Budućnost| Društvo| Mediji| Moj grad| Planeta

burn ferguson, burn

Srđan Fuchs RSS / 26.11.2014. u 09:32

teško je u ovakvim situacijama ne biti zlurad, zapravo više onako ispunjen osećajem satisfakcije, kao kada žrtvu serijskog ubice ili masovnog silovatelja konačno zapljusne osećaj da je ovaj zločinac konačno iza rešetaka ili na putu na električnu stolicu. zločinac je, razume se, vlada sjedinjenih američkih država, dok je žrtva običan mali čovek, čovek sa dna društvene lestvice, odbačeni i pregaženi mali čovek, kojega simbolizuje ovih dana žrtva ličnosti - mladog Brata Majka Brauna.

 
s više strana dolazi zadovoljstvo - kada, konačno i cnn izveštava normalno i profesionalno, a ne kao mala bičerka režimu, prodajući plemenitu novinarsku profesiju za mrvicu dirigovanih vesti. cnn je bio, tako, prezauzet juče da objasni svojim građanima ko su agitatori koji stoje iza protesta, kako to nije zapravo porodica Brauna, već nekakvi blogeri, besni da agituju protiv države, da izgrednici su na krovovima svojih automobila i da se očito širi miris marihuane, i tako, nije belo nego crno.

zadovoljan sam pre svega jer je Američka Ulica počela da kulja i da se buni protiv uspostavljanja demokratije kao društva odabranih, kao bogataškog kluba za eksploataciju nejakih ljudi, ili društva revolveraša koje dopušta sebi da mimo zakona oduzima živote prestpunicima-očajnicima i da prolazi nekažnjeno zbog toga. štaviše, da budu hladnokrvne ubice podržani od pravosudnog sistema, na mestu gde bi moralo biti poslednje uporište malog čoveka?!

nadam se da će se gnev Crne Braće preliti polako i na druge gradove Amerike i Slobodnog Sveta (pa čak i da će biti inspiracija za nas neslobodne gradove i društva), i da će upravo Demos biti taj da dovede do kraja ove unutarnje korupcije.

 

 



Komentari (201)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

looping looping 09:22 28.11.2014

Re: Liberalni mediji

To sto je osoba nenaoruzana ne cini je nevinom. To sto joj nije dokazana krivica (u sudskom sistemu) je ne cini nevinom takodje.

Znači nevinom je čini ako Bena kaže da je osoba nevina? Lepo. Blago onome kome ti sudiš.
bene_geserit bene_geserit 09:46 28.11.2014

Re: Liberalni mediji

looping
Znači nevinom je čini ako Bena kaže da je osoba nevina? Lepo. Blago onome kome ti sudiš.

Ja nikome ne sudim jer mi to nije struka.
Za to postoji pravosudni sistem.
A kada pravosudni sistem donese neku odluku ja je postujem i ne idem da palim i pljackam radnje okolo. Niti to opravdavam, kao neki.
tasadebeli tasadebeli 12:22 28.11.2014

Re: Liberalni mediji

bene_geserit

A kada pravosudni sistem donese neku odluku ja je postujem i ne idem da palim i pljackam radnje okolo. Niti to opravdavam, kao neki.



Не замери, али сад си ме подсетио на сцену када моја жена 5. октобра 2000. седи код куће и слуша вести на тв како јављају да групе хулигана руше и пале Београд и пљачкају радње по Теразијама, па ми после рекла:"А ја одмах замислила тебе, течу, мог буразера, твог ћалета,... као хулигане."

Грдна је то мука кад си хулиган и у очима најрођенијих јербо је то тако рекло на телевизији...
looping looping 13:04 28.11.2014

Re: Liberalni mediji

Ja nikome ne sudim jer mi to nije struka.
Za to postoji pravosudni sistem.

E pa, pravosudni sistem kaže da
Ta osoba je nevina jer nije dokazana krivica te osobe.

A ti kažeš da

To sto je osoba nenaoruzana ne cini je nevinom. To sto joj nije dokazana krivica (u sudskom sistemu) je ne cini nevinom takodje.

Što znači da je tvoja izjava

A kada pravosudni sistem donese neku odluku ja je postujem

totalna glupost.
Ti daješ izjave i poštuješ ono što ti odgovara u datom momentu.
blogovatelj blogovatelj 15:40 28.11.2014

Re: Liberalni mediji

Uostalom crnci (i inuiti) u Kanadi ne zive nista bolje nego crnci u USA


Onaj ko ovo kaže je ili nenormalan ili lupeta iz dosade.
Svojim očima sam video baltimorski, detroitski i čikaški geto i tvrdim da za dvanaest godina življenja u Kanadi nikada ništa ni približno isto nisam video.
Džejn-Finć deo grada u Torontu, koji ovde važi za nešto najzajebanije moguće, sam redovno posećivao poslom pre desetak godina (u toku dana doduše, nikada noću) i nikada se nisam osetio nebezbedno.
Primer...
Na Džejnu i Finču u Torontu sam išao u vijetnamski restoran, šetao okolo i niko me nije mrko pogledao.
U Detroitu na benzinskoj pumpi u getu prodavac drži sve što je na prodaju u sobi pod ključem, odvojen je od mušterija neprobojnim staklom, prvo mu se daju pare, pa tek onda on predaje robu.
I da... U SAD se benzin uvek plaća unapred, u Kanadi je to endemski slučaj.
bene_geserit bene_geserit 21:26 28.11.2014

Re: Liberalni mediji

looping
...

Jel ti to pokusavas da objasnis da je covek koji je opljackao radnju i napao policajca nevin ili sta?
Zato sto ga pravosudni sistem jos nije isprocesuiro? Pa uradio je to pre 5 minuta.
A pravosudni sistem je dao svoj odgovor na to da li je policajac postupio kao sto je trebalo. Krivicom mrtvih se pravosudni sistem ne bavi, ali odluka o postupku policajca implicira takodje da li je Braun nije bio nevin.
What's your point exactly?
bene_geserit bene_geserit 21:47 28.11.2014

Re: Liberalni mediji

blogovatelj
Uostalom crnci (i inuiti) u Kanadi ne zive nista bolje nego crnci u USA

Onaj ko ovo kaže je ili nenormalan ili lupeta iz dosade.
Svojim očima sam video baltimorski, detroitski i čikaški geto i tvrdim da za dvanaest godina življenja u Kanadi nikada ništa ni približno isto nisam video.

Kanadske vidljive manjine cine manji procenat stanovnistva nego u usa, i razlicite su po strukturi (uglavnom azijati i inuiti).
Usled toga nema (manje vise) getoa u Kanadi, ali to ne znaci da nema izrazenog siromastva medju vidljivim manjinama. Ima puno artikala koji se time bave.
Zvanicne statistike bi bile bolji pokazatelj nego ko je video kakav geto.
looping looping 05:43 29.11.2014

Re: Liberalni mediji

Jel ti to pokusavas da objasnis da je covek koji je opljackao radnju i napao policajca nevin ili sta?

Da. Napokon da shvatiš.
Zato sto ga pravosudni sistem jos nije isprocesuiro? Pa uradio je to pre 5 minuta.

Nije.

A pravosudni sistem je dao svoj odgovor na to da li je policajac postupio kao sto je trebalo.

Jeste.
Krivicom mrtvih se pravosudni sistem ne bavi, ali odluka o postupku policajca implicira takodje da li je Braun nije bio nevin.

Ako neko bude ubijen a ti impliciraš, znači da te zabole što je taj ubijen.
I to je demokratski.

What's your point exactly?

My point is that nobody gives a shit about unarmed black guy shot by a police officer, except a bunch of protesters in the streets.
blogovatelj blogovatelj 06:41 29.11.2014

Re: Liberalni mediji

Kanadske vidljive manjine cine manji procenat stanovnistva nego u usa, i razlicite su po strukturi (uglavnom azijati i inuiti).


Na osnovu čega ovo tvrdiš?

Zvanicne statistike bi bile bolji pokazatelj nego ko je video kakav geto.


Može.
Sledi informacija sa sajta kanadske vlade. Link

A sa prethodnog linka...

The Employment Equity Act defines 'visible minority' as "persons, other than Aboriginal peoples, who are non-Caucasian in race or non-white in colour."

Canada is one of the most ethnically diverse countries in the world. According to the 2006 Canadian Census, visible minorities in Canada make up 16% (5,068,090) of a total population of 31,241,030 and 15% (2,811,390) of a total workforce of 18,418,100. Between 1996 and 2006, the visible minority population grew 59% and its workforce grew 76% compared to 3% and 12% respectively for people who are not members of a visible minority.


I još i burek sa gornjeg linka



Dakle, inuiti ne potpadaju u ovu kategorizaciju, jer su i oni "aboriginal"
E sad, aj ti malo izguglaj stanje u SAD, pa da uporedimo.
I još nešto. Kanada uopšte nije socijalna država. Tj u poređenju sa SAD jeste, ali ako je uporediš sa Skandinavijom, Beneluksom, Francuskom ili Nemačkom, onda se može reći da ovde vlada surovi kapitalizam.
bene_geserit bene_geserit 06:46 29.11.2014

Re: Liberalni mediji

Slusaj, 12-godisnji decak u Klivlendu sa plasticnim pistoljem koji je stradao - naravno da mi ga je zao.
Tip od 130 kila koji se nadrogirao pa opljackao radnju pa onda napao policajca spada u kategoriju "sam pao, sam se ubio".
Svakog dana u svetu pogine hiljade ljudi iz ovog ili onog razloga. Emocionalno mi mozemo samo ponekad neku od tih smrti da dozivimo, inace bi overloadovali.
Tebe Braunova smrt dotice, tvoja stvar. Mene dotice nesto drugo.

I ne impliciram ja, vec pravosudni sistem u usa odlukom da je policajac postupio po pravilima implicira da Braun nije bio nevin.
looping looping 06:59 29.11.2014

Re: Liberalni mediji

I ne impliciram ja, vec pravosudni sistem u usa odlukom da je policajac postupio po pravilima implicira da Braun nije bio nevin.

Nije bio nevin zato što je nenaoružan hteo da ubije naoružanog policajca? Pa sad dokaži da to nije istina.

A da, i opljačkao je radnju (opet navodno, nije sudski dokazano) što je u USA kažnjivo smrću. To im je ostalo od divljeg zapada kada se ubijalo za krađu. Bolje bi prošao da je te prekršaje počinio u Saudijskoj Arabiji, a i droga je tamo praktično nedostupna.

PS.
Implikacije, implikacije...

Edit:

A ovo što radi naša policija, amerima je naučna fantastika. Čovek od 70 godina puca na policiju, dvoje rani i oni ga uhvate živog. Link.
niccolo niccolo 10:20 29.11.2014

Re: Liberalni mediji

vec pravosudni sistem u usa odlukom da je policajac postupio po pravilima implicira da Braun nije bio nevin.

Ovo je potpuno netačno i pogrešno shvatanje prava. Pravosudni sistem se uopšte nije bavio Braunovom krivicom odnosno nevinošću. Niti svojom odlukom o tome da je policajac postupio po pravilima implicira Braunovu krivicu za bilo šta. Sasvim je moguće da je i policajac postupao po pravilima (pravila govore samo o tome kada policajac može da upotrebi oružje i ona nisu postavljena tako da može da ih upotrebi samo protiv onog ko je prethodno učinio neko krivično delo) i da je Braun nevin (o kojem god krivičnom delu da se radi).
bene_geserit bene_geserit 20:08 29.11.2014

Re: Liberalni mediji

Naravno da se pravosudni sistem ne bavi krivicom mrtvih ljudi, ne stavljaj mi u usta ono sto nisam rekao (naprotiv rekao sam isto sto i ti).
I naravno da je moguce da policajac postupi po pravilima i da nevina osoba strada, to se cesto desava.
Ali ovde pricamo o konkretnom slucaju. Razlog zbog kog je policajac pucao je jer je bio napadnut. Onaj ko napadne policajca nije nevin. Pravosudna odluka da je policajac postupio po pravilima, u konkretnom slucaju, potvrdjuje da je bio napadnut, sto implicira da je ubijena osoba krsila zakon.
blogovatelj blogovatelj 01:05 30.11.2014

Re: Liberalni mediji

ne stavljaj mi u usta ono sto nisam rekao


Nisi rekao ni koliki je procenat vidljivih manjina u SAD.
Pitao si za vladine statistike, ja stavio link ka sajtu kanadske vlade, a ti ništa za SAD još uvek nisi stavio.
bene_geserit bene_geserit 04:37 30.11.2014

Re: Liberalni mediji

Sta da ti kazem umorio me ovaj blog.
Ti si pretezno dao statistike o tome kojih manjina ima u Kanadi a ne o polozaju crnaca.
Evo ti jedna statistika: Verovatnoca da ce policija da ubije crnca je veca nego verovatnoca da ce policija da ubije belca u USA oko 3.7 puta, u Kanadi oko 3 puta (tj. i nije previse razlicita).
princi princi 13:25 26.11.2014

6 vlasnika Walmarta ima više asseta

nego bottom 40% Amerikanaca (120M). Da je Sam Walton živ, on sam bi sedeo umesto tih šestoro. 0.1% (cca 300K) Amerikanaca ima više asseta nego bottom 90% Amerikanaca (270M). U isto vreme, 3% Amerikanaca i 37% kongresmena su milioneri. Ogromna neravnoteža, over representation bogatih, bogati pišu i sprovode zakone za bogate. Rasna segregacija, evropsko-fašistički odnos prema imigrantima (u zemlji koju su stvorili imigranti!), nšta od toga nikako ne može izaći na dobro. Nema te TV i tih medija koji toliko dugo mogu obezbediti fix pomoću koga će ljudi zaboraviti gde i kako žive.

zadovoljan sam pre svega jer je Američka Ulica počela da kulja i da se buni protiv uspostavljanja demokratije kao društva odabranih, kao bogataškog kluba za eksploataciju nejakih ljudi, ili društva revolveraša koje dopušta sebi da mimo zakona oduzima živote prestpunicima-očajnicima i da prolazi nekažnjeno zbog toga.
hajkula1 hajkula1 16:53 26.11.2014

Re: 6 vlasnika Walmarta ima više asseta

princi
nego bottom 40% Amerikanaca (120M). Da je Sam Walton živ, on sam bi sedeo umesto tih šestoro. 0.1% (cca 300K) Amerikanaca ima više asseta nego bottom 90% Amerikanaca (270M). U isto vreme, 3% Amerikanaca i 37% kongresmena su milioneri. Ogromna neravnoteža, over representation bogatih, bogati pišu i sprovode zakone za bogate. Rasna segregacija, evropsko-fašistički odnos prema imigrantima (u zemlji koju su stvorili imigranti!), nšta od toga nikako ne može izaći na dobro. Nema te TV i tih medija koji toliko dugo mogu obezbediti fix pomoću koga će ljudi zaboraviti gde i kako žive.

zadovoljan sam pre svega jer je Američka Ulica počela da kulja i da se buni protiv uspostavljanja demokratije kao društva odabranih, kao bogataškog kluba za eksploataciju nejakih ljudi, ili društva revolveraša koje dopušta sebi da mimo zakona oduzima živote prestpunicima-očajnicima i da prolazi nekažnjeno zbog toga.



Mene plašti to što se dešava jer zver kada umire je opasna. U ropcu, može da ubije mnoge.
Plaši me to što su toliko moćni da mogu da izazovu najstrašnija krvoprolića da bi sredili situaciju kod sebe... Oni se tako lako mobilišu u odbrani američkih interesa po celom svetu.
princi princi 17:42 26.11.2014

Re: 6 vlasnika Walmarta ima više asseta

Moram priznati da na Amere ne gledam kao na adversaries, nego kao na sapu(/a)tnike. Na njih gledam pre svega kao na dovoljno veliki uzorak ljudske rase. Gledajući u njih, učimo o sebi, ništa mi (ko god da smo to mi) nismo ni bolji (ali ni gori) od njih. Nedaće s kojima se oni suočavaju nisu ništa manje od onih s kojima bi se mi suočili da smo u njihovoj situaciji, kao ni načini na koji se oni nose s tim.
Sepulturero Sepulturero 18:29 26.11.2014

Re: 6 vlasnika Walmarta ima više asseta

princi
Moram priznati da na Amere ne gledam kao na adversaries, nego kao na sapu(/a)tnike. Na njih gledam pre svega kao na dovoljno veliki uzorak ljudske rase. Gledajući u njih, učimo o sebi, ništa mi (ko god da smo to mi) nismo ni bolji (ali ni gori) od njih. Nedaće s kojima se oni suočavaju nisu ništa manje od onih s kojima bi se mi suočili da smo u njihovoj situaciji, kao ni načini na koji se oni nose s tim.


Можда, али битна разлика је да ми нисмо у стању да изазивамо крвопролића по целој планети како би скренули пажњу са унутрашњих проблема.
bene_geserit bene_geserit 18:34 26.11.2014

Re: 6 vlasnika Walmarta ima više asseta

princi
nego bottom 40% Amerikanaca (120M). Da je Sam Walton živ, on sam bi sedeo umesto tih šestoro. 0.1% (cca 300K) Amerikanaca ima više asseta nego bottom 90% Amerikanaca (270M). U isto vreme, 3% Amerikanaca i 37% kongresmena su milioneri. Ogromna neravnoteža, over representation bogatih, bogati pišu i sprovode zakone za bogate. Rasna segregacija, evropsko-fašistički odnos prema imigrantima (u zemlji koju su stvorili imigranti!), nšta od toga nikako ne može izaći na dobro. Nema te TV i tih medija koji toliko dugo mogu obezbediti fix pomoću koga će ljudi zaboraviti gde i kako žive.

Opet se ti brines o USA.
Sta ces, ne mogu sve zemlje da budu socijal-demokratske kao sto bi ti voleo.
Prosecan covek u Kanadi zivi vrlo slicno kao prosecan covek u USA. Crnci i inuiti zive u proseku nesto losije nego crna populacija u USA, pa eto prilike u zemlji kojoj zivis - bori se za njihova prava, umesto sto lamentiras nad ekonomskom neravnopravnoscu u USA.
bene_geserit bene_geserit 18:38 26.11.2014

Re: 6 vlasnika Walmarta ima više asseta

zadovoljan sam pre svega jer je Američka Ulica počela da kulja i da se buni protiv uspostavljanja demokratije kao društva odabranih, kao bogataškog kluba za eksploataciju nejakih ljudi, ili društva revolveraša koje dopušta sebi da mimo zakona oduzima živote prestpunicima-očajnicima i da prolazi nekažnjeno zbog toga.

Pa pocela je da kulja samo crna populacija (potpaljena od strane liberalnih medija), kao sto se periodicno desava, i nikad nista ne donese.
A i kaku bi to promenu na bolje mogla da donese gomila ciji se dometi svode na paljenje i pljacku?
princi princi 19:59 26.11.2014

Re: 6 vlasnika Walmarta ima više asseta

Opet se ti brines o USA.
Sta ces, ne mogu sve zemlje da budu socijal-demokratske kao sto bi ti voleo.
Prosecan covek u Kanadi zivi vrlo slicno kao prosecan covek u USA. Crnci i inuiti zive u proseku nesto losije nego crna populacija u USA, pa eto prilike u zemlji kojoj zivis - bori se za njihova prava, umesto sto lamentiras nad ekonomskom neravnopravnoscu u USA.

A koji si sad pa ti racq da određuješ ko će o čemu ovde da priča i razgovara?
blogov_kolac blogov_kolac 00:57 27.11.2014

Re: 6 vlasnika Walmarta ima više asseta

6 vlasnika Walmarta ima više asseta
nego bottom 40% Amerikanaca (120M).

Samo da ima ko glupim Amerima da ukaze ove cifre, odmah bi digli revoluciju, i ostvarili neizbezno prorocanstvo koje sladuje Ameriki i Engels'koj...

Ali u praksi, da bi taj Walmart zaradio svojih impresivnih 15-ak milijardi profita godisnje, od cega ce skoro trecina otici na poreze drzavi, on u hiljadama svojih prodajnih objekata zaposli samo u USA oko 1.500.000 radnika na cije plate godisnje odlazi oko 40 milijardi (istina, sa prosecnom godisnjom platom od jedva nesto preko $25K su posle Mekdonaldsa na najgorem glasu od svih velikih americkih poslodavaca, ali nije na nama o tome da sudimo, jer to su jos uvek vece plate nego sto kod nas ima predsednik republike ili ministri u vladi). A osim tih zaposlenih, i naravno razgranate mreze njihovih dobavljaca sirom USA i sveta kojima saradnja sa najvecim trgovinskim lancem znaci sigurnost, a cesto i spas, ne treba nikako zaboraviti ni armiju od desetina miliona njihovih kupaca kojima Walmart sa svojim nadaleko cuvenim niskim cenama i snizenjima umnogome olaksava zivot.

Drugim recima, kada bi taj Walmart sutra preko noci propao i nestao (General Motors i IBM nas podsecaju da nije istina da su americke multinacionalke svete krave svetske ekonomije koje ne mogu propasti jer su upregle USA u svoje interese), odmah posle njegovih najvaecih akcionara (gorepomenutih 6 potomaka osnivaca ove mamutske kompanije), najvise bi ga oplakivala upravo ta "bottom" (siromasnija) polovina Amerike iz koje su regrutovani skoro svi njegovi zaposleni, kao i vecina kupaca! Ovo je jos jedan primer koliko je lako iz daljine predvidjati propast Amerike, ali ga je tesko i doziveti... Uprkos svim njenim protivurecnostima, a koje su u ovim desavanjima u Fergusonu opet naglo izbile na povrsinu, Amerika iz zadnjih vek ipo je van konkurencije najuspesnija, najbolje organizovana i najefikasnije uredjena drzavna tvorevina koju covecanstvo pamti.
princi princi 15:19 27.11.2014

Re: 6 vlasnika Walmarta ima više asseta

Amerika iz zadnjih vek ipo je van konkurencije najuspesnija, najbolje organizovana i najefikasnije uredjena drzavna tvorevina koju covecanstvo pamti.

Da, posebno im dobro ide organizacija i efikasnost zatvorskih službi.
People in jail per 100k people
US 710
Chile 266
Mexico 210
Turkey 179
UK 147
Canada 118
Sweden 67
Japan 51
Iceland 47
shkval shkval 15:54 27.11.2014

Re: 6 vlasnika Walmarta ima više asseta

hehe princi, nije valjda da ti cistas posteljinu koju blogov k.....c ovde prostire?

a glede broja zatvorenika, jbg, to je njihov odgovor na biznis model zvani gulag (na radne akcije je raja isla dobrovoljno kod nas, ne znam, nisam toliko mator)
princi princi 16:02 27.11.2014

Re: 6 vlasnika Walmarta ima više asseta

nije valjda da ti cistas posteljinu koju blogov k.....c ovde prostire?

Na preskok, moram priznati. Kenjatore uvek na preskok čitam. I on i Benavi neštedimice troše reči (i pažnju čitaoca). Kažem ja, mindset SKJ cca 1973., u vreme ustavnih amandmana, 'hoćemo li drugovi!'.
princi princi 20:52 27.11.2014

Re: 6 vlasnika Walmarta ima više asseta

Evo još nečega u čemu Ameri prednjače: prosečan Amerikanac godišnje pojede 1 tonu hrane.
alselone alselone 22:13 27.11.2014

Re: 6 vlasnika Walmarta ima više asseta

prosečan Amerikanac godišnje pojede 1 tonu hrane.


Hesus Marija.
bene_geserit bene_geserit 09:53 28.11.2014

Re: 6 vlasnika Walmarta ima više asseta

blogov_kolac
Amerika iz zadnjih vek ipo je van konkurencije najuspesnija, najbolje organizovana i najefikasnije uredjena drzavna tvorevina koju covecanstvo pamti.

Naravno da jeste, ali kao i svaki uspeh to navuce dosta mrznje zavidnih ljudi. Sta ces, tak'a nam je ljudska priroda, zavidna.
Ne podnosimo kada neko ima vise/bolje od nas (materjalnih dobara, lepsu klimu, zenu, sta god).
I onda krenemo tim uspesnima da trazimo mane.
I trazimo im da se promene da pocnu da lice vise na nas neuspesne.
Ako nesto ljudi ne podnose to je uspeh drugih.
nim_opet nim_opet 16:57 26.11.2014

Ne mogu, nikako

"teško je u ovakvim situacijama ne biti zlurad, zapravo više onako ispunjen osećajem satisfakcije". Ne mogu Srdjane brate da budem ni zlurad ni ispunjen osecajem satisfakcije. Nije dobro. Nije dobro, jer je ovo pretposlednji izlaz - umesto svih ostalih izlaza, pravdu traziti na ulici. A takvo trazenje pravde se resava ne sistematski nego simptomaticno - fokus resenja ce biti na tome da se sklone sa ulica a ne na tome da se promeni sustinski rasizam, pristup sigurnosti (nije samo policija Fergusona problem - problem je pristup kriminalu i policiji u Americi - prvi ne sme da bude da se osumnjiceni ubije, pa makar se policajac i osecao ugrozenim), zatvorska industrija, obrazovni sistem i sistem socijalne zastite. Nista od ovoga se nece resiti na ulici, i nista od ovoga se nece resiti kada se ti ljudi sklone sa ulice. I zato nemam nikakav oseca satisfakcije. A posebno ne onaj motivisan "kuckanjem mecke" - samo mogu da se stidim takvih komentara, koji su manje vise u istoj ravni sa onima koji su se culi posle 11. Septembra.
bene_geserit bene_geserit 18:44 26.11.2014

Re: Ne mogu, nikako

A kakvu to "pravdu" traze na ulici? Pravdu da policija ne dira kriminalce ako im je boja koze neodgovarajuca? Pravdu da rulja moze da pali i krade.

Kakav rasizam u USA? U zemlji u kojoj je pretsednik crnac. A to prebacuju iz zemlje u kojoj cigani zive 10x gore nego crnci u USA. Kada ce ciganin da bude pretsednik Srbije? Sta je sa ciganskim ljudskim pravima? Ne vidis balvan u svom oku ali vidis trun u tudjem.

A USA, kao i svaka zemlja ima problema. Nisu sve zemlje socijal-demokratske kako bi to neki voleli.
nim_opet nim_opet 19:11 26.11.2014

Re: Ne mogu, nikako

Re: Ne mogu, nikako
A kakvu to "pravdu" traze na ulici? Pravdu da policija ne dira kriminalce ako im je boja koze neodgovarajuca? Pravdu da rulja moze da pali i krade.

Kakav rasizam u USA? U zemlji u kojoj je pretsednik crnac. A to prebacuju iz zemlje u kojoj cigani zive 10x gore nego crnci u USA. Kada ce ciganin da bude pretsednik Srbije? Sta je sa ciganskim ljudskim pravima? Ne vidis balvan u svom oku ali vidis trun u tudjem.

A USA, kao i svaka zemlja ima problema. Nisu sve zemlje socijal-demokratske kako bi to neki voleli.



Hm. Verovatnoca da ce mladi crnac biti ubijen na ulici od strane policajca je 21 puta veca nego za mladog belca. Tu pravdu. I pravdu da se policiji objasni da ubistvo osumnjicenog nije prvi korak u sprecavanju kriminala. Nevezano za boju koze osumnjicenog.

Predsednik jeste crnac, ali to ne znaci da rasizma nema - pocevsi od pravljenja glasackih jedinica po rasnoj osnovi (sada vise nije ni zabranjeno od kada je 1964 voting act manje vise rasturen), do institucionalizovanog rasizma kroz ekonomsku i socijalnu politiku.

Btw, ja zivim u USofA, ne u Srbiji ali sam u Srbiji 20 godina imao prilike da gledam balvane. Relativizovanje jednog pojma time sto se prikazuje drugi, gori primer, ne znaci da o ovom prvom ne vredi diskutovati.
bene_geserit bene_geserit 04:19 27.11.2014

Re: Ne mogu, nikako

nim_opet
Verovatnoca da ce mladi crnac biti ubijen na ulici od strane policajca je 21 puta veca nego za mladog belca. Tu pravdu.

Ah, statistika nasa dika ...
Godisnje policija u proseku ubije nesto preko 400 ljudi u usa, prema ne bas potpunoj fbi statistici (ima misljenja da je ovaj broj nesto preko 1000 godisnje). Od toga belci cine >50% a crnci <35%. Godine ubijenih kriminalaca su distribuirane drugacije u zavisnosti od rase - kod crnaca je peek oko 20-te godine, kod belaca oko 35-te.
Za period 2003-2009, statistika ubijenih pri hapsenju od strane policije u zavisnosti od rase (po 1M ljudi):
Race Est. rate per million per year
White, non-Hispanic 0.9
Black, non-Hispanic 3.66
Hispanic 1.92
Other 0.75
Jedino sto ova statistika govori o tome koja rasa cesce strada po broju stanovnika a ne po broju hapsenja. Posto crnci izvrse neproporcijalno mnogo zlocina u odnosu na procenat stanovnistva, logicno je i da ginu vise od strane policije.
Btw. najmanji broj u tabeli se odnosi mahom na azijate. Ako je rasizam jedan od faktora pri ubistvima od strane policije, kako to da azijati ginu manje od belih? Verovatnoca da mladi azijat bude ubijen na ulici od strane policajca je 30 puta manja nego za mladog crnca.
bene_geserit bene_geserit 04:32 27.11.2014

Re: Ne mogu, nikako

nim_opet
Predsednik jeste crnac, ali to ne znaci da rasizma nema - ... do institucionalizovanog rasizma kroz ekonomsku i socijalnu politiku.

Institucionalizovan rasizam kroz ekonomsku i socijalnu politiku - ovde ipak moras da das neke primere umesto liberalnih mantri.

Vidim da azijati jako lepo funkcionisu pri trenutnoj ekonomskoj i socijalnoj politici iako istorijski gledano rasizam prema njima nije bio mnogo bolji nego prema crncima. Ali se oni tipicno fokusiraju na porodicu, skolu stavljaju u prvi plan, a decu drza dalje od droge i oruzja.
Dok se crnci opet tipicno fokusiraju na ulogu zrtve i zele sto vise socijalne pomoci od drzave umesto da rade na sebi, svojim porodicama, i svojoj deci.
jkt2010 jkt2010 07:26 27.11.2014

Re: Ne mogu, nikako

Godisnje policija u proseku ubije nesto preko 400 ljudi u usa,
i to mahom onih koji ne kupuju u Volmartu.
Ako je rasizam jedan od faktora pri ubistvima od strane policije, kako to da azijati ginu manje od belih?
si ti video Brus Lija u akciji?

Salu na stranu: Policajci jedu krofne a Crnci piletinu, odakle je ocigledno da je na delu rat DunkinDonuts protiv KFC. Ishod je za sada neizvestan, zavisi na ciju stranu ce da uskoci RonaldMcDonald.
martin_krpan martin_krpan 19:41 26.11.2014

Priča

Ja sam imao druga koji je igrao tenis na koledžu u Kanzas Cityju. Dobro je igrao, dobijao stipendiju itd. Jedne večeri su imali žurku u onim tipičnim američkim kućama, napili su se i moj je drug pitao da posudi auto od nekog Japanca da ode po cigare. Auto je bio neki stari ogroman krš. Ovaj sjeo u auto, pojačao RHCP, zapalio posljednju cigaru i prepustio se američkom flowu. U sljedećoj sekundi je ispred njegove šajbe stajao helikopter sa uperenim reflektorima i sa bukom sa megafona "Stop the car, put the hands in the air".... U sljedećem trenutku specijalci razbijaju bočnu šajbu od vozača sačmaricama i izvlače ga kroz prozor. Kaže da je bio siguran da je to nerealno, trip. Odvode ga u pritvor sa teškim kriminalcima (kaže da mu je to daleko najteže iskustvo) i ostavljaju ga tri dana bez obraćanja prema njemu. Potpuno paranoično-šizofrena situacija. Ima i crnaca i bijelaca. Tri lika uzimaju herion sa istom iglom. Pakao Hieronimusa Boša. Nakon tri dana ga hvataju siledžiski i odvode ga u prostoriju samo sa jednom stolicom. U sobi je samo jedan lik, visok jedno 170 cm, plavi jeans, bijela potkošulja i kvrgavo tijelo kakvo nikada nije ni na filmovima vidio. Lik od jednom šutira stolicu i vadi revolver i kreće nevjerovatnom silinom da galami. Drug je odmah pao kao paralisan na zemlju i počeo da urliče od straha a ovaj ga ni dodirnuo nije (kaže da je bio 100% siguran da će ga ovaj ubiti - tako je izgledalo). Policajac je sve više urlikao i zajašio ga je na zemlji prislanjajući mu cijev na čelo vrijeđajući ga kao životinju. Drug kaže da ne može reći da li je u toj sobi bio 5 sati ili 10 minuta. Nakon toga su došla tri policajca i krenula ga ispitivati. Pitanje"Zašto si pio"? Pitanje."Zašto si udario drugo auto - zašto nisi stao policajcu? Pitanje: "Zašto si htio da udariš onu ženu?.... Određen mu je pritvor od mjesec dana i tužilac ga je optužio po 17 tačaka. E sad sreća. Ranije je upoznao nekog advokata Engleza koji je bio gay i ekstremno volio fudbal. Stalno je zvao mog druga da idu u neki pub i još se nabacivao - prijateljski flert. Zagotivio je mog druga. Taj Englez mu je doslovno spasio život. Dobio je dvije godine uslovno, deset godina zabrane ulaska u USA i kaznu od 40.000$.

Pitam ga pa jebote šta si uradio. Kaže napio sam se, i nestalo nam cigara (u timu bila tri kolumbijca - svi pušili) i reko da malo iskuliram i da odem po cigare. Na izlazu iz parkinga sam zakačio neki auto, gledam nema nikoga, i nastavim dalje (advokat mu kaže da je tu čovjek zvao policiju i opisao auto koji ga je zakačio). U blizini u sledećoj ulici su se našla dva policajca koja su mu pokazala da stane a on ih nije vidio. Ovi su odmah zvali pojačanje i to je to. Kaže da je bio optužen za ubistvo iz nehata (neka baba je krenula da krene na pješačkom a ovaj nije stao). Samo za tu optužnicu mu je visila kazna 5-20g ili tako nešto.

Naravoučenije: Da, Amerika ima veliki, veliki problem sa nejednakostima u društvu u svim društvenim strukturama. Više se ne može ni sa hard workingom sigurno priuštiti životni minimum. Nemaju svi ljudi pristup školama i to je čisto zlo. Ali opirati se autoritetu policije u Americi se može i smije samo u video igricama jer tamo ima tri života.


predatortz predatortz 19:48 26.11.2014

Re: Priča

Ali opirati se autoritetu policije u Americi se može i smije samo u video igricama jer tamo ima tri života.


Generalno, nigde nije mudro opirati se autoritetu policajca. Probaj to na Novom Beogradu, u sitne sate, kad naiđeš na momke iz Interventne...
martin_krpan martin_krpan 20:49 26.11.2014

Re: Priča

predatortz
Ali opirati se autoritetu policije u Americi se može i smije samo u video igricama jer tamo ima tri života.


Generalno, nigde nije mudro opirati se autoritetu policajca. Probaj to na Novom Beogradu, u sitne sate, kad naiđeš na momke iz Interventne...


Edit: Američkoj policiji se može oduprijeti samo Niko Belić. Krajišnik je to
nim_opet nim_opet 21:07 26.11.2014

Re: Priča

martin_krpan
predatortz
Ali opirati se autoritetu policije u Americi se može i smije samo u video igricama jer tamo ima tri života.


Generalno, nigde nije mudro opirati se autoritetu policajca. Probaj to na Novom Beogradu, u sitne sate, kad naiđeš na momke iz Interventne...


Edit: Američkoj policiji se može oduprijeti samo Niko Belić. Krajišnik je to


hahahaha :) Nisam za Nika cuo do sad. Nego, pomislio bi covek da na engleskom govornom podrucju nema niko nas koga bi scenaristi mogli da pitaju za imena sa nasih prostora. Cuj. Roman, Brevic i Kravic....da su bas reprezentativna i nisu. Pre neki dan gledam neku svedsku krimi dramu, svaki drugi kriminalac je sa nasih prostora, ali su im imena budibogsnama - Pjotr i Mihal i Tigran. Na ulicu u Malmeu da izadju i da kazu "jel ima ovde neko iz Juge", 10 bi se javilo i ni jedan se ne bi zvao ni priblizno ovome gore.
hajkula1 hajkula1 23:13 26.11.2014

Re: Priča

predatortz
Ali opirati se autoritetu policije u Americi se može i smije samo u video igricama jer tamo ima tri života.


Generalno, nigde nije mudro opirati se autoritetu policajca. Probaj to na Novom Beogradu, u sitne sate, kad naiđeš na momke iz Interventne...



Ali ako dobro osvetljenom ulicom šetaš psa rase koja važi za opasnu


tyson tyson 00:36 27.11.2014

Re: Priča

Pre neki dan gledam neku svedsku krimi dramu, svaki drugi kriminalac je sa nasih prostora, ali su im imena budibogsnama - Pjotr i Mihal i Tigran.

Pa ti Pjotr, Mihal i Tigran su valjda iz bivšeg Sovjetskog saveza a ne sa naših prostora, n'est-ce pas...?


milisav68 milisav68 08:41 27.11.2014

Re: Priča

tyson

Pa ti Pjotr, Mihal i Tigran su valjda iz bivšeg Sovjetskog saveza a ne sa naših prostora, n'est-ce pas...?

Verovatno, ali nije da nas nema kao bad-guys (recimo u igricama).

hajkula1 hajkula1 13:23 27.11.2014

Re: Priča

tyson
Pre neki dan gledam neku svedsku krimi dramu, svaki drugi kriminalac je sa nasih prostora, ali su im imena budibogsnama - Pjotr i Mihal i Tigran.

Pa ti Pjotr, Mihal i Tigran su valjda iz bivšeg Sovjetskog saveza a ne sa naših prostora, n'est-ce pas...?





Tako se zovu po svedskoj transkripciji... I po holivudskoj je slično. Ne libe se da provuku mesto porekla za slučaj da je gledaoc neupućen.
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 19:57 27.11.2014

Re: Priča


Pa ti Pjotr, Mihal i Tigran su valjda iz bivšeg Sovjetskog saveza a ne sa naših prostora, n'est-ce pas...?





chitach chitach 22:13 26.11.2014

burn, ferguson burn

Burning Ferguson
tasadebeli tasadebeli 22:22 26.11.2014

Узроци и поводи

Ма ја све нешто мислим да је ово убиство Брауна на улици само повод, а да су узроци много, много дубљи... Па не изводи се Национална гарда са оклопним возилима на улице градова тек тако олако...






Старији ће се присетити да су код нас тенкови изведени на улице 9. марта 1991. и да смо тада били много бесни што их уопште видимо око Скупштине, телевизије итд, а да је 5. октобра 2000. било неких наговештаја да су тенкови кренули, али се на крају све показало као празна прича... На улицама били на крају само они Легијини са хамерима грлећи се и љубећи се са демонстрантима...
hajkula1 hajkula1 01:49 27.11.2014

Re: Узроци и поводи


Ne uključuje se ni Šešelj u direktan TV program, na 25 minuta... tek tako...


Osiječka TV Bujica


tasadebeli tasadebeli 07:38 27.11.2014

Re: Узроци и поводи

hajkula1

Ne uključuje se ni Šešelj u direktan TV program, na 25 minuta... tek tako...


Osiječka TV Bujica





Виђу, виђу, како се у Хрватској труде из петних жила да разбију медијски мрак и заборав којим Шешеља покушава да прекрије Србија!

Надасве цивилизирани, демократски и еуропејски разговори некадашњих сабораца...

Чак се и Сабор позабавио њиме не би ли и даље подгревао мржњу према Србима и Србији која је почела малкице да сплашњава последњих година.

Знаш како је, ипак је преостало још понешто Срба у Хрватској које треба застрашити и протерати. А има и повратника, као и оних досадних Срба који свако мало потежу некаква имовинска питања.


П.С. - И нека ми после неко каже како војвода Воја, четник од полиестера, синтетика 100%, није био најјаче хрватско оружје током деведесетих...
hajkula1 hajkula1 18:22 27.11.2014

Re: Узроци и поводи

tasadebeli
hajkula1

Ne uključuje se ni Šešelj u direktan TV program, na 25 minuta... tek tako...


Osiječka TV Bujica





Виђу, виђу,

П.С. - И нека ми после неко каже како војвода Воја, четник од полиестера, синтетика 100%, није био најјаче хрватско оружје током деведесетих...



I na širem planu.

Vidi ovu čast, HITNA Rezolucija eUropskih parlamentaraca o Šešelju, upućena Srbiji

Oluja, Šimunić, Tompson, Gotovina, lupanje ćiriličnih tabli... i mnogo šta drugo.


Srđan Fuchs Srđan Fuchs 18:36 27.11.2014

Re: Узроци и поводи

smaramo se devedestima, dok fukara gazduje.
tasadebeli tasadebeli 00:12 28.11.2014

Re: Узроци и поводи

Srđan Fuchs
smaramo se devedestima, dok fukara gazduje.


Ма јок... Сам' коментаришемо онако пензионерски, док шетамо Калишем са рукама на дупету...

Право да ти кажем, не занима ме Шешељ, а колико знам Хајкулу, ни она није баш заинтересована... Него нас двоје то онако, разговора ради...
Jukie Jukie 12:21 27.11.2014

Boja kože

Zašto svi stalno pominju boju kože????

Nije problem afroamerikanaca boja kože (sediš dugo na suncu i potamniš, da li si sada pripadnik druge etničke grupe?) nego ponašanje
A ponašanje znamo da se delom nasleđuje genima a delom kulturom odnosno učenjem
predatortz predatortz 12:54 27.11.2014

Re: Boja kože

Jukie
Zašto svi stalno pominju boju kože????

Nije problem afroamerikanaca boja kože (sediš dugo na suncu i potamniš, da li si sada pripadnik druge etničke grupe?) nego ponašanje
A ponašanje znamo da se delom nasleđuje genima a delom kulturom odnosno učenjem


Sve to jeste tako. Ali, stoji i činenica da se za isto (ne)delo lakše poteže utoka na malo tamnijeg momka, nego na nekog bledunjavog. Ništa novo pod neonom, što bi rek'o stari dobri Džoni...
Eno, u strahu za svoj život, podgojeni i opremljeni panduri ubiše klinca od 12 godina jer je vitlao plastičnim pištoljem. Mnogo im, brate, veliki taj strah.

Problem jeste kompleksan. Crna zajednica, verovatno ( nikad nisam bio u US of A, pa ne mogu da tvrdim ), jeste sa većim ( procentualno gledano ) učešćem u kriminalu, više ( opet procentualno, u odnosu na ukupan broj ) opterećuje budžet, socijalu...

No, lakoća u potezanju utoke mi govori da tamo ima i još nečega...

Edit:

Govori mi da je priča tipa freedom and justice for all - samo lepa priča i ništa preko toga.
looping looping 13:50 27.11.2014

Re: Boja kože

Edit:

Govori mi da je priča tipa freedom and justice for all - samo lepa priča i ništa preko toga.

predatortz predatortz 14:01 27.11.2014

Re: Boja kože



Doduše, ja sam bio više u pankeri će opet napraviti sranje fazonu.
princi princi 15:13 27.11.2014

Re: Boja kože

Da, Jukie izgleda ne kapira da je boja kože sve. Da je boja kože, ta glupa lutrija na početku života, odredila ko će na koga imati pravo da potegne utoku i ko će gde i kada završiti taj svoj život. Jer u toj land of milk and honey, najboljoj zemlji koja je ikada postojala na planeti, što kažu ova dvojica budalčina i narkomana, boja kože određuje koliko ćeš i koje šanse u životu imati.

A onima drugima ostaje samo da uživaju (naoružani, naravno) u blagodetima svoje sreće i da mole boga i ne naprave wrong turn na nekom junction-u.
bene_geserit bene_geserit 22:02 27.11.2014

Re: Boja kože

Ako je to tacno sto tvrdite, kako to da je broj ubijenih od strane policije u odnosu na broj ljudi najmanji za azijate (manji nego za belce)?
I da policija ubije svke godine vise belaca nego crnaca.
I ako boja koze odredjuje koliko ces i koje sanse imati u zivotu - kako to da azijati vrlo uspesno funkcionisu (ekonomski uspesnije nego belci) u USA?

I crnci u usa ne zive nista losije nego crnci i inuiti u Kanadi. Istina zive lose i tamo i ovde.
bene_geserit bene_geserit 03:42 28.11.2014

Re: Boja kože

princi
Jer u toj land of milk and honey, najboljoj zemlji koja je ikada postojala na planeti, što kažu ova dvojica budalčina i narkomana, boja kože određuje koliko ćeš i koje šanse u životu imati.
A onima drugima ostaje samo da uživaju (naoružani, naravno) u blagodetima svoje sreće i da mole boga i ne naprave wrong turn na nekom junction-u.

Pa zasto se onda toliko ljudi polomi da dodje u tu istu usa, ako nije "land of milk and honey"? I jos dobar deo njih koji pokusava da se dokopa usa na sve moguce nacine ima crnu boju koze.

Tebi je znam najbolja zemlja Kanada (tebi i polarnim medvedima).
Budalcine i narkomane vidjas evidentno puno u svojoj okolini/porodici, mada mi deluje da, cim imas ovoliko vremena da prosipas levicarske gluposti o zemlji o kojoj ne znas nista osim sto si procitao u liberalnoj stampi, slabo ko hoce sa tobom da se druzi.
bauer. bauer. 04:14 28.11.2014

Re: Boja kože

Tebi je znam najbolja zemlja Kanada

Ali, ne, nikako... njemu nije strana ni Engleska, ni zlatna obala Australije, ni vožnja niz Pacifički Hajvej u nekom egzotičnom automobilu.

Doduše, ni jedno mesto ga nije zadržalo. Ko će ga znati...
princi princi 04:55 28.11.2014

Re: Boja kože

Doduše, ni jedno mesto ga nije zadržalo. Ko će ga znati...

E, samo kad bi mi još objasnio šta to tebe zabole koje je mene mesto zadržalo i šta se to tebe uopšte tiču moje privatne stvari da bi ih ovako javno iznosio i komentarisao.
princi princi 05:02 28.11.2014

Re: Boja kože

Pa zasto se onda toliko ljudi polomi da dodje u tu istu usa, ako nije "land of milk and honey"? I jos dobar deo njih koji pokusava da se dokopa usa na sve moguce nacine ima crnu boju koze.

Koji ljudi? Sirotinja i beda, materijalna i moralna. Koliko mi je poznato u Ameriku najviše migriraju neškolovani i polupismeni koji pokušavaju da benefituju od nadnica koje su u USA svakako veće nego u nekom Meksiku ili Haitiju. Kod školovanih ljudi, koji slobodno mogu birati gde će živeti, Amerika je potpuno ista kao i svaka druga destinacija na svetu, nikakve posebne pogodnosti ona ne pruža.

Ali ne znam zašto stalno o tome pričaš i zašto sebe stavljaš u poziciju nekakvog jebenog branitelja američkih vrednosti. Prvo, ti uopšte ne zastupaš i ne razumeš te vrednosti, a drugo jer si stvarno previše glup za bilo kakvu smislenu konverzaciju.
bauer. bauer. 05:27 28.11.2014

Re: Boja kože

E, samo kad bi mi još objasnio šta to tebe zabole koje je mene mesto zadržalo i šta se to tebe uopšte tiču moje privatne stvari da bi ih ovako javno iznosio i komentarisao.

Ja o tebi, privatno, znam samo ono sto sam pokupio sa ovdašnjih prostora, Srbijanac (danas sam saznao da nisi ni Erocv, ni Crnogorac), vrhunsko obrazovanje stekao na najboljim zapadnim školama, ranih osamdesetih, svetski putnik. Pomalo pogubljen, u pokušaju da nađeš sebe.

Ne bih ni komentarisao, da se nisam našao prozvan
bene_geserit bene_geserit 07:47 28.11.2014

Re: Boja kože

princi
Koji ljudi? Sirotinja i beda, materijalna i moralna. Koliko mi je poznato u Ameriku najviše migriraju neškolovani i polupismeni koji pokušavaju da benefituju od nadnica koje su u USA svakako veće nego u nekom Meksiku ili Haitiju. Kod školovanih ljudi, koji slobodno mogu birati gde će živeti, Amerika je potpuno ista kao i svaka druga destinacija na svetu, nikakve posebne pogodnosti ona ne pruža.

USA pruza sledece pogodnosti za emigraciju skolovanih ljudi:
- ogromno trziste na kome ima puno posla za sve struke i puno alternative ako firma propadne (tako nesto nemas recimo u Kanadi gde imas samo par gradova i u njima recimo tipicno svega par ozbiljnijih firmi, makar za moju struku)
- emigranstka zemlja sto je ekstremno vazno (ja sam proveo izvesne godine svog zivota u Francuskoj, koja nije emigrantska zemlja, i razlika je ogromna; istina nikad nisam naucio francuski tako da me to diskvalifikuje da pricam o nekim stvarima, ali o onima o kojima znam detalje razlika izmedju zemalja kao sto su Kanada, Australija, Novi Zeland i USA tj. emigrantskih i ostatka sveta je za mene diskvalifikujuci razlog da li cu da negde emigriram ili necu; put do papira je najlaksi, a drustvena mobilnost najveca u ovim zemljama)
- ogromna zemlja sa prelepom prirodom i obiljem klimatskih mogucnosti da izaberete gde cete ziveti, i na svim tim mestima mozete da nadjete posao (sto recimo u Kanadi ne postoji, klima je sasvim sigurno super u Kelowna-i ali probaj tamo da nadjes posao u struci; priroda je fenomenalna na Novom Zelandu, ali opet taj posao ...)
- zarade u usa su solidno vece a porezi manji nego u svim ostalim emigranstkim zemljama za visoko obrazovani kadar, a troskovi zivota su generalno manji
looping looping 08:07 28.11.2014

Re: Boja kože

bene_geserit
princi
Koji ljudi? Sirotinja i beda, materijalna i moralna. Koliko mi je poznato u Ameriku najviše migriraju neškolovani i polupismeni koji pokušavaju da benefituju od nadnica koje su u USA svakako veće nego u nekom Meksiku ili Haitiju. Kod školovanih ljudi, koji slobodno mogu birati gde će živeti, Amerika je potpuno ista kao i svaka druga destinacija na svetu, nikakve posebne pogodnosti ona ne pruža.

USA pruza sledece pogodnosti za emigraciju skolovanih ljudi:
- ogromno trziste na kome ima puno posla za sve struke i puno alternative ako firma propadne (tako nesto nemas recimo u Kanadi gde imas samo par gradova i u njima recimo tipicno svega par ozbiljnijih firmi, makar za moju struku)
- emigranstka zemlja sto je ekstremno vazno (ja sam proveo izvesne godine svog zivota u Francuskoj, koja nije emigrantska zemlja, i razlika je ogromna; istina nikad nisam naucio francuski tako da me to diskvalifikuje da pricam o nekim stvarima, ali o onima o kojima znam detalje razlika izmedju zemalja kao sto su Kanada, Australija, Novi Zeland i USA tj. emigrantskih i ostatka sveta je za mene diskvalifikujuci razlog da li cu da negde emigriram ili necu; put do papira je najlaksi, a drustvena mobilnost najveca u ovim zemljama)
- ogromna zemlja sa prelepom prirodom i obiljem klimatskih mogucnosti da izaberete gde cete ziveti, i na svim tim mestima mozete da nadjete posao (sto recimo u Kanadi ne postoji, klima je sasvim sigurno super u Kelowna-i ali probaj tamo da nadjes posao u struci; priroda je fenomenalna na Novom Zelandu, ali opet taj posao ...)
- zarade u usa su solidno vece a porezi manji nego u svim ostalim emigranstkim zemljama za visoko obrazovani kadar, a troskovi zivota su generalno manji

Ovako ja na to gledam.


milisav68 milisav68 09:17 28.11.2014

Re: Boja kože

bene_geserit
USA pruza sledece pogodnosti za emigraciju skolovanih ljudi:

Ma nisu svi (pa i školovani) ljudi isti jebogati.

Da je tako, onda bi se milijardu ljudi preselilo tamo kod tebe.....
bene_geserit bene_geserit 09:32 28.11.2014

Re: Boja kože

milisav68
Ma nisu svi (pa i školovani) ljudi isti jebogati.
Da je tako, onda bi se milijardu ljudi preselilo tamo kod tebe.....

Pa naravno da nisu. Zar moj komentar tako zvuci?
Samo sam odgovarao Princiju na njegovo kako usa ne pruza nikakve posebne mogucnosti skolovanim ljudima - reko' makar na jednom blogu (nema sanse da postignem na svakom, niti imam za to vremena/zivaca, ali makar na jednom) na svaku glupost koju lupi da mu odgovorim.

Nisam bas siguran da na svetu ima milijardu skolovanih ljudi, ali milijardu onih koji bi se preselili u usa da mogu ima sigurno. Sto je naravno budalastina, usa je dobra ako si mlad, zdrav, visoko obrazovan (sa strukom koja je trazena) ali za mnoge druge profile populacije nije bas.
milisav68 milisav68 10:36 28.11.2014

Re: Boja kože

bene_geserit
Zar moj komentar tako zvuci?

Pa....zvuči, a kapiram revoltiranost.
Nisam bas siguran da na svetu ima milijardu skolovanih ljudi, ali milijardu onih koji bi se preselili u usa da mogu ima sigurno. Sto je naravno budalastina, usa je dobra ako si mlad, zdrav, visoko obrazovan (sa strukom koja je trazena) ali za mnoge druge profile populacije nije bas.

Ma nije u tome moja poenta.Neko hoće da ima rodbinu i prijatelje pored sebe, neko ne voli gužvu/frku/stres koji takav način života nosi....zarada, zarada, zarada....mislim, znam da se sa više para lepše živi, ali je potrošačko društvo otišlo u drugu krajnost.....

Hoću da kažem, da ja poštujem tvoj izbor, ali se nikad ne bi menjao sa tobom - ako me razumeš.
bene_geserit bene_geserit 11:24 28.11.2014

Re: Boja kože

milisav68
Hoću da kažem, da ja poštujem tvoj izbor, ali se nikad ne bi menjao sa tobom - ako me razumeš.

Pa naravno da te razumem. Svako ima svoju pricu i bije neke svoje bitke.
Biti emigrant je zajebana stvar.
Meni je u jednom trenutku sitnica falila da se vratim da zivim u Srbiji (dok sam ziveo u Kanadi).
A sto se tice stresa, ima ga puno kada zivis i u Srbiji (makar kada radis u mojoj struci u privatnim firmama, sto je meni jedina varijanta).
Ja sam probao da sebi minimizujem nivo stresa koliko je to moguce - otisao sam tamo gde mogu sebi da priustim da mi zena ne radi (zena mi je btw isto zavrsila ETF i radila je sve vreme dok smo ziveli u Kanadi), tamo gde mi treba 10 minuta do posla i nema saobracajnih guzvi, gde mi treba 5 minuta do plaze a klima je super tako da se i zimi setas u majici (a meni treba setnja po prirodi da mentalno opstanem, neko radi jogu, neko meditira, ja setam po plazi jebiga), a na poslu izbegavam bilo kakva menadzerisanja i bilo sta gde ce previse da me boli glava (tj. fokusiram se na iskljucivo tehnicki deo, sto smanjuje mogucnost napredovanja).
Nisam siguran da bi manje stresa imao u Srbiji.
Porodicna situacija mi je takva da su svi moji i zenini braca/sestre u usa, a ~9 meseci godisnje su nam tu neko od baka i deka (i njima prija da promene klimu), tako da je taj deo OK.
A da prijatelji fale, fale. Godine pice, kontakti na daljinu nisu bas realni, ljudi se menjaju.
milisav68 milisav68 13:55 28.11.2014

Re: Boja kože

bene_geserit
A sto se tice stresa, ima ga puno kada zivis i u Srbiji (makar kada radis u mojoj struci u privatnim firmama, sto je meni jedina varijanta).

Ma naravno, samo je taj stres više upućen na nefunkcionalnost naše države.

Ono na šta ja mislim, je to neko stalno takmičenje od deteta, da se osvajaju pehari za sve i svašta....i gde je "gubitnik" prilično uvredljiva reč....

A inače postoji dosta stvari u USA koje bih ja primenio u Srbiji....
BebaOdLonchara BebaOdLonchara 17:50 28.11.2014

Re: Boja kože

njemu nije strana ni Engleska, ni zlatna obala Australije, ni vožnja niz Pacifički Hajvej u nekom egzotičnom automobilu.

gelosia
martin_krpan martin_krpan 19:02 28.11.2014

Re: Boja kože

bauer.
E, samo kad bi mi još objasnio šta to tebe zabole koje je mene mesto zadržalo i šta se to tebe uopšte tiču moje privatne stvari da bi ih ovako javno iznosio i komentarisao.

Ja o tebi, privatno, znam samo ono sto sam pokupio sa ovdašnjih prostora, Srbijanac (danas sam saznao da nisi ni Erocv, ni Crnogorac), vrhunsko obrazovanje stekao na najboljim zapadnim školama, ranih osamdesetih, svetski putnik. Pomalo pogubljen, u pokušaju da nađeš sebe.

Ne bih ni komentarisao, da se nisam našao prozvan



Znao sam odmah da mi vonja na Momo Kapor - sindrom. Ono kao, djeco nemojte piti burbon, burbon je njesra, rakija je bolja, kad vam ja kažem. Stvarno, šta se dešava sa Srbima kada postanu uspješni na zapadu: Kusturica: "Pariz je jedna velika selendra", Momo Kapor: "Njujork smeće - opanak i rakija je prava stvar". Princi: "Zapadni fakulteti su sranje - pa onda ide link" E leba ti princi, reci mi kakav je Ferari da džaba ne težim ka njemu, da ostanem na bus-plusu.
bene_geserit bene_geserit 21:57 28.11.2014

Re: Boja kože

milisav68
Ono na šta ja mislim, je to neko stalno takmičenje od deteta, da se osvajaju pehari za sve i svašta....i gde je "gubitnik" prilično uvredljiva reč....

Pa americki sistem je da se svi (deca) osecaju lepo, svi dobiju medalju za ucestvovanje, otprilike 5 takmicara u nekoj kategoriji, prva 3 dobiju pehar a poslednja 2 medalje. Za sve zivo, od sportskih takmicenja, pa na dalje.
Dok bi ruski sistem bio, sine za medalju treba da rodis mecku i dobije je jedan u 100.
Ameri otprilike nikako ne zele da ubiju samopouzdanje deteta, i bacaju dosta akcenta na socijalnu komponentu u skolovanju. Ali i skolski sistem ne gura dete da maksimalno ostvari potencijale - ako to hoces to mora da dodje iz porodice (btw zato su kinezi/korejci uspesni, tiger mam u akciji).
A to looser ruzna rec i slicno, pa uvek ima morona, ko bi se njima bavio.

A takmicenja medju ljudima su deo ljudkse prirode, nema to veze sa americkim sistemom.
alselone alselone 22:04 28.11.2014

Re: Boja kože

Pa americki sistem je da se svi (deca) osecaju lepo, svi dobiju medalju za ucestvovanje, otprilike 5 takmicara u nekoj kategoriji, prva 3 dobiju pehar a poslednja 2 medalje. Za sve zivo, od sportskih takmicenja, pa na dalje.


Nation of self confident idiots.
kick68 kick68 15:10 29.11.2014

Re: Boja kože

tamo gde mi treba 10 minuta do posla i nema saobracajnih guzvi, gde mi treba 5 minuta do plaze a klima je super tako da se i zimi setas u majici

Raj na zemlji, nema sta:)
I have never been to Florida. I’m not telling you not to go there because I know you’ve already been. We Canadians go to Florida because it’s near, it’s cheap and we were at a peak of vacation desperation, which I understand, but Florida is a swampy hellscape in which human decency wrestles with reptiles, drugged-up hillbillies and Republicans for dominion. It loses.

For reasons of sanity, I would not normally write about Florida but I hit my vastly expandable tolerance fence this week when I read the news story that typifies the state and its sneaking baleful influence. I refer to Derek Medina, the Miami man who allegedly killed his wife and posted the news and a photo of her fresh corpse on Facebook.

It wasn’t the photo that put me over the edge, or even his friends’ surprised responses. It was the “Likes” of those responses that upset me. If you see your friend’s dead body — shot, slashed and spread on the kitchen floor — you call the cops. But it’s worse. Friends tagged the actual corpse photo and other friends “liked” it!

The husband, who bears a remarkable resemblance to George Zimmerman, is the author of a selfpublished ebook marriage guide, How I Saved Someone’s Life and Marriage and Family Problems Thru Communication. Although he confessed to police, he still blamed his wife for provoking him.

Medina is the worst, but he’s only the worst so far. Every day brings a new vision of Florida, like a blackened snapshot rescued from a fire. Read the great Craig Pittman on Slate.com. Read @_FloridaMan’s latest headlines on Twitter. Florida men are regularly arrested for “. . . Stealing 20 Turtles at Gunpoint from Man in Parking Lot,” “Hitting Child, Covering Bruises with Fake Tattoos,” “Flashing Kids at Walmart while Wearing Translucent Shorts” and the mysterious “Rearranging Walgreens Beverage Aisle.” The headlines are from the last two weeks.

I cannot convey the Florida-ness of this, except to say that when a Florida man is arrested for having sex with a donkey, it is always a miniature donkey named Doodle. When a hunter shoots his wife by accident in the dark in Flagler County, it’s always because he thought she was a wounded hog. They are still married.

When Florida women attack a tourist in a hotel lobby, it’s always because they were prostitutes who thought their turf was being threatened. When a clinic is closed down, it’s always a motel room where women were being injected with cement and tire sealant by a fake doctor performing buttock-enhancement surgery.
2012 U.S. Postal Service advisory asked Florida citizens to try not to crash their cars into post offices, Pittman writes. In September 2011, this had already happened eight times that year. The state has 455 licensed drivers over the age of 100.

“It happened so fast,” said one 100-year-old, who had crashed into a motorcyclist. “I looked out on the street and there was a fella laying there. I thought, ‘how did this guy get here?’ ”

Pittman’s numbers are dizzying. The state has killed 124,000 giant African land snails near Miami alone. The Everglades is clogged with killer Burmese pythons, which is one thing, but the area is going underwater this century so where will the pythons go, I ask. New York City?

The problem with Florida is that every statement of fact leads to a terrible chain of events. The state’s voting machines don’t just fail in 2000, they elect George W. Bush. The prosecutor who saw Zimmerman go free for killing black teenager Trayvon Martin is the same prosecutor who sent a black woman to jail for 20 years for firing a warning shot against her ex-husband.
Florida juries are notoriously terrible. When Ted Bundy escaped from prison in 1977, he could have headed anywhere in the U.S. He selected Florida. Bundy was executed in 1989 in Florida by Gov. Bob Graham, a strange mean-eyed man. All Florida governors are mean, from Jeb Bush to the crazy Rick Scott, who declined $2 billion in federal funds for a Tampa-Orlando high-speed rail line out of sheer spite. But Graham was stranger than most. He ended a tentative presidential run when his diaries were revealed, meticulous notes from every minute in his day, including toilet visits, e.g. 1:20-1:30: MLTH. Bedroom, bathroom. Dress in blue slacks. 1:30-1:45: Rewind Ace Ventura. 2:00: Adele ready to go. Drive to Baptist Hospital. 2:15: Stop at to return Ace Ventura. (The excerpts come from the blog, notebookstories.com on interesting stories about notebooks. The fact that I have never forgotten Graham’s 4,000 notebooks does not make me as strange as this blogger.) And that’s just one Florida governor. At this point, you don’t need stats, you need summaries. The Florida novelist Carl Hiaasen says Florida craziness outruns his ability to describe it. “I think in the old days, the nexus of weirdness ran through Southern California, and to a degree New York City,” he says. “I think it’s changed so that every bizarre story in the country now has a Florida connection.” He calls it “an inversion of magnetic poles.”
For a 14th century rendering of Florida, I turn to the new translation of Dante’s The Divine Comedy by the polymath critic Clive James, 73, now dying horribly under tragic circumstances. James is in hell, so he knows what it looks like. It looks like, well, Florida. “I found myself lost in a wood so dark, the way ahead was blotted out,” reads his translation. “The keening sound I still make shows how hard it is to say how harsh and bitter that place felt to me.” And that’s visiting Dante’s famous circles.
Take the I-95 and see the real thing
.
Heather Mallick
bene_geserit bene_geserit 20:16 29.11.2014

Re: Boja kože

Ne znam kako je ova prica o Floridi upala u celu diskusiju.
Nisam tamo nikad bio, koliko sam shvatio jako je vlazno a ja ne volim vlagu.
U svakom slucaju ovo gore deluje kao gomila stereotipa i generalizacija.
kick68 kick68 20:54 29.11.2014

Re: Boja kože

Ne znam kako je ova prica o Floridi upala u celu diskusiju.
Nisam tamo nikad bio, koliko sam shvatio jako je vlazno a ja ne volim vlagu.
U svakom slucaju ovo gore deluje kao gomila stereotipa i generalizacija.

Mislila sam da zivis na Floridi posto si pomenuo plazu, a nasi ljudi vole da se naseljavaju tamo zbog klime (kao i penzioneri uostalom), tako da zbrojih dva I dva, ocigledno pogresno.

Tekst gore tretira pojedinacne slucajeve i imenuje vecinu aktera dogadjaja imenom i prezimenom, tako da se nikako ne moze podvesti pod "gomilu stereotipa i generalizacija."
Budi pozdravljen.
bene_geserit bene_geserit 04:46 30.11.2014

Re: Boja kože

"Florida juries are notoriously terrible."
"All Florida governors are mean ..."
"When Florida women attack a tourist in a hotel lobby, it’s always because they were prostitutes who thought their turf was being threatened."
"When a clinic is closed down, it’s always a motel room where women were being injected with cement and tire sealant by a fake doctor performing buttock-enhancement surgery."
i slicno

I to bi bili citati samo sto sam bacio pogled na besmisleni carsaf koji si postovao. Citati to je uvreda za zdrav razum.
Ne da me Florida nesto zanima, ne zanima me uopste.
Ne razumem koja je poenta toga sto si postovao, nema nikakve veze ni sa temom bloga ni sa time gde god nas je diskusija dovela.
kick68 kick68 06:05 30.11.2014

Re: Boja kože

Ne razumem koja je poenta toga sto si postovao, nema nikakve veze ni sa temom bloga ni sa time gde god nas je diskusija dovela.

The prosecutor who saw Zimmerman go free for killing black teenager Trayvon Martin is the same prosecutor who sent a black woman to jail for 20 years for firing a warning shot against her ex-husband.
George Zimmerman?
I to bi bili citati samo sto sam bacio pogled na besmisleni carsaf koji si postovao. Citati to je uvreda za zdrav razum.

Proveri autorku. Ne pise besmislice, mada ima ponekad uvrnute stavove. Renomirani je novinar, a vredja samo tvoj zrav razum.
Vec sam rekla da je zena navela konkretna imena i dogadjaje koji su se vec desili.
Pogresno sam zakljucila da zivis na Floridi i odatle Florida, i to sam vec objasnila, i opet cu ako zatreba.
princi princi 16:32 27.11.2014

Da, bre, jebes pricu daj mjuzu

Srđan Fuchs Srđan Fuchs 17:45 27.11.2014

Re: Da, bre, jebes pricu daj mjuzu

јоу, кјууул бро, ма хендз гон џас лајк дет... јопа, хопа, хопа хеј!




Srđan Fuchs Srđan Fuchs 17:54 27.11.2014

Re: Da, bre, jebes pricu daj mjuzu

oboje klinčadi đuskaju, lud'lo, vamos Novi Sade! pućja henz in di ejr!



пис ен лов уид Black America, from Serbia, 2000 en m'fuckin fifteen.
alselone alselone 22:19 27.11.2014

Nije skroz u temi ali nije ni potpuni trol

Upravo sam gledao emisiju na History kanalu o sarajevskom atentatu i pocetku Prvog svetskog rata. Covece, dugo nisam gledao objektivniju emisiju i dugo nisam video da je neko, negde, rekao neku lepu rec o Srbiji. Vise puta ponovljena recenica kako su za rat krivi Bec i Berlin, kako je atentat samo povod, kako nije bilo ni jednog dokaza protiv Srbije, kako je Srbija prihvatila sve uslove ultimatuma osim jednog. Onda nam nahvalise narod, pa vojsku, pa kako smo odbili tri ofanzive, pa kako smo najvise izginuli, pa sta su radili Austrijanci. Ja sve gledam i ne verujem.

Pa onda snimci i Sapca. Kako ono obicno idu slike iz Srbije kad je neko ukljucenje, pada kisa i oblacno je, sumrak je. U pozadini se vide oronule fazade i kadriraju se starije zene koje nose marame. Bratac, sada prikazuju neku mladu i lepu decu, neke momke i devojke koji prezentuju neki referat o prvom napadu, pa lepi kadrovi Sapca.

Ne znam sta se desilo i kako je moguce ali mi se svidja.
milisav68 milisav68 22:24 27.11.2014

Re: Nije skroz u temi ali nije ni potpuni trol

alselone
Ne znam sta se desilo i kako je moguce ali mi se svidja.

Pa Vučić je za samo šest meseci.....
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 22:26 27.11.2014

Re: Nije skroz u temi ali nije ni potpuni trol

možda su konačno shvatili da su se zajebali, ono kao polomili odbranu evrope dajući je kao skejpgout istočnjacima za smanjenu cenu nafte (još se pride branila sovjetskim naoružanjem, dok je jeljcin kurva, ćutao) ili, samo radi marketing kroz magove marketinga? verovatno je drugo po sredi. ako je ovo drugo, to je bolje, jer imamo ozbiljnijeg igrača od Rusa na svojoj strani.
predatortz predatortz 22:28 27.11.2014

Re: Nije skroz u temi ali nije ni potpuni trol


Ne znam sta se desilo i kako je moguce ali mi se svidja.


Kad se te kurve zapadnjačke udvaraju Srbima može biti samo jedno:

Opet planiraju da naše dupe podmetnu umesto svog. Treba im opet budala za sprovedbu nekog nauma.
alselone alselone 22:30 27.11.2014

Re: Nije skroz u temi ali nije ni potpuni trol

Srđan Fuchs
možda su konačno shvatili da su se zajebali, ono kao polomili odbranu evrope dajući je kao skejpgout istočnjacima za smanjenu cenu nafte (još se pride branila sovjetskim naoružanjem, dok je jeljcin kurva, ćutao) ili, samo radi marketing kroz magove marketinga? verovatno je drugo po sredi. ako je ovo drugo, to je bolje, jer imamo ozbiljnijeg igrača od Rusa na svojoj strani.


Ja bih rekao da je to odgovor britanske propagande na agresivnu nemacko-austrougarsku propagandu koja se odvijala proletos i letos kao i na razne druge pokusaje revizije istorije i drugog rata i povampiravanja fasizma u Evropi na koji nemacka gleda sa simpatijama ucitelja prema pametnom ali malo zivahnijem i nevaljalijem djaku.
predatortz predatortz 22:33 27.11.2014

Re: Nije skroz u temi ali nije ni potpuni trol

na agresivnu nemacko-sutrougarsku propagandu koja se odvijala proletos i letos kao i na razne druge pokusaje revizije istorije


Koju ja najavih pre više od godinu dana, pa me ismejaše na blogu...
hoochie coochie man hoochie coochie man 22:35 27.11.2014

Re: Nije skroz u temi ali nije ni potpuni trol

Upravo sam gledao emisiju na History kanalu o sarajevskom atentatu i pocetku Prvog svetskog rata.


I ti? :)
Pa onda snimci i Sapca

Kako se zovu oni muzikanti, jesi li zapazio, pisala su imena ali ja zaboravio?

A film pravio, ako sam dobro zapamtio Robert Gokl istoričar i urednik austrijske Nacionalne televizije
alselone alselone 22:43 27.11.2014

Re: Nije skroz u temi ali nije ni potpuni trol

I ti? :)


Jap. :) I, sta kazes, je l' delis moje misljenje da je bilo zacudjujuce objektivno?

Kako se zovu oni muzikanti, jesi li zapazio, pisala su imena ali ja zaboravio?

Nisam zapazio. Obracao sam najvise paznje na slike, cudilo me je kako ne slikaju ruine grada nego lepe predele. Mislim da se onaj vislji, sa harmonikom, zove Ahmed ili tako nesto.
alselone alselone 22:45 27.11.2014

Re: Nije skroz u temi ali nije ni potpuni trol

Koju ja najavih pre više od godinu dana, pa me ismejaše na blogu...


A bice sve gore i gore, kako jacaju ponovo.
hoochie coochie man hoochie coochie man 22:52 27.11.2014

Re: Nije skroz u temi ali nije ni potpuni trol

, sta kazes, je l' delis moje misljenje da je bilo zacudjujuce objektivno?


Sve čekam kad će da počne, kad će krenuti uobičajeno, kad ono !? :)
Onda pomislim da nije neki pandan onoj hrvatskoj reklami kojom smoriše, "Hrvatski kraljevi", vidim nije ni to.

Stvarno iznenađenje.

cudilo me je kako ne slikaju ruine grada nego lepe predele.


Lepe predele, normalne ljude, normalnu muziku iz tog perioda (Šabački trgovci), nema seljane, nema nipodaštavanja....
I baš zbog toga me zainteresovalo ko je taj Gokl, na netu vidim da je neki Švaba.
alselone alselone 22:54 27.11.2014

Re: Nije skroz u temi ali nije ni potpuni trol

Sve čekam kad će da počne, kad će krenuti uobičajeno


Ha, ha, da, i ja! Sve strepim kad nas odalame koliko ce da boli.
hajkula1 hajkula1 02:09 28.11.2014

Re: Nije skroz u temi ali nije ni potpuni trol

predatortz

Ne znam sta se desilo i kako je moguce ali mi se svidja.


Kad se te kurve zapadnjačke udvaraju Srbima može biti samo jedno:

Opet planiraju da naše dupe podmetnu umesto svog. Treba im opet budala za sprovedbu nekog nauma.



Upravo tako.

Nego, kako samo Beč i Berlin krivi... e. qrve, neee, ma kakvi, s radošću čekali izgradnju pruge Berlin-Bagdad, i pozdravili koncesije za ekspoloataciju duž pruge...


hajkula1 hajkula1 20:44 29.11.2014

Re: Nije skroz u temi ali nije ni potpuni trol

predatortz
na agresivnu nemacko-sutrougarsku propagandu koja se odvijala proletos i letos kao i na razne druge pokusaje revizije istorije


Koju ja najavih pre više od godinu dana, pa me ismejaše na blogu...




http://srbin.info/2014/11/29/u-radnjama-vlasnika-lanca-idea-skupljaju-se-potpisi-protiv-cirilice/




bauer. bauer. 04:18 28.11.2014

srki,

princi princi 05:05 28.11.2014

Evo kako američki big business

bene_geserit bene_geserit 10:04 28.11.2014

Evo koja je "igra" popularna na Floridi

Evo koja je "igra" popularna na Floridi. Crni rasizam u najgorem izadnju. Cisto zlo.
bene_geserit bene_geserit 10:10 28.11.2014

Re: Evo kako američki big business

Mislim, kako sam ja shvatio, igra je da nadjes neku random informaciju, presentiranu od strane krajnje levih ili desnih medija i da je sljusnes blogerima na uvid i divljenje. Pa reko da ne zaostanem.
martin_krpan martin_krpan 19:08 28.11.2014

Autore

da se nisi malo zaletio sa prvom rečenicom. Gdje takav stav može a gdje ne može. Može li se naslov recimo zamijeniti sa "burn Jerusalem burn" i nadovezati sa: "teško je u ovakvim situacijama ne biti zlurad, zapravo više onako ispunjen osećajem satisfakcije, kao kada žrtvu serijskog ubice ili masovnog silovatelja konačno zapljusne osećaj da je ovaj zločinac konačno iza rešetaka ili na putu na električnu stolicu." Samo pitam, no hard feelings.
BebaOdLonchara BebaOdLonchara 17:12 30.11.2014

200

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana