Društvo| Kultura| Politika

Đilas je u pravu- DS mora da se preispita i pročisti

Milan Karagaća RSS / 14.08.2012. u 14:56

Juče i danas kroz mediji su opet dali malo prostora DS, predstavljajući je kroz stavove koje su izneli potpredsednica Jelena Trivan, Dragan Đilas ali i Goran Ješić .Očito je da su stavovi Đilasa i Ješića bliski ali i suprotni onome što iznosi gospođa Trivan.

djilas-v.jpg

Iako me kao običnog člana i glasača niko ne pita, niti je kada pitao za mišljenje, na ovom mestu kažem da potpuno podržavam stav Đilasa, ne smatrajući pri tome da se stranka obavezno mora cepati, ali da se mora očistiti i pročistiti sa ili bez pričešće, mora.

Nakon svega što je prošla i kako je radila, DS je očito u veoma bremenitom stanju, to članstvo zna, oseća i vidi, samo mu niko još ne kaže da li će se poroditi, kada i koliko ili će smoći snage da abortira, pročisti se i očisti. Mislim i dalje da stranka ima i infrastrukturu i kadrove i snage da sve ovo prevaziđe ali da se ne treba ustezati da neki koji su vrtoglavo otišli visoko sada malo i strmoglavo dođu tamo gde im je mesto., a da DS bude i dalje velika stranka, veoma ozbiljna i konstruktivna opozicija koja će na sledećim izborima opet da se vrati na vlast, gde joj je i mesto.

Koliko kao glasač i običan član vidim, čitam i pratim, za sada su se iskristalisale dve opcije, a da li će biti i struje-frakcije to ćemo tek videti.

Jedna je očito brojnija i čini je većina rukovodstva i visokosedećih funkcionera koja smatra da je sve OK , da malo može da se tu i tamo prodiskutuje ali da se masa ne talasa. Čak i ako postoje neki problemi i opasnosti za to su krivi drugi. Najizrazitiji predstavnik ovog pristupa je potpredsednica Jelena Trivan koja zamera nekim stranačkim kolegama što se zalažu za odgovornost vrha stranke jer su, kako kaže, i drugi lideri gubili izbore, pa niko nije tražio njihovo povlačenje. Takođe, vlo mudro da”moramo promeniti neke stvari da nas ovaj talas naručenih napada, nerealnih ambicija i osvetoljubivosti ne bi sve potopio”.Što će reći da se zapravo  ništa nije desilo i das u krivi zlobnici koji izmišljaju i napadaju bez osnove.

Za razliku od nje, Đilas je, primetio da je stranka otišla u opoziciju, da nije postigla očekivane i tražene rezultate , da je izgubila utakmicu i da se mora analizirati kako je ko igrao od golmana, preko bekova, golgetera, autogolgetera, trenera i uprave kluba/preduzeća/stranke. On  ne smatra da su krivi ni publika ni sudije niti da njih može menjati. Prema tome, kao što Đilas napisa u onom pismu, gde kaže:

“ Nije 6. mаjа DS izgubilа utаkmicu igrаjući mаli fudbаl nа livаdi sа SNS. Mi smo izgubili izbore zаto što je Srbijа svojim glаsovimа loše ocenilа nаš četvorogodišnji rаd.

Jа verujem dа je izborni rezultаt lekcijа i dа iz nje što pre trebа dа izvučemo pouke. Možemo i dа se prаvimo dа nаše odgovornosti nemа, dа su zа izborni rezultаt krivi svi drug osim nаs, аli je to sigurаn nаčin dа DS sklizne do grаnice cenzusа i izgubi poziciju koju je grаdilа 20 godinа.

Sаgledаti sve svoje greške, biti pošten premа sebi i premа drugimа i prepustiti i političku scenu i strаnku nаjboljimа među nаmа, sаmo tаko ćemo reformisаti i strаnku i političku scenu.”

Slično misli i Goran Ješić koji je još decidniji da uprava kluba treba da podnese ostavku, ne osporavajući im da se kandiduju na novim izborima.

Prošlo je već tri meseca od izbora i mesec dana od formiranja nove vlade . DS je ostvarila je izvanredan rezultat u Beogradu , dobar rezultat u Vojvodini, predsednik DS je izgubio na predsedničkim , a stranka u celini ne može biti zadovoljna rezultatima na parlamentarnim izborima u celini. Pored toga, SD nije uspela da ona formira vladu i zasluženo se smestila u opoziciju. Dakle, objektivo, osim Đilasa i Pajtića niko od visokoih funkcionera ne može da se pohvali rezultatima. Ako se ima u vidu da je DS u Vojvodini pretrpela direktnu štetu kao posledicu ispadanja DS iz kombinacije za formiranje vlade, onda je u celini stranka doživela priličan fijasko,mada se po broju poslanika koji su se smestili u republički parlament toliko I ne vidi, niti oni koji sede u parlamentu  izgledaju baš nezadovoljni.

Dakle, i pored svega navedenog rukovodstvo stranke se oglašava ili još uvek pravi prokekte analiza i sagledavanja stanja. I dok se članstvo pita šta bi, šta se dešava, zašto se ništa ne razrešava, rukovodstvo se ponaša po principu “drži što si uhvatio i ne talasj, a i zašto bi kad su se svi potpredsednici (osim dvojice) i članovi glavnog odbora udobno smestili u poslaničke imunitetske klupe.

Ipak, moraće da se o svemu razgovara, a da postoje različiti pristupi i da ne vlada harmonija dovoljno je pročitati intervjue Đilasa, njegovo pismo, intervju gospođe Trivan ali i ono što kaže Ješić.

I da ponovim, mislim i dalje da stranka ima infrastrukturu, kadrove i snage da sve ovo prevaziđe ali da se ne treba ustezati da neki koji su vrtoglavo otišli visoko sada malo i strmoglavo dođu tamo gde im je mesto.

 



Komentari (258)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

arianna arianna 16:55 15.08.2012

Re: preispitivanje pročišćenja

blogov_kolac
arianna
Molim sve koji predlazu smenu Tadica da se izjasne koga bi oni videli na celu DS

Gordana Čomić
Ali zaboravila si na obavezni dodatak - treba da se iskreno izjasnis koliko mislis da bi izborni potencijal DS porastao takvim izborom? Da se ne lazemo - izbor zene za predsednika stranke, pa jos inteligentne i obrazovane, jos uvek je recept za politicko samoubistvo u politicki prilicno zaostalom i ultrakonzervativnom srBskom drustvu, a da i ne pominjem sve moguce i nemoguce etikete koje bi vec u startu cekale bilo koga iz Vojvodine ko drzi do njene autonomije u ostatku Srbije.



Baš zato što smo zaostalo i ultrakonzervativno društvo a stranka nosi odrednicu "Demokratska" treba izabrati obrazovanu i inteligentnu ženu za lidera.
Zašto bi to bilo političko samoubistvo?

da se ne lažemo: stranka se već samoubila dosadašnjim kadrovskim rešenjima

dobrosavljevic_m dobrosavljevic_m 17:00 15.08.2012

Re: preispitivanje pročišćenja

izbor zene za predsednika stranke, pa jos inteligentne i obrazovane, jos uvek je recept za politicko samoubistvo u politicki prilicno zaostalom i ultrakonzervativnom srBskom drustvu,

Mmmmda, to je problem, pošto bi u kremu tog društva (), to jest samom DSu, prošla samotako.
blogov_kolac blogov_kolac 19:08 15.08.2012

mi o vuku, a vuk na vratima

Đilas: Neću da delim stranku (ovako je Sloba radio - kada hoce nesto da uradi on da izjavu gde najavi nesto bukvalno suprotno tome)
IZVOR: B92
Beograd -- Dragan Đilas poručio da ne želi da deli Demokratsku stranku, ali je istakao i da "ćutanje i paraliza" moraju da prestanu.
...
On je istakao da neće da učestvuje ni u starim ni u novim dinastičkim borbama, kao i da nije ključno pitanje hoće li na čelu stranke biti Tadić, Đilas ili neko treći..

"Neću da pomažem ljude koji hoće da vrate Borisu navodne udarce. Neću ni da podržavam prevaziđene recepte, fabrikovano jedinstvo, ćutanje ili bilo čiji status stranačke ikone. Neću ni da delim stranku", naveo je Đilas. (posle tolikih pretumbavanja, pregrupisavanja i odlazaka raznih vrsta, status "ikone" u DS uslovno receno imaju jos samo Dragoljub Micunovic i Ruzica Djindjic koji ce realno biti krupni aduti na Tadicevoj strani kada se bude ubedjivao "gospodin obican clan" koja struja je "pravija" DS)
...
Đilas je podvukao i da nije tajna da nisu svi ljudi iz vrha DS po njegovom ukusu, ali je istakao da je sreća to što ni on nije po njihovom.

"Ono što nas razdvaja, pored ostalog, jeste moje ubeđenje da ovo nije leto u kojem DS treba da bude 'u kupaćim gaćama'.

(Boris Tadic se trenutno odmara na hrvatskom Visu)
...
Prošlo je sto dana od našeg jednog izbornog i jednog postizbornog poraza. Mi, kao stranka ozbiljnih ljudi, pred naše članstvo još nismo izašli sa analizom uzroka i posledica silaska sa vlasti. Nemamo ni stratešku platformu koja predstavlja praktičan plan reorganizacije DS, kako bismo se za godinu-dve vratili u igru. Mi ćutimo. Mi smo još na odmoru kojeg nismo zaslužili, umorni od poslova koje nismo ili započeli ili završili", naveo je Đilas. (Boris Tadic stvarno zasluzuje jako mnogo kritika zbog brojnih nezapocetih ili bar nezavrsenih poslova tokom mandata, ali zadnji koji treba da ga proziva za to je onaj zbog cijih je losih 2008 izbornih rezultata na lokalu u prestonici DS bio prinudjen na famozno "stratesko partnerstvo" sa SPS samo da bi "spasao" Beograd, kao i onaj zbog cijeg je BGD miniranja Tadic 2012 ostao bez jos jednog mandata. Takodje, indikativno je da on prica o velikom povratku vec za godinu-dve, a ne za 4 godine, sto znaci da je on za udruzivanje sa sadasnjom vlascu, a ne smenjivanje)
...
Za to vreme, kako navodi Đilas, politički takmaci DS su napravili vladu, formirali vlasti na lokalnom nivou, uspostavili Skupštinu, donose zakone, biraju guvernera, šire međunarodne kontakte i ovladali svim instrumentima vlasti. (vlast ne formira "najsposobniji" nego onaj ko ima vecinu, a to sto je ocenio kao uspeh nove vlasti "biranje" guvernera je prica za sebe)
...
"Ova stranka je opstala i posle razlaza Mićunovića i Đinđića. Ova stranka je opstala i posle ubistva našeg premijera. Zbog toga sam i pristao da budem njen ... ... član. (porucuje clanstvu da ne treba da strepe za buducnost stranke u slucaju eventualnog puca, a da je on upravo presao Rubikon).
freehand freehand 15:48 15.08.2012

Potpuno zaboravih

da primetim da se Karagaća iznenada otvoreno izjasnio kao drug član.
Što je meni potpuno ok, i - što se, opet, mene tiče - jedina je promena u tome da se u mojim očima kvalifikovao da o DS, Tadiću, Đilasu, Trivanki, omladinki iz Leskovca - piše i priča šta mu je god volja. Da kadruje, niveliše, menja, dodaje...
Sa punim pravom.
maksa83 maksa83 16:05 15.08.2012

karagaća napred, ostali stoj!

Sa punim pravom.

Šit! Ja sam skroz zaboravio da sam nelicenciran kod tebe za tu privilegiju!

Izviniizviniizvini!

Odo' hitro da pobrišem sve što sam pisao, i naklikćem se Obavesti moderatora dugmića kod svih koji se nisu izjasnili kao Članovi.

P.S. Kad bi na milisekund video kako to glupo izgleda gledano sa strane, prestao bi da insistiraš na tome.
freehand freehand 16:18 15.08.2012

Re: karagaća napred, ostali stoj!

Šit! Ja sam skroz zaboravio da sam nelicenciran kod tebe za tu privilegiju!

Znaš kako - insistiram na sebi da bih se jasno razgraničio od tog tako popularnog, širokog i konfornog.Mi, Nas, Ljudi...

Odo' hitro da pobrišem sve što sam pisao, i naklikćem se Obavesti moderatora dugmića kod svih koji se nisu izjasnili kao Članovi.

Ovo baš ne razumem. Ne vidim da si se na ovom blogu, a i inače izjašnjavao o unutrašnjoj, kadrovskoj i ideološkoj probelamtaici u DS?

P.S. Kad bi na milisekund video kako to glupo izgleda gledano sa strane, prestao bi da insistiraš na tome.

A ovo razumem, i već je do zla Boga dosadno.
Jebi ga, popularnsot je zajebana stvar. I kad je imaš i kad je nemaš.
Znaš, Makso, svašta drugačije izgleda kad se pogleda sa strane.
Milan Karagaća Milan Karagaća 18:44 15.08.2012

Re: Potpuno zaboravih

kvalifikovao da o DS, Tadiću, Đilasu, Trivanki, omladinki iz Leskovca - piše i priča šta mu je god volja

niti sam se kvalifikovao niti pišem o pojedincima već o pricipima, ne diram nikoga na ličnoj bazi već polemišem sa stavovima, pa ako hoćeš i sa programom i radom ,a naročito rezultatima rada stranke.I to ne zato što mi je drago što se našla tu gde jeste nego obrnuto, što mi je krivo i žao a nije morala.
Ne pišem nikada šta mi je volja već isključivo o činjenicama, doduše po slobodnoj volji odaberem temu ali čim je odabrana ne možeš da pišeš šta ti je volja već se trudim da pišem ono što jeste i bez uvreda i personalnog etiketiranja pojedinaca.
Da kadruje, niveliše, menja, dodaje.

niti kadrujem, niti menjam , niti nivelišem, niti dodajem samo sugerišem da to urade oni koji su za to odgovorni u stranci.
To što ću opet citirati Žilasa koji kaže da se posle svega što se stranki dogodilo ne može provesti leto u kupaćim gaćama, ne znači etiketiranje nikoga niti podilaženje Đilasu već prosto apel da se konačno nešto radi i da ćutanje i paraliza moraju da prestanu
maksa83 maksa83 19:24 15.08.2012

Re: karagaća napred, ostali stoj!

Ovo baš ne razumem. Ne vidim da si se na ovom blogu, a i inače izjašnjavao o unutrašnjoj, kadrovskoj i ideološkoj probelamtaici u DS?

Apsolutno jesam, nisam siguran da pričam o bilo čemu drugom sve vreme.

Palim Paint i crtam za tebe, piksel po piksel, u boji:

Oko milion ljudi - toliko glasova su izgubili - je svojim ne-glasanjem za DS reklo: "nećemo da glasamo za vas pošto se ispostavilo da su neki od vas lopine, a neki tupadžije, i niste uradili ništa da se to promeni, dapače sve ste gori i gori. Kada sklonite lopine i tupadžije, glasaćemo opet za vas. Da, ovo mislimo ozbiljno, dotle da nas zabole i ako pobedi Zli Toma".

Frihend: "šta hoćete bre, nemo' da se u izbor kadrova meša neko a da nije drug član! (a i meni su oni skroz super)"

Da li možeš da pojmiš kako je to tvoje insistiranje na tome apsurdno, imajuć' u vidu da SVI imaju pravo glasa, a ne samo Drugovi Članovi?

Apsolutno ne vidim razliku između toga i povremenog šta-se-mešate-u-unutrašnje-stvari-SPC-a-niste-ni-vernici budalesanja kome smo izloženi ovde kad god se neki pop kosmički izglupira.

P.S. Đilas, koji mi apsolutno nije simpatičan još od seče drveća po Bulevaru je za razliku od tebe ukapirao, i potpisujem svaku njegovu reč (link) ovde.
dobrosavljevic_m dobrosavljevic_m 20:44 15.08.2012

Re: karagaća napred, ostali stoj!

P.S. Đilas, koji mi apsolutno nije simpatičan još od seče drveća po Bulevaru je za razliku od tebe ukapirao, i potpisujem svaku njegovu reč (link) ovde.

Ma to on sada ima sluha za biračko telo, a kad bude bilo njegovo vreme da ide, biće i tad "ne čujem vas, uš'o mi pesak u spido".
princi princi 22:19 15.08.2012

Re: karagaća napred, ostali stoj!

biće i tad "ne čujem vas, uš'o mi pesak u spido".

Kakva je sad to opsesija Srba kupaćim gaćama? Šta je sad to, neki fetiš?
freehand freehand 22:41 15.08.2012

Re: karagaća napred, ostali stoj!

Oko milion ljudi - toliko glasova su izgubili - je svojim ne-glasanjem za DS reklo: "nećemo da glasamo za vas pošto se ispostavilo da su neki od vas lopine, a neki tupadžije, i niste uradili ništa da se to promeni, dapače sve ste gori i gori. Kada sklonite lopine i tupadžije, glasaćemo opet za vas. Da, ovo mislimo ozbiljno, dotle da nas zabole i ako pobedi Zli Toma".

OK, evo i tebi malo Paint-a:
vidiš, lopine i tupadžije su samo verni odraz ove biračke strane. I to onog vrednijeg dela, koji hoće da mrdne dupe.
Kao i Zli Toma. On je odraz onog većeg dela Srbije. Lepšeg, vrednijeg, pametnijeg i poštenijeg .

Da li možeš da pojmiš kako je to tvoje insistiranje na tome apsurdno, imajuć' u vidu da SVI imaju pravo glasa, a ne samo Drugovi Članovi?

Da li možeš da pojmiš koliko je tvoje insistiranje apsurdno pošto nemaju? Znam da deluje krajnje tiranski i bezumno, ali - na partijskim kongresima, izborima i glasanjima pravo glasa imaju samo - članovi?!
P.S. Đilas, koji mi apsolutno nije simpatičan još od seče drveća po Bulevaru je za razliku od tebe ukapirao, i potpisujem svaku njegovu reč (link) ovde.

Pa to je izvanredno sa tvoje strane. Koliko sam razumeo, zbog Bulevara i Mosta o Đilasu misliš sve najgore. Ali što se tebe tiče - on je potpuno ok i potpisuješ svaku reč kad su unutrašnja pitanja DS tema.
Pomozi mi sad - to znači da je on ok kao novi lider DS? Bez obzira šta to značilo za platane van Beograda, i mostove preko Morave i Lepenice?
Meni to malo šizofreno deluje.
Ništa manje od Vučiča i Vulina, Velje i ekipe kao ok alternative.
No - sve je stvar ličnog izbora.

dobrosavljevic_m dobrosavljevic_m 23:04 15.08.2012

Re: karagaća napred, ostali stoj!

Kakva je sad to opsesija Srba kupaćim gaćama? Šta je sad to, neki fetiš?

Mislim da je od vaterpola.
maksa83 maksa83 23:17 15.08.2012

Re: karagaća napred, ostali stoj!

Da li možeš da pojmiš koliko je tvoje insistiranje apsurdno pošto nemaju? Znam da deluje krajnje tiranski i bezumno, ali - na partijskim kongresima, izborima i glasanjima pravo glasa imaju samo - članovi?!

Pa nek' glasaju i raduju se.

(to se naravno neće desiti, pošto Vr' apsolutno nema cojones za tako nešto)

In d mintajm, ti bi da uvedeš neki, bemliga, verbalni delikt ovde or somethin'.

Kako bih ti rekao ... džaba.

Noubadi givz a fak za te ko-sme-a-ko-ne-sme-da-priča-o-DS-kadrovima sertifikate.

Meni to malo šizofreno deluje.

Ja nemam patološku potrebu za Ispravnim Nepogrešivim Vođstvom.

Jasno mi je da tebi to deluje šizofreno, pošto si se k'o slepac vezao za ove morone i gašenje cerebruma na koje si spreman u sklopu apologetike njihovih pizdarija (ovo sa Agrobankom je bilo ... zabavno) bi bilo urnebesno, da nije tužno i degradirajuće.

Ako Dragan Đilas bude zatečen kako bejzbol palicom ubija bebe foke, to će značiti da je on sajko. To što bi on u tom slučaju bio sajko ne znači da je njegova tvrdnja da je 2+2=4 netačna.
freehand freehand 23:38 15.08.2012

Re: karagaća napred, ostali stoj!

In d mintajm, ti bi da uvedeš neki, bemliga, verbalni delikt ovde or somethin'.

Tebi zabavno ovo učitavanje? Kakav verbalni delikt? To što u statutima svih stranaka, organizacija izviđača, planinara, domaćica i uzgajatelja čivava po pravilu piše da partijom/organizacijom/udruženjem upravljaju i rukovodstvo mu biraju članovi?
A ja se, eto, usuđujem da to kažem?
Noubadi givz a fak za te ko-sme-a-ko-ne-sme-da-priča-o-DS-kadrovima sertifikate.

E? A o čemu ti to?
Mislim, do jaja je kad izmisliš pitanje na koje si već smislio efektan odgovor.
Moraću da probam, čini se ko dobar gvint!


Jasno mi je da tebi to deluje šizofreno, pošto si se k'o slepac vezao za ove morone i gašenje cerebruma na koje si spreman u sklopu apologetike njihovih pizdarija (ovo sa Agrobankom je bilo ... zabavno) bi bilo urnebesno, da nije tužno i degradirajuće.

Koje sa Agrobankom? Pitanje da li je zabranjeno članu Nadzornog odbora banke da dobije kredit?
Ili je zabranjeno bivšem ministru da plovi na jahti?
Vidi, ja sam samo malo oprezniji u proglašavanju ljudi lopovima. Sklon sam da ostavim policiji, tužilaštvu i sudu da rade svoj posao. Slažem se da je čovek nevin dok se ne dokaže da je kriv, i da je bolje sto krivih na slobodi nego jedan nevin u zatvoru.
Ti i Kurir mislite drugačije, a ko god ne misli isto ili je potplaćena baraba ili je glup ko noć. Pa ok.
Samo što ni ja baš nisam očekivao ove fazone sa Kalenića i šibicarske silogizme.



maksa83 maksa83 23:48 15.08.2012

Re: karagaća napred, ostali stoj!


Oficijelno dižem ruke od bilo kakvog daljeg ozbiljnog objašnjavanja.


P.S. Ovo ne treba pomešati sa proglašenom omertom o DS kadrovima, kojima ću svaki put posvetiti dužnu pažnju, iako nisam član.
freehand freehand 23:58 15.08.2012

Re: karagaća napred, ostali stoj!

Oficijelno dižem ruke od bilo kakvog daljeg ozbiljnog objašnjavanja.

E? Ozbiljnog?
Jebo ozbiljno, samo nek je efektno, i urbano.

Beleška na margini:
U RTV Pančevo ovih dana, kao predstavnik nove gradske vlasti i novi predsednik Upravnog odbora a član SNS - došao jedan fini gospodin.

Inače poznat kao viđeni član SPS devedesetih. Pa onda užagreni Radikal.
A onda se posle zimskih protesta 96/97 u tada novoj RTV Pančevo pojavio u ulozi - pogodite kojoj?
Budućeg Predsednika Upravnog odbora. A člana DS.

I eto kako se ovaj svet vrti u jednom beskrajnom krugu koji je sve manji a vreme rotacije sve kraće.
Nebojsa Krstic Nebojsa Krstic 02:38 16.08.2012

Re: karagaća napred, ostali stoj!

još od seče drveća po Bulevaru je za razliku od tebe ukapirao, i potpisujem svaku njegovu reč (link) ovde.

Meni je super vaša rasprava...jedino mi nije jasno zašto se potpredsednik stranke obraća svojoj stranci putem otvorenog pisma.

To je u dosadašnjoj povesti radio jedino TIto, a ni on nije 2 puta u deset dana.
blogovatelj blogovatelj 05:10 16.08.2012

Re: karagaća napred, ostali stoj!

Meni je super vaša rasprava...jedino mi nije jasno zašto se potpredsednik stranke obraća svojoj stranci putem otvorenog pisma.


Mozda je on pokusao regularnim putem da se obrati clanstvu svoje partije, a neko ga tamo iz ko zna kojih razloga minira, na primer.
Mi o tome ne znamo nista.
Jel mozda ti nesto znas?
alselone alselone 07:00 16.08.2012

Re: karagaća napred, ostali stoj!

Meni je super vaša rasprava...jedino mi nije jasno zašto se potpredsednik stranke obraća svojoj stranci putem otvorenog pisma.


Pa kad je kupačica trenutno zauzeta... Mora neko i da se obraca stranci.

Lupkaj malo nožicama... u taktu muzike...
maksa83 maksa83 07:19 16.08.2012

Re: karagaća napred, ostali stoj!

.jedino mi nije jasno zašto se potpredsednik stranke obraća svojoj stranci putem otvorenog pisma.

... umesto da sačeka direktne stranačke izbore koje je Boris Tadić obećao 2010-te, a koji će se desiti tu jedan dan od nedelje.
StEtOc|nA StEtOc|nA 07:28 16.08.2012

Re: karagaća napred, ostali stoj!

Nebojsa Krstic
još od seče drveća po Bulevaru je za razliku od tebe ukapirao, i potpisujem svaku njegovu reč (link) ovde.

Meni je super vaša rasprava...jedino mi nije jasno zašto se potpredsednik stranke obraća svojoj stranci putem otvorenog pisma.


Lepo čovek kaže da ste svi u kupaćim gaćama, tako da ne mož ozbiljno da vodi priču. Novinar koji je došao po intervju je došao obučen.
alselone alselone 07:36 16.08.2012

Re: karagaća napred, ostali stoj!

antioksidant antioksidant 08:49 16.08.2012

Re: karagaća napred, ostali stoj!

.jedino mi nije jasno zašto se potpredsednik stranke obraća svojoj stranci putem otvorenog pisma.

ne obraća se on svojoj stranci
priča čovek sam sa sobom
(inače, zašto tadić ne raspiše izbore u stranci odmah i kandiduje se na njima? đilas je rekao da neće biti protiv kandidat tadiću i rešena stvar)
dobrosavljevic_m dobrosavljevic_m 08:56 16.08.2012

Re: karagaća napred, ostali stoj!

inače, zašto tadić ne raspiše izbore u stranci odmah i kandiduje se na njima?

Jer je uradio tako nešto već ove godine i opametio se u tom smislu.
antioksidant antioksidant 08:58 16.08.2012

Re: karagaća napred, ostali stoj!

dobrosavljevic_m
inače, zašto tadić ne raspiše izbore u stranci odmah i kandiduje se na njima?

Jer je uradio tako nešto već ove godine i opametio se u tom smislu.

pa da, ali ovde može da bira protiv kandidata (tj da ih nema)
dobrosavljevic_m dobrosavljevic_m 09:06 16.08.2012

Re: karagaća napred, ostali stoj!

pa da, ali ovde može da bira protiv kandidata (tj da ih nema)

Kog ujede zmija, taj i u jogurt duva.
antioksidant antioksidant 09:07 16.08.2012

Re: karagaća napred, ostali stoj!

Kog ujede zmija, taj i u jogurt duva.


moguće, moguće...
Milan Karagaća Milan Karagaća 09:16 16.08.2012

Re: karagaća napred, ostali stoj!

To je u dosadašnjoj povesti radio jedino TIto, a ni on nije 2 puta u deset dana.

I Tito je to radio kada su u partiji ili društvu bili veliki problemi.Mada, nisu to bila njrghova lična pisma već zapravo pisma naužeg rukovodstva koja je on potpisivao.
A pravo pitanje je zašto se rukovodstvo ponaša po logici čekanja kao neki nekada, a posle imaju problem da dokažu da su hteli nešto da urade.
Po meni, bilo bi normalno da je još pre mesec dana predsedništvo i GO detalno analiziralo stanje u stranki, da se već toga dosta rasčistilo , pa da je već održana ili zakazana vanredna skupština.
Evo ga sada i Borko se javlja, a iz onoga što kaže da se naslutiti ne samo da postoji više struja već i kojoj on pripada.
Krugolina Borup Krugolina Borup 11:24 16.08.2012

Re: karagaća napred, ostali stoj!

Meni je super vaša rasprava...jedino mi nije jasno zašto se potpredsednik stranke obraća svojoj stranci putem otvorenog pisma.


To ni meni nije jasno.
Tj. jasno mi je, ali mi nije jasno kako drugima nije jasno?
registry_machine registry_machine 11:50 16.08.2012

Re: karagaća napred, ostali stoj!

Meni je super vaša rasprava...jedino mi nije jasno zašto se potpredsednik stranke obraća svojoj stranci putem otvorenog pisma.

Eh, danas je otvoreno pismo, sutra ce da bude otvoren slic...
Nebojsa Krstic Nebojsa Krstic 13:03 16.08.2012

Re: karagaća napred, ostali stoj!

... umesto da sačeka direktne stranačke izbore koje je Boris Tadić obećao 2010-te, a koji će se desiti tu jedan dan od nedelje.

Da je u pitanju neki autsajder, član koga nema ko da čuje, Zoran na primer Živković, ili tako neko, razumeo bih otvorena pisma. Ali kad je u pitanju zamenik predsednika stranke, koji je to od poslednje skupštine, ima tome par godina, onda mi je taj način komunikacije malo čudan i nepriličan.

StEtOc|nA StEtOc|nA 13:20 16.08.2012

Re: karagaća napred, ostali stoj!

Nebojsa Krstic
... umesto da sačeka direktne stranačke izbore koje je Boris Tadić obećao 2010-te, a koji će se desiti tu jedan dan od nedelje.

Da je u pitanju neki autsajder, član koga nema ko da čuje, Zoran na primer Živković, ili tako neko, razumeo bih otvorena pisma. Ali kad je u pitanju zamenik predsednika stranke, koji je to od poslednje skupštine, ima tome par godina, onda mi je taj način komunikacije malo čudan i nepriličan.


A jbg, žuri se čoveku. Nema vremena da čeka dok se ne utvrde/utegnu stavovi raznih opštinskih odbora, sam da zakaže glavni odbor ne može, sam da zakaže skupštinu ne može, mlađi, lepši i popularniji teško da će biti a vreme leti...

Disclaimer: Nisam fan Dragana Đilasa i ne bih voleo da ga vidim kao predsednika DS-a.
zovitemegrunf zovitemegrunf 16:40 16.08.2012

Re: karagaća napred, ostali stoj!

Milan Karagaća
I Tito je to radio ...


Kad smo kod Druga Tite, kad je Jovanka uklonjena iz javnog zivota, njega je narod, u vicu, proglasio velikim sahistom, jer je zrtvovao damu da spasi partiju. Evo nama istorije ponovo, normalno kao farse, kakav Tito, takva i Jelena T.
Milan Karagaća Milan Karagaća 00:02 17.08.2012

Re: karagaća napred, ostali stoj!

njega je narod, u vicu, proglasio velikim sahistom, jer je zrtvovao damu da spasi partiju

Pre će biti da je žrtvovao damu da spase neke konje.No nebitno to sada oko njega.
Međutim, u prenesenom značenju govoreći, u politici mora stvarno da se vodi računa da se ne žrtvuju vrednije figure ili pozicija da bi se sačuvali neki konji ili još gore,pešaci koji su ekspresno postali konji ili lauferi.A ima i laufera što bi rekao jedan političar kome su lauferi javljali.
kakav Tito, takva i Jelena T.

evo konkretan primer kad se neko skriva iza nick-a i etiketira.
Pa sada, ljudi na blogu znaju ko je bio taj Tito, znaju i ko je Jelena,a niko ne zna ko si ti pa tako govoriš o njima sa visine.
Izvini, ništa lično ali je primer.
dragan7557 dragan7557 08:26 17.08.2012

Re: Potpuno zaboravih

Milan Karagaća 19:44 15.08.2012
Re: Potpuno zaboravih

kvalifikovao da o DS, Tadiću, Đilasu, Trivanki, omladinki iz Leskovca - piše i priča šta mu je god volja


niti sam se kvalifikovao niti pišem o pojedincima

Svak je kvalifikovan da piše o pojedincima ako mu ti pojedinci nanose zlo, zagorčavaju, unesrećuju ili upropaštavaju život.

Lažna korektnost u ovom slučaju vodi u maasovnu propast.

cerski

registry_machine registry_machine 10:35 17.08.2012

Re: karagaća napred, ostali stoj!

Pre će biti da je žrtvovao damu da spase neke konje.

Naravno da je zrtvovao zbog konja, Tito je bio biseksualac i u principu je imao los odnos prema zenama.
Jovanku je trpeo zbog imidza u svetu. To mu je bila zvanicna supruga pored svalerki i muskih partnera.
zovitemegrunf zovitemegrunf 13:10 17.08.2012

Re: karagaća napred, ostali stoj!

Milan Karagaća
kakav Tito, takva i Jelena T.evo konkretan primer kad se neko skriva iza nick-a i etiketira.Pa sada, ljudi na blogu znaju ko je bio taj Tito, znaju i ko je Jelena,a niko ne zna ko si ti pa tako govoriš o njima sa visine.Izvini, ništa lično ali je primer.


Bilo bi preciznije da sam napisao" kakav Tito, takva i dama ", pa ko razume, shvatice. Dakle, nisam zeleo da iznosim bilo kakav sud o Titu, i tu svaku pricu o njemu zavrsavam.

A gospodji Trivan i svima koje je moje pisanje o njoj na bilo koji nacin pogodilo, se izvinjavam.

I, ovako anoniman, a usto i neclan, skoro ko nebice, jbt, i dalje cu se javljati da prokomentarisem ljude i dogadjaje koji direktno uticu na moj zivot i koje direktno placam kroz porez i inflaciju.
Milan Karagaća Milan Karagaća 14:11 17.08.2012

Re: karagaća napred, ostali stoj!

To mu je bila zvanicna supruga pored svalerki i muskih partnera.

Nije mi ovo poznato niti me interesuje.
Ocito te stvari je mogao da zna samo neko ko mu je bio prisan bilo kao zenski ili muski partner.
StEtOc|nA StEtOc|nA 14:30 17.08.2012

Re: karagaća napred, ostali stoj!

registry_machine
Pre će biti da je žrtvovao damu da spase neke konje.

Naravno da je zrtvovao zbog konja, Tito je bio biseksualac i u principu je imao los odnos prema zenama.
Jovanku je trpeo zbog imidza u svetu. To mu je bila zvanicna supruga pored svalerki i muskih partnera.



darvel darvel 16:17 15.08.2012

CCC...

Crni Makso, pa zar nisi ukapirao da prvo moraš da se zapljuneš kod Free-ija ako hoćeš da malko opljuneš po DS-u. Demokratski, pre svega, prvo kod komesara na ispovest, da on vidi ima li tu ubačenih elemenata, da malo pročisti tekst, pa tek onda možeš da se predstaviš i počneš.
To što je DS svima nama umetnički slobodno sjebavala živote zadnjih nekoliko godina, to nije naša stvar, mi smo tu samo kolateralna šteta i šta ima da komentarišemo ta izvanredna dostignuća DS-a i pridružene bratije drumskih razbojnika. Mrkteing stručnjaci, portparoli i Free če da nas obaveste da nam je bilo odlično i sjajno, a u ovoj novonastaloj situaciji da smo mi jedna obična banda nezahvalnika koja nije ukapirala istorijski trenutak u kome se DS, pardon, država nalazila... bla, bla, bla.
Sad stvarno odoh, previše je ovo za moj zakržljali mozak, koji nije uspeo da shvati ni tu elementarnu činjenicu da nas je lepi Bota pljačkao za naše dobro, jer, eto novac kvari ljude, što su lepi Bota i kompanija upravo na svom primeru i dokazali.
freehand freehand 16:21 15.08.2012

Re: CCC...

Sad stvarno odoh, previše je ovo za moj zakržljali mozak


darvel darvel 17:47 15.08.2012

Re: CCC...

freehand
Sad stvarno odoh, previše je ovo za moj zakržljali mozak

I tako, baciš udicu, na koju se specifična vrsta ribe sa tri slova u nazivu momentalno upeca i praktično pokaže kakvo su dno DS i većina njenih jurišnika dotakli.
"ja bih hteo da vladam..."
freehand freehand 17:49 15.08.2012

Re: CCC...

darvel
freehand
Sad stvarno odoh, previše je ovo za moj zakržljali mozak

I tako, baciš udicu, na koju se specifična vrsta ribe sa tri slova u nazivu momentalno upeca i praktično pokaže kakvo su dno DS i većina njenih jurišnika dotakli.
"ja bih hteo da vladam..."


tyson tyson 18:05 15.08.2012

fetišista

Crni Makso, pa zar nisi ukapirao da prvo moraš da se zapljuneš kod Free-ija

A tebe taj stalking baš zabavlja...?

Sigurnim koracima grabi ka opsesiji.



koksy koksy 18:57 15.08.2012

Re: fetišista

tyson
Crni Makso, pa zar nisi ukapirao da prvo moraš da se zapljuneš kod Free-ija

A tebe taj stalking baš zabavlja...?

Sigurnim koracima grabi ka opsesiji.



baš i ja gledam.

dan5 dan5 17:20 15.08.2012

Analogija

ili će smoći snage da abortira, pročisti se i očisti


Ružno, grubo....nepotrebno! Seksistički...

Ostalo je O.K. Dobra analiza nedopustive malodušnosti, izgubljenosti i straha...
automatic automatic 19:43 16.08.2012

otvoreno pismo, zatvorene oci

samo da se javim da sam tu, pre svega stovanom karagaci, a zatim i gosin krsticu i njegovoj fifiki.
sve sam procitao, nisam komentarisao da me ne bi saletela iz mraka krugolina, muka mi je od onog sto se danas dogadja sa demokratskom strankom.
nadam se da ce djilas uspesnije voditi ds. zelim mu uspesan cetvorogodisnji mandat. a onda na celo ds da dovedemo nekog novog. samo cestom promenom stranackih lidera ostvaricemo prekopotrebni napredak.


freehand freehand 19:59 16.08.2012

Re: otvoreno pismo, zatvorene oci

a zatim i gosin krsticu i njegovoj fifiki.

Gde si, tetris, vidim ja da je ovde nešto mračno...
Nego - i ti si član!?
a onda na celo ds da dovedemo nekog novog. samo cestom promenom stranackih lidera ostvaricemo prekopotrebni napredak.

Mislim, zar nisu i pravo glasa i članstvo u političkim stankama uslovljeni poslovnom sposobnošću?
automatic automatic 20:12 16.08.2012

Re: otvoreno pismo, zatvorene oci

Mislim, zar nisu i pravo glasa i članstvo u političkim stankama uslovljeni poslovnom sposobnošću?

zar ti nisi ocigledan primer da nisu?
expolicajac expolicajac 20:25 16.08.2012

Re: otvoreno pismo, zatvorene oci

zar ti nisi ocigledan primer da nisu?

Molio bih dotičnog da svoje znanje iz anatomije ne primenjuje više na Freehandu i ne udara ga po cevanicamaB
freehand freehand 20:34 16.08.2012

Re: otvoreno pismo, zatvorene oci

automatic
Mislim, zar nisu i pravo glasa i članstvo u političkim stankama uslovljeni poslovnom sposobnošću?

zar ti nisi ocigledan primer da nisu?

Ne, ja nisam član.
Ali bi tvoje eventalno članstvo bilo ozbiljan razlog da se duboko zamislim i temeljno preispitam svoju naklonost prema toj političkoj organizaciji.
automatic automatic 21:00 16.08.2012

Re: otvoreno pismo, zatvorene oci

Ali bi tvoje eventalno članstvo bilo ozbiljan razlog da se duboko zamislim i temeljno preispitam svoju naklonost prema toj političkoj organizaciji.

cak i po cenu koristi koju od stranke imas?

moj eventualni dolazak znacio bi eksterminaciju svih lelemuda i praznogovornika, lezilebovica i danguba, blogotrtomudasa i znas vec, takvih kao sto si ti...
freehand freehand 21:22 16.08.2012

Re: otvoreno pismo, zatvorene oci

cak i po cenu koristi koju od stranke imas?

Da.
Mada ne vidim kako bi ti mogao da znaš kakvu ja korist od stranke imam?
U stvari - ne vidim kako bi ti sa takvim moćnim intelektom mogao išta da znaš...
Ali, da te ipak pitam:
kako ovo
a onda na celo ds da dovedemo nekog novog. samo cestom promenom stranackih lidera ostvaricemo prekopotrebni napredak.

ide sa ovim
moj eventualni dolazak

Slobodno uzmi vremena koliko ti treba. Ne nadam se logičnom zaključivanju, pa ni odgovoru, ali - možda te navede da pitaš nekog ko takvu veštinu poseduje i praktikuje.
automatic automatic 21:55 16.08.2012

Re: otvoreno pismo, zatvorene oci

Slobodno uzmi vremena koliko ti treba.


mama kru ce da se ljuti.

zbog sina nebojse.

i ljubimca mu lajavka.

freehand freehand 22:09 16.08.2012

Re: otvoreno pismo, zatvorene oci

automatic
Slobodno uzmi vremena koliko ti treba.


mama kru ce da se ljuti.

zbog sina nebojse.

i ljubimca mu lajavka.


Nekad se stvarno osećam k'o doktor Dulitl...
Nego ajd ti lepo na svoje mesto, naljutiće se Nasradin hodža ako vidi da te nema. :)
Ne može čika Freehand da te pravda baš svako veče.
Nebojsa Krstic Nebojsa Krstic 23:01 16.08.2012

Re: otvoreno pismo, zatvorene oci

mama kru ce da se ljuti.

zbog sina nebojse.

Automatic, provalio sam ko si!!

Ti si Nevena Modelsica.
Milan Karagaća Milan Karagaća 00:06 17.08.2012

Re: otvoreno pismo, zatvorene oci

Nebojsa Krstic
mama kru ce da se ljuti.

zbog sina nebojse.

Automatic, provalio sam ko si!!

Ti si Nevena Modelsica.

Stvarno šteta što se krije a kaže da je takav format pa mi sada da verujemo da je Borisav Jović lično jer i on je uvek bio u pravu iliti Živadin Jovanović.
Krugolina Borup Krugolina Borup 14:20 17.08.2012

Re: otvoreno pismo, zatvorene oci

mama kru ce da se ljuti.


More, dovela bi tebe mama Krugolina u red da si mi kojim slučajem pod mamećom jurisdikcijom, pre svega po pitanju poštovanja starijih. Sram te bilo!

Ova današnja omladina...

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana