Društvo

Gde će im duša

lidiaz RSS / 14.11.2012. u 17:14

Dve vesti: posledica - "Za sta se privode gradjani"  i uzrok - "Iseljeni Matici"

Prica iseljenih: 1. i 2.

Moj izvor je facebook strana koja se time bavi vec dugo:

Projekat: Gradjani imaju moc - 99% Srbije

Oni su dosta dokumenata Marica skenirali i postavili tamo. Pogledajte tekst:

MOLIM VAS ZA ŠER KAKO BI SE RAŠIRILA INFORMACIJA.

U najkracim crtama, gospodja Djurkovic, advokat po profesili je 1991 pocela da uplacuje stan broj 1 u zgradi u izgradnji firme Pobeda. 1993, posle uplacenih oko 20 hiljada maraka je prestala. Ona je navodno kasnije napravila aneks ugovora da umesto stana 1 dobije stan 10. Pobeda je '95 poslala poziv svim kupcima da otplate svoje stanove, ali je gospodja Djurkovic, koja treba da doplati za stan broj 1, resila da umesto toga podnese tuzbu protiv Pobede. Pobeda je dugovala novac Inzinjeringu, u za to im je prodala 4 stana 1999. Jedan od tih stanova je sporni stan broj 10. Koji su iste godine od Inzenjeringa kupili Matici. Za skoro 100 hiljada maraka

Gospodja Djurkovic je na raznim sudjenjima iznosila niz laznih tvrdnji. Matici nikad nisu pozvani na sud, niti su ikad obavesteni zvanisno o iseljenju.

Danas su iseljeni.



Komentari (45)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

uros_vozdovac uros_vozdovac 17:19 14.11.2012

Samo da sredim linkove

Link1
Link2
Šibni mi i ovaj tube na pp, tj samo link da i njega ubacim
lidiaz lidiaz 17:31 14.11.2012

Link na fb informaciju

Link na FB informaciju

Ako mi urednica kaze da je OK da postavi, kopiracu ceo tekst
predatortz predatortz 17:41 14.11.2012

Malo podataka, velika prašina

Cela priča, na prvi pogled, zaista izaziva mučninu.
Ali, nedovoljno je podataka da bi znali o čemu se radi.
Teško da će neki sud bez osnova i dokaza presuditi u nečiju korist.
Pošto vidim da je došlo do izvršenja, pretpostavljam da su svi pravni lekovi iskorišćeni.
Onda se ne radi o presudi samo jedne sudske instance.

Drugi aspekt priče, privođenja...

To je sastavni deo policijskog posla u svim državama sveta, kada građani ometaju posao službenim licima.

Dakle, građanin se ne privodi zbog svog stava, nego zbog ometanja službenog lica i onemogućavanja da to lice obavi svoj posao.

Ovo je , takođe, još jedan u nizu primera lošeg novinarskog rada i senzacionalizma u našim medijima.
lidiaz lidiaz 17:52 14.11.2012

Re: Malo podataka, velika prašina

Ako pogledas klipove, ili samo tekst, upravo problem jeste sto je sud presudio ignorisuci dokumenta porodice Matic. I samu porodicu.
Stan je navodno dodeljen iz stecajne mase preduzeca Pobeda, ali on Pobedi nije pripadao od '99.

predatortz predatortz 18:06 14.11.2012

Re: Malo podataka, velika prašina

lidiaz
Ako pogledas klipove, ili samo tekst, upravo problem jeste sto je sud presudio ignorisuci dokumenta porodice Matic. I samu porodicu.
Stan je navodno dodeljen iz stecajne mase preduzeca Pobeda, ali on Pobedi nije pripadao od '99.



Ako si čitala pažljivo, sudski spor se vodi još od 1995. A prva kupovina je bila '90. Matići tvrde da su stan kupili 1999.
Kako, ako je otuđenje bilo zabranjeno zbog spora?
lidiaz lidiaz 18:09 14.11.2012

Re: Malo podataka, velika prašina

Sudski spor oko stana broj 1, ne oko stana broj 10. Navodno je prethodno donosena presuda u korist tuzenog posto tuzilac nije otplatio stan. Ako citam pazljivo.

I ako je u pravu, zasto laze. I ako neko ima privatno obezbedjenje, a nije bas preterano poznat, meni je to uvek sumnjivo.

Evo malo o metanju, pri kraju je:
[url=http://www.youtube.com/watch?v=0jJVVm25lOw&feature=player_embedded][/url]
dragan7557 dragan7557 18:14 14.11.2012

Re: Malo podataka, velika prašina

predatorz:
Drugi aspekt priče,

je privatno obezbeđenje advokatice! Takve bi policija bila dužna da na licu mesta pohapsi a sud da osudi na prigodne robije. Naravno u iole normalnoj državi.

cerski
lidiaz lidiaz 18:19 14.11.2012

Re: Malo podataka, velika prašina

Nijedna drzava nije normalna.
Ovde je juce zavrsena privatna parnica pretucene zene. Nju je pretukao policajac 2007 kad nije bio na duznosti (vise nije policajac) zato sto je odbila da mu pijanom slizu jos alkohola.
On je osudjen na dve godine uslovno sa nanogicom jos tada.
A i to je pitanje da li bi bio, nego je postojao video snimak.

Sirota zena je dobila presudu i 850 hiljada odstetu zbog zataskavanja. Ali cemo to platiti mi, tj. poreski obveznici.

Off topic
predatortz predatortz 18:19 14.11.2012

Re: Malo podataka, velika prašina

dragan7557
predatorz:
Drugi aspekt priče,

je privatno obezbeđenje advokatice! Takve bi policija bila dužna da na licu mesta pohapsi a sud da osudi na prigodne robije. Naravno u iole normalnoj državi.

cerski


Zbog kog dela?
predatortz predatortz 18:24 14.11.2012

Re: Malo podataka, velika prašina

Ako pogledas klipove, ili samo tekst, upravo problem jeste sto je sud presudio ignorisuci dokumenta porodice Matic.


Ako je porodica Matić stan uknjižila, odnosno ako je stan njihovo vlasništvo, kako sud može da ih izbegne?

Edit:

Pazi, ne tvrdim ja ništa...
Samo, mnogo mi je paranoična postavka tipa:

Ja sam vlasnik nekretnine, uknjižio sam je na svoje ime, posedujem uredan kupoprodajni ugovor kojim dokazujem transakciju, a onda dobijem sudsko rešenje da se iselim a da me niko nikad,kao vlasnika, nije pozvao na sud...
dragan7557 dragan7557 18:33 14.11.2012

Re: Malo podataka, velika prašina

predatortz
dragan7557
predatorz:
Drugi aspekt priče,

je privatno obezbeđenje advokatice! Takve bi policija bila dužna da na licu mesta pohapsi a sud da osudi na prigodne robije. Naravno u iole normalnoj državi.

cerski


Zbog kog dela?


Nedozvoljenog okupljanja u nameri ometanja službenih organa države, ili javnog reda i mira.

Znaš komšo, u najvećem delu Evrope su privatna obezbeđenja poput onih u Srbiji i diljem Jugo Istočne Jevrope zabranjena, a ako su još i naoružana onda sledi debela robija.

cerski


lidiaz lidiaz 18:36 14.11.2012

Re: Malo podataka, velika prašina

Ugovor overen u sudu


dragan7557 dragan7557 18:38 14.11.2012

Re: Malo podataka, velika prašina

predatortz 18:24 14.11.2012
Re: Malo podataka, velika prašina

Ako pogledas klipove, ili samo tekst, upravo problem jeste sto je sud presudio ignorisuci dokumenta porodice Matic.



Ako je porodica Matić stan uknjižila, odnosno ako je stan njihovo vlasništvo, kako sud može da ih izbegne?

Pa bre po Srbiji nestaju čitave ulice a ne samo zgrade ili stanovi.

Kada bude funkcionisao Katastar (EU je godinama unazad dala pare za konverziju katastra) i prenos nekretnina "a la minute," preko notarijelne službe, koja još ne postoji, onda će dvostruka prodaja jedne te iste nekretnine biti otežana, i znaće se u lancu odgovornosti ko je za čega odgovoran.

cerski
zilikaka zilikaka 18:41 14.11.2012

Re: Malo podataka, velika prašina

Cela priča, na prvi pogled, zaista izaziva mučninu.
Ali, nedovoljno je podataka da bi znali o čemu se radi.
Teško da će neki sud bez osnova i dokaza presuditi u nečiju korist.
Pošto vidim da je došlo do izvršenja, pretpostavljam da su svi pravni lekovi iskorišćeni.
Onda se ne radi o presudi samo jedne sudske instance.


Da nemamo podataka - nemamo.
Svaka dalja priča iz ovog ugla gubi smisao.


Drugi aspekt priče, privođenja...

To je sastavni deo policijskog posla u svim državama sveta, kada građani ometaju posao službenim licima.

Dakle, građanin se ne privodi zbog svog stava, nego zbog ometanja službenog lica i onemogućavanja da to lice obavi svoj posao.

Ovo je , takođe, još jedan u nizu primera lošeg novinarskog rada i senzacionalizma u našim medijima.


E, ovde jako grešiš. Bio je emitovan snimak gde se lepo vidi i čuje da je žena koja je privedena stajala pored deteta i nešto razgovarala sa policajcem, što se baš i ne čuje.
Sve se dešava pored parkiranih kola i nikako ispred nekog ulaza gde bi one eventualno nešto sprečavale.
Onda se policajac udaljava, a ona viče za njim "sram Vas bilo, meni pretite", nakon čega se on iznerviran vraća, grubo je zgrabi i ugura u maricu. Na kraju se vidi da taj isti policajac pelazi ulicu i odlazi ispred ulaza gde se dešava izvršenje.

Šteta što Lidijin link za jutjub ne radi, pretpostavljam da je to na njemu.

Dakle, ni govora o sprečavanju, već o osionosti policajca koji zloupotrebljava trenutnu (nad)moć.
Ti kao bivši bi morao da znaš da je to česta osobina u toj populaciji, i vrlo opasna za samu službu.

Dakle, ako dotični policajac zbog ovog ne dobije suspenziju pa kaznu, onda

lidiaz lidiaz 18:41 14.11.2012

Re: Malo podataka, velika prašina

U klipu 1:
4:50 - placen prenos apsolutnih prava na vlasnistvo stana
lidiaz lidiaz 18:43 14.11.2012

Re: Malo podataka, velika prašina

Šteta što Lidijin link za jutjub ne radi, pretpostavljam da je to na njemu.


Koji ne radi, ovaj u komentarima?
Idi na pres i na njihovu vest, njihov je snimak.
Ali, koliko sam shvatila i b92 ima slican, objavljen u vestima.
dragan7557 dragan7557 18:46 14.11.2012

Re: Malo podataka, velika prašina

lidiaz
U klipu 1:
4:50 - placen prenos apsolutnih prava na vlasnistvo stana

Toliko o Apsolutnim Pravima u Srbiji!

cerski
zemljanin zemljanin 18:48 14.11.2012

Re: Malo podataka, velika prašina

Dakle, ni govora o sprečavanju, već o osionosti policajca koji zloupotrebljava trenutnu (nad)moć.

Policajac je to uradio ... ja sam šokiran
zilikaka zilikaka 18:48 14.11.2012

Re: Malo podataka, velika prašina


Šteta što Lidijin link za jutjub ne radi, pretpostavljam da je to na njemu.

Koji ne radi, ovaj u komentarima?


Da taj. Ajd sad ću probam da nadjem negde pravi.
predatortz predatortz 18:50 14.11.2012

Re: Malo podataka, velika prašina


E, ovde jako grešiš. Bio je emitovan snimak gde se lepo vidi i čuje da je žena koja je privedena stajala pored deteta i nešto razgovarala sa policajcem, što se baš i ne čuje.
Sve se dešava pored parkiranih kola i nikako ispred nekog ulaza gde bi one eventualno nešto sprečavale.
Onda se policajac udaljava, a ona viče za njim "sram Vas bilo, meni pretite", nakon čega se on iznerviran vraća, grubo je zgrabi i ugura u maricu. Na kraju se vidi da taj isti policajac pelazi ulicu i odlazi ispred ulaza gde se dešava izvršenje.


Dakle, moguće je da je policajac upozorio gospođu da ih ne ometa u radu, predočivši joj mogućnost privođenja.
Iznervirana gospodža je nastavila sa ometanjem, pa je privedena po Zakonu o javnom redu i miru.
lidiaz lidiaz 18:51 14.11.2012

Re: Malo podataka, velika prašina

lidiaz lidiaz 18:55 14.11.2012

Re: Malo podataka, velika prašina

I gospodja Djurkovic je dala izjavu Tanjugu:
Advokat Milica Đurković koja je sudski dobila vlasništvo nad stanom, tvrdi da je stan kupila 1990. godine od stambene zadruge "Pobeda", ali da je pet godina kasnije dobila obaveštenje da mora da doplati za stan inače će ugovor biti raskinut.
"Stan sam preplatila i nisam želela ništa više da doplaćujem već sam pokrenula sudski spor i doneta je privremena mera da se 'Pobedi' zabranjuje da otuđuje stan", rekla je Tanjugu Đurkovićeva.

Ona tvrdi da se u stan od 1999. godine uselila Rada Matić koja je stan čuvala za firmu "Inžinjering promet" gde je radila kao spremačica.
"Na sudu je utvrđeno da smo mi vlasnici, a da se u stanu nalazi treće lice. Oni nisu kupili stan i u tuđem stanu su bili 12 godina. Ovaj spor vodim skoro 20 godina, a izvršenje je zakonito izvedeno na osnovu sudske odluke", kazala je Đurkovićeva.

Ne kaze koliko ga je to preplatila, i ne kaze zasto nije dobila proces pre no sto je pobeda otisla pod stecaj.
I zasto laze da je gospodja Matic radnik firme Inzinjering i da je stan "cuvala".
Ako je u pravu. Mislim, zasto uopste laze ako je u pravu.
zemljanin zemljanin 19:00 14.11.2012

Re: Malo podataka, velika prašina

Dakle, moguće je da je policajac upozorio gospođu da ih ne ometa u radu, predočivši joj mogućnost privođenja.
Iznervirana gospodža je nastavila sa ometanjem, pa je privedena po Zakonu o javnom redu i miru.

Po toj logici i mi ovde ometamo ... jedno je izraziti protest i demonstrirati a drugo fizičko ometanje ... mada ako je on ometen, šta će u policiji
dragan7557 dragan7557 19:08 14.11.2012

Re: Malo podataka, velika prašina


predatortz 18:50 14.11.2012
Re: Malo podataka, velika prašina


E, ovde jako grešiš. Bio je emitovan snimak gde se lepo vidi i čuje da je žena koja je privedena stajala pored deteta i nešto razgovarala sa policajcem, što se baš i ne čuje.
Sve se dešava pored parkiranih kola i nikako ispred nekog ulaza gde bi one eventualno nešto sprečavale.
Onda se policajac udaljava, a ona viče za njim "sram Vas bilo, meni pretite", nakon čega se on iznerviran vraća, grubo je zgrabi i ugura u maricu. Na kraju se vidi da taj isti policajac pelazi ulicu i odlazi ispred ulaza gde se dešava izvršenje.



Dakle, moguće je da je policajac upozorio gospođu da ih ne ometa u radu, predočivši joj mogućnost privođenja.

Pa ovo ti je toliko providno da čak i disanje spada u ometanje policajca u "radu," jenostavno i muva u letu spada u one koji se po ovom ofrlje stavu mogu privesti, premlatiti pa čak i umlatiti.

Akt privođenja, kada je dozvoljen i kako se obavlja, je strogo formalizovan pravni akt a što policija u svom neznanju upotrebljava čak i naziv "privođenje na informativni razgovor," je čista bahatost policije, koja će nadam se uskoro biti kažnjiva i po KZ.

cerski
zilikaka zilikaka 19:18 14.11.2012

Re: Malo podataka, velika prašina

Dakle, moguće je da je policajac upozorio gospođu da ih ne ometa u radu, predočivši joj mogućnost privođenja.
Iznervirana gospodža je nastavila sa ometanjem, pa je privedena po Zakonu o javnom redu i miru.

Pogledaj na B92 snimak. Od 1:27. Sve se vidi i čuje.

Posle (ako hoćeš) daj komentar.
dragan7557 dragan7557 19:23 14.11.2012

Re: Malo podataka, velika prašina

lidiaz 18:19 14.11.2012
Re: Malo podataka, velika prašina
Nijedna drzava nije normalna.

Pošto tu činjenicu znam, zato sam i napisao:
Naravno u iole normalnoj državi.



cerski
buba_truba buba_truba 19:32 14.11.2012

Re: Malo podataka, velika prašina

predatortz
Dakle, moguće je da je policajac upozorio gospođu da ih ne ometa u radu, predočivši joj mogućnost privođenja.
Iznervirana gospodža je nastavila sa ometanjem, pa je privedena po Zakonu o javnom redu i miru.

Mislim, ne volim stereotipe, ali ono "jednom policajac uvek policajac"...
Teško ti je da se izmestiš iz PS-a, da kažeš svojim rečima... pa kako ispa'ne.
predatortz predatortz 19:37 14.11.2012

Re: Malo podataka, velika prašina

buba_truba
predatortz
Dakle, moguće je da je policajac upozorio gospođu da ih ne ometa u radu, predočivši joj mogućnost privođenja.
Iznervirana gospodža je nastavila sa ometanjem, pa je privedena po Zakonu o javnom redu i miru.

Mislim, ne volim stereotipe, ali ono "jednom policajac uvek policajac"...
Teško ti je da se izmestiš iz PS-a, da kažeš svojim rečima... pa kako ispa'ne.


Ma, jak sam ti ja pandur!
Ja sam bio ratni, za borbena dejstva, i nešto malo nakon rata...
Uz'o čovek sporazumni raskid radnog odnosa, oće da se bavi svojom strukom...

Hebala me struka! Mog'o sam do penzije da živim k'o car da sam ostao u panduraciji!
uros_vozdovac uros_vozdovac 19:50 14.11.2012

Re: Malo podataka, velika prašina

lidiaz
Šteta što Lidijin link za jutjub ne radi, pretpostavljam da je to na njemu.


Koji ne radi, ovaj u komentarima?
Idi na pres i na njihovu vest, njihov je snimak.
Ali, koliko sam shvatila i b92 ima slican, objavljen u vestima.

Jedino ovako
Link na Tube
I još jedan Tube
buba_truba buba_truba 19:53 14.11.2012

Re: Malo podataka, velika prašina

predatortz

Onda moram da konstatujem da si talentovan... leži ti baš, imaš sluha.
Šalim se malko, zemo.
predatortz predatortz 19:54 14.11.2012

Re: Malo podataka, velika prašina

buba_truba
predatortz

Onda moram da konstatujem da si talentovan... leži ti baš, imaš sluha.
Šalim se malko, zemo.


Znam da se šališ, zato ti i otvaram dušu
vrabac_u_steni vrabac_u_steni 22:40 14.11.2012

Re: Malo podataka, velika prašina

predatortz


razumem tvoj skepticizam, čak ga i poštujem, po pitanju raznih "skandalozno" tema koje se pojavljuju u medijima, ali mislim da ovog puta grešiš.

edit:
pogledah još jednom snimak.
znaš, nije ovo prvi put da gledamo janićare na beogradskim ulicama.
samo može sa njima i drugačije da se priča. to takođe ne bi bilo prvi put.
margos margos 00:38 15.11.2012

Re: Malo podataka, velika prašina

lidiaz
Na dnu vesti:
http://www.b92.net/info/vesti/index.php?yyyy=2012&mm=11&dd=14&nav_category=16&nav_id=660158

Kaže sad: ''Sorry, this episode is no longer available''.
Pitam se zašto?
lidiaz lidiaz 00:41 15.11.2012

Re: Malo podataka, velika prašina

Ima sad pun youtube :)
margos margos 01:03 15.11.2012

Re: Malo podataka, velika prašina

Odgledala sam sad u vestima... na velikom ekranu još strašnije i ružnije izgleda.
expolicajac expolicajac 18:30 14.11.2012

Pravna nukost

Veliki problem srpskog društva je "pravna nukost". Mnogi ljudi donose odluke na osnovu svojih emocija a ne na osnovu pravno valjanih činjenica. U susretu sa surovim životom gde svako svakoga gleda da zajebe posebno loše prolaze "pravno nuki". Izabrati pravog advokata predstavlja jedan od najvažnijih uslova preživljavanja u savremenom svetu. Naravno ne onog koji već na startu "može sve da završi".
zilikaka zilikaka 18:45 14.11.2012

Re: Pravna nukost

I tebi preporučujem da pronadješ i odgledaš snimak privodjenja žene sa fotografija.
Meni je celo popodne čvor u stomaku zbog toga.

O drugom ne diskutujem jer ne znam, što ne znači da ne bi trebalo omogućiti ljudima da iznesu svoje argumente javnosti.
dragan7557 dragan7557 18:54 14.11.2012

Re: Pravna nukost

expolicajac 18:30 14.11.2012
Pravna nukost
Veliki problem srpskog društva je "pravna nukost"

A kako bi i postojala "ukost," kada ne postoji formalizovan, aksiomatski i koherentan pravni sistem u Srbiji?

cerski
aleksandarkarisik aleksandarkarisik 00:38 15.11.2012

Re: Pravna nukostjavascript:;

Kada smo već kod policije:
[url=http://www.jutarnji.hr/spanjolska-policija--vise-ne-zelimo-provoditi-ovrhe-kuca/1065793/][/url]
dragan7557 dragan7557 09:56 15.11.2012

Re: Pravna nukost

expol...:
Naravno ne onog koji već na startu "može sve da završi".

Da si se malo bolje zadubio u slučaj znao bi ponešto o "advokatici" Milica Đurković, a svakako ne bi olako prelazio preko celog slučaja.

Pogledaj časops "Paragraf" (www.paragraf.rs)cene i delovanje pa onda pričaj o tim koji rešavaju sve.

Ja ne mogu da se otmem utisku da prepodobna advokatkinja spada u grupu koju spominješ, u prilog tome govori i privatno obezbeđenje kojoj je ovoj gospi izgleda neophodno iz posve razumljivih razloga.

cerski
ulicno_pojacanje ulicno_pojacanje 00:55 15.11.2012

Noam Čomski

Digla se prašina oko ozbiljnih stvari, dok se ne slegne baci kosku ljudima prekomernu upotrebu sile šta već....oni će to da glođu mi na miru da vidimo šta ćemo kako ćemo pa nastavljamo po starom.

Ovo je klasičan primer kratak spoj sa emocijama, da bi se omogućilo dalje držanje javnosti u stanju kome. Stanje je stabilno, što jes jes. Ne, ne smejem se.

Zabole me ko je u pravu policija koja izvršava naređenja, ljudi koji rade atenšn horing, to jest privlače pažnju vređanjem i stvaranjem dodatnog pritiska, ili oni koji su očekivali takvu reakciju.

Jednom su pokušali pre mesec dana, nije uspelo. Očekivali su temu koja će da odvuče javnost na jadne ljude koje kinji policija, ukinimo policiju.

Ne bole me za pretestantkinju. Bole me zbog korumpiranih gamadi koje nanose štetu i polciiji i civilstvu a koje niko ne dira.
Taj deo sistema je problematičan, utiče da ovo privođenje bude medijski do patologije iskorišćeno.
dragan7557 dragan7557 09:25 15.11.2012

Re: Noam Čomski

ulično ...:
Zabole me ko je u pravu policija koja izvršava naređenja,

To što te zabole govori više o tebi nego o drugome.

Inače policija u ovom slučaju ne izvršava naređenja, već prelazi okvire svojih ovlašćenja i trpa građane u maricu bez ikakve potreba,

Naravno trpati nepotrebno Čomskog u sve to je svojevrstan pokazatelj pokušaja prenošenja zbrke koja kod tebe vlada u raznim predelima....

Ova umotvorina:

Ne bole me za pretestantkinju. Bole me zbog korumpiranih gamadi koje nanose štetu i polciiji i civilstvu a koje niko ne dira.

nadopunjena sa ovim "zaključkom":
. Taj deo sistema je problematičan, utiče da ovo privođenje bude medijski do patologije iskorišćeno.

niti ukazuje o kom delu sistema pišeš, već suprotno tome ukazuje na veliku konfuznost koja po ovom pitanju kod tebe vlada.

I ko su Oni?

Zabole me

Ne bole me


Šta je u stvari u pitanju jel te bole il' ne bole?

cerski
edi-va edi-va 12:10 15.11.2012

Pitanje

za pravnike koje mi se nameće...

Ako je zakazan vlasnički spor 18.12. (na fb strani ne piše pred kojim sudom) zar nije taj sud nadležan? Postoji li civilni sud u Srbiji koji može da obori presudu privrednog suda o iseljenju, ili bilo koji drugi sud na osnovu nadležnosti?


zemljanin zemljanin 16:36 15.11.2012

Re: Pitanje

Koliko razumem problematiku, dakle ... advokatica je verovatno tužila firmu i dobila taj spor pri tome ne ulazeći u to da li je ili nije taj stan naknadno preprodat ... time su sve kasnije radnje, ugovori i sl. postali ništavni ... ovo je na osnovu komentara na blogu, znači može biti i pogrešno
lidiaz lidiaz 22:32 15.11.2012

Fina advokatica

po najnovijoj vesti, gospodja Djurkovic je resila da zapleni kuhinju koja se nalazi u stanu, posto njeno privatno obezbedjenje ne dozvoljava da se sita iznese.
link

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana