Jebe mi se s kim će Vučić i isti

Jelena Milić RSS / 10.09.2008. u 14:02

 MISLIM, DA USVAJAM U SKUPSTINI SSP SA EU SA RADIKALIMA KOJIMA JE RATKO MLADIĆ HEROJ, A DA EU NI PRELAZNI SPORAZUM MOŽDA NECE DA NAM ODMRZNE UPRAVO ŠTO TOG ISTOG MLADIĆA NE HAPSIMO VIŠE. Pa ni  pokojni Jozep Heler ne bi bolje.  Nadam se i da neko iz  EU cita ovaj blog.  

 

 Svi su isti. I dalje. Radikali, mislim.

Danima mi pada roletna na oči od toga što čak i „moj“ Danas i-ili  ljudi koje cenim spekulišu da li je Toma reformator u povoju, potencijal za "pacifikaciju" malte ne za deradikalizaciju Srbije. Na osnovu čega tačno!  Fala bogu Danas dođe sebi danas pa napisa da  sukob u SRS nije  ideološki već oko kasice prasice.

  

Boža Đelić pati što nismo SSP potpisali sa širim nacionalnim konsenzusom. Stani malo vladin sviraču! Jel ja to da potpisem SSP sa Jorgovankom Tabaković and Co ( spominjem istu, ne zaboravite ona je sa Tomom i sa Mladićem, ta „reformska“ frakcija)  kojima  je Ratko Mladić heroj. I tako umesto da konačno isporučimo Mladića pa da nastavimo sa dva procesa i evropeizacijom  Srbije i formalnim procesom pridruživanja, mi mal ne urnisasmo SSP pred celim svetom time što bi ga usvajali sa onima kojima je Ratko Mladić heroj a šef stranke u“haškim bukagijama.“  Nadam se da i ovi iz EU razmišljaju o tome. Ko ono beše, Gručo Marks il Žarko Puhovski reče, jebo ti tu EU u koju ja treba da uđem kad to ide preko nacionalnog konsenzusa sa radikalima.  MISLIM, DA USVAJAM U SKUPSTINI SSP SA EU SA RADIKALIMA KOJIMA JE RATKO MLADIC HEROJ, A DA EU MOZDA NECE NI  PRELAZNI SPORAZUM DA NAM ODMRZNE UPRAVO STO TOG ISTOG MLADICA NE HAPSIMO VISE. Pa ni pokojni Jozep Heler ne bi bolje.  Nadam se i da neko iz EU cita ovaj blog.

 

I sad slušam teorije tipa „ SRS slomio SSP.“ Tuki. Ako ima nešto izvan kasice prasice, sujeta i tako toga, osim onoga što je suština a to je izolacija od vlasti, onda je to pre izdaja Rusije oko Kosova  nego da se radikalima javila-ukazala EU kao takva-mir-tolerancija-nediskriminacija-ljudska prava-nezavisne institucije- a ne EU kakvim je mi ovde oćemo i kako je prodajemo. Pare, posao i srbovanje. Kako licemerno EU prodajemo nije ni čudo što su i radikali  teli da se ogrebu bar za efekte  ekonomskog dela SSP!

 

Dakle, slomilo ih je to što nisu mogli da svrše a ne SSP. Probajte. Nek vam je godinama dignut, a ništa dalje. Boli kažu! A što nisu mogli u vlast? Jer zbog nas ovde il zbog pritiska spolja! Ma primili bi ih-ga mi od radikala onoliko samo da su nas  pustili.

 

I sad,  umesto da nastavimo da ih marginalizujemo ( rukovodstva svih radikala), usitnjavamo, mi tražimo reformatore među istima! Samo da napomenem ovde, uvek sam se zalagala za projekte, debate i slično u kojima mogu i treba da učestvuju i radikalski birači, ako treba da trtljamo i ubeđujemo se do sudnjeg dana ( i tu se duboko nisam  slagala sa organizatorima tribine Peščanika u Aranđelovcu, ne mora neki krezubi deda da zana šta je PL pisao pre 10 godina, potrudi se pa mu sad objasni), ali istovremeno da im marginalizujemo i osuđujemo a ne beatifikujemo vrh stranke.  Ako im već stranku ne zabranjujemo, a mislim da je i za to bilo  povoda onoliko svih ovih godina.

 

 Jel smo mi to čuli od Tome nešti tipa, uf baš smo grešili  svih ovih godina, nedopustive smo stvari zagovarali, radili, ....Jesam nešto propustila? I da sve to kaže, jel to „dovoljno“ da nastavi da se legitimno bavi politikom! Ja da mu poverujem u ovo dok se ne odredi o svemu do sada! Jesam  blentava al nisam glupa.

 

"Naravno! Da se razumemo, i ja sam tvrdi nacionalista, kao i on. Ali moja i njegova koncepcija stranke više nisu imale mnogo dodirnih tačaka. Ja sam za Srbiju koja hoće da napreduje, za Srbiju u EU, za Istok i Zapad ravnopravno, za to da se komšije nikada ne dele i ne svađaju iako drugačije politički razmišljaju. Moja Srbija hoće Kosovo, investicije, hoće da bude ponosna i uspravna. Njegova Srbija ne želi u EU, mada je pre nekoliko meseci hvalio onaj amandman. Neće oni još mnogo toga, ali neka sami to objašnjavaju."

 

Pa pogledajte kako se evropeizujemo sa SPS u vlasti! Onom  mizoginom  rasisti i genetskom iženjeru u povoju, gle sitnice državnom sekretaru u nebitnom ministarstvu za Rad i socijalna pitanja ( setite se koliko su nas puta u izbornoj kamapnji smarali socijalno odgovornom državom, e pa lepu smo dobili sa njim u tom ministarstvu)  ni dlaka sa glave ne fali. Što? Pa rekao  Rasim lepo, ne smem da rizikujem da ga smenim pa da padne vada sa SPS! Hello, umesto da SPS podvije rep i kaže ups, omako nam se  retard, nećemo više, evo odmah ćemo naći novog na liniji tog novog neizrečenog al verujtenamnareč reformisanog SPS mi svi ćutimo i trpimo SPS-SRSizaciju Srbije zanoseći se da ubrzavamo ulazak u EU! Mislim, da deradikalizujemo Srbiju tako što ćemo svi po malo da postanemo radikli, neka hvala. Pazi kad smo se uplašili za stabilnost vlade  i stali na jednom državnom sekretaru i na onoliiikojjj gadosti.

 

EU-to je da podsetim neke više i od pušenja i pljuvanja po ulicama, na šta celu stvar glatko svede Olja Bećković uz sve podršku i Gorana Markovića i ekipe u studiju u nedelju veče. Alo Đilas, nisi više šef Narodne kancelarije predsednika Srbije, sad si gradonačelnik.  To bi trebalo da ima malo tranasparentniji i jasniji opis radnog mesta nego onaj prethodni „nezavisni“ outlet.  Lepo što su „kod vas“ svi ljudi isti al ako neko ima problema sa relokacijim Roma ( btw, ima nešto i o pravu opštine da sačuva svoj etnički sastav, obrati pažnju) valjda ima neka procedura a ne ko u najbolja  vremena Velimira Ilića u Čačku „ ako neko ima nekih problema s tim nek se meni javi.“  I u UN. Hello. Ko je baja što uvozi Azijtkinje, „ma neki tamo generalni sekretar ministarstva“. Helloo! EU-institucije, procedura, vrednosti! EU to su nezavisne i profesionalne institucije a ne kontrolisane od DS i Co LDP included  umesto SRS i Co.  To što  mu trebaju i Srbljanovićka i Vučić je već bilo indikativno, al prođe neprimećeno. Il je to bila DS uvertira za ovo usitnjavanje, kad se mislilo da će Vučić zicer sa Tomom, ono dva u jedan.  Vidite kako gutate SPS, stante malo i sa SRS.

  

Al u svakom zlu ima i nečeg dobrog. Konačno proradio Pera Luković kakvog se sećam. Pre nego što je počeo da batifikuje Mitroviće, Popoviće i Co po cenovniku.

 

 Uživajte.  

Junaci našeg doba (1): Tomislav NikolićObjavljeno: Pon, 08. 09. 2008. 14:52   e-novine

VOJVODA REFORMATOR

Teško je zameniti Šešelja i ja se time ni ne zanosim. Ograničeno liderstvo postoji u svakoj stranci. U stranci je kao i u preduzećima - ko ima odgovornost ima i ovlašćenja. SRS nije bila liderska, iako samo nju za to optužuju, jer je jedina imala zamenika predsednika. U svakoj drugoj stranci predsednik može svakoga da smeni, a u našoj ne može nikoga. To može samo Centralna otadžbinska uprava, a zamenika predsednika ne može ni ona, već samo kongres. To je znak da je Šešelj dozvolio da pored njega bude neko ko mu je ravnopravan.... Tako je pre desetak godina govorio Tomislav Nikolić kojem danas prodržavni mediji tepaju komplimentima da je “pravi reformator proevropskog usmerenja”

Piše: Petar Luković

Ostavka Tomislava Nikolića umalo se u proteklih 48 sati nije pretvorila u opštenacionalnu srpsku žalost: tugovanje zbog odlaska Nikolića sa mesta Šešeljevog zamenika poseduje sve elemente tihovanja - zabrinutost, laku jezu, uznemirenje, brigu, iskonsku tugu, blagi očaj, galopirajuću depresiju. Među prvima je svoj defetizam formatirala Nada Kolundžija, šefica poslaničke grupe Demokratske stranke u Skupštini Srbije, koja je objasnila da ostavku razume kao “Nikolićevu istinsku nameru da reformiše SRS i omogući srpskom društvu da krene putem evropskih integracija”. Iz ove rečenice bivše matičarke moglo bi se, recimo, shvatiti da je Tomislav Nikolić negde u rangu reformatora Martina Lutera - bez Tomislava na čelu SRS, cedi se iz Nadinih verbalnih poskočica, put u Evropu biće mnogo teži i strašniji. Falila je samo Nadina ledena poenta: poziv Nikoliću da sa takvim reformatorskim sposobnostima i proevropskim vizijama odmah postane funkcioner Demokratske stranke!
Sledeći na listi ožalošćenih jeste Vladimir Goati, direktor nečega što se zove “Transparentnost Srbija”; prema izjavi duboko neraspoloženog Goatija, ostavka Tomislava Nikolića “nije dobra za Srbiju jer je Nikolić pokušao da napravi zaokret i deradikalizuje stranku u skladu sa poretkom koji je uspostavljen posle demokratskih promena 2000. godine”. Goati ili nije živeo u Srbiji poslednjih osam godina ili je dobio amneziju kad je čuo za Nikolićevu ostavku; taj isti Nikolić o kojem on govori kao da je reč o muškoj Majci Terezi, izjavljivao je sledeće:

O Borisu Tadiću: “Boris Tadić jeste ustaša i šta sad. A zar govor mržnje nije ako neko kaže da su radikali upropastili državu, uveli državu u rat, osiromašili sve stanovnike Srbije....”

O Zoranu Đinđiću (1): “Ako vidite Zorana Đinđića recite mu da je i Tito pred smrt imao probleme s nogom”.

O Zoranu Đinđiću (2): “Što me pitaju ko je bio Đinđić? Njegova smrt jeste morbidna i tragična, ali šta je čovek koji se družio sa svim kriminalcima. Pogledajte ankete, trpaju ga na treće, četvrto mesto Srba svih vremena. To neću da trpim...”

O Vojislavu Šešelju: "Šešelj je najveći intelektualac koga sam sreo u životu. On mi je rekao i ne stidim se da to kažem koje knjige prvo moram da pročitam ako mislim da budem uspešan političar. Poslušao sam ga. Mnogo sam učio i naučio."

O Republici Srpskoj: "Proces pripajanja Republike Srpske Srbiji je nezaustavljiv".

O Vuku Draškoviću u Skupštini Srbije: “Eto kakvo ste govno izabrali za ministra”.

O svom obrazovanju: “Nisam završio fakultet, jer nije valjao Zakon o Univerzitetu”.

O ceni hleba: “Kad vladu većinski budu sačinjavali radikali, cena hleba će biti tri dinara. Bez obzira na to, kad budem izabran, neću se smiriti dok cena hleba ne bude tri dinara. Jer, svi kažu da je to realna cena”.Pomenuti Nikolić - tek da podsetimo - u bezbroj navrata izjavljivao je da mu nije žao ubijenog Slavka Ćuruvije, glavnog urednika “Dnevnog telegrafa” ubijenog aprila 1999. usred Beograda; u času kad je u proleće 2007. izabran za predsednika Skupštine Srbije (gde se zadržao čitavih 72 sata) rekao je da mu je žao što “Srbija nije ruska gubernija” i dodao “Bog je stvorio svet za sedam dana, a ja sam ga uzdrmao za dva”; uoči predsedničkih izbora januara 2008. obećavao da će preispitati presudu Legiji zbog ubistva Zorana Đinđića... i tako u nedogled - gotovo dve decenije Srbija je živela sa ludačkim, ekstremističkim, fašističkim i primitivnim izjavama Tomislava Nikolića, koji je sve vreme bio dobar partijski vojnik ali i poslušnik Vojislava Šešelja.

Šta je, setimo se, Boris Tadić poručivao u svojoj predizbornoj kampanji: da će, ako - daleko bilo - Nikolić pobedi, Srbiju čekati izolacija, rat, nemaština, sve vrste katastrofa; kako se desilo da samo nekoliko meseci nakon ovakvih najcrnjih vizija isti taj Nikolić, iz redova iste Demokratske stranke bude proglašen za “reformatora” za kojim treba da tuguje vascela Srbija?

 Ta vrsta opšte pacifikacije u kojoj više nije važno da li si radikal, koštunjavi, socijalista, dinkićevac ili demokrata, gde se preko noći sve zaboravlja, sve oprašta, kao da nikad ničega nije bilo - najvidljivija je na primeru antologijskih “analitičara” koji se ovih dana, upravo glede Nikolićeve ostavke, ne skidaju sa televizijskih ekrana, svejedno da li se zovu Milan Nikolić-Liht, Dejan Vuk Stanković, Slobodan Antonić ili legendarni Đorđe Vukadinović. Ovaj potonji je u nedelju uveče dočekao zvezdane trenutke svoje karijere: TV B92, po kojoj je godinama povraćao, koristeći B92 kao sinonime za “sluganjstvo” i “izdaju”, ekskluzivno je, čak iz Novog Sada, u program uključila maestra Vukadinovića da plebsu objasi kakve su strašne posledice Nikolićeve ostavke. Gospodin Vukadinović - kako mu tepa TV B92 - tako je prešao Rubikon: sad smo svi reformatori jer svi radimo za zajedničku stvar. Za Borisa! Za Partiju! Za reformatora Tomu!
Fali samo parola “Svi smo mi Tomislav Nikolić”, ali budimo strpljivi: čim uskoro TV B92 angažuje Vukadinovića za voditelja, san će postati java. +++  



Komentari (148)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

Puerta Puerta 18:31 10.09.2008

Re: Mozes ti to i bolje Jelena

adam weisphaut
Ma sta rece.Pa raspitaj se malo oi semantici i pragmatici ne bi ti škodilo

E sta sve meni ne bi skodilo
filvas filvas 20:05 10.09.2008

Re: Mozes ti to i bolje Jelena

adam weisphaut
Sloboda nije i nekultura.

U Kini npr. zabranjuju opozicione sadržaje kao pornografske, takav stav nosi potencijal potencijal totalitarnosti.



Jednom je tako i u bivsoj Jugoslaviji zbog pornografije prekinuta utakmica izmedju Zvezde i jednog njenog gradskog nazovi rivala. Vlast je smatrala da je rezultat zasao u domen koji narusava javni moral i poredak.
gorio92 gorio92 20:28 10.09.2008

Re: Mozes ti to i bolje Jelena

Na njen zivot i na zivote svih nas utice samo jedan covek a to je Boris Tadic, njega ste trazili njega ste dobili

Ovo je na žalost istina. Mene brine što to ovde malo kome smeta.
Ne to što je to Tadić, nego što mi uvek imamo nekog Tadića. Što sistem dozvoljava da sva vlast bude u rukama jednog čoveka.
filvas filvas 20:44 10.09.2008

Re: Mozes ti to i bolje Jelena

Izvinite, to nije tacno. I uostalom sta vi ovde radite, zasto ne gledate fudbal, ako ste toliki patriota???

Sto mu gromova! Kuda ide ova zemlja???

Puerta Puerta 23:55 10.09.2008

Re: Mozes ti to i bolje Jelena

filvas
Izvinite, to nije tacno. I uostalom sta vi ovde radite, zasto ne gledate fudbal, ako ste toliki patriota???Sto mu gromova! Kuda ide ova zemlja???

Pa vidis da su moji postovi napisani pre 21h.
filvas filvas 09:05 11.09.2008

Re: Mozes ti to i bolje Jelena

To je zato sto je blogovski sat pogresno navijen.
dragan7557 dragan7557 10:56 11.09.2008

Re: Mozes ti to i bolje Jelena

E ovo je, mada nema nijedne psovke, za mene, mnogo nepristojnije reci nego opsovati kao sto je opsovala Jelena.

Od kada je bolest nepristojna??????????
dragan7557
man ray loves me man ray loves me 11:20 11.09.2008

Re: Mozes ti to i bolje Jelena

bolest? znaci i doktor Dragan se prikljucuje doktor Puertinoj dijagnozi? Evo gore se i doktor Gera oprobao.
Tako je i doktor Velja dijagnostikovao novinarku koja ga je pitala o korupciji: "Vama nije dobro. Vi ne znate sta pricate. Evo, ja cu Vam platiti da idete u neku banju da se relaksirate..."
dragan7557 dragan7557 14:13 11.09.2008

Re: answerčić na vašego letera

Tako je i doktor Velja

Niste baš naročito jasni. Ako mislite na Velja Kapitalca od Kačulice ondak bi se reklo da isti još nije Doktorir'o
znaci i doktor Dragan

Za vašu informaciju, ja sam samo običan penzioner sa nekoliko titula moram da priznam ali sa penzijom prestaju i potrebe titulisanja, ah, da, najdrža mi je titula Autodidakte ( najkraća ) koju sam stavio i na nepotrebnu Menađersku
Fizit Kartu, ono kartica mi zvuči nekako skromno prevarantskii brez Autoriteta danas tako Potrebnog.
Evo, ja cu Vam platiti da idete u neku banju da se relaksirate..."

Može nexte godine jer very sun idem tri meseca na Urlaubovanje zimsko u severnu Afriku.

Banje izbegajem čerez arteficijalni Zubi (oće prsnu ot heat ).
Puerta Puerta 17:33 10.09.2008

Poligraf

Na dan kada su SSP i energetski sporazum ratifikovani
Jugoslav Cosic: "Skupstina je danas velikom vecinom glasova usvojila SSP, takodje usvojen je i energetski sporazum."
Za SSP je glasalo 124, za energetski sporazum 214. Zato je meni muka od b92.
JJ Beba JJ Beba 18:11 10.09.2008

Re: Poligraf

JM:

Boža Đelić pati što nismo SSP potpisali sa širim nacionalnim konsenzusom. Stani malo vladin sviraču

nikako mi nije jasno zašto SSP mora da bude ratifikovan konsezusom?
Vidimi LDP se nasekirao što nije bilo konsezusa, pa inicirali i podržali prihvatanaje SRS amandmana na sporazum...

Ni u evropskim državama, članicama unije, ne donose se sve odluke vezane za uniju konsenzusom...tamo itekako ima partija i građanja koji se ne slažu sa polikama svojih zemalja prema EU
Puerta Puerta 18:15 10.09.2008

Re: Poligraf

JJ Beba

PuertaNa dan kada su SSP i energetski sporazum ratifikovaniJugoslav Cosic: "Skupstina je danas velikom vecinom glasova usvojila SSP, takodje usvojen je i energetski sporazum." Za SSP je glasalo 124, za energetski sporazum 214. Zato je meni muka od b92.nikako mi nije jasno zašto SSP mora da bude ratifikovan konsezusom?Vidimi LDP se nasekirao što nije bilo konsezusa, pa inicirali i podržali prihvatanaje SRS amandmana na sporazum...Ni u evropskim državama, članicama unije, ne donose se sve odluke vezane za uniju konsenzusom...tamo itekako ima partija i građanja koji se ne slažu sa polikama svojih zemalja prema EU

Ma ok je to, nego 124 je "velika vecina", a 214 je "takodje" ...
JJ Beba JJ Beba 18:35 10.09.2008

Re: Poligraf

Ma ok je to, nego 124 je "velika vecina", a 214 je "takodje" ...

kao ne zna se kako stoje stvari u ovoj zemlji povodom EU? zahebaćemo nekog?
možda će neko u EU poverovati kako su se stvari u zemlji spektakularno promenile dolaskom nove vlasti? kao konsezusom se podržavaju sve odluke ove vlade?
tadić pomiritelj?
svi, svi, svi...?
Dr M Dr M 18:41 10.09.2008

Re: Poligraf

Ma ok je to, nego 124 je "velika vecina", a 214 je "takodje" ...


Samo mala permutacija brojeva, i ugla gledanja:)
Puerta Puerta 18:45 10.09.2008

Re: Poligraf

JJ Beba
Ma ok je to, nego 124 je "velika vecina", a 214 je "takodje" ...kao ne zna se kako stoje stvari u ovoj zemlji povodom EU? zahebaćemo nekog?možda će neko u EU poverovati kako su se stvari u zemlji spektakularno promenile dolaskom nove vlasti? kao konsezusom se podržavaju sve odluke ove vlade?tadić pomiritelj?svi, svi, svi...?

Ma nije to da ja likujem sad sto je 214 za energetsk ia 124 za SSP bole me uvo , nego mi muka od takvih ljudi koji se ne osecaju glupo kada kazu da je 124 velika vecina a 214 takodje, mislim svako moze da navija, ali i da bude objektivan pogotovo ako se bavi tako odgovornim poslom.
JJ Beba JJ Beba 19:04 10.09.2008

Re: Poligraf

Ma nije to da ja likujem sad sto je 214 za energetsk ia 124 za SSP bole me uvo , nego mi muka od takvih ljudi koji se ne osecaju glupo kada kazu da je 124 velika vecina a 214 takodje, mislim svako moze da navija, ali i da bude objektivan pogotovo ako se bavi tako odgovornim poslom

u pravu si puerta, naravno da pokušavaju da pokažu kako ova vlada izaziva neviđeno oduševljene svih političkih čimbenika..
stalnim ponavljanjem, laž postaje istina. to smo već videli...
filvas filvas 20:14 10.09.2008

Re: Poligraf

Puerta
Na dan kada su SSP i energetski sporazum ratifikovani
Jugoslav Cosic: "Skupstina je danas velikom vecinom glasova usvojila SSP, takodje usvojen je i energetski sporazum."
Za SSP je glasalo 124, za energetski sporazum 214. Zato je meni muka od b92.


Glasalo je 140 poslanika, a ne 124. Mora da je neka greska u pitanju.
gorio92 gorio92 21:42 10.09.2008

Re: Poligraf

u pravu si puerta, naravno da pokušavaju da pokažu kako ova vlada izaziva neviđeno oduševljene svih političkih čimbenika..

I svih gradjana, naravno;-)
Jelena Milić Jelena Milić 21:52 10.09.2008

to jj beba

tacno to. sa jednim objasnjenjem ne tebi nego drugima.

ne slazu se ni sa politikom eu prema tim zemljama zavisno od ugla gledanja, ali se razgovara o relevantnim temama na nacin koji moze dati konstruktivno resenje, ali se osnovne vrednsti ne dovode u pitanje, one se podrazumevevaju sa ili bez eu

lome se koplja oko evra ili funte, zajednicke eu spoljne i bebednosne politike ili ne, prosirenja, turske, ali ne i oko toga da li je ok pobiti 8000 ljudi zato sto su druge vere

AlexDunja AlexDunja 21:54 10.09.2008

Re: Poligraf

lome se koplja oko evra ili funte, zajednicke eu spoljne i bebednosne politike ili ne, prosirenja, turske, ali ne i oko toga da li je ok pobiti 8000 ljudi zato sto su druge vere

!
Jelena Milić Jelena Milić 21:54 10.09.2008

Re: Poligraf

bio j ovo ratko bozovic sociolog kulture a sad sundjer bob kockalone


u jugoslava mi ne dirajte :))

vise mi smeta obrad kesic na b92 kao sagovornik, nego par glasova gore dole
Puerta Puerta 23:53 10.09.2008

Re: Poligraf

filvas

PuertaNa dan kada su SSP i energetski sporazum ratifikovaniJugoslav Cosic: "Skupstina je danas velikom vecinom glasova usvojila SSP, takodje usvojen je i energetski sporazum." Za SSP je glasalo 124, za energetski sporazum 214. Zato je meni muka od b92.Glasalo je 140 poslanika, a ne 124. Mora da je neka greska u pitanju.

Moaj greska izvinjavam se .
medjutim92 medjutim92 10:20 11.09.2008

Re: Poligraf

JJ Beba
Ma nije to da ja likujem sad sto je 214 za energetsk ia 124 za SSP bole me uvo , nego mi muka od takvih ljudi koji se ne osecaju glupo kada kazu da je 124 velika vecina a 214 takodje, mislim svako moze da navija, ali i da bude objektivan pogotovo ako se bavi tako odgovornim poslom

u pravu si puerta, naravno da pokušavaju da pokažu kako ova vlada izaziva neviđeno oduševljene svih političkih čimbenika..
stalnim ponavljanjem, laž postaje istina. to smo već videli...


tako smo svojevremeno pod Milosevicem od 1993 do 1997 imali "vladu nacionalnog jedinstva" sa podrskom od 128 poslanika.. kakva bi tek bila vlada nejedinstva?
umetnik na violini umetnik na violini 13:21 11.09.2008

Re: Poligraf

greska - za SSP glasalo 140...a to je naslov iz Politike, cija glavna urednica i dalje podrzava DSS i njihovu ludacku politiku sukoba sa EU i SAD...
nesha92 nesha92 18:12 10.09.2008

to sto se tebi j...

to znaci verovatno da imas kvalitetno resenje za jeb... situaciju koju si tako dobro opisala.
A i Pera...
Jedva cekam da cujem nastavak ( bice ga jel da...) i probudim se kad tamo:
Miskovic vise nije tu
nema ni radikala
nema ni Tadica
Djilas bankrotirao
Slobodan Antonic i Djordje Vukadinovic se vencali
Ceda se bavi povrtlarstvom
Julio Iglesias promukao



Jelena Milić Jelena Milić 21:48 10.09.2008

Re: to sto se tebi j...

hulija mi ne diraj

ioanko se posle bgd onesvestio na koncertu u moskvi

i posle milicka nije u pravu, da ce nam rusi svima doci glave

sto se resenja tice da imam ga, vrlo je jednostavno, nama na ZB iscrtano uslovima ssp i clanstva u pfp pa i dalje ako ocemo

a to beatifikacija tome i veliki mu oprost sigurno nije




nesha92 nesha92 06:32 11.09.2008

Re: to sto se tebi j...

zahvaljujem na brzom i konfuznom odgovoru.
Stvari ipak nisu tako jednostavne dok god 2 miliona Duleta Savica&Tike Arsica da svoj glas neopranom Tomi.
Ako Toma to ponovi, ali sad opran, onda stvari postaju prihvatljivije za "strane posmatrace" tj. Berluskoni jeste FASISTA ali unutar EU i to je prihvatljivo.
To sto ti nemas stomak za ovakve stvari to nikoga ne zanima.
Tako da i Tvoje resenje ukljucuje Veliki Oprost...
Da li moze bez glorifikacije - e pa to je kulturoloska osobina ljudi na ovom prostoru i tesko da ce da prodje bez toga.
A sto se Hulia tice - sta da reknem - dosle godine po svoje...

dragan7557 dragan7557 11:18 11.09.2008

Re: kanonizacija Nikolića ili ????????

a to beatifikacija tome i veliki mu oprost sigurno nije


Jel vi to kao smeran i praktizirajući Katolik ???????
Beatifikacija je prvi stepen u pravcu Kanonizacije kod Rimsko Vaseljenske Crkve a Tomslav srednjoškolac Nikolić je kol'ko znadem pripadnik Ortodoksne Vaseljenske Crkve ?????????
dragan7557
Luka Ivanišević Luka Ivanišević 19:28 10.09.2008

RADIKALI KAO RADIKALI

"VUK DLAKU MENJA, ČUD NIKADA", kaže narodna poslovica.Isto mislim i za radikale: oni se nikada neće promeniti, ostaće isti: opstruiraće rad parlamenta, vređaće druge na nacionalnoj, verskoj i neistomišljeničkoj osnovi. Od njim me takve stvari nisu iznenadile, niti me iznenađuju, niti će me iznenađivati. Prošle godine sam u sopstvenoj kući doživeo jedan veliki šok: sigurno se sećate da je Toma Nikolić, kad je izabran za predsednika skupštine, pominjao vanredno stanje. Ništa čudno, jer samo za to znaju. Jedino što me je začudilo extra omnia je to što su moji to doživeli kao novitet, kao da su radikali baš pred tadašnje parlamentarne izbore osnovani i kao da nikada nismo imali vanredno stanje. A prvo vanredno stanje smo imali 1999. godine kada je bilo bombardovanje i tada su ti isti radikali bili na vlasti u koaliciji sa socijalistima. Te prema tome čuti iz radikalskih usta termin: "VANREDNO STANJE" to je isto kao kad nekom svom komšiji, prijatelju, rođaku kažemo:"DOBAR DAN". Tada kad je Nikolić to izgovorio ja sam se nakon toga suočio sa morbidnim planom mojih koji je prevazišao onu najcrnju morbidnost radikalskog revanšizma(o tome ne bih pričao, jer je pravi horor.)
A kao konstatacija: ima dosta ljudi koji su glasali 2000. godine za DOS i koji sad govore o tome kako radikalima treba dati novu šansu. E toga se ja grozim, više nego njihovih postupaka.
Dr M Dr M 20:45 10.09.2008

Re: RADIKALI KAO RADIKALI

sigurno se sećate da je Toma Nikolić, kad je izabran za predsednika skupštine, pominjao vanredno stanje. Ništa čudno, jer samo za to znaju. Jedino što me je začudilo extra omnia je to što su moji to doživeli kao novitet, kao da su radikali baš pred tadašnje parlamentarne izbore osnovani i kao da nikada nismo imali vanredno stanje.


Mi smo, vec 20 godina, u vanrednom stanju.

Za nas bi "vanredno stanje" bilo kad bi nastupilo normalno stanje.
Luka Ivanišević Luka Ivanišević 21:36 10.09.2008

Re: RADIKALI KAO RADIKALI

Dr M
Mi smo, vec 20 godina, u vanrednom stanju.Za nas bi "vanredno stanje" bilo kad bi nastupilo normalno stanje.

Slažem se. U potpunosti se slažem. Sve što je nenormalno u ovoj zemlji čuda na brdovitom Balkanu za mene nije nikakvo iznenađenje. Iznenađenje bi bilo da cela situacija krene u suprotnom, normalnom smeru. To što si rekao, realno je i s tim se, nažalost, moramo pomiriti i da prihvatimo surovu realnost takvom kakva jeste. U protivnom, traume su neizbežne.
Blade Runner Blade Runner 19:58 10.09.2008

I meni!

Slazem se s tobom u potpunosti.
Nadam se samo da ce posle toga deo svoje energije da trose na medjusobna olajavanja umesto da laju na ostale.
annmay annmay 20:09 10.09.2008

e, vala...

E, vala, sve je tacno sto je napisano.... samo sam ja u jos "zescoj" fazi... govorim psovku iz naslova ovog bloga za ceo Balkan...
011-495 011-495 20:46 10.09.2008

Sram Vas bilo...

na recniku :). Dobrodosli u svet politike ili sto bi jedan od direktora "Delta Sport"-a rekao- "rekao sam ti ali nisam obecao a ako sam obecao onda mi te je zao".

himenica himenica 12:14 11.09.2008

Dakako da su isti.Svi...

Evo,recimo Vladan Batic koji pise pismo F.Pokaru u kojem apeluje,avaj vapi,da se oslobodi Biljka Plavsic...Bas je to,onako,DEMOHRISCANSKI.Na jednoj strani su gardisti pobijeni od Mladicevog obezbjedjenja,koje zastupa nas Vladan,a na drugoj osudjenica za zlocine protiv COVJECNOSTI.To se zove licemjerstvom ex ministra pravde.Pa nije Biljka napravila saobracajni udes,ona je SAMO pozvala da ih sve pobijemo oko Drine,a i sire...zato je psovka ovdje civilizacijski domasaj,kad vidite s kakvim DEMONOHRISCANIMA imamo posla...Po cemu doticni NIJE radikal...Biljka je djevojcica iz osinjaka Mladicevog i to pravdoljubac kao ne zna dok brani nesrecne gardiste
Samo naprijed Jelena...
Atomski mrav Atomski mrav 12:59 11.09.2008

Re: Dakako da su isti.Svi...

Pa Batić je u toj priči radi sopstvene promocije. Zar nije savetovao onomad svog klijenta da povuče optužnicu protiv Marka Miloševića?
vracarac92 vracarac92 13:04 11.09.2008

Re: Dakako da su isti.Svi...

Pa Batić je u toj priči radi sopstvene promocije
Borba protiv zaborava. Političar koji se ne pojavljuje u medijima je mrtav političar.
011-495 011-495 18:38 11.09.2008

Re: Dakako da su isti.Svi...

himenica
Evo,recimo Vladan Batic koji pise pismo F.Pokaru u kojem apeluje,avaj vapi,da se oslobodi Biljka Plavsic...Bas je to,onako,DEMOHRISCANSKI.Na jednoj strani su gardisti pobijeni od Mladicevog obezbjedjenja,koje zastupa nas Vladan,a na drugoj osudjenica za zlocine protiv COVJECNOSTI.To se zove licemjerstvom ex ministra pravde.Pa nije Biljka napravila saobracajni udes,ona je SAMO pozvala da ih sve pobijemo oko Drine,a i sire...zato je psovka ovdje civilizacijski domasaj,kad vidite s kakvim DEMONOHRISCANIMA imamo posla...Po cemu doticni NIJE radikal...Biljka je djevojcica iz osinjaka Mladicevog i to pravdoljubac kao ne zna dok brani nesrecne gardiste Samo naprijed Jelena...


Ne treba to measti sa biznisom g-na Batica :), tamo je sve dozvoljeno. To je k'o u vicu sa bakom koja prodaje pecurke na pijaci, prilazi covek i sav uspanicen pocinje da vice "pa bako to su otrovne pecurke, nisu za jelo" a baka ce "jasta sinko, i nisu za jelo- za prodaju su". Ili sto bi (ne)braca Rusi rekli "sve pecurke su za jelo, samo su neke za jednom.."
umetnik na violini umetnik na violini 12:17 11.09.2008

Jellenice, ipak gresis...

mnogo je bolja i realnija analiza Srdje Popovica....

Šta se to događa

SRĐA POPOVIĆ

Poslednje jake turbulencije na srpskoj političkoj sceni izgleda da zbunjuju javnost. SPS ulazi u koaliciju sa DS-om, DSS bledi i nestaje sa scene, a radikali se cepaju, ništa manje nego na pitanju pristupanja evropskim integracijama. Šta se to događa?
Teško da se ovi događaji i njihove posledice mogu razumeti van konteksta svih postoktobarskih previranja i procesa. A taj kontekst mogao bi se opisati ovako:

Istorijski poraz
Nacionalizam kao ideologija i politika doneo je tokom devedestih godina prošlog veka Srbiji duboki istorijski poraz. Ekonomsko uništavanje zemlje, egzodus mladosti, kriminalizacija društva, međunarodna izolacija, moralna hipoteka genocida i ratnih zločina, simbolično je kulminirala u vojnom porazu, gubitku teritorije Kosova, oktobarskom prevratu i ekstradiciji glavnog autora te politike, Slobodana Miloševića, međunarodnoj pravdi.
Ideologija je poražena rezultatima svoje političke prakse. Ona je ostala prisutna jedino kao gorki nacionalistički resantiman, reakcija na narcističku povredu, iluzorna, aposteriorna “odbrana dostojanstva” izražena u golom poricanju opštepoznatih činjenica. (Politički izraz tog resantimana je prkosno podizanje “tri prsta”, znaka u kome smo juče sami konstruisali svoj istorijski poraz; on bi trebalo da znači “nije istina, nismo ništa uradili, ništa naučili, nismo ni za šta odgovorni, nismo ni od čega odustali, uradili bismo sve to opet”.)
Tako je početak milenijuma Srbiju zatekao u “prirodnom stanju”, devastiranu ekonomski, moralno, politički, ali takođe bez jasne vizije budućnosti i novog državnog koncepta, u traljama jedne poražene ideologije. O Srbiji se u tom trenutku gotovo nije moglo ni govoriti kao o državi (paradoksalno, ali psihološki razumljivo, nosioci te poražene ideologije Srbiju redovno nazivaju “država Srbija”). Nakon svog poraza Srbija je mogla biti definisana još samo kao “to parče jugoistočnog Balkana u slivovima Save i Morave gde žive ljudi koji sebe nazivaju Srbima”.
Pored toga, ovim istorijskim porazom Srbija je, gotovo usput, kompromitovala i izgubila jedina dva državna koncepta koja je ikada u svojoj istoriji imala: koncept Velike Srbije i koncept Jugoslavije (sa dominantnim položajem najvećeg naroda u njoj).

Đinđić - novi državni koncept
Dakle, Srbija se posle poraza, nalazi u stanju opšte anomije, bez jasnog državnog koncepta, na istorijskoj ledini, ispražnjena od sadržaja sa oštećenim i iznurenim ljudskim resursima i u stavu poricanja. Nasuprot tome, u međunardnom okruženju vlada intenzivna politička aktivnost koju indukuje Evropska Unija svojim planovima za proširenje na Istočnu Evropu i Balkan. Ta politička energija preliva se svuda preko granica, pa i preko granica “ispražnjene” Srbije. Zračenje te energije sažima u sebi Zoran Đinđić i pokušava da je potom emanira u prazni, iscrpljeni srpski prostor nasuprot snagama opisanog nacionalističkog resantimana.
Uz pomoć te energije on u ovome postiže uspeh nesrazmeran njegovoj političkoj snazi izraženoj u ličnom rejtingu i snazi njegove stranke. Đinđić je počeo da menja Srbiju iz manjinske pozicije, bez prave podrške iznutra, gotovo protiv opšte volje. Za nacionalističku Srbiju to je značilo “izdaju”, podleganje “diktatu Zapada”, dakle, “onih koji su nas bombardovali” i ujedno dokaz “nedemokratske prakse” Đinđića i njegove vlade. Uprkos tome, Srbija je počela da se menja, izgledalo je nepovratno. Ulazak u napuštene međunarodne institucije, začeci tržišne ekonomije, vizija evropske budućnosti, blagi rast životnog standarda, realizam, (oprezni) ideološki otklon prema prošlosti, saradnja sa Haškim tribunalom (pre svega kroz simboličnu “sramnu” ektradiciju Miloševića), pokušaji suzbijanja kriminala i šverca – ključna reč toga vremena je bila reforma.
Ali najveći doprinos Đinđićeve vlade svakako je bio stvaranje novog državnog koncepta. Vizija Srbije kao članice Evropske unije; smela, nova jasna i realistična vizija budućnosti, usvajanje drugačijih vrednosti i drugačije ideologije na mestu one poražene.
Paradoksalno, upravo ovim uspesima Đinđić je sebi potpisao smrtnu presudu. Srbija nije bila spremna za takvu promenu. Tu presudu su donele i izvršile još uvek žive snage “kontinuiteta”, koje su se samo za trenutak bile pritajile, prerušile i zatim međusobno prepoznale, pregrupisale i konsolidovale oko svoje stare nacionalističke (sada resantimanske) ideologije i konkretnih političkih interesa, koji su se sastojali pre svega u strahu od odgovornosti za srpski istorijski poraz, ali i pljačku, zločine i zloupotrebe vlasti tokom devedesetih.

Atentat - Pirova pobeda
Đinđić je ubijen. Međutim, reklo bi se da je to bila Pirova pobeda. Javnost je prepoznala ubice. Srbija je imala dovoljno iskustva sa političkim ubistvima da bi prepoznala zaverenike i ubice po njihovim motivima, rukopisu, modusu operandi. Sredstvo kojim je zaustavljen Đinđić izazvalo je otrežnjenje u srpskoj javnosti. Umesto da bude brzo zaboravljen, kako su njegove ubice očekivale, Đinđićeva popularnost je neočekivano počela da raste iz godine u godinu nakon njegovog ubistva. Đinđić je, naime, prepoznat posthumno, kroz prepoznavanje njegovih protivnika i ubica. Pravnici bi rekli: nesvesnim argumentom ad contrario. “Ako je smetao ubicama, zaslužuje poštovanje”.
Vlada stvorena na njegovom grobu nije mogla uživati pravu podršku. Činjenica da je u njoj učestvovala i stranka ubijenog premijera (koja je prethodno očistila stranku po željama Đinđićevih ogorčenih neprijatelja) izazivala je u Demokratskoj stranci, a naročito među njenim biračima nelagodu, nedoumice, gorčinu i stid. Kao da je time neshvatljivo, naknadno, od strane same Đinđićeve stranke, oprošten atentat na njihovog predsednika.

Kosovo ili Evropa
Nacionalisti su precenili “uspeh” ostvaren uklanjanjem Đinđića U atmosferi šoka, rezignacije i apatije, koja je obuzela Srbiju nakon atentata, nova vlada počela je sistematski da poništava efekte Đinđićevih reformi, instituicionalno i kadrovski. Međutim, to nije bilo dovoljno. Osnovna prepreka za potpunu rehabilitaciuju starog režima i njegove ideologije ostala je, ipak, ona jedino preostala, ali najvažnija tekovina Đinđićeve vladavine – proevropska vizija budućnosti Srbije. Tu viziju se njegovi protivnici morali uništiti da bi potpuno poništili Đinđićev politički testament.
Precenivši svoju snagu pomislili su da to mogu da učine tako što će Srbiju staviti pred dilemu: Kosovo ili Evropa. Nakon proglašenja nezavisnosti Kosova, Koštunica je pomislio da je došao taj trenutak, da je kosovska trauma dovoljna da se osigura konačni poraz Đinđićevog državnog koncepta i svih proevropskih snaga - i raspisao je izbore. On se tada nadao da će pred ovom dilemom bučnim javnim kletvama, zaklinjanjima i miloševićevskim mitinzima zastrašena Demokratska stranka još jednom pristati da ga sledi, odričući se i od te poslednje tekovine Đinđićeve vladavine.
Bila je to pogrešna računica. Evropska vizija suviše je uhvatila korena u srpskoj javnosti. To je ostala jedina pozitivna i sadržajna poruka na političkoj sceni. Prazna i nerealna obećanja o vaspostavljanju srpske vlasti na Kosovu ličila su na podgrevanje poznatih iluzija, zagovaranje samoizolacije, samodestruktivno inaćenje sa celim svetom i poznati miloševićevski autizam sa takođe poznatim posledicama. Ceo sadržaj te poruke stajao je u ciglo tri, očigledno neistinite, i do besvesti ponavljane reči: “Kosovo je Srbija”.
Nasuprot tome sloganu, proevropska opcija nudila je perspektivu stranih ulaganja, smanjenja nezaposlenosti, pristupa evropskim fondovima, političke rehabilitacije Srbije, povratka političkom razumu i vaspostavljanja elementarnog samopoštovanja.

Nova linija razgraničavanja
Dilema pred koju je, greškom u političkom rasuđivanju, u krajnje zaoštrenom obliku Koštunica stavio Srbiju, Kosovo ili Evropa, razrešena je na za njega neočekivan način. Konačni obračun koji je Koštunica najavio kao pitanje života ili smrti razrešen je pobedom proevropskih snaga. Nacionalistička Srbija je doživela svoj prvi, veliki poraz.
To se dogodilo zbog toga što je pred biračko telo, nasuprot sitničavih, koristoljubivih i efemernih međustranačkih prepucavanja, prvi put postavljeno jedno pitanje koje birači prepoznaju kao relevantno za njihove živote, koje nudi realističnu viziju budućnosti, novi državni koncept, a ujedno razrešava istorijsku dilemu Srbije – Evropa, da ili ne. Pitanje ovakvog značaja preseca kroz maglu međustranačkih dnevnopolitičkih sukoba i osećanja stranačke lojalnosti. Time se može objasniti za mnoge neočekivani izborni rezultat. Kako već obično biva, pobedio je život.

Reperkusije na stranački život
U ovakvoj situaciji narodnjaci su ostali verni sebi, onome što vide kao svoju istorijsku misiju, osuđujući sebe na “dostojanstvenu” irelevantnu anahronost i tiho nestajanje.
U drugim strankama poraz nacionalista izazvao je refleks iskrcavanje pacova sa broda koji tone. Pobedio je “realizam”, a zatim je na scenu stupila srpska navika glasanja za pobednike. Besprincipijelnost preletanja pokušava se prikriti pred sopstvenim biračima prividnim istrajavanjem na staroj nacionalističlkoj retorici, ali dela govore glasnije od reči. Tako se SPS, ulazeći u nezamislivu koaliciju sa DS-om i dalje zaklinje u Miloševića, ali glasa za pristupanje Evropskoj uniji (“koja nas je bombardovala i priznala nezavisnost Kosova”). Deklariše se kao ljuti protivnik “antisrpskog” Haškog tribunala, ali manje-više ćutke prihvata izručenje Karadžića. Muljanje koje život znači.
Radikali pokušavaju sličan realpolitički manevar. Ako ne možeš da ih pobediš - pridruži im se (bar prividno). Međutim, njihova godinama učena i naučena ropska vernost autoritarnom vođi, Vojislavu Šešelju - koji nema više šta da izgubi i kockarski (“va banque!”) istrajava u Hagu u odbrani velike Srbije, ratova, zločina i mržnje prema Evropi - ne dozvoljava im da ponove manevar SPS-a.
Izgleda da tako treba shvatiti razdor u Radikalnoj stranci, a ne kao lični sukob Tomislava Nikolića i Vojislava Šešelja ili “borbu za vlast”. Dve ključne ličnosti u Radikalnoj stranci, predsednik i njegov zamenik koji operativno vodi stranku, predlažu oprečne odgovore na poraz svoje ideologije i politike: ili uz sve gubitke nekako preživeti u izmenjenim okolnostima ili istrajati u porazu do kraja ”braneći dostojanstvo”, “jedino što nam je preostalo”.
Može se lako predvideti dalje urušavanje Radikalne stranke. Njeni birači privrženi su patrijalhalnim, autoritarnim vrednostima. Vođa se bespogovorno sluša i sledi. Za njega se “daje život”, kako smo nedavno čuli. “Radikali imaju najdisciplinovanije biračko telo”. Za takve birače rascep u srcu autoriteta je duboko traumatičan, jer rađa sumnju i traži od njih donošenje nekih odluka. A takvu odgovornost radikalski birač, naučen samo da sluša i izvršava, ne može da podnese. On će pre rezignirano dići ruke od svega.
Čini se da prisustvujemo konačnom krahu nacionalizma kao ideologije i praktične politike.

Peščanik.net, 11.09.2008.
011-495 011-495 18:55 11.09.2008

Re: Jellenice, ipak gresis...

Procenat koji radikali dobijaju na raznoraznim izborima ne govori u prilog teoriji da je njihova ideologija izgubila uporishte u "glasackoj bazi". Pre se vidi da one partije koje pocinju da cinculiraju gube poene, to se desilo SPO,to se deshava DSS-u. Izgleda da za nas kao narod postoje samo varijante "il'si sa mnom il'protiv mene", siroko polje izmedju se ne racuna. Zato se nasi ratovi svode na puko istrebljenje putem klanja,rostiljanja,nabijanja na razanj i sl-da nikom drugom ne padne na pamet slicno ili isto.
Takodje se vidi da su "demokratske" partije shvatile da u doglednoj buducnosti niko iz njih nema ni najmanju shansu da vlada solo pa se odlucuju da se podele izmedju sebe.
Interesantno je da cak ni u najzakletijim demokratskim strankama niko ne napushta poziciju, recimo predsednika stranke kada postane predsednik drzave, sto je na zapadu uobicajeno-strah od pucha iznutra?
MilutinM MilutinM 20:58 11.09.2008

I meni se jebe...

...ali iz drugih razloga. Ali, ne bih sada o tome.

Samo da primetim. Srbija je, manje ili više (u procentima) podeljena na (recimo) napredne i nazadne. Slažem se: napredni su naši, a nazadni su svi oni zli, uključujući i Voju i Tomu i sve njih. I, šta onda? Da li je rešenje da ih sve a) ignorišemo b) pljujemo i pcujemo ... x) eliminišemo? Ima razlike izmedju, ali ni jedno nije rešenje. Ako se na neki način ne izborimo da što više njih ne shvati, ne promeni se, ne nadje neki motiv da pridje NAMA, onda, nema leba. Ostaćemo u nekom procentu mi a u nekom oni.
filvas filvas 21:24 11.09.2008

Re: I meni se jebe...

Resenje je u hegemoniji Demokratske stranke. U politici, medijima, kroz kutlturu, sport i sve vidove javnog delovanja. Naravno, svaki normalan intelektualac ce s razlogom kritikovati ovakvo stanja kao nedopustivo. Kroz 50 godina SRS ce liciti na DS danas i kada konacno dodje do promene vlasti, opoziciju ce ciniti neka zdrava, energicna i civilizovana stranka. Tada cemo biti normalna zemlja bez drasticne klasne podele na "gradjane" i "seljacine" kao danas.

U Japanu je Liberalno Demokratska Partija bila na vlasti bez prekida preko 40 godina.
MilutinM MilutinM 23:57 11.09.2008

Re: I meni se jebe...

MISLIM, DA USVAJAM U SKUPSTINI SSP SA EU SA RADIKALIMA KOJIMA JE RATKO MLADIĆ HEROJ, A DA EU NI PRELAZNI SPORAZUM MOŽDA NECE DA NAM ODMRZNE UPRAVO ŠTO TOG ISTOG MLADIĆA NE HAPSIMO VIŠE. Pa ni pokojni Jozep Heler ne bi bolje. Nadam se i da neko iz EU cita ovaj blog.

A kako ovo zvuči:

Mislim, da usvajam u Skupštini SSP sa EU sa gnjidama koji su uhapsili Radovana Karadžića a ta ista Evropa samo hapsi i ubija Srbe u Hagu i nije nam dala ni malo od onoga što ovi "demokrati" na sva usta obećavaju! Pa pokojni Marti Feldman ne bi bolje. Nadam se da Voja u Hagu čita ovaj blog.
emilijano emilijano 19:26 12.09.2008

Re: I meni se jebe...

MilutinM
MISLIM, DA USVAJAM U SKUPSTINI SSP SA EU SA RADIKALIMA KOJIMA JE RATKO MLADIĆ HEROJ, A DA EU NI PRELAZNI SPORAZUM MOŽDA NECE DA NAM ODMRZNE UPRAVO ŠTO TOG ISTOG MLADIĆA NE HAPSIMO VIŠE. Pa ni pokojni Jozep Heler ne bi bolje. Nadam se i da neko iz EU cita ovaj blog.

A kako ovo zvuči:

Mislim, da usvajam u Skupštini SSP sa EU sa gnjidama koji su uhapsili Radovana Karadžića a ta ista Evropa samo hapsi i ubija Srbe u Hagu i nije nam dala ni malo od onoga što ovi "demokrati" na sva usta obećavaju! Pa pokojni Marti Feldman ne bi bolje. Nadam se da Voja u Hagu čita ovaj blog.

ima sada preca posla,zdere pred konacni strajk gladju.
maksa83 maksa83 19:36 12.09.2008

Re: I meni se jebe...

ma sada preca posla,zdere pred konacni strajk gladju.


Što reče neki komentator B92 vesti: "Ma zabole njega - on je već u Evropi."
jande92 jande92 10:06 12.09.2008

nema olaksanja

Ja Vam se kao i uvek divim na britkoj i recitoj kolumni.
Draga J znate li mozda da lekari koji dosta dugo rade u ustanovama specijalizovanim za lecenje dusevnih bolesnika, posle izvesnog broja godina ''poprime'' neke od karakteristika svojih pacijenata, zato im je i Zakonom zagarantovan beneficirani radni staz i psihijatrijski dodatak u novcu.I ne samo da oni poprime nesto od svojih pacijenata vec to mozete videti i kod njihovih porodica i komsija-tuzno zaista.
tako Vam je i sa SRS, sto ste duze radikal, vi ste bolesniji, napusteniji, usamljeniji... sve dok patologija ne proradi.Ako jos pri tom koristite nove tehnologije u medjusobnim komunikacijama (hag-beograd-zemun SMS konekcija), onda vam moc rasudjivanja i intelektualni dijapazon budu vidno ometeni i skuceni. Nadjete se odjednom iza horizonta, gde je sve drugacije....
filvas filvas 10:42 12.09.2008

Re: nema olaksanja

ne samo da oni poprime nesto od svojih pacijenata vec to mozete videti i kod njihovih porodica i komsija-tuzno zaista.


Netačno, nepotkrepljeno dokazima, uvredljivo... Molim vas, ispravite!
itd.mirkovic itd.mirkovic 23:57 23.09.2008

svi su isti

Svi su isti samo ti nisi, ti si još gora, a svrha i ideja: NEMA JE!

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana