Život

dok dobuje kiša..

ana_radmilovic RSS / 14.05.2010. u 03:23

lepa noć kišna i beogradska, i moja sestra me čeka u jednoj knjižari... hodam i kisnem ulicama - i one su me čekale.

na nešto me sjeća taj grad... prvo 6 maj djurdjevdan, tatina slava. sedim s mamom, jedemo neslavski rizoto sa dagnjama. pa 11 maj, bio bi mu rodjendan. pa tako sedimo i mnogo sati provedemo zajedno posle ko zna koliko vremena. ima jedan klub "ptica" preko puta - to mi je kancelarija. ne šetam gradom, samo zovem na kafu u komšijsku baštu.

 neke ulice.

uzela sam pasoš za dva dana, zahvalujući jednom v.

radila sam intervju sa jednim iz 1389. on sed, njegova plava žena ima kratku kosu i simpatična je. poslužuju torteline. odgovarao je na pitanja i bio je super i pošto su i on i ona bili super ja sam odlučila da im i intervju bude super, zato što nisam našla onu ružnoću koju sam videla  kada sam pisala o njima da su "državna ispostava za političke sahrane" da su "specijalni odred militantnih narikača koji dolazi da svojom "odbranom" zada poslednji, smrtonosan udarac poličkom upokojeniku"

a onda taksi, kišne ulice, brza vožnja, taksista puši, palim cigaretu

posle moja sestra i ja sedimo u  kulturnom centru, pije kiselu pijem kraću s mlekom. dolaze za naš sto, prave se da nas prepoznaju u stvari nešto nude. pričaju joj o nekim skupim katalozima za izložbe (25.000 za jednu izložbu koja traje jednu noć) pa meni  o skupim monografijama.  pa sve tako... onda odu.

ostanemo same i pričamo...

artwork_6118_thumb.jpg selenin crtež

jednom mi je kupila mantil za kišu sa mini maus. i roze helanke (ona je 15 godina starija...)

 ... onda sam napustila ritmičku gimnastiku i upisala se na đež balet. posle dugo ništa, a onda teretana. sad opet ništa.

sad je zora i ja čekam da dodju po mene da me voze  nazad na ono mesto.

 



Komentari (206)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

malaramona malaramona 11:41 15.05.2010

Re: Čist amaterizam

docsumann
malaramona

Napisah odgovor dole, al kako ono kažu - jedna slika govori više od 1000 reči...


Zavisi od slike do slike.
Je li ona žena (slučajna prolaznica) što u kameru , javno, iznosi svoj izrazito neprijateljski stav prema lezbejkama, klerofašistkinja? Da je mlađa, možda bi i ona jurila da bije po ulicama.
Može li ona da mrzi samo pripadnike gej populacije, a ne i Jevreje, Hrvate, Rome? Je li tada i dalje klerofašistkinja?
Može li ona da mrzi sve njih zajedno, a glasa za SPS, podržava sindikate i redničke zahtjeve...
Možda ne ide u crkvu, ne voli popove, a slavi slavu...čita Kunderu...
Možda je ona atipična klerofašistkinja, sa krajnje neprincipijelnim stavovima.

Da skratim, klerofašizam je oblik fašizma koji je oslonjen na religiju. Po tome, npr., nacisti nisu klerofašisti.




Verovatno mašim neku poentu tvog posta, al da ti ipak odgovorim - u pravu si. Mada ne vidim sta si time hteo da kažeš.
docsumann docsumann 11:43 15.05.2010

Re: Čist amaterizam

Verovatno mašim neku poentu tvog posta, al da ti ipak odgovorim - u pravu si. Mada ne vidim sta si time hteo da kažeš.

Pa da olako trpamo sve pod klerofašizam
ana_radmilovic ana_radmilovic 11:47 15.05.2010

Re: Čist amaterizam

malaramona

Preskočiću ovo dal je i kad ko osnovan, dal je ko s Obrazom il s Nacionalnim frontom, jer mi tolika neobaveštenost deluje smešno, čak i čudno.)

ne razumem, šta je smešno?
što do prekjuče nisam znala kada je osnovan snp 1389 ili što sam neobaveštena po pitanju koja se od u isti koš strpanih org sa kojom ne slaže?
nisam znala a potpisujem da malo i zna jer su od kad slušam o njima u istoj vreći sa ostalima.
odgovorila sam šta je "super intervju" već negde.
da ponovim - to je onaj intervju gde dopustiš sagovorniku da objasni šta radi s kim i zašto, tj kada mu dozvoliš da ti odgovori na pitanja
moglo naslutiti da ćeš, zbog tortalina i lepog ponašanja sagovornika, odbaciti kritički stav prema 1389. koja jeste klerofašistička organizacija.

misliš, prodaću veru za tortaline?
kako znaš da su klerofašisti.
ja ponovo molim da mi se objasni ko je i zašto klerofašista. da li su po tebi svi nacionalisti klerofašisti? šta je sa nacionalistima ateistima? da li su nacionalisti nužno i fašisti? ko su (bili) fašisti? ejde nek neko nešto i objasni, što samo lupamo etikete :)
malaramona malaramona 11:54 15.05.2010

Re: Čist amaterizam

docsumann
Pa da olako trpamo sve pod klerofašizam


Ja jok. Pod klerofašiste trpam 1389. i Obraz. Odnosno oni su se tamo strpali.
tyson tyson 11:55 15.05.2010

Re: Čist amaterizam

Ali, meni ne smeta da budem ako treba i jedini, koji ce da kaze nesto sto je jeres danas na ovom mestu, a vama ako se svidja da to zovete "poklapanjem", molim lepo.

Pa ako te se sete na Dan Bloga - sete, ako ne - nikom ništa; ti si samo vršio svoju građansku dužnost.

Stošiću, Don Kihote, čuvaru vatre bloga b92! Tebe da nema odavno bi klerofašisti ovde gledali fudbal uz pivo i čips, skidali nam ribe i šetali u čarapama.

No passaran, narodni heroju naš!


Uzgred, kako razlikovati fašistu od klerofašiste?



tyson tyson 12:02 15.05.2010

Re: Čist amaterizam

pa kako mislis da razumes, kad sustinski pripadas tamo.

Vučkoviću, najzad si raskrinkan! Maske su pale! Beri kožu na šiljak sad!



malaramona malaramona 12:06 15.05.2010

Re: Čist amaterizam

ana_radmilovic

odgovorila sam šta je "super intervju" već negde.
da ponovim - to je onaj intervju gde dopustiš sagovorniku da objasni šta radi s kim i zašto, tj kada mu dozvoliš da ti odgovori na pitanja



Hm, da bi sagovornik objasnio šta radi, s kim i zašto, novinar i nije potreban, dovoljan je megafon ili diktafon.

Diktafoni ne prave dobre iliti super intervjue.
Ovo kažem načelno, ne odnosi se na tebe lično, niti na tvoj intervju sa ovim čovekom.

P.S. Jel taj intervju negde objavljen?
mspetra mspetra 12:11 15.05.2010

Re: Čist amaterizam

Evo i ja malo da se ukljucim po prvi put, mada pratim od juce. Zar za dobar intervju nisu bitna i pitanja? Kako megafon ili diktafon to da izvedu?
tyson tyson 12:20 15.05.2010

Re: Čist amaterizam

Ne razumem potrebu vas skojevaca i prvoboraca da i u doba mira neprestano jurisate na bunkere i unistavate neprijateljsku zivu silu i materijalno tehnicka sredstva.

Partizanska bolest.



malaramona malaramona 12:28 15.05.2010

Re: Čist amaterizam

mspetra
Evo i ja malo da se ukljucim po prvi put, mada pratim od juce. Zar za dobar intervju nisu bitna i pitanja? Kako megafon ili diktafon to da izvedu?


Pitanja su najbitnija.Naročito ona koja zadiru u sporna gledišta pripadnika ovakvih pokreta. Pitanja - šta radite, s kim i zašto nisu takva. Njih bezmalo može da postavi i diktafon novije generacije.
mspetra mspetra 12:39 15.05.2010

Re: Čist amaterizam

Nisam u to bas sigurna, mislim na diktafon.
Samo jos jedna konstatacija, niko vas nije umesao u isti kos sa Stosicem vec ste vi odgovorili na njegov post i stali u njegovu odbranu.
Mene samo zanima da li biste da on juce nije izneo onu konstataciju (koja meni licno lici na trazim dlaku u jajetu da se svadjam oko nje) uopste komentarisali i da li bi vam zasmetalo?
Meni taj deo uopste nije bio najvaznija stvar u tekstu, naprotiv.
ana_radmilovic ana_radmilovic 12:41 15.05.2010

Re: Čist amaterizam

malaramona


P.S. Jel taj intervju negde objavljen?


nije

koliko je iskomentarisan, vidim da nema potrebe ni da šaljem link kada ga napišem. mada, možda ne treba ni da pišem, moj diktafon je sasvim dobro uradio posao bez mene, pio kafu s njima, jeo, postavljao pitanja i potpitanja, nije se slagao, tražio da mu se objasni, zatim izvoljeo nešto oko nekih sitnica i sve u svemu - trebalo da bi da ga pošaljem redakciji koja bi mogla komotno da objavi audio zapis "jedan diktafon vs boris iz snp 1389"
ana_radmilovic ana_radmilovic 12:43 15.05.2010

Re: Čist amaterizam

mspetra

Meni taj deo uopste nije bio najvaznija stvar u tekstu, naprotiv.

i ja sam mislila da nije
malaramona malaramona 12:46 15.05.2010

Re: Čist amaterizam

ana_radmilovic
malaramona


P.S. Jel taj intervju negde objavljen?


nije

koliko je iskomentarisan, vidim da nema potrebe ni da šaljem link kada ga napišem. mada, možda ne treba ni da pišem, moj diktafon je sasvim dobro uradio posao bez mene, pio kafu s njima, jeo, postavljao pitanja i potpitanja, nije se slagao, tražio da mu se objasni, zatim izvoljeo nešto oko nekih sitnica i sve u svemu - trebalo da bi da ga pošaljem redakciji koja bi mogla komotno da objavi audio zapis "jedan diktafon vs boris iz snp 1389"


Gore piše...

malaramona


Diktafoni ne prave dobre iliti super intervjue.
Ovo kažem načelno, ne odnosi se na tebe lično, niti na tvoj intervju sa ovim čovekom.




Mislim da je pravo vreme za objavljivanje:)
malaramona malaramona 12:55 15.05.2010

Re: Čist amaterizam

mspetra

Samo jos jedna konstatacija, niko vas nije umesao u isti kos sa Stosicem vec ste vi odgovorili na njegov post i stali u njegovu odbranu.



Jel to zabranjeno? Mislim, braniti Stošića.
Ko je pažljivo pratio mogao je da vidi da je moje slaganje sa Stošićem bilo kratkog daha. Problem je što su neki komentatori moje i njegove kasnije komentare trpali u jedan koš. Eno gore Vasilije oce da nam posveti i blog. Meni i Stošiću, ko nekoj dvoglavoj aždaji.

mspetra


Mene samo zanima da li biste da on juce nije izneo onu konstataciju (koja meni licno lici na trazim dlaku u jajetu da se svadjam oko nje) uopste komentarisali i da li bi vam zasmetalo?
Meni taj deo uopste nije bio najvaznija stvar u tekstu, naprotiv.


Raznim ljudima su važne različite stvari. Pokušah gore da objasnim moju nedoumicu u vezi sa pasusom iz Aninog teksta.
ana_radmilovic ana_radmilovic 12:57 15.05.2010

Re: Čist amaterizam

malaramona



Mislim da je pravo vreme za objavljivanje:)


u poverenju, nisam ni počela da ga pišem. zato mi se ono sa diktafonom jako dopalo.
mspetra mspetra 13:06 15.05.2010

Re: Čist amaterizam

Ma naravno da nije zabranjeno.
Ne znam da li bi tome svi pridali toliku paznju da Stosic nije komentarisao.
blogovatelj blogovatelj 14:05 15.05.2010

Re: Čist amaterizam

Iz konteksta se moglo naslutiti da ćeš, zbog tortalina i lepog ponašanja sagovornika, odbaciti kritički stav prema 1389. koja jeste klerofašistička organizacija


Ajd sada ja da pitam...
Stosic kaze da su oni klerofasisti.
Ti kazes da su oni verovatno klerofasisti.
Ja kazem da su mozda klerofasisti i znam zasto too kazem. Jedino sto znam o toj organizaciji je da je desnicarska i nista vise.
Informacije koje si ponudila ovde su snimak sa parade iz 2001 a oni osnovani 2004?!
Informacije koje je Stosic ponudio su clanci Slobodne Evrope i Borbe?!
To je isto kao kad bih ja uporno tvrdio da je Natasa Kandic izdajnik srpskog naroda i to potkrepljivao izjavama srpskih radikala i Obraza.
Jel vi imate nesto konkretno sto je neko iz te organizacije napisao/rekao/uradio a na osnovu cega se vidi da su oni fasisti?
blogovatelj blogovatelj 14:07 15.05.2010

Re: Čist amaterizam

blogovatelj
Iz konteksta se moglo naslutiti da ćeš, zbog tortalina i lepog ponašanja sagovornika, odbaciti kritički stav prema 1389. koja jeste klerofašistička organizacijaAjd sada ja da pitam...Stosic kaze da su oni klerofasisti.Ti kazes da su oni verovatno klerofasisti.Ja kazem da su mozda klerofasisti i znam zasto too kazem. Jedino sto znam o toj organizaciji je da je desnicarska i nista vise.Informacije koje si ponudila ovde su snimak sa parade iz 2001 a oni osnovani 2004?!Informacije koje je Stosic ponudio su clanci Slobodne Evrope i Borbe?!To je isto kao kad bih ja uporno tvrdio da je Natasa Kandic izdajnik srpskog naroda i to potkrepljivao izjavama srpskih radikala i Obraza.Jel vi imate nesto konkretno sto je neko iz te organizacije napisao/rekao/uradio a na osnovu cega se vidi da su oni fasisti?


Edit:

Ako imate dajte link i ja cu ovde javno da napisem da ste u pravu i da ste pametni i marljivi kao pcelice.
Ako nemate, ucutite vise.
docsumann docsumann 14:13 15.05.2010

Re: Čist amaterizam

malaramona
Pa da olako trpamo sve pod klerofašizam

Ja jok. Pod klerofašiste trpam 1389. i Obraz. Odnosno oni su se tamo strpali.

Eto, da nije ovog bloga, nikad ne bi posjetio njihov (1389) sajt i pridružio im se... šala, šala

Neke stvari tamo bijahu mi veoma interesantne (slično situaciji koju sam karikirao povodom okačenog snimka ):
- Oni su izrazito neprijateljski orijentisani prema gej populaciji.
- Nisu antisemiti (u nekom od proglasa, vrlo pažljivo navode zločine prema Jevrejima u Hitlerovoj Njemačkoj).

Drugo interesantno:
- Pridružuju se proslavi 65 godina od pobjede nad fašizmom. Naravno, jasno koja opcija iz WWII na ovim prostorim, je po njima, nosioc te borbe. Ali u državi Srbiji to je i zvanično ok.
- Svuda u svijetu neofašističke organizacije ne skrivaju svoje ideološko opredjeljenje. Na primer,sami sebe vide kao naciste, i ne vide u tome ništa loše, čak šta više. Jednostavno, za fašistu je fašizam pravi izbor i on se toga ne stidi.
Ovdje je prilično drugačija slika. Naravno, da deklarativno svrstavanje nije suština, ali ono bar ukazuje na to kako neko sebe zamišlja, doživljava ili šta bi volio da bude.


Treće (ne baš tako interesantno):
- Ne zagovaraju nikakvu diktaturu. Okrenuti su parlamentarnoj demokratiji, kao evropskoj tradiciji Srbije.
- Podržavaju Karadžića i Mladića.
- Zalažu se za SSUJD.
- Ima još ...

Dakle, možeš ih zvati kleronacionalistima, ekstremnim desničarima (ovo ekstremni je prilično relativan pojam, desničari, nešto manje), ali ne vidim baš najbolje odakle taj fašizam.
Možemo ti i ja koliko god da se ne slažemo sa njihovim idejama i nastupima, ali olako etiketiranje teškim riječima (a fašizam to sigurno jeste) dovodi samo do toga da te riječi nemaju više izvornu težinu. Slično kao što je devedesetih režim sve svoje protivnike proglašavo za izdajnike, pa biti izdajnik više nije bilo ništa posebno strašno.

P.S. Ne mislim da je Ana htijela da blog bude o ovoj temi.
ana_radmilovic ana_radmilovic 14:18 15.05.2010

Re: Čist amaterizam

blogovatelj

Jel vi imate nesto konkretno sto je neko iz te organizacije napisao/rekao/uradio a na osnovu cega se vidi da su oni fasisti?

evo ja sam razgovarala s tim čovekom jer sam pisala kako su oni jedne grozne štetočine i pošto sam to ponovila u više tekstova mislila sam da bi bilo ok da dam priliku nekome od njih da kaže nešto na temu svih tih akcija koje ja smatram besmislenim i štetnim.
nisu me uverili u suprotno ali priznajem da mi jesu razbili predrasudu da su nepismeni, neobrazovani, neprijateljski nastrojeni prema neistomišljenicima (ok, ja sam neko ko ih intervjuiše pa bi bilo neprirodno da budu neprijatni ali nisu mogli naprasno da se obrazuju, pošalju mi nekog ko je profesor filozofije sa sve kućom punom knjiga ect - samo za potrebe razgovora) pored toga saznala sam da se ogradjuju od obraza i nekih drugih koji su, po njihovom mišljenju, ono što su oni po mišljenju većine i ovaj sa kojim sam razgovarala je (ne deklariše se tako ali jeste) levičar.
mislim da je u redu praviti intervju s nekim ko je, iz ovih ili onih razlpga, postao nekakav politički subjekat u srbiji, makar to bilo samo za potrebe medija i javnosti kojoj treba neko utelovljenje lošeg nacionaliste kako bi amnestirala one koji su to isto, samo malo bolje obučeni.
malaramona malaramona 14:21 15.05.2010

Re: Čist amaterizam

Ucutacu vise, samo da mi se ti ne bi nervirao. a i dosadilo mi.

valja li ti ovaj link
mariopan mariopan 14:29 15.05.2010

Re: Čist amaterizam

P.S. Ne mislim da je Ana htijela da blog bude o ovoj temi.

Hvala, najzad neko da kaže
ana_radmilovic ana_radmilovic 14:34 15.05.2010

Re: Čist amaterizam

docsumann


P.S. Ne mislim da je Ana htijela da blog bude o ovoj temi.


stvarno nije htela ali je bilo naivno verovati da pominjanje 1389 neće biti gotovo jedina tema komentarisanja

p.s.

kad je već tako, da dodam. ne znam koji si sajt gledao ali rekoše mi tamo da ima više sajtova koji nisu njihovi a koriste 1389, te da su se oni podelili kada su se podelili radikali ect ect naime njihov sajt je valjda snp1389 (srpski narodni pokret 1389)

p.p.s.

njih najviše reklamiraju oni koji se bore protiv njih, tako i ovaj blog ne bi na kraju bio posvećen njima nego možda onome o čemu sam zapravo pisala
docsumann docsumann 14:42 15.05.2010

Re: Čist amaterizam

njihov sajt je valjda snp1389 (srpski narodni pokret 1389)

Bijah na taj
blogovatelj blogovatelj 14:48 15.05.2010

Re: Čist amaterizam

Ucutacu vise, samo da mi se ti ne bi nervirao. a i dosadilo mi.


Eto vidis... Kritika pozitivno utice na tebe...
Ovo vec jeste nesto.
To si mogla odmah da stavis i sve bi bilo OK.
Jedino jos da dodam, ako je organizacija 1389 izbacila doticnog iz svog clanstva, ona za mene nije fasisticka.
Ako medjutim, taj covek jos uvek jeste clan pomenute firme, onda i ja mislim da su oni fasisti. Jer stvarno ne razumem zasto bi neko drzao oruzje bez dozvole u kuci.
Tako da ja sad mogu da korigujem svoje misljenje i slozim se sa tobom da ta organizacija verovatno jeste klerofasisticka.
Neues aus der Nachbarschaft Neues aus der Nachbarschaft 14:59 15.05.2010

Re: Čist amaterizam

Naravno da sami za sebe nece reci da su klerofasisti posto je to negativan termin. Termin je ionako manje bitan, vazno je sta propagiraju i sa kim su povezani. To da li su srodni Obrazu ili ne nije jasno, jer na njihovom sajtu postoje fotke na kojima se vide Obrazovci. Al dobro tipusi su ok, samo eto malo mrze gay populaciju i Albance, iz nekog razloga ih iritira Vojvodina, simpatisu sa Mladica i slave mu rodjendan na ulicama Beograda, protestvuju kad se uhapsi Karadzic, prijateljuju sa NASIMa, Srpskim nacionalistima i sl, Srbin je samo pravoslavac, Srbin pise cirilicom i tako to. Ne znaju siroti da bi onima kojima hoce da pomognu najvecu uslugu ucinili kad ne bi nista radili. Ipak, mislim da su oni smesni a veci problem od njih su ljudi koji sede u parlamentu ili nekim drzavnim institucijama a dele njihove stavove.

Evo nekih od akcija:
* У шетњи са Ратком Младићем
* Обилазак енклава на Косову и Метохији
* Протест испред београдске канцеларије Хашког трибунала!
* Националисти против "Пешчаника"
* Протест испред врховног суда
* Орашац - Дан Државности
* Протест испред Украјинске амбасаде
* Изложба фотографија жртава НАТО
* Младићу није место на потерници
* Обилазак Метохије и јужног дела Косова
* Булевар Ратка Младића
* Давање крви у Центру за трансфузију
* 10.децембар Косово и Метохија
* Богојављанско пливање
* Буђење националне свести
* Хуманитарна посета Космету 2
* Данас Космет, сутра Београд!
* У здравом телу здрав дух
* Нема предаје
* Остани Србин пиши ћирилицом
* Петровдан
* Хуманитарна помоћ за Космет
* Пролећни протести против ахтисаријевог плана
* сигрна кућа за Ратка Младића
* За начелника Генералштаба





Ima tog ovdi jos: http://www.1389.org.rs/plakati.html


ana_radmilovic ana_radmilovic 15:02 15.05.2010

Re: Čist amaterizam

blogovatelj
[
Ako medjutim, taj covek jos uvek jeste clan pomenute firme, onda i ja mislim da su oni fasisti. Jer stvarno ne razumem zasto bi neko drzao oruzje bez dozvole u kuci.

jeste i dalje član te firme.
oni tvrde da je to namešteno.
ja nisam očevidac.
p.s.
sad ja ne razumem vezu izmedju držanja oružja u stanu i klerofašizma

ono što, medjutim, ne razumem i što mi se baš ne dopada jesu fantomke, a pištolj bih podvela pod uobičajenu sklonost ka držanju oružja sa raznim izgovorima koji uglavnom nisu političke prirode
docsumann docsumann 15:15 15.05.2010

Re: Čist amaterizam

Naravno da sami za sebe nece reci da su klerofasisti posto je to negativan termin


Negativan je nama. Već sam napisao - fašisti je fašizam ok. Mislim da se nacisti u Americi ne ustežu da kažu da su nacisti. Ne skrivaju da im je Hitler idol, crtaju svastike gdje god stignu, i to je to - ne možeš ih nazvati nikako drugačije , nego fašisti. Nema potrebe za nagađanjima - desno, još malo desno, još, još malo, e tu.
A nazivi akcija ...
docsumann docsumann 15:20 15.05.2010

Re: Čist amaterizam

blogovatelj
Ako medjutim, taj covek jos uvek jeste clan pomenute firme, onda i ja mislim da su oni fasisti. Jer stvarno ne razumem zasto bi neko drzao oruzje bez dozvole u kuci.


jeste i dalje član te firme.
oni tvrde da je to namešteno.


ima na njihovom sajtu i film o tome (sa mentolskim uvodom), tako da , braćo i sestre demokrati, ko hoće da sudi, nek sasluša i drugu stranu
ana_radmilovic ana_radmilovic 15:29 15.05.2010

Re: Čist amaterizam

Neues aus der Nachbarschaft
Ne znaju siroti da bi onima kojima hoce da pomognu najvecu uslugu ucinili kad ne bi nista radili.

to sam i ja rekla.
opet, ne vidim zbog čega ne bih radila intervju sa njima. "reklamiraju" ih na gotovo svim tv stanicama, pišu o njima u gotovo svim novinama, a ako već radim intervju ne mogu da napišem da sam razgovarala s nepismenim i pijanim ludakom (jer nisam) i da mi je bilo neprijatno da vodim razgovor (jer nije) i, pošto je to intervju, a ne moje vidjenje - ne mogu a da ne napišem ono što je čovek govorio.
e, da li je govorio istinu - ostavljam njemu i čitaocima
Virtuelni Vasilije Virtuelni Vasilije 16:06 15.05.2010

Re: Čist amaterizam

malaramona
Ja ću da se izvinim odma, samo da mi se ukaže gde to ja nekoga uvredih. Tebe pitam Vasilije.:)
..........
..zaista mislim da ovaj divni profesor verovatno jeste klerofašista.
.............
1389., po mom mišljenju, koje je jedno vreme delio i državni tužilac, jeste klerofašistička organizacija



Karakterisati nekoga kao fasistu JESTE izuzetno teska uvreda za svakog ko se sam tako ne deklarise. I mogla bi da bude samo prihvatljiva ako za to postoje vrlo cvrsti dokazi. A i ti i Stosic inisistirate samo na etiketi (ok, ti si umerenija i svoje reci jos malo omeksavas onim "verovatno" dok Stosic ponavlja jedno te isto kao papagaj) - a ne nudite ni jedan konretan dokaz za tu tvrdnju .

U nedostatku drugih informacija bacih pogled na vikipediju (Srpski narodni pokret 1389) i ne nadjoh tamo nista sto bi opravdalo tu kvalifikaciju (zalazu se rodoljublje, Pravoslavna vera, sloga, očuvanje čistote i bogatstva srpskog jezika etc.). Postoje neke akcije i/ili stavovi koji se mogu kritikvati ali razumne i pristojne kvalifikacije bi po meni mogle da ukljuce termine kao desnica, konzervativizam, nacionalizam, klerikalizam ... ali ne i fasizam...

Ono sto ni ti ni Stosic ne kapirate je da upotrebom teskih i uvredljivih kvalifikacija nista ne postizete nego samo dajete legitimitet onoj drugoj strani da upotrebljava isto tako teske i preterane (dis)kvalifikacije... Pa onda jedan Seselj na osnovu informacije (pretpostavke) da Natasu Kandic finansiraju NATO zemlje upotrebi termin "NATO kurva" (izdajica, placenica ... itd) ... sto je isti nivo kao i kad Stosicev kolega Pera Lukovic nazove svoje koleginice skotovima samo zato sto se politicki ne slaze sa njima. U takvoj pljuvacini nema pobednika - svi su gubitnici ... a najvise celo drustvo...

Zar nije bilo logicnije da ste, umesto insistiranja na etikatama i (dis)kvalifikacijama, i ti i Stosic pokusali da iznesete sta je to konkretno lose i/ili neprihvatljivo sto pomenuti pokret zastupa?

ps. Ono u vezi drzavnog tuzioca bi isto moglo da se tumaci i kao dokaz da kvalifikacija nije tacna - poso nije bilo nikakve konkretne akcije ...
Virtuelni Vasilije Virtuelni Vasilije 16:25 15.05.2010

Re: Čist amaterizam

Neues aus der Nachbarschaft
Ima tog ovdi jos: http://www.1389.org.rs/plakati.html


Od onoga sto si ti citirao ovde jedino sto zasluzuje ozbiljnu kritiku je ovo insistiranje na podrsci Ratku Mladicu. Ok ima i drugih koji su prilicno bezveze a kod ponekih bih se slozio sa tobom da su smesni. Ali ima i prilican broj onih parola kod kojih i ti, stavljajuci ih usvoj izbor kojim ilustrujes njihovu neprihvatljivost i sam ispadas smesan! Prosto neverovatno! Posto ton tvoga posta nije da ih branis ne kapiram sta ti smeta u parolama "Давање крви у Центру за трансфузију", "Обилазак енклава на Косову и Метохији", "Обилазак Метохије и јужног дела Косова", "Хуманитарна помоћ за Космет" ili "У здравом телу здрав дух". Valjda bi svako normalan i politicki neostrascen morao za takve stvari da ih pohvali...

Ili sta je problem u tome sto insistiraju na tome da se zrtve i zlocini za vreme NATO bombardovanja ne zaborave? Zasto se ne bi protestovalo protiv Ahtisarijevog plana? Zar svaki pristojan covek nije podrzavao proteste protiv Haskog tribunala posle sramnih oslobadjajucih presuda Haradinaju i Oricu?

ps. i gde je tu uopste taj vas cuveni "klerofasizam"?
miloradkakmar miloradkakmar 16:48 15.05.2010

Re: Čist amaterizam

malaramona
Pitanja su najbitnija.

Odgovori su bitniji od pitanja.
blogovatelj blogovatelj 18:04 15.05.2010

Re: Čist amaterizam

sad ja ne razumem vezu izmedju držanja oružja u stanu i klerofašizma


Pa sta ce mu taj pistolj?
Pretpostavljam kao alatka kad se krene u "akciju"
malaramona malaramona 18:13 15.05.2010

Re: Čist amaterizam

miloradkakmar
malaramona
Pitanja su najbitnija.

Odgovori su bitniji od pitanja.


To je kokoška ili jaje fazon, čini mi se
blogovatelj blogovatelj 18:17 15.05.2010

Re: Čist amaterizam

Prosto neverovatno! Posto ton tvoga posta nije da ih branis ne kapiram sta ti smeta u parolama "Давање крви у Центру за трансфузију", "Обилазак енклава на Косову и Метохији", "Обилазак Метохије и јужног дела Косова", "Хуманитарна помоћ за Космет" ili "У здравом телу здрав дух". Valjda bi svako normalan i politicki neostrascen morao za takve stvari da ih pohvali...


Takodje ne vidim nista sporno u ovome.
Ako neko vidi, neka mi objasni sta je sporno.
Previse ljudi stvar gleda crno-belo i u tome je tragedija Srbije.
Tu postoje oni koji vide neku pojavu kao crno-belu, ali i oni koji je vide kao belo-crnu. A kada im covek kaze da su isti, pripadnici obe ove grupacije se strasno uvrede, a skoro nikada ne pokusavaju da vide sive nijanse u svemu tome.
Ove grupacije se po medijima najcesce nazivaju "prva i druga Srbija" i opet se tacno ne zna koja je prva, a koja druga.
docsumann docsumann 18:20 15.05.2010

Re: Čist amaterizam

Pitanja su najbitnija.


Odgovori su bitniji od pitanja.


To je kokoška ili jaje fazon, čini mi se


Ne, već - krava ili mlijeko
miloradkakmar miloradkakmar 18:59 15.05.2010

Re: Čist amaterizam

malaramona
miloradkakmar
malaramona
Pitanja su najbitnija.

Odgovori su bitniji od pitanja.


To je kokoška ili jaje fazon, čini mi se

Nije, nego istina i zanat.
Neues aus der Nachbarschaft Neues aus der Nachbarschaft 20:11 15.05.2010

Re: Čist amaterizam

Ali ima i prilican broj onih parola kod kojih i ti, stavljajuci ih usvoj izbor kojim ilustrujes njihovu neprihvatljivost i sam ispadas smesan! Prosto neverovatno!


Nema frke Virtuelni, nije to moj izbor, samo prekopirao njihove akcije u redosledu kojim su ih oni dali, mrzelo me da izvlacim samo one koje ih karakterisu kao desnicare. Kao sto si i sam primetio nije sve sa liste radikalno desnicarski, al daju i fudbalski huligani mozda ponekad dobrovoljno krv (mislim Centru za transfuziju, da ne racunamo maklaze) pa nije to njihova glavna osobina. Moze i SRS imati dobar predlog za eko politiku pa sta vredi ako vamo i dalje sanjaju o Velikoj Srbiji. Ti smatras samo podrsku Mladicu problematicnom, pa valjda mislis da je homofobija ok, ali dobro.
Neues aus der Nachbarschaft Neues aus der Nachbarschaft 20:21 15.05.2010

Re: Čist amaterizam

opet, ne vidim zbog čega ne bih radila intervju sa njima. "reklamiraju" ih na gotovo svim tv stanicama, pišu o njima u gotovo svim novinama, a ako već radim intervju ne mogu da napišem da sam razgovarala s nepismenim i pijanim ludakom (jer nisam) i da mi je bilo neprijatno da vodim razgovor (jer nije) i, pošto je to intervju, a ne moje vidjenje - ne mogu a da ne napišem ono što je čovek govorio.
e, da li je govorio istinu - ostavljam njemu i čitaocima


Ja ne vidim problem u tome da se radi intervju sa bilo kim, protiv toga sam i da se neko prikazuje kao monstrum jer je i to kontraproduktivno. Stosic je, pretpostavljam, reagovao jer sa druge strane postoji tendencija u nekim medijima u Srbiji da se osudjeni zlocinci ili osumljiceni prikazuju iz ugla porodicnih ljudi i sl sa ciljem da se u javnosti izazove solidarnost sa njima i da se relativizuje zlocin koji su pocinili ili za koji su osumljiceni. Setimo se decijeg pesnika Karadzica, snimaka porodicnog Mladica, pisca Ulemeka ili trenutnog tepanje Draganu Vasiljevicu sa Kep.
Virtuelni Vasilije Virtuelni Vasilije 20:58 15.05.2010

Re: Čist amaterizam

Nachbar
Ti smatras samo podrsku Mladicu problematicnom, pa valjda mislis da je homofobija ok, ali dobro.


Podrsku sam izvadio iz tvog spiska a u njemu nisi naveo ni jedan od plakata/parola sa homofobnim sadrzajem (ili bar ja nisam primetio). Inace se slazem da a su ta dva njihova stava najproblematicnija ... Svi ostali koje sam imao prilike da vidim nisu (bez obzira sto se ja ili ti ne slazemo sa njima)...

Negativan stav prema homoseksualcima i njihovoj borbi ima u prinicipu cela hricanska crkva (da se ogranicimo na nju) i ovde na zapadu, desnicarkse partije takodje ali nikom (normalnom) ne pada na pamet da ih nazove fasistickim zbog toga...

Za razliku od Srbije u kojoj otvorenu podrsku Maldicu & Co daju ovakve minorne organizacije u Sarajevu i Srebrenici se organizuju masovni doceci Oricu - na celu sa majkama Srebrenice. Iz najvisih drzavnih struktura BiH se porucuje "svi smo Ganic". U Pristini je slican slucaj sa Haradinjem. Da li su onda svi ti ljudi, organizacije pa i (kvazi)drzave fasisticke?

Evo citam bas danas o odvratnim zlocinima u vezi sa povlacenjem JNA iz Tuzle (Pomen žrtvama "Tuzlanske kolone"). A nedavno je Sonja Biserko javno (i BESRAMNO) zahtevala pustanje iz zatvora Ilije Jurisica osudjenog za te zlocine tvrdeci da nije kriv. Eeeeej bre, porice ratne zlocine i brani ratnog zlocinca PRAVOSNAZNO OSUDJENOG (za razliku od Mladica). Drugim recima ako bi to bio kriterijum/razlog da se nekom prilepi etiketa fasiste onda je Sonja Biserko isto (ili jos vise) zasluzuje. ... za Stosica ocigledno jeste ...
libkonz libkonz 09:37 16.05.2010

Re: Čist amaterizam

tepanje Draganu Vasiljevicu sa Kep

a on bi po tebi trebao da bude ratni zločinac?
Ima li nekog Srbina koji je ratovao za svoju zemlju da nije, po tvojoj stručnoj proceni?
nurudin nurudin 18:27 14.05.2010

Драга Ана,

након читања Вашег блога, прва асоцијација ми је била песма Александра Секулића Мајстори у кући...Не знам зашто...можда због чудних и недефинисаних емоција које песма буди у мени након сваког читања, сличне оним емоцијама које сте Ви успели да пробудите након овог блога...Какве? не знам; зашто? не знам...а, можда и знам...

Мајстори у кући

Мајсторе затекох
на крову старе куће
мењају сломљен цреп
мајстори на крову
мајстори унутра
мајстори, мајстори
ко вас је звао
зашто дирате мој црни кров
на коме стоји рода бела
на коме расте трава кудрава
мој кров у подножју дугог века
мајстори, мајстори
зашто сте ми кућу заузели
зашто сте напали
чекићима, ексерима
четкама, бојама
мајстори, мајстори
ко вас је звао
излазите, пустите ме
да сам кућу уређујем
не чују они
укуцавају моје кости
фарбају мојом крвљу
износе из мог срца
намештај стари
неподношљиви мајстори
њих тридесет седе на мени једном
доћи ће, кажу, чувен гост
ловиће маглу по шумарцима
са твојом ће се кућом сударити
мора да буде као из бајке
ево теби огледало
чешљај смех у њему
лице ти је подупрто
железном тугом
мајстори, мајстори
шта сте учинили
то није моја кућа
то више нисам ја
то мој гост није.

Срдачан поздрав!

П. С. Добро дошли на "оно" место!
ana_radmilovic ana_radmilovic 19:35 14.05.2010

Re: Драга Ана,

nurudin
Срдачан поздрав!П. С. Добро дошли на "оно" место!

hvala nurudine, zaista volim tu pesmu
a i ovog genija koji je govori (šta li sad promovišem)
nurudin nurudin 21:41 14.05.2010

Re: Драга Ана,

ana_radmilovic
(šta li sad promovišem)


Гријешне мисли су као вјетар, ко ће их зауставити?

angie01 angie01 22:11 14.05.2010

shta reci,...

ceo blog je napisan kao amortizovana pufna-prosto je slatko i nezno,..a ono intervju sa 1389-om, Extra!

potpuno prihvatljiva atmosfera & intonacija,pitko i simpatichno.


najvishe me asocira na radodhaljushica, arogantnog, bahatog, nevaspitanog, sa poprilichnim neprihvatljivim radnjama u josh uvek iz nekog razloga chuvanom dosjeu, koji se trudi da bude drag i dobronameran u svojim intervjuima-ako je to uopshte moguce izvuci zi njega-mislim, takva osecanja i sve je on u najboljim namerama za drzavu i svoj narod i u tom smislu sa one beskonachne trake,..chak ga stalno pozivaju da da neko cenjeno mishljenje o nechemu- to je taj rad, krajnji tapacirung!

a sushtina je- da nije bash uputno davati bilo kakav medijski prostor i time podrazavati i popularizovati , u svakom sluchaju ukazati na legitimitet retrogradnim snagama, narochito u drushtvu, koje je od istih ideja potpuno potonulo!
selica_nena selica_nena 22:23 14.05.2010

Anči,

ne znam šta bih ti rekla. Samo mi, nešto, žao što se tamo vraćaš. Čuvaj se.
kukusigameni kukusigameni 08:03 15.05.2010

Obrni okreni

sad je zora i ja čekam da dodju po mene da me voze nazad na ono mesto.

a onda taksi, kišne ulice, brza vožnja, taksista puši, palim cigaretu.

uzela sam pasoš za dva dana.

neke ulice.

hodam i kisnem ulicama - i one su me čekale.
ana_radmilovic ana_radmilovic 10:37 15.05.2010

Re: Anči,

selica_nena
Čuvaj se.


hvala selice_neno, sada ću bar imati vremena da sednem i iščitam tvoju priču (daleko si odmakla a meni je mnogo toga promaklo)
Goran Vučković Goran Vučković 09:24 15.05.2010

Tražeći klerofašiste po "NSFM"...

... među Aninim člancima, nađoh ovo.
ana_radmilovic ana_radmilovic 09:53 15.05.2010

Re: Tražeći klerofašiste po "NSFM"...

Goran Vučković
... među Aninim člancima, nađoh ovo.

jes'
uhvatio si me. nije ni đoni b. štulić stari klerofašista.
negop sad bez sve šale - šta sve spada u klerofašizam, dakle ne neki irdinarni fašizam nego - fažizam prožen klerikalnim načelima, kako se ponaša, kako izgleda i šta radi jedan prosečan klerofašista?

(ja molim odgovor bez ikakva cinizma, želim da mi se stvar objasni kako se više ne bih prevarila i sedela u pokvarenom društvu te prodavala veru za torteline)
malaramona malaramona 10:18 15.05.2010

Re: Tražeći klerofašiste po "NSFM"...

ana_radmilovic
Goran Vučković
... među Aninim člancima, nađoh ovo.

jes'
uhvatio si me. nije ni đoni b. štulić stari klerofašista.
negop sad bez sve šale - šta sve spada u klerofašizam, dakle ne neki irdinarni fašizam nego - fažizam prožen klerikalnim načelima, kako se ponaša, kako izgleda i šta radi jedan prosečan klerofašista?

(ja molim odgovor bez ikakva cinizma, želim da mi se stvar objasni kako se više ne bih prevarila i sedela u pokvarenom društvu te prodavala veru za torteline)


Da si bila ucesnik prve povorke ponosa 2001., kazalo bi ti se samo.
nurudin nurudin 10:28 15.05.2010

Re: Tražeći klerofašiste po "NSFM"...

...куд се оде...видим да је расправа током ноћи узнапредовала...

Где Ги наЂосте тиЈа речи...клерофашиста, чуј...


Вала, моћ учитавања и спочитавања је чудо...
Ана, не би ме чудило да на крају испаднете главни кривац за светску економску кризу...

П.С. Да је Ана отишла право у полицију, свега овога не би било...
angie01 angie01 10:29 15.05.2010

Re: Tražeći klerofašiste po "NSFM"...

Da si bila ucesnik prve povorke ponosa 2001., kazalo bi ti se samo.


pa dosje je mnogo veci & prilichno dostupan, da bi bash bili toliko neobaveshteni!

kada se bira neko za intervju- valjda se chovek priprami, pa zna s kim ima za posla i o chemu bi to zeleo da porazgovara, a dotichni fini filozof, sigurno nije odabran zbog tortelina!
ana_radmilovic ana_radmilovic 12:36 15.05.2010

Re: Tražeći klerofašiste po "NSFM"...

nurudin
.

П.С. Да је Ана отишла право у полицију, свега овога не би било...


da je pravde, nuridne, da je pravde...
nurudin nurudin 13:06 15.05.2010

Re: Tražeći klerofašiste po "NSFM"...

ana_radmilovic
da je pravde, nuridne, da je pravde...



Нећу да студирам право, јер никада не бих могао свету да докажем да је право што си бацила своје бело дете под воз оног пролећа...

Мика Антић
miloradkakmar miloradkakmar 11:01 15.05.2010

dok dobuje kiša..

ovde baš dobuje, a tamo ?
nurudin nurudin 11:06 15.05.2010

Re: dok dobuje kiša..

miloradkakmar
ovde baš dobuje, a tamo ?


...црни се облаци надвили...
ana_radmilovic ana_radmilovic 11:10 15.05.2010

Re: dok dobuje kiša..

nurudin
црни се облаци надвили...

baš vala
vrabac_u_steni vrabac_u_steni 11:56 15.05.2010

eto i mene klerofašističkog boljševika!

Što bre volim kada ovi neoljotićevci bliski Peščaniku i pratečim organizacijama & menifestacijama krenu da optužiju za "klerofašizam" !

Za sve njih, evo jedne pesmice, napisao je moj dobar drugar (mada bih jako voleo da sam ja autor, prosto je fantastična )

-------------------------
VILJUŠKA, KAŠIKA I SLANIK

Sastali se viljuška, kašika i slanik
Da čuju šta im priča mrgodni peščanik
A on sve seje mržnju, surevnjivost i zlo
I gle kad sve to pada na jako plodno tlo!

Kažu zaverenički: ovaj pravo zbori
Život naš baš nikad nije bio gori!
Nit nas ko zarezuje, nit nas ko šta pita
A mi smo zlatni escajg, društvena elita!

Niko više ne može u gnevu da nas smiri
Za sve su ovo krivi bokali i tanjiri!
Nisu baš ni nevine ni šerpice ni čaše
Lustrirane biće od nove vlasti naše!

Džezva nam je kriva, kafa joj je tanka
Sudski će je goniti naša mala stranka!
Šporet – klerofašista, troši ruski gas
To je strašna pretnja svakome od nas!

A najgori je – zna se – stari aspirator
Sa ekspres loncem zajedno on je inspirator!
U ovu bednu kuhinju uz pomoć stranog tučka
Uvešćemo red još koliko do ručka!

Kad iscuri pesak – peščaniku pljesak!
I tako svakog petka isto ispočetka
Vrti se peščanik i zato prima platu
Pa je tako kuhinja u građanskome ratu

Neko sluša Cecu, a neko sluša Cece
Sakrivajte radio od sopstvene dece!

Marko Jakšić, 2009
-------------------
P.S.
U Beogradu dobuje li dobuje, al zato spustili cene na Kaleniću, oće da rasprodaju pa da beže kući. A pijaca onako super, sva šarena, svega ima. Kupio sam prve jagode ove godine!
Goran Vučković Goran Vučković 12:20 15.05.2010

Lepo, ko voli (što reče Lala)

mada bih jako voleo da sam ja autor, prosto je fantastična

Ako nije tajna - šta je to tako fantastično u njoj?
vrabac_u_steni vrabac_u_steni 15:22 15.05.2010

Re: Lepo, ko voli (što reče Lala)

uh pa to je tako teško objasniti gospodine Vučkoviću...
jednostavno, kada pročitam tu pesmu Svevišnji (ne zaboravite da sam ja klerikalac) mi šalje takve vizije, koje se tako prelamaju kroz moj fašistički mozak da moje crveno boljševićko srce svaki put zaigra od radosti.
ah te emocije...
Goran Vučković Goran Vučković 00:23 16.05.2010

Svi se sada njišu i ubrzano dišu

jednostavno, kada pročitam tu pesmu Svevišnji (ne zaboravite da sam ja klerikalac) mi šalje takve vizije, koje se tako prelamaju kroz moj fašistički mozak da moje crveno boljševićko srce svaki put zaigra od radosti.
ah te emocije...

Možda ovaj stih najbolje 'vata:
A on sve seje mržnju, surevnjivost i zlo
I gle kad sve to pada na jako plodno tlo!
vrabac_u_steni vrabac_u_steni 09:38 16.05.2010

Leben heißt Leben

Upravo tako.
Naši klerofašističko-boljševički umovi nisu u stanju da proizvedu nikakvu plemenitu misao već samo surevnjivost i zlo, niti su naša primitivna srca sposobna za bilo kakvu uzvišenu emociju već samo za mržnju.
U ostalom Nikola Samardžić vam je u jednoj od emisija (obaveznih pet minuta mrž.. ovaj, pardon, ljubavi) lepo objanio da se radi o "biološkom otpadu Evrope".
Goran Vučković Goran Vučković 10:58 16.05.2010

Fever pitch

Naši klerofašističko-boljševički umovi nisu u stanju da proizvedu nikakvu plemenitu misao već samo surevnjivost i zlo, niti su naša primitivna srca sposobna za bilo kakvu uzvišenu emociju već samo za mržnju.

Meni to više izgleda kao malo neobičan hobi između tortelina. Društvena zabava, kao navijanje za fudbalske klubove, samo bolje apsorbuje i čovek ima jači osećaj misije (što se, čini mi se, vidi i ovde na ovom blogu, bez obzira na klupske boje).

Možda će neko napisati neku "Stadionsku groznicu" i o tome. Samo što će verovatno žanr biti nacionalna tragedija.
ana_radmilovic ana_radmilovic 11:29 16.05.2010

Re: Fever pitch

Goran Vučković
Samo što će verovatno žanr biti nacionalna tragedija.

ne, ne. uvek je tragi komedija.
Goran Vučković Goran Vučković 11:44 16.05.2010

Always Look On The Bright Side of Life

ne, ne. uvek je tragi komedija.

Recept za mentalno zdravlje, računam

vrabac_u_steni vrabac_u_steni 12:02 16.05.2010

logopedi

Društvena zabava, kao navijanje za fudbalske klubove


A za koji to klub Vi mislite da ja navijam, gospodine Vučkoviću? Mislite li da sam simpatizer ili možda član 1389? To bilo zabavno. Mislim, da tako mislite.

No sad ozbiljno.
Da, jeste nacionalna tragedija, jeste. To i kaže ova šaljiva pesmica:
Pa je tako kuhinja u građanskome ratu


Ja to ponekad, pola u šali a pola u zbilji, nazivam ratom između retroljotićevaca(Prva) i neoljotićevaca(Druga Srbija) (partizani i četnici su se valjda umorili i zaspali u šumi). Međutim taj "rat" troši toliko nacionalne energije da to uopšte nije smešno.
Ovde smo imali pojavljivanje ovih drugih (pogledati komentare na Anine članke na NSPM da bi ste se upoznali sa filizosofskim dubinama onih prvih) pa sam na njih o odreagoveo.

Prosto kada se pojave ljudi poput Stošića i ekipe, ja ne znam šta da uradim sem da zapevam sledeče:





Goran Vučković Goran Vučković 12:23 16.05.2010

Re: logopedi

A za koji to klub Vi mislite da ja navijam, gospodine Vučkoviću? Mislite li da sam simpatizer ili možda član 1389? To bilo zabavno. Mislim, da tako mislite.

Toliko smele zaključke baš nemam običaj da izvodim.

Više sam imao u vidu pasionirano veličanje ovih, po meni prilično skromnih, pesničkih dometa vašeg prijatelja - pa je sve dobilo malo anti-vilotićki šmek. Uklopilo se u žanr, da tako kažem.
ana_radmilovic ana_radmilovic 12:57 16.05.2010

Re: logopedi

vrabac_u_steni


Ja to ponekad, pola u šali a pola u zbilji, nazivam ratom između retroljotićevaca(Prva) i neoljotićevaca(Druga Srbija) (partizani i četnici su se valjda umorili i zaspali u šumi). ...., ja ne znam šta da uradim sem da zapevam sledeče:



zanimljivo ti ovo sa retro i neoljotićevcima :)
a pesma je odlična ilustracija (prvi put je čujem inače)
vrabac_u_steni vrabac_u_steni 13:09 16.05.2010

Re: logopedi

A ja mislio da je jasno da se po pitanju onog "fantastična" radi o namernom preterivanju. Čak sam se potrudio da se uz to nađe i prigodan smajli...

Niti on a ni ja ne smatramo da se tu radi o ne_znam_kakvim poetskim dometima. Zajebancija, nastala za pet minuta uz pivo.

Mada, istina je da mislim da na jedan (bar meni) zabavan način ilustruje školu mišljenja ovih što sebe usled svoje provincijske(stanje duha a ne geografska odrednica) pokondirenosti smatraju "zlatnim escajgom".
vrabac_u_steni vrabac_u_steni 13:13 16.05.2010

Re: logopedi

zanimljivo ti ovo sa retro i neoljotićevcima :)


e mogao bih ja to da elaboriram naširoko
al nemam sad vremena, mora da se sprema ručak.
Goran Vučković Goran Vučković 13:47 16.05.2010

Neo- i retro-evropeizam

e mogao bih ja to da elaboriram naširoko

Interesantna karikatura - evo jedna slična (možda za dlaku manje ofanzivna, čisto zbog istorijske distance), dugoprugaška paralela: neo-svetosavlje i retro-svetosavlje.

U onom dozlaboga dosadnom rondanju profesora Lompara sa dna strane (mogao je da napravi nešto koncizno za NSPM od te svoje knjige, a ne da prekopira čaršav - čini mi se da je ono moglo da se efektno svede u Brajovićevih 4000 znakova) učinio mi se krajnje interesantnim Čomski sa svojim sekularnim sveštenstvom (koji je izgleda referenca na Isaiju Berlina - ali mi je forenzika manje interesantna od dijagnostike), pa me je poseta NSPM udarila po džepu - očekujem da će do srede da mi uleti kroz prorez na vratima "On Nature and Language", u kojoj je traktat o sekularnom sveštenstvu, tako rado korišćen kao metafora od strane profesora Lompara... protiv svojih političkih protivnika.
ana_radmilovic ana_radmilovic 13:49 16.05.2010

Re: logopedi

vrabac_u_steni


e mogao bih ja to da elaboriram naširoko
al nemam sad vremena, mora da se sprema ručak.


ne sumnjam, ne kaže se olako neo i retroljotićevci. jel iz one faze kad je ljotić prolupao ili ranije, dok je mislio da je "u pamet" ? :)
ana_radmilovic ana_radmilovic 16:29 16.05.2010

Re: Neo- i retro-evropeizam

Goran Vučković
profesora Lompara...

druže vučkoviću, da nisam isprepadana raspravom ja bih se sada ovde prisetila kako sam onomad pre dve do tri godine radila in tervju sa pomenutim gospodinom (pa bih čak rekla i za "pečat" al ne smem)
onda bih napisala kako čovek jes' malo preopširam ali kako je (kuku meni opet ću se izbrukati) simpatičan i kako nije sujetan (elem, nije se uvredio što sam došla da pričam s njom o zadužbini m. crnjanskog čiji je predsednik - ne znam da li je još uvek) a ne o njegovim delima)
vludvig vludvig 20:23 16.05.2010

Re: Neo- i retro-evropeizam


Čovek je jako fin. I tradicionalan (što nije čudno jer predaje srpsku književnost romantizma).
Nisam siguran gde ga Lukovićoidi smeštaju, samo se sećam da je jednu njegovu knjigu cinično kritikovao Ivan Čolović u Peščaniku.
blogovatelj blogovatelj 21:13 16.05.2010

Re: Neo- i retro-evropeizam

Nisam siguran gde ga Lukovićoidi smeštaju


Goran Vučković Goran Vučković 22:38 16.05.2010

Tužni tradicionalizam i nevaspitanje

druže vučkoviću, da nisam isprepadana raspravom ja bih se sada ovde prisetila kako sam onomad pre dve do tri godine radila in tervju sa pomenutim gospodinom (pa bih čak rekla i za "pečat" al ne smem)

O'ma ima da te spalimo zbog toga... ili lustriramo, šta više voliš
onda bih napisala kako čovek jes' malo preopširam ali kako je (kuku meni opet ću se izbrukati) simpatičan i kako nije sujetan (elem, nije se uvredio što sam došla da pričam s njom o zadužbini m. crnjanskog čiji je predsednik - ne znam da li je još uvek) a ne o njegovim delima)

Dobro je ako nije sujetan, pošto ovaj moj bezobrazluk gore onda neće previše da ga uznemirava.

Meni je, iskreno, to prepucavanje po čaršiji, što bi Ršumović rekao "kod koga je krivlje", malo naporno, pogotovo kad se svede na priču o casus belli. Ili kad se, valjda da bi se raspravljale moralne karakteristike Latinke Perović, radi tako nešto (po meni) apsurdno kao stavljanje u istu sliku profesora Đurića i Marka Nikezića.

Sve u svemu - tradicija je ok, da se razumemo - ali ovo sa tradicijom ima mnogo manje veze nego sa traženjem krivca za debakl nacionalne politike i još jednom turom priče o "misionarskoj inteligenciji" i nekoj analizi razloga njihove "izdaje" itd. Osim ako to nije suština tradicionalizma - ideološko preganjanje sa "modernizatorima". Ali onda je to jedan prilično žalostan i prazan tradicionalizam, bar po mom mišljenju.

Ali, da budem pošten i kulturan, red je da se zahvalim i profesoru Lomparu za referencu na Čomskog, što mi je (verovatno nehotice, do duše) prošio biblioteku - a vludvigu što je skrenuo pažnju na tekst (bez obzira što nije bilo baš previše uzbudljivo štivo). Uverenja svakako nisu izgovor za nevaspitanost, pošto nevaspitanje ne govori o političkim neistomišljenicima - nego o onome ko ga pokazuje.
vludvig vludvig 00:23 17.05.2010

Re: Tužni tradicionalizam i nevaspitanje

Nema na čemu
eto, sekundarna bibliografija je bila od pomoći!
nachtmusik nachtmusik 13:22 15.05.2010

Tortelini su...

... jedna vrsta tjestenine. Kad su punjeni prsutom i jos napravljeni kako bog zapovijeda, onom ko jede moze se desiti da dodje u iskusenje da se odrekne sopstvene vjere (sram me bilo, ne napisah na ekavici, sa' ce mi kazu da nisam srpskog roda). Kad se jos doda svjeze ribani parmezan odozgo, necu ni da vam spominjem cega je sve covjek u stanju da se odrekne.



Odakle tolika poplava potencijalnih autora intervjua sa kojim nemaju nikakve veze?
A hipoteza o tortelinima i odricanju od uvjerenja je vrh. Tvrdnja ravna onima gradjanina Poceste.

Ako niste primijetili, intervju (sa kojim opet niko osim autorke i ucesnika u njemu nema nikakve veze) je vrlo periferni dio posta. Mozda je i uljez u postu. Naravno, gdje bi to proslo da se na njega ne "upecaju" sveznajuci mudraci?
Sta li je u misterioznom intervjuu? Spremate li otmicu diktafona? Pobogu, pa osim tortelina, mogao bi nedajmedragiboze da se tu nadje i neki strasno dobar tiramisu!

E sad cekam da krene nagadjanje o tome da li se iza mog nika krije neki okorjeli srbomrzac, mozda neki Bosnjak s iskustvom iz rata, mozda neki pokvareni Srbin i tako, ne moze moja masta da smisli sta sve mogu da smisle maste sveznajucih mudraca. Pa izvol'te, priprema pozor sad!


ana_radmilovic ana_radmilovic 13:32 15.05.2010

Re: Tortelini su...

nachtmusik
.

E sad cekam da krene nagadjanje o tome da li se iza mog nika krije neki okorjeli srbomrzac, mozda neki Bosnjak s iskustvom iz rata, mozda neki pokvareni Srbin i tako, ne moze moja masta da smisli sta sve mogu da smisle maste sveznajucih mudraca. Pa izvol'te, priprema pozor sad!




meni ste jako sumnjivi. prvo mi lepo kažite koje vi to stavove zastupate ako hoćete da razgovaram s vama, a ne ovako. uopšte ne razumem na čijoj ste vi sad strani?
mislim da ste nacista.
a i nik vam je sumnjiv. slušate mocarta, znate šta su totelini a ovamo branite specijalni srpski klerofašizam i mene kao njegovog promotera. pošten svet se tako ne predstavlja.
vi ste neki mefisto. predlažete prodaju duše za tiramitsu i torteline.
nachtmusik nachtmusik 13:44 15.05.2010

Re: Tortelini su...

Nemojte da ste na kraj srca. Bilo bi lijepo prodati dusu za torteline da ista nije otisla na pazar za jednu sjajnu porciju nirnberskih kobasica prosle godine. Posto je porijeklo doticnog objedovnog artikla Nirnberg, pretpostavljam da sam nacista. Strasno, je l' te?

a ovo za Mocarta... pa moja Nachtmusik i nije bas kleine (da koristim jezik kategorije u koju me strpaste). Rebus rijesite sami (a mozda vam pomogne i koji sveznajuci mudrac)
ana_radmilovic ana_radmilovic 13:49 15.05.2010

Re: Tortelini su...

naravno da je strašno, prodati dušu za neke tamo kobasice pored toliko lepe morke hrane na ovom svetu
mada, ja sam gora. ja za neko tamo testo
disgusting

p.s. sad ste mi još sumnjiviji - evo vašeg malera (priznajem da se ne razumem u tu vašu muziku, ja slušam smao pravoslavna pojanja - koja su uzgred divna ali ja to iz ideoloških razloga pa mi i nije važno kakva su)

nachtmusik nachtmusik 14:28 15.05.2010

Re: Tortelini su...

Mislili ste da ste potrefili, ha? Bili ste blizu, moram reci, al nije vruce, nego toplo.
Evo vam (podnosljiviji) odgovor (pa gdje ste Tennstedta nasli..kuku):



Mada, znate, sad se postavlja veliki problem za tumace na vasem blogu - moj ocigledni nacizam i jevrejsko porijeklo gos'n Malera. Sta cemo sad?

mariopan mariopan 14:41 15.05.2010

Re: Tortelini su...


E sad cekam da krene nagadjanje o tome da li se iza mog nika krije neki okorjeli srbomrzac, mozda neki Bosnjak s iskustvom iz rata, mozda neki pokvareni Srbin i tako, ne moze moja masta da smisli sta sve mogu da smisle maste sveznajucih mudraca. Pa izvol'te, priprema pozor sad!

Čim voliš torteline ,mmmmmm, znaš one sa 4 vrste sira unutra a onda preliv sa sosom (može bešamel sa nastruganim parmezanom i malo orščića) ma odrekla bih se i Države za jednu poštenu porciju -( dala vjeru za večeru) Znači mi spadamo u izdajnike roda svoga, pošto i ja volim takve torteline (a može i sa šunkom, ne biram).
ana_radmilovic ana_radmilovic 14:42 15.05.2010

Re: Tortelini su...

nachtmusik
Mislili ste da ste potrefili, ha? Bili ste blizu, moram reci, al nije vruce, nego toplo.
Evo vam (podnosljiviji) odgovor (pa gdje ste Tennstedta nasli..kuku):



Mada, znate, sad se postavlja veliki problem za tumace na vasem blogu - moj ocigledni nacizam i jevrejsko porijeklo gos'n Malera. Sta cemo sad?



mislim da ste vi jedan ordinarni provokator ili ncista za krizom identiteta.
uostalom, lepo sam rekla da slušam samo pravoslavnu muziku i u to ime:

ana_radmilovic ana_radmilovic 15:04 15.05.2010

Re: Tortelini su...

mariopan

Čim voliš torteline ,mmmmmm, znaš one sa 4 vrste sira unutra a onda preliv sa sosom (može bešamel sa nastruganim parmezanom i malo orščića) ma odrekla bih se i Države za jednu poštenu porciju -( dala vjeru za večeru) Znači mi spadamo u izdajnike roda svoga, pošto i ja volim takve torteline (a može i sa šunkom, ne biram).

mariopan, ja sad umirem od gladi! ovo je nepristojno. pljušti kiša a prva pizzeria mi je daleko jedno 300 metara.
nachtmusik nachtmusik 18:37 15.05.2010

Re: Tortelini su...

mariopan: sve se slazem

moze i burro e salvia, hehehe, sta velis da tako izdamo drzavu?
nachtmusik nachtmusik 18:49 15.05.2010

Re: Tortelini su...




mislim da ste vi jedan ordinarni provokator ili ncista za krizom identiteta.
uostalom, lepo sam rekla da slušam samo pravoslavnu muziku i u to ime:




A klerofasista? Mozda sam to sta kazete?
mariopan mariopan 00:39 16.05.2010

Re: Tortelini su...

nachtmusik
mariopan: sve se slazem

moze i burro e salvia, hehehe, sta velis da tako izdamo drzavu?

Može, evo i Ana se slaže sa nama, ima NAS već možemo i stranku da napravimo..... samo sam zakasnila da joj kažem da onih 300 metara pretrči najbržim trkom
mariopan mariopan 00:40 16.05.2010

Re: Tortelini su...

ana_radmilovic
mariopan

Čim voliš torteline ,mmmmmm, znaš one sa 4 vrste sira unutra a onda preliv sa sosom (može bešamel sa nastruganim parmezanom i malo orščića) ma odrekla bih se i Države za jednu poštenu porciju -( dala vjeru za večeru) Znači mi spadamo u izdajnike roda svoga, pošto i ja volim takve torteline (a može i sa šunkom, ne biram).

mariopan, ja sad umirem od gladi! ovo je nepristojno. pljušti kiša a prva pizzeria mi je daleko jedno 300 metara.

Izvinjavaj
nurudin nurudin 01:01 16.05.2010

Re: Tortelini su...

mariopan
ima NAS već možemo i stranku da napravimo


Могу ли, макар, да будем почасни члан?

Обећавам, нећу после да тражим никакве повластице...

Часна пионирска!
mariopan mariopan 11:32 16.05.2010

Re: Tortelini su...

nurudin
mariopan
ima NAS već možemo i stranku da napravimo


Могу ли, макар, да будем почасни члан?

Обећавам, нећу после да тражим никакве повластице...

Часна пионирска!

Baš me nasmeja Nurudine, kako da ne, pa kome bi drugom pripalo počasno mesto?
nurudin nurudin 16:04 16.05.2010

Re: Tortelini su...


mariopan
Nurudine, kako da ne, pa kome bi drugom pripalo počasno mesto?


Шта га знам, појавише се неки ретро и неољотићевци, па велим, што је сигурно да ја на време заузмем место почасног члана...Опасна су времена, док трепнеш...кад оно неко други постао "друг почасни члан"...


Хвала на указаном поверењу!
nachtmusik nachtmusik 17:13 16.05.2010

Re: Tortelini su...

nurudin

mariopan
Nurudine, kako da ne, pa kome bi drugom pripalo počasno mesto?


Шта га знам, појавише се неки ретро и неољотићевци, па велим, што је сигурно да ја на време заузмем место почасног члана...Опасна су времена, док трепнеш...кад оно неко други постао "друг почасни члан"...


Хвала на указаном поверењу!



Moze, sve se prima. Jos bolje ako smislis neki jako dobar nacin izdaje drzave. Da stane u najmanje dva-tri tanjira
nurudin nurudin 22:31 16.05.2010

Re: Tortelini su...

nachtmusik
Moze, sve se prima


Их, па нисам ја све, ја сам Нурудин, свјетло вјере...

nachtmusik
Jos bolje ako smislis neki jako dobar nacin izdaje drzave


Начин сам већ смислио, ал' о томе ћемо на оснивачкој скупштини, не бих овде, јер ми је Ана некако, и сувише клерофашистичконационалистичконеољотићевски оријентисана, па може бити белаја...



nachtmusik nachtmusik 19:34 17.05.2010

Re: Tortelini su...



Sve se slazem, Nurudine Jos samo da se dogovorimo o vremenu i mjestu osnivacke skupstine i ko je ponijeti escajg
nurudin nurudin 19:53 17.05.2010

Re: Tortelini su...

nachtmusik
ko je ponijeti escajg


Домаћица, наравно...

mariopan mariopan 21:16 19.05.2010

Re: Tortelini su...


Moze, sve se prima. Jos bolje ako smislis neki jako dobar nacin izdaje drzave. Da stane u najmanje dva-tri tanjira

Činije, bolje?
Их, па нисам ја све, ја сам Нурудин, свјетло вјере...

Ako daješ vjeru za večeru kao ja dobro došao, svjetla nam baš nedostaje, sve drugo imamo.Da, i ponesi viljušku, može i zlatnu, nema veze samo neka radi svoj posao.
Начин сам већ смислио, ал' о томе ћемо на оснивачкој скупштини, не бих овде, јер ми је Ана некако, и сувише клерофашистичконационалистичконеољотићевски оријентисана, па може бити белаја...

Hahahahahah
Ok, o tome ćemo posle večere, ne mogu na prazan stomak da odlučim kako sam ja orjentisana i kom taboru da se priklonim, za gazdaricu tek ne znam ali pitaćemo je posle večere, za sada samo o tortelinama mislim , u tu stranku se ubacujem, preko reda, ja sam ona sa kutlačom, Tetkica od Kujnu.

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana