili Hamlet, nisam sigurna, ali pre će biti da si ti u pravu.
Uhvatio me Šekspir ovih dana, sta mi je?



Тако да сам ту научио да раздвајам лична осећања према некоме од његове надарености за нешто.




Prvo pravilo.
tasadebeli tasadebeli 18:23 26.01.2019

Re: e Taso....

veselica

Pa teško da možeš da izbegneš. Prve informacije pokupim upravo ovde, na sajtu 92, pa tamo tako piše. Udare te i fotka i naslov.



Јој, другарице, уопште се не осврћем на то као ни на таблоиде на киоску...

А једино што стигнем да погледам увече пред спавање (не траје дуже од 15 минута као и сваки правоверни секс) јесте Хистори канал. Па кад ме питаш за најновије вести, ја ти онда кажем:"Стиг'о Хитлер на 25 километара од Москве, јбт! Јес' видела ти то?"


Ne znam za punica detalj. I ne verujem.



Био сам сведок док је размажено извољевао...


Famozno, što bi rekli Dubrovčani.


Памтим сцену читав живот. Баш је било упечатљиво...

Ричард је у питању.







Prvo pravilo.






veselica veselica 18:35 26.01.2019

Re: e Taso....

Па кад ме питаш за најновије вести, ја ти онда кажем:"Стиг'о Хитлер на 25 километара од Москве, јбт! Јес' видела ти то?"




Био сам сведок док је размажено извољевао...


Ume to Rade. Da ti je Ivanka bila supruga - i ti bi.


Ричард је у питању.




Da.


edit

sad videla da si okačio Kenata Branu, koji je on lik!!!!






tasadebeli tasadebeli 18:52 26.01.2019

Re: e Taso....

veselica

Ume to Rade. Da ti je Ivanka bila supruga - i ti bi.



Претпоставио сам то још тада гледајући их заједно иако сам био сасвим млад и зелен по тим питањима мушко-женских односа, а посебно брака.

Кажеш Шекспир, а? (Кенет Брана га је баш простудирао.)

Моје омиљено у последње време, обожавам га... Њу... И клањам јој се до земље како ради свој посао...







If we shadows have offended,
Think but this, and all is mended,
That you have but slumber’d here
While these visions did appear.
And this weak and idle theme,
No more yielding but a dream,
Gentles, do not reprehend:
if you pardon, we will mend:
And, as I am an honest Puck,
If we have unearned luck
Now to ‘scape the serpent’s tongue,
We will make amends ere long;
Else the Puck a liar call;
So, good night unto you all.
Give me your hands, if we be friends,
And Robin shall restore amends.




П.С. - А зашто су Шекспира последњих неколико деценија почели странци да играју много боље од Енглеза?

(Мислим, баш Енглеза, не Британаца. И Кенет Брана је Ирац...)


Hunter was born Aikaterini Hadjipateras on 9 April 1957 in New York to Greek parents but was raised in England. She trained at RADA where she is now an associate, and regularly directs student productions.



veselica veselica 19:02 26.01.2019

Re: e Taso....

Hunter was born Aikaterini Hadjipateras on 9 April 1957 in New York to Greek parents but was raised in England.[4][5] She trained at RADA where she is now an associate, and regularly directs student productions.




Rodjena za Puka.
Meni San Letnje Noći uvek bio nekako dosadan. Volim Šekspirove tragadije/drame, eto rekla sam.
tasadebeli tasadebeli 21:15 26.01.2019

Re: e Taso....

veselica
Hunter was born Aikaterini Hadjipateras on 9 April 1957 in New York to Greek parents but was raised in England.[4][5] She trained at RADA where she is now an associate, and regularly directs student productions.




Rodjena za Puka.
Meni San Letnje Noći uvek bio nekako dosadan. Volim Šekspirove tragadije/drame, eto rekla sam.



Ма само нека је катарза! А сад да ли је кроз смех или кроз сузе или оба заједно, боже мој...

П.С. - Једном ћу да ти испричам натенане како је то изгледало код мог ћалета када сам му први пут пустио "Ко то тамо пева"...

Смех, па сузе, па смех, па сузе...

Имао је 15 година када су Швабе бомбардовале Београд 6. априла '41. Једна бетонска плоча од бомбардованог коњичког штаба у Булевару преко пута Правног факултета летела према Славији до њихове тадашње кућице на половини Хартвигове, потоња Бориса Кидрича, па сад опет Београдска као што је то била још пре Хартвигове, пролетела кроз кров те њихове куће и пала право на још увек топао кревет мог маторог из којег је он искочио само минут пре тога и онако у гаћама заждио кроз прозор у башту.

((После је ту уместо њихове кућице деценијама зјапио празан плац који је маторог стално подсећао на тај догађај када би у трамвају туда пролазио. Плац су тек недавно, у 21. веку, искористили за градњу и попунили ту празнину између постојећих зграда.)


Хвала ти, Богољубе, Амадеусе и Теофило мој, на твојим брзим рефлексима који су били предуслов за моје потоње срећно детињство!


veselica veselica 21:35 26.01.2019

Re: e Taso....

Имао је 15 година када су Швабе бомбардовале Београд 6. априла '41. Једна бетонска плоча од бомбардованог коњичког штаба у Булевару преко пута Правног факултета летела према Славији до њихове тадашње кућице на половини Хартвигове, потоња Бориса Кидрича, па сад опет Београдска као што је то била још пре Хартвигове (после је ту уместо њихове кућице деценијама зјапио празан плац који су тек недавно искористили за градњу), пролетела кроз кров те њихове куће и пала право на још увек топао кревет мог маторог из којег је он искочио само минут пре тога и онако у гаћама заждио кроз прозор у башту.




Koja priča!
veselica veselica 21:37 26.01.2019

Re: e Taso....

Ма само нека је катарза!


To i ja kažem.
Često.
veselica veselica 21:39 26.01.2019

Re: e Taso....

"Ко то тамо пева"



Vrh.
Suština.

tasadebeli tasadebeli 21:43 26.01.2019

Re: e Taso....

veselica
Ма само нека је катарза!


To i ja kažem.
Često.



Да си га само видела како је наглас ридао, одрасли мушкарац од близу 60 година који је потом био два пута рањаван у рату '44-'45. и преко тога још свашта прошао после у животу, када је онај у филму запевао "И недеље нема више..."

Јадничак мој...
veselica veselica 22:02 26.01.2019

Re: e Taso....

Да си га само видела како је наглас ридао, одрасли мушкарац од близу 60 година који је потом био два пута рањаван у рату '44-'45. и преко тога још свашта прошао после у животу, када је онај у филму запевао "И недеље нема више..."

Јадничак мој...



softelectronics_e softelectronics_e 08:12 27.01.2019

Re: e Taso....

tasadebeli
veselica
Ма само нека је катарза!


To i ja kažem.
Često.



Да си га само видела како је наглас ридао, одрасли мушкарац од близу 60 година који је потом био два пута рањаван у рату '44-'45. и преко тога још свашта прошао после у животу, када је онај у филму запевао "И недеље нема више..."

Јадничак мој...

M'da!
Jelica Greganović Jelica Greganović 11:37 25.01.2019

Ja bih,

Taso, ipak rekla da se životinje smeju, da smeh nije samo ljudima svojstven, kao i da itekako duhovite umeju da budu. :)
tasadebeli tasadebeli 22:08 25.01.2019

Re: Ja bih,

Jelica Greganović
Taso, ipak rekla da se životinje smeju, da smeh nije samo ljudima svojstven, kao i da itekako duhovite umeju da budu. :)



Неки научењаци кажу да је то тачно.


Као што и кажу да животињске врсте имају неке своје "језике".

Само нисам сигуран ни да су то језици као што је људски језик (што не пишу онда поезију?) нити сам сигуран да је то код животиња смех као што је то људски смех.


All in all, animals have their own way of letting us know when they are happy. For example, dolphins jump out of the water, elephants trumpet and cats purr. All these are forms of emotional expression similar to our smiles.



Слично, али не и исто, зар не?


alselone alselone 09:00 27.01.2019

Srećna slava domaćine

nadam se da će te se setiti Bogumila danas.

tasadebeli tasadebeli 09:57 27.01.2019

Re: Srećna slava domaćine

alselone
nadam se da će te se setiti Bogumila danas.

John Cleese: Political Correctness Can Lead to an Orwellian Nightmare



Хвала!

Богумили су, фала богу, живи и здрави и врло живахни и данас, ништа им не фали, иако их је принц Растко и монах Сава крвнички прогонио, спаљивао на ломачама, растрзао коњ'ма на репове итд. Појављују се ти богумили у великом броју и данас у разним облицима диљем овог нашег лијепог Балкана, а у Србији најчешће носе црвене мараме око врата. По томе се препознају да не би пуцали један на другога у жестокој борби коју воде против народних непријатеља.


Ма пусти...

Причај, причај, али не помаже... Нико никог не слуша, сви би да само они причају јербо мисле да ће том својом причом заувек ућуткати оне Друге...

Не схватају, јадни не били, куда нас то води.

(Успут, не љубим баш Скинера, јебо их Скинер, јербо примена његових учења која тумаче човека пре свега као неку животињку без онога што нас од животиња и одваја, воде директно у Orwellian Nightmare. Али разумем и Клиза... У томе је дуго дуго одгајан и учен.)







П.С. - О најновијем таласу трибализма покренутом најпре медијским путем у САД из чега је и настала ова прича универзитетских професора о потреби постојања различитости.




veselica veselica 09:33 27.01.2019

zatvorio si gore blog pa ovde da kazem

danas mi rodjendan!
dok sam isla u skolu, bilo grozno, svi na raspustu.
posle vec druga prica.....



danas?
sreca da imam decu.



tasadebeli tasadebeli 09:37 27.01.2019

Re: zatvorio si gore blog pa ovde da kazem

veselica
danas mi rodjendan!
dok sam isla u skolu, bilo grozno, svi na raspustu.
posle vec druga prica.....



danas?
sreca da imam decu.









Једна од моје две баба Иванке (она по мајци) рођена на данашњи дан. И мој сестрић (и праунук те бабе) такође.

veselica veselica 09:44 27.01.2019

Re: zatvorio si gore blog pa ovde da kazem

tasadebeli
veselica
danas mi rodjendan!
dok sam isla u skolu, bilo grozno, svi na raspustu.
posle vec druga prica.....



danas?
sreca da imam decu.







Једна од моје две баба Иванке (она по мајци) рођена на данашњи дан. И мој сестрић (и праунук те бабе) такође.





Vadi me baba Ivanka.
tasadebeli tasadebeli 10:02 27.01.2019

Re: zatvorio si gore blog pa ovde da kazem

veselica
tasadebeli
veselica
danas mi rodjendan!
dok sam isla u skolu, bilo grozno, svi na raspustu.
posle vec druga prica.....



danas?
sreca da imam decu.







Једна од моје две баба Иванке (она по мајци) рођена на данашњи дан. И мој сестрић (и праунук те бабе) такође.





Vadi me baba Ivanka.






Ма не само баба, него и сестрић! Он је гитариста, студијски музичар, али свира и по концертима Валентина, Кикија пилота и сличних. Мора човек од нечег да живи...
veselica veselica 10:05 27.01.2019

Re: zatvorio si gore blog pa ovde da kazem

него и сестрић!


ma to sam htela da kazem!

tasadebeli tasadebeli 10:25 27.01.2019

Re: zatvorio si gore blog pa ovde da kazem

veselica
него и сестрић!


ma to sam htela da kazem!




Ма пусти, та баба јадна, мучио сам је к'о да је богумил, боже ме се прости.

Била задужена да ме прва 2-3 месеца када сам пошао у први разред одведе само да пређем улицу на пешачком овде код наше цркве, а ја јој побегнем јер нећу у школу, па утрчим у црквену порту те наше цркве Свети Ђорђе и бежим око цркве, а она ме јадна јури онако тешка гегајући се и виче тетки која јој је у међувремену пристигла у помоћ:"Држ' га, Зоро, опколи га са те стране!!!"

Чињеница је, никада нисам волоео школу... Зато је моја мајка пророчански и претпоставила и погодила каква ће ми судбина бити говорећи:"Немој, сине, да бежиш из школе, цео живот ћеш ићи после у школу."


vcucko vcucko 12:12 27.01.2019

Re: zatvorio si gore blog pa ovde da kazem

tasadebeli
[
Ма не само баба, него и сестрић! Он је гитариста, студијски музичар, али свира и по концертима Валентина, Кикија пилота и сличних. Мора човек од нечег да живи...

A zove se Gaja, Raja ili Vlaja?
nsarski nsarski 15:22 27.01.2019

Re: zatvorio si gore blog pa ovde da kazem

една од моје две баба Иванке (она по мајци) рођена на данашњи дан. И мој сестрић (и праунук те бабе) такође.


Me too, me too!
Zapravo, preciznije, danas mi je slava a sutra rođendan.
tasadebeli tasadebeli 15:59 27.01.2019

Re: zatvorio si gore blog pa ovde da kazem

vcucko
tasadebeli
[
Ма не само баба, него и сестрић! Он је гитариста, студијски музичар, али свира и по концертима Валентина, Кикија пилота и сличних. Мора човек од нечег да живи...

A zove se Gaja, Raja ili Vlaja?














Велика смо фамилија, хвала богу!

П.С. - Ма одличан ми је тај сестрић, ако узмем у обзир да је гитару први пут узео у руке у својој два'ес и некој...

Брзо напредовао, али је имао и добре учитеље.




tasadebeli tasadebeli 16:03 27.01.2019

Re: zatvorio si gore blog pa ovde da kazem

nsarski
една од моје две баба Иванке (она по мајци) рођена на данашњи дан. И мој сестрић (и праунук те бабе) такође.


Me too, me too!
Zapravo, preciznije, danas mi je slava a sutra rođendan.








Срећна слава, Шарски! И рођендан унапред!

П.С. - Па таман ти се лепо уклопило на патерице од славе...
nsarski nsarski 16:41 27.01.2019

Re: zatvorio si gore blog pa ovde da kazem

Срећна слава, Шарски! И рођендан унапред!

Fala, fala!
softelectronics_e softelectronics_e 17:13 27.01.2019

Re: zatvorio si gore blog pa ovde da kazem

veselica
danas mi rodjendan!
dok sam isla u skolu, bilo grozno, svi na raspustu.
posle vec druga prica.....



danas?
sreca da imam decu.




Srećan rođendan!
veselica veselica 18:06 27.01.2019

Re: zatvorio si gore blog pa ovde da kazem

Srećan rođendan!


hvala emsi.......

veselica veselica 18:07 27.01.2019

Re: zatvorio si gore blog pa ovde da kazem

kad je tebi rodjendan?
veselica veselica 18:13 27.01.2019

Re: zatvorio si gore blog pa ovde da kazem


Велика смо фамилија, хвала богу!


najvise volim ono oskara vajlda -
To nisu ljudi, to su rodjaci.

veselica veselica 18:19 27.01.2019

..

..
Milan Novković Milan Novković 22:01 27.01.2019

Re: zatvorio si gore blog pa ovde da kazem

nsarski
Срећна слава, Шарски! И рођендан унапред!

Fala, fala!

Šarski, pa tebe je nemoguće stići i prestići - Srećan Rođendan, Srećna Slava

Od mene knjiga na poklon, pošto znam da voliš književnost ...



... ili ideja za gimnastičku vežbu, biraj jedan poklon, pošto znam da si bio dobar gimnastičar (možda si još uvek, pardon) - obe su color-confined i asimtotski slobodne (počela nova seztona Star Treka, moram)



zemljanin zemljanin 02:49 28.01.2019

Re: zatvorio si gore blog pa ovde da kazem

srecan rodjendan i veselici i nsarskom
veselica veselica 08:14 28.01.2019

Re: zatvorio si gore blog pa ovde da kazem

zemljanin
srecan rodjendan i veselici i nsarskom




prvo, hvala!
onda, koja smo mi ekipa na malom, lepom primeru kao što je objava rodjendana.



lično sam to učinila jer se radilo o svetom savi, školskoj slavi, pa se moglo da poveže kod druga tase a zaključao blog o istom.
ali, šta dalje biva?
Tasa mi, bez čestitke, uzvratio baba Ivankom i sestrićem, talentovanim, doduše, za svirku.
onda se javio vucko da zajebava tasu, posredno i mene, sestrićima.
onda se javio šarski sa me too, me too, i napravio lud da meni čestita pa mu ja na isti način vratila, odnosno stavila na ignore.
ali, tu je domaćin, drug tasa, koji je uzvratio čestitanjem šarskom; u tom eto i emsija koji je, okontrer, čestitao meni, otkačio profu.
potom je stigao i milanče da poželi svu sreću svom frendu sa odgovarajućem receptom.
konačno došao i zemljanin i jedini normalno odreagovao, ono kad se već uključio.
toliko o prisutnima.

ostatak bloga je za bacanje, ali pažljivo izdeljen po grupama i grupicama koje ponekad postanu horde.
istina, to sve redje, jer nas je sve (ukupno) manje aktivnih.

aj živeli!
tasadebeli tasadebeli 08:44 28.01.2019

Re: zatvorio si gore blog pa ovde da kazem

veselica

Tasa mi, bez čestitke, uzvratio



Јао, извинииии!!!

Сад сам провртео филм (тј. коментаре) уназад. У праву си. Не знам како ми се то омакло.

Знам да ме не могу опрати ни Дунав ни Сава, али ипак са закашњењем:

Срећан ти рођа!

aj živeli!


Ево ти на поклон песма којом сам самом себи честитао рођендан својевремено на Блогу Б92.






А имам још један поклончић за тебе и Шарског захваљујући Милисаву који ми је послао линк, па се може рећи да вам је заправо то он поклонио за рођендан:



Београд моје младости (ЛИНК)



П.С. -


ostatak bloga je za bacanje, ali pažljivo izdeljen po grupama i grupicama koje ponekad postanu horde.
istina, to sve redje, jer nas je sve (ukupno) manje aktivnih.









П.П.С. -

lično sam to učinila jer se radilo o svetom savi, školskoj slavi, pa se moglo da poveže kod druga tase a zaključao blog o istom.



Закључао јербо нема ту шта да се дискутује. Честитање је сасвим довољно и нека то иде онда својим током, из године у годину, вековима и еонима, како ваља и требује.
Milan Novković Milan Novković 09:25 28.01.2019

Veselice ...

veselica
...
potom je stigao i milanče da poželi svu sreću svom frendu sa odgovarajućem receptom....

Srećan Rođendan

Drug Milanče je sve polupismeniji, ali ... (da mi nije ove reči ne znam šta bih

Kad smo kod recepata - iako film Polar nije nešto prošao kod kritičara ja sam ga, sakriven iza ne polupismenosti, nego lakoće ignorisanja kritičara, sa uživanjem odlgedao za vikend.

Pa tako, od recepata koji se sviđaju i tebi i meni, u ovo doba buna i uzbuna, evo jednog na poklon, toxic masculinity na delu, bez ikakve sumnje


veselica veselica 09:28 28.01.2019

Re: zatvorio si gore blog pa ovde da kazem

Ево ти на поклон





da dodam ostalim: jedan lep ali baš lep šal, dva grozne boje karmina, vuku na roze božemesačuvaj, jedan super sjaj bordo nijanse, jedan super džemper, dva crteža; slušaj, super sam prošla.
koštalo me mnogo kotorskih krempita.

veselica veselica 09:36 28.01.2019

Re: Veselice ...

Drug Milanče je sve polupismeniji, ali ... (da mi nije ove reči ne znam šta bih





apacherosepeacock apacherosepeacock 11:25 28.01.2019

Re: Veselice ...

Kad smo kod recepata - iako film Polar nije nešto prošao kod kritičara ja sam ga, sakriven iza ne polupismenosti, nego lakoće ignorisanja kritičara, sa uživanjem odlgedao za vikend.


Nisam gledala Polar ali je Walhalla Rising vrlo interesantan film.

Kao i u filmu Quest for fire, iz nase danasnje perspektive ta nepregledna i malo naseljena planeta, ta tisina, nema gradova i bullshita ..

Sirovi/surovi opstanak na delu.

Fascinantno. Da mi je neki vremeplov da vidim to vreme.
nsarski nsarski 11:54 28.01.2019

Re: zatvorio si gore blog pa ovde da kazem

Šarski, pa tebe je nemoguće stići i prestići - Srećan Rođendan, Srećna Slava


Hvala svima na čestitkama i lepim željama.

Moram još i ovo da dodam: meni je veoma neprijatno kada dobijem čestitke za bilo šta, posebno za stvari za koje nisam odgovoran ili nisu moja zasluga - rođendan je tipičan primer. Mislim, ne znam šta da kažem u takvoj situaciji. Kako kad bi mi, na primer, neko rekao: čestitam ti što imaš tako lepo ime!

Zbog toga sam sasvim smotan kada je red da se drugim ljudima upute srdačne čestitke za iste (ne)zasluge. Ja onda to ili zaboravim, ili nekako nakaradno izvedem. Neka bude zabeleženo ipak: srećan rođendan svima koji ovih dana slave! Živeli!


P.S. Noćas me zvao brat blizanac (iz daljine, gde živi) pa kaže: "Jbt, danas nam je rođendan". Ja kažem: "Jeste". On kaže: "Pa dobro, onda, od danas smo stariji godinu dana". Tako smo jedan drugom "čestitali".

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana