Sport| Umetnost

Od kako se igra fudbal

mikele9 RSS / 08.07.2012. u 08:03

1962-brazil.jpg 

najboji navalni red na svetu svih vremena a i ubuduće!

Garinča, Didi, Pele, Vava, Zagalo!



Komentari (68)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

antioksidant antioksidant 08:47 08.07.2012

:)

pita osmeh:gde je mesi?
(mene darko više interesuje ali da ne skrećem previše)
ćao mikele, i da nisu bili najbolji sa sobom vuku najviše duše
mikele9 mikele9 09:30 08.07.2012

Re: :)

pita osmeh:gde je mesi?
(mene darko više interesuje ali da ne skrećem previše)
ćao mikele, i da nisu bili najbolji sa sobom vuku najviše duše

Dobro pita osmeh Mesi je i moj ljubimac, da je igrao u njihovo vreme, menjali bi se on i Vava, on i Didi, on i Zagalo....
Ćao AO, jutros sam nosio....ma znaš ti
niccolo niccolo 09:32 08.07.2012

Re: :)

pita osmeh:gde je mesi?

U sastavu Agrentine
mostarac mostarac 09:31 08.07.2012

jos jedna

Ima i navala iz Meksika 70-te
Zairzinjo, Zerson, Tostao, Pele, Rivelinjo
mikele9 mikele9 09:41 08.07.2012

Re: jos jedna

Ima i navala iz Meksika 70-te
Zairzinjo, Zerson, Tostao, Pele, Rivelinjo

Moćna navala, tada najbolja i najjača na svetu ali ipak....
jedi-knight jedi-knight 09:52 08.07.2012

...


U odnosu na vreme u kome su igrali i konkurenciju, bili su vanzemaljci. Kako se danas igra i kojim intenzitetom, veliko je pitanje da li bi uspeli da pipnu loptu.
mikele9 mikele9 10:51 08.07.2012

Re: ...

U odnosu na vreme u kome su igrali i konkurenciju, bili su vanzemaljci. Kako se danas igra i kojim intenzitetom, veliko je pitanje da li bi uspeli da pipnu loptu.

Gledao sam Pelea UŽIVO u meču Crvena Zvezda - Santos (3 : 3) 1969 godine. Nikad ga neću zaboraviti! Igra s obe noge, fantastičan pregled igre i terena, nesebičnost, brzina, dribling...vanvremenski!
Nisam baš siguran da ne bi uspeli da pipnu loptu u duelu sa današnjim igračima, iako je kompariranje, složićeš se, bez veze. Isto kao kad bismo upoređivali Federera ili Đokovića s Rodom Lejverom.
mostarac mostarac 11:01 08.07.2012

Re: ...

Gledao sam Pelea UŽIVO u meču Crvena Zvezda - Santos (3 : 3) 1969 godine.

I danas se secam Radivoja Markovica i prenosa te utakmice, Edu-Pele-Edu-Pele-Edu-Pele i 3:3
jedi-knight jedi-knight 11:45 08.07.2012

Re: ...


Slazem se svakako da je svako poredjenje besmisleno. Reakcija je bila na ono "od kako se igra fudbal", "svih vremena" i "a i ubuduce"

Nisam gledao uzivo nikoga od njih, gledao sam snimke celih utakmica i slazem se da su u odnosu na svoje protivnike bili dominantni.
Ukoliko bi trebalo upotrebiti kvalifikaciju "svih vremena", daleko ispred njih su Cavi, Inesta, Mesi... jer se njihova vestina suprostavlja zverima, a ne drugarima iz kraja koji se skupe pola sata pred utakmicu.
Johan Krojf, koji je generacija nakon Pelea i ostalih, je sam rekao da niko iz njegove generacije ne bi mogao danas da igra ni u klubovima trece lige u Spaniji.
Uostalom, koga zanima, evo linka za snimak finala svetskog prvenstva'74, Nemacka -Holandija. Nekag se to zvalo totalni fudbal, a danas usporen snimak. Ne bi pobedili kadete neke ozbiljnije reprezentacije sa sve Krojfom i Bekenbauerom zajedno. .

http://www.youtube.com/watch?v=W4Ljs-WVwX0


disident79 disident79 12:29 08.07.2012

Re: ...

Razlog zbog kog se danas igra brži i fizički jači fudbal je u napredku farmacije, ishrane i hirurgije. Ili su možda fudbaleri evoluirali u super bića za 40 godina?
Dakle, pod istim uslovima kao i sadašnji fudbaleri oni bi i sada bili najbolji. U pitanju je lucidnost, finta, pregled igre, ideja..
jedi-knight jedi-knight 13:00 08.07.2012

Re: ...

Razlog zbog kog se danas igra brži i fizički jači fudbal je u napredku farmacije, ishrane i hirurgije.


To se narocito vidi na Mesiju, Inesti, Caviju..., pravim olicenjima bio i genetskog inzinjeringa, napredne ishrane, a pogotovo hirurgije.


NNN NNN 14:45 08.07.2012

Re: ...

Johan Krojf
je na neki način tvorac ove mašine (preko Pepa Gvadriole - koji je njegov učenik).
benevolent benevolent 15:25 08.07.2012

Пелеов опроштај на нашој "Маракани"

Тада се Пеле опростио од дреса Сантоса. На нашој "Маракани". За ту почаст југословенском и српском фудбалском спорту заслужан је само један човек: Драган Џајић- најбољи фудбалер Југославије (Србије) свих времена, који је касније, био и први човек европског и светског првака са овог простора- "Црвене Звезде". Није случај да се најбољи играч света свих времена- Пеле (пелеоназам) тако захвали баш Драгану Џајићу.
Толико о фудбалу овог поднебља. Од осталима: Миљану, Зечевићу, Бјековићу, Караџићу и другим говнима, не вреди трошити речи, јер су фудбал претворили у оно што су били и остали и сами.
mikele9 mikele9 20:41 08.07.2012

Re: ...

I danas se secam Radivoja Markovica i prenosa te utakmice, Edu-Pele-Edu-Pele-Edu-Pele i 3:3

Sećam se na toj utakmici, Pele uzeo loptu od golmana i šutnuo je na levu stranu, daleko, daleko....svi smo se pitali u tom trenutku: Šta radi ovaj čovek? A lopta je pala Eduu na grudi, pretrčao ceo teren i naravno posledica: gol. Fantastična saradnja, pregled igre, razumevanje...ma voleli fudbal
mikele9 mikele9 20:57 08.07.2012

Re: ...

Nisam gledao uzivo nikoga od njih, gledao sam snimke celih utakmica i slazem se da su u odnosu na svoje protivnike bili dominantni.
Ukoliko bi trebalo upotrebiti kvalifikaciju "svih vremena", daleko ispred njih su Cavi, Inesta, Mesi... jer se njihova vestina suprostavlja zverima, a ne drugarima iz kraja koji se skupe pola sata pred utakmicu.
Johan Krojf, koji je generacija nakon Pelea i ostalih, je sam rekao da niko iz njegove generacije ne bi mogao danas da igra ni u klubovima trece lige u Spaniji.
Uostalom, koga zanima, evo linka za snimak finala svetskog prvenstva'74, Nemacka -Holandija. Nekag se to zvalo totalni fudbal, a danas usporen snimak. Ne bi pobedili kadete neke ozbiljnije reprezentacije sa sve Krojfom i Bekenbauerom zajedno. .

Ipak ostajem pri svom stavu! Nisu oni igrali s drugarima iz kraja, sam si pomenuo Bekenbauera, dodaću Brajtnera i Gerda Milera, braću Čarlton, Besta, Eusebija, da ne pominjem naše, Mađarske, Češke i Ruske majstore.
Neću više da davim, ipak se razumemo.
mikele9 mikele9 21:01 08.07.2012

Re: ...

Dakle, pod istim uslovima kao i sadašnji fudbaleri oni bi i sada bili najbolji. U pitanju je lucidnost, finta, pregled igre, ideja..

mikele9 mikele9 21:04 08.07.2012

Re: Пелеов опроштај на нашој "Маракани"

Тада се Пеле опростио од дреса Сантоса. На нашој "Маракани". За ту почаст југословенском и српском фудбалском спорту заслужан је само један човек: Драган Џајић- најбољи фудбалер Југославије (Србије) свих времена, који је касније, био и први човек европског и светског првака са овог простора- "Црвене Звезде". Није случај да се најбољи играч света свих времена- Пеле (пелеоназам) тако захвали баш Драгану Џајићу.
Толико о фудбалу овог поднебља.

Dodajem da je Brazilska fudbalska federacija odabrala reprezentaciju Jugoslavije za Peleov oproštajni meč od igranja u Brazilskoj reprezentaciji!
benevolent benevolent 10:02 09.07.2012

Re: Пелеов опроштај на нашој "Маракани"

У праву си. Најтачније речено: Пеле се од репрезентације Бразила опростио у сусрету са репрезентацијом Југославије на "Маракани", ко зна нека напише датум.
Од ИГРАЊА ФУДБАЛА опростио се Пеле у поменутом сусрету Црвена Звезда-Сантос на стадиону Црвене Звезде (нашој) "Маракани" 1969. године.
antioksidant antioksidant 10:06 09.07.2012

Re: Пелеов опроштај на нашој "Маракани"

pazi, kosmos jeste pun zvezda ali ne treba preterivati

a posle beograda je santos gostovao i u kragujevcu (pele dao 3 gola)
snimak iz beograda prilazem

Colin_bgd Colin_bgd 10:12 09.07.2012

Re: Пелеов опроштај на нашој "Маракани"

Од ИГРАЊА ФУДБАЛА опростио се Пеле у поменутом сусрету Црвена Звезда-Сантос на стадиону Црвене Звезде (нашој) "Маракани" 1969. године.

Cekaj, ko je onda igrao na svetskom prvenstvu u Meksiku '70? Peleov dvojnik? Robot kome su presadili Peleovu kozu, a Pele je kriogenicki zamrznut zajedno sa Volt Diznijem, posle svetskog prvenstva '66 u Engleskoj...
mikele9 mikele9 10:19 09.07.2012

Re: Пелеов опроштај на нашој "Маракани"

Najveći majstor fudbala svih vremena Pele, odabrao je reprezentaciju Jugoslavije za svoj oproštaj od Brazilske selekcije. Pred 170.000 gledalaca Na Marakani, 18. jula 1971. godine, nakon spektakularnog meča (2:2), Dragan Džajić je imao čast da bude poslednji kapiten jedne državne reprezentacije koji je pružio ruku Peleu u dresu "karioka". Mnogo godina kasnije, slavni Brazilac je prokomentarisao:
- Hteo sam da igramo baš proitv Jugoslovena jer su jedini umeli da nam pariraju na planu atraktivnosti, lepote i svega onog zbog čega ljudi dolaze na stadione. Želeo sam takođe i da na mom oproštaju bude Dragan Džajić jer spada u red igrača koji su obeležili istoriju fudbala. Iskreno, taj legendarni as mi budi pomalo i sujetu jer je po završetku igračke karijere postigao ono što ja nisam.

Evo odgovora
jedi-knight jedi-knight 11:49 08.07.2012

...

Sad mi je zao sto odvlacim pricu u drugu stranu. Mikele, hvala na ovom divnom podsecanju na vreme kada je fudbal jos uvek bio samo igra. Svakako je bilo daleko lepse i srecnije vreme i privilegovani su oni koji su tada dolazili na stadione i gledali ovakve asove. Preporuka
Milutin Milošević Milutin Milošević 12:43 08.07.2012

Re: ...

hvala na ovom divnom podsecanju na vreme kada je fudbal jos uvek bio samo igra. Svakako je bilo daleko lepse i srecnije vreme i privilegovani su oni koji su tada dolazili na stadione i gledali ovakve asove

U potpunosti sam saglasan
mikele9 mikele9 21:07 08.07.2012

Re: ...

Sad mi je zao sto odvlacim pricu u drugu stranu. Mikele, hvala na ovom divnom podsecanju na vreme kada je fudbal jos uvek bio samo igra. Svakako je bilo daleko lepse i srecnije vreme i privilegovani su oni koji su tada dolazili na stadione i gledali ovakve asove. Preporuka

Nemoj da ti je žao, napisah gore da se nas dvojica ipak razumemo
blogovatelj blogovatelj 14:25 08.07.2012

Ovo je petorka koju pamtim

I napad i obrana.

NNN NNN 14:43 08.07.2012

Re: Ovo je petorka koju pamtim

Milutin Milošević Milutin Milošević 16:02 08.07.2012

Re: Ovo je petorka koju pamtim

Ovo je moja najbolji tim: Moskva 1980

benevolent benevolent 16:55 08.07.2012

Re: Ovo je petorka koju pamtim

Ваљда Љубљана 1970. Наше прво светско кошаркашко злато!
У фудбалу га као држава никад нисмо ни имали (нити ћемо га у догледно време имати). Зато је овај блог, ипак о фудбалу, а мој скромни коментар доводи нашег Џају и Звезду, барем до рамена чувеној бразилској петорци са Пелеом, крајем педесетих и почетком шездесетих година двадесетог века... да се памте довека.
Milutin Milošević Milutin Milošević 18:02 08.07.2012

Re: Ovo je petorka koju pamtim

Zašto košarka a ne fudbal: kao odgovor na gornju fotografiju.

Zašto Moskva a ne Ljubljana: zapamtio sam oba takmičenja, ali očigledno bolje ovo kasnije. Mislim ipak da je ta ekipa bila bolja.

Fudbal: Da, Džaja je bio sjajan. No, ako govorimo o našim ekipama, moje simpatije su uz čuvenu generaciju mladih koja je bila svetski prvak u Čileu 1987. godine. Da nam je država bila normalna, bili bi i prvaci Evrope i sveta.

mikele9 mikele9 21:10 08.07.2012

Re: Ovo je petorka koju pamtim

I napad i obrana.

Punog srca potpisujem
mikele9 mikele9 21:13 08.07.2012

Re: Ovo je petorka koju pamtim

Fudbal: Da, Džaja je bio sjajan. No, ako govorimo o našim ekipama, moje simpatije su uz čuvenu generaciju mladih koja je bila svetski prvak u Čileu 1987. godine. Da nam je država bila normalna, bili bi i prvaci Evrope i sveta.

Jedna od najboljih reprezentacija koju je bilo koja zemlja na svetu imala
NNN NNN 14:43 08.07.2012

"Mađarska laka konjica"

Puškaš, Gulaš, Cimbalo, Ferencvaroš
benevolent benevolent 16:59 08.07.2012

Ференц Пушкаш: троструки репрезентативац

Puškaš
: мађарски, чехословачки, шпански.
thefreak thefreak 17:58 08.07.2012

Izgleda da ste prespavali ovu petorku...

Milutin Milošević Milutin Milošević 19:13 08.07.2012

Da malo istrolujem (mada je o fudbalu)

Danas veoma dobar tekst o Toletu u Blicu: Ako voli „orlove“, Karadžić će se povući

Lepa analiza rezultata:

Kada bi morao pred njima iskreno da analizira šta je to uradio u prethodnom mandatu, morao bi da kaže i sledeće: Reprezentaciju sam sa 13. doveo na 37. mesto na svetu, nismo prošli u drugi krug Mondijala sa najplaćenijim selektorom u istoriji i najboljim timom u poslednjih 15 godina. Nismo se plasirali na Evropsko prvenstvo jer nas je pobedila Estonija. Imamo samo dva kluba, koja ne dočekaju jesen u Evropi, a preostala godišnja doba troše na navijačko-funkcionerske ratove. Ono malo igrača što stvorimo prodamo u inostranstvo čim nam neko ponudi iznos sa pet nula. Ono malo trenera što imamo najurimo čim pokažu da mogu bolje od nas. Bar svaki drugi igrač u vlasništvu je “menadžera” iz “sive zone”, bar svaki treći meč je sumnjive regularnosti, a na barem svakom četvrtom imamo navijačke nerede. Izgubićemo 2,5 miliona evra zbog loše sklopljenog ugovora sa bivšim selektorom, a novih prihoda nema na vidiku...
dusanovaiivanovamama dusanovaiivanovamama 20:23 08.07.2012

5 Zvezdinih zvezda


1. Rajko Mitic
2. Dragoslav Sekularac
3. Dragan Dzajic
4. Vladimir Petrovic - Pizon
5. Dragan Stojkovic - Piksi
mikele9 mikele9 21:18 08.07.2012

Re: 5 Zvezdinih zvezda

1. Rajko Mitic
2. Dragoslav Sekularac
3. Dragan Dzajic
4. Vladimir Petrovic - Pizon
5. Dragan Stojkovic - Piksi

Gledao ih sve i o'ma bih sa spiska izbrisao V.P. posranog goluba, a možda bih spisak sveo samo na Šekija i Piksija, Majstore fudbala i ljude koji su ga voleli i dalje ga vole
stefan.hauzer stefan.hauzer 08:32 09.07.2012

.

oni su igrali najlepši fudbal (a lepo retko osvaja)
brazil '82
ziko,sokrates,eder,falkao,žunior ...

pa tu je i svako dodavanje mala priča .

*ice cream :)
mikele9 mikele9 10:15 09.07.2012

Re: .

oni su igrali najlepši fudbal (a lepo retko osvaja)
brazil '82
ziko,sokrates,eder,falkao,žunior ...

pa tu je i svako dodavanje mala priča .

*ice cream :)

Dr Sokrates
babmilos babmilos 11:14 09.07.2012

žao mi je sada dece...

kad sam imao 13 godina, 1987, Zvezda je igrala sa Realom. U Beogradu je bio lagani minus, igrači izašli na teren u helankama i sa rukavicama. Dobili smo 4:2. Sledećeg dana u Politici je Bobi Janković napisao jedan od tekstova koji su bili možda i veći od utakmice, a sigurno su utakmicu zaokruživali i dodali joj na značaju. Šeki je tada bio trener i jadao se kako nije dovoljno dobiti prvo poluvreme 3:0 ako drugo izgubiš 2:1. U revanšu je Boško Đurovski promašio zicer i to je bilo to.

Sada znam da velike ekipe, kakva je Real, takve utakmice igraju gledajući širu sliku. Svačega je, naravno, tada bilo iza kulisa. Ali meni kao klincu to je bilo ogromno. Zvezda je dobila Real.

Bojim se da današnja deca nikada neće imati to što smo mi tada imali, taj osećaj da si veći od sopstvenog dvorišta, da si svetski.
mikele9 mikele9 13:08 09.07.2012

Re: žao mi je sada dece...

kad sam imao 13 godina, 1987, Zvezda je igrala sa Realom. U Beogradu je bio lagani minus, igrači izašli na teren u helankama i sa rukavicama. Dobili smo 4:2. Sledećeg dana u Politici je Bobi Janković napisao jedan od tekstova koji su bili možda i veći od utakmice, a sigurno su utakmicu zaokruživali i dodali joj na značaju. Šeki je tada bio trener i jadao se kako nije dovoljno dobiti prvo poluvreme 3:0 ako drugo izgubiš 2:1. U revanšu je Boško Đurovski promašio zicer i to je bilo to.

Sada znam da velike ekipe, kakva je Real, takve utakmice igraju gledajući širu sliku. Svačega je, naravno, tada bilo iza kulisa. Ali meni kao klincu to je bilo ogromno. Zvezda je dobila Real.

Bojim se da današnja deca nikada neće imati to što smo mi tada imali, taj osećaj da si veći od sopstvenog dvorišta, da si svetski.

Bojim se da si u pravu, odavno nismo više svetski (a bili smo!), skučili smo se u svim segmentima.
Setih se upravo da je Jugoslavija svojevremeno bila jedina reprezentacija koja je imala pozitivan skor s Brazilom. Beše
babmilos babmilos 13:53 09.07.2012

Re: žao mi je sada dece...

Mate Parlov je jednom lepo rekao da ne može da bude nacionalista jer je bio prvak sveta. To je stvar koja me najviše živcira kod današnjih "navijača", to sistematsko potenciranje Zvezde kao srpskog kluba. Zvezda nije (bila) srpski klub, Zvezda je bre (bila) svetski klub!

Veličina Džaje i jeste u tome što je znao da Zvezda može više od SFRJ, i to je bila veličina Osima 1990 sa reprezentacijom ("Sa Nemcima ćemo da odigramo lagano" ). Nikada ni pre ni kasnije kao reprezentacija nismo bili uvereni da može da učinimo nešto veliko, uvek su, čak i za vreme Miljanića bili bitniji lični ugovori i dogovori.
antioksidant antioksidant 14:02 09.07.2012

Re: žao mi je sada dece...

čak i za vreme Miljanića

? zašto "čak"?
babmilos babmilos 14:08 09.07.2012

Re: žao mi je sada dece...

Sad mi to vreme izgleda kruće, da je bilo manje prostora za mahinacije, odlazilo se kasnije na zapad, a i Miljan je bio trener Reala, a ne pla*ipi*ka kao Pižon. Moguće da nisam u pravu, možda je sve vreme suv kvalitet bio jedino važan...
mikele9 mikele9 15:30 09.07.2012

Re: žao mi je sada dece...

Mate Parlov je jednom lepo rekao da ne može da bude nacionalista jer je bio prvak sveta. To je stvar koja me najviše živcira kod današnjih "navijača", to sistematsko potenciranje Zvezde kao srpskog kluba. Zvezda nije (bila) srpski klub, Zvezda je bre (bila) svetski klub!
Ćale i ja kao Partizanovci, iz dna duše smo navijali za Zvezdu od Barija do Tokija
P.S. Poserem se (izvinjavam se na grubim rečima) na ove što urliču: Zvezda je srpska, a gde tu onda dođu Pančev, Prosinečki, Savićević...i kako, ako je srpski tim, pristaju da ga trenira Hrvat? Splačine jedne njih fudbal i ne zanima, nego

NNN NNN 16:16 09.07.2012

Re: žao mi je sada dece...

Činjenica radi, Vasović je bio trener, a i bilo je -10-11 stepeni tog rođendanskog 4. marta 1987.
Sve ostalo stoji, razbili smo ih, ali izmišljen penal u finišu i Boškov promašaj u Madridu su nas koštali još jednog polufinala KEŠ-a, a prezimljavanja u Evropi su bila normalna i očekivana stvar, kao i poneka veelika utakmica.

NNN NNN 16:23 09.07.2012

Re: žao mi je sada dece...

Zvezda je srpska, a gde tu onda dođu Pančev, Prosinečki, Savićević
Pančev je Srbin sa govornom manom,
Prosinečkom je keva Srpkinja (iz Kraljeva valjda),
Savićević... nema potrebe da objašnjavam


Još je gore potenciranje na pravoslavlju,
pa majmun Lukić ne dođe (i zabrani navijačima da dođu!!!)
na najvažniju utakmicu u sezoni (derbi koji odlučuje o tituli!)
jer je utakmica dan pred uskrs!?!?!?!

(u kojim li je kanonima pročitao "ne igraj fudbal uoči uskrsa"...)
antioksidant antioksidant 16:31 09.07.2012

Re: žao mi je sada dece...

pa majmun Lukić ne dođe (i zabrani navijačima da dođu!!!)

da budemo iskreni, nije on zabranio nikome već se "solidarisao" sa "navijačima"
NNN NNN 16:42 09.07.2012

Re: žao mi je sada dece...

ista govna
jedi-knight jedi-knight 18:30 09.07.2012

Re: žao mi je sada dece...

Ćale i ja kao Partizanovc


Znao sam da se slažemo.


babmilos babmilos 06:54 10.07.2012

Re: žao mi je sada dece...

NNN
Činjenica radi, Vasović je bio trener

Što ti je pamćenje, za milion novaca bih se zakleo da je trener bio Šeki...
benevolent benevolent 08:23 10.07.2012

Звездаши? Партизановци?

Више, нажалост, не постоје ни прави Звездаши, као ни прави Партизановци, који су једни другима умели да честитају на добром пасу, дриблингу или (мада нерадо) поготку играча супротног табора. Сада се хорде које претендују да буду симпатизери Звезде и Партизана (па и осталих клубова на Балкану) зову по фашистичким или неофашистичким формацијама, везују се уз забрањене квазиполитичке и криминалне организације, чији су лидери често и лидери тих милитантних одреда.
Иначе, као прави Звездаш морам да поменем да је Велибор Васовић био играч Звезде, Партизана, Ајакса. Са Партизаном био у финалу КЕШа, са Ајаксом освојио два КЕШа.
Велибор Васовић је једино добио признање од својих комшија викендаша, који су викенд насеље код старог Сланкамена према Сурдуку назвали по њему.
antioksidant antioksidant 08:39 10.07.2012

Re: Звездаши? Партизановци?

Више, нажалост, не постоје ни прави Звездаши
+
Иначе, као прави Звездаш

=
stefan.hauzer stefan.hauzer 09:04 10.07.2012

Re: Звездаши? Партизановци?

antioksidant
Више, нажалост, не постоје ни прави Звездаши
+
Иначе, као прави Звездаш

=


pa zar ne vidiš da je na ćirilici?
babmilos babmilos 09:34 10.07.2012

Re: Звездаши? Партизановци?

benevolent
Сада се хорде које претендују да буду симпатизери Звезде и Партизана (па и осталих клубова на Балкану) зову по фашистичким или неофашистичким формацијама, везују се уз забрањене квазиполитичке и криминалне организације, чији су лидери често и лидери тих милитантних одреда.


Kako ih je Boris Dežulović pokakio, ma sjajno...
benevolent benevolent 11:56 10.07.2012

Re: Звездаши? Партизановци?

pa zar ne vidiš da je na ćirilici?



Циган?
Гробар?
Жидов?
Педер?
Лезбача?
Ћетник?
Комуњара?
Ћорави?
Кљакави?
Мутави?
Пише ћирилицом!

P.S. Koju si, priznaj, ipak uspeo nekako sričući napokon i da "proćitaš"!
mikele9 mikele9 12:51 10.07.2012

Re: žao mi je sada dece...

Znao sam da se slažemo.

Meni je bilo jasno od početka
mikele9 mikele9 12:56 10.07.2012

Re: Звездаши? Партизановци?

Више, нажалост, не постоје ни прави Звездаши, као ни прави Партизановци, који су једни другима умели да честитају на добром пасу, дриблингу или (мада нерадо) поготку играча супротног табора. Сада се хорде које претендују да буду симпатизери Звезде и Партизана (па и осталих клубова на Балкану) зову по фашистичким или неофашистичким формацијама, везују се уз забрањене квазиполитичке и криминалне организације, чији су лидери често и лидери тих милитантних одреда.
Иначе, као прави Звездаш морам да поменем да је Велибор Васовић био играч Звезде, Партизана, Ајакса. Са Партизаном био у финалу КЕШа, са Ајаксом освојио два КЕШа.
Велибор Васовић је једино добио признање од својих комшија викендаша, који су викенд насеље код старог Сланкамена према Сурдуку назвали по њему.

Sećam se trenutka kad je Vaske od Princeze Ane kao kapiten Ajaksa primio pehar
Inače si u pravu, više nema navijača, sve instruirani idiot do idiota!
antioksidant antioksidant 13:03 10.07.2012

Re: Звездаши? Партизановци?

sve instruirani idiot do idiota!

mikele9 mikele9 13:15 10.07.2012

Re: Звездаши? Партизановци?


AO rode rođeni, nisam mislio na nas prave navijače, nego na rulje koje fudbal ni malo ne interesuje, već samo divljanje, lom, čak ubijanje!
antioksidant antioksidant 13:27 10.07.2012

Re: Звездаши? Партизановци?

rulje koje fudbal ni malo ne interesuje, već samo divljanje, lom, čak ubijanje!

u većini su, okupirali su sve ali ....... (kažu da link treba posebno najaviti, pa - najavljujem ga)
stefan.hauzer stefan.hauzer 14:19 10.07.2012

Re: Звездаши? Партизановци?

Пише ћирилицом!


tako i treba.
samo nemoj da sediš na hladnom
docsumann docsumann 18:51 09.07.2012

Makarov, Larionov, Krutov

jedi-knight jedi-knight 19:32 09.07.2012

Re: Makarov, Larionov, Krutov


Plus Fetisov i Kasatonov ( i Tretjak , naravno )

docsumann docsumann 19:35 09.07.2012

Re: Makarov, Larionov, Krutov

Plus Fetisov i Kasatonov ( i Tretjak , naravno )


naravno
docsumann docsumann 15:10 10.07.2012

još malo trola

ali i dalje izrazito ofanzivnog

napad New Orleans Saintsa u sezoni 2011-2012 je poobarao silne rekorde ( u broju osvojenih jardi, broju TD-ova, bačenih jardi ...) i tako zasigurno sebe promovisao u najbolju ofanzivnu postavu svih vremena u NFL-u.



stefan.hauzer stefan.hauzer 15:29 10.07.2012

Re: još malo trola

ali zakazao kad je bilo najpotrebnije,
to ti je ta priča o najlepšem ;
retko osvaja :/

kao i brazil '82

paolo rosi ,
i sva magija sokratesa,zika ili edera nije bila dovoljna,
prosečan lik koji je igrao samo jedno leto :)
docsumann docsumann 17:44 10.07.2012

Re: još malo trola

ali zakazao kad je bilo najpotrebnije,
to ti je ta priča o najlepšem ;
retko osvaja :/


pa nisu bili dovoljno kompletan tim. jbg, odbrana nije bila istog kvaliteta, a kasnije se i ozbiljno obrukala u aferi koja je izbila povodom "baunti" premija

kao i brazil '82


a tek ona ekipa sa SP 1990. koju su bukvalno sami izbacili Maradona i Kaniđa (kokainska veza ) poslije totalne dominacije brazilaca tokom svih 90 min. (mislim da su okvir gola pogodili jedno 3-4 puta)

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana