Na današnji dan| Sport

Finale

NNN RSS / 13.06.2021. u 16:03

0:2 ...

20063.jpg

EDIT: 

Evo pomogli ste mi da lepo poetski izrazim svoja osećanja povodom nekih "sitnica" koje me godinama ovde nerviraju, a ujedno ovo prava slika kako sam se osećao posle 2. seta finala. 

Kao da sam lud što sam čekao da prođe ponoć, pa da u ponedeljak objavim tekst da bi bio "živ" da pokrije i samo finale. 

Ono što je najbitnije je da se Novak trgao i zaigrao kako je znao i mogao. 

Od početka 3. seta je krenuo da pritiska servis rivala, koji više nije bio tako ubitačan, da mu buši igru, ubacuje sumnju i da konačno Grk počne da greši. Novak je u 4. setu bio još ubedljiviji, protivnik je počeo da "puca" i fizički i psihički. U 5. setu su obojica dala sve od sebe. Novak je pravovremeno napravio brejk, da ne dođe do nervoze zbog eventualnog jurenja rezultata. Imao je i šansi da prelomi i ranije duplim brejkom, Grk je preživeo, ali najbitnije je da Novak u poslednja 3 seta nije dozvolio protivniku ni jednu jedinu brejk-loptu! 

Potpuno zaslužena pobeda najvećeg tenisera u istoriji! 

5hTk9kpTURBXy82NThlYmNjZjdlYzY4OTUzNzk4MTA0NDc3YzI3NmY0OS5qcGeRkwLNAkIAgaEwBQ 



Komentari (599)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

NNN NNN 16:06 13.06.2021

Prva dva seta

U prvom je Novak bio strpljiv i precizan, ali i Grk.
Novaka je izdao servis u 2. polovini prvog seta,
završnica je bila potpuno luda, moglo je da ode na bilo koju stranu,
nažalost srećniji je bio Grk.
Posle u drugom se dodano napalio, a Novak upasivio.
Novak je previše miran. Vreme je da Novak zagrize, a i da Cicipas počne da greši bar statistički.
omega68 omega68 16:13 13.06.2021

Re: Prva dva seta

Јебено
alselone alselone 16:40 13.06.2021

Re: Prva dva seta

Prilično bezvoljno.
alselone alselone 16:43 13.06.2021

Re: Prva dva seta

Prilično bezvoljno.


Nadam se da je to sve taktika tipa Muhammad Ali vs. Joe Frazier.
mariopan mariopan 19:29 13.06.2021

Re: Prva dva seta

NNN
U prvom je Novak bio strpljiv i precizan, ali i Grk.
Novaka je izdao servis u 2. polovini prvog seta,
završnica je bila potpuno luda, moglo je da ode na bilo koju stranu,
nažalost srećniji je bio Grk.
Posle u drugom se dodano napalio, a Novak upasivio.
Novak je previše miran. Vreme je da Novak zagrize, a i da Cicipas počne da greši bar statistički.

Moj sin je sada u Delfima, prenosi neku konferenciju i šalje mi sliku, Grci prekinuli konferenciju i svi se nactali ispred televizora da gledaju meč.

Kaze im sinak da se ne sekiraju, ko god pobedi biće "naš"!
I ja mu kazem da će Novak pobediti jer je smireniji i strpljiviji, iako je stariji.
I sad vidim da sam pogodila.
Jeeeeee
Pitam ga sad šta rade ti njegovi Grci, jel plaču?

Edit

Rolan garos se na grčkom kaže Rolam Giros.
NNN NNN 23:46 13.06.2021

Re: Prva dva seta

Nadam se da je to sve taktika tipa Muhammad Ali vs. Joe Frazier.
Ali vs Forman
haklberi_tom haklberi_tom 19:16 14.06.2021

Re: Prva dva seta

NNN
U prvom je Novak bio strpljiv i precizan, ali i Grk.
Novaka je izdao servis u 2. polovini prvog seta,
završnica je bila potpuno luda, moglo je da ode na bilo koju stranu,
nažalost srećniji je bio Grk.
Posle u drugom se dodano napalio, a Novak upasivio.
Novak je previše miran. Vreme je da Novak zagrize, a i da Cicipas počne da greši bar statistički.

Jedan je Nole!
shmoo shmoo 16:39 13.06.2021

Захвалница

ADJE BRE VIŠE U KURAC I OVAJ VAŠ USRANI ALGORITAM KOJI NIJE U STANJU DA DRŽI ODTOVREN BLOG NI PREDVIĐENIH 7 DANA!!!



Хвала ти у сваком случају на отварању новог блога... Могу да наставим дијалог са Чучком о Европском фудбалском првенству...

Данас немамо за кога да навијамо, Чучко!

Енглеска - Хрватска (већ завршено, 1:0 за Енглезе)

Северна Македонија - Аустрија од 18

Украјина - Холандија од 21


Пази када су ми Македонци најсимпатичнији од ових 6 екипа.

Стварно је могао да буде и бољи овај фудбалски програм за недељно поподне. Да буде неко за кога се може мало и навијати да буде занимљивије.

Изем ти гледање фудбала без и трунке страсти.

omega68 omega68 16:41 13.06.2021

Re: Захвалница

Изем ти гледање фудбала без и трунке страсти.

Сида победила рак
shmoo shmoo 16:45 13.06.2021

Re: Захвалница

omega68
Изем ти гледање фудбала без и трунке страсти.

Сида победила рак



А сиду ће да умлати нека корона у четвртфиналу као и увек.

Све тече по плану и како је предвиђено.

shmoo shmoo 17:02 13.06.2021

Re: Захвалница

omega68
Изем ти гледање фудбала без и трунке страсти.

Сида победила рак



Састав Македоније као састав Шипцарске јуче.

Гомила Шиптара прошарана са понеким Македонцем.


vcucko vcucko 18:51 13.06.2021

Re: Захвалница

shmoo


Данас немамо за кога да навијамо, Чучко!

Енглеска - Хрватска (већ завршено, 1:0 за Енглезе)

Северна Македонија - Аустрија од 18

Украјина - Холандија од 21


Što reče Omega, beš utakmicu kad bih najviše voleo da na teren udari grom i omlati sve (da mi sad ne prebace krvoločnost, ne mislim da ih pobije, dovoljno da ih onako diskretno ogaravi ). Ko god da je pobedio, meni žao. Ko god da je izgubio meni drago.

Ova druga, i jedni i drugi su suvišno tkivo na EP (obrazložio domaćin na prethodnom blogu).

Uveče banderini svedoci protiv prvoboraca globalizma, još jedna u nizu utakmica gde ne mogu ni za koga da navijam pa neću ni da gledam.

Tuga od prvenstva.
shmoo shmoo 19:25 13.06.2021

Re: Захвалница

vcucko

Ko god da je pobedio, meni žao. Ko god da je izgubio meni drago.

Uveče banderini svedoci protiv prvoboraca globalizma,






Иди бре, Чучко, насмеја ме!

К'о да разговарам са мојим Кумом.

NNN NNN 23:50 13.06.2021

Re: Захвалница

Tuga od prvenstva.
Iskreno skoro je nemoguće da bude lošije od prošlog EP, tako da možda i izblejim malo uz fudbal...
bukvalno se kao kroz maglu sećam nekih bezbrižnijih vremena kada smo ovakve utakmice pratili u društvu uz gricke i pivo...
zapravo fudbal je bio samo najjednostavniji izgovor, zbog toga je valjda popularan sport (osim što ga svi igraju), od skoro dva sata sa sve poluvremenom veći deo se ništa ne dešava - pa može kvalitetno da se izbleji sa društvom!

shmoo shmoo 09:22 14.06.2021

Re: Захвалница

NNN
Tuga od prvenstva.
Iskreno skoro je nemoguće da bude lošije od prošlog EP, tako da možda i izblejim malo uz fudbal...
bukvalno se kao kroz maglu sećam nekih bezbrižnijih vremena kada smo ovakve utakmice pratili u društvu uz gricke i pivo...
zapravo fudbal je bio samo najjednostavniji izgovor, zbog toga je valjda popularan sport (osim što ga svi igraju), od skoro dva sata sa sve poluvremenom veći deo se ništa ne dešava - pa može kvalitetno da se izbleji sa društvom!




Ма само нека га буде... Ако узмемо у обзир целокупну тренутну ситуацију, успех је и да се уопште одржава првенство.

Не бих ја да будемо баш толико размажени... Само нека га има, дај шта даш.

(Прошле године у ово време на ТВ су од фудбала били само преноси утакмица белоруског фудбалског првенства, сећате се? )

NNN NNN 11:02 14.06.2021

Re: Захвалница

Само нека га има

Bukvalno tek kada izgubimo nešto (što smo podrazumevali kao nešto uobičajeno i normalno) vidimo koliko stvarno vredi.
Tako da najbolja stvar sa ovim prvenstvno je što uopšte postoji.
NNN NNN 16:47 13.06.2021

Treći set

dobar!
niccolo niccolo 17:27 13.06.2021

Re: Treći set

Treba mu malo da se primi protiv ove dece, protiv Nadala je od početka napaljen, a protiv ovi' mladi nekako nije to to...u svakom slučaju, sad tom i džeri...
alselone alselone 17:09 13.06.2021

Drop šot

Jebote kakav drop šot za tri nula.

Auuuu.

Mada, koliko je mečeva i poena izgubio zbog njih i morao ih je naštrebati do savršenstva.
NNN NNN 17:26 13.06.2021

Četvrti set

još bolji!
NNN NNN 18:24 13.06.2021

Peti set

NAJBOLJI!!!
niccolo niccolo 18:30 13.06.2021

Re: Peti set

Svaka čast!
NNN NNN 18:44 13.06.2021

Himna

'ajde, pa da se posle finala na Olimpijskim igrama sluša ista himna
Ribozom Ribozom 19:08 13.06.2021

Re: Himna

Recite rezultat na kraju. Ne smem da gledam, baksuzan sam.
NNN NNN 19:18 13.06.2021

Re: Himna

Gledaj reprizu i uživaj
NNN NNN 19:18 13.06.2021

Dostignuća

Novak je prvi teniser u Open eri koji je uspeo da osvoji svaku od 4 Grenslem titule najmanje dva puta, ovo nikome nije uspelo za prethodnih više od pola veka!!!

Novak je osvojo 19. Gren Slem titulu.

Novak je osvojio 60. veliku titulu u karijeri.

Novak je osvojo 84. titulu u karijeri u singlu.

Novak je prvi teniser u 21. veku koji je u Gren Slem finalu uspeo da preokrene i pobedi posle 0:2 u setovima, a ujedno koliko sam video i prvi u istoriji koji je uspeo da osvoji Gren Slem titulu, a da je na tom Gren Slemu dva puta gubio 0:2 u setovima.

Novak je u ovogodišnjem rejsu sada pretekao Cicipasa (možda ne deluje kao neki spektakl na sredini sezone, ali do sada još niko nije završio 7 puta kao 1. na kraju sezone).

stemajz stemajz 19:46 13.06.2021

Re: Dostignuća

џаба ти статистика, кад се некултурно дере на терену и згражава западну културну публику
marco_de.manccini marco_de.manccini 20:26 13.06.2021

Re: Dostignuća

Novak je prvi teniser u 21. veku koji je u Gren Slem finalu uspeo da preokrene i pobedi posle 0:2

A Tim pre nekoliko meseci?
NNN NNN 20:39 13.06.2021

Re: Dostignuća

Jest' i to se računa u pravu si.
Mislio sam da je prvo finale RG posle 1999. koje je neko preokrenuo (Agasi protiv Medvedeva), ali čak ni to nije tačno jer su Argentinci 2004. pred početak Nadalove ere uspeli da preokrenu.
Agasija sam obožavao da gledam mada nisam siguran da je za vreme bombardovanja uopšte moglo da se gleda, iako sam ubeđen da jesam jer je time ujedno i kompletirao karijerni Slem, ali zato ovo argentinsko finale sigurno nisam gledao (a previše sam se oslonio na spostveno sećanje i neki "podatak" koji je neku obacio u prenosu verovatno).

U nekim drugim okolnostima bi me više pogodilo
niccolo niccolo 21:22 13.06.2021

Re: Dostignuća

Novak je prvi teniser u Open eri koji je uspeo da osvoji svaku od 4 Grenslem titule najmanje dva puta

A tek je jedini koji je po dva puta uzeo i svaki gs i svaki masters
NNN NNN 23:54 13.06.2021

Re: Dostignuća

niccolo
Novak je prvi teniser u Open eri koji je uspeo da osvoji svaku od 4 Grenslem titule najmanje dva puta

A tek je jedini koji je po dva puta uzeo i svaki gs i svaki masters

Da, da, ovo je praktično NEOBORIV REKORD:

Novak Đoković je jedini teniser u istoriji koji je osvojio sve velike turnire
i to ne samo jednom nego je svaki od tih turnira osvajao minimum dva puta!!!


NNN NNN 23:55 13.06.2021

Re: Dostignuća

po dva puta uzeo i svaki gs i svaki masters
i Završni turnir!
NNN NNN 18:13 14.06.2021

Re: Dostignuća

Comebacks From 0-2 In Grand Slam Finals (Open Era)

Players Tournament Score
Novak Djokovic d. Stefanos Tsitsipas 2021 Roland Garros 6-7(6), 2-6, 6-3, 6-2, 6-4
Dominic Thiem d. Alexander Zverev 2020 US Open 2-6, 4-6, 6-4, 6-3, 7-6(6)
Gaston Gaudio d. Guillermo Coria 2004 Roland Garros 0-6, 3-6, 6-4, 6-1, 8-6
Andre Agassi d. Andrei Medvedev 1999 Roland Garros 1-6, 2-6, 6-4, 6-3, 6-4
Ivan Lendl d. John McEnroe 1984 Roland Garros 3-6, 2-6, 6-4, 7-5, 7-5
Bjorn Borg d. Manuel Orantes 1974 Roland Garros 2-6, 6-7(4), 6-0, 6-1, 6-1
nikvet pn nikvet pn 18:59 14.06.2021

Re: Dostignuća

Ljudi zastrasujuca cinjenica ne da je Nole od zadnjih 11 slemova uzeo 7.Nije uzeo ta 4 zbog povrede 2019 us open,diskfaligikacije 2020 us open i porazi od tima 2019 rg (vetar) i rafe rg 2020 finale rg (los dan).Ludilo.
(Rale, 14. jun 2021 16:13) # Link komentara

Тачно. Сметају му ветар, прашина, киша, сунце у очи, врелац врућина и зима испод 15С. И лоша подлога (шљака Рим нпр.) Зашто? Зато што је перфекциониста. Највише му пријају лабораторијски услови дворане. Све то је интерно познато на АТП туру. Ноле ћути о томе да не увреди организаторе и ободри противнике. Али успело им је више пута, нарочито на РГ.
predatortz predatortz 19:19 13.06.2021

Pizda mu materina!

Dig'o mi pritisak! A to još samo mojoj deci polazi za rukom, na ostale sam rezistentan.

Bravo, majstore!
alselone alselone 20:08 13.06.2021

Re: Pizda mu materina!

Dig'o mi pritisak! A to još samo mojoj deci polazi za rukom, na ostale sam rezistentan.


Ja ću još taj jedan GS da pogledam i onda sam zaslužio da se odmorim.

bene_geserit bene_geserit 20:21 13.06.2021

Re: Pizda mu materina!

Dig'o mi pritisak!

Meni digne pritisak kad gledam snimak pošto se meč završi i znam rezultat.
Prso sam totalno.
alselone alselone 19:38 13.06.2021

Koliko još grend slemova?

bene_geserit bene_geserit 19:51 13.06.2021

Re: Koliko još grend slemova?

Koliko još nedelja ?

alselone alselone 19:52 13.06.2021

Re: Koliko još grend slemova?

Koliko još nedelja ?

Stop the count!
gedza.73 gedza.73 19:53 13.06.2021

Re: Koliko još grend slemova?

alselone
Koliko još nedelja ?

Stop the count!



Do-bra
predatortz predatortz 19:53 13.06.2021

Re: Koliko još grend slemova?

gedza.73
alselone
Koliko još nedelja ?

Stop the count!



Do-bra



predatortz predatortz 20:06 13.06.2021

Re: Koliko još grend slemova?

predatortz
gedza.73
alselone
Koliko još nedelja ?

Stop the count!



Do-bra






Nego, za vreme prethodne vlasti ni on ni Jokić nisu ovako dobro igrali!
shmoo shmoo 20:11 13.06.2021

Re: Koliko još grend slemova?

predatortz
predatortz
gedza.73
alselone
Koliko još nedelja ?

Stop the count!



Do-bra






Nego, za vreme prethodne vlasti ni on ni Jokić nisu ovako dobro igrali!




u vreme rezima borisa tadica nikola jokic je bio mlohavi buco iz sombora a vid ga danas bravo vucicu

12:19 PM · Apr 20, 2021·Twitter for iPhone


gedza.73 gedza.73 20:14 13.06.2021

Re: Koliko još grend slemova?

Nego, za vreme prethodne vlasti ni on ni Jokić nisu ovako dobro igrali!

Sve se pokarabasilo. Onaj Nordeus se školovao za vreme Miloševića a napravili njih troje, četvoro firmu koja je prodata skoro kao ceo državni NIS sa sve pratećom infrastrukturom i mobilijarom.

Ja nešto ne pratim sport ali mi je Jokić mnogo simpatičan. Što zbog celog svog puta dokle je danas došao što zbog one ravničarske smirenosti.
predatortz predatortz 20:35 13.06.2021

Re: Koliko još grend slemova?


Ja nešto ne pratim sport ali mi je Jokić mnogo simpatičan. Što zbog celog svog puta dokle je danas došao što zbog one ravničarske smirenosti.


Jokara je car! Imam osećaj da su njega naterali da bude to što jeste i da jedva čeka da se sve to završi, pa da jede burek, pije pivo i živi k'o čovek.

A ne pričam napamet. Vodeći decu po treninzima, upoznao sam dosta roditelja koji izlomiše, inače sa sasvim osrednjom predispozicijom, decu u nadi da će negde zaigrati.

Ne tvrdim to za njegove, što nisam video neću ni da tvrdim, ali mi on liči na neko od te dece.
U svakom slučaju, on je uspeo - od bucka, do vrha!
Respect!
alselone alselone 20:38 13.06.2021

Re: Koliko još grend slemova?

Ne tvrdim to za njegove, što nisam video neću ni da tvrdim, ali mi on liči na neko od te dece.


Nije tako. Ja sam se pomalo družio sa njegovom braćom kada sam bio mali, matorci su radili zajedno. OK porodica, šta više i opuštenija za moj ukus a kamoli tako prepuna pritisaka.
zilikaka zilikaka 21:00 13.06.2021

Re: Koliko još grend slemova?

Ja sam se pomalo družio sa njegovom braćom kada sam bio mali, matorci su radili zajedno. OK porodica, šta više i opuštenija za moj ukus a kamoli tako prepuna pritisaka.

Ne pratim sport al to sa Jokićem je stvarno bila vest, i tako ovih dana emisija snimljena u Somboru, svi nešto pričaju, al pravi utisak mi ostavio jedan za koga je stajalo da mu je najbolji drug iz detinjstva.
-Da li ste u kontaktu?
-Da, pa čujemo se često, skoro svaki dan
-I šta vam on priča?
-Pa priča kako se igra s crncima i tako...
gedza.73 gedza.73 21:04 13.06.2021

Re: Koliko još grend slemova?

Vodeći decu po treninzima, upoznao sam dosta roditelja koji izlomiše, inače sa sasvim osrednjom predispozicijom, decu u nadi da će negde zaigrati.

I roditelja i trenera. Ne shvataju da u tom uzrastu deca treba da se igraju, da im tada sport bude razonoda a ne opterećenje kako treba da budu šampioni i prvaci sveta.
U svakom slučaju, on je uspeo - od bucka, do vrha!

bem mu miša uz sve što smo proživeli i preživeli i u čemu smo živeli imamo dosta kvalitetnih pojedinaca u mnogim oblastima.

Izgleda da otpada onaj faktor 'loš mentalitet' i volim da verujem kako bi u nekom sređenijem društvu tom broju pojedinaca se priključilo još dosta onih prosečnih kojima fali neki početni impuls da ih gurne ka vrhu.
Kad bi taj jezičak prevagnuo bila bi ovo baš lepa zemlja za život naše dece.



NNN NNN 21:15 13.06.2021

Re: Koliko još grend slemova?

I roditelja i trenera. Ne shvataju da u tom uzrastu deca treba da se igraju, da im tada sport bude razonoda a ne opterećenje kako treba da budu šampioni i prvaci sveta.
Bio je pre neki dan genijalni Vanja Grbić i pričao o treniranju dece,
uglavnom sve što je rekao treba da se stavi u udženike i pravilnike (i ustav) i da se toga pridržavamo!


predatortz predatortz 21:26 13.06.2021

Re: Koliko još grend slemova?

Bio je pre neki dan genijalni Vanja Grbić i pričao o treniranju dece,
uglavnom sve što ej rekao treba da se stavi u udženike i pravilnike (i ustav) i da se toga pridržavamo


Slušao ga i saglasan, od reči do reči.
vcucko vcucko 22:05 13.06.2021

Re: Koliko još grend slemova?

gedza.73

Izgleda da otpada onaj faktor 'loš mentalitet' i volim da verujem kako bi u nekom sređenijem društvu tom broju pojedinaca se priključilo još dosta onih prosečnih kojima fali neki početni impuls da ih gurne ka vrhu.

Teško da je Juga u godinama pre raspada bila sređeno društvo, ali što se sporta tiče bili smo na pragu do velesile. Bar ekipni sportovi kad su u pitanju, čak smo i u fudbalu bili prilično visoko kotirani. Naravno i Mala Mo u tenisu i još dosta pojedinaca.

Nije očigledno do društva u celini. U tom slučaju Švedska bi bila broj jedan, a uvek smo se, mislim SFRJ, s njima ganjali u broju medalja na letnjim OI, tu negde smo bili.

Nego sistem u konkretnom sportu, znači sve - organizacija, struka, sposobnost reagovanja, sve. Hrvati su posle raspada u fudbalu zadržali bolji deo sistema, a mi smo zadržali Maderu. Pa smo tu gde smo.
omega68 omega68 06:32 14.06.2021

Re: Koliko još grend slemova?

Стварно, је л то нешто прогута у свлачионици или само обави велику нужду?
bene_geserit bene_geserit 07:42 14.06.2021

Re: Koliko još grend slemova?

u vreme rezima borisa tadica nikola jokic je bio mlohavi buco iz sombora a vid ga danas bravo vucicu


gedza.73 gedza.73 10:19 14.06.2021

Re: Koliko još grend slemova?

vcucko
ali što se sporta tiče

Nisam mislio samo na sport (čisto sumnjam da Bog kaže evo sad talentovani Mars u sportskoj Venerinoj kućici gađa Srbina Čavića u Americi da bude prvi) nego generalno da ima puno pojedinaca koji uprkos svemu a ne zahvaljujući svemu postižu zapažene uspehe u mnogim oblastima. Verujem da bi se njima puno olakšalo a i da bi mnogi prosečni prešli na viši nivo kad bi sistem bio fleksibilniji, brže se prilagođavao promenama u svetu (pozitivnim, ne kozmetička politička korektnost) na svim poljima.

Bar ekipni sportovi kad su u pitanju, čak smo i u fudbalu bili prilično visoko kotirani. Naravno i Mala Mo u tenisu i još dosta pojedinaca.

Stvarno ne pratim nešto preterano ali sam hvatao da je smo bili prvaci u basketu (eto Jokić MVP), vaterpolu, odbojci, veslanje, rvanje, tekvondo... Đoković ne da nije visoko kotiran nego je u vrhu...

Takođe verujem da sport nije ostao zakucan u vremenu nego da se pristupi menjaju, da se fudbal ne igra kao u sedamdesetim prošlog veka

Hrvati su posle raspada u fudbalu zadržali bolji deo sistema, a mi smo zadržali Maderu. Pa smo tu gde smo.

Ako sam ja dobro razumeo aferu Šajber oni su i hteli da malo urede fudbal kako se ne bi utakmice namestale ali Beograđani nisu dali.
gedza.73 gedza.73 10:24 14.06.2021

Re: Koliko još grend slemova?

NNN
Bio je pre neki dan genijalni Vanja Grbić i pričao o treniranju dece,

Nisam slušao ali su mi se smučili roditelji koji su se sa tribina drali na decu i držali im vakele nakon treninga. Stoji jadno obešenih ramena samo što ne zaplače.
Meni najslađe bilo kad onako dečije smotani ne znaju na koju stranu su pošli, pa se izigraju, istrče i rumeni odu na presvlačenje uz galamu i smeh.

I kad ga vidim u krevetu kako spava baška ruke, baška noge. Kako zaspao tako se probudio ni mrdnuo nije.

A znam neke kojima su od trenera preko doktora pričali kako od njih nema ništa, koji su kasno počeli sa treniranjem pa su ipak postavljali i rekorde i nizali sportske uspehe.
milisav68 milisav68 13:05 14.06.2021

Re: Koliko još grend slemova?

predatortz
Jokara je car! Imam osećaj da su njega naterali da bude to što jeste i da jedva čeka da se sve to završi, pa da jede burek, pije pivo i živi k'o čovek.

I da jaše konje.

Kad je potpisao prvi ugovor, prvo što mu je bilo da javi njegovima da sad mogu da kupe konja.



Ima emisija i o Bobiju, da je ne kačim sad ovde.
haklberi_tom haklberi_tom 18:53 15.06.2021

Re: Koliko još grend slemova?

zilikaka
Ja sam se pomalo družio sa njegovom braćom kada sam bio mali, matorci su radili zajedno. OK porodica, šta više i opuštenija za moj ukus a kamoli tako prepuna pritisaka.

Ne pratim sport al to sa Jokićem je stvarno bila vest, i tako ovih dana emisija snimljena u Somboru, svi nešto pričaju, al pravi utisak mi ostavio jedan za koga je stajalo da mu je najbolji drug iz detinjstva.
-Da li ste u kontaktu?
-Da, pa čujemo se često, skoro svaki dan
-I šta vam on priča?
-Pa priča kako se igra s crncima i tako...

Jedan je Nikola Jokić!
NNN NNN 21:20 13.06.2021

EP u fudbalu

sada možemo da pratimo i ove drugorazredne sportove

kakav je gol upravo Holanđanima priznao usrani brih...
niccolo niccolo 21:23 13.06.2021

Re: EP u fudbalu

i ove drugorazredne sportove

Postaće bolje od četvrtfinala
NNN NNN 21:47 13.06.2021

Re: EP u fudbalu

Da se nije preklopilo sa tenisom, možda bih čak i prijavio neki tim za fantazi (ionako od sldećeg vikenda ću malo da budem na godišnjem)...
ali onda bih morao da pratim (a nisam baš toliki mazohista)

Inače Hol - Ukr ispade dobra utakmica na kraju, (2:0 -> 2:2 -> 3:2) a ko zna možda neko ugura još neki gol.
niccolo niccolo 21:53 13.06.2021

Re: EP u fudbalu

Inače Hol - Ukr ispade dobra utakmica na kraju, (2:0 -> 2:2 -> 3:2)

Da, ja sam taman gledao samo drugo poluvreme, što će reći video sve golove...
predatortz predatortz 21:55 13.06.2021

Re: EP u fudbalu

Da, ja sam taman gledao samo drugo poluvreme, što će reći video sve golove...


Pet u jednom poluvremenu?
Bahate se!
Kod nas se toliko da u jednom kolu!
NNN NNN 22:56 13.06.2021

Košarka

Zvezda je šampion Srbije, u majstorici je pobedila Megu,
a Ognjen Dobrić je i više nego zasluženo proglašen za najkorisnijeg igrača,
oduvek je ostavljao srce na terenu, a poslednjih meseci je konačno dobio pravu šansu i iskoristio je: Osim što je bio poznat po fanatičnoj odbrani naročito u tranziciji i po mogućnosti da pogađa trojke, ispostavilo se da je dosta unapredio tehniku i ulaz i zasluženo je na spisku reprezentativaca.
NNN NNN 22:59 13.06.2021

Re: Košarka

U NBA Milvoki izjednačio na 2:2 protiv Bruklina kojima se izgleda i Kajri Irving povredio!

Denver igra večeras od 2 da spasi čast i izbori 5. utakmicu u Arizoni.
Черевићан Черевићан 23:28 13.06.2021

error in facto

Ono što je najbitnije

једну смо бригу ..................скинули са врата
следеће претстоје ...........(но о томе потом),
маам шарене те-ве севке оће нас навуче
поредивши труд Aктера с'реалним животом
NNN NNN 23:32 13.06.2021

Re: error in facto



Imam utisak (po terminima komеntara) da neki manje spavaju i od mene,
u svakom slučaju u svakom trenutnku ste dobrodošao gost gosn Чер
milos_mijatovic milos_mijatovic 07:45 14.06.2021

Само да додам...

Ђоковић је на конференцији после меча рекао да није тренирао након полуфинала, што би могло делимично да објасни због чега није одмах убацио у највишу брзину.
NNN NNN 11:07 14.06.2021

Re: Само да додам...

Bilo je očekivano da odmara,
nego mu je bio opao sevis u 2. polovini prvog seta, to je verovatno imalo malo veze i sa onim nezgodnim padom (misllim da je i to pomenuto) + što je u tim trenucima i nekoliko puta napadno brisao oči (pomislio sam da mu nije nešto upalo ili možda sočivo se pomerilo) baš pred kraj 1. seta kada je "postalo zanimljivo".
Posle je verovatno usledio pad zbog gubitka jakog i gustog seta u kome je imao servis, a kasnije i set-loptu
+ Grk se bio napalio, pao mu teret, dobro je krenuo...
predatortz predatortz 08:09 14.06.2021

Nego...

Pitanje za domaćina:

Zbog čega se forsira izbor fotografija na kojim je Đoković uvek u nekom urliku, sa grimasom na licu, na kojima izgleda kao divljak?

Mislim, svi sportisti prave bolne grimase, galame, likuju...

Samo se od Đokovića pravi neki varvarin, prostačina, ludak malte ne. U tome učestvuju naši novinari, verujući valjda u svojoj glupavosti da tako pokazuju neki prkos, inat, šta li već.

A Nole je dečko koji ima mnogo toga pametnog da kaže, duhovit je, prijatne je spoljašnjosti. Složilo se kod njega mnogo finih kockica, a akcenat se, svesno ili nesvesno, stavlja na najružniju.

alselone alselone 08:20 14.06.2021

Re: Nego...

A Nole je dečko koji ima mnogo toga pametnog da kaže, duhovit je, prijatne je spoljašnjosti.



Zamisli sa kim bi od njih trojice mogao da sedneš na piće. Sa Noletom bi ti verovatno bilo sjajno, zezali biste se i smejali razgovarajući o svemu. Nadal je dečko ograničen pa bi posle 15 minuta otišao da udara lopticu u zid i češe guzicu a sa Federerom bi se verovatno potukao posle treće ture kada bi sedamnaesti put imao taj neki odvratni osmeh svaki put kada nešto kažeš (smirk je prava reč na engleskom, mi nemamo dobar prevod. nešto tipa "iritantni osmeh" ) .

alselone alselone 08:22 14.06.2021

Re: Nego...

Zbog čega se forsira izbor fotografija na kojim je Đoković uvek u nekom urliku, sa grimasom na licu, na kojima izgleda kao divljak?


Zbog čega je ovde 20 godina bilo oblačno svaki put kada BBC i slični izveštavaju sa terena i uvek neke babe sa maramama bile u pozadini snimka. Jebote, jesu čekali da naiđu babe u maramama pa da počnu snimanje i terali decu i zgodne devojke iz periferije snimka? Ako nije tako bilo, kako je moguće da baš tako bilo. :)
apacherosepeacock apacherosepeacock 10:46 14.06.2021

Re: Nego...

predatortz
Pitanje za domaćina:

Zbog čega se forsira izbor fotografija na kojim je Đoković uvek u nekom urliku, sa grimasom na licu, na kojima izgleda kao divljak?

Mislim, svi sportisti prave bolne grimase, galame, likuju...

Samo se od Đokovića pravi neki varvarin, prostačina, ludak malte ne. U tome učestvuju naši novinari, verujući valjda u svojoj glupavosti da tako pokazuju neki prkos, inat, šta li već.

A Nole je dečko koji ima mnogo toga pametnog da kaže, duhovit je, prijatne je spoljašnjosti. Složilo se kod njega mnogo finih kockica, a akcenat se, svesno ili nesvesno, stavlja na najružniju.




Ja sam danas otvorila stranu vesti (engleske) razne i vidim nekoliko izveštaja sa RG finala, sve Novakove slike sa peharom jedna lepša od druge, osmeh drži pehar a iza vatromet. Tekst vesti sve afirmativno, Cicipasov trener Patrik Muratoglu: Novak najbolji u velikoj trojci. itd. itd.


PRETERUJETE ljudi sa tim - ruže Novaka ovo, ono..(a on je u prijateljskim odnosima sa mnogim kolegama sportistima) ko god da mu je konkurencija ovde se oblati preko svake mere i objektivnosti. Ne valja vam posao.


P.S. Vidim neko je Cicipasa klinca nazvao gadnom njuškom, na dodeli pehara on kaže za Novaka da bi bio srecan da postigne samo deo onoga što je Novak postigao. Eto, koliko je gadna njuška..

predatortz predatortz 10:53 14.06.2021

Re: Nego...

Ja sam danas otvorila stranu vesti (engleske) razne i vidim nekoliko izveštaja sa RG finala, sve Novakove slike sa peharom jedna lepša od druge, osmeh drži pehar a iza vatromet. Tekst vesti sve afirmativno, Cicipasov trener Patrik Muratoglu: Novak najbolji u velikoj trojci. itd. itd.


PRETERUJETE ljudi sa tim - ruže Novaka ovo, ono..(a on je u prijateljskim odnosima sa mnogim kolegama sportistima) ko god da mu je konkurencija ovde se oblati preko svake mere i objektivnosti. Ne valja vam posao.



Ma, više sam besan na ove naše novinarske budaletine, kojima je pod moranje da se stavi Novakova slika na kojoj izgleda kao imbecil. Valjda misle da na taj način poručuju "jebali smo im kevu!", ako stave Novaka sa grimasom na licu.


gedza.73 gedza.73 10:58 14.06.2021

Re: Nego...


@apacherosepeacock
Čekao sam da se javiš posle onog bloga koji sam trolovao sa reklamama. Možda nije nešto ali meni bila mnogo smešna (a i mnogo dobro gađa ono za šta je napravljena)


apacherosepeacock apacherosepeacock 11:09 14.06.2021

Re: Nego...

predatortz
Ja sam danas otvorila stranu vesti (engleske) razne i vidim nekoliko izveštaja sa RG finala, sve Novakove slike sa peharom jedna lepša od druge, osmeh drži pehar a iza vatromet. Tekst vesti sve afirmativno, Cicipasov trener Patrik Muratoglu: Novak najbolji u velikoj trojci. itd. itd.


PRETERUJETE ljudi sa tim - ruže Novaka ovo, ono..(a on je u prijateljskim odnosima sa mnogim kolegama sportistima) ko god da mu je konkurencija ovde se oblati preko svake mere i objektivnosti. Ne valja vam posao.



Ma, više sam besan na ove naše novinarske budaletine, kojima je pod moranje da se stavi Novakova slika na kojoj izgleda kao imbecil. Valjda misle da na taj način poručuju "jebali smo im kevu!", ako stave Novaka sa grimasom na licu.


Nisam videla domaću štampu, definitivno imaju izbor slika koliko hoće, ne moraju da kače sa dranjem - istina. (često i Nadalove idu sa tom grimasom, primetila sam, el toro pa valjda nekom novinaru to asocijacija a čovek dobrica..)
apacherosepeacock apacherosepeacock 11:16 14.06.2021

Re: Nego...

gedza.73

@apacherosepeacock
Čekao sam da se javiš posle onog bloga koji sam trolovao sa reklamama. Možda nije nešto ali meni bila mnogo smešna (a i mnogo dobro gađa ono za šta je napravljena)


hahaha ovu nisam videla, 4 sedišta - novi smart pa se iznenadio da mu neko sedi pozadi..

onu sa kondomima reklamu znam, odlična (sa prethodnog bloga).
NNN NNN 11:17 14.06.2021

Re: Nego...

Đoković uvek u nekom urliku
Ne znam za druge, ali ja sam baš tražio i pronašao svežu fotografiju u skladu sa svojim trenutnom raspoloženjem (a i verujem Novakovim) posle 2. seta + što je adekvatno ispratila i prigodan tekst.
Posle objavljenog teksta sam osetio olakšanje i bio u fazonu "e sa' će da vam se najebe majke milosne" i posebno mi je drago što je i Novak u istom raspoloženju izašao na teren.
(tako da ovaj "tekst" ne bi trebalo brisati jer ima istorijsku vrednost )

Lično najviše volim kada Novak nekog ošuri, pa nema nerviranja, samo uživancija, ali život nije uvek staza od cveća, "biju Srbi, al' biju i Turci" nekada mora i da se potuče i onda uživamo u Novakovom "Kurac si jači, bre!" modu - to se videlo kada je na početku 3. seta zagriz'o i dobio maratonski gem posle 11 i po minuta i 5 brejk lopti. Videlo se u kom pravci ide meč, ali ja se ne opuštam dok se ne pozdrave na mreži, a i on je kao neki Džedaj sačuvao mirnoću do kraja iako je bio maksimalno napaljen - kad je takav mislim da mu niko i nigde ne može apsolutno ništa!
NNN NNN 11:40 14.06.2021

Re: Nego...

Igrači su na terenu za vreme mečeva uglavnom gladijatori,
tu mi je prva asocijacija Nadal: doktor Džekil i mister Hajd,
van terena stidljivi dobrica na leba da ga mažeš,
a na terenu pobesnela zver koja nema ni najmanju dilemu ni problem da napuca protivnika loptom u glavu da bi osvojio bitan poen!
(polufinale Mastersa u Kanadi 2013. finiš 3. seta na 30:30 čini mi se)

Isto važi i za veliku većinu ostalih igrača iz vrha, tenis je oduvek važio za džentlmenski sport, pa su generacije tenisera uglavnom gospoda, politički korektni i sve po PS-u van terena, ali u trenucima kada su na terenu i pod maksimalnim pritiskom pokazuju i druge ljudske osobine.
Cicipas je juče neočekivano "nisko padao" u nekim trenucima, neke stalne žalbe sudijama (a loptica očigledno 20 cm u autu) i neke gestikulacije, ali verovano ni on od sebe nije tako nešto očekivao jer do sada se nije nalazio u ovavim okolnostima.

Zbog toga je Novak baš sportska gromada, recimo kada je Cicipas u maratonskom setu spasao set-loptu čudesnim udarcem van balansa Novak mu je aplaudirao i ako je to poslednje što je želeo da protivnik uradi.
I to Đoković često radi u svojoj karijeri - čestita protivnicima na majstorskim potezima, a često je čak ispravljao sudije na svoju štetu.

Inače razlog što sam obožavao (a i dalje obožavam) našu Ančicu je što se ona uvek u tim maksimalno frustrirajućim situacijama samo spontano - nasmeje

alselone alselone 11:41 14.06.2021

Re: Nego...

PRETERUJETE ljudi sa tim - ruže Novaka ovo, ono..(a on je u prijateljskim odnosima sa mnogim kolegama sportistima) ko god da mu je konkurencija ovde se oblati preko svake mere i objektivnosti. Ne valja vam posao.



Ko još normalan uzima događaje pre Open ere u statistiku?

Realno?

Treći u istoriji a realno prvi.

Eno i slike.
mentol mentol 11:45 14.06.2021

Re: Nego...

apacherosepeacock

Ja sam danas otvorila stranu vesti (engleske) razne i vidim nekoliko izveštaja sa RG finala, sve Novakove slike sa peharom jedna lepša od druge, osmeh drži pehar a iza vatromet.

NNN NNN 11:50 14.06.2021

Re: Nego...

Dogodine da odrani Kup Musketara (može i protiv Nadala u finalu), pa da bude jedini sa po 3 od svih Gren Slem trofeja
apacherosepeacock apacherosepeacock 12:03 14.06.2021

Re: Nego...

Zbog toga je Novak baš sportska gromada, r


Pa dobro ali obrecnuo se, na primer, i on sad u ovom finalu na onu decu sa lopticama. Aman, nije ni on bezgrešan dok je na terenu.. čisto sumnjam da i on samog sebe vidi kao savršenog džentlmena u mnogim situacijama kao što ga vi ovde vidite sve u superlativu.
alselone alselone 12:17 14.06.2021

Re: Nego...

kao što ga vi ovde vidite sve u superlativu.

jinks jinks 12:49 14.06.2021

Re: Nego...

Federerom bi se verovatno potukao posle treće ture kada bi sedamnaesti put imao taj neki odvratni osmeh svaki put kada nešto kažeš (smirk je prava reč na engleskom, mi nemamo dobar prevod. nešto tipa "iritantni osmeh" ).


Kolega ima teoriju da je Federer namerno pustio meč Bertiniju kako bi ovaj odmorniji igrao protiv Novaka.

alselone alselone 12:51 14.06.2021

Re: Nego...

Kolega ima teoriju da je Federer namerno pustio meč Bertiniju kako bi odmorniji igrao protiv Novaka.


Ko Španci kada su namerno promašili zicer ispod koša.

niccolo niccolo 12:52 14.06.2021

Re: Nego...

on sad u ovom finalu na onu decu sa lopticama

Zar to nije bila neka komunikacija sa boksom njegovim, ja sam tako shvatio?
apacherosepeacock apacherosepeacock 15:43 14.06.2021

Re: Nego...

niccolo
on sad u ovom finalu na onu decu sa lopticama

Zar to nije bila neka komunikacija sa boksom njegovim, ja sam tako shvatio?


Pa gledao je ispred sebe dok je grdio I dok je uzimao loptice za servis, znači nekog neposredno ispred sebe tj. koga drugog nego klinca što ih daje. Gledao bi u vis i na drugu stranu ka loži da je komunikacija bila sa njegovim boksom..


Ali nije bitno, hoću reći da ume i on da drnda ponekad, može da se istakne njegov kvalitet i bez pevanja u desetercu i pljuckanja po njegovim oponentima. (minus onaj australopitekus Kyrgios, naravno)
petargli petargli 16:54 14.06.2021

Re: Nego...

apacherosepeacock


smaraš ...
bene_geserit bene_geserit 19:01 14.06.2021

Re: Nego...

kada je Cicipas u maratonskom setu spasao set-loptu čudesnim udarcem van balansa Novak mu je aplaudirao i ako je to poslednje što je želeo da protivnik uradi.

Moguće da mu to čestitanje protivniku pomogne da prethodni poen stavi iza sebe i da se fokusira na sledeći.
Milan Novković Milan Novković 11:15 14.06.2021

Nači ...

... ADJE BRE VIŠE U KURAC I OVAJ VAŠ USRANI ALGORITAM KOJI NIJE U STANJU DA DRŽI ODTOVREN BLOG NI PREDVIĐENIH 7 DANA!!! ...

... tragikomično, znam, i nagađam ...

... kako je i 7 dana onomad bilo quick-and-dirty rešenje problema kako pamtiti ko je šta pročitao od komentare od, npr, 40,000 ili mnogo više blogera.

Pa je 7 dana uvedeno da ograniči prosečan broj komentara po blogu.

Ima softverskih rešenja koja to efikasno rešavaju, pa 7 dana nije uopšte potrebno, ali, ako se dobro sećam, onomad se B92 Blog ekipi baš žurilo, ili su imali ograničene resurse
NNN NNN 11:20 14.06.2021

Re: Nači ...

Ma mogu da postave na 168 sati
ili bar do ponoći 7. dana, a ne ovako da u nekom random trenutku 7. dana uštroje živ blog.
apacherosepeacock apacherosepeacock 11:24 14.06.2021

Re: Nači ...

Pa je 7 dana uvedeno da ograniči prosečan broj komentara po blogu.


Zatvara se automatski sedmog dana ali nekoliko sati pre isteka sata kada je blog postavljen..
docsumann docsumann 15:15 14.06.2021

naletih na...


apacherosepeacock apacherosepeacock 15:53 14.06.2021

Re: naletih na...

docsumann



Patty Smyth je gospođa od John McEnroe-a. (srećom Tyson ne zalazi na blog inače bih dobila grdnju )
NNN NNN 16:02 14.06.2021

Re: naletih na...

Video sam.
Volim da se javljaju njihove kolege teniseri (jer su realno najupućeniji),
ali mi još više super kada se javi neko sa strane od selebritija, obradujem se što prate.

Juče je JJ Watt ima zapažen tvit posle finala (postavio snimak kad Nole daje reket klincu )
Šer se javljala, Arteta brani Novaka od zlih medija :)
Kada je Novak poklonio set Beretiniju, pa je bila ona pauza dok su ispraznili tribine, javio se Endi Mari i napisao "Mogu da stavim svoju kuću da Novak ovo dobija "
Mari je inače bio aktivan, kao i Rodik, a Delpo je čestitao među prvima...


docsumann docsumann 16:41 14.06.2021

Re: naletih na...

a odmah do Peti nalazila se Dritanova tviter čestirka
petargli petargli 16:55 14.06.2021

Re: naletih na...

docsumann
a odmah do Peti nalazila se Dritanova tviter čestirka

Dritan je vrlo bitan!
predatortz predatortz 22:57 14.06.2021

Re: naletih na...

docsumann
a odmah do Peti nalazila se Dritanova tviter čestirka


E, ako je taj čestitao, onda...
Samo, mislim da za tu čestitku Nole oseća blag bol u predelu prepona.
ivana23 ivana23 15:58 14.06.2021

***

https://youtu.be/L4B59ieJBP8

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana