Dezurni krivci

dali76 RSS / 31.01.2009. u 08:47

 

Bilo je to na casu istorije. Objasnjavao sam studentima situaciju  u Evropi tokom 1930 vreme kad ce u Njemackoj na vlast,sasvim demokratski, doci Adolf Hitler.  Tokom razgovora postavio sam im pitanje jesu li ikad culi za termin  Scapegoat . Nisamn bio iznenadjen,racunajuci na njihov uzrast (10 razred),  sto je jedan od hrabrijih studenata rekao da je to " koza koja je pobjegla.  Da ,iako sasvim slucajno, bio je donekle u pravu. U judeizmu  odabirala se koza na koju su "stavljani" svi gresi ljudi I bivala otjerana u divljinu gdje ju je cekala sigurna smrt.  Nije tesko naci povezanost s istom rijeci koja se u politickoj terminologiji    koristi za ,vecinom, nevine ljude  kojima su se pripisivali svi gresi naseg vremena.   Usustini ovo je manipulativna igracka koja nekima od nas pomaze da se osjecamo bolje,jer zaboga drugi su uvijek krivi. Dok ona extremna I krajnja  posljedica      je   opravdanje     I racionalizacija inace  u normalnim okolnostima  neracionalnih stvari.    U  nasem narodu bi se to mozda moglo nazvati "dezurni krivci". Pricajuci mojim djacima o Njemackoj o Jevrejima o dezurnim krivcima propagandi pred ocima su mi se  nemilosrdno vracale slike tih nesretnih devedesetih. Ne samo  da smo krivce nalazili u onim drugima vec  nerijetko dezurni krivci su cesto ,uspijesno, pronalazeni I medju  nama samima.

Cekajuci gradski autobus na Vidikovcu slusao sam razgovor dvije starije gospodje koje su stajale iza mene.Ne nisam netko ko prisluskuje tudje probleme I razgovore,ali tema  se ipak ticala donekle I mene. Prosao je neki  bolji automobile kninskih tablica I bio je dovoljan povod za ove dvije gospodje da za  sve strahote I patnnje, sankcije I sve sto ide s tim optuze Srbe preko Drine koji sue eto s dzakovima maraca,jedna je licno vidjela, dosli kod "nas". Isvi su oni,naravno isti!!!  U Slavonniji gdje sam zivio jedno vreme pre pada isto je bilo ljudi koji su izbjegli iz svojih gradova van Krajine.I mojim sugradjanima ,nerijetko , su  dolazile ideje koje su se pretocile u rjeci "sta su ovdje dosli nek idu kucama svojim  kao da su ti isti ljudi od svog bijesa svoje kuce napustili. I svi su oni naravno isti!! Ni sa  one druge strane nisu bili nista manje kreativni u trazenju svojih dezurnih krivaca.  Moj  sadasnji drug ,innace Hrvat iz Banja luke , govorio bi mi o slicnom iskustvu koje je on imao u Zagrebu tih  devedesetih godina. Jedna stvar je bila zajednicka ;krivci su uvijek negdje drugdje; prvo naravno  na "drugoj  strani", pa onda su se nalazili I unutar  istih etnickih grupa.  I  I jedni I drugi,I treci, I cetvrti  prolazili su kroz manje vise slicne patnje I nedace koje je donosila zla kob rata, dok je  ogromno mala manjina I medju jednim,I medju drugim,I medju trecim, I medju cetvrtim imala ogromnu korist od svega toga.   Usprkos sto smo bar negdje u podsvjesti sve ovo znali bilo je tesko upereiti prst u nekom drugom pravcu nego "preko tarabe".

Samo 3%  bjelackog stanovnistva u juznom djelu SAD posjedovalo je robove na svojim plantazama dok je ogromna vecina bijelaca zivjela u prilicnom siromastvu ciji se zivoti umnogome nisu mnogo razlikovali od zivota robova. I upravo ti bijelci bili su zestoki pobornici I zastitnici robovlasnickog sistema.Ako covijek racionalno sagleda pa njima  je najmanje  odgovarala ovakva situacija jer zaboga kako ocekivati da vam netko plati vas rad ako moze imati robove?U svoj svojoj mizeriji oni su "nasjeli" na pricu kojom su lagali sami sebe:mozda mi I jesmo siromasni ali smo ipak bijelci. Valda je ljudima  bilo lakes zivjeti s tim.  Od toga vremena je proslo vec 150 godina; neki  I danas vjeruju da su bolji.Jesu li naucili ista?

Od   ratova u  nas proslo je  15godina.Jesmo li mi naucili ista?

Na mom proslom blogu tema je bila odgovornost politicara oko pescanika ,ali kako to obicno biva diskusija je otisla ,samo na izgled , nekim drugim tokom; Pocela je rasprava o  svemu sto nam se desilo , o razlozima I o krivici.

Dunja73,blogerka koju jako cijenim,al s  kojom se jako ne slazem  oko ovog iznnjela je tezu kako Srbi I Srbijanci ipak nisu u istom "kazanu" kako je napisala  jedna druga blogerka   aludirajuci na nase zajednicke probleme.

"Srbijanci imaju samo Srbiju dok Srbi imaju svoje "rezervne drzave" rekla je Dunja73.Na stranu to sto I ona sama zivi van Srbije ,kako ona kaze momentalno, bio sam prilicno ljut vise tuzan radi  ovakvog komentara sjecajuci se razgovora dvije gospodje s pocetka ove price.Zar imamo toliko negativne energije , da se djelimo regionalno,nacionalno,religijski ....

"Nismo isti bila je uporna Dunja  I nastavila: ovo nije nista licno ,da se razumemo ..

A kakve Cacak ili Kg ili Uzice pa ima veze sa Kninom ili Banja Lukom ,pa mi nemamo problem ni sa Hrvatom ni sa Muslimanom u zivotu....Nama je samo steta ispala od rata jer smo sve njima od poljoprivrede i stocarstva izvozili."

Razmisljao sam o ovome ostao bez komentara. "nama je samo steta od rata ispala"?  Meni nije, kome nije?Vec sam zamisljao odgovor nekog slicnog kao Dunja samo s druge strane  Drine koji bi  odgovorio :a odakle je pocelo iz Knina il mozda s Kosova Polja??  Kraj ovakvog prepucavanja ne bi  se nadzirao a zajednicka nit  bi se ogledala  u tom : uvek je kriv neko drugi. Oni,naravno koji god da su.   Svoje razmisljanje iskazao sam komentarom  u kome   sam citirao vlastiti naslov teksta :naravno nikakva odgovornost nikad ne stanuje kod "nas". A Dunja je imala odgovor: Kod mene ne stanuje sigurno ...a i sa Srbije je skinuta po pitanju Bosne ,videcemo sta ce biti sa Hr -----ostaje individualna odgovornost ,pa nek nek se brani i odgovara svako sam."

Pitao sam se jesmo li nesto naucili?Pitao sam se  jel ljudima lakse ovako?Ima li racionalnosti u iracionalnom da "ja" nisam nista kriv a da ste "vi" svi drugi krivi?Sud u Hagu je odgovoran I  nadlezan da se ja  osjecam il ne osjecam krivim? On mi daje za pravo da prstom uperim preko "tarabe"? Jednom prilikom   pitao samh     djake zasto misle da ucimo istoriju ? Da bi pamtili datume koje ionako zaborave do sljedece godine? Da ih mi ucitelji  maltretiramo il mozda da im pomognemo da postanu bolji ljudi?Ne toliko dobri da im sud u Hagu I nije potreban jer to bi bilo suvise savrseno, al bar da svate da sud  bas ne mozee  rijesiti sve a ponajmanje biti opravdanje  da ne podju od sebe prvo.   informisan I obrazovan su dva razlicita pojma.  Prvo mozemo I preko interneta a za drugo je  potrebna hrabrost. Neki su mi zamjerili sto pisem o Srbiji a vise ne zivim dole. Moji blogovi nisu dekreti ,a jos manje sveta pisma ; glasno razmisljam I delim to s ljudima ovdje.  Ne pisem ja blogove  da ubjedim nekog u nesto , ali ako   bar neko procita sve ovo I razmisli o ovom ja ne pisem zalud. Jedan bloger je u svom profile napisao "imam toliko godina da znam da ne mogu promeniti svet ,al znam da mogu promeniti sebe".Ja kazem   Mjenjajuci sebe mjenjamo svijet jer  od cega je svijet nego od nas samih.



Komentari (178)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

topcat topcat 23:39 31.01.2009

Re: strah od smrti, loše sjećanje

Ja ne vjerujem u "kolektivnu krivnju".
I protiv sam toga da netko nosi kompleks jer je netko "njegov" nesto krivo napravio.
Svatko odgovara za sebe...

maya.sangoma maya.sangoma 23:43 31.01.2009

Re: Kad smo već kod poezije

Hvala Unf i Lib sto su se frljnuli s poeziju .
Svi ovde veceras ozbiljni preozbiljni ....samo ja ...
a sad i vas dvojica .....hvala bogu nisam vise usamljena
Maya the komsinica
Unfuckable Unfuckable 23:49 31.01.2009

Re: nije frljanje

poezija je često jako ozbiljna stvar,
Ako ne verujete meni, pitajte Brajovića
zato sam ono i okačio
dali76 dali76 23:55 31.01.2009

Re: nije frljanje

Znam ..pogotovo poema koju si kako kazes okacio...tjera na razmisljanje sto sam se ja nadao da ce i moje pisanije ovdje.
dali76 dali76 00:00 01.02.2009

Re: strah od smrti, loše sjećanje

kolektivna krivnja nije moja poenta topcat..poenta je dezurni krivcii kako ih lako nalazimo dal preko taraba il u nasem "toru"...ne mislim ja da mogu mjenjati svjet al mogu sebe pa mozda ...
libkonz libkonz 00:03 01.02.2009

Re: strah od smrti, loše sjećanje

Ja ne vjerujem u "kolektivnu krivnju".
I protiv sam toga da netko nosi kompleks jer je netko "njegov" nesto krivo napravio.

Top, mislim da ovde pazimo da ne povredimo tvoja osećanja. Ti se ovde sprdaš sa nečim što je barem meni veoma bolna stvar, Daliju verovatno i više nego meni. Život ide dalje, meni je žao što je pala Krajina, tebi je drago što ste je oslobodili. Stvari su takve kakve jesu. Ostale su rane koje treba da zacele. Kod mene nema mržnje, ali pad Krajine boli i posle toliko godina.
topcat topcat 00:05 01.02.2009

Re: strah od smrti, loše sjećanje

Naprotiv, ne sprdam se.
Pitam kamo je pala?
dragoljub92 dragoljub92 00:06 01.02.2009

Re: strah od smrti, loše sjećanje

Top, mislim da ovde pazimo da ne povredimo tvoja osećanja.

nekapira ona to.
libkonz libkonz 00:06 01.02.2009

Re: strah od smrti, loše sjećanje

Pitam kamo je pala?

u ruke okupatora. kad već vučeš za jezik.
topcat topcat 00:13 01.02.2009

Re: strah od smrti, loše sjećanje

libkonz
Pitam kamo je pala?

u ruke okupatora. kad već vučeš za jezik.

Hvala. Sad znam da je Hrvatska okupator Krajine (koju ces, ne sumnjam, uskoro krenuti "osloboditi" ).
Prosvjetljenje.
Unfuckable Unfuckable 00:14 01.02.2009

Re: strah od smrti, loše sjećanje

pošto će sada verovatno biti svašta, predlažem da otvorite novi komentar da mi ne brišu onu lepu pesmu gore
topcat topcat 00:16 01.02.2009

Re: strah od smrti, loše sjećanje

Nece Unf, nece biti nista.
Pjesmu nazazlost ionako mnogi nisu procitali.

Pjesma, cemu? (u drugom kontekstu)
libkonz libkonz 00:17 01.02.2009

Re: strah od smrti, loše sjećanje

Hvala. Sad znam da je Hrvatska okupator Krajine (koju ces, ne sumnjam, uskoro krenuti "osloboditi" ).
Prosvjetljenje.

Ne, to je završena priča. Ono je bila reakcija samo na tvoje licemerje.
maya.sangoma maya.sangoma 04:37 01.02.2009

Re: nije frljanje

Unf,
Izvini sto sam te svrstala
u neozbiljne .....vala bas !!!
Ali trebao mi je neko na onoj
drugoj strani da mi pomogne
....zbog ravnoteze....
Nemoj ljutis....na mene.
maya.sangoma maya.sangoma 04:48 01.02.2009

Re: nije frljanje

Jao Dali , kako si osetljiv na jednu rec "frljanje" a ovde ljudi svasta rekose pa nikom nista . Nemoj da se predomislim pa da umesto tebe agitujem za Taube kao Predsednicu Srbije , molim lepo
taube taube 13:28 01.02.2009

Re: nije frljanje

ha ha, i to je ok, maya,sangoma super si
maya.sangoma maya.sangoma 13:38 01.02.2009

Re: nije frljanje

taube
ha ha, i to je ok, maya,sangoma super si

Taube, ti si mi prva rezerva , ako Dali nesto zabrlja, ali nemoj mnogo da se radujes unapred.
taube taube 18:37 01.02.2009

Re: nije frljanje

neću, hvala ti za besplatne savete blogerkama, duhovita si
dali76 dali76 00:22 01.02.2009

pad Slavonije

Mogu ja nesto kazti.Pala je za sve one koji su do tada tamo zivjeli tj prezivljavali, za one koji su poslje toga se rastrkali sirom Srbije I svijeta..pala je u zaborav svima I ostala nama u uspomenama…Bio sam tamo prije tri godine,slobodno I bez straha , ali vreme je ucinilo svoje sto je I bio cilj.. Za mene grad ne cine zgrade,caste, parkovi,grad cine ljudi,komsije ,cak I oni koji su te ganjali zbog tresanja , tamo ih vise nema, tamo vise ne stanuju . eto zato je meni pala Slavonija topcat jer su “pali”ljudi odande ,ispali,isterani,od
jednih potpomognuti drugim trecim liderima I nigdje ama bas nigdje nisam za to rekao “krivi su mi iskljucivo I samo drugi…
Eto nadam se da sam ti objasnio gdje je pala,kamo je pala,kuda je pala Itd
topcat topcat 00:31 01.02.2009

Re: pad Slavonije

Nisi objasnio nista, osim da i dalje postoji ono u tvom uvodnom tekstu "netko drugi je kriv".
Ali hvala na trudu.

libkonz, ja mogu biti svasta - ali nisam licemjer, a ti razmisli o "reakciji".

Zelim ugodno druzenje.
libkonz libkonz 00:32 01.02.2009

Re: pad Slavonije

libkonz, ja mogu biti svasta - ali nisam licemjer, a ti razmisli o "reakciji".

ako koza laže, ne laže rog. samo pogledaj celu našu prepisku.
dali76 dali76 01:21 01.02.2009

Re: pad Slavonije

Pozivam blogere/ked a obrate paznju da komentari upuceni drugima govore I o nama.
Bez obzira sta osjecali I kako se osjecali ,kako razmisljali ili se razlikovali u istim razmisljanjima zar ne mozemo sacuvati postovanje?
Usvoje ime izvinjavam se topcat na rijecima koje ti je uputio Libkanz..
Unatoc tome sto sam vise puta ponovio da nikad I nigdje nisam krivicu svaljivao na druge ti si topcat opet mi spocitala moje uvodne rijeci I povezala to s mojom pricom o padu Slavonije ..mozda I jesam hypocrite al bas toliki, ne mislim…
Ja postujem tvoje pravo da nemas zeludac za neke moje stavove ovdje nismo da bi se u svemu slagali…
Libkanz,ako ja mogu naci postovanje za stav topcat koji se tice mene licno,mozes vala I ti..Uvrede nece nista dobro donjeti nikome a pogotovo onim koji ih se late..
dunja73 dunja73 08:12 01.02.2009

Re: pad Slavonije

Postovani Dali ,


Previse emocija u tekstove kao sto su tvoji unositi --nije jezik intelektualca .

Na tamilce ,senegalce ,rome i sve ostale gledam bez predrasuda .

"protiv izbeglica " -apsolutno nemam nista ,ne znam kako si se tu pronasao u celoj fabuli .

Pazljivo sam procitala tvoj tekst i komentare ,zaobilazis BIT i to, interesantno , niko ne primecuje.

Ja se ne slazem sa vasim dvojnim drzavljanstvima srpskim i hrvatskim .Zasto ? Ti moras mene razumeti da ja zivim u jednoj drzavi u kojoj se misli sve najmanje 10 god unapred ,drzavi kalkulacije i drzavi govora ,,iz hladne glave ,,

Ako bi Hrvatska podnela tuzbu protiv Srbije i nekom nesrecom dobije taj proces ,Srbija je u obavezi prema istoj . Obaveza se zove ,,DUG,, Ko ste onda vi ,ljudi sa dva drzavljanstva u celoj prici ? Da li to znaci da ce moje unuce tvome unucetu sutra da izmiruje dug ?
Ili smo svi Srbi bez ovoga Srbijanci????

Nemci danas danji otplacuju Hitlerove zasluge ,ali ne nemcima vec ostecenima ..

Ako se baziramo na individualnu krivicu ,ko si ti ljudi ,,ratni zlocinci ,,koji su do juce bi´li sporni,i zbog koga su oni ratni zlocinci ---zbog Sumadije ???

Dragi i predragi Dali , meni je drago da sam ti inspiracija ali nisam "muza" a jos draze ce mi biti kad unutrasnjost Srbije bude u mogucnosti sa vise ADSL-a ...

ps

Svako navija na svoju vodenicu ...pozdrav Srbijanka
dunja73 dunja73 08:20 01.02.2009

Re: pad Slavonije

dali76
Mogu ja nesto kazti.Pala je za sve one koji su do tada tamo zivjeli tj prezivljavali, za one koji su poslje toga se rastrkali sirom Srbije I svijeta..pala je u zaborav svima I ostala nama u uspomenama…Bio sam tamo prije tri godine,slobodno I bez straha , ali vreme je ucinilo svoje sto je I bio cilj.. Za mene grad ne cine zgrade,caste, parkovi,grad cine ljudi,komsije ,cak I oni koji su te ganjali zbog tresanja , tamo ih vise nema, tamo vise ne stanuju . eto zato je meni pala Slavonija topcat jer su “pali”ljudi odande ,ispali,isterani,od jednih potpomognuti drugim trecim liderima I nigdje ama bas nigdje nisam za to rekao “krivi su mi iskljucivo I samo drugi…Eto nadam se da sam ti objasnio gdje je pala,kamo je pala,kuda je pala Itd



Dali ,ovo je za Djola Balasevica --a ne za govor intelektualca koji hoce argumentovano i potkovano cinjenicama da se izrazava ,halo -- emocije zurik ... Nemoj ja da pocnem o vinogradu na djedovini sto je pala bomba kad je NATO ,,udarao,,
dali76 dali76 09:35 01.02.2009

Re: pad Slavonije

Ja tvoje komentare o mojoj intelektualnoj strani necu komentarisati .Ljudi su rekli sto su imali I meni je drago sto su vecina onih koji su se slozili sa mnom vecinom Srbijanci,bas kao ti ,ali eto izgleda ne misle deset godina unapred..Valda ima nesto I van tih desetogodisnjih kalkulacija?
Nisi nasal za shodno da citiras niti jedan moj dio teksta da mi se obratis ili polemises sa mnom vec si pronasla emocije I dva puta mi spocitala manjak intelektualnog ? Ja tebe cjenim,ali se dijametralno ne slazem o tvojoj teoriji da “smo mi to Srbi preko Drine “sve zapoceli a vi Srbi s te strane platili. Ne bih se isto tako slozio ni s mojim sunarodnjacima
koji bi optuzili Srbijance “jer zaboga od njih je sve pocelo”…ne,radi toga sto istina jeste ne sredini ,ne zato sto sam ja toboze politicki korektan vec zato sto je reci I smatrati da je krivica uvijek kod drugih na nivou razmisljanja djaka u pubertetu kojima su svi drugi krivi sem njih samih…zaboga kako neko I moze sumnjati u to.

dali76 dali76 09:46 01.02.2009

Re: pad Slavonije

i naravno Dunja nemas ti nista protiv izbeglica bas kao Leopold lady jel tako?
dunja73 dunja73 10:25 01.02.2009

Re: pad Slavonije

i naravno Dunja nemas ti nista protiv izbeglica bas kao Leopold lady jel tako?



Ha,ha opet vesto izbeze dvojno drzavljanstvo ..

Izvini ,koji je tvoj ustvari problem? U mojoj kuci u Sumadiji su zivele 3 porodice iz Vojnica ... Ovde u Nemackoj smo izdvajali nebrojano priloga kroz crkvu i neke druge organizacije za izbeglice..

kakva koza i Jevreji ? Koga ti poredis sa Hitlerom?? Mislim da je nesuvislo poredjenje ako mislis i na Srbe i na Hrvate ?

A pominjem nemce u "okviru,, DVOJNOG DRZAVLJANSTVA,, a ni kozu ,ni Hitlera itd...

Nemacka je jedna od prvih clanica EU ,znam kako je islo uzimanje ,,NEMACKOG PASOSA ,, od strane Nemackog zivlja na podrucju Poljske (teritorije koja je oduzeta Nemackoj posle drugog svetskog rata) Mada paralele povlaciti je nesuvislo isto kao Jevreji ,Hitler i koza ...(ako te ovo inspirisalo za kozu..)


I kako ti dodje do zakljucka da ja guram krivicu na izbeglice??

Ti sam nagura njima krivicu kroz neke proizvoljne zakljucke ,i pripisa meni ..








jecullence jecullence 11:28 01.02.2009

Re: pad Slavonije

dunja73
Ja se ne slazem sa vasim dvojnim drzavljanstvima srpskim i hrvatskim .Zasto ?



Da ti odgovorim ja na pitanje, ako već imam dvojno državljanstvo.
Ako si pročitala dobro jedan moj komentar, mogla si da shvatiš da sam srpsko državljanstvo čekala punih 6 godina. Ovde sam došla sa već postojećim hrvatskim. Šta sam trebala, da ga se odreknem? Radi čega? Radi ovoga kojega sam čekala 6 godina?
Sem toga, kao što znaš jedan od načina da se stekne državljanstvo je i rođenje. Ja sam rođena i odrasla u Rijeci, na zemlji na kojoj su moji preci Hrvati sa majčine strane živeli vekovima. Moja osnovna škola nosi ime mojega pradede sa majčine strane, koji se borio za uvođenje hrvatskog jezika u škole za vreme italijanske vlasti na tim prostorima. A onda su došle devedesete, kada je moj majka postala izdajnik nekim "većim " Hrvatima koji su u njen rodni grad došli 20 godina ranije. Ja vidiš imam puno pravo na hrvatsko državljanstvo.
Pored svih nedaća odlučila sam da svoj život pokušam izgraditi u Srbiji. Nadam se da mi nećeš osporiti pravo na srpsko državljanstvo!?



libkonz libkonz 12:15 01.02.2009

Re: pad Slavonije

Libkanz,ako ja mogu naci postovanje za stav topcat koji se tice mene licno,mozes vala I ti..Uvrede nece nista dobro donjeti nikome a pogotovo onim koji ih se late..

Žao mi je jedino što tako misliš. Znači, ona može da se sprda sa našim osećanjima vezanim za pad Krajine, a mi u znak ne znam ni ja kakve tolerancije, treba da oćutimo. Na tvom blogu od mene više nećeš čuti takvu vrstu komentara, samo iz poštovanja prema tebi. Inače, ne mislim da sam bilo šta loše rekao. Ukapirao sam da ljudi iz Hrvatske koji dolaze na Blog B92 imaju stav: "vreme je za pomirenje, ali vi Srbi priznajte da ste krivi za sve, verovatno i za ustaški pokret".
jecullence jecullence 12:15 01.02.2009

Re: pad Slavonije

dunja73
Izvini ,jesi ti sluzio vojsku? ..



Izvini, ali ovde nisu služili vojsku ni oni sa ravnim tabanima! Misliš li da je dali onda trebao?!
Očigledno da ne znaš ništa o osobi kojoj postavljaš takvo pitanje.
jecullence jecullence 12:16 01.02.2009

Re: pad Slavonije

još nešto o tvojim analitičkim sposobnostima,da si se potrudila da se obavestiš o osobi sa kojom ulaziš u dijalog,ti bi malo pročitala o čemu je ovaj čovek pisao pa ne bi postavola ovako glupo pitanje.usput ja nisam služio vojsku(dva meseca sam tamo bio).šta to govori o meni,a šta o tebi,sem da imaš zaostalu svest o društvu.



dragoljub92 dragoljub92 12:20 01.02.2009

Re: pad Slavonije

libkonz
Libkanz,ako ja mogu naci postovanje za stav topcat koji se tice mene licno,mozes vala I ti..Uvrede nece nista dobro donjeti nikome a pogotovo onim koji ih se late..

Žao mi je jedino što tako misliš. Znači, ona može da se sprda sa našim osećanjima vezanim za pad Krajine, a mi u znak ne znam ni ja kakve tolerancije, treba da oćutimo. Na tvom blogu od mene više nećeš čuti takvu vrstu komentara, samo iz poštovanja prema tebi. Inače, ne mislim da sam bilo šta loše rekao. Ukapirao sam da ljudi iz Hrvatske koji dolaze na Blog B92 imaju stav: "vreme je za pomirenje, ali vi Srbi priznajte da ste krivi za sve, verovatno i za ustaški pokret".

ovde te podržavam.prvo jer ne mislim da si rekao bilo šta uvredljivo.
a drugo ,zaslužila je svojim neotesanim ponašanjem mnogo više.jedino što niko od nas na blogu nije raspoložen za fajt,pa ima sreću.
ps
VV me oduševio svojom strpljivošću,skidam kapu vaso
jecullence jecullence 13:47 01.02.2009

Re: pad Slavonije

Ukapirao sam da ljudi iz Hrvatske koji dolaze na Blog B92 imaju stav: "vreme je za pomirenje, ali vi Srbi priznajte da ste krivi za sve, verovatno i za ustaški pokret".


Ne znam da li si iz mojih komentara to shvatio, ako jesi, pročitaj ponovo...
libkonz libkonz 14:00 01.02.2009

Re: pad Slavonije

Ne znam da li si iz mojih komentara to shvatio, ako jesi, pročitaj ponovo...

Nikako. Tvoji stavovi su skroz na mestu. Topcat me je razočarala, a iskreno i Dali, svojim izvinjavanjem, jer ona je počela sa provokacijama. Ti si ok 100%. Pored Topcat mislio sam na još jednog blogera, ne dolazi na Dalijev blog pa ga neću imenovati.
Ako te mrzi čitati ponovo komentare mene i Topcat, rezimiraću. Počela je da se sprda sa padom Krajine, odgovorio sam da je to nama bolna tema, da se manemo te priče koja ovde nije tema i ona je nastavila da se sprda. Knin je mesto odakle sam poreklom i vrlo bolna stvar za mene.
Još jednom, u celoj priči jedino mi je žao što joj se Dali izvinio.
dunja73 dunja73 16:05 01.02.2009

Re: pad Slavonije

Pored svih nedaća odlučila sam da svoj život pokušam izgraditi u Srbiji. Nadam se da mi nećeš osporiti pravo na srpsko državljanstvo!?



Ne osporavam ti nikako .Smatram da je putovnica izvanredna putna isprava .




I , postoji li neka razlika (za proteklih) deset godina i sad izmedju tebe i ljudi iz Srbije koji su samo sa srpskim pasosem?


jecullence jecullence 17:45 01.02.2009

Re: pad Slavonije

Ne osporavam ti nikako .Smatram da je putovnica izvanredna putna isprava .




I , postoji li neka razlika (za proteklih) deset godina i sad izmedju tebe i ljudi iz Srbije koji su samo sa srpskim pasosem?



Ne razumem tvoje pitanje u vezi razlike. Razlika je jedino što ja nisam došla odmah 91, već 93, ako si čitala mogla sii da shvatiš zašto. I što sam za to vreme već dobila hrvatsko državljanstvo, kojeg se ne odričem svoje djedovine radi, sa mamine strane. A kakve veze ima moje pitanje u vezi mog prava na srpsko državljanstvo, pošto tu živim već 15 godina, sa time što smatraš da je putovnica odlična putna isprava??
dunja73 dunja73 18:04 01.02.2009

Re: pad Slavonije

srpsko državljanstvo, pošto tu živim već 15 godina, sa time što smatraš da je putovnica odlična putna isprava??



Pa ovako ...Nametnute sankcije Srbiji su se doticale u ogranicenosti ili ne mogucnosti (bez vize .....a znamo kako to ide ) srpskih drzavljana da putuju ...jedna od mera sankcija koje su trajale 10 godina.... iako su skinute ,ovaj zakon je i dalje na snazi za srpske drzavljane ... Ako biste u Svicu ,naprimer ,morate tri puta u konzulat u Bg ..za Nemacku dva puta .... , sa putovnocom ---nista puta ,kupis kartu i ides .....


Zato smatram da ste vi ipak sa putovnicama povlasceni u odnosu na nas ,, samo sa jednim ,, Nista dalje .
jecullence jecullence 18:20 01.02.2009

Re: pad Slavonije

dunja73
srpsko državljanstvo, pošto tu živim već 15 godina, sa time što smatraš da je putovnica odlična putna isprava?? Pa ovako ...Nametnute sankcije Srbiji su se doticale u ogranicenosti ili ne mogucnosti (bez vize .....a znamo kako to ide ) srpskih drzavljana da putuju ...jedna od mera sankcija koje su trajale 10 godina.... iako su skinute ,ovaj zakon je i dalje na snazi za srpske drzavljane ... Ako biste u Svicu ,naprimer ,morate tri puta u konzulat u Bg ..za Nemacku dva puta .... , sa putovnocom ---nista puta ,kupis kartu i ides .....Zato smatram da ste vi ipak sa putovnicama povlasceni u odnosu na nas ,, samo sa jednim ,, Nista dalje .

Opet mi nisi odgovorila na pitanje. Ali nema veze. Vidim da si u nama sa putovnicama ti pronašla odlične dežurne krivce.
ulven ulven 03:30 01.02.2009

Strasno

Sta je poenta ovog teksta? Kuknjava ili koriscenje ijekavice?

dali76 dali76 09:21 01.02.2009

Re: Strasno

poenta je sto svako od nas ponaosob razumije u svojoj glavi ,ako si ti razumio samo ta dva izbora koja pominjes ja tu ne mogu nista pomoci...biraj sam a ljudi nek odluce ...
jecullence jecullence 11:30 01.02.2009

Re: Strasno

ulven
Sta je poenta ovog teksta? Kuknjava ili koriscenje ijekavice?



Nadam se da ti nisi od onih koji ekavicu smatraju jedinim pravilnim izgovorom srpskog jezika. Jer se Vuk Karadžić, tvorac modernog srpskog jezika, sigurno ne bi složio sa tobom...A i sve srpske narodne pesme bismo morali prepravljati, počev od kosovskog ciklusa...
dali76 dali76 18:19 01.02.2009

dobro jutro

Dunja ja nisam “vjesto izbjegao” tvoje pitanje o dvojnom drzavljanstvu; tema mog teksta jesu dezurni krivci.
Moja parelela s Hitlerom je sasvim jasno objasnjena.
Tebe sam citirao ako sam sta slagao okrenuo eto reci.
Rekla si u svojim prepiskama s dragoljubom ,u kojima se niste stedjeli, tj povezala si kvalifikacije s mjestom rodjenja “Dragce iz Nis”…Zaboga zar zaista tako mislis da je mjesto boravka ,rodjenja ,ili prebivalista osnovann argument da bi nekog okarakterisala negativno?

Necu davati komentare o vojnom roku,o invalidima I sl…
Dragi libkanz ovdje ljudi umeju da povrede I bez ruznih reci ,I to moze da boli I vise ali ako ih upotrebe onda njihov argument pada u vodu koliko god bili il ne bili u pravu.
Kao covijek koji je popijo tri piva I u saobracaju krivicom drugog dozivi udes,ali je uvijek on kriv pred zakonom jer je vozio pod dejstvom alkohola.
Ja se jesam izvinuo Topcat jer si ti iznio uvredu na njen racun,ali sam isto s pocetka rekao “blogeri/ke vasi komentari o drugima govore I o vama “. Ovdje sam mislio na sve ukljucujuci I topcat I mene.
dunja73 dunja73 18:37 01.02.2009

Re: dobro jutro

“Dragce iz Nis”…


Ne to nema veze ...ovo je sala na racun njegovog pisanja na drugim blogovima ...eto da si moj Sumadinac ti bi "skonto " sta sam htela reci ...

A sam si jednom izjavio da kada si izbegao iz Slavonije i dosao u Sumadiju nisi osecao da tu pripadas iako si Srbin ,,tekst kod Mayo cini mi se ,, pa si nastavio put za Ameriku ... Verovatno da ,,svakom svoje selo najtoplije prija,,



Zaboga zar zaista tako mislis da je mjesto boravka ,rodjenja ,ili prebivalista osnovann argument da bi nekog okarakterisala negativno?

dali76 dali76 18:57 01.02.2009

Re: dobro jutro

Nit si se ti salila s dragoljubom a nit on s tobom vec si ovo izgovorila u zustroj polemici oko kompetentnosti u svezi znanja oko istorije tj Vizantije..
Da spominjao sam to ako sam se osjecao drugacije ..ti ne bi kad bi otisla u Backu naprimjer?Kakve to veze ima s dezurnim krivcima ? Isto kao i putovnica?
dunja73 dunja73 19:12 01.02.2009

Re: dobro jutro

Nit si se ti salila s dragoljubom a nit on s tobom vec si ovo izgovorila u zustroj polemici oko kompetentnosti u svezi znanja oko istorije tj Vizantije..



Nemoj ti meni sta sam ja htela reci i dal sam se salila ili ne ...To ja najbolje znam ..

E ,posto ti ja necu vise pisati ...evo ga jedan "dezurni krivac "
topcat topcat 21:37 01.02.2009

Re: dobro jutro

dali76

Ja se jesam izvinuo Topcat jer si ti iznio uvredu na njen racun,ali sam isto s pocetka rekao “blogeri/ke vasi komentari o drugima govore I o vama “. Ovdje sam mislio na sve ukljucujuci I topcat I mene.

Dali, ne trebas se izvinjavati topcat. Zaista nije potrebno.
Ako te neki moj komentar povrijedio - zao mi je - ali nista od gore napisanog nije bilo upuceno tebi osobno.

U ime libkonza se nemoj izvinjavati
1. to nije tvoja odgovornost
2. on ne vidi da je nesto krivo napisao...

edit:
za mir u kuci, obrisala sam ostatak komentara.

dragoljub92 dragoljub92 22:03 01.02.2009

Re: dobro jutro

2 dragoljub, koji misli da je "topcat dobro prosla".

dragoljub i dalje misli da si dobro prošla.samo godinu dana ranije i neki od nickova ovde bi te isekli na froncle.
meni ne smeta tolko to što pričaš koliko mi smeta tvoj e bezobrazno insistiranje na rasprave čak i kad vidiš da se ljudi sklanjaju jer ne žele raspravu.za mene je to bezobrazluk i ništa više.
ja sam ima dosta fajtova ovde ne blogu ,tako da znam šta pričam i umem da prepoznam dostojnog protivnika.ti si u ovom slučaju ispala nedostojna.ne prema meni ,ja nisam ni ulazio u raspravu nego prema vasi i lib-u a naročito prema daliju.
na kraju krajeva ,odrasla si devojka i ti znaš kako želiš da se ponašaš sa ljudima.tvoje pravo.
constrictoria92 constrictoria92 22:11 01.02.2009

Re: dobro jutro

za mir u kuci, obrisala sam ostatak komentara.

Ja sam ga, ipak, prochitala (a verujem i jos neki blogochitachi)...
Nije zgoreg setiti se poslovice "Triput meri, jednom seci"...
libkonz libkonz 22:13 01.02.2009

Re: dobro jutro

Ja sam ga, ipak, prochitala (a verujem i jos neki blogochitachi)...
Nije zgoreg setiti se poslovice "Triput meri, jednom seci"...

i ja sam ga pročitao, ali ću se praviti da nisam... za mir u kući
topcat topcat 22:20 01.02.2009

Re: dobro jutro

dragoljub92
2 dragoljub, koji misli da je "topcat dobro prosla".
dragoljub i dalje misli da si dobro prošla.samo godinu dana ranije i neki od nickova ovde bi te isekli na froncle.
meni ne smeta tolko to što pričaš koliko mi smeta tvoj e bezobrazno insistiranje na rasprave čak i kad vidiš da se ljudi sklanjaju jer ne žele raspravu.za mene je to bezobrazluk i ništa više..

Dragoljube, ti o meni ne znas nista...ali tvoje je pravo da mislis sto hoces, ukljucujuci i to da nekim cudom smatras da me smijes razvlaciti kako ti se prohtije. O mom fajtu ne mozes suditi, jer se ovdje - u toliko vremena koliko sam tu - nisam upustila u to sto podrazumijevam pod fajt.
Ali da cu potpisati nesto sto se kao podrazumijeva, a kosi se s mojom savjescu - ne pada mi na pamet.
constrictoria92 constrictoria92 22:25 01.02.2009

Re: dobro jutro

Ali da cu potpisati nesto sto se kao podrazumijeva, a kosi se s mojom savjescu - ne pada mi na pamet.

Kao ni drugima...
dunja73 dunja73 04:58 02.02.2009

DALI 76

Jedan bloger je u svom profile napisao "imam toliko godina da znam da ne mogu promeniti svet ,al znam da mogu promeniti sebe".Ja kazem Mjenjajuci sebe mjenjamo svijet jer od cega je svijet nego od nas samih




Joj Dali ,ja zivim na zapadu i meni je tih zvaka i tako tih tekstova preko glave ..Ako mislis da nekome " otkrivas Ameriku" prevario si se, Sve je to super sto ti pises ,ali moja kuca je moja kuca ...tvoja kuca je tvoja kuca ... Ako ti imas problem sa tvojim komsijom ,nemam ja .Ja tebi mogu pomoci dok sam u mogucnosti i dokle hocu .

I to ,,izvini ,,u tudje ime ,kao satro kultura ,pusti to ,to je uvlacenje i slihtanje tipicno za Balkan .

Molila bih te da moje komentare ne objavljujes , nego de nesto prospi ,,iz svoje,,tintare te objavi ..Nisam ti ja i mi nikakvi pokus mausi da vrsis opite javnog mnjenja.. Da ljudi sude i prosudjuju ,a ti kao ucitelj da dajes ocene .

Ti bi verovatno tako nekoga svoga djaka koji ima kontra misljenje ,izveo pa da mu sude ostali....Ti me Dali potsecas na neke likove iz partizanskih filmova .

Malo si se ti vise ufurao sa tim pisanjem ,a ovo ti je vrh .PROZIVKA - hajd i ovo objavi u nekom sledecem tekstu posto su ti dali mogucnost objavljivanja.


dali76 dali76 06:56 02.02.2009

Re: DALI 76

TI mislis odista da vredjas mene ovakvim tekstom?OK ,
jecullence jecullence 10:47 03.02.2009

Re: DALI 76

Joj Dali ,ja zivim na zapadu


Molila bih te da moje komentare ne objavljujes , nego de nesto prospi ,,iz svoje,,tintare te objavi .



to ,,izvini ,,u tudje ime ,kao satro kultura ,pusti to ,to je uvlacenje i slihtanje tipicno za Balkan .




Sva sreća pa su te na zapadu naučili finom izražavanju. Nemam više ništa da dodam, ovim komentarom si rekla sve o sebi...
Kazezoze Kazezoze 12:54 03.02.2009

Re: DALI 76


Sva sreća pa su te na zapadu naučili finom izražavanju. Nemam više ništa da dodam, ovim komentarom si rekla sve o sebi...

jes' videla shta zapad uradi od choveka, mada bi ja pre optuzhio srbske klubove po zapadu jer oni imaju veliki uticaj na ovakav nachin izrazhavanja.

ps. meni simpatichno kako od rechenice uspije napraviti bezoblichnu masu
dunja73 dunja73 03:06 04.02.2009

Re: DALI 76 (savet mali)

ps. meni simpatichno kako od rechenice uspije napraviti bezoblichnu masu



Pa ne bih rekla da je zapad krivac ,vidis ja kad sam dosla u Nem imala sam odredjeno znanje visoko- nemackog jezika ,ali sam jako brzo (hvalim se) naucila dijalekt svapski ..Ja mogu sa naj (poljoprivrednikom) da razgovaram da me ne provali nikad da sam stranac.. Isto tamo gde mi je potreban zvanicni jezik ,poznajem isti ..

Ja to zovem integracija -u stranoj (tudjoj) drzavi nastojati da se ne odvajas od sredine ..

Ovo sto ja ovako pisem "to je ulicni -zargon" ,za zivot u Srbiji (integraciju) nije z`goreg ,poznavati ga .


A ovo srBski ,sam prvi put videla (poneta Nikolinim tekstom o grupi na fb gde se pominje noz i zica )
tako neke pesmice i stihove gde je P preslo u B . Moram priznati da u Sumadiji nisam tome ucena ,a kako je bilo kod vas?
dali76 dali76 22:32 01.02.2009

hm,zaista

Topcat tebi se nisam izvinio ja kao Srbin Sb92 vec dali76a to jeste razlika.
Ovo je donekle I moj blog I osjecam odgovornost ako neko napise uvredljive rijeci tipa “licemjer” nekom od mojih gostiju ovdje.
To nije samo odraz moje odgovornosti vec I postovanjakoga imam prema tebi .
Lako je razlikovati se al najteze je valda naci postovanje za razlicitost
Moderacija je vidim obrisala par komentara a ja mozda imam to blesavo pravilo da ne brisem jer ko ce ljepse reci o nama no mi sami?

Molio bih tebe da iskazes svoje postovanje prema meni I da se maknemo od tema sta je tebi Dragoljub rekao onomad,sta ti misli I sl.
Isto se odnosi na sve blogere koji bi vjerovatno reagovali s svojim stavovima.
Prepucavanje moze ici u nedogled , I zaista to ne zelim ovdje.
topcat topcat 22:38 01.02.2009

Re: hm,zaista

dali76

Molio bih tebe da iskazes svoje postovanje prema meni I da se maknemo od tema sta je tebi Dragoljub rekao onomad,sta ti misli I sl.

Imala sam namjeru, zato sam i obrisala veci dio komentara...al bili ste brzi.

dali76 dali76 22:46 01.02.2009

Re: hm,zaista

Bili smo brzi? Ne razumijem koji mi?
topcat topcat 22:49 01.02.2009

Re: hm,zaista

Ako malo bolje pogledas, zadnjih par komentara su odgovor na moj komentar kojeg zapravo nema.
dali76 dali76 22:54 01.02.2009

Re: hm,zaista

da,to sam razumio . Nisam znao da li i persiras ili nam se obracas u mnozini jer si napisala "bili ste brzi ....
topcat topcat 22:57 01.02.2009

Re: hm,zaista

dali76
da,to sam razumio . Nisam znao da li i persiras ili nam se obracas u mnozini jer si napisala "bili ste brzi ....

pa sta sad osim "licemjer" i "bezobraznik" moram jos ispasti i moron pa da ti "nakon svega" persiram?
dali76 dali76 23:13 01.02.2009

Re: hm,zaista


Zasto tako reagiras topcat? Zbunila si me
1 ne trebaju se meni izvinjavati srbi s b92
2 bili ste brzi od mene?

Obadvoje ne vjerujemo u kolektivnu krivicu I zbuinolo me tvoje obracanje meni kroz mnozinu, samo sam trazio objasnjenje a dobio :
Da te hocu napraviti I moronom?
Mislim da nije fer
topcat topcat 23:22 01.02.2009

Re: hm,zaista

Shalila sam se, dali. Shalila.
Joke i to na moj racun.
Zar je tako neshvatljivo?

p.s. lib je spominjao nesto oko Hrvata koj se registriraju ovdje i ocekuju ispriku ili koznasta - htjedoh reci da nisam ta.
libkonz libkonz 23:29 01.02.2009

Re: hm,zaista

Sad znam da je Hrvatska okupator Krajine (koju ces, ne sumnjam, uskoro krenuti "osloboditi" ).
Prosvjetljenje.

samo moj odgovor na ovu tvoju rečenicu (naročito deo u zagradi). To su predrasude.
topcat topcat 23:40 01.02.2009

Re: hm,zaista

nije ni ta recenica pala s Marsa nego je odgovor na tvoje:
libkonz

u ruke okupatora. kad već vučeš za jezik.

I opet se vrtimo u krug i prepucavamo (s tim da svi pazite da ne "povredite moja osecanja", ne shvacajuci da ste ih vec povrijedili samim stavom), a Dali nas je lijepo zamolio da to ne cinimo.

tatararatata....sviram povalacenje.

pozz
dali76 dali76 23:55 01.02.2009

osjecam se kao don kihot ,

Epa ako si se salila ,nista onda 
Ebiga ne vidim smajlice…
Na kraju je autor ispao bezveze trudeci se napraviti red a sve su bile samo sale…
Znate dragi blogeri I blogerke I ja prsnnem ..uf topcat ,posle svih mojih objasnjenja kad si opet napisala tebi nije nista jasno I zhavalila se na trudu te usput onako mi nnatuknula moju vlastitu poentu pa doslo mi je da te posteno “opletem”,al umjesto toga odoh ljepo na dvoriste zapalih cigaretu , sestra pita s kim pricas htjedoh reci topcat ,al glupo je….
Mislim mozemo se razlikovati po million stvari I stvarcica al bez etiketiranja ..
Neki kazu to da je I dobro za raspravu. OK mozda su I u pravu donekle al ja mislim to lako vodi u raspravu gdje kraja nema I sto dalje ides sve vise uvrede zamjenjuju argumente…
Topcat uvredila moja izjava da je Slavonija pala,lib se uvredio sto se topcat povredila,topcat se uvredila sto je lib reagovao I kraja nema a od onoga sto je I cilj dialoga odosmo daleko I na kraju svi ispadamo …. Koji druga posla nemaju nego se svadjati…
Mozda sam ja podosta naivan jer vjerujem da mozemo bolje a mozda je zbog toga sto ne pusim u kuci pa se odem izduvati ko ce znati…
Ninoslav Randjelovic Ninoslav Randjelovic 00:51 02.02.2009

Re: osjecam se kao don kihot ,

Mozda sam ja podosta naivan jer vjerujem da mozemo bolje a mozda je zbog toga sto ne pusim u kuci pa se odem izduvati ko ce znati…

Osim toga, moze da bude i to da si ti jednostavno covek koji ne bi da vredja ili povredjuje bilo koga.
Ovo ti je sjajan blog, brate.
jecullence jecullence 00:55 02.02.2009

Re: osjecam se kao don kihot ,

Osim toga, moze da bude i to da si ti jednostavno covek koji ne bi da vredja ili povredjuje bilo koga.
Ovo ti je sjajan blog, brate



Slažem se
d_sandic d_sandic 10:05 02.02.2009

Moj primer

Rodjen sam i do rata živeo u Tuzli. Ceo rat sam proveo u Zvorniku, 50 km od Tuzle, gde je bilo sedište moje jedinice. Tu sam bio izbeglica. A naravno, izbeglice su krive za sva zla ovoga sveta. Posle demobilizacije (1996.) došao sam u Beograd. Tek tu sam bio kriv za sve, od ubistva Ferdinanda do današnjih dana!Tuzlak tek nisam. Pa ti vidi, rođače...
I dan danas, kad me neko upita odakle sam ja nemam pojma šta da mu odgovorim.
jecullence jecullence 10:27 02.02.2009

Re: Moj primer

I dan danas, kad me neko upita odakle sam ja nemam pojma šta da mu odgovorim


A ja ga pitam: hoćeš li dužu ili skraćenu verziju?
malasneki malasneki 11:00 03.02.2009

Re: Moj primer

meni je isto najteze odgovoriti kad me neko pita odakle sam:
rodjena u kninu, skolovala se u banjaluci, zagrebu, podgorici, beogradu (gde i sad zivim) porodica mi zivi na relaciji knin, beograd, novi sad, stokholm...
aj sad reci odakle sam?
dali76 dali76 16:47 02.02.2009

azra

Nije vazno odakle sam sve dok znades kuda putujem
teralo me sedam mora gorka kora ljute nevolje....
natasavb natasavb 18:18 02.02.2009

Re: azra

Nije vazno odakle sam sve dok znades kuda putujem
teralo me sedam mora gorka kora ljute nevolje....

dali , meni lepse sa muzikom :)
nadam se da i to sme da se stavlja kod tebe :))
dali76 dali76 18:25 02.02.2009

Re: azra

Thanks Natasa …nego meni pise :
We're sorry, this video is no longer available….
Nece me ….

E da
Hvala ti Ines, I Ninoslave , I Jekalin na ljepim rijecima…
Ja bi reko da je ovaj blog imao komentara dobrih bogami ,zao mi je sto je bilo I onih komentara koji su minirali temu ,al I to je dio bloga…
Precutao sam ponesto,trudio se ladne glave pisati da sacuvam red ,al avaj ljudi smo od krvi I mesa prvi ja…
Put do pakla poplocan je dobrim namerama sad jel izgovor nije li ..ne znam….



ines08 ines08 17:12 02.02.2009

Eh,

kada bi svi domaćini bloga bili ovako fini i konstruktivni kao Dali,
ovaj blog bi bio zaista divno mesto...

Ovde se imalo šta pročitati, argumentovano, na momente žustro, ali u granicama kontrole.

Sve pohvale, Daliju i ostalim blogerima
dali76 dali76 18:33 02.02.2009

kreativnost ljudska

Sandic :
Tek tu sam bio kriv za sve, od ubistva Ferdinanda do današnjih dana!

E moj prijatelju jedno im ne mozes osporiti a to je kreativnost !!

stihoklepac stihoklepac 05:01 04.02.2009

hm

Izbeglice,izelice,su za sve krive.Draga moja citajuci tvoj tekst doslo mi je da zaplacem od tuge,tuge,kazem jer nemogu da verujem da u ljudima tacnije devojkama postoji tolika kolicina mrznje i pakosti prema nekome ko nebi trebao da ima bilo kakav uticaj na tvoj zivot.Izbeglica je jako ruzna rec po mom misljenju,to su ljudi koji su proterani i namuceni,ko zna koga su izgubili u ratu,i ako im se pruzi malo paznje netrebas da zavidis na to.Uvek je ruka onog ko daje bila iznad ruke koja prima.Opusti se i zivi svoj zivot,bori se za sebe i svoju buducnost.Mnogo te pozdravlja tvoj drug.

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana