Gost autor

Snaga Pavlovićeve masti

Strongman RSS / 19.10.2011. u 18:11

 295920_202855343118474_100001820290537_468900_1815798811_n.jpgOni prvi i dalje misle da se Pavlovićevom mašću, anti-age kremicama, regeneratorom za kosu i manekenskim treptanjem u kameru mogu rešiti najteži i najbolniji problemi naše države i društva. Ubeđeni su da sa nekoliko napabirčenih i loše upotrebljenih fraza, koje su naučili gledajući američke političke filmove B produkcije, mogu šarmirati i prevariti briselske diplomate, kao što već sedam godina varaju svoje građane.

Status kandidata bez datuma početka pregovora, ako se to potvrdi u decembru, jeste jasan dokaz nesposobnosti onih koji, direktno ili indirektno, upravljaju Srbijom od marta 2004. godine do danas. To je i dokaz da njihova bleferska, šibicarska politika može da prevari samo deo srpskih birača, a da su svi iole svesni ljudi u Srbiji i van nje imuni na to bedno operetsko glumatanje. A imali su šansu i mogli su i više i bolje.   

Dobili smo preporuku Evropske komisije koja nam u decembru može omogućiti pozitivno mišljenje evropskih čelnika, a to nam može doneti status kandidata za članstvo u Evropskoj uniji. Mogućnost dobijanja datuma za početak pregovora je, za sada, isključena.

Dobijeno je malo, a propušteno mnogo. Ovo što je dobijeno ima simboličnu vrednost, suštinski napredak je daleko od nas. Turska već nekoliko decenija ima tu titulu bez sadržaja, Makedonija skoro šest godina. Na celom kontinentu samo Albanija i Bosna i Hercegovina žele taj epitet, a nisu ga još uvek stekli. Status kandidata ne omogućava pristup glavnim pretpristupnim fondovima EU, praktično ne obavezuje nikoga ni na šta... Kao lepa ambalaža za praznu kutiju.

Ocena ispunjenosti početnih uslova i minimalnih standarda nije kvantifikovanje vrednosti nacije, države ili njenih građana. Predmet ocenjivanja je zapravo vlast, vladajuća koalicija, koja, naravno voljom građana, planira, uređuje i sprovodi sve ono što jednu državu čini uspešnom i prosperitetnom ili nesposobnom i besperspektivnom. Buljuci površnih političara, analitičara i ostalih estradno-tabloidnih pojedinca iskazali su svoje zadovoljstvo i ponos odlukom Brisela, a oni drugi, nekolicina racionalnih i odgovornih, nisu krili svoje razočarenje i zebnju pred onim što nas očekuje u budućnosti. Oni prvi i dalje misle da se Pavlovićevom mašću, anti-age kremicama, regeneratorom za kosu i manekenskim treptanjem u kameru mogu rešiti najteži i najbolniji problemi naše države i društva. Ubeđeni su da sa nekoliko napabirčenih i loše upotrebljenih fraza, koje su naučili gledajući američke političke filmove B produkcije, mogu šarmirati i prevariti briselske diplomate, kao što već sedam godina varaju svoje građane.

 

 

Status kandidata bez datuma početka pregovora, ako se to potvrdi u decembru, jeste jasan dokaz nesposobnosti onih koji, direktno ili indirektno, upravljaju Srbijom od marta 2004. godine do danas. To je i dokaz da njihova bleferska, šibicarska politika može da prevari samo deo srpskih birača, a da su svi iole svesni ljudi u Srbiji i van nje imuni na to bedno operetsko glumatanje. A imali su šansu i mogli su i više i bolje.

Imali su dobar uzor, vladu Zorana Đinđića, i vladu koja je sprovodila njegovu politiku još godinu dana nakon njegovog mučkog ubistva. Ta vlada nije bežala od problema, nego je pokušavala da ih spreči ili razreši pre nego što narastu i dođu na ivicu nerešivosti. Ta vlada je trajno, svojim instrumentima, strpljivo i odlučno rešila pobunu u Preševu i Bujanovcu, a nije vodila politiku šoder i balvan barikada, kao što je to danas slučaj. Ovi sadašnji nisu sposobni da privuku investicije, čak ni da dobro prodaju Telekom, a ona prva demokratska vlada je za 195 miliona evra vratila od Italijana u posed Srbije 30 odsto vlasništva nad tom visokoprofitabilnom kompanijom. Danas ta trećina akcija vredi skoro milijardu evra. Decembra 2003. godine zabeležen je budžetski suficit od oko 500 miliona evra, a danas se priželjkuje da deficit ne pređe preko 1,5 milijardi evra. Srbija je tada bila na 72. mestu svetske liste konkurentnosti i primamljivosti za investicije, a danas je na 94. Tada je pozitivno raspoloženje prema učlanjenju u EU imalo 72 odsto građana, danas je taj procenat manji od 47 odsto. Tada nisu postojale ni delovale nikakve Dveri, Obrazi, Naši, Nacionalni stroj i druga razuzdana i opasna rulja, a danas oni odobravaju ili zabranjuju javne skupove i ocenjuju ko je patriota a ko izdajica. Konačno, te godine je akcijom Sablja Srbija očišćena od svakojakog ozbiljnijeg oblika organizovanog kriminala, koji je pod aktuelnima podigao glavu, obnovio organizaciju i razgranao delovanje do neslućenih razmera.

Dakle, moglo je i tako - ozbiljno, odgovorno, hrabro i efikasno. Srbija je imala i ima snage, znanja i hrabrosti da se suoči sa svim iskušenjima, teškoćama i izazovima koje pred nas postavlja vreme u kome živimo. Naravno, situacija je danas mnogo gora nego što je bila 2004. godine, kada je politički impotentan kohabitacioni par započeo svoju avanturu. Ali, Srbija je bila i u gorim situacijama, pa je nalaženo dovoljno znanja, kuraži i mudrosti da se one reše i prevaziđu. I danas ima ljudi koji znaju, umeju i smeju da analiziraju, planiraju i deluju na način koji nas može vratiti među države koje imaju budućnost, među društva koja mogu da stvore, poštuju i neguju visoke standarde Evrope 21. veka. Ti ljudi nisu među onima koji danas vode bilo koju ozbiljniju partiju postojećeg političkog neba. Oni će dobiti šansu da preuzmu težak i odgovoran posao obnove i reformisanja Srbije tek kada svesni građani, birači, svojim masovnim neizlaskom na sledeće parlamentarne i lokalne izbore jasno kažu šta misle i kazne sadašnju nesposobnu i korumpiranu vlast, ali i opoziciju koja je nešto manje korumpirana, ali zato mnogo nesposobnija. Srbija ima šansu, bar još jednu.

 

Izvor: Danas.rs

Autor: Zoran Živković



Komentari (138)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

max.cohen92 max.cohen92 18:36 19.10.2011

Erste?

Prvi?...
srdjazlopogledja srdjazlopogledja 05:07 20.10.2011

Re: Erste?

Srbija je tada bila na 72. mestu svetske liste konkurentnosti i primamljivosti za investicije, a danas je na 94.

Naravno, da je tada sprovela restituciju, potpunu vaucersku privatizaciju, ne bi sada bilo problema. Umesto toga, opredelili se na stvaranje novog sloja.
Davie Davie 18:39 19.10.2011

Vinopija

Naravno da Vinopija smatra da je on sjajno vodio vladu Srbije i da je njegovom smenom poceo pad... a sustina je da je njegovom vladavinom i vladavinom njegovog prethodnika stvarno otpoceo pad, otimacina drustvene/drzavne imovine, divlja provatizacija, razmahivanje tajkuna ( secerna afera i tajkun koji je iz toga proistekao je upravo cedo niskog vinopije i njegovog prethodnika), neresavanje bitnih drzavnih i nacionalnih problema. A naslednici niskog laznog ekonomiste su se samo nadovezali i doveli nas do kraja.

I pitam se ko tom coveku pise ovakve tekstove... kad bloguje ili gostuje uzivo negde deluje u skladu sa svojim stvarnim obrazovanjem.
Strongman Strongman 18:45 19.10.2011

Re: Vinopija

I pitam se ko tom coveku pise ovakve tekstove... kad bloguje ili gostuje uzivo negde deluje u skladu sa svojim stvarnim obrazovanjem.


Mora da ne pričaš o ovom Zoranu Živkoviću. Ili ti prepričavali pa nisi dobro shvatio šta je pričao na gostovanjima.
xyz2011 xyz2011 18:47 19.10.2011

Re: Vinopija

njegovom vladavinom i vladavinom njegovog prethodnika stvarno otpoceo pad, otimacina drustvene/drzavne imovine, divlja provatizacija, razmahivanje tajkuna

Đinđić je zapravo kriv za pad, otimačinu i bogaćenje tajkuna, a Živković je nasledio tog krivca, tako tumačiš?
Davie Davie 18:50 19.10.2011

Re: Vinopija

Đinđić je zapravo kriv za pad, otimačinu i bogaćenje tajkuna, a Živković je nasledio tog krivca, tako tumačiš?

Djindjic je direktno u drzavne poslove uvukao Cumeta, Kostica, Beka... Zivkovic i ovi posle njega su ih nasledili i omogucili im jos vece i unosnije drzavne poslove. Nije tako?
xyz2011 xyz2011 18:55 19.10.2011

Re: Vinopija

mislim da Živković ne bi pisao ovakve tekstove o vlasti da ima mrlje...
Mislim da bi ga "spakovali" aktuelni momentalno, kao što su ga "spakovali" u DS-u
Davie Davie 18:56 19.10.2011

Re: Vinopija

Mora da ne pričaš o ovom Zoranu Živkoviću. Ili ti prepričavali pa nisi dobro shvatio šta je pričao na gostovanjima.

Pricam o Kosticevom vinogradaru, coveku koji ne ume da napise a cesto izgovori gramaticki pravilnu recenicu. Odaziva se na ime Zoran Zivkovic.

PS. Uskoro ce da na blog dodje Krstic, kao i prosli put, poruci Zivkovicu da ga posmatraju i onda ce ponovo da krene kampanja o poreklu njegovog vinograda, neprijavljivanim prihodima u zadnjih 5-6 godina, Zivkovic ce ponovo da se povuce u ilegalu svog vinskog podruma... i naravno, sve ce da stane jer svi oni imaju (drzavnog) putera na glavi.
Davie Davie 19:00 19.10.2011

Re: Vinopija

mislim da Živković ne bi pisao ovakve tekstove o vlasti da ima mrlje...
Mislim da bi ga "spakovali" aktuelni momentalno, kao što su ga "spakovali" u DS-u


xyz2011, care dal' se i ti slucajno ne prezivas Zivkovic? Palo mi na pamet kad sam video da si danas registrovan i da si sve svoje komentare "opalio" na ovom blogu...
xyz2011 xyz2011 19:01 19.10.2011

Re: Vinopija

Javio ti se Krle?
Strongman Strongman 19:03 19.10.2011

Re: Vinopija

ja nisam danas registrovan...

posle zž bili koštunići pa botićevci... misliš da ga ne bi spakovali da su imali kako?
xyz2011 xyz2011 19:05 19.10.2011

Re: Vinopija

Nema razloga za brigu, ne prezivam se Živković
Don't worry!
Davie Davie 19:05 19.10.2011

Re: Vinopija

ja nisam danas registrovan...

posle zž bili koštunići pa botićevci... misliš da ga ne bi spakovali da su imali kako?

Opsss, onda je nas strongmen registrovan kao xyz2011... daje sam sebi podrsku na blogu?
xyz2011 xyz2011 19:09 19.10.2011

Re: Vinopija

A da ti nisi zadužen večeras iz "kabineta" da pratiš blog i da reaguješ "ako zatreba", pošto te više muči ko piše, nego šta piše...
Strongman Strongman 19:12 19.10.2011

Re: Vinopija

xyz2011
A da ti nisi zadužen večeras iz "kabineta" da pratiš blog i da reaguješ "ako zatreba", pošto te više muči ko piše, nego šta piše...


i još van radnog vremena
Bivsi Bivsi 19:12 19.10.2011

Re: Vinopija


Siguran sam da je Davie arhitip anonimnog "blogera" kakvih ima onoliko po Srbiji. On je lepo vaspitan, visoko edukovan, obdaren inteligencijom genija, patriota, poznavalac srpske, evropske i svetske političke, filosofske, knjižvne, informatičke i svake druge aktuelne stvarnosti. Verovatno je i lep, visok, tera crnu kosu na prirodno, njegove plave oči plene...
Dakle, savršen momak, samo nema sreću... i tako, nesrećan, na netu olajava i vređa bilo koga sa javne cene, bez osnovne kuraži da se potpiše svojim imenom i delom... ako mu to pomaže na bilo koji način, oprošteno mu je...
xyz2011 xyz2011 19:17 19.10.2011

Re: Vinopija

Izgleda da pomaže
Dobro veče!
chitach chitach 20:11 19.10.2011

Re: Vinopija

Davie
Đinđić je zapravo kriv za pad, otimačinu i bogaćenje tajkuna, a Živković je nasledio tog krivca, tako tumačiš?

Djindjic je direktno u drzavne poslove uvukao Cumeta, Kostica, Beka... Zivkovic i ovi posle njega su ih nasledili i omogucili im jos vece i unosnije drzavne poslove. Nije tako?


samo bi da negiram ovo boldovano , naime dok mu Srbija nije ponudila utochishte u svojoj ambasadi u slovackoj ( u zamjenu za pjevanje ) posle avantura po turskoj , igrom slucaja sam se zatekao u drustvu kada je dosao chume sa nekom ekipom , imao je veze po zapadnoj hercegovini , neku lovu veliku je ulozio mensechini u termoelektranu u gacku , neke masine , slichna fora kao u kolubari , dok je bjezao ( od legijine ekipe i onih koje je legija zaduzio ) po beiha trazeci sigurno skroviste ,i vjerujte , neko ko misli da ga drzava moze stititi (a da zauzvrat ne propjeva ) nema takve nebulozne ideje kako da se sakrije , bio je u panici strasnoj . odbijao je kontakte tuzilastva par puta jer je mislio da je klopka . ovo za kostica i beka neampojma, ja samo o cinjenicama .
milisav68 milisav68 20:58 19.10.2011

Re: Vinopija

chitach

samo bi da negiram ovo boldovano , naime dok mu Srbija nije ponudila utochishte u svojoj ambasadi u slovackoj ( u zamjenu za pjevanje ) posle avantura po turskoj

Dizanje u vazduh Čumetove firme Difens roud u Zemun Polju, u decembru 2002, imalo je dve ključne posledice: kao prvo, dodirnut je prag osetljivosti Zorana Đinđića, kome su saradnici konačno objasnili da je to poruka bande – kad možemo to, možemo i sve drugo; kao drugo, Čume se izgleda tada slomio i rešio da zaista sarađuje.

Vreme

Srđan Fuchs Srđan Fuchs 21:04 19.10.2011

Re: Vinopija

Bivsi

Siguran sam da je Davie arhitip anonimnog "blogera" kakvih ima onoliko po Srbiji. On je lepo vaspitan, visoko edukovan, obdaren inteligencijom genija, patriota, poznavalac srpske, evropske i svetske političke, filosofske, knjižvne, informatičke i svake druge aktuelne stvarnosti. Verovatno je i lep, visok, tera crnu kosu na prirodno, njegove plave oči plene...
Dakle, savršen momak, samo nema sreću... i tako, nesrećan, na netu olajava i vređa bilo koga sa javne cene, bez osnovne kuraži da se potpiše svojim imenom i delom... ako mu to pomaže na bilo koji način, oprošteno mu je...


Zorane, osvezavajuce ove tvoje pojave (odnosno pojave tvojih tekstova, sto kroz strongija sto kroz ex-poa). Sta planiras? Ex-po je jednom preneo da si ti u takvom fazonu da ces se vratiti jedino ako u Srbiji bude izabran Sheshelj za predsednika. Delujes kao covek kojem je bitnija zemlja od kretenskih kratkorocnih i jednodnevnih beneficija (tojest, barem ostavljas u medijima takav utisak, valjda nisi i ti nekakav manipulator? ). Planiras nesto, ili se samo verbalno sekirash poput nas bezimenog ili nemocnog srpskog gradjanstva?
Davie Davie 21:05 19.10.2011

Re: Vinopija

Dakle, savršen momak, samo nema sreću... i tako, nesrećan, na netu olajava i vređa bilo koga sa javne cene, bez osnovne kuraži da se potpiše svojim imenom i delom... ako mu to pomaže na bilo koji način, oprošteno mu je...

Ooo, evo ga i vinogradar na tudjoj (sremskoj) zemlji i sa nasim otetim novcem.
Zivkovicu, ako ti smeta anonimnost bloga koji dolazis ovamo? Imamo pravo da te ne volimo, da to ovde napisemo, da budemo anonimni a ti imas pravo da pokazes svoju primitivnost, zajedljivost neobrazovanog i nanacitanog lika, kvazifrajersku pozu... jos kad stavis tompus u usta, prihvatis vinsku casu i onako nas blagoteleci pogledas, brrr, najezi se covek. I onda skapiras da si ti ni kriv ni duzan bio premijer ove zemlje, hej covece, premijer. Ali onda se setis da je u pitanju Srbija, a u Srbiji je sve sto je drugde neverovatno vrlo moguca stvar. Srecom, ne moramo svi da zivimo u Srbiji, srecom ne moramo da trpimo tako uspesne politicare i biznismene.
xyz2011 xyz2011 21:20 19.10.2011

Re: Vinopija



Radiš negde na zapadu, imaš nekoliko hiljada evra mesečno i dođeš ovde da nas prosvetliš šta nam fali i kakva nam je politika potrebna...
Neka hvala!
milosavljevic.nis milosavljevic.nis 21:33 19.10.2011

Re: Vinopija

Srecom, ne moramo svi da zivimo u Srbiji


Srecom po Srbiju, ne moraju svi da zive u Srbiji...
strog_ali_pravedan strog_ali_pravedan 22:21 19.10.2011

Re: Vinopija

xyz2011
Radiš negde na zapadu, imaš nekoliko hiljada evra mesečno i dođeš ovde da nas prosvetliš šta nam fali i kakva nam je politika potrebna...
Neka hvala!


milosavljevic.nis

Srecom po Srbiju, ne moraju svi da zive u Srbiji...


Ako vam je dobro onda nista - mi necemo da se mesamo

milosavljevic.nis milosavljevic.nis 22:30 19.10.2011

Re: Vinopija

Ako vam je dobro onda nista - mi necemo da se mesamo

Ne, naravno, mnogo nam je lose...ali od takvih nam je jos gore.
Vrlo je hrabro iz udobnosti zapadnog blagostanja pljuvati po svemu...
buba_truba buba_truba 23:07 19.10.2011

Re: Vinopija

Bivsi
...njegove plave oči plene...

Moram da se umešam i bar malce demoliram ovu mušku žurezu - ovo više nije in. Sad je na ceni čelično sivi okostrel koji seva - ništa više plavo i da pleni.
Gos'n Bivši, mislite o tome.
schweppes92 schweppes92 02:11 20.10.2011

Re: Vinopija

milosavljevic.nis
Vrlo je hrabro iz udobnosti zapadnog blagostanja pljuvati po svemu...

Iz ove rečenice ne mogu jasno zaključiti ali pretpostavljam da se ne obraćaš ZŽ. Naprotiv, njom izbijaš argumente nekom ko se drznuo okomiti na tvog Nišliju.
Strongman Strongman 02:31 20.10.2011

Re: Vinopija

jeste
dragan7557 dragan7557 08:42 20.10.2011

Re: Vinopija

xyz2011
Nema razloga za brigu, ne prezivam se Živković
Don't worry!
Zar samo to?

Valjda: Don't worry, be happy?

cerski

expolicajac expolicajac 09:03 20.10.2011

Re: Vinopija

xyz2011
Nema razloga za brigu, ne prezivam se Živković
Don't worry!
Zar samo to?

Valjda: Don't worry, be happy?

cerski

Operativnim radom sam došao do saznanja da je dotični slabog imovnog stanja i da je zbog toga imao para za pola kursa engleskog. "Be happy" dodaće kad završi specijalizaciju i skine mi stomak za upola cene
dragan7557 dragan7557 09:39 20.10.2011

Re: Vinopija

Srbija je tada bila na 72. mestu svetske liste konkurentnosti i primamljivosti za investicije, a danas je na 94

Sunce ti jebem žarko, koja razlika !? Pa to ti je bre, da čovek oglođe svoja vlastita jaja!

Što je svakom, ma i malo pametnom jasno, da između ova dva mesta nema nikakve razlike, i da se borba svodi na samo nekoliko prvih mesta, nije ni važno. Važno je politikansko oglođavanje a ostalo lako ćemo.

cerski
janeznam janeznam 10:13 20.10.2011

Re: Vinopija

Ali onda se setis da je u pitanju Srbija, a u Srbiji je sve sto je drugde neverovatno vrlo moguca stvar. Srecom, ne moramo svi da zivimo u Srbiji, srecom ne moramo da trpimo tako uspesne politicare i biznismene.


Nekako mi ovo napisano zulja mozak i vredja licno. Nije potrebno da nas neko podseca kako smo nisko pali. Iz rodjene zemlje se moze otici ali od svojih korena ne.
dragan7557 dragan7557 10:16 20.10.2011

Re: Vinopija

janeznam
Ali onda se setis da je u pitanju Srbija, a u Srbiji je sve sto je drugde neverovatno vrlo moguca stvar. Srecom, ne moramo svi da zivimo u Srbiji, srecom ne moramo da trpimo tako uspesne politicare i biznismene.


Nekako mi ovo napisano zulja mozak i vredja licno. Nije potrebno da nas neko podseca kako smo nisko pali. Iz rodjene zemlje se moze otici ali od svojih korena ne.

Iz korena se ne ide, oni se čupaju.

cerski
janeznam janeznam 10:28 20.10.2011

Re: Vinopija

Iz korena se ne ide, oni se čupaju.

Tačno. Moja greška. A ti i takvi koreni se mogu isčupati?
dragan7557 dragan7557 10:39 20.10.2011

Re: Vinopija

Bivsi 20:12 19.10.2011
Re: Vinopija

Siguran sam da je Davie arhitip anonimnog "blogera" kakvih ima onoliko po Srbiji. On je lepo vaspitan, visoko edukovan, obdaren inteligencijom genija, patriota, poznavalac srpske, evropske i svetske političke, filosofske, knjižvne, informatičke i svake druge aktuelne stvarnosti. Verovatno je i lep, visok, tera crnu kosu na prirodno, njegove plave oči plene...

Alo bre, ostavi se citata iz Bušove autobiografije.

cerski
vesna.gm vesna.gm 11:15 20.10.2011

Re: Vinopija

Bivsi

Siguran sam da je Davie
...
savršen momak, samo nema sreću... i tako, nesrećan, na netu olajava i vređa bilo koga sa javne cene, bez osnovne kuraži da se potpiše svojim imenom i delom... ako mu to pomaže na bilo koji način, oprošteno mu je...


Evo i mene: veoma sam veliki poštovalac (bila) i Vas i vaše vlade, i Zorana Djindjića, i smatram da je zaista velika tragedija što je čovek ubijen i da smo s njim možda imali šanse itajrad...

Medjutim, kad sam porasla, shvatila sam da Deda Mraz ne postoji i da u Srbiji niko nije bio na vlasti a da je bio imun na korupciju, na sitne i krupne koristi za sebe i svoje bližnje, i da takav jednostavno ne postoji. Možda on misli da jeste i da može, ali kad "izadje na scenu"... ta naivnost postaje prošlost.

Sad Vi želite da nam kažete kako je Vaša vlada u stvari bila super, i kako je tada sve bilo ok, a sad ništa ne valja, i sve je gore? Pa imale ste priliku, kao i Nikolić i Vučić (i oni tako sad pričaju koješta, a imali smo "čast" samo oni misle da su svi zaboravili), pa što nas niste izveli na pravi put?

Šta je potrebno da se desi da u Srbiji dodje na vlast neko ko nije kao svi vi koji ste već bili? Neko ko stvarno misli dobro ovoj zemlji? I ko će smrdljivoj ribi da odseče glavu?
Hansel Hansel 11:26 20.10.2011

Re: Vinopija

Bivši
bez osnovne kuraži da se potpiše svojim imenom i delom... ako mu to pomaže na bilo koji način, oprošteno mu je...

G. Z.Ž. (ako ste to Vi zaista pod nikom "Bivši"!?), šta Vâs sprečava da pišete na svom nalogu, nego imate zastupnike na Blogu? I ja apelujem na moderaciju da Vam dodeli autorsku opciju i da Vam se omogući da sami stanete iza svojih reči (i fotografija, dakako! )!
Bivsi Bivsi 16:40 20.10.2011

Re: Vinopija

Draga Vesna,
hvala ti na poštovanju, makar i nekadašnjem. O Zoranu imamo identičan stav...

Nikada, ni kao građanini, ni kao opozicionar, ni kao funkcioner, nisam učinio bilo šta što je u suprotnosti sa zakonskim i moralnim normama, pa se ne prepoznajem u tvojoj proči o korupciji. Dok sam bio na funkcijama nisam uzimao ni dnevnice za putovanja, a kamo li nešto što je nezakonito. Mnoge inspekcije, zlonamerno poslate da po svaku cenu nešto nađu, a koje su ispitivale moje poslovanje i moju imovinu, vraćale su se nalogodavcima praznih ruku. To se dešavalo u vreme Miloševićeve, ali i u vreme Koštuničino - Tadićeve vlasti...

Vlada koju sam tragičnim povodom nasledio od Đinđića, je najbolja srpska vlada od 1945. do danas, po oceni mnogih stručnih i objektivnih analitičara koji su svoje analize zasnivali na univerzalno kodifikovanim metodologijama. Da li smo grešili - naravno. Da li smo mogli više - ne mnogo...

Napustio sam politiku kada sam shvatio da u Srbiji nema dovoljno političara koji stvarno dobro misle svojoj državi, a istovremeno su sposobni, voljni i hrabri da nešto i učine. Ako imate te osobine - počnite da se bavite politikom i promenite Srbiju!

Srđan Fuchs Srđan Fuchs 19:12 21.10.2011

Re: Vinopija

- počnite da se bavite politikom i promenite Srbiju!



tako nešto može da uradi a da uspe jedino ako ima dovoljno jake veze izvan zemlje, ili, kao u učestalijim slučajevima trenutno, ako su joj roditelji predstavljali nešto u "predemokratskim" političkim tokovima države, ne nužno matične (recimo slučaj služećeg ministra spoljnih poslova).
xyz2011 xyz2011 18:42 19.10.2011

kakva vlast takva i ocena

Predmet ocenjivanja je zapravo vlast, vladajuća koalicija, koja, naravno voljom građana, planira, uređuje i sprovodi sve ono što jednu državu čini uspešnom i prosperitetnom ili nesposobnom i besperspektivnom.


Haha, pa nema se utisak da ova vlast išta planira i uređuje, zato su i ocenjeni kao nesposobni, a decembra će ih verifikovati i kao besperspektivne i ostaće samo još da to i narod uradi na sledećim izborima...
Drago Kovacevic Drago Kovacevic 18:48 19.10.2011

Hmm...

Ne mislim da je apstincija efikasna..Vlast na to računa. Ona će izvesti one koji od nje zavise, i baš ih briga koliko će biti onih što nisu izašli.
Davie Davie 19:02 19.10.2011

Re: Hmm...

Ne mislim da je apstincija efikasna..Vlast na to računa. Ona će izvesti one koji od nje zavise, i baš ih briga koliko će biti onih što nisu izašli.

Ministar informisanja, hehe...
manituu manituu 21:07 19.10.2011

Re: Hmm...

Drago Kovacevic
Ne mislim da je apstincija efikasna..Vlast na to računa. Ona će izvesti one koji od nje zavise, i baš ih briga koliko će biti onih što nisu izašli.

evidentno je da je ova vlast dovela do prosijackog stapa sve i sva, a korupciju proizvela kao najpozeljniji oblik ponasanja pojedinaca u drzavnim sluzbama..pa cak i oni koji nisu zeleli time da se bave, skapirali su da ce ih se otarasiti ako se i oni ne ubace u korupcionaski voz..
narod je kivan
to se moze videti i cuti na svakom koraku, i ko god izlazi iz svoje kuce, makar samo do prodavnice, moze to da uvidi...
opozicija je isto sr**e, drugo pakovanje...
apstinencija je najbolja opcija...
ili eventualno prekrizen listic...
sistem samo tako moze da se raspadne...
ali to prvo treba da se dogodi u UK, USA, Francuskoj i Nemackoj...
onda ce se sve nastaviti lancanom reakcijom..
evo, potrefilo se da vecina tih bitnih drzava ima izbore sl. godine..
a mislim da i njihovi gradjani isto razmisljaju...
svima je dokurcilo ovog sistema...oseca se u vazduhu da ce sve uskoro puci...znam da ce se ljudski rod uvek deliti na don kihote i sanco panse, ali panse nikad nikakav napredak nisu donele...
don kihoti su doveli do renesanse, do francuske revolucije....puno puta je njihova borba stvarno bila iluzorna, ali nekad su i uspevali ....a to nekad je sad...doslo vreme...
schweppes92 schweppes92 02:40 20.10.2011

Re: Hmm...

Drago Kovacevic
Ne mislim da je apstincija efikasna..Vlast na to računa. Ona će izvesti one koji od nje zavise, i baš ih briga koliko će biti onih što nisu izašli.

Taman 5 života da živim likovi kao Drago Kovačević mi neće biti jasni. Alo bre čoveče, bio si deo vladajuće ekipe zaslužne za stotine hiljada ličnih tragedija. Svojevoljno si bio u tome, znao si šta se dogadja, znao si kako će se završiti... da si bar dao ostavku i ogradio se...
Da li je moguće da nemaš ni elementarnno osećanje odgovornosti? Da li je moguće da te sve to nije odučilo od bavljenja politikom? Odakle ti više ta morbidna energija da ne posustaješ u "opamećivanju" drugih?
dragan7557 dragan7557 08:45 20.10.2011

Re: Hmm...

schweppes92
Drago Kovacevic
Ne mislim da je apstincija efikasna..Vlast na to računa. Ona će izvesti one koji od nje zavise, i baš ih briga koliko će biti onih što nisu izašli.

Taman 5 života da živim likovi kao Drago Kovačević mi neće biti jasni. Alo bre čoveče, bio si deo vladajuće ekipe zaslužne za stotine hiljada ličnih tragedija. Svojevoljno si bio u tome, znao si šta se dogadja, znao si kako će se završiti... da si bar dao ostavku i ogradio se...
Da li je moguće da nemaš ni elementarnno osećanje odgovornosti? Da li je moguće da te sve to nije odučilo od bavljenja politikom? Odakle ti više ta morbidna energija da ne posustaješ u "opamećivanju" drugih?

Ma ne razumeš ti pregolemu tugu Lidera.

cerski
dragan7557 dragan7557 10:20 20.10.2011

Re: Hmm...

manituu 22:07 19.10.2011
Re: Hmm...

Drago Kovacevic
Ne mislim da je apstincija efikasna..Vlast na to računa. Ona će izvesti one koji od nje zavise, i baš ih briga koliko će biti onih što nisu izašli.


evidentno je da je ova vlast dovela do prosijackog stapa sve i sva,

Neće biti, ima i onih koji su umesto prosjačkog štapa dobili carske račune na Kipru i u Švajcarskoj.

cerski
Strongman Strongman 18:51 19.10.2011

Ne deluje uvek Pavlovićeva mast

javascript:;
kremba kremba 19:36 19.10.2011

Re: Ne deluje uvek Pavlovićeva mast

Strongman
Pavloviceva mast ovde ne pomaze


Ovo je za cinkvitaminsku mast.
max.cohen92 max.cohen92 18:52 19.10.2011

...jedan lagano neobjektivan komentar

...Srbija ima šansu, bar još jednu.

Iskreno, ali iskreno se nadam da je ova medijska ofanziva Mr.Ex-a uvod neki come back, ne bi bilo na odmet. Iskreno se nadam, ipak u dresu DS-a, neki lagani puc, prevrat, insajderska akcija, onako rekreativno, zdravlja opsteg radi bi bash lepo legla... isuvise je tu tereta, uspomena, da bi se nastupilo za neki novi ili komshijski tim, a i nije lepo. Jeste da Ex ima sve vise siluetu koja podseca na flasicu Pino Silvestre-a, ali bi ga zuto otvorilo u struku...bar.

Elem, moja iskrena podrska i nadanje...mozda se onda i vratim sa ovog hebenog ostrva medju sljive. Poceo sam da mrzim palme i chemprese, onako nicim izazvano, neracionalno i srpski zato.

A sam text...kad svi ostali igraju prljavo do bola, elegancija jeste prijatna za oko, ali ovde se mora igrati a la Bajro Zupic...po cevanicama.
milosavljevic.nis milosavljevic.nis 18:54 19.10.2011

Pavloviceva

mast jeste cudo... ali za uzrast najmladjeg clana porodice autora bloga. Ocigledno da ovi koji vode drzavu nisu odmakli daleko od tog uzrasta. Bar su im dela takva, uglavnom prave ono cime Strongmanov klinac puni pelene...
Strongman Strongman 18:58 19.10.2011

Re: Pavloviceva

milosavljevic.nis milosavljevic.nis 19:23 19.10.2011

Re: Pavloviceva

U pravu si druze, i ovde daje rezultate... moja greska
dragan7557 dragan7557 09:49 20.10.2011

Re: Pavloviceva

milosavljevic.nis
mast jeste cudo... ali za uzrast najmladjeg clana porodice autora bloga. Ocigledno da ovi koji vode drzavu nisu odmakli daleko od tog uzrasta. Bar su im dela takva, uglavnom prave ono cime Strongmanov klinac puni pelene...


"od detinjstva pa do groba, najlepše je predškolsko doba."

Gromade Krka i Mićun se ne računaju, oni su lafovi u srcu, večiti mladići.

cerski
dragan7557 dragan7557 10:42 20.10.2011

Re: Pavloviceva

Strongman

Pozadina?!?

cerski
milosavljevic.nis milosavljevic.nis 19:09 19.10.2011

Re:

Re: Vinopija
Mora da ne pričaš o ovom Zoranu Živkoviću. Ili ti prepričavali pa nisi dobro shvatio šta je pričao na gostovanjima.

Pricam o Kosticevom vinogradaru, coveku koji ne ume da napise a cesto izgovori gramaticki pravilnu recenicu. Odaziva se na ime Zoran Zivkovic.

PS. Uskoro ce da na blog dodje Krstic, kao i prosli put, poruci Zivkovicu da ga posmatraju i onda ce ponovo da krene kampanja o poreklu njegovog vinograda, neprijavljivanim prihodima u zadnjih 5-6 godina, Zivkovic ce ponovo da se povuce u ilegalu svog vinskog podruma... i naravno, sve ce da stane jer svi oni imaju (drzavnog) putera na glavi.

Nemas ti prijatelju pojma o cemu pricas... Prepricavanje tekstova iz novina cije ime pocinje istim slovom kao muski polni organ (mozes da biras, P ili K, neces pogresiti ni u jednom slucaju) nije primereno ovom mestu.
Strongman Strongman 19:40 19.10.2011

Re: Re:

Nemas ti prijatelju pojma o cemu pricas... Prepricavanje tekstova iz novina cije ime pocinje istim slovom kao muski polni organ (mozes da biras, P ili K, neces pogresiti ni u jednom slucaju) nije primereno ovom mestu.



Ja bih zamolio kolegu iz nesta da mi ne dira... list koji počinje na K. Ako može


Pokušavam da objasnim jednom od diskutanata ovde, da Kurir već duže vreme ima lustriran sastav. Oni koji su ga pljuvali su u Alo i u Presu. Ali džaba
milosavljevic.nis milosavljevic.nis 19:57 19.10.2011

Re: Re:

Ja bih zamolio kolegu iz nesta da mi ne dira... list koji počinje na K. Ako može


Pokušavam da objasnim jednom od diskutanata ovde, da Kurir već duže vreme ima lustriran sastav. Oni koji su ga pljuvali su u Alo i u Presu. Ali džaba

Jbg, ne pratim isti... sorry, sad kad znam necu vise
dragan7557 dragan7557 12:38 20.10.2011

Re: Re: Zbrka

Nemas ti prijatelju pojma o cemu pricas... Prepricavanje tekstova iz novina cije ime pocinje istim slovom kao muski polni organ (mozes da biras, P ili K,

Alo bre, "P" ako po novogovoru nije promenjeno, je početno slovo ženskog polnog, mislim organa.

cerski
Hansel Hansel 16:01 20.10.2011

Re: Re:

milosavljevic.nis
Ali džaba Jbg, ne pratim isti... sorry, sad kad znam necu vise

Ti njemu veruješ na reč?!
milosavljevic.nis milosavljevic.nis 16:25 20.10.2011

Re: Re:

milosavljevic.nis
Ali džaba Jbg, ne pratim isti... sorry, sad kad znam necu vise

Ti njemu veruješ na reč?!


Ti ne?!? Brate, pogledaj ga samo...ko sme da mu ne veruje
milosavljevic.nis milosavljevic.nis 16:35 20.10.2011

Re: Re: Zbrka

Alo bre, "P" ako po novogovoru nije promenjeno, je početno slovo ženskog polnog, mislim organa.

cerski


Alo, bre, i tebi... postoji i latinski naziv za isti i pocinje na "P", sto, u sustini, nije ni bitno za komentar. Ovde je akcenat na prepricavanju bajatih tekstova
predatortz predatortz 19:11 19.10.2011

Kult ličnosti

Može li ova zemlja bez kulta ličnosti?
Ako to nije Tito, onda je Sloba. Ako nije Sloba, onda je Đinđić.
Šta, sad to treba da bude fuckin' Živković?
xyz2011 xyz2011 19:20 19.10.2011

Re: Kult ličnosti

Otkud takav zaključak?
Naravno da ne treba, nisam stekao utisak da bilo ko ima takvu ideju...
predatortz predatortz 19:24 19.10.2011

Re: Kult ličnosti

xyz2011
Otkud takav zaključak?
Naravno da ne treba, nisam stekao utisak da bilo ko ima takvu ideju...


Zaključak se sam nameće.
Kao što smo u SFRJ imali naslednike lika i dela, tako i danas imamo ovo lešinarenje oko Đinđićeve ideje. Zanimljivo je da toliko 'autentičnih' naslednika Zoranove ideje daje totalno oprečna tumačenja iste.
milosavljevic.nis milosavljevic.nis 19:30 19.10.2011

Re: Kult ličnosti

Posto si "taze", da te uputim. Postoje ovde dezurni... ma, procitaj komentar "Bivseg",malopre se ukljucio. Vazi za jos nekolicinu prisutnih.
predatortz predatortz 19:35 19.10.2011

Re: Kult ličnosti

milosavljevic.nis
Posto si "taze", da te uputim. Postoje ovde dezurni... ma, procitaj komentar "Bivseg",malopre se ukljucio. Vazi za jos nekolicinu prisutnih.


Taze na blogu baš i nisam... I jebe mi se za dežurne, ove i one. Ja ovde iznosim svoje mišljenje.
Je li to onaj komentar u kom bivši proziva davie-a što piše pod nikom?
Pa ni on ovde ne piše pod svojim imenom. Ili misli da svi treba da ga prepoznamo na slici malog formata, ili se prekrstio...
xyz2011 xyz2011 19:39 19.10.2011

Re: Kult ličnosti

danas imamo ovo lešinarenje oko Đinđićeve ideje


Onda je ovo kult ideje, a ne lika i dela...
Ako je tako i ja pripadam tu, jesam sledbenik Đinđićeve ideje.
A to ko je koliko autentičan sledbenik iste se lako može saznati... Među aktuelnim partijama i političarima ja ne prepoznajem ni jednog.
milosavljevic.nis milosavljevic.nis 19:41 19.10.2011

Re: Kult ličnosti

Odgovor nije bio namenjen tebi, vec nicku xyz2011. Mojom greskom je ispalo kao da se obracam tebi.
libkonz libkonz 19:43 19.10.2011

Re: Kult ličnosti

Može li ova zemlja bez kulta ličnosti?

Nema ovde nikakvog kulta ličnosti. ZŽ je možda jedini čovek koji bi uspeo da podstakne mnoge od nas da još jednom pokušamo da se borimo za normalnu Srbiju.
Stvarno ne vidim nikog drugog u Srbiji koji bi imao taj kapacitet.
predatortz predatortz 19:45 19.10.2011

Re: Kult ličnosti

xyz2011
danas imamo ovo lešinarenje oko Đinđićeve ideje


Onda je ovo kult ideje, a ne lika i dela...
Ako je tako i ja pripadam tu, jesam sledbenik Đinđićeve ideje.
A to ko je koliko autentičan sledbenik iste se lako može saznati... Među aktuelnim partijama i političarima ja ne prepoznajem ni jednog.


Ajde, autentični sledbeniče, kaži mi kako bi Đinđić postupao Danas?
Jer, politika je živahna disciplina. Stvari se menjaju u nekoliko meseci više nego ranije za nekoliko decenija. Ko to zna kako bi se pokojni Zoran postavio prema ovom ili onom problemu danas? Neko je medij?
Ta priča o nečijem putu govori o bezidejnosti onog ko je priča.
Grebanje o harizmu mrtvog čoveka, u mom vrednosnom sistemu, je prilično ljigava stvar. Ne mislim samo na bivšeg, on mi je , veruj mi, najmanje antipatičan.
milosavljevic.nis milosavljevic.nis 19:53 19.10.2011

Re: Kult ličnosti

Zaključak se sam nameće.
Kao što smo u SFRJ imali naslednike lika i dela, tako i danas imamo ovo lešinarenje oko Đinđićeve ideje. Zanimljivo je da toliko 'autentičnih' naslednika Zoranove ideje daje totalno oprečna tumačenja iste.

Slazem se da je poslednjih godina bilo lesinarenje, ali ne ideja, vec Zoranove zaostavstine. Kamo srece da su se otimali oko ideje, mozda bi danas i bilo nesto od Srbije. A gore pomenuti "Bivsi" se nije nikada pozivao na "nasledstvo", vec je pricao svoju pricu...Sasvim slucajno (mozda zato sto je citavu deceniju bio Zoranu zamenik) su te price negde slicne.
xyz2011 xyz2011 19:55 19.10.2011

Re: Kult ličnosti

Jeste politika dinamična kategorija....
Ako me već pitaš, da ti kažem, da je Đinđić bio živ sve ovo vreme ne bismo ni dospeli u ovakvu šizofrenu situaciju u kakvoj smo danas. Sa balvanima od večeras "do pola" otvorenim, sa 1,5 mlrd eura budžetskim deficitom, sa pola Vlade Mirka Marjanovića i da ne nabrajam...
A ukoliko bi sad ustao iz groba, što nažalost nije moguće, mislim da bi on sve ispočetka.
Da ne misliš da bi kohabitirrao sa Koštunicom, puštao probne balone za kohabitaciju sa Nikolićem, puštao Dačića da odlučuje o najvažnijim stvarima, čekao da vidi šta će Dveri reći o ovome ili onome..?

predatortz predatortz 20:00 19.10.2011

Re: Kult ličnosti

Ako me već pitaš, da ti kažem, da je Đinđić bio živ sve ovo vreme ne bismo ni dospeli u ovakvu šizofrenu situaciju u kakvoj smo danas


Zaboravljaš da je , neposredno pre atentata, imao podršku od oko 8% glasačkog tela.
xyz2011 xyz2011 20:04 19.10.2011

Re: Kult ličnosti

A kakve to ima veze sa idejom, 'leba ti?
Vođenje vlade u tranziciji i podrška glasačkog tela su obrnuto proporcionalni... I to nije naš izum, tako je bilo u svim istočno-evropskim zemljama.
A BoTa je još jedan dokaz tome, malo radi, malo teških odluka i podrška je tu. Ali, i tome dođe kraj...
predatortz predatortz 20:08 19.10.2011

Re: Kult ličnosti

A kakve to ima veze sa idejom, 'leba ti?


Samo toliko da za nju ne bi dobio podršku na sledećim izborima.
Ili misliš da ne bi predao vlast, nešto kao Sloba?
xyz2011 xyz2011 20:15 19.10.2011

Re: Kult ličnosti

Pa šta ako ne bi dobio podršku?
Izgubio bi, najverovatnije, ali ne bi nakon toga ušao u kohabitaciju sa Koštunicom i davao mu podršku kad god bi zatrebalo i tako usrao sve što je DS radila 10 godina.
Još manje je verovatno da bi ga iskustvo sa Koštunicom izmenilo do te mere da počne da priča njegovu priču i vodi njegovu politiku, kao BoTa danas.
Ali to je dejstvo više inteligencije na nižu, a BoTa se tu baš i ne ističe, priznaćeš...
predatortz predatortz 20:20 19.10.2011

Re: Kult ličnosti

Izgubio bi, najverovatnije, ali ne bi nakon toga ušao u kohabitaciju sa Koštunicom i davao mu podršku kad god bi zatrebalo i tako usrao sve što je DS radila 10 godina.


Šta ono beše pisalo posle

Ko narodu sme da pogleda u oči


I ko je sve bio iza te parole?

Što ne bi

Ja narodu smem da pogledam u oči

Ne treba mi ni Kurta ni Murta, ni Koštunica, ni Slobini generali i panduri!


Ili to nije bila kohabitacija?
xyz2011 xyz2011 20:26 19.10.2011

Re: Kult ličnosti

Ne prijatelju, to je bila koalicija, najšira moguća!
Jer nikako drugačije i nije bilo moguće pobediti Miloševića, nego da se zakači svaka značka koja je bila protiv njega, pa i generali, sindikati, studenti... Tebi mnogo šta ovde nije jasno, očigledno, čim postavljaš ovakva pitanja, a ja bih morao da kucam do prekosutra dok ne shvatiš...

A da smo znali da si i ti tu i da smeš da "pogledaš narodu u oči" pa da te kandidujemo, verovatno bi i ti pobedio Miloševića, je li?
predatortz predatortz 20:30 19.10.2011

Re: Kult ličnosti

Tebi mnogo šta ovde nije jasno, očigledno, čim postavljaš ovakva pitanja, a ja bih morao da kucam do prekosutra dok ne shvatiš...


No, Bogu hvala, ima vas koji znate sve. Pa čak i šta bi mrtav čovek mislio danas!

A da smo znali da si i ti tu i da smeš da "pogledaš narodu u oči" pa da te kandidujemo, verovatno bi i ti pobedio Miloševića, je li?


Ako sam te dobro razumeo, ti si bio u uskom krugu onih koji su odlučivali ko će biti kandidovan?
milosavljevic.nis milosavljevic.nis 20:32 19.10.2011

Re: Kult ličnosti

A kakve to ima veze sa idejom, 'leba ti?


Samo toliko da za nju ne bi dobio podršku na sledećim izborima.
Ili misliš da ne bi predao vlast, nešto kao Sloba?

Posto vas dvojica imate interesantnu komunikaciju, ja bih da kazem koju.
Ne zaboraviti recenicu iz 2002 "Ja ne radim ovo da bih bio popularan...". Jeste, imao je 9% (ne 8%), stranka je bila na 22-23%, ali, da li bilo ko u Srbiji moze biti popularan ako te tera da radis, da mislis svojom glavom... I da, izgubio bi izbore 2004., i dosli bi radikali koji su bili "popularni" (popularnost se, naravno, zaradjuje najprizemnijom demagogijom) i, naravno, bili bi skinuti s vlasti i pre nego shvate koja je muka voditi zemlju kroz tranziciju.
Dakle, jedni izgubljeni izbori, 2-3 izgubljene godine, ne znace nista u procesu dozivanja pameti ovog puka. I tada bi bila 2006.-2007. A danas je 2011., a mi smo u 1998.
predatortz predatortz 20:37 19.10.2011

Re: Kult ličnosti

milosavljevic.nis
A kakve to ima veze sa idejom, 'leba ti?


Samo toliko da za nju ne bi dobio podršku na sledećim izborima.
Ili misliš da ne bi predao vlast, nešto kao Sloba?

Posto vas dvojica imate interesantnu komunikaciju, ja bih da kazem koju.
Ne zaboraviti recenicu iz 2002 "Ja ne radim ovo da bih bio popularan...". Jeste, imao je 9% (ne 8%), stranka je bila na 22-23%, ali, da li bilo ko u Srbiji moze biti popularan ako te tera da radis, da mislis svojom glavom... I da, izgubio bi izbore 2004., i dosli bi radikali koji su bili "popularni" (popularnost se, naravno, zaradjuje najprizemnijom demagogijom) i, naravno, bili bi skinuti s vlasti i pre nego shvate koja je muka voditi zemlju kroz tranziciju.
Dakle, jedni izgubljeni izbori, 2-3 izgubljene godine, ne znace nista u procesu dozivanja pameti ovog puka. I tada bi bila 2006.-2007. A danas je 2011., a mi smo u 1998.


Pretpostavke...
Znaš kako to ide u matematici.
Tvrdnja pa dokaz.
Ovo tvoje , na nesreću svih nas, nikad neće biti dokazano.
xyz2011 xyz2011 20:44 19.10.2011

Re: Kult ličnosti

No, Bogu hvala, ima vas koji znate sve. Pa čak i šta bi mrtav čovek mislio danas!


Tvoja pitanja pokazuju da nisi kapirao šta je mislio dok je bio živ, a kamo li šta bi mislio u ovakvoj situaciji...

Ja ne mogu da ti kažem šta bi danas Đinđić mislio o izgradnji mosta preko Ade ili bilo kojim pojedinostima, ali moraš da shvatiš da ne pričam o njegovim mislima o ovome ili onome već o njegovoj filozofiji i pristupu vođenju Vlade i države, njegovoj filozofiji tranzicije koju bi da je ostao živ izveo najbrže i ostatak života proveo držeći predavanja na temu tranzicije u svetu... Njegovoj filozofiji da svako odgovara za svoje postupke, da se ne traže stalno izgovori i krivci za lične neuspehe. Pogledaj film "Ako Srbija stane pa ćeš shvatiti"...



Ako sam te dobro razumeo, ti si bio u uskom krugu onih koji su odlučivali ko će biti kandidovan?


Nažalost nisam bio u uskom krugu onih koji su odlučivali (jesam aktivno i svakodnevno učestvovao u svim aktivnostima koje su DOS, Otpor! i sindikati organizovali), ali sam slušao razne emisije posvećene 5. oktobru i ukapirao sam šta se dešavalo..
predatortz predatortz 20:46 19.10.2011

Re: Kult ličnosti

ali sam slušao razne emisije posvećene 5. oktobru i ukapirao sam šta se dešavalo..


I ja sam gledao Top gun, ali ne umem da pilotiram.
milosavljevic.nis milosavljevic.nis 20:48 19.10.2011

Re: Kult ličnosti

Pretpostavke...
Znaš kako to ide u matematici.
Tvrdnja pa dokaz.
Ovo tvoje , na nesreću svih nas, nikad neće biti dokazano.


Jeste, i to je nastrasnije u celoj prici, sto nikad nece biti dokazano (mada, nikad ne reci nikad...).
Nisu ovo pretpostavke, vec procene. I politika se i vodi na osnovu procena i vaganja, za razliku od matematike koja je egzaktna. E, sad, i politika u jednom trenutku predje u matematiku, ali to samo oko izbora.
U Njegovoj politici nije bilo matematike i zato je streljan.
predatortz predatortz 20:49 19.10.2011

Re: Kult ličnosti

U Njegovoj politici nije bilo matematike i zato je streljan.


Opet kažem: na nesreću svih nas.
xyz2011 xyz2011 20:51 19.10.2011

Re: Kult ličnosti

I ja sam gledao Top gun, ali ne umem da pilotiram.


Ima jedna izreka koja kaže:

POSTOJE NAJMANJE DVA DOBRA RAZLOGA ZBOG KOJIH NE TREBA UČITI SVINJU DA PEVA:

1. GUBIŠ VREME
2. NERVIRAŠ SVINJU

milosavljevic.nis milosavljevic.nis 20:53 19.10.2011

Re: Kult ličnosti

Opet kažem: na nesreću svih nas


Pa, onda, nemo se jogunis kad ljudi pocnu da pricaju da moze i drugacije nego sad, nego se pridruzi.
A pritom i znaju kako se to radi.
predatortz predatortz 20:55 19.10.2011

Re: Kult ličnosti

xyz2011
I ja sam gledao Top gun, ali ne umem da pilotiram.


Ima jedna izreka koja kaže:

POSTOJE NAJMANJE DVADOBRA RAZLOGA ZOBG KOJIH NE TREBA UČITI SVINJU DA PEVA:

1. GUBIŠ VREME
2. NERVIRAŠ SVINJU



Ma, ima izreka koliko hoćeš...
Za svakoga bi se našla poneka. Ali, ja tebi neću prilepiti ni jednu.
Pustiću da ova , koju si ti prilepio meni, govori o tebi.

predatortz predatortz 20:57 19.10.2011

Re: Kult ličnosti

milosavljevic.nis
Opet kažem: na nesreću svih nas


Pa, onda, nemo se jogunis kad ljudi pocnu da pricaju da moze i drugacije nego sad, nego se pridruzi.
A pritom i znaju kako se to radi.


Nismo se mi baš najbolje razumeli. Kao i sa onim što neće da uči svinje da pevaju... Nisam ja protiv, samo ne volim grebanje...
milosavljevic.nis milosavljevic.nis 21:06 19.10.2011

Re: Kult ličnosti


Nismo se mi baš najbolje razumeli. Kao i sa onim što neće da uči svinje da pevaju... Nisam ja protiv, samo ne volim grebanje...


Pa zato se i ne razumemo...ovde nema grebanja! Najveci problem u Srbalja i jeste da ne razumeju nista gde nema grebanja.
Ne mislim nista licno, generalizujem
xyz2011 xyz2011 21:07 19.10.2011

Re: Kult ličnosti

Dobro, izvini, da probamo da se razumemo...
Slažeš se da je Đinđić dobro vodio Srbiju one 2 godine i 2 meseca ili ne?
predatortz predatortz 21:11 19.10.2011

Re: Kult ličnosti

xyz2011
Dobro, izvini, da probamo da se razumemo...
Slažeš se da je Đinđić dobro vodio Srbiju one 2 godine i 2 meseca ili ne?


Dosta zanimljivih stvari je započeo. Nikada nećemo saznati da li bi one na kraju ispale na dobro ili na loše. Meni lično je odgovarala dinamika. Da, mislim da je bio sposobniji čovek od svih nakon njega.
xyz2011 xyz2011 21:15 19.10.2011

Re: Kult ličnosti

A šta misliš ko se najviše (k'o što kažeš) grebe o harizmu mrtvog čoveka, i to potpuno nezasluženo???

Ja mislim da je to BoTa, šta ti misliš?
predatortz predatortz 21:18 19.10.2011

Re: Kult ličnosti

xyz2011
A šta misliš ko se najviše (k'o što kažeš) grebe o harizmu mrtvog čoveka, i to potpuno nezasluženo???

Ja mislim da je to BoTa, šta ti misliš?


Naprotiv, ja mislim da BoTa čini sve da Zoran padne u zaborav.
Čeda je tu nenadmašan.
xyz2011 xyz2011 21:26 19.10.2011

Re: Kult ličnosti

xyz2011
A šta misliš ko se najviše (k'o što kažeš) grebe o harizmu mrtvog čoveka, i to potpuno nezasluženo???

Ja mislim da je to BoTa, šta ti misliš?


Naprotiv, ja mislim da BoTa čini sve da Zoran padne u zaborav.
Čeda je tu nenadmašan.


Čeda je samo najglasniji, ali nije tako efikasan, dostigne svega 5-6% sa tolikom galamom, a BoTa se u toku kampanje GREBE I GREBE, pa dovodi i Ružicu Đinđić na skupove, itd., a onda (slažem se ovde sa tobom) tokom čitavog mandata radi na tome da Zoran padne u zaborav...
freehand freehand 21:38 19.10.2011

Re: Kult ličnosti

Tvoja pitanja pokazuju da nisi kapirao šta je mislio dok je bio živ, a kamo li šta bi mislio u ovakvoj situaciji...

Potresno je kakvi se kapaciteti troše uludo, u ovom virtuelnom svetu.
xyz2011
I ja sam gledao Top gun, ali ne umem da pilotiram.


Ima jedna izreka koja kaže:

POSTOJE NAJMANJE DVADOBRA RAZLOGA ZOBG KOJIH NE TREBA UČITI SVINJU DA PEVA:

1. GUBIŠ VREME
2. NERVIRAŠ SVINJU


Pretpostavljam da takvo saznanje i tebe frustrira kad ovakvu uvredu velikim slovima iskucaš sa slovnim greškama.
xyz2011 xyz2011 21:48 19.10.2011

Re: Kult ličnosti

Slovne greške su ispravljene i hvala Ti na sugestiji...

A u pravu si, potpuno, frustrira me, svakodnevno...
Ali su glavni junaci neki drugi... Ne ja, već: BoTa, Ivica, Šule, Dule, DuPe, Mrka, Mirko...

Tebe ne frustriraju? Ne pronalaziš ih u onoj izreci?
freehand freehand 22:07 19.10.2011

Re: Kult ličnosti

Ali su glavni junaci neki drugi... Ne ja, već: BoTa, Ivica, Šule, Dule, DuPe, Mrka, Mirko...

Tebe ne frustriraju? Ne pronalaziš ih u onoj izreci?

Godine i iskustvo me polako pretvaraju u dosadnog konzervativca, koji svet počinje da prihvata takvim kakav je.
Da ti ne citiram sad Baju Pašića i onu o Gledstonu i Englezima, ali ... Osvrneš se oko sebe i vidiš da je pijac polupust, i da bolje ponude, na žalost - nema. Jebi ga, taka tura. Pa onda da probamo bar da izbegnemo salmonelu i gangrenu. Od trihine za većinu svakako opasnosti nema.
xyz2011 xyz2011 22:35 19.10.2011

Re: Kult ličnosti

Pa onda da probamo bar da izbegnemo salmonelu i gangrenu.


Ako mene pitaš ovo društvo nezaustavljivo ide ka gangreni...
Pitanje je samo kada će krenuti amputacije jednog, drugog prsta, stopala...

Hansel Hansel 09:42 20.10.2011

Re: Kult ličnosti

libkonz
ZŽ je možda jedini čovek koji bi uspeo da podstakne mnoge od nas da još jednom pokušamo da se borimo za normalnu Srbiju.

Možda mnoge od vas, ali ne i mnoge od nas. Naročito kad vidimo sliku s ovim "govorom tela" (još jednu u, izgleda, nizu)...

Uzdržavam se od zelenog smajlija. Možda i Strongman i Bivši, zauzvrat, počnu da se uzdržavaju od fotografija.

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana