Astrologija| In memoriam| Kućni ljubimci| Religija| Sex

Натпревар

krkar RSS / 20.02.2017. u 11:30


2e008ee938ee29e7424197173cc043b8.jpg

Smoriše ovi dugi blogovi!

Dakle, suština izbora je ko će u Sırbistanu biti glavni Sovnarkom. Владимир Владимирович, люби меня, а не его. Jedan ili drugi Šešeljev klončić.

E, moj Josipe Brože!

P.S.

A KK2 je mudro, dubokoumno i promišljeno izabrao da mu prvi predizborni miting vodi bivša članica JUL-a poznata po hrabrom istinoljubivom, slobodoljubivom i demokratskom novinarskom pitanju jeste li doživeli orgazam dok vas je otac silovao?



Komentari (683)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

Predrag Brajovic Predrag Brajovic 11:46 20.02.2017

...

Živeo naš kandidat!!!
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 16:36 20.02.2017

Re: ...

O kome pričate, ko je Koštunica 2 i kakva je ovo odvratna priča? Dajte jasnije malo za nas klince.
escherichije_colic escherichije_colic 19:31 20.02.2017

Re: ...

Srđan Fuchs
O kome pričate, ko je Koštunica 2 i kakva je ovo odvratna priča? Dajte jasnije malo za nas klince.


b: Bolje što ne znaš i nemoj molim te tražiti po jutjubu. Neznanje je blaženo u nekim slučajevima, veruj mi.
urbana_gerila urbana_gerila 11:47 20.02.2017

istine radi,


tatjana vojtehovski nije autor pitanja: jeste li doživeli orgazam dok vas je otac silovao?

kada je od producentkinje zatražila da se ovo pitanje izbaci, ova ju je uputila na stručnjaka koji joj je objasnio da je ono važno zbog onih žrtava zlostavljanja koje moraju shvatiti da i ako dožive orgazam - to nije znak da u tome voljno učestvuju, i da prijave počinitelja.


Predrag Brajovic Predrag Brajovic 11:49 20.02.2017

Re: istine radi

Njihov kandidat nosi razdeljak na pogrešnu stranu i u mladosti se nije bavio sportom!
Dole njihov kandidat!!!
alselone alselone 11:50 20.02.2017

Re: istine radi,

kada je od producentkinje zatražila da se ovo pitanje izbaci, ova ju je uputila na stručnjaka koji joj je objasnio da je ono važno zbog onih žrtava zlostavljanja koje moraju shvatiti da i ako dožive orgazam - to nije znak da u tome voljno učestvuju, i da prijave počinitelja.


Ja bih dao otkaz, pre nego izgovorio tako nesto.
alselone alselone 11:50 20.02.2017

Re: istine radi

Dole njihov kandidat!!!


Napred ostojalo meso za po 30 evra kilo!
urbana_gerila urbana_gerila 11:50 20.02.2017

Re: istine radi

Predrag Brajovic
Njihov kandidat nosi razdeljak na pogresnu stranu i u mladosti se nije bavio sportom!
Dole njihov kandidat!!!


brajoviću, s kim se sad svađaš?
krkar krkar 11:53 20.02.2017

Re: istine radi,

istine radi,

tatjana vojtehovski nije autor pitanja: jeste li doživeli orgazam dok vas je otac silovao?


Istine radi, ta krava je to pitanje izrekla u program.

I svako zamazivanje očiju pričama o producentima, psiholozima, planetarnom značaju pitanja, terapeutskoj vrednosti smeća od emisije i ostalim traćkalicama je samo zamazivanje očiju, naknadna pamet, medijsko kurvanje i izbegavanje odgovornosti.

Časna osoba u takvom smeću od medijskog proizvoda jednostavno ne učestvuje.

Doduše, T.V. nema nikakve časti, nepovratno je izgubila još u JUL-u.
krkar krkar 11:53 20.02.2017

Re: istine radi

brajoviću, s kim se sad svađaš?


Biće da ga plaća nekakav losion protiv ćelavosti
krkar krkar 11:55 20.02.2017

Re: istine radi,

alselone

Ja bih dao otkaz, pre nego izgovorio tako nesto.


Predrag Brajovic Predrag Brajovic 11:55 20.02.2017

Re: istine radi

alselone
Dole njihov kandidat!!!


Napred ostojalo meso za po 30 evra kilo!

Ali naše meso je bolje meso, jer je patriotsko meso! A vaše dolazi iz zemalja koje su nas bombardovale i držale one sramne konferencije za štampu!

Dole vaše meso!
alselone alselone 11:56 20.02.2017

Re: istine radi


Biće da ga plaća nekakav losion protiv ćelavosti


Koji god da je - ne radi. Jedini nacin koji radi je hormonska terapija ili muda na panj (sto se svede na isto).
marco_de.manccini marco_de.manccini 11:59 20.02.2017

Re: istine radi

Налепнице на аутомобилима пред изборе 1996 у САД (такозвани bumper stickers):
Clinton / Gore

Bob Dole

Тако и би.
Predrag Brajovic Predrag Brajovic 12:01 20.02.2017

Re: istine radi

hormonska terapija

Za proizvođača hormonske terapije rade ljudi koji su devedesetih podržavali krajnju levicu, pa mi bojkotujemo hormonsku terapiju!

Dole hormonska terapija!!!
looping looping 12:04 20.02.2017

Re: istine radi,

Doduše, T.V. nema nikakve časti, nepovratno je izgubila još u JUL-u.

Pa i njenog kandidata zli jezici povezuju sa JUL-om. Link.
krkar krkar 12:06 20.02.2017

Re: istine radi

Predrag Brajovic
alselone
Dole njihov kandidat!!!


Napred ostojalo meso za po 30 evra kilo!

Ali naše meso je bolje meso, jer je patriotsko meso! A vaše dolazi iz zemalja koje su nas bombardovale i držale one sramne konferencije za štampu!

Dole vaše meso!


Dobar deo srbijanskog mesa odležao je više godina od Šešelja. Po Brazilima raznim. Pa preko Kosovojesrbija bez poreza i kontrole uvozi i prerađuje u Srbistanu.

Naravno, to rade časne patriote.

A pučina jede jeftino meso.
krkar krkar 12:08 20.02.2017

Raznih istina radi

Pa i njenog kandidata zli jezici povezuju sa JUL-om.


Meni je dovoljno što je onomad bio Koštuničin kadar. Od Koštunice i njegove stranke pošteniji mi je i SK-PJ.
alselone alselone 12:09 20.02.2017

Re: istine radi

Dobar deo srbijanskog mesa odležao je više godina od Šešelja. Po Brazilima raznim. Pa preko Kosovojesrbija bez poreza i kontrole uvozi i prerađuje u Srbistanu.

Naravno, to rade časne patriote.

A pučina jede jeftino meso.


Sto je najtuznije, ne znas vise gde kupiti meso. Da li kod tih sto uvoze "odlezano" iz J. Amerike ili kod ovih malih sto kupuju crkotine kod seljaka, ili kod ovih srednjih sto pucaju svinje kojekakvim antibioticima i hormonima.

Isto pitanje moze da se postavi i za izbore.
urbana_gerila urbana_gerila 12:09 20.02.2017

Re: istine radi,

krkar
istine radi,

tatjana vojtehovski nije autor pitanja: jeste li doživeli orgazam dok vas je otac silovao?


Istine radi, ta krava je to pitanje izrekla u program.

I svako zamazivanje očiju pričama o producentima, psiholozima, planetarnom značaju pitanja, terapeutskoj vrednosti smeća od emisije i ostalim traćkalicama je samo zamazivanje očiju, naknadna pamet, medijsko kurvanje i izbegavanje odgovornosti.

Časna osoba u takvom smeću od medijskog proizvoda jednostavno ne učestvuje.

Doduše, T.V. nema nikakve časti, nepovratno je izgubila još u JUL-u.




lakše je saglasiti se sa tobom nego insistirati na etičkoj ispravnosti pitanja koje je svakako užasno, no - kada ljudi tu vrstu programa doživljavaju kao kompenzaciju za besmislenost sopstvenih života, možda ta treš ordinacija i ima nekog smisla...
jedi-knight jedi-knight 12:11 20.02.2017

Re: istine radi,

Časna osoba u takvom smeću od medijskog proizvoda jednostavno ne učestvuje.


DA !
krkar krkar 12:11 20.02.2017

Re: istine radi

Sto je najtuznije, ne znas vise gde kupiti meso.


Dobra drugarica mi je glavni veterinarski inspektor za jedan deo Srbije koji je nekada bio značajan u proizvodnji mesa. Neće ni da priča telefonom, samo uživo. I nikako kad nismo nasamo.

E, takvo je stanje.
urbana_gerila urbana_gerila 12:14 20.02.2017

Re: istine radi

Predrag Brajovic
koji su devedesetih podržavali krajnju levicu



kandiduj se, podržaće te, osim mene, i sindikat berbera - plaćaš im punu cenu za četvrt šišanja.
tetris tetris 12:21 20.02.2017

Re: istine radi

glavni veterinarski inspektor

Dobro je dok još i postoji ta pozicija. U sledećoj iteraciji moglo bi se desiti da ukinu poziciju
NNN NNN 13:49 20.02.2017

Re: istine radi,

nema nikakve časti, nepovratno je izgubila još u JUL-u
Zoran Čičak?
krkar krkar 13:51 20.02.2017

Re: istine radi,

Zoran Čičak?


Tu se već varaš. Čičak je vrlo častan čovek.
cassiopeia cassiopeia 14:15 20.02.2017

Re: istine radi

alselone

Biće da ga plaća nekakav losion protiv ćelavosti


Koji god da je - ne radi. Jedini nacin koji radi je hormonska terapija ili muda na panj (sto se svede na isto).


Izgleda da Indijci imaju rešenje za ćelavost. Samo mnooogo jak miris ima taj losion. I mora redovna masaža.

alselone alselone 14:17 20.02.2017

Re: istine radi

Nema veze, furam ovako na opasno.
cassiopeia cassiopeia 14:20 20.02.2017

Re: istine radi

alselone
Nema veze, furam ovako na opasno.




Brus Vilis Alselone
dobrosavljevic_m dobrosavljevic_m 14:27 20.02.2017

Re: istine radi,

stručnjaka koji joj je objasnio da je ono važno zbog onih žrtava zlostavljanja koje moraju shvatiti da i ako dožive orgazam - to nije znak da u tome voljno učestvuju, i da prijave počinitelja.

Ako taj stručnjak nije Jovan Marić...
krkar krkar 14:32 20.02.2017

Re: istine radi,

Ako taj stručnjak nije Jovan Marić...


Ambasador Marić? SEKSelencija koja nas tako predstavlja da se s nama sprdaju i Nigerijci, stanovnici najtrulije i najkorumpiranije države u kosmosu i šire.
cassiopeia cassiopeia 14:32 20.02.2017

Re: istine radi,

Ako taj stručnjak nije Jovan Marić...


Ko god da je naknadno pokušao da izvadi fleke nije lupio glede ovog tumačenja. Niti je voditeljka imala išta slično na umu kad je pitanje postavila.

Samo što psihoterapeut/psihijatar koji zna svoj posao ne bi nikad na ovaj način postavio pitanje.

krkar krkar 14:37 20.02.2017

Re: istine radi,

Niti je voditeljka imala išta slično na umu kad je pitanje postavila.


Krava bahata.
dobrosavljevic_m dobrosavljevic_m 14:48 20.02.2017

Re: istine radi,

Samo što psihoterapeut/psihijatar koji zna svoj posao ne bi nikad na ovaj način postavio pitanje.

Ja ne mogu ni da zamislim psihijatra (osim njegove sekselencije) koji bi uopšte preporučio da se žrtva silovanja ovako javno razvlači.
cassiopeia cassiopeia 14:54 20.02.2017

Re: istine radi,

Ja ne mogu ni da zamislim psihijatra (osim njegove sekselencije) koji bi uopšte preporučio da se žrtva silovanja ovako javno razvlači.


Tu se slažemo. Nisam ni mislila da bi ijedan savestan psihijatar dozvolio sebi učešće u ovakvoj emisiji i pisao pitanja voditeljki.

To što se voditeljka kasnije vadila na tumačenje stručnjaka je samo iskorišćeno da pere fleke. I da se stekne utisak da neko stručan sa njima sarađuje.

Davno je trebalo staviti katanac na tu televiziju (znam da nije moguće, al bar mogu da maštam) ili je bar orobiti novčano.
angie01 angie01 15:12 20.02.2017

i rec strucnjaka,

"Ginekologija je znanje o ženi, ako iko sme da se usudi da kaže da ga poseduje. Ginekologija se bavi ženom kojoj bi trebalo omogućiti da bude zdrava da bi mogla da odrasta, stvara i rađa", rekao je Nikolić otvarajući sipmozijum Udruženja ginekologa i opstetričara 2015. godine.
urbana_gerila urbana_gerila 15:49 20.02.2017

Re: istine radi,

dobrosavljevic_m


linAk
krkar krkar 18:10 20.02.2017

Re: istine radi,

urbana_gerila
dobrosavljevic_m


linAk


Laže bezočna krava julovska, pizda joj materina.

Nije televizija terapeutska institucija, posebno to nisu smeće emisije kao ta koju je ona vodila dok se nije posvađala sa drugom julovskom džukelom koja je - ipak gazda. Pa je nižerangiranu julovsku barabu višerangirani julovski gilipter isterao.

Ta emisija je ispod nivoa ljudskog dostojanstva i samo pristajanje na učestvovanje u njoj, čak i kao vozač ili garderober, spada u domen moralno neprihvatljivoga. A ne kao voditeljka.

Uostalom, je li šminkerka koja je šminkala voditelje dnevnika^ da bi uverljivijeizgledajući iznosili bezočnu propagandu i huškanje Slobodana Miloševića poginula u Aberdarevoj?
alselone alselone 18:15 20.02.2017

Re: istine radi,

krkar
urbana_gerila
dobrosavljevic_m


linAk


Laže bezočna krava julovska, pizda joj materina.

Nije televizija terapeutska institucija, posebno to nisu smeće emisije kao ta koju je ona vodila dok se nije posvađala sa drugom julovskom džukelom koja je - ipak gazda. Pa je nižerangiranu julovsku barabu višerangirani julovski gilipter isterao.

Ta emisija je ispod nivoa ljudskog dostojanstva i samo pristajanje na učestvovanje u njoj, čak i kao vozač ili garderober, spada u domen moralno neprihvatljivoga. A ne kao voditeljka.

Uostalom, je li šminkerka koja je šminkala voditelje dnevnika^ da bi uverljivijeizgledajući iznosili bezočnu propagandu i huškanje Slobodana Miloševića poginula u Aberdarevoj?


Jos mi je gore posle citanja. Gnusam je se jos vise sada.
emsiemsi emsiemsi 18:50 20.02.2017

Re: istine radi,

krkar
istine radi,

tatjana vojtehovski nije autor pitanja: jeste li doživeli orgazam dok vas je otac silovao?


Istine radi, ta krava je to pitanje izrekla u program.

I svako zamazivanje očiju pričama o producentima, psiholozima, planetarnom značaju pitanja, terapeutskoj vrednosti smeća od emisije i ostalim traćkalicama je samo zamazivanje očiju, naknadna pamet, medijsko kurvanje i izbegavanje odgovornosti.

Časna osoba u takvom smeću od medijskog proizvoda jednostavno ne učestvuje.

Doduše, T.V. nema nikakve časti, nepovratno je izgubila još u JUL-u.

Ја мислим да је та Војтеховска најобичније ђубре.
У ствари, сви који су икада радили на ТВ Пинк су ординарна ђубрад.
Рад на таквом смећу од телевизије, аболирао бих само апсолутно хендикепираним и несвесним људима.
ПС. Онога трена када су ДОСовци пожурили да се ушеме са Митровићом и појаве се на том ђубрету од телевизије, мени је било јасно колико је сати.
krkar krkar 18:51 20.02.2017

Re: istine radi,

С. Онога трена када су ДОСовци пожурили да се ушеме са Митровићом и појаве се на том ђубрету од телевизије, мени је било јасно колико је сати.


To je ona funta mesa
G.Cross G.Cross 18:57 20.02.2017

Re: istine radi,

emsiemsi
krkar
istine radi,

tatjana vojtehovski nije autor pitanja: jeste li doživeli orgazam dok vas je otac silovao?


Istine radi, ta krava je to pitanje izrekla u program.

I svako zamazivanje očiju pričama o producentima, psiholozima, planetarnom značaju pitanja, terapeutskoj vrednosti smeća od emisije i ostalim traćkalicama je samo zamazivanje očiju, naknadna pamet, medijsko kurvanje i izbegavanje odgovornosti.

Časna osoba u takvom smeću od medijskog proizvoda jednostavno ne učestvuje.

Doduše, T.V. nema nikakve časti, nepovratno je izgubila još u JUL-u.

Ја мислим да је та Војтеховска најобичније ђубре.
У ствари, сви који су икада радили на ТВ Пинк су ординарна ђубрад.
Рад на таквом смећу од телевизије, аболирао бих само апсолутно хендикепираним и несвесним људима.
ПС. Онога трена када су ДОСовци пожурили да се ушеме са Митровићом и појаве се на том ђубрету од телевизије, мени је било јасно колико је сати.



Ako je ona stvarno to izjavila, interesuje me koji je savetnik savetovao tipa da mu ona vodi event.

Krle opet promenio stranu ?
vrabac_u_steni vrabac_u_steni 18:58 20.02.2017

Re: istine radi,

krkar
С. Онога трена када су ДОСовци пожурили да се ушеме са Митровићом и појаве се на том ђубрету од телевизије, мени је било јасно колико је сати.


To je ona funta mesa


ovo:



ona je i tu bila voditelj
kosta.babic kosta.babic 18:58 20.02.2017

Re: istine radi,

krkar
Ako taj stručnjak nije Jovan Marić...


Ambasador Marić? SEKSelencija koja nas tako predstavlja da se s nama sprdaju i Nigerijci, stanovnici najtrulije i najkorumpiranije države u kosmosu i šire.

A što se ne odseloš u neku drugu državu i tamo prodaješ svoju pamet i mržnju.
escherichije_colic escherichije_colic 19:34 20.02.2017

Re: istine radi,

krkar
urbana_gerila
dobrosavljevic_m


linAk


Laže bezočna krava julovska, pizda joj materina.

Nije televizija terapeutska institucija, posebno to nisu smeće emisije kao ta koju je ona vodila dok se nije posvađala sa drugom julovskom džukelom koja je - ipak gazda.


S tim što sam ja čuo još morbidniju verziju po kojoj su 2 julovske džukele bili ljubavnici.

Otada je ličnost Željka Mitrovića velika enigma za mene: zaista, koliko dekadentan i perverzan čovek treba da bude?
krkar krkar 19:42 20.02.2017

Re: istine radi,

A što se ne odseloš u neku drugu državu i tamo prodaješ svoju pamet i mržnju.


Jebo ti pas mater i oca hoštapleru govnarski, ti ćeš da me teraš iz moje države govno nad govnima parazitsko jebem te u usta, fukaro Miloševićeva antisrpska i antiljudska, gnjido i slugo.
angie01 angie01 19:42 20.02.2017

Re: istine radi,

Jos mi je gore posle citanja. Gnusam je se jos vise sada.


bas ne volim kada se kolektivno neko satire, pa jos kada taj neko ne moze da se brani, jer nije prisutan, ali tanjavojtehovski je retko antipaticna osoba, krajnje neprijatnog ispoljavanja, cak i kada se sali, a to mi je uvek najsigurniji lakmus- ono, kada se kaze, pazi se osobe koja je ruznija kada se smeje, naravno ne u najbukvalnijem smislu,..mada:),...

ta emisija je najvece dno ikada prikazano na nasim televizijama, od na zalost, onolike konkurencije,...a ovo objasnjenje je neprihvatljivo, jer je jasna bila zelja za "senzacijom", kako je uostalom i ceo serijal bio koncipiran.

ja sam gledala americki trenutak istine- doduse, dve- tri emisije, koje ni u tragovima ne lice na ovu nasu bljuvotinu, jer se tamo ceo koncept svodio na to, da se neko javno isporvocira- naravno da je sve razirano- kako bi zabavio publiku time sto ce priznati da je slagao zenu, zataio neka skakljiva desvanja, prevario sefa na poslu, najbolju prijateljicu,...i u scenariju se obicno pitanja nameste tako da sve tece i polako pravi tenzija do coska sa skaljivim pitanjem i onda slede reakcije najblizih, smeh, iznenadjenje, ljutnja, publika tapse i svi se kao pomire, uzmu neku lovu i to bi bilo to.

pri tome, ona je bila PR pinka- ok, posao, mora da zivi, ali je se secam iz raznih emisija u kojima je ucestvovala devedesetih, u kojima se jasno videlo da je ona to- pink.

ovo sada sta radi na prvoj, mi je prilicno nategnuto i ona mi je najveca smetanja zbog onih izvestacenih cimanja, dramaticnih pogleda i pauzi, znacajnih podvlacenja,....sada glumi istrazivacko novinarstvo i spasiteljku,... na drustvenim mrezama se infiltrirala u neku strukturu koja je upravo suprotna od njene autentnicne,...otuda valjda i potreba da se prisljamci uz neke nove likove u politickom zivotu,.... umesto venisa.
princi princi 20:09 20.02.2017

Re: istine radi,

bas ne volim kada se kolektivno neko satire, pa jos kada taj neko ne moze da se brani, jer nije prisutan, ali tanjavojtehovski je retko antipaticna osoba, krajnje neprijatnog ispoljavanja, cak i kada se sali, a to mi je uvek najsigurniji lakmus- ono, kada se kaze, pazi se osobe koja je ruznija kada se smeje, naravno ne u najbukvalnijem smislu,..mada:),..

Da, jeste malo neobičan izbor za "domaćina" prezentacije, pogotovu što SJ pokušava da se prodaje kao čišći od najčistijeg (navedena emisija je baš imala dosta publiciteta, ne verujem da je on sam nesvestan uloge TV u celoj priči). Vidim da je i Radule vrlo eksplicitno naredio svom članstvu da se uzdržava od pružanja javne podrške "bilo kom predsedničkom kandidatu" (iako svi znamo ko jedini može u slučaju DJB biti "bilo ko", dok on, Radule, to lično ne dopusti.

Vrlo je zapravo interesantno gledati sve to spolja, i ovaj pokušaj recikliranja tog "opozicionog" angažmana iz 90ih (valjda, t'ga za mlados') i sve te mehanizme podrške, te glumce i glumice koji se preko noći pretvaraju u vrhinse stručnjake ustavnog prava.
emsiemsi emsiemsi 20:12 20.02.2017

Re: istine radi,

princi
bas ne volim kada se kolektivno neko satire, pa jos kada taj neko ne moze da se brani, jer nije prisutan, ali tanjavojtehovski je retko antipaticna osoba, krajnje neprijatnog ispoljavanja, cak i kada se sali, a to mi je uvek najsigurniji lakmus- ono, kada se kaze, pazi se osobe koja je ruznija kada se smeje, naravno ne u najbukvalnijem smislu,..mada:),..

Da, jeste malo neobičan izbor za "domaćina" prezentacije, pogotovu što SJ pokušava da se prodaje kao čišći od najčistijeg (navedena emisija je baš imala dosta publiciteta, ne verujem da je on sam nesvestan uloge TV u celoj priči). Vidim da je i Radule vrlo eksplicitno naredio svom članstvu da se uzdržava od pružanja javne podrške "bilo kom predsedničkom kandidatu" (iako svi znamo ko jedini može u slučaju DJB biti "bilo ko", dok on, Radule, to lično ne dopusti.

Vrlo je zapravo interesantno gledati sve to spolja, i ovaj pokušaj recikliranja tog "opozicionog" angažmana iz 90ih (valjda, t'ga za mlados') i sve te mehanizme podrške, te glumce i glumice koji se preko noći pretvaraju u vrhinse stručnjake ustavnog prava.

Заправо је то све јадно, мој друже !
Но, шта да се ради ?!
angie01 angie01 20:18 20.02.2017

Re: istine radi,

SEKSelencija koja nas tako predstavlja da se s nama sprdaju i Nigerijci, stanovnici najtrulije i najkorumpiranije države u kosmosu i šire.


maric se sam tako tamo- a sa ambasadorske pozicije predstavljao-kao sexselencija,...matori prepisivacki foler,...on je zacetnik ovih laznih diploma, svojim prepisivackim naucnim radovima.

a to za sexelencija, sem sto je porazavajuce za drzavu koja je takvog blentavca poslala da je predstavlja, makar u Nigeriju, posprdno je i za njega, s obzirm na godine koje ima i pad na najbanalnijem ispitu u praksi:),....elem, ovo sam vec kucala, al opet cu:),...godinama su se Jovo Tosevski i on gurkali na temu uloge polova i ko je tu jaci,...pa je Tosevski, ganjan od ambiciozne zene, zastupao teoriju da su zene jaci pol, bez obzira na fiziku snagu, jer one manipulisu muskarcem putam sexa,( o tome je nadugacko i na razne nacine pisao u nekim svojim knjigama, od Amongovog roga, pa nadalje), dok je nadobudni maric podsmesljivo to negirao, tvrdeci da je muskarac superiorniji i da je to biologija jasno odredila, jer muskarac je l te gura, dok je zena u trpnom stanju,...na sta se jedino ruskajakic lozila ko siparica, njao doktore, ovo/ono,....i te dugogodisnje rasprave, uvek iste i jednako dosadne, su se prekinule u trenutku kada je maric izduvao u svim pravcima, upravo po teoriji Tosevskog.
princi princi 20:20 20.02.2017

Re: istine radi,

Но, шта да се ради ?!

Druže, kad već mora da se bira policijski kandidat, SJ makar deluje kulturnije i urbanije od ostatka rostera.
highshalfbooze highshalfbooze 20:38 20.02.2017

Re: istine radi,

Ta emisija je ispod nivoa ljudskog dostojanstva i samo pristajanje na učestvovanje u njoj, čak i kao vozač ili garderober, spada u domen moralno neprihvatljivoga. A ne kao voditeljka.


Ja sam ovog trenutka spoznao da je takva emisija uopšte postojala. A tako sam lepo živeo u neznanju. Inače ne mogu da shvatim ko je uopšte gledao ono smeće.
krkar krkar 21:20 20.02.2017

Čulažabadasekonjikuju

Da, jeste malo neobičan izbor za "domaćina" prezentacije, pogotovu što SJ pokušava da se prodaje kao čišći od najčistijeg (navedena emisija je baš imala dosta publiciteta, ne verujem da je on sam nesvestan uloge TV u celoj priči).


Nde treba bolji dokaz da se radi o potpunim diletantima. I on i sv i u to uključeni.

I to bi da vodi državu???
princi princi 21:29 20.02.2017

Re: Čulažabadasekonjikuju

Da, slažem se. Ako ta ekipa oko njega nije u stanju da odradi neki osnovni background check konferensijea na nekoj predizobornoj promociji (i to gde nađe baš tu Vojtehovski, usred sve te priče o dostojanstvu građana i sl), kako će se sutra rvati s radikalima, s tajnom policijom, smicalicama, korupcijom, kako s Putinom, ovim ludim Trampom, kako s Hrvatima, ili Šojbleom... Ili možda planira da kao Bota ide okolo i sa svima se hajfajvuje.
sugarbaby sugarbaby 21:30 20.02.2017

Re: Čulažabadasekonjikuju

I to bi da vodi državu???





bladerunner92 bladerunner92 21:33 20.02.2017

Re: istine radi,

princi
Vrlo je zapravo interesantno gledati sve to spolja, i ovaj pokušaj recikliranja tog "opozicionog" angažmana iz 90ih (valjda, t'ga za mlados') i sve te mehanizme podrške, te glumce i glumice koji se preko noći pretvaraju u vrhinse stručnjake ustavnog prava.

zapravo potpuno nesposobno,neinteresantno, neinventivno, neveselo, neenergicno do te mere da se covek zapita gde je taj Soros i CIA kad je coveku najpotrebnija
SJ je poptuno pogresan kandidat
emsiemsi emsiemsi 21:34 20.02.2017

Re: istine radi,

bladerunner92
princi
Vrlo je zapravo interesantno gledati sve to spolja, i ovaj pokušaj recikliranja tog "opozicionog" angažmana iz 90ih (valjda, t'ga za mlados') i sve te mehanizme podrške, te glumce i glumice koji se preko noći pretvaraju u vrhinse stručnjake ustavnog prava.

zapravo potpuno nesposobno,neinteresantno, neinventivno, neveselo, neenergicno do te mere da se covek zapita gde je taj Soros i CIA kad je coveku najpotrebnija
SJ je poptuno pogresan kandidat

Да !
princi princi 21:35 20.02.2017

Re: Čulažabadasekonjikuju

S druge strane, taj bar je u srpskoj predsedničkoj trci toliko nisko postavljen da već i ovo, što su neke elementarne radnje, predstavlja misaonu imenicu za svakog od kandidata. Mene saamo iznenađuje patos s kojim su ljudi prihvatili tog Jankovića, maltene kao mesiju. Glumci, režiseri, karikaturisti, štono kažu, cvet srpstva, sve palo u nesvest pred Zaštitnikom Građana.
emsiemsi emsiemsi 21:39 20.02.2017

Re: Čulažabadasekonjikuju

princi
S druge strane, taj bar je u srpskoj predsedničkoj trci toliko nisko postavljen da već i ovo, što su neke elementarne radnje, predstavlja misaonu imenicu za svakog od kandidata. Mene saamo iznenađuje patos s kojim su ljudi prihvatili tog Jankovića, maltene kao mesiju. Glumci, režiseri, karikaturisti, štono kažu, cvet srpstva, sve palo u nesvest pred Zaštitnikom Građana.

То ти казује две ствари:
1. Где се налазимо као друштво и
2. На ком нивоу нам је цвеће.
А то обоје заједно ти даје одговор о перспективи.
Успут --- истина да је ово што сам покушао да кажем у својеврсној рекурзивној форми, но, јбг...
vrabac_u_steni vrabac_u_steni 21:42 20.02.2017

Re: Čulažabadasekonjikuju

cvet srpstva,


odavno uveli
sugarbaby sugarbaby 21:44 20.02.2017

Re: istine radi,

zapravo potpuno nesposobno,neinteresantno, neinventivno, neveselo, neenergicno do te mere da se covek zapita gde je taj Soros i CIA kad je coveku najpotrebnija
SJ je poptuno pogresan kandidat


plus mrkli mrak.
bladerunner92 bladerunner92 21:51 20.02.2017

Re: istine radi,

plus mrkli mrak.

pa ok, sad imamo mogucnost da vidimo kako to izgleda kad se opozicija i elita Srbije bez da je koordinise neko spolja, organizuje, i to izgleda prilicno nesposbno i jadno i plus mrkli mrak
vcucko vcucko 21:59 20.02.2017

Re: Čulažabadasekonjikuju

princi
S druge strane, taj bar je u srpskoj predsedničkoj trci toliko nisko postavljen da već i ovo, što su neke elementarne radnje, predstavlja misaonu imenicu za svakog od kandidata. Mene saamo iznenađuje patos s kojim su ljudi prihvatili tog Jankovića, maltene kao mesiju. Glumci, režiseri, karikaturisti, štono kažu, cvet srpstva, sve palo u nesvest pred Zaštitnikom Građana.

Ovo najozbiljnije: otkud i dokad taj fetiš da se glumci proglašavaju za nekakav cvet, elitu, krem nekog društva?! Na osnovu čega, što imaju dar da nekog nasmeju, što mogu mnogo da popiju, zašto?
Nemamo druge elite pa daj bar glumce?
Nije reakcija na tvoj upis, ovo me uopšteno nervira, oduvek.
sugarbaby sugarbaby 22:10 20.02.2017

Re: istine radi,

pa ok, sad imamo mogucnost da vidimo kako to izgleda kad se opozicija i elita Srbije bez da je koordinise neko spolja, organizuje, i to izgleda prilicno nesposbno i jadno i plus mrkli mrak


"Nikolić uz Vučića - svaka nada opozicije je ugašena"
tako da SI znam kakav ce mi biti kraj zivota.
alselone alselone 22:13 20.02.2017

Re: Čulažabadasekonjikuju

neki osnovni background check


Krkar zna sta bih zanimljivo mogao da ispricam na ovu temu.
bladerunner92 bladerunner92 22:39 20.02.2017

Re: istine radi,

"Nikolić uz Vučića - svaka nada opozicije je ugašena"
tako da SI znam kakav ce mi biti kraj zivota.

lighten up
Predrag Brajovic Predrag Brajovic 22:51 20.02.2017

Re: Čulažabadasekonjikuju

I to bi da vodi državu???

Tatjana Vojtehovski je dobar novinar i vešt rutiner u javnim nastupima. Ona se odavno depinkovizovala. Takođe, ona ima ponešto te "narodnjačke" crte, koja nedostaje zasad drvenom Jankoviću i celoj ekipi koja je stajala iza njega.

Dakle, dobar izbor.
plishani plishani 23:52 20.02.2017

Re: Čulažabadasekonjikuju

vcucko
Na osnovu čega, što imaju dar da nekog nasmeju, što mogu mnogo da popiju, zašto?
Nemamo druge elite pa daj bar glumce?
Nije reakcija na tvoj upis, ovo me uopšteno nervira, oduvek.

Ti bi, prijatelju, možda mogao bar jednom da odeš u onu veliku kuću zvanu pozorište, pa da jednom, iz blizine, pogledaš šta se tamo dešava. Ako i posle toga ne budeš u stanju da shvatiš, nikom ništa, pokušao si i video da nije za tebe. Ali nemoj da lupetaš o stvarima koje ne razumeš.
krkar krkar 00:02 21.02.2017

Re: Čulažabadasekonjikuju

Tatjana Vojtehovski je dobar novinar


Ona uopšte nije novinarka nego medijska drolja koja nikakve veze sa novinarstvom nema. Doduše, proglašavali je više puta dekretom za novinarku. Baš kao i neki principijelni kontraši kao ti. Ali to je kao da ja tebe sad proglasim skakačem s motkom - može ali kurac!


Ona se odavno depinkovizovala.


U smislu da sada nije propagandna drolja Željka Mitrovića da. Samo utoliko što njemu više ne treba.

Dakle, traži novog gazdu. NE novi zanat.
Predrag Brajovic Predrag Brajovic 00:05 21.02.2017

Re: Čulažabadasekonjikuju

krkar
Tatjana Vojtehovski je dobar novinar


Ona uopšte nije novinarka nego medijska drolja koja nikakve veze sa novinarstvom nema. Doduše, proglašavali je više puta dekretom za novinarku. Baš kao i neki principijelni kontraši kao ti. Ali to je kao da ja tebe sad proglasim skakačem s motkom - može ali kurac!


Ona se odavno depinkovizovala.


U smislu da sada nije propagandna drolja Željka Mitrovića da. Samo utoliko što njemu više ne treba.

Dakle, traži novog gazdu. NE novi zanat.

De, de -- ne sudi prestrogo, baš kao onom ačetu balzamiku.
vcucko vcucko 00:19 21.02.2017

Re: Čulažabadasekonjikuju

plishani
vcucko
Na osnovu čega, što imaju dar da nekog nasmeju, što mogu mnogo da popiju, zašto?
Nemamo druge elite pa daj bar glumce?
Nije reakcija na tvoj upis, ovo me uopšteno nervira, oduvek.

Ti bi, prijatelju, možda mogao bar jednom da odeš u onu veliku kuću zvanu pozorište, pa da jednom, iz blizine, pogledaš šta se tamo dešava. Ako i posle toga ne budeš u stanju da shvatiš, nikom ništa, pokušao si i video da nije za tebe. Ali nemoj da lupetaš o stvarima koje ne razumeš.

Totalno pogrešan pravac priče.
Nisam nešto redovan u pozorištima, slažem se. Tamo sam se uglavnom osećao ugodno (da zanemarim i par puta kad nisam, nebitno). Ne dovodim u pitanje profesionalne sposobnosti glumaca, niti sam za to stručan.
Moje pitanje jeste: po kom osnovu sposobnost (dobrih) glumaca da učine da se ta dva sata osećaš ugodno, po čemu ih dakle to kvalifikuje, više nego neke druge profesije, za nekakve vrhunske autoritete za sve i svašta - kako da se organizuje država, za koga da se glasa, u krajnjem kolika treba da bude stopa PDV itd.
A na ovakvo primitivno obraćanje, ma kakva nam zemlja bila, nisam navikao. Ni na blogu, ni van njega. I ne bih da se nadovezujem.
krkar krkar 02:26 21.02.2017

Re: istine radi,

gde je taj Soros i CIA kad je coveku najpotrebnija



kosta.babic kosta.babic 07:37 21.02.2017

Re: istine radi,

krkar
A što se ne odseloš u neku drugu državu i tamo prodaješ svoju pamet i mržnju.


Jebo ti pas mater i oca hoštapleru govnarski, ti ćeš da me teraš iz moje države govno nad govnima parazitsko jebem te u usta, fukaro Miloševićeva antisrpska i antiljudska, gnjido i slugo.

Ha, Ha, Ha,Ha
bene_geserit bene_geserit 08:01 21.02.2017

Re: istine radi,

krkar
da se s nama sprdaju i Nigerijci, stanovnici najtrulije i najkorumpiranije države u kosmosu i šire.

Ovo nikako nije istina. Iako je korupcija u Nigeriji velika, nisu ni blizu najgorih drzava u Africi (tipa Somalija, Sudan i slicno).
A da ne pominjem sto imaju Igbo pleme (preko 30 miliona) cija inteligencija solidno prevazilazi recimo prosecnog srbina, tako da itekako ima nade za njih.
Npr. ako nekog zanima, nigerijskog software developera placaju vise nego srpskog.
Atomski mrav Atomski mrav 08:30 21.02.2017

Re: istine radi,

Npr. ako nekog zanima, nigerijskog software developera placaju vise nego srpskog.

To da ne ispadnu rasisti, a ko zna - možda je jedan od njih onaj nigerijski princ ili ministar svrgnute vlade što im stalno šalje mejlove...
krkar krkar 09:50 21.02.2017

Re: istine radi,

To da ne ispadnu rasisti, a ko zna - možda je jedan od njih onaj nigerijski princ ili ministar svrgnute vlade što im stalno šalje mejlove...



Možda kao nacija imaju kolektivnu traumu što im je onaj astronaut još zarobljen u svemiru i nikako da se skupe pare da ga vrate.
krkar krkar 09:53 21.02.2017

Nigerijski astronaut

sugarbaby sugarbaby 11:33 21.02.2017

Re: istine radi,

lighten up


ne mogu.
dugo očekivani krkarov blog ispao o rusima s pesmom i igrom i onda kako kako?
jer, rusi mi bili i ostali ono što dalje od mene.
poruka: jebali te rusi.

onda, toma i vučić drim tim ponovo taman po ukusu domaćina, zorana isto presrećna dok saleprangija vitla mitinzima i voli ga krug dvojke jer misli da je baš zbog toga svesniji&pametniji, cc
dokaz: šutanovac.

opet, ja stara i bolesna, bez para i lekova, niko me normalan i normalno ne voli i onda kako kako? emsi nemoj mi sad nešto javiš, uzdrži se, a mogao bi da se uzdrži i krkar bez teranja u qrz, red je da čuje istinu koja nije samo njegova.

pa da ponovim da ću glasati za Vuka Jeremića iz svih razloga ako kandidate uporedim, a valjda ću do tog nekog aprila izdurat da izadjem na izbore.






krkar krkar 11:39 21.02.2017

Re: istine radi,

pa da ponovim da ću glasati za Vuka Jeremića iz svih razloga


Dakle, taman kako piše:



A ovamo, šatrro, ne voliš Ruse!
sugarbaby sugarbaby 11:43 21.02.2017

Re: istine radi,

A ovamo, šatrro, ne voliš Ruse!




što sam nekad bila lepa............

karabasbarabas karabasbarabas 16:11 21.02.2017

Re: Čulažabadasekonjikuju

Predrag Brajovic
I to bi da vodi državu???

Tatjana Vojtehovski je dobar novinar i vešt rutiner u javnim nastupima. Ona se odavno depinkovizovala. Takođe, ona ima ponešto te "narodnjačke" crte, koja nedostaje zasad drvenom Jankoviću i celoj ekipi koja je stajala iza njega.

Dakle, dobar izbor.


I Tomislav Nikolic je odlican Menadzer za Upravljanje finansijskim rizicima i Korporativnim finansijama
irvington irvington 17:22 21.02.2017

Re: istine radi,

princi
Но, шта да се ради ?!

Druže, kad već mora da se bira policijski kandidat, SJ makar deluje kulturnije i urbanije od ostatka rostera.


Ствар укуса. Мени не делује ни урбаније (шта год то значило!), ни кулутурније, иако си у праву да је већина кандидата никаква. Јанковић на први поглед делује празно и бирократски бљутаво. Tакав му је и CV. Од СПС-овог министарства спорта у влади Мирка Марјановића током деведесетих, па све до дугогодишњег "заштитника грађана". Увек буџет, никад креативност. Поврх свега, у живом наступу одаје утисак мрачног, депресивног и незанимљивог човека. Ако добаци до десет одсто, слободно може да отвори шампањац.

Бледа бирократско-режимска каријера која не обећева да може да се пресалмуди у нешто динамично и способно да пробуди наду и веру у боље сутра. Србији очајнички требају нова лица и другачија политика од ове коју гледамо већ скоро седамнаест година.

Уосталом, довољно је погледати екипу око Јанковића. Ако је та дружина последња нада за бољу, сређенију, мотивисанију (довољно је погледати народ на улици или у градском превозу - све то изгледа као гомила потенцијалних самоубица!) и срећнију Србију, бојим се, да немамо разлога за оптимизам.

Ако у овом тренутку, његова кандидатура може да донесе ишта добро, онда је то прилика да са некаквим солидним резултатом почисти са сцене све оне потрошене ликове који су се као лешинари окупили око њега, очајнички вребајући шансу да се врате на чело државе, иако им је народ у последња два изборна циклуса јасно поручио да су прошлост.


ps. Кркиша, ако се не варам, је л' ЗЧ тебе промовисао у јунака једног од својих блогова с краја прошле године? Без зезања, нису му лоша писанија.
princi princi 17:48 21.02.2017

Re: istine radi,

Уосталом, довољно је погледати екипу око Јанковића. Ако је та дружина последња нада за бољу, сређенију, мотивисанију (довољно је погледати народ на улици или у градском превозу - све то изгледа као гомила потенцијалних самоубица!) и срећнију Србију, бојим се, да немамо разлога за оптимизам.

:))))))))), da sam ja ovo napisao, ne bi izašao živ sa ovog bloga. Vidiš da sam već i za ovo što sam napisao popio po pičci kao drugorazredni inženjer (jbg, visoki standardi toga što sebe smatra srpskom inteligencijom), Krle u najavi (samo ne znam čiji, valjda Vladimira Kostića), hejter, nacoš (a ne, to je od pre), šta sve ne.
tyson tyson 17:57 21.02.2017

Re: Čulažabadasekonjikuju

I Tomislav Nikolic je odlican Menadzer za Upravljanje finansijskim rizicima i Korporativnim finansijama

Internacionalni Menadžer.


krkar krkar 18:34 21.02.2017

Re: istine radi,

ps. Кркиша, ако се не варам, је л' ЗЧ тебе промовисао у јунака једног од својих блогова с краја прошле године?


Ne baš
sugarbaby sugarbaby 19:38 21.02.2017

Re: istine radi,

Јанковић на први поглед делује празно и бирократски бљутаво. Tакав му је и CV. Од СПС-овог министарства спорта у влади Мирка Марјановића током деведесетих, па све до дугогодишњег "заштитника грађана". Увек буџет, никад креативност.Поврх свега, у живом наступу одаје утисак мрачног, депресивног и незанимљивог човека. Ако добаци до десет одсто, слободно може да отвори шампањац.

Бледа бирократско-режимска каријера која не обећева да може да се пресалмуди у нешто динамично и способно да пробуди наду и веру у боље сутра.




Savrseno!
Mnogo mi zao da nisam ja ovo napisala! A mogla i htela.
vrabac_u_steni vrabac_u_steni 20:07 21.02.2017

Re: istine radi,

Krle u najavi (samo ne znam čiji, valjda Vladimira Kostića)


a, pa deo ove ekipa oko Jankovića i VK smatra za nacoša.
verovali ili ne.
mariopan mariopan 10:08 22.02.2017

Re: istine radi

Sto je najtuznije, ne znas vise gde kupiti meso


Samo od ljudi koje lično poznaješ, rodbina na selu ili prijatelji, svejedno, ali samo ako ih dobro znaš ili sam odgajaš da imaš.

Moja drugarica i njen muž su se iz muke poseljačili, to jest iz grada otišli na selo kada su oboje ostali bez posla. Kod nje kupujem za supu koke koje trče po dvorištu, jaganjce, jaja i slično a junetinu od komšije koji svoje odgaji i prodaje samo nama u komšiluku, otprilike jedno june mi kupimo, nas nekoliko kuća u ovoj kratkoj ulici, i to sve lepo u zamrzivač pa znaš šta imaš na tanjiru.

Ja još uvek nisam srušila i uništila moje objekte za tov svinja i deo za piliće, ćurke...kosim kosilicom travnjak gde su nekada ćurke, patke i ostala živina pasle travu i rasle kao iz vode, a šteta je da se to ne iskoristi bar za nas u porodici, da znamo šta jedemo.

Kad se zaista penzionišem, ne ovako kobajagi kao sad pa radim kao navijena, možda se i bacim na proizvodnju zdravog mesa bar za najužu porodicu, vidim da nam to svima nedostaje.
Samo za to se treba svrteti kod kuće što meni još nije u planu.
Milan Novković Milan Novković 10:45 22.02.2017

Re: istine radi

mariopan
Sto je najtuznije, ne znas vise gde kupiti meso


Samo od ljudi koje lično poznaješ, rodbina na selu ili prijatelji, svejedno, ali samo ako ih dobro znaš ili sam odgajaš da imaš.

Moja drugarica i njen muž su se iz muke poseljačili, to jest iz grada otišli na selo kada su oboje ostali bez posla. Kod nje kupujem za supu koke koje trče po dvorištu, jaganjce, jaja i slično a junetinu od komšije koji svoje odgaji i prodaje samo nama u komšiluku, otprilike jedno june mi kupimo, nas nekoliko kuća u ovoj kratkoj ulici, i to sve lepo u zamrzivač pa znaš šta imaš na tanjiru.

Ja još uvek nisam srušila i uništila moje objekte za tov svinja i deo za piliće, ćurke...kosim kosilicom travnjak gde su nekada ćurke, patke i ostala živina pasle travu i rasle kao iz vode, a šteta je da se to ne iskoristi bar za nas u porodici, da znamo šta jedemo.

Kad se zaista penzionišem, ne ovako kobajagi kao sad pa radim kao navijena, možda se i bacim na proizvodnju zdravog mesa bar za najužu porodicu, vidim da nam to svima nedostaje.
Samo za to se treba svrteti kod kuće što meni još nije u planu.

To! Al kooperativa kao biznis je još bolja - pisao ja onomad blog p apitao neke ortake - preko noći bismo skupili 50-100K evra, Jedan opušten model gde:

- Nema privilegovanih, svako dobije onoliko akcija koliko da novca, pa koliko kupuje od koperative.

- Izbace se prodavnice, to je skupo i "neuredno".

- Ja mislim da ne treba više od 3 meseca da se skupi sav novac, recimo milion evra.

- Ako kupuješ od kooperative možeš to da "povratiš", uštediš za nekoliko godina, a ostaju ti akcije.

- Zaposle se i neki ljudi, neko volontira, ne treba ti penzija u stvari, iako i ja čekam penziju da bih, baš, kooperativu tu pravio.

Ovo je deo biznis modela, iako ovi nisu cooperativa, jako popularno zbog kvalitetnih sastojaka, a cooperativa "ubija", ako mene pitaš, višestruko je društveno korisna, bolja hrana a jeftina, zdrav investment onima koji daju kintu unapred, pa onima što kupuju od cooperative:

Abel&Cole nama svake nedelje donesu paket, mogu oni da ti ga proberu ako ništa ne kažeš, pa ti daju i baš dobre recepte ako ne znaš šta ćeš sa sastojcima.

Dobar bi posao bio i neka food certification agencija, ako su uopšte dozvoljene, to bi pomerilo proizvodnju ka kvalitetu iako, koliko meni sa strane te vaše priče strašno zvuče, rizikuješ da te neko od proizvođača "upuca".
mariopan mariopan 11:27 22.02.2017

Re: istine radi

Milan Novković



Ja sam uvek za rad i ne sumjnjam da bi ovo uspelo ali to što imam objekata je samo okućnica, dovoljna za porodičnu proizvodnju, malo nekog viška je uvek kupovala rodbina po Beogradu još u ona vremena kada sam to sama gajila.

Posebno su bile isplative ćurke gde su ćurani dostizali i do 35 kila a samo belo meso bude desetak kila i samo taj deo isplati celu životinju, kada se proda.

Odlično koriste ispašu a trava je bar džabe. Od trave rastu kao iz vode, lepo ih je bilo gledati kada porastu pa počnu ćurani da se šepure. Pojeli su sve što je bilo zeleno u visini od metar (možda i više).

Ako bih nešto radila a da se isplati to bi bilo na prvom mestu.

I domaće koke za supu, to bez računice, pustiš da pasu i samo skupljaš jaja po dvorištu dok ne nauče gde da ih ostavljaju.
cane cane 15:30 22.02.2017

Re: istine radi,

Nigerijci, stanovnici najtrulije i najkorumpiranije države u kosmosu i šire.


ajde? a ja mislio da je to Rusija...

cane cane 15:39 22.02.2017

Re: istine radi,

Ovo nikako nije istina. Iako je korupcija u Nigeriji velika, nisu ni blizu najgorih drzava u Africi (tipa Somalija, Sudan i slicno).
A da ne pominjem sto imaju Igbo pleme (preko 30 miliona) cija inteligencija solidno prevazilazi recimo prosecnog srbina, tako da itekako ima nade za njih.
Npr. ako nekog zanima, nigerijskog software developera placaju vise nego srpskog.


sticajem okolnosti znam zenu iz nigerije, hirurg, zavrsila medicinu u nigeriji, doktorirala u svajcarskoj, i sad je jedna od trazenijih doktorki u svici ... opet, igrom slucaja do nje sam dosao na preporuku doktora bosanca, koji jeste dobar ali ne i specijalista kao ova zena.

(krki, na'ebo si, sa'cu malo da ti divljam na prvoj strani).
krkar krkar 15:44 22.02.2017

Re: istine radi,

(krki, na'ebo si, sa'cu malo da ti divljam na prvoj strani).


Samo dok ne preteraš
krkar krkar 12:09 20.02.2017

Krug dvojke kao pička?


Nego, jeste primetili da je krug dvojke sužen? Nekako šaptom.
narcis narcis 12:57 20.02.2017

Re: Krug dvojke kao pička?

pička

sužen

pa nije to ni tako loše
krkar krkar 13:01 20.02.2017

Re: Krug dvojke kao pička?

pa nije to ni tako loše


Osim za Jankovića
nask nask 14:27 20.02.2017

Re: Krug dvojke kao pička?

Jel ovako nekako

escherichije_colic escherichije_colic 19:42 20.02.2017

Re: Krug dvojke kao pička?

krkar
pa nije to ni tako loše


Osim za Jankovića


Evo sve suza suzu stiže što taj neće biti predsednik

Bolje dati potpis za kandidaturu onom psihopati Fajgelju: to je bar sevap jer ima čovek 4 deteta i nije imao prilike da nakrade ništa ozbiljno, nek se bar ta dečica malo provesele od para za kampanju.

Ja bih glasao jedino za Ducija al znam da nema šanse da se spušta u kaljugu
sugarbaby sugarbaby 20:44 20.02.2017

Re: Krug dvojke kao pička?

Osim za Jankovića


pazi kad je overnight tutnuo na tviter fotku sa osmehom, najveci folirant nasih naroda i narodnosti.
jer ombudsman mora da bude ozbiljan i to, a predsednik mio i tako to.



edit -
preletela blog i ugledala prezime pa da odmah kazem, ali nije ova ruska prica moja prica, hvala ne i ne.
Atomski mrav Atomski mrav 08:32 21.02.2017

Re: Krug dvojke kao pička?

i nije imao prilike da nakrade ništa ozbiljno

U Fajgeljovu odbranu - nije da nije pokušao, kao direktor Kulturnog centra u Novom Sadu, ali ga smeniše dušmani. Od tada im se sveti tim svojim uradcima na jutjubu.

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana