Društvo| Mediji

Ogradjivanje FK „Partizan“ i NUNS

sentinel26 RSS / 17.12.2009. u 22:31

Udruženje koje je registrovano pod poznatim imenom Nezavisno udruženje novinara Srbije (skraćeno: NUNS ) uputilo je protestno pismo upravi FK “Partizan” sa molbom da se ogradi od ponašanja svojih navijača na posljednjoj utakmici UEFA Partizan – Šahtjor.

Navijači  FK “Partizan” su na  tribine donijeli golu lutku, igrali se njome, predstavljajući je kao Brankicu Stanković, imitirajući silovanje uz pjevanje pjesmice:

Otrovna si kao zmija, proći ćeš kao Ćuruvija”.

Izvor - Blic : NUNS traži od Uprave Partizana da udalji izgrednike

„Nezavisno udruženje novinara Srbije (NUNS) zatražilo je danas od Uprave fudbalskog kluba Partizan da se ogradi od nasilnika koji javno prete smrću novinarki Brankici Stanković  i da im ne dopusti ulazak na stadion.“

Ogradjivanje od ovih navijača je odavno u  isključivoj nadležnosti organa krivičnog godjenja i posljednje slovo te riječi se izgovara kada škljocne brava na vratima sa rešetkama..

Ja se gospodo ogradjujem od  FK „Partizan“ i od vas iz NUNS-a (džumre koliko vas ima).

Što se upravljanja ovim klubom tiče, trenutno je za raju opijenu ovim nacionalnim sportom najzanimljivije ko će da sjedne u fotelju - kandidat DS ili SPS-a .

Za sve njih ovdje treba hitno jedna Margaret Tačer.

Taj klub mora sve naredne utakmice ove takmičarske sezone da igra bez publike..

 

O ostalim aktivnostima ovih tzv. "navijačkih" grupa već je bilo mnogo riječi.. 

 

 

 



Komentari (75)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

adam weisphaut adam weisphaut 22:45 17.12.2009

Potpis

Taj klub mora sve naredne utakmice ove takmičarske sezone da igra bez publike..

i sto se mene tiče i da se prebaci u niži rang takmičenja.
Navijač Partizana,
bivši.
Supermod Supermod 00:22 18.12.2009

Insajder: (Ne)moć države

1. deo




2. deo

sentinel26 sentinel26 00:25 18.12.2009

Re: Insajder: (Ne)moć države

Supermod
1. deo
2. deo
Hvala na pomoći..
flow flow 22:50 17.12.2009

Replika

Taj klub mora sve naredne utakmice ove takmičarske sezone da igra bez publike..


Potpuno neodgovarajuci predlog kazne. Zna se ko je "pevao" i radio, zna se koja je grupa to organizovala - nek se kazni oni. Kao i svi slicni. Ne trebaju inace svi navijaci Partizana koji nisu krivi, iako sam Zvezdas. Zasto da se ucini prvenstvo neregularnim. Tako da jeste veliki problem sa navijacima ali sa ovakvim predlozima kaznjavanja - cista glupost.
sentinel26 sentinel26 22:56 17.12.2009

Re: Replika

flow
Taj klub mora sve naredne utakmice ove takmičarske sezone da igra bez publike..

Potpuno neodgovarajuci predlog kazne. Zna se ko je "pevao" i radio, zna se koja je grupa to organizovala - nek se kazni oni. Kao i svi slicni. Ne trebaju inace svi navijaci Partizana koji nisu krivi, iako sam Zvezdas. Zasto da se ucini prvenstvo neregularnim. Tako da jeste veliki problem sa navijacima ali sa ovakvim predlozima kaznjavanja - cista glupost.
O regularnosti prvenstva ne bih jer ne znam sva pravila.
Ima istine i tome da bi ovakvu kaznu osjetili i neki nevini. A zar u ad-hok zabranama igre pred publikom na 1-2 utakmice nije kažnjavanje i nevinih a primjenjuje se često i ne samo kod nas ?

Ako su na završetku košarkaške utakmice igrači skakali od radosti dok su navijači pjevali pjesme Brankici, pa se rukovodioci izjasnili da tu ne vide ništa rdjavo, već samo vid radovanja igrača zbog pobjede onda smo daleko otišli..

flow flow 23:37 17.12.2009

Re: Replika

O regularnosti prvenstva ne bih jer ne znam sva pravila.

Ne redi se o pravilima igre ali skoro svako zna da je veca sansa pobede ako je tim bodren od navijaca.

Ima istine i tome da bi ovakvu kaznu osjetili i neki nevini. A zar u ad-hok zabranama igre pred publikom na 1-2 utakmice nije kažnjavanje i nevinih a primjenjuje se često i ne samo kod nas ?


Da je predlozene 1-2 utakmice kao kazna o tome moze i da bude razgovora ali receno je
..ove takmičarske sezone ..
stefan.hauzer stefan.hauzer 01:38 18.12.2009

Re: Replika

Potpuno neodgovarajuci predlog kazne. Zna se ko je "pevao" i radio, zna se koja je grupa to organizovala - nek se kazni oni. Kao i svi slicni.

Zna se i ko ih podrzava u svemu tome!Kako i jedne tako i druge...ne treba nam valjda Heisel da bi se opametili?!
veliot veliot 23:07 17.12.2009

Tadiću...

...treba smesta da izađeš u javnost i objasniš nam kako je došlo do toga da nam se kosti lede dok gledamo Insajder, a ti praviš farsu sa šampanjcem i šatro plaćaš neku kaznu dok divljaci haraju.

PS. Konačno je neko javno povezao navijače, paradu, Tatona i američku ambasadu. Samo slepi nisu mogli ili hteli da uvide tu vezu, a slepih je na žalost mnogo.
sentinel26 sentinel26 23:19 17.12.2009

Re: Tadiću...

veliot
...treba smesta da izađeš u javnost i objasniš nam kako je došlo do toga da nam se kosti lede dok gledamo Insajder, a ti praviš farsu sa šampanjcem i šatro plaćaš neku kaznu dok divljaci haraju.
PS. Konačno je neko javno povezao navijače, paradu, Tatona i američku ambasadu. Samo slepi nisu mogli ili hteli da uvide tu vezu, a slepih je na žalost mnogo.
Dobro promjećeno.

Naravno, ovo sa šampanjcem je od početka bila igra na koju je nasjeo jedan dio javnosti.

P.S. Poslije samo nekoliko minuta dobio sam jednu PP poruku da nije trebalo da pišem..
jaksa scekic jaksa scekic 23:19 17.12.2009

Re: Tadiću...

veliot
...treba smesta da izađeš u javnost i objasniš nam kako je došlo do toga da nam se kosti lede dok gledamo Insajder, a ti praviš farsu sa šampanjcem i šatro plaćaš neku kaznu dok divljaci haraju.

PS. Konačno je neko javno povezao navijače, paradu, Tatona i američku ambasadu. Samo slepi nisu mogli ili hteli da uvide tu vezu, a slepih je na žalost mnogo.


Docice se polako jednog dana do saznanja da su ovi oko "neobavestenog" Kostunice i njegovog sefa kabineta nacinili vise stete Srbiji i narodu za onoliko koliko su bili na vlasti ( i posle) nego neki za deset pa i vise godina.

Preporuka
flow flow 23:33 17.12.2009

Re: Tadiću...

Docice se polako jednog dana do saznanja da su ovi oko "neobavestenog" Kostunice i njegovog sefa kabineta nacinili vise stete Srbiji i narodu za onoliko koliko su bili na vlasti ( i posle) nego neki za deset pa i vise godina.


Pa ako opet gledamo TV Dnevnik koji ste vi uredijvali i vodili moze da se desi tako. Samo malo morgen (da citiram vam sefa) da ce to da se desi dok smo neki od nas zivi. Totalno neuporedivo porediti stete. Tih 10-tak godina srama i pada Srbije 90-ih tesko moze da iko spere, ili zemeni teze, pa cak ni "talentovani" agitprop Milosovicevog rezima.
corn mouth corn mouth 23:35 17.12.2009

Re: Tadiću...

DSS podneo tužbu protiv Marka Karadžića
Tanjug | 17.12.2009. - 16:21

Demokratska stranka Srbije podnela je danas tužbu protiv državnog sekretara u Ministarstvu za ljudska i manjinska prava Marka Karaždića zbog toga što je tu stranku nazvao neonacističkom, a Karadžić smatra da je način na koji je okarakterisao tu stranku opravdan.

Karadžić je gostujući na TV B92, 11. decembra, zbog DSS-ove kritike Statuta Vojvodine tu partiju nazvao neonacističkom organizacijom, navodi se u današnjem saopštenju te stranke i dodaje da DSS zbog takve izjave zahteva od premijera Mirka Cvetkovića da smeni državnog sekretara.
Karadžić je danas Tanjugu, reagujući na podnošenje tužbe, izjavio da se DSS još "nijednom nije izvinila građanima Republike Srbije koji nisu srpske nacionalnosti, a za koje smatra da treba da budu gradjani drugog reda, odnosno da nisu istog ranga sa Srbima" i dodao da će predstavnici stranke "pred sudom morati objasne svoje stavove i upute izvinjenje gradjanima Srbije".
Državni sekretar je objasnio da je on u emisiji reagovao na tekst na Internet strani DSS pod nazivom "Separatistička priroda Statuta AP Vojvodine" u kome piše da se Statutom "nacionalne manjine, ne samo dovode u istu ravan sa srpskim narodom, već se stvara i pravni osnov za njihovu konstitutivnost u AP Vojvodini".
"Mi smo na to reagovali, jer to nije dopustivo u demokratskom društvu, da parlamentarna politička stranka propagira superiornost, odnosno nadmoć jedne nacionalnosti u odnosu na druge", rekao je on i dodao da je to "Sramota za Srbiju".
"Mislim da u ovoj zemlji ljudi moraju pravim imenom da nazivaju stvari, da bi zaista mogli i da promenimo sve ono što ne valja u ovom društvo", poručio je Karadžić.
jaksa scekic jaksa scekic 23:37 17.12.2009

Re: Tadiću...

flow
Docice se polako jednog dana do saznanja da su ovi oko "neobavestenog" Kostunice i njegovog sefa kabineta nacinili vise stete Srbiji i narodu za onoliko koliko su bili na vlasti ( i posle) nego neki za deset pa i vise godina.


Pa ako opet gledamo TV Dnevnik koji ste vi uredijvali i vodili moze da se desi tako. Samo malo morgen (da citiram vam sefa) da ce to da se desi dok smo neki od nas zivi. Totalno neuporedivo porediti stete. Tih 10-tak godina srama i pada Srbije 90-ih tesko moze da iko spere, ili zemeni teze, pa cak ni "talentovani" agitprop Milosovicevog rezima.


Zeznuli ste se u vremenskim odrednicama, ja sam se 'samo-skinuo' sa ekrana neko vreme posle 8 sednice, znaci poslednji BG program sam odradio januara 89 godine- a RTS napustio 15 maja 1993 , ali da ne trolujemo, mozemo da nastavimo na PP, a BTW otkud Vam ideja da sam mislio na Milosevica, mozda sam mislio na neumrlog Broza
ssvetlana92 ssvetlana92 23:39 17.12.2009

Užas

Prosto čovek ostaje bez reči pred ovakvim užasima. Brankica je heroina u zemlji kukavica!
sentinel26 sentinel26 23:49 17.12.2009

Re: Užas

ssvetlana92
Prosto čovek ostaje bez reči pred ovakvim užasima. Brankica je heroina u zemlji kukavica!

Čujte, mene ove grupe (organizacije - kako neki sebe nazivaju ) odavno ne iznenadjuju..

Zaprepastilo me ovako kukavičko saopštenje NUNS-a. Ovo nije prva prijetnja smrću Brankici Stanković. Oni su uporni i na očigled javnosti, TV kamere ih uopšte ne uznemiravaju...

U narednom sličnom slučaju utakmica mora odmah biti prekinuta, a dotle ovi svi da svoje namjere i pobude objašnjavaju s one strane rešetaka..

Otkriven je neko ko iz Čikaga skriven šalje prijetnje. Mi ovdje imamo čitave grupe koje se uopšte ne sakrivaju..

A baš ovih dana imamo reizbor sudija i tužilaca.. Nazdravlje..
ssvetlana92 ssvetlana92 23:55 17.12.2009

Re: Užas

A baš ovih dana imamo reizbor sudija i tužilaca.. Nazdravlje..

Moguće da su se zbog toga i razgoropadili...sad opet ima ko ledja da im čuva.
Srecko Sekeljic Srecko Sekeljic 23:43 17.12.2009

NUNS?

Ja se gospodo ogradjujem od FK „Partizan“ i od vas iz NUNS-a (džumre koliko vas ima).

A zašto se ograđivati od NUNS-a?

I po čemu se NUNS, koji staje u odbranu novinarke od pretnji smrću, stavlja u isti koš sa FK Partizan, koji mirno dozvoljava da njegovi štićenici javno (i bez blama) iznose ove užasne pretnje? Pritom još pominjući ime Slavka Ćuruvije, koga je zaista stigla smrt samo zato što je bio novinar koji je otvoreno govorio neprijatnu istinu?
sentinel26 sentinel26 23:59 17.12.2009

Re: NUNS?

Srecko Sekeljic
Ja se gospodo ogradjujem od FK „Partizan“ i od vas iz NUNS-a (džumre koliko vas ima).
A zašto se ograđivati od NUNS-a?
I po čemu se NUNS, koji staje u odbranu novinarke od pretnji smrću, stavlja u isti koš sa FK Partizan, koji mirno dozvoljava da njegovi štićenici javno (i bez blama) iznose ove užasne pretnje? Pritom još pominjući ime Slavka Ćuruvije, koga je zaista stigla smrt samo zato što je bio novinar koji je otvoreno govorio neprijatnu istinu?
Pa pročitaj cijelo saopštenje.
NUNS piše pismo "Partizanu" i traži da se ogradi od ovih "navijača" i da im ne dozvoli da ulaze na stadion..

NUNS nam ovim sugeriše da FK "Partizan" zna njihov identitet i da ih može identifikovati na ulazu..

NUNS ovim nudi "Partizanu" aboliciju od njegove konkretne odgovornosti, uperio je prst samo na navijače...

Lutka koju su unijeli na tribinu nije mala i nije se mogla sakriti... dakle znaju da u klubu postoje saučesnici..

Ovo nije prva prijetnja smrću Brankici.

NUNS nema šta da se obraća "Partizanu".
Ako stvarno želi da se bori za koleginicu onda je NUNS trebao (morao ) da napiše pismo Republičkom tužiocu i da traži njegovu momentalnu ostavku..

Eto zašto se samo ja ogradjujem i od NUNS-a. Nijesam uputio poziv svima..

JJ Beba JJ Beba 00:02 18.12.2009

Re: NUNS?

Lutka koju su unijeli na tribinu nije mala i nije se mogla sakriti... dakle znaju da u klubu postoje saučesnici..



alkatraz u akciji
Srecko Sekeljic Srecko Sekeljic 00:39 18.12.2009

Re: NUNS?

Slažem se da Partizan nije jedini koga treba pozvati na odgovornost... Tužilaštvo, policija i bezbednosne agencije moraju krajnje žustro da postupe u skladu sa svojim nadležnostima - illi da vodeći ljudi u ovim organima krajnje žustro budu zamenjeni onima koji se neće plašiti da rade svoj posao. Kao što se Brankica ne plaši da radi svoj.

Međutim, mislim da ne treba napadati udruženje novinara što je za ove izgrede u žižu stavilo fudbalski klub. FK Partizan je (između ostalih) direktno odgovoran za ovaj užasan razvoj događaja, jer su uprave i službe klubova ti koji štite huligane. Poslednji put sam bio na fudbalskoj utakmici pre deset godina, na severu stadiona JNA u vreme derbija, kada su sa južne tribine ispalili raketu koja je ubila momka udaljenog desetak metara od mene. Gledao sam maloletnog dečka kako gori. Ispostavilo se da su zaposleni u klubu omogućavali huliganima da unose smrtonosnu pirotehniku pre utakmice.

Klubovi su huliganima kuća, a uprava im je mecena. Zato treba napasti one koji nasilnike neposredno štite i omogućavaju im da šire mržnju i vrše nasilje - pre svega klubove i njihove uprave. A zatim i političke inspiratore...
Exitus Letalis Exitus Letalis 00:42 18.12.2009

Re: NUNS?

Klubovi su huliganima kuća, a uprava im je mecena. Zato treba napasti one koji nasilnike neposredno štite i omogućavaju im da šire mržnju i vrše nasilje - pre svega klubove i njihove uprave. A zatim i političke inspiratore...

kad su polupali one automobile, sve su ih videli na kamerama.
i?
nikom ništa. srećni što nisu i njih izbubecali.
Domazet Domazet 01:00 18.12.2009

Dvadeseto dete...

Lutka koju su unijeli na tribinu nije mala i nije se mogla sakriti... dakle znaju da u klubu postoje saučesnici..
...oce li neko da objasni nashem chednom Shjentiju da je lutka na naduvavanje...

A sada ozbiljno, vecina tih bilmeza verovatno misli da se radi o superzahebanciji. A dovoljno je da samo jedan to sve shvati ozbiljno i da neko zbog toga izgubi glavu. I kakvo oglashavanje predsednika drzhave, bash ga ti bilmezi slushaju. Ne treba njih ni u corku, pa oni kad nisu na utakmicama verovatno po chitav dan ionako bleje u prazno. Nego malo na neku laganiju shljaku rudarskog tipa. To bi ih totalno iznenadilo. I, siguran sam, duboko ih potreslo...
sentinel26 sentinel26 01:15 18.12.2009

Re: NUNS?

JJ Beba
Lutka koju su unijeli na tribinu nije mala i nije se mogla sakriti... dakle znaju da u klubu postoje saučesnici..
alkatraz u akciji
Izgleda i policija stupila u akciju.

Izvor:
Uhapšena dvojica huligana

„Ministar Dačić je u četvrtak uveče izjavio da su uhapšeni Goran Klještan (33) i Aleksandar Perišić (28), koji su na utakmici šestog kola grupe J Lige Evrope Partizan - Šahtjor pozivali na linč i ubistvo novinarke B92, koja je u emisiji Insajder ukazala na veze navijačkih grupa sa kriminalom. Njima je određeno policijsko zadržavanje do 48 sati.“
Predrag Azdejković Predrag Azdejković 01:30 18.12.2009

Re: NUNS?

Srecko Sekeljic

Međutim, mislim da ne treba napadati udruženje novinara što je za ove izgrede u žižu stavilo fudbalski klub. FK Partizan je (između ostalih) direktno odgovoran za ovaj užasan razvoj događaja, jer su uprave i službe klubova ti koji štite huligane.


Ako ja umem dobro da čitam, NUNS traži da se FK Partizan ogradi od navijača - u prevodu NUNS traži da FK Partizan laže i kaže kako oni s njima nemaju nikakve veze i tako se operu odgovornosti... Mislim da je to pogrešan korak NUNS-a, jer se treba zahtevati krivična odgovornost klubova, a ne njihovo ograđivanje!!!
sentinel26 sentinel26 01:36 18.12.2009

Re: NUNS?

Predrag Azdejković
Srecko Sekeljic
Međutim, mislim da ne treba napadati udruženje novinara što je za ove izgrede u žižu stavilo fudbalski klub. FK Partizan je (između ostalih) direktno odgovoran za ovaj užasan razvoj događaja, jer su uprave i službe klubova ti koji štite huligane.
Ako ja umem dobro da čitam, NUNS traži da se FK Partizan ogradi od navijača - u prevodu NUNS traži da FK Partizan laže i kaže kako oni s njima nemaju nikakve veze i tako se operu odgovornosti... Mislim da je to pogrešan korak NUNS-a, jer se treba zahtevati krivična odgovornost klubova, a ne njihovo ograđivanje!!!

Ma umeju svi da čitaju, samo ako hoće..

"U otvorenom pismu Upravi Partizana NUNS je podsetio da su navijači tog kluba na južnoj tribini sinoć pre početka i tokom međunarodne...... "

"Otvoreno pismo" - otvoreni pokušaj abolicije kluba....

sentinel26 sentinel26 01:41 18.12.2009

Re: Dvadeseto dete...

Domazet
Lutka koju su unijeli na tribinu nije mala i nije se mogla sakriti... dakle znaju da u klubu postoje saučesnici..
...oce li neko da objasni nashem chednom Shjentiju da je lutka na naduvavanje...

A sada ozbiljno, vecina tih bilmeza verovatno misli da se radi o superzahebanciji. A dovoljno je da samo jedan to sve shvati ozbiljno i da neko zbog toga izgubi glavu. I kakvo oglashavanje predsednika drzhave, bash ga ti bilmezi slushaju. Ne treba njih ni u corku, pa oni kad nisu na utakmicama verovatno po chitav dan ionako bleje u prazno. Nego malo na neku laganiju shljaku rudarskog tipa. To bi ih totalno iznenadilo. I, siguran sam, duboko ih potreslo...

Tvoje iskustvo i minuli rad u naduvavanju su nedovoljni da dokažeš da su mogli da je sakriju obzirom da je ovo medjunarodna utakmica gdje se primjenjuju strožije mjere kontrole gledalaca na ulasku u stadion..

A ako se na njihovom stadionu ne primjenjuju takve mere kontrole, onda to opet direktno optužuje "Partizan".
Domazet Domazet 06:05 18.12.2009

Seeing is believing...

sentinel26
Domazet
Lutka koju su unijeli na tribinu nije mala i nije se mogla sakriti... dakle znaju da u klubu postoje saučesnici..
...oce li neko da objasni nashem chednom Shjentiju da je lutka na naduvavanje...

A sada ozbiljno, vecina tih bilmeza verovatno misli da se radi o superzahebanciji. A dovoljno je da samo jedan to sve shvati ozbiljno i da neko zbog toga izgubi glavu. I kakvo oglashavanje predsednika drzhave, bash ga ti bilmezi slushaju. Ne treba njih ni u corku, pa oni kad nisu na utakmicama verovatno po chitav dan ionako bleje u prazno. Nego malo na neku laganiju shljaku rudarskog tipa. To bi ih totalno iznenadilo. I, siguran sam, duboko ih potreslo...

Tvoje iskustvo i minuli rad u naduvavanju su nedovoljni da dokažeš da su mogli da je sakriju obzirom da je ovo medjunarodna utakmica gdje se primjenjuju strožije mjere kontrole gledalaca na ulasku u stadion..

A ako se na njihovom stadionu ne primjenjuju takve mere kontrole, onda to opet direktno optužuje "Partizan".
Vidi ovaj ne veruje!? Pa kako chovek da mu pomogne!? Poslao bi mu ja jednu, chisto da se obrazuje ali se bojim da bi ga shjokola shjivoga izgubili na Blogu...
adam weisphaut adam weisphaut 07:04 18.12.2009

Re: Dvadeseto dete...

A sada ozbiljno, vecina tih bilmeza verovatno misli da se radi o superzahebanciji

A ostalih 10% su dileri droge, šverceri kradenih automobila, reketaši i ini profesionalni nasilnici, oni se ne zahebavaju, oni prete. Punim pištoljem.
Srecko Sekeljic Srecko Sekeljic 16:23 18.12.2009

Re: NUNS?

Predrag Azdejković
Mislim da je to pogrešan korak NUNS-a, jer se treba zahtevati krivična odgovornost klubova, a ne njihovo ograđivanje!!!

Istina... Potrebno je odlučnije tražiti odgovornost klubova.
Exitus Letalis Exitus Letalis 23:46 17.12.2009

senti...

izvini, nejasan ti je naslov.
da li su se fk partizan i nuns ogradili ili se nuns ogradio od fk partizana ili si se ti ogradio od nunsa i fk patizana?

lično ne vidim ništa sporno u "ograđivanju" nunsa od ovog čina i uopšte od navijača ovog tipa.
sama sam član nunsa od osnivanja.

međutim, problem je što se građani nisu ogradili.
zašto građani nisu izašli na ulicu, šta ti misliš?

po mom skromnom mišljenju, ovde javnost ne postoji.

uverili smo se više hiljada puta.

evo, vidimo da svima smeta svaki protest nezadovoljnih ovih i onih, kad oni sami nisu ovi i oni.
ne postoji solidarnost s drugima.

solidarnost - odavno zaboravljen pojam.
šta je solidarnost?
stvarno, šta je?
sentinel26 sentinel26 00:04 18.12.2009

Re: senti...

Exitus Letalis
međutim, problem je što se građani nisu ogradili.
po mom skromnom mišljenju, ovde javnost ne postoji.
Gradjani da se ogradjuju ..? ?

Javnost uvijek postoji, zavisi ko i kako sa njom manipuliše..
Exitus Letalis Exitus Letalis 00:26 18.12.2009

Re: senti...

Gradjani da se ogradjuju ..? ?

ne da se ograđuju pisanjem, ko mi sada, nego da izađu na ulicu, pred b92, šta ja znam...
a naslov ti je i dalje nejasan ...
cbronson cbronson 00:01 18.12.2009

Treca (ne)sreca

sve dobro sto je brankica pokrenula sa prve dve emisije serijala veceras je, posle treceg dela, jednostavno palo u vodu.
neubedljivo, bledo, lose montirano, prenaglasena muzicka pratnja, tanka dramatizacija, slabi argumenti...

p.s.
ssvetlana jos uvek te cekam
ssvetlana92 ssvetlana92 00:08 18.12.2009

Re: Treca (ne)sreca

ssvetlana jos uvek te cekam

Exitus Letalis Exitus Letalis 00:13 18.12.2009

Re: Treca (ne)sreca

cbronson
sve dobro sto je brankica pokrenula sa prve dve emisije serijala veceras je, posle treceg dela, jednostavno palo u vodu.
neubedljivo, bledo, lose montirano, prenaglasena muzicka pratnja, tanka dramatizacija, slabi argumenti...


grešiš, bar po mom mišljenju.
pa, dovede ljude imenom i prezimenom.
si vido veroučitelja?
čiju decu on uči i čemu?
kaže u više škola.
nisam upamtila ime onog iz 13 i neke, kako sam reče, nešto kao diplomata tata bio po svetu.
meni dosta.
cbronson cbronson 00:27 18.12.2009

Re: Treca (ne)sreca

EL, nismo se razumeli, prve dve emisije obiluju dokazima i argumentima, prozivkom korumpiranih sudija i politicara, a onda dolazi treci deo koji kao da je montirao neki milosevicev urednik rts-a iz devedesetih, pa tako autorka uz ocajna pitanja montira na odgovore sagovornika jedne te iste snimke huligana u akciji, uz muzicku pratnju dostojnu jednog cameronovog spektakla...
sentinel26 sentinel26 00:38 18.12.2009

Re: Treca (ne)sreca

cbronson
EL, nismo se razumeli, prve dve emisije obiluju dokazima i argumentima, prozivkom korumpiranih sudija i politicara, a onda dolazi treci deo koji kao da je montirao neki milosevicev urednik rts-a iz devedesetih, pa tako autorka uz ocajna pitanja montira na odgovore sagovornika jedne te iste snimke huligana u akciji, uz muzicku pratnju dostojnu jednog cameronovog spektakla...

Molio bih vas da ovakvu vrstu analize preskočite i ostavite je za neku narednu priču koja govori o kvalitetu emisija..
Emisije tipa "Insajder" ne mogu da imaju jedan isti kalup koji se upotrebi i ostavi na policu.

Ona je tamo imala susret sa nekima koji su sebi nadjenuli nova imena, nove funkcije, uloge moralnih i pravnih presuditelja i samozvanih zastupnika pravde, nacije i države.

Naravno da ona nije bila pripremljena za takvu vrstu razgovora, prilozi koje pominjete upravo govore o čemu je trebalo da se razgovara.

I treće "gospoda" su se tamo ponašali kao da su oni pozvali Brankicu na saslušanje uz istovremeno sudjenje kući B92.
Zahvaljujem..
cbronson cbronson 00:52 18.12.2009

Re: Treca (ne)sreca

Emisije tipa "Insajder" ne mogu da imaju jedan isti kalup koji se upotrebi i ostavi na policu.

nisam ovde govorio o emisiji, vec o sadrzaju, prve dve emisije serijala mogle su pokrenuti nekakvu akciju drzave i njenih organa pod pritiskom javnosti, treca emisija obiluje poluistinama i neargumentovanim optuzbama i na taj nacin citav serijal (i prve dve emisije) uvodi u politicke vode i politicko pamfletiranje i etiketiranje, a kao sto nam je svima u ovoj zemlji poznato, to je put koji vodi u zaborav, sto je valjda i cilj onima na koje se odnose one silne optuznice sa pocetka serijala.
sentinel26 sentinel26 02:00 18.12.2009

Re: Treca (ne)sreca

cbronson
Emisije tipa "Insajder" ne mogu da imaju jedan isti kalup koji se upotrebi i ostavi na policu.
nisam ovde govorio o emisiji, vec o sadrzaju, prve dve emisije serijala mogle su pokrenuti nekakvu akciju drzave i njenih organa pod pritiskom javnosti, treca emisija obiluje poluistinama i neargumentovanim optuzbama i na taj nacin citav serijal (i prve dve emisije) uvodi u politicke vode i politicko pamfletiranje i etiketiranje, a kao sto nam je svima u ovoj zemlji poznato, to je put koji vodi u zaborav, sto je valjda i cilj onima na koje se odnose one silne optuznice sa pocetka serijala.
Ako si mislio na izlaganja pojedinaca,...

Brankica nije tamo bila sama i nije dijelila nikakve pamflete ni lijepila etikete, vi umišljate ili možda želite da budete njihov advokat i samo zato što vam se učinilo da taj deo (epizoda ) emisije nije dobro pripremljen i "loše" je montiran..

Nastup nekih momaka iz one grupe je sramota za državu što je dozvolila da joj takvi čuvaju obraz, vjeru i naciju i što joj takvi brinu o budućnosti, odnosno pokušavaju da preuzmu tu brigu u svoje ruke i to otvoreno priznaju, ne sakrivaju ni svoje krajnje namjere..

Ovo nije post o trećoj epizodi "Insajdera" i ako baš hoćete citirajte tu "lažnu" optužbu pa je onda demantujte bez jeftinih fraza...

Ako si pročitao osnovni tekst - ja sam optužio FK "Partizan" za konkretnu radnju i opisao je.
NUNS sam prozvao i napisao zbog čega ih prozivam.
djapex djapex 11:36 18.12.2009

Re: Treca (ne)sreca - Sidekick kritika

Štovani,

Ako ne mozete da uvidite sociolosku dimenziju X u govorima lica koji predstavljaju organizacije koje su u proceduri da budu i da trebaju biti zabranjene, onda apostrofiranje vasih misaonih procesa da je u pitanju vec-vidjen materijal i nije neki argument...

Lica koja su govorila ispred pomenutih organizacija u 3 dijelu serijala pokazuju za razliku od navijackih grupa i njihovih predvodnika, indidrektnu spregu sa crkvenom (a time jel i drzavnom) oprugom- koja ih podstice i hrani sa misljenjem samoprozvanih hriscanskih osvetnika. Govori tih mladih "ljudi" pokazuju veoma ozbiljnu socijalno mentalnu vrstu demenciju i ako drzavne vlasti nemogu ili nece da shvate tu stranu- ONDA VEC IMATE POENTU EMISIJE!

(ps: ocigledno shvataju, cim su krenuli da vrse direktne korake..)
tripraseta92 tripraseta92 00:10 18.12.2009

Djura patriota

Jao, gledam Insajder veceras, i ove nase patriJote. I sve su im izjave u fazonu:
"IZVINI SE DJURI, STO TE JE TUKAO! "
Exitus Letalis Exitus Letalis 00:17 18.12.2009

Re: Djura patriota

tripraseta92
Jao, gledam Insajder veceras, i ove nase patriJote. I sve su im izjave u fazonu:
"IZVINI SE DJURI, STO TE JE TUKAO! "

i tri puta prekidali program, ko slučajno.
opet neka voda u kablu.
cccc ....

a ti "naši" što ih podržava gradonačelnik aranđelovca, onaj isti koji je na zvaničnom sajtu
opštine rekao da će da ogradi rome, da građani ne brinu, neće romi moći u grad,
Predrag Azdejković Predrag Azdejković 01:34 18.12.2009

Re: Djura patriota

a ti "naši" što ih podržava gradonačelnik aranđelovca, onaj isti koji je na zvaničnom sajtu
opštine rekao da će da ogradi rome, da građani ne brinu, neće romi moći u grad,



jel to ovaj?

http://www.b92.net/info/vesti/index.php?yyyy=2009&mm=06&dd=04&nav_id=364152
libkonz libkonz 00:11 18.12.2009

zbog košarkaša partizana

sam bio u šoku. jezivo.
Exitus Letalis Exitus Letalis 00:19 18.12.2009

Re: zbog košarkaša partizana

libkonz
sam bio u šoku. jezivo.

i ja.
nisam mogla da poverujem da su se pridružili.
e vala, neka su danas izgubili.
zaslužili su i gore, da ih diskvalifikuju.
sentinel26 sentinel26 00:30 18.12.2009

Re: zbog košarkaša partizana

Exitus Letalis
libkonz
sam bio u šoku. jezivo.
i ja.
nisam mogla da poverujem da su se pridružili.
e vala, neka su danas izgubili.
zaslužili su i gore, da ih diskvalifikuju.
EL,
molim te nemoj uvlačiti i sportske rezultate u priču. Nijedan rezultat nije doprineo ovome..

Dovoljno veliko uznemirenje nam je proizvelo obrazloženje uprave kluba o tome...
Exitus Letalis Exitus Letalis 00:38 18.12.2009

Re: zbog košarkaša partizana

EL,
molim te nemoj uvlačiti i sportske rezultate u priču. Nijedan rezultat nije doprineo ovome..

Dovoljno veliko uznemirenje nam je proizvelo obrazloženje uprave kluba o tome...

neću, izvini. al zar gore već neko nije napisao da ih treba spustiti u niži rang.
ali ipak mislim da su morali da budu suspendovani ovi igrači koji su se pridružili onim huliganima.
to bi poslalo poruku i igračima i navijačima.
Cocoa Cocoa 01:35 18.12.2009

Re: zbog košarkaša partizana

nema tu ništa šokantno, to samo pokazuje, po ko zna koji put, da je to sve jedan te isti šljam.
milisav68 milisav68 02:29 18.12.2009

Re: zbog košarkaša partizana

libkonz
sam bio u šoku. jezivo.

Jel može neki link ili snimak ili je sistem reko mi prijatelj da je gledo kod kuma kad su ovi....
Da se razumemo svi ti "navijači" imaju debeo dosije i odavno su trebali biti uhapšeni...e sad što se to nije uradilo to je pitanje za policiju za sud za vlast i za sve nas.....i ne treba Brankica da rešava pitanje kriminala i korupcije i da se neko ograđuje od nečijih izjava, nego treba da tužioci podižu optužnice, policija da hapsi a sud da osudi na zatvor.....a ne da se nekom blogu raspravlja da li treba i ko da se ogradi od....koga ...čega?
sentinel26 sentinel26 10:37 18.12.2009

Re: zbog košarkaša partizana

milisav68
libkonz
sam bio u šoku. jezivo.
Jel može neki link ili snimak ili je sistem reko mi prijatelj da je gledo kod kuma kad su ovi....
Da se razumemo svi ti "navijači" imaju debeo dosije i odavno su trebali biti uhapšeni...e sad što se to nije uradilo to je pitanje za policiju za sud za vlast i za sve nas.....i ne treba Brankica da rešava pitanje kriminala i korupcije i da se neko ograđuje od nečijih izjava, nego treba da tužioci podižu optužnice, policija da hapsi a sud da osudi na zatvor.....a ne da se nekom blogu raspravlja da li treba i ko da se ogradi od....koga ...čega?
Gosn Milisave,

Nemam namjeru da postavljam link sa košarkaške utakmice koju je direktno prenosila javna TV kuća i cijela Srbija je čula pjevanje navijača i istivremeno igranje igrača-košarkaša "Partizana".
Zatim je opet direkto u kameru funkcioner kluba rekao da se to oni tako raduju pobjedi i da tu nema ništa loše..

Što se tiče ove druge primedbe, ja nijesam ni tužilac ni sudija, gdje god mogu da napišem svoje mišljenje (i ne samo ) o tome, pisaću. Pridruživanje nije obavezno..
Mislim da tzv. domet ovog bloga nije mali i da je on trenutno važniji od broja preporuka.. Ako možda i griješim, ipak nema štete ni za koga..

Aleksandar Stosic Aleksandar Stosic 11:50 18.12.2009

Re: zbog košarkaša partizana

libkonz
sam bio u šoku. jezivo.

Izvini Libkonz, a zasto si bio u soku. Sta te je to tako iznenadilo. Nisi bio svestan sredine u kojoj zivis? Nisi bio svestan da takav sljam zivi pored tebe? Ali zato svaka se prilika vreba da se uvredjeni ostvre na nekog ko jasno i glasno prica o problemima drustva i da ga optuzujete za izdaju i ko zna sta jos.
i nije ovo samo tebi upuceno, nego vecini koja se stalno nesto cudi kada se krene u kritiku drustva. Kada bi svi po malo kritikovalo drustvo, mozda bismo bili bolji i ljudi i drustvo. Kritika ne znaci automatski mrznju prema svemu svojem nego zelju to nase bude bolje.
Sentintel, izvini za ovaj trol.
sentinel26 sentinel26 12:13 18.12.2009

Re: zbog košarkaša partizana

Aleksandar Stosic
libkonz
sam bio u šoku. jezivo.

Izvini Libkonz, a zasto si bio u soku. Sta te je to tako iznenadilo. Nisi bio svestan sredine u kojoj zivis? Nisi bio svestan da takav sljam zivi pored tebe? Ali zato svaka se prilika vreba da se uvredjeni ostvre na nekog ko jasno i glasno prica o problemima drustva i da ga optuzujete za izdaju i ko zna sta jos.
i nije ovo samo tebi upuceno, nego vecini koja se stalno nesto cudi kada se krene u kritiku drustva. Kada bi svi po malo kritikovalo drustvo, mozda bismo bili bolji i ljudi i drustvo. Kritika ne znaci automatski mrznju prema svemu svojem nego zelju to nase bude bolje. Sentintel, izvini za ovaj trol.
Nije trol.
Čini mi se da je libkonz mislio na kombinaciju :
navijači pjevaju (Brankici ) + igrači skaču i igraju (raduju se ) + uprava odobrava potez, jer ne vidi ništa loše u tome, jer "oni tako slave pobjedu"..

Sami navijači odavno nijesu iznenadjenje ni za koga.

To da su uprave stajale iza njih takodje nije iznenadjenje..

Tu njihovu "odbranu" (igrača i navijača ) od strane uprave je veoma lako srušiti, pitanjem : - "Zašto nijesu pjevali pjesme o Partizanu nego o Brankici" - Nije im ona bila takmičarski protivnik (ili jeste ) - Koga su oni pobjedili, tamo neki KK ili Brankicu..

Iznenadjuje da uprave ne odustaju na odbrani svega toga i mislim da znam odakle izvire taj njihov optimizam.. ali ne mogu to i da dokažem pa ću se uzdržati..
milisav68 milisav68 12:13 18.12.2009

Re: zbog košarkaša partizana

sentinel26
Gosn Milisave,

Nemam namjeru da postavljam link sa košarkaške utakmice koju je direktno prenosila javna TV kuća i cijela Srbija je čula pjevanje navijača i istivremeno igranje igrača-košarkaša "Partizana".
Zatim je opet direkto u kameru funkcioner kluba rekao da se to oni tako raduju pobjedi i da tu nema ništa loše..

Što se tiče ove druge primedbe, ja nijesam ni tužilac ni sudija, gdje god mogu da napišem svoje mišljenje (i ne samo ) o tome, pisaću. Pridruživanje nije obavezno..
Mislim da tzv. domet ovog bloga nije mali i da je on trenutno važniji od broja preporuka.. Ako možda i griješim, ipak nema štete ni za koga..


Da, navijači su pevali a igrači su igrali jer se desilo isto ko i sa predsednikom FKCrvena Zvezda da se u već postojećoj navijačkoj pesmi zamene stihovi u drugoj strofi pa je izgledalo kao da i igrači pevaju isto.Kad su ukapirali o čemu se peva Kecman i Božić su povukli ekipu u svlačionicu a Danilović je bio iznenadjen pitanjem jer verovatno nije bio u hali da čuje šta se peva sa tribina.Zato sam i pitao jel ima snimak gde se vidi da igrači pevaju te stihove.
Baš zbog toga što je domet bloga veliki treba da se piše o ovom problemu ali tema treba da bude sudstvo političke partije i uprave klubova i ko sve sedi tamo i njihova povezanost sa navijačima.
sentinel26 sentinel26 12:18 18.12.2009

Re: zbog košarkaša partizana

milisav68
...političke partije i uprave klubova i ko sve sedi tamo i njihova povezanost.
Izgleda da je tu izvor optimizma uprava klubova (čiji su upravni odbori puni visoke politike ) što tvrdoglavo nastavljaju da brane tu svoju (ustvari "zajedničku" ) politiku... i ubijedjeni su u uspjeh...
Biljana 77 Biljana 77 12:28 18.12.2009

Re: zbog košarkaša partizana

Kad su ukapirali o čemu se peva Kecman i Božić su povukli ekipu u svlačionicu

I ružno je zloupotrebljavati košarkaše Partizana u celoj ovoj priči. Oni sasvim sigurno nemaju ama baš nikakve veze sa huliganima, kriminalcima i sasvim sigurno nisu imali nameru da se pridruže vređanju i jezivim pretnjama Brankici. Oni nisu krvi što na utakmice dolazi ološ, krivi smo mi što smo prestali da zbog ološa idemo. I nisu krivi što je ološ glasniji od pristojnog sveta jer to je jedna od glavnih odlika ološa - buka, sila, gomila..
milisav68 milisav68 12:33 18.12.2009

Re: zbog košarkaša partizana

sentinel26


Iznenadjuje da uprave ne odustaju na odbrani svega toga i mislim da znam odakle izvire taj njihov optimizam.. ali ne mogu to i da dokažem pa ću se uzdržati..

Po policijskim podacima, u Beogradu ima oko 2.500 evidentiranih ekstremnih navijača, a nešto manje od polovine su maloletni. Svrstani su u četiri glavne navijačke grupe: „Grobari 1970.“ i „Južni front“ (Partizan), „Delije sever“ (Crvena zvezda) i „United force“ (Rad). Imaju dvadesetak podgrupa organizovanih po mestu stanovanja i brojni podmladak.

ostatak ovde

vredi pročitati ispovest jednog maloletnog "navijača"


sentinel26 sentinel26 13:04 18.12.2009

Re: zbog košarkaša partizana

Biljana 77
Kad su ukapirali o čemu se peva Kecman i Božić su povukli ekipu u svlačionicu
I ružno je zloupotrebljavati košarkaše Partizana u celoj ovoj priči. Oni sasvim sigurno nemaju ama baš nikakve veze sa huliganima, kriminalcima i sasvim sigurno nisu imali nameru da se pridruže vređanju i jezivim pretnjama Brankici.
Hoćeš da kažeš da igrači dok su igrali (skakali od radosti što su pobjedili ) a navijači pjevali ( "pjesme" Brankici ), tu ispred njihovog nosa, nijesu znali šta pjevaju i kome ovi pjevaju..?

Ako znaju da su to "hligani" zašto su išli da ih pozdrave ili da im otpozdrave..?

Vidjelo se u direktnom prenosu na javnoj TV kući.

Uprava čak to nije ni demantovala nego su pokušali da nam sugerišu da "u tome nema ništa loše"..
"oni se tako raduju pobjedi"...
Koga su to pobjedili, tamo neki KK ili Brankicu ?

Ako gospodin Danilović nije to vidio ili je bio u zabludi, on kao pojedinac je mogao da se ogradi od tog čina..

Pojedinci mogu, ali klub ne može da se ogradi od svega toga i da hoće...

libkonz libkonz 21:29 18.12.2009

Re: zbog košarkaša partizana

Stošiću, otvorio si temu koja zaslužuje poseban tekst, previše bismo trolovali ovde. Potrudiću se da napišem takav tekst, čim nađem vremena, jer je tema veoma zanimljiva. Što se tiče huligana, uvek su slabići jurili u čopor da bi se osećali jačim i sledili vođe čopora. Ovde se mora udariti na vođe!
Biljana, ovih dana ne stižem da gledam nešto mnogo TV. Informacija na koju sam reagovao je iz vesti B92. Ako je istina da su igrači pevali, onda je to zaista žalosno.
Aleksandar Stosic Aleksandar Stosic 22:02 18.12.2009

Re: zbog košarkaša partizana

Stošiću, otvorio si temu koja zaslužuje poseban tekst, previše bismo trolovali ovde.

pre svega, drago mi je da si razumeo moje pitanje. naravno, sa zadovoljstvom cekam taj blog.
Exitus Letalis Exitus Letalis 23:06 18.12.2009

Re: zbog košarkaša partizana

I ružno je zloupotrebljavati košarkaše Partizana u celoj ovoj priči.

čekaj, hoćeš da kažeš da nisu pevali?
pa da je na engleskom pa da kažeš nisu razumeli.
ne, i oni su pevali.
možda nisu svi al neki jesu.
i trebalo ih je suspendovati.
probaj na svom poslu neku takvu svinjariju ...
mislim da se ne bi zadržala ni pet minuta ...
ako je rukovodstvo firme normalno.

ali kod nas nije ništa normalno, pa je u dekanatu visila slika
radovana karadžića jedno vreme ...
NNN NNN 00:24 19.12.2009

Ja sam vaš krlj

da je na engleskom pa da kažeš nisu razumeli.
Više košarkaša Partizana govori engleski, nego srpski
znik znik 07:05 18.12.2009

Nisu ovde problem ni navijači ni klubovi

Nisu ovde problem ni navijači ni klubovi.

Problem je u sudstvu, njegovoj (ne)efikasnosti, korupciji i neopotizmu. Da su sudovi okončali samo 5% ovih procesa o kojima se pričalo u "Insajderu", 95% tih navijačkih lidera bi danas bilo u zatvorima, a tribine bi bile mirne.

Izjava republičkog tužilaštva je priča za malu decu. MUP će im dostaviti imena, i šta će onda sa tim imenima? Da napišu nove optužnice? Pa ta imena se već godinama nalaze na optužnicama, i to za teža krivična dela nego što je skandiranje na tribinama.

Pucali su na čoveka na javnom mestu, a tužilaštvo je to okvalifikovalo kao delo izazivanja opšte opasnosti (jesu li trebali da ga pogode da bi bio pokušaj ubistva?). Već godinama se taj slučaj vuče po sudovima. Treba biti naivan pa verovati da će ono što se dešavalo na tribinama biti procesirano brže: "Koja Brankica?... Ćuruvija, koji je taj?... A sloboda govora?" Hoće li sud, na predlog advokata optuženih, tražiti od tužilaštva da skine Brankicu Stanković u crni veš, da sudsko veće proveri da li lutka zaista liči na nju?

Voleo bih da me događaji demantuju, da je sve ovo što sam napisao pogrešno

milisav68 milisav68 13:19 18.12.2009

Partizan osudio pretnje novinarki

Uprava FKPartizan čita blog gosn Sentinela :)
link
sentinel26 sentinel26 13:34 18.12.2009

Re: Partizan osudio pretnje novinarki

milisav68
Uprava FKPartizan čita blog gosn Sentinela :)
link
Jel' to ovako ?

"Svi u Partizanu su užasnuti saznanjem da je grupa posetilaca pretila smrću novinarki B92 Brankici Stanković. Radi se o aktu nasilja koji se ni na koji način ne može opravdati i pridružujemo se očekivanjima da će nadležni organi reagovati", navodi se u saopštenju Partizana..

Dakle konačno su i oni "saznali"...

To je za sada samo "grupa posetilaca"... Ovo je odličan dokaz da su baš sve zasnali...Svaka čast...

Molim da neko ko ima pri ruci "dobaci" ovdje hitno jednu sliku francuske sobarice..
Aleksandar Stosic Aleksandar Stosic 14:26 18.12.2009

Re: Partizan osudio pretnje novinarki

To je za sada samo "grupa posetilaca"... Ovo je odličan dokaz da su baš sve zasnali...Svaka čast...

to je prvo sto mi je zaparalo oci kada sam procitao saopstenje. hipokrizija drustva najgore vrste, spasavaj se ko moze.
Domazet Domazet 15:05 18.12.2009

Vidi ti njega...

sentinel26
milisav68
Uprava FKPartizan čita blog gosn Sentinela :)
link
Jel' to ovako ?

"Svi u Partizanu su užasnuti saznanjem da je grupa posetilaca pretila smrću novinarki B92 Brankici Stanković. Radi se o aktu nasilja koji se ni na koji način ne može opravdati i pridružujemo se očekivanjima da će nadležni organi reagovati", navodi se u saopštenju Partizana..

Dakle konačno su i oni "saznali"...

To je za sada samo "grupa posetilaca"... Ovo je odličan dokaz da su baš sve zasnali...Svaka čast...

Molim da neko ko ima pri ruci "dobaci" ovdje hitno jednu sliku francuske sobarice..
...nije ni on tako naivan!? Nece lutku, 'oce francusku sobaricu!!? Josh ce Blog da preraste u Oglase Lichne Prirode...

A shto se tiche 'grupe posetilaca', pa rechi su u Srbiji odavno izgleda postale smokvin list za prikrivanje raznoraznih golotinja. E sada da li se radi o 'grupi posetilaca' ili o 'fashistima', 'udbashima' i tako to, to sve zavisi od golotinje koja se prikriva...
Milan Karagaća Milan Karagaća 15:12 18.12.2009

Re: Partizan osudio pretnje novinarki

milisav68
Uprava FKPartizan čita blog gosn Sentinela :)
link

I treba da čita. Ne bi bilo loše ni onom veroučitelju da ponešto pročita,,a ne da priča o ljubavi i bratstvu među svim ljudima i istovremeno opravdava nasilje nad neistomišljenicima.
milisav68 milisav68 16:09 18.12.2009

Re: Partizan osudio pretnje novinarki

sentinel26


Molim da neko ko ima pri ruci "dobaci" ovdje hitno jednu sliku francuske sobarice..

Eno francuskih sobarica(pravnika) u sudstvu(tužilaštvu) kolko hoćete al "vrana vrani oči ne vadi".
Inner Party Inner Party 21:56 18.12.2009

Hajde ...

Ogradjivanje od ovih navijača je odavno u isključivoj nadležnosti organa krivičnog godjenja i posljednje slovo te riječi se izgovara kada škljocne brava na vratima sa rešetkama.



... da se jednom slozim sa Sentinelom.
Unfuckable Unfuckable 21:57 18.12.2009

dakle

vruć krompir treba da drži onaj kome i pripada.
Po mom skromnom mišljenju, to su sudstvo i klubovi, pa čak i savezi, iza njih.
Hajde da se samo za trenutak pozabavimo klubovima, i savezima :
koliko ja znam, bivalo je tma situacija da klubovi budu kažnjeni zbog nedoličnog ponašanja svojih navijača.
Vređanje na rasnoj osnovi se sankcioniše, upadanje u teren se sankcioniše, bacanje predmeta se sankcioniše, tuča na tribinama se sankcioniše, paljenje baklji .... - samo treba Neko da sankcioniše, tu je mali keč.
Nesumnjivo je da klubovi imaju odličnu komunikaciju sa navijačima, pa bi se veoma brzo stvar nekako sredila, kada bi počele da pljušte kazne zbog ponašanja navijača.
Ima tu još jedna jako zanimljiva stvar, sad već dođosmo do saveza - nešto se mojim ćoravim očima pričinilo da videh "dobrovoljno prikupljanje priloga" za kk Partizan pre neke utakmice, a u vezi neke skorašnje, petnaest tisuć evarske kazne koja im je, naravno, "ničim izazvano nametnuta".
A u prvom planu naš selektor, legendarni Duda, trpa u kutijicu neku kintu da se izvadi fleka koju nestašna deca napraviše.
Ja razumem prirodnu vezanost igrača i navijača, bez želje da diskutujem o tome ko je to "pravi navijač".
Od njih žive, oni im daju publicitet i "igrača više" kada je gusto kako to samo na terenu ponekad ume da bude.
Ne očekujem da se igrači suprotstave divljačkim sloganima, naročito kada ti, "neki" navijači u tom momentu čine glasnu i jasnu većinu navijačkog tijela na tribinama, mislim da je to malo nerealno.
I da, i ja se slažem da je naslov teksta malo "u šreh", ako je to uopšte bitno.
sentinel26 sentinel26 23:44 18.12.2009

Re: dakle

Unfuckable
I da, i ja se slažem da je naslov teksta malo "u šreh", ako je to uopšte bitno.
Dobro, tebi nije ali ima nekih kojima je naslov bitan.
Jedan od modela odredjivanja naslova je da on "izvire" iz teksta, da aludira na sadržaj. Jedan zarez bi promijenio njegov smisao.

Prije svega sam htio da iskažem svoje duboko neslaganje sa idejom NUNS-a o tzv. "ogradjivanju" FK "Partizan" od svojih navijača. Simbioza i njihovo jedinstvo u podužem periodu pokazuju da to nije moguće. Za mene je to isto kada se od čovjeka traži da se "ogradi" od svoje lijeve (desne ) ruke koja je učestvovala u svim zajedničkim radnjama.

Tim tzv. "ogradjivanjem" klubu se daje abolicija od odgovornosti koja više ne može da se sakrije ni na koji način.
U NUNS-u sjede pismeni novinari i oni odlično znaju značenje riječi "ogradjivanje".
Osim toga, NUNS ovim nije pokušao da pruži šansu samo "Partizanu" nego svim klubovima koji nijesu samo duhovno povezani sa odabranim grupama navijača.

Njihove veze su višestruke, čak i materijalne. Učešće u navijačkim grupama je bilo i neka vrsta zaštite i "imuniteta" pojedinaca sa kriminalnim biografijama...
Zato sam se ja "ogradio" od NUNS-a zato što je njihovo "otvoreno pismo" napisano tako kao da ne žele nikome da se zamjere, osim ovima koji su sada uhapšeni.

A da je FK "Partizan" probao da iskoristi to njihovo "otvoreno pismo" vidi se iz saopštenja. Tekst je napisan kao da se radi o FK "Crvena zvezda" a ne o njima. Partizan poziva na "sveopštu akciju"..
Tekst njihovog saopštenja liči na telegram saučešća, oni se "pridružuju očekivanjima" reakcije nadležnih organa.
Oni ne prepoznaju sopstvenu odgovornost.

Prazan stadion + zabrana TV prenosa sa utakmica + prazna kasa + prazne usijane nasilne glave (iza rešetaka ) + svi političari napolje iz upravnih odbora klubova + razrešenje svih sudija koji su članovi uprave bilo kojeg kluba u zemlji = razvedravanje neba iznad tog i drugih "gnijezda".

Prije više od 40 godina prisustvovao sam jednoj prijateljskoj fudbalskoj utakmici gdje je kapiten ekipe izbacio svojeg saigrača iz igre napolje zbog teškog i ružnog prekršaja iako ga je sudija samo opomenuo..Navijači oba tima su aplaudirali..
Unfuckable Unfuckable 00:20 19.12.2009

Re: dakle

razumem.
Ali, pre više od 40 godina i krađa kola u Beogradu je bila incident koji se rešavao za oko pola sata.
ivana23 ivana23 00:26 19.12.2009

Re: dakle

Unfuckable
razumem.
Ali, pre više od 40 godina i krađa kola u Beogradu je bila incident koji se rešavao za oko pola sata.

tad se zvalo pozajmica...
NNN NNN 00:43 19.12.2009

Re: dakle

kapiten ekipe izbacio svojeg saigrača iz igre napolje zbog teškog i ružnog prekršaja

Rajko Mitić

Prva Zvezdina zvezda.
Od samog osnivanja Zvezde, 13 godina je bio njen kapiten (5 titula i 4 kupa), kao i kapitan reprezentacije (2 olimpijska srebra) i na preko 600 utakmica nikada nije dobio ni žuti karton!
...(sada već pre više od 50 godina) izbacio je sa utakmice svog najboljeg prijatelja Stankovića...
Bio je uspešan i kao selektor reprezentacije (evropsko srebro 1968. - naš najveći uspeh).
Mislim da je završio 2 fakulteta (nisam siguran, mislim žurnalistiku na FPN + DIF)

Bio bi red da stadion Crvene Zvezde nosi ime ovakvog sportiste i čoveka.
sentinel26 sentinel26 01:07 19.12.2009

Re: dakle

NNN
kapiten ekipe izbacio svojeg saigrača iz igre napolje zbog teškog i ružnog prekršaja
Rajko MitićPrva Zvezdina zvezda.
Od samog osnivanja Zvezde, 13 godina je bio njen kapiten (5 titula i 4 kupa), kao i kapitan reprezentacije (2 olimpijska srebra) i na preko 600 utakmica nikada nije dobio ni žuti karton!
...(sada već pre više od 50 godina) izbacio je sa utakmice svog najboljeg prijatelja Stankovića...
Bio je uspešan i kao selektor reprezentacije (evropsko srebro 1968. - naš najveći uspeh).
Mislim da je završio 2 fakulteta (nisam siguran, mislim žurnalistiku na FPN + DIF)
Bio bi red da stadion Crvene Zvezde nosi ime ovakvog sportiste i čoveka.

Mogli bi partizanovci da me proglasili za zvezdaša nijesam htio da navodim ime (ima još jedan slučaj ). Nema više takvih kapitena.. Ja ih bar ne vidim..

Da me neko ne proglasi za "narednika Mojsilovića" - dodaću još jednu sitnicu sa jednog sastanka sportskih novinara i izveštača i trenera sportskih klubova (prije oko 25 godina ) a u povodu pojave nasilja koje počinju da izazivaju navijači poraženih ekipa na kraju utakmica sa ugrožavanjem bezbednosti sudija, delegata i drugih lica, u kojem sam učestvovao u svojstvu (povremenog ) sportskog novinara..

Poslije izjave jednog trenera da oni tu nijesu ništa krivi i da ne mogu da pomognu, ja sam ustao i dotičnom rekao doslovce : - Lažete, vi možete da pomognete, vi ste pravi saučesnici, pravi krivci. Kad sudija odsvira kraj, pridjite i čestitajte treneru protivničke ekipe, a igračima koji se ne pozdrave sa protivničkim recite da neće igrati narednu utakmicu, pa da vidimo. Tvoj odgovor čekam na stadionu i izašao sam napolje..

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana