Biz

nova podela u srbalja

antioksidant RSS / 14.06.2011. u 23:33

razumem želju da se uđe u parlament

cenim energiju koja se ulaže u kreiranje praznih priča

(cenim je možda prejaka reč) 

i u principu mi se gade oni koji se bez mozga lepe na demagogiju

(gade je veoma prejaka reč) 

ali,,,

 

centralisti!

 

izmisliti sasvim novu podelu i upirati prstom u... centraliste

 

opasan mali taj dinkić

svestan je da se homogenizacija grupe uvek najlakše vrši kreiranjem spoljneg neprijatelja (slobi je kao velikompolitičkom inžinjeru na kraju bio potreban ceo svet za neprijatelja)

ovoga puta su to centralisti koji nam ne daju da živimo od svog rada, pošteno...

ovoga puta su centralisti oni koji grade seoske puteve, kanalizacije i obdaništa (do skoro se to finansiralo iz nacionalnog investicionog plana ali hajde da verujemo na reč da su to sve vreme bili - centralisti)

 

ono što je najbesmislenije je da će i ovaj besmisleni predlog, kao i svaka demagoška žvaka do sada - proći pa je možemo već zaboraviti do sledećih izbora kada će biti zanimljivo slušati još jedno objašnjenej zašto nije ispalo baš onako kako je rečeno

 

zato da pričamo mi malo o restituciji (restitution:the act of restoring to the rightful owner something that has been taken away, lost, or surrendered)

 

to je ono što oni koji imaju moć da je sprovedu (po)smatraju uslovom za ulazak u eu (još jedan dokaz da najzdraviji deo srpske političke scene   predstavljaju drugorazredne birokrate iz brisela što više govori o srpskoj političkoj sceni nego o briselskim birokratama)

 

pitanje je od koje godine će se posmatrati nepravde koje su planirane za "ispravljanje"?

 

1941?

 

ko će to da plati? kome? koliko?

 

ustavni sud je doneo odluku da naturalna restitucija nije protivustavna tj da ne dovodi nikoga u neravnopravan položaj

 

lično sam bliži formiranju nekretninskih fondova pa svakom po 1 000 eura udela ali...

 

da sačekamo sledeće izbore a već znamo ko će tu priču da progura do glasača željnih bajki :-) 

 

pre muzike predlog za rešenje za sve probleme

 

 

 

 

i sad muzika

 

enjoy

 

 

 



Komentari (27)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

letak letak 23:48 14.06.2011

Dinkić ...

dal je ljiga? ljiga je.
dal je demagog? demagog je.
dal to pali? potpalio je.

iz_gore_smo.
mlekac mlekac 23:52 14.06.2011

Sve hocu da ti kazem

pa zaboravim - da nije tebe, ne bih blagog pojma imala sta mladjani dinkic dela...

Znam da te nervira, al' ovako ispade da ga stalno reklamiras. I to za dz!!!
antioksidant antioksidant 23:58 14.06.2011

Re: Sve hocu da ti kazem

nije za dž
za 1 000 eura
(mada to možda i ispadne za dž)
dragan7557 dragan7557 07:01 15.06.2011

Re: Sve hocu da ti kazem

zato da pričamo mi malo o restituciji (restitution:the act of restoring to the rightful owner something that has been taken away, lost, or surrendered)

Baš vala. U pravu si a pošto ja smatram da je društvo jedini pravi vlasnik (rightful owner) svega što postoji na teriroriji nacionalne države, to i ja postavljam isto pitanje.

Vratiti društvu njegovu svojinu od onih koji su ga svojom pohlepom uzurpirali je obaveza buduće generacije.

cerski

p.s. ako smatraš da su pravim vlasnicima po naslednoj liniji prenosa "vlasništva" treba vratiti "njihove" prćije:
pitanje je od koje godine će se posmatrati nepravde koje su planirane za "ispravljanje"?

1941?

onda je "pravednije" da se vrati još starijim vlasnicima agama, begovima, knezovima itd.

Naravno ostatak naših naslednika treba pripremiti za vodanje njihovih opanaka, pravo prve bračne noći i ostala veselja i povlastice privilegovanih.
jedi-knight jedi-knight 07:22 15.06.2011

Re: Sve hocu da ti kazem

Baš vala. U pravu si a pošto ja smatram da je društvo jedini pravi vlasnik (rightful owner) svega što postoji na teriroriji nacionalne države, to i ja postavljam isto pitanje.


Josife Visrjonovicu? To ste vi?
dragan7557 dragan7557 08:07 15.06.2011

Re: Sve hocu da ti kazem

jedi-knight
Baš vala. U pravu si a pošto ja smatram da je društvo jedini pravi vlasnik (rightful owner) svega što postoji na teriroriji nacionalne države, to i ja postavljam isto pitanje.


Josife Visrjonovicu? To ste vi?

Pa, 'ajd' da dodam i to u moju zbirku, sadrži već Hitlera, Musolinija a pored i nekih drugih sad već i Josifa. A ti si, 'I presume', od onih koji su već obučeni za vodanje opanaka? Ako, ako budućnost je pred vama.


cerski
koksy koksy 08:08 15.06.2011

Re: Sve hocu da ti kazem

mlekac
pa zaboravim - da nije tebe, ne bih blagog pojma imala sta mladjani dinkic dela...



Nakacio se AO na Mladja ko Anfak na Stipu.
jedi-knight jedi-knight 16:37 15.06.2011

Re: Sve hocu da ti kazem

A ti si, 'I presume', od onih koji su već obučeni za vodanje opanaka? Ako, ako budućnost je pred vama.


Aha...vi pisete za Kurir...
srdjazlopogledja srdjazlopogledja 01:52 16.06.2011

Re: Sve hocu da ti kazem

dragan7557
1941? onda je "pravednije" da se vrati još starijim vlasnicima agama, begovima, knezovima itd.

Age, pre svega, nisu bili vlasnici, već je to bio sultan a država Srbija je međunarodno priznata 1878. godine, i imovinski odnosi sa Osmanskim sultanatom su regulisani ugovorima.
dragan7557 dragan7557 11:39 17.06.2011

Re: Sve hocu da ti kazem

Mada radije ne reagujem na "intelektualnu" onaniju tipa:

Age, pre svega, nisu bili vlasnici, već je to bio sultan

ne mogu a da ne primetima da je posle sultana vlasničko pravo prešlo na Obrenoviće, posle na Petroviće(turski Karađorđeviće) posle na komuniste koji su se istog odrekli u ime naroda i uveli društvenu svojinu a ne vlasništvo. Tačnije rečeno jedino se komunistička država(SFRJ) odrekla svojine nad državnom imovinom i tako razvlastila sebe. Konsekventno ideologiji je takva država i odumrla.

Ostatak trabunjanja ne zaslužuje komentar.

cerski

p.s. replika je suvišna.
blogov_kolac blogov_kolac 00:27 15.06.2011

ma ko to tamo peva?



bandina bandina 05:53 15.06.2011

....

A sta mislis da ce u okviru politickog ciklusa da urade centralisti? Jel vec nude nesto ili nisam zapazila?
antioksidant antioksidant 09:47 15.06.2011

Re: ....


bandina
A sta mislis da ce u okviru politickog ciklusa da urade centralisti? Jel vec nude nesto ili nisam zapazila?
moj predlog je da nastave da grade

seoske puteve, kanalizacije i obdaništa


sram bilo centraliste
da njih nema gde bi nam bio kraj


bandina bandina 11:14 15.06.2011

Re: ....

Pa valjda pre obdanista neka mera da se ista malo popune, posto nas je mucenika sve manje... ili je i obdanista nedostatak???
antioksidant antioksidant 11:49 15.06.2011

Re: ....

ili je i obdanista nedostatak???


hajde sad malo ozbiljno - poznata ti je činjenica da skoro sve škole u srbiji imaju smenski rad?
da li to ukazuje da škola ima previše ili premalo?

što se tiče obdaništa probaj da upišeš dete u neko (i to je možda i jedina stvar za koju djilasovoj administraciji skidam kapu - pokazuje se bar neki trud da se ta situacija ispravi - možda tu ima previše populizma (čuj možda) ali se bar nešto radi...)
ovo društvo premalo ulaže u svoju decu

a što se tiče ti seoskih puteva, kanalizacija i obdaništa - to je dinkić rekao da ih grade zli centralisti. pitaj njega u čemu je problem. ja odbijam da gubim vreme pokušavajući da nadjem logiku u njegovim besmislicama

"predlog" je loš jer:

- predvidja da se poveća deo poreza na zarade koji ide lokalnim samoupravam što podrazumeva da se za toliko smanji prihod "centralne kase". šta misliš da li će se to naći na drugoj strani? pa narano da hoće - ako ništa drugo - zaduživanjem

- ne predvidja ni jednu promenu nadležnosti. obaveze "centralista" ostaju iste. obaveze "dobrih momaka" (decentralista) ostaju iste. dinkić je potrošio nacionalni investicioni plan pa sad izlazi iz te priče (sad je "loše" kad kalanovićka odlučuje da li će se krečiti škola u vranju - pretpostavka je da će se zaboraviti ko je i smislio sistem po kome kalanovićka (pre nje djilas) odlučuje da li će se krečiti škola u vranju)

- dovodi razvijenije opštine i gradove u neuporedivo povoljniji položaj u odnosu na devastirana i napuštena područja koja će još više zavisiti od transfera

- jedini argument koji je na tragu logike je da se medju opštinama razvija kompetitivnija atmosfera koja bi trebalo da podstakne takmičenje u privlačenju investitora i stvaranju povoljnijeg privrednog ambijenta. ali u situaciji kada je razvijenost toliko neravnomerno raspoređena po srbiji da li je fer stvarati uslove igre u kojoj se beograd i kriva palanka guraju u istu utakmicu pod gotovo istim uslovima? jedina posledica će biti još puniji beograd i još prazniji ostatak srbije.

a to gde će i kome u srbiji biti bačenemrvice sa stola će i dalje biti odlučivano u partijskim centralama. kao i do sada. ovaj predlog je samo trošenje dobre priče i to jeftino trošenje za jedan predizborni ciklus. srbija neće biti jeftinija i efikasnija država a za par godina će ti se svako smejati ako nekome kažeš da si za decentralizaciju (kao što se sada smeju svakome ko se predstavlja kao ekspert jer je ta reč istrošena kroz "ekspertsku mrežu"
ecce-florian ecce-florian 12:04 15.06.2011

Re: ....

- dovodi razvijenije opštine i gradove u neuporedivo povoljniji položaj u odnosu na devastirana i napuštena područja koja će još više zavisiti od transfera

"Nije sramota biti bogat"
Naročito kad si bogat
bandina bandina 12:19 15.06.2011

Re: ....

hajde sad malo ozbiljno

Ne, ozbiljna sam ne znam jer nisam u Srbiji

Ne znam da li si upoznat sa onim sto se desavalo na medjunarodnoj konferenciji demokratije i decentralizacije ( moj prevod, izvinjavam se na eventualnom lupanju ) u Sankt Gallenu prosle godine ( maj mesec cini mi se). Interesting stuff.

Imam neki text samo na ceskom, al evo nemacki mozda pomogne.

[url=http://www.decentralisation2010.ch/][/url]

srdjazlopogledja srdjazlopogledja 02:03 16.06.2011

Re: ....

antioksidant
"predlog" je loš jer:

Предлог је, пред Скупштином је.
antioksidant
- predvidja da se poveća deo poreza na zarade koji ide lokalnim samoupravam što podrazumeva da se za toliko smanji prihod "centralne kase". šta misliš da li će se to naći na drugoj strani? pa narano da hoće - ako ništa drugo - zaduživanjem

Ништа их до сада није спречавало да се задужују, па заиста сумњам да ће их тај мањак сада додатно погонити у задуживању. На крају, уколико држава уђе у банкрот, бар ће општине бити делом заштићене јемством средстава која остају у локалној каси.
antioksidant
- ne predvidja ni jednu promenu nadležnosti. obaveze "centralista" ostaju iste. obaveze "dobrih momaka" (decentralista) ostaju iste. dinkić je potrošio nacionalni investicioni plan pa sad izlazi iz te priče (sad je "loše" kad kalanovićka odlučuje da li će se krečiti škola u vranju - pretpostavka je da će se zaboraviti ko je i smislio sistem po kome kalanovićka (pre nje djilas) odlučuje da li će se krečiti škola u vranju)

Слажем се. Једног лепог дана ће се знати ко шта ради у овој земљи, све како би се могла државом назвати.
antioksidant
- dovodi razvijenije opštine i gradove u neuporedivo povoljniji položaj u odnosu na devastirana i napuštena područja koja će još više zavisiti od transfera

Бар их неће вући за нос, и имаће бољу информацију колико новца имају, тј. колико "зарађују". Ако то није мотив самих тих општина да мало пораде на себи, не знам шта је.
antioksidant
- jedini argument koji je na tragu logike je da se medju opštinama razvija kompetitivnija atmosfera koja bi trebalo da podstakne takmičenje u privlačenju investitora i stvaranju povoljnijeg privrednog ambijenta. ali u situaciji kada je razvijenost toliko neravnomerno raspoređena po srbiji da li je fer stvarati uslove igre u kojoj se beograd i kriva palanka guraju u istu utakmicu pod gotovo istim uslovima? jedina posledica će biti još puniji beograd i još prazniji ostatak srbije.

У нечему предност, у другоме недостатак. Колико сам упознат, не постоји земља која је "равномерно" развијена, готово увек велики градови предњаче, али зато мања насеља нуде друге погодности за живот, које у Србији негде јесу, а негде нису изражена.
antioksidant
a to gde će i kome u srbiji biti bačenemrvice sa stola će i dalje biti odlučivano u partijskim centralama. kao i do sada. ovaj predlog je samo trošenje dobre priče i to jeftino trošenje za jedan predizborni ciklus. srbija neće biti jeftinija i efikasnija država a za par godina će ti se svako smejati ako nekome kažeš da si za decentralizaciju (kao što se sada smeju svakome ko se predstavlja kao ekspert jer je ta reč istrošena kroz "ekspertsku mrežu"

Па смањује се дискрециона моћ партијских централа, што тако пишете?

Елем, писали сте и о реституцији, и права је штета што се томе не придаје одговарајућа пажња.
antioksidant antioksidant 06:14 16.06.2011

Re: ....

Па смањује се дискрециона моћ партијских централа, што тако пишете?
na koji način se smanjuje?
koliko opština će manje zavisiti od transfera od budžeta? transferi ostaju, a dobija se manjak prihoda države koji će ona nadoknaditi svakako.
ko određuje stopu poreza na zarede? "centrala". kako se onda uvodi "konkurentnost"? (kada osnovno sredstvo kojim se može konkurisati je van moći uticaja opština)
da li od istih "eksperata" postoje i inicijative o smanjujenju fiskalnih opterećenja na zarade kako bi se stimulisalo zapošljavanje? (više o tome o "inicijativama" i (usvojenim čak) gospođe kalanović)

na koji način će opština bujanovac poraditi na sebi?

oko restitucije se slažem - ovo je tema koja završena. populistički pristup bilo kojoj temi ovde garantuje "uspeh". mladjan dinkić to zna
jinks jinks 08:14 15.06.2011

...

zato da pričamo mi malo o restituciji

Da, interesatno, zbog cega g. Dinkic ne prica o restituciji.

Vid decentralizacije predstavlja nesto sto ce doci samo po sebi kao posledica evropskih integracija, tako da mi nije bas najjasniji smisao pravljenja od toga dnevne politike.
arianna arianna 08:54 15.06.2011

Re: ...

Nakacio se AO na Mladja ko Anfak na Stipu.


i treba neko
antioksidant antioksidant 09:48 15.06.2011

Re: ...

Nakacio se AO na Mladja ko Anfak na Stipu.


psi laju a karavani cenzus prolaze
st.jepan st.jepan 14:06 15.06.2011

Re: ...

antioksidant
Nakacio se AO na Mladja ko Anfak na Stipu
.
psi laju a karavani cenzus prolaze

U mom slučaju, to za pse ti je tačno, dok je pominjanje cenzusa neprikladno.
Daleko sam ja ovde od cenzusa odmakao.

ecce-florian ecce-florian 09:53 15.06.2011

ne se slažem

još jedan dokaz da najzdraviji deo srpske političke scene predstavljaju drugorazredne birokrate iz brisela što više govori o srpskoj političkoj sceni nego o briselskim birokratama)

Malo bih proširio

The G17+ was originally formed, with support by the US government through the National Endowment for Democracy,

Ne volim wikiali na oficijelnom sajtu G17 nema ovaj podatak. Ako je netačan, rado ću ga obrisati

Dotle sa skupaWESTERN POLICY CENTER “SERBIA TRANSFORMED?” TUESDAY, OCTOBER 7 , 2003,kom su prisustvovali između ostalog i

HRH CROWN PRINCE ALEXANDER II,VUK JEREMIC, SPECIAL ENVOY, EURO-ATLANTIC AFFAIRS, MINISTRY OF DEFENSE, deo izlaganja PAUL MCCARTHY, SENIOR PROGRAM OFFICER FOR SOUTHEASTERN EUROPE, NATIONAL ENDOWMENT FOR DEMOCRACY
n
a strani 12
cit

PAUL McCARTHY: Thank you very much, Marty, and thanks to the organizers for inviting me. When John Sitilides called to invite me to speak at this session, my initial inclination was to be the optimist, because working at the National Endowment for Democracy, you have to be. Otherwise, you get out of the business. Democratization is a very long-term process, full of frustrations. And the NED, as many of you know, has been a booster for Serbia over the years....

The public sympathy and support for the government during the 42-day state of emergency following the unfortunate assassination of Prime Minister Djindjic has largely dissipated. Why is this? Well, the most obvious reason, particularly if you read the Serbian press, is that the government has been plagued by scandal after scandal, which has engaged it sometimes unwillingly in some nasty political battles. These accusations are largely the result of a political war, as I would describe it, with G17, but in particular, the former Serbian National Bank governor, Mladjan Dinkic, which culminated in his ouster in July with the passage of a new law in the Serbian National Bank.

Almost immediately after his removal, Dinkic and G17 began hurling accusation after accusation at the government. First of all, there was the accusation of government vote-tampering in the parliamentary session, at which Dinkic was removed, and a new Serbian bank governor was appointed. Then there was the accusation that the director of the agency, that security adviser to Prime Minister Djindjic and the director of the agency for bank rehabilitation were laundering money through companies in the Seychelles and in Cyprus. ....

I’m not going to go into blow by blow. The Serbian allegation. It makes for very depressing reading these days. However, the government’s response has been interesting to these accusations. It’s been remarkably slow to them, often giving contradictory and sometimes confusing responses to the allegations, leaving the public with the impression that some of it or all of it is true. And one reason for this is that Prime Minister Djindjic – it’s dawning on people now that Prime Minister Zivkovic, excuse me, cannot match Djindjic’s skills as a political leader. To be fair, few can.
The unity of the DOS Coalition increasingly is hard to maintain in the absence of Djindjic’s strong leadership. To many inside and outside the coalition, Zivkovic is looking increasingly weak and indecisive, particularly in his tepid responses to accusations hurled at his government by G17, among others.




I to sve još daleke 2003.

Download celog dokumenta sa ovog linka www.wilsoncenter.org/events/docs/Transcripts.doc


A NED.Evo nekih viđenja , recimo nepristrasnih


Uvek se dobro osećam kada znam da je demokratija u sigurnim rukama






antioksidant antioksidant 10:07 15.06.2011

Re: ne se slažem

Uvek se dobro osećam kada znam da je demokratija u sigurnim rukama

u rukama nezainteresovanih glasaća koji su svoju "suverenost" prepustili birokratama (ko evropskim, ko američkima a ima ih i koji preferiraju kgb operativce)?
omega68 omega68 16:24 15.06.2011

politika

ovde nema smisla dok se ne urede neke stvari.
Jedna od najvažnijih je lokalna samouprava čiji je osnovni nisilac opština sa što manje ( u razumnoj meri ) stanovnika i sa svega dva ili tri zaposlena u njoj.
Nešto slično kako je u Sloveniji, ako se ne varam
Ali najpreče od svega je drugačiji izbor poslanika ( odbornika )
Vlasta92 Vlasta92 21:58 15.06.2011

Re: politika

i jedno kolektivno sapiranje savesti mnogih, ili bar kolektivna lobotomija, da prestane da nas boli.

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana