Marko Kraljević po peti put medju Srbima

sentinel26 RSS / 03.01.2009. u 22:40

Sluša tako Marko danima srpske jadikovke, pritislo ih sve što mrda na svijetu, svetski imperijalizam, Vatikani, masoni, silikoni, nebeski fazoni, zemaljski faraoni  i raznorazni ... oni.

 Dojadilo to sve Marku i otide kod Svetoga Petra.

- Slušaj Pero, od muke dodjoh do tebe. Idem dole da Srbima pripomognem, a ko će drugi, ako neću ja, njihova je mudrost je najnovija.

Sv.Petar: - Ne budali Marko, ( odvraća ga ) šta ćeš dole, nisam siguran da će ti se  Srbi  mnogo obradovati.

Marko: - Dobro, čika Pero, pusti me još samo sad.

 Pera se počeša po bradi  pa naredi  dežurnom arhandjelu da mu donese dva paketića. Marko  pomisli da je to neko novo oružje s kojim će biti nadjunak. Kad mu ovaj donese paketiće u njemu su bile najnovije gas maske proizvodene u drevnom Kruševcu.

 Marko: - Šta je to čika Pero ? Koga ću ja s otim moći da pogubim ?

 Pera: - Ma ne, to nije oružje, to je gasna maska iz Lazareva grada, da staviš na glavu ako slučajno, greškom sletiš u okolinu Borskog basena ili Pančeva. Ako ovo odmah ne staviš na nos ugušićeš se u roku od 2 minuta. A očekuju se i neki veliki gasovi iz Rusije.

 Marko: - Pa dobro a šta da radim tamo u toj pustinji ? Ima li tamo koga, nose li svi  ovakve maske i kako se bore s njima ?

 Pera: - Kakvoj pustinji, tamo ima ljudi, ljudima je pustinja u duši, ali nemaju ovakve maske. Oni su se toliko navikli na te otrove, da bi odmah pocrkali ako bi im dovukli malo čistog vazduha, zato ti nemoj da se šališ no čuvaj ovo dobro. Evo ti još jedna za Šarca. Probaj je odmah ovde, a ja odoh da ti potpišem novi  pasoš, nemam poverenja u onog Ivicu.

Natuče Marko onu masku, u kojoj je filter bio neispravan i zapušen, zadrema i zaspa na kratko. Dok je tako Marko dremao usni čudan sanak. A u snu ..... ( čudo nevidjeno ) ...

 Krene dole Marko i od prve aterira na sred Kosova Polja, kod Samodreže.

Gleda  Marko, nigdje žive duše oko njega i odluči se da malo otpočine. Uze plastičnu dvolitasku flašu napuni je vina i natače cuclu na vrh flaše, sličnu onoj kojom Palma hrani žirafu, pa je pruži Šarcu, a sam nagnu tulum te se dobro nakresa.

U tom dolaze mu dve srpske vojvode – vojvoda Vuk i vojvoda Brko.

Vojvode: - O, Marko dobro nam došao, junačko koljeno, sad će nama biti lako da povratimo Kosovo.

Marko: - Kakvo Kosovo - poslednje čega se sećam, čika Pera mi nije pominjao Kosovo, već neki Basen Bor i Pančevačko polje ?

Vojvoda Vuk: - Ma jeste tamo neki  sitan problemčić, ali mi se ne borimo za ljude tamo nego za teritoriju, treba nam Kosovo polje i to prazno.

Marko: - ( gleda ga čudno ) Veliš prazno ( razmišlja Marko i okreće onaj buzdovan oko ruke )..?

Vojvoda Brko: - Jeste potpuno prazno.

Marko: - Pa šta ćemo poslije s njime, da oremo po njemu ?

Vojvoda Vuk: - Jok !  Nećemo da oremo. Mi uopšte ne oremo, ali naš narod stalno drlja.

Marko: - A da sadimo vinovu lozu, da imamo dosta vina ?

Vojvoda Brko:Ne, ne, nećemo ni to !

Marko: - No šta hoćete, recite već jednom ?!

Vojvode Brko i Vuk:  - ( u glas ) Hoćemo kobajagi da upravljamo njime.

Marko: - Šta vam je to kobajagi ?

Vojvoda Brko: - To je da samo piše u knjigama da je naše a da ustvari nije naše.

Gleda ih Marko i ne može da veruje svojim ušima šta je čuo.

Počeša se Marko po bradi i brkovima, uze onaj topuz u ruke i dreknu - Slušajte vas dvojica, ako samo jednom ma’nem ovim topuzom letećete obojica u taj Basen od Bora jal’ u Pančevo - Marš u tri lipe ... !

Od silnog uzbudjenja Marko se probudi, taman kada mu čika Pera pružaše onaj novi biometrijski pasoš.

 - Hvala čika Pero, vrati to tamo i zapiši u te knjige starostavne da je i Marko jednom u životu odustao od junačkoga boja .

 



Komentari (63)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

sentinel26 sentinel26 22:52 03.01.2009

Izvinjavam se

za nedovoljnu preglednost - trudio sam se.
dragoljub92 dragoljub92 23:13 03.01.2009

Re: Izvinjavam se

vidi čoek skim ima poso i da nema vajde da se ponovo bruka
sentinel26 sentinel26 23:17 03.01.2009

Re: Izvinjavam se

dragoljub92
vidi čoek skim ima poso i da nema vajde da se ponovo bruka

A što "ponovo" ?
Ovo je onaj Marko iz pjesama.
dragoljub92 dragoljub92 23:44 03.01.2009

Re: Izvinjavam se

sentinel26
dragoljub92
vidi čoek skim ima poso i da nema vajde da se ponovo bruka

A što "ponovo" ?
Ovo je onaj Marko iz pjesama.

pa mislim on već bio u radojevo vreme,pa sad ponovo,već ima iskustvo čoek
sentinel26 sentinel26 23:55 03.01.2009

Re: Izvinjavam se

dragoljub92
sentinel26
dragoljub92
vidi čoek skim ima poso i da nema vajde da se ponovo bruka
A što "ponovo" ? Ovo je onaj Marko iz pjesama.
pa mislim on već bio u radojevo vreme,pa sad ponovo,već ima iskustvo čoek
Ček, ček !
Pa nije se tada on obrukao, no neko drugi. Nemoj da te ćeram da čitaš Radoja ponovo. :)))
constrictoria92 constrictoria92 23:25 03.01.2009

Doćeralo cara do duvara,

kad je i Marko od nas dig'o ruke...
sentinel26 sentinel26 23:32 03.01.2009

Re: Doćeralo cara do duvara,

constrictoria92
kad je i Marko od nas dig'o ruke...

A dje ti je sad ono: - "Car se maši rukom u trezora, pa izvadi .... !" :)))
constrictoria92 constrictoria92 23:48 03.01.2009

Re: Doćeralo cara do duvara,


A dje ti je sad ono: - "Car se maši rukom u trezora, pa izvadi .... !" :)))


Pre će car da probije duvar, no da se maši rukom u trezora... :)))))))))))))

Šta da reknem: nova vremena - novi carevi...
sentinel26 sentinel26 23:59 03.01.2009

Re: Doćeralo cara do duvara,

constrictoria92
A dje ti je sad ono: - "Car se maši rukom u trezora, pa izvadi .... !" :)))

Pre će car da probije duvar, no da se maši rukom u trezora... :)))))))))))))
Šta da reknem: nova vremena - novi carevi...

Ma u pravu si ovo za nova vremena, ali baš zbog njih, zavisi sa koje strane će Marko da se primakne caru , odospreda ili otpozadi ? :) )
Unfuckable Unfuckable 00:07 04.01.2009

Re: Doćeralo cara do duvara,

ali baš zbog njih, zavisi sa koje strane će Marko da se primakne caru , odospreda ili otpozadi ? :) )


genijalno
možda su Marko & Ekipa rešili da više ne prljaju ruke zemljoradnjom ?
sentinel26 sentinel26 00:19 04.01.2009

Re: Doćeralo cara do duvara,

Unfuckable
ali baš zbog njih, zavisi sa koje strane će Marko da se primakne caru , odospreda ili otpozadi ? :) )
genijalno
možda su Marko & Ekipa rešili da više ne prljaju ruke zemljoradnjom ?

Pa još kada pogledamo ko sve ore, ko drlja a tek ko žanje. Eh! Marko, Marko, ... trebalo da ostaneš !

Samo nije mu ni zamjeriti, čovjek nejma plaćene sovjetnike, inače naučili bi ga oni ko prstom ...
Unfuckable Unfuckable 00:30 04.01.2009

Re: Doćeralo cara do duvara,

a šteta...da kopaju...ko zna koliko NIS -eva bi se još moglo izgraditi....
- pa prodati !
sentinel26 sentinel26 00:42 04.01.2009

Re: Doćeralo cara do duvara,

Unfuckable
a šteta...da kopaju...ko zna koliko NIS -eva bi se još moglo izgraditi....
- pa prodati !

Kad je i Marku slabo išlo oranje, ovoj dvojici još manje.
Oni bi doduše mogli uspješno da okopavaju krompir u Padinburgu. :))
Da bi i sirotinja imala šta da oguli. :))
blackbox92 blackbox92 12:41 04.01.2009

Re: Doćeralo cara do duvara,

sentinel26
constrictoria92
A dje ti je sad ono: - "Car se maši rukom u trezora, pa izvadi .... !" :)))

Pre će car da probije duvar, no da se maši rukom u trezora... :)))))))))))))
Šta da reknem: nova vremena - novi carevi...

Ma u pravu si ovo za nova vremena, ali baš zbog njih, zavisi sa koje strane će Marko da se primakne caru , odospreda ili otpozadi ? :) )

Imaju oni na Kosovu Marka (Jaksića).
Dr M Dr M 13:20 04.01.2009

Re: Doćeralo cara do duvara,

Imaju oni na Kosovu Marka


"Svaki Marko radi naopako,
ovaj Marko zlo i naopako"
AlexDunja AlexDunja 02:35 04.01.2009

...

Počeša se Marko po bradi i brkovima, uze onaj topuz u ruke i dreknu - Slušajte vas dvojica, ako samo jednom ma’nem ovim topuzom letećete obojica u taj Basen od Bora jal’ u Pančevo - Marš u tri lipe ... !

ko me kleo, nije dangubio.
sentinel26 sentinel26 10:46 04.01.2009

Re: ...

AlexDunja
Počeša se Marko po bradi i brkovima, uze onaj topuz u ruke i dreknu - Slušajte vas dvojica, ako samo jednom ma’nem ovim topuzom letećete obojica u taj Basen od Bora jal’ u Pančevo - Marš u tri lipe ... !
ko me kleo, nije dangubio.

Kao poznati borac za ljudska prava iz narodnih pjesama, Marko je mislio da ga ova dvojica zezaju, a "krivica" se može "pripisati" i čika Peri što ga nije informisao, a možda je i on neobaviješten, ne radi mu internet ? :))

NNN NNN 03:14 04.01.2009

Ostavi se Marko četovanja

Epski!
To volem.
sentinel26 sentinel26 10:54 04.01.2009

Re: Ostavi se Marko četovanja

NNN
Epski!To volem.
Šta će siromah, slušajući svakodnevne povike - "A ko će drugi, ako nećeš ti!", dojadilo mu, pomislio da je došao i njegov čas da se poslije dužeg vremena pokaže da nije za penziju, kad ono mućak ...
A možda će se čovjek učlaniti u PUPS kad sazna za njihova djela. Ne se znae ...
Dr M Dr M 11:20 04.01.2009

Re: Ostavi se Marko četovanja

Ostavi se Marko četovanja


...no se primi, Marko, blogovanja:))
sentinel26 sentinel26 11:35 04.01.2009

Re: Ostavi se Marko četovanja

Dr M
Ostavi se Marko četovanja
...no se primi, Marko, blogovanja:))

Doktore, ideja nije loša, no čekam da mu čika Pera uvede ADSL i gore njegov telekom nešto trokira.
loader loader 12:36 04.01.2009

Junak-Vazal-Superstar-SuperHik

Više no odlično, Sentinel. Duhovito (toga uvek manjka) I, pregledno je, sasvim, bez brige.

Ma, da. Uvek se šuškalo da je matori Pera veoma mudar tip, a da je Marko teška vinopija i da je prek samo na jeziku, ali ideološki nestalan, pa mu akcioni plan uvek stoji na početnoj tački.

Nego, samo da vam u blog ne provale dežurni branitelji kosovskih starojunačkih i novojunačkih vrednosti, ili oni koji sebe, nervirajući Grke, makedonskim imenom nazivaju, pa i samog Marka u tu felu meću. Mislim, da ne zanovetaju što ste im ga re-etnizovali, srpske prefikse mu dodavši :))

Bilo bi lepo da se javi što više Borana i Pančevaca, da čujemo kako njima izgleda zagađenje kroz epsku prizmu. I, vide li kroz taj svoj vazduh sve do južne kosovske granice?
sentinel26 sentinel26 13:32 04.01.2009

Re: Junak-Vazal-Superstar-SuperHik

loader
Više no odlično, Sentinel. Duhovito (toga uvek manjka) I, pregledno je, sasvim, bez brige.

Ma, da. Uvek se šuškalo da je matori Pera veoma mudar tip, a da je Marko teška vinopija i da je prek samo na jeziku, ali ideološki nestalan, pa mu akcioni plan uvek stoji na početnoj tački.

Nego, samo da vam u blog ne provale dežurni branitelji kosovskih starojunačkih i novojunačkih vrednosti, ili oni koji sebe, nervirajući Grke, makedonskim imenom nazivaju, pa i samog Marka u tu felu meću. Mislim, da ne zanovetaju što ste im ga re-etnizovali, srpske prefikse mu dodavši :))

Bilo bi lepo da se javi što više Borana i Pančevaca, da čujemo kako njima izgleda zagađenje kroz epsku prizmu. I, vide li kroz taj svoj vazduh sve do južne kosovske granice?

Hvala za ovaj sjajni komentar.
Iskreno rečeno, i ja očekujem da se bar od Pančevaca neko javi, no ima vremena.

Ovo za "nerviranje" Grka, zar se ne čini da mi imamo više grčkih no makedonskih navijača ? Ili su ovi prvi samo bučniji pa sam ja u zabludi?

blackbox92 blackbox92 12:48 04.01.2009

Marko i Kosovo

Baš nam nešto slično, koliko se Marko stvarno borio protiv Turaka, toliko je i Kosovo stvarno Srbija, a koliko je Marko mitski borac protiv Turaka , toliko i Kosovo ostaje mitski naše.
Lepo je maštati i živeti u mitovima ali, bi bilo bolje da se podrudimo da bolje živimo u stvarnosti a onda bi mogli i lakše da maštamo o mitovima. Sve pod uslovom, da se mitovi ne shvataju kao podmićivanje.
loader loader 12:58 04.01.2009

Re: Marko i Kosovo

koliko se Marko stvarno borio protiv Turaka
Uh, Bckbx, gde sad to pitanje ..!? :) Sad kad je najkritičnije po nacionalni interes! Marko Mrnjavčević se u onoj zreloj fazi svoje karijere borio kao turski vazal. Dakle, na strani Turaka. Ne da bi ga danas ovdašnji "Todorovići" ispljuvakali.. :)) Čudi me da ne pozivaju na zabranu ili bojkot izdajničkih epskih pesama u kojima se neverni Marko pominje kao navodni borac protiv Turaka.. :)
Dr M Dr M 13:24 04.01.2009

Re: Marko i Kosovo

Marko Mrnjavčević se u onoj zreloj fazi svoje karijere borio kao turski vazal. Dakle, na strani Turaka.


Strani placenik:))
blackbox92 blackbox92 13:35 04.01.2009

Re: Marko i Kosovo

Dr M
Marko Mrnjavčević se u onoj zreloj fazi svoje karijere borio kao turski vazal. Dakle, na strani Turaka.


Strani placenik:))

Izdajnik i strani plaćenik.
sentinel26 sentinel26 13:42 04.01.2009

Re: Marko i Kosovo

blackbox92
Baš nam nešto slično, koliko se Marko stvarno borio protiv Turaka, toliko je i Kosovo stvarno Srbija, a koliko je Marko mitski borac protiv Turaka , toliko i Kosovo ostaje mitski naše.
Lepo je maštati i živeti u mitovima ali, bi bilo bolje da se potrudimo da bolje živimo u stvarnosti a onda bi mogli i lakše da maštamo o mitovima. Sve pod uslovom, da se mitovi ne shvataju kao podmićivanje.

Prijatelju, često razmišljam ima li razlike izmedju glagola "podmićivati" i "mitomaniti". Svi kažu da je ima.

Onaj drugi Marko, čiji su se ratnici borili u Muratovoj i Bajazitovoj vojsci ( prije i poslije Markove pogibije ) taj je nečiji tudji, možda makedonski, a ovaj iz pjesama, čiju epizodu uzaludnog slijetanja na zemlju sam ja opisao jeste "domaći" i njega niko ne smije da dira.
blackbox92 blackbox92 13:40 04.01.2009

Dopuna

A tek kad su čika Peri rekli o svađama u SPC, koliko ima lažnih vernika, šta rade pojedine vladike, episkopi, popovi, i sam je savetovao Marku da ne ide jer je svaki trud uzalud.
sentinel26 sentinel26 13:48 04.01.2009

Re: Dopuna

blackbox92
A tek kad su čika Peri rekli o svađama u SPC, koliko ima lažnih vernika, šta rade pojedine vladike, episkopi, popovi, i sam je savetovao Marku da ne ide jer je svaki trud uzalud.

Pa nije stigao ni da mu kaže, a mislim da mu to ne bi ni rekao, jer Marko i nije poznat kao veliki vjernik.

P.s. Vidio sam i uklonio sam jedan triplikat. Dešavalo se i meni neki put da me comp.ne sluša.
blackbox92 blackbox92 13:58 04.01.2009

Re: Dopuna

sentinel26
blackbox92
A tek kad su čika Peri rekli o svađama u SPC, koliko ima lažnih vernika, šta rade pojedine vladike, episkopi, popovi, i sam je savetovao Marku da ne ide jer je svaki trud uzalud.

Pa nije stigao ni da mu kaže, a mislim da mu to ne bi ni rekao, jer Marko i nije poznat kao veliki vjernik.

P.s. Vidio sam i uklonio sam jedan triplikat. Dešavalo se i meni neki put da me comp.ne sluša.

Ma mislio sam da ga upozori sa kakvim sve tipovima može imati posla.
Dr M Dr M 14:07 04.01.2009

Re: Dopuna

A tek kad su čika Peri rekli o svađama u SPC, koliko ima lažnih vernika, šta rade pojedine vladike, episkopi, popovi, i sam je savetovao Marku da ne ide jer je svaki trud uzalud.


Iz izvora bliskih nebeskim poslovima- Marko nece da ide bez buzdovana a sv. Pera tvrdi da tamo vec ima previse buzdovana i da je suvisan jos jedan. Takodje, Marko nece da jezdi na Sarcu, trazi jeep, da bude IN.
Pregovori su u toku...
sentinel26 sentinel26 14:30 04.01.2009

Re: Dopuna

Dr M
A tek kad su čika Peri rekli o svađama u SPC, koliko ima lažnih vernika, šta rade pojedine vladike, episkopi, popovi, i sam je savetovao Marku da ne ide jer je svaki trud uzalud.
Iz izvora bliskih nebeskim poslovima- Marko nece da ide bez buzdovana a sv. Pera tvrdi da tamo vec ima previse buzdovana i da je suvisan jos jedan. Takodje, Marko nece da jezdi na Sarcu, trazi jeep, da bude IN.
Pregovori su u toku...

Pregovori su u teškoćama, a Marko, ljutit što mu ne daju naj-naj-bolji-jeep, hoće da podnese tužbu SB UN-a da donesu odluku da ovi vladike voze jeep-ove nelegalno.
Dr M Dr M 14:41 04.01.2009

Re: Dopuna

ovi vladike voze jeep-ove nelegalno.


...al` bas im leglo:))
sentinel26 sentinel26 15:06 04.01.2009

Re: Dopuna

Dr M
ovi vladike voze jeep-ove nelegalno.
...al` bas im leglo:))
Leglo, leglo.
Obzirom da je TV B92 ( od nekih vladika ) proglašena za "najnecrkveniju TV na Balkanu" ustručavam se da pričam o ovom "leganju", jer bi i blog mogao slično "priznanje" da dobije i to ne za Balkan no za vascijelu Jevropu.

blackbox92 blackbox92 12:16 05.01.2009

Re: Dopuna

sentinel26
Dr M
ovi vladike voze jeep-ove nelegalno.
...al` bas im leglo:))
Leglo, leglo.
Obzirom da je TV B92 ( od nekih vladika ) proglašena za "najnecrkveniju TV na Balkanu" ustručavam se da pričam o ovom "leganju", jer bi i blog mogao slično "priznanje" da dobije i to ne za Balkan no za vascijelu Jevropu.


Vladika je rekao da je B92 "najžuća" televizija a ako to znači i "najnecrkvenija", znači li to da vladika smatra sve koji su "žuti" "sotonama i šejtanima"a oni se jadnici ubiše dokazujući suprotno. Znači li to da im ne veruje iako više naglašavaju svoju pravoslavnu no socijalnu i levocentričnu orjentaciju.
blackbox92 blackbox92 13:41 04.01.2009

Dopuna

izvinjavam se, drugi duplikat, molim obrišite.
jeremija92 jeremija92 17:35 04.01.2009

?

Kako peti put?
Trebalo bi treći put - kod Radoja, pa ovde na blogu.:)
sentinel26 sentinel26 17:46 04.01.2009

Re: ?

jeremija92
Kako peti put?
Trebalo bi treći put - kod Radoja, pa ovde na blogu.:)

E Jeremija, dolazio je on neki put inkognito, ne znam da li smijem detalje da iznosim ?
Moram da pitam, ali da znaš to je strogo povjerljivo, ako obećaš da nećeš poslije nikome da pričaš.

jeremija92 jeremija92 17:52 04.01.2009

Re: ?

E, ako je strogo poverljivo, bolje mi nemoj pričati, negde ću da se izlanem.:))
maya.sangoma maya.sangoma 18:30 04.01.2009

Re: ?

Sentinel , Kakvav kreativni pokusaj : Kroz usta marka Kraljevica progovoriti o aktuelnim problemima nase domovine . Da sam znala da ovakav dobar blog pises ,sinoc bih ti ,da ne trepnem ,obecala DVE plavuse .
Hahaha . Sentinel , odusevio si me !!!
Nemoj sad , posle ovakve hvale , da ne navratis na moj blog za docek Srpske Nove godine .
sentinel26 sentinel26 18:36 04.01.2009

Re: ?

maya.sangoma
Sentinel , Kakvav kreativni pokusaj : Kroz usta marka Kraljevica progovoriti o aktuelnim problemima nase domovine . Da sam znala da ovakav dobar blog pises ,sinoc bih ti ,da ne trepnem ,obecala DVE plavuse .
Hahaha . Sentinel , odusevio si me !!!
Nemoj sad , posle ovakve hvale , da ne navratis na moj blog za docek Srpske Nove godine .
Važi Maya, samo ja sada imam svedoke šta si obećala i to neutralne.

Će da se javim i to iz jedne velike evropske metropole.
mirelarado mirelarado 18:26 04.01.2009

Šta će nama Marko?

Naučila njega ostarela majka da ne sudi ni po babu ni po stričevima, a ovde je druga postala sudija... Ništa bez baba i stričeva... Morao bi, sirotan, da se prikloni carstvu neke od stranaka na vlasti.
sentinel26 sentinel26 18:52 04.01.2009

Re: Šta će nama Marko?

mirelarado
Naučila njega ostarela majka da ne sudi ni po babu ni po stričevima, a ovde je druga postala sudija... Ništa bez baba i stričeva... Morao bi, sirotan, da se prikloni carstvu neke od stranaka na vlasti.
U pravu si. Ko zna šta bi se desilo. Možda bi umjesto sudijskog čekića morao buzdovan da koristi.

Ja sam prvobitno htio da Marka u priči dovedem u Pančevo, no sam odustao, jer sam shvatio da bi upali u teške i nerješive probleme.

Marko gore živi u raju, a gradjani Pančeva i bliže okoline imaju pakao na zemlji i ni onaj "gore" im neće biti teži.
Teško bi se sporazumjeli oko ciljeva.

Drugo on bi u toj borbi bio usamljen, bez podrške, jer je ovdje Kosovo tzv. "Nulti problem", žurnal u svakom filmu, prvi čin u svakoj drami, operi, prva stranica u svim novinama, ono je i povečerje i jutrenje i dok se ono ne riješi ne može ništa drugo da dodje na red.
Doživotna tačka dnevnog reda svih zasijedanja svih organa, ( da prostiš ).

Grehota bi bilo ( a ja nijesam htio da dozvolim ) da Marko pred odlazak u zasluženu penziju doživi neuspjeh.
Ups. Ova posljednja vijest nije još za širu javnost, pa te molim pripazi, čuo sam da se sreski špijuni motaju okolo bloga.

mirelarado mirelarado 19:01 04.01.2009

Re: Šta će nama Marko?

Ups. Ova posljednja vijest nije još za širu javnost, pa te molim pripazi, čuo sam da se sreski špijuni motaju okolo bloga.


Ne brini, vest je samo za najuži krug, a ja te špijune odmah nanjušim.
Sve drugo što si rekao je tačno, nažalost. "Pitanje svih pitanja" je odličan izgovor za naš omiljeni sport: da se ništa ne radi i ništa ne menja.
gorio92 gorio92 22:30 04.01.2009

Re: Šta će nama Marko?

Drugo on bi u toj borbi bio usamljen, bez podrške, jer je ovdje Kosovo tzv. "Nulti problem", žurnal u svakom filmu, prvi čin u svakoj drami, operi, prva stranica u svim novinama, ono je i povečerje i jutrenje i dok se ono ne riješi ne može ništa drugo da dodje na red.
Doživotna tačka dnevnog reda svih zasijedanja svih organa, ( da prostiš ).

A ovi naši, što kao rešavaju, Boga mole i sve čine da se ništa ne reši.
Da bi posla imali, pošto samo nerešavati znaju.
Unfuckable Unfuckable 22:54 04.01.2009

Re: Šta će nama Marko?

Ja sam prvobitno htio da Marka u priči dovedem u Pančevo, no sam odustao, jer sam shvatio da bi upali u teške i nerješive probleme.

potpuno tačno :
Marko je navikao da se roka sa Turcima a ne sa Rusima
sentinel26 sentinel26 23:06 04.01.2009

Re: Šta će nama Marko?

Unfuckable
Ja sam prvobitno htio da Marka u priči dovedem u Pančevo, no sam odustao, jer sam shvatio da bi upali u teške i nerješive probleme.

potpuno tačno :
Marko je navikao da se roka sa Turcima a ne sa Rusima

Naravno, svašta bi tu moglo da se izrodi a ja nijesam želio da Marko doživi neuspjeh.

On mora da ima oproštajni dvoboj prije odlaska u zasluženu nacionalnu penziju ( ime protivnika se, zbog potkupljivanja, drži u tajnosti ).

Upravo mi "insajderi" javljaju da su iz one agencije NODIS "prijetili" nekim blogerima iz Bora da se ne javljaju ovdje ni slučajno.
Dragan Jakovljević. Dragan Jakovljević. 21:31 04.01.2009

Cestitam!

Dobro je sto je odustao. Taman sam strahovao da ce, ako krene, Hag poceti da mu se mota oko topuza.
Odlicna prica, cestitam!
sentinel26 sentinel26 21:43 04.01.2009

Re: Cestitam!

Dragan Jakovljević.
Dobro je sto je odustao. Taman sam strahovao da ce, ako krene, Hag poceti da mu se mota oko topuza.
Odlicna prica, cestitam!
Ma Hag za Marka nije neki opasan problem, on za to ima spremljeno rješenje, no ne smijem da pričam, motaju se ovi "sreski špijuni" naokolo, a izgleda da Haganlije imaju svojeg "insajdera" gore negdje u okolini čika Pere.

Zadužili smo neke novinare iz čuvenog časopisa NAN(. ..), da ga pronadju i objave njegove jatake koji ga kriju.
Za svaki slučaj angažovali smo i čuvene bezbednosne agencije USAN i NODIS da pripomognu i da budu u pripravnosti.


dunja73 dunja73 21:45 04.01.2009

Re: Cestitam!

Tekst je odlican,a ja bih stavila akcenat na ovo ,,treba nam Kosovo ali prazno,,aluzija ocigledno ,hoces nam pojasniti ...


sentinel26 sentinel26 21:58 04.01.2009

Re: Cestitam!

dunja73
Tekst je odlican,a ja bih stavila akcenat na ovo ,,treba nam Kosovo ali prazno,,aluzija ocigledno ,hocete nam pojasniti ...
Da li sam ja razumio, da imaš sugestiju li možda pitanje ?
dunja73 dunja73 11:45 05.01.2009

Re: Cestitam!


sentinel26

dunja73Tekst je odlican,a ja bih stavila akcenat na ovo ,,treba nam Kosovo ali prazno,,aluzija ocigledno ,hocete nam pojasniti ...Da li sam ja razumio, da imaš sugestiju li možda pitanje ?

Da li sam ja razumio, da imaš sugestiju li možda pitanje ?



Pa vise imam pitanje ,zasto se vise puta kaze ,,potpuno prazno,, ? Vojvoda Brko ili je popio koju pa ne zna sta prica ili namesta Marku den Hag .

Licno ne volim ovakve tekstove jer prikazuju ,,iskrivljenu sliku,,,cak mi ovo nije ni ..ko sala na svoj racun,, vec na racun Srpske epike i humora ,provlacenje neceg treceg.

i ono ,,cika Pero,,???
sentinel26 sentinel26 13:04 05.01.2009

Re: Cestitam!

dunja73
Pa vise imam pitanje ,zasto se vise puta kaze ,,potpuno prazno,, ? Vojvoda Brko ili je popio koju pa ne zna sta prica ili namesta Marku den Hag .

Licno ne volim ovakve tekstove jer prikazuju ,,iskrivljenu sliku,,,cak mi ovo nije ni ..ko sala na svoj racun,, vec na racun Srpske epike i humora ,provlacenje neceg treceg.
i ono ,,cika Pero,,???
Da probam:
- Vojvoda Brko, pio ne pio, ne želi ni da razgovara sa ljudima tamo. Njegov šef i njihove kolege žele da se u teftere upiše samo teritorija ali ne i ljudi.
- Humor - šale na svoj račun a u vezi epike se ne može podijeliti - pa ovo treba a ovo ne treba. U pjesmama Marko Kraljević je opisan kao narodni borac za istinu i pravdu, a kao istorijska ličnost bio je turski vazal i ratovao zajedno sa njima i za njihov račun i tako je i poginuo.

- Normalno je da se Marko kao lijepo vaspitan junak Sv.Petru obraća sa Čika Pero - a većina ne može uopšte ni da mu se obrati ( rekoše neki ). Marko iz pjesama se ne može dovoditi u vezu sa Hagom.

- Na kraju da kažem da humor nije bio usmjeren ka Marku da bismo mijenjali svoje sudove o njemu i "njegovim" pjesmama već da se nasmijemo nečemu drugom.

Zanimljivo za ti Bor i Pančevo nijesu zapali za oko, a oni su u središtu ove priče. Onih nekoliko malih oštrica kritike odnose se upravo na te dvije situacije.
dunja73 dunja73 14:04 05.01.2009

Re: Cestitam!

Ocigledno da smo na razlicitim talasnim duzinama ,moram priznati ,uz sve napore ,,ne pase mi nista jedno sa drugim,,

Ekologiji dajem uvek primarno mesto,ali to gradjani prvo moraju resiti na nivou svojih gradova .
sentinel26 sentinel26 15:59 05.01.2009

Re: Cestitam!

dunja73
Ocigledno da smo na razlicitim talasnim duzinama ,moram priznati ,uz sve napore ,,ne pase mi nista jedno sa drugim,,
Ekologiji dajem uvek primarno mesto,ali to gradjani prvo moraju resiti na nivou svojih gradova .

Jasno je, zalažeš se da gradjani sami riješe "sitan" ekološki problem.
Ne protivim se ali i ne vjerujem da je to posao za gradjane, a još manje da oni to mogu.

gorio92 gorio92 22:21 04.01.2009

Progledao

Bog je od Srba poodavno digao ruke, a Marko, ko zna, da nije sreo Vuka, možda mu se oči još nebi otvorile.
sentinel26 sentinel26 22:39 04.01.2009

Re: Progledao

gorio92
Bog je od Srba poodavno digao ruke, a Marko, ko zna, da nije sreo Vuka, možda mu se oči još nebi otvorile.
Marko je pomislio da ga Vuk i Brko zezaju ili da buncaju i razmišljao je da ih malo mlatne topuzom po glavi da se probude, ali od njih ne bi ostalo ništa.

Ko bi mu poslije povjerovao da se susreo sa dvojicom čuvenih junaka ?
Morao bi da se zakune s kapom na lijevom koljenu.

dunja73 dunja73 01:53 06.01.2009

Re: Progledao



Kako sa kapom na levom kolenu ?
Morao bi da se zakune s kapom na lijevom koljenu.

blackbox92 blackbox92 12:27 05.01.2009

Pre će Marko na Miroč planinu

Možda je Marko već stigao na Miroč planinu čim je čuo izjavu onog rumunskog ministra koji nešto bulazni o rumunskoj iliti vlaškoj manjini u istočnoj Srbiji, a Marko se lično, rame uz rame ,sa Turcima borio da ih još tada učini Srbima ili ih neće biti.
Ali sve mislim , nije ni Marko naivan.Ko god je napustio Balkan, bilo da je otišao u Zapadnu Evropu, Ameriku, Australiju ili na nebesa, ne pada mu na pamet da se vraća.
Eto taman smo mogli da kažemo da je Rumunija jedina susedna zemlja sa kojom nisu narušeni odnosi, kad ono njihov ministar poteže vlaško pitanje. Ispašće na kraju da ćemo ipak najbolje odnose imati sa Kosovom, em to svi žele, em nam se interesi podudaraju samo što ih različito shvatamo.
sentinel26 sentinel26 16:11 05.01.2009

Re: Pre će Marko na Miroč planinu

blackbox92
Možda je Marko već stigao na Miroč planinu čim je čuo izjavu onog rumunskog ministra koji nešto bulazni o rumunskoj iliti vlaškoj manjini u istočnoj Srbiji, a Marko se lično, rame uz rame ,sa Turcima borio da ih još tada učini Srbima ili ih neće biti.
Ali sve mislim , nije ni Marko naivan.Ko god je napustio Balkan, bilo da je otišao u Zapadnu Evropu, Ameriku, Australiju ili na nebesa, ne pada mu na pamet da se vraća.
Eto taman smo mogli da kažemo da je Rumunija jedina susedna zemlja sa kojom nisu narušeni odnosi, kad ono njihov ministar poteže vlaško pitanje. Ispašće na kraju da ćemo ipak najbolje odnose imati sa Kosovom, em to svi žele, em nam se interesi podudaraju samo što ih različito shvatamo.

Prvo da rečem da nemam tetku u Rumuniji. ( Zbog lijekova. :)) )

Ne vjerujem da bi Marko pristao da se bavi takvim pitanjima, kod njega je nešto drugo na prvome mjestu.

To što odnosi sa Rumunijom nijesu još poremećeni, ne znači mnogo, ima vremena. Vlasi iz Istočne Srbije ne prihvataju ponudu da budu Rumuni, to visi već duže vrijeme. Samo imaju Rumuni jedan drugi (za njih lakši ) problem koji će da dignu na nivo EU prije ovoga .
Biće "iznenadjenja" za nekoga ( njima se ne žuri ) ali o tome bolje nekom drugom prilikom.

Gichi Gichi 20:00 05.01.2009

Senzacionalno

Mislim da bi mogao da pises za Kurir ili Press, i oni tako imaju seznacionalne naslove za uzasne tekstove

Nemo' ljutis
sentinel26 sentinel26 21:04 05.01.2009

Re: Senzacionalno

Gichi
Mislim da bi mogao da pises za Kurir ili Press, i oni tako imaju seznacionalne naslove za uzasne tekstove
Nemo' ljutis
Bože sačuvaj.
Fala na ponudi. Imam i boljnih ponuda od ove tvoje no su mi čist višak.

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana