Astrologija| IT| Kućni ljubimci| Ljubav| Sex

Veleposlaničke patke

krkar RSS / 23.04.2014. u 10:38


men-comparing-measurements.jpg

Kaže tičica da Srbija željno iščekuje rezultate merenja.

Odmah posle izbora BPPV (Bivši Prvi Potpredsednik Vlade), tada još uvek samo KMV (Kandidat za Mandatara Vlade) pustio je glas da namerava da pravi vladu sa manjinama (Pastorovim Madžarima, poruku poslatu prilično jasno predstavnici Hrvata nisu primili zbog međusobnih svađa) i Tadićevim novodemokratama. Onda su krenula bunarenja, reakcije, podmetanja, probni baloni...

PVO Dačić lukavo je ćutao i pustio svoju drugu ligu da lupeta i izleće. Pokazalo se da su nekolicina socijalista ipak preveliki diletanti za politiku - lupetajući su se sami kandidovali za kategoriju Ove Ću Da Žrtvujem Samo Da Se Dogovorimo.

Onda je PM (Predsednik Masterovani) izjavio da on nema pravo lično da meri ali da je gledo onomad i da zna da Rus ima veću. Pa su i Tomofili u stranci to isto ponavljali znatelvi, bre, kolka je ruska patka...

Te se tako steče situacija da su svi poverovali da SPS sigurno ulazi u vladu i čak su počeli da dele mandate i javna preduzeća (medžusobno). Na šta se oglasilo čak i Pošteno Lice Bez Zanimanja izjavivši da neće u vladu ako u nju uđe Dačić. To mi je jedina nepoznanica - je li se Lice Bez Zanimanja oglasilo samo od sebe ili je to deo smišljene taktike.

Te sad evo svi kalkulišu kako je stvar gotova, već se broje preostala ministarska mesta jer zna se da SPS ima 3 (ili x, svejedno).

Мегјутоа, one pomenute ptičice čaršijske (ne smem da kažem vrapci, biće pogrešno shvaćeno) svašta interesantno pričaju! Vele da je MV (Mandatar Vlade) primio zvanične poruke obojice Nosilaca Zvaničnih Patki. 

Navodno je Patkonosac Istočni rekao vlada bez SPS ne bi uživala našu blagonaklonost... ni podršku bilo koje vrste.

Navodno je Patkonosac Zapadni rekao vlada u koju bi ušao SPS ne bi mogla da računa na našu podršku... ali ako biste umesto njih u vladu velikodušno uključili neku od stranaka demokratske orijentacije mi bismo to vrlo cenili.

Tako da je sad MV u nebranom grojzu i kako god da odluči - kajaće se. Vrlo je nezgodna koincidencija da je iskusni, mudri i dobrouvezani Miki Rakić u bolnici u ozbiljnom stanju i potpuno izbačen iz igre te se niko ne može nadati nekom njegovom promućurnom deus ex machina rešenju.

Tako da je sva prilika da sad odlučuje Šeik. Brat Srbin od Emirata. Ako on pozove MV-a sebi da kaže za koga navija (on-Šeik, mada mu to dođe na isto kao i on-Vučić) - eto nama Dekreta u korist Zapadne. Ako ne - mož' i Istočna da se proglasi Zvanično Većom.

Valjda Falcon nije neispravan. Đuro, prati aerodrom!



Komentari (166)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

Colin_bgd Colin_bgd 10:49 23.04.2014

0.

jedi-knight jedi-knight 10:49 23.04.2014

1.

Ja se ne razumem, ali posvećeni kažu da je tehnika važnija od veličine.
horheakimov horheakimov 12:58 23.04.2014

Re: 1.

tehnika važnija od veličine.


kakva to tehnika/veština treba da hodaš u cipelama broj 63 ?
docsumann docsumann 09:26 24.04.2014

Re: 1.

jedi-knight
Ja se ne razumem, ali posvećeni kažu da je tehnika važnija od veličine.


ne, ne, u ovom trenutku tehnička vlada je čista utopija ...
krkar krkar 11:42 24.04.2014

Re: 1.

ne, ne, u ovom trenutku tehnička vlada je čista utopija


Gradonačelnik jeste Mali ali nešto ne verujem ni da je tehničar. Deluje samo kao ljiga
charlie charlie 12:57 24.04.2014

Re: 1.

krkar
ne, ne, u ovom trenutku tehnička vlada je čista utopija


Gradonačelnik jeste Mali ali nešto ne verujem ni da je tehničar. Deluje samo kao ljiga

Према писању медија, изгледа да је веома образован !?
krkar krkar 13:33 24.04.2014

Re: 1.

изгледа да је веома образован


Iako ima prave škole - ipak izgleda da je preučio.
mikele9 mikele9 15:57 24.04.2014

Re: 1.

Iako ima prave škole - ipak izgleda da je preučio.

Neka je Mali al' je brate prećer'o s školom
tasadebeli tasadebeli 11:06 23.04.2014

Огледалце, огледалце

Filip Mladenović Filip Mladenović 11:20 23.04.2014

Alo, bre!

Patka nije ni ruski ni zapadni specijalitet, već KINESKI!
krkar krkar 11:34 23.04.2014

Re: Alo, bre!

Patka nije ni ruski ni zapadni specijalitet, već KINESKI!


E džebga kad ne mućkam glavom
janeznam janeznam 11:26 23.04.2014

.

vms - ovci ( meni jako znani ) besni na pastora ali za sacicu vlasti bes ce da umine
krkar krkar 11:36 23.04.2014

Re: .

za sacicu vlasti bes ce da umine


Rekli im 3 državna sekretara i nekoliko ambasadora. Ihaj!
expolicajac expolicajac 11:30 23.04.2014

,,,

,,,
alselone alselone 11:50 23.04.2014

Seljanin

je li se Lice Bez Zanimanja oglasilo samo od sebe ili je to deo smišljene taktike.


Licno mislim da je ovo pokusaj da se u celom prikazanom beskicmenjastvu zauzme ikakav Stav. Mada je stav komedija. Biti sa nekim toliko u vlasti i odjednom kao neces vise. Ma ajde molim vas, razredni.
krkar krkar 16:19 23.04.2014

Re: Seljanin

Ma ajde molim vas, razredni.


Nije on više ni razredni.

Inače, Učenikmu Predsednik Sveta ozbilno sebe vidi na mestu Genseka Uena. Trubi o tome po čaršijskim večerinkama sve u 16 i već broji glasove podrške!

I lobira da Dačić uđe u vladu. Em prvaljubavzaboravanema, em bi možda Rusi podržali Starmalog...

Filip Mladenović Filip Mladenović 12:00 23.04.2014

Čemu izbori?

Sve je isto, samo njih dvojica zamenili fotelje. Cena? 40 miliona evra!
misha.m misha.m 12:14 23.04.2014

Re: Čemu izbori?

I par meseci izgubljenih pod izgovorom kampanje. :(
Moj prijatelj reče ovih dana: "doveli smo sebe u situaciju dama koliko bili protiv AV (AKA PPV, BPPV, MV ...) njegov neuspeh bi ovu našu zemlju odveo još dublje u ponor. A, pošto sebi i Srbiji želimo dobro, to znači da očekujemo da ON uspe i postigne dobre rezultate."
Kakav paradoks!
Atomski mrav Atomski mrav 12:21 23.04.2014

Re: Čemu izbori?

Kvaka 22
krkar krkar 12:46 23.04.2014

Re: Čemu izbori?

Sve je isto, samo njih dvojica zamenili fotelje



martin_krpan martin_krpan 15:48 23.04.2014

Re: Čemu izbori?

Matriks: red 4, kolona 3
Ali su mu zato ruke još uvijek čvrste.
stopalo stopalo 12:49 23.04.2014

Pitijska proročanstva

Kakav ti je ovo blog? Eksperiment u blogovanju?

muško ne žensko

Pa ti stavi zarez kad PPV (ipak je prva skraćenica najdraža) donese odluku.
mlekac mlekac 14:35 23.04.2014

Re: Pitijska proročanstva

stopalo
Kakav ti je ovo blog? Eksperiment u blogovanju?

muško ne žensko

Pa ti stavi zarez kad PPV (ipak je prva skraćenica najdraža) donese odluku.


Danas negde u bespućima društvenih mreža videh novu - PS (prvi Supermen)
krkar krkar 17:58 23.04.2014

Re: Pitijska proročanstva

muško ne žensko


Ako Amerićka bude veća biće i Gejparade.

Svaki dan
reanimator reanimator 13:28 23.04.2014

...

Zar nije Ešton za Dačića? Mislim, njen je moguće najveći, nego onako pitam..
krkar krkar 17:20 23.04.2014

Re: ...

njen je moguće najveći


Teško, baš teško. Dok se postigne konsenzus o erekciji Njojzinoga - veličina više nije bitna
freehand freehand 13:36 23.04.2014

Enigma

Kako ovo sad?
Pa zar ti nisi sve znao i pre tri, i pre dva, i pre mesec dana, a bogami i pre nedeljicu?

milos_mijatovic milos_mijatovic 14:23 23.04.2014

Да сем мало насмејемо

Ovlašćeni predstavnik SNS Veroljub Arsić je izjavio da će kandidatkinja za predsednika skupštine Maja Gojković biti najuspešniji predsednik tog tela.

"Kandidat za predsednika skupštine Maja Gojković ima bogato parlamentarno iskustvo, bila je narodni poslanik opozicione partije i tada je na svojoj koži bila u situaciji da oseti šta to znači biti predsednik koji nije dobar, koji zloupotrebljava ovlašćenja i nadam se da će biti najuspešniji predsednik“, rekao je Arsić u nastavku konstitutivne sednice.

Prema njegovim rečima, Gojkovićeva će morati mnogo da radi na povećanju ugleda skupštine, poslanika i kvalitet debate, „moraće da prestigne, a ne samo da dostigne standarde koje je postavio dosadašnji predsednik Nebojša Stefanović, a to neće biti lako“.

Човек је објаснио
bloger201 bloger201 18:17 23.04.2014

Čekajući utakmicu...

Kao prvo: ne mogu vjerovat' da još neko može ovako poletno pisati o "trenutnoj" situaciji
Kao drugo: oću i ja
Elem, danas je PPV avanzovao sa pozicije KMV na PV! Iskreno je rekao da je "ova" situacija deo njihovih snova (samo nije rekao da su ti snovi snevani pod okriljem SRS, ali nema veze... snovi su snovi), da g.Toma bude PČD (Prvi Čovek Države - naravno, sa "zaleđenom" partijskom funkcijom) a on, g.Vučić PV (Premijer Vlade - pleonazam?). Desilo se, složile se kockice i uz "malu" pomoć i izbore target je postignut! Šta reći - samo, svaka čast, majstori! Sve, ama baš sve, je bilo u funkciji ovoga što se desilo! Master (ne može PČD da bude neobrazovani "seljak", jezik (PV mora znati "jezik" i na "jeziku" odgovarati u on-line intervjuu strane medijske kuće), nastup, snežni nasipi, deca u snegu, itd itd. Skidam kapu! Činjenica je, da su u vreme kada su se "demokrate" (demokratija i ljudska prava de-fakto ne postoje!) uljuljkivale u svojoj "demokratskoj istini", SNS-rudari radili - studirali, učili jezike, plaćali političke bejbi-sit erke (i slušali ih, da se ne bi zahebavali) i - DOŠLI do ostvarenja svojih snova!
I, šta sad? Naravno, da će "nove snage" napasti "stare". Naravno, da će poljanče oko crkve Svetog Save prestati da bude livada za ispašu ovaca! E, pa nije fer! Naravno, da će mnoge "transakcije" sprovedene preko "Kosov's lobija" biti procesuirane - ene,gi sami se javljaju "svedoci"! E, pa nije fer! Nije "fer" da LPD, DSS, DVERI, Pokret 13.., itd itd ne uđe u skupštinu, nije fer - definitivno! Zar ne? Svi su oni pričali "u ime Srbije", u ime "porodice", u ime "Kosova", ...
I, šta sad? Možemo li verovati danas ustoličenom PV? Možemo li? Koliko su nas puta do sada, ali stvarno brutalno, prevarili?? Obećavali (biće boljeee, naki kažu...), pokretali (razne akcije kratkog dometa), projektovali (planovi, planovi...), nudili (samo otvorite svoju firmu, sve ostalo je naša briga... cvrc), "preklinjali" (uzmite kredite, sve time "spašavate"...) itd.itd.
Eh, nas matorce, kao i entuziaste treba jednostavno pobiti. Matorci previše pamte a entuziasti održavaju loše sisteme u životu!
Pozdrav svim ljudima dobre volje - i ne zamerite na ovim "razmišljanjima jednog običnog srpskog vola"
tyson tyson 19:13 23.04.2014

Matiš

Tako da je sad MV u nebranom grojzu i kako god da odluči - kajaće se.

Što; pa lepo ubaci i jedne i druge u vladu i svi srećni. A to što se Tadić snebiva i kao gadi SPS - baš da ga vidim da opet odbije posle zvanične ponude Vučićeve. Pa ceo sastav nove stranke mu izašao je iz stare samo sa jednom stvari na umu - vlast. A i novoj stranci im preko su potrebne pare za osnovno funkcionisanje; naviklo je to na bogato i reprezentativno. Sve u svemu, ne bi me iznenadilo da na kraju piškaju Tadića ako se previše bude otimao, on je svoj zadatak obavio, prešli su cenzus; daleka je 2018. godina, imaće svako tu četiri godine da se snađe a stranka - pa, verujem da i nije stvorena sa dugoročnom upotrebnom vrednošću na umu...

Tako da je sva prilika da sad odlučuje Šeik. Brat Srbin od Emirata. Ako on pozove MV-a sebi da kaže za koga navija

Ako se šeik bude pitao, eto opet Dinkića u vladi
Što, uzgred, uopšte nije daleko od realnog. Cela Vučićeva ekonomska strategija zasniva se na zalivskom ulaganju, iz jednog - gorepomenutog - izvora. A priča se da je šeik jedan duševan tip koji se vezuje za ljude - u našem slučaju taj ljud nije Vučić.

Goran Vučković Goran Vučković 19:15 23.04.2014

Re: Matiš

'nači DOS-17+
tyson tyson 19:26 23.04.2014

Re: Matiš

'nači DOS-17+

Pa, više nekako Tres 17 Plus

A trojka je Đuro šta...?

Ma super je to, samo neka se oni dobro zabavljaju; dvoje su se tako smuvali.


predatortz predatortz 19:27 23.04.2014

Re: Matiš

Ma super je to, samo neka se oni dobro zabavljaju; dvoje su se tako smuvali.


Skupa će biti ta zabava...
tyson tyson 19:30 23.04.2014

Re: Matiš

Skupa će biti ta zabava...

Kako kome; mada, što reče Vuk Branković pred kosovsku bitku - "a ćujte, netko mora izgubit..."





krkar krkar 20:23 23.04.2014

Re: Matiš

A to što se Tadić snebiva i kao gadi SPS - baš da ga vidim da opet odbije posle zvanične ponude Vučićeve. Pa ceo sastav nove stranke mu izašao je iz stare samo sa jednom stvari na umu - vlast. A i novoj stranci im preko su potrebne pare za osnovno funkcionisanje; naviklo je to na bogato i reprezentativno.


Kaže tićca da je rekao MV-u "dođeš mi bar jedno* javno preduzeće, dogovor je dogovor". Navodno je EX-PPV odgovorio "a šta ako ti ne dođem?"

Tako da će se opet pitati mangupiunašimredovima a ne Principijelno LBZ.

Nego, ko li mu sad plaća onu kuću u Višnjici iz koje glasa na Vračaru???


Ako se šeik bude pitao, eto opet Dinkića u vladi


Osim ako ga ne uapse...

Dinkića, ne šeika

*) neke verzije kažu 1 neke x>1
krkar krkar 20:24 23.04.2014

Re: Matiš

predatortz


Skupa će biti ta zabava...



predatortz predatortz 20:32 23.04.2014

Re: Matiš

krkar


Mi smo bosanski Srbi, vi ste Srbijanci.
krkar krkar 20:37 23.04.2014

Re: Matiš

Mi smo bosanski Srbi, vi ste Srbijanci.


Tačno.

Doduše još preciznije je pravoslavni Bosanci
predatortz predatortz 20:40 23.04.2014

Re: Matiš

krkar
Mi smo bosanski Srbi, vi ste Srbijanci.


Tačno.

Doduše još preciznije je pravoslavni Bosanci


Da, ta teza sarajevske jalije koja ima krizu identiteta se zapati i u ponekoj glavi ovde. No, tak'i su nebitni. Sem sebi, naravno...
alselone alselone 20:58 23.04.2014

Re: Matiš

Doduše još preciznije je pravoslavni Bosanci


Je l' to furas Seseljevu logiku?
krkar krkar 21:24 23.04.2014

Re: Matiš

Je l' to furas Seseljevu logiku?


Aman, ljudi, trolovi jesu dobrodošli ali ne mora baš svaki put trol o Bosancima!

Fin narod, veseo kad (se) ne kolju, ume da ispeče jagnje, jare, prase i dobru rakiju a ni pekmez im nije loš baš kao i razna jela kašikom. Pite da ih nema na svijet, ćevapi sjajni u Sarajevu i Tuzli, mogu da prođu i u Banjoj Luci kad sam dobre volje. Politički malo gluplji, podložni busanju u prsa i služenju interesa nekakvih tobožnjih Njihovih koji ih ponekad pomilke po glavici i pošalju da bosanskim qrčevima gloginje mlate za tuđ račun i interes.
charlie charlie 22:18 23.04.2014

Re: Matiš

tyson
Tako da je sad MV u nebranom grojzu i kako god da odluči - kajaće se.

... Sve u svemu, ne bi me iznenadilo da na kraju piškaju Tadića ako se previše bude otimao, on je svoje obavio, prešli su cenzus; daleka je 2018. godina, imaće svako tu četiri godine da se snađe a stranka - pa, verujem da i nije stvorena sa dugoročnom upotrebnom vrednošću na umu...


Ни СНС није створен са дугорочном употребном вредношћу, па ти види !
krkar krkar 22:20 23.04.2014

Re: Matiš

Ни СНС није створен са дугорочном употребном вредношћу, па ти види !


Pola njih ne zna ni da napiše dugoročno. Nego daj da se nešto ćapi sad i odmah, pta bilo, jebo dugi rok!
charlie charlie 22:23 23.04.2014

Re: Matiš

krkar
Je l' to furas Seseljevu logiku?


Aman, ljudi, trolovi jesu dobrodošli ali ne mora baš svaki put trol o Bosancima!

Fin narod, veseo kad (se) ne kolju, ume da ispeče jagnje, jare, prase i dobru rakiju a ni pekmez im nije loš baš kao i razna jela kašikom. Pite da ih nema na svijet, ćevapi sjajni u Sarajevu i Tuzli, mogu da prođu i u Banjoj Luci kad sam dobre volje. Politički malo gluplji, podložni busanju u prsa i služenju interesa nekakvih tobožnjih Njihovih koji ih ponekad pomilke po glavici i pošalju da bosanskim qrčevima gloginje mlate za tuđ račun i interes.

Леп опис !
Успут - уз сав јаранлук и тако то, сваки држи ћакију иза леђа - тек толико да буду спремни. Босна ме никада није фасцинирала (да ме неко криво не схвати), превише је ту било хињене љубазности.
charlie charlie 22:25 23.04.2014

Re: Matiš

krkar
Ни СНС није створен са дугорочном употребном вредношћу, па ти види !


Pola njih ne zna ni da napiše dugoročno. Nego daj da se nešto ćapi sad i odmah, pta bilo, jebo dugi rok!

Баш и због тога !
... па ти онда одмери нашу демократску патку (када нам овакви кроје капу).
tyson tyson 23:05 23.04.2014

Re: Matiš

Osim ako ga ne uapse...

Dinkića, ne šeika

Pa ne smeju. Zbog šeika

Oj Srbijo, nigde 'lada nema...


tyson tyson 08:43 24.04.2014

Re: Matiš

ume da ispeče (...) dobru rakiju

Kad već trolujemo - sa ovim se duboko ne slažem. Nije u pitanju srbijanski lokalpatriotizam i imanentni nam ničim opravdan kompleks veličine, ali bosanske brlje koje ponosno zovu "domaćim rakijama" su po pravilu opasne po probavni trakt, gutljaj pali sve pred sobom i iza sebe a na šećeru se ne štedi. Otrov, koji bi roditelji trebalo da drže van domašaja dece.

Po dobru rakiju se ide ili u manastir, ili u predele desno od Drine.



tyson tyson 09:03 24.04.2014

Re: Matiš


Tako da će se opet pitati mangupiunašimredovima a ne Principijelno LBZ.

Nego, ko li mu sad plaća onu kuću u Višnjici iz koje glasa na Vračaru???

Uzgred, javlja mi se da bi se svašza zanimljivoga moglo saznati kada bi neko od naših lobotomiziranih, retardiranih "novinara" digao dupe i iščačkao kome se plaćao taj zakup, i ako se nije plaćao u čijoj je kući...


zilikaka zilikaka 10:24 24.04.2014

Re: Matiš

Kad već trolujemo - sa ovim se duboko ne slažem. Nije u pitanju srbijanski lokalpatriotizam i imanentni nam ničim opravdan kompleks veličine, ali bosanske brlje koje ponosno zovu "domaćim rakijama" su po pravilu opasne po probavni trakt, gutljaj pali sve pred sobom i iza sebe a na šećeru se ne štedi. Otrov, koji bi roditelji trebalo da drže van domašaja dece.

Po dobru rakiju se ide ili u manastir, ili u predele desno od Drine.


Kolega, samo da vas podržim.

Čudi me da domaćin nije upoznat da se u Bosni podrazumeva meka rakija, koju možeš lagano piti ceo dan, a onda pravac na ispiranje.
zovitemegrunf zovitemegrunf 11:02 24.04.2014

Re: Matiš


zilikaka
Kad već trolujemo...Kolega, samo da vas podržim.Čudi me da domaćin nije upoznat da se u Bosni podrazumeva meka rakija, koju možeš lagano piti ceo dan, a onda pravac na ispiranje.


Kad sam bio mali, u kafani, u Srbiji, trazis "bosanku" I dobijes duplu meku rakiju
alselone alselone 11:13 24.04.2014

Re: Matiš

Ja doduse retko idem uBosnu, al kad odem kod drugara slobodno se nalizem njihove domace kruske i nista mi sutra ne fali.
krkar krkar 11:52 24.04.2014

Re: Matiš

Kad već trolujemo - sa ovim se duboko ne slažem. Nije u pitanju srbijanski lokalpatriotizam i imanentni nam ničim opravdan kompleks veličine, ali bosanske brlje koje ponosno zovu "domaćim rakijama" su po pravilu opasne po probavni trakt, gutljaj pali sve pred sobom i iza sebe a na šećeru se ne štedi.


E ni ja se duboko ne slažem, iz iskustva. Naravno da se (samo) u Bosni peče me(h)ka, pišić za celodnevno lizanje, ali to nije ni u kom slučaju jedina bosanska rakija. Meke su sve šljivovice, nema meke ni jedne druge. I geografski su ograničene na Senmeriju, Posavinu i Podrinje, uglavnom mada se nađe još krajeva gde prave meku.

Godinama dobijam i uzimam rakiju iz Bosne, sad već pravim i svoju (ih, al sam ovo nakitio! IMAM svoju ali se ne mešam u proces proizvodnje osim u manuelnim radnjama - dam pare i uzmem rakiju). Rakija je izvrsna.

Ovogodišnja proizvodnja: 3 vrste pitome kruške, divlja kruška, oskoruša, dunja, jabuka, šljiva.

Ja inače najmanje volim šljivu jer da bih je uopšte i probao mora da bude izvrsna. U Bosni je najbolja iz Gradačca (a odatle mi se oženio jedan burazer koji još i voli šljivu).

Imam nekoliko odličnih srbijanskih i nekoliko bosanskih šljiva. Sve su stvarno vrhunske, razlika je u nijansama, u sortnom ukusu i načinu odležavanja (veličina i starost burića).

Po dobru rakiju se ide ili u manastir, ili u predele desno od Drine.


Manastiri su precenjeni, legla lopova i diletanata. Kovilj, doduše, ima stvarno dobru rakiju i još poneki mali manastir kojekuda. Tu se svašta može naći, skoro bio u Šekovićima i pio začuđujuče dobru drenjinu.

Desno od Drine proizvođače generalno jebe primitivna tehnologija kotlova gde je prevrtač čudo moderne tehnike a dihtuje se testom...
krkar krkar 11:52 24.04.2014

Re: Matiš

Kolega, samo da vas podržim.


I ti da pročitaš šta sam odgovorio kolezi!
krkar krkar 12:03 24.04.2014

Re: Matiš

Uzgred, javlja mi se da bi se svašza zanimljivoga moglo saznati kada bi neko od naših lobotomiziranih, retardiranih "novinara" digao dupe i iščačkao kome se plaćao taj zakup, i ako se nije plaćao u čijoj je kući...



Što da dižu dupe i čačkaju kad ćem im "izvori" dojaviti šta im bude trebalo i kad im bude trebalo pa će ta govna objaviti da je Bosis Tadić gušter koji stanuje u muzeju na onoj petokraki koju je Đinđić skinuo sa Starog dvora a da kiriju plaća neki Đorđe Vajfert.

Niko ispod 40 ovde ne zaslužuje da se zove novinar.
zilikaka zilikaka 12:16 24.04.2014

Re: Matiš

sad već pravim i svoju (ih, al sam ovo nakitio! IMAM svoju ali se ne mešam u proces proizvodnje osim u manuelnim radnjama - dam pare i uzmem rakiju).



Dobre ti te manuelne radnje. Baš se naradiš.
krkar krkar 13:36 24.04.2014

Re: Matiš

Dobre ti te manuelne radnje. Baš se naradiš.


Učim. Što u Bosni kod druga, što u Srbiji kod kuma. Dve različite škole, dva pristupa, dve tehnologije, dve filozofije - a iz obeju dobra rakija. Nažalost treći drug koji je prvak sveta i okoline za lozu oporavlja se od šloga i nadam se da ću što pre i kod njega na third opinion

Paždavidiš onda! I ja neću da budem stipsa, poslaću ti prvu koju sam napravim a ispadne dobra.
zilikaka zilikaka 13:58 24.04.2014

Re: Matiš

I ja neću da budem stipsa, poslaću ti prvu koju sam napravim a ispadne dobra.

Pa i ja sam tebi poslala prvu. I drugu. Pa dokle više?
hoochie coochie man hoochie coochie man 17:02 24.04.2014

Re: Matiš

Po dobru rakiju se ide ili u manastir, ili u predele desno od Drine.


Samo drži desno i nećeš pogrešiti.
Desno od Drine, desno od Save i Dunava, i tu si.
Desno od Drine proizvođače generalno jebe primitivna tehnologija kotlova gde je prevrtač čudo moderne tehnike a dihtuje se testom...


Kad li si ti poslednji put bio kraj kazana? :)

Evo ja prevalio pedesetu i od kad se sećam sećam se prevtrača koji se dihtuju vodom.
mrale54 mrale54 17:35 24.04.2014

Re: Matiš

krkar

Ovogodišnja proizvodnja: 3 vrste pitome kruške, divlja kruška, oskoruša, dunja, jabuka, šljiva.



Imam nekoliko odličnih srbijanskih i nekoliko bosanskih šljiva.


auuuuh,jbt! vid' njega...

...a ja mislio da sam, sa dva-tri piva dnevno, post'o alkos!

...e, alse, imas svakodnevnootvoren poziv...
predatortz predatortz 17:51 24.04.2014

Re: Matiš

ali bosanske brlje koje ponosno zovu "domaćim rakijama" su po pravilu opasne po probavni trakt, gutljaj pali sve pred sobom i iza sebe a na šećeru se ne štedi. Otrov, koji bi roditelji trebalo da drže van domašaja dece.


Teška zabluda. Nekad je tako bilo.Danas se rakija pravi prema ukusu domaćina. Ja, recimo, volim jaku rakiju. Takvu i 'pečem', odnosno kažem majstorima da hoću takavitakav prepek. Kruška takiša, opet, ne valja ako je preko pedeset stepeni ( u vaše grade se ne razumem ), gubi se šmek...

Elem, da skratim. Stariji se drže te navike konzumiranja 'meke' rakije. Mi novi naraštaji ćemo i Ruse da zajebemo.
zilikaka zilikaka 18:05 24.04.2014

Re: Matiš

Kruška takiša, opet, ne valja ako je preko pedeset stepeni ( u vaše grade se ne razumem ), gubi se šmek...


Onda staviš u prepek koju kilu lepoh, svežih, da povuče šmek, al rakija mora da bude jaka, pa se posle razređuje kolko voliš.
Samo tako se izvlači ono najbolje.
krkar krkar 18:10 24.04.2014

Re: Matiš

pa se posle razređuje kolko voliš.
Samo tako se izvlači ono najbolje.


E oko ovoga je rat totalni. Za mene ni jedna ne treba da bude preko 43 da bi uživao u piću a ne u alkoholu. Raspon 40-45 je pravi i može varirati od rakije do rakije. Sve preko toga je nepotrebno.*

*U Bosni može do 50, njima više treba da im uđe u glavu
predatortz predatortz 18:11 24.04.2014

Re: Matiš

zilikaka
Kruška takiša, opet, ne valja ako je preko pedeset stepeni ( u vaše grade se ne razumem ), gubi se šmek...


Onda staviš u prepek koju kilu lepoh, svežih, da povuče šmek, al rakija mora da bude jaka, pa se posle razređuje kolko voliš.
Samo tako se izvlači ono najbolje.


Te finese lagano učim od kuma. On pravi travaricu, sedamnaest travki stavlja. Za jednu pouzdano znam koja je (onekojačekalegalizaciju). To čudo od rakije treba probati. Inače, slažem se da treba peći jaku. Lako je razblažiti.
krkar krkar 18:12 24.04.2014

Re: Matiš

Kad li si ti poslednji put bio kraj kazana? :)


U februaru.

Ali ti si iz Zapadne Srbije. Kod mog kuma otkude Kuršumlije niko se ne bi usudio da donese te novotarije, dupe bi mu pomerili od zajebavanja.

Što istočnije i što južnije - to tužnije. U Sloveniji i Hrvatskoj (a bogme i delu Bosanske krajine) kotlovi su za srbijanske avioni.
krkar krkar 18:14 24.04.2014

Re: Matiš

sedamnaest travki stavlja.


Previše. Ali mogu i da povučem reč, posle probe.

Sad žurim, kasnije ću postirati recept moje majke za travaricu tj. spisak biljki. 11 komada, mada zavisno od sezone kad se radi može 9 do 12.

Sa-vr-še-na!

predatortz predatortz 18:17 24.04.2014

Re: Matiš

Sad žurim, kasnije ću postirati recept moje majke za travaricu tj. spisak biljki. 11 komada, mada zavisno od sezone kad se radi može 9 do 12.


Aj' ne budi ti zapoveđeno... Ja još učim, a oproban recept zlata vredi.
hoochie coochie man hoochie coochie man 18:38 24.04.2014

Re: Matiš

E oko ovoga je rat totalni.


Ma nema razloga za rat, nema tu nikakve misterije, treba samo naučiti.
U pravu je Zili, da bi rakija imala što manje patočnih materija koje joj snižavaju kvalitet mora biti značajno jača od one koja se pije.

Sadržaj onoga što ističe iz lule se konstantno menja, ni jedna kap nije identipna prethodnoj, u početku tu ima dosta neželjenih jedinjenja pa se ona odvajaju od rakije odvajanjem prvenca. Onda kreće faza ("srce rakije" ) u kojoj je odnos jedninjenja najpovoljniji po kvalitet rakije i ta faza traje do momenta kad počinju da peovlađuju štetne, patočne, materije.

U trenutku kad one krenu u prihvatnom sudu je koncentracija etil alkohola dosta visoka, preko 60 stepeni, a ako je proces fermentaccije dobro vođen ide to i do 70.

Ako bi smo (a to se često radi i tako upropaštava rakija) nastavili sa destilacijom do momenta kad koncentracija padne na željeni nivo, to bi značilo da u prihvatni sud, u rakiju, pustamo te štetne materije koje nikakvim metodama kasnije ne možemo eliminisati (osim ponovnim prepicanjem)

Zato je neophodno prekinuti destiaciju, odnosno prihvatanje destilata kad se u njemu odnos materija pogorša, a koncentraciju etil alkohola podesiti dodavanjem najobičnije detilovane vode.
Ima i tu caka kad dodavati, kako dodavati, koliko dodavati i sličnih ali suština je u tome, vodom se snižava koncentracija etilalkohola.

I da i to pomenem, kad krene ta patoka, ne prekida se destilacija, samo se promeni proihvatni sud, destilacija se nastavlja sve dok ima etil alkohola u destilatu koji istiće ispod lule, ali to što se dobija nije rakija, to ide na dalji tretman da bi se iz toga izvuklo što se izvući može.
freehand freehand 18:45 24.04.2014

Re: Matiš

Elem, da skratim. Stariji se drže te navike konzumiranja 'meke' rakije. Mi novi naraštaji ćemo i Ruse da zajebemo.

Takvu piju i u Srbiji. Moji stari u Župi aleksandrovačkoj, na primer.
Inače se kod njih rakija deli na dve vrste: na rakiju i na rakiju za prodaju. Treba li reći koja je bolja?
Inače, kod strica koji je ostao na dedovini, običaj je uvek bio ovakav: za stolom i u kući pije se koliko se može. Bez obzira na to koliko se biva. I jedan dan i mesec dana.
Da se ponese može dve litre rakije i deset litara vina. Više ne može ni da se dobije ni da se kupi. Izuzeci su velike proslave ili sahrane.
Što se jačine tiče: imam odličnog prijatelja koji peče sjajnu rakiju. Ali voli samo, jedino i isključivo jaku, 53-55.
Sreća te se od jake lako pravi slabija, obrnuto nikako ne valja.
I još ovo: svakakva sam (kao i većina ostalih, uostalom) žestoka pića probao u životu. Pre mesec odem kod prijatelja, generala u penziji. i budem poslužen divljom kruškom. Iz Prijepolja.
Auuuu...
Mislim da bolju nikad nisam probao.
zilikaka zilikaka 19:23 24.04.2014

Re: Matiš

E oko ovoga je rat totalni. Za mene ni jedna ne treba da bude preko 43 da bi uživao u piću a ne u alkoholu. Raspon 40-45 je pravi i može varirati od rakije do rakije. Sve preko toga je nepotrebno.*

*U Bosni može do 50, njima više treba da im uđe u glavu


Bem mu miša, kad radiš s pacerima!

Sad slušaj vamo, gledaj u mene!

Pečenje rakije je klasična frakciona destilacija!

Suština je da prilikom zagrevanja prvo isparavaju alkoholi, pa onda redom.

Prvo ide metil alkohol. To je onaj od koga se oslepi.
Zato se prva litra baca, jer kolko god da prepecaš, uvek dobijaš opet metil!
Posle metila ide etil alkohol, i on ti treba. Zajedno sa određenom količinom vode.

Prepek je ponovna destilacija ili redestilacija. Znači, isto kao destilacija, al od "čistije" sirovine.

Pečenjem treba iz svih jedinjenja izdvojiti ono što valja. Ti što valja se zove "srce rakije". Ostalo ti ne treba. Ne valja.

Što duže istačeš, dobijaš slabiju rakiju, ali povlačiš jedinjenja koja daju kiselost, gorčinu, i ostalo.

ZATO se rakija prepecanjem ostavlja da bude jaka, da ne povuče te teške frakcije.

Posle od prepeka, dodavanjem destilovane vode, praviš jačinu koja ti odgovara, i to nema veze sa pečenjem. To se radi posle. Može i za 10 godina, pre nego što rešiš da je piješ.

Je l sad jasno?

EDIT: Zadržali me pa dugo držala otvoren odgovor. Vidim da je i kolega objasnio. Valjda ćete sad upamtiti.

EDIT 2: Bar neka korist od političkog bloga. Nadam se.
blogovatelj blogovatelj 20:13 24.04.2014

Re: Matiš

Samo drži desno i nećeš pogrešiti.
Desno od Drine, desno od Save i Dunava, i tu si.


Najbolje šljive koje sam pio, a pio sam ih odasvud, su iz Lazarevca, Čačka i Sevojna.
Prva B liga su Kragujevac i Prijedor.
A višnju, krušku i kajsiju niko od prečana ne pravi bolje.
blogovatelj blogovatelj 20:14 24.04.2014

Re: Matiš

E oko ovoga je rat totalni. Za mene ni jedna ne treba da bude preko 43 da bi uživao u piću a ne u alkoholu. Raspon 40-45 je pravi i može varirati od rakije do rakije. Sve preko toga je nepotrebno



Preporuka.
blogovatelj blogovatelj 20:16 24.04.2014

Re: Matiš

Za jednu pouzdano znam koja je (onekojačekalegalizaciju).


Uf, ja sam pio takvu. To je ludilo. Piješ rakiju, ona te redovno alkoholno radi, ali uz put te i puca kao da si dunuo lajt džoint.
A posle biljku iz flaše pušiš, a džoint miriše na šljivovicu.
blogovatelj blogovatelj 20:21 24.04.2014

Re: Matiš

Posle od prepeka, dodavanjem destilovane vode, praviš jačinu koja ti odgovara


Da se razumemo, ja sam na ovo mislio. Napraviš jaku, ali je destilovanom vodom razblažiš na nekih 43% i to je to.
Atomski mrav Atomski mrav 20:48 24.04.2014

Re: Matiš

Tu se svašta može naći, skoro bio u Šekovićima i pio začuđujuče dobru drenjinu.


Baš se čudim kako niko da pomene drenju (tako u Bosanskoj Krajini zovu rakiju od drenjina). Kod nas u kući se i nije tretirala kao alkoholno piće već kao lek.
krkar krkar 21:07 24.04.2014

Re: Matiš

Baš se čudim kako niko da pomene drenju


Za uskrs obišao prijateljev nasad drenjina (i ne izgleda nešto), baš u Bosanskoj krajini. Za mene je malkice precenjena, kad bi trebalo da izaberem samo jednu voćku za rakiju bila bi to oskoruša a odmah iza nje kruška u svim varijantama.
krkar krkar 21:12 24.04.2014

Re: Matiš

Je l sad jasno?


Aman, ženo, jasno je to od prvog vagona. Ma šta vagona, jasno je još dok geometar nije ni došo da trasira prugu!

Ne govorimo o tehnologiji destilacije (hemija) ni pečenja rakije (praktična znanja). Sve si to lepo rekla i to niko sporio nije.

Nego govorimo o onom POSLE. Kad prirodno i neophodnu rakiju imaš... pa je takvu točiš. Nepotrebno, loše po ukus i osećaj uživanja, merak, gušt, dert i sve ostalo je piti te prejake rakijetine kaoizkazanaizašle. Ne mož' se uživa u inače odličnoj sirovini ako je jačina 53 ili 50 ili 48...

Dakle, rakiju treba razblažiti na 40-45. 43 je fiškalna mera, nekad kod Engleza (tačnije Škota) bila poreza nekakva do 43 a od 43 veća. Tako da osim fiškalstva ništa u tih 43 nema.

A destilovana voda dodaje se polako, spušta se najviše 2% u jednom dolevanju i najmanje 10 dana između dolevanja vode.

Ovo o lošosti rakija od 50 xhaba objašnjavam našim proizvođačima rakije koji je peku ko da će rakete njom da pogone a ne da insan uživa!!!
zilikaka zilikaka 21:20 24.04.2014

Re: Matiš

Ovo o lošosti rakija od 50 xhaba objašnjavam našim proizvođačima rakije koji je peku ko da će rakete njom da pogone a ne da insan uživa!!!


Jedino šljiva i loza mogu (i treba) da idu preko 45, pa čak i preko 50 stepeni. Ostale rakije nikako. Tačka.
charlie charlie 21:20 24.04.2014

Re: Matiš

predatortz
ali bosanske brlje koje ponosno zovu "domaćim rakijama" su po pravilu opasne po probavni trakt, gutljaj pali sve pred sobom i iza sebe a na šećeru se ne štedi. Otrov, koji bi roditelji trebalo da drže van domašaja dece.


Teška zabluda. Nekad je tako bilo.Danas se rakija pravi prema ukusu domaćina. Ja, recimo, volim jaku rakiju. Takvu i 'pečem', odnosno kažem majstorima da hoću takavitakav prepek. Kruška takiša, opet, ne valja ako je preko pedeset stepeni ( u vaše grade se ne razumem ), gubi se šmek...

Elem, da skratim. Stariji se drže te navike konzumiranja 'meke' rakije. Mi novi naraštaji ćemo i Ruse da zajebemo.

За тебе и остале који не знају --- 1 град је 2,5 степена. Дакле, твоји х 50 степени је тачно 20 гради.
predatortz predatortz 21:21 24.04.2014

Re: Matiš


За тебе и остале који не знају --- 1 град је 2,5 степена. Дакле, твоји х 50 степени је тачно 20 гради.


Znam,bre! To je bila sitna zajebancija...
expolicajac expolicajac 21:22 24.04.2014

Re: Matiš

За тебе и остале који не знају --- 1 град је 2,5 степена. Дакле, твоји х 50 степени је тачно 20 гради.

E hvala ti ko bratu, sestro. Otovrio si nam oči alkoholičarske.
hoochie coochie man hoochie coochie man 21:45 24.04.2014

Re: Matiš

За тебе и остале који не знају --- 1 град је 2,5 степена. Дакле, твоји х 50 степени је тачно 20 гради.


Jok
2,46

alselone alselone 21:48 24.04.2014

Re: Matiš

...e, alse, imas svakodnevnootvoren poziv...


Zahvaljivam i prihvatam.
freehand freehand 22:18 24.04.2014

Re: Matiš

zilikaka
Ovo o lošosti rakija od 50 xhaba objašnjavam našim proizvođačima rakije koji je peku ko da će rakete njom da pogone a ne da insan uživa!!!


Jedino šljiva i loza mogu (i treba) da idu preko 45, pa čak i preko 50 stepeni. Ostale rakije nikako. Tačka.

Khm... Evo imam jabuku i dunju od drugara koga pomenuh, jabuka 52, dunja 53. I ubijaju koliko su dobre.
E sad: i ja najvolim kad su rakije 46-48, ali to ne znači da ne valjaju ovako. Stvar je ukusa i navike, ne nekakvog ozbiljnog pravila.
Ove što imam planiram al nikako da uhvatim vremena da "spustim" 4-5 stepeni, ali obzirom da ih degustiram retko i po malo - neće me ni ovako ubiti.
Problem bude kad kum dođe: posle treće - ako se ne stavi ozbiljno meze - kreće pucfal u ustima...
charlie charlie 22:19 24.04.2014

Re: Matiš

hoochie coochie man
За тебе и остале који не знају --- 1 град је 2,5 степена. Дакле, твоји х 50 степени је тачно 20 гради.


Jok
2,46


Нетачно ! 2,5 .
[url=http://vukajlija.com/grad-stepen-i-posto/455723][/url]
zilikaka zilikaka 22:23 24.04.2014

Re: Matiš

Stvar je ukusa i navike, ne nekakvog ozbiljnog pravila.


Stoji, al ako ćemo da poštujemo ukus većine, onda ide kako je rečeno.

I kod nas u kući se pije jača rakija. Taki smo.
krkar krkar 22:26 24.04.2014

Re: Matiš

Jok
2,46


Нетачно ! 2,5 .


Nije valjda da je tebi inženjeru Vujaklija izvor?

Ajde razrešite ovo, sa referencama i objašnjenjima kako se došlo do ovih veličina.

Ovo 2,5 još i nekako al' moram da priznam da mi 2,46 malo sumnjivo.

Mada, za rakiju više verujem Hučiju nego ovom preučenom građaninu. Ajde, rešavajte ovo
krkar krkar 22:27 24.04.2014

Re: Matiš

onda ide kako je rečeno.


Deder izjasni se u brojkama za šta si, svašta je ovde rečeno
zilikaka zilikaka 22:34 24.04.2014

Re: Matiš

Do 45% osim šljive i loze.
krkar krkar 22:40 24.04.2014

Re: Matiš

Aj' ne budi ti zapoveđeno



Ne mogu sad da nađem spisak sa uputstvima za branje i čuvanje. A da ne pričam napamet (mada bih 8 sigurno umeo).

Nego evo ti slike, samo da vidiš koji je to biodiverzitet





hoochie coochie man hoochie coochie man 22:47 24.04.2014

Re: Matiš

Ajde, rešavajte ovo


Ajd da probam ovako

1 grad = 2,46 vol%

Neki naučni kakav takav rad je u pitanju, ne naleteh ni na šta uverljvije.

Ali jeste to tako, 2,46 je.
freehand freehand 22:49 24.04.2014

Re: Matiš

krkar
Aj' ne budi ti zapoveđeno



Ne mogu sad da nađem spisak sa uputstvima za branje i čuvanje. A da ne pričam napamet (mada bih 8 sigurno umeo).

Nego evo ti slike, samo da vidiš koji je to biodiverzitet


Sipaš rakiju u teglu sa slatkom od dunja sa polutkama oraha i kriškama limuna.

Nego, što sam pio ramacoti... Kaže filipo - njegova braća prave u nekom selu iznad Mesine. Sipa po naprstak samo probranima uz posebno pravljen espreso. Ja sam čast zaslužio kao jedini koji je ispunio obećanje i doneo viljamovku i to ljutovačku.

Pa alpski "šternenvaser", rakija od borovnice.
Pa kleka od kleke, dakle ne loza klekom doterivana.

Ali, braćo draga - divlja kruška... Čudo.
hoochie coochie man hoochie coochie man 22:53 24.04.2014

Re: Matiš

Nego evo ti slike, samo da vidiš koji je to biodiverzitet


Kad videh slike pomislih da se moja gospoja registrovala na blog, iste ovakve flašice ima negde po podrumima i tvrdi da je to lekovito u pm.

Ja to probao nisam niti ću

A ima tih zezalica, ubacuje sremoš, to znam, i još nekih travki ima.
zilikaka zilikaka 22:59 24.04.2014

Re: Matiš

Doobro znači to je ta što se 4 godine obećava.
Bar smo imali jedno gledanje.

krkar krkar 23:05 24.04.2014

Re: Matiš

Doobro znači to je ta što se 4 godine obećava.
Bar smo imali jedno gledanje.


Em zla, em inžinjerka. Svako normalan bi uteko glavom bez obzira!

Pa ti pričaš da ne piješ rakiju???
krkar krkar 23:06 24.04.2014

Re: Matiš

Ja to probao nisam niti ću

A ima tih zezalica, ubacuje sremoš, to znam, i još nekih travki ima.


Ma kakav sremuš, ovo je dalmatinska lozovača, sve fine trave, biljke i plodovi!
mrale54 mrale54 07:15 25.04.2014

Re: Matiš

blogovatelj

A višnju, krušku i kajsiju niko od prečana ne pravi bolje.


...khhhm, ooovaj, a jel Ritopek spada u "precane"?

Mis'im, salu na stranu, objasnjavalo mi onomad, valjda neka posebna mikro-klima, sta li, al' brate, prob'o kajsije iz neposredne okoline Ritopeka (o siroj okolini necu da pricam) NEMA sanse da pridje onoj iz samog Ritopeka!

Usput sam utvrdio da su kajsije iz mog dvorista (i okolnih, normalno!) em vece, em socnije, em imaju neki smek koji se suFtilno pojacava u radzi.
Bez zahabancije, silazio u Bolec, Lestane pa i u Vincu - nema pojma!

Uostalom, ako se javne onaj "sevarlica" (grocanin na privremenom radu kod Putina} moz' potvrdi ovo, a i da otvorimo diskusiju na temu "Zasto "Erac" (Herc - vrsta tresnje) ne uspeva u drugim krajevima Podunavlja tako dobro i koji je najbolji nacin za pecenje - paj' sad! - tresnjevace!"

Blagodarim!
expolicajac expolicajac 08:04 25.04.2014

Re: Matiš

Uostalom, ako se javne onaj "sevarlica" (grocanin na privremenom radu kod Putina} moz' potvrdi ovo, a i da otvorimo diskusiju na temu "Zasto "Erac"

E jesi ga našao za rakiju. Čovek se razume u špricere.
jkt2010 jkt2010 09:28 25.04.2014

Re: Matiš

1 град је 2,5 степена

Koliko je ovo u procentima (alkohola u volumenu)?

PS A jel su ovi "stepeni" po Meraklijevoj skali?
predatortz predatortz 09:54 25.04.2014

Re: Matiš

Ja to probao nisam niti ću


Ja probao radžu sa zmijom u flajki!

Kolegin drugar radio negde po Africi, pa doneo. Bog zna od čega je, u kakvim uslovima je pravljena, al' nije loša.
freehand freehand 09:57 25.04.2014

Re: Matiš

predatortz
Ja to probao nisam niti ću


Ja probao radžu sa zmijom u flajki!

Kolegin drugar radio negde po Africi, pa doneo. Bog zna od čega je, u kakvim uslovima je pravljena, al' nije loša.

Pa ti pravi slabu rakiju.

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana