B92 Blog    Članovi    loader    Sanader se povukao

loader
19:52
SRE
01
JUL

Sanader se povukao

 

dacicbakiizarkoosanader.jpg 

Skoro da i ne pamtim sličnu vest. Političar se povukao iz politike! Ili se to kod braće Hrvata nešto zanimljivo dešava u poimanju politike i političke karijere...

Kakvo je stanje po tom pitanju u Srbiji? Sve nešto imam utisak da će se nešto slično malo teže desiti! To, da se "lomi preko kolena", kod nas jednostavno ne biva. Ovde su ljudi u politici odgovorni i nipošto ne bi lišili narod svojih usluga na takav način. A posebno u sred svetske ekonomske krize! Sada, kada je najteže, treba biti tu, i uzeti puno učešće, a ne okrenuti leđa državnoj kasi i otići. Sa te strane, dakle, možemo biti mirni - naši političari su istrajni i dugotrajni ! :)

  

 



Tagovi  Sanader, politika, Srbija, Hrvatska, Balkan, povlačenje, ostavka, karikatura




Komentari (137)
Sakrij replike | Pošaljite komentar 

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

ivana23  20:19 01.07.2009
Preporuka: 4

Losa ili iznudjena odluka?

#Link  Replika: 15
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Unfuckable  20:34 01.07.2009
Preporuka: 4

Re: Losa ili iznudjena odluka?

ja obožavam teorije zavere, poznato je to odavno, i jedva čekam da čujem šta blogeri misle o svemu tome
Komplimetnti za brzo reagovanje, iskreno - očekivao sam da, recimo, ms Milic obradi temu, što još uvek ne isključujem kao mogućnost
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Jelena Gall  22:00 01.07.2009
Preporuka: 1

Re: Losa ili iznudjena odluka?

ja obožavam teorije zavere, poznato je to odavno, i jedva čekam da čujem šta blogeri misle o svemu tome

ih, nema mi nikoga online da čujem iz - umal' ne rekoh prve - pedeset pete ruke. ivana stavila super linkove, kao i uvek, a eto šuška se da zbog izbegavanja odgovornosti gura apartčika jadranku kosor u prvi plan, a on će da vuče konce u pozadini.
hm. super je sve odradio, nema šta nećemo čuti narednih dana, jer nije hteo da govori o razlozima. :)
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Unfuckable  22:07 01.07.2009
Preporuka: 1

Re: Losa ili iznudjena odluka?

okrenuće se nebo i zemlja kada građanin Joćić Sreten progovori !
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
ivana23  22:14 01.07.2009
Preporuka: 1

Re: Losa ili iznudjena odluka?


Sanader kao da je dobio ultimatum za odlazak

Bacite pogled i na komentare...
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Jelena Milić  07:21 02.07.2009
Preporuka: 0

Re: Losa ili iznudjena odluka?

ms milic je u takvoj guzvi oko objavljivanja CEAS izvestajaaaaa ( btw je i sokirana ravnodusnosvu blogera)

ali samo za tvoje oci:

fala bogu, muka mi je bila od price o sanaderizaciji hdz i gluposti zelimo to SNS etc



   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Unfuckable  08:10 02.07.2009
Preporuka: 2

Re: Losa ili iznudjena odluka?

kako šokirana ?
zašto šokirana ?
koja ravnodušnost ?
pogle'j malo bolje, ms Milic, mi ovde imamo najmanje 10 sasvim dobro držećih scenarija cele te priče, brejnstorming boktemolovo
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
AlexDunja  08:24 02.07.2009
Preporuka: 1

Re: Losa ili iznudjena odluka?

koja ravnodušnost ?

anf,
jelena misli na ravnodusnost
blogozajednice povodom
izvestaja CEAS -a koji se bavi analizom slucajeva pogibija
vojnika i civila (topcider, leskovac, rts)
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Unfuckable  08:33 02.07.2009
Preporuka: 1

Re: Losa ili iznudjena odluka?

pa sad...hajde da ne polemišem, ali mislim da ljudi ovde nisu baš ravnodušni prema tim temama, samo što možda nemau uvek nešto novo da kažu, jer se radi o hronicitetima
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
AlexDunja  08:40 02.07.2009
Preporuka: 1

Re: Losa ili iznudjena odluka?

samo što možda nemau uvek nešto novo da kažu, jer se radi o hronicitetima


slazem se. vise puta smo pricali o tome.
i ja mislim da je ljudima tesko da ponavljaju pricu
bez nekog vidljivog efekta.

isto tako, ponavljanje smatram neophodnim.
iz vise razloga.

ps. umesala sam se samo
da ne bude zabune na sta se odnosi...
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Unfuckable  09:22 02.07.2009
Preporuka: 3

Re: Losa ili iznudjena odluka?

pa ja nisam kritikovao ms Milic što rifrešuje memoriju blogerima & pućanstvu, podržavam to svakako
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
AlexDunja  09:30 02.07.2009
Preporuka: 2

Re: Losa ili iznudjena odluka?

podržavam to svakako

znam. i podrazumevam.
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
loader  11:40 02.07.2009
Preporuka: 0

Re: Losa ili iznudjena odluka?

Ne........ni:
" podržavam to svakako "
AlexDunja:
" znam. i podrazumevam. "
Uh, završi se nekako! S obzirom na to o kako prgavim igračima je reč, već sam se bojao da će doći do nemilih scena ... :)) A onda na gužvu naleću kordoni ozlojeđenih moderatora sa šlemovima, pancirima i palicama na čijim vrhovima su gume za brisanje... !
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Unfuckable  11:56 02.07.2009
Preporuka: 2

Re: Losa ili iznudjena odluka?

S obzirom na to o kako prgavim igračima je reč

AD, ovaj to nešto na naš račun, ha ?
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
AlexDunja  12:55 02.07.2009
Preporuka: 1

Re: Losa ili iznudjena odluka?

AD, ovaj to nešto na naš račun, ha ?

oce da nas zavadi, garant:)))

ni zlonamernima to nije uspelo

mr, l:))) ste
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Milan Karagaća  23:47 03.07.2009
Preporuka: 0

Re: Losa ili iznudjena odluka?

ivana23
Specijal - Sve o odlasku premijera

Je li Ivu Sanadera progutao HDZ?

Mesić u šoku: Zašto baš sada?!

'Sanaderov odlazak je kukavički'

a evo i ovo: već je zovu četnikuša
pa neka ona dokazuje,a i dalje važi kriterijum za ove prostore ako njima nije dobra sigurno je dobra za nas i obrnuti.
Otkriše i da Sanader voli srpsku muziku.
Imaju i oni svoje patriJote a ne samo mi.
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
miloradkakmar  21:07 01.07.2009
Preporuka: 1

Da li

#Link  Replika: 2
nešto aludiraš trosmehom i dijalogom na fotrografiji ?
Nešto više znaš od nas !?
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Kazezoze  21:12 01.07.2009
Preporuka: 3

Dobar naslov...

   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
loader  22:52 02.07.2009
Preporuka: 0

Re: Da li

nešto aludiraš trosmehom i dijalogom na fotrografiji ?
Nešto više znaš od nas !?
Iskustvo me uči da stvar nije kakva izgleda da jeste.
A onaj njihov trosmeh... E, to je već nešto drugo. Tu je sve kako i izgleda da jeste. :)
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
dali76  21:11 01.07.2009
Preporuka: 2

ode Ivo

#Link  Replika: 11
E pretece me prijatelju.
Htio sam I doduse poceo pisati tekst o odgovornosti.
Mislim svi nesto klicu odgovornosti Sanadera kao odgovornog politicara,ali ja ovaj postupak smatram neodgovornim.
Otisao je bez objasnjenja sem nesto stidljivog da je sve u vezi usporavanja eu integracije.
Novinari su bili prlicno nezadovoljni ovakvim sturim objasnjenjem.
Rat unutar stranke?
Jeli ovo nagovjestaj da gosn Glavas iz Argentine, pardon iz BiH moze napokon kuci?
Jeli Sanader prelio cassu te se zamjerio desnnom krilu unutar stranke sto je uspio spreciti bijeg jednog drugog ,doduse vise ratnog profitera da zbrise u Bosnu.
Naime Miroslav Kutle je nedavno uhapsen na samoj granici Hrvatske I BiH.
Nedugo zatim Direktor hrvatske policije Vladimir Faber, inace jedan od zasluznijih za istragu protiv Glavasa je nagradjen : smjenom sa ove pozicije.
Sad ode Ivo Sanader?!
Zbog cega? Dosta mu politike? Hm, zanimljivo.
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
omega68  21:38 01.07.2009
Preporuka: 1

Re: ode Ivo

Rat unutar stranke?

Izgleda da je to.
Sanader očigledno nije uspeo da počisti Tuđmanivu struju.
Šta je pandan kod nas? Nema ga.To bi bilo kad bi Tadić podneo ostavku jer nije očistio Đinđićevu struju.
EDIT:
Nisam mislio da su te dve stvari suštinski slične, već više formalno
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Milutin Milošević  21:57 01.07.2009
Preporuka: 1

Re: ode Ivo

Šta je pandan kod nas?

Toma i Voja
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
loader  23:40 01.07.2009
Preporuka: 1

Re: ode Ivo

Toma i Voja
Voja je Dvoja. Koji Voja, jer ih ima dvojica. Ima VŠ i ima VK ! Na šta se ovde mislilo? Pitam čisto radi savršene preciznosti. Inače, svejedno je koji je od dva V u pitanju. Kombinacije T i V1, ili T i V2. Suštinski su iste. To je kao pekmez protiv marmelade, ili pekmez protiv džema... :)
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
drug.clan  23:56 01.07.2009
Preporuka: 1

Re: ode Ivo

omega68
Rat unutar stranke?

Izgleda da je to.
Sanader očigledno nije uspeo da počisti Tuđmanivu struju.


A koja je on struja bio? Pogledajte mu biografiju!

Nesto se gadno tu valja iza brega!
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Milutin Milošević  00:28 02.07.2009
Preporuka: 0

Re: ode Ivo

Šta je pandan kod nas?
Toma i Voja
Voja je Dvoja. Koji Voja, jer ih ima dvojica


Evo:

Rat unutar stranke?
Izgleda da je to.
Sanader očigledno nije uspeo da počisti Tuđmanivu struju.
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
vladimir petrovic  09:32 02.07.2009
Preporuka: 0

Re: ode Ivo

Omega68
Nema ga.To bi bilo kad bi Tadić podneo ostavku jer nije očistio Đinđićevu struju.

Jel ti to pozivaš Tadića da podnese ostavku?

Voliš iznenadjenja?
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Jelica Greganović  09:43 02.07.2009
Preporuka: 0

Re: ode Ivo

Tomi je pre pandan HSP.
A HDZ je pandan SPS.
Voja je bez pandana...
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Milan Karagaća  10:48 02.07.2009
Preporuka: 0

Re: ode Ivo

Jelica Greganović
Tomi je pre pandan HSP.
A HDZ je pandan SPS.
Voja je bez pandana...

Voja je unikat , jedinstven slučaj.
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Milutin Milošević  11:20 02.07.2009
Preporuka: 0

Re: ode Ivo

Voja je unikat , jedinstven slučaj

A što je drugačiji od NjoFre, sem što nije uspeo da se domogne vlasti i što nije umro na vreme pa mu se sada sudi?
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Jelica Greganović  13:26 02.07.2009
Preporuka: 0

Re: ode Ivo

Voja je unikat , jedinstven slučaj.

Srećom.

A što je drugačiji od NjoFre, sem što nije uspeo da se domogne vlasti i što nije umro na vreme pa mu se sada sudi?

Nesporazum, ja sam mislila na Voju Neobaveštenog, a ne na Šešelja. Što se Šešelja tiče, on je pandan HSP-u, kao i Toma. Braća po desnici.
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Milan Karagaća  18:14 03.07.2009
Preporuka: 0

Re: ode Ivo

i ja mislio na VK.
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
zeks92  21:17 01.07.2009
Preporuka: 0

zamisli naslov: Cvetkovic dao ostavku!

#Link  Replika: 8
Hm ... nebi bila neka jaka vest...
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Jelena Gall  21:55 01.07.2009
Preporuka: 2

Re: zamisli naslov: Cvetkovic dao ostavku!

bolji naslov: boža otrčao za sanaderom! :)
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Milutin Milošević  21:58 01.07.2009
Preporuka: 3

Re: zamisli naslov: Cvetkovic dao ostavku!

zamisli naslov: Cvetkovic dao ostavku!

Koji Cvetković? Onaj selektor rukometne reprezentacije?
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
miloradkakmar  22:45 01.07.2009
Preporuka: 1

Re: zamisli naslov: Cvetkovic dao ostavku!

Milutin Milošević
zamisli naslov: Cvetkovic dao ostavku!

Koji Cvetković? Onaj selektor rukometne reprezentacije?


Da nije Svetozar ? Koliko znam, on je predao redovno dužnost , bilo uslikano u novinama.
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Unfuckable  22:46 01.07.2009
Preporuka: 0

Re: zamisli naslov: Cvetkovic dao ostavku!

Vladimir
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Milutin Milošević  23:03 01.07.2009
Preporuka: 4

Re: zamisli naslov: Cvetkovic dao ostavku!

Koji Cvetković?

Izgleda da ga je Maček napustio
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
omega68  23:26 01.07.2009
Preporuka: 2

Re: zamisli naslov: Cvetkovic dao ostavku!

Izgleda da ga je Maček napustio

Daček
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Jelica Greganović  09:44 02.07.2009
Preporuka: 0

Re: zamisli naslov: Cvetkovic dao ostavku!

Hm ... nebi bila neka jaka vest...

Bogami, bila bi.
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
hajkula1  23:11 02.07.2009
Preporuka: 0

Re: zamisli naslov: Cvetkovic dao ostavku!

Jelica Greganović
Hm ... nebi bila neka jaka vest...

Bogami, bila bi.



Da se (on i jos NEKI) povlace iz politike. E to bi bila vest.
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
maricacarica  21:25 01.07.2009
Preporuka: 0

Gledao

#Link  Replika: 2
moj deda u svojoj, recimo, 94. godini dnevnik, pa se nešto silno iznervirao vestima, pa nam reče "E kad ovo čujem, dođe mi da se ubijem..."
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
loader  02:49 02.07.2009
Preporuka: 0

Re: Gledao

Gledao
moj deda u svojoj, recimo, 94. godini dnevnik, pa se nešto silno iznervirao vestima, pa nam reče "E kad ovo čujem, dođe mi da se ubijem..."
I šta sad, Marice? Ja se nasmejem na ovo, a vi me ošinete blogopogledom: "Smeješ se mom dedi, a ?!! "

   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
maricacarica  09:45 02.07.2009
Preporuka: 0

Re: Gledao

Bože sačuvaj! Džoni je bio lik....
Zamisli da je kojim čudom ovo doživeo.... Verovatno bi mu komentar bio "Auh, da ne pređe u epidemiju?"....
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
NNN  21:26 01.07.2009
Preporuka: 0

'ajde

#Link  Replika: 3
Cvetkoviću...
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
loader  02:51 02.07.2009
Preporuka: 0

Re: 'ajde

Hm... Samo ga vi čikajte. Ako ode - hopsala ! - na njegovo mesto dolazi prvi potpredsednik vlade :)
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
miloradkakmar  07:32 02.07.2009
Preporuka: 0

Re: 'ajde

loader
Hm... Samo ga vi čikajte. Ako ode - hopsala ! - na njegovo mesto dolazi prvi potpredsednik vlade :)

A, opozicija u Hrvatskoj traži vanredne izbore, pojedini analitičari kažu da ostavku treba da da kompletna Vlada, a drugi da Kosorka treba da imenuje novu koja će dobiti parlamentarnu podršku.
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
loader  09:57 02.07.2009
Preporuka: 0

Re: 'ajde

A, opozicija u Hrvatskoj traži vanredne izbore, pojedini analitičari kažu da ostavku treba da da kompletna Vlada, a drugi da Kosorka treba da imenuje novu koja će dobiti parlamentarnu podršku.
Čujem... I oni (opozicija tamošnja) vide svoju priliku, jer ovo baš i nije neki zgoditak za HDZ, zar ne... pa računaju na koji procenat više. Tu su i efekti ekonomske krize ...

A što se nekakve pravne nužnosti izbora u Croati-i tiče - nije loše zaviriti u njihov Ustav itd. tako je lakše, nego slušati ove, od kojih mnogi love u mutnom...
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
sentinel26  21:28 01.07.2009
Preporuka: 0

Sve zavisi

#Link  Replika: 2
od jačine lepka kojim je slijepljen njegov zadnji dio tijela i fotelje.
Super lepak ili obična gumarabika.

U ovo Mesićevo čudjenje nešto ne vjerujem mnogo.

HDZ ima unutarnje borbe i obracune koji se završacaju tako što se nekome izrekne pohvala pa ga smijene, kao "poljubac uoči likvidacije".

Imaće čime da se zabavlja raja u hrvatskoj a bogme i šire bar dva mjeseca.
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
miloradkakmar  22:29 02.07.2009
Preporuka: 0

Re: Sve zavisi

U ovo Mesićevo čudjenje nešto ne vjerujem mnogo.

Sad se Mesić žali kako je sam u isticanju , propagiranju antifašističkih vrednosti ?!
Pitam se ima li to veze sa Sanaderovom ostavkom ?
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
hajkula1  23:13 02.07.2009
Preporuka: 0

Re: Sve zavisi

sentinel26

U ovo Mesićevo čudjenje nešto ne vjerujem mnogo.


Ni ja.

Ali, dobro. Da svrnem pogled u svoju avliju.
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Bili Piton  21:56 01.07.2009
Preporuka: 2

cestitke

#Link  Replika: 0


Na munjevitosti

Sedim na tribinama i povremeno mozda nesto doviknem u pravcu diskusije
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
trener92  21:57 01.07.2009
Preporuka: 2

ZUZ !

#Link  Replika: 10
Zbunjen, Uplašen , Zabrinut ( ZUZ)
Kako ne pratim politiku , onako pomno , ne znam kako treba da reagujem! Da li treba da mi bude žao ili da li je virus u pitanju ?
Šta ako je taj virus ,kao ovaj mučačo virus, pa počne da se širi i pređe granice i stigne do Beligrada?

p.s. Bili daj malo kokica , nestalo mi suncokreta , tu sam sa pajtašem na zapadnoj tribini , treći red odozdo sleva, 58 sedalo ,
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
shumska  22:00 01.07.2009
Preporuka: 0

bljup

   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Bili Piton  22:12 01.07.2009
Preporuka: 1

Re: ZUZ !

trener92
Bili daj malo kokica


Evo taze, s ljubavlju iskokano

   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
trener92  22:34 01.07.2009
Preporuka: 1

Re: ZUZ !

Bili Piton
trener92
Bili daj malo kokica


Evo taze, s ljubavlju iskokano



Uzvraćam s ljubavlju ( po prijateljici)

   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Jelica Greganović  09:21 02.07.2009
Preporuka: 0

Re: ZUZ !

Treneru, ovo je u EU zabranjeno...kakvo je to skretanje sa evropskog puta?! Reči nemam...
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Milutin Milošević  09:37 02.07.2009
Preporuka: 0

Re: ZUZ !

skretanje sa evropskog puta

Mislim da ovo izaziva ševrdanje i lelujanje, ali, što bi rekao umJetnik: "nema nazad s ovog puta"
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Jelica Greganović  09:40 02.07.2009
Preporuka: 1

Re: ZUZ !

More kakvo vrludanje, EU je zabranila ove dekoltee na pivarkama, jer su u suprotnosti sa evropskim zakonodavstvom o zaštiti radnika na radnom mestu od UV zraka. Dakle, rolka.
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Milutin Milošević  10:29 02.07.2009
Preporuka: 2

Re: ZUZ !

Dakle, rolka

Misliš ovako?


   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
loader  10:53 02.07.2009
Preporuka: 0

Re: ZUZ !

Misliš ovako?
:
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Jelica Greganović  13:30 02.07.2009
Preporuka: 1

Re: ZUZ !

Njega fakat ne mogu da dovate UV zraci kroz taj džemper koji nosi ispod košulje.
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
hajkula1  23:16 02.07.2009
Preporuka: 0

Re: ZUZ !

trener92
Zbunjen, Uplašen , Zabrinut ( ZUZ)
Kako ne pratim politiku , onako pomno , ne znam kako treba da reagujem! Da li treba da mi bude žao ili da li je virus u pitanju ?
Šta ako je taj virus ,kao ovaj mučačo virus, pa počne da se širi i pređe granice i stigne do Beligrada?

p.s. Bili daj malo kokica , nestalo mi suncokreta , tu sam sa pajtašem na zapadnoj tribini , treći red odozdo sleva, 58 sedalo ,





To june, nece da nas mune.

Protiv ovih i virus nemocan.
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
uros_vozdovac  22:08 01.07.2009
Preporuka: 0

Čini mi se

#Link  Replika: 13
da negde čuči nekakav explicitan video rangiran sa xxx spreman za xtube sa... Pogađate kojim glavnim glumcem. I da taj film ima samo muške uloge...
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Unfuckable  22:12 01.07.2009
Preporuka: 4

Re: Čini mi se

i ta priča je u opticaju u mojoj, treba li da ponovim, zaverama preplavljenoj lobanji
Više od Berluskonija ali manje od Severine
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Kazezoze  22:27 01.07.2009
Preporuka: 1

teorija zavere !

naslucujem da je do ostavke doshlo zbog bliskih, takoreci intimnih, odnosa sa angelom the sheficom merkel, koja je vrshila nenormalan seksualno-politichki pritisak na njega da se odrekne dela teritorije u korist slovenije. jadni sanader nije izdrzhao pritisak pa je nashao jedini logichan izlaz u ostavci. otud i obrazlozhenje da je ostavka privatnog karaktera.
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Kazezoze  23:04 01.07.2009
Preporuka: 0

Re: teorija zavere !

a mozhda ipak ovde lezhi odgovor na ostavku sanadera... mnooooogo jak razlog za ostavku ako nemash odgovor na:"Jesu li vatrogasci dva puta gorjeli?

   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
ivana23  00:07 02.07.2009
Preporuka: 0

Re: teorija zavere !

Novinar Boris Dežulović naveo je za B92 da se o stvarnim razlozima ostavke Ive Sanadera može samo nagađati.

"Moguće je da je ovo manevar koji će njemu otvoriti mogućnost kandidature na predsedničkim izborima, manevar koji bi onako laički izgledao ovako: ’Ja sada ostavljam državu u najgorim problemima u zadnjih deset godina, koje sam stvorio, i onda je ostavim Jadranki Kosor koja je potpuna politička marioneta da tu krizu dotera do kraja, i onda se pojavim kao spasitelj'. Ono što je potpuno izvesno je da on napušta brod koji tone", rekao je Dežulović.
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
vladimir petrovic  09:40 02.07.2009
Preporuka: 1

Re: teorija zavere !

Ono što je potpuno izvesno je da on napušta brod koji tone", rekao je Dežulović.

Sa ovim delom Dežulovićeve izjave se ne slažem.
Zvuči previše stereotipno.
Priča o polupunoj i polupraznoj čaši.
Jer, ima onih koji kažu da je Hrvatska na vrlo dobrom putu, da je mnogo postigla u poslednjih šest godina, da je ušla u NATO i na pragu ulaska u EU, da je izgradila mnogo autocesta i slično. Malo li je?

Sanader je bio dobar političar, a od dobrog političara treba očekivati i iznenadjenja, pa i kada daju ostavke. Samo politikanti se grčevito drže svojih fotelja.

Naravno, moguće je da su razlozi Sanaderovog odlaska višestruki, te da će se on (ponovo) vratiti.

Ali da je napravio dobar potez, jeste.
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Milan Karagaća  11:02 02.07.2009
Preporuka: 1

Re: teorija zavere !

vladimir petrovic
Ono što je potpuno izvesno je da on napušta brod koji tone", rekao je Dežulović.

Sa ovim delom Dežulovićeve izjave se ne slažem.
Zvuči previše stereotipno.
Priča o polupunoj i polupraznoj čaši.
Jer, ima onih koji kažu da je Hrvatska na vrlo dobrom putu, da je mnogo postigla u poslednjih šest godina, da je ušla u NATO i na pragu ulaska u EU, da je izgradila mnogo autocesta i slično. Malo li je?

Sanader je bio dobar političar, a od dobrog političara treba očekivati i iznenadjenja, pa i kada daju ostavke. Samo politikanti se grčevito drže svojih fotelja.

Naravno, moguće je da su razlozi Sanaderovog odlaska višestruki, te da će se on (ponovo) vratiti.

Ali da je napravio dobar potez, jeste.

Vladimire, slažem se potpuno.
Prvo, Ivo Sanader je političar
drugo, kao i svaki dobro profilisan i iskusan političar pravi kalkulacije
treće, verovatno je procenio da je sada dobar tajming da ode kako bi na jesen narod govorio da je bilo bolje kad je on bio
četvrto, ne treba isključiti aspiracije na predsedničkim izborima
peto, on je objektivno učinio mnogo za Hrvatsku, uključujući i ulazak u NATO, da još uvek može daračuna da ponovni povratak u politiku može biti trijumfalan
šesto, što bi neki rekli, veliki političari su "ljisice" pa znaju da se izvuku, a da to prikažu kao visok moralni čin i osećaj za odgovornost
sedmo, ne treba isključiti ni unutarstranačka previranja odakle on želi da se skloni dok se ne rasčiste
osmo, možda čovek nema živce i ne vidi dobre šanse da se nosi sa SEKOM pa računa da će to Jadranka kao žena uspeti, a zna da Jadranka hoće da proba
Uostalom, što bi rekli naši mudri politički analitičari, tu su stvari višeslojne, višedimenzionalne, ima tu i unutrašnjepolitičkih i unutarpartijskih aspekata, a i međunarodnih, pa EU, pa odnosi sa Slovenijom i tako to, mislim kompleksno, i onda daju mudar zaključak kako treba sačekati neko vreme dok se pojedinestvari izbistre pa će stvar biti bistrija. Tako bi većina rekla.
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
loader  11:04 02.07.2009
Preporuka: 0

Re: Čini mi se

Neporobljeni:
" Više od Berluskonija ali manje od Severine
Woah..! Bravo! :)
Sad nešto razmišljam... - koja bi serbska ličnost odgovarala pomenutom kriterijumu sa konkursa... mislim to, više od..., a manje od ... Spoj svega - malo pravljenja love, malo politike, malo estrade... Jedino mi na pamet pada ova što juhće u mikrofon, Svetlana Veličković, kasnije preemancipovana i uzeta za lika koji je žario i palio podzemljem, ratištem, rodoljubljem, politikom... Možda ona... Ili sam na krivom putu ... U svakom slučaju, imam utisak da oko nas vrvi od osoba koje ispunjavaju "kriterijum" ..
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
drug.clan  13:53 02.07.2009
Preporuka: 0

Re: teorija zavere !

peto, on je objektivno učinio mnogo za Hrvatsku, uključujući i ulazak u NATO, da još uvek može daračuna da ponovni povratak u politiku može biti trijumfalan


kako je ulazak u NATO dobro? Cisto hocu da znam!
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
darkonduty  14:42 02.07.2009
Preporuka: 1

Re: teorija zavere !

ivana23
Novinar Boris Dežulović naveo je za B92 da se o stvarnim razlozima ostavke Ive Sanadera može samo nagađati.

"Moguće je da je ovo manevar koji će njemu otvoriti mogućnost kandidature na predsedničkim izborima, manevar koji bi onako laički izgledao ovako: ’Ja sada ostavljam državu u najgorim problemima u zadnjih deset godina, koje sam stvorio, i onda je ostavim Jadranki Kosor koja je potpuna politička marioneta da tu krizu dotera do kraja, i onda se pojavim kao spasitelj'. Ono što je potpuno izvesno je da on napušta brod koji tone", rekao je Dežulović.


Ne vjerujem da je Sanaderov nagli odlazak s vlasti dobrovoljna odluka iako možemo samo spekulirati o razlozima ovog naglog povlačenja. Ipak postoji nekoliko detalja zbog kojih teško mogu povjerovati da bi ovo bio čisti 'manevar' u svrhu dobivanja dodatnih poena kasnije.

Prvo i osnovno, Kanader ima preveliku podršku u samoj stranci i u njihovom biračkom tijelu. Unutar HDZ-a postoje struje i 'desnije' orjentirane frakcije, ali nijedna dovoljno jaka da bi eventualni sukobi unutar stranke proizveli ovakav potez. Prisjetimo se, ipak se radi o čovjeku koji je u vrijeme najvećih raskola uspio preuzeti vlast u stranci, nametnuti se i otjerati svoje njažešće protivnike iz redova HDZ-a. Situacija je daleko manje kompleksna danas nego onda. Stoga mi ovaj razlog nekako 'ne drži vodu'.

Sam po sebi, Sanader je tip koji ne preza ni pred čim da bi dograbio moć i držao potpunu kontrolu u svojim rukama. Bahat i arogantan kakav je, ne podnosi neistomišljenike i one koji mu se na bilo koji način usude parirati. Dovoljno je malo pozornije promotriti konfiguraciju ljudi kojima se okružio - sve sami poslušnici i klimači glavama, ljudi koji ne smiju 'prdnuti' prije negoli im on odobri. Zar bi ijedan ovakav karakter dobrovoljno odstupio i prepustio drugima da kolo vode? Ako je to istina, onda je ovaj odlazak sa vlasti pravi presedan i to ne samo u okvirima političke egzistencije.

Uostalom sve ove afere koje se navode kao mogući razlozi njegova odlaska su mačji kašalj naspram svih onih iz kojih se dosad izvukao. A bilo je tu mnogobrojnih hard core situacija.......Zato su mi nagađanja koja vode u pravcu ovog zaključka također neuvjerljiva.

Paradoksalno, ono što je po meni najveći 'pokazatelj' pravih razloga jučerašnje abdikacije je Sanader sam po sebi, odnosno način na koji je održao konferenciju i objavio vijest o povlačenju.
Iz njegovog držanja i govora (što potvrđuju i analize nekoliko najboljih stručnjaka za komunikaciju i neverbalni govor u zemlji) da se zaključiti nekoliko indikatnih stvari.

Prvo, Sanader u jednom momentu najavljuje potpuno povlačenje iz politike, u drugom već spekulira o eventualnom kandidiranju za predsjednika u nekom nepreziciranom, mističnom trenutku u budućnosti. Zar se to čini kao uvjerljivo decidiran stav?

Drugo, zar bi se netko tko je donio dobrovoljnu odluku oko nečega, a odlučiti nešto dobrovoljno znači donijeti odluku za koju smatramo da je najbolja za nas i druge te da smo u nju čvrsto uvjereni i pomireni s njom ( ispravite me ako griješim), istu tu 'dobrovoljnu' odluku obznanio u stanju velike nervoze, napetosti i očigledne ljutnje. Meni to više liči na prislilan, nikako 'dobrovoljan' čin.
Većina stručnjaka se slaže kako se Sanader u ovih 20 godina bavljenja politikom u samoj još jednoj situaciji ponašao slično ''van kontrole' . Bio to je bio onaj trenutak kad su ga obavijestiti da je uhićen general Gotovina.

Meni je to sasvim dovoljan i potpuno logičan pokazatelj da je Sanader pod tko zna kakvom prisilom ( a to vjerojatno nikada niti nećemo saznati) odstupio sa premijerske funkcije.
Iako je spretan i briljantan manipulator, ne vjerujem da bi bio u stanju namjerno isprovocirati 'manevar' ovakve vrste i još ovako uvjerljivo odglumiti 'stjeran sam u kut' situaciju. Jest da imaju dobro glumačke gene u obitelji, pa i kćer mu studira glumu, ali ipak nije Danel Day Lewis.

Sve ovo smrdi i to dosta žestoko na ni više ni manje nego na ucjenu. A tako i izgleda.

I još samo ovo - bez obzira na ovaj do sad najkontroverzniji potez u karijeri, malo me tko može uvjeriti da se ubrzo neće dogoditi čudesni povratak i Sranaderovo političko uskrsnuće. Pronaći će on načina za to, u to ne treba sumljati.
Živi bili pa vidjeli!
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
uros_vozdovac  17:35 02.07.2009
Preporuka: 0

Re: teorija zavere !

Druže član, dobro je u sledećem smislu, kada društvo većinski želi nešto (a to se vidi na raznorazne načine u ovom slučaju nadam se da nije sporno) a politička elita prepozna tu većinu i uradi baš ono što većina želi. E, to je dobro.

A loše je kada politička elita žmuri na većinsko raspoloženje građana pa počne da predvodi društvo, da izigrava avangardu. A za takvo ponašanje, primera koliko nam duša ište. E, to nije dobro.
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
loader  22:48 02.07.2009
Preporuka: 0

Re: teorija zavere !

darkonduty :
" ... I još samo ovo - bez obzira na ovaj do sad najkontroverzniji potez u karijeri, malo me tko može uvjeriti da se ubrzo neće dogoditi čudesni povratak i Sranaderovo političko uskrsnuće. ... "
Dark, zapravo ceo vaš komentar je za u citat .. Deluje promišljeno, odaje snagu...
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
hajkula1  23:22 02.07.2009
Preporuka: 0

Re: Čini mi se

Unfuckable
i ta priča je u opticaju u mojoj, treba li da ponovim, zaverama preplavljenoj lobanji
Više od Berluskonija ali manje od Severine



Ne znam koji film ti se vrti po glavi a da je preteci za Sanadera, sem onih najcrnjih, sto ih jure ,,belosvecki,, i svi ostali ... samo dve zaista-opasne-mogucnosti koje bi mogle da ga ugroze je da se otkrije da je... prva je na p... druga je na p.... ali ne lici.

Ocekivala sam neka desavanja povodom vesti o mogucnosti - Jocic zasticeni svedok. Ocekujem i dalje. Ili, vuk-magarca
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Milan Karagaća  18:13 03.07.2009
Preporuka: 0

Re: teorija zavere !

drug.clan
peto, on je objektivno učinio mnogo za Hrvatsku, uključujući i ulazak u NATO, da još uvek može daračuna da ponovni povratak u politiku može biti trijumfalan


kako je ulazak u NATO dobro? Cisto hocu da znam!

Uvek je bolje sedeti za stolom kada se o tebi priča nego ne.
Eto kao prvo našli su se u društvu sa najznačajnijim evropskim državama i SAD,pa i Francuska se vratila. Za razliku od nas koji smo sebi dozvolili,a nismo morali,da budemo poslednji u Evropi i iza Albanije.
Sve ono što bi ste nabrojali da nije dobro,malo razmislite i obrnite i dobićete odgovor zašto je to dobro.
A da,eto sada će nam slovenački i hrvatski vojnici doći na Kosovo a naši ne mogu jer nismo u NATO.
Mi smo lider neutralnih na Balkanu jer smo jedini sa tako glupom floskulom.
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
angie01  22:15 01.07.2009
Preporuka: 0

kao shto sam obecala:

#Link  Replika: 7






   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
shumska  22:25 01.07.2009
Preporuka: 0

Re: kao shto sam obecala:

neko stižeee
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
omega68  22:29 01.07.2009
Preporuka: 0

Re: kao shto sam obecala:

shumska
neko stižeee

Nećeš valjda...
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Jelena Gall  22:31 01.07.2009
Preporuka: 0

Re: kao shto sam obecala:

btw, meni ovo s ovim "potpalubljem" nikako nista nije jasno, zasto se ovaj blog ne pojavljuje normalno medju blogovima ostalim dal vip ili ne vip, a vec kad je tako, kako to da ovaj blog kad se linkuje izgleda potpuno isto kao i svaki drugi... al vec kad se klopa, evo i mog priloga
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
shumska  22:31 01.07.2009
Preporuka: 1

opterećene linije

si čula, Sanader se povukao, iju, ma šta kažešzna li se razlog, ma, da ti kažem neka muljaža, eh, da se svi povukui to što kažeš, da nestanu
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
angie01  22:35 01.07.2009
Preporuka: 0

Re: kao shto sam obecala:

zasto se ovaj blog ne pojavljuje normalno medju blogovima ostalim dal vip ili ne vip,


zato sam i zakachila!
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
mimi09  00:52 02.07.2009
Preporuka: 0

Re: kao shto sam obecala:

al vec kad se klopa, evo i mog priloga



posle onog bloga tamo, mislim da bi ti ovo prijalo
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Jelena Gall  07:00 02.07.2009
Preporuka: 0

Re: kao shto sam obecala:

posle onog bloga tamo, mislim da bi ti ovo prijalo

o, da! :)
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Bili Piton  22:29 01.07.2009
Preporuka: 0

Trolllll (Awaiting Mitrovic)

#Link  Replika: 2

Umro Karl Malden

   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
shumska  22:33 01.07.2009
Preporuka: 0

Re: Trolllll (Awaiting Mitrovic)

uf, pa što sad
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
vladimir petrovic  09:42 02.07.2009
Preporuka: 1

Re: Trolllll (Awaiting Mitrovic)

Umro Karl Malden


Uz dužno poštovanje, bilo mu je vreme.
Nije dobro predugo živeti.
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
angie01  22:33 01.07.2009
Preporuka: 1

e stvarno ste naporni!

#Link  Replika: 31
nevalja kad zasedne, nevalja kad radi ovo, nevalja kad radi ono,..sad nevalja ni kad je kvitnuo!

Pa ovaj barem stis'o ono u shta se vecina kune iz nemashtine, pa reko dovodjorno!

Kamo lepe srece da nash neki, zashvajsovan za fotelju stisne, pre nego ga izliju u bronzi!!
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
shumska  22:39 01.07.2009
Preporuka: 0

Re: e stvarno ste naporni!

da znaš, angie
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Unfuckable  22:43 01.07.2009
Preporuka: 5

Re: e stvarno ste naporni!

sve je to samo spin da se skrene pažnja sa spektakularnog megaplanetarnog otvaranja Unezverijade, istu foru su koristili Ameri i Rusi letos za Olimpijadu
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
angie01  22:44 01.07.2009
Preporuka: 0

Re: e stvarno ste naporni!

sh'a nas briga, bratesestro, mi cemo u Sinj!
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Unfuckable  22:48 01.07.2009
Preporuka: 0

Re: e stvarno ste naporni!

na ...Alku ?
ali, kako ćemo oboje na....Alku ?
(mislim, ima mesta - nije da nije....)

   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
sentinel26  22:54 01.07.2009
Preporuka: 0

Re: e stvarno ste naporni!

Unfuckable
na ...Alku ?
ali, kako ćemo oboje na....Alku ?
(mislim, ima mesta - nije da nije....)
Na čoju ili na baru ?
Može malo i da se promaši, nije loše ni "u jedan" a ni "u dva".
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
jesen92  22:55 01.07.2009
Preporuka: 3

Re: e stvarno ste naporni!

Kamo lepe srece da nash neki, zashvajsovan za fotelju stisne
...evo je borka vucic na pinku, i ona ima neku funkciju ali nikako da zapamtim koju valjda zato sto me mnogo zanima...tema je poljoprivreda a ona prica nesto o mladim poljoprivrednicima...mis'im stvarno.....
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
shumska  22:58 01.07.2009
Preporuka: 2

Re: e stvarno ste naporni!


pa da zarolamo
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
ivana23  22:59 01.07.2009
Preporuka: 0

Re: e stvarno ste naporni!

jesen92
evo je borka vucic na pinku, i ona ima neku funkciju ali nikako da zapamtim koju valjda zato sto me mnogo zanima...tema je poljoprivreda a ona prica nesto o mladim poljoprivrednicima...mis'im stvarno.....

Na RTS-u.
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
angie01  23:08 01.07.2009
Preporuka: 0

Re: e stvarno ste naporni!

evo je borka vucic


ma ona ce i u bronzi da neshto petlja u vladi,..to je to neunishtivo leglo-forevr end evr!
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
angie01  23:10 01.07.2009
Preporuka: 0

Re: e stvarno ste naporni!


ali, kako ćemo oboje na....Alku ?


lako cesh ti sa mnom da se dogovorish, za ovakvu ponudu,..al ne znam kako cesh sa techom i spirom!
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
ivana23  23:23 01.07.2009
Preporuka: 3

Re: e stvarno ste naporni!

angie01
evo je borka vucic
ma ona ce i u bronzi da neshto petlja u vladi,..to je to neunishtivo leglo-forevr end evr!

Borka Vučić je predsednik Upravnog odbora nevladine organizacije „Fond za doškolovavanje mladih poljoprivrednika“.
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
angie01  23:24 01.07.2009
Preporuka: 0

Re: e stvarno ste naporni!

Na čoju ili na baru ?


sh'a ti je bre ovo?
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Prethodna
Sledeća idi na stranu Idi

Autorove teme
Najnovije - VIP blogeri
Najnovije - blogeri
Najčitanije (48h)

INFO

SPORT

KULTURA

BIZ

ENGLISH NEWS

AUTOMOBILI

ZIVOT

PUTOVANJA