B92 Blog    Članovi    Predrag Azdejković    Vreme je za dekosovizaciju

Predrag Azdejković
15:11
PET
10
JUL

Vreme je za dekosovizaciju

[Napomena: ovo je plaćeni blog]

dekosovizacija.8104.jpg 

Služba za deratizaciju, dezinsekciju i dekosovizaciju

Bulevar oslobodilaca Kosova 12/44

Beograd, Srbija

Obaveštenje o suzbijanju štetnih glodara, insekata i Kosova

Služba za deratizaciju, dezinsekciju i dekosovizaciju izvršiće veliko uništavanje štetnih glodara, insekata i Kosova na području cele Srbije.

Suzbijanje će se vršiti izlgaganjem mamaca crvene boje.

Akcija počinje sutra i traće do totalnog uništenja i istrebljenja. U slučaju nepovoljnih vremenskih uslova akcija se odlaže za broj nepovoljnih dana.

Uspeh akcije zavisi i od vaše saradnje, zato vas molimo da:

1. Omogućite našim službenicima slobadan i nesmetan pristup u objekte i dvorišta.

2. Odstranite iz podruma i stanova sve zbirke epske poezije kosovskog ciklusa.

3. Nemojte kriti i štiti Kosovo od naših službenika.

4. Ne dirajte i ne premeštajte zatrovane mamce.

5. Onemogućite, deci, neodgovornim osobama i Vuku Jeremiću pristup zatrovanim mamcima.

6. U slučaju trovavanja obavezno i hitno se javite zdravstvenoj službi.

SVOJIM ODGOVORNIM PONAŠANJEM MOŽEMO ZNAČAJNO POMOĆI SMANJENJU ŠTETNOSTI KOSOVA U SRBIJI, A TO NAM JE ZAJEDNIČKI CILJ.

ZAHVALJUJEMO NA SARADNJI!

obavestenje.8105.jpg 

 

 

Predsednik Hrvatske Stjepan Mesić za „Borbu"

Srbija se mora dekosovizirati

 

 

 

 

 

Atačmenti
obavestenje.jpg 141.61 KB image/jpeg
dekosovizacija.jpg 28.18 KB image/jpeg




Komentari (85)
Sakrij replike | Pošaljite komentar 

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

cult  15:23 10.07.2009
Preporuka: 2

čim se

#Link  Replika: 6
u drzavi gosn Mesića depiraniziraju,
razmislićemo i mi o dekosovizaciji
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Predrag Azdejković  15:25 10.07.2009
Preporuka: 4

Re: čim se

Slažem se, a Bosna da se derepublikosrbizuje...
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
sitnicar  15:40 10.07.2009
Preporuka: 9

Re: čim se

kakao nameravs to da izvedes ? na blogu ovako tipkaju ci ? tipicno pederski
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Predrag Azdejković  15:42 10.07.2009
Preporuka: 9

Re: čim se

kakao nameravs to da izvedes ?


kakav si ti sitničar... pa valjda molitvom...
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
sitnicar  15:48 10.07.2009
Preporuka: 2

Re: čim se

volio bi da pokusas nesto
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
ojkozaro  16:03 10.07.2009
Preporuka: 5

Re: čim se

Predrag Azdejković
Slažem se, a Bosna da se derepublikosrbizuje...


Odlican prijedlog! Ali da se Bosna derepublikosrbizuje na isti nacin kako se Srbija dekosovizovala od Kosova. :)
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Predrag Azdejković  16:46 10.07.2009
Preporuka: 8

Re: čim se

Ali da se Bosna derepublikosrbizuje na isti nacin kako se Srbija dekosovizovala od Kosova.


Ako pod tim podrazumevaš da bude nezavisna država, a NIKAKO da nam se pripoji - onda može...
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
drug.clan  15:33 10.07.2009
Preporuka: 5

nacionalizam vs. globalizam

#Link  Replika: 0
preterali ste ga sada vala!

Obe strane!

Sidjite ljudima sa glava!
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
niki m  15:54 10.07.2009
Preporuka: 12

pitanje

#Link  Replika: 33
koliko sam ja, do sada, mogao da razumem, vi ste se, pre svega, predstavljali kao borac za prava homoseksulaca. Zar vam se ne cini da ovakvim istupima pravite stetu tom cilju i na taj nacin, pravite stetu svim homoseksualcima. Ne dovodim u pitanje vase osnovno pravo na izrazavanje sopstvenog misljenja, pa cak i ovakvog, jedino postavljam pitanje zasto radite u korist sopstvene stete.
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
sybil  15:59 10.07.2009
Preporuka: 6

Re: pitanje

niki m
koliko sam ja, do sada, mogao da razumem, vi ste se, pre svega, predstavljali kao borac za prava homoseksulaca. Zar vam se ne cini da ovakvim istupima pravite stetu tom cilju i na taj nacin, pravite stetu svim homoseksualcima. Ne dovodim u pitanje vase osnovno pravo na izrazavanje sopstvenog misljenja, pa cak i ovakvog, jedino postavljam pitanje zasto radite u korist sopstvene stete.

kakve veze ima politicko misljenje i gej pokret? svasta.
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
niki m  16:11 10.07.2009
Preporuka: 12

Re: pitanje

akve veze ima politicko misljenje i gej pokret? svasta.


Upravo se o tome radi. Ako javnosti saljes jednu poruku (u ovom slucaju gay prava) onda ces se truditi da tu poruku ne mesas i ne povezujes sa drugim porukama, posebno ne onim koje sigurno izazivaju odbojnost vecine stanovnistva. Kada bih ja bio aktivista neke organizacije koja se bavi u Srbiji pravima lezbijki i homoseksualaca odmah bi izdao saopstenje da je nastup g. Azdejkovica njegov privatan stav i da ni na koji nacin ne odrazava stavove i misljenje organizacije. Nije potrebna bas neka velika pamet pa shvatiti kako stvari funkcionisu.
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
sybil  16:17 10.07.2009
Preporuka: 8

Re: pitanje

uuuuu. znaci svi treba da se utope u populizmu, sta ce nam individualno misljenje i kicma.
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
niki m  16:19 10.07.2009
Preporuka: 13

Re: pitanje

uuuuu. znaci svi treba da se utope u populizmu, sta ce nam individualno misljenje i kicma.



vi, mozda, imate kicmu ali vam nedostaje jedna mnogo vaznija i za ljudski rod karakteristicnija osobina.
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Predrag Azdejković  16:20 10.07.2009
Preporuka: 15

Re: pitanje

Ako javnosti saljes jednu poruku (u ovom slucaju gay prava) onda ces se truditi da tu poruku ne mesas i ne povezujes sa drugim porukama, posebno ne onim koje sigurno izazivaju odbojnost vecine stanovnistva.


Ja podržavam ceo paket sloboda sa sve mašnicom na vrhu... Zašto bih slobodu mišljenja zapostavljao zarad slobode seksualnog opredeljenja... Ja hoću ceo paket...
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
angie01  16:26 10.07.2009
Preporuka: 7

Re: pitanje

Upravo se o tome radi. Ako javnosti saljes jednu poruku (u ovom slucaju gay prava) onda ces se truditi da tu poruku ne mesas i ne povezujes sa drugim porukama, posebno ne onim koje sigurno izazivaju odbojnost vecine stanovnistva. Kada bih ja bio aktivista neke organizacije koja se bavi u Srbiji pravima lezbijki i homoseksualaca odmah bi izdao saopstenje da je nastup g. Azdejkovica njegov privatan stav i da ni na koji nacin ne odrazava stavove i misljenje organizacije. Nije potrebna bas neka velika pamet pa shvatiti kako stvari funkcionisu.


pa sa ovakvim stavom-vecine, se i ne pomeramo nigde,..prvo, vecina u srbiji nema ni zavrshenu osnovnu shkolu, kako i za koga je glasala u poslednjih 20 godina i koji je rezultat toga- smo na zalost videli, a i ziveli,
to shto vecina zagovara stvari koje su davno prevazidjene u civilizovanom svetu- josh uvek ne znachi da su one dobre i po njih same-shto se i pokazalo, a josh manje da niko ne sme da misli drugachije,...a to shto taj neko, zbog iste te vecine, u 21. veku treba da se bori za osnovna prava- shto poakzuje na kom stepenu svesti i razvoja je samo drushtvo, ne znachi valjda da ne sme da iznosi mishljenje o drugim pitanjama- pa makar i nebio licemeran i kukavica, kako bi toj istoj vecini, koja ga prezire-bio simpatichniji.
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
niki m  16:28 10.07.2009
Preporuka: 10

Re: pitanje

Zašto bih slobodu mišljenja zapostavljao zarad slobode seksualnog opredeljenja... Ja hoću ceo paket..


Nisam dovodio u pitanje vase pravo na "ceo paket". Pitao sam vas da li uvidjate da ovakvim istupima pravite stetu cilju za koji sam (mozda pogresno) pretpostavio da vam je primaran. Naravno, vama na volju sta cete govoriti ili raditi.
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
niki m  16:31 10.07.2009
Preporuka: 8

Re: pitanje

to shto vecina zagovara stvari koje su davno prevazidjene u civilizovanom svetu


zastita teritorijalnog integriteta drzave nije stvar koja je prevazidjena u civilizovanom svetu, naprotiv.
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Predrag Azdejković  16:38 10.07.2009
Preporuka: 6

Re: pitanje

Pitao sam vas da li uvidjate da ovakvim istupima pravite stetu cilju za koji sam (mozda pogresno) pretpostavio da vam je primaran.


Naravno da uviđam, ali to ostavlja mogućnost ostalima da zaigraju na kartu koju naši političari obožavaju. Ako ne glasate za nas, doći će vam radikali na vlast...

zastita teritorijalnog integriteta drzave nije stvar koja je prevazidjena u civilizovanom svetu, naprotiv.


Ja sam za priznavanje poraza...
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
angie01  16:41 10.07.2009
Preporuka: 8

Re: pitanje

zastita teritorijalnog integriteta drzave nije stvar koja je prevazidjena u civilizovanom svetu, naprotiv.


mislila sam na to da je biti gej bolest i da treba da se lechi, kao i da je to sramota, pa ne treba da ima pravo na normalan zivot,..shto i vi pokazujete svojim komentarima,..cuti tamo i bori se za svoja osnovna prava, jer ako kazesh shta mislish o osetljivim temama-samo sebi chinish loshe u i ovako vec loshoj poziciji. jer ta prava treba eventualno da ti daju oni, koji ovako ne misle

a to oko kosova- ja lichno stvarno ne mogu vishe,..ako niko nema ideju da spashava one ljude odande- neka ih barem pusti na miru- jer od celog vikanja, da ne damo- nema nishta i to je svima jasno. Uzasno mrzim igranke- za svoju korist- a po tudjem zivotu, na shta se sve i svodi,...ako je to bash i bilo srcesrbije,...ne secam se da se bilo ko o istom brinuo-da ga ne presade, dok je josh mogao da se neki baj-pas ili stend ugradi,..pa mi sad josh vishe muka od probudjenih,...a svi negde druge pogodjeni i ochajni-pate i imaju stav, shta sve treba oni koji dole i zive.
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
niki m  16:47 10.07.2009
Preporuka: 13

Re: pitanje

Ja sam za priznavanje poraza...
*novo


Ako je tako, zasto ne priznate poraz u borbi za slobodu izrazavanja seksualnog opredeljenje i nastavite da mirno prihvatate da vas pljuju ili cak fizicki ugrozavaju zbog istog? Zasto ocekujete solidarnost od drugih a, istovremeno, niste spremni da pokazete solidarnost sa onima koji su jos ugrozeniji od vas. Na kraju, zasto niste solidarni sa osoboma koje se bore za isti cilj za koji se borite i vi, vec im pravite stetu u toj borbi. Nesto sam ubedjen da bi vi bili u problemu i kada bi, preko noci, Srbija postala najtolerantnije drustvo na svetu. No, i to je neki izbor.
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
niki m  16:51 10.07.2009
Preporuka: 10

Re: pitanje

mislila sam na to da je biti gej bolest i da treba da se lechi, kao i da je to sramota, pa ne treba da ima pravo na normalan zivot,..shto i vi pokazujete svojim komentarima,


Navedite mi taj moj komentar u kome sam se na bilo koji nacin negativno izrazio o homoseksualizmu ili o pravu na slobodno izrazavanje istog. Imam utisak ili da niste procitali sta sam napisao ili niste razumeli napisano, mada nije bas komplikovano.
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
buba_truba  16:53 10.07.2009
Preporuka: 10

Re: pitanje

angie01
mislila sam...
Kad bi pojedinci manje mislili, a više se trudili da pažljivo čitaju... bez predrasuda... sa razumevanjem... komuniciranje na blogu bi bilo svrsishodnije.

Mada, i svrsishodnost je različita - raznima.
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
angie01  16:57 10.07.2009
Preporuka: 6

Re: pitanje

Navedite mi taj moj komentar


pa shta treba da znachi, ako se neko bori za svoja seksualna prava, ne treba da govori o drugim stvarima- da ne bi iritirao druge, koji tako ne misle,..zar to ne znachi da ipak stvari posmatrate veoma slichno- iako su drugachije upakovane.


   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Predrag Azdejković  16:59 10.07.2009
Preporuka: 7

Re: pitanje

Ako je tako, zasto ne priznate poraz u borbi za slobodu izrazavanja seksualnog opredeljenje i nastavite da mirno prihvatate da vas pljuju ili cak fizicki ugrozavaju zbog istog? Zasto ocekujete solidarnost od drugih a, istovremeno, niste spremni da pokazete solidarnost sa onima koji su jos ugrozeniji od vas. Na kraju, zasto niste solidarni sa osoboma koje se bore za isti cilj za koji se borite i vi, vec im pravite stetu u toj borbi. Nesto sam ubedjen da bi vi bili u problemu i kada bi, preko noci, Srbija postala najtolerantnije drustvo na svetu. No, i to je neki izbor.


Mešate babe i žabe.

Ovde nije reč da li Srbi sa Kosova imaju ljudska prava i da li ih zaslužuju, već da li je debilno boriti se za Kosovo, kada je stvar već završena. Skuvali ste ribe - gotovo.
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
niki m  17:10 10.07.2009
Preporuka: 4

Re: pitanje

pa shta treba da znachi, ako se neko bori za svoja seksualna prava, ne treba da govori o drugim


Mislim da vam je nik "buba truba" dao odgovor ali, neka, pokusacu jos jednom da vam objasnim.

koliko sam ja, do sada, mogao da razumem, vi ste se, pre svega, predstavljali kao borac za prava homoseksulaca. Zar vam se ne cini da ovakvim istupima pravite stetu tom cilju i na taj nacin, pravite stetu svim homoseksualcima. Ne dovodim u pitanje vase osnovno pravo na izrazavanje sopstvenog misljenja, pa cak i ovakvog, jedino postavljam pitanje zasto radite u korist sopstvene stete.


E, a sada, umesto "prava homoseksualaca" stavite npr. "zastitu kitova" ili zastitu "NP Fruska Gora". Kada to uradite videcete da ne dovodim u pitanje prava homoseksualaca. Na protiv.
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
angie01  17:12 10.07.2009
Preporuka: 6

Re: pitanje

Mada, i svrsishodnost je različita - raznima


idi zduvaj jednu- zelimbitineko stankovicu,..to je svakako svrsishodnije!
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
sybil  17:26 10.07.2009
Preporuka: 6

Re: pitanje

niki m
uuuuu. znaci svi treba da se utope u populizmu, sta ce nam individualno misljenje i kicma.vi, mozda, imate kicmu ali vam nedostaje jedna mnogo vaznija i za ljudski rod karakteristicnija osobina.

a to je - misliti kako vecina misli.
kad pogledam sta se sve desavalo u srbiji otkada je uvedena demokratija, pomislim, fuck democracy, ja sam za aristokratiju.

posto vidim da mi podmecete teritorijalni integritet i kosovo- samo da vam predocim- ja ovde branim slobodu misljenja i pravo na razlicitost. sto se kosova i teritorijalnog integriteta tice, pa i ja bih volela da je srbija na sto vecoj teritoriji, pobogu ekonomski interes je jasan. s druge strane, to je teritorija izgubljena u ratu 1999. sa 19 najcivilizovanijih zemalja sveta. imamo mi pravo da se bunimo, i videcemo sta kaze medjunarodni sud. ako i oni presude protiv nas, kao sto su nam najrazvijenije zemlje vec presudile, sta nam preostaje- da se izolujemo, gajimo mrznju i - kad rusija ojaca pokazacemo mi njima, mene brine ta mrznja i inat,istorijski eksperiment pokazuje- sto je veci inat, to je srbija manja. bojim se ako nastave sa mrznjom, rusofilstvom i mafijasenjem, ostacemo beogradski pasaluk- jer ne zaboravimo, nato ima ogromnu moc i hoce da stvori dominaciju za narednih 500 i vise godina, tako da je logicno da ce srce mrznje da svede da sto je moguce manju teritoriju.
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
buba_truba  17:32 10.07.2009
Preporuka: 17

Re: pitanje

angie01
Mada, i svrsishodnost je različita - raznimaidi zduvaj jednu- zelimbitineko stankovicu,..to je svakako svrsishodnije!


Dirljivo je tvoje samoljublje... potreba da živiš uverena kako te samo Stanković provaljuje, a ostali te eto baš uvažavaju.

Ma veruj u šta hoćeš - tvoj je izbor. Što se mene tiče, čast mi je da sam makar i zaličila na dotičnog - pa i takvom misliocu (misliteljki?) poput tebe.
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
antioksidant  17:42 10.07.2009
Preporuka: 6

Re: pitanje

Ako javnosti saljes jednu poruku (u ovom slucaju gay prava) onda ces se truditi da tu poruku ne mesas i ne povezujes sa drugim porukama

znaci biti gay i nista drugo.

stvarno svasta
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
antonacci  17:43 10.07.2009
Preporuka: 10

Re: pitanje

Zar vam se ne cini da ovakvim istupima pravite stetu tom cilju i na taj nacin, pravite stetu svim homoseksualcima.


Rekao bih da svaki pokret za manjinska prava JESTE politički pokret, pa tako i pokret za gej prava. Ovim potezom se Peđa stavlja - ne prvi put - na jednu jedinu stranu sa koje se mogu efektno braniti ljudska prava - a to je zdrav razum i sadašnjost iznad fantazija.

Ne vidim ništa sporno u zahtevu za dekosovizaciju Srbije, štaviše, slažem se i sa Peđom i sa Mesićem: neophodan je i to u što kraćem roku i na što radikalniji način. Ali se to neće desiti, nemojmo da se lažemo. Realnost nikada nije bila jača strana Србима.
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
antonacci  17:46 10.07.2009
Preporuka: 4

Re: pitanje

Ovde nije reč da li Srbi sa Kosova imaju ljudska prava i da li ih zaslužuju, već da li je debilno boriti se za Kosovo, kada je stvar već završena. Skuvali ste ribe - gotovo.


   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
angie01  20:50 10.07.2009
Preporuka: 4

Re: pitanje

čast mi je da sam makar i zaličila na dotičnog




ma neee, ti si "ona Nova", eto ne znash bash, shta, ko, gde, i kako, pa bi malko da gnojish,..ma slatko,..duni bolje, kazem ti, takve kao ti olakshava, jer ovo shto srednjoshkolski pokushavash neshto sa mnom da se gurkash- veruj mi, potpuno je besmisleno, jer ja sa tim nemam nishta.
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
markonio92  21:53 10.07.2009
Preporuka: 6

Re: pitanje

sybil
to je teritorija izgubljena u ratu 1999. sa 19 najcivilizovanijih zemalja sveta.

Koji oksimoron.
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
thebee269  22:27 10.07.2009
Preporuka: 7

Re: pitanje

Ja sam za priznavanje poraza...

pa ti da si priznavao i pristajao na sve poraze koje si doziveo u borbi za prava homoseksualaca,

odavno bi prestao da se boris.A nisi.

pa zasto onda nekome drugom uskracujes pravo da smatra da je nesto njegovo, pogotovu sto je oduvek bilo njegovo.Mozda je sada doziveo poraz, ali za deset,dvadeset, trideset godina, videcemo....

e, sad jos nesto. Zamisli se da je neko ovako nesto objavio kao ti da je umesto onoga gde si ti stavio Kosovo, on stavio homoseksualce.
Nemoj molim te sad da me optuzis da imam nesto protiv gej populacije, samo hocu da te pitam kako bi se osecao.
Kako se sada oseca neko ko zivi na Kosovu, ili je ceo svoj zivot ostavio na Kosovu ko procita ovaj tvoj tekst.
MOLIM TE RAZMISLI BAR MALO.
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Predrag Azdejković  22:40 10.07.2009
Preporuka: 6

Re: pitanje

e, sad jos nesto. Zamisli se da je neko ovako nesto objavio kao ti da je umesto onoga gde si ti stavio Kosovo, on stavio homoseksualce.


Kosovo je u datom kontekstu simbol i ne može se uporediti sa identitetom...

pa ti da si priznavao i pristajao na sve poraze koje si doziveo u borbi za prava homoseksualaca,


zato što se vidi svetlo na kraju tunela... ovde tog svetla nema...

da li stvarno očekuješ da će koliko već miliona Albanaca da se pokaje i vrati pod skute Srbije?!

jedina borba koju ja vidim ovde jeste veći pritisak na kosovske vlasti da poštuju prava manjina, zahtevati autonomiju za Srbe, da srpski bude drugi službeni jezik (obavezan u školama), da dokumenta budu dvojezična, da Kosovo počne samo da vraća svoje dugove (a ne da to radi Srbija)... ta borba ima smisla, a borba za teritorijalni integritet i suverenitet je IZGUBLJENA...

Kako se sada oseca neko ko zivi na Kosovu, ili je ceo svoj zivot ostavio na Kosovu ko procita ovaj tvoj tekst.


Mislim da bi se Albancima s Kosova mnogo dopao ovaj tekst.
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
filantrop  23:00 10.07.2009
Preporuka: 6

Re: pitanje

niki m
mislila sam na to da je biti gej bolest i da treba da se lechi, kao i da je to sramota, pa ne treba da ima pravo na normalan zivot,..shto i vi pokazujete svojim komentarima,Navedite mi taj moj komentar u kome sam se na bilo koji nacin negativno izrazio o homoseksualizmu ili o pravu na slobodno izrazavanje istog. Imam utisak ili da niste procitali sta sam napisao ili niste razumeli napisano, mada nije bas komplikovano.


Pre svega, kaze se homoseksualnost .

Drugo, verujem da se secas da je Kosovo efektivno izgubljeno 9. juna 1999. u kafani "Evropa" pokraj Kumanova. Od tog datuma vlast u BG se niti pita za misljenje niti se misljenje iste uvazava.
Od tad je proslo 10 godina.
Pod tri, veoma dobro znas da cak iako Medjunarodni sud pravde (sto verovatno hoce) utvrdi da je Kosovo nezakonito otcepljeno od Srbije, to ni na koji nacin nece obavezati zemlje da situaciju vrate u predjasnje stanje, tj . da "odpriznaju" Kosovo.

Ne cini li ti se , posle svega, da je malo bezveze da uvlacis borbu za prava homoseksualaca ( tvoj inicijalni komentar) u celu diskusiju a koja uopste nije pomenuta u tekstu autora

Meni ovo izgleda kao jedna neverovatno masivna trolcina, iskreno.
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
schweppes92  01:38 11.07.2009
Preporuka: 8

Angry Leposava 001

buba_truba

angie 001
Mada, i svrsishodnost je različita - raznimaidi zduvaj jednu- zelimbitineko stankovicu,..to je svakako svrsishodnije!

Dirljivo je tvoje samoljublje... potreba da živiš uverena kako te samo Stanković provaljuje, a ostali te eto baš uvažavaju. Ma veruj u šta hoćeš - tvoj je izbor. Što se mene tiče, čast mi je da sam makar i zaličila na dotičnog - pa i takvom misliocu (misliteljki?) poput tebe.


Eto, i ja uvažavam ono što Angry Leposava 001 govori... ona nikada ne govori gluposti... i ima svako pravo da "osvešćuje" zaostalu svetinu ... Baš kao što su njeni preci (kako se hvali po raznim blogovima) neukom i zaostalom puku u Vojvodini doneli pismenost, zanatstvo, trgovinu, arhitekturu...
Nije Angry Leposava 001bilo tko... okusila slavu od malih nogu, baba joj bila upravnica pozorišta, ona završila elitne škole (za turizam) u centru grada... od obdaništa se borila za prava Roma (da sede sami u poslednjoj klupi)...
Zna Leposava 001 zašto kaže da su pravoslavni običaji prostački a katolički uzvišeni... zna i na citologiju, šta više genetiku, da se pozove kada prebrojava krvna zrnca i tvrdi da su Srbi genetski glupi...
Ako je sve to malo za poštovanje spram Leposave001, ne znam šta bi vi još hteli...
Ajde, al samo još ovo... bila je Angry Leposava 001 i napolju, u demokratskom svetu, shvatila koliko je "ispred matice (i truta)"... mada to nerado pominje, ne da joj skromnost ...noblesse oblige...
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
sybil  06:50 11.07.2009
Preporuka: 1

Re: pitanje

markonio92

sybilto je teritorija izgubljena u ratu 1999. sa 19 najcivilizovanijih zemalja sveta. Koji oksimoron.

civilizovane zemlje ne ratuju?
stvarno oksimoron.
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Tine i Radojka  19:44 11.07.2009
Preporuka: 6

ovaj stankovic

angie01
zelimbitineko ko stankovic,..to je svakako svrsishodnije!

izuva is pamet


   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
NNN  01:59 12.07.2009
Preporuka: 0

Re: ovaj stankovic

Je najtrofejniji aktivni fudbaler Kalča sa 5 titula (isto kao i Del Pjero, ali iz manje pokušaja).
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
ElectricDreams  22:18 12.07.2009
Preporuka: 3

Re: pitanje

niki m
koliko sam ja, do sada, mogao da razumem, vi ste se, pre svega, predstavljali kao borac za prava homoseksulaca. Zar vam se ne cini da ovakvim istupima pravite stetu tom cilju i na taj nacin, pravite stetu svim homoseksualcima. Ne dovodim u pitanje vase osnovno pravo na izrazavanje sopstvenog misljenja, pa cak i ovakvog, jedino postavljam pitanje zasto radite u korist sopstvene stete.


Ma niste vredni odgovora...
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
gregivan  10:24 15.07.2009
Preporuka: 2

Re: vi, mozda, imate kicmu ali vam ...

slazem se sa tobom (vama) u svemu!
ja sam gay i zelim ta prava u srbiji i bilo gde!

svako od nas ko je gay ima svoje misljenje o `dekosovizaciji srbije` ili ga nema...! u kontekstu borbe za gay prava pitanje kosova je ovoj drzavi prece od nas! da se jako lako zakljuciti!
da li ce ovakvi tekstovi i javno isticanje misljenja podstaci vlasti, narod ili finansijere sa zapada ili istoka (svejedno) da konacno uzmu nas slucaj u obzir (iz pisarnice u kojoj smo molbe ostavili jos pre XXX godina) ...
ziveci u ovoj zemlji, isto kao i svi vi... znam... da ovakvi tekstovi vracaju predmete nazad u pisarnice!
lepo je isticati u javnosti sta pederi misle o necemu sto nije `koliki ti je` , `ides li u teretanu` , `jesi gledao milk` ...
ali ako nesto nanosi vise stete nego pravicne koristi, onda je , valjda, pametnije to ne ciniti!
jer ako se to cini... onda je pitanje da li je necija borba za gay prava ta borba ili zelja za:
a. dokazivanjem da se imaju `m..a` nesto reci, bez obzira na efekte bacanja pitona na sto
b. zelja za privlacenjem paznje u javnosti iz nekih manje poltickih , a mozda vise razloga licne promocije
c. pomoci jednoj od partija koja nije ni na ovoj ni na onoj strani, ciji je potpisani simpatizer, a pod okriljem `i pederi imaju misljenje!`

misljenja o drugim temama nisu od velike vaznosti u odnosu na vaznost pametne borbe za gay prava u srbiji u kojoj je (ovde je navedeno koliko...) deo naroda nepismen!

pitanje je za predraga: da li je isticanje toga sta mislis o jednoj `bolnoj` tacki ovog naroda, od koga zelis gay prav, i bosti oci i usi pitanjem koje si postavio ili je svoje misljenje sasvim dovoljno podeliti u slicnoj formi sa pripadnicima svoje manjine na svoj sajtu gayecho.rs (ako nije .com) i jos jace istaknuti da se polemike o kosovu, fruskoj gori ili kitovima (bez aluzija na organe) mogu voditi medj homosexualcima takodje!

ili je ovo samo jedan od nacina da se svojom konceptualnom umetnoscu `borbe kroz licni primer` zeli doci u javnost iz jasno citljivih razloga!
nekom ko je gay je ipak lako citljivo zasto ti sve ovo radis!

i to je primarni razlog zasto ovaj deo tvoje borbe ne nailazi na odobravanja!

niko ne spori tvoju hrabrost i mozemo samo da je sledimo kao dobar primer u borbi za sopstvena prava, ali pocinjes da svoju hrabrost overdoziras sa licnim momentima!

ok... to je tvoj put! i nemoj da ga prekidas! to si TI odabrao! and no way back! ali ipak razmisli da li je bolje imati i steci sve veci broj followera (a i sam znas da je mnooogooo veci broj onih koji nisu outovani, niti ce ikad biti) u nekoj strateski pametnoj borbi ili je cilj licne pojavnosti jaci?





   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
noboole  15:59 10.07.2009
Preporuka: 0

Imam jedan dobar link za sve ljude..

#Link  Replika: 1
...kojima je nesto krivo.

www.justrage.com
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
drug.clan  16:24 10.07.2009
Preporuka: 1

Re: Imam jedan dobar link za sve ljude..

noboole
...kojima je nesto krivo.

www.justrage.com



super je sajt. Valjao sam se smeha kada sam citao
ovoaj post. Pogotovo resenje koje predlozio ovaj komentator
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
bojan ljubomir jugovic  16:08 10.07.2009
Preporuka: 20

-

#Link  Replika: 4
A kad će doći vrijeme za Deidiotizaciju naslovne bloga BE92?
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
filantrop  23:48 10.07.2009
Preporuka: 1

Re: -

bojan ljubomir jugovic
A kad će doći vrijeme za Deidiotizaciju naslovne bloga BE92?



Dakle, VIP blogeri sa naslovne su svi idioti?
I niko ne reaguje na uvredu?
Nikome ne smeta?
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Predrag Azdejković  23:54 10.07.2009
Preporuka: 3

Re: -

Svi imaju pravo na svoje mišljenje... a ja se slažem s tom "uvredom"...
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
filantrop  00:01 11.07.2009
Preporuka: 1

Re: -

Predrag Azdejković
Svi imaju pravo na svoje mišljenje... a ja se slažem s tom "uvredom"...


Posteno.
Govoris samo u svoje ime.
Postovanje.

Ostali...cim ne reaguju...

---------------

Ne moras da dezuras da bi me brisao. Idi spavaj.
Necu vise da dolazim.
Baj
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
blablabla2  16:19 11.07.2009
Preporuka: 0

Re: -

bojan ljubomir jugovic
A kad će doći vrijeme za Deidiotizaciju naslovne bloga BE92?

a kad ce doci vreme za detitoizaciju sajta b92
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
behemot123  16:24 10.07.2009
Preporuka: 8

Hm...

#Link  Replika: 19
Šefe, ti si uspeo da se posvađaš i sa kolegama pederima, a sad bi opet da hebeš mater (oca) svima u Srbiji. Ipak, mislim da nisi fer. Stvarno imaš apsolutnu slobodu govora, koju često zloupotrebljavaš. Da li ti nekad prođe kroz glavu da su, u poslednjih 10 godina, Srbi na Kosovu manjina, kao i ti, i žrtve, kao i ti. Ne moraš da budeš aktivista, dovoljno je i malo ljudske empatije. Ne, ti misliš da su to skotovi zaslužili, a ovamo kukaš kao homoseksualce ne tretiraju lepo. Nije ti to OK, ljudi su ljudi, ne budi fašista. Ako nešto volim, to je dobar, žestok humor, ali ovo ti je opet gaf. Nek si živ i zdrav. Zanimljiv si u tom smislu što tvoja mržnja i ogorčenost zaista nemaju granicu. Koliko agresije u jednom nežnom biću. C, c, c...

Slažem se, a Bosna da se derepublikosrbizuje...


Čekaj, izvini, nisam dobro shvatio. Ti bi da se Šumska pripoji Srbiji. To, Srbine. Samo nemoj da se ljutiš kad te ubuduće ne budu nazivali pederom, nego fašistom
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Predrag Azdejković  16:35 10.07.2009
Preporuka: 11

Re: Hm...

Da li ti nekad prođe kroz glavu da su, u poslednjih 10 godina, Srbi na Kosovu manjina, kao i ti, i žrtve, kao i ti.


Ne, to se nikako ne može izjednačiti, jer ja nikada nisam uzeo oružje u ruke i krenuo da ubijam heteroseksualce i posle ih prevozio hladnjačama...

Bez obzira na to, postoji problem kršenja ljudskih prava na Kosovu, kada je reč o Srbima, ali mesto za rešavanje tih problema jesu kosovske institucije, koje ta manjina ne priznaje...

Žao mi je, ali trenutno postoji sukob interesa... Interes Srba sa Kosova je direktno u sukobu s mojim interesom da živim normalno...

   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
antioksidant  17:49 10.07.2009
Preporuka: 3

Re: Hm...

ali mesto za rešavanje tih problema jesu kosovske institucije, koje ta manjina ne priznaje...

postoji i faktor nepoverenja u te institucije (sem nepriznavanja). nepoverenja u sposobnost, nepoverenja u zelju da se ljudska prava zastite
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
dant.gwyrdd  21:34 10.07.2009
Preporuka: 5

Re: Hm...

Predrag Azdejković

Ne, to se nikako ne može izjednačiti, jer ja nikada nisam uzeo oružje u ruke i krenuo da ubijam heteroseksualce i posle ih prevozio hladnjačama...

Kao što svi Srbi s Kosova naravno jesu. I svi Amerikanci su debeli i svi pederi su pedofili... Generalizacije su super, ne?
Žao mi je, ali trenutno postoji sukob interesa... Interes Srba sa Kosova je direktno u sukobu s mojim interesom da živim normalno...

I gomila ljudi koja paradira gradom i navlači gnev druge gomile koja pošto ih prebije krene da lomi grad je u sukobu s mojim interesom da živim normalno jer onda ne mogu da se krećem kuda hoću već moram da pazim da li će ovi iz druge gomile da pomisle da sam s ovima iz prve pa da i mene malo izlome.

Oduvek su mi bili fascinantni ljudi koji kritikuju druge zbog nečega povodom jedne teme (prava neheteroseksualaca), a bez stida i srama rade isto što i oni koje kritikuju povodom neke druge teme. Zaista za posmatranje.
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Predrag Azdejković  21:39 10.07.2009
Preporuka: 5

Re: Hm...

Zaista za posmatranje.


Za posmatranje je što ti nenasilni protest izjednačavaš s nasilnim... i ne vidiš problem u tome...

Generalizacije su super, ne?


Gde ti vidiš generalizaciju. Rečenica je u prvom licu jednine. Nisam napisao da mi pederi nikada nisam radili ono što su Srbi radili na Kosovu. Zašto ne čitaš ono što piše, nego konstruišeš u svojoj glavi šta god poželiš?
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
dant.gwyrdd  22:05 10.07.2009
Preporuka: 3

Re: Hm...

Predrag Azdejković

Generalizacije su super, ne?


Gde ti vidiš generalizaciju. Rečenica je u prvom licu jednine. Nisam napisao da mi pedere nikada nisam radili ono što su Srbi radili na Kosovu. Zašto ne čitaš ono što piše, nego konstruišeš u svojoj glavi šta god poželiš?

Ne, to nije generalizacija, ali ja o tome i ne govorim. Govorim o poistovećivanju Srba koji nisu punili hladnjače sa Srbima koji jesu, pokušavajući time ne znam ni ja šta... da izdigneš status žrtve homoseksualaca iznad statusa žrtve onih Srba na Kosovu koji su bili i onih koji sada jesu žrtve zbog toga što su određeni pripadnici nadskupa u kojem se oni nalaze činili zločine?

Naravno, ja ovo sve konstruišem u svojoj glavi te se zaista nemaš potrebe opterećivati mnome.
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Predrag Azdejković  22:23 10.07.2009
Preporuka: 4

Re: Hm...

Govorim o poistovećivanju Srba koji nisu punili hladnjače sa Srbima koji jesu, pokušavajući time ne znam ni ja šta... da izdigneš status žrtve homoseksualaca iznad statusa žrtve onih Srba na Kosovu koji su bili i onih koji sada jesu žrtve zbog toga što su određeni pripadnici nadskupa u kojem se oni nalaze činili zločine?


Jok.

Ono što ja hoću da kažem jeste da ne možemo da nađemo primer da je neko ikada u homoseksualnom skupu organizovano maltretirao i ubijao pripadnike bilo kog drugog skupa, dok to kod Srba i svih drugih naroda možemo... Tako da ne možemo upoređivati nacionalne skupove sa gej skupom...
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
thebee269  22:35 10.07.2009
Preporuka: 10

Re: Hm...

Bez obzira na to, postoji problem kršenja ljudskih prava na Kosovu, kada je reč o Srbima, ali mesto za rešavanje tih problema jesu kosovske institucije, koje ta manjina ne priznaje...

pa zasto Albanci nisu osamdesetih godina resavali svoje probleme kroz institucije nego su imali paralelne?
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
behemot123  13:16 11.07.2009
Preporuka: 3

Re: Hm...

Ne, to se nikako ne može izjednačiti, jer ja nikada nisam uzeo oružje u ruke i krenuo da ubijam heteroseksualce i posle ih prevozio hladnjačama...


Ko je ubijao i prevozio hladnjačama? Srpske babe i dede koje su ostale dole? Da li si ti sasvim normalan?

Bez obzira na to, postoji problem kršenja ljudskih prava na Kosovu, kada je reč o Srbima, ali mesto za rešavanje tih problema jesu kosovske institucije, koje ta manjina ne priznaje...


Opet sličnost između prava homoseksualaca i Srba. Ti svako malo pljuješ po srpskim institucijama, ali naravno, očekuješ da se poštuju tvoja prava. Šta je tu problem?

Žao mi je, ali trenutno postoji sukob interesa... Interes Srba sa Kosova je direktno u sukobu s mojim interesom da živim normalno...


Ovo rečenica govori o tebi kao čoveku. Rekao bih da si jako sebičan i egocentričan. Ko vas j.be, pocrkajte svi, JA hoću da meni bude lepo. Samo da je meni dobro, neka sve sprži vatra. Ljudski, odviše ljudski, prijatelju. Oslepeš, čoveče, od mržnje, iskuliraj malo. I opet grešiš. Zar nije i u interesu Srba da žive normalno, kao što je i tebi? BTW, sukob interesa, kao sintagma ima sasvim drugačije značenje.
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
antonacci  13:27 11.07.2009
Preporuka: 7

Re: Hm...

Rekao bih da si jako sebičan i egocentričan.


Sebično je i egocentrično držati celu Srbiju i Vojvodinu kao taoce te šačice Srba na Kosovu. To je sebično, ako želiš već da pričaš o tome šta je sebično.

I na kraju - iznad je sebičnog, zapravo, da moj život mora da čeka da se reši problem ovoga ili onoga. Standard i EU prvo. Danas. Odmah. Sada.

Kosovo posle... ako već mora. A najbolje - nikad.
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Predrag Azdejković  15:11 11.07.2009
Preporuka: 3

Re: Hm...

Ko je ubijao i prevozio hladnjačama? Srpske babe i dede koje su ostale dole? Da li si ti sasvim normalan?


Nisam normalan. Da li stvarno misliš da čovek može da ostane normalan od života u Srbiji?! "Sinovi i unuci" tih baba i deda su prevozili hladnjače, koji su sada uljuljkani u savršenu ulogu večne žrtve.

Opet sličnost između prava homoseksualaca i Srba. Ti svako malo pljuješ po srpskim institucijama, ali naravno, očekuješ da se poštuju tvoja prava. Šta je tu problem?


Srbi sa Kosova ne kritikuju kosovke institucije, već ignorišu i traže njihove ukidanje. U tome je problem.

Zar nije i u interesu Srba da žive normalno, kao što je i tebi?


Jeste, ali tražiti da se Kosovo samouništi, pokaje i vrati pod skute Srbije isto kao kada bih ja tražio pravo da svi muškarci moraju da spavaju s mnom kad god ja to poželim, jer bi inače kršili moja ljudska prava.
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
behemot123  15:13 11.07.2009
Preporuka: 6

Re: Hm...

I na kraju - iznad je sebičnog, zapravo, da moj život mora da čeka da se reši problem ovoga ili onoga. Standard i EU prvo. Danas. Odmah. Sada.


Ma slažem se. Svi smo sebični i frustrirani. Meni je Srbija pojela pola života, a sad mi, sistematično i sa neverovatnom upornošću, gricka najbolje godine. Agoniji se kraj ne nazire. Unakažena generacija. Samo mi nije jasno kako jedan gej aktivista da toliko sikće i sipa mržnju prema srpskom narodu, a da se uporno bori protiv mržnje prema homoseksualcima. E, to je, u širem smislu, sukob interesa. Pa sve to još kruniše izjavom Stipeta Mesića, koji arogantno nama zlikovcima drži lekciju iz demokracije, sa sve izjavom, šta bih ja uradio, kao demokrata par ekselans. Isti Mesić koji je onomad uzvikivao drage moje ustaše. Shvatam ja sve to, treba stalno biti u centru pažnje. I Džaba sve to. Onaj Adorjan iz odvratnog trenutka istine je uradio za gej pokret više nego ovaj Peđolino sa 300 blogova.

P. S. I meni je Kosova preko glave. Ali, kad pročitam da su kosovski manastiri u stvari, ilirsko-albanskog porekla, kontam da to nije u redu. I onda treba nešto preduzimati. Mi smo i gajili to zmijsko leglo, sada plaćamo. Ali, moram da kažem i to da mi je dosta i Srebrenice. Aman, dosta više. Ako Boga i Alaha znate. Pustite mrtve da počivaju u miru, dosta je. Standard i EU prvo.
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Predrag Azdejković  15:44 11.07.2009
Preporuka: 4

Re: Hm...

Onaj Adorjan iz odvratnog trenutka istine je uradio za gej pokret više nego ovaj Peđolino sa 300 blogova.


A zašto ja uvek moram da radim za gej pokret?! Jel ti i kad kenjaš radiš za srpstvo i tada braniš manastire od ilirsko-albanskke najezde?!
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
behemot123  15:59 11.07.2009
Preporuka: 4

Re: Hm...

A zašto ja uvek moram da radim za gej pokret?! Jel ti i kad kenjaš radiš za srpstvo i tada braniš manastire od ilirsko-albanskke najezde?!


Ne moraš. Ko te tera da stalno radiš za gej pokret? Ali, ti čim se ne baviš gej pokretom, kreneš da zalivaš govnima Srbe. I to nervira ljude. I ti to shvataš. E pa, ne moraš ni to stalno da radiš. MOžeš i tu ploču malo da promeniš, ne bi ti Alah ništa. Šta će ti Stipe Mesić? Ona je ljudska i moralna nula, isto kao i Šešelj. Imaš tu divnu srpsku osobinu, svi drugi su super, mi smo stoka. E pa, ni to nije sasvim tačno.

P. S. Kad kenjam, čitam. Nin, NSPM (štampanu verziju), Vreme, Peščanik (štampanu verziju), itd, itd...
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Predrag Azdejković  16:14 11.07.2009
Preporuka: 1

Re: Hm...

MOžeš i tu ploču malo da promeniš, ne bi ti Alah ništa.


Pa ne može to na silu... mora da se zasluži...
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
blablabla2  20:41 11.07.2009
Preporuka: 4

Re: Hm...

Predrag Azdejković
Onaj Adorjan iz odvratnog trenutka istine je uradio za gej pokret više nego ovaj Peđolino sa 300 blogova.


A zašto ja uvek moram da radim za gej pokret?! Jel ti i kad kenjaš radiš za srpstvo i tada braniš manastire od ilirsko-albanskke najezde?!

sumnjam da je ovom pajseru stalo do gej populacije.on je ovde da napljuje Srbiju i uzme lovu od sponzora i plemena s juga.plus kinta za sajt..
to samo ima u Srbiji,placas ga da radi protiv tebe.E vajnog ministra kulture imamo..
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Predrag Azdejković  21:06 11.07.2009
Preporuka: 3

Re: Hm...

to samo ima u Srbiji,placas ga da radi protiv tebe.


Pa kad stranci daju više... Ako Srbija poveća svoja davanja, ja ću ako treba i u pravoslavlje da pređem i da istetoviram "Kosovo je Srbija" na grudima.

   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
arianna  23:26 11.07.2009
Preporuka: 4

Re: Hm...

Predrag Azdejković


Pa kad stranci daju više... Ako Srbija poveća svoja davanja, ja ću ako treba i u pravoslavlje da pređem i da istetoviram "Kosovo je Srbija" na grudima.




pa, da li je Predraže, baš SVE na prodaju?
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Predrag Azdejković  01:53 12.07.2009
Preporuka: 2

Re: Hm...

pa, da li je Predraže, baš SVE na prodaju?


Apsolutamente todo... ipak je SEKA...
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
mrvicak  17:26 12.07.2009
Preporuka: 2

Re: Hm...

dant.gwyrdd
Predrag Azdejković

Ne, to se nikako ne može izjednačiti, jer ja nikada nisam uzeo oružje u ruke i krenuo da ubijam heteroseksualce i posle ih prevozio hladnjačama...

Kao što svi Srbi s Kosova naravno jesu. I svi Amerikanci su debeli i svi pederi su pedofili... Generalizacije su super, ne?
Žao mi je, ali trenutno postoji sukob interesa... Interes Srba sa Kosova je direktno u sukobu s mojim interesom da živim normalno...

I gomila ljudi koja paradira gradom i navlači gnev druge gomile koja pošto ih prebije krene da lomi grad je u sukobu s mojim interesom da živim normalno jer onda ne mogu da se krećem kuda hoću već moram da pazim da li će ovi iz druge gomile da pomisle da sam s ovima iz prve pa da i mene malo izlome.

Oduvek su mi bili fascinantni ljudi koji kritikuju druge zbog nečega povodom jedne teme (prava neheteroseksualaca), a bez stida i srama rade isto što i oni koje kritikuju povodom neke druge teme. Zaista za posmatranje.


Ono što ja hoću da kažem jeste da ne možemo da nađemo primer da je neko ikada u homoseksualnom skupu organizovano maltretirao i ubijao pripadnike bilo kog drugog skupa, dok to kod Srba i svih drugih naroda možemo... Tako da ne možemo upoređivati nacionalne skupove sa gej skupom...


Kao ni podvoditi sve skupove povodom kojih dođe do nasilnih incidenata pod jedno te isto dizanje dževe.
Izvinte, ali čime to paradirajući navlače gnev druge skupine, pa ugrožavaju tvoje pravo na mirnu šetnju gradom svi skupa.
Razlika ogromna - mirno paradiranje vs bahato nasilje.

Ako ja samim tim što jesam i usuđujem se da takva šetam gradom nekoga provociram na nasilje - pa jesam li ja tu išta odgovorna ili je to nasilnik?!!!
Ako ovak zgodna and sexy 'navučem' silovatelja da me napadne, jesmo i on i ja jednaka pretnja bezbednosti ulica grada?!

Il da obrnemo: Recimo, mnogi skupovi na ulicama grada beograda navlače moj gnev - ali da ja na pr napadnem mirnošetajuću litiju - da li bi ti i mene i mirne šetače proglasio krivima za ugrožavanje prava na šetnju gradom i tražio da oni prestanu da šeću da me ne bi izazivali....
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
grol  17:07 10.07.2009
Preporuka: 9

Sta je Djindjic rekao 2003

#Link  Replika: 1
Sta ce biti reakcija Beograda, a i Vas kao predsednika Vlade ako medunarodna zajednica uskoro kaze: Kosovo je de facto postalo nezavisno, ostaje vam da sa njim harmonizujete odnose?
- Mi to necemo prihvatiti. Ponavljam: mi ni formalnu ni fakticku nezavisnost Kosmeta necemo prihvatiti
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Predrag Azdejković  17:12 10.07.2009
Preporuka: 5

Re: Sta je Djindjic rekao 2003

Živi ljudi menjaju mišljenje, mrtvi ne mogu...
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
yngwie92  18:10 10.07.2009
Preporuka: 10

the best !

#Link  Replika: 2
kao i uvijek najduhovitiji autor blog-a B92.
ovih dana je mucnina citati neke autore i komentatore, Srbija ne izlazi iz mulja i nazalost bice u mulju svojih gluposti jos dugo, dugo.
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Predrag Azdejković  18:21 10.07.2009
Preporuka: 6

Re: the best !

ovih dana je mucnina citati neke autore i komentatore


Pa kad su se neki povukli i ostavili prostor drugima... Sad nam je kriv đavo i mučno nam je... Pa naravno kada se povlačimo...
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
yngwie92  18:59 10.07.2009
Preporuka: 8

Re:

Srbija je gorda ona se ne srami. Srbija se ne srami nicega, Srbija nista ne priznaje, Srbija zivi u mulju, Srbija pravi mulj za sebe svojim akcijama i reakcijama.
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
eizo  18:24 10.07.2009
Preporuka: 6

...

#Link  Replika: 1
Svaki narod ima svog seselja...
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
neverovatnimiki  20:52 10.07.2009
Preporuka: 3

Kusturski Zavet Ivane Zigon

eizo
Svaki narod ima svog seselja...


Svakom normalnom narodu su njihovi Seselji na pravom mestu.
A kada neki narod dubi na glavi Seselj mu iz gooze viri!
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
dilan_dog  17:25 11.07.2009
Preporuka: 7

Hej

#Link  Replika: 4
Predlazem i depederizaciju Srbije,poceo bih od male gnjide koja u zivotu ne zna sta da radi pa onda pljuje po svojoj drzavi,a hteo bi da ostvari svoja pozadinska prava!
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Predrag Azdejković  18:26 11.07.2009
Preporuka: 3

Re: Hej

   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
blablabla2  20:47 11.07.2009
Preporuka: 3

Re: Hej

dilan_dog
Predlazem i depederizaciju Srbije,poceo bih od male gnjide koja u zivotu ne zna sta da radi pa onda pljuje po svojoj drzavi,a hteo bi da ostvari svoja pozadinska prava!

on se mucenik nada da ce bradic da mu ponovo udeli jos koju kintu,da manje laprda..zato se razgoropadio ovih dana..sto ti je gnjida..al prevario si se batica..dobices da isteras oci..nema!kriza!!mora za decu da bude..ove godine manje abortusa..da se rodi malo vise srpcica.NORMALNIH.
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Predrag Azdejković  21:03 11.07.2009
Preporuka: 0

Re: Hej

dobices da isteras oci..nema!kriza!!


Da li si 100% siguran da nema
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
technofetishist  03:28 14.07.2009
Preporuka: 4

Re: Hej

ja dajem odokativno osamsto godina dok svi casni srbi zaborave na drzavnu veleizdaju - finansiranje jedne organizacije koja zastupa gej prava onoliko basnoslovnom sumom. kosovo smo mogli kupiti sa tim parama ali NE - gej lobi se jos jednom umesao. bas kao i na vidovdan 1389.
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
alexlambros  23:59 11.07.2009
Preporuka: 3

Index

#Link  Replika: 0
2. Odstranite iz podruma i stanova sve zbirke epske poezije kosovskog ciklusa.

Genijalno. Sastavi Index, pa ga postuj, da vidim sta sve treba da poskidam s polica ...
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Predrag Azdejković  01:15 15.07.2009
Preporuka: 0

Kurir

#Link  Replika: 2
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Goran Vučković  01:32 15.07.2009
Preporuka: 0

Viđu vraga sa sedam binjišah

Predrag Azdejković
I onda je došao Kurir

http://www.kurir-info.rs/clanak/vesti/kurir-15-07-2009/peder-odstranjuje-kosovo

Pazi ti ovo - članak u Kuriru krajnje politički korektan što se tiče terminologije itd. Šta će to da znači?

EDIT: ups... osim naslova
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Predrag Azdejković  12:05 15.07.2009
Preporuka: 1

Re: Viđu vraga sa sedam binjišah

Čika Dinkić kad dohvati odmah svi budu dobri
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  

Autorove teme
Najnovije - VIP blogeri
Najnovije - blogeri
Najčitanije (48h)

INFO

SPORT

KULTURA

BIZ

ENGLISH NEWS

AUTOMOBILI

ZIVOT

PUTOVANJA