Budućnost| Društvo| Mediji

DRŽAVA, TO SAM JA(hta)!

Filip Mladenović RSS / 08.08.2011. u 12:59

 

Kreatura koja je na nemoralan i kriminalan način došla do enormnog bogatstva dok je većina gradjanki i gradjana Srbije ostajala bez zdravlja, radnih mesta, uštedjevina i smisla života. Beskarakteran lik, koji je od obožavaoca naličja i nedela Mirjane Marković i njenog mafijaškog klana zvanog JUL tranzitiran u najvećeg balkanskog zagadjivača medijskog prostora i vremena.

Smutljivac koji je na NEZAKONIT način podigao metalnu nakazu na Dedinju, kao nečastan simbol razmera društvene laži, nemorala i korupcije.

Ta i takva spodoba početkom ove godine, kada je neka viša kosmička pravda, u nedostatku ovozemaljske, pokušala da mu ispostavi račun za sva nedela, nezakonitosti i smutne radnje, podiže histeriju u korumpiranim medijima o nekakvom trovanju. Koja ironija sudbine: najveći YU-lovski trovač zove u pomoć policiju i pravosudje, jer ga je neko, navodno, trovao. I naravno, sada tu njegovu ujdurmu niko ne pominje - pileće pamćenje uvek ide u društvu sa drugom opakom bolešću Srbije - korupcijom!

Jer, na redu je nova smicalica ovog prepredenjaka, koji je svoj opaki zanat učio od bračnog para Milošević. Zbog zaplene navodno svoje jahte, a reč je zapravo samo o delu ratnog plena iz devedesetih, zabranjuje na televiziji koja ima nacionalnu frekvenciju, reklame i druge sadržaje iz Hrvatske!!! Znači, opet se nezakonito i nemoralno ponaša, opet krši i Ustav Srbije i Zakone o reklamiranju i o radiodifuziji - i nikom ništa!

Da je bilo zakona, morala i normalnosti, ovaj krimos bi odavno, tj. od 2001. pravosnažnom presudom čamio na višegodišnjoj robiji, a njegov ratni plen blagovremeno bi bio oduzet i vraćen pravim i jedinim vlasnicima - gradjankama i gradjanima Srbije. I to nakon sudjenja zajedno sa Mirjanom Marković, njegovom sponzorkom, koju i dalje Rusija ne izručuje Srbiji!

U kakvoj to mi zemlji, državi živimo, kada su tzv. uzoriti gradjani - kriminalci, ratni profiteri i DeBeovski tajkuni postali tumači Ustava i zakona, kreatori javnog mnenja i delioci moralnih lekcija!? Kuda to srlja Srbija sa ovako loše pomešanim kartama, očajnim servisima, promašenim zicerima, trećerazrednim igračima kojima su komadi ratnog profiterstva poligon za zamajavanje javnosti, izrugivanje pravu i pravdi, za uporno srozavanje etike i osećaja normalnosti!



Komentari (176)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

sesili sesili 13:03 08.08.2011

Da je zakona...

SVE ovo i ja mislim. Ali, džaba, država nisam ja!
monte.carlo monte.carlo 22:39 08.08.2011

Re: Da je zakona...

Željko Mitrović
... kreatura, beskarakteran lik, smutljivac, spodoba, najveći YU-lovski trovač, prepredenjak, krimos ...



Baš si žestok Filipe ... Da ti nije ost'o dužan honorarče?
Filip Mladenović Filip Mladenović 22:43 08.08.2011

Re: Da je zakona...

monte.carlo

Filip Mladenovic... kreatura, beskarakteran lik, smutljivac, spodoba, najveći YU-lovski trovač, prepredenjak, krimos ...Baš si žestok Filipe ... Da ti nije ost'o dužan honorarče?

Ma kakvi! A evo tužne, sadašnje istine o stalno zaposlenima i honorarcima na TV PINK, iz pera koleginice Ruže Ćirković, u dnevnom listu "DANAS":

O „Veselom Željku“: Onako u prolazu bacim pogled na televizor, taman da uhvatim parče rečenice. Ne znam gde mi je glava, ali baš da sačekam da vidim ko je to Nezavisno udruženje novinara nazvao „malom, veselom grupom volontera“. Velika je nestašica talentovanih novinara, a ovo vidim čovek em zna da oceni, em zna da se izrazi. Čekam da ponove kajron, jedva dočekah. Šade, što bi rekli Nemci - čovek već (dobro) zaposlen. Na Nezavisno se udruženje novinara naljutio vlasnik PINK televizije Željko Mitrović, pa ih opleo, što bi se esnafskim jezikom reklo, ko Vučelić Slobu ili Basara Tadića. Onako svojski, novinarski, a nenamerno. Mislim, bože, što je bezazlen čovek, ne zna ni šta su to volonteri.Grešni Željko. Čujem, međutim, da se na PINK televiziji plate odnedavno ne primaju mesec za mesec nego kad ima. I ako ima. Pa koristim priliku da bezazleno uputim bezazlenog Željka Mitrovića da bolje pogleda te svoje zaposlene (plus honorarci), kako bi ubuduće znao šta su to volonteri. To su. Oni sami verovatno u sebi veruju da nisu. Jer, kao, nisu dobrovoljno pristali da im se plata ne isplaćuje redovno. Ali - jesu. Onog trenutka kad su propustili priliku da kao poverioci svog vlasnika pokrenu postupak naplate svog potraživanja. Tog trenutka su postali njegovi volonteri. Da sve bude jasno - Željko Mitrović nije volonter, a nije bogami ni Nezavisno udruženje novinara. Daleko od toga. Daleko bilo. Mada ima još medija u kojima su novinari volonteri, ali mediji o tome nerado pišu. Naročito ako im se ne znaju vlasnici, protiv čega se mediji deklarativno strašno bore.
monte.carlo monte.carlo 22:47 08.08.2011

Re: Da je zakona...

preporuka za koleginicu Ružu
srdjazlopogledja srdjazlopogledja 10:47 09.08.2011

Re: Da je zakona...

monte.carlo
preporuka za koleginicu Ružu


Mislim, bože, što je bezazlen čovek, ne zna ni šta su to volonteri.

Нису волонтери, ови добијају плату за то што раде.
Баве се заштитом новинара, радника.

Како то раде
Čujem, međutim, da se na PINK televiziji plate odnedavno ne primaju mesec za mesec nego kad ima. I ako ima.

Али им Ружа објашњава неке ствари
Oni sami verovatno u sebi veruju da nisu. Jer, kao, nisu dobrovoljno pristali da im se plata ne isplaćuje redovno. Ali - jesu. Onog trenutka kad su propustili priliku da kao poverioci svog vlasnika pokrenu postupak naplate svog potraživanja. Tog trenutka su postali njegovi volonteri.

На жалост, није нека вајда од поступања
Mada ima još medija u kojima su novinari volonteri, ali mediji o tome nerado pišu. Naročito ako im se ne znaju vlasnici, protiv čega se mediji deklarativno strašno bore.


Приметно је да се инстиктивно позива РРА или судство, тужилаштво, да затварају медије. На тај начин, као и пооштравањем услова пословања медија, смањује се број предузећа, па самим тим и број радних места за новинаре. А када се смањи борј радних места, расте и простор за оваквим уценама, које нису стране ни јавном сервису, како нас је већ аутор раније о томе обавестио.
nemanja.glisic nemanja.glisic 13:07 08.08.2011

Zakon!

Svakako neko ko ima nacionalnu frekvenciju nema pravo da sam donosi neke uredbe šta je ispravno a šta ne. Zakon i ustav su ovde itekako prekršenni. NE MOŽE SE KORISTITI SVOJA TELEVIZIJA za isterivanje pravde. Bogatstvo vam je preveliko gospodine, unajmite najbolje advokate na svetu, i ako ste u pravu, vratiće te vaše skupoceno plovilo bez ikakvih problema.
background noise background noise 13:16 08.08.2011

Naše su rane

Duboke i teške, kraste sporo ali neumitno otpadaju.
Filip Mladenović Filip Mladenović 13:37 08.08.2011

Re: Naše su rane

background noise
Duboke i teške, kraste sporo ali neumitno otpadaju.

Ostaju ožiljci - glupirity TV šou programi, žuta štampa, dedinjske i senjačke vile...
loader loader 01:11 09.08.2011

Re: Naše su rane

Ostaju ožiljci ...

Rođene su nove generacije, kojima je sistem vrednosti utiskivan sa jahtovizije. Nismo ni svesni, većinom, da ta nova generacija ima sasvim drugačije rezone i potpuno druga viđenja životne estetike. Upravo to je, a ne pljačka, najveći i najdublji udarac koji je zadesio ovu naciju .

princi princi 01:37 09.08.2011

Re: Naše su rane

Upravo to je, a ne pljačka, najveći i najdublji udarac koji je zadesio ovu naciju .

Које, то што клинци воле јахте? Јел си ти сигуран да је то баш тако дубок ударац?
paki_i_paki paki_i_paki 04:22 09.08.2011

Re: Naše su rane

misliš što su prestali verovat u priče ,bitno je da ide staž i zdravstveno i čuvanje radnih mjesta. I ja imam diplomu treba država da mi nađe radno mesto
Većina ljudi voli da gleda kvalitetan program, ali je kvalitetan program skup. Snimati đubre je jeftino, a zarađuje se isto ili više nego na kvalitetnom programu i zato ga toliko ima.

Većina ljudi voli da gleda kvalitetan program, ali je kvalitetan program skup. Snimati đubre je jeftino, a zarađuje se isto ili više nego na kvalitetnom programu i zato ga toliko ima.

Pa ja mislim da većina ljudi voli novi Audi ili bar Mazdu ali vozi neko đubre.dobar auto je naime skupa a država neće da izdvoji novce za kvalitetu i dizajn. Zato toliko đubra na ulicama
loader loader 08:44 09.08.2011

Re: Naše su rane

Које, то што клинци воле јахте? Јел си ти сигуран да је то баш тако дубок ударац?

Da, mr Princi. A vas mrcvari sumnja da je to tako, ili šta li ..?
srdjazlopogledja srdjazlopogledja 09:01 09.08.2011

Re: Naše su rane

Princi, iščekujemo Vaš odgovor nestrpljivo. Blogonavijači
princi princi 13:46 08.08.2011

Ne razumem...

Jer, na redu je nova smicalica ovog prepredenjaka, koji je svoj opaki zanat učio od bračnog para Milošević. Zbog zaplene navodno svoje jahte, a reč je zapravo samo o delu ratnog plena iz devedesetih, zabranjuje na televiziji koja ima nacionalnu frekvenciju, reklame i druge sadržaje iz Hrvatske!!! Znači, opet se nezakonito i nemoralno ponaša, opet krši i Ustav Srbije i Zakone o reklamiranju i o radiodifuziji - i nikom ništa!

Stvarno postoji zakon koji primorava televizije sa nacionalnom frekvencijom da puštaju "reklame i druge sadržaje iz Hrvatske"? Koje to sadržaje? Jel moguće da to piše u Ustavu Srbije?
Filip Mladenović Filip Mladenović 13:55 08.08.2011

Re: Ne razumem...

princi
Jer, na redu je nova smicalica ovog prepredenjaka, koji je svoj opaki zanat učio od bračnog para Milošević. Zbog zaplene navodno svoje jahte, a reč je zapravo samo o delu ratnog plena iz devedesetih, zabranjuje na televiziji koja ima nacionalnu frekvenciju, reklame i druge sadržaje iz Hrvatske!!! Znači, opet se nezakonito i nemoralno ponaša, opet krši i Ustav Srbije i Zakone o reklamiranju i o radiodifuziji - i nikom ništa!Stvarno postoji zakon koji primorava televizije sa nacionalnom frekvencijom da puštaju "reklame i druge sadržaje iz Hrvatske"? Koje to sadržaje? Jel moguće da to piše u Ustavu Srbije?

Ponašanje nekadašnje JULOVSKE perjanice u suprotnosti je sa Zakonom o oglašavanju, koji stranim pravnim i fizičkim licima garantuje ista prava kao i domaćim, i koji nedvosmisleno zabranjuje diskriminaciju oglašivača zbog rasne, nacionalne ili etničke pripadanosti.
princi princi 14:04 08.08.2011

Re: Ne razumem...

koji stranim pravnim i fizičkim licima garantuje ista prava kao i domaćim, i koji nedvosmisleno zabranjuje diskriminaciju oglašivača zbog rasne, nacionalne ili etničke pripadanosti.

Šta je, oglašavanje na Pinku nečije pravo? A ja budala mislio da se reklamiranje plaća...

To čije pare će primati ili ne je neprikosnoveno pravo vlasnika. Dok god ne seje nacionalnu, rasnu ili versku mržnju on sa svojim vlasništvom ima pravo da radi šta hoće. Ako pravi grešku i radi nešto u korist svoje štete tržište će to brzo pokazati. Ja recimo mislim da je puštanje Magazina, Olivera Dragojevića, Novih fosila, Kolonije, Dina Merlina, Kemala Montena, i onog Harije, Harisa, ili kako se već zove zagađivanje srpskog kulturnog prostora, ništa manje nego Grand parada.
Filip Mladenović Filip Mladenović 14:10 08.08.2011

Re: Ne razumem...

princi
koji stranim pravnim i fizičkim licima garantuje ista prava kao i domaćim, i koji nedvosmisleno zabranjuje diskriminaciju oglašivača zbog rasne, nacionalne ili etničke pripadanosti. Šta je, oglašavanje na Pinku nečije pravo? A ja budala mislio da se reklamiranje plaća... To čije pare će primati ili ne je neprikosnoveno pravo vlasnika. Dok god ne seje nacionalnu, rasnu ili versku mržnju on sa svojim vlasništvom ima pravo da radi šta hoće. Ako pravi grešku i radi nešto u korist svoje štete tržište će to brzo pokazati. Ja recimo mislim da je puštanje Magazina, Olivera Dragojevića, Novih fosila, Kolonije, Dina Merlina, Kemala Montena, i onog Harije, Harisa, ili kako se već zove zagađivanje srpskog kulturnog prostora, ništa manje nego Grand parada.

Glavni problem je što je TV PINK samo deo ratnog plena, nezakonito stečenog tokom devedesetih godina XX veka bliskošću sa ratnm zločincem Slobodanom Miloševićem i njegovom suprugom Mirjanom Marković, za kojom je država Srbija raspisala medjunarodnu poternicu. Takodje, i zgrada TV PINK je deo tog nemoralnog i odurnog ratnog plena, a uz to i nezakonito sazidan na Dedinju!
antioksidant antioksidant 14:11 08.08.2011

Re: Ne razumem...

Filip Mladenović
princi
koji stranim pravnim i fizičkim licima garantuje ista prava kao i domaćim, i koji nedvosmisleno zabranjuje diskriminaciju oglašivača zbog rasne, nacionalne ili etničke pripadanosti. Šta je, oglašavanje na Pinku nečije pravo? A ja budala mislio da se reklamiranje plaća... To čije pare će primati ili ne je neprikosnoveno pravo vlasnika. Dok god ne seje nacionalnu, rasnu ili versku mržnju on sa svojim vlasništvom ima pravo da radi šta hoće. Ako pravi grešku i radi nešto u korist svoje štete tržište će to brzo pokazati. Ja recimo mislim da je puštanje Magazina, Olivera Dragojevića, Novih fosila, Kolonije, Dina Merlina, Kemala Montena, i onog Harije, Harisa, ili kako se već zove zagađivanje srpskog kulturnog prostora, ništa manje nego Grand parada.

Glavni problem je što je TV PINK samo deo ratnog plena, nezakonito stečenog tokom devedesetih godina XX veka bliskošću sa ratnm zločincem Slobodanom Miloševićem i njegovom suprugom Mirjanom Marković, za kojom je država Srbija raspisala medjunarodnu poternicu. Takodje, i zgrada TV PINK je deo tog nemoralnog i odurnog ratnog plena, a uz to i nezakonito sazidan na Dedinju!

значи, ти не би имао проблема да је ово одлука неког другог власника неке друге телевизије?
Filip Mladenović Filip Mladenović 14:27 08.08.2011

Re: Ne razumem...

Na žalost, druga poluga Miloševićeve medijske "hleba i igara" skalamerije, Bogoljub Karić, takodje se poput svoje nekadašnje mezimice i komšinice sa Dedinja Mirjane Marković krije od ruke pravde. Na nesreću, i on je posle 5. oktobra tranzitiran, umesto da bude na robiji, a ratni plen - oduzet!
zilikaka zilikaka 14:37 08.08.2011

Re: Ne razumem...

Ja recimo mislim da je puštanje Magazina, Olivera Dragojevića, Novih fosila, Kolonije, Dina Merlina, Kemala Montena, i onog Harije, Harisa, ili kako se već zove zagađivanje srpskog kulturnog prostora, ništa manje nego Grand parada.

Po kojem kriterijumu si ove navedene stavio zajedno, osim što nisu iz Srbije (niti su Srbi) i pevaju na poznatom nam svima jeziku?
Sad bih trebalo da te pitam i šta sve čini srpski kulturni prostor...

Da znaš da mi je žao što sam svratila na brzinu i neću moći da prodiskutujem ako napišeš odgovor

Al neka ostane za neko drugo vreme i neki drugi blog
princi princi 15:09 08.08.2011

Re: Ne razumem...

Po kojem kriterijumu si ove navedene stavio zajedno, osim što nisu iz Srbije (niti su Srbi) i pevaju na poznatom nam svima jeziku?

Nacionalnom, isključivo. Imena sve do jednog Hrvati i Muslimani (moguće i neki Srbin Dragec koji se prošvercovao u Magazinu ili Novim fosilima). Grand parada, sve mahom Srbi. Sve zajedno spaja ih neukus. Još nešto nije jasno? Oko ovog ostalog me zabole uvo da se raspravljam i preganjam. Ako hoćeš da propagiraš bratstvo i jednistvo, ili kakvu drugu glupost, be my guest, ni najmanje ne marim.
zilikaka zilikaka 15:20 08.08.2011

Re: Ne razumem...

princi
Po kojem kriterijumu si ove navedene stavio zajedno, osim što nisu iz Srbije (niti su Srbi) i pevaju na poznatom nam svima jeziku?Nacionalnom, isključivo. Imena sve do jednog Hrvati i Muslimani (moguće i neki Srbin Dragec koji se prošvercovao u Magazinu ili Novim fosilima). Grand parada, sve mahom Srbi. Sve zajedno spaja ih neukus. Još nešto nije jasno? Oko ovog ostalog me zabole uvo da se raspravljam i preganjam. Ako hoćeš da propagiraš bratstvo i jednistvo, ili kakvu drugu glupost, be my guest, ni najmanje ne marim.



Ček, sam kažeš da je kriterijum to što nisu Srbi, a ovamo srpski kulturni prostor?!
Jel tu mož da spadne i neki eventualni šund iz Makedonije, il Bugarske, il čak možda oni preko bare?
Sve zajedno spaja ih neukus.

Vrlo hrabro, posebno što si ih smandrljao sve zajedno.
U toj grupi zaista ima svega, pa i neukusa. Mada o ukusima...

..a što se bratstva-jedinstva tiče, neš verovati, al jedini povod za komentar mi je bila muzika.
paki_i_paki paki_i_paki 17:21 08.08.2011

Re: Ne razumem...

, i koji nedvosmisleno zabranjuje diskriminaciju oglašivača zbog rasne, nacionalne ili etničke pripadanosti

On ovde ne ratuje sa rasom,nacijom ili etnikumom nego sa VLADOM jedne zemlje
i to po istom principu kojom se uvode "nepravedne i ničim izazvane sankcije"
kao što na nekim televizijama neće rekalmirat bunde od krzna životinja jel je vlasnica neka nadrndana grinpisovka . Njegova televizija njegov red,.
a nacionalna frekvencija je isto ko i nacionalni pi ili nacionalna plankova konstanta .osim toga u hrvatskoj postoji hrpa radio stanica koje ne puštaju srpsku glazbu kao ni televizija koje ne puštaju srpski program . pa šta . ljudi kupe satelit i kraj .

a njegov ratni plen blagovremeno bi bio oduzet i vraćen pravim i jedinim vlasnicima - gradjankama i gradjanima Srbije.
a transrodnim osobama, a? Što su ti uvek građanke prve jel to neka diskriminacija . što lepo ne napišeš proleterkama i proleterima vidiš da se zalažeš za eksproprijaciju eksproprijatora
Koja ironija sudbine: najveći YU-lovski trovač

imaš ti neki nalaz toksikologa ili je to subjektivan stav, recimo ide ti pjena na usta kad vidiš kako ga oće para.

najvećeg balkanskog zagadjivača medijskog prostora i vremena.

a nije ti smetalo kad je onog Prazilukovića stavio za savjetnika u BiH i sva nadrimultikulti sranja koje tamo gura .
pa što se ne zajmiš ( u švicarcima je sad povoljno) pa otvoriš TV sa alternativnim teatrom , partizanskim oratorijima , i tradicionalnom vrednom narodnom muzikom recimo o onom što rikava na Bosforu u izvedbi himze 1/2
Magazina, Olivera Dragojevića,

Magazin je bio perjanica Tuđmanovog režima i žešči promicatelj HDZa , a gospođa stihoklepkinja magazina i da prostiš Huljićeva ženetina sudac splitskog suda koji u to vreme donosi neke osobujne presude , oslobađa neke ratne zločince ,kojima u pritvoru ubijaju civile na osnovu krvnih zrnaca.
Dragojeviću je ćak i ADEZEJ u tom periodu light, e sad što ga vi cjenite zbog tekstova genijalnog Zdenka Runjića i ukradenih melodija druga je stvar.
Dina Merlina
ukratko osmanlija do jaja
a jahta mu je selektivno oteta samo zbog jedne stvari jel je htio kupit novu tv, kao da je na Abamovićevoj jahti u jadranu uvek Abramović, ili pol alen na svojoj . pikirali su na njega.
a Yul e pa to je ideja jugoslavenske ljevice u svojoj suštini . al ti si bar naricatelj za broznom diktaturom i debejskom pravdom.
mrziš ga iz zavisti , a ne što je ološ.
A osim toga za njegovu tv nema pretplate
a Gordanu Sušu smo recimo plačali
princi princi 19:43 08.08.2011

Re: Ne razumem...

Jel tu mož da spadne i neki eventualni šund iz Makedonije, il Bugarske, il čak možda oni preko bare?

Ne može. Čokalije i Bugari, ljudi, znaju. Čak je i ona Libulibudaću bolja od Magazina, Novih fosila i Kemala Montena put together. Ima još neko šašavo pitanje?
freehand freehand 20:02 08.08.2011

Re: Ne razumem...

mrziš ga iz zavisti , a ne što je ološ.

Ej, Paki - ja ga mrzim zato što je ološ, nikogović i džibronja najgori. I što mu je Mira Marković osveštavala novi studio, kao Patrijarh te njihove mamonske crkve.
Odnosno - preterao sam. Ne mrzim ga jer mi ne seže u vidokrug, sem ovako, incidentno. Ali da mu želim svaku neprijatnost - o da!
Dabogda mu Filip bio predsednik RRA u narednom mandatu!
monte.carlo monte.carlo 20:42 08.08.2011

Re: Ne razumem...

freehand
Dabogda mu Filip bio predsednik RRA u narednom mandatu!


Dabogda Filip otkupio jahtu od Hrvata, pa je, punu riba, vozao ... Mitroviću ispred nosa!
elis elis 21:27 08.08.2011

Re: Ne razumem...

freehand

Dabogda mu Filip bio predsednik RRA u narednom mandatu!


Uh, a ja mislio da je najgora kletva ona: "Dabogda te Merhamet hranio i HVO branio."
monte.carlo monte.carlo 21:42 08.08.2011

Re: Ne razumem...

elis

freehand

Dabogda mu Filip bio predsednik RRA u narednom mandatu!

Uh, a ja mislio da je najgora kletva


Nije kletva, nego želja.
mlekac mlekac 23:29 08.08.2011

Re: Ne razumem...

freehand
mrziš ga iz zavisti , a ne što je ološ.

Ej, Paki - ja ga mrzim zato što je ološ, nikogović i džibronja najgori. I što mu je Mira Marković osveštavala novi studio, kao Patrijarh te njihove mamonske crkve.
Odnosno - preterao sam. Ne mrzim ga jer mi ne seže u vidokrug, sem ovako, incidentno. Ali da mu želim svaku neprijatnost - o da!
Dabogda mu Filip bio predsednik RRA u narednom mandatu!



Nego, zna li neko adresu te hrvatske sluzbe koja mu je oduzela jahtu? Ima nas podosta koji bi da im posaljemo zahvalnicu sto se nasao bar neko da ovoj kreaturi malo stane na zulj!
loader loader 09:49 09.08.2011

Re: Ne razumem...

Mlekac:
Nego, zna li neko adresu te hrvatske sluzbe koja mu je oduzela jahtu? Ima nas podosta koji bi da im posaljemo zahvalnicu sto se nasao bar neko da ovoj kreaturi malo stane na zulj!




edi-va edi-va 13:00 09.08.2011

Re: Ne razumem...

mlekac


Nego, zna li neko adresu te hrvatske sluzbe koja mu je oduzela jahtu? Ima nas podosta koji bi da im posaljemo zahvalnicu sto se nasao bar neko da ovoj kreaturi malo stane na zulj!


Hrvatska carina

srdjazlopogledja srdjazlopogledja 13:56 08.08.2011

Pravo vs Pravda

Boljševičke, bespravne, zemlje pretpostavljaju krivicu. Optužba najčešće kreće iz medija, gde se iznose "opšte poznate stvari" za koje je optuženi kriv. To rade zaposleni Miloša Minića, koji naknadno, u "sudskom" procesu potvrđuje iznete teze. Na optuženom je da dokaže nedužnost.
Geslo "države", "sudstva" je:
BOLJE DEVET NEDUŽNIH U ZATVORU, NEGO JEDAN KRIVAC NA SLOBODI.

Za pravnu državu, pretpostaviti sve suprotno od gore navedenog.

Ostaje pitanje, kako doći do pravde kada to nije moguće preko prava?
Reakcijom zajednice, izopštavanjem, bojkotom.

PO PITANJU JAHTE, MITROVIĆ JE U PRAVU ZA DVOSTRUKU PRIMENU PROPISA.
Po pitanju nacionalne frekvencije, ostaje da se vidi... Mada bih mu i tu dao za pravo, jer televizija je privatna, ali eto, frekvencija je javna, ma šta to značilo.
Filip Mladenović Filip Mladenović 14:23 08.08.2011

Re: Pravo vs Pravda

Samo primenom važećih zakona! Hajde da krenemo od Zakona o lustraciji, koji važi do 2013. godine. Ili od Zakona o radiodifuziji, čije odredbe jasno govore o tome kada i kako neki emiter može ostati bez nacionalne frekvencije, koja je javno dobro:



Član 17.

Agencija može emiteru izreći opomenu i upozorenje, a može mu, u skladu sa odredbama ovog zakona, privremeno ili trajno oduzeti dozvolu za emitovanje programa.

Izuzetno, emiterima - ustanovama javnog radiodifuznog servisa koje ne podležu obavezi pribavljanja dozvole za emitovanje programa od strane Agencije, može se izreći samo opomena i upozorenje.

Agencija može da pred nadležnim sudom ili drugim državnim organom pokrene postupak protiv emitera ili odgovornog lica emitera, ako njegovo činjenje ili nečinjenje ima obeležja dela kažnjivog prema zakonu.

Član 18.

Opomena iz člana 17. st. 1. i 2. ovog zakona izriče se emiteru koji prvi put prekrši neku od obaveza utvrđenih ovim zakonom ili aktom Agencije donetim na osnovu ovog zakona.

Opomena se ne objavljuje u javnim glasilima.

Upozorenje se izriče emiteru koji:

1) i pored izrečene opomene nastavi da postupa suprotno obavezama utvrđenim ovim zakonom ili aktom Agencije donetim na osnovu ovog zakona;

2) prvi put prekrši neku od obaveza utvrđenih ovim zakonom ali na način da to kršenje ozbiljno ugrožava ostvarivanje načela regulisanja odnosa u oblasti radiodifuzije;

3) prekrši neki od uslova koji su sadržani u izdatoj dozvoli za emitovanje programa.

Prilikom izricanja upozorenja Agencija je dužna da izričito navede obavezu koju je emiter povredio, kao i da utvrdi mere koje emiter treba da preduzme kako bi se povreda otklonila.

Upozorenje se objavljuje u javnim glasilima, a obavezno u programu onog emitera na kojeg se upozorenje odnosi.

Emiteru se mogu izreći i mere utvrđene posebnim zakonom kojim se uređuje oblast telekomunikacija kada se emiter ne pridržava propisanih obaveza.

Agencija je dužna da prilikom izricanja mera obezbedi objektivnost i nepristrasnost, kao i da obezbedi emiteru da se pre izricanja mere izjasni o učinjenim povredama obaveza koje mu se stavljaju na teret.

Agencija propisuje bliža pravila o uslovima i načinu izricanja mera.

Zaštita maloletnika

Član 19.


Agencija se stara o zaštiti maloletnika i poštovanju dostojanstva ličnosti u programima koji se prikazuju posredstvom radija i televizije, o čemu donosi opšte obavezujuće uputstvo.

Agencija se naročito stara da programi koji mogu da naškode fizičkom, mentalnom ili moralnom razvoju maloletnika ne budu dostupni putem radija ili televizije, izuzev kada je vremenom emitovanja ili tehničkim postupkom obezbeđeno da maloletnici, po pravilu, nisu u prilici da ih vide ili slušaju.

Prikazivanje programa koji teško ugrožavaju fizički, mentalni ili moralni razvoj maloletnika, zabranjeno je.

thebee269 thebee269 21:59 08.08.2011

Re: Pravo vs Pravda

Filip Mladenović
Samo primenom važećih zakona! Hajde da krenemo od Zakona o lustraciji, koji važi do 2013. godine. Ili od Zakona o radiodifuziji, čije odredbe jasno govore o tome kada i kako neki emiter može ostati bez nacionalne frekvencije, koja je javno dobro:



Član 17.

Agencija može emiteru izreći opomenu i upozorenje, a može mu, u skladu sa odredbama ovog zakona, privremeno ili trajno oduzeti dozvolu za emitovanje programa.

Izuzetno, emiterima - ustanovama javnog radiodifuznog servisa koje ne podležu obavezi pribavljanja dozvole za emitovanje programa od strane Agencije, može se izreći samo opomena i upozorenje.

Agencija može da pred nadležnim sudom ili drugim državnim organom pokrene postupak protiv emitera ili odgovornog lica emitera, ako njegovo činjenje ili nečinjenje ima obeležja dela kažnjivog prema zakonu.

Član 18.

Opomena iz člana 17. st. 1. i 2. ovog zakona izriče se emiteru koji prvi put prekrši neku od obaveza utvrđenih ovim zakonom ili aktom Agencije donetim na osnovu ovog zakona.

Opomena se ne objavljuje u javnim glasilima.

Upozorenje se izriče emiteru koji:

1) i pored izrečene opomene nastavi da postupa suprotno obavezama utvrđenim ovim zakonom ili aktom Agencije donetim na osnovu ovog zakona;

2) prvi put prekrši neku od obaveza utvrđenih ovim zakonom ali na način da to kršenje ozbiljno ugrožava ostvarivanje načela regulisanja odnosa u oblasti radiodifuzije;

3) prekrši neki od uslova koji su sadržani u izdatoj dozvoli za emitovanje programa.

Prilikom izricanja upozorenja Agencija je dužna da izričito navede obavezu koju je emiter povredio, kao i da utvrdi mere koje emiter treba da preduzme kako bi se povreda otklonila.

Upozorenje se objavljuje u javnim glasilima, a obavezno u programu onog emitera na kojeg se upozorenje odnosi.

Emiteru se mogu izreći i mere utvrđene posebnim zakonom kojim se uređuje oblast telekomunikacija kada se emiter ne pridržava propisanih obaveza.

Agencija je dužna da prilikom izricanja mera obezbedi objektivnost i nepristrasnost, kao i da obezbedi emiteru da se pre izricanja mere izjasni o učinjenim povredama obaveza koje mu se stavljaju na teret.

Agencija propisuje bliža pravila o uslovima i načinu izricanja mera.

Zaštita maloletnika

Član 19.


Agencija se stara o zaštiti maloletnika i poštovanju dostojanstva ličnosti u programima koji se prikazuju posredstvom radija i televizije, o čemu donosi opšte obavezujuće uputstvo.

Agencija se naročito stara da programi koji mogu da naškode fizičkom, mentalnom ili moralnom razvoju maloletnika ne budu dostupni putem radija ili televizije, izuzev kada je vremenom emitovanja ili tehničkim postupkom obezbeđeno da maloletnici, po pravilu, nisu u prilici da ih vide ili slušaju.

Prikazivanje programa koji teško ugrožavaju fizički, mentalni ili moralni razvoj maloletnika, zabranjeno je.


recimo, Filipe, pazi samo predpostavka...
dodje jedan dan kod Mitrovica onaj Tompson ,znas koji, on legalno peva u HR,
i kaze ja bih malo de se reklamiram kod tebe , platim sta kosta,
a Mitrovic uzme zakon u ruke procita sta treba i sta ce , kaze moram da prihvatim po zakonu...
i ...
hoochie coochie man hoochie coochie man 22:03 08.08.2011

Re: Pravo vs Pravda

Hajde da krenemo od Zakona o lustraciji, koji važi do 2013.


A dok se to ne dogodi nek otima ko kome sta moze?

Osveta ili zluradost koja se u ovom blogu tako jasno vidi ni malo ne doprinosi stvaranju pravne drzave i zato je bas bez veze pozivati se na nju.
Iskrenije bi bilo reci 'e bas mi je milo sto je Mitrovicu maznuta jahta, bas me briga i za pravo i za drzavu, njega mrzim i zelim mu sve najgore" To bi bilo razumljivo i ljudski. Ali pozivati se na neke zakone a odobravati klasicnu smicalicu je smesno.

Nista lepo o Mitrovicu ne mislim, njegovu televiziju ne gledam cak ni filmove na njoj, nemam je memorisanu na svom televizoru, onaj njegov znak, ona ruzicasta mrlja jos uvek snazno asocira na 'jul je kul' i sve sto se na toj televiziji desavalo devedesetih i zaista se javlja strasan otpror prema toj televiziji i tom coveku, ali....

Ovo sto se desilo sa tom jahtom tako lici na klasicnu sacekusu i namestaljku da do te skupe jahte dodje neki Mitrovicev pandan u Hrvatskoj, da je pricati o nekom pravnom i pravednom oduzimanje besmisleno.
Naravno, i na drugoj strani ima preterivanja kako je to oduzimanje srpske imovine od strane Hrvatske, mozda i ta dimenzija da je jahta vlasnistvo Srbina ima nekog uticaja (da li bi se recimo isto dogodilo da je vlasnik Amerikanac a da je ucinio istoi prekrasj?) ali verujem da je presudno bilo to sto je jahta skupa a neko je pozeleo da je kupi za mnogo manje para.
E sad, taj ko ju je pozeleo ocito ima hrvatsku drzavu kao alat koji mu sluzi za njegove line potrebe a o tom kakva je drzava koju neko moze da upotrebi kad mu se prohte neka sude oni cija je.
ranoranilica ranoranilica 23:01 08.08.2011

Re: Pravo vs Pravda


Do sada je registrovano oko pedeset takvih slučajeva, tako da Mitrović
nije jedina žrtva "pravne" države. Ima o tome poduži tekst u današnjem
izdanju e-novina. Žrtve su i stranci, u najvećem broju Austrijanci.
srdjazlopogledja srdjazlopogledja 00:08 09.08.2011

Re: Pravo vs Pravda

ranoranilica

Do sada je registrovano oko pedeset takvih slučajeva, tako da Mitrović
nije jedina žrtva "pravne" države. Ima o tome poduži tekst u današnjem
izdanju e-novina. Žrtve su i stranci, u najvećem broju Austrijanci.

Dobro je da je "pravna" pod navodnicima, jer da ne bi bila, zahteva prethodno upozorenje, upoznavanje sa propisima koji nisu uobičajni.
koksy koksy 08:42 09.08.2011

Re: Pravo vs Pravda

ranoranilica

... tako da Mitrović nije jedina žrtva "pravne" države. Ima o tome poduži tekst u današnjem
izdanju e-novina. Žrtve su i stranci, u najvećem broju Austrijanci.


Ха! Значи након Цанета сад ће и Жељко да добије сталну колумну код Луковића!
Шта чека онај несрећни Шарић, до ђавола!?
zoja444 zoja444 14:10 08.08.2011

prvobitna akumulacija kapitala

Zeljko Mitrovic je pokrenuo sopstvenu televiziju novcem svoje prve zene. ne znam zasto ga je sramota da to objavi. sta je posle bilo... bilo je.
seroliver seroliver 14:39 08.08.2011

Re: prvobitna akumulacija kapitala

zoja444
sta je posle bilo... bilo je.


samo da se sto pre odigra ta prvobitna akumulacija pa da uplovimo u kapitalizam napokon.... uzas!
samo jedno da istaknem KAKAV NAROD TAKVA I DRZAVA
zoja444 zoja444 15:05 08.08.2011

Re: prvobitna akumulacija kapitala

seroliver
samo da se sto pre odigra ta prvobitna akumulacija pa da uplovimo u kapitalizam napokon....


neko ce u kapitalizam a neko u 3...

Filipe, moze li ovo da prodje kao aforizam? mozda je i vec bilo, da ne budem plagijator.

edit

izvinjenje seroliveru sto mi je deo njegovog komentara posluzio kao asocijacija za moj komentar.
da se nesto ne razume pogresno
seroliveru
Filip Mladenović Filip Mladenović 15:21 08.08.2011

Re: prvobitna akumulacija kapitala

Tranzicija je prelazan period: ko se prešao, prešao se!
Preveli su nas žedne preko vode u - gladne!
Nismo mi sisali vesla, već - balvane!
blogovatelj blogovatelj 16:32 08.08.2011

Re: prvobitna akumulacija kapitala

Nismo mi sisali vesla, već - balvane!


Koji MI Filipe?
Valjda na ovom svetom mestu pricas u svoje ime?!

Edit:

Podsetio si me da nisi svojebremeno gledao hit serije i nisi iz njih ucio.

sesili sesili 14:34 08.08.2011

U mom kraju...

... od jutros nema programa na PINK-u!
srdjazlopogledja srdjazlopogledja 14:55 08.08.2011

Re: U mom kraju...

A koji je to kraj?
sesili sesili 15:14 08.08.2011

Re: U mom kraju...

Gornja Resava...
antioksidant antioksidant 15:16 08.08.2011

Re: U mom kraju...

sesili
Gornja Resava...

ако је то у далмацији није ни чудно што нема пинка...
zadnjapetoletka zadnjapetoletka 10:01 09.08.2011

Re: U mom kraju...

ако је то у далмацији није ни чудно што нема пинка...


freehand freehand 14:38 08.08.2011

Znači, Filipe...

... sad si sa Tijanićem?!
libkonz libkonz 14:40 08.08.2011

Re: Znači, Filipe...

... sad si sa Tijanićem?!

Filip Mladenović Filip Mladenović 14:47 08.08.2011

Re: Znači, Filipe...

libkonz
... sad si sa Tijanićem?!

Kao jedan od osnivača NUNS-a i kao slobodnomisleći novinar, nisam ni sa Mitrovićem ni sa Tijanićem, već sa znanjem, radnim iskustvom, talentom, svežim idejama...
libkonz libkonz 14:49 08.08.2011

Re: Znači, Filipe...

svežim idejama...

ovo svakako!
srdjazlopogledja srdjazlopogledja 14:52 08.08.2011

Re: Znači, Filipe...

A gde se može naći statut Nuns-a?
Mislim, posle "demokratske" stranke, imam mnogo zebnje.
Filip Mladenović Filip Mladenović 15:00 08.08.2011

Re: Znači, Filipe...

Posetite sajt NUNS-a, www.nuns.rs
srdjazlopogledja srdjazlopogledja 15:54 08.08.2011

Re: Znači, Filipe...

Nuns je krovna sindikalna organizacija? Koliko ima sindikata novinara u zemlji?
freehand freehand 16:02 08.08.2011

Re: Znači, Filipe...

srdjazlopogledja
Nuns je krovna sindikalna organizacija? Koliko ima sindikata novinara u zemlji?

A kakve to i sa čim ima veze?
srdjazlopogledja srdjazlopogledja 16:18 08.08.2011

Re: Znači, Filipe...

Freehand

Nema veze sa temom, izvinjavam se domaćinu, i tebi, pošto vidim da ti smeta.

Inače, ima veze sa saradnjom zakonodavstva, uprave, pa i sudstva sa strukovnim udruženjima, pri formiranju zajedničkih organa za uobličavanje, pa i primenu zakona i propisa, tzv četvrta grana vlasti, regulatorna tela, koja u Srbiji ne postoje u savremenom, korporativnom aspektu, već kao organi predratnog tipa. No, NUNS se beše ogradio od Zakona o informisanju, koji pade na USS, tako da je malo bitno.
Ono što je bitnije je šta je RDA?
paki_i_paki paki_i_paki 17:57 08.08.2011

Re: Znači, Filipe...

već sa znanjem, radnim iskustvom, talentom, svežim idejama...

a gdje su oni ?
libkonz libkonz 14:48 08.08.2011

Pravda za Hrvoja!

Željko Mitrović je u svoj svojoj mudrosti iz poznatog i ekstremno duhovitog serijala Kursadžije izbacio Hrvoja, koji je stalno zajebavao našeg Gedžu. Meni je ionako došlo da uđem u taj televizor i da javno protestujem za to šikaniranje sirotog srpskog seljaka, koga ovaj Hrvoje stalno nešto zezne. Klikni
Jukie Jukie 15:52 08.08.2011

Re: Pravda za Hrvoja!

libkonz
Klikni

Ma ne pada mi na pamet da trujem oči
ranoranilica ranoranilica 21:12 08.08.2011

Re: Pravda za Hrvoja!


Ova nebulozna vest, koju već tri dana preštampavaju svi domaći tabloidi, naterala me je da sinoć u 2o.oo h proverim na Pinku kako stoji stvar s Kursadžijama.
Eno ga i Hrvat, živ i zdrav.
badface badface 14:53 08.08.2011

6. oktobar 2000.

Seca li se ko ovog?


mrale54 mrale54 15:24 08.08.2011

Cekaj , bre ... ??

... Vi - ovo - ozbiljno ??!!
Mislim - komentari i tako to ...
Ja mislio ... Dobro , de , da znam ... Jelte !
freehand freehand 15:38 08.08.2011

Aujbt

Kuda to srlja Srbija sa ovako loše pomešanim kartama, očajnim servisima, promašenim zicerima, trećerazrednim igračima

Ovo ni Risto Kubura ne bi bolje!
ivana23 ivana23 15:51 08.08.2011

***

Zašto Hrvatima smeta što ih je Mitrović zabranio? Veća je sramota ako te puštaju na Pinku nego ako te tamo nema.

Twitter
Inner Party Inner Party 15:54 08.08.2011

NUNS

Kreatura... Beskarakteran lik.. obožavaoca naličja i nedela Mirjane Marković i njenog mafijaškog klana... najvećeg balkanskog zagadjivača .Smutljivac ... Ta i takva spodoba ... ovog prepredenjaka... ovaj krimos... kriminalci, ratni profiteri i DeBeovski tajkuni...


Kod Filipa nema letnje seme!

NUNS-ovski nema sta!





dr.wagner dr.wagner 15:54 08.08.2011

Zbog love ...

...dan

-Ne mogu provjeriti , ali taj njegov brod je uhvaćen u čarteru ... i to sa
nekim koji su ga iznajmili ...
-Mislim kako je otvorio legalnu firmu u RH , zaposlio ljude (koji su radili na
brodu ) , ali nije platio carinu i porez na brod ...
-Ovi (vlast ) navodni imaju i oglase kojim se ta firma oglašavala ...

-Znači kao da u Njemačkoj kupite auto , stavite na njega TAXI i vozite , ali
ne platite carinu i porez za automobil ... onog dana kada vas uhvate , kažete
kako uredno plaćate sva davanja (zdravstveno i sl.) ... a auto ???

-I tako , teško je tu znati pravu pozadinu , možda je to i nekakva "navlakuša" ,
a možda je gospodin malo precijenio vlastiti utjecaj ...


Wagner

kalifumestokalifa kalifumestokalifa 16:22 08.08.2011

Jezik

Nemam naravno nameru da branim g. Mitrovića, ali ipak mislim da korišćenje reči "spodoba" i "kreatura" nije bilo na mestu.

Što se, pak, tiče reči i sintagmi poput: "Beskarakteran lik" , "najvećeg balkanskog zagadjivača medijskog prostora i vremena" , "Smutljivac", "prepredenjak", "krimos", "kriminalci", "ratni profiteri" i "DeBeovski tajkuni"
nemam nekih veći zamerki, stilskih, niti činjeničnih.
blogovatelj blogovatelj 16:42 08.08.2011

Re: Jezik

Nemam naravno nameru da branim g. Mitrovića, ali ipak mislim da korišćenje reči "spodoba" i "kreatura" nije bilo na mestu.

Što se, pak, tiče reči i sintagmi poput: "Beskarakteran lik" , "najvećeg balkanskog zagadjivača medijskog prostora i vremena" , "Smutljivac", "prepredenjak", "krimos", "kriminalci", "ratni profiteri" i "DeBeovski tajkuni"
nemam nekih veći zamerki, stilskih, niti činjeničnih.


Potpisujem gorecitirano.
Podsetilo me ovo "spodoba" i "kreatura" na RTS 1999. kada su u jednom Dnevniku rekli "omaleni Toni Bler"
dr.wagner dr.wagner 17:43 08.08.2011

Re: Jezik

...dan

blogovatelj
Potpisujem gorecitirano.
Podsetilo me ovo "spodoba" i "kreatura" na RTS 1999. kada su u jednom Dnevniku rekli "omaleni Toni Bler"


-A ne ... gledao sam te vaše emisije ... bio je "NAPUDRISANI TONI BLER" ,a
za M. OLBRAJT (mislim kako se tako zvala am.drž.taj.) su kazali
da u bundi izgleda kao TVOR

Wagner
blogovatelj blogovatelj 18:41 08.08.2011

Re: Jezik

A ne ... gledao sam te vaše emisije ... bio je "NAPUDRISANI TONI BLER" ,a
za M. OLBRAJT (mislim kako se tako zvala am.drž.taj.) su kazali
da u bundi izgleda kao TVOR


Ma bilo je tih vredjanja nevidjeno.
I ja se secam napuderisanog Toni Blera, ali kada im je nestalo epiteta, onda je postao omaleni.
Pa me sad Filip podsetio na najgrdje vreme srpskog novinarstva, a sam za sebe kaze da ima

znanje, radno iskustvo, talenat, sveže ideje...
princi princi 22:45 08.08.2011

Re: Jezik

za M. OLBRAJT (mislim kako se tako zvala am.drž.taj.) su kazali
da u bundi izgleda kao TVOR

То није у реду. Што само у бунди?
dr.wagner dr.wagner 07:16 09.08.2011

Re: Jezik

... jutro

princi
za M. OLBRAJT (mislim kako se tako zvala am.drž.taj.) su kazali da u bundi izgleda kao TVOR

То није у реду. Што само у бунди?



-Pa ne sjećam se točno , to je bilo 99-e ...
... ali zaista , onako sva u onom krznu ... budi asocijacije ...


Wagner
tyson tyson 14:03 10.08.2011

Re: Jezik

za M. OLBRAJT (mislim kako se tako zvala am.drž.taj.) su kazali
da u bundi izgleda kao TVOR

"Prpošni babac"



brodskimali brodskimali 17:11 08.08.2011

mogu se složiti

Prijatelju, slažem se u svemu što kažeš - ali mi, osim ovako između sebe, nemamo kome da se požalimo! Živimo u nekakvoj pseudo državi u kojoj naprosto nema zakona; nema sudstva..a ono je nekakav temelj države - dakle nema ni države. Osilili su se pa više i ne znaju šta rade i govore. Uništili su zemlju pa mi u stvari postojimo još po nekakvoj biološkoj inerciji, kao kada na lešu još, po toj inerciji, rastu nokti i dlake. Ali kraj je izgledno blizu. Sve više i sve dublje se paraju između sebe, što mene, makar i trpeo svu tegobu njihovih delovanja, ne čini ni malo tužnim. Uživam kada se, kao hijene nad lešinom, ujedaju međusobno koja će uzeti što bolje parče crkotine. Pošto im je jedino božanstvo novac, džip ili crni audi,...kada toga ne bude više neće biti ni ljubavi međusobne!
Nema tog sredstva kojem već nisu počeli da pribegavaju da bi uzimali od naroda pare, a došlo je dotle da su počeli da formiraju i nekakve agencije za uterivanje dugova, pa ko nema da plati infostan i ostale komunalije slaće mu dripce na vrata. Ljudi će ostajati bez svari i stanova...za šta već postoje primeri.
Naravno, te agencije će upošljavati "crvene beretke" bez zaposlenja, "delije" sa severa i "grobare" sa juga. To je naša budućnost - bude li je uopšte.
Mi nemamo drugog izlaza (do Boga,...al' ko za Njega danas i pita više) do da neka ozbiljnija zemlja uvede protektorat nad srbijom i pohapsi sve ove koji su nekom čudnom scenografijom tu gde jesu. To što mi doživljavamo - nema ni u bajkama. Živimo neki paralelni svet; u nekom smo Alisinom ogledalu gde su sve vrednosti izopačene i izvrnute...i nikako da odande izađemo.
Ovde ljudi iz jedne stranke orobe sve ustanove u kojima rade, npr. Kolubaru za preko sto miliona evra...i nikom ništa. Kao da se ništa nije desilo, a onda sam ja izdajnik ako kažem "nije dobro krasti pa ako si i Srbin"; zločin je ako ubiješ čoveka ni krivog ni dužnog pa da si mi brat rođeni a kamo li samo Srbin". E to mi se u nekim krugovima spočitava kao izdajnička logika ...a Srbija sve manja, ludja, bolesnija...
Naravno, nije njima važna Srbija.. ni ti, ni ja, ni ovaj moj komšija sa dve ćerkice. Ne mare (niti su sposobni da to osete ili bilo koga da vole) oni ni za šta osim za zadovoljenje svojih bednih života, praznih i nikad sitih srca..do momenta dok ne iščeznu sa ove planete. A štetu koju su počinili - pa ko još mari?
escherichije_colic escherichije_colic 17:17 08.08.2011

...

Kreatura koja je na nemoralan i kriminalan način došla do enormnog bogatstva dok je većina gradjanki i gradjana Srbije ostajala bez zdravlja, radnih mesta, uštedjevina i smisla života.


Jedna od mnogih ...

U kakvoj to mi zemlji, državi živimo, kada su tzv. uzoriti gradjani - kriminalci, ratni profiteri i DeBeovski tajkuni postali tumači Ustava i zakona, kreatori javnog mnenja i delioci moralnih lekcija!? Kuda to srlja Srbija ...


...
angie01 angie01 17:55 08.08.2011

a, meni suza krenula!







koji neraskidiv (etetski) koneksn!
appendix appendix 21:33 08.08.2011

Re: a, meni suza krenula!

Kad smo već kod Mire... link
angie01 angie01 21:50 08.08.2011

Re: a, meni suza krenula!

appendix
Kad smo već kod Mire... link


.izdaimmaterina-odmah da se utvrdi ko je to odobrio i da se osudi za saucesnistvo u kriminalu!

pa hebote sta su sve maznuli i onaj ljigavih uzgajivac makcaka ih pustio sa svim parama preko grane-da ne pomenem krivicu za rat, smrti, rusenja, nesrece, patnje, i pljacke!

to nije ni krupno rende zasluzilo-nego najsitnije, tupo i zardjalo!
appendix appendix 21:54 08.08.2011

Re: a, meni suza krenula!

angie01
appendix
Kad smo već kod Mire... link


.izdaimmaterina-odmah da se utvrdi ko je to odobrio i da se osudi za saucesnistvo u kriminalu!

pa hebote sta su sve maznuli i onaj ljigavih uzgajivac makcaka ih pustio sa svim parama preko grane-da ne pomenem krivicu za rat, smrti, rusenja, nesrece, patnje, i pljacke!

to nije ni krupno rende zasluzilo-nego najsitnije, tupo i zardjalo!


pssssssst! optužiće nas za trol..
freehand freehand 21:55 08.08.2011

Re: a, meni suza krenula!

to nije ni krupno rende zasluzilo-nego najsitnije, tupo i zardjalo!

Pazi je - vojvotkinja Anđelija?!
A ja mislio ona za humanizam i renesansu?!
angie01 angie01 22:35 08.08.2011

Re: a, meni suza krenula!

A ja mislio ona za humanizam i renesansu?!


human(a) re(ciklaza)!

pa ima nesto u tragovima, kol'ko moze po slucaju!

(kad se setim samo njenih opseracija, zbog koji su stradala onolika deca, dok je njen sin nosio gajbice!)


jedi-knight jedi-knight 19:16 08.08.2011

Zašto?

Sve što je je napisano podržavam i dajem preporuku, ali zaboga, zašto koristiš vrednosne kriterijume tipa : kreatura, krimos, beskarakteran lik... Pa to je njegov rečnik i rečnik upravo onih koje kritikuješ. Otkud tebi pravo da osudjuješ i presudjuješ. Zar ne smatraš da sebe stavljaš iznad države i zakona na isti način na koji i on to radi.
Filip Mladenović Filip Mladenović 22:12 08.08.2011

Re: Zašto?

jedi-knight
Sve što je je napisano podržavam i dajem preporuku, ali zaboga, zašto koristiš vrednosne kriterijume tipa : kreatura, krimos, bezkarakteran lik... Pa to je njegov rečnik i rečnik upravo onih koje kritikuješ. Otkud tebi pravo da osudjuješ i presudjuješ. Zar ne smatraš da sebe stavljaš iznad države i zakona na isti način na koji i on to radi.

Da je bilo pravde, morala i poštovanja donetih zakona, svi bliski saradnici zločinačkog, anticivilizacijskog režima Slobodana Miloševića bili bi osudjeni na višegodišnje zatvorske kazne, a njihova pljačkom i otimačinom stečena imovina bili bi im oduzeta!
freehand freehand 22:27 08.08.2011

Re: Zašto?

Da je bilo pravde, morala i poštovanja donetih zakona, svi bliski saradnici zločinačkog, anticivilizacijskog režima Slobodana Miloševića bili bi osudjeni na višegodišnje zatvorske kazne, a njihova pljačkom i otimačinom stečena imovina bili bi im oduzeta!

Vidi, vidi - ništa više caps lock, samo bold?!
filipe, kaži drugarima: šta se sa tobom dešava?
princi princi 22:30 08.08.2011

Re: Zašto?

šta se sa tobom dešava?

Научио. Још кад нам Драгец научи ћирилицу.
Тек има да буде смејања по блогу.
freehand freehand 22:46 08.08.2011

Re: Zašto?

Још кад нам Драгец научи ћирилицу.

Š'oooo? Pa on poznaje sva dešifrovana i dva nedešifrovana pisma, čoveče.
Piše sanskrit ćirilicom, Don Huana je celog za jednu noć sažeo u osam rečenica...
Ali to posle netragom nestade...
Još se samo može čuti žamor o tom podvigu i u bespućima interneta po neki fragment može vešt tragalac pročitati...
Filip Mladenović Filip Mladenović 22:52 08.08.2011

Re: Zašto?

Srbija, pravna država, via Moskva: Udovica predsednika poslednje Jugoslavije Slobodana Miloševića, Mirjana Marković po rešenju PIO fonda ostvarila je pravo na invalidsku penziju pokojnog supruga.
Na to rešenje Fonda za penzijsko i invalidsko osiguranje, Markovićeva, koja već godinama živi u Rusiji, odmah je uputila žalbu, jer, kako je istakla, njen bivši životni saputnik nikada nije bio invalid, već direktor banke i prvi čovek države.

Ako je već tako, onda bi se i oduzete jahte mogle ubaciti u deobni bilans izmedju Srbije i Hrvatske!
jedi-knight jedi-knight 22:55 08.08.2011

Re: Zašto?

Da je bilo pravde, morala i poštovanja donetih zakona, svi bliski saradnici zločinačkog, anticivilizacijskog režima Slobodana Miloševića bili bi osudjeni na višegodišnje zatvorske kazne, a njihova pljačkom i otimačinom stečena imovina bili bi im oduzeta!


Otkud znas da se to nece desiti u buducnosti? Pravda je spora nekad, ali stigne. Postoje valjda neki civilizovaniji mehanizmi za to, a ne ko 1945.
Sto se Mitrovica tice, mene vise boli sto mu je gledanost tolika da moze da se kurci sa izjavama da ce nekom da zabrani reklame i spotove, a kao vlasnik televizije, verovatno to i moze. Ako nema na to prava, eto ti zicera da ga odere neko na sudu.
Mitroviceva televizija, odnosno njena gledanost, je merilo kulturnog nivoa srpskog, a i naroda iz okruzenja. Mi mozemo samo da spustamo pogled.
Filip Mladenović Filip Mladenović 23:04 08.08.2011

Re: Zašto?

Nacionalna frekvencija je javno dobro, poput vodotokova, puteva, železničkih pruga...
Kada bi neko iz dana u dan u te vodotokove bacao otrovne materije, šta bi se desilo?
Kada bi neko po putevima prosipao iskorišćeno motorno ulje ili neki drugi otrovni otpad, šta bi se desilo!?
Dobijanje nacionalne frekvencije, kao JAVNOG DOBRA, regulisano je Zakonom o radiodifuziji, a telo koje nadzire primenu i primenjuje taj zakon je RRA!
Argument o gledanosti nema nikakve veze za pomenutim zakonom i javnim dobrom!
jedi-knight jedi-knight 23:08 08.08.2011

Re: Zašto?

Dobijanje nacionalne frekvencije, kao JAVNOG DOBRA, regulisano je Zakonom o radiodifuziji, a telo koje nadzire primenu i primenjuje taj zakon je RRA!
Argument o gledanosti nema nikakve veze za pomenutim zakonom i javnim dobrom!


Nisam to znao, ali u redu, zar to nije povod za tuzbu?
princi princi 23:54 08.08.2011

Re: Zašto?

Nacionalna frekvencija je javno dobro, poput vodotokova, puteva, železničkih pruga...
Kada bi neko iz dana u dan u te vodotokove bacao otrovne materije, šta bi se desilo?
Kada bi neko po putevima prosipao iskorišćeno motorno ulje ili neki drugi otrovni otpad, šta bi se desilo!?
Dobijanje nacionalne frekvencije, kao JAVNOG DOBRA, regulisano je Zakonom o radiodifuziji, a telo koje nadzire primenu i primenjuje taj zakon je RRA!
Argument o gledanosti nema nikakve veze za pomenutim zakonom i javnim dobrom!

Ти, бре, Филипе не као да ниси студирао економију него као да ниси завршио ни основну школу. Водоток јесте заједничко добро, али кад га држава да приватнику на коришћење, он може да га користи како хоће и жели док год то није у сукобу са законом. Чиме то Митровић крши закон ако одбија да пушта Северину, Џибронија или Оливера Драгојевића? Или ако одбија да прима паре за рекламирање хрватских производа? Да ли је то отровни отпад?

Ти си толико глупости и произвољних клевета овде исписао да бих те ја, да сам на месту Жељка Митровића, тужио за клевету. У једној Енглеској би те за ову гомилу бесмислица, глупости и смећа које си овде написао одрали до голе коже. Имаш среће што Србија није правна држава.
srdjazlopogledja srdjazlopogledja 00:00 09.08.2011

Re: Zašto?

Имаш среће што Србија није правна држава.

Filip Mladenović Filip Mladenović 09:56 09.08.2011

Re: Zašto?

Da je Srbija pravna država, danas bi svi bliski saradnici Mirjane Marković, uključujući nju i njenog sina Marka Miloševića, bili na višegodišnjoj robiji, a njihova celokupna imovina, stečena pljačkom i otimačinom, bila bi im oduzeta!!! O kakvoj kleveti govorite! Pa oni su opljačkali sve što se moglo drpiti, a sada glume demokrate i branioce prava potrošača u Srbiji!
srdjazlopogledja srdjazlopogledja 10:16 09.08.2011

Re: Zašto?

Filip Mladenović
Da je Srbija pravna država, danas bi svi bliski saradnici Mirjane Marković, uključujući nju i njenog sina Marka Miloševića, bili na višegodišnjoj robiji, a njihova celokupna imovina, stečena pljačkom i otimačinom, bila bi im oduzeta!!! O kakvoj kleveti govorite! Pa oni su opljačkali sve što se moglo drpiti, a sada glume demokrate i branioce prava potrošača u Srbiji!

Čujte, uvek je bilo ilegalno stečene imovine, i to najčešće uz pomoć vlasti. Što više novca vlast ima, posebno uz diskrecionu moć trošenja, to više i krađe ima, ličnog bogaćenja.
No, bitno je imati dokaze, a i zakon.

Pošto zakoni i komunisti ne idu jedni sa drugima, onda se najčešće sprovede lustracija, koja nije nikakav logor i otimačina, već zabrana delatnosti u javnom životu.
karabasbarabas karabasbarabas 21:33 08.08.2011

To Zeljko Srbendo

Zaboravljate da je rasvetlio slucaj trovanja Srba tunom iz Ideje, sikaniranje Srbadije diljem Dalmacije, Oluju i Jasenovac.
Sto je sve u redu.
Samo sto se svega toga setio tek kad su mu (verovatno opravdano) maknuli jahtu.
Dakle, jos jedan Srbin na baterije.
appendix appendix 00:11 09.08.2011

dodjosmo i do trenutka istine..

dule79 dule79 00:27 09.08.2011

Bio si cool lik...

..a onda si Filipe negde zastranio.

Ne znam zasto se uporno govori da je Pink nekakav trovac nacije? Prvo, nacija nam je trula, nazadna i tupava vec vekovima. Sto je kroz glupe poteze u istoriji i dokazano.

Drugo, niko nas ne tera puskom da gledamo bilo koji kanal. Oni sa kablovskom jedva da uopste i gledaju domace kanale. A pored interneta mnogi ne stizu ni da gledaju tv.

I trece, na Pinku nikad nisam video toliko imbecilne najave za serije kao sto su "uzeleli ste se skupih restorana i dobrog sexa" (Serija Sex i Grad) ili "jedan muskarac nije dovoljan, cak i ako je to Carli Sin (Two and a half men). Dakle mnogo vise od nekakvog Pinkovog trovanja, trebalo bi jedan blog da posvetis i ovoj uzasnoj retardaciji TV B92, sto je zbog efekta trojanskog konja mnogo vise zabrinjavajuce.

Konkluzija je, Filipe, da nisi u pravu. Ne kazem da je Mitrovic neka cvecka, i da je posteno stekao svoje bogatstvo. Ali nemate sta da mu zamerite za program, on je samo pustao ono sto ovaj nesrecni narod voli da gleda. A kao sto vidimo, u medjuvremenu su to shvatile i sve ostale televizije.
Predrag Azdejković Predrag Azdejković 02:10 09.08.2011

Re: Bio si cool lik...

Konkluzija je, Filipe, da nisi u pravu. Ne kazem da je Mitrovic neka cvecka, i da je posteno stekao svoje bogatstvo. Ali nemate sta da mu zamerite za program, on je samo pustao ono sto ovaj nesrecni narod voli da gleda. A kao sto vidimo, u medjuvremenu su to shvatile i sve ostale televizije.


To nije istina! Većina ljudi ne gleda televiziju.

Većina ljudi voli da gleda kvalitetan program, ali je kvalitetan program skup. Snimati đubre je jeftino, a zarađuje se isto ili više nego na kvalitetnom programu i zato ga toliko ima.


dule79 dule79 10:14 09.08.2011

Re: Bio si cool lik...

Predrag Azdejković

Većina ljudi voli da gleda kvalitetan program, ali je kvalitetan program skup. Snimati đubre je jeftino, a zarađuje se isto ili više nego na kvalitetnom programu i zato ga toliko ima.



Ccc, uopste nisi u pravu.
Snimanje jedne Grand emisije je prilicno skupo. I cela ta produkcija ukljucuje gomilu vrhunskih ljudi u poslu i vrte se ogromne pare. A da, a tu su "Farma" i "Veliki brat", sa jos neverovatnijim budzetom.

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana