Ljudska prava| Porodica

Online sadista

Strongman RSS / 11.06.2010. u 12:11

Neko mi je poslao video klip u kome korpulentni čovek maltretira svoju ukućanku, moguće je i majku. Koliko vidim na snimku prisutni ljudi gledaju sam čin nasilja kao pozorišnu predstavu.  Bojim se da sam čin nasilja nije izolovani incident i da se matrica nasilja ponavlja iz dana u dan. Žrtva nema gde da pobegne iz svoje kuće.

 

 

Smatram da smo mi kao društvo, blogeri, građani...  u obavezi da indetifikujemo nasilnika i utičemo da se zaštiti nemoćna žrtva.



Komentari (47)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

drmomir drmomir 12:38 11.06.2010

Stvarno

smo dno dna. Mada, kažu, uvek može da bude gore. Nekulturan smo narod, to se vidi na svakom ćošku. Siromaštvo, jad, beda i čemer.
Strongman Strongman 18:41 11.06.2010

Re: Stvarno

Ne slažem se sa bilo kakvim uopštavanjem ali ovaj video je gnusan i takvo ponašanje je ya svaku osudu.
snezana mihajlovic snezana mihajlovic 12:42 11.06.2010

...

kad ukucaš u search: šta sam jeo,
dobiješ ovo

a
imaš i remix


i tako,
tuga jedna.
stasava stasava 13:14 11.06.2010

Re: ...

Da, ovo klinci vec danima gledaju, hit je vec duze vreme, sto je zabrinjavajuce isto koliko i sadrzaj video klipa. I kad pricam sa njima niko ne spominje zenu, samo u kontekstu smesnog za ono -jaooo, jaooo. Cak je jedno vreme bilo hit pri pozdravljanju pitanje -Sta si jeo?
dragan7557 dragan7557 16:52 11.06.2010

Re: ...

stasava
Da, ovo klinci vec danima gledaju, hit je vec duze vreme, sto je zabrinjavajuce isto koliko i sadrzaj video klipa. I kad pricam sa njima niko ne spominje zenu, samo u kontekstu smesnog za ono -jaooo, jaooo. Cak je jedno vreme bilo hit pri pozdravljanju pitanje -Sta si jeo?

Konzumiranje zla, divljaštva i nasilja. I potpuno nerazumevanje istog.

cerski
Strongman Strongman 18:41 11.06.2010

Re: ...

Konzumiranje zla, divljaštva i nasilja. I potpuno nerazumevanje istog.


Baš tako
duchesse duchesse 13:07 11.06.2010

Volela bih da znam

šta se desilo sa onim mamlazom što je na onom "kvizu" na Pinku otvoreno pričao o tome kako bije ženu, a bogami i decu kad se žale što im mamu bije. Inače, ja bih tu stoku po kratkom postupku.
sesili sesili 14:08 11.06.2010

Re: Užas

Bože, napolju je 4o stepeni, a ja se naježila. Još kad sam otvorila You Tube!? Pa ko se ovim sprda. U šoku sam! Naravno da treba naći idiota i uhapsiti ga. Ako se analizira, što je teško uz ovako snažan utisak, nije stoka mršava. A ako majka prima tuđu negu, ko koga treba da neguje. Ali, nažalost, ovi što to snimaju i gledaju klipove, misle da je smešno! Ko god treba, mora da se uključi i nađe ovog napasnika na MAJKU.
mostarac mostarac 14:34 11.06.2010

Re: Užas

Bože, napolju je 4o stepeni, a ja se naježila. Još kad sam otvorila You Tube!? Pa ko se ovim sprda. U šoku sam! Naravno da treba naći idiota i uhapsiti ga. Ako se analizira, što je teško uz ovako snažan utisak, nije stoka mršava. A ako majka prima tuđu negu, ko koga treba da neguje. Ali, nažalost, ovi što to snimaju i gledaju klipove, misle da je smešno! Ko god treba, mora da se uključi i nađe ovog napasnika na MAJKU.

A ko je utvrdio da on bas napastvuje majku?
sesili sesili 15:31 11.06.2010

Re: Užas

U čemu je razlika i da je supruga?
mostarac mostarac 15:37 11.06.2010

Re: Užas

sesili
U čemu je razlika i da je supruga?

Ni u cemu, ali si ti potencirala i naglasila da je majka u pitanju.
Strongman Strongman 18:49 11.06.2010

Re: Volela bih da znam

šta se desilo sa onim mamlazom što je na onom "kvizu" na Pinku otvoreno pričao o tome kako bije ženu, a bogami i decu kad se žale što im mamu bije. Inače, ja bih tu stoku po kratkom postupku.



To za kratki postupak je preterano, ali odgovornost televizije i društva što dotični nije kažnjen za nasilje u kući postoji.
pereca011 pereca011 03:12 12.06.2010

Re: Volela bih da znam

Strongman
šta se desilo sa onim mamlazom što je na onom "kvizu" na Pinku otvoreno pričao o tome kako bije ženu, a bogami i decu kad se žale što im mamu bije. Inače, ja bih tu stoku po kratkom postupku.



To za kratki postupak je preterano, ali odgovornost televizije i društva što dotični nije kažnjen za nasilje u kući postoji.

SLAZEM SE.ti sto bi po kratkom postupku sve koji ih zivciraju,nisu mnogo drugaciji od ovih manijaka u videu.bitno je da nam licne emocije i opterecenja ne uguse civilizacijsku normu i navedu nas na pristrasnost, i gubljenje glave.

postoji zakon.i zatvor.i i on treba da se primenjuje striktno, na sve pocinioce,bez obzira o kom polu se radi(sto kod nas nije slucaj)
duchesse duchesse 09:12 14.06.2010

Re: Volela bih da znam

civilizacijsku normu

Civilizacija nije predvidjena za Srbe. U svakom drugom slučaju, slažem se.
vishnja92 vishnja92 18:07 14.06.2010

Re: Volela bih da znam

civilizacija nije predvidjena nizakoga, ona se pojavila kao - resenje, a tek posle je postala izgovor za kojesta -
npr - za sovinizam svih vrsta: srpski, hrvatski, muslimanski, semitski, antisemitski, mizogini, gastarbajterski, homofobni, urbani, ruralni...


eto nama radosti.




(mojne da mi neko citira pojam wiki sovinizma, sve znam)
max.cohen92 max.cohen92 14:41 11.06.2010

Saht je iz raja izasao...

Bumbara kod sudije,pa na na zatvorsko kazance...dugo je i lepo leto,malo na neko poljoprivredno dobro zatvorenog tipa,Padinjak npr.Ima da ga mine zelja za hranom,trajno,a Boga mi ima da pita kad se vrati fes sto bi rekle starije gospodje,sme li da pridje klopi ikad...
Generalno i iskonski mrzim komuniste,nekulturu i sve sto je olicenje Seste licke i ostalih koji su osvojili gradjansku Srbiju proleca 45-te.Posledice se i dalje osecaju,90-te su samo dodatno ubile sve humano i gradjansko,hijerarhijsko u Srbima.Na zalost geneza propasti ovog naroda je duga,bolna i jos uvek traje.Ova kreatura od primata je samo proizvod toga,turbo apetit,aspiracije,turbo nekultura i nebriga za bilo sta i koga oko njega.Na zalost realna slika Srbije 21. veka.Udzerica,jevtino okruzenje,beznadje i dezorijentisanost u zivotu,vrednostima,uopste u bitisanju...
Ko je kriv?...svi mi.Ljudi su se zatvorili u sebe,ne vide i ne cuju tudju nesrecu,nemaju vremena,paznje i materijalnog(duhovno je davno pobeglo sa Balkana)ni za sebe i ovo je samo proizvod toga.Da mu je neko odvalio onu tepsiju o neandertalsku lobanju,makar i u sali,ne bi mu palo na pamet da ikada vise to uradi.Ali precutno odobravanje i stav mene se to ne tice Srbe je i doveo gde jesu,blizu one jabuke pod koju ce svi stati jednog dana.
Jezivo,strasno,bedno,ljigavo,bolesno i srceparajuce...ne osecam se besno,iznervirano,vec hladno sa pulsom 44 i vrlo rado bih mu saht olupao o lobanju,jer ovakvi razumeju samo kad ih zaboli prvo po glavi,a onda da ima srece i pravosudja i po dzepu.Debelo.Pa da vidis sto ce da pita sta je jeo ikad vise...
mostarac mostarac 15:39 11.06.2010

Re: Saht je iz raja izasao...

Generalno i iskonski mrzim komuniste,nekulturu i sve sto je olicenje Seste licke i ostalih koji su osvojili gradjansku Srbiju proleca 45-te.

Da, ovaj je bas pljunuti Licanin.
i vrlo rado bih mu saht olupao o lobanju,j

I koja je razlika izmedju tebe i njega?
dj dj 17:29 11.06.2010

Re: Saht je iz raja izasao...

Generalno i iskonski mrzim komuniste,nekulturu i sve sto je olicenje Seste licke i ostalih koji su osvojili gradjansku Srbiju proleca 45-te


osvojili oba ona gradjanina? shvatam da te ovo potreslo, ali saberi se, citaju ovo ljudi
max.cohen92 max.cohen92 19:28 11.06.2010

Re: Saht je iz raja izasao...

Savrseno pribran i pri cistoj svesti.Sloboda izrazavanja i misljenja na delu.Imam svoje razloge da volim i mrzim,pomenute i mrzim i prezirem.I ostacu dosledan tome.Na zalost u pravu si,osvojili su oba ona gradjanina...
max.cohen92 max.cohen92 19:46 11.06.2010

Re: Saht je iz raja izasao...

mostarac
Generalno i iskonski mrzim komuniste,nekulturu i sve sto je olicenje Seste licke i ostalih koji su osvojili gradjansku Srbiju proleca 45-te.

Da, ovaj je bas pljunuti Licanin

Mozda nije genuine,ali su mu vokabular i bahatost definitivno slicni repertoaru zasluznih drugova oslobodilaca iz pomenute seste.Dovoljno za paralelu.

i vrlo rado bih mu saht olupao o lobanju,j

I koja je razlika izmedju tebe i njega?
...jedno 60kg,sto ce reci ja imam malo vise kila nego ona jadna zena,pa izvuci zakljucak.U nabrajanju svih ostalih razlika bih bio isuvise subjektivan,je li?Jednostavno da bi nekom ovakvom stvoru nesto objasnio moras da govoris njegovim jezikom.



inco inco 07:28 13.06.2010

Re: Saht je iz raja izasao...

max.cohen92
Generalno i iskonski mrzim komuniste,nekulturu i sve sto je olicenje Seste licke i ostalih koji su osvojili gradjansku Srbiju proleca 45-te.


Kakvu Srbiju? Je l' onu Srbiju koja je pohvaljena od strane Berlina zbog prve judenfrei prestonice u Evropi? Ili onu u kojoj je Gestapo morao, mesec dana nakon otvaranja svoje kancelarije, da lepi proglase moleci `gradjansku Srbiju` da vise ne prijavljuje svoje komsije jer nemaju dovoljno resursa da sve procesuiraju? Ili ona u kojoj je gradjanin Nedic ispao heroj kada je streljanja spasio stotinak Srba, gradjana, poturajuci nekoliko stotina Roma? Ili ona gradjanska Srbija sto je smatrala da pezorativno oslovljene Licane treba pobiti da nam ne kaljaju genetski ciste teritorije? Evo bas sad traze grob jednog od tih gradjana... Ili su mozda gradjanstvo bile sve one pokondirene tikve sto su po ugledu na Madjarice i Nemice iz Vojvodine namerno mesale glasove Đ i Dž, i Ć i Č, cule valjda da tako treba `gradzanska gospodza` da govori. Ili... ma da ne idemo u dublju proslost, eto kako je `gradjanska Srbija` izgledala pre nego sto su dosli zli i strasni komunisti iz Korduna i Like, i onako divlji oterali pitome...

Kakvo nam je tad gradjanstvo bilo, treba da budemo zahvalni do neba sto smo se zaustavili na blazoj varijanti komunizma. Moglo je to mnogo dublje i krvavije da se zavrsi. Sto se mene tice, bolje i 100 hiljada 'brdjana' nego jedan 'gradjanin' iz tog vremena - ovi prvi mozda jesu bili nepismeni i ruralnih pogleda na svet al' bar nisu bili zadojeni mrznjom i sebe smatrali samoumisljenim velicinama. Te prve covek moze da obrazuje, moze da im prosiri vidike, moze nekako da ih, kako se popularno kaze, asimiluje. Za one druge nije bilo pomoci, to je vec bilo nepovratno mentalno degenerisano, a od kvaliteta im je bilo ostalo samo to sto su mogli da se nazivaju `gradjanima`.

max.cohen92
Posledice se i dalje osecaju,90-te su samo dodatno ubile sve humano i gradjansko,hijerarhijsko u Srbima.


Podseti me, u kom su ono selu bacali cvece na tenkove 90-ih? I nemoj, molim te, da se vadis na to da su Beograd okupirali Licani... Dalje, u kom su to velikom gradu prvi put potukli Slobiste na izborima (hint: vecinu gradjana tog grada vrli `gradzani` smatraju seljacima uglavnom zbog akcenta).

max.cohen92
Ali precutno odobravanje i stav mene se to ne tice Srbe je i doveo gde jesu,blizu one jabuke pod koju ce svi stati jednog dana.


Upravo si, nenamerno, savrseno opisao tzv. gradjansku Srbiju pre 1945-e.

max.cohen92
... vec hladno sa pulsom 44 i vrlo rado bih mu saht olupao o lobanju


Rugala se serpa loncu.

P.S. Nekad je bar samoumisljene gradjane krasila pismenost ako nista drugo. Hint: Razmak se stavlja iza svih znakova interpunkcije kada se isti koriste van skracenica.
skener92 skener92 00:31 15.06.2010

Re: Saht je iz raja izasao...

@ inco

auuuuuuuuu, koliko mrznje!
docsumann docsumann 17:35 11.06.2010

komentari na You Tube

povodom ovog klipa su većinom izrazito negativni , što je, po meni, mnogo pozitivnije od sadržaja samog snimka...
Strongman Strongman 18:40 11.06.2010

Re: komentari na You Tube

Youtube komuna je daleko bezosećajnija od ovog bloga i pljuvački nastrojena. Tako da veliki broj ogorčenih komentara ima svakako pozitivan prizvuk.
docsumann docsumann 00:22 12.06.2010

Re: komentari na You Tube

Tako da veliki broj ogorčenih komentara ima svakako pozitivan prizvuk.

tako sam i ja shvatio
shomodji shomodji 18:36 11.06.2010

Youtube

YouTube-Broadcast yourself! Tuzno...
Strongman Strongman 18:38 11.06.2010

Re: Youtube

sasvim
senka123 senka123 20:07 11.06.2010

Online sadista

Uspela sam da odgledam 32 sekunde. Strašno! Pitam se ko je imao srca da ovo snima, a tek da postavi na YouTube!? Nesreca jedna velika! Pitam se sta mi radimo?
U Smederevskoj Palanci postoji SOS telefon za žene i decu koja trpe nasilje u porodici, ja sam iz ove varoši i volontiram dve godine kao konsultantkinja na telefonu, opštinska uprava nas ne zarezuje bas mnogo, sa policijom nemamo baš sjajnu saradnju, u varosi gledaju na nas kao na lude feminiskinje koje nemaju pametnija posla nego se mešaju u tuđe živote. Odolevamo pritiscima, nisam sigurna kojiko još možemo, nakupilo se toga dosta, a čini mi se da i državi ne trebaju organizacije koje se bave zaštitom ugroženih po onoj izreci "ako niko o tome ne priča to se i ne dešava" i tako postajemo društvo bez nasilja.
REAGUJMO !!!!!!
elfish elfish 21:49 11.06.2010

Nadležni

A da im okačimo TAMO ?
arianna arianna 22:22 11.06.2010

nasilje uvek radja nasilje

ko je ovde žrtva?

ženska osoba, koja trpi verbalno i fizičko nasilje i koja kako saznajemo prima socijalnu i tudju negu i pomoć- vrlo verovatno kao nadoknadu za brigu o "nasilniku"
ili/i
"nasilnik" koji deluje kao lice ograničenih mentalnih sposobnosti i koji na samom početku video zapisa kaže "zbog tebe ja da patim" znači da on sebe doživljava kao žrtvu nečijeg nemara,u ovom slučaju lišavanja hrane "šta sam ja jeo?" i to ponavlja više puta svestan da se sve to snima.

Priče o nasilju nikad nisu crno-bele. Kao i u većini situacija i ovu treba sagledati uvek šire i na primer u ovom slučaju videti šta je konkretan uzrok ovakvog ponašanja "nasilnika" ; jer po video zapisu ispada da je i sam žrtva, a da je nasilje koje on sprovodi u stvari njegova reakcija na nebrigu ženske osobe, prema kojoj je nasilan.


tuga, ko god da je žrtva i nasilnik a deluju da su oboje i jedno i drugo istovremeno






vishnja92 vishnja92 22:58 11.06.2010

Re: nasilje uvek radja nasilje

i - hrane je bilo samo za jedno
arianna arianna 23:10 11.06.2010

Re: nasilje uvek radja nasilje

vishnja92
i - hrane je bilo samo za jedno


tačno! ispada da su ovo dvoje nesrećnika/nasilnika u stvari žrtve siromaštva



loader loader 22:35 11.06.2010

Uzrok, posledica, kasna policija, muk..!

Kad se ovakvo nešto desi, to je posledica. Nikako nije slučaj (samo) za reakciju, već za konstataciju osnovnih postulata naših neizrečenih kolektivnih "vrednosti".

Uzrok?
Uzrok je u nedostatku kreacije, filozofije stvaranja, topline, etike... MOže prilično da se nabraja. Kad sve to zamanjka, javljaju se, masovno (a samo neki dospeju pred kamere ili pravosudne organe) ovakvi tipovi, sazdani na filozofiji snage, tj. maltretiranja slabijih, "banalnoj negativnoj ostrašćenosti", "razlici u pruioritetu polova"... Višegodišnje (pa i višedecenijske) navike, opšteprihvaćene, daju rezultate.

Ovaj mučenik, i još veći mučenik njegovi bližnji, jesu samo posledica jedne kolektivne, izopačene filozofije življenja: jednom se živi jednom se mre, ma snađi se, pusti ljubav vidi od čega se živi, ko još od škole ima koristi, uzmi dok možeš, ... Ima da se nabraja i nabraja. Kad se uz taj često i neizrečen, a podrazumevan princip življenja provede, u kolektivitetu, toliko godina, naravno da se registruju nasilje u porodici, destrukcija u muzici, bezidejnost među decom, sabičnost i tupost među roditeljima.

blazha2000 blazha2000 22:48 11.06.2010

pfffff

Fokking pis of shajt!!!
Posalji ga kod mene kuci da mu objasnim ja sta je jeo....Pojeo bi i svoj dzemper masni...da ne psujem...nije kulturno..
mostarac mostarac 22:53 11.06.2010

Re: pfffff

A sta je shajt?
arianna arianna 23:01 11.06.2010

Re: pfffff

blazha2000

Posalji ga kod mene kuci da mu objasnim ja sta je jeo...



možda ne može da shvati šta je jeo i pored objašnjenja.


blazha2000
Pojeo bi i svoj dzemper masni...da ne psujem...nije kulturno..


kako bi ga naterao? zar to ponovo ne bi bilo nasilje samo u zamenjenim ulogama? zar ne bi sebe video kao nasilnika?

možda samo i on objašnjava da nije jeo

Unfuckable Unfuckable 23:06 11.06.2010

Re: pfffff

A sta je shajt?

tako u Železniku kažu "šejt"
vishnja92 vishnja92 23:19 11.06.2010

Re: pfffff

možda samo i on objašnjava da nije jeo



bingo

a nasilnik je ovo u cemu zivimo,
i svako ko u gradskom prevozu okrece glavu,a kad stigne na posao gleda na jutjubu one s kojima je tog jutra putovao pa se sazivljava - taj radi skroz isto takvo nasilje.

hajde da ukinemo ovaj deo saosecanja, bice korisnije i lakse.
pls
milisav68 milisav68 23:32 11.06.2010

Re: pfffff

hajde da ukinemo ovaj deo saosecanja, bice korisnije i lakse.
pls

Nije tu saosećanje u pitanju, nego je poenta što državni službenici ne rade svoj posao kako treba ili ga uopšte ne rade....
Na primer...
arianna arianna 23:36 11.06.2010

Re: pfffff

vishnja92
nasilnik je ovo u cemu zivimo,


poznato po knjigama kao strukturalno nasilje tj. neodgovarajuća ili nepostojeća akcija društva
blazha2000 blazha2000 07:07 12.06.2010

Re: pfffff

blazha2000
Pojeo bi i svoj dzemper masni...da ne psujem...nije kulturno..


kako bi ga naterao? zar to ponovo ne bi bilo nasilje samo u zamenjenim ulogama? zar ne bi sebe video kao nasilnika?




Ne vidim sebe u ulozi nasilnika u ovom slucaju jer bi smo bili ravnopravni,a ovako on vrsi nasilje nad slabijom od sebe.Mislim da bi u tom slucaju to bilo remecenje javnog reda i mira ,a ne nasilnistvo...mada ni to nije u redu,ali bi dobro razmislio da li bi se ponovo tako ponasao
Filip Mladenović Filip Mladenović 23:58 11.06.2010

ZLOBA, ZLO, ZLOČIN!

Zlo, koje je počelo da se valja Srbijom od 1987. godine, sada je u metastazama. Slučaj u selu Jabuka, kao i ovaj video zapis, potvrdjuju tužan zaključak da zlo uvek ima više mašte od dobra.

Ispovest ranjenog mafijaša i plaćenog ubice Sretka Kalinića zvanog Zver još je monstruoznija:

"Počinio sam 20 ubistava u Srbiji, Holandiji, Španiji, jedno i u Hrvatskoj. Ne žalim ni za kim od njih, jer su to zaslužili. Bili su budale!" - rekao je Kalinić, a potom dao istražiteljima i svoju ponudu.

Kalinić je priznao da je ubijao metkom, postavljao eksploziv, rezao i tranžirao žrtve, gurao ih u flajšmašine i spaljivao... Priznao je da se tokom rata jedno vreme kao maloletnik borio u redovima tzv. Knindži, kojima je komandovao Kapetan Dragan.

dexter92 dexter92 00:51 12.06.2010

Dajjj

Ocigledno je da je rec o ljudima kojima je dogorelo do nokata.
Tu prestaju sva pravila ljudskosti, radi se o goloj egzistenciji.
Kapiram da je Srbija puna ovakvih slucajeva.
pointofview_gun pointofview_gun 20:35 13.06.2010

Re: Dajjj

dexter92
Ocigledno je da je rec o ljudima kojima je dogorelo do nokata.
Tu prestaju sva pravila ljudskosti, radi se o goloj egzistenciji.
Kapiram da je Srbija puna ovakvih slucajeva.



Kapiram" da bi prosenjem od vrata do vrata dobio nesto za jelo a da ne pominjem javne kuhinje ili na pr. da se u unutrasnjosti prihvati nekog posla u poljoprivredi. Ne postoji opravdanje za nasilje, narocito kod neko sve to snimi i okaci na youtube.
mariopan mariopan 21:32 13.06.2010

Re: Dajjj

Ja ovo ne mogu ni da gledam.
A neko je snimao, gledao...i nije ništa učinio da to nasilje spreči.
To se zove saučesnik u nasilju ili ja grešim?
Isti je kao ovaj sadista, on je imao svoje uživanje i još ga ima ako ovo visi na jutubu.
Da li je to dozvoljeno kačiti ili svaki manijak može da svoje podvige reklamira na jutubu? Za opšte uživanje sličnih ili potencijalnih sadista?

Strongman Strongman 22:40 13.06.2010

Re: Dajjj

A neko je snimao, gledao...i nije ništa učinio da to nasilje spreči.
To se zove saučesnik u nasilju ili ja grešim?


Mislim da si u pravu
Strongman Strongman 22:40 13.06.2010

Re: Dajjj

A neko je snimao, gledao...i nije ništa učinio da to nasilje spreči.
To se zove saučesnik u nasilju ili ja grešim?


Mislim da si u pravu

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana