Literatura| Obaveštenja| Politika

Plemenita veština

kukusigameni RSS / 30.11.2019. u 10:49

 

box.jpg

 

Ugasila su se velika svetla u sportskoj hali. Prozukli glas je sa zvučnika najavio ulazak aktera današnjeg boks meča, poslednjeg u nizu za to veče. Iz mraka su se, osvetljeni jakim snopom svetla, pojavile kapuljače ispod kojih se skrivao strah, nada i Ego, ovaj poslednji zamišljen kod obojice aktera, da li da se uključim ili isključim?!

„U desnom uglu Mister D, nepobedivi, nokaut borac, do sada nepobeđen od kada je jednom pobedio, a u levom uglu Mister L, nekadašnji pobednik, do sada uvek pobeđivan od kada je jednom izgubio na poene“, metalno se širilo halom.

Opklade su stajale krajnje čudno. Naime, nije bilo toliko neizvesno, makar po bukmejkerima, ko će pobediti, nego u kojoj rundi, nokautom ili ne, i slično. Šuškalo se da će Mister L namerno pasti u prvoj rundi, da je sve to dogovoreno, da je tako lakše jer će manje udaraca morati da primi i da se, kako neki pričaju, a ti znaju sve, jel, sam bokser iz levog ugla kladio protiv sebe.

Opet, publika je bila u totalnom zanosu. Bilo je tu povika hrabrenja onog kome je jelte već dogovoreno da pobedi, mada bi Mister D pobedio svejedno, a čak se pominjalo i da je cela svetska federacija dogovorila da se ne talasa jer je to dobro zbog popularnosti boksa, koji je kao plemenita veština počeo da kasira nešto manje novca nego što je to do skoro bio slučaj.

S druge strane, postojao je deo hale koji je zviždao kako navijačima favorizovanog boksera, tako i samom pominjanju imena Mister D, pa i njegovom pokazivanju mišica koje su prilično ubedljivo izgledale na tom oznojenom svetlu, razmekšanih boja usled vlage. Čekalo se da ipak, ipak, a možda ipak Mister D padne ili makar da izgubi na poene i pored svetske federacije, i pored svih preduslova da se ništa novo ne desi. Naravno, ti koji su podvriskivali i to čekali nisu svoje sinuse, nos i one male moždane krvne sudove, izložili krošeima i aperkatima Mistera D. Neee, u tome i jeste lepota boksa: Ne dobijaš udarce, ne padaš, ne boli, a možda ti se posreći.

E onda su počele da lete i odlomljene stolice u hali. Počeli su da rade krošei i na tribinama. Bez zvuka gonga, otpočeo je meč bez kontrole federacije i bez klađenja i mogućih dobitaka. Bokseri su stajali i začuđeno zajedno sa sudijama gledali vatromet boksa, povezane udarce, eskiviranje, nepropisno saginjanje, udaranje ispod pojasa, ma i noge su neki koristili. Ring se preselio na tribine, a tribine na ring.

Mister D je namignuo svom protivniku, pružio mu desnu ruku u rukavici i predložio: “U sto evra da će moji da pobede“, zaboravivši da mikrofon koji je visio iznad ringa nije isključen.

Epilog nije potrebno mnogo objašnjavati.

Ego je pobedio. Ego jednog i drugog boksera. Niko od dvojice boksera nije pobedio ali nije ni izgubio.

Ego jednih i drugih navijača. Bilo je tu materijala za prepričavanje i lovačke priče do kraja prosečnog ljudskog života.

Ego sudija koji su uspeli da pobegnu pred najezdom publike.

Moj Ego, pa i tvoj Ego dragi čitaoče. Znamo i ti i ja šta se krije iza ove priče, zar ne?!

Ipak, jedino je bokserska federacija od svega toga napravila senzaciju, prodala vest, plemenitu veštinu vratila u žižu javnosti i kasirala dovoljno novca da nahrani svoj Ego.

Eto, šta ti je Ego. Tja.

Samo nek je plemenito.



Komentari (180)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

angie01 angie01 11:03 30.11.2019

qq

drago mi je da te vidim.
kukusigameni kukusigameni 11:06 30.11.2019

Re: qq

angie01
drago mi je da te vidim.


Vidim da se juče otvara pitanje zastarelosti ovakvog načina komuniciranja, pa rekoh da opovrgnem
mikele9 mikele9 16:00 01.12.2019

Re: qq

Moj Ego, pa i tvoj Ego dragi čitaoče. Znamo i ti i ja šta se krije iza ove priče, zar ne?!

Znam, ja znam! Nisam siguran za ostale blogere
P.S. Gdei si bre čoveče! Pa valjda i politika dozvoljava kratki susret i pijenje kafe s prijateljem?
zilikaka zilikaka 16:55 01.12.2019

Re: qq

mikele9
Moj Ego, pa i tvoj Ego dragi čitaoče. Znamo i ti i ja šta se krije iza ove priče, zar ne?!

Znam, ja znam! Nisam siguran za ostale blogere
P.S. Gdei si bre čoveče! Pa valjda i politika dozvoljava kratki susret i pijenje kafe s prijateljem?

U familijama obično ima neko za koga se smatra da je ekstra uspešan, te stoga zauzet i ne stiže da održava rodbinske odnose. Tu i tamo se pojavljuje, po saranama, da odradi red.


kukusigameni kukusigameni 17:32 01.12.2019

Re: qq

mikele9
Moj Ego, pa i tvoj Ego dragi čitaoče. Znamo i ti i ja šta se krije iza ove priče, zar ne?!

Znam, ja znam! Nisam siguran za ostale blogere
P.S. Gdei si bre čoveče! Pa valjda i politika dozvoljava kratki susret i pijenje kafe s prijateljem?


Greh na moju dušu. Ispravljam u narednom periodu.
kukusigameni kukusigameni 17:33 01.12.2019

Re: qq

zilikaka
mikele9
Moj Ego, pa i tvoj Ego dragi čitaoče. Znamo i ti i ja šta se krije iza ove priče, zar ne?!

Znam, ja znam! Nisam siguran za ostale blogere
P.S. Gdei si bre čoveče! Pa valjda i politika dozvoljava kratki susret i pijenje kafe s prijateljem?

U familijama obično ima neko za koga se smatra da je ekstra uspešan, te stoga zauzet i ne stiže da održava rodbinske odnose. Tu i tamo se pojavljuje, po saranama, da odradi red.




Pevam po svadbama, plačem po sahranama. Cena? Prava sitnica.
mikele9 mikele9 17:58 01.12.2019

Re: qq

Greh na moju dušu. Ispravljam u narednom periodu.

Držim te za reč!
zilikaka zilikaka 19:03 01.12.2019

Re: qq

kukusigameni
zilikaka
mikele9
Moj Ego, pa i tvoj Ego dragi čitaoče. Znamo i ti i ja šta se krije iza ove priče, zar ne?!

Znam, ja znam! Nisam siguran za ostale blogere
P.S. Gdei si bre čoveče! Pa valjda i politika dozvoljava kratki susret i pijenje kafe s prijateljem?

U familijama obično ima neko za koga se smatra da je ekstra uspešan, te stoga zauzet i ne stiže da održava rodbinske odnose. Tu i tamo se pojavljuje, po saranama, da odradi red.




Pevam po svadbama, plačem po sahranama. Cena? Prava sitnica.


Pazi samo da ne pobrkaš.
Milutin Milošević Milutin Milošević 20:48 02.12.2019

Re: qq

Gdei si bre čoveče!

Ja se zabezekn'o
kukusigameni kukusigameni 08:48 03.12.2019

Re: qq

Milutin Milošević
Gdei si bre čoveče!

Ja se zabezekn'o

I ja. I ja.
docsumann docsumann 11:11 30.11.2019

Ego ti ga sad!




pozdrav kuki
kukusigameni kukusigameni 11:12 30.11.2019

Re: Ego ti ga sad!

docsumann



pozdrav kuki


Đes Doks!
mirelarado mirelarado 15:16 30.11.2019

Re: Ego ti ga sad!

docsumann



pozdrav kuki


Pozdrav i od mene, Kukusigameni. Nego, možemo li bez bokserske plemenitosti, pitanje je sad.
docsumann docsumann 17:48 30.11.2019

Re: Ego ti ga sad!

mislim da je fama o boksu kao plemenitoj vještini nastala nespretnim prenošenjem u moderna vremena onog što je boks predstavljao u svom nastanku.
za razliku od tuča, pa i organozovanih borbi za novac, koje su bile popularne u UK u XIX vijeku.
boks uvodi pravila u borbu, zabranjuje nesportske udarce (ispod pojasa i sl.), kasnije se dodaju i rukavice.
tako da boks jeste napravio pomak u plemenitosti u odnosu na makljaže koje su do tada gledane, ali je u osnovi ostao tuča u rukavicama.
malo čega plemenitog ima u napucavanju nečije glave udarcima iz sve snage.


mada ja volim da gledama borilačke sportove, uključujući i MMA

inspirativan09 inspirativan09 18:04 30.11.2019

Re: Ego ti ga sad!

docsumann
mislim da je fama o boksu kao plemenitoj vještini nastala nespretnim prenošenjem u moderna vremena onog što je boks predstavljao u svom nastanku.
za razliku od tuča, pa i organozovanih borbi za novac, koje su bile popularne u UK u XIX vijeku.
boks uvodi pravila u borbu, zabranjuje nesportske udarce (ispod pojasa i sl.), kasnije se dodaju i rukavice.
tako da boks jeste napravio pomak u plemenitosti u odnosu na makljaže koje su do tada gledane, ali je u osnovi ostao tuča u rukavicama.
malo šta ima plemenitog u napucavanju nečije glave udarcima iz sve snage.


mada ja volim da gledama borilačke sportove, uključujući i MMA


Ne čudi me kakvu muziku slušaš ...
kukusigameni kukusigameni 18:06 30.11.2019

Re: Ego ti ga sad!

mirelarado
Nego, možemo li bez bokserske plemenitosti, pitanje je sad.


Nije boks tako loš, ako ostane u ringu.
hoochie coochie man hoochie coochie man 19:34 30.11.2019

Re: Ego ti ga sad!

mislim da je fama o boksu kao plemenitoj vještini nastala nespretnim prenošenjem u moderna vremena onog što je boks predstavljao u svom nastanku.
za razliku od tuča, pa i organozovanih borbi za novac, koje su bile popularne u UK u XIX vijeku.
boks uvodi pravila u borbu, zabranjuje nesportske udarce (ispod pojasa i sl.), kasnije se dodaju i rukavice.
tako da boks jeste napravio pomak u plemenitosti u odnosu na makljaže koje su do tada gledane, ali je u osnovi ostao tuča u rukavicama.


Evo logičnog objašnjenja za sasvim nelogičnu stvar.

Nije da sam se ubijao od razmišljanja o tome, ali padalo mi je na pamet pitanje, ko se seti da tuču nazove plemenitom?
I zašto pobogu?
docsumann docsumann 19:59 30.11.2019

Re: Ego ti ga sad!

inspirativan09
docsumann
mislim da je fama o boksu kao plemenitoj vještini nastala nespretnim prenošenjem u moderna vremena onog što je boks predstavljao u svom nastanku.
za razliku od tuča, pa i organozovanih borbi za novac, koje su bile popularne u UK u XIX vijeku.
boks uvodi pravila u borbu, zabranjuje nesportske udarce (ispod pojasa i sl.), kasnije se dodaju i rukavice.
tako da boks jeste napravio pomak u plemenitosti u odnosu na makljaže koje su do tada gledane, ali je u osnovi ostao tuča u rukavicama.
malo šta ima plemenitog u napucavanju nečije glave udarcima iz sve snage.


mada ja volim da gledama borilačke sportove, uključujući i MMA


Ne čudi me kakvu muziku slušaš ...


dok ulazim u ring...


predatortz predatortz 18:16 03.12.2019

Re: Ego ti ga sad!


Ne čudi me kakvu muziku slušaš ...


alselone alselone 11:13 30.11.2019

Niko od dvojice boksera nije pobedio ali n

kukusigameni kukusigameni 14:07 30.11.2019

Re: Niko od dvojice boksera nije pobedio ali n



Lozers!
nsarski nsarski 00:03 04.12.2019

Re: Niko od dvojice boksera nije pobedio ali n

kukusigameni


Lozers!


angie01 angie01 00:09 04.12.2019

losers,..

cisto da se podsetite, zasto smo se lomili onoliko po trgu i zasto su bacene onolike pare,

angie01 angie01 00:12 04.12.2019

Re: losers,..

i jos malo,...kreativne industrije umesto zdravstva,...ako smo mi normalni i samo provlacimo kroz pljuvacku ovakve stvari, onda nismo ni zasluzili bolje,

umesto-za-rfzo-60-miliona-za-promociju-srbije
freehand freehand 00:31 04.12.2019

Re: losers,..

angie01
i jos malo,...kreativne industrije umesto zdravstva,...ako smo mi normalni i samo provlacimo kroz pljuvacku ovakve stvari, onda nismo ni zasluzili bolje,

umesto-za-rfzo-60-miliona-za-promociju-srbije

Pa moraju valjda Biki Srki i Čeda Jovanović od nečega da žive?!
gedza.73 gedza.73 22:29 04.12.2019

Re: losers,..

zdravstva

u arhivi bloga mogu da se pronađu blogovi roditelja koji su imali problema sa zdravstvenim sistemom.

pre malo više od decenije roditelji dece su molili da im država omogući i plati lečenje dece.
odgovorili su kako para nema, da se sami snalaze i da skupljaju pare.

čak je jednoj majci rekla službenica kako novac koji bi potrošili na njeno dete mogu da rasporede na desetak druge dece sa 'lakšom' dijagnozom.

da ne pominjem koje su probleme kasnije imali sa RFZO.

da su bili Tomica Milosavljević mogli su u roku od 'odma' da se operišu beše u Nemačkoj?
istrajan05 istrajan05 11:37 05.12.2019

Re: losers,..

gedza.73
zdravstva

u arhivi bloga mogu da se pronađu blogovi roditelja koji su imali problema sa zdravstvenim sistemom.

pre malo više od decenije roditelji dece su molili da im država omogući i plati lečenje dece.
odgovorili su kako para nema, da se sami snalaze i da skupljaju pare.

čak je jednoj majci rekla službenica kako novac koji bi potrošili na njeno dete mogu da rasporede na desetak druge dece sa 'lakšom' dijagnozom.

da ne pominjem koje su probleme kasnije imali sa RFZO.

da su bili Tomica Milosavljević mogli su u roku od 'odma' da se operišu beše u Nemačkoj?

Država koja nije u stanju da leči svoju decu nema nikakvog razloga da postoji.
No, ako i postoji, oni koji preferiraju da obnašaju vlast u takvoj zemlji, moraju da učine sve da, ako ne mogu da u potpunosti omoguće lečenje dece, naprave korak u popravci stanja.
Ukoliko to nisu u stanju, neka se maknu.
Sve ostalo su prazne priče.
inspirativan09 inspirativan09 11:15 30.11.2019

M'da!

Jedna od žešćih gluposti je proglašavanje tučnjave plemenitom veštinom.
docsumann docsumann 17:53 30.11.2019

Re: M'da!

inspirativan09
Jedna od žešćih gluposti je proglašavanje tučnjave plemenitom veštinom.


naravno.
al ipak je vještina. ponekad i umjetnost.

recimo kako jedan jazz majstor (Vinton Marsalis) gleda na igru i vještinu legendarnog raning beka Beri Sandersa



muzika i igra savršeno naležu od 3:04
Черевићан Черевићан 11:25 30.11.2019

Čeka se ...

...u tome i jeste lepota boksa

у психу боксера не бих се упушт'о
мене чуди публика што гледа,
који комплекс она тиме лечи
пилула ли против живчаног нереда
angie01 angie01 11:43 30.11.2019

Re: Čeka se ...

мене чуди публика што гледа,
који комплекс она тиме лечи


saglasna,...u tome je kljuc cele "vestine"- plemenita jer se valjda bokseri, ("bokseri", tuku dobrovoljno, nisu robovi, koji ce biti izvedeni u arenu da prikazu slican performans, samo malo suroviji,...masa voli krv,...kroz tudje udarce, rane i bol recikliraju licnu srdzbu i nezadovoljstvo, nemoc,...
gedza.73 gedza.73 13:08 30.11.2019

Cajka

Naravno, ti koji su podvriskivali i to čekali nisu svoje sinuse, nos i one male moždane krvne sudove, izložili krošeima i aperkatima Mistera D. Neee, u tome i jeste lepota boksa: Ne dobijaš udarce, ne padaš, ne boli, a možda ti se posreći.


Sišli ljudi sa građevinskih skela, sa traktora posle oranja, došli iz šuma posle naporne seče drva, iz fabrika gde ih zajebavaju šefovi-menađeri, iz radionica u kojima osvanjavaju i noćevaju, došli da gledaju boks iz navike.

Već su se nagledali mečeva dogovorenih ishoda od sumnjivih bizmismena koji sede lepo obučeni u prvim redovima okruženi pratiljama pretovarenih nakitom u preskupim bundama i ćelavim telohraniteljima smrknutih pogleda, boksera čiji je zanat da primaju i zadaju udarce, koji su plaćeni bilo da dobiju, bilo da izgube namešten meč, žive okruženi luskuzom dok su 'u treningu' od grupi devojaka preko hrane po povlašćenim cenama do limuzina sa blinkerima... u stvari ne, blinkeri su iz jedne druge ali slične priče...



qq dobar blog. posebno oko ega. Mada je meni taj boks malo mučan za gledanje.

možda je prikladniji seoski fudbal. ima blata, tuča, navijanja, psovki, prebijanja sudija, kazni, dogovorenih mečeva, alkoholičara...




kukusigameni kukusigameni 18:26 30.11.2019

Re: Cajka

gedza.73
možda je prikladniji seoski fudbal. ima blata, tuča, navijanja, psovki, prebijanja sudija, kazni, dogovorenih mečeva, alkoholičara...


Bio nekad kod mene na DorČolu derbi Dorćol-Polet
gedza.73 gedza.73 22:29 30.11.2019

Re: Cajka

kukusigameni
Bio nekad kod mene na DorČolu derbi Dorćol-Polet

Gledao sam te nedavno na tv-u, dao si izjavu pa mi prošlo kroz glavu da je šteta što su političari kao ti manjina.
ne znam puno o tvojim političkim stavovima, ne znam kakav si čovek (osim bloga) ali mi deluje da bi ljudi poput tebe 'stabilizovali' sistem.

bar upristojili političku retoriku. za početak,

kukusigameni kukusigameni 10:41 01.12.2019

Re: Cajka

gedza.73
kukusigameni
Bio nekad kod mene na DorČolu derbi Dorćol-Polet

Gledao sam te nedavno na tv-u, dao si izjavu pa mi prošlo kroz glavu da je šteta što su političari kao ti manjina.
ne znam puno o tvojim političkim stavovima, ne znam kakav si čovek (osim bloga) ali mi deluje da bi ljudi poput tebe 'stabilizovali' sistem.

bar upristojili političku retoriku. za početak,



Kada sam ulazio u politiku, svestan šta to na ovom podneblju znači, razgovarao sam puno sa porodicom i prijateljima. Tada mi je ćerka rekla: "Ako misliš da možeš da popraviš stvari za 1mm, onda to i uradi."
Eto, bijem se još uvek za taj milimetar, a tvoj komentar je znak da sam već prešao pola puta. Hvala.
freehand freehand 10:52 01.12.2019

Re: Cajka

kukusigameni
gedza.73
kukusigameni
Bio nekad kod mene na DorČolu derbi Dorćol-Polet

Gledao sam te nedavno na tv-u, dao si izjavu pa mi prošlo kroz glavu da je šteta što su političari kao ti manjina.
ne znam puno o tvojim političkim stavovima, ne znam kakav si čovek (osim bloga) ali mi deluje da bi ljudi poput tebe 'stabilizovali' sistem.

bar upristojili političku retoriku. za početak,



Kada sam ulazio u politiku, svestan šta to na ovom podneblju znači, razgovarao sam puno sa porodicom i prijateljima. Tada mi je ćerka rekla: "Ako misliš da možeš da popraviš stvari za 1mm, onda to i uradi."
Eto, bijem se još uvek za taj milimetar, a tvoj komentar je znak da sam već prešao pola puta. Hvala.

Polako, ne žuri. Začas ćeš i ti biti isti, lopov, prevarant i šarlatan. Samo da malkice iskočiš. Kukusigamurta.
Ne pali se na blogovska tapšanja.
gedza.73 gedza.73 12:23 01.12.2019

Re: Cajka

kukusigameni
Kada sam ulazio u politiku, svestan šta to na ovom podneblju znači,

narodnjaci-naprednjaci su još uvek većina. i ima ih na svim stranama.

mislim da deomkratskom bloku nedostaje više ljudi poput tebe prave, ne retoričke, liberalno građanske orijentacije (tako nekako tebe vidim) koji nemaju 'repove'.

gedza.73 gedza.73 12:26 01.12.2019

Re: Cajka

freehand
Kukusigamurta.
Ne pali se na blogovska tapšanja.

u tvojim godinama čovek je već forimirana ličnost, sa stavovima i karakterom.

do sad si trebao da naučiš da svoje bitke biješ sam a ne da opljuckuješ i kriješ se iza drugih ili ih uvlačiš u svoje rasprave.
inspirativan09 inspirativan09 12:39 01.12.2019

Re: Cajka

gedza.73
freehand
Kukusigamurta.
Ne pali se na blogovska tapšanja.

u tvojim godinama čovek je već forimirana ličnost, sa stavovima i karakterom.

do sad si trebao da naučiš da svoje bitke biješ sam a ne da opljuckuješ i kriješ se iza drugih ili ih uvlačiš u svoje rasprave.

Gedžo, zašto ti ne podnosiš Frihenda?
Da li samo iz razloga što on ne podnosi tebe, nego i suštinski?
kukusigameni kukusigameni 17:30 01.12.2019

Re: Cajka

freehand
Polako, ne žuri. Začas ćeš i ti biti isti, lopov, prevarant i šarlatan. Samo da malkice iskočiš. Kukusigamurta.
Ne pali se na blogovska tapšanja.


Ehej, polako. Zaboravljaš da sam stomatolog i da sam navikao da me ne vole.
mirelarado mirelarado 17:35 01.12.2019

Re: Cajka

kukusigameni
freehand
Polako, ne žuri. Začas ćeš i ti biti isti, lopov, prevarant i šarlatan. Samo da malkice iskočiš. Kukusigamurta.
Ne pali se na blogovska tapšanja.


Ehej, polako. Zaboravljaš da sam stomatolog i da sam navikao da me ne vole.


Eeee, ali vole rezultat tvog rada: zdrave i lepe zube.
freehand freehand 18:58 01.12.2019

Re: Cajka

kukusigameni
freehand
Polako, ne žuri. Začas ćeš i ti biti isti, lopov, prevarant i šarlatan. Samo da malkice iskočiš. Kukusigamurta.
Ne pali se na blogovska tapšanja.


Ehej, polako. Zaboravljaš da sam stomatolog i da sam navikao da me ne vole.

Ma lakše će ti oprostiti vađenje zdravog zuba nego da im izneveriš nade za koje nisu sigurni ni šta su ni kakve su. A i kod vinogradara si, da se to ne zaboravi. Opet, nema veze, naš si sa bloga pa te svi znaju iako te možda i ne znaju. Al opet nema veze, pa u krug.
gedza.73 gedza.73 20:09 01.12.2019

Re: Cajka

stomatolog i da sam navikao da me ne vole.



najstrašniji zubar na svetu. Maratonac sa Hofmanom.

razmisljam razmisljam 20:39 01.12.2019

Re: Cajka

gedza.73

najstrašniji zubar na svetu. Maratonac sa Hofmanom.


Ооо, да... Убедљиво.
gedza.73 gedza.73 23:57 01.12.2019

Re: Cajka

razmisljam
Ооо, да... Убедљиво.

dan danas se ježim od njega i onog malog plavookog Hitlerovog klona sa dobermanima.




zubar je Lorens Olivije, igra i u Momci iz Brazila?
razmisljam razmisljam 00:02 02.12.2019

Re: Cajka

gedza.73

zubar je Lorens Olivije, igra i u Momci iz Brazila?


Јесте и да.
nsarski nsarski 00:55 02.12.2019

Re: Cajka

mirelarado
kukusigameni
freehand
Polako, ne žuri. Začas ćeš i ti biti isti, lopov, prevarant i šarlatan. Samo da malkice iskočiš. Kukusigamurta.
Ne pali se na blogovska tapšanja.


Ehej, polako. Zaboravljaš da sam stomatolog i da sam navikao da me ne vole.


Eeee, ali vole rezultat tvog rada: zdrave i lepe zube.


Čitanje klasične književnosti je kao odlazak kod stomatologa: znaš da će boleti, ali je dobro za tebe. (Mark Tven)

Srećom, moj stomatolog je i moj drugar iz mladosti, pa se s njim i dobro družim i sređujem zube.


P.S. U sitkomu "Cheers" ("Kafić uzdravlje" ), Karla Tortelli objašnjava kako je ukrotila svog zubara.

Carla Tortelli:
I am never going to be afraid to go to the dentist again. I found a way to communicate with him.

Norm Peterson:
How was that?

Carla Tortelli:
Well, as he leaned in with his drill, I grabbed him where I knew I could get his attention, and I said, "We're not going to hurt each other, are we."

Diane Chambers:
Carla, did that work?

Carla Tortelli:
We're having a late dinner.

Atomski mrav Atomski mrav 01:54 02.12.2019

Re: Cajka

Čitanje klasične književnosti je kao odlazak kod stomatologa: znaš da će boleti, ali je dobro za tebe. (Mark Tven)


Obožavam izjave Marka Tvena...

"'Classic.' A book which people praise and don't read."
"I never let my schooling interfere with my education."
"The man who does not read books has no advantage over the man that can not read them."
gedza.73 gedza.73 07:27 02.12.2019

Re: Cajka

kukusigameni kukusigameni 09:49 02.12.2019

Re: Cajka



Najbolji opis boksa. Ovaj, posete stomatologu.
mirelarado mirelarado 14:21 02.12.2019

Re: Cajka

gedza.73
stomatolog i da sam navikao da me ne vole.



najstrašniji zubar na svetu. Maratonac sa Hofmanom.



Trivija: kada su snimali tu scenu sa zubarom, Dastin Hofman je bio sveži predstavnik glumačke škole Actors Studio, gde se uči gluma po Stanislavskom. Da bi izgledao izmučeno danima nije spavao i bio je stvarno mrtav umoran. Stoga je na snimanju grešio i morali su da ponavljaju svaku scenu. Ser Lorens Olivije, tada već uveliko slavni britanski pozorišni i filmski šekspirovski glumac, samo mu je prezrivo rekao: "E moj mladiću, da ste naučili da glumite, ne bismo ovde protraćili ceo dan."
Atomski mrav Atomski mrav 15:30 02.12.2019

Re: Cajka

"E moj mladiću, da ste naučili da glumite, ne bismo ovde protraćili ceo dan."


Hoffman studied at the Actor’s Studio in New York during the early 1960’s and made his breakout in the 1967 film The Graduate. But, it’s Hoffman’s performance opposite Laurence Olivier in Marathon Man that illustrates his madness for method acting. As legend has it, Olivier (a classically trained stage actor) and Hoffman had the following exchange during the shoot.

“How did your week go, dear boy,” Olivier said.

Hoffman told him that he had filmed a scene in which his character was supposed to have been up for three days straight.

“So what did you do?” Olivier asked.

“Well, I stayed up for three days and three nights.”

Laurence Olivier then uttered this famous line, “Why don’t you just try acting?”


Izvor >>> method-to-the-madness-3-actors-that-took-method-acting-to-the-next-level
mirelarado mirelarado 16:38 02.12.2019

Re: Cajka

Atomski mrav
"E moj mladiću, da ste naučili da glumite, ne bismo ovde protraćili ceo dan."


Hoffman studied at the Actor’s Studio in New York during the early 1960’s and made his breakout in the 1967 film The Graduate. But, it’s Hoffman’s performance opposite Laurence Olivier in Marathon Man that illustrates his madness for method acting. As legend has it, Olivier (a classically trained stage actor) and Hoffman had the following exchange during the shoot.

“How did your week go, dear boy,” Olivier said.

Hoffman told him that he had filmed a scene in which his character was supposed to have been up for three days straight.

“So what did you do?” Olivier asked.

“Well, I stayed up for three days and three nights.”

Laurence Olivier then uttered this famous line, “Why don’t you just try acting?”


Izvor >>> method-to-the-madness-3-actors-that-took-method-acting-to-the-next-level


Da, taj legendarni događaj. Ima, kao i sve legende, puno verzija.
gedza.73 gedza.73 18:49 02.12.2019

Re: Cajka

"E moj mladiću, da ste naučili da glumite, ne bismo ovde protraćili ceo dan."



kukusigameni kukusigameni 08:52 03.12.2019

Re: Cajka

gedza.73
"E moj mladiću, da ste naučili da glumite, ne bismo ovde protraćili ceo dan."





Pričao mi je jednom Šerbedžija, kako ga je Kjubrik ceo dan terao da ponavlja jedan kadar, dok je to gledao Tom Kruz. Tek posle je kaže shvatio da je to normalno kad se pojavi glumac iz Evrope, da se malo pojača Ego velikoj zvezdi.
apacherosepeacock apacherosepeacock 12:13 03.12.2019

Re: Cajka

Trivija: kada su snimali tu scenu sa zubarom, Dastin Hofman j


Jos jedna trivija u vezi Maratonca, reziser je hteo za glavnu ulogu - tada mladog Al Pacina ali su producenti rekli da nece tog patuljka (isti slucaj je bio i sa filmom Kum 1. ali se tu Kopola bio zainatio i bi Pacino). Umesto Pacina ulogu je dobio Hofman, inace kraci od Pacina za par santimetara..
apacherosepeacock apacherosepeacock 12:24 03.12.2019

Re: Cajka


Pričao mi je jednom Šerbedžija, kako ga je Kjubrik ceo dan terao da ponavlja jedan kadar, dok je to gledao Tom Kruz. Tek posle je kaže shvatio da je to normalno kad se pojavi glumac iz Evrope, da se malo pojača Ego velikoj zvezdi.


Tom Kruz i zena mu tadasnja Nikol Kidman su uzeli sabatikal od 2 godine da bi snimali taj jedan jedini film sa Kjubrikom poznatim po beskrajnim ponavljanjima kadrova (svih kadrova). Jednostavno takav je reziser (bio) Kjubrik, picajzla perfekcionisticka.

Za Vudi Alena (i bracu Koen) recimo kazu da je skroz suprotno - njemu iz prve vecina scena bude zadovoljavajuca, pa se glumci obraduju ko kucici u liftu. Ali zato Vudi ima 55 snimljenih filmova a Kjubrik 16..
Atomski mrav Atomski mrav 13:07 03.12.2019

Re: Cajka

Jednostavno takav je reziser (bio) Kjubrik, picajzla perfekcionisticka.


Negde sam čitao da je Majkl Ćimino bio još gori po tom pitanju. I po tome da je bio u stanju da čeka sa snimanjem scene dok npr. izgled oblaka na nebu ne bude baš kao što je on zamislio.
apacherosepeacock apacherosepeacock 13:16 03.12.2019

Re: Cajka

Atomski mrav
Jednostavno takav je reziser (bio) Kjubrik, picajzla perfekcionisticka.


Negde sam čitao da je Majkl Ćimino bio još gori po tom pitanju. I po tome da je bio u stanju da čeka sa snimanjem scene dok npr. izgled oblaka na nebu ne bude baš kao što je on zamislio.


Verujem, taj je snimio cak 9 filmova.
Atomski mrav Atomski mrav 14:36 03.12.2019

Re: Cajka

Verujem, taj je snimio cak 9 filmova.


Da, jedan od tih je sjajan, "Lovac na jelene". Međutim, snimanje filma "Vrata raja" se toliko oteglo da je Džon Hurt snimio film "Čovek slon" u međuvremenu, dok je čekao da njegove scene u "Vratima raja" dođu na red.
milisav68 milisav68 20:47 03.12.2019

Re: Cajka

apacherosepeacock
Jos jedna trivija u vezi Maratonca, reziser je hteo za glavnu ulogu - tada mladog Al Pacina ali su producenti rekli da nece tog patuljka (isti slucaj je bio i sa filmom Kum 1. ali se tu Kopola bio zainatio i bi Pacino). Umesto Pacina ulogu je dobio Hofman, inace kraci od Pacina za par santimetara..

kuki
Pričao mi je jednom Šerbedžija, kako ga je Kjubrik ceo dan terao da ponavlja jedan kadar, dok je to gledao Tom Kruz. Tek posle je kaže shvatio da je to normalno kad se pojavi glumac iz Evrope, da se malo pojača Ego velikoj zvezdi.

Kopaj Đuri rupu.




mirelarado mirelarado 23:32 03.12.2019

Re: Cajka

Kopaj Đuri rupu.



Atomski mrav Atomski mrav 10:49 04.12.2019

Re: Cajka

Dastin Hofman i Džin Hekmen su bili ista generacija i njihove kolege su smatrale da imaju najmanje šansi da uspeju u glumačkoj branši. Cenim da bi to što su obojica osvojili po dva Oskara moglo da bude realna mera uspeha.
angie01 angie01 11:33 04.12.2019

Re: Cajka

Dastin Hofman i Džin Hekmen


s tim, sto je Dzin Hekman u svim svojim ulogama sjajan-prosto je taj neki lik do najsitnijih detalja, mimike, pokreta, izdaha,..., a mnogo vise uvazavani Hofman, jer se uvek lista u najsjajnije evr, ima i ne bas tako briljantnih pojavljivanja na platnu,...po meni je Oskar za Rain Man potpuno promaseno nagadjivanje, jer Hofman u tom filmu vise karikira autisticnog coveka nego sto ga neverovetno autenticno glumi,...dok recimo Shon Pen nije dobio isto "odlikovanje" za I Am Sam, a bio je za deset koplja bolji u predstavljanju osobe sa probremima u razvoju, i jos deset od pobednika te godine, Rasela Kroa, koji je statuu dobio za Gladijatora, u kome je opet Joakim Feniks bio mnooogo bolji od njega.
Atomski mrav Atomski mrav 12:05 04.12.2019

Re: Cajka

Da, Hofman je pre trebalo da dobije Oskara za Ponoćnog kauboja nego za Kišnog čoveka. A za Hekmena se slažem, volim da ga gledam i "verujem mu" u svim ulogama. A kad smo kod Oskara, Al Paćino ima samo jednog i to, po mom mišljenju, za pogrešan film. Mnogi sjajni glumci nisu nikad ni nominovani za Oskara, npr. meni omiljeni Džon Gudmen. Često se desi da su glumci koji dobiju Oskara u toj situaciji da su drugi nominovani svoju ulogu odigrali 10 puta bolje od njih, ali retki su koji bi to priznali:

angie01 angie01 13:11 04.12.2019

Re: Cajka

Da, Hofman je pre trebalo da dobije Oskara za Ponoćnog kauboja nego za Kišnog čoveka.


upravo,...odlican je bio i u Papillon, Lenny, Sleepers, Parfume,...

..meni je najludje, sto Glen Klouz nije nikada dobila Oskara.
kick68 kick68 16:57 30.11.2019

Khm, khm..

Pa evo, ja cu. Red je da se objavi dugo ocekivani nastavak bloga Mi imamo talenat. A ide i Nova godina, pa eto.

Ego:



Pozdrav:)
kukusigameni kukusigameni 18:28 30.11.2019

Re: Khm, khm..

kick68
nastavak bloga Mi imamo talenat


Challenge accepted
freehand freehand 19:13 30.11.2019

Tužna priča uz pivo

Znam Savu baš dugo.
Odrastao u jednom od onih dvorišnih stanova u Cara Lazara, odmah tu između bokserskog kluba Dinamo i mog Gruje.
I stariji brat mu je bio odličan bokser, prvotimac Dinama. Ali Sava je bo nešto posebno, talnat koji su sportski komentatori voleli da nazovu raskošnim.
Brz kao mačka, snažan kao vepar, ruka gorile. I veština velemajstora.
Dogurao do reprezentacije, kitio se medaljama.
Rođeni bokser, bolji od svog prvog komšije Mamera.
Sedim tako nekad u kafani i Sava priđe.
"Gde si brate?" - pita.
"Evo me, dugo se nismo videli." - kažem.
"Da..." - Lice mu stegne grč. "Znaš da su mi ubili Dragana?"
"Znam, Savo. Pre petnaest godina. Al to nije razlog da ne platim još jedno pivo."
Onda sedimo, malo ćutimo, popijemo još po jedno, pozdravimo se.
kukusigameni kukusigameni 21:49 30.11.2019

Re: Tužna priča uz pivo

freehand
Rođeni bokser

I ja isto ali su me veličina i oblik nosa sprečili da se drznem i uđem u ring.
srdjan.pajic srdjan.pajic 22:44 30.11.2019

Re: Tužna priča uz pivo

kukusigameni
freehand
Rođeni bokser

I ja isto ali su me veličina i oblik nosa sprečili da se drznem i uđem u ring.


Ha, kuki, zeznuo si me i ipak objavio blog, a bio sam ubeđen da nećeš smoći snage. Srećom da se nisam kladio, naučio me onaj fijasko sa Trampom i Zlobabom...

Moj matori je trenirao boks u Radničkom, kaže da je to u ono vreme (šezdesetih godina prošlog veka) bilo obavezno, u smislu dokazivanja u društvu a za potrebe nalaženja devojaka i budućih supruga. I imao je slomljen nos, mada kaže da to nije zaradio na boksu, nego na hokeju. I on je pričao da je u to vreme, kad si hteo da treniraš boks, običaj bio da te prvi dan stave u ring, sa rukavicama, i onda te neki od iskusnijih kolega onako malo omlati. Ništa strašno, ali čisto da stekneš bolji uvid čemu se tu radi. I onda, ako na trening dođeš ponovo, počinješ da vežbaš, a ako ti to bude mnogo, well, onda ideš na neki drugi sport, a bokserrski klub ne gubi vreme sa tobom.

E, jednom smo se ćale, sestra i ja (mi smo bili mali, ja sam imao možda 11 ili 12 godina) vraćali kući i neki bilmez se zaleti kolima preko pešačkog prelaza, zamalo da naleti na nas. Ćale je nešto glasno opsovao, što je ovaj čuo i stao, izašao iz auta da se obračuna sa mojim matorim. I kad je dotrčao, ćale mi munuo u ruke neku kesu koju je nosio, gurnuo sestru i mene na trotoar, i stao u onaj bokserski gard. I ovaj majmun, kad je video da to neće ići lako, malo je splasnuo, kao pripretio nešto ćaletu, na šta je ovaj samo ćutao i merkao ga. Bilmez se onda pokupio i otišao.



freehand freehand 23:50 30.11.2019

Re: Tužna priča uz pivo

kukusigameni
freehand
Rođeni bokser

I ja isto ali su me veličina i oblik nosa sprečili da se drznem i uđem u ring.

Pa realno - u ringu nije ni dozvoljeno koristiti ništa sem šaka, pa i to u rukavicama.
kukusigameni kukusigameni 10:43 01.12.2019

Re: Tužna priča uz pivo

srdjan.pajic
Moj matori je trenirao boks u Radničkom,


Moj ćale je probao u Mladom radniku iz Požarevca. Poljubio par puta parket i lagano odustao.
49 41 49 41 15:35 01.12.2019

Plemenita veština

Nikada mi nije bilo jasno, sto su je nazvali plemenitom.
Valjda iz doba gladijatora, da zamagle-smiruju masu-uteruju u stado.

https://youtu.be/CWq6gSpv6-g

Sto je imao teskih ostecenja mozga, bilo je vazno obrnuti silne $$$$ SIROM SVETA.
razmisljam razmisljam 19:45 01.12.2019

Znamo i ti i ja šta se krije iza ove priče

Знамо, јашта.
А моја реакција је отприлике баш оваква:



***

Мах, мах!
Могао би баш и чешће да сврнеш. Сасвим си се одродио.
kukusigameni kukusigameni 09:52 02.12.2019

Re: Znamo i ti i ja šta se krije iza ove priče

razmisljam
Могао би баш и чешће да сврнеш.

Ne stižem od boksa.
mariopan mariopan 11:35 02.12.2019

Re: Znamo i ti i ja šta se krije iza ove priče

kukusigameni
razmisljam
Могао би баш и чешће xда сврнеш.

Ne stižem od boksa.



Pa lako tebi, posle meča ne moraš da platiš zubara.

Edit

Želim ti uspeh u politici.

Tebi verujem, onom Živkoviću ič ne verujem.

Nadam se mogućnosti da glasamo za konkretne ljude a ne za stranke, ljude iz lokala koje poznajemo, (ako opozicija izboksuje tu mogućnost), jer tu vidim izlazak iz ovog mraka. Verujem da nisu svi isti ali mi je preko glave da biram manje zlo. Zlo je i dalje zlo.

Takođe verujem da bi se mnogo više poštenih ljudi uključilo u politički život kada bi se vlasnici stranaka uključili u trku sami a da im konkurencija budu svi ostali koji nečim mogu da se preporuče?
Tada bi se nejzad oslobodili svih bivših, interesno povezanih, i krenuli nekim novim putem?
inspirativan09 inspirativan09 12:22 02.12.2019

Re: Znamo i ti i ja šta se krije iza ove priče

mariopan
kukusigameni
razmisljam
Могао би баш и чешће xда сврнеш.

Ne stižem od boksa.



Pa lako tebi, posle meča ne moraš da platiš zubara.

Edit

Želim ti uspeh u politici.

Tebi verujem, onom Živkoviću ič ne verujem.

Nadam se mogućnosti da glasamo za konkretne ljude a ne za stranke, ljude iz lokala koje poznajemo, (ako opozicija izboksuje tu mogućnost), jer tu vidim izlazak iz ovog mraka. Verujem da nisu svi isti ali mi je preko glave da biram manje zlo. Zlo je i dalje zlo.

Takođe verujem da bi se mnogo više poštenih ljudi uključilo u politički život kada bi se vlasnici stranaka uključili u trku sami a da im konkurencija budu svi ostali koji nečim mogu da se preporuče?
Tada bi se nejzad oslobodili svih bivših, interesno povezanih, i krenuli nekim novim putem?

I ja verujem kukusigameni.
Znam o kome se radi - ne deluje mi kao mufljuz, za razliku od ogromnog broja političara na javnoj sceni.
freehand freehand 12:24 02.12.2019

Re: Znamo i ti i ja šta se krije iza ove priče


Tebi verujem, onom Živkoviću ič ne verujem

Pa Živković mu je predsednik stranke, dele uverenja, ideologiju i drže se istog programa.
Kako sad to?
mariopan mariopan 13:43 02.12.2019

Re: Znamo i ti i ja šta se krije iza ove priče

freehand

Tebi verujem, onom Živkoviću ič ne verujem

Pa Živković mu je predsednik stranke, dele uverenja, ideologiju i drže se istog programa.
Kako sad to?

Tako lepo, što je program stranke uvek napisan i nakićen kao veeeeliki šareni kolač da privuče glasače, da ih prevari a posle ko nam je kriv.

Pazi kad sam i ja glasala za DS i onoliko im verovala da su prave demokrate i da imaju odličan program.

I zato ti bivši, presvučeni u neke "nove" pecaju naivne, poštene ljude da ih upregnu u svoje ambiciozne planove, jer sebe više ne mogu prodati narodu. Treba im neko nekompromitovan da ga isture u prve redove, da se iza njega sakriju, ali vuk dlaku menja, ćud nikako. Zato Živkoviću ič ne verujem.

Tom nekompromitovanom kuku-u ja želim uspeh u politici, on dokazuje da u svakom kukolju ima i žita, samo ga treba probrati.

I dokazuje da nisu svi isti.

Eto kako
srdjan.pajic srdjan.pajic 15:45 02.12.2019

Re: Znamo i ti i ja šta se krije iza ove priče

kukusigameni
razmisljam
Могао би баш и чешће да сврнеш.

Ne stižem od boksa.


Što reče moj ćale, u boksu je, kao i u životu, dosta važno da ne završiš kao džak (ili kruška).
freehand freehand 17:23 02.12.2019

Re: Znamo i ti i ja šta se krije iza ove priče

mariopan
freehand

Tebi verujem, onom Živkoviću ič ne verujem

Pa Živković mu je predsednik stranke, dele uverenja, ideologiju i drže se istog programa.
Kako sad to?

Tako lepo, što je program stranke uvek napisan i nakićen kao veeeeliki šareni kolač da privuče glasače, da ih prevari a posle ko nam je kriv.

Pazi kad sam i ja glasala za DS i onoliko im verovala da su prave demokrate i da imaju odličan program.

I zato ti bivši, presvučeni u neke "nove" pecaju naivne, poštene ljude da ih upregnu u svoje ambiciozne planove, jer sebe više ne mogu prodati narodu. Treba im neko nekompromitovan da ga isture u prve redove, da se iza njega sakriju, ali vuk dlaku menja, ćud nikako. Zato Živkoviću ič ne verujem.

Tom nekompromitovanom kuku-u ja želim uspeh u politici, on dokazuje da u svakom kukolju ima i žita, samo ga treba probrati.

I dokazuje da nisu svi isti.

Eto kako

Gospodžo... Duboko verujem u Vašu inteligenciju i siguran sam da znate koliko ste kontradiktornosti ovde napisali. ali znam i da je to sa namerom i da burazer Kuku to zna.
Ali da ipak malo zakeram: program stranke piše se za članove, ne za glasače. Naopako da glasači treba da čitaju programe sveih stranaka koje na izbore izlaze.
inspirativan09 inspirativan09 17:25 02.12.2019

Re: Znamo i ti i ja šta se krije iza ove priče

freehand
mariopan
freehand

Tebi verujem, onom Živkoviću ič ne verujem

Pa Živković mu je predsednik stranke, dele uverenja, ideologiju i drže se istog programa.
Kako sad to?

Tako lepo, što je program stranke uvek napisan i nakićen kao veeeeliki šareni kolač da privuče glasače, da ih prevari a posle ko nam je kriv.

Pazi kad sam i ja glasala za DS i onoliko im verovala da su prave demokrate i da imaju odličan program.

I zato ti bivši, presvučeni u neke "nove" pecaju naivne, poštene ljude da ih upregnu u svoje ambiciozne planove, jer sebe više ne mogu prodati narodu. Treba im neko nekompromitovan da ga isture u prve redove, da se iza njega sakriju, ali vuk dlaku menja, ćud nikako. Zato Živkoviću ič ne verujem.

Tom nekompromitovanom kuku-u ja želim uspeh u politici, on dokazuje da u svakom kukolju ima i žita, samo ga treba probrati.

I dokazuje da nisu svi isti.

Eto kako

Gospodžo... Duboko verujem u Vašu inteligenciju i siguran sam da znate koliko ste kontradiktornosti ovde napisali. ali znam i da je to sa namerom i da burazer Kuku to zna.
Ali da ipak malo zakeram: program stranke piše se za članove, ne za glasače. Naopako da glasači treba da čitaju programe sveih stranaka koje na izbore izlaze.

Zašto se rugaš mariopan?
angie01 angie01 18:03 02.12.2019

Re: Znamo i ti i ja šta se krije iza ove priče

Naopako da glasači treba da čitaju programe sveih stranaka koje na izbore izlaze.


ne citaju glasaci programe stranaka, ali je to njihov cv, na osnovu kojeg se baziraju njihove predizborne kampanje, to jest aplikacije za poslove na nivou drzave, gde bi trebalo da su glasaci employer-i.
freehand freehand 18:15 02.12.2019

Re: Znamo i ti i ja šta se krije iza ove priče

angie01
Naopako da glasači treba da čitaju programe sveih stranaka koje na izbore izlaze.


ne citaju glasaci programe stranaka, ali je to njihov cv, na osnovu kojeg se baziraju njihove predizborne kampanje, to jest aplikacije za poslove na nivou drzave, gde bi trebalo da su glasaci employer-i.

Ma jok. Za izbore i za glasače prave se proglasi, plakati, spotovi u koje se umetnu izvodi iz tog programa. Mislim, to je jednostavno i opštepoznato. Program čita neko ko hoće da se učalani, a po pravilu ga nije pročitalo ni 2/3 članova.
angie01 angie01 18:29 02.12.2019

Re: Znamo i ti i ja šta se krije iza ove priče

Ma jok.


sta ma jok- sta sam ja rekla- da glasaci ne citaju programe, ali da se predizborne kampanje baziraju na njima- to sto se obecava u tim spotovima i proglasima, plakatima, je sustina tih programa...zato se i pisu, kao neka okosnica delovanja stranke, uverenja, ciljevi, strategije...programi stranaka su izborna trzisna roba.
mariopan mariopan 19:34 02.12.2019

Re: Znamo i ti i ja šta se krije iza ove priče

freehand
mariopan
freehand

Tebi verujem, onom Živkoviću ič ne verujem

Pa Živković mu je predsednik stranke, dele uverenja, ideologiju i drže se istog programa.
Kako sad to?

Tako lepo, što je program stranke uvek napisan i nakićen kao veeeeliki šareni kolač da privuče glasače, da ih prevari a posle ko nam je kriv.

Pazi kad sam i ja glasala za DS i onoliko im verovala da su prave demokrate i da imaju odličan program.

I zato ti bivši, presvučeni u neke "nove" pecaju naivne, poštene ljude da ih upregnu u svoje ambiciozne planove, jer sebe više ne mogu prodati narodu. Treba im neko nekompromitovan da ga isture u prve redove, da se iza njega sakriju, ali vuk dlaku menja, ćud nikako. Zato Živkoviću ič ne verujem.

Tom nekompromitovanom kuku-u ja želim uspeh u politici, on dokazuje da u svakom kukolju ima i žita, samo ga treba probrati.

I dokazuje da nisu svi isti.

Eto kako

Gospodžo... Duboko verujem u Vašu inteligenciju i siguran sam da znate koliko ste kontradiktornosti ovde napisali. ali znam i da je to sa namerom i da burazer Kuku to zna.
Ali da ipak malo zakeram: program stranke piše se za članove, ne za glasače. Naopako da glasači treba da čitaju programe sveih stranaka koje na izbore izlaze.




Ja čitam programe stranaka koje dolaze u obzir da za njih glasam.

Zar ne rade svi tako? Kako onda znaju za šta glasaju?
mariopan mariopan 19:36 02.12.2019

Re: Znamo i ti i ja šta se krije iza ove priče

Zašto se rugaš mariopan?

Ma to je frihend, mora malo da ujede, danas mene sutra tebe....nije vredno pomena.
freehand freehand 19:36 02.12.2019

Re: Znamo i ti i ja šta se krije iza ove priče

Ja čitam programe stranaka koje dolaze u obzir da za njih glasam.

Zar ne rade svi tako? Kako onda znaju za šta glasaju?

Lako, ne čitaju jišta nego slušaju šta im odgovara.

Nego, šta ti se najviše sviđa u programu Nove, potšo te interesuje program a ne naš drug Kukusigameni?

Edit:
mariopan
Zašto se rugaš mariopan?

Ma to je frihend, mora malo da ujede, danas mene sutra tebe....nije vredno pomena.

Gospodžo, za srce ste me ujeli.
Prvo, nije bilo nikakvog ruganja, ali uporno pokušavam da kompletnom blogeraju ukažem na licemerno piknašanje spram politike i političara, gde se sva pizma i sav jed na stranu stavljaju kad je neko naš u pitanju.
Kukusigameni je kvalitetan čovek i bloger, i jako dobro zna šta ljudi misle o politici, stranci i njemu. suludo je foliranje o tome kako su mu stranka i šef sranje i svi su isti al on je, eto, drugačiji, zato što je naš.
Drugo, voleo bih da osnov ovog "ma to je Frihend" dobijem u lice, pa da stoički i muški otrpim i odbolujem u tišini. ovako postrance i u rikošetu izgleda mi nekako nečasno, kako bih rekao.
angie01 angie01 20:20 02.12.2019

Re: kad smo kod predizbornih akcija,





izvini qq.
inspirativan09 inspirativan09 20:33 02.12.2019

Re: Znamo i ti i ja šta se krije iza ove priče

freehand
Ja čitam programe stranaka koje dolaze u obzir da za njih glasam.

Zar ne rade svi tako? Kako onda znaju za šta glasaju?

Lako, ne čitaju jišta nego slušaju šta im odgovara.

Nego, šta ti se najviše sviđa u programu Nove, potšo te interesuje program a ne naš drug Kukusigameni?

Edit:
mariopan
Zašto se rugaš mariopan?

Ma to je frihend, mora malo da ujede, danas mene sutra tebe....nije vredno pomena.

Gospodžo, za srce ste me ujeli.
Prvo, nije bilo nikakvog ruganja, ali uporno pokušavam da kompletnom blogeraju ukažem na licemerno piknašanje spram politike i političara, gde se sva pizma i sav jed na stranu stavljaju kad je neko naš u pitanju.
Kukusigameni je kvalitetan čovek i bloger, i jako dobro zna šta ljudi misle o politici, stranci i njemu. suludo je foliranje o tome kako su mu stranka i šef sranje i svi su isti al on je, eto, drugačiji, zato što je naš.
Drugo, voleo bih da osnov ovog "ma to je Frihend" dobijem u lice, pa da stoički i muški otrpim i odbolujem u tišini. ovako postrance i u rikošetu izgleda mi nekako nečasno, kako bih rekao.

Eeee, da si juče bio u kafani Evropa, dobio bi u lice.
denovo denovo 20:54 02.12.2019

Re: Znamo i ti i ja šta se krije iza ove priče

Kukusigameni je kvalitetan čovek i bloger, i jako dobro zna šta ljudi misle o politici, stranci i njemu. suludo je foliranje o tome kako su mu stranka i šef sranje i svi su isti al on je, eto, drugačiji, zato što je naš.


Priznajem nisam ovo razumeo.
Pa jel isti ili nije?
Ako nije zašto je sa njima?(što je još gora varijanta po njega)
Ako jeste - o čemu Mariopan priča?

Ne poznajem čoveka,ne znam o kome se radi niti je bitno i ništa lično samo pratim komentare.
gedza.73 gedza.73 21:08 02.12.2019

Re: Znamo i ti i ja šta se krije iza ove priče


freehand
ali uporno pokušavam da kompletnom blogeraju ukažem na licemerno piknašanje spram politike i političara... Kukusigameni je kvalitetan čovek i bloger, i jako dobro zna šta ljudi misle o politici, stranci i njemu. suludo je foliranje o tome kako su mu stranka i šef sranje i svi su isti al on je, eto, drugačiji, zato što je naš.

probaj nekako da zamisliš kako možeš da se ne slažeš sa čovekom, njegovim stavovima ali da ga ceniš i poštuješ.

isto tako probaj da zamisliš da su stranke sastavljena od raznoraznih ljudi pa ti neki ulivaju poverenje a neki baš i ne.
sad probaj da zamisliš kako su u okviru stranaka dešavaju promene pa će neki 'kompromitovani' silom prirode d'odu a možda će neki kvalitetniji ljudi da dođu umesto njih.
Pa će možda nešto da promene.

ozbiljan si čovek, pametan, nije lepo da te jedan glupak uči osnovnim stvarima.


inspirativan09 inspirativan09 21:12 02.12.2019

Re: Znamo i ti i ja šta se krije iza ove priče

gedza.73

freehand
ali uporno pokušavam da kompletnom blogeraju ukažem na licemerno piknašanje spram politike i političara... Kukusigameni je kvalitetan čovek i bloger, i jako dobro zna šta ljudi misle o politici, stranci i njemu. suludo je foliranje o tome kako su mu stranka i šef sranje i svi su isti al on je, eto, drugačiji, zato što je naš.

probaj nekako da zamisliš kako možeš da se ne slažeš sa čovekom, njegovim stavovima ali da ga ceniš i poštuješ.

isto tako probaj da zamisliš da su stranke sastavljena od raznoraznih ljudi pa ti neki ulivaju poverenje a neki baš i ne.
sad probaj da zamisliš kako su u okviru stranaka dešavaju promene pa će neki 'kompromitovani' silom prirode d'odu a možda će neki kvalitetniji ljudi da dođu umesto njih.
Pa će možda nešto da promene.

ozbiljan si čovek, pametan, nije lepo da te jedan glupak uči osnovnim stvarima.



Ja baš nisam siguran u to.
Ono što jesam siguran je da ti nisi glupak.
gedza.73 gedza.73 21:13 02.12.2019

Re: Znamo i ti i ja šta se krije iza ove priče

Ono što jesam siguran je da ti nisi glupak.

uvek je bolje da te potcenjuju nego da te precenjuju. i ne pali vatru
denovo denovo 21:31 02.12.2019

Re: Znamo i ti i ja šta se krije iza ove priče

greška
gedza.73 gedza.73 21:34 02.12.2019

Re: Znamo i ti i ja šta se krije iza ove priče

denovo
Sam sebe nazivaš ,,glupakom,, ne znam zašto i šta želiš ovim da postigneš. Ja to nisam ni pomislio niti napisao.


pogledaj u mom komentaru koga sam citirao.

uopšte nije


nego
denovo denovo 21:37 02.12.2019

Re: Znamo i ti i ja šta se krije iza ove priče

gedza.73
pogledaj u mom komentaru koga sam citirao.


Da sad vidim, ja sam pobrkao - izvinjavam se.
Ispravljeno.

kukusigameni kukusigameni 09:07 03.12.2019

Re: Znamo i ti i ja šta se krije iza ove priče

Što se tiče stranaka i čitanja programa, malo ste svi u pravu. Retko ko čita programe ali nije da ne čita niko.

Ono što je za svaku stranku važno, to je da svaki član ima iste mogućnosti da ispolji svoj politički talenat. Da svako krene sa istom šansom, a priznaćete da to nije lako.

Konkretno, Nova stranka je sastavljena pretežno od novih ljudi u politici. Na primer, celo predsedništvo je sa retkim izuzecima sastavljeno od ljudi koji imaju svoj posao koji obavljaju nezavisno. To ima svoje prednosti (politički su neukaljani, ne zavise od države, imaju pored politike neke uspehe i sl.) ali ima i mane (potrebno je više vremena da se razigraju, mediji ih ne prepoznaju itd.).

Nego, ja sam ovde kroz metaforu bloga, želeo da prokomentarišem jedan od mogućih puteva u našem okruženju. Užasna polarizacija društva i poplava populizma na obe strane (ili ih ima više?) uz sve češću pojavu dehumanizacije one suprotne strane, vodi ka sukobu.

Politika bi trebalo da pokuša taj sukob da izbegne.

Šta ćemo sa Egom?


denovo denovo 09:26 03.12.2019

Re: ,,Sit gladnom ne veruje,,

Šta ćemo sa Egom?


Ego nahraniš lovom i nemaš problema.

Sit gladnom ne veruje, gladnom ego ne funkcioniše.

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana