Astrologija| Ljudska prava| Mediji| Politika| Sex

Pitanje jednog krezavog i neupućenog

tasadebeli RSS / 03.03.2019. u 11:56

У рубрици под називом

 

 Pisma-prestonickom-listu-A-Teofanovic_slika_O_37802441.jpg

 

 

 

 

А зашто протестери (Стјепан ме је научио да нису протестанти него протестери) у својим шетњама суботом упорно и редовно иду испред Јавног сервиса РТС да протестују незадовољни извештавањем медија када сам ја, само примера ради, у петак, прекјуче, слушао на Радио Београду 1 емисију "Земља чуда" која је била баш као да је уређују ти исти протестери?

 

Зашто протестери у својим шетњама никада, ама баш никада, не оду да протестују због извештавања медија у Србији испред оне телевизије чији је власник онај ружичасти љубитељ италијанске опере?

 

Није ваљда да су протестери задовољни извештавањем ружичасте телевизије?

 

Мислим, и то је такође један масмедиј у Србији... И та ружичаста телевизија у Србији, колико знам, има већу гледаност од Јавног сервиса РТС...

 

 



Komentari (269)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

antioksidant antioksidant 12:05 03.03.2019

Re: *



Зашто протестери у својим шетњама никада, ама баш никада, не оду да протестују због извештавања медија у Србији испред оне телевизије чији је власник онај ружичасти љубитељ италијанске опере?



zato što je nešto javni servis a drugo komercijalna televizija. s javnom frekvencijom ali bez javne funkcije kao javni servis

Javni medijski servis je nezavisan i samostalan pravni subjekt koji, obavljanjem svoje osnovne delatnosti, omogućava ostvarivanje javnog interesa u oblasti javnog informisanja, i pruža opšte i sveobuhvatne medijske usluge koje podrazumevaju informativne, obrazovne, kulturne i zabavne sadržaje namenjene svim delovima društva.
tasadebeli tasadebeli 12:08 03.03.2019

Re: *

antioksidant


Зашто протестери у својим шетњама никада, ама баш никада, не оду да протестују због извештавања медија у Србији испред оне телевизије чији је власник онај ружичасти љубитељ италијанске опере?



zato što je nešto javni servis a drugo komercijalna televizija. s javnom frekvencijom ali bez javne funkcije kao javni servis

Javni medijski servis je nezavisan i samostalan pravni subjekt koji, obavljanjem svoje osnovne delatnosti, omogućava ostvarivanje javnog interesa u oblasti javnog informisanja, i pruža opšte i sveobuhvatne medijske usluge koje podrazumevaju informativne, obrazovne, kulturne i zabavne sadržaje namenjene svim delovima društva.



У, јбт!!!

Значи протестери поштују свето право на приватно власништво? (Надасве легалним путевима стечено?)

Не сеееерррриииии, брате!

А то што тај ружичасти љубитељ италијанске опере овој држави Србији не плаћа порез још од Ђинђићевог вакта? Па преко копродукција са Ђиласом све до данашњих дана...

Није битно, а?

Видим ја да је та протестерска љубав према медијима, односно незадовољство медијима у Србији, такође селективне природе као и све остало за шта се они, протестери-викендаши, наводно залажу...


EDIT: Извини, АО, али овај твој коментар у овој и оваквој ситуацији у Србији, стварно је жешћи булшит.


Сви ми у Србији врло добро знамо да Вучића на власт нису ни довели, нити га одржавају на тој власти, Јавни сервис РТС и Политика, него Пинкача са пинкушама, Информер, Ало, Курир,...

Тако да си овде у покушају да испаднеш легални и легализовани Коштуница промашио мету.

Мислим... Барем ми овде не морамо да пристајемо на легализацију дивље градње у постсоцијалистичкој и посттитоистичкој Србији и да лажемо сами себе као да ништа није било током саме те градње, по принципу пуј-пике не важи, мир-мир-мир. нико није крив...
softelectronics_e softelectronics_e 13:09 03.03.2019

Re: *

antioksidant


Зашто протестери у својим шетњама никада, ама баш никада, не оду да протестују због извештавања медија у Србији испред оне телевизије чији је власник онај ружичасти љубитељ италијанске опере?



zato što je nešto javni servis a drugo komercijalna televizija. s javnom frekvencijom ali bez javne funkcije kao javni servis

Javni medijski servis je nezavisan i samostalan pravni subjekt koji, obavljanjem svoje osnovne delatnosti, omogućava ostvarivanje javnog interesa u oblasti javnog informisanja, i pruža opšte i sveobuhvatne medijske usluge koje podrazumevaju informativne, obrazovne, kulturne i zabavne sadržaje namenjene svim delovima društva.

Meni ovo anderlajnovano nije bitno.
Jer - svaki medij, bio javni ili nejavni, mora da ima jedan jedini kriterijum - istinu.
Tako da tu 'komercijalnu' televiziju ništa ne može oprati od njene sramne uloge.
A na pitanje koje Tasa postavlja, odgovor je prost - ta neka televizija je daleko od mesta okupljanja.
tasadebeli tasadebeli 13:21 03.03.2019

Re: *

softelectronics_e

A na pitanje koje Tasa postavlja, odgovor je prost - ta neka televizija je daleko od mesta okupljanja.



Значи, шетачи у ствари баш нешто и не воле да шетају?

Комфор сопственој гузи, прво и пре свега, па ћемо тек онда да видимо ми то за идеале и грађанске слободе?

Одбрана свог гола првенствено, а ако случајно и дамо гол противнику у неком случајном нападу, добро је. Ту шта буде, биће.

(К'о они студенти ономад исто на протестима што су протесте прекидали за Ускрс јербо је и њима, протестантима и протестерима, такође празник...)

Па да шетачима онда неко купи неки Baader Meinhof Wagen да се мало и возе а не да стално пешке у те шетње, а?

Можда у тим вагенима онда и стигну до Пинк телевизије?

Предлажем да тај неко, потенцијални доброчинитељ да не кажем ктитор протеста, буде неки од ових политичара из "опозиције" што хоће да предводе протесте и намећу се све време. Они су се набутали лове после 5. октобра, пуни су к'о брод... И лова им је на сигурном. Ван Србије.






jadragoljub jadragoljub 17:02 03.03.2019

Re: *

zato što je nešto javni servis a drugo komercijalna televizija. s javnom frekvencijom ali bez javne funkcije kao javni servis

pinkl je nacitelevizija, ali i bez obzira na to što je prifatna* javnost ima pravo da protestuje zbog bilo čega što joj nije po volji da se prikazuje na prifatnim medijima
ja sve imam osećaj a takođe i filing da naša javnos' baš i nemasvest i znanje da ima pravo da protestuje protiv svega i svačega što joj se servira ili krije.
jalibe komunista dave ućim koja su prava i slobode javnosti,cccc jaki ste mi vi demokrate i antikomunisti.
antioksidant antioksidant 17:45 03.03.2019

Re: *



EDIT: Извини, АО, али овај твој коментар у овој и оваквој ситуацији у Србији, стварно је жешћи булшит.

ne taso, beć si ti žešći (proliveni) bulšit, ali i kao takav deo ovog društva. tako su to i
Пинкача са пинкушама, Информер, Ало, Курир,...
. njihov izbor da budu oni kao i tvoj izbor da budeš ti. ali rts je deo institucija ovog društva, definisan zakonom (gore i jeste citat iz zakona). da vratimo ovo društvo u okvire zakona a bulitera če(š) uvek biti
mariopan mariopan 13:52 04.03.2019

Re: *

Значи, шетачи у ствари баш нешто и не воле да шетају?

Комфор сопственој гузи, прво и пре свега, па ћемо тек онда да видимо ми то за идеале и грађанске слободе?





Protesti su protiv korupcionaško-mafijaškog sistema i upućeni državnim institucijama koje se sve nalaze u centru Beograda, a tu spada i državna televizija.

Zamenio si uzrok i posledicu.

Namerno.

Sistem je omogućio pinkoviziju a ne pinkovizija sistem. Oni ga samo podržavaju jer im je koristan kao što to rade i svi drugi, ne samo mediji nego i pojedinci, takozvani tajkuni, lopovi u odelima, ali nisu ga oni ni stvorili ni omogućili. Oni se samo trude da im što duže potraje jer im je koristan.

A TI IM POMAŽEŠ.

Nisu oni ni bili vlasni da ga omoguće, to je uradila političko-mafijaška klika koju zovemo Skupština i Vlada a koje su bile i ostale servis jedne stranke, uvek one na vlasti, umesto da su servis građana.

RTS je njihov glasnogovornik, slikar Potemkinovih sela i važan deo tog trulog sistema.

Razbiti proteste na sve one kojima je sistem omogućio privilegije da se bogate ili da emituju program kakav žele je suludo. Oni su u svom dvorištu, to je njihovo igralište.

Protesti su protiv onih koji su im to omogućili, ne samo njima već svima koji su se okoristili sistemom pa makar ga koristili i kao Jutka, da spopadaju i siluju žene i da ih njihovi botovi demonizuju kada se pobune. Kao što sada ovi rade.

Ti sada isto to radiš.
Pomažeš im da traju što duže.

Skrećeš pažnju sa pravog problema na sporedne i nebitne, uzrok si zamenio za posledicu i ne verujem da nisi pametan i da ne znaš šta radiš.
predatortz predatortz 17:27 04.03.2019

Re: *

Sistem je omogućio pinkoviziju a ne pinkovizija sistem.


Đinđić je omogućio da pinkovizija preživi, ojača, da nam kretenizuje decu i da joj ništa ne možemo.
Đinđić je imao šansu da pomete to smeće. On je napravio dil, jedan od mnogih koji je sa ološima pravio.
Ološ mu je, na kraju, presudio.
freehand freehand 17:37 04.03.2019

Re: *

predatortz
Sistem je omogućio pinkoviziju a ne pinkovizija sistem.


Đinđić je omogućio da pinkovizija preživi, ojača, da nam kretenizuje decu i da joj ništa ne možemo.
Đinđić je imao šansu da pomete to smeće. On je napravio dil, jedan od mnogih koji je sa ološima pravio.
Ološ mu je, na kraju, presudio.

Koliko se ja sećam Đinđić od momenta kad je postao predsednik vlade nikad nije bio na Pinku. Niti je on bio taj koji se takvim stvarima bavio.
Sad, ti verovatno znaš bolje, ali ako želiš da imaš nekakvu sliku koja ima veze sa realnošću nije loše vratiti se u to vreme sa onim što je tu vladu i samog Đinđića sačekalo i čime se sve bavio da bi država uopšte stigla do minimuma funkcionisanja. Od javnog prevoza, policije i vojske do bankarskog sistema i rada obe skupštine.
I sad je on, kao, trebalo da se bavi Pinkom...
Mislm, ne sporim ja da 2019. svi najbolje znaju šta su mu morali biti prioriteti, al ne bi aljalo preterivati oko toga kolika je bila njegova inteligencija. Nije on bio dovoljno pametan da to shvati.
predatortz predatortz 17:46 04.03.2019

Re: *

I sad je on, kao, trebalo da se bavi Pinkom...


Ne Pinkom kao tv kućom, nego osobama koje su činile kičmu režima Milošević-Marković.
Mitrović nije smeo ostati na slobodi. Kao ni mnogi drugi.
Materijala za hapšenje, verujem, bilo je na pretek.
freehand freehand 17:49 04.03.2019

Re: *

predatortz
I sad je on, kao, trebalo da se bavi Pinkom...


Ne Pinkom kao tv kućom, nego osobama koje su činile kičmu režima Milošević-Marković.
Mitrović nije smeo ostati na slobodi. Kao ni mnogi drugi.
Materijala za hapšenje, verujem, bilo je na pretek.

Smisao promena je bio da se hapšenjima bavi policija po nalogu tužilaštva a suđenjem - sudovi. Đinđić se toga držao. Sem u jednom slučaju ali to je bilo državno pitanje, Mitrović je sitni mufljuz u toj priči.
predatortz predatortz 17:56 04.03.2019

Re: *

Smisao promena je bio da se hapšenjima bavi policija po nalogu tužilaštva a suđenjem - sudovi.


Pre svega toga, trebalo je stvoriti političku klimu za tako nešto. Odnosno, osokoliti institucije koje su decenijama svikle da slušaju kako da deluju.
To je posao političara. A od svih njih najviše tim treba da se bavi onaj koji je na čelu vlade.
Ostaje, slažem se, pitanje koliko je Đinđić zapravo bio moćan. Sa jedne strane pipci bivšeg režima, sa druge kojekakva kalakotra u koaliciji oko njega.
No, to je za dugačku raspravu.
veselica veselica 18:37 04.03.2019

Re: *

Đinđić je omogućio da pinkovizija preživi, ojača, da nam kretenizuje decu i da joj ništa ne možemo.




Živimo posledice.
alselone alselone 18:55 04.03.2019

Re: *

Koliko se ja sećam Đinđić od momenta kad je postao predsednik vlade nikad nije bio na Pinku. Niti je on bio taj koji se takvim stvarima bavio.
Sad, ti verovatno znaš bolje, ali ako želiš da imaš nekakvu sliku koja ima veze sa realnošću nije loše vratiti se u to vreme sa onim što je tu vladu i samog Đinđića sačekalo i čime se sve bavio da bi država uopšte stigla do minimuma funkcionisanja. Od javnog prevoza, policije i vojske do bankarskog sistema i rada obe skupštine.
I sad je on, kao, trebalo da se bavi Pinkom...
Mislm, ne sporim ja da 2019. svi najbolje znaju šta su mu morali biti prioriteti, al ne bi aljalo preterivati oko toga kolika je bila njegova inteligencija. Nije on bio dovoljno pametan da to shvati.


Ništa od ovoga nije tačno.

Prvo i prvo Djindjic jeste gostovao na Pinku i pricao je kako mladi gledaju pink.
Drugo, čak i da nije gostovao, čuvao je Pink posle 5. oktobra a to je proporcionalno jednako današnjem gostovanju svaki dan. Posle 5. oktobra svi su očekivali da se Pink u najmanju ruku ugasi i da im se sruši zgrada a Mitrovič uhapsi. Tada je pušten pomenuti Čupić da preti hapšenjem, rušenjem zgrade i slično, što je bila zapravo samo klasična finta i pretnja kako bi Mitrović savio koleno, što njemu zapravo nije ni bilo teško. I tada je Čupić popasao poznatu rečenicu o vrapcima.


Saradnja Đinđića i Mitrovića se vidi i po stavovima Pinka za vreme otvorenog sukoba Koštunice i Đinđića, gde je Pink bio na Đinđićevoj strani.

I za kraj, Vreme 582, 2002. Đinđić o Mitroviću (ipak je izgleda imao vremena da se bravi njima)

Šta je o tome dodao premijer Đinđić: "Pogrešna je ideja da branim televiziju Pink. Ja branim korisnike, građane Srbije. Ako 70 odsto ljudi hoće da gleda Pink, nemam pravo da kažem to je zabranjeno i šund."


alselone alselone 18:58 04.03.2019

Re: *

Isečak iz Bebinog intervjua 2004. Iako ovaj tip laže čim zine, ovo sigurno nisu laži

Pretpostavljam da znate gde je Pink?

U TV PINK sam dolazio sa Zoranom dva, tri puta kada je bio gost, a i zato što je Pink televizija mog prijatelja Željka Mitrovića
.
alselone alselone 19:00 04.03.2019

Re: *

Ja stvarno ne znam više da li toliko aboliranje DS-a ide iz zaljubljenosti, koristi ili demencije.
hoochie coochie man hoochie coochie man 19:03 04.03.2019

Re: *

A TI IM POMAŽEŠ.


Sram ga bilo :)

Lepo si ti ovo sročila Mariopan, lepo ali utopistički, dakle opasno.

Pogrešno je, a iskusili smo to, razmišljati na način, daj šta daš samo ovoga da se rešimo.

Jer u "daj šta daš" sleduje i Jutka, npr, neminovno.
Njega smo dobili u toj varijanti daj šta daš.
Tu je uleteo u sistem, posle se samo razvijao, rastao ko kvasac, i došao do boga i batine.
Da nije bilo daj šta daš, da se obazrivije menjao Slobin sistem, Jutka se ne bi mogao provući i ne bi postao bog i batina.

Možemo mi sada zatvarati oči i nevideti svoje greške, ali neće nam to pomoći.

Možemo se pretvarati da nismo imali drugog naćina, da je tako bilo neminovno, ali bojim se da je to samo zavaravanje.

Seti se kako nam je Velja bio drag kad je prevrtao kamione po Ibarskoj, jer je bio naš, a koliko je trebalo pameti da se vidi da je Velja i tad bio Selja?
Ali nismo hteli to da gledamo i evo nam ga.

Možemo se truditi i da sami sebe prevarimo kako Đinđić nema veze sa Pinkom, ali ima je.
Pitanje Pinka je jasno bilo otvoreno, i to toliko jasno i glasno da je Đinđić lično obratio pažnju na to, i stao na stranu Mitrovića i Pinka.
Možda je on mislio da mu takva televizija treba, možda je verovao da sve to može da drži pod kontrolom, ali mi vidimo kako se sve to zavšilo.

Pa kad već vidimo zar ne bi bilo baš blesavo da opet istu stvar radimo, da se delimo isključivo po osnovi za ili protiv protesta, i da sve koji imaju primedbi svrstavamo u one koji MU pomažu, a da kod nas ne želimo da vidimo balvane u oku?

Kome se zapravo pomaže ako se o protestima razmišlja kritički i nepristrasno?
Ja verujem da se pomaže antivučićevskoj strani.


Ko organizuje proteste, ko je ona cura Anasonović, kako to da ona regustruje na svoje ime ono što se smatra narodnim, građanskim?

Šta je zapravo konkretan cilj i zahtev protesta, šta je uslov da protesti prestanu, ko s kim pregovara, oko čega pregovara, ko odlučuje kad se prestaje?
Nema zateva, nema cilja, nema pregovora, nema ničega, pa šta misliš, kakav rezultat to može da da?
Nikakav.

Jedina korist od ovoga je da Vučić više nije u poziciji da govori kako ga svi vole.
Nije ni to malo, ali nije ni previše, a da bi se dobilo nešto više mora se nešto menjati, jer ovo je jalovo, sve mi se čini.
predatortz predatortz 19:09 04.03.2019

Re: *

alselone
Ja stvarno ne znam više da li toliko aboliranje DS-a ide iz zaljubljenosti, koristi ili demencije.


Ja razumem.
Čovek krene za nekom idejom, veruje, bori se za nju. Odbrana te ideje mu postane refleks, čak i onda kad je svestan da nije u pravu i da ono na šta se u toj odbrani poziva i nije baš čvrsto utemeljeno.
Ja sam, nebrojeno puta, branio neke svinjarije koje su "moji" pravili. Zanimljivo je da se sa tim svinjarijama nikad slagao nisam

Mi smo ti kao oni matori partizani, koje tek odnedavno razumem. Sve prslo, sve otišlo u tri lepe, a mi žučno branimo ono za šta smo se borili.

Tako nam lakše, jebi ga.
freehand freehand 19:11 04.03.2019

Re: *

Pre svega toga, trebalo je stvoriti političku klimu za tako nešto. Odnosno, osokoliti institucije koje su decenijama svikle da slušaju kako da deluju.

Pa da. To se najbolje radi tako što se politika ne meša u rad pravosuđa.
alselone alselone 19:12 04.03.2019

Re: *

predatortz
alselone
Ja stvarno ne znam više da li toliko aboliranje DS-a ide iz zaljubljenosti, koristi ili demencije.


Ja razumem.
Čovek krene za nekom idejom, veruje, bori se za nju. Odbrana te ideje mu postane refleks, čak i onda kad je svestan da nije u pravu i da ono na šta se u toj odbrani poziva i nije baš čvrsto utemeljeno.
Ja sam, nebrojeno puta, branio neke svinjarije koje su "moji" pravili. Zanimljivo je da se sa tim svinjarijama nikad slagao nisam

Mi smo ti kao oni matori partizani, koje tek odnedavno razumem. Sve prslo, sve otišlo u tri lepe, a mi žučno branimo ono za šta smo se borili.

Tako nam lakše, jebi ga.


Ima smisla sto kazes ali i ja sam se borio, cak i formalno, ali se bas zbig toga i secam stvari koje su me razocarale.
predatortz predatortz 19:23 04.03.2019

Re: *


Ima smisla sto kazes ali i ja sam se borio, cak i formalno, ali se bas zbig toga i secam stvari koje su me razocarale.


O takvim stvarima mogao bih romane, u tomovima, da pišem.
mesan mesan 20:07 04.03.2019

Re: *

mariopan
Skrećeš pažnju sa pravog problema na sporedne i nebitne, uzrok si zamenio za posledicu
Pomažeš im da traju što duže.
Zajebi više tu priču, nije tačna.
.
.
.

Ono kad te Mariopan u jednom komentaru ogoli kao da si debela budala u Walmartu, a u drugom komentaru te razbuca kao histerično derište zvečku u Walmartu Živeli PeopleOfWalmart!
shone shone 20:50 04.03.2019

Re: *

Đinđić se toga držao


mariopan mariopan 21:13 04.03.2019

Re: *

Huči

I ti bi hteo kao Tasa garancije da sa ovim talasom neće i neki mulj isplivati, sve si lepo nabrojao i nemam šta zameriti, ali tih garancija nema i niko ne može da ti ih da.

Može samo da te laže, to već rekoh negde.

Ali da taj strah bude razlog da se ništa ne radi, da se čak ni ne pokušava skinuti ovaj mrak, to je još gore.

Ne pomaže što Tasa i ti taksativno nabrajate čije su nas sve greške dovele do ovoga...to je "prosuto mleko" i ja idem dalje jer da smo recimo tada izašli na ulice zbog pinka, kada je trebalo da ga nestane, mi bi danas imali bar jedan problem manje.

Nismo izašli. Pink ostao i onda smo videli da će ostati i slobini tajkuni a novi čekaju u niskom startu.

Ni tada nismo izašli na ulice i sad imamo ovo čudovište zato što smo ga mi odnegovali.

Niko se nije bunio dok je nastajalo. Pustili smo ga da raste a trebalo ga ubiti u kolevci.

I Tasa stalno pita čemu demonstracije i traži dlaku u jajetu, neke garancije da nećemo opet biti prevareni (a to mu niko ne može obećati jer ne znamo)...ali ne buniti se i živeti u ovakvoj državi je suludo.

Ako i nema nikakve konkretne koristi od protesta zar ne vidite očiglednu, ljude je sve manje strah, vraća im se nada, narod se uči da traži i zahteva, ono što predugo nije radio, da menja šta ne valja, da daje na znanje svakoj vlasti da je gledamo i da je kontrolišemo...i da tako treba raditi stalno, i svakoj budućoj vlasti, jer, vidiš kako se razulare kada ih niko ne kontroliše?

Jedina garancija je da narod nauči da i sledeću vlast skida isto ovako ako se prožgadi.

Zato demonstracije pa makar i da ne uspemo, bar im se tresu gaće, i to je nešto. Umislili su da su bogovi
freehand freehand 21:48 04.03.2019

Re: *

jer da smo recimo tada izašli na ulice zbog pinka, kada je trebalo da ga nestane, mi bi danas imali bar jedan problem manje.

Tad je trebalo samo svog poslanika da stisnete za jajca. Ne teba ti ulica tamo gde možeš da imaš uticaj na vlast.
hoochie coochie man hoochie coochie man 22:19 04.03.2019

Re: *

I ti bi hteo kao Tasa garancije da sa ovim talasom neće i neki mulj isplivati, sve si lepo nabrojao i nemam šta zameriti, ali tih garancija nema i niko ne može da ti ih da.


A ne ne, ne radi se o traženju garancija, jer garancije se traže onda kad nešto ima dobre izglede na uspeh, kad je nešto moguće i verovatno, ali se za svaki slučaj traže i garancije.
Ovde nije taj slučaj.

I čini mi se da Tasa i ja različite stvari zameramo protestima.
Ja, recimo, ne mislim da bi i šetnja do Pinka rešila stvar.

Problem je u nepostojanju strategije, nemanju ideje šta dalje osim da se šeta.
Do kad da se šeta?
Za šta da se šeta, za koga da se šeta?
Nema politike ni države bez političara, bez stranaka, a šta ovde imamo od toga?
Ništa.

Svodi se na, da ovi odu a da dođu... ma daj šta daš.
E to daj šta daš nikako ne valja.

Ne može se politika ni voditi na način da se uvek šeta, da kad neko blagoslovi Pink na sebe preuzmemo odgovornost jer nismo šetali (jer da smo recimo tada izašli na ulice zbog pinka, kada je trebalo da ga nestane, mi bi danas imali bar jedan problem manje)

Ne, nismo krivi mi koji nismo ustali protiv Pinka, krivi su oni koji su to trebali da urade a nisu.
Ako se sve šetanjem mora rešavati šta će nam onda vlada, šta će nam parlament?
Tako da, nije mudro mnogo toga osloniti na šetnje.

Kad tad, a ne može mnogo vremena proći do tad, energije će nestati, splasnuće, neminovno je jer se ne zna šta se čeka, šta se traži.
Uzda se u lepo vreme pa kao narod će izlaziti više.
U velikom problemu je politika koja se uzda u lepo vreme, a ne u svoje programe i planove.

Šetnje mogu šetačima stvoriti osećaj sopstvene važnosti, hrabrosti, nekima i pameti, mogu možda nekima biti i ventil za ispuštanje besa, muke neke, ali se šetnjama, ovakvim, sistem ne menja, to je sigurno.
mariopan mariopan 22:44 04.03.2019

Re: *

Problem je u nepostojanju strategije, nemanju ideje šta dalje osim da se šeta.
Do kad da se šeta?
Za šta da se šeta, za koga da se šeta?

U pravu si, to je malo konfuzno i radi se na tome da se iskristališu najvažnije stvari.

Ima mnogo predloga kako i šta uraditi i treba vremena da se dogovore šta prvo a šta posle i ko kosi a ko vodu nosi.

Nisam ja ta koja može da ti odgovori na ta pitanja ali verujem da će brzo biti konkretnih predloga i strategije. Onda možemo o tome mada se ni meni neki predlozi ne dopadaju ali u poređenju sa drugim važijim spremna sam da ih zanemarim.

Otom potom, ako se ne ugase do tada?
mariopan mariopan 22:46 04.03.2019

Re: *

ali se šetnjama, ovakvim, sistem ne menja, to je sigurno.

Menjaju se ljudi a to je važnije.
Promenjeni ljudi mogu menjati svaki sistem ubuduće, ovakvi apatični kakvi su negovani decenijama ni sebi ne mogu pomoći.
niccolo niccolo 23:27 04.03.2019

Re: *

ovakvi apatični kakvi su negovani decenijama ni sebi ne mogu pomoći


Samo da podvučem.
tasadebeli tasadebeli 23:31 04.03.2019

Re: *

mesan
mariopan
Skrećeš pažnju sa pravog problema na sporedne i nebitne, uzrok si zamenio za posledicu
Pomažeš im da traju što duže.
Zajebi više tu priču, nije tačna.
.
.
.

Ono kad te Mariopan u jednom komentaru ogoli kao da si debela budala u Walmartu, a u drugom komentaru te razbuca kao histerično derište zvečku u Walmartu Živeli PeopleOfWalmart!



Ма ја се, друже, сада већ бојим да се Мариопан не наљути озбиљно на мене јер видим колико се унела у целу причу.

Видим да она све то превише озбиљно схвата, а мени читава та ствар служи да се зезам, тек да ми прође време, и заиста се не бавим тим темама у свом животу.

А и када бих се бавио, држао бих се опет онога што каже Јиржи Менцл, да не кажем Бохумил Храбал:"Претенциозно је говорити о озбиљним темама без и трунке хумора."






Јербо и не умем другачије.



А сад се не зезам, кажем сасвим озбиљно (у нади да ће ово видети и Мариопан):

Боли ме уво и за протесте и где протестују и ко протестује и против кога... И нека траје свако онолико колико му је прописано и суђено да траје.

То све, читава та калакурција са тим протестима викендом и Вучићевим плачевима пред камерама к'о на неком медијском Зиду плача понедељцима после викенда, дотакли би ме једино када би се ту нешто ружно догодило, не дај боже, неко настрадао и слично. То не бих никако да се догоди.

А овако како је до сада било са све барбарама, сергејима, блутутовима модел Вулин М-72, семи-аутоматик, ђиласима и њиховим обезбеђењима, марксовима 21 и слично...

Ма супер забава! Барем мени.

Забавно ми то исто к'о кад гледам овог мог комшију, општинског СНС функционера, како са својих улазних врата у стан већ три дана струже налепнице са натписом "Пук'о си" којима су му клинци излепили читава врата, али не зато што су клинци против Вучића, а за ове протестере, и њих боли уво за то к'о и мене, него зато што их тај комшија редовно пријављује комуналној полицији зато што му тапкају и пикају лопту испод прозора у време његове поподневне дремке.







Беммумиша, нећу више да се овде зезам на те теме када неке људе то толико потреса.

Сад ми већ није више ни забавно нити интересантно што се неки људи овде толико једе због тога. и почиње да ми их буде жао што им толико времена од живота пролази у томе, односно у ждерању самих себе због нечега на шта немају ич утицаја.

А поготово не желим да наљутим Мариопан која ми је једна од најдражих људи/жена овдашњих на Блогу. Била одмах на прву лопту пре толико година када сам се овде окачио и остала до данас. Без све шале, озбиљно то кажем... Волим је због њене искрености и што се не пренемаже, него ти каже отворено шта има.

Такве људе увек поштујем, и у RL и овде, и драго ми је што их познајем.
mariopan mariopan 09:10 05.03.2019

Re: *

Ма ја се, друже, сада већ бојим да се Мариопан не наљути озбиљно на мене јер видим колико се унела у целу причу.

Za to nemoj da brineš.

Ja se nerviram samo za drage ljude ostali me ne interesuju.

Da čuješ tek kako se sa sestrom raspravljam ne bi ti bilo dobro.

Ljudi više nemaju strasti, ni za šta, ni za sopstveni život, sve se umrtvilo, zato nemamo ni napretka, ni ideja, ni snage da nešto uradimo, ne stvaramo, samo živimo, trajemo, a zašto ako ničemu dobrom ne doprinosimo?

Pogledaj oko sebe i šta vidiš?

To me nervira, ne ti.
Atomski mrav Atomski mrav 10:36 05.03.2019

Re: *

Ljudi više nemaju strasti, ni za šta, ni za sopstveni život, sve se umrtvilo, zato nemamo ni napretka, ni ideja, ni snage da nešto uradimo, ne stvaramo, samo živimo, trajemo, a zašto ako ničemu dobrom ne doprinosimo?

Pogledaj oko sebe i šta vidiš?

To me nervira, ne ti.



romi.daba romi.daba 13:34 08.03.2019

Re: *

Значи, шетачи у ствари баш нешто и не воле да шетају?


Jebote koji si ti usran serator iz rečenice u rečenicu sereš govna.
Черевићан Черевићан 13:44 03.03.2019

протестерисања

или дијагноза стања

друштвени процес буђења грађана
ние на одмет да Власт пропрати,
незадовољних вазда било је - биће
нажалост Еуропа мора арбитрирати
freehand freehand 13:45 03.03.2019

Pitanje jednom krezubom i neupućenom

Зашто протестери у својим шетњама никада, ама баш никада, не оду да протестују због извештавања медија у Србији испред оне телевизије чији је власник онај ружичасти љубитељ италијанске опере?

A zašto ti, kome toliko smeta ružičasta televizija a ne razumeš motive i razloge protestera (kako te je St.jepan fino naučio), ne odeš pred tu Pinkaču sa pinkušama i tamo ispoljiš svoje nezadovoljstvo na način koji smatraš najadekvatnijim?
Da nije
Комфор сопственој гузи, прво и пре свега, па ћемо тек онда да видимо ми то за идеале и грађанске слободе?

... u pitanju, i još i onaj vagen, Uskrs i sve tako i u tom smislu nešto?
tasadebeli tasadebeli 14:01 03.03.2019

Re: Pitanje jednom krezubom i neupućenom

freehand

A zašto ti,



А шта тебе боли уво за мене и за моје личне разлоге?

Ја нисам питао зашто Фрихенд не иде испред Пинка него зашто протестери не иду испред Пинк телевизије.

Не мешам се ја у твоје личне разлоге.

П.С. - А да не питаш ти то можда због неке будуће сарадње ружичастог љубитеља италијанске опере са са будућом влашћу? Када ова "опозиција", је л' те, дође на власт после ових "грађанских" протеста који ће кад-тад уродити плодом, како нам кажу говорници на тим протестима.

Па да онда дирижер Митровић и садашња "опозиција", тј. будућа влас', наставе са сарадњом тамо где су стали, а која је тако грубо и неочекивано прекинута 2012. године?
freehand freehand 14:24 03.03.2019

Re: Pitanje jednom krezubom i neupućenom

А шта тебе боли уво за мене и за моје личне разлоге?

Pa i ne boli me, nego volim da podvučem licemerje kad god na njega naletim.
Specijalno kad o protestima i protesterima svoja ekspertska smatranja ex katedra izručuje neko koga oni aposlunto ne interesuju.
tasadebeli tasadebeli 14:26 03.03.2019

Re: Pitanje jednom krezubom i neupućenom

freehand

Pa i ne boli me



Па што питаш онда?


nego volim da podvučem licemerje kad god na njega naletim.



И ја исто!

Баш сам ти га подвукао у том твом коментару.
Bili Piton Bili Piton 15:14 03.03.2019

Re: Pitanje jednom krezubom i neupućenom

freehand
А шта тебе боли уво за мене и за моје личне разлоге?

Pa i ne boli me, nego volim da podvučem licemerje kad god na njega naletim.
Specijalno kad o protestima i protesterima svoja ekspertska smatranja ex katedra izručuje neko koga oni aposlunto ne interesuju.



Što bi rekli ovi moji ovde, no manners but what a critic.
antioksidant antioksidant 17:29 03.03.2019

Re: Pitanje jednom krezubom i neupućenom

А шта тебе боли уво за мене и за моје личне разлоге?

a šta tebe boli uvo za ljude sa protesta i njihove razloge?
freehand freehand 19:43 03.03.2019

Re: Pitanje jednom krezubom i neupućenom

Баш сам ти га подвукао

E neka si, vala.
tasadebeli tasadebeli 21:24 03.03.2019

Re: Pitanje jednom krezubom i neupućenom

antioksidant

ne taso, beć si ti žešći (proliveni) bulšit, ali i kao takav deo ovog društva.



Де, де, шта се одмах љутиш...

(Сујетица, сујетица,... Моћна унутрашња покретачка снага. Види само како Фри одмах скаче када га та куја подбоде. Али њега то чешће хвата него тебе. Фри је момак са потенцијалом. Да не кажем, потентан момак. Ти и ја смо блогерски аутсајдери за њега.)

Него!

Булшитујеш, брате, за све паре.

Ал' шта те брига, то ионако ради већина у Србији, а и већина глоба.

Па се тако и не разликујеш баш много од те велике већине по том питању.

Важно је само продати свој производ, ма шта год то било, и зарадити зар не?

А да ли је та жвака коју ваљаш продајући свој производ истина или не?

Ма ко то још гледа и кога је уопште брига за то... Ту... Истину.

a šta tebe boli uvo za ljude sa protesta i njihove razloge?


Можда зато што сам део овог друштва?

А? Шта ти мислиш?


da vratimo ovo društvo u okvire zakona


Али да то, по теби, не треба да важи за Пинк и за све остале митровиће српског друштва јер је то приватно власништво?

Добра ти фора.


a bulitera če(š) uvek biti



Дрогираш се ја, дрогирам се ти?







veselica veselica 07:02 04.03.2019

Re: Pitanje jednom krezubom i neupućenom

Па да онда дирижер Митровић и садашња "опозиција", тј. будућа влас', наставе са сарадњом тамо где су стали, а која је тако грубо и неочекивано прекинута 2012. године?


jinks jinks 13:55 03.03.2019

...

Pošto su uslovi izveštavanja medija u predizbornoj kampanji jedan od zahteva opozicije, da li država uopšte i ima mehanizama da privatne medije natera ili uslovi da na ujednačen način izveštavaju tokom predizborne kampanje.

Mislim, ne znam koliko je vajda opoziciji da čak i dobije jednake ili približno jednake uslove izveštavanja na javnim servisima ukoliko je izveštavanje privatnih medija pristrasno.

Na kraju krajeva, kako je na Zapadu, tamo privatni mediji mogu da izveštavaju kako god hoće, zar ne (gde su njihove uređivačke politike uslovljene sa bezbroj različitih faktora, biznis, oglašavanje, vlasnička struktura, ko zna kakvi sve predizborni i postizborni dilovi, ili šta već sve ne).
tasadebeli tasadebeli 14:08 03.03.2019

Re: ...

jinks

Na kraju krajeva, kako je na Zapadu, tamo privatni mediji mogu da izveštavaju kako god hoće, zar ne (gde su njihove uređivačke politike uslovljene sa bezbroj različitih faktora, biznis, oglašavanje, vlasnička struktura, ko zna kakvi sve predizborni i postizborni dilovi, ili šta već sve ne).



Извини, али то није за поређење. Рекох и зашто:


Значи протестери поштују свето право на приватно власништво? (Надасве легалним путевима стечено?)

А то што тај ружичасти љубитељ италијанске опере овој држави Србији не плаћа порез још од Ђинђићевог вакта? Па преко копродукција са Ђиласом све до данашњих дана...

Није битно, а?



Mislim, ne znam koliko je vajda opoziciji da čak i dobije jednake ili približno jednake uslove izveštavanja na javnim servisima ukoliko je izveštavanje privatnih medija pristrasno.



Сећаш се и сам вероватно да је Милошевић срушен обрнутим медијским процесом. Велика мрежа малих локалних медија која је неколико година подривала ТВ Бастиљу.

(Идејни творци тога су били Александар Тијанић и Богдан Тирнанић. Слушао сам их још пре 9. марта 1991. како још тада дају опозицији тај рецепт за рушење Милошевића.)

Сад је обрнуто... Вучић управо чува власт баш уз помоћ тих локалних, у међувремену већ одавно приватизованих, медија који су из друштвене својине прешли у власништво појединаца за време оних пре Вучића на власти.

И зато ти протести данашњих протестера испред Јавног сервиса РТС данас и јесу бесмислени.

Нека врста политикантског атавизма из деведесетих.

Или ти жал за младос', што би рекао Митке у Коштани.

Тек да нам прође време док сви заједно, и власт и "опозиција", не признају то Косово већ једном, па да онда сви скупа владају на миру (мисле они) смењујући се демократски на власти к'о на Западу у истим медијским условима к'о на Западу.


по принципу пуј-пике не важи, мир-мир-мир. нико није крив...
softelectronics_e softelectronics_e 14:09 03.03.2019

Re: ...

jinks
Pošto su uslovi izveštavanja medija u predizbornoj kampanji jedan od zahteva opozicije, da li država uopšte i ima mehanizama da privatne medije natera ili uslovi da na ujednačen način izveštavaju tokom predizborne kampanje.

Mislim, ne znam koliko je vajda opoziciji da čak i dobije jednake ili približno jednake uslove izveštavanja na javnim servisima ukoliko je izveštavanje privatnih medija pristrasno.

Na kraju krajeva, kako je na Zapadu, tamo privatni mediji mogu da izveštavaju kako god hoće, zar ne (gde su njihove uređivačke politike uslovljene sa bezbroj različitih faktora, biznis, oglašavanje, vlasnička struktura, ko zna kakvi sve predizborni i postizborni dilovi, ili šta već sve ne).

Mogu mediji na zapadu kako hoće.
Ali za to kako hoće mogu da budu i tuženi - i da plate po tužbi onoliko.
Tako da na zapada baš i ne mogu kako hoće - da su milion puta privatni.
Jer - na zapadu, za razliku od nas, postoji i sud.
jinks jinks 14:13 03.03.2019

Re: ...

Извини, али то није за поређење. Рекох и зашто:

U stvari, ni ne znam kako je kod nas regulisano izveštavanje privatnih medija vezano za politiku i političke stranke, zato sam i pitao.

Ovo što sam napisao je moja pretpostavka o tome kako se radi na Zapadu.

зато ти протести прротестера испред јавног сервиса РТС данас и јесу бесмислени


Ne znam kako opozicija stoji sa našim privatnim medijima, u smislu zajedničkih interesa, vlasništva, ...
tasadebeli tasadebeli 14:19 03.03.2019

Re: ...

jinks

Ovo što sam napisao je moja pretpostavka o tome kako se radi na Zapadu.



Они су те дечје болести прележали пре 40 и кусур година.

Сада је зараза стигла до нас, па се патимо јер нисмо научили ништа из њихових искустава.


Robert Maxwell (ЛИНК)


Rupert Murdoch



tasadebeli tasadebeli 14:31 03.03.2019

Re: ...

softelectronics_e
jinks
Pošto su uslovi izveštavanja medija u predizbornoj kampanji jedan od zahteva opozicije, da li država uopšte i ima mehanizama da privatne medije natera ili uslovi da na ujednačen način izveštavaju tokom predizborne kampanje.

Mislim, ne znam koliko je vajda opoziciji da čak i dobije jednake ili približno jednake uslove izveštavanja na javnim servisima ukoliko je izveštavanje privatnih medija pristrasno.

Na kraju krajeva, kako je na Zapadu, tamo privatni mediji mogu da izveštavaju kako god hoće, zar ne (gde su njihove uređivačke politike uslovljene sa bezbroj različitih faktora, biznis, oglašavanje, vlasnička struktura, ko zna kakvi sve predizborni i postizborni dilovi, ili šta već sve ne).

Mogu mediji na zapadu kako hoće.
Ali za to kako hoće mogu da budu i tuženi - i da plate po tužbi onoliko.
Tako da na zapada baš i ne mogu kako hoće - da su milion puta privatni.
Jer - na zapadu, za razliku od nas, postoji i sud.






Имамо и ми суд... Али...


мешавина бечке бирократије и турске самовоље. Народ је, и даље, извор прихода за елиту и ништа више. Народ и даље нема утицај на дешавања; народу и даље неочекиване одлуке падају са неба; народ и даље не разуме компликована бирократска правила која се стално мењају; народу и даље дају најбесмисленија објашњења за поступке његових владара. Укратко, народ је и даље живи у фарси.
shone shone 15:57 03.03.2019

Re: ...



Sve je ovo već ,,gledano,,
Pametni ovi klinci sa B1 kursom nemačkog što ne pitaju mnogo nego pale.
Život je ipak jedan a boga mi i kratak za ovako loše reprize.
Biće da jedino gerijatrija nema kude.
tasadebeli tasadebeli 21:39 03.03.2019

Re: ...

shone


Sve je ovo već ,,gledano,,
Pametni ovi klinci sa B1 kursom nemačkog što ne pitaju mnogo nego pale.
Život je ipak jedan a boga mi i kratak za ovako loše reprize.
Biće da jedino gerijatrija nema kude.



Како нема?

Па за Вучићем. Па куд он, ту и сви остали...

П.С. - Само немој да ми причаш о памети тих клинаца курсаџија које помињеш... Гледам ја њих свакога дана и нисам баш нешто импресиониран њиховом памећу.

А да ти не причам што се до сада 80 % тих клинаца курсаџија (јербо нису учили школу када им је било време да уче школу) које ја знам, а знам их много по природи свога посла, који су отпалили негде преко у међувремену и вратило у Србију. Опет код маме и тате на издржавање, тј. џепарац, стан и храну.

Јбг... Тамо негде, у тим земљама где тече мед и млеко, кажу наши упућени медији, мора нешто и да се ради да би се јело и имало где да се спава.

А не као у Србији, да ти мама доноси доручак у кревет.




maksa83 maksa83 22:03 03.03.2019

Re: ...

А не као у Србији, да ти мама доноси доручак у кревет.

Sve si pomešao. To su Italijani.

Dotle da čak imaju tri reči za tu pojavu:

fannulloni, bamboccioni, mammoni

(Mirela, uskoči.)

Inače, jako zanimljivo - ja znam puno otišlih, ali nijednog povratnika.

Čak znam ljude koji se spremaju da idu a realno im ovde ništa ne fali. Ključan momenat je kad dobiju decu.
freehand freehand 22:06 03.03.2019

Re: ...

Sve si pomešao. To su Italijani.

Ček, jel zbog Tita i Zastave?
maksa83 maksa83 22:09 03.03.2019

Re: ...

freehand
Sve si pomešao. To su Italijani.

Ček, jel zbog Tita i Zastave?

Ne znam jesam pominjao ovde Quo Vado?, un film molto simpatico.
Atomski mrav Atomski mrav 22:21 03.03.2019

Re: ...

Ključan momenat je kad dobiju decu


shone shone 22:25 03.03.2019

Re: ...

Па за Вучићем. Па куд он, ту и сви остали.


Bude bolje!




srdjan.pajic srdjan.pajic 23:08 03.03.2019

Re: ...

Inače, jako zanimljivo - ja znam puno otišlih, ali nijednog povratnika.


Ček, zar nisi ti onomad rekao da si radio u Budimpešti? Znači povratnik!

E, sad sam se setio jedne scene iz Budimpešte, tamo neke '96 ili sedme. Dakle, lamzao ja tamo sa nekim pećinarima i pećinarkama, kupovali opremu za klub, i negde iza ponoći se zadesimo kod jedne od onih crkveština u Pešti. I vidimo, onako iz mraka obližnje uličice, neka pogbrljena silueta, dođe do vrata crkve i istovari nešto na gomilu, iz džaka koji je nosila na leđima. Ode, i vrati se posle par minuta, i opet isto, istovar. I tako nekoliko puta. Sačekamo mi da ode, videli smo da je u pitanju bila neka baba, ali nije izgledala kao prosjak, a i istovaruje, ne utovaruje. Sačekamo, dakle, da ode, onako radoznali ko mačići, prišunjamo se i pogledamo - na gomili ispred glavnih vrata crkve baba istovarila kamaru CD-ova, sa igricama! Nije bila skrivena kamera, i sećam se da smo oladili par CD-ova, da posle pogledamo šta je, ali ne mogu da se setim da li smoe to probali, ili smo izgubili negde, ali delovalo je kao obične igre, pucačine, za PC. I eto, ostade misterija.

maksa83 maksa83 23:11 03.03.2019

Re: ...

Ček, zar nisi ti onomad rekao da si radio u Budimpešti? Znači povratnik!

A, to se sve vreme znalo da je privremeno.

Najbolji indikator je što se za 6 meseci nisam potrudio da nabavim kompjuter za u kući.

To je bilo vreme kad su noutbuci bili skupe i loše igračke rezervisane za najviše staleže, mi plebs - klasika - bež kućište, oni dobrostojećiji 17" monitor...
Milan Novković Milan Novković 23:20 03.03.2019

Re: ...

maksa83
...Najbolji indikator je što se za 6 meseci nisam potrudio da nabavim kompjuter za u kući....

Aha, sad smo te ufatili - nači jurijo sojke samo po Budimpešti
srdjan.pajic srdjan.pajic 23:20 03.03.2019

Re: ...

A, to se sve vreme znalo da je privremeno.


E, tako sam i ja otišao, privremeno. A vidi me sad...
maksa83 maksa83 23:27 03.03.2019

Re: ...

Milan Novković
maksa83
...Najbolji indikator je što se za 6 meseci nisam potrudio da nabavim kompjuter za u kući....

Aha, sad smo te ufatili - nači jurijo sojke samo po Budimpešti

U Budimpešti ne juriš sojke, tamo sojke jure tebe.

To ti je kao oni Russian Reversal Jokes...
srdjan.pajic srdjan.pajic 23:35 03.03.2019

Re: ...

Nego, bolje da se sam prijavim: juče sam prvi put odveo ćerkoslavu u šoping mol, onaj propisni, veličine manje varošice. Bila je nešto dobra u školi, a i inače, plus položila skijanje i klizanje, plivanje opet pala, ali nema veze, voli je tajko svejedno, pa da se počastimo, usput da je kroz prava vrata uvedem u čarobni svet kapitalizma i potrošačkog društva. A i snimili smo da imaju čak 4 prodavnice igračaka, pa preduzeli mere da overimo to na gomili.

I sve vreme sam se osećao nelagodno, trzao i gledao preko ramena, u strahu da će da mi iza nekog ćoška iskoči Tasa, i kaže - A, HA!

Uglavnom, smorismo se na kraju malo od onolikih boja, zvukova i miomirisa, gužve i svih tih ataka na podsvest i potrošačke najniže instinkte. Da bi na kraju, ona sama deklarativno odbila da uđe u Diznijevu prodavnicu, nemam pojma zašto, ali nije htela ni da čuje. Tako da je onda kupila samo neke nalepnice, i onaj neki šah - krparu, ja joj još ubacio u rančić Little Big Planet 3, za PS4, dobro, i Black Ops 3, i evo sad to instaliramo, šah nam je odma razjebala ova druga mala, već fale tri-četiri figure, iako smo ih namerno odabrali velike, da ih ova ne može progutati bez većeg naprezanja.
maksa83 maksa83 23:44 03.03.2019

Re: ...

ja joj još ubacio u rančić Little Big Planet 3, za PS4, dobro, i Black Ops 3, i evo sad to instaliramo, šah nam je odma razjebala ova druga mala, već fale tri-četiri figure

Čekaj to znači da one babuške što se vade jedna iz druge još nisu oficijelno propisane igračke?

Pa šta radi taj Trunpo jebogaotac, zajebava se na radnom mestu...
tasadebeli tasadebeli 23:49 03.03.2019

Re: ...

shone
Па за Вучићем. Па куд он, ту и сви остали.


Bude bolje!



Ма буде, буде...

Но се бумо вусрали док буде.




mirelarado mirelarado 23:49 03.03.2019

Re: ...

fannulloni, bamboccioni, mammoni

(Mirela, uskoči.)


Mammisti, nullafacenti... a najčešće baš mammoni.
tasadebeli tasadebeli 00:07 04.03.2019

Re: ...

srdjan.pajic

I sve vreme sam se osećao nelagodno, trzao i gledao preko ramena, u strahu da će da mi iza nekog ćoška iskoči Tasa, i kaže - A, HA!



Што Таса да искочи, Пајке?

Хтео си да кажеш Захарова можда?





Пази, Пајке, појела би те за доручак... И после би само лагано подригнула јербо и ниси баш нешто најсвежији, истекао ти рок употребе, јбг...

Чувај ми се, брате, тамо... Брине ме шта ће бити с вама тако далеко од мајчице Србије у том тренутку кад почне... Бежите одмах у неки шопинг мол, тамо је најсигурније.
shone shone 00:08 04.03.2019

Re: ...

iz intervjua Laneta Gutovića:

Važno je da Srbija opet živi

Je li vama jasno šta radi vlast, šta opozicija, a šta građani po ulicama srpskih gradova? Imate li utisak da su sve to odvojeni "ouri" ili ima i kooperacije?

- Srbija opet pokazuje lepo svetlo lice. Zanos koji nam je Gospod obećao dajući nam slobodu vidi se jasno. Ništa nije važno… Ni ko će s kim i zašto. Važno je da Srbija opet živi.
U zemlji u kojoj je ovoliko junaka, izdajice moraju dobro da se potrude.
vrabac_onaj vrabac_onaj 00:09 04.03.2019

Re: ...

a joj još ubacio u rančić Little Big Planet 3, za PS4, dobro, i Black Ops 3


Mi trenutno igramo Unravel Two, nako u paru.

a i obožavam ovog Džimi Čin-a,


Tip je F-E-N-O-M-E-N-A-L-A-N.

A Aleks, jebiga, malo je sjeban u glavu. Mislim, deluje kao dobrica ali malo sjeban. Pazi kad mi ga je bilo pomalo žao dok sam gledao. No, verovatno ne bi ni bio sposoban da radi to što radi da nije tako.
tasadebeli tasadebeli 00:10 04.03.2019

Re: ...

maksa83

Inače, jako zanimljivo - ja znam puno otišlih, ali nijednog povratnika.



Мним да ти твоји и нису баш неки клинци курсаџије о којима је овде била реч?
srdjan.pajic srdjan.pajic 04:42 04.03.2019

Re: ...

maksa83
ja joj još ubacio u rančić Little Big Planet 3, za PS4, dobro, i Black Ops 3, i evo sad to instaliramo, šah nam je odma razjebala ova druga mala, već fale tri-četiri figure

Čekaj to znači da one babuške što se vade jedna iz druge još nisu oficijelno propisane igračke?

Pa šta radi taj Trunpo jebogaotac, zajebava se na radnom mestu...


E, ćuti, to su mi uvalili u Drvengradu, jebo ih otac Kusta, u Srbiji ni babušku ne umete da izdeljete kako treba, i zato treba da vas Putin i Zaharova okupiraju: ćerka mi se smorila jer nije mogla da otvori pola od njih, zamalo nisam onako na sred Tare alat iz kola vadio da je raščepimo. Dobro, nisam proveravao, možda je babuška bila Mejd in Čajna (nije bila deduška, to sam prvo proverio).
srdjan.pajic srdjan.pajic 05:06 04.03.2019

Re: ...

Mi trenutno igramo Unravel Two, nako u paru.



A, vidim da ćemo morati opet u šoping, ne znam kako mi promače ovakav biser! Ustvari, znam, ona se tek sad navlači na igrice, mada da je vidiš kako delje galagu i pakmena, na onoj klasičnoj konzoli, ono, klinci se okupe oko nje da gledaju i balave.

Tip je F-E-N-O-M-E-N-A-L-A-N.


Da, da, Džimi je majstor: i alpinista, i reditelj/kamerman.

Aleks, pa jebi ga, ti to bolje znaš, a ja se bez kanapa ne bih ni na krov od kuće penjao. Dobro, lažem, penjem se da očistim odžak ili oluk, a imao sam i nekoliko solo momenata u pećini na koje nisam sad baš mnogo ponosan. Slušao sam neki intervju sa njim davno, mislim da je dolazio ovde kod nas u Bolder da drži kao neko predavanje o solo penjanju. I stvarno je delovao nekako vazdušasto, i bez imalo ego-a, ali nimalo suicidalno. Čudak, po definiciji. Ali sam zapamtio jedan detalj, kad ga je neko pitao da li to radi zbog adrenalina, i ovaj je odgovorio da sad, posle toliko godina soliranja, kad oseti da mu adrenalin proradi, to mu je siguran znak da radi nešto jako opasno i pogrešno, i onda menja pristup. Što je valjda i svrha celog tog mehanizma, ne? Jedino što sve vreme zapravo stoji na ivici smrti, samo se po nekad nagne malo više na tu stranu, pa mu proradi alarm. Evo to kaže i u ovom svežem intervju:link..

Svejedno, bojim se da će i on da skonča u nekom kamenjaru, makar i samo zato jer mu se odvalio opremak, a nije bio vezan.
srdjan.pajic srdjan.pajic 05:33 04.03.2019

Re: ...

Пази, Пајке, појела би те за доручак... И после би само лагано подригнула јербо и ниси баш нешто најсвежији, истекао ти рок употребе, јбг...


Daj, bre, taske, jel ne vidiš da ima palamar u gaćama?

Што Таса да искочи, Пајке?


Pa da mi tu, na licu mesta, ponudiš objektivnu kritiku zapadnog društva zasnovanog na besomučnom potrošačkom orgijanju, ispraznim vidovima zabave i odsustvu svake duhovnosti, kao i da me ukoriš za neodgovorno izlaganje najmlađih i najosetljivijih među nama tim štetnim uticajima, a ušta sam se nepromišljeno upustio u tom hramu sveopšteg nazadnjaštva, to jest u šoping molu. I da onda nestaneš iza ugla, u pravcu seks šopa, dok se ja pušim, duboko zamišljen nad svojim gresima.
veselica veselica 07:09 04.03.2019

Re: ...

појела би те за доручак... И после би само лагано подригнула јербо и ниси баш нешто најсвежији, истекао ти рок употребе, јбг...



Taso!


gedza.73 gedza.73 08:21 04.03.2019

Re: ...

freehand
Sve si pomešao. To su Italijani.

Ček, jel zbog Tita i Zastave?


e zato je moj rezervni basamak Italija. Baš zbog Tita, Zastave i Miloševića.
a i ovako sam nakavrlje postavljen zbog Italijana.
Zbog ljudi sa kojima sam se sretao. i koji su formirali, menjali moje stavove da smo mi najpametniji, najlepši i najobrazovaniji a oni sve to nisu.
Od mlekara, voćara, ratara, prodavaca, fabrika za nadogradnju karoserija, prikolica, kovača, bravara, stolara, vulkanizera, šofera, radnika, hidrauličara, pneumatičara, viljuškarista, proizvođača svih mogućih i nemogućih mašina, sklopova, štampanih loča, točkova, uređaja, Eritrejke iz opštine, Crnaca, Marokanaca, Indijaca, turista koji svake godine okupiraju tu zonu...
Zbog sela na vrh brda koje je bilo velegrad tih osamdesetih za bilo koje 'urbano' mesto u Srbiji. Žene koja je držala restoran pa u jedan svi ulete na čuretinu u paradajz sosu sa origanom. Zato što sam skoro uporedno odrastao tamo i ovde pa video u kakvom sranju živimo. Zato što mi je Italija dala daleko više nego SFRJ u kojoj sam rođen (a na zemlji koju su moji preci radom kupili a ne političkim ljubjenjem Vođe u dupe). usput odatle mi televizor, projektor, kasete su iz Poljske.

Zbog Poljske koja je imala granični prelaz sa ogromnom crvenom petokrakom i betnoskim tegom na jednom kraju (tako je i u Srbiji danas na nekim prelazima... petokraka skinuta ali i dalje svetluca), zbog sirotinjske Rumunije s kraja sedamdesetih, ubijene Bugarske pa onda osvetljene Austrije, nemačke i Frnacuske.


zato što sam juče u Kg video jedan brend koji je nastao šezdesete u maloj varošici pa se u međuvremenu razdvojio na dve fabrike a ja radio u jednoj koja je pravila jedan od proizvoda njima potrebnih.
A ta druga (mora i ti da si zakačio tu firmu bar jednom na TV-u) se nalazi u delu koji je devedesete godine bilo obično kukuruzište. na početku jedna vila, na kraju starosedelac (prevozio mleko). sad je to ozbiljna industrijska zona (jedino mlekadžija ostao).
za koju sam siguran da bi vi razjebali u roku od pet godina. a posle kukali kad propadne kako ništa ne valja a da ste vi radili sve kako treba.

Pa vlasnica fabrike, žena koja se seća seljačkog detinjstva, i njen muž koji nisu pili krv radnicima, jedan sin koga su nakon školovanja postavili u proizvodnju da nauči sve o mašinama a nisu ga političkim malverzacijama postavili u državnu upravu ili državnu fabriku, ćerka koja je donosila bebicu u nosiljki na posao.
Drugog vlasnika sa preko 1000 zaposlenih koji priča o svom detinjstvu.


i onda se ti nađeš da posredno svima njima kažeš kako su oni glupi sa tim stavovima a mi pametni sa našom državom kakva je bila i ovakva kakva je danas.

al' ne mi smo bolji od njih jer eto i oni vraćaju Marskove ideje u sistem... oni napravili električni kamion a mi ponosno tvrdimo kako su prekopirali od našeg tamića točkove.

nema nama pomoći niti 'leba u ovakvoj državi. a to najmanje ima veze sa VUčićem.

Momak na protestima kaže da je tu zato što je završio fakultet al' nema posao, zato je protiv VUčića jer nama treba neko ko će da nam da radna mesta... ili ćemo svi da odemo (po sećanju).

takav stav od jednog mladog intelektualca... zamišljam ga kad ode u Nemačku pa kaže Merkelovoj da mu nađe posao u struci. jer se čovek školovao za to. ovde izgleda žive sve neki visokokvalifikovani stručnjaci kojima je ispod nivoa da rade ono za šta se nisu školovali. u našem školskom sistemu za koji smo jelte već zaključili da je najbolji. niti ih interesuje da se prekvalifikuju.
a zamišljam ga i ako ode pa kad dođe posle par godina kako totalno promeni priču o radnim navikama i sistemu.

izgleda da smo nepovratno sjebani.
tasadebeli tasadebeli 08:26 04.03.2019

Re: ...

srdjan.pajic
Пази, Пајке, појела би те за доручак... И после би само лагано подригнула јербо и ниси баш нешто најсвежији, истекао ти рок употребе, јбг...


Daj, bre, taske, jel ne vidiš da ima palamar u gaćama?




Богами, Пајићу, у праву си.

Друже, памет у вугла и дупе уза зид!

Ево, сад ти баш Трамп прави један згодан Зид да заклониш њиме буљу... Да не кажем, љубицу којој ваља угађати свакад и свугде.

Е, а стварно у тим шопинг моловима има и секс шопова?

Не лагиш ме?

Нисам их видео у Србији.

Додуше, до сада сам улазио само у онај Родићев тржни центар преко пута Централног гробља.

(Мислим, то су практично урадили, близу је за потрошаче, да их не носе далеко када покупују све што 'оће да носе у гроб. Знаш ли ти кол' ко камионџије наплаћују по километру аутопревоз по Бгд... А с'г су скупе паре, оскудација, јбг. Овако фино, надасве лепо и практично, гробље одмах преко пута тржног центра, не морају потрошачи ни да иду кући кад им дође време да мањкају. Него све одмах ту, у тржном центру. Сигурно ови из шопинг мола имају и неку службу за то и радње са потребном погребном опремом...)

То ти је онај тржни центар у Бгд. што има стадион на крову (ФК Вождовац), један од само три таква у Јевропи. (Ако имаш таки неки у Стејтсима, са фудбалским стадионом на крову, јави... Буди друг.) Па сам ту улазио да купим карте за текме јербо их продају на пулту за информације тржног центра. ()






И нисам, брате, видео ниједан секс шоп купујући тамо карте за текме.



И ево јуче сам био у још једном тржном центру тамо негде на Карабурми, према селу Вишњица. Био на дечјем рођендану у играоници закупљеној на 2-3 сата.

(Панчеваца кол'ко 'оћеш, вид'о ја по регистрацијама. Само пређу обен шене блау Дунау и удри у душтвени живот по шопинг молу. Тако да ово што Фри прича о сиромашном и незадовољном грађанству Србије што трчи на те његове протесте због незадовољства сиротињским царством, лаже кА пас. Барем за то његово Панчево.)

Ни ту, у том тржном центру, нисам видео секс шоп.

Јбт, а људи к'о плеве. И купују к'о блесави. Сваки члан породице гура испред себе по једна препуна колица. Онај мој буразер из Њаксвила, Тенеси, што је био таксиста у Бгд. деведесетих пре него је отишао у Стејтсе јашући у залазак сунца к'о Талични Том на свом харлију којег из милоште зове Шарац, каже за те слике из шопинг молова:"Троше људи паре к'о пред рат."






Кажу ми ови моји упућени у те потрошачке теме да је то викендима иначе сасвим нормална слика јербо је то већ неколико година уназад суботом и недељом једини друштвени и породични живот у Србији. Излазак, породични, у шопинг мол...

И да видиш, брате мили, хистерисање и ваљање по поду и урлање и ударање ногицама о под оних клинаца које су родитељи довели у шопинг мол обећавши им пре тога играоницу, а онда на своју жалост установе да је играоница reservee и да не могу унутра.

Ја их гледам и мислим се, све бих ја то одмах ту на лицино место налупао због размажености и хистерије и онда га одвео кући, па му онда до његовог пунолетства не бих сем хране и одеће ништа више ни куповао, а кад напуни 18 година нека и храну и одећу сам себи купује.

(Што би рекла моја покојна кева када јој тражим паре за биоскоп:"Ево ти стојко ћиримиџија! Одакле ми? Снађи се сам, јебо те онај ко те и направи!" )

А онда са хистеричних клинаца на улазу у играоницу у коју не могу да уђу подигнем поглед на родитеље и видим да ни они нису ништа мање хистерични, а вероватно су исто тако и размажени још од колевке па до гроба.

(Када би им неко укинуо могућност да купују, моментално би умрли.)

И онда схватим да нису клинци криви...






П.С. - Један мој другар био у свом животу само једном у оном тржном центру (пардон, шопинг молу, јбт!) на Ушћу. Натерала га жена.

И дошао човек кући, одмах ме звао телефоном... Питам га како се провео, а он ми каже:

"К'о у седмом кругу пакла, брате рођени! Једва побегох оданде! Сад ме је ова моја зезнула и никада више."
stefan.hauzer stefan.hauzer 09:42 04.03.2019

Re: ...

U Budimpešti ne juriš sojke, tamo sojke jure tebe.


Ali bu-kva-lno!
jadragoljub jadragoljub 10:46 04.03.2019

Re: ...

bate moš se mi podsmevamo ovim frikovima iz volmarta do preksutra

ali ako on može ovakav nikakav da izniđe iz kuću sedne u autu i odveze se market i niko ga usput ne utepa, e bate mi od nji treba dučimo šta je tolerancija i poštovanje tuđeg mišljenja.
zemljanin zemljanin 11:01 04.03.2019

Re: ...

jadragoljub
bate moš se mi podsmevamo ovim frikovima iz volmarta do preksutra

ali ako on može ovakav nikakav da izniđe iz kuću sedne u autu i odveze se market i niko ga usput ne utepa, e bate mi od nji treba dučimo šta je tolerancija i poštovanje tuđeg mišljenja.

slika je montaza i zajebancija ... ali daje poentu ... uz pomenutu Zaharovu i sl. dodatke, dobijamo Pink varijantu blogovanja ... i to je normalno, nista specificno za Srbiju ... Pink je samo prepoznao stanje i raspodelu interesovanja medju narodom ... mozda ta slika ne prija svima i verovatno je tesko priznati da je vecina takvog sklopa ali jbg.
tasadebeli tasadebeli 11:06 04.03.2019

Re: ...

jadragoljub
bate moš se mi podsmevamo ovim frikovima iz volmarta do preksutra

ali ako on može ovakav nikakav da izniđe iz kuću sedne u autu i odveze se market i niko ga usput ne utepa, e bate mi od nji treba dučimo šta je tolerancija i poštovanje tuđeg mišljenja.



Ма неје бе то зато што су они толерантни, културни и васпитани за разлику од нас, него зато што ти тамо нико никог и не гледа и не примећује.Чак ни у кругу породице.

Свако ти тамо гледа само с(ј)ебе.

Мош да се шврћкаш по улицама чак и у беле зокне и плитке гиље са шналом. Сам' немо' се сазуваш када улазиш у метро к'о оне јадне Нишлијке ономад кад су пустили прве трамваје у Ниш. Па се оне онда на следећој станици чудиле и питале ди су им папуче...




jadragoljub jadragoljub 11:09 04.03.2019

Re: ...

zemljanin
jadragoljub
bate moš se mi podsmevamo ovim frikovima iz volmarta do preksutra

ali ako on može ovakav nikakav da izniđe iz kuću sedne u autu i odveze se market i niko ga usput ne utepa, e bate mi od nji treba dučimo šta je tolerancija i poštovanje tuđeg mišljenja.

slika je montaza i zajebancija ... ali daje poentu ... uz pomenutu Zaharovu i sl. dodatke, dobijamo Pink varijantu blogovanja ... i to je normalno, nista specificno za Srbiju ... Pink je samo prepoznao stanje i raspodelu interesovanja medju narodom ... mozda ta slika ne prija svima i verovatno je tesko priznati da je vecina takvog sklopa ali jbg.

ne znam za ovu konkretno ali sam na nekom sajtu gledao originalne fotografije kako se sve ne-obučeni ljudi pojavljuju u volmartu, nači ne montaže i zajebancija već prava reportaža.
ako ljudi mogu da se pojavljuju takvi nikakvi u javnosti i niko ih ne maltretira... e to je za mene prava sloboda ljudskih prava, je i pravo da budem budala je ljudsko pravo.
tasadebeli tasadebeli 11:28 04.03.2019

Re: ...

zemljanin

slika je montaza i zajebancija ...



Да, ово је зајебанција.

А јеси видео оне стварне слике из Волмарта?







П.С. - У, јбт, ала сте осетљиви када вам неко дирне у тај Запад!


dobijamo Pink varijantu blogovanja ... i to je normalno, nista specificno za Srbiju ... Pink je samo prepoznao stanje i raspodelu interesovanja medju narodom ... mozda ta slika ne prija svima i verovatno je tesko priznati da je vecina takvog sklopa ali jbg.



(Само за Србију? А Холивуд и Боливуд? Ништа, а?

И Пајкетова прича о посети шопинг молу није Пинк слика Србије? Него само Захарова?

Е, Земо, Земо,... Ц, ц, ц,...)


А нико да каже да је та Пинк слика Србије у ствари усвојена и пренета са тог истог Запада, те да и није била баш наше обележје пре него смо почели са обожавањем (скоро религијски, као верници ) да се односимо према тим "културним" вредностима Запада за којима смо толико година жудели у мрачном социјализму.

(Види Фријев блог о шабанизацији која је почела пре свих Шабана и шабана и сасвим свесно и намерно потурана овом народу још од краја седамдесетих и почетка осамдесетих.)

Уместо да усвојимо неке паметније ствари, ми навалили да усвајамо од Запада углавном само ђубре које онда, да бисмо себи дали на важности, помпезно називамо културом.

Зато нам стање духа у Србији данас и јесте такво какво јесте.






EDIT: Земо, када гледаш тзв. Културни дневник Јавног сервиса РТС који је ишао обично после оног последњег трећег дневника пред поноћ, схватиш да је 70-80% прилога у тзв. Културном дневнику у ствари са естраде.

Реци ти мени, је л' култура постала естрада? Односно, да ли је естрада постала култура?

Па када је то тако на РТС, замисли какво је тек стање по осталим телевизијама... Приватним ().

И какве су последице тога.
tasadebeli tasadebeli 11:32 04.03.2019

Re: ...

jadragoljub

e to je za mene prava sloboda ljudskih prava, je i pravo da budem budala je ljudsko pravo.






Само да те подсетим:



vcucko vcucko 13:44 04.03.2019

Re: ...

srdjan.pajic
Пази, Пајке, појела би те за доручак... И после би само лагано подригнула јербо и ниси баш нешто најсвежији, истекао ти рок употребе, јбг...


Daj, bre, taske, jel ne vidiš da ima palamar u gaćama?


Pa to ti je ono, svakom po zasluzi.
Ako si dobar, ima kod Maše i leba i s leba. A tebe da sastavi u nekom ćošku, u mraku, vadi palamar. Pa ti vidi...
vcucko vcucko 13:54 04.03.2019

Re: ...

freehand
Sve si pomešao. To su Italijani.

Ček, jel zbog Tita i Zastave?

Ako zaista dovedu VW u KG...

Očekujem spontano formiranje trojki, širom Srbije i Srpske. Sa sve Zastavinim karabinima i tojagama. Pa kad vide nas što vozimo Vrancuze, će da bidne udri. Vi ovaki onaki.
A sa strane će da stoji raja i komentariše "tako je bre, udri po njima, ko su bre oni da ne voze VW, Nemac je to!"
alselone alselone 13:57 04.03.2019

Re: ...

Ako zaista dovedu VW u KG..


Ja mislim da će pre toga još jedan aerodrom da otvore.
freehand freehand 13:59 04.03.2019

Re: ...

vcucko
freehand
Sve si pomešao. To su Italijani.

Ček, jel zbog Tita i Zastave?

Ako zaista dovedu VW u KG...

Očekujem spontano formiranje trojki, širom Srbije i Srpske. Sa sve Zastavinim karabinima i tojagama. Pa kad vide nas što vozimo Vrancuze, će da bidne udri. Vi ovaki onaki.
A sa strane će da stoji raja i komentariše "tako je bre, udri po njima, ko su bre oni da ne voze VW, Nemac je to!"

Pa kad krene prelazni rok Mubadala-VW, kad krenu radnici i stručnjaci da pretrčavaju - biće haus (što bi rekla Dubravka Filipovska)!
antioksidant antioksidant 14:01 04.03.2019

Re: ...

alselone
Ako zaista dovedu VW u KG..


Ja mislim da će pre toga još jedan aerodrom da otvore.

u kragujevcu vec ima jedan aerodrom
mariopan mariopan 14:12 04.03.2019

Re: ...

tasadebeli
shone


Sve je ovo već ,,gledano,,
Pametni ovi klinci sa B1 kursom nemačkog što ne pitaju mnogo nego pale.
Život je ipak jedan a boga mi i kratak za ovako loše reprize.
Biće da jedino gerijatrija nema kude.



Како нема?

Па за Вучићем. Па куд он, ту и сви остали...

П.С. - Само немој да ми причаш о памети тих клинаца курсаџија које помињеш... Гледам ја њих свакога дана и нисам баш нешто импресиониран њиховом памећу.

А да ти не причам што се до сада 80 % тих клинаца курсаџија (јербо нису учили школу када им је било време да уче школу) које ја знам, а знам их много по природи свога посла, који су отпалили негде преко у међувремену и вратило у Србију. Опет код маме и тате на издржавање, тј. џепарац, стан и храну.

Јбг... Тамо негде, у тим земљама где тече мед и млеко, кажу наши упућени медији, мора нешто и да се ради да би се јело и имало где да се спава.

А не као у Србији, да ти мама доноси доручак у кревет.






Pa Nemcima i ne trebaju drugačiji radnici nego kursadžije. Kad ih zaposle imaju da spoje crvene, plave i žute kablove u jedan snop i povežu da stoje zajedno.....ili da stoje pored mašine koja puni boce deterdžentom i pazi da se linija ne zaustavi....ili da neguju babe i dede u kućnim uslovima.
Za nekih 1200 do 2500 evra mesečno.

A ko ti kaže da ovde u Srbiji mame donose deci doručak u krevet iako dete ima 30 godina?

Malo si zacrnio, malo više čini mi se.

Valjda zato ta "deca" masovno odlaze od maminog doručka u zapadne zemlje, nisu normalni kad od te lepote jedva čakaju da zbrišu tamo gde "nešto mora i da se radi"?

Zajebi više tu priču, nije tačna. Deca grebu i rukama i nogama da nešto rade.

Evo jednog meni poslato na viber.

ZAHVALJUJUĆI VUČIĆU I VLADI SRBIJE NAJZAD ŽIVIM U UREĐENOJ ZEMLJI.

HVALA IM.

MARKO, KOPENHAGEN

Zamisli, kevu i doručak u krevetu menjao za "uređenu zemlju"!!!

Nije normalan, sigurno,
vcucko vcucko 14:30 04.03.2019

Re: ...

mariopan

MARKO, KOPENHAGEN

Zamisli, kevu i doručak u krevetu menjao za "uređenu zemlju"!!!

Nije normalan, sigurno,

Da, ali problem je što se takvog ništa i ne pita.
A ove druge, što im mama donosi doručak u krevet, pa mama (i tata, stereo) odmah zovu i krešte ako im na poslu (gde su dovedeni za ručicu od strane šefa, po preporuci koja se ne odbija, onako krmeljivi i nezainteresovani, aj' da probam kad ste već zapeli...) ako im dakle ukažeš najnormalnije na grešku (a i to je bolja opcija, za grešku moraš nešto i da radiš). Ima takvih onoliko, nemoguće da živiš ovde i da ih nisi zapazila.
E, takve, recimo "nomenklaturne", se pita, Za sve. I uvek se pitalo. I verovatno će uvek i da se pita.
mariopan mariopan 15:34 04.03.2019

Re: ...

vcucko
mariopan

MARKO, KOPENHAGEN

Zamisli, kevu i doručak u krevetu menjao za "uređenu zemlju"!!!

Nije normalan, sigurno,

Da, ali problem je što se takvog ništa i ne pita.
A ove druge, što im mama donosi doručak u krevet, pa mama (i tata, stereo) odmah zovu i krešte ako im na poslu (gde su dovedeni za ručicu od strane šefa, po preporuci koja se ne odbija, onako krmeljivi i nezainteresovani, aj' da probam kad ste već zapeli...) ako im dakle ukažeš najnormalnije na grešku (a i to je bolja opcija, za grešku moraš nešto i da radiš). Ima takvih onoliko, nemoguće da živiš ovde i da ih nisi zapazila.
E, takve, recimo "nomenklaturne", se pita, Za sve. I uvek se pitalo. I verovatno će uvek i da se pita.

E pa to hoćemo da razjurimo, zato protesti.
shone shone 15:59 04.03.2019

Re: ...

jadragoljub
e to je za mene prava sloboda ljudskih prava, je i pravo da budem budala je ljudsko pravo.


Koliko se osećaš slobodnim u odnosu na definiciju - da prostiš na indiskreciju?

srdjan.pajic srdjan.pajic 16:32 04.03.2019

Re: ...

(Мислим, то су практично урадили, близу је за потрошаче, да их не носе далеко када покупују све што 'оће да носе у гроб. Знаш ли ти кол' ко камионџије наплаћују по километру аутопревоз по Бгд... А с'г су скупе паре, оскудација, јбг. Овако фино, надасве лепо и практично, гробље одмах преко пута тржног центра, не морају потрошачи ни да иду кући кад им дође време да мањкају. Него све одмах ту, у тржном центру. Сигурно ови из шопинг мола имају и неку службу за то и радње са потребном погребном опремом...)


Nisam video takvo urbanističko rešenje, ali imamo sportski centar usred groblja, ovde u susednoj varošici. Ne znam koji im je bilo qrac, nije da patimo od nedostatka slobodnog građevinskog zemljišta, verovatno je neko video praktičnu prednost takvog rešenja, naročito otkad je krosfit dobio na popularnosti. Posle sam morao da objašanjavam radoznalom detetu šta je to groblje, i kakva je tačno mehanika života, naročito u finalnim momentima, dok smo šetali između stećaka sa epitafima. I sad, kad analiziramo zajednički neki njen pogrešan do umereno opasan postupak, na primer kad pokuša da se spusti niz ogradu od stepenšta između spratova, solo tehnikom, šta sve može da joj se desi i jedan od nepovoljnih ishoda koji uvek sama nabroji je - groblje.
jadragoljub jadragoljub 17:44 04.03.2019

Re: ...

Само да те подсетим:


da ove kretenke imaju svu moju podršku da budu kretenke kao njihovo neotuđivo pravo, kao što ja imam pravo da ih smatram za kretenke ali nemam pravo da ih bijem i vređam na ulici ili bilo gde.
jadragoljub jadragoljub 17:49 04.03.2019

Re: ...

shone
jadragoljub
e to je za mene prava sloboda ljudskih prava, je i pravo da budem budala je ljudsko pravo.


Koliko se osećaš slobodnim u odnosu na definiciju - da prostiš na indiskreciju?


toliko da me čak ni dupe nije zabolelo dal me ti smatraš za budalu, to je tvoja stvar.
ono što ti ne znaš a ja znam je da me ovde, nablogu, trećina ne konstatuje da postojim, trećina me smatra za idiota i nepismenog kretena a trećini sam interesanta, zabavan i imaju naklonost.
za jednu budalu, zašta me ti izgleda smatraš, super skor.

gedza.73 gedza.73 18:45 04.03.2019

Re: ...

Ministar je rekao da će i sam biti jedan od rezervista, budući da se dobrovoljno prijavio na obuku.

Od sutra treba da prođem određene preglede. Svi mi koji nismo služili vojsku, sada imamo priliku da to uradimo. Ako mogu ja da idem i dam 15 dana svog života, zašto ne bi neko drugi, tu nema opravdanja", poručio je Vulin.


veselica veselica 18:46 04.03.2019

Re: ...

(Када би им неко укинуо могућност да купују, моментално би умрли.)


Taso, ceo komentar ti briljantan!
shone shone 21:09 04.03.2019

Re: ...

toliko da me čak ni dupe nije zabolelo dal me ti smatraš za budalu, to je tvoja stvar.
ono što ti ne znaš a ja znam je da me ovde, nablogu, trećina ne konstatuje da postojim, trećina me smatra za idiota i nepismenog kretena a trećini sam interesanta, zabavan i imaju naklonost.
za jednu budalu, zašta me ti izgleda smatraš, super skor.


Postojiš,pomalo si zabavan, ne želim da te išta boli pa ni ,,Vuk Karadžić,,
tasadebeli tasadebeli 00:31 05.03.2019

Re: ...

srdjan.pajic

imamo sportski centar usred groblja, ovde u susednoj varošici



Па да, ето... И код вас имају тај исти смисао за лепо и практично као и код нас.


Posle sam morao da objašanjavam radoznalom detetu šta je to groblje, i kakava je tačno mehanika života, naročito u finalnim momentima, dok smo šetali između stećaka sa epitafima. I sad, kad analiziramo zajednički neki njen pogrešan do umereno opasan postupak, na primer kad pokuša da se spusti niz ogradu od stepenšta između spratova, solo tehnikom, šta sve može da joj se desi i jedan od nepovoljnih ishoda koji uvek sama nabroji je - groblje.



Ово сад најозбиљније...

Имај у виду да се клинци, нарочито у тим годинама, напуне неких страхова који их после прате кроз читав живот.

Не кажем ја да јој ти нешто погрешно објашњаваш јер и не знам како јој објашњаваш. Него ти на невиђено кажем да имаш то у виду. Паметан си човек, знаш и сам о чему причам.

То за страхове, који се вуку кроз читав живот због неке погрешне (ненамерне, односно са најбољом намером, али погрешне) васпитачке приче у детињству, то ти говорим пре свега из сопственог животног искуства, а онда и на основу онога чега сам се све нагледао радећи са децом толике године.

(А од те деце она прва генерација са којима сам проводио пола свог дана још док сам био млад, леп и висок у пизду материну, данас имају... Па 45 година... Прва генерација моје жене када је почела да ради као професорка данас има 50 година (она тада, 1987, имала 23, а они били матуранти у гимназији )

И због тога што сам се нагледао свега током свих тих година, кажем ти... Када год свом детету ваљаш такву некакву васпитачку причу, увек имај у виду да то дете никако није неки фриз фрејм у времену, никако није само то што тог тренутка видиш пред собом, него је истовремено и оно што је било од свог рођења (па и пре рођења), а и оно што ће бити једнога дана као одрасло људско биће. Па онда пажљиво са тим причама, поготово када су озбиљне теме у питању као што је смрт...

Извини, почео сам да ти држим предавање и да ти попујем... Чим потегнеш тему деца, проради ми та професионална деформација. Нећу више. Не замери.



tasadebeli tasadebeli 00:45 05.03.2019

Re: ...

jadragoljub

znam je da me ovde, nablogu, trećina ne konstatuje da postojim, trećina me smatra za idiota



Тићу, прошао си, сума сумарум, боље од мене. Код мене ти је тај однос пола-пола. Уз десетак часних изузетака који потврђују правило, међу свим овим никовима које редовно виђамо на Блогу Б92, а за које користим ову прилику да их поздравим.
kick68 kick68 16:21 03.03.2019

Pescanik

ne citam redovno, ali nedavno naleteh na dva zanimljiva teksta:

U ovom impresivnom sastavu tima opasnih smetanjaka i mafijaša na vrhu države svakako ima još neistraženog šarma, prikrivenog debelim naslagama tuposti i prostaštva. Valja ih poslati svuda gde se može, da pevaju, igraju, da nose zurle, tapane, gajde i gusle, pričaju olinjale viceve i sve što im padne na usahlu pamet. Da se vidi kakvi šarmeri ovde nastaju i iz kakvog mahnitog, ludačkog i neistraženog polusveta dolaze.

Ali oni su to već odavno videli i znaju. I radoznalo gledaju kako su se građani Srbije prenuli iz bunila, besni na sebe što su trpeli, pa krenuli u potragu za delotvornim lekom. Makar to bila motka.
LINK

U tekstu iz 2009, „Iran na ivici“, Slavoj Žižek piše:

„Kada se autoritarni režim približi svojoj konačnoj krizi, njegov raspad se po pravilu odvija u dva koraka. Pre kolapsa, dolazi do misterioznog preloma. Odjednom, ljudi znaju da je igra gotova i više se ne plaše. Nije stvar samo u tome da režim gubi legitimitet, već i u tome da njegova upotreba moći počinje da se doživljava kao impotentna panična reakcija. Svi znamo onu klasičnu scenu iz crtanih filmova. Mačka dolazi do ivice provalije, ali nastavlja da hoda, nevesna da više nema tlo pod nogama. Ona pada tek kada pogleda nadole i primeti ambis ispod sebe. Kada režim izgubi autoritet, on je poput mačke iznad provalije: da bi pao, treba ga samo podsetiti da pogleda nadole.
LINK

Ako nije jasno, onda nista...

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana