Politika

Crna Gora može biti uzor Srbiji

Drago Kovacevic RSS / 09.11.2010. u 20:41

majstor
majstor
Sjajan uspeh Crne Gore i prvenstveno, njenog neprikosnovenog političkog lidera, Mila Đukanovića. Danas je Evropska Komisija donela odluku o prihvatanju crnogorske kandidature za EU.

Od kada je ostvarila samostalnost, Crna Gora ekspresno ide ka EU. Nije mi poznato da je neka tranzicijska zemlja išla brže. Samo četiri godine je trebalo da se od studije izvodljivosti stigne do kandidature i početka pregovora.

Da je ostala sa Srbijom,  put Crne Gore bi bio isto ono političko batrganje koje gledamo u svojoj zemlji.

U čemu je to Crna Gora bila zrelija od Srbije, i u čemu je njena politička elita napravila odlučujući iskorak?

Prelomljeno je 1997. godine kad je Milo Đukanović video da ga zajednički nastup sa Srbijom ne vodi nigde, i odlučio da politici Slobodana Miloševića kaže - "adio". Nije bilo lako izaći iz tog "zagrljaja", ali je njemu uspelo. Pobedom na predsedničkim izborima te godine, on je trasirao novi crnogorski put. Trebalo mu je skoro 9 godina da izbori nezavisnost, a izborio ju je na veličanstven način, pristajući da igra u trci gde je protivnička strana imala prednost od petinu staze.

Potom je jasno i glasno kazao šta hoće i koja je to njegova vizija Crne Gore. Bez femkanja i okolišavanja. Put je bio jasan. Ulazak u NATO i EU. Razvoj regionalne saradnje, uspostava najboljih odnosa sa susedima, usvajanje evropskih vrednosti i promena državne i društvene strukture unutar zemlje.

Rezultati su verifikovani od etape do etape koju je Crna Gora prolazila. Pri tome nije mario za neprekidnu negativnu kampanju iz Srbije, za "objede" i "podmetanja" kojih je bilo na hrpe. 

I evo, od danas već može početi pregovore za članstvo. Ima kvalifikovanu ekipu, administrativne kapacitete, institucije, sve što mu je neophodno. Nije mu smetao tužilac iz Barija za koga je navijalo tri četvrtine javnog mnenja u Srbiji. Nisu mu smetali ni politički favoriti Srbije u Crnoj Gori, - "Medo" i bratija.Kao tajfun je prešišao te prepreke.

I neka se danas, ako do sada nije bila u stanju, vlast u Srbiji ako stvarno želi integracije u EU i napredak, ugleda na crnogorsku vlast i Mila Đukanovića.

Za početak, najvjerodostojnija potvrda takvog ugledanja bila bi odluka da se kosovski Srbi pozovu da izađu na tamošnje izbore.Potom da se zatraži članstvo u NATO savezu. Te dve stvari bi meni bile dovoljne da poverujem u proevropsku orjentaciju. Onda bih mogao poverovati da će biti i reformi pravosuđa, borbe protiv korupcije, demontaže monopola i sve ono što je Srbiji neophodno. Ne zbog drugih, nego zbog sebe..

Bila bi to konačna pobeda nad politikom devdesetih, a onda i lagan iskorak ka modernizaciji. Samo te dve izgovorene rečenice. Ali da budu izgovorene zajedno, u jednom bloku.

I da...još jednom iskrene čestitke Crnoj Gori, njenim građanima i najtalentovanijem balkanskom lideru...majstoru Milu Đukanoviću..

Atačmenti



Komentari (256)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

uros_vozdovac uros_vozdovac 22:26 09.11.2010

Re: Greska

Drago Kovacevic
Sepulturero
А да и не говоримо о томе да чак ни Хрватска неће у догледно време да буде примљена. Ако икада.

A što ne bi bila primljena...
Misliš da za džaba hapse ministre, potpredsednike vlade, direktore javnih preduzeća, vlasnice omiljene PR agencije, stranačke blagajnike, šefove carine..
Možeš li u Srbiji zamisliti tu situaciju..


Ne mogu, nismo mi takvi da se vere i običaja odreknemo...
Drago Kovacevic Drago Kovacevic 22:29 09.11.2010

Re: Greska

Ne mogu, nismo mi takvi da se vere i običaja odreknemo...

Samo u običaje ne diraj..
chole10 chole10 22:30 09.11.2010

Re: Greska

Potpuno se slazem stobom u vezi diplomatskostrateskih i politickih sposobnosti Djukanovica.On je odlican djak strare "politicke skole". Kada to kazem zaista mislim sve pozitivno, jer ti matori su stvarno znali i umeli da obaberu i skoluju politicke "kadrove". Ovi nasi su 80% druga ili treca generacija Suvarovog skolstva. Cist kadrovski, edukativni i mentalni promasaj.

Ono sto bih ti zamerio je izjava
Možeš li u Srbiji zamisliti tu situaciju..

Srbija nema nista stim. Sva bagra i sljam je u Beogradu. Srbija se uzda u regionalizaciju. Kosovo je otislo, Vojvodini svsnulo, jos se mi sumadinci moramo osloboditi "dahija" iz Beograda.

Sto se tice Crne Gore, sta se desava sa zahtevom za referedum Albanaca iz alijanse za "prirodnu Albaniju", koja se aktuelizuje pozitivnim informacijama iz EU?
Jos nije kraj filma. Radnja je u punom zamahu.

Citav scenario je objavila 1984 god. supruga Kralja Zogua , koji zivi u izgnanstvu u Australiji. Izjavu je preneo nedeljnik bivse Jug. Tada sam imao 24 god.. Ko je tada u sve to mogao verovati.

Neke "velike cike" su producenti, reziseri, aranzeri i snimatelji ovog filma.

Milo ima ulogu mule koja rice, dok je "zapaljena" Neretva nosi u filmi "Bitka za ranjenike".

To je moje vidjenje citave situacije.
Pozdrav


jaksa scekic jaksa scekic 22:42 09.11.2010

Re: Greska

Drago Kovacevic
da je CG ipak skoro na zacelju tabele kandidata, bez obzira na Srbiju i njene probleme.

Na začelju...gde su onda Srbija, Makedonija, BIH, Albanija...o Kosovu neću da pričam..
Od zemalja bivše Jugoslavije, samo su Slovenija i Hrvatska ispred Crne Gore...I to Hrvatska je formalno u istom statusu kao Crna Gora dok ne zatvori preostala poglavlja.
Crna Gora je za 4 godine prešla put koji je Hrvatska prelazila 15 godina...pa ti vidi...


Gresis Drago, Hrvatska i CG trenutno NISU nikako u istom statusu.

Evo zasto:

1. EU komisija je PREPORUCILA Savetu ministara da prihvati CG kandidaturu.
2. U decembru ce savet ministara to da prihvati, zvanicno CG postaje kandidat, ali Savet ministara onda kaze komisiji:"Draga komisijo, vi sad kontrolisite ove uslove, pa kad CG to ispuni (znaci savet ministara odluci konsensusom) utvrdjuje se datum pregovora.
Hr je odavno presla tu fazu, cini mi se negde 2005 godine, kad su poceli pregovori o poglavljima a ima ih 35.
Sr je na pocetku, nas zahtev je tek prosledjen Komisiji i mi cekamo ocenu komisije, koju je CG dobila. Srbija sad prvo ima da popuni upitnik, pa tek onda komisija ocenjuje.
Kao sto znas, koliko dugo je vec Makedonija kandidat i nikako da krenu pregovori.
Ovim uopste ne zelim da minimiziram uspeh CG, ali ima dosta zbrke u nasim medijima sta se danas zbilo, ni meni nije bilo jasno dok mi nisu objasnili kompetentni ljudi.
Ali, jos jednom CG je otislja dalje od Srbije i to je fakat. Ali ja bih realno ovo nazvao uslovnom kandidaturom, koju danas npr Albanija nije dobila
sentinel26 sentinel26 23:42 09.11.2010

Re: Greska

chole10
Sto se tice Crne Gore, sta se desava sa zahtevom za referedum Albanaca iz alijanse za "prirodnu Albaniju", koja se aktuelizuje pozitivnim informacijama iz EU?
Jos nije kraj filma. Radnja je u punom zamahu.


Taj referendum možeš da objesič mačku o rep ako i njega budeš mogao da uhvatiš.

Sličan referendum nije moguć ni u Albaniji (članici NATO ) a još manje u Crnoj Gori.

Predizborna retorika vodje nove političke partije, pravoslavnog vjernika Koče Danaja je iz iste propale kuhinje u kojoj su proizvedeni ključevi od Skadra, pa će i Kočo zajedno sa nalazačem ključeva završiti na smetlištu istorije.

Nego bi bolje bilo da pogledaš zašto se to seme zla primilo samo u Preševskoj dolini i više nigdje.

Iz EU nijesu do sada i neće nikada stići "pozitivne" informacije o toj gluposti...
Ima EU pametnija posla...
Srbija do Tokija, Albanija do Milvokija... Ovdje ide citat omiljene uzrečice S.M.

sentinel26 sentinel26 23:52 09.11.2010

Re: Greska

jaksa scekic
Ovim uopste ne zelim da minimiziram uspeh CG, ali ima dosta zbrke u nasim medijima sta se danas zbilo, ni meni nije bilo jasno dok mi nisu objasnili kompetentni ljudi.
Ali, jos jednom CG je otislja dalje od Srbije i to je fakat. Ali ja bih realno ovo nazvao uslovnom kandidaturom, koju danas npr Albanija nije dobila


Kompetentni ljudi (koji nijesu pod kontrolom srpske vlasti ) su uspjeli da pročitaju da je Srbija dobila broj primjedaba samo za oblast pravosudja koliko Crna Gora za sve oblasti pregovaranja...

Ako ta činjenica ništa ne kazuje onda ništa...

Ni Island nije odmah sa kandidaturom dobio potvrdu i datum početka pregovora...

Otkuda zbrka u srpskim medijima..? To je nemoguće... BIA i DS čvrsto drže dizgine u svojim rukama...

dali76 dali76 02:14 10.11.2010

Re: Greska

Gospodine Kovacevicu vasem cudjenju sto je CG presla put od cetiri godine za koji je Hrvatska potrosila 15 , odista se nacuditi ne mogu.
Da li vam je poznato kad se radi komparativna politika zemalja da se u ogromnom broju slucajeva zemlje ispod million stanovnika ne uvrstaju u komparativne analize ?
One se tretiraju posebno .Koriste se druge variables, drugaciji indexi I sl da ne gnjavim
Mozete li bar da naslutite razlog?


docsumann docsumann 08:25 10.11.2010

Re: Greska

A što ne bi bila primljena...
Misliš da za džaba hapse ministre, potpredsednike vlade, direktore javnih preduzeća, vlasnice omiljene PR agencije, stranačke blagajnike, šefove carine..
Možeš li u Srbiji zamisliti tu situaciju..


A u CG ?
milosss92 milosss92 06:05 11.11.2010

Re: Greska

docsumann
A što ne bi bila primljena...
Misliš da za džaba hapse ministre, potpredsednike vlade, direktore javnih preduzeća, vlasnice omiljene PR agencije, stranačke blagajnike, šefove carine..
Možeš li u Srbiji zamisliti tu situaciju..

A u CG ?

Ne brini, kad pobedi tvoja lista cetnickog vojvode Mandica zavesce red i zakon kakvog nema u EU.
docsumann docsumann 15:51 11.11.2010

Re: Greska

milosss92

Ne brini, kad pobedi tvoja lista cetnickog vojvode Mandica zavesce red i zakon kakvog nema u EU.


Jbt, koji si ti šešelj.

Šta ti pa ovo znači ???

Zoveš me u svoje blatnjavo dvorište da se igramo pljuvanja i prozivanja !?

Neka, hvala. Zabavljaj se sam.
milosss92 milosss92 00:37 12.11.2010

Re: Greska

docsumann
milosss92
Ne brini, kad pobedi tvoja lista cetnickog vojvode Mandica zavesce red i zakon kakvog nema u EU.

Jbt, koji si ti šešelj.
Šta ti pa ovo znači ???
Zoveš me u svoje blatnjavo dvorište da se igramo pljuvanja i prozivanja !?
Neka, hvala. Zabavljaj se sam.

Pa ti si ovde za Seseljevog cetnickog vojvodu:

"Bolja Crna Gora" počela kampanju
Predsednici Socijalističke narodne partija (SNP) Srđan Milić, NOVE Andrija Mandić i Pokreta za promjene (PzP) Nebojša Medojević objavili su na centralnom trgu u Podgorici početak kampanje koalicije ''Bolja Crna Gora'' [1]

Andrija Mandić proglašen je za četničkog vojvodu "srpskih zemalja" [2]

Medojević pisao kolumne za Legijine novine [3]
Goran Vučković Goran Vučković 00:48 12.11.2010

Re: Greska

Pa ti si ovde za Seseljevog cetnickog vojvodu.

Ti si načisto prolupao, majke mi.
milosss92 milosss92 02:14 12.11.2010

Re: Greska

Goran Vučković
Pa ti si ovde za Seseljevog cetnickog vojvodu.

Ti si načisto prolupao, majke mi.

Nemoj da se kunes u majku ako ti je ziva.

Zato sto ovo tvoje pracenje moje malenkosti po blogu ima veze sa tvojom sujetom, a ne mojim lupanjem.
montenigers montenigers 21:23 09.11.2010

Privatna prćija

Dodjem ja uzmem 40 mil.Jer mi je banka malo propala (debilan sam inače ,i zadrigao)
Kazem da sam vratio 39 meleona (ako pitas kako bices ubijen) 11 meleona ,igram malo ping ponga sa drzavom stim sto 12 put drzava uplati opet meni
Opet sam debilan (zadrigao) nemogu da se iscupam ,pa uvozim malo kaokaina 2,5 tone pa mi onaj Pivljanin ,... sjebe kombinaciju ...
200 eura kosta magarac ,30 eura Licna Kaarta
glasace svako, ko hoce osim onoga ko glasa protiv mene (250 hiljada drzavljana CG)
Plate su 300 eu ,racun za struju 200 .
pisao bih ti do ujutru
nego znam da ce te obrisati


Drago Kovacevic Drago Kovacevic 21:29 09.11.2010

Re: Privatna prćija

montenigers
Dodjem ja uzmem 40 mil.Jer mi je banka malo propala (debilan sam inače ,i zadrigao)
Kazem da sam vratio 39 meleona (ako pitas kako bices ubijen) 11 meleona ,igram malo ping ponga sa drzavom stim sto 12 put drzava uplati opet meni
Opet sam debilan (zadrigao) nemogu da se iscupam ,pa uvozim malo kaokaina 2,5 tone pa mi onaj Pivljanin ,... sjebe kombinaciju ...
200 eura kosta magarac ,30 eura Licna Kaarta
glasace svako, ko hoce osim onoga ko glasa protiv mene (250 hiljada drzavljana CG)
Plate su 300 eu ,racun za struju 200 .
pisao bih ti do ujutru
nego znam da ce te obrisati



O čemu ti...da nije Milo potkupio i Evropsku Komisiju..
A kolko vidim za te kokainske pare su se kupovale firme po Srbiji..i ne vidim da Pivljanin apsi one koji su firme prodavali...
Da ne bješe Amerike, bilo bi bogumi puno više od 2,5 milijarde...
Exitus Letalis Exitus Letalis 21:54 09.11.2010

Re: Privatna prćija

pa, slušaj drago, dobro si prošao, kako sam se nadala.
ovde oće dobar deo da crkne kad god crna gora napravi neki dobar
potez ili bude priznat takav potez.

kiselo je grožđe!
inače.

jer do sad je milo bio lopov, švercer, neznamštasvene ... al crna
gora nekako gilja napred ...
a ovde se od luka, satelita, maxija, familije etc. ne može da živi al
milo pa milo ...

Drago Kovacevic Drago Kovacevic 21:56 09.11.2010

Re: Privatna prćija

pa, slušaj drago, dobro si prošao, kako sam se nadala.
ovde oće dobar deo da crkne kad god crna gora napravi neki dobar
potez ili bude priznat takav potez.

Ha, zato ja svaki uspjeh Crne Gore uredno pribilježim i ponudim "kiselo grožđe"...
Pozz
mariopan mariopan 22:00 09.11.2010

Re: Privatna prćija

jer do sad je milo bio lopov, švercer, neznamštasvene ... al crna
gora nekako gilja napred ...
a ovde se od luka, satelita, maxija, familije etc. ne može da živi al
milo pa milo ...

On je to i sada.
Znači kriminal, korupcija i šta sve ne..... njemu je oprošteno i tako je Crna Gora "napredovala" ?

Što nama znači da ćemo i mi brzo jer naši kradu na veliko, dakle radujem se kako ne.
Drago Kovacevic Drago Kovacevic 22:04 09.11.2010

Re: Privatna prćija

On je to i sada.
Znači kriminal, korupcija i šta sve ne..... njemu je oprošteno i tako je Crna Gora "napredovala" ?

Aha...
Jesi to čula na RTS-u.. Ne bi me čudilo da ponude takvo objašnjenje..
Aj, Maro reci, ljeba ti, što te tako žacne svaki uspjeh bratske Crne Gore...
mariopan mariopan 22:40 09.11.2010

Re: Privatna prćija

Drago Kovacevic
On je to i sada.
Znači kriminal, korupcija i šta sve ne..... njemu je oprošteno i tako je Crna Gora "napredovala" ?

Aha...
Jesi to čula na RTS-u.. Ne bi me čudilo da ponude takvo objašnjenje..
Aj, Maro reci, ljeba ti, što te tako žacne svaki uspjeh bratske Crne Gore...

Šta imam to da slušam po vestima pa to su stare vesti..
Ja lepo čestitala narodu, šta tu imam da se žacnem?
Samo o tako lepom događaju ne pišu se ovako smešni tekstovi Drago,
Exitus Letalis Exitus Letalis 23:10 09.11.2010

Re: Privatna prćija

On je to i sada.

kako ti to znaš?
iz štampe?
iz poverljivih neimenovanih izvora?
te najviše volem...

Šta imam to da slušam po vestima pa to su stare vesti..

a oklen su stare vesti?
mislim na izvor?
daj neki link negog suda il tužilaštva il nešto relevantno.
nećemo kurir ili rts, od njih sve znamo.
mariopan mariopan 23:19 09.11.2010

Re: Privatna prćija

Exitus Letalis
On je to i sada.

kako ti to znaš?
iz štampe?
iz poverljivih neimenovanih izvora?
te najviše volem...

I ja takve volem...
milisav68 milisav68 00:54 10.11.2010

Re: Privatna prćija

mariopan
I ja takve volem...

Možda reporteri bez granica.
djape_djape_djape djape_djape_djape 21:56 09.11.2010

Karleuša, Đukanović, sutra Ahmaninedžad?!

Ja sam fasciniran, ali potpuno...vrh brate!!!

Iskreno nisam siguran da li je ovo za ozbiljnu polemiku, jer mi se istovremeno smeje i plače, postoji li kraj????

A u čemu je taj Milo tako divan Drago, da je tebi i milo i drago?!

Jel možda prelaziš u CG, pa pripremaš teren?
Drago Kovacevic Drago Kovacevic 21:59 09.11.2010

Re: Karleuša, Đukanović, sutra Ahmaninedžad?!

Ja sam fasciniran, ali potpuno...vrh brate!!!

Ja mislim da si ti naježen od kiselog grožđa...Hajde da ja tebe nešto pitam..
Zašto je tako bolno priznati napredak Crne Gore od kada se osamostalila..?
sentinel26 sentinel26 22:38 09.11.2010

Re: Karleuša, Đukanović, sutra Ahmaninedžad?!

Drago Kovacevic
Ja sam fasciniran, ali potpuno...vrh brate!!!

Ja mislim da si ti naježen od kiselog grožđa...Hajde da ja tebe nešto pitam..
Zašto je tako bolno priznati napredak Crne Gore od kada se osamostalila..?


Ja ću da ti odgovorim.

Srbi su najveći demokrate i pravednici na kugli zemaljskoj sve dok se ne spomene Crna Gora, a kada se ona spomene onda prijatelju čuvaj se (ako možeš i umiješ )...

djape_djape_djape djape_djape_djape 22:38 09.11.2010

Re: Karleuša, Đukanović, sutra Ahmaninedžad?!

Pa ja ne mislim da je jedini napredak kad se neko kandiduje ili primi u EU. Niti je to samo sebi svrha.

Neosporno je da CG spolja izgleda kao država koja krupnim koracima napreduje. Ali unutrašnja slika CG nije ni malo ružičasta. Sticajem okolnosti posao kojim se bavim (a nije politika i špijunaža) mi omogoćava da putujem često kroz ex.YU i bliski nam ex.Istočni blok (Bez CCCPa). CG je duboko podeljeno društvo kojim isti taj tvoj majstor (što bi rekli Crnogorci, Šanta Panta majstor hiljadu zanata) upravlja liberalnom i demokratskom autokratijom. Zahvaljujući švercu svega što je dohvatio tokom 90tih, pranjem novaca svih mafija (ni srpska ga nije obišla) i likvidacijom svakog ko bi mu se našao na putu, stekao je ogromno lično bogatstvo. Kad je osetio da se bliži kraj Slobina režima, odlučio je da jedno od dva oka u glavi iskopa i proglasi se donom na teritoriji (Ko je čitao ili gledao sabrana dela Maria Puza sve mu je jasno), kako bi zaštitio svoje investicije...Ali da ne pišem roman o Mili.

Činjenica je da se u CG živi u strahovladi i samovolji istoga, da upravlja pomoću policije, DB i mafije (pozdravio te Brana Mićunović), da je sa svojim vojnicima, Svetom Marovićem i ekipom isparcelisao CG. Činjenica je da opozicija, usput jadna i podeljena kao i srpska u veći deo Slobina vakata, trpi teror kakav je trpila i srpska tokom devedesetih. Ubijaju se novinari, zatvaraju se nepodobni, teraju se biznismeni koji bi bili bliski opoziciji.

Ekonomska situacija je "sjajna". Razlog tome leži u turizmu, koji je generator prihoda kojim se preživljava, ostatak godine, kako vele obavešteni, sever CG provede spavajući zimskim snom, u nadi da neće proljeće ranije da grane jer onda moraju da silaze sa brda po hranu, a turista još nema. Da, do unatrag 2 godine moglo se fino zarađivati i na špekulacijama sa zemljištem u obalskoj zoni, prodavala se "đedovina" za pozamašne sume što braći Rusima, što braći "Rusima". Nije se pitalo ni kako ni otkud, a može i za keš. Od para se kupovali stanovi po mrskom hegemonističkom Beogradu, dizala se cena kvadrata na Vračaru i do 5000 EUR, rentali se stanovi, a onda pffff...izduvao se balon. Ni Atlas banka ne može da nađe kupce za svoje stanove. Sad kad je zamrlo, videlo se da je veći deo obale ipak ostao kod Milinog brace u banci. Trebalo je to brže bolje staviti u pogon, Aca se malko zaigrao pa je i gudure "malčice više" plaćao, pa sad brže bolje "green field" investicije. Projekti samo pljušte, kazina, marine, luks odmarališta...visoki turizam...a kad dođe leto onda vapaj, pomagajte braćo Srbi, mi vaše dupe najviše volimo u našoj slanoj vodi...i slično.

I mogao bi ja tako i o materinjem jeziku, i Aluminijskom kombinatu u Podgorici ,i o luci u Baru (I Mrki će za koji dan kod Drage da osvane, kao majstor-udarnik, kad nam istu luku natovari na vrat), i o ... do jutra.

Činjenica je da su ušli u NATO što im daje dugoročnu stabilnost (to je direktno povezano sa priznanjem Kosova). Činjenica je da su kandidati za EU (I Makedonija je od 2005, a mislim da je članstvo dalja i od Srbije). I to je sve.

Tvoj Majstor je poslednji ostatak Staljinizma i kulta ličnosti u Evropi, i to EU i SAD jako dobro znaju. Ali kao što je i Sloba za iste bio faktor mira i stabilnosti, tako će i tvoj Majstor, dok ne pozavršava potrebno, a onda laku noć i zbogom.

E moj Drago, tolike godine si utukao a i dalje si politikant.

Drago Kovacevic Drago Kovacevic 22:50 09.11.2010

Re: Karleuša, Đukanović, sutra Ahmaninedžad?!

Bogami te ovo zaboljelo...Vidim čaršav od teksta..I đe to sve nauči..I čemu ograda da nijesi "špijun" i da se ne baviš politikom. Ko te je za to optužio? A za Crnu Goru i Mila pišeš manirom političkog policajca visokoga ranga i male pismenosti. Nisi zaboravi pomenuti ni Maria Puza..a nisi boga mi ni to da je "poslednji staljinist u Evropi"..E, tu je i ono "da će ga otkačiti čim izvrši zadatke"...
Ma sve kao u udžbeniku...
Nego, hajde, prođi se ti mene...nađi brate kakve sagovornike voljnije na ovu temu sa tobom pričati...Imaš ih ovde prgršt..Neki su od tebe spretniji, neki manje spretni..Jedino se ne hvale "da putuju po regionu"...
Što se mene tiče, budi pozdravljen...rekao si šta si imao i ne bi bilo u redu da to sad ponavljaš više puta..
Exitus Letalis Exitus Letalis 23:20 09.11.2010

Re: Karleuša, Đukanović, sutra Ahmaninedžad?!

Tvoj Majstor je poslednji ostatak Staljinizma i kulta ličnosti u Evropi, i to EU i SAD jako dobro znaju.

si se registrovao da nam održiš lekciju.

ima nas još koji putujemo i koji boravimo u cg poduže tjekom godine.
naravno, da slika nije idealna ali je daleko od ove crne koju si opisao.

a porediti miloševića i đukanovića je čista zloba.
a još državno uređenje sa staljinizmom, pa ne znam šta da kažem ...
sem da si se registrovao da ovde mračiš ....

p.s. podsećanja radi: još smo bili scg u beogradskoj hronici ide prilog iz "naše" budve.
ne mogu da im oproste što nemaju srpsko more.
nema ga ni češka al ima zlatni prag.
da ne idemo dalje ...
LemonPie LemonPie 11:52 10.11.2010

Re: Karleuša, Đukanović, sutra Ahmaninedžad?!

si se registrovao da nam održiš lekciju


E ovo mi je super, ako se nekome ne zameri gramatika i nepismenost, onda mu se 'spocitava' datum registracije... Valjda samo vi veterani/-ke imate pravo da komentarisete... Vrlo zreo i konstruktivan nacin komunikacije!

Meni su, inace, ovakvi tekstovi i ovakvi komentari zabavno stivo, citam i smejem se i pitam se sta bi Dusko Radovic rekao danas, kad je u pred-blogovskoj eri smatrao da

Problem nisu oni koji ne vole da čitaju, već oni koji vole da pišu. Lakše je nekoga navići da čita, nego odvići da piše.
docsumann docsumann 12:10 10.11.2010

Re: Karleuša, Đukanović, sutra Ahmaninedžad?!

ima nas još koji putujemo i koji boravimo u cg poduže tjekom godine.


ima nas i koji tamo živimo.

U najkraćem, Crna Gora je država u potpunosti kontrolisana od strane malog broja ljudi povezanih sa gospodarem - bratskim, kumovskim i poslovnim vezama.
Jednom (dvjema) rječju - privatna država.

Samo bogatstvo i pozicije u društvu koje imaju ovi ljudi moraju ba "bodu oči" svakom onom ko ideološki neopterećeno gleda na cjelokupnu situaciju.

Zbog specifične veličine Crne Gore, mala džava sa nešto preko 600 000 stanovnika, ova kontrola je ostvarena u potpunosti i po širini i po dubini, institucionalno i personalno

p.s. Iskreno, mislim da je Crna Gora mogla i morala mnogo bolje i da su svi navedeni uspjesi slaba utjeha za veliku većinu stanovništva Crne Gore koje
i dalje očekuje da se ostvari ona predizborna parola DPS-a iz 1997. "DA ŽIVIMO BOLJE". Ili je to možda važilo samo za njih nekolicinu?
milisav68 milisav68 13:19 10.11.2010

Re: Karleuša, Đukanović, sutra Ahmaninedžad?!

docsumann
ima nas još koji putujemo i koji boravimo u cg poduže tjekom godine.


ima nas i koji tamo živimo.

U najkraćem, Crna Gora je država u potpunosti kontrolisana od strane malog broja ljudi povezanih sa gospodarem - bratskim, kumovskim i poslovnim vezama.
Jednom (dvjema) rječju - privatna država.

Samo bogatstvo i pozicije u društvu koje imaju ovi ljudi moraju ba "bodu oči" svakom onom ko ideološki neopterećeno gleda na cjelokupnu situaciju.

Zbog specifične veličine Crne Gore, mala džava sa nešto preko 600 000 stanovnika, ova kontrola je ostvarena u potpunosti i po širini i po dubini, institucionalno i personalno

p.s. Iskreno, mislim da je Crna Gora mogla i morala mnogo bolje i da su svi navedeni uspjesi slaba utjeha za veliku većinu stanovništva Crne Gore koji
i dalje očekuju da se ostvari ona predizborna parola DPS-a iz 1997. "DA ŽIVIMO BOLJE". Ili je to možda važilo samo za njih nekolicinu?


Koliki su režijski troškovi u CG?
Ono-struja, voda, djubre, porez, hrana, higijena u odnosu na prosečnu penziju?
docsumann docsumann 13:59 10.11.2010

Re: Karleuša, Đukanović, sutra Ahmaninedžad?!

Koliki su režijski troškovi u CG?
Ono-struja, voda, djubre, porez, hrana, higijena u odnosu na prosečnu penziju?


kačio sam u jednom predhodnom Dragovom blogu, podaci iz Avgusta
mariopan mariopan 14:19 10.11.2010

Re: Karleuša, Đukanović, sutra Ahmaninedžad?!

docsumann
Koliki su režijski troškovi u CG?
Ono-struja, voda, djubre, porez, hrana, higijena u odnosu na prosečnu penziju?


kačio sam u jednom predhodnom Dragovom blogu, podaci iz Avgusta

Znači prosečna zarada je 504 evra a minimalna potrošačka korpa je 751,27 evra?
Pa super vam je tamo? Kao i nama ovde.
Samo nek je Milo živizdrav
milisav68 milisav68 20:18 10.11.2010

Re: Karleuša, Đukanović, sutra Ahmaninedžad?!

docsumann
Koliki su režijski troškovi u CG?
Ono-struja, voda, djubre, porez, hrana, higijena u odnosu na prosečnu penziju?


kačio sam u jednom predhodnom Dragovom blogu, podaci iz Avgusta

Video sam to, nego sam mislio neki konkretan slučaj nekog komšije/rodjaka penzionera.(pošto si u CG, pa nešto iz prve ruke )
docsumann docsumann 20:24 10.11.2010

Re: Karleuša, Đukanović, sutra Ahmaninedžad?!

Video sam to, nego sam mislio neki konkretan slučaj nekog komšije/rodjaka penzionera.(pošto si u CG, pa nešto iz prve ruke )


pa kokain je "prva ruka" sigurno
milisav68 milisav68 21:07 10.11.2010

Re: Karleuša, Đukanović, sutra Ahmaninedžad?!

docsumann
Video sam to, nego sam mislio neki konkretan slučaj nekog komšije/rodjaka penzionera.(pošto si u CG, pa nešto iz prve ruke )


pa kokain je "prva ruka" sigurno


vanja.t vanja.t 22:39 09.11.2010

majstor?

zar on nije nešto više u toj hijerarhiji? i kad već otkrivaš taj detalj o svom bratu, o kojoj loži se radi?


Drago Kovacevic Drago Kovacevic 22:55 09.11.2010

Re: majstor?

vanja.t
zar on nije nešto više u toj hijerarhiji? i kad već otkrivaš taj detalj o svom bratu, o kojoj loži se radi?



Nije ono na šta aludiraš..Ja ga označavam kao političkog majstora, iako bi bilo tačnije da sam napisao "velemajstor"..
Vojislav Stojković Vojislav Stojković 23:00 09.11.2010

Re: majstor?

vanja.t vanja.t 23:17 09.11.2010

Re: majstor?

Ja ga označavam kao političkog majstora...

nije sporno da ima vrhunsku političku karijeru,
nedostaje mu još samo robija, čisto da kompletira biografiju i da na miru piše memoare,
a nije da nema razloga
dali76 dali76 03:17 10.11.2010

Re: majstor?

Cekaj g. Kovacevicu da li vi odista mislite da svako onaj ko izrazi sumnju u demokraticnost covjeka po imenu Milo djukanovic , automatski po defoltu mrzi crnu goru te mrzi svaki njen uspjeh ?
Pa sami ste napisali blog cestitki BiH radi odluke EU da istoj ukine vize. Ne sjecam se da ste , medju ostalima , cestitali “majstoru Dodigu?
Ne bih mu cestitao ni ja , ali stavljati oreol demokratije na glavu covjeka koji dve decenije mjenja fotelje ostajuci na vlasti jeste u najmanju ruku cudno , sem naravno ako ne pripadate nekom navijackom taboru .
Tabor ko tabor najmanje je bitno koje boje je vas sal za razliku od onih kojima je krivo radi CG.
U duhu tolerancije ne bi bilo lose da prestanete slati vase niestomisljenike na druge blogove ; zvuci prilicno netolerantno .
babmilos babmilos 22:40 09.11.2010

prejak je milo...

...i za balkan, a kamoli za crnu goru. to je igrač evropskog formata. svi intervjui savršeni, nastupi nadmoćni. jedino što može da bude problem crnoj gori na putu ka eu je totalna nezainteresovanost tzv. opozicije da gradi crnu goru. crnogorska opozicija je toliko imbecilna da podseća na ove naše sanu-tajkunsko-koalicione papane.
Drago Kovacevic Drago Kovacevic 22:53 09.11.2010

Re: prejak je milo...

babmilos
...i za balkan, a kamoli za crnu goru. to je igrač evropskog formata. svi intervjui savršeni, nastupi nadmoćni. jedino što može da bude problem crnoj gori na putu ka eu je totalna nezainteresovanost tzv. opozicije da gradi crnu goru. crnogorska opozicija je toliko imbecilna da podseća na ove naše sanu-tajkunsko-koalicione papane.

Vidićeš sad kad se bratija na tebe okomi...
A slažem se sa napisanim, apsolutno...
vanja.t vanja.t 23:11 09.11.2010

Re: prejak je milo...

svi intervjui savršeni, nastupi nadmoćni.



demonstracija savršenstva i nadmoći:

- Косово је бедем српског и црногорског народа које не може пасти док је нас и покољења наших потомака. Небројено пута смо рекли: Косово се мора бранити свим средствима”, Андријевица 13. јул 1990

- "Црна Гора је опстала као острво слободе када су други били поробљени, па зашто сада не би могла опстати као острво комунизма."
- "Шах сам омрзнуо од њих и њиховог подаништва шаховници и младој демократији типа калашњиков." (3. октобар 1991. "Побједа"

- "Поход на Дубровник је сврсисходан и свако супротно становиште је издајничко." (Побједа, 22. октобар 1991.)
- "...ниједан закон не смије бити сметња послу који је у интересу Црне Горе"

jaksa scekic jaksa scekic 23:21 09.11.2010

Re: prejak je milo...

vanja.t
svi intervjui savršeni, nastupi nadmoćni.



demonstracija savršenstva i nadmoći:

- Косово је бедем српског и црногорског народа које не може пасти док је нас и покољења наших потомака. Небројено пута смо рекли: Косово се мора бранити свим средствима”, Андријевица 13. јул 1990

- "Црна Гора је опстала као острво слободе када су други били поробљени, па зашто сада не би могла опстати као острво комунизма."
- "Шах сам омрзнуо од њих и њиховог подаништва шаховници и младој демократији типа калашњиков." (3. октобар 1991. "Побједа"

- "Поход на Дубровник је сврсисходан и свако супротно становиште је издајничко." (Побједа, 22. октобар 1991.)
- "...ниједан закон не смије бити сметња послу који је у интересу Црне Горе"



"Samo glup covek ne menja misljenje" copyright by Bob Dylan
vanja.t vanja.t 23:52 09.11.2010

Re: prejak je milo...

"Samo glup covek ne menja misljenje" copyright by Bob Dylan

ok, slažem se, samo sam hteo da vidim od kad su mu izjave savršene i nadmoćne.
babmilos babmilos 00:46 10.11.2010

Re: prejak je milo...

... i tako, izjava po izjava, evo crne gore kandidata za eu, a tv + telefon + 6 (šest) M(ega)B(ajta)/s(ekundi) interneta=30 evra...
Covek u belom Covek u belom 01:28 10.11.2010

Re: prejak je milo...

babmilos
... i tako, izjava po izjava, evo crne gore kandidata za eu, a tv + telefon + 6 (šest) M(ega)B(ajta)/s(ekundi) interneta=30 evra...

Je li prijatelju, jel ti ne dosadi ponekad da toliko lupas???
milosss92 milosss92 10:01 11.11.2010

Re: prejak je milo...

Covek u belom
babmilos
... i tako, izjava po izjava, evo crne gore kandidata za eu, a tv + telefon + 6 (šest) M(ega)B(ajta)/s(ekundi) interneta=30 evra...

Je li prijatelju, jel ti ne dosadi ponekad da toliko lupas???

Tragedija nije kada neko omasi bite i bajtove, vec kada omasi sustinu pa se pravi pametan.

Ti i oni koji su ti preporucili post tacno zasluzuju monopol srpskog (a sutra nemackog) Telekoma.
Covek u belom Covek u belom 16:36 11.11.2010

Re: prejak je milo...

milosss92
Ti i oni koji su ti preporucili post tacno zasluzuju monopol srpskog (a sutra nemackog) Telekoma.

Ja zivim u Svici, a tebi ostaje samo da uzivas u Srbiji koju toliko volis, a iz koje nisi sposoban da odes .
milosss92 milosss92 01:08 12.11.2010

Re: prejak je milo...

Covek u belom
milosss92
Ti i oni koji su ti preporucili post tacno zasluzuju monopol srpskog (a sutra nemackog) Telekoma.

Ja zivim u Svici

To objasnjava kako si uspeo da promasis poentu onoga sto je napisao babmilos.

('kandidat za eu, tv+telefon+6Mb/s interneta=30 evra')

Covek u belom
a tebi ostaje samo da uzivas u Srbiji koju toliko volis, a iz koje nisi sposoban da odes

Ti i svoju ili samo tudju ljubav prema Srbiji definises begom od Srbije?

Vidis tu se razlikujemo, ja mislim da Srbija treba da se menja na bolje i da je zasluzila bolje. Ti mislis da zasluzujes bolje van Srbije i da u njoj ostaju samo oni koji ne mogu da pobegnu.
docsumann docsumann 15:48 12.11.2010

Re: prejak je milo...

babmilos
...i za balkan, a kamoli za crnu goru. to je igrač evropskog formata. svi intervjui savršeni, nastupi nadmoćni.


Pa i nije baš tako. Ne znam jesi li gledao njegovo učestvovanje u emisiji Nedeljom u 2 na HRT-u? Stanković ga je baš ispreskakao, toliko, da je za sedam dana Milo "organizovao" popravni intervju na RTCG, u udarnom terminu, u kojem mu je voditeljka postavljala gotovo identična pitanja.
jaksa scekic jaksa scekic 22:55 09.11.2010

Briselska misterija

Meni nesto Brisel muti, a evo zasto.
1. Hrvatska nikako da dobije datum. Sad je Josipovic spominje 1. januar 2013, meni su nedavno savetnici doticnog pricali, bice 2011, najkasnije pocetkom 2012, navodno Hrvatska je vec u budzetu EU za tu godinu.
Za to vreme u samoj Hr raspolozenje za clanstvo je ispod 50%, SDP veli, ajd mi da zavrsimo pregovore, a da li cemo se uclaniti, videcemo.

2. Nije slucajno sto Djukanovic stalno upozorava i kritikuje i trazi sistem "zemlja po zemlja" a "ne svi djumle u EU". Ocigledno covek ima neke informacije o raznim varijantama koje su u igri u Briselu.

Videcemo, ali stvar se usloznjava

J
Drago Kovacevic Drago Kovacevic 23:02 09.11.2010

Re: Briselska misterija

Hrvatska nikako da dobije datum. Sad je Josipovic spominje 1. januar 2013, meni su nedavno savetnici doticnog pricali, bice 2011, najkasnije pocetkom 2012, navodno Hrvatska je vec u budzetu EU za tu godinu.

Da, tu Josipovićevu izjavu sam i ja "registrovao"..Oko datuma je u Hrvatskoj već neko vreme konfuzija...
Hmm..može se dogoditi da Crna Gora bude "balkanski prvak"...
Hrvatska ima problema sa zatvarnjem poglavlja 23. i verovatno je Josipovićeva izjava sa tim u vezi, odnosno ukazuje da tu treba biti ažurniji i bolji..
jaksa scekic jaksa scekic 23:14 09.11.2010

Re: Briselska misterija

Drago Kovacevic
Hrvatska nikako da dobije datum. Sad je Josipovic spominje 1. januar 2013, meni su nedavno savetnici doticnog pricali, bice 2011, najkasnije pocetkom 2012, navodno Hrvatska je vec u budzetu EU za tu godinu.

Da, tu Josipovićevu izjavu sam i ja "registrovao"..Oko datuma je u Hrvatskoj već neko vreme konfuzija...
Hmm..može se dogoditi da Crna Gora bude "balkanski prvak"...
Hrvatska ima problema sa zatvarnjem poglavlja 23. i verovatno je Josipovićeva izjava sa tim u vezi, odnosno ukazuje da tu treba biti ažurniji i bolji..


To ne znam, meni je samo reklo da ce EU sad insistirati na nezavisnom pravosudju, borbi protiv korupceije, i slobodi medija.
To ce sad za sve kandidate biti "Um al-Mar'rik" sto bi rekli Arapi, odnosno Drug Sadam ili ti u ovom slucaju "Majka svih uslova".

J
Filip Mladenović Filip Mladenović 02:06 10.11.2010

Re: Briselska misterija

Hrvatska ima problem sa Sanaderom i vrhom HDZ-a. Ako Sanadera uhapse, a krug se sve više steže, ode i vrh HDZ-a, pada i aktuelna Vlada... Uostalom, evo kako je jedan od komentatora JUTARNJEG LISTA prokomentarisao sadašnje stanje u Hrvatskoj, a ja mogu dodati da je isto i u Srbiji: "U Hrvatskoj ljudi su potpuno politicki deziluzionirani, dezorijentirani, nemotivirani za politicke promjene, razocarani. Razbijenih i slomljenih 4 i pol milijuna gradjana Hrvatske svakog jutra ustaje automatski iz navike i kao roboti provode dan u mizeriji i beznadju balkanskog okruzenja. Nigdje niceg na horizontu. Mozda 1001 noc i Seherezada? Daj dve..."
sentinel26 sentinel26 10:33 10.11.2010

Re: Briselska misterija

Drago Kovacevic
Hrvatska nikako da dobije datum. Sad je Josipovic spominje 1. januar 2013, meni su nedavno savetnici doticnog pricali, bice 2011, najkasnije pocetkom 2012, navodno Hrvatska je vec u budzetu EU za tu godinu.

Da, tu Josipovićevu izjavu sam i ja "registrovao"..Oko datuma je u Hrvatskoj već neko vreme konfuzija...
Hmm..može se dogoditi da Crna Gora bude "balkanski prvak"...
Hrvatska ima problema sa zatvarnjem poglavlja 23. i verovatno je Josipovićeva izjava sa tim u vezi, odnosno ukazuje da tu treba biti ažurniji i bolji..

Drago,
Hrvatska je okončala 26 poglavlja a ima ih još 9.
Ona može završiti sve pregovore do konca 2011. ili najkasnije do prvog kvartala 2012. i u toj 2012.godini će biti donesena odluka o prijemu a njeno formalno stupanje u članstvo može biti pomjereno za 01.januar 2013.godine.
Postoji pritisak iz EU da se ti pregovori ubrzaju.

Hrvatska ima problem sa padom raspoloženja za ulazak u EU i rezultat na referendumu (ne znam zašto su se odlučili za njega ) može biti doveden u pitanje.

Drugi problem koji se pojavio jeste stav sadašnje vlade Holandije da se obustavi prijem balkanskih država pa i Hrvatske.
Čini mi se da su brojni pritisci na Holandiju dali kontraefekat jer je EU prihvatila njen zahtjev da se poslije davanja Upitnika Srbiji sve odluke donose konsenzusom (nema više "tehničkih" pitanja ), a svoje lobističke kapacitete su potrošile i SAD.

Poruke Hrvatskoj iz EU "...ne interesuje nas Sanader", prevedene na hrvatski jezik znače - ne interesuje nas veličina ribe koju ćete prinijeti na žrtvenik nego stanje poslije toga.

Da je Hrvatska ozbiljno krenula u sredjivanje stanja pravosudja i korupcije najbolje govori preseljenje jednog krupnog "biznismena" iz Cavtata i Konavla u Beograd na Vračar.
Kada Srbija započne pregovore o pravosudju on će se seliti u Rep.Srpsku ili u Ukrajinu.

Evropa je odlično informisana o njegovoj djelatnosti i njegovim vezama sa domaćim "privrednicima" i tokovima novca i mogao bi brzo da se nadje na nečijoj potjernici.
A nijesu mu zaboravili kako je "sredio" karijeru trojice evropskih diplomata.

Činjenica da je njegova knjiga našla najbolje tržište u Srbiji govori više o njemu i Srbiji a najmanje o sadržaju knjige.
Njegovo negiranje političke pozadine Djindjićevog ubistva u trenutku kada i vrapci na grani to vide, a njegov biznis je na vrhuncu, sve kazuje...

Javna RTv kuća (servis ) Srbije nije smatrala za potrebno da obavijesti gradjane Srbije (svoje finansijere ) o davanju kandidature Crnoj Gori.
Političke stranke (izuzev LDP ) nijesu našle za shodno da pošalju čestitku da ne bi BT i AT dovodili u nezgodnu situaciju.

Sepulturero Sepulturero 13:56 10.11.2010

Re: Briselska misterija

jaksa scekic
Meni nesto Brisel muti, a evo zasto.
1. Hrvatska nikako da dobije datum. Sad je Josipovic spominje 1. januar 2013, meni su nedavno savetnici doticnog pricali, bice 2011, najkasnije pocetkom 2012, navodno Hrvatska je vec u budzetu EU za tu godinu.
Za to vreme u samoj Hr raspolozenje za clanstvo je ispod 50%, SDP veli, ajd mi da zavrsimo pregovore, a da li cemo se uclaniti, videcemo.

2. Nije slucajno sto Djukanovic stalno upozorava i kritikuje i trazi sistem "zemlja po zemlja" a "ne svi djumle u EU". Ocigledno covek ima neke informacije o raznim varijantama koje su u igri u Briselu.

Videcemo, ali stvar se usloznjava

J


Варијанта која се игра у Бриселу се зове "жвака за сељака" тј., осим евентуално Исланда, ниједна друга земља неће у догледно време, рецимо до 2020, да буде примљена у ЕУ. У међувремену се поигравају са свим потенцијалним кандидатима дајући им којекакве упитнике и услове које, чини ми се, балтичке земље и наши балкански суседи на истоку нису морали да испуњавају. То зато јер је њихов пријем био на политичкој основи.
Наравно, сада се ЕУ хватају за главу, кога смо то пустили у наше ексклузивно друштво, али касно је.
Додуше, можда и није јер се свако мало лансира идеја о неком новом ЕУ језгру које би се састојало од шест, седам, правих чланова док би остали били други разред.
Жвака се одржава јер је потребно да се Балканци држе на неком ланцу а треба и разне бирократе у Бриселу запослити.
docsumann docsumann 23:05 09.11.2010

Crna Gora

Drago Kovacevic Drago Kovacevic 23:07 09.11.2010

Re: Crna Gora

docsumann
http://www.mans.co.me/

Eto ga na...Pa nije valjda da si i ti ljut zbog kandidature...
docsumann docsumann 23:19 09.11.2010

Re: Crna Gora

Eto ga na...Pa nije valjda da si i ti ljut zbog kandidature...


naprotiv, ljut sam jer sam bio mentol ...

a možda sam to i ostao ...
gorran2 gorran2 23:26 09.11.2010

Re: Crna Gora

Radovati se, to je jedna stvar.
Preporučivati kao uzor nešto što, blago rečeno, nije savršeno - to je sasvim druga stvar.
A sasvim sasvim treća reklamirati postizanje "uspeha" "preko veze" (u fazonu, samo da se mi učlanimo "gde treba", pa će se i na naše "kraduckanje" manje oštro gledati).
Drago Kovacevic Drago Kovacevic 23:27 09.11.2010

Re: Crna Gora

naprotiv, ljut sam jer sam bio mentol ...

Nemoj tako...ili objasni zašto..
monamia monamia 23:33 09.11.2010

Re: Crna Gora

prejak je milo...
...i za balkan, a kamoli za crnu goru. to je igrač evropskog formata. svi intervjui savršeni, nastupi nadmoćni. jedino što može da bude problem crnoj gori na putu ka eu je totalna nezainteresovanost tzv. opozicije da gradi crnu goru. crnogorska opozicija je toliko imbecilna da podseća na ove naše sanu-tajkunsko-koalicione papane.




godinama ( i godinama ) pricam : kamo (lepe) srece da je milo predsednik srbije..i evo !!
najbolji je, najvestiji, najmudriji..da, da..najmudriji.
uopste ne cudi ovaj rezultat, jer djukanovic nikada nije prestao da trci..dok ovi nasi samo fingiraju akciju, tako smo se i vratili u devedesete.

docsumann docsumann 08:47 10.11.2010

Re: Crna Gora

Nemoj tako...ili objasni zašto..


Glasao sam za njega na onim "istorijskim" izborima Milo vs. Momo.


mariopan mariopan 11:33 10.11.2010

Re: Crna Gora

Drago Kovacevic
docsumann
http://www.mans.co.me/

Eto ga na...Pa nije valjda da si i ti ljut zbog kandidature...

A zašto ti svima koji ti dirnu u Mila podmećeš da su ljuti zbog kandidature Crne Gore?
Nemaš argumente pa napadaš i podmećeš ljudima ono što oni ne govore?
Milo nije Crna Gora.
Kad razdvojiš te dve stvari možda ćeš se bolje razumeti sa komentatorima što tebi očigledno nije cilj. Više ti se dopada da podmećeš ono što niko nije rekao pa da na to odgovaraš a ne na ono što ti ljudi stvarno pišu u komentarima?
Kao tvoj prijatelj Sentinel koji je onako mrziteljski odgovorio Nšarskom? Onaj biser mržnje sa sve terorističkim srpskim autobusom koji njega napada pesmama treba zaista uramiti. Da li ste vas dvojica išli u istu političku školicu? Odgovaraš na ono što podmetneš ljudima?

Ceo tekst ti je zlurado seirenje nad groznom Srbijom a ne čestitka Crnoj Gori.

Kada isti komentatori koji kritikuju pojave u Srbiji, koje su iste kao u Crnoj Gori (korupcija, kriminal, lopovluk)..dođu ovde pa kažu da to nije nestalo u Crnoj Gori ( a to bismo im od srca čestitali) i da je kriminalna vladavina nešto što nikome ne bismo poželeli a ne našoj braći...ti podmećeš mržnju prema Crnoj Gori?

Toliko naroda si proglasio mrziteljima Crne Gore samo zato što su ti darnuli u zenicu oka tvoga - MIla?
A nismo mrzitelji Srbije kada to isto kažemo za naše lopove i secikese?

Imaš li ti libelu?
Fakat je da se za Milovo dobro ovde niko ne bori bolje od tebe i Sente i ne znam da li vam stižu čestitke odande i ko vam junačke rane previja? Vidi li to onaj ko treba? E, onda je sve u redu. Srećne vam rane junačke.
maksa83 maksa83 15:40 10.11.2010

Re: Crna Gora

Glasao sam za njega na onim "istorijskim" izborima Milo vs. Momo.

Pazi, Milo jeste jedan šlifovani švercer koji je u međuvremenu postao vlasnik cele jedne države (zato je uostalom i otcepio, pošto je ova bila prevelika za njega, pravi majstor zna koliki zalogaj može da proguta), ali u toj situaciji izbor je bio vrlo jasan (bar bi meni bio da sam ikad birao između njih dvojice). Glas za Momoa je praktično bio glas za Sloboa. Da parafraziram pok. Predsednika FK Partizan - Franju Tuđmana - a koji je na razna nezgodna pitanja odgovarao tom rečenicom - nemaš si što predbaciti.
docsumann docsumann 17:29 10.11.2010

Re: Crna Gora

Glas za Momoa je praktično bio glas za Sloboa.


Ma, znam ja to dobro. Nego se ispostavilo da je glas za Mila bio ustvari glas za MILA.

p.s. Ne znam sjeća li se neko TV duela između njih dvojice povodom tih izbora. Koliko je tu samo prljavog veša iznešeno na obje strane, ... i u pravu su bili i jedan i drugi, samo što je milicija trebala da upadne u samu emisiju i obojicu ih pohapsi.

p.p.s. Koliko li se prljavog veše, novca i ko zna čega još nakupilo za ovo vrijeme od kad Milo sam jaše, ne mogu ni da zamislim.
milosss92 milosss92 07:25 11.11.2010

Re: Crna Gora

docsumann
Nemoj tako...ili objasni zašto..

Glasao sam za njega na onim "istorijskim" izborima Milo vs. Momo.

A mogao si da glasas za Momira.

Jelena Pavlović Jelena Pavlović 00:12 10.11.2010

Europa uber ales

Kakva smejurija. Mislim da u post jugoslovenskom jadu nema razlike i da sve zavisi od under the table aktivnosti u kojima su jedni snalazljiviji od drugih. A M.Dj je, priznajem, maher. Svet, bar onaj od koga sve zavisi, je isti i ne menja se. Praticemo drugi, ili treci, ili mozda i cetvrti deo ovog dugackog filma.
Inner Party Inner Party 00:19 10.11.2010

Pa da!

Svaka cast gradjanima Crne Gore, ali Drago, valjda razumes objektivne razlike izmedju Srbije i Crne Gore?!?!? To ti je k'o dve BG opstine...


Drago Kovacevic Drago Kovacevic 00:31 10.11.2010

Re: Pa da!

Inner Party
Svaka cast gradjanima Crne Gore, ali Drago, valjda razumes objektivne razlike izmedju Srbije i Crne Gore?!?!? To ti je k'o dve BG opstine...



Razumem ja razliku, ali ne razumem ovo što ti hoćeš kazati...
Misliš, ako je manja da je lakše...
Po tome bi Poljska zadnja ušla...a u EU umesto Nemačke, najbolje stajala Malta...
A nije tako...
gorran2 gorran2 01:02 10.11.2010

Uspesi i podvale

Lepo je kad se dogodi nešto dobro, kad ljudi i zemlje napreduju. Pogotovo ako se radi o bliskim ljudima i zemljama.

Ipak, treba stvari sagledati u pravoj meri. Crna Gora se nije promenila samim tim što je prihvaćena njena kandidatura u EU. Korupcija, organizovani kriminal, nerešena ubistva, skandali koji sežu do vrha vlasti, sprega vlasti i kriminala, prekonoć nastali bogataši, sve ono što karakteriše i Srbiju, i druge zemlje regiona, muči i Crnu Goru. Bez obzira šta mislio o njenim političkim liderima, uvek ću se radovati svakom napretku zemlje i naroda.

A NATO je poseban začin u celoj priči. Taj detalj naime otkriva da nije naglasak na tome da se pohvali i podstakne razrešavanje sopstvenih društvenih problema, nego da se "namigne" i sugeriše da postoji Veliki Brat koji može da pogura stvari, i da učini da neke slabosti budu gurnute pod tepih.

Znači, ne radi se o principima, nego o pridruživanju "gde treba" - u red vitezova od Afganistana - , a to mi se ne dopada.

Militarizam kao kompleksna pojava - s jedne strane ubitačni arsenali, s druge čitav industrijsko-poslovni kompleks kome se to zlo isplati - to je jedna od najvećih opasnosti. Ona preti samom opstanku civilizacije. NATO je lik i jezgro militarizma danas. Ujedinjena Evropa, međutime, sa idejama na kojima je nastala, predstavljala je neku vrstu nade za civilizaciju. Možda ta nada neće potrajati.

Možda se čak može argumentisati da je, u jednom svetu podeljenom na bogate i siromašne, vladare i sirotinju, moćne i ponižene, bolje biti uz skut siledžijama. Imam samo jedan komentar na to:
koksy koksy 08:33 10.11.2010

Re: Uspesi i podvale

Uspesi i podvale
Lepo je kad se dogodi nešto dobro...

Odlična analiza. Apsolutno sam prijatno iznenađen budući smo retko na istoj talasnoj dužini.
Preporuka.
uros_vozdovac uros_vozdovac 08:57 10.11.2010

Re: Uspesi i podvale

gorran2
Lepo je kad se dogodi nešto dobro, kad ljudi i zemlje napreduju. Pogotovo ako se radi o bliskim ljudima i zemljama.

Ipak, treba stvari sagledati u pravoj meri. Crna Gora se nije promenila samim tim što je prihvaćena njena kandidatura u EU. Korupcija, organizovani kriminal, nerešena ubistva, skandali koji sežu do vrha vlasti, sprega vlasti i kriminala, prekonoć nastali bogataši, sve ono što karakteriše i Srbiju, i druge zemlje regiona, muči i Crnu Goru. Bez obzira šta mislio o njenim političkim liderima, uvek ću se radovati svakom napretku zemlje i naroda.

A NATO je poseban začin u celoj priči. Taj detalj naime otkriva da nije naglasak na tome da se pohvali i podstakne razrešavanje sopstvenih društvenih problema, nego da se "namigne" i sugeriše da postoji Veliki Brat koji može da pogura stvari, i da učini da neke slabosti budu gurnute pod tepih.

Znači, ne radi se o principima, nego o pridruživanju "gde treba" - u red vitezova od Afganistana - , a to mi se ne dopada.

Militarizam kao kompleksna pojava - s jedne strane ubitačni arsenali, s druge čitav industrijsko-poslovni kompleks kome se to zlo isplati - to je jedna od najvećih opasnosti. Ona preti samom opstanku civilizacije. NATO je lik i jezgro militarizma danas. Ujedinjena Evropa, međutime, sa idejama na kojima je nastala, predstavljala je neku vrstu nade za civilizaciju. Možda ta nada neće potrajati.

Možda se čak može argumentisati da je, u jednom svetu podeljenom na bogate i siromašne, vladare i sirotinju, moćne i ponižene, bolje biti uz skut siledžijama. Imam samo jedan komentar na to:


Kolega Gorrane sve je to odlično, elokventno i tačno napisano, potpuno se slažem, muka je u suštini što uprkos činjenica koje navodiš CG izgleda bolje od Srbije. Porazno.
seceranac seceranac 07:39 10.11.2010

licemjurje

meni je jako zanimljivo da isti ljudi koji su pre 5 godina cestitali crnogorskoj naciji na sticanju nezavisnosti, obnovi drzavnosti i pravu da svaka nacija odlucuje o sopstvenoj sudbini, danas cestitaju toj istoj crnoj gori na gubitku nezavisnosti, gubitku drzavnosti i prava da odlucuju o sopstvenoj sudbini.

kako se to ono zove - leicemjurje
medjutim92 medjutim92 09:23 10.11.2010

Nek su živi i zdravi..

.. i nek im je sa srećom. Nemam razloga da budem kivan na bilo koga tamo, ljudi su odabrali svoj put i sprovode ga.

Milo jeste maher kakvog u okruženju nema. I hvala mu što je osamostalio Crnu Goru. Bez obzira na sve zluradosti po pitanju napretka Srbije i napretka CG kojima obiluje ovaj tekst, kao i činjenici da je kritika Srbije ovde normalna stvar (i treba da bude normalna, i treba da je bude što više) a kritika CG nekako isključivo posledica zavisti, imperijalizma i/ili međunacionalne mržnje, i jedni i drugi bolje napredujemo sami.
mariopan mariopan 10:30 10.11.2010

Re: Nek su živi i zdravi..

medjutim92
.. i nek im je sa srećom. Nemam razloga da budem kivan na bilo koga tamo, ljudi su odabrali svoj put i sprovode ga.

Milo jeste maher kakvog u okruženju nema. I hvala mu što je osamostalio Crnu Goru. Bez obzira na sve zluradosti po pitanju napretka Srbije i napretka CG kojima obiluje ovaj tekst, kao i činjenici da je kritika Srbije ovde normalna stvar (i treba da bude normalna, i treba da je bude što više) a kritika CG nekako isključivo posledica zavisti, imperijalizma i/ili međunacionalne mržnje, i jedni i drugi bolje napredujemo sami.

jinks jinks 09:44 10.11.2010

Činjenica jeste

da je g. Đukanović makjavelijanskom politikom uspeo nešto što su i neki drugi predstavnici režima koji su počeli da se urušavaju padom Berlinskog zida pokušali i nisu uspeli.

A to je da fingiranjem demokratije i demokratskih institucija u potpunosti konzervira i sačuva netaknutim organizaciju sistema i sve poluge vlasti iz vremena KPCG (koje i dalje deluju sa autokratskih pozicija ... kontrola medija, kontrola crne ekonomije, kontrola kadrovske politike, stalne pretnje politickim protivnicima).

Ustvari možda je za Crnu Goru i Crnogorce ubrzani put ka Evropi jedini način da kroz proces harmonizacije izgrade stvarne demokratske institucije.

Jer, zbog čega bi Evropa u svoje okrilje prihvatila Djukanovića sa svim njegovim kartelskim i ideološkim bagažom ... kada im po svoj prilici ni zašta realno više i nije potreban.

dolybell92 dolybell92 09:58 10.11.2010

Nešto mislim

po svoj prilici čekamo da Evropa ispuni
NAŠE uslove kako bismo je primili...
Exitus Letalis Exitus Letalis 10:42 10.11.2010

Re: Nešto mislim

dolybell92
po svoj prilici čekamo da Evropa ispuni
NAŠE uslove kako bismo je primili...

u paketu s crnom gorom:)))
docsumann docsumann 12:24 10.11.2010

VLADAR


već skoro čitavu vječnost
nepomičan, on sjedi
na svom masivnom tronu od suve mamutovine
zagledan nad svjetovima kojima vlada

bez riječi i poktreta
sjedi i ćuti
u dubokoj sijenci svojih misli o svemu
i tek svakih milion i po godina
on premjesti prekrštene noge




yngwie92 yngwie92 12:48 10.11.2010

Gospodar Milo

Milo je gospodar, Milo se posluzio onom starom izrekom, bolje prvi u selu nego "neki peti ili deseti u gradu" ovo je vezano za razdruzivanje sa Srbijom i na sve moguce nacine odrzava svoj polozaj. Opozicija u CG djeluje na taj nacin da je najbitnije pitanje srpstva sto jos dodatno sputava mogucnosti CG da krene putem bilo kakvog prosperiteta. Gospodar Milo drzi aktuelnu (mafijasku) vlast a opozicija bi sa Srbijom a Srbija ni sama ne moze da se nosi sa sobom.
Nada u bolju buducnost CG moze biti u tome da EU uvijek prisiljava uslovno CG sta i kako treba da bude.
Inace niko Milu gospodaru ne moze osporiti da je "maher" ali sve zbog licnog interesa.
Kad bolje razmislim bas ovakav covjek treba CG jer je takav i narod naviknut na razne malverzacije, ako nije Milo bio bi opet neki drugi Milo.

Koliko "Mila" ima u Srbiji (pitanje za ove sto podvlace Mila Dj.i njegovo mafijasenje) ?
jinks jinks 13:21 10.11.2010

Re: Gospodar Milo

Koliko "Mila" ima u Srbiji (pitanje za ove sto podvlace Mila Dj.i njegovo mafijasenje) ?

To mozda upravo i predstavlja jedan od najvecih potencijalnih problema i izvora nestabilnosti u buducnosti ... to sto Milo konstantno preko "Mila" pokusava da svoje mafijasenje prebaci u Srbiju.

On milijarde evra ocigledno da ne moze da opere u CG, pa to preko "Mila" pokusava da ucini u Srbiji. I eto vam izvor korupcije.

yngwie92 yngwie92 13:29 10.11.2010

Re: Gospodar Milo

jinks
Koliko "Mila" ima u Srbiji (pitanje za ove sto podvlace Mila Dj.i njegovo mafijasenje) ?

To mozda upravo i predstavlja jedan od najvecih potencijalnih problema i izvora nestabilnosti u buducnosti ... to sto Milo konstantno preko "Mila" pokusava da svoje mafijasenje prebaci u Srbiju.

On milijarde evra ocigledno da ne moze da opere u CG, pa to preko "Mila" pokusava da ucini u Srbiji. I eto vam izvor korupcije.



hahahahahahahaaa
super ti je komentar, da nije Mila u Srbiji nebi bilo korupcije.
hahahahahahahahaha
jinks jinks 14:21 10.11.2010

Re: Gospodar Milo

... jedan od izvora
mariopan mariopan 14:26 10.11.2010

Re: Gospodar Milo

Koliko "Mila" ima u Srbiji (pitanje za ove sto podvlace Mila Dj.i njegovo mafijasenje) ?

Mnogo, i previše ih ima i u Srbiji...što nije razlog da im pišemo hvalospeve i čestitke i da im se uvlačimo tamo gde sunce ne sija sve do pertli?
Drago Kovacevic Drago Kovacevic 15:25 10.11.2010

Re: Gospodar Milo

yngwie92
jinks
Koliko "Mila" ima u Srbiji (pitanje za ove sto podvlace Mila Dj.i njegovo mafijasenje) ?

To mozda upravo i predstavlja jedan od najvecih potencijalnih problema i izvora nestabilnosti u buducnosti ... to sto Milo konstantno preko "Mila" pokusava da svoje mafijasenje prebaci u Srbiju.

On milijarde evra ocigledno da ne moze da opere u CG, pa to preko "Mila" pokusava da ucini u Srbiji. I eto vam izvor korupcije.



hahahahahahahaaa
super ti je komentar, da nije Mila u Srbiji nebi bilo korupcije.
hahahahahahahahaha

E, ovo je reprzentativno mišljenje u Srbiji..i tako dobar izgovor vlasti..
I kad još dodaš ono mentalitetsko - "da komšiji crkne krava"- niđe logike..
NNN NNN 15:31 10.11.2010

Re: Gospodar Milo

Milo se posluzio onom starom izrekom, bolje prvi u selu nego "neki peti ili deseti u gradu" ovo je vezano za razdruzivanje sa Srbijom
Pa neće valjda sad u EU pa da tamo bude "neki stoti" (ovo je vezano za udruživanje sa Evropom)
gorran2 gorran2 15:37 10.11.2010

Re: Gospodar Milo

Svi "mi" imamo isti plan po pitanju Evrope: da "oni" puste "nas" tamo, u Evropu, ali da "mi" nipošto ne pustimo Evropu kod nas, u Srbiju/Hrvatsku/Crnu Goru.

Pa da se onda puvakamo ko je bolje za*ebo Evropu.
Drago Kovacevic Drago Kovacevic 15:44 10.11.2010

Re: Gospodar Milo

Pa da se onda puvakamo ko je bolje za*ebo Evropu.

Nije ovo mogući ishod, iako namere ne sporim...
gorran2 gorran2 16:18 10.11.2010

Re: Gospodar Milo

A i ta Evropa, više niko ne zna šta je. Ako sam dobro shvatio, od 6 nacionalnih tv-kanala, 4 su privatna Berluskonijeva, a na petom on postavlja direktora u svojstvu premijera. Pa ultranacio-cirkusanti u "novoj evropi", pa onaj Sarkozi, pa Angela...
da i ne pominjem hroničnu nerazrešenost oko "ustava", načina odlučivanja, pa korupcionaški skandali, birokratija, sistemi subvencija...

Inače, najdrskiju podvalu na račun Evrope izvela je naša "najreformskija" vlada, da bi "svojima" obezbedila nekoliko desetina miliona eura na prepakivanju šećera...

Kroz ovu šumu "incidenata", sve teže se probija sećanje šta je ta Evropa trebalo da znači. Ali za "nas" je čak i takva Evropa gigantski korak napred.
yngwie92 yngwie92 17:55 10.11.2010

Re: Gospodar Milo

NNN
Milo se posluzio onom starom izrekom, bolje prvi u selu nego "neki peti ili deseti u gradu" ovo je vezano za razdruzivanje sa Srbijom
Pa neće valjda sad u EU pa da tamo bude "neki stoti" (ovo je vezano za udruživanje sa Evropom)

NNN, pa sad da li ce biti 100-ti u EU ili ko zna koji to je vec pitanje a da se zbrinuo dobro to je ocigledno.
maksa83 maksa83 15:56 10.11.2010

pitanje za autora

1) Drago, šta misliš o influksu ruskog kapitala neznanog podrijetla u Crnu Goru. Gospođa mi tamo ide povremeno poslom da pušta u pogon neke pametne zgrade koje se grade oko Budve, i kaže da su natpisi tramo trojezični - na crnskom, gorskom i ruskom, pošto su Rusi pokupovali obalu. Da li misliš da i mi treba tako? Ja ne mislim, ježžžim se od Rusa.

2) Šta misliš o tome što je CG dala državljanstvo i pružila utočište Thaksin Shinawatri, tajlandskom premijeru koji je iz zemlje utekao zbog optužbi za tešku korupciju? Ja mislim da mi ne treba da ugošćavamo belsveCki bašibozuk, imamo dovoljno svog (a i crnogorskog).

3) Šta misliš o 1500 offshore banaka koje su postojale u CG a u kojima je isti taj belosveCki bašibozuk prao pare?

4) Da li znaš ko je kralj crnogorskog i balkanskog podzemlja, sa kim je u tesnoj sprezi, čiji je čovek Šarić, i šta sve on sme da uradi u Crnu Goru nekažnjeno?

5) Slab sam, priznajem, pa ću sad ispoljiti najbanalniju moguću netrpeljivost - da li će sad pošto je tamo super a ovde bezveze, UDBIN ubica Jovo Kapidžić kog si slavio ovde da pokupi onu ekipu sa kojom svakodnevno gusla i crnogoruje u svom kafiću (Galerija, odmah pored restorana Vuk) i ode dole da im bude super?

Ovo pod 5) slobodno zanemari pošto je pitanje retoričko, a i kažem, odraz je moje sitne duše i subjektivne potrebe da svim hard core Crnogorcima vidim leđa dok putem zamiču za kanjon MorAčE.


Eto malo zanimacije, tema za razmišljanje.
docsumann docsumann 17:19 10.11.2010

Re: pitanje za autora

1) Drago, šta misliš o influksu ruskog kapitala neznanog podrijetla u Crnu Goru. Gospođa mi tamo ide povremeno poslom da pušta u pogon neke pametne zgrade koje se grade oko Budve, i kaže da su natpisi tramo trojezični - na crnskom, gorskom i ruskom, pošto su Rusi pokupovali obalu. Da li misliš da i mi treba tako? Ja ne mislim, ježžžim se od Rusa.


Takvih Rusa, dodao bih.

Imao sam tu "čast" da radim sa njima na čuvenom projektu ZAVALA.

Firma (iz Beograda) preko koje sam upao u taj posao je u njemu bankrotirala, a znam da je još dosta firmi iz Crne Gore i Srbije "puklo" radeći za čuveni Mirax. Da ne spominjem da sam i sam finansijski krahirao u opštem kolapsu koji je tu nastao.

Jednom prilikom sam lično prisustvovao proizvodnom sastanku na kome je menadžer projekta , izvjesni Miljković, izjavio sledeće (parafraziram) - Nema više zajebancije, moramo da radimo striktno po propisima. U Crnoj Gori više niko neće da podmetne svoja leđa za nas.

Napominjem da je to bilo u jeku kampanje koje su MANS i još neke NVO vodile povodom nezakonitosti vezanih za slučaj Zavala, ukazujući na razne sukobe interesa, korupciju, nepoštovanje projektno-planske dokumentacije, zakonskih procedura i sl.

Najkomičnije u cijeloj priči je ispalo državno tužilaštvo koje već dvije i po godine vodi istragu povodom tog slučaja, a državna tužiteljka Ranka Čarapić to objašnjava vanrednom komplikovanošću slučaja

Naravno, sam Marović se na vrijeme povukao iz cijele priče, barem iz prvog plana, prenoseći svoja ovlaštenja, upletenost i interes pravo u sferu zone sumraka.

Upoznao sam tu i jednog super lika Rusa, arhitektu, ali to je nebitno za ovu priču ...
milisav68 milisav68 19:00 10.11.2010

Re: pitanje za autora

UDBIN ubica Jovo Kapidžić kog si slavio ovde da pokupi onu ekipu sa kojom svakodnevno gusla i crnogoruje u svom kafiću (Galerija, odmah pored restorana Vuk) i ode dole da im bude super?

I usput da povede sina, da se više ne muči sa KSS.
Drago Kovacevic Drago Kovacevic 17:06 10.11.2010

Poštovanje Makso...

Da počnem od 5..
Znam gde je "Galerija"...rado tamo odem i sedim,dobro se osećam, a nisam Crnogorac. Šta god ti mislio o generalu Kapičiću, ja za njega imam poštovanje.Pored ostalog i zato što imam najneposrednija saznanja o tome kakav je bio borac u partizanskoj vojsci.U 2. dalmatinskoj gde je bio komesar, bilo je moje rodbine. Prelazio je sa njima preko Neretve, i izvlačio se sa Donjih Bara.Malo mi je u kontadikciji to da se "groziš" Rusa, a istovremeno i onih koji su bili uporni borci protiv njihove dominacije.Otpor Staljinu i staljinizmu je jedna od svetlijih stranica naše istorije."Goli otok" je teška priča, ali ju je besmisleno pripisivati isključivo Jovi Kapičiću. Prošlo je kroz tu kaznionicu bez suđenja petnaestak hiljada ljudi, bilo je tamo neljudske torture, neki ljudi su od posledica torture i zaraznih bolesti umrli..Poznato je i samoubisto Rade Žigića, ali nema dokaza da je tamo bilo ubijanja.
Ne umanjujući ono neljudsko što se tamo događalo, u bližoj istoriji smo imali i groznijih stvari, poput Arkanovih kampova u Slavoniji kroz koje je 1995. godine prošlo pohapšenih izbeglica koliko i informbirovaca kroz "Goli otok"..Nisam primetio da je iko o tome pisao, osim što to po nekada ja uradim.
E, sad ona preostala pitanja..
a) Odem po nekada u Crnu Goru i nisam primetio da je "obala ruska"...kao što ne smatram da je F.K. Čelzi ruski klub...Ima natpisa na ruskom, ali nemam ništa protiv toga..Dobar broj turista u Crnoj Gori je iz Rusije i to ima svoju praktičnu stranu..Inače, mnogo je veći uticaj političke Rusije u Srbiji..Darovan im je NIS, imaju monopol na naftu i naftne derivate, imaju monopol na gas, prodaju ga Srbiji po najvećoj ceni u Evropi. Taj trend će zajedno nastaviti, samo gledaj..
b) Prema sklanjanju Šinavatre imam negativan stav, kao što ga imam i prema najrestriktivnijim odredbama za državljanstvo koje je u civilizovanom svetu moguće postaviti..
c)Ne znam ovo oko of šor banaka, ali znam da bez tog čišćenja ne bi mogao dobiti kandidaturu..
d) Oko slučaja Šarić vidim da su te kokainske pare trošene na privatizaciju u Srbiji. Da je vlada Vojislava Koštunice dala državljanstvo Šariću, a ne verujem da je to radila da bi pomogla Milove poslove..Vidim isto tako da u Srbiji nema finansijskih istraga oko tih privatizacija..ne znam zašto, a ne verujem da se to radi kako bi se štitio Đukanović..
I da zaključim: Verujem da iz mog teksta nije moguće zaključiti da ja idealizujem Crnu Goru, ali kad uporedim parametre tamo i u Srbiji, gledamo im u leđa...meni to nije drago, jer mislim da Srbija ima potencijale za više...
Svako drugačije tumačenje ne prihvatam...
I stvarno mislim da je Đukanović najveštiji balkanski političar...to valjda ne treba posebno dokazivati...
docsumann docsumann 17:22 10.11.2010

Re: Poštovanje Makso...

I stvarno mislim da je Đukanović najveštiji balkanski političar...to valjda ne treba posebno dokazivati...


Veoma je bitno o kakvoj se vještini radi i čemu ona služi.

I Dart Vejder je bio izuzetan majstor u baratanju svjetlosnim mačem.

Drago Kovacevic Drago Kovacevic 17:31 10.11.2010

Re: Poštovanje Makso...

docsumann
I stvarno mislim da je Đukanović najveštiji balkanski političar...to valjda ne treba posebno dokazivati...


Veoma je bitno o kakvoj se vještini radi i čemu ona služi.

I Dart Vejder je bio izuzetan majstor u baratanju svjetlosnim mačem.


E, pa docsuman..čak i ovo što ti pišeš, nije njegova negacija nego još veća afirmacija..Da je tako crn, negativan, a uspeva...mnogo više afirmiše njegovu veštinu, nego da je recimo "prosvećeni apsolutist u modernom smislu" kakvim ga ja vidim...a uspeva..zar ne..

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana