Društvo| Život

Kamioni, avioni, ešaloni ...

Vojislav Stojković RSS / 27.05.2011. u 11:54

Pričalo se da je u Rusiji, da ga štiti ruski KGB ili kako se ta služba danas već zove, da ga u nekom od tajnih skloništa JNA skrivaju  pripadnici vojne službe bezbednosti, da živi u manastiru sa monasima, da ga ne mogu uhvatiti zato što se radi o vrhunskom profesionalcu koji je usvojio sve veštine skrivanja.... Svakog dana u svakom trenutku tražilo ga je dvanaest hiljada ljudi, specijalno obučeni timovi, eksperti iz CIE, NATO, MI6, MOSAD-a, lovci na ucenjene glave....a on se krio na selu, u kući svog rođaka istog prezimena.

Vojni i drugi analitičari, bezbednosni eksperti, ministri, ljudi koji ga poznaju, koji su s njim službovali i ratovali, godinama su nam govorili da se neće živ predati. Sa njim su, navodno, njegovi verni saborci, ratni drugovi, spremni da umru štiteći svog komandanta. On je, govorili su, opasan bombama, spreman da ih u svakom trenutku aktivira, da umre i sa sobom u smrt povuče i one koji bi pokušali da ga hapse....  Kada su tog jutra došli po njega, on je samo rekao svoje ime i staračkim korakom, zdravom rukom pridržavajući onu drugu oduzetu, mirno pošao sa njima. Lisice i bukagije tu nisu bile potrebne.

Nije ga teško zamisliti kako u memljivoj i mračnoj sobi sedi sam, star, bolestan i uplašen. Na stolu stare novine i ostaci hrane. U uglu svetluca portabl televizor. Na komodi kesa sa lekovima. Umesto nekoliko prstenova neprobojnog  obezbeđenja i mrtve straže, tu je samo prsten pečatnjak koji ga je, kažu, i odao. Gleda na sat i pita se da li je prošlo vreme da uzme lek ili je konačno došlo vreme da neko dođe da ga odvede ... kod lekara ... u Hag ... bilo kud...

Svi svetski državnici čestitaju predsedniku države koja je uhapsila jednog od nekoliko najtraženijih ljudi u svetu.  Ponosni predsednik čestita i zahvaljuje se zaslužnima za njegovo otkrivanje i hapšenje.

Evo, da se, u opštoj euforiji, čestitkama pridruži i moja malenkost, uz jednu malu napomenu:

Iako nikad nisam učio za detektiva, tajnog agenta ili špijuna, siguran sam da u priručniku za kratki policijski kurs, negde u prvim poglavljima, piše da osumnjičenog treba tražiti prvo na kućnoj adresi, a ako ga tu ne nađu, onda kod bližih rođaka, pa kod daljih rođaka i na kraju kod prijatelja i poznanika.

Tagovi



Komentari (213)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

madoxxx madoxxx 19:41 27.05.2011

Re: mladić i ostalo

Kako bre, pa prosecna plata nam je skocila na 400E, sad jos kad dodas onih 159 sto su trosili na trazenje generala...ih skoro 600E...De ste bre Rumuni da se teramoooo!!!!
Dzaba Mladica kad nas jos vode zutokosuljaski skakavci
mariopan mariopan 20:01 27.05.2011

Re: mladić i ostalo

Pa nemoguće da je tolika propast od prošle godine.

Sa ovima je sve moguće...ali jeste gore i to mnogo.
JJ Beba JJ Beba 22:33 27.05.2011

Re: mladić i ostalo

srdjan.pajic
JJ Beba
A ne ovaj izmšaveli dekica.

dekica? da vidiš tek penzose sa kontejnera


Jesu počeli opet da kopaju? Pa nemoguće da je tolika propast od prošle godine.

u mom kraju nisu nikada prestali.
a i u lominoj ulici red za klopu koju dele penzosima oooonooooliiikiiii
srdjan.pajic srdjan.pajic 01:40 28.05.2011

Re: mladić i ostalo

JJ Beba
srdjan.pajic
JJ Beba
A ne ovaj izmšaveli dekica.

dekica? da vidiš tek penzose sa kontejnera


Jesu počeli opet da kopaju? Pa nemoguće da je tolika propast od prošle godine.

u mom kraju nisu nikada prestali.
a i u lominoj ulici red za klopu koju dele penzosima oooonooooliiikiiii


Ok, Bebo, to je ipak drugo. Ljudima dele klopu, što znači da je barem neko o njima mislio. A to je za mene (koji sam po pitanju vlasti težak cinik) dakle - Neverovatno Civilizacijsko Dostignuće. Jer, sećaš se, u "ono" vreme se svako snalazio kako je znao i umeo, uz pomoć štapa sa kukom, ili drugim tehnikama, uključujući odvlačenje kontejnera na sigurno, barem onih koji su još imali točkove. Sem pred izbore, kad smo čak i mi studenti umeli da se omastimo o kakve padobrance (to su bile one kupice od čokolade), mesinu uz malo sreće, ili čak picu (mislim, ko je imao kliker, u stvari jak instinkt za samoodržanjem, pa da ne čeka u glupoj Loli sa milijardu drugih studenata, nego da 'vata 65icu, gore do Patrisa Lumumbe, čija je menza i od boga bila zaboravljena, te je pice zato bilo na lopate).

Nego, da se vratimo na Mladića. Jel' može neko da objasni zašto su sve vesti u vezi sa tim hapšenjem, pa onda i reakcije, nekako, kako da kažem, kao da smo popišani? Čak i ovaj Jeremijin blog ima setne opise ostarelog vojskovodje, koji bi i tvrdjima od mene suzu na oko poterale.



Vojislav Stojković Vojislav Stojković 07:13 28.05.2011

Re: mladić i ostalo

srdjan.pajic

Jel' može neko da objasni zašto su sve vesti u vezi sa tim hapšenjem, pa onda i reakcije, nekako, kako da kažem, kao da smo popišani?


Razlozi za takav osećj, čini se, postoje i to ne samo kod tebe:

Prvo, kod onih koji i dalje veruju u ideologiju devedesetih. Dakle, koji veruju da se ratom, uništenjem i proterivanjem drugih naroda može stvoriti Velika Srbija, za koje je RM heroj, a ne ratni zločinac. Oni se osećaju popišanim, jer je slavni komandant uhapšen.

Drugo, oni za koje je RM bez ikakve sumnje ratni zločinac, osećaju se izigranim zato što nije uhapšen ranije, a sada je očito da je to bilo i jednostavno i moguće.

Treće, ako ne baš popišani, ono bar gorak osećaj ustima, osećaju mnogi jer je jedan bolesni starac, skrivajući se u memljivoj sobi, tolike godine uticao na kvalitet života njih i njihove dece. Gorčinu pojačava i činjenica da se uglavnom govori o trgovini sa Evropom, a ne o pravdi i pravednosti.
JJ Beba JJ Beba 13:04 28.05.2011

Re: mladić i ostalo

jedan bolesni starac,

zašto se potencira to "bolesni starac"? pojam bolesnog starca izaziva empatiju, sažaljenje potrebu da ga se zaštiti a ovaj "bolesni starac" RM izaziva svakakva osećanja samo ne sažaljenje. Čitamo da se juče, po načinu na koji se ponašao prilikom salušanja, ponašao kao komandant, izdavao naređenja, bio nadmen itd..sve samo ne slomljeni bolesni starac.
Život moje porodice i mene lično nije zajebao nikakav slomjeni bolesni starac, već egoističan, nadmen, samoživ general Ratko Mladić, komandant vojske koja je pobila onolike ljude i počinila nateže ratne zločine
angie01 angie01 13:31 28.05.2011

Re: mladić i ostalo

a sada je očito da je to bilo i jednostavno i moguće.


mogu samo da kopiram komentar koji sam ostavila kod ao,



natrazeniji ratni zlocinac je bez prerusavanja mirno ziveo u selu od samo 3000 stanovnika-mahom izbeglica, verovatno i nekih koji su bili pod njegovom komandom-gde svako svakog zna, sta je ruc'o, kres'o, pre svega je l jeste ili nije,koliko je puta prdn'o, podrignuo,predsednik mz govori istim dijalektom kao i general, koji je jos i nadnicio, znaci, nije bio u podrumu-al eto, svi iznenadjeni, sokirani i ogorceni-sto ga odvedose!

al u pravom trenutku-koliko je za to dobio, konvertabilno,-nista od otpora, samopresudjivanja, iako je bio naoruzan i slicnih scenarija, koji su se do sada podmetala u javnost!

sve cisto ko suza!

trazilo, se trazilo i naslo!


i jos da pitam- sta cemo sa ubistvom gardista na Topcideru?
Vojislav Stojković Vojislav Stojković 13:32 28.05.2011

Re: mladić i ostalo

JJ Beba
jedan bolesni starac,

zašto se potencira to "bolesni starac"? pojam bolesnog starca izaziva empatiju, sažaljenje potrebu da ga se zaštiti a ovaj "bolesni starac" RM izaziva svakakva osećanja samo ne sažaljenje.


Već sam negde napomenuo da opisom RM kao bolesnog starca ne želim da izazovem ničije saosećanje, već da istaknem razliku između slike koju su nadležni organi u javnosti izgradili o RM i njegovog psihosocijalnog i zdravstvenog stanja u trenutku hapšenja.
Neues aus der Nachbarschaft Neues aus der Nachbarschaft 13:37 28.05.2011

Re: mladić i ostalo

zašto se potencira to "bolesni starac"? pojam bolesnog starca izaziva empatiju, sažaljenje potrebu da ga se zaštiti a ovaj "bolesni starac" RM izaziva svakakva osećanja samo ne sažaljenje. Čitamo da se juče, po načinu na koji se ponašao prilikom salušanja, ponašao kao komandant, izdavao naređenja, bio nadmen itd..sve samo ne slomljeni bolesni starac.
Život moje porodice i mene lično nije zajebao nikakav slomjeni bolesni starac, već egoističan, nadmen, samoživ general Ratko Mladić, komandant vojske koja je pobila onolike ljude i počinila nateže ratne zločine


Upravo
Sad jos da pocnemo sa konstrukcijama kako je bio mirna beba ili kako je rano prestao da kaki u pelene i presao na nosu. Jebi ga, i Hitler bi verovatno bio bolesni starac da je doziveo 70u.
dragan7557 dragan7557 14:23 28.05.2011

Re: mladić i ostalo

zašto se potencira to "bolesni starac"?

verovatno iz suprotnih razloga ovome:
nije zajebao nikakav slomjeni bolesni starac, već egoističan, nadmen, samoživ general Ratko Mladić, komandant vojske koja je pobila onolike ljude i počinila nateže ratne zločine


Ima narodna: u svom oku ne vidi panj, a u tuđem vidi trunku.

cerski
JJ Beba JJ Beba 14:59 28.05.2011

Re: mladić i ostalo

Vojislav Stojković
JJ Beba
jedan bolesni starac,

zašto se potencira to "bolesni starac"? pojam bolesnog starca izaziva empatiju, sažaljenje potrebu da ga se zaštiti a ovaj "bolesni starac" RM izaziva svakakva osećanja samo ne sažaljenje.


Već sam negde napomenuo da opisom RM kao bolesnog starca ne želim da izazovem ničije saosećanje, već da istaknem razliku između slike koju su nadležni organi u javnosti izgradili o RM i njegovog psihosocijalnog i zdravstvenog stanja u trenutku hapšenja.

koliko ja kapiram on je potpuno sposoban da shvati situaciju u kojoj se nalazi. sasvim je druga stvar što on odbija da sebe i svoju ulugu u našim životima sagleda sa kritičke strane. takav ego lik, čovek koji je navikao da izdaje naređenja etc nije sposoban da se suoči nisačim što nema veze sa slikom velikog heroja i branitelja srpstva.
Ako je sposoban da sebe vidi tako onda nije nikakav jadan oronuli bolestan starac.
Vojislav Stojković Vojislav Stojković 15:52 28.05.2011

Re: mladić i ostalo

JJB, kapiraš ti odlično mentalno stanje RM, ali nećeš da shvatiš i/ili prihvatiš kontekst u kome ja pišem o bolesnom starcu.

To što je on sada star i bolestan, naravno da nema nikakve veze sa onim za šta je optužen.

JJ Beba JJ Beba 16:47 28.05.2011

Re: mladić i ostalo

JJB, kapiraš ti odlično mentalno stanje RM, ali nećeš da shvatiš i/ili prihvatiš kontekst u kome ja pišem o bolesnom starcu.

Vojislave kapiram ja o čemu ti govorišm samo ja to ne vidim tako kao ti, ja ne vidim krhkog, bolesnog straca.
I ako je ostario on nije nemoćan, jadan, slab.....To je i dalje Ratko Mladić, penzionisani general vojske Srbije koji treba da odgovara za genocid u Srebrenici, zločin koji je kroz nekoliko presuda dokazan.
To je i dalje ego manijak koji o sebi govori u trećem licu -"neće Mladić na Mladića"...ala Mi Napoleon
To je idalje isti taj general kome samo treba neko vreme da se vrati u lik koji je kamuflirao paorskim odelom i kačketom.
toliko je bio siguran da nije vadio ličnu kartu, da se nije maskirao, nije skidao prsten.

Nije star. Godine koje ima, 69,nisu nikakva starost. Moj ćale je star čovek- ima 86 godina. to je starost
To što ste očekivali kočopernog i drčnog generala ne znači da se iza ovog postarelog i u paorsko odelo obučenog čoveka ne krije isti lik. dapače, to je isti čovek
Vojislav Stojković Vojislav Stojković 17:15 28.05.2011

Re: mladić i ostalo

JJ Beba

To što ste očekivali kočopernog i drčnog generala ne znači da se iza ovog postarelog i u paorsko odelo obučenog čoveka ne krije isti lik. dapače, to je isti čovek


Poenta je u tome, JJB, da su nadležni organi i službe, politički i vojni analitičari, eksperti za bezbednost, ministri policije, Rasim Ljajić i dr., tog čoveka domaćoj i stranoj javnosti prikazivali jako, jako opasnog, uvek okruženog ešalonima srpskih samuraja spremnih da, u slučaju pokušaja hapšenja, naprave dar-mar, izginu, zapale i dignu na pobunu i Srbiju i Republiku Srpsku....a to, složićeš se, nije bilo tako.

Čovek koga su uhapsili jeste isti onaj general Mladić, ali bez vojske, bez moći, i, dozvolićeš, star i bolestan, koliko god i dalje bio drčan i kočoperan.

Slika tog čoveka ostarelog i sluđenog, sa jedne strane, i mit o njemu koji su izgradili oni koji nisu hteli ili bili dovoljno sposobni da ga uhapse pre pet ili deset godina, za mene je tema o kojoj sam pokušao da pišem, i to univerzalna tema koja zadire u suštinu fenomena ratnog zločina i zločinaca.

Pa, ko razumeo, razumeo ...
mariopan mariopan 17:54 28.05.2011

Re: mladić i ostalo

Pa, ko razumeo, razumeo .

JJ Beba JJ Beba 17:54 28.05.2011

Re: mladić i ostalo


Poenta je u tome, JJB, da su nadležni organi i službe, politički i vojni analitičari, eksperti za bezbednost, ministri policije, Rasim Ljajić i dr., tog čoveka domaćoj i stranoj javnosti prikazivali jako, jako opasnog, uvek okruženog ešalonima srpskih samuraja spremnih da, u slučaju pokušaja hapšenja, naprave dar-mar, izginu, zapale i dignu na pobunu i Srbiju i Republiku Srpsku....a to, složićeš se, nije bilo tako.


bilo je. Hoćeš da kažeš da nije imao čuvare i jatake, i one koji mu otkucavaju u vojnom vrhu? Ko su svi oni njegovi čuvari u vojsci za koje smo znali? ko ga je krio po kasarnama? zbog koga su ubjeni vojnici u Topčideru? samo nemoj da mi kažeš, molim te, da to nema veze sa RM, da nije dokazanao itajrad. pliz


Čovek koga su uhapsili jeste isti onaj general Mladić, ali bez vojske, bez moći, i, dozvolićeš, star i bolestan, koliko god i dalje bio drčan i kočoperan.


čovek koga su uhapsili je čovek kome su preseki jatake, pohapisli ih, sudili im, motrili, prisluškivali
Čovek koga su uhapsili je čovek koji je godinama živeo u selu punom izbeglica iz Bosne, među najbližim rođacima. U situaciji kada nema izvore prihoda, kada su mu jataci pohapšeni i pod prismotrom u selu među svojima se se osećao sigurnim. Bio je obučen u paora, a kako drugačije u selu a da ne bude upadljiv ljudima koji nisu znali ko je, prolaznicima
Slika tog čoveka ostarelog i sluđenog


gde ti vidiš da je mladić sluđen?

i mit o njemu koji su izgradili oni

mit o njemu je gradio narod, onaj deo naroda koji u njemu vidi heroja,
branioca srpstva; narod u republici srpskoj; zatim likovi kao Kusturica, Tomislav Nikolić koji bi po Mladiću nazvao bulevare, samo da bio na vlasti, razni nacoši, razni obrazovci, Naši, desničari ...vi'š da keže da se viđao sa popovima....

takvu sliku podržavale su i hranile Službe i vlast koja nije htela da ga hapsi a slika Mladića kao supemena sa armijom ljudi oko sebe samo im je bio alibi da ga ne uhapse.

Ja sam duboko ubeđena da su službe, i vojna i civilna, i policija i ti razni saveti uvek znali gde se Mladić nalazi. Jer, ja sam čula od ljudi kada je bio u nekoj vikendici na Povlenu; pa kada je bio na Banovom brdu; pa sam pre par godina čak čula od ljudi iz Pančeva koji imaju rođake u Zrenjaninu da ga viđaju u okolini.
e pa kad sam ja to čula onda su službe i vlade znale samo tako.

A nisu ga hapsili zato što istinske ubeđenosti u njegovu krivicu nema, zato što prebrojavaju mrtve, zato što su nam sve vlasti, sem Đinđićeve, u suštini desničarke, zato što nam u vladajućoj strukturi i političkim elitama sede ljudi bez koga ne bi lilo ni Mladića.
Ko je bre Mladiću onomad u Srebrenicu poslao autobose da razvezu one nesrećne ljude, koje su kasnije pobijeni, sa BG tablicama a na kojima piše JAT, Lasta....? ti i ja?

ja kapiram šta ti sugerišeš, ali ja ne mislim tako
ništa lično

hoću da kažem i Mladić i sve te političke elite zajedno nas jebavaju u mozak tolke godine
srdjan.pajic srdjan.pajic 01:41 29.05.2011

Re: mladić i ostalo

JJ Beba
Nego, da se vratimo na Mladića.



Ratko Mladic says all Serbs must share the guilt

Mladic, who has refused to recognise the authority of the UN war crimes tribunal in The Hague, where he is expected to be extradited to this week on charges of genocide, also denied being a killer, adding that all Serbs bore a shared guilt for voting for President Slobodan Milosevic, architect of the Balkan wars.


Jel' to ono, u fazonu, ja sam samo radio svoj posao.
palilula92 palilula92 06:52 29.05.2011

Re: mladić i ostalo

Jel' to ono, u fazonu, ja sam samo radio svoj posao.

ma ne to je ono ako je nekada neko zaokruzio Slobino ime to je isto kao i da si masovni ubica, nema razlike. Bas dobra logika. Da ga neko podseti o izbornim kradjama, ocigledno nije upoznat. Ispadosmo Slobini ljudi. Ta kolektivna krivica ne pali.
srdjan.pajic srdjan.pajic 17:12 29.05.2011

Re: mladić i ostalo

palilula92
Jel' to ono, u fazonu, ja sam samo radio svoj posao.

ma ne to je ono ako je nekada neko zaokruzio Slobino ime to je isto kao i da si masovni ubica, nema razlike. Bas dobra logika. Da ga neko podseti o izbornim kradjama, ocigledno nije upoznat. Ispadosmo Slobini ljudi. Ta kolektivna krivica ne pali.


Izborna kradja se desila kasnije, posle ovih zločina. Pre toga je Sloba ima jako slabu političku opoziciju, pre svega jer je imao velku populatnost medju nama. Čak i 2000. Sloba nije izgubio izbore sa toliko mnogo razlike. A i to samo zato što su se Djindjić i ekipa oko njega dosetili da podmetnu salonskog nacionalistu, Koštunicu. Mislim, to smo već milion puta ovde prežvakali, ali to nešto govori o većini od nas, koji glasamo.

Svejedno, ni ja ne mislim da se krivica za zločine može svaliti na sve nas, ali ima nečega i u tome što i dan danas na izborima radikali + ovi zafarbani radikali, uvek dobiju više glasova nego bilo koja pojedinačna partija. I u tome što SPS postoji kao stranka i dan danas, i što Dačić, na primer, važi za popularnog političara. Mislim da je to u tesnoj vezi sa popišanošću koja vlada oko hapšenja ovog zlikovca.

I kad se sve ovo uzme u obzir, mogu samo, ovako kao glasač, da odam priznanje Tadiću i vlastima što su se odvažili da uhapse Mladića. Jer, da se ne lažemo, mi se u suštini nismo mnogo promenili od 90tih.

Zašto se ovo nije desilo 15 godina ranije je nešto oko čega nije loše da se zamislimo. Mi da se zamislimo, a Tadić da iskoristi empirijski utvrdjenu činjenicu da nije došlo do kraja sveta, kako se verovalo, i da nastavi sa hapšenjem jataka, pomagača, istragama o tome ko je sve štitio i skrivao ratne zločince, i od čijih para. Da sam ja na njegovom mestu, terao bih i dalje, do novinara koji su jeli govna na javnim glasilima 90tih, političara, pisaca, i tako dalje. Dok se sav taj prljav veš ne pretrese.

Ok, ne treba svi da idu u zatvor, naravno, ali treba da se javno stavi do znanja koje je njihovo mesto i uloga u toj klanici bila, i da se objasni kakva je naša zasluga u tome što su takvi ljudi mogli da nas dovedu do propasti. Čisto da se nove generacije ne upecaju kao naša na slično sranje. A i da ljudi ubuduće znaju da je izbor onog ko će da ti vodi zemlju mnogo bitna stvar, sa kojom ne sme da bude zajebancije.
mariopan mariopan 19:56 29.05.2011

Re: mladić i ostalo


I kad se sve ovo uzme u obzir, mogu samo, ovako kao glasač, da odam priznanje Tadiću i vlastima što su se odvažili da uhapse Mladića. Jer, da se ne lažemo, mi se u suštini nismo mnogo promenili od 90tih.

Ne, ja mu ne odajem priznanje, jer po mnogim pokazateljima oni su to mogli da urade ranije.
Nismo mi bili taoci Ratka Mladića nego taoci Tadića i komp. koji su klackali odluku kada će da ga uhapse i računali šta mogu time da izgube ili dobiju.
Eno, izjava Rasima Ljajića da su "odlučili" da ga hapse iako znaju da će time izgubiti izbore????
Znači odlučili su a nisu ga "našli slučajno" kako nam serviraju priču sve vreme?
Možeš nešto tako da odlučiš samo ako znaš gde je?

A izbore će da izgube zbog katastrofalne ekonomske politike, zbog gladi koja je realna i već opipljiva, zbog kriminala i korupcije koju više i ne kriju - eto zašto. Mladić im je samo izgovor.

Zato mu ne čestitam.
Ovo je trebao da uradi zbog nas a ne zbog EU...i kaki kako nije zato ni uradio a već sutra kaže da sada TREBA da budemo kandidati za EU jer je, eto uhapsio Mladića? Pogađa se?

Zato što je mogao a nije to uradio ODMAH čim je mogao, zato će izgubiti izbore, bar što se mene tiče.



JJ Beba JJ Beba 20:14 29.05.2011

Re: mladić i ostalo

Nismo mi bili taoci Ratka Mladića nego taoci Tadića i komp. koji su klackali odluku kada će da ga uhapse i računali šta mogu time da izgube ili dobiju.


a šta je sa vladom Koštunice koji je takođe mogao da uhapsi Mladića pa svi znamo da nije hteo. Šta više njegovi najbliži saradnici su ga skrivali i obaveštavali.

Sramotno je što niko ne spominje žrtve.
mariopan mariopan 20:47 29.05.2011

Re: mladić i ostalo

JJ Beba
Nismo mi bili taoci Ratka Mladića nego taoci Tadića i komp. koji su klackali odluku kada će da ga uhapse i računali šta mogu time da izgube ili dobiju.


a šta je sa vladom Koštunice koji je takođe mogao da uhapsi Mladića pa svi znamo da nije hteo. Šta više njegovi najbliži saradnici su ga skrivali i obaveštavali.

Sramotno je što niko ne spominje žrtve.

Ma ok ali koliko godina će taj Koštunica da bude kriv za sve? Šta su od tada uradili?
Jako je zgodno kao alibi da ga imaju u rukavu....pa dokle više? Potrošili su ga, sada neka smisle nešto novo.
Sloba je kriv svih 20 godina, Koštunica 16 ....šta je onda radio Tadić sve ove godine?

Ko je njemu smetao da razbuca Koštunicine kadrove i da radi šta treba a ne da se sliže sa svima i da nas ovako zakopa??
Ako nije bio sposoban da bude državnik i da donosi teške odluke nije trebao da se prihvati posla koji neće i ne ume da radi.



JJ Beba JJ Beba 21:12 29.05.2011

Re: mladić i ostalo

Ma ok ali koliko godina će taj Koštunica da bude kriv za sve? Šta su od tada uradili?

on neće da bude kriv, on jeste kriv.

Tadić i DS su krivi što nisu napravili diskontinuitet sa politikom Slobodana Miloševića ( i Koštunice) nego su , naprotiv, nastavili istu politiku po mnogim pitanjima sa istim kadrovima.
U tom smislu i ja Tadića i DS smatram najkrivljim zbog mlitave, impotentne, desničarske i marketinške politike koja nije sprovela reforme i zbog kojih decenijama živimo u ovoj zemlji kao u šupku i zato naravno neće dobiti moj glas.
Ipak ja smatram da je važno što je uhapsio Mladića a zameram mu što je rekao da je to urađeno zbog naših međunarodnih obaveza a ne zbog žrtava.
Mladić je čovek koji je optužen za nateže zločine koje niko ovde ne pominje.
Zločine niko ne pominje ali se zato peva nož, žica srebrenica

btw bilo opet večaras tuče u centru



mariopan mariopan 21:56 29.05.2011

Re: mladić i ostalo

U tom smislu i ja Tadića i DS smatram najkrivljim zbog mlitave, impotentne, desničarske i marketinške politike koja nije sprovela reforme i zbog kojih decenijama živimo u ovoj zemlji kao u šupku i zato naravno neće dobiti moj glas.

Slažem se potpuno..

Ipak ja smatram da je važno što je uhapsio Mladića a zameram mu što je rekao da je to urađeno zbog naših međunarodnih obaveza a ne zbog žrtava.

Isto..

Mladić je čovek koji je optužen za nateže zločine koje niko ovde ne pominje.
Zločine niko ne pominje ali se zato peva nož, žica srebrenica


Znamo jako dobro za šta je optužen, o Srebrenici se dosta pisalo i ranije a još više će se pisati kada počne suđenje, bar to mislim.
Za sada je vruća vest ovo hapšenje pa se eksploatiše,verujem da će uslediti i blogovi o tome zašto su ga trebali hvatati i mnogo pre.

Znam da razbijaju i mislim ...mili Bože šta smo ti zgrešili da nikada ne postanemo normalna zemlja...nisam vernik ali nemam pojma kome više da se molim za nas?
Ajde Bože obećavam, postaću vernik ako učiniš postanemo normalni ljudi, za to nam treba viša sila jer mi to sami ne umemo ? Hvala.
JJ Beba JJ Beba 22:42 29.05.2011

Re: mladić i ostalo

Znamo jako dobro za šta je optužen, o Srebrenici se dosta pisalo i ranije a još više će se pisati kada počne suđenje, bar to mislim.

Nije se pričalo. RTS je tek 2010. snimio emisiju o Srebrenici. (onako površno)
Kad' god se spomene Srebrenica ne može da prođe bez Kravica i Nasera Orića, počne prebrojavajnje.

Ajde Bože obećavam, postaću vernik ako učiniš postanemo normalni ljudi, za to nam treba viša sila jer mi to sami ne umemo ? Hvala.

eno i neki popovi bili tamo na protestu, videla gde jurcaju.
srdjan.pajic srdjan.pajic 02:01 30.05.2011

Re: mladić i ostalo

Ne, ja mu ne odajem priznanje, jer po mnogim pokazateljima oni su to mogli da urade ranije.
Nismo mi bili taoci Ratka Mladića nego taoci Tadića i komp. koji su klackali odluku kada će da ga uhapse i računali šta mogu time da izgube ili dobiju.


Pa dobro, u pravu si. Kao i Beba. Uostalom i Jeremija, samo što je odabrao malo nespretan način da nam dočara stanje ovog skota. Muka je što je sve toliko nisko palo, da je za priznanje nekom dovoljno da se povremeno seti da radi svoj posao.

Ja se sad nadam da istraga neće stati, nego da će se iskopati krivci, sve do vrha vlasti, ove i prethonde, zbog kojih mi još nismo u EU.

palilula92 palilula92 05:00 30.05.2011

Re: mladić i ostalo

I kad se sve ovo uzme u obzir, mogu samo, ovako kao glasač, da odam priznanje Tadiću i vlastima što su se odvažili da uhapse Mladića.


Pravo da ti kazem ja sam (pozitivno) iznenadjena sa ovim hapsenjem. Nisam verovala da ce to uraditi iz politickih ili bilo kojih drugih razloga. Da li se to nesto menja u politickom vrhu Srbije ili su mozda neki (nekad vazni)izgubili moc uticaja?
srdjan.pajic srdjan.pajic 05:51 30.05.2011

Re: mladić i ostalo

.
mariopan mariopan 09:26 30.05.2011

Re: mladić i ostalo


Nije se pričalo. RTS je tek 2010. snimio emisiju o Srebrenici. (onako površno)
Kad' god se spomene Srebrenica ne može da prođe bez Kravica i Nasera Orića, počne prebrojavajnje.

Ta dva zločina su povezana i neće moći na Sudu da se dokazuje krivica Mladića a da se ne kaže zašto je došao baš u Srebrenicu. Njegov zločin je bio odmazda a i odmazda je zločin, niko ga ne opravdava, samo dokazuje da je bio svestan šta radi a ne lud i psihopata...znači znao je zašto je došao baš tu i zašto je to uradio.Svestan, znači i odgovoran. Ludaci ne mogu da odgovaraju za svoje postupke.

Druga je stvar što je Orića sud oslobodio - to ide njima na dušu.
Ako i Mladića oslobode ja ću svaki dan da pišem po jedan blog o njegovim zločinima - može?

Zato što SVE zločince treba zatvoriti , zato što o SVIM žrtvama treba govoriti sa poštovanjem i pijetetom. Ne samo o nekima i to razdvojeno po nacionalnosti, toga se grozim jer to pokazuje da nismo odmakli dalje od mentaliteta Orića i Mladića - razmišljamo na njihov način - a od toga se ježim.

Iskreno se nadam da niko od nas ne može da razmišlja na taj način i da nam je žao svih žrtava, kako muslimanskih tako i srpskih, Hrvatskih Albanskih.....

Ućutkavanje kada se pomenu srpske žrtve možda je trebalo tom sudu, neko vreme, da opravda puštanje na slobodu nekih zločinaca, Orića recimo ( Tačija, Haradinaja...)..ali nama to ne bi trebalo da bude opravdanje da ih ne pomenemo jer se onda svrstavamo u ljude koji bi neki zločin mogli i da oproste i prećute samo zato što je ubijana nacija druge vere?

Kako smo mi onda bolji od samih zločinaca?

Nismo.
Trebalo bi da smo bolji?
JJ Beba JJ Beba 12:21 30.05.2011

Re: mladić i ostalo

Ako i Mladića oslobode ja ću svaki dan da pišem po jedan blog o njegovim zločinima - može?

to se neće dogoti jer je zličin u Srebrenici kroz druga suđenja i presude dokazan. Zločin su sem toga priznali i jedan Mladićev vojnik i jedan njegov oficir a međunarodni sud je dokazao i presudio da je Srebrenica bila genocid. Prema tome suđenje RM je samo formalnost, važana formalnost, da onaj koji je zločin naredio odgovara.i suštini biti sasvim dobro- imaće odličnu negu, hranu a rodbina žrtava nema one koje je taj "jadni starac" pobio
mariopan mariopan 12:41 30.05.2011

Re: mladić i ostalo

JJ Beba
Ako i Mladića oslobode ja ću svaki dan da pišem po jedan blog o njegovim zločinima - može?

to se neće dogoti jer je zličin u Srebrenici kroz druga suđenja i presude dokazan. Zločin su sem toga priznali i jedan Mladićev vojnik i jedan njegov oficir a međunarodni sud je dokazao i presudio da je Srebrenica bila genocid. Prema tome suđenje RM je samo formalnost, važana formalnost, da onaj koji je zločin naredio odgovara.i suštini biti sasvim dobro- imaće odličnu negu, hranu a rodbina žrtava nema one koje je taj "jadni starac" pobio

Da, ali da bi se ispoštovala procedura njemu će čitati ispočetka optužnicu kao da je to prvo suđenje jer njemu i jeste prvo suđenje za taj zločin.

Znači njegova odbrana će sigurno navesti razloge zašto je došao baš u Srebrenicu pa će biti reči o Oriću, to ne može da se preskoči ni promaši.

Sve dok se te presude u samom Sudu tako vagaju po nacionalnoj osnovi, po "pravdi pobednika" a ne po Pravu i Zakonu, ovde se narod neće pomiriti jer nije dobio Pravdu za sve žrtve.
Nećemo maći od samog uzroka zla - nacionalizma koji se takvim presudama perfidno podgreva.

Pogledaj na šta liči Bosna od tog vremena do danas?

Da li se narod smirio i pomirio ?
Mislim da su baš zbog nedostatka pravde i osude za sve zločine oni podeljeniji i ostrašćeniji nego pre rata.
Zato je ovo suđenje Mladiću itekako potrebno.
Da je i Oriću irečena pravedna presuda do tog bi pomirenja već polako dolazilo jer vreme čini svoje ...ovako ništa od toga.

Taj cilj je ovaj sud u Hagu promašio, meni se čini namerno.
krkar krkar 15:42 30.05.2011

Re: mladić i ostalo



Znači njegova odbrana će sigurno navesti razloge zašto je došao baš u Srebrenicu pa će biti reči o Oriću, to ne može da se preskoči ni promaši.


A ovo je 2011 godina PRE naše ere i sudi se po Hamurabijevom zakoniku pa je to što se on 'svetio' opravdanje za nešto? Olakšavajuća okolnost?


Sve te prazne priče služe da se Mislioci Državnom/Nacionalnom/SANU/Francuska7/... Glavom - u koje očigledno i ti spadaš - pravdaju sami sebi da oni u stvari i nisu toliko neljudi kad pokušavaju da brane činjenicu da je neko

- Primio predaju vojnika i civila po međunarodnim zakonima i uz garanciju njihove bezbednosti

- Onda je među njima probrao, po ćefu i bez suda i istrage - koga će pustiti a koga pobiti

- Pa je onda danima streljao ljude sa rukama vezanim na leđima žicom

- Pa ih buldožerima zatrpavao u masovne grobnice

- Pa ih onda godinama prekopavao i prenosio ostatke ljudi na druga mesta ne bi li time sakrio tragove svoje opravdane i pravične osvete

- Pa su se onda krili kao funjare 15 godina jer je sud pristrasan


Da je sud najpristrasniji na svetu - građanin Mladić školovan i celog veka izdržavan od narodnih para položio je zakletvu da će poštovati pravila, zakone i običaje ratovanja - od kojih ni jedno ne dopušta ono što je naredio, nadgledao i u čemu je učestvovao.

Pa kad se već tako u kolektivnoj tuposti i ostrašćenosti bacate blatom na Hrvate i Slovence oficire koji su pogazili zakletvu da će braniti Jugoslaviju - hajde se sad malo principijelno za gaženje zakletve poserite i na vašeg heroja koji je obeščastio i Srbiju i Srbe i sve kape koje je nosio, od titovke, šapke JNA do šajkače.
srdjazlopogledja srdjazlopogledja 16:23 30.05.2011

Re: mladić i ostalo

krkar

Izlaziš iz svog kaveza?

Ne sudi se zbog nekakve zakletve, niti je sud pitanje "heroja", već utvrđivanja istine, odgovornosti i kazne.

Kada si već tu, i pokazuješ "znanje":
kakvu posledicu nosi pristrasnost suda?
krkar krkar 16:48 30.05.2011

Re: mladić i ostalo

kakvu posledicu nosi pristrasnost suda?


Kakva pristrasnost?

Ko to tvrdi? Stalne članice Saveta bezbednosti? Savet bezbednosti? Generalna skupština? Bilo koje telo nadležno za Hag?

Ili rulja?
srdjan.pajic srdjan.pajic 17:28 30.05.2011

Re: mladić i ostalo

Ko to tvrdi? Stalne članice Saveta bezbednosti? Savet bezbednosti? Generalna skupština? Bilo koje telo nadležno za Hag?


Uf, jaki su mi to autoriteti!

srdjazlopogledja srdjazlopogledja 17:39 30.05.2011

Re: mladić i ostalo

Pa ako su države-članice SB osnivači icc, nisu valjda i korisnici?!
mariopan mariopan 18:55 30.05.2011

Re: mladić i ostalo


A ovo je 2011 godina PRE naše ere i sudi se po Hamurabijevom zakoniku pa je to što se on 'svetio' opravdanje za nešto? Olakšavajuća okolnost?

JEEEE kakvo učitavanje da ne prepoznam šta sam napisala

Meni učitavaš ono što će verovatno da radi njegov advokat.... zato što to pretpostavljam da će im biti odbrana..pa sam ovde napisala?

Misliš da i ako mislim da će njegovi advokati Orićeve zločin koristiti za odbranu bolje da sam o tome ćutala, ne, ni pomislila a kamoli napisala na blogu...... jer nije popularno pominjati Orića ovde..?

Pa šta je ovo , on ima neki klub obožavalaca ili šta?

I što mi je drago da će i Orića ponovo pomenuti na Sudu pa mi mala radost što će tog monstruma ponovo da pretresaju dođe kao bonus na ovo hvatanje Mladića?

I tebi smeta što se tome radujem?

Zašto?

Ostatak tvog boldovanog teksta su činjenice i šta s tim??
- Pa su se onda krili kao funjare 15 godina jer je sud pristrasan

Opet učitavanje. To ja negde napisala?
Ja napisala da se krio zato što je sud pristrasan?
Gde?

O sudu je bilo reči tek kada su Sud koji je Orića oslobodio počeli da brane i to nikakve veze nema sa Mladićem... nit ga ko pravdao, nit ga ko častio "olakšavajućim okolnostima" nit je ko mislio da zato beži.... pa bežao je zato što je begunac, radio svoj posao a svi begunci, (nemoj da se iznenadiš) BEŽE. To im je osobina.
Ne vole da ih hvataju i zatvaraju.
Takorekuć alergični su na statičnost zatvorke ćelije i izvasnost budućnosti koja im se smeši.

Rekla bih da se ja jasno izražavam, pišem da se to razume..pa da izbegnemo nesporazume možeš li da čitaš šta je napisano a ne da kalemiš sopstvene projekcije na moje komentare?

Hvala.


srdjazlopogledja srdjazlopogledja 19:09 30.05.2011

Re: mladić i ostalo

Sud koji je slep na žrtve/počinioce zbog pripadnosti određenoj grupi nije pristrasan već rasistički.
mariopan mariopan 19:09 30.05.2011

Re: mladić i ostalo

krkar
kakvu posledicu nosi pristrasnost suda?


Kakva pristrasnost?

Ko to tvrdi? Stalne članice Saveta bezbednosti? Savet bezbednosti? Generalna skupština? Bilo koje telo nadležno za Hag?

Ili rulja?

Ja to tvrdim.
Možeš da me zoveš kako hoćeš ali to neće prtomeniti činjenicu da je taj sud pristrasan.
mariopan mariopan 19:11 30.05.2011

Re: mladić i ostalo

srdjazlopogledja
Sud koji je slep na žrtve/počinioce zbog pripadnosti određenoj grupi nije pristrasan već rasistički.

Ispravka - fašistički.
krkar krkar 19:31 30.05.2011

Re: mladić i ostalo

mariopan
srdjazlopogledja
Sud koji je slep na žrtve/počinioce zbog pripadnosti određenoj grupi nije pristrasan već rasistički.

Ispravka - fašistički.


Ne bih vam se ja mešao u rasuđivanje i prosuđivanje. A iovako pomoći nema.

Autodijagnoza.

PS
Hteo sam da odgovorim na prvu poruku Mariopan ali posle ove poslednje nema ni potrebe ni koristi.
srdjazlopogledja srdjazlopogledja 20:28 30.05.2011

Re: mladić i ostalo

mariopan

Hvala, ali ću ostati pri svome.
krkar

S obzirom da ništa osim diskvalifikacija se od tebe ne može očekivati, zadovoljan sam odgovorom.
Osim toga, što bi mene zanimalo tvoje mišljenje?

P.S. To što su ti postavljali dijagnozu, očito pogrešno, ne znači da si ekspert za psihopatologiju. Učini si uslugu, leči se, al' ozbiljno.
princi princi 20:59 30.05.2011

Re: mladić i ostalo

na vašeg heroja koji je obeščastio i Srbiju i Srbe i sve kape koje je nosio, od titovke, šapke JNA do šajkače.

Може ли се то? Мислим, ово "обешчастити и Србија и Срби и... шајкача". Мајку му, ипак пазити шта се пише, чита се ово и у Подгорицу.

Добро је Вучко провалио овог Кркара да је он, у ствари, ћетник у јагњећој кожи.
milisav68 milisav68 21:42 30.05.2011

Re: mladić i ostalo

krkar
kakvu posledicu nosi pristrasnost suda?


Kakva pristrasnost?

Ko to tvrdi? Stalne članice Saveta bezbednosti? Savet bezbednosti? Generalna skupština? Bilo koje telo nadležno za Hag?

Ili rulja?



srdjazlopogledja srdjazlopogledja 22:00 30.05.2011

Re: mladić i ostalo

milisav68

Samo podgrevajte, pa kad upuca nekog, šta ćemo onda?
noboole noboole 19:04 27.05.2011

Tracenje vremena

Pregledavao strane online medije i kada citas one komentare, kao da smo se vratili u '91-'95. Te smo necivilizovani, te ne pripadamo kulturnom miljeu Evrope, te treba da skidamo farbu sa sebe ....
1odnas 1odnas 19:12 27.05.2011

Re: Tracenje vremena

noboole
Pregledavao strane online medije i kada citas one komentare, kao da smo se vratili u '91-'95. Te smo necivilizovani, te ne pripadamo kulturnom miljeu Evrope, te treba da skidamo farbu sa sebe ....


juce kazu da 75% ljudi u Srbiji smatra da je R.M. heroj, svijet gleda drugacije i sta je tu sporno.
srdjan.pajic srdjan.pajic 19:13 27.05.2011

Re: Tracenje vremena

noboole
Pregledavao strane online medije i kada citas one komentare, kao da smo se vratili u '91-'95. Te smo necivilizovani, te ne pripadamo kulturnom miljeu Evrope, te treba da skidamo farbu sa sebe ....


'91-'95.
noboole noboole 19:25 27.05.2011

Re: Tracenje vremena

Ma ne, samo 40% . Onih 78% ga ne bi odalo. To da neko ne zeli da ga oda mi je potpuno razumljivo posto bi posledice bile fatalne.

1odnas 1odnas 19:33 27.05.2011

Re: Tracenje vremena

noboole
Ma ne, samo 40% . Onih 78% ga ne bi odalo. To da neko ne zeli da ga oda mi je potpuno razumljivo posto bi posledice bile fatalne.



malo mi je ovo nerazumljivo ali kao da hoces da kazes da je nasa istina ono sto su nacionalni interesi.

dragan7557 dragan7557 19:38 27.05.2011

Re: Tracenje vremena

To da neko ne zeli da ga oda mi je potpuno razumljivo posto bi posledice bile fatalne.

$ 10.000.000


cerski
madoxxx madoxxx 20:13 27.05.2011

Re: Tracenje vremena

Ali cekaj 10M je obecala nasa drzava. Taj ko bi dobio te pare (ime, JMBG i adresa poznati organima i sluzbi) sutradan bi bio posecen od "prijatelja" koji zele da ga zastite da mu se nista ne dogodi , nasilno uclanjen u DS, SPS, a mozda i URS i PUPS, pri cemu bi morao retroaktivno da uplati clanarinu za sebe i sve clanove porodice, a mozda bi mu Beko i Miskovic zajedno oduzeli zemlju da je pridodaju Luci Beograd. Pri tome bi mozda i sudija Privrednog suda nasla da duguje odredjenu sumu akcionarima JAT-a
Vojislav Stojković Vojislav Stojković 21:56 27.05.2011

Re: Tracenje vremena

madoxxx, zaboravio si PDV.
Voja Radovanović Voja Radovanović 19:33 27.05.2011

blog

Ovi što su razgradjivali bivšu državu...nekako na kraju većina završila kao gradjevinski radnici...pozz imenjače i prijatno veče ti želim...
dragan7557 dragan7557 19:35 27.05.2011

Re: blog

Voja Radovanović
Ovi što su razgradjivali bivšu državu...nekako na kraju većina završila kao gradjevinski radnici...pozz imenjače i prijatno veče ti želim...


Pa i Tito je voleo staru profesiju.

cerski
madoxxx madoxxx 20:15 27.05.2011

Re: blog

Mislis sva trojica (Sloba, Tudjman i Alija) pridrzavaju zemlju odozdo da se ne urusi
Vojislav Stojković Vojislav Stojković 21:55 27.05.2011

Re: blog

Voja Radovanović
Ovi što su razgradjivali bivšu državu...nekako na kraju većina završila kao gradjevinski radnici...pozz imenjače i prijatno veče ti želim...


Da su razgrađivali pažljivo ciglu, po ciglu, pa ajd još nekako, nego su palili, minirali i rušili, da kamen na kamenu čitav ne ostane.
poz. i tebi, imenjače.

PS: slušao sam, nekidan, kako na radio BG govore tvoje aforizme.
Vojislav Stojković Vojislav Stojković 22:17 27.05.2011

Re: blog

dragan7557

Pa i Tito je voleo staru profesiju.

cerski


Tito je u početku bio šloser, a zatim najveći otac, sin i sveti duh svih naših naroda i narodnosti. Kraće: sveto trojstvo.
Dr M Dr M 22:29 27.05.2011

Re: blog

Tito je u početku bio šloser, a zatim najveći otac, sin i sveti duh svih naših naroda i narodnosti.


Posle Oca, Sina i Svetog duha, ide Amin.

I bi tako.


jedi-knight jedi-knight 22:34 27.05.2011

Re: blog

Tito je u početku bio šloser, a zatim najveći otac, sin i sveti duh svih naših naroda i narodnosti.


Tita u ovo ne mesajte. On je posebna kategorija
Vojislav Stojković Vojislav Stojković 23:18 27.05.2011

Re: blog

Dr M
Tito je u početku bio šloser, a zatim najveći otac, sin i sveti duh svih naših naroda i narodnosti.


Posle Oca, Sina i Svetog duha, ide Amin.

I bi tako.




Jok, ne bi, već bi:
"I posle Tita, Tito."
fantomatsicna fantomatsicna 08:10 28.05.2011

Re: blog

Jok, ne bi, već bi:
"I posle Tita, Tito."

Zar nije posle Tita..da se nesto drugo na K rimuje?
nsarski nsarski 08:38 28.05.2011

Re: blog

Jok, ne bi, već bi:
"I posle Tita, Tito."


Sto je bilo posebno drago mladjim generacijama.



Mene je golotinja toliko uzbudjivala da sam mnoge zelio da vidim...na Golom Otoku! (J.B.Tito)
blogovatelj blogovatelj 09:00 28.05.2011

Re: blog

Mene je golotinja toliko uzbudjivala da sam mnoge zelio da vidim...na Golom Otoku! (J.B.Tito)


Jel ovo stvarno rekao?

A ova napredna omladinka je za desetku.
Vojislav Stojković Vojislav Stojković 09:11 28.05.2011

Re: blog

nsarski

Sto je bilo posebno drago mladjim generacijama.

Dobra ti ova pionerka.
nsarski nsarski 09:12 28.05.2011

Re: blog

Jel ovo stvarno rekao?

Kao da jeste
Vojislav Stojković Vojislav Stojković 09:24 28.05.2011

Re: blog

fantomatsicna

Zar nije posle Tita..da se nesto drugo na K rimuje?


Iju, g-đice fantomatsicna, vi baš umete sa rimama.
dolybell92 dolybell92 09:40 28.05.2011

Re: blog

Koliko se sećam , niti ih je gledao,
niti video... on uopšte nije hteo da ih ikada vidi...
Voja Radovanović Voja Radovanović 11:43 28.05.2011

Re: blog

Vojislav Stojković
Voja Radovanović
Ovi što su razgradjivali bivšu državu...nekako na kraju većina završila kao gradjevinski radnici...pozz imenjače i prijatno veče ti želim...


Da su razgrađivali pažljivo ciglu, po ciglu, pa ajd još nekako, nego su palili, minirali i rušili, da kamen na kamenu čitav ne ostane.
poz. i tebi, imenjače.

PS: slušao sam, nekidan, kako na radio BG govore tvoje aforizme.


Ponedeljkom u 14,25...pozz
dragan7557 dragan7557 14:25 28.05.2011

Re: blog

Vojislav Stojković
dragan7557

Pa i Tito je voleo staru profesiju.

cerski


Tito je u početku bio šloser, a zatim najveći otac, sin i sveti duh svih naših naroda i narodnosti. Kraće: sveto trojstvo.

Analogno: dok smo bili pravovernici beše nam dobro.

cerski
antemuralis_ortodoks antemuralis_ortodoks 00:26 31.05.2011

Re: blog

[
Posle Oca, Sina i Svetog duha, ide Amin.

ne nego Idi Amin
jedi-knight jedi-knight 19:59 27.05.2011

Jeste li ocekivali spektakl?

To sto nije bilo spektakularnog hapsenja i sto je bio sam i napusten, samo govori o tome koliku je zapravo podrsku imao. Otisli su njegovi saborci. Otisi su i njihovi drekavci. Sada je jos ostala samo sacica najekstremnijih koji ionako nista ne razumeju. Sa njegovom glavom se politicki trgovalo tolike godine. Sada on vise nije tema. Dobar trgovac zna kada je pravi trenutak da proda svoju robu. Ostaje nam da se nadamo da je ovo taj trenutak.
madoxxx madoxxx 20:22 27.05.2011

Re: Jeste li ocekivali spektakl?

Nazalost znajuci nase politicare, ovo je bio poslednji momenat pre nego sto izgubimo bilo kakvu perspektivu za EU. Pitanje je sad da li ce kad stignemo za prikljucenje EU postojati?
mariopan mariopan 20:31 27.05.2011

Re: Jeste li ocekivali spektakl?

Pitanje je sad da li ce kad stignemo za prikljucenje EU postojati?

Hoće sigurno.
U horoskopu piše da ćemo je baš mi rasturiti, znači ne treba da brineš.
Vojislav Stojković Vojislav Stojković 21:50 27.05.2011

Re: Jeste li ocekivali spektakl?

jedi-knight
Dobar trgovac zna kada je pravi trenutak da proda svoju robu.


Kakva roba, takvi i trgovci.
jedi-knight jedi-knight 22:00 27.05.2011

Re: Jeste li ocekivali spektakl?

Kakva roba, takvi i trgovci.


Slazem se.
Mi samo cekamo rezultat
JJ Beba JJ Beba 22:04 27.05.2011

Re: Jeste li ocekivali spektakl?

jedi-knight
Kakva roba, takvi i trgovci.


Slazem se.
Mi samo cekamo rezultat


fotka sa sinoćenjeg protesta protiv 'apšenja

Vojislav Stojković Vojislav Stojković 22:12 27.05.2011

Re: Jeste li ocekivali spektakl?

JJ Beba


fotka sa sinoćenjeg protesta protiv 'apšenja




jedi-knight jedi-knight 22:36 27.05.2011

Re: Jeste li ocekivali spektakl?

fotka sa sinoćenjeg protesta protiv 'apšenja


Srbijoooo, najlepsa bajko
Srbijooo, oce i majko...
dragan7557 dragan7557 09:17 28.05.2011

Re: Jeste li ocekivali spektakl?Braćela

Vojislav Stojković
JJ Beba


fotka sa sinoćenjeg protesta protiv 'apšenja





Ne bih ja da sam na tvom mestu.

Linkovana je stranica holandskog dnevnog lista Narodne novine (Volkskrant) ako staviš kurzor na fotku otvoriće ti se prozor (volgende) sledeći pa ćeš onda videti demonstrante kako leže na zemlji.

Na istom linku, slika u sredini (bela, donja gredica) se nalazi i članak o tome kako oficijelna NL doživljava (narod nije zainteresovan) "poraz" Dutchbat-a. Nemam ni malo volje da prevodim ovo štivo a ako ima pojma sa holandskim neka ti ga prevede blogerka koja je linkovala ovo.
Nesumnjivo ćeš prestati da . Blogerka je nesumnjivo namerno linkovala najblesaviju fotografiju od 12 koje sadrži ova foto sesija. U desnom gornjem uglu na vrhu fotografije imaju opcije vorige i volgende pređašnje i sledeće pa ko hoće može da ih pogleda.

Zlonamerno (ili "uveseljavajuće" ) istrzanje iz sadržaja a radi potrebe dnevnog navođenja na svoju ideologiju je karakteristika političara i ili zlonamernih, ostrašćenih "ličnosti."

cerski
JJ Beba JJ Beba 17:08 28.05.2011

Re: Jeste li ocekivali spektakl?Braćela

Zlonamerno (ili "uveseljavajuće" ) istrzanje iz sadržaja a radi potrebe dnevnog navođenja na svoju ideologiju je karakteristika političara i ili zlonamernih, ostrašćenih "ličnosti."

izvini, ti stvarno imaš problem.

fotka je divna, duhovita i adekvatna.

kad smo več kod boldovanja , jel ti to spominješ ostrašćenost?


ps

Blogerka je nesumnjivo namerno linkovala najblesaviju fotografiju od 12 koje sadrži ova foto sesija.

nisam je već je tako uredništvo postavilo fotke, moj udeo je samo da sam vam prosledila link
Vojislav Stojković Vojislav Stojković 17:21 28.05.2011

Re: Jeste li ocekivali spektakl?Braćela

JJ Beba

fotka je divna, duhovita i adekvatna.




Saglasan, tako sam je i sam doživeo, a mislim da se dragan7557, komentarišući, malčice zaigrao. Ne treba mu to uzeti za zlo, dešava se i meni.
dragan7557 dragan7557 18:32 28.05.2011

Re: Jeste li ocekivali spektakl?Braćela

nisam je već je tako uredništvo postavilo fotke, moj udeo je samo da sam vam prosledila link

Koje bre uredništvo? Da slučajno ponekad ne čitam istoimeni list pa da mi pričaš.

Na sajtu "Volkskrant" stoji svih 12 fotografija, baš kao i u štampanom izdanju, a ne jedna koju je neko kao duhovitu "izabrao," bez truda ili znanja da pročita publikovan, i nimalo duhovit članak koji ide uz to.

E sad, ako za tebe radi neko drugo uredništvo to je druga stvar.

cerski

p.s. boldovanje je svojevrstan način naznačavanja dela teksta koji je važan, i nema apsolutno nikakve veze sa ostrašćenošću. Znam da je teško shvatiti ali ipak je tako.
apacherosepeacock apacherosepeacock 18:47 28.05.2011

Re: Jeste li ocekivali spektakl?Braćela

dragan7557
nisam je već je tako uredništvo postavilo fotke, moj udeo je samo da sam vam prosledila link

Koje bre uredništvo? Da slučajno ponekad ne čitam istoimeni list pa da mi pričaš.

Na sajtu "Volkskrant" stoji svih 12 fotografija,


Sad ste me zainteresovali, jucerasnji Volks, a?

U danasnjem V. pise da je Mladic drzao koze a jednu je nazvao Medlin Olbrajt
JJ Beba JJ Beba 18:47 28.05.2011

Re: Jeste li ocekivali spektakl?Braćela

Koje bre uredništvo?

jbte tako sam dobila na twitteru, ostale nisam ni pogledala jer me ne zanimaju. protest sam videla live na putu ka kući.

o čemu bre ti pričaš?
slika je super


mnogo si brate naporan
apacherosepeacock apacherosepeacock 19:07 28.05.2011

Re: Jeste li ocekivali spektakl?Braćela

..Ova J.J. Bebina fotka je 11-ta od 12 fotki ukupno, prva po urednistvu je kako su panduri klince poredjali ko sardine na zemlji..(btw. lepo vreme u BG, uh..)

De brute Serviër Ratko Mladic vernedert de schutterende Nederlander Thom Karremans.

Don't shoot the piano player, zegt Karremans.
You're a lousy piano player, zegt Mladic.
JJ Beba JJ Beba 19:14 28.05.2011

Re: Jeste li ocekivali spektakl?Braćela

apacherosepeacock
..Ova J.J. Bebina fotka je 11-ta od 12 fotki ukupno, prva po urednistvu je kako su panduri klince poredjali ko sardine na zemlji..(btw. lepo vreme u BG, uh..)


i?
apacherosepeacock apacherosepeacock 19:15 28.05.2011

Re: Jeste li ocekivali spektakl?Braćela

JJ Beba
apacherosepeacock
..Ova J.J. Bebina fotka je 11-ta od 12 fotki ukupno, prva po urednistvu je kako su panduri klince poredjali ko sardine na zemlji..(btw. lepo vreme u BG, uh..)


i?


...i nista. Komentarisem redosled fotki na sajtu Volks.
srdjan.pajic srdjan.pajic 06:58 29.05.2011

Re: Jeste li ocekivali spektakl?Braćela

apacherosepeacock


U danasnjem V. pise da je Mladic drzao koze a jednu je nazvao Medlin Olbrajt


Seljačina.
fantomas fantomas 07:15 29.05.2011

Re: Jeste li ocekivali spektakl?Braćela

srdjan.pajic
apacherosepeacock


U danasnjem V. pise da je Mladic drzao koze a jednu je nazvao Medlin Olbrajt


Seljačina.



pa, stvarno - sta je koza kriva, jbt...
fantomatsicna fantomatsicna 21:13 27.05.2011

i tako

"Nije ga teško zamisliti kako u memljivoj i mračnoj sobi sedi sam, star, bolestan i uplašen. Na stolu stare novine i ostaci hrane. U uglu svetluca portabl televizor. Na komodi kesa sa lekovima. Umesto nekoliko prstenova neprobojnog obezbeđenja i mrtve straže, tu je samo prsten pečatnjak koji ga je, kažu, i odao. Gleda na sat i pita se da li je prošlo vreme da uzme lek ili je konačno došlo vreme da neko dođe da ga odvede ... kod lekara ... u Hag ... bilo kud... "

Podjose mi suze..za onima koji zbog njega ni takvu starost ne docekase..
Vojislav Stojković Vojislav Stojković 21:47 27.05.2011

Re: i tako

Namera autora boldovanog teksta nije bila da izazove sažaljenje, već da istakne razliku između slike koju su nadležni organi u javnosti izgradili o RM i njegovog psihosocijalnog habitusa u trenutku hapšenja.
1odnas 1odnas 23:05 27.05.2011

epilog

jedi-knight jedi-knight 23:07 27.05.2011

Re: epilog

epilog


Kukavica
1odnas 1odnas 23:11 27.05.2011

Re: epilog

jedi-knight
epilog


Kukavica


Slazem se ja da je kukavica i bijedna figura u sahu, zbog njega i svega oko njega nam je prezent, nase zivljenje mizerno ali to uporno ne vidimo.
blogovatelj blogovatelj 09:11 28.05.2011

Re: epilog

Slazem se ja da je kukavica i bijedna figura u sahu, zbog njega i svega oko njega nam je prezent, nase zivljenje mizerno ali to uporno ne vidimo.


Dobro je da je konačno svanulo.
Prijatelju dragi, bratstvo-jedinstvo ne brani radio, bratstvo-jedinstvo brani rad.



Ova pesma je pravljena pre ratova, pre Miloševića i Mladića.
Srbija je grcala, grca i grcaće zbog korupcije, podmitljivih državnih organa, zbog toga što ogroman broj ljudi tamo opravdava lopuže koristeći famozne dve reči "snaš'o se"
A da se ne lažemo, grca i zbog radnih navika koje nisu baš japanske.
Vojislav Stojković Vojislav Stojković 09:19 28.05.2011

Re: epilog

blogovatelj

A da se ne lažemo, grca i zbog radnih navika koje nisu baš japanske.


Ostaje još uvek nada da se konačno ostvari vekovni srpski san: Leba bez motike.
dragan7557 dragan7557 09:30 28.05.2011

Re: epilog

Vojislav Stojković
blogovatelj

A da se ne lažemo, grca i zbog radnih navika koje nisu baš japanske.


Ostaje još uvek nada da se konačno ostvari vekovni srpski san: Leba bez motike.

Modernizacija je skup i dugotrajan proces.

cerski
madoxxx madoxxx 10:37 28.05.2011

Re: epilog

Molio bih primer van drzavnih firmi (znaci privatne) gde se radi manje nego u Nemackoj, gde je placen prekovremeni rad, gde se odlazi u 17h sa posla a ne ostaje dok gazda ne krene kuci, gde sme da se prica o organizovanju sindikata, gde nadredjenog mozete uspesno da optuzite za mobbing....
Ta fama koju protura NAJVECI HOHSTAPLER Miodrag Kostic koji je secerane kupio po 1e a sad kuka kako mu radnici ne rade kao u Japanu, odavno ne pije vodu kada su u pitanju privatne firme.

@Blogovatelj: da li smatrate da je Karōshi nesto cemu treba teziti?

Cak i:
Toyota, for example, now generally limits overtime to 360 hours a year (an average of 30 hours monthly), and at some offices issues public address announcements every hour after 7 p.m. pointing out the importance of rest and urging workers to go hom
to je znaci 1.3 prekovremena sata dnevno, a itekako se zna da kod nas 2-4 sata neplacenog prekovremenog nije retkost.

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana