Idemo dalje

Nebojša Spaić RSS / 25.02.2009. u 20:02

Mlada majka na most ispred automobila izvela svoja dva deteta i zatim izdvadila mobilni telefon, namestila decu da se zagrle i nasmeju, a u pozadini je snimljen mladić koji je hteo da se ubije.

Inače, kamere mobilnih telefona stalno su snimale.

Nedavno je, da dopunim, uprava pariskog metroa zamolila saomoubice da nadju neki drugi nacin da sebi okoncaju zivot, a ne da skacu pod vozove, jer onda vozovi kasne (ne mogu da nađem link, bilo u novinama unazad desetak dana).



Komentari (130)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

Lionsgate Lionsgate 20:24 25.02.2009

Onomad

je student prava iz Indjije trcao za atentatorima na turskog ambasadora, goloruk... od tad je i nas zadesila globalizacija.


pnbb pnbb 21:48 25.02.2009

Re: Onomad

je student prava iz Indjije trcao za atentatorima na turskog ambasadora, goloruk

nije goloruk, nego s kiflom i jogurtom... kasnio covek na predavanje kod simica, trcao pored jata ka faxu, pa kad je provalio jos jednog to trci, kapirao da je kolega s grupe posto je i atentator crnpurast pa krenuo za njim...
tu krene da mu se prosip[a jogurt, smota se i skrsi i ovog sto je bezao...
mile.drapsin mile.drapsin 21:49 25.02.2009

Re: Onomad

... a čistačica Beobanke mlatnula pljačkaša metlom i sprečila oružanu pljačku.

Baš su bila neka teška vremena.
Kazezoze Kazezoze 21:55 25.02.2009

Re: Onomad

mile.drapsin
... a čistačica Beobanke mlatnula pljačkaša metlom i sprečila oružanu pljačku.

Baš su bila neka teška vremena.

glupe chistachice cccc
umesto da je izvadila mobilni pa slikala pljachkashe, mogla je i neku kintu zaraditi:)))
tipichna srpkinja:)))
Lionsgate Lionsgate 21:58 25.02.2009

Re: Onomad

nije goloruk, nego s kiflom i jogurtom... kasnio covek na predavanje kod simica, trcao pored jata ka faxu, pa kad je provalio jos jednog to trci, kapirao da je kolega s grupe posto je i atentator crnpurast pa krenuo za njim...
tu krene da mu se prosip[a jogurt, smota se i skrsi i ovog sto je bezao...


Ljubisa, to goloruk je figurativno... sad ljudi nece da podmetnu doope ni sa ne znam cime u rukama.
Aleksandar Vasović Aleksandar Vasović 23:37 25.02.2009

Re: Onomad

grafit iz ulice lole ribara, onde negde blizu ćoška sa takovskom:

samoubistvo, najbolji oblik samokritike
Milan Novković Milan Novković 20:34 25.02.2009

Egocentričnost

I ja sam u Londonu nekoliko puta čekao na metro stanici zato što se neko bacio pod voz. Iracionalno i ružno je osećanje kad čovek kod sebe primeti da se "ljuti" na samoubicu zbog kašnjenja.

Sažaljenja kod ljudi sigurno ima, samo se meni čini da "mi" (ja i dobar deo moje najneposrednije okolina, da se ne upetljam i sam u statistiku) nemamo tog sažaljenja ni približno koliko "naši" roditelji i njihova okolina, a ta misao mi po pravilo donekle pokvari raspoloženje.

A onda, u razmišljanju zašto bi to tako bilo, pošto smo mi ipak deca naših roditelja, pada mi na pamet da možda i nismo toliko loši što se tiče sažaljenja, nego nam egocentričnost vlada mnogo više životima nego što je to bio slučaj pre - brži život, novi sistem vrednosti sa naglašenim materijalnim, sa naglašem vrednosću dokazivanja u društvu i slično.

U Londonu su posle, neko vreme, možda još postiji, uveli softver koji uzima video sliku sa kamera na metro stanicama i analizira je na "objekte" koji se kreću, a propuštaju vozove, pošto se, statistički, samoubice ne bacaju pod prvih nekoliko vozova. Pa onda neko izađe na peron da proveri da li je osoba ok.
Doctor Wu Doctor Wu 20:57 25.02.2009

Re: Egocentričnost

Milane, sve je to u redu, ali u Londonu niko ne dovodi svoju decu da ih slika ispred samoubica. Ova cela turobna priča sa svima nam "omraženom" policijom koja ispada toliko normalnija i humanija od onih čiji mir čuva ima nečeg duboko slovenskog, gorštačkog u sebi. Kad sam čitao vest, jedino što mi je padalo na pamet su Zapisi iz mrtvog doma i ono podkopaoničko "Šta čekaš, što ne mreš?" Pere Božovića svom ocu, Pepiju Lakoviću, iz Kamena za pod glavu Milice Novković.
drug.clan drug.clan 20:59 25.02.2009

Re: Egocentričnost

Milan Novković
I ja sam u Londonu nekoliko puta čekao na metro stanici zato što se neko bacio pod voz. Iracionalno i ružno je osećanje kad čovek kod sebe primeti da se "ljuti" na samoubicu zbog kašnjenja.

Sažaljenja kod ljudi sigurno ima, samo se meni čini da "mi" (ja i dobar deo moje najneposrednije okolina, da se ne upetljam i sam u statistiku) nemamo tog sažaljenja ni približno koliko "naši" roditelji i njihova okolina, a ta misao mi po pravilo donekle pokvari raspoloženje.

A onda, u razmišljanju zašto bi to tako bilo, pošto smo mi ipak deca naših roditelja, pada mi na pamet da možda i nismo toliko loši što se tiče sažaljenja, nego nam egocentričnost vlada mnogo više životima nego što je to bio slučaj pre - brži život, novi sistem vrednosti sa naglašenim materijalnim, sa naglašem vrednosću dokazivanja u društvu i slično.

U Londonu su posle, neko vreme, možda još postiji, uveli softver koji uzima video sliku sa kamera na metro stanicama i analizira je na "objekte" koji se kreću, a propuštaju vozove, pošto se, statistički, samoubice ne bacaju pod prvih nekoliko vozova. Pa onda neko izađe na peron da proveri da li je osoba ok.


i samoubice koje javno (pod metro isl) izvrse samoubistvo to uglavnom rade na taj nacin zbog sopstvenog egoizma.
AlexDunja AlexDunja 21:02 25.02.2009

Re: Egocentričnost

ono podkopaoničko "Šta čekaš, što ne mreš?" Pere Božovića svom ocu, Pepiju Lakoviću, iz Kamena za pod glavu Milice Novković.

mesas podkopaonicko, slovensko, uvati dedo kokokosku (profesionalac),
sa sludjenim, ojadjenim beogradjanima
kojim je ovo danas bio hiljadu prvi razlog za zastoj....
ne branim, ni jednog trenutka bezosecajnost, naprotiv....
ali, ovo nije urodjeno, wu.
ovo su nam uradili. svi oni zajedno.
Doctor Wu Doctor Wu 21:17 25.02.2009

Re: Egocentričnost

mesas podkopaonicko, slovensko, uvati dedo kokokosku (profesionalac),
sa sludjenim, ojadjenim beogradjanima
kojim je ovo danas bio hiljadu prvi razlog za zastoj....
ne branim, ni jednog trenutka bezosecajnost, naprotiv....
ali, ovo nije urodjeno, wu.
ovo su nam uradili. svi oni zajedno.

Koji? Možeš li malo jasnije, konkretnije i malo manje pesnički? Ne znam da li je urođeno, ali ako nije, onda je moguće da su godine, decenije, vekovi gladi, nemaštine, čekanja u redovima, "hiljadu prvog razloga za zastoj", kako ti kažeš, učinile svoje. Ni London ni NY nisu ništa manje "sluđeni" od Beograda, naprotiv, pa je ovakve scene nemoguće ni zamisliti. Da se razumemo, ne pišem da nema kriminala (ima, i to mnogo surovijeg nego u BG) ali nigde nema da se normalni ljudi, koje srećeš svaki dan i sa kojima radiš i živiš, pretvaraju u bezosećajne monstrume.

Hm, zanimljivo je biti u obratnim pozicijama.
AlexDunja AlexDunja 21:25 25.02.2009

Re: Egocentričnost

Koji? Možeš li malo jasnije, konkretnije i malo manje pesnički? Ne znam da li je urođeno, ali ako nije, onda je moguće da su godine, decenije, vekovi gladi, nemaštine, čekanja u redovima, "hiljadu prvog razloga za zastoj", kako ti kažeš, učinile svoje. Ni London ni NY nisu ništa manje "sluđeni" od Beograda, naprotiv, pa je ovakve scene nemoguće ni zamisliti. Da se razumemo, ne pišem da nema kriminala (ima, i to mnogo surovijeg nego u BG) ali nigde nema da se normalni ljudi, koje srećeš svaki dan i sa kojima radiš i živiš, pretvaraju u bezosećajne monstrume.

kad bi mi rekao sta je tamo bilo pesnicki,
mozda bih mogla da smanjim.
london i njujork su sludjeni, verovatno,
ali ovoliko odvratnih, nemogucih smrti u okruzenju,
500 km tamo - vamo, nisu imali u poslednjih 20 godina,
nisu ziveli sa 2 marke risentli, nisu ih bombardovali,
nisu ih zaludjivali moze evropa - ne moze evropa,
nisu im ubili jedinog normalnog politicara,
nisu im se setali belosvetski emisari po
opustosenoj zemlji...
o cemu ja pricam?
i kome:)))
navuko si me, svaka cast:))))
zanimljivo je biti u tim pozicijama:)
Milan Novković Milan Novković 21:27 25.02.2009

Re: Egocentričnost

ali u Londonu niko ne dovodi svoju decu da ih slika ispred samoubica

U redu, ali meni ti repovi statističke krive samo smetaju da se problem vidi u pravom svetlu - igraju ulogu hipnotizerskog skretanja pažnje.

Ako je oko 3% populacije psihopatno (davno našao cifru iako je neko na blogu imao bolju analizu, ne sećam se ko) i nema uopšte empatije prema drugima ja ne znam šta da radim sa njima i preostaje mi samo da ih gurnem u stranu.

Ako 3% iskreno sažaljeva sa svakom osobom koje se dotakne, fizički ili preko vesti, reći "svaka čast" je jeftino pa ostaje samo iracionalno divljenje i skretanje pažnje sebi i drugima.

Šta sa nama koji smo u preostalih 94% ?

U pravu si, ima kulturološkog, folklornog, obrazovnog ali mora da postoje koraci ka boljem. Ja u kritiku kao jedino sredstvo ne verujem. U paketu ok, naravno.
Lionsgate Lionsgate 21:34 25.02.2009

Re: Egocentričnost

ali nigde nema da se normalni ljudi, koje srećeš svaki dan i sa kojima radiš i živiš, pretvaraju u bezosećajne monstrume.

Cuo za Roberta Picktona? I poneku od reakcija obicnog sveta...
Svugde u svetu postoji odredjen broj bezosecajnih monstruma, pretpostavljam da ce im broj u toku ove krize, pogotovo u NYC ili Londonu porasti...
Doctor Wu Doctor Wu 21:38 25.02.2009

Re: Egocentričnost

ali ovoliko odvratnih, nemogucih smrti u okruzenju,
500 km tamo - vamo, nisu imali u poslednjih 20 godina,
nisu ziveli sa 2 marke risentli, nisu ih bombardovali,
nisu ih zaludjivali moze evropa - ne moze evropa,
nisu im ubili jedinog normalnog politicara,
nisu im se setali belosvetski emisari po
opustosenoj zemlji...
o cemu ja pricam?

jel ti stvarno misliš da smo jedini kojima se dešavaju stvari, kako je evropa i marka mera svih stvari? pa ubili su i njima kenedija i palmea, imali su i oni svoje brigate rose i ulrike majnhof, i mafije, imali su oni svoje zemljotrese, crnačke pobune u detroitu, los anđelesu, notting hillu, brixtonu (prema kojima su posledice bombardovanja mala maca, believe you me), imali su i oni svoje inflacije, krize i recesije, bezmalo građanskog rata između policije i sindikata, ratova, bombi, IRAe, postavljanja bombi po tubeu i 9-11...

pa opet, kažem ti, teško ćeš naći ženu kako sva razdragana namešta svoje klince i slika ih sa izbezumljenim samoubicom u pozadini, da ne pominjem taksistu koji bi malo da ubije e ne bi li sredio hiljadu i prvi zastoj na gazeli.
nicolaus_liesinich nicolaus_liesinich 21:42 25.02.2009

Re: Egocentričnost

Wu, u Americi coveka zgaze kola pred ljudima koji cekaju bus i svi vide i niko da pridje da vidi jel' mrda, "nije moj problem". Pre par meseci zena umrla u cekaonici hitne pomoci, samo je pala sa stolice posle dugog cekanja i 45 minuta niko nije prisao ni da je malo drmne nogom, da vidi jel' ziva. I to je kamera sve vreme snimala, sede ljudi oko nje. I security dodje posle 45 minuta i nadje je mrtvu, umrla 25 minuta posle pada sa stolice. Covece, ovde si samo SIN broj cija jedina duznost je da placas porez, nista drugo. Mislim, ovde se crkve prodaju. Za sve danasnje idiotluke i izopacenosti su krivi britanci i njihova debelguza imperija koja se zasrala ceo svet.
AlexDunja AlexDunja 21:44 25.02.2009

Re: Egocentričnost

jel ti stvarno misliš da smo jedini kojima se dešavaju stvari, kako je evropa i marka mera svih stvari?

eto ti ga sad:))
ne mislim.
majkemimile.

i bilivjumi,
vracam se na prvobitno:
ne verujem da je urodjeno
slovenima da su okrutni.

pre ce biti da je ljudima,
kada su u teskoj frci.
nemoj ponovo da mi trazis dijagnozu.
nisam kvalifikovana da procenjujem nacije.
i grupe. nemam ni podatke:)
si ti siguran u svoje?
ivana23 ivana23 21:46 25.02.2009

Re: Egocentričnost

Pre dva dana je Milutin Milosevic postavio blog Mali brat.

Ako su roditelji spremni na takve stvari, onda je i slikanje na Gazeli negde u toj ravni... ako ne i blaza forma.
Ovim ne pravdam nikoga!
nicolaus_liesinich nicolaus_liesinich 21:51 25.02.2009

Re: Egocentričnost

Wu covece, pa jos pre 30 godina su se turisti u LA slikali pored leseva posle pucnjave, jer to njihovim zabitima nije postojalo. Pre 2 meseca su coveka zgazili do smrti pri otvaranju WalMarta, za BOZICNU kupovinu. Ej', pred bozicnu kupovinu aman. A ta mlada majka sa mosta je taj fazon sa slikanjem videla na TV-u najogavnijeg ostatka britanske imperije.
pnbb pnbb 21:53 25.02.2009

Re: Egocentričnost

da ne pominjem taksistu koji bi malo da ubije e ne bi li sredio hiljadu i prvi zastoj na gazeli.

hm, oni su svugde druga prica...
postoji eventualno sasnsa da bi se u megalopolisim a o kojima pricate, mali procenat ljudi odlucio na pomoc pre iz straha za ssebe, nego iz nedostatka saosecajnosti...

kod nas, na zalost, pre ovo drugo
g.radicevic g.radicevic 21:53 25.02.2009

Re: Egocentričnost

o cemu ja pricam?


o nama


i kome:)))


e to je vec teshko pitanje
ivana23 ivana23 21:56 25.02.2009

Re: Egocentričnost

Pre 2 meseca su coveka zgazili do smrti pri otvaranju WalMarta, za BOZICNU kupovinu. Ej', pred bozicnu kupovinu aman.


NY Times
Lionsgate Lionsgate 22:01 25.02.2009

Re: Egocentričnost

postoji eventualno sasnsa da bi se u megalopolisim a o kojima pricate, mali procenat ljudi odlucio na pomoc pre iz straha za ssebe, nego iz nedostatka saosecajnosti...

Tacno.
Inner Party Inner Party 22:05 25.02.2009

Adrian Borland

Milan Novković
I ja sam u Londonu nekoliko puta čekao na metro stanici zato što se neko bacio pod voz. Iracionalno i ružno je osećanje kad čovek kod sebe primeti da se "ljuti" na samoubicu zbog kašnjenja.


Adrian Borland, pevac i gitarista grupe The Sound, jedan od meni najomiljenijih muzicara se 1999. bacio pod voz. Dan danas se ljutim na njega!
Doctor Wu Doctor Wu 22:09 25.02.2009

Re: Egocentričnost

Wu covece, pa jos pre 30 godina su se turisti u LA slikali pored leseva posle pucnjave, jer to njihovim zabitima nije postojalo. Pre 2 meseca su coveka zgazili do smrti pri otvaranju WalMarta, za BOZICNU kupovinu. Ej', pred bozicnu kupovinu aman. A ta mlada majka sa mosta je taj fazon sa slikanjem videla na TV-u najogavnijeg ostatka britanske imperije

O bože, poslednji sam na blogu kome se može spočitavati odbrana i veličanje "američkih" i "anglosaksonskih" vrednosti i manira ali sa istim ogradama koje iznosi i ivana (samo u suprotnom smeru), moram da primetim da postoji OGROMNA razlika između nehotičnog gaženja nekog nesrećnika od strane konzumerskog stampeda s jedne strane i ljudi koji potpuno svesno traže pištolj da razreše saobraćajnu gužvu ili mama koje slikaju svoja čeda dok se čovek ubija, s druge.
drug.clan drug.clan 22:13 25.02.2009

Re: Egocentričnost

nicolaus_liesinich
Wu, u Americi coveka zgaze kola pred ljudima koji cekaju bus i svi vide i niko da pridje da vidi jel' mrda, "nije moj problem". Pre par meseci zena umrla u cekaonici hitne pomoci, samo je pala sa stolice posle dugog cekanja i 45 minuta niko nije prisao ni da je malo drmne nogom, da vidi jel' ziva. I to je kamera sve vreme snimala, sede ljudi oko nje. I security dodje posle 45 minuta i nadje je mrtvu, umrla 25 minuta posle pada sa stolice. Covece, ovde si samo SIN broj cija jedina duznost je da placas porez, nista drugo. Mislim, ovde se crkve prodaju. Za sve danasnje idiotluke i izopacenosti su krivi britanci i njihova debelguza imperija koja se zasrala ceo svet.




Nema vise osecanja za ljude jer je novac postao jedina mera svih stvari - sve moze da se kupi i plati!

npr.
U americi izracunavaju koliko vredi ljudski zivot (6 miliona i opada) - zivot amerikanca naravno, zivot onih ljudi u aziji i africi kosta 1 dolar jer toliko kosta metak na slobodnom trzistu
Takodje izracunavaju koliko vrede i kostaju deca i da li su na dobitku (u duhu njihovog razmisljanja kostaju cetvrt do pola miliona po komadu)

Sta onda da ocekujemo od tih ljudi prema nepoznatima!

EDIT:

Ovo kod nas je samo posledica prihvatanja slicnih vrednosti a znajuci nas mi cemo otici u jos vecu krajnost!
AlexDunja AlexDunja 22:21 25.02.2009

Re: Egocentričnost

gr:))
ti si
znaes:)
die hard die hard 23:02 25.02.2009

Re: Egocentričnost

Mislim, ovde se crkve prodaju


E, ovde se bas zabrinuh.Prodaju se crkve, uuuu straaaaasno.
Kazezoze Kazezoze 23:08 25.02.2009

Re: Egocentričnost

die hard
Mislim, ovde se crkve prodaju


E, ovde se bas zabrinuh.Prodaju se crkve, uuuu straaaaasno.

gde se prodaju i poshto su ?
jedan moj drugar bash trazhi jednu na povoljnom mestu sa mnogo vernika.
Blade Runner Blade Runner 23:10 25.02.2009

Re: Egocentričnost

Za sve danasnje idiotluke i izopacenosti su krivi britanci i njihova debelguza imperija koja se zasrala ceo svet.

Ovo je stvar u koju i ja duboko verujem
Nebojša Spaić Nebojša Spaić 23:16 25.02.2009

Re: Egocentričnost

drug.clan
koliko vredi ljudski zivot (6 miliona i opada)

mnogo je.

drug.clan
zivot onih ljudi u aziji i africi kosta 1 dolar

E, to je vec realnije
Brooklyn Brooklyn 23:19 25.02.2009

Re: Egocentričnost

Covece, ovde si samo SIN broj cija jedina duznost je da placas porez, nista drugo.

pa, onda brate, a ti trk kuci....sta ces tamo, kad je sve tako?
die hard die hard 23:28 25.02.2009

Re: Egocentričnost

na TV-u najogavnijeg ostatka britanske imperije.


Bilo bi dobro da napises neki samostalni tekst na temu ogavne Britanske imperije, eto jedva cekam tvoj pristup.
Btw, bas me briga za bilo koju jebenu imperiju, pa tako i za Britasku.
nicolaus_liesinich nicolaus_liesinich 01:45 26.02.2009

Re: Egocentričnost

Kazezoze, evo drugar ima 69200 prilika da kupi crkvu .

Brooklyn, blago tebi kad zivis u zemlji gde nema sta da se kritikuje i gde kritika nije pozeljna (North Korea?).

die hard, evo ti primer teksta, stvaranje USA necu ni da pominjem .
aquariusoptimist aquariusoptimist 02:32 26.02.2009

Re: Egocentričnost

nicolaus_liesinich
Wu, u Americi coveka zgaze kola pred ljudima koji cekaju bus i svi vide i niko da pridje da vidi jel' mrda, "nije moj problem". Pre par meseci zena umrla u cekaonici hitne pomoci, samo je pala sa stolice posle dugog cekanja i 45 minuta niko nije prisao ni da je malo drmne nogom, da vidi jel' ziva. I to je kamera sve vreme snimala, sede ljudi oko nje. I security dodje posle 45 minuta i nadje je mrtvu, umrla 25 minuta posle pada sa stolice. Covece, ovde si samo SIN broj cija jedina duznost je da placas porez, nista drugo. Mislim, ovde se crkve prodaju. Za sve danasnje idiotluke i izopacenosti su krivi britanci i njihova debelguza imperija koja se zasrala ceo svet.



A gde je istina do kraja??



Source: ABC Local

KINGS COUNTY (WABC) -- Video from a surveillance camera at a Brooklyn hospital shows a woman dying on the floor of a psychiatric emergency-room while staffers initially ignore her.

The video shows the 49-year-old woman keeling out of her chair at 5:32 a.m. and lying facedown on the floor, then thrashing, before going still. An hour passed before a fellow patient gets the attention of a staffer.

The New York City Health and Hospitals Corporation reported the incident surrounding the woman's death to a number of health oversight agencies and law enforcement authorities.
Eyewitness News has learned, the agency that runs the municipal hospital - the city's Health and Hospitals Corp. - fired six staffers, including the security guards.According to a hospital press release, the woman was brought to the Psychiatric Emergency Department at the hospital by EMS on the morning of June 18 suffering from agitation and psychosis. Hospital officials say she refused medical review and was involuntarily admitted. She was in the Psychiatric ED waiting room, waiting for a bed in the inpatient unit to become available.

http://www.democraticunderground.com/discuss/duboard.php?az=view_all&address=102x3376892

purenjak purenjak 10:17 26.02.2009

Re: Egocentričnost

Moram se sloziti sa Vama.Na zalost ali tako je u celoj Srbiji.Situacije kao ova su skoro svakodnevnica.Na zalost ili srecu mediji ih ne prenose.Predju preko njih kao da je normalna pojava videti samoubicu i ljude koji to gledaju bez trunke saosecanja sa njim.Humanost i saosecanje se izgleda u Srbiji odstranjuje hiruskim putem odmah po rodjenju.
kiriku33 kiriku33 11:26 26.02.2009

Re: Egocentričnost

Doktore doktore, vi open ono "to ima samo kod nas". A sta je sa ovim:
Most
Scarred
........
Ne valja sto smo postali isti kao i oni, desenzibilisani ratovima, torture-porn filmovima, FPS igricama, siromastvom. Ali da smo samo mi takvi... Od najboljih smo ucili
Brooklyn Brooklyn 12:38 26.02.2009

Re: Egocentričnost

Brooklyn, blago tebi kad zivis u zemlji gde nema sta da se kritikuje i gde kritika nije pozeljna (North Korea?).

ej, brate, mnogo si uradio, sto si iskritikovao na blogu. bas pozeljno od tebe, svaka cast!. mislim, ko ce, ako ne mi!
Jelena Pavlović Jelena Pavlović 20:35 25.02.2009

idemo dalje

okorelih obraza, bezosecajni, samozivi, smrdljivi, prljavi, prosti i glupi!
Exitus Letalis Exitus Letalis 20:38 25.02.2009

Re: idemo dalje

Jelena Pavlović
okorelih obraza, bezosecajni, samozivi, smrdljivi, prljavi, prosti i glupi!

da li primeri iz londona i pariza treba da nam olakšaju savest?
kad već i njima ometaju saobraća, kasne na neznamgde, onda i mi možemo da kažemo
- daj mi pištolj da ubijem tu budalu, kasnim...
Gospodja Klara Gospodja Klara 22:22 25.02.2009

Re: idemo dalje

daj mi pištolj da ubijem tu budalu, kasnim...


Na bedne i zec dize onu stvar!

Da li bi ovako komentarisali i da su crvene beretke zaustavile saobracaj protestujuci u svojim radnim uniformama?

Ko zna kakav je zivot pocepao tog momka (ljudi, 20 godina!!!) i doveo ga na most. I ko zna koji je doktor ili institucija odgovoran (drustvo siguro jeste) sto on lunja ulicama naoruzan. Pa znamo svi kakvi su uslovi u institucijama za mentalno zdravlje. Ali, boze moj, mi kasnimo, sta je jedan zivot u odnosu na 1000 din koje mozemo zaradimo u tih sat vremena! Verovatno bi decka vise ''ispostovali'' da je pripucao okolo.

A fotografisanje, stvarno ne zelim da razumem sta je u glavi tog cudovista od majke. Mislim, da li ce porodicno gledati fotografije i komentarisati: E, a ovo su Cica i Peca na Gazeli, sa onim ludakom sto hoce da skoci...
silver bullet silver bullet 00:26 26.02.2009

Re: idemo dalje

A fotografisanje, stvarno ne zelim da razumem sta je u glavi tog cudovista od majke. Mislim, da li ce porodicno gledati fotografije i komentarisati: E, a ovo su Cica i Peca na Gazeli, sa onim ludakom sto hoce da skoci...


Ta majka je jedna glupaca.
Htela cica da okaci slike samoubice na Facebook da se proslavi, al' zeznula se malo.
Sad ce svi da okace njene slike kako slika samoubicu i svoju decu sa njim.

BebaOdLonchara BebaOdLonchara 00:49 26.02.2009

Re: idemo dalje

da li primeri iz londona i pariza treba da nam olakšaju savest?
kad već i njima ometaju saobraća, kasne na neznamgde, onda i mi možemo da kažemo
- daj mi pištolj da ubijem tu budalu, kasnim...

jasna, taj covek je rekao pre toga 'ceka me kolega kod urgentnog', samo si to precula...sta da je taj neko vozio svog najblizeg u bolnicu, nesto hitno? m? kako mozemo da sudimo ljudima lako a da se ne zapitamo sta je s druge strane? sta da je neko preminuo na gazeli u kolima jer nije mogao da stigne do bolnice? sta i onda rekli? to sto je rekao je jezivo ali kao sto kazes 'kasne neznamgde'. tacno, ne znas gde.
aquariusoptimist aquariusoptimist 02:39 26.02.2009

Re: idemo dalje

Na bedne i zec dize onu stvar!



????
taube taube 20:40 25.02.2009

,

dakle, stigli smo do vrhunca egoizma, bezosećajnosti i izostanka ikakve samilosti. NEMA DALJE.
Milan Novković Milan Novković 21:12 25.02.2009

Re: ,

taube
dakle, stigli smo do vrhunca egoizma, bezosećajnosti i izostanka ikakve samilosti. NEMA DALJE.

Ja mislim da smo daleko od vrhunca, ali da umemo da budemo loši i bezosećajni to sigurno.

Razmišljam kako kod nas verovatno postoje odbrambeni mehanizmi koji nas štite od previše zla u svetu koje nam je daleko od očiju. Svepristunost informacija i načina da se te informacije konzumiraju bi onda, skoro sigurno, donekle pojačali te mehanizme (ja ne poznajem osobu koju svaka loša vest iz sveta gura u duboku i iskrenu tugu). Ako u ovome ima iole istine, a možda nema, onda:

- Je i pitanje koliko je efikansna duboka, široka i uvek prisutna kritika ako je skroro jedino sredstvo pristupa problemu.
- Pa je interesantno i koliko bi efekta imala dublja, šira i prisutnija podrška dobrom.

Naime, čitam tvoj profil i sećam se voditelja jedne muzičke emisije ovde u Londonu koji je pre neki dan usput pomenuo moto u školi njegove dece "Be kind". Ne sećam se da poznajem nekog ko se mršti pri pominjanju više dobrote i razumevanja prema drugima - možda nas samo treba češće podsećati i ponekad pohvaliti.
MeHiLow MeHiLow 13:45 26.02.2009

Re: ,

Razmišljam kako kod nas verovatno postoje odbrambeni mehanizmi koji nas štite od previše zla u svetu koje nam je daleko od očiju.


Tačno, Milane. Taj mehanizam opisuju tzv. Dunbarovim brojem

a jos zabavnije, zovu ga i monkey sphere


I ne sudite o ljudima i ne generalizujte, molim vas. Sablažnjavanje je lako. Koliko biste vi bili lepršavi i veseli ili proaktivni i saosećajni da ste zaglavljeni na Gazeli, a žurite negde ili vam se prosto ide kući posle još jednog užasnog dana na poslu koji vas ne vodi nikuda?

Mada, za kevu/fotografa nemam drugog komentara osim onoga već rečenog... Ta se očigledno nije ni na koji način osećala posebno pogođenom onime što se događa, nego reče sebi žena - da iskoristim lošu situaciju na najbolji način... A šta je "najbolji način" da se nešto iskoristi, većinu ljudi izgleda uče televizija i trač-novine...
Milan Novković Milan Novković 14:30 26.02.2009

Re: ,

monkey sphere

Fascinantno, thanks.

Iako je jasno malo su jezivi neki delovi kad nas neko ovako elokventno podseti.

Bez nekog co-kreativnog širenja sfere, odnosno sužavanja razlika u odnosu između unutrašnjosti i spoljašnjosti zajedničkom, dugotrajnom i strpljivom diskusijom na tu temu, koncept ima donekle evolutivnog smisla: recimo, nekom individualnom akcijom unutar sfere možemo konkretno da pomognemo, imamo brz feedback, "kontrolišemo" proces donekle.

A bez co-evoluirane svesti dosta rizikujemo ako iskačemo iz uobičajenog obrasca - zamisli prijatelj ti u ozbiljnoj frci, traži ozbiljniji novac i ti ga imaš, i hoćeš da daš i daš ga ali izvan sfere, a ne prijatelju. Naišao bi na dosta formalnog razumevanja i odobravanja, a u suštini rizikuješ dosta.

Vremenu sigurno treba dati vremena da uz mantru "budi ljubazan, nesebičan i predustretljiv" svi dogradimo neki viši smisao u našem postavljanju prema okolini i svetu oko nas.
Blade Runner Blade Runner 21:05 25.02.2009

Sindrom

velikih gradova i dehumanizacije u njima.
Jelena Pavlović Jelena Pavlović 22:41 25.02.2009

Re: Sindrom

Blade Runner
velikih gradova i dehumanizacije u njima.


A, opet svi hrle u gradove i ostavljaju opustosena sela, kod nas. Kod nas sela nemaju doktora, nemaju skole, nemaju nista. Nikada necu razumeti potrebu zivota u Beogradu. Da nije prosperitet i velike mogucnosti? Nije, jer ih nema. U, evo, FEST! Svasta se nesto dogadja. Super! Jebes sela i zemljoradnju. Beograd rocks!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
BebaOdLonchara BebaOdLonchara 23:10 25.02.2009

Re: Sindrom

da, i to sve pod ono, ako nisi iz BG onda nisi niodakle (akosetakokaze). ako zivis gde god u svetu ali Nisi iz BG, onda si off.
a da, fest je dogadjaj zbog koga se vredi dehumanizovati.
beograd sax. sax vec duuuugo...
Lionsgate Lionsgate 23:11 25.02.2009

Re: Sindrom

ako zivis gde god u svetu ali Nisi iz BG, onda si off.

Pogotovo ako si iz Rume.
Blade Runner Blade Runner 23:19 25.02.2009

Re: Sindrom

A, opet svi hrle u gradove

A i najvise sansi za posao. Ko moze da krivi ljude?
Velike drzave imaju vise takvih, a male imaju po jedan. Zato nije iznenadjenje da je u BG takva ludnica. Premestite neke poslove u Nis i Kragujevac i kladim se da ce broj "beogradjana" da se smanji. Ljudi sad odlaze u BG kao u inostranstvo u potrazi za poslom!
BebaOdLonchara BebaOdLonchara 23:25 25.02.2009

Re: Sindrom

Pogotovo ako si iz Rume.

pa eto, moj stari otac je iz BG, za razliku od tvog, ali meni i dalje BG sax, da li sam iz rume ili sela pored, u sremu, sasvim je svejedno. a ti nisi took a point. a point is da je BG sve i tamo je sve super i sve se zna i sve ja naj, a sve je golo g...o. proverena kanalizacija. to je ono, nisam bio nigde drugre ali meni je BG najlepsi. tako ina siciliji kazu za palermo, znas? ne? nisi bio? steta...
BebaOdLonchara BebaOdLonchara 23:27 25.02.2009

Re: Sindrom

Blade Runner
A, opet svi hrle u gradove

A i najvise sansi za posao. Ko moze da krivi ljude?
Velike drzave imaju vise takvih, a male imaju po jedan. Zato nije iznenadjenje da je u BG takva ludnica. Premestite neke poslove u Nis i Kragujevac i kladim se da ce broj "beogradjana" da se smanji. Ljudi sad odlaze u BG kao u inostranstvo u potrazi za poslom!

zato sto to sistem podrzava. niko nije lud da iz hamburga ide u berlin da trazi posao. moj drugar je iz londona otisao u Belfast jer su mu ponudili bolje uslove...samo se to kod nas ne kapira, jer nam elita koja cini sistem koji se ne menja - sax.
Lionsgate Lionsgate 23:44 25.02.2009

Re: Sindrom

pa eto, moj stari otac je iz BG, za razliku od tvog, ali meni i dalje BG sax, da li sam iz rume ili sela pored, u sremu, sasvim je svejedno. a ti nisi took a point. a point is da je BG sve i tamo je sve super i sve se zna i sve ja naj, a sve je golo g...o. proverena kanalizacija. to je ono, nisam bio nigde drugre ali meni je BG najlepsi. tako ina siciliji kazu za palermo, znas? ne? nisi bio? steta...


Ne, ja nisam nigde bio ali sam opet za razliku od tebe iz tog Beograda koji ti malo pa malo opljujes. A eto ja tvoju Rumu ni ne uzimam u usta... nimalo nisam ljubomoran na Rumljane. I mogli bi raznorazni pljuvaci/pljuvacice BGD-a da se nama lokalnima malo skinu... ipak je ovo na neki nacin blog-web site iz BGD, ne ide da ti neko dolazi na vrata i poliva te bljuvotinama.
Brooklyn Brooklyn 23:50 25.02.2009

Re: Sindrom

e, ja nisam nigde bio ali sam opet za razliku od tebe iz tog Beograda koji ti malo pa malo opljujes.

u jeee, brate, al ti ozbiljno shvatas to sto si iz beograda....jel ti to najvece licno dostignuce, mozda?
Lionsgate Lionsgate 00:01 26.02.2009

Re: Sindrom

u jeee, brate, al ti ozbiljno shvatas to sto si iz beograda....jel ti to najvece licno dostignuce, mozda?

Brook, jel tebi to smeta? Eto, meni je sad jedna od zivotnih odrednica sto sam iz ovog grada... a i kad sam tamo negde u tvojim krajevima ziveo opet sam bio poreklom iz ovoga grada. Normalni ljudi nisu imali potrebu da me opljuju kad su to saznavali a nisu imali potrebu ni da se istresu po gradu iz kog sam poreklom...
Brooklyn Brooklyn 00:08 26.02.2009

Re: Sindrom

Brook, jel tebi to smeta

u pravu si, sta meni ima da smeta, samo me sokiralo na trenutak. evo, proslo; diferrent strokes,there's nowt so queer as folk and all that.......
Lionsgate Lionsgate 00:19 26.02.2009

Re: Sindrom

Brooklyn
Brook, jel tebi to smeta

u pravu si, sta meni ima da smeta, samo me sokiralo na trenutak. evo, proslo; diferrent strokes,there's nowt so queer as folk and all that.......

Poceo sam da izbacujem engleski iz upotrebe od kad sam se iselio sa tvog kontinenta, koristim ga samo kad moram... na blogu jos ne moram, u stanju sam da smislim recenicu i na maternjem jeziku
BebaOdLonchara BebaOdLonchara 00:22 26.02.2009

Re: Sindrom


u jeee, brate, al ti ozbiljno shvatas to sto si iz beograda....jel ti to najvece licno dostignuce, mozda?

ma jok! samo ti se tako cini

pljujem ja i rumu, cek da napisem za koji dan kako je DS sa lokalnim dripcem, bivsim kumom SrBske Udovice, noc pred izbore (pazi, NOĆ!) posipala asfalt po lokalnim ulicama rume nebili ljudi glasali sa njih tako da mozemo zajedno da pljujemo i rumu i svaki drugi grad, no problem, ali postavi temu.

al' posto je tema BG i sugraDZani, onda kako da ti kazem, da ne bezimo s teme ;-)
i ne opljujem ga ja cesto malo, vec mnooogo. s razlogom. a ti razlog ne vidis i zato se osecas opljuvanim. to je ec tvoj problem, hanibani.

ipak je ovo na neki nacin blog-web site iz BGD, ne ide da ti neko dolazi na vrata i poliva te bljuvotinama.


pazi, ova tema o BG je hevi. he-vi. i zato i pljujemo. s velikim razlogom. a ti se zapitaj da li je sve tako super tu gde zivis...
ps. da ti sapnem, lajavi, kad sam se vratila iz .de kaze mi drugar onako rezigniran (tako ko ti sad) 'ma da se bg i zemun odcepe od ostatka seljaka, bre!'...ja mu na to odgovorim 'vala bas, pa da svima ostalim svane.'
BebaOdLonchara BebaOdLonchara 00:25 26.02.2009

Re: Sindrom

Normalni ljudi nisu imali potrebu da me opljuju

a sto se ti licno osecas opljuvanim? ja tu vidim problem ovog sad vec trola...
Brooklyn Brooklyn 00:25 26.02.2009

Re: Sindrom

Poceo sam da izbacujem engleski iz upotrebe od kad sam se iselio sa tvog kontinenta, koristim ga samo kad moram... na blogu jos ne moram, u stanju sam da smislim recenicu i na maternjem jeziku

?

jesam ja negde sugerisala da treba da pises na nekom drugom jeziku? ili ti smeta sto sam ja dala engleske poslovice? meni srpski nije maternji, ali evo i ja sam ipak u stanju da nadjem zamenu za engleske poslovice i na srpskom, da nemoras da koristis engleski, ovako:

u pravu si, sta meni ima da smeta, samo me sokiralo na trenutak. evo, proslo; sto ljudi, sto cudi, i tako to....


p.s. nadam se da mi ne zameras sto ne upotrebljavam sumnike, posto ne upotebljavas ni ti, kome je, ipak, srpski maternji jezik
Lionsgate Lionsgate 00:39 26.02.2009

Re: Sindrom


pazi, ova tema o BG je hevi. he-vi. i zato i pljujemo. s velikim razlogom. a ti se zapitaj da li je sve tako super tu gde zivis...

Tu istu Gazelu koristi gomila ljudi koji samo prolaze kroz BGD ili koji samo rade u tom istom BGD-u a recimo na kolima imaju RU, NS tablice... eto, cak se i ti smucas po toj istoj Gazeli iako si djak-pesak kome je stari otac iz Beograda (to svaki put napomenes, pitam se zbog cega )

a sve je golo g...o. proverena kanalizacija.

Samo bih te citirao, jos jednom i da zavrsim konverzaciju sa tobom - bezi ti iz BGD-kanalizacije, sto bi se gurala sa nama, zivimo mi i bez onih kojima je ovde smrdljivo.

Aufiderzen.
Jelena Pavlović Jelena Pavlović 00:52 26.02.2009

Re: Sindrom

Lionsgate
u jeee, brate, al ti ozbiljno shvatas to sto si iz beograda....jel ti to najvece licno dostignuce, mozda?Brook, jel tebi to smeta? Eto, meni je sad jedna od zivotnih odrednica sto sam iz ovog grada... a i kad sam tamo negde u tvojim krajevima ziveo opet sam bio poreklom iz ovoga grada. Normalni ljudi nisu imali potrebu da me opljuju kad su to saznavali a nisu imali potrebu ni da se istresu po gradu iz kog sam poreklom...


Ja se nikada ne istresam po gradu, Beogradu, NY-orku, Amsterdamu, bilo kom, ali se uzasavam ljudi koji u te gradove dodju i koji pocnu da mrze prvo bas taj grad, a onda i sve koji u njemu zive. Pardon, ne mrze, ali postaju okoreli, neosetljivi, gaze jedni druge. Zar to nije uocljivo kroz novogradnju u, konkretno, Beogadu....Konkretno, stari Beogradjani, radnicki stalez, sa korenjem u Beogradu, ako je to upste vazno, nemaju pare za obnovu i restauraciju svojih kuca, kuceraka, partaja, ili kako se vec zovu stracare u kojima zive., prinudjeni su da ih prodaju. Pojavljuje se preduzimac, obicno iz nekog manjeg mesta, ili veceg, bivse nam, ili sadasnje domovine. Kupi, bastu sa stracarama, ili je ne kupi vec kupi neku do nje. Pocne da zida veliku kucu, obavezno visu nego sto je propisano. Gle cuda, ono malo partaja u susednom dvoristu, samo se ugrusi, niko, srecom ne pogine....Da ne gnjavim jer, ovo nije tema bloga. Ali, eto, ja zamisljam jednog takvog biznismena u zurbi, ili jednu, rodjaku, zenu, cerku, jednog takvog, ili slicnog biznismena, koja vadi kameru, pardon telefon, i uslikava decu sa nekim mucenikom koji bi da se baci s mosta, u pozadini. STRASNO!!!!!!! Eto, po neko takav, mnogi, su dosli u Beograd. Neki koji se parkiraju po pesackim prelazima, koji zure i ne intreresuje ih da li je neko umoran, bolestan, ili zamisljen dok prelazi ulicu, pa ga gaze, prebijaju ga u nekoj diskoteci, ili mu razvaljuju grad vodjeni svojim sopstvenim suludim strahom od nepripadanja nikome i nicemu. Jednostavno zure i grabe, IDU NAPRED.
BebaOdLonchara BebaOdLonchara 01:11 26.02.2009

Re: Sindrom

IDU NAPRED.

gde napred na taj nacin?!
ja se ne istresam, pogotovo ne po gradu, sta god to znacilo. samo kazem sta mi smeta. mnogo. nazalost, sistem me tera da zivim u tom nesvidjanju, pitam se samo dokle cu ovoga puta da izdrzim?

a oko pljuvanja, pljuvala sam i berlin jer me podsetio na BG, pa i US gde sam bila, sve sto me podsetilo na BG, na To sto ne volim u BG. meni je stvarno zao ali kolicinu bezobrazluka, nevaspitanja, bahatosti, neznanja, nepismenosti, zavisti, destrukcije...nisam nigde videla.
a ti stari beogradjani (ili stari kikindjani, zrenjaninci, kragujevcani...), oni su uglavnom pomrli devedesetih. nema ih vise. sad se Grabi Napred...tako sto se slikaju deca sa samoubicom iza ledja koji vitla shatganom. eto, to nam je napred.

ps. BG ima Adu koja je fenomenalno sredjena, Kosutnjak, i po koju zgradu. eto. to je lepo.
BebaOdLonchara BebaOdLonchara 01:13 26.02.2009

Re: Sindrom

kome je stari otac iz Beograda (to svaki put napomenes, pitam se zbog cega )

jer ti ne pominjes svog u istom konextu. svaki put
sad dosta, stvarno.
Lionsgate Lionsgate 01:26 26.02.2009

Re: Sindrom


Ali, eto, ja zamisljam jednog takvog biznismena u zurbi, ili jednu, rodjaku, zenu, cerku, jednog takvog, ili slicnog biznismena, koja vadi kameru, pardon telefon, i uslikava decu sa nekim mucenikom koji bi da se baci s mosta, u pozadini. STRASNO!!!!!!!

Uhhh, kakav elaborat
Ozbiljno, nije vazno ko je ta zena, kakvim se razlogom nasla na Gazeli, kakvim razlogom zivi (mozda i ne zivi) u Beogradu, da li uopste postoji (da nije opet novinarska patka) - vazne su nase reakcije, na jednu ovakvu vest neki reaguju kao da je izvrsila monstruozno cedomorstvo nasred mosta, drugi shvataju to samo kao (ne)normalnu posledicu stanja u kom je drustvo u Srbiji (po nekim blogerima samo u Beogradu) posle ratova, hiperinflacija, sankcija, privatizacija, ekonomskih kriza i krizetina, uporedjujuci to sa slicnim desavanjima u USA a treci opravdavaju takve reakcije jer su i sami presli na "tamnu stranu sile". Recimo da ja ne verujem da bi onaj "junosa" sto rece danas da bi on sam skinuo tog nesrecnika sa mosta da ima oruzje to i stvarno uradio... jednostavno, frustriranost neresivim stanjem coveka tera da kaze i ono sto ne misli. Ali da postoji strahovita otudjenost, nebriga za bliznje i okolinu postoji, Beograd (vazi i za ostatak Srbije) se stravicno izmenio u odnosu na onaj od pre 20 godina.

Meni je recimo cesto neshvatljiv, mozda zato sto sam i ja ziveo van njega skoro deceniju pa se iznebuha ponovo vratio da zivim u njemu. Cesto sam posle mirnog seoskog zivota u tromilionskom gradu tamo negde daleko bio iznenadjen zestinom zivotne trke u BGDu, otimanjem i strahovitom promenom u odnosu na grad u kome sam proveo detinjstvo i mladost. Da, priznajem da sam dolazio u krizu i bas zestoko zeleo da se vratim tamo gde ljudi postuju saobracajne propise, gde vode racuna o okolini, o drugim ljudima, gde se zna red i poredak... zasmeta ti naravno onaj ko se parkira na pesaki prelaz ili tebe blokira na parkingu, zasmeta ti djubre po ulicama, zasmeta ti dernjava sa kraja na kraj te iste zaprljane ulice, smeta ti i politicki cirkus, smeta ti nestabilnost, smeta ti sto je propala privreda, skolstvo, Crvena Zvezda... smeta ti sto i ti imas 40 godina a na beogradskim ulicama su neki novi klinci/klinke. Ali, ali... ovo je i dalje tvoj grad, grad za koji te veze deo (bolji) zivota, uspomene, prijatelji, rodbina. I znas da je to tvoj grad i boris se da zivis u njemu i dalje...


BebaOdLonchara BebaOdLonchara 02:17 26.02.2009

Re: Sindrom

Meni je recimo cesto neshvatljiv, mozda zato sto sam i ja ziveo van njega skoro deceniju pa se iznebuha ponovo vratio da zivim u njemu. Cesto sam posle mirnog seoskog zivota u tromilionskom gradu tamo negde daleko bio iznenadjen zestinom zivotne trke u BGDu, otimanjem i strahovitom promenom u odnosu na grad u kome sam proveo detinjstvo i mladost. Da, priznajem da sam dolazio u krizu i bas zestoko zeleo da se vratim tamo gde ljudi postuju saobracajne propise, gde vode racuna o okolini, o drugim ljudima, gde se zna red i poredak... zasmeta ti naravno onaj ko se parkira na pesaki prelaz ili tebe blokira na parkingu, zasmeta ti djubre po ulicama, zasmeta ti dernjava sa kraja na kraj te iste zaprljane ulice, smeta ti i politicki cirkus, smeta ti nestabilnost, smeta ti sto je propala privreda, skolstvo, Crvena Zvezda... smeta ti sto i ti imas 40 godina a na beogradskim ulicama su neki novi klinci/klinke. Ali, ali... ovo je i dalje tvoj grad, grad za koji te veze deo (bolji) zivota, uspomene, prijatelji, rodbina. I znas da je to tvoj grad i boris se da zivis u njemu i dalje...

to je samo nedostatak izbora...i nostalgija...i zelja da bude kao pre...
sve je to meni (ja nemam problem nostalgije), samo mislim da je to sto pricas, pristajanje na neminovnost...ko ce sad reci da li je bolje tako, ili ziveti u tom istom gradu sa gadnim ukusom u ustima? ne znam. samo znam da ni jedan od tih gradova (RU/BG/NS) nije moj, i meni je to kul.
i mislim da imamo razlicit stomak
kiriku33 kiriku33 11:37 26.02.2009

Re: Sindrom

Nije mi jasno da li sad neko vama Brooklin treba da se izvinjava sto je iz Bgd-a. Ili ste zaboravili vreme kada je Beogradjanin znacilo nesto drugo:


Ja ga se secam i kad je bio najnapredniji u zadnjih 40 godina, ali ga znam i kad je bio najgori. Ne smatram ni da je bolji ili gori od bilo kog drugog mesta na ovoj planeti, ali je moj i volim ga ruznog, prljavog i zlog kakvog ga vi vidite. Volite vi svoje svetlije i vece i bolje, ali ne branite nama da volimo svoje
pnbb pnbb 15:21 26.02.2009

Re: Sindrom

a point is da je BG sve i tamo je sve super i sve se zna i sve ja naj, a sve je golo g...o. proverena kanalizacija. to je ono, nisam bio nigde drugre ali meni je BG najlepsi.

pa sad naravno da ima i toga
ali generalizovati na taj nacin atmosferu jednog grada, samo na osnovu tog jednog dela populacije koji se tako ponasa... hm, verovatno nije slucajno... verovatno te zapravo nervira nesto drugo
ne bih da ulazim u to sta

i, ovaj, ako si dobronameran to moze da bude i sarm grada..
man ray loves me man ray loves me 21:11 25.02.2009

brojke

Nedavno je, da dopunim, uprava pariskog metroa zamolila saomoubice da nadju neki drugi nacin da sebi okoncaju zivot, a ne da skacu pod vozove, jer onda vozovi kasne (ne mogu da nađem link, bilo u novinama unazad desetak dana).

samoubica na reru b, koji je medjugradski voz na kome se takve stvari desavaju svakih par meseci, i koji spaja dva aerodroma, izazove da par sati kasni oko pet hiljada ljudi.
inace cudi me ovaj apel, jer nikada nisam primetila da neko od ljudi na keju negoduje. francuzi su inace iskreno solidarni.
Lionsgate Lionsgate 21:16 25.02.2009

Da

zaobidjemo otudjenost, bezosecajnost, egoizam i da se zadrzimo na bolesti, pistolju u rukama... i da zamislimo kako bi se to zavrsilo da je mladic sa mosta danas imao ideju da odseta do susedne osnovne skole, vrtica, trznog centra, bolnice. Danas niko nije izgubio zivot, sutra u zamisljenoj situaciji moze da bude 4,5 ili 6 zrtava... dakle, da li se vi osecate sigurno u ovom (ili nekom drugom) gradu, da li se osecate sigurno kada u svacije ruke dospeva vatreno oruzje?
noboole noboole 21:22 25.02.2009

Ali samo jedna stvar.

To za turskog atentatora i gomilu, ..., ja bih rekao, da neki jadnik bezi duz tog istog mosta ispred nekoga ko, recimo lazno, vice za njim da je lopov, silovatelj, ubica, taj ne bi dosao do kraja mosta, mislim.

Mozda je mama sa aparatom kuriozitet, slucajnost da se jedna zaista poremecena osoba nadje na istom mestu. Treba vise ovakvih slucajeva da bi smo izveli zakljucak.

Mozda je za samilost, osim prema kucama i macama, potreban svestan napor.
G r o f G r o f 21:24 25.02.2009

čudno...

Svaki put kad odem u Beograd, imam osećaj da se sa tim gradom nešto čudno dogadja.
...Ili sam samo idealizirao slike iz proslog vremena.
jaksa scekic jaksa scekic 21:38 25.02.2009

Spajo,

Ako gledas quiz " Trenutak istine" na Pinku sve ce ti biti jasno gde smo i sta smo

J
Lionsgate Lionsgate 21:41 25.02.2009

Re: Spajo,

Ako gledas quiz " Trenutak istine" na Pinku sve ce ti biti jasno gde smo i sta smo

I to smo uvezli iz Chemerike...
Doctor Wu Doctor Wu 21:43 25.02.2009

Re: Spajo,

Chemerike...

Chimerice (a gledao si, a? Niall car!)
Lionsgate Lionsgate 21:45 25.02.2009

Re: Spajo,

Chimerice

Mislio sam na stvarnu zemlju, malo severnije od te izmisljene... al' nema veze

Edit. Mislio sam na kviz koji spominje Jaksa, nasa verzija je mnogo blaza od originalne (made in USofA), tamo pada i krv u toku iste... na opste odusevljenje urlajuce publike. Mislim da smo mi jos svetlosnu godinu od americana... ali im se priblizavamo warp-skokovima
Doctor Wu Doctor Wu 22:04 25.02.2009

Re: Spajo,

Lionsgate
Chimerice

Mislio sam na stvarnu zemlju, malo severnije od te izmisljene... al' nema veze

Edit. Mislio sam na kviz koji spominje Jaksa, nasa verzija je mnogo blaza od originalne (made in USofA), tamo pada i krv u toku iste... na opste odusevljenje urlajuce publike. Mislim da smo mi jos svetlosnu godinu od americana... ali im se priblizavamo warp-skokovima

ja mislio na ovo.
The ascent of money.
Lionsgate Lionsgate 22:08 25.02.2009

Re: Spajo,

a mislio na ovo.
The ascent of money.

Nismo se razumeli
Chemerika - u slengu severnoamerickih Srba.
die hard die hard 23:12 25.02.2009

Re: Spajo,

Ako gledas quiz " Trenutak istine" na Pinku sve ce ti biti jasno gde smo i sta smo


E, bas nam se lepo " primilo ".Al ja ovde ne bih u to sve mesao i VB ili Op trijumf ko sto bi neki bili radi da uporede.
Nebojša Spaić Nebojša Spaić 23:20 25.02.2009

Re: Spajo,

jaksa scekic
Ako gledas quiz " Trenutak istine" na Pinku sve ce ti biti jasno gde smo i sta smo

J

Vido. Izdrzo do pitanja Da li ste nosili iste gace vise dana.
mile.drapsin mile.drapsin 21:45 25.02.2009

A novinari?

Kada je bivši ministar unutrašnjih poslova Srbije Vlajko Stojiljković izvršio samoubistvo ispred Savezne skupštine, bila je prisutna jedna novinarka. Čim je shvatila šta se dogadja otrčala je da telefonira. Naravno, pozvala je svoju redakciju, nije joj na pamet palo da pozove hitnu pomoć.

Kakav narod takvi novinari?

Žao mi je što ne mogu da se setim koja je, rado bih napisao to ime.
Nebojša Spaić Nebojša Spaić 23:25 25.02.2009

Re: A novinari?

Naravno, pozvala je svoju redakciju, nije joj na pamet palo da pozove hitnu pomoć.

evo o tome
radjeni radjeni 21:55 25.02.2009

Zastoj u saobracaju

Hoce li nesrecni mladic odgovarati posle psihijatrijskog lecenja za izazivanje saobracajne guzve i eventualnu stetu?Mozda ce posle toga biti jos odlucniji u svojoj nameri, uzgred; neumesno je porediti Pariz i London sa Beogradom, ciji zitelji nemaju probleme poput nasih.
a.bogdanovic a.bogdanovic 22:15 25.02.2009

Re: Zastoj u saobracaju

radjeni
Hoce li nesrecni mladic odgovarati posle psihijatrijskog lecenja za izazivanje saobracajne guzve i eventualnu stetu?Mozda ce posle toga biti jos odlucniji u svojoj nameri, uzgred; neumesno je porediti Pariz i London sa Beogradom, ciji zitelji nemaju probleme poput nasih.


kakve to probleme oni nemaju?
kakvim zamisljas njihove probleme? ili zamisljas da ih uopste i nemaju, pa su fini iz luksuza?
radjeni radjeni 23:13 25.02.2009

Re: Zastoj u saobracaju

Verovatno oni problemi zbog kojih bi veliki procenat mladih rado menjala Beograd za Pariz i London kao mesto zivljenja. Slazem se da su zivotne krize u celom svetu slicne, ali kod nas nekako ima puno razloga za iste?
a.bogdanovic a.bogdanovic 23:31 25.02.2009

Re: Zastoj u saobracaju

radjeni
Verovatno oni problemi zbog kojih bi veliki procenat mladih rado menjala Beograd za Pariz i London kao mesto zivljenja. Slazem se da su zivotne krize u celom svetu slicne, ali kod nas nekako ima puno razloga za iste?


to sto bi veliki % mladih rado menjao beograd za pariz ili london ne znaci da su oni upoznati sa problemima koji cine svakodnevicu stanovnika tih gradova.
sednes u autobus i ono sta moze u beogradu da ti se desi je da zaglavis sat vremena na gazeli. u vreme londonskog ili pariskog spica to je norma. a ono sta jos moze u londonu da ti se desi je da ti se dvospratni autobus u roku od jedne sekunde pretvori u razbucanu konzervu usred centra grada.
radjeni radjeni 00:41 26.02.2009

Re: Zastoj u saobracaju

Slazem se! Govorim o onom ogromnom procentu materijalisticki nastrojenih mladih ljudi koji vide "bolji" zivot u tim velikim gradovima, i ja se radije vozim u nasim konzervama od autobusa, bez pomisli da bi mogle da postanu u sekundi nesto drugo. Salu na stranu, Beogradu nedostaju mostovi, i bolji ekonomski uslovi zivota za mlade.
kiriku33 kiriku33 12:02 26.02.2009

Re: Zastoj u saobracaju

Ove probleme
Slums
oktopus.lo oktopus.lo 21:55 25.02.2009

isto

Svi bezosećajni ali celo čovečanstvo se generalno takvo. Svi mi grabimo krupnim koracima u pogrešnom pravcu.
oktopus.lo oktopus.lo 21:59 25.02.2009

isto

Inače,taj momak koji je trčao za atentatorom kroz tašmajdanski park zvao sa Željko, da li ga je ubio policajac ili atentator,ne zna se, pre policajac ali je zataškano koliko sam skontao i čuo. danas nema hrabrosti itd.
Lionsgate Lionsgate 22:06 25.02.2009

Re: isto

oktopus.lo
Inače,taj momak koji je trčao za atentatorom kroz tašmajdanski park zvao sa Željko, da li ga je ubio policajac ili atentator,ne zna se, pre policajac ali je zataškano koliko sam skontao i čuo. danas nema hrabrosti itd.

Istu pricu sam i ja cuo, govorilo se da su policajci mislili da je on jedan od atentatora... a koliko me secanje sluzi poginuo je i neki penzionisani oficir. Danas nema teorije da iko goloruk stane pred bilo kog nasilnika, pred naoruzanog ni u snu - neko bi rekao da su se ljudi opametili a drugi bi to komentarisali sebicnoscu, nedostatkom hrabrosti...
ivana23 ivana23 22:10 25.02.2009

Посматрачи самоубиства

Др Зоран Ђурић, неуропсихијатар и психотерапеут из Института за неуропсихијатријске болести "Др Лаза Лазаревић”, коментаришући догађај на београдској Газели када је један деветнаестогодишњак покушао самоубиство kaze:
"Hе чуде реакције окупљених људи на мосту Газела„, који су мобилним телефонима снимали понашање и реакције М. С.
"Као што је некад у средњем веку народ волео да гледа погубљење, тако их сада узбуђују овакве ситуације. Све што је екстремно, воле да виде и то им представља изазов да би осетили задовољство. То показује недостатак саосећајности, топлоте и неразумевања за друге. Гледање потенцијалних самоубица је атракција, да би касније могло да се препричава", закључио је др Зоран Ђурић.
aquariusoptimist aquariusoptimist 03:02 26.02.2009

Re: Посматрачи самоубиства

Као што је некад у средњем веку народ волео да гледа погубљење


Znaci, Srbija je u srednjem veku.

wawy wawy 22:13 25.02.2009

ovo prvo

je vise nego shokantno, a ovo drugo mi lici na crnohumorne fazone max&bunkera.

u svakom slucaju tolika i takva bezosjecajnost jasno ukazuje na prilicno poremecen sistem vrijednosti u drustvu. i ako se ne varam, sustina ovog posta je slicna onoj iz onog posta o vicevima i mediokratiji, i o deset novih zapovjesti. u oba posta cini mi se da je opsti utisak da komentatori nisu mogli da se precizno orijentisu u novozadatim uslovima u kojima je trebalo da primjene svoj licni sitem i mjerila vrijednosti pa je bilo lupetanja na sve strane, i nemogucnosti pravilnog percipiranja u etickoj ravni, sto se ogledalo i u onome da se vrednosni sudovi o temi brkaju sa samom temom.

i ne mogu a da ne povezem to sa desavanjima iz prosle decenije na tlu ex-yu, kada su do tada normalni ljudi postajali izmanipulisani i nenormalni preko noci. mislim da se radi o istom sistemu - stavis ljude sa njihovim cvrstim uvjerenjima i moralnim principima u novonastale okolnosti, i njihove reakcije ce biti bitno drugacije od onih koje su za ocekivati.
pa, postavlja se pitanje, zbog radi cega je to? moje misljenje je da se to desava zbog toga sto im je taj primarni sistem vrijednosti prema kome su se ravnali citavog zivota na neki nacin bio "nametnut" da ga nauce napamet, a ne prirodno i spontano usvojen, tako da mogu da promisljaju o svojim postupcima i rijecima i u drugacijim okolnostima od onih koje su vazile kada su ga prihvacali.

i mislim da ovo apsolutno nije naivna prica, i da mi nismo prostor koji je specifican po ovome, ali jesmo po tome da se ovaj fenomen pokazao u svoj svojoj mracnoj strani tokom devedesetih.
taj fenomen nosi sa sobom potencijal i za one ratove devedesetih, i za latentni shovinizam odlicno prikazan kroz onaj post o vicevima kao mejnstrim pojavi i kod nas i u svijetu, ali i za ovakvu "civilnu" beskrajnu bezosjecajnost, prikazanu u prvom primjeru slikanja na mostu.
BebaOdLonchara BebaOdLonchara 22:32 25.02.2009

dno

moja prva reakcija kad sam cula samo prvi deo vesti (da neko hoce da se ubije sa mosta dok ja cekam bus ka NBG i nedocekujem ga, te gubim medjugradski bus zbog toga...) je bila: 'onaj ko zaista hoce da se ubije dolazi nocu kad niko ne moze da ga spreci, a ne u 2pm na gazelu. ovaj hoce paznju a ne da se ubije'...posle sam cula ostatak vesti pa mi je bilo jasnije...a reakcije 'sugradjana' su skandalozne...neshvatljivo koliko smo duboko zaglibili. ne kapiram sta je lepo u uspomeni-iz-detinjstva: fotka dva twina sa mentalnim bolesnikom koji hoce da se ubije iza ledja?!
ne ka pi ram.
Gospodja Klara Gospodja Klara 22:53 25.02.2009

Re: dno

ne kapiram sta je lepo u uspomeni-iz-detinjstva: fotka dva twina sa mentalnim bolesnikom koji hoce da se ubije iza ledja?!


I ja se gore iznad to isto zapitala.

A sto se tice
ovaj hoce paznju a ne da se ubije'
jedno ne iskljucuje drugo.

Razmisljam sta bi mislili&govorili da se momak stvarno na kraju ubio, da li bi ga psovali i dalje?
4krofnica 4krofnica 23:29 25.02.2009

Re: dno


strasno bolesno.

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana