Ljudska prava| Reč i slika| Region

Pobuna pro-srpske opozicije u CG

Srđan Fuchs RSS / 27.12.2019. u 05:43

(ВИДЕО) Приведени сви посланици ДФ 

https://www.in4s.net/video-policija-privodi-u-centar-bezbjednosti-poslanike-df/

 

 

 Incident-2-1024x572.jpg

 

Zapad gura Srbe u ruke Rusiji. Zapad ne želi slobodnu i dostojanstvenu Srbiju kao deo Evrope, sa svojim originalnim kulturnim i duhovnim nasleđem, već želi Srbiju kao sluškinju. Napad na Srbe je orkestriran, i ide na to da slomi kičmu srpske opozicije u Crnoj Gori. Srpska opozicija u Crnoj Gori nije nužno antievropska i protiv-zapadna, naprotiv, srpska opozicija ima puno uporišta, prijatelja i podrške na Zapadu - počev od Njegovog Preosveštenstva Arhiepiskopa Rimskog, g. Franje, pa nadalje, do kongresmena i senatora u Sjedinjenim Državama američkim, braće Indijanaca i Eskima, te sestre Radojičić koja tamo i otide na velosipedu... No, Srpska Opozicija u Crnoj Gori će postati antievropska, ako perfidne protofašističke strukture budu nastavile da napadaju samo jezgro svojstvenog joj sušestvovanja. Zato, braćo i sestre, za slobodu Srpskog Naroda i demokratiju, na svakom meridijanu Sveta, svugde i svagda. Dosta smo robovali svakoj šašavoj nasti nasilnoj.

 

 

 


 
 
Принц Филип Карађорђевић: Недопустиво је ћутати и нереаговати на овакву неправду и безумље које се дешава у 21. вијеку у сред Европе
Принц Филип Карађорђевић: Недопустиво је ћутати и не реаговати на овакву неправду и безумље које се дешава у 21. вијеку у сред Европе

 Поносан сам на наше Епископе, свештенство и народ у Црној Гори који упркос овако болним и бесмисленим нападима наше браће у Црној Гори и упркос кршењу њихових основних људских и грађанских права, часно и достојанствено свједоче и боре се за истину, правду и Цркву Божију

 Са великом тугом пратим актуелна дешавања у нашој братској Црној Гори. Веома сам разочаран односом државних званичника Црне Горе према Српској Православној Цркви и нашем народу, написао је на својој фејсбук страници принц Филип Карађорђевић.

Пребијање Владике Методија и вјерника који на миран и демократски начин изражавају своје неслагање са предлогом закона о слободи вјероисповијести је у најмању руку срамно за једно цивилизовано и демократско друштво каква би Црна Гора морала бити, истакао је.

Он је казао да је недопустиво је ћутати и не реаговати на овакву неправду и безумље које се дешава у 21. вијеку у сред Европе. Овакви потези који изазивају диобе и братомржњу не могу бити на корист ни једној држави, ни једном народу, па ни самој Европи.

Поносан нам на наше Епископе, свештенство и народ у Црној Гори који упркос овако болним и бесмисленим нападима наше браће у Црној Гори и упркос кршењу њихових основних људских и грађанских права, часно и достојанствено свједоче и боре се за истину, правду и Цркву Божију, казао је.

Надам се да ће код наше црногорске браће преовладати разум и молим их у своје име, да не дијеле народ и не шире мржњу јер то не служи на част и не приличи јуначкој и честитој Црној Гори и свим грађанима који у њој живе, закључио је принц Филип.

princ-filip-i-princeza-danica-karadjordjevic.jpg 

 PS. Simpa deluju mladi king-gari i kuin-garinica, i mali Stefan the kingmaker. Protiv protofašističkih režima i crnokošuljaša udbaških u Srbiji i Crnoj Gori. Kraj udbaškoj tiraniji u našim zemljama!

images?q=tbn%3AANd9GcRKVutjWLRxW37Q1skO8br2WhbLtlK1GDteW8apBzylqztXaNBV 

 

 



Komentari (220)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

mali_macak mali_macak 06:06 27.12.2019

M'da!

Šta je sada Putin zasr'o?!
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 06:12 27.12.2019

Re: M'da!

ko je pomenuo Putina? ono - "on tebi Boga i krsnu slavu, a ti se odmah uhvatiš za Putina". hajde opet, pažljivije, jeste dugačak tekst ali mislim da nije da složen previše, ovako, književno-teoretički.
mali_macak mali_macak 08:33 27.12.2019

Re: M'da!

Srđan Fuchs
ko je pomenuo Putina? ono - "on tebi Boga i krsnu slavu, a ti se odmah uhvatiš za Putina". hajde opet, pažljivije, jeste dugačak tekst ali mislim da nije da složen previše, ovako, književno-teoretički.

Ne mogu ja to da čitam, pošto mi 'vera ne dozvoljava' da klikćem na linkove.
Stoga molim teze, kako bih mogao da se izjasnim o 'krivici Zapada'.
Malo mi je ta jedna rečenica koju si napisao.
U protivnom - ostaje mi da ti verujem.
G.Cross G.Cross 09:07 27.12.2019

Muška posla

Gledajući ove spotove pitam se koliko žena ima u Crnogorskom parlamentu?

docsumann docsumann 11:36 27.12.2019

Re: Muška posla

G.Cross
Gledajući ove spotove pitam se koliko žena ima u Crnogorskom parlamentu?



oko 20%
maksa83 maksa83 11:38 27.12.2019

Re: Muška posla

docsumann
G.Cross
Gledajući ove spotove pitam se koliko žena ima u Crnogorskom parlamentu?



oko 20%

Verovatno se ne primećuju zbog brkova.

(Evo skloniću se sam zbog kliše-fore od 2 dinara, da ima nepreporuči dugme sam bih ga sebi kliknuo 3x)
g.radicevic g.radicevic 10:13 27.12.2019

Opa

počeli smo da se šamaramo....

angie01 angie01 10:50 27.12.2019

,





srks, ne vidim sta si postavio, pojavljuje mi se samo veliki kvadrat,...pa eto da prilozim...
freehand freehand 11:11 27.12.2019

Čitam Fuksa

... a sve na Sašu Radulovića mislim...
Kakvi su to meandri i preokreti, kakvi su to klizački skokovi i piruete u mišljenju i stavovima!
Za ovo
Zapad gura Srbe u ruke Rusiji. Zapad ne želi slobodnu i dostojanstvenu Srbiju kao deo Evrope, već želi Srbiju kao sluškinju.

... bi pre tri dana nekog optužio da je komi i poklonik istočnjačkih despotija, antizapadni, antidemokratski i antisemitski nastrojen.
maksa83 maksa83 11:22 27.12.2019

Re: Čitam Fuksa

... a sve na Sašu Radulovića mislim..

Ne može Radula više niko da stigne.

On je tako prs'o ki oblanda da je i Boško ostao da gleda za njim začuđen u fazonu "jebote, odakle mu ovo, pa ovo ni ja nisam pričao". Bukvalno alt-right karikatura, sa sve balkanskim haplogrupama, vinčanskim pismom (koje nije vinčansko), antivakserajem, sveckim bankarima i Sorš televizijama i puštanjem Salvini-fazon brade (tako da je od sad nadimak Bradule). Ostalo je još ravnozemljašenje da osvoji, i ja neću biti nešto šokiran...
freehand freehand 11:28 27.12.2019

Re: Čitam Fuksa

maksa83
... a sve na Sašu Radulovića mislim..

Ne može Radula više niko da stigne.

On je tako prs'o ki oblanda da je i Boško ostao da gleda za njnim začuđen u fazonu "jebote, odakle mu ovo, pa ovo ni ja nisam pričao". Bukvalno alt-right karikatura, sa sve balkanskim haplogrupama, vinčanskim pismom (koje nije vinčansko), antivakserajem, sveckim bankarima i Sorš televizijama i puštanjem Salvini-fazon brade (tako da je od sad nadimak Bradule). Ostalo je još ravnozemljašenje da osvoji, i ja neću biti nešto šokiran...

Sve je to na polzu srpstva vaskolikog i protiv globalne nemani. Ono kad mutiraš Boška i Vulina i onog Pod mač bato, pa dobiješ ovo Nešto.
maksa83 maksa83 11:34 27.12.2019

Re: Čitam Fuksa

Sve je to na polzu srpstva vaskolikog i protiv globalne nemani. Ono kad mutiraš Boška i Vulina i onog Pod mač bato, pa dobiješ ovo Nešto.

Ja se samo nadam da neće terati i Krugolinu i Hanu Adrović da puštaju brade (tj. zalepe lažne), to bi bila gre'ota.
mali_macak mali_macak 12:34 27.12.2019

Re: Čitam Fuksa

maksa83
... a sve na Sašu Radulovića mislim..

Ne može Radula više niko da stigne.

On je tako prs'o ki oblanda da je i Boško ostao da gleda za njim začuđen u fazonu "jebote, odakle mu ovo, pa ovo ni ja nisam pričao". Bukvalno alt-right karikatura, sa sve balkanskim haplogrupama, vinčanskim pismom (koje nije vinčansko), antivakserajem, sveckim bankarima i Sorš televizijama i puštanjem Salvini-fazon brade (tako da je od sad nadimak Bradule). Ostalo je još ravnozemljašenje da osvoji, i ja neću biti nešto šokiran...

... a kada se samo setim koliko su se neki kleli u Radula!
maksa83 maksa83 12:38 27.12.2019

Re: Čitam Fuksa

... a kada se samo setim koliko su se neki kleli u Radula!

Tek je sad sazreo da ti glasaš za njega, sve-je-to-Rotšild-Rokfeler-i-Soroš, nije-lako-biti-Srbin-narod-najstariji i sl. Morao bi verovatno da napraviš neki otklon od vakcinacije, ali to su detalji.

Edit: ne mogu da ga pitam šta misli o sletanju na Mesec, blokirao me.
docsumann docsumann 12:44 27.12.2019

Re: Čitam Fuksa

Edit: ne mogu da ga pitam šta misli o sletanju na Mesec, blokirao me.


kojem sletanju?
g.radicevic g.radicevic 12:54 27.12.2019

Re: Čitam Fuksa

Bukvalno alt-right karikatura, sa sve balkanskim haplogrupama, vinčanskim pismom (koje nije vinčansko), antivakserajem, sveckim bankarima i Sorš televizijama i puštanjem Salvini-fazon brade (tako da je od sad nadimak Bradule). Ostalo je još ravnozemljašenje da osvoji, i ja neću biti nešto šokiran...


'nači Makso svaka ti....dala




P.S. svaka sličnost je namerna
mali_macak mali_macak 13:16 27.12.2019

Re: Čitam Fuksa

maksa83
... a kada se samo setim koliko su se neki kleli u Radula!

Tek je sad sazreo da ti glasaš za njega, sve-je-to-Rotšild-Rokfeler-i-Soroš, nije-lako-biti-Srbin-narod-najstariji i sl. Morao bi verovatno da napraviš neki otklon od vakcinacije, ali to su detalji.

Edit: ne mogu da ga pitam šta misli o sletanju na Mesec, blokirao me.

Ne shvatam šta želiš da kažeš - osim da podjebavaš!
Ja nisam nikada rekao da su Srbi najstariji narod.
Takođe, nisam nikada ništa rekao protiv vakcinacije.
Soroša retko i pominjem - on nije liga Rotšilda, Rokfelera i Vartburga. Onaj ko ignoriše značaj pomenutih 'velikana' je poprilično glup.
Što se tiče sletanja na Mesec - to je, ionako, versko pitanje.
Što se tiče glasanja - ja sam glasao jedino za Tunjavoga, a potom glasam uvek protiv.
Ne sumnjaš valjda protiv koga ću da glasam na narednim izborima.
docsumann docsumann 14:14 27.12.2019

Re: Čitam Fuksa

Ostalo je još ravnozemljašenje da osvoji,


s nečim pomirljivim, sabornim, recimo kao - zakrivljenost je u oku posmatrača
Черевићан Черевићан 12:09 27.12.2019

така тура

i nećemo biti nešto šokirani

запад ...исток
коме'л да приђемо,
док вагамо
'ћемо најебемо,

а и потом ….причаће се о том
maksa83 maksa83 12:20 27.12.2019

Re: така тура

запад ...исток
коме'л да приђемо,
док вагамо
'ћемо најебемо

I tako već preko 'iljadu i po godina...
docsumann docsumann 12:24 27.12.2019

Re: така тура

maksa83
запад ...исток
коме'л да приђемо,
док вагамо
'ћемо најебемо

I tako već preko 'iljadu i po godina...



nepodnošjivost situacije postaje neizdrživa
hoochie coochie man hoochie coochie man 12:28 27.12.2019

Re: така тура

nepodnošjivost situacije postaje neizdrživa

Skoro da si u pravu.
Još iljadu ipo i da se izdrži nekako, al ako se oduži i preķo toga....
maksa83 maksa83 12:49 27.12.2019

Re: така тура

Još iljadu ipo i da se izdrži nekako, al ako se oduži i preķo toga....

Sve ok, treba izdržati još samo malo...



gedza.73 gedza.73 17:14 27.12.2019

Re: така тура

It was the early 1970s and the future of human civilisation had never looked brighter. There was only one problem.

A mathematical model developed by a pioneering computer engineer at MIT had predicted something terrifying. Something so terrifying, in fact, that it basically signalled the end of human civilisation on Earth.


zilikaka zilikaka 22:00 27.12.2019

Re: така тура

maksa83
Još iljadu ipo i da se izdrži nekako, al ako se oduži i preķo toga....

Sve ok, treba izdržati još samo malo...




Pusti ti to sa prognozama rata, i ja sam se jednom navukla, al stvarno.
Nekoliko godina ranije navalili da prognoziraju ozbiljan rat 2012. Navodno Baba Vanga rekla, a i ne samo ona.
Pošto su naše generacije prošle šta su prošle, a da nismo ni verovali da to može da se desi, krenam ja da razmišljam kako se pripremiti, i najpamentije što sam smislila je da se prethodne godine (a bilo dobro grožđe) napeče dosta rakije.
Inače se kod nas to radilo parnim godinama, taman takva bila potprošnja, al te godine napravimo izuzetak.
Logika mi bila da u nesretnim vremenima litru rakije uvek možeš trampiti za svašta, a može da stoji, leba ne jede.

...i pošto bogufala nije zatrebala, duugo se posle ta rakija još pila. Do skoro.
alselone alselone 06:39 28.12.2019

Re: така тура

i najpamentije što sam smislila je da se prethodne godine (a bilo dobro grožđe) napeče dosta rakije.


Zili, car si majkemi.

I mene tako napadaju s vremena na vreme te doomsday preper misli, i osetim kako bih se lako naložio kao debeli Ameri da se ukopavam sa zalihama hrane, goriva i municije, samo da me još malo sa medija lože strahom i da imam viška zemljišta i para.

Ovako jedino se mogu kao ti zadržati na zalihama rakije.
maksa83 maksa83 06:58 28.12.2019

Re: така тура

I mene tako napadaju s vremena na vreme te doomsday preper misli,

Postoje dva pristupa oko toga na ovim prostorima - lički (bitno je da si nagomilao krompira) i šumadijski (bitno je da si nagomilao pasulja).
alselone alselone 07:04 28.12.2019

Re: така тура

Postoje dva pristupa oko toga na ovim prostorima - lički (bitno je da si nagomilao krompira) i šumadijski (bitno je da si nagomilao pasulja).



Lički je bolji ako se provodi duže vremena u zatvorenom prostoru skloništa.
docsumann docsumann 08:56 28.12.2019

Re: така тура

alselone
Postoje dva pristupa oko toga na ovim prostorima - lički (bitno je da si nagomilao krompira) i šumadijski (bitno je da si nagomilao pasulja).



Lički je bolji ako se provodi duže vremena u zatvorenom prostoru skloništa.


treba samo pronaći način kako skladištiti te gasove, tako da ih kasnije možeš koristiti, npr. za grijanje

kad krene zombi apokalipsa ništa se ne baca
predatortz predatortz 12:51 28.12.2019

Re: така тура

maksa83
запад ...исток
коме'л да приђемо,
док вагамо
'ћемо најебемо

I tako već preko 'iljadu i po godina...



Počelo je ono što sam slutio, pa iz pragmatičnog kukavičluka predlagao da se krećemo ka NATO. Rekao sam, ko se seća, da svi naši neprijatelji maštaju o tome da ostanemo van saveza, te da će svaka šuša moći da tare qratz o nas. Evo, šuše su počele. Nama slede nove epopeje. A da li smo mi oni koji su im dorasli, vreme će pokazati.
not2old2rock not2old2rock 18:48 28.12.2019

Re: така тура

predatortz
maksa83
запад ...исток
коме'л да приђемо,
док вагамо
'ћемо најебемо

I tako već preko 'iljadu i po godina...



Počelo je ono što sam slutio, pa iz pragmatičnog kukavičluka predlagao da se krećemo ka NATO. Rekao sam, ko se seća, da svi naši neprijatelji maštaju o tome da ostanemo van saveza, te da će svaka šuša moći da tare qratz o nas. Evo, šuše su počele. Nama slede nove epopeje. A da li smo mi oni koji su im dorasli, vreme će pokazati.


Jesi, sećam se (taj pragmatični quqavičluk je razlog za edit.)
Teško da se zabrinutost za sudbinu države i nacije u par reči može opisati slikovitije. Istovremeno sumnjam da na svetu ima ikoga nesrećnijeg što mu se predviđanja obistinjuju.

docsumann docsumann 12:43 27.12.2019

za vrh DPS-a se znalo

da nemaju ni dušu ni obraz, a imaju veeeliki džep u koji i džip stane, k'o od šale

al ovi iz DF-a (koje nikad nisam pretjerano simpatisao, al' velim ipak su opozicija, i to sa mudima) su ošli u kurac.
već danima bacaju kletve sa malih ekrana, te kletva Vailija Ostroškog, te Petra Cetinjskog, te dabogda ti se sjeme zatrlo, kuća ti izgorila, stoka pocrkala, a voda se zamutila...jbt, ko XVIII vijek.

il' još gore, ko onomad Tata Brada, kojeg horhe spominje u posljednjim blogovima.

ako im je već stalo do svetinja i crkve pradjedovske, mogli su neki hrišćanskiji vid protesta da osmisle.

i sama Mitropolija je tražila od ljudi sa nekih protesnih okupljanja i blokada da se raziđu...do daljnjeg
docsumann docsumann 14:42 27.12.2019

:=

izgleda da su franjevci vampiri

link


David JR
Пре 1 дан
Jokic needs another star


Vlad The impaler
Пре 23 сата
Cuti cigose


David JR
Пре 18 сати
@Vlad The impaler Mrs franjevac




maksa83 maksa83 14:44 27.12.2019

UFC memorijalni turnir Parlamenti Balkana

Tuča u Skupštini Srbije, ne mogu da okačim klip pošto još nije na jućubima, biće valjda kasnije.

Da ja režiram taj film iz zadnjeg reda bi usred tuče ustao Vjekoslav, zaleteo se, otvorio usta ko plavi kit i sve ih progutao tako u gomili, pauza 5 sekundi, podrigne. Tuča se nastavlja u mraku Vjekoslavovog stomaka. Maja Gojković pokušava da se sakrije iza onog stola sa čekićem, ali nema, sve bude progutano. Vjekoslav beži iz Skupštine, ali ga nađu pošto je progutao i ono zvonce koje Maja lupa kad treba da se glasa ZA.

Kad ga otvore unutra nađu Džimija Hofu, Zagorku Dolovac, ukinutu dvaesosmicu...

Edit: dok ne dođe video, dvonedeljno obučeni da ubiju Vulini spretno zamanjuju da udare karatu:

gedza.73 gedza.73 17:34 27.12.2019

Re: UFC memorijalni turnir Parlamenti Balkana

dok ne dođe video

ima na N1. saće verovatno i na Pinku sa sve Mitrovićevim komentarom. a ujutru 'analitika'.

al' opozicija neumorno radi. Janković sveo opozicioni blok na jednocifrenu podršku, Trifunović uporno šutira na svoj go i lomi noge saigračima, Obradović 'kamen zemlje Srbije' najverovatnije spavač SNS-a, Marinika pravi zicere protivnicima a onaj Jeremić luđi nego Radule.

Čovek, 'diplomata' i 'političar', se tako isprovaljivao u Presingu i Oko magazin... skoro na niovu Palme.


Maja Gojković
freehand freehand 19:15 27.12.2019

Re: UFC memorijalni turnir Parlamenti Balkana

a onaj Jeremić luđi nego Radule.

Čovek, 'diplomata' i 'političar', se tako isprovaljivao u Presingu i Oko magazin... skoro na niovu Palme.

Korektan sublimat izjava Vučića, Ane Brnabić i prirepaka. Skroz cool.
Bili Piton Bili Piton 19:35 27.12.2019

Re: UFC memorijalni turnir Parlamenti Balkana

hoochie coochie man hoochie coochie man 19:51 27.12.2019

Re: UFC memorijalni turnir Parlamenti Balkana

Janković sveo opozicioni blok na jednocifrenu podršku, Trifunović uporno šutira na svoj go i lomi noge saigračima, Obradović 'kamen zemlje Srbije' najverovatnije spavač SNS-a, Marinika pravi zicere protivnicima a onaj Jeremić luđi nego Radule.


Da se čovek prekrsti.
Sve luđi od luđeg.
Onaj Obradović upada u televiziju 'nako, bez nekog opipljivog konkretnog razloga, palo mu na um pa banuo, sad u skupštini pravi larmu zato što je neka druga država donela neki zakon koji mu se ne dopada.
Ne dopada se ni meni, ali šta Srbija treba da uradi, da objavi rat Crnoj Gori?

A ne pravi nikakvu frku, ili makar ni blizu dovoljne, kad se o Jovanjici ili GIMu radi, saopštenje dva i to je to.
A tu je dovoljno materijala za ozbiljnu frku.
Uopšte nije nemoguće da je sve to smišljeno dozirano.

Posebno jer se radi o Obradoviću, čoveku sa dovoljno kapaciteta da glumi kao strašnog protivnika, ali koji je daleko od toga da je sposoban da smeni režim, da vodi opoziciju, da vlada državom.
On to, realno, ne može.

Marinika, i ona se nalupetala sa onim odpriznavanjem.
Ali "odpriznavanje"!
Šta li fali izrazu povlačenje priznanja, da mi je znati, pa je morala da konstruiše novi?
To jedno, manje važno, drugo, baš je našla šta da zamera državi, što je od tajkuna uzimala pare za interes države.
Ako, sestro, nemaš šta drugo da im zameriš, ćuti, bolje ti je.



maksa83 maksa83 20:22 27.12.2019

Re: UFC memorijalni turnir Parlamenti Balkana

Da se čovek prekrsti.
Sve luđi od luđeg.

A pazi ovo - u tri dana - tri tuče - u tri parlamenta, u sva tri akteri Srbi. To se zove grupisan pogodak...



P.S. Baš lepo krenuo taj mini-šengen...
gedza.73 gedza.73 20:55 27.12.2019

Re: UFC memorijalni turnir Parlamenti Balkana

freehand
Korektan sublimat izjava Vučića, Ane Brnabić i prirepaka. Skroz cool.

ti pogledaj OKO sa Vučićem i sa Jeremićem i kaž'mi leba ti tri razlike koje pronađeš. osim dužine trajanja.

ili mi kaži jel' sad da bojkotujemo izbore pa one što oće da izađu nazivamo izdajnicima ili Vesna Pešić fanovima 'etevigana koga držite na vlasti'.
usput kad je već tema na blogu podržavljenje koje sprovodi vlast u Crnoj Gori na slobodnim izborima izabrana (ko onomad što si branio nacionalizaciju ili Erdogana) da li ćeš i dalje čvrsto stajati na istom putu kad nacionalizaciju odradi i legitimno izabrana albanska vlada na Kosovu.

nisam ničiji prilepak ni njihov niti ovog ljigavca iz spsovske tajkunsko-državne familije

hoochie coochie man
Da se čovek prekrsti.
Sve luđi od luđeg.

il su ludi ili dobro plaćeni da izigravaju negativce.
mali_macak mali_macak 21:36 27.12.2019

Re: UFC memorijalni turnir Parlamenti Balkana

maksa83
Da se čovek prekrsti.
Sve luđi od luđeg.

A pazi ovo - u tri dana - tri tuče - u tri parlamenta, u sva tri akteri Srbi. To se zove grupisan pogodak...



P.S. Baš lepo krenuo taj mini-šengen...

Ako, ako, ...
Nije lako biti Srbin!

U to ime, za veselo društvo


hoochie coochie man hoochie coochie man 21:38 27.12.2019

Re: UFC memorijalni turnir Parlamenti Balkana

A pazi ovo - u tri dana - tri tuče - u tri parlamenta, u sva tri akteri Srbi.


I sad zamisli prosečnog, hajd, Francuza, koji možda slučajno nabasa na sve te tri stvari, i nekako poveže da se radi o Srbima u tri države koji se u parlamentima tuku.


milisav68 milisav68 21:44 27.12.2019

Re: UFC memorijalni turnir Parlamenti Balkana

il su ludi ili dobro plaćeni da izigravaju negativce.

Ili ucenjeni...

Ili kombinacija svega toga.
maksa83 maksa83 21:54 27.12.2019

Re: UFC memorijalni turnir Parlamenti Balkana

I sad zamisli prosečnog, hajd, Francuza, koji možda slučajno nabasa na sve te tri stvari, i nekako poveže da se radi o Srbima u tri države koji se u parlamentima tuku.

Prosečan Francuz je previše zauzet štrajkom i protestima ovoga i onoga da bi se setio da postoje ikakvi Srbi.
mali_macak mali_macak 22:06 27.12.2019

Re: UFC memorijalni turnir Parlamenti Balkana

maksa83
I sad zamisli prosečnog, hajd, Francuza, koji možda slučajno nabasa na sve te tri stvari, i nekako poveže da se radi o Srbima u tri države koji se u parlamentima tuku.

Prosečan Francuz je previše zauzet štrajkom i protestima ovoga i onoga da bi se setio da postoje ikakvi Srbi.

Srbi i Francuzi su braća!
maksa83 maksa83 22:31 27.12.2019

Re: UFC memorijalni turnir Parlamenti Balkana

Srbi i Francuzi su braća!

To si pričao i za Putina pa nam šuknuo ono sa Srebrenicom pre neku nedelju.
angie01 angie01 22:42 27.12.2019

Re: UFC memorijalni turnir Parlamenti Balkana



zilikaka zilikaka 23:32 27.12.2019

Re: UFC memorijalni turnir Parlamenti Balkana

Te tuče u parlamentima uopšte nisu naš specijalitet. Ima ih svuda i men se čini da su uglavnom poželjan deo cirkusa, za publiku.
Ko tuče na hokeju.
G.Cross G.Cross 23:41 27.12.2019

Re: UFC memorijalni turnir Parlamenti Balkana

maksa83

mini-šengen...



Cuj mini Sengen.


Koja kolicina manipulacije bande muppet vlastodrzaca ( htedoh da napisem puppet al se samo napisalo muppet).

Znaci Albanci iz Albanije mogu slobodnu da rade u firmama u vlasnistvu Albanaca koji zive i Makedoniji i Srbiji.


Ali zato i Srbi mogu slobodno da rade u firmama koje su u vlasnistvu lokalnih Srba u Albaniji

I posto vecina Kosovara ima ili Srpsko ili Albansko ili Makedonsko drzavljanstvo oni mogu da rade u Srbiji iako Kosovo nije u malom Sengenu.

Ali Srbi van Kosova ne mogu da rade na Kosovu, hmm opet zato sto Kosovo, je li, nije u mini Sengenu.

Glupe evropske birokrate zaduzene za Balkan ciji godisnji bonus verovatno zavisi o "progresu" koji su balkanski urodjenici pokazali ove godine mogu da budu zadovoljni.



I nekako muppeti u Srbiji i ovo predstave kao Uspeh i raja još uvek veruje.


P. S.

Razumem ja da teoretski Albanci mogu da nađu posao i u Srpskim firmama u Srbiji i Srbi u Albanskim firmama u Albaniji ali koja je verovatnoca toga versus mog primera?
freehand freehand 00:37 28.12.2019

Re: UFC memorijalni turnir Parlamenti Balkana

ti pogledaj OKO sa Vučićem i sa Jeremićem i kaž'mi leba ti tri razlike koje pronađeš. osim dužine trajanja.

Džaba. to podrazumeva makar rudimentarnu inteligenciju, koja bi opet bila dovoljna da sam pronađeš bar jednu, suštinsku razliku pa dalje ne bi pitao.
Ovako - džaba, samo sam podvukao ono što je činjenica. Da se ne muči čovek da po medijima i sajtu SNS traži sve njihove izjave povodom gostovanja Jeremića na RTS.
docsumann docsumann 06:50 28.12.2019

Re: UFC memorijalni turnir Parlamenti Balkana

A pazi ovo - u tri dana - tri tuče - u tri parlamenta, u sva tri akteri Srbi. To se zove grupisan pogodak...


znači, ipak smo svi naši
alselone alselone 06:53 28.12.2019

Re: UFC memorijalni turnir Parlamenti Balkana

znači, ipak smo svi naši


Gledao sam Pitersona kada priča o DMT, mogu reći da su vam stavovi prilično bliski a bome i ja polako naginjem na tu stranu, čitajući tebe ovde godinama, pa sada i njega sa sve stelarnom elokvencijom i naučnom podlogom.
docsumann docsumann 07:11 28.12.2019

Re: UFC memorijalni turnir Parlamenti Balkana

DMT svakom čovjeku sklonom samozapitivanju o svijetu, svijesti, o sebi samom, napravi pravi mali puč u glavi. to iskustvo je neporecivo.

a mislim i da će (ekspandirana) svijest preostati čovječanstvu kao posljednji prozor za iskejp kad ga ga na ovom svijetu priklješte algoritimi i transhumanistička sokoćala.


PS Peterson nije nikad probao DMT, koliko znam, al umje da priča


mali_macak mali_macak 07:14 28.12.2019

Re: UFC memorijalni turnir Parlamenti Balkana

maksa83
Srbi i Francuzi su braća!

To si pričao i za Putina pa nam šuknuo ono sa Srebrenicom pre neku nedelju.

Šta je zajebao - nisam u toku?
Da nije pominjao i on genocid?
Ma mora da ti to nisi dobro shvatio ili je neki taktički manevar u pitanju.
mali_macak mali_macak 07:16 28.12.2019

Re: UFC memorijalni turnir Parlamenti Balkana

docsumann
DMT svakom čovjeku sklonom samozapitivanju o svijetu, svijesti, o sebi samom, napravi pravi mali puč u glavi. to iskustvo je neporecivo.

a mislim i da će (ekspandirana) svijest presostati čovječanstvu kao posljednji prozor za iskejp kad ga ga na ovom svijetu priklješte algoritimi i transhumanistička sokoćala.


PS Peterson nije nikad probao DMT, koliko znam, al umje da priča

Daj malo opširnije?
Šta znači ova rečenica?
Posebno me zanima šta će presostati tu?
alselone alselone 07:17 28.12.2019

Re: UFC memorijalni turnir Parlamenti Balkana

a mislim i da će (elspandirana) svijest presostati čovječanstvu kao posljednji prozor za iskejp kad ga ga na ovom svijetu priklješte algoritimi i transhumanistička sokoćala


Moguće.

Sa tog tjuba sam produžio dalje na objašnjenja "prevezivanja" mozga dopaminom i serotoninom, verovatno mi je iskočilo i zbog onog lika što priča o drogama, i tek mi je tada kliknulo koliko su ta "transhumanistička sokoćala" zapravo problematična jer udaraju na "hardverski" deo mozga, i to ne skorašnje hardverski nego prahardverski, hardverski mehanizam koji je tu sa nama od kako se životinje organizuju u grupe, čopore.

Što kaže moj drug - radim još 10ak godina i ima da kupim plac na Fruškoj Gori, da dignem bedem dva ipo metra i da mi niko ne prilazi.

Iako je taj cilj simpatičan i lako bih se i ja mogao identifikovati sa njim, to je zapravo "vapaj" za jednostavnijim životom koji će, verujem, nam svima jako faliti, ako već i ne.
alselone alselone 07:20 28.12.2019

Re: UFC memorijalni turnir Parlamenti Balkana

al umje da priča


Čovek priča fantastično. A ja sam čovek koji u muzici i pesmama uvek bira reči pre nego li muziku, meni su reči jako važne, i kada slušam njega dok priča i o najobičnijim stvarima, ja sam konstatno u Sundjer Bob fazonu



I bio mi je zanimljiv ranije kada su mi poslali par klipova kako čereči libtarde, ali toga se čovek brzo zasiti, pa onda oni podkasti i to je sasvim OK ali je neka "redovna" spika. Ali od kako sam otkrio njegove lekcije, pune videe od 2, 3 sata, gde priča o "dubokoj" psihologiji, modelima ličnosti, pozadini vere i slično, maksimlano sam sundjerbobovski oduševljen.
alselone alselone 07:23 28.12.2019

Re: UFC memorijalni turnir Parlamenti Balkana

Ja sam ovaj video gledao

docsumann docsumann 08:09 28.12.2019

Re: UFC memorijalni turnir Parlamenti Balkana

mali_macak
docsumann
DMT svakom čovjeku sklonom samozapitivanju o svijetu, svijesti, o sebi samom, napravi pravi mali puč u glavi. to iskustvo je neporecivo.

a mislim i da će (ekspandirana) svijest presostati čovječanstvu kao posljednji prozor za iskejp kad ga ga na ovom svijetu priklješte algoritimi i transhumanistička sokoćala.


PS Peterson nije nikad probao DMT, koliko znam, al umje da priča

Daj malo opširnije?
Šta znači ova rečenica?
Posebno me zanima šta će presostati tu?


hvala na ukazanom lapsusu
gedza.73 gedza.73 08:26 28.12.2019

Re: UFC memorijalni turnir Parlamenti Balkana

o podrazumeva makar rudimentarnu inteligenciju, koja bi opet bila dovoljna da sam pronađeš bar jednu, suštinsku razliku pa dalje ne bi pitao.

Odnos prema uzbunjivačima.
samo sam podvukao ono što je činjenica

zašto su uzbunjivači iz afere Indeks, putarska mafija i onaj doktor što je otkrio povezanost hitne pomoći i grobara u vreme dok je sadašnja opozicija bila vlast blago rečeno nagrabusili. ostajali bez posla, maltretirani, šikanirani...

nisam poput tebe oduševljen jeremićevim otezanjem, coktanjem i 'ajmo drugo pitanje' (ne guraj mi to pitanje na nos), niti sam partijska šiparica da skakućem od sreće što je na TV-u nego me zanima šta će on sistemski da promeni a ne samo kadrovski.

što tadašnja vlast nije ustrojila uređenje u kome je uzbunjivač zakonski zaštićen?
na primer. ili što je dozvolila da partijski botovi u državnim preduzećima napreduju (ujedno i veće plate) sa diplomamam Megatrenda. što su doneli današnje važeće medijske zakone uprkos protivljenju struke? ili reformisali pravosuđe protiv čije se primene danas bune iako im je tada, dok su bili najglasniji u donošenju zakona, EU ukazivali na nepravilnosti.
ta rudimudi inteligencija mi ne da mira i nikako da me drži u grupi u kojoj je toplo uprkos smradu nego me gricka pitanjima u čemu je razlika i koje su to promene koje će se desiti osim 'jaaaa nisaaaaam bio na tveeeueu hiiiljaduuu daanana'

bar jednu, suštinsku razliku pa dalje ne bi pitao.



mali_macak mali_macak 08:35 28.12.2019

Re: UFC memorijalni turnir Parlamenti Balkana

gedza.73
o podrazumeva makar rudimentarnu inteligenciju, koja bi opet bila dovoljna da sam pronađeš bar jednu, suštinsku razliku pa dalje ne bi pitao.

Odnos prema uzbunjivačima.
samo sam podvukao ono što je činjenica

zašto su uzbunjivači iz afere Indeks, putarska mafija i onaj doktor što je otkrio povezanost hitne pomoći i grobara u vreme dok je sadašnja opozicija bila vlast blago rečeno nagrabusili. ostajali bez posla, maltretirani, šikanirani...

nisam poput tebe oduševljen jeremićevim otezanjem, coktanjem i 'ajmo drugo pitanje' (ne guraj mi to pitanje na nos), niti sam partijska šiparica da skakućem od sreće što je na TV-u nego me zanima šta će on sistemski da promeni a ne samo kadrovski.

što tadašnja vlast nije ustrojila uređenje u kome je uzbunjivač zakonski zaštićen?
na primer. ili što je dozvolila da partijski botovi u državnim preduzećima napreduju (ujedno i veće plate) sa diplomamam Megatrenda. što su doneli današnje važeće medijske zakone uprkos protivljenju struke? ili reformisali pravosuđe protiv čije se primene danas bune iako im je tada, dok su bili najglasniji u donošenju zakona, EU ukazivali na nepravilnosti.
ta rudimudi inteligencija mi ne da mira i nikako da me drži u grupi u kojoj je toplo uprkos smradu nego me gricka pitanjima u čemu je razlika i koje su to promene koje će se desiti osim 'jaaaa nisaaaaam bio na tveeeueu hiiiljaduuu daanana'

bar jednu, suštinsku razliku pa dalje ne bi pitao.




Nije ni čudo što te Frihend mrzi.
No, sada nam je najvažnije da ovi odu.
docsumann docsumann 08:40 28.12.2019

Re: UFC memorijalni turnir Parlamenti Balkana

Sa tog tjuba sam produžio dalje na objašnjenja "prevezivanja" mozga dopaminom i serotoninom, verovatno mi je iskočilo i zbog onog lika što priča o drogama, i tek mi je tada kliknulo koliko su ta "transhumanistička sokoćala" zapravo problematična jer udaraju na "hardverski" deo mozga, i to ne skorašnje hardverski nego prahardverski, hardverski mehanizam koji je tu sa nama od kako se životinje organizuju u grupe, čopore.


da, nema više prirodne, tihe evolucije međ ljudima.
niti po faktorima koji je oblikuju (prirodni odabir) nit po dinamici.
stvari se ubrzavaju eksponencijalno do čuvenog Kurzvejlovog singulariteta, tj. trenutka kad budemo napravili računar koji će biti pametniji od čovjeka, ili će bar praviti bolje računare od nas. oni će praviti još bolje računare kojhi će praviti još bolje...
nakon toga nultog momenta bit će nemoguće predvidjeti kako će se stvari razvijati...

već mjesecima sam pod utiskom Hararijevog Homo Deusa (mislim da se to da i primjeti po nekim mojim komentarima).
ta knjiga mi je dala par interesantnih smjernica za dalja istraživanja (da ne spominjem sad kako sam se pravio pametan među koleginicama arhitekticama o tome otkud travnjaci u arhitekturi )

pored transhumanizma, koji smo već spominjali na blogu, Harari piše i o dataizamu, kao novonastajućoj univerzalnoj naučnoj paradigmu, ali ujedno i ideologiji koja će zamjeniti humanizam.

po dataizmu, kao što mu i ime kaže, smisao je u obradi podataka.
sistemi koji procesuiraju više podataka su evoluciono superiorniji.
inteligencija, pa bila ona čist mašinski raw power, imat će primat nad svješću.

...

naravno, ključne stvari su i dalje u sferi spekulacija.
da li supenabildovana računarska moć može da izrodi svijest?
da li je svijest nusprodukt evolucuije neuralne mreže ili nešto mnogo dublje i osnovnije?

generalno, kod dataizma ima nekih stvari koje mi nisu najjasnije - kome su svi ti podaci potrebni? da li je obrada podataka, zapravo, inheretno prirodan proces, baš kao prenos gena?
da li svemir pretražuje i informaciono obrađuje samog sebe?




docsumann docsumann 08:49 28.12.2019

Re: UFC memorijalni turnir Parlamenti Balkana

Ali od kako sam otkrio njegove lekcije, pune videe od 2, 3 sata, gde priča o "dubokoj" psihologiji, modelima ličnosti, pozadini vere i slično, maksimlano sam sundjerbobovski oduševljen.


Piterson je inače veliki poštovalac Karla Gustava Junga.

a rekao bih da ova najnovija psihodelična revolucija, koja se širi i po akademskim krugovima, ponovo aktuelizovala Jungova učenja
alselone alselone 09:03 28.12.2019

Re: UFC memorijalni turnir Parlamenti Balkana

Piterson je inače veliki poštovalac Karla Gustava Junga.


Junga, Ničea i Dostojevskog.

da, nema više prirodne, tihe evolucije međ ljudima.

Da, da, to je jako zanimljivo. Spomenuli smo to pre neki mesec kada smo pričali o tome šta evolucija "vidi". Uz današnju medicinu, pomagala i socijalnu brigu, ljudi čiji geni nekada ne bi bili preneti, prenose se. Da mi neko ne bi imputirao neki fašizam, bem vam trunje, ogradjujem se da ne govorim da li je to dobro ili loše, samo komentarišem sa naučne strane tu činjenicu. Današnja evolucija ljudi "ne vidi" mnoge probleme koje mi vidimo.
Uostalom, šta evolucija i vidi. Vidi bolesti i probleme do reproduktivnog perioda. Bolesti koje dolaze zatim, ne vidi. Ne bi me čudilo da se poveća broj bolesti koje dolaze u četrdesetim i pedesetim, koje bi se možda ispoljile i ranije ali ih potisnemo i preguramo modernom medicinom. Drugo, sa današnjom reaktivnom medicinom, mislim da će te stvari biti sve gore.

da li supenabildovana računarska moć može da izrodi svijest?
da li je svijest nusprodukt evolucuije neuralne mreže ili nešto mnogo dublje i osnovnije?

Pitanje nad pitanjima. Naš "drug" sa YT bi rekao da ne može. Ja bih nekada rekao da može, ali tada sam bio zelen gik, danas - nemam pojma.
alselone alselone 09:04 28.12.2019

Re: UFC memorijalni turnir Parlamenti Balkana

da li svemir pretražuje i informaciono obrađuje samog sebe?


He, he, ovo je pravo pitanje.

Ja bih rekao da da, a mi smo mu alat za to.
freehand freehand 09:28 28.12.2019

Re: UFC memorijalni turnir Parlamenti Balkana

nisam poput tebe oduševljen jeremićevim otezanjem, coktanjem i

Ali to ne znači da nisi bezobrazna budala koja ne ume da napiše više od dve rečenice a da ne slaže ili ne umetne ovakvu glupačku diskvalifikatorsku rečenicu.
niti sam partijska šiparica da skakućem od sreće što je na TV-u nego me zanima šta će on sistemski da promeni a ne samo kadrovski.

To ne znam, znam da se tekstovi čitaju i emisije slušaju i gledaju da bi se pročitalo ili čulo šta neko govori. U konkretnoj emisiji Jeremić nije govorio o onome šta će on i njegova stranka uraditi, nego o stanju u Srbiji.
što tadašnja vlast nije ustrojila uređenje

Pravni ekspert...
docsumann docsumann 09:43 28.12.2019

Re: UFC memorijalni turnir Parlamenti Balkana

Junga, Ničea i Dostojevskog.


jeste, al samo se ovaj prvi okušao u oficijelnim naukama, i bogami ostavio tamo velikog traga i uticaja.
u eri pozitivističkog buma i materijalističkog čitanja svijeta, Jung je bio pomalo sklonjen u stranu.
danas je aktuelniji nego ikad.

a što se savremene zaluđenosti algoritmima, informacijama i podacima tiče, to je samo odraz digitalne ere u kojoj se čovječanstvo nalazi,
pa nam je lakše i bliže da sve posmatramo kroz informacione metafore.

nekad, u doba Njutna i Lajbnica, mehanika je bila osnovni jezik za objašnjavanje stvari.
kasnije, na prelazu XIX u XX vije, za te stvari služili smo se pojmovima mehanike fluida. spomenuh već kako je Frojd govorio o seksulanum pritiscima i njegovom odušivanju.

danas su informatički pojmovi i logika preslikani čak i na naše metafizičko viđenje svijeta ( kosmos kao simulacija, dataizam, 0 i 1 kao Jin i Jang).
nikvet pn nikvet pn 09:47 28.12.2019

Re: UFC memorijalni turnir Parlamenti Balkana

alselone

da, nema više prirodne, tihe evolucije međ ljudima.

Da, da, to je jako zanimljivo.


Еволуционо сито се дефинитивно променило. На шта ће то изаћи остаје да се види.

На прасићима, на пример, већ је виђено и проучено.

docsumann docsumann 09:47 28.12.2019

Re: UFC memorijalni turnir Parlamenti Balkana

Uz današnju medicinu, pomagala i socijalnu brigu, ljudi čiji geni nekada ne bi bili preneti, prenose se. Da mi neko ne bi imputirao neki fašizam, bem vam trunje, ogradjujem se da ne govorim da li je to dobro ili loše, samo komentarišem sa naučne strane tu činjenicu. Današnja evolucija ljudi "ne vidi" mnoge probleme koje mi vidimo.
Uostalom, šta evolucija i vidi. Vidi bolesti i probleme do reproduktivnog perioda. Bolesti koje dolaze zatim, ne vidi. Ne bi me čudilo da se poveća broj bolesti koje dolaze u četrdesetim i pedesetim, koje bi se možda ispoljile i ranije ali ih potisnemo i preguramo modernom medicinom. Drugo, sa današnjom reaktivnom medicinom, mislim da će te stvari biti sve gore.


ovo je zanimljiva tema za poseban blog...
docsumann docsumann 10:31 28.12.2019

Re: UFC memorijalni turnir Parlamenti Balkana

nikvet pn
alselone

da, nema više prirodne, tihe evolucije međ ljudima.

Da, da, to je jako zanimljivo.


Еволуционо сито се дефинитивно променило. На шта ће то изаћи остаје да се види.

На прасићима, на пример, већ је виђено и проучено.



samo isključiš jedan gen (za inhibiciju mijostatina) i dobiješ Mr.Olimpiju međ kravama...


Kazezoze Kazezoze 10:45 28.12.2019

Re: UFC memorijalni turnir Parlamenti Balkana

da li supenabildovana računarska moć može da izrodi svijest?
da li je svijest nusprodukt evolucuije neuralne mreže ili nešto mnogo dublje i osnovnije?


Pitanje je da li je kompjuter u stanju da postane svestan svog postojanja?
Ako to uspe tada dobija mogućnost da postane svestan i svog bića.

A kada postane svestan sebe kako spolja tako i iznutra, tada je izrodio svest.
Jer svest je, kako bi rekao Gurđijev, svesnost sebe. (Consciousness is self awareness)
mali_macak mali_macak 11:02 28.12.2019

Re: UFC memorijalni turnir Parlamenti Balkana

freehand
nisam poput tebe oduševljen jeremićevim otezanjem, coktanjem i

Ali to ne znači da nisi bezobrazna budala koja ne ume da napiše više od dve rečenice a da ne slaže ili ne umetne ovakvu glupačku diskvalifikatorsku rečenicu.
niti sam partijska šiparica da skakućem od sreće što je na TV-u nego me zanima šta će on sistemski da promeni a ne samo kadrovski.

To ne znam, znam da se tekstovi čitaju i emisije slušaju i gledaju da bi se pročitalo ili čulo šta neko govori. U konkretnoj emisiji Jeremić nije govorio o onome šta će on i njegova stranka uraditi, nego o stanju u Srbiji.
što tadašnja vlast nije ustrojila uređenje

Pravni ekspert...

Čudi me kako te tužibabe ne prijave za ovaj eklatanatnan izliv seljacizma uzrokovanog dubokim kompleksima spram Gedže.
Gedža je za tebe doktor nauka.
gedza.73 gedza.73 11:44 28.12.2019

Re: UFC memorijalni turnir Parlamenti Balkana

Ali to ne znači da nisi bezobrazna budala koja ne ume da napiše više od dve rečenice a da ne slaže ili ne umetne ovakvu glupačku diskvalifikatorsku rečenicu.

učio od najboljih. od tebe. već si me x puta nazvao ljotićevcem (iako sam lepo napisao da su ljotićevci učestvovali u streljanju ljudi u mom kraju) i snsovcem (iako sam lepo napisao da ne nikada njihova opcija nije zanimala)

Jeremić nije govorio o onome šta će on i njegova stranka uraditi, nego o stanju u Srbiji.

pa šta sam ja kreten da mi Jeremić kaže kakvo je stanje u Srbiji? jeremić je vodio emisiju i trebao je da priča o tome šta će oni da urade a ne šta ovi rade, gde su grešili kad su bili vlast i kako će popraviti greške.

U konkretnoj emisiji Jeremić

u konkretnoj emisiji Jeremić je pokazao da je SzS u stvari frakcija SNS-a koja je izbačena iz podele kolača pa se istovremeno svađa i preklinje da ih uzmu u toplo državno naručje. posle 2012 sam bio ubeđen kako će Jeremić da bude 'nezavisni ekspert' nove vlasti a Đilas gradski 'nezavisni biznismen'. Tako su i njih dvojica u početku nastupalu (nešto između Krkobabića, Palme i šapića).

al' je izgleda nekome od SNS 'stručnjaka' palo na pamet kako su njih dvojica idealni za ulogu Morijartija jer su imali previše putera na glavi.

poput Vjerice Radete kunu sve koji se protive bojkotu, nazivaju ih izdajnicima, prodanim dušama a ubeđen sam da kojim slučajem Maja GOjkovič-ka počne da kritikuje vlast kako bi od SzS plemenske sabraće bila proglašena za sveticu.

što tadašnja vlast nije ustrojila uređenje


Pravni ekspert...

priznajem. mislio sam 'postavila' uređenje a ispalo je poptuno nepismeno.
alselone alselone 14:58 28.12.2019

Re: UFC memorijalni turnir Parlamenti Balkana

jeste, al samo se ovaj prvi okušao u oficijelnim naukama, i bogami ostavio tamo velikog traga i uticaja.


Da, i sad razmišljam šta me je kod JP toliko oduševilo, to je knjiženi, dostojevskijevski stil kojim priča.

pa nam je lakše i bliže da sve posmatramo kroz informacione metafore.

I tu se slažem samo bih dodao da taj if-then-switch-case IT način razmišljama ima veoma dobro uporište za posmatranje sveta, ne samo za tehničke probleme, nego i mnogo generalnije. Na primer, medicina je tako i nastala, posmatrajući šta se dešava kroz if-then i onda praveći statističke analize davala je dijagnoze i programe lečenja. I tek danas doživljava procvat sa povećanjem procesorske analike i veštačke inteligencije.
alselone alselone 15:02 28.12.2019

Re: UFC memorijalni turnir Parlamenti Balkana

На прасићима, на пример, већ је виђено и проучено.


Koliko sam ja čuo, siroti prasići prožive ceo život na antibioticima. Daju im se 'nako, čisto kao predostrožnost zbog njihove krhe prirode. Isto je i sa kućnim ljubimcima, ove današnje rasne kerove treba čuvati ko odojčad, malo nešto iskoči iz ritma ishrane ili života, crkavaju ko pilići. Voćke isto. Zasadiš drvo i moraš da ga paziš inače se osuši, dok pored neki divlji žbun điklja od dve kiše.

Tako ćemo verovatno i mi.
alselone alselone 15:02 28.12.2019

Re: UFC memorijalni turnir Parlamenti Balkana

ovo je zanimljiva tema za poseban blog...


Sa weird shit tagom.
docsumann docsumann 15:09 28.12.2019

Re: UFC memorijalni turnir Parlamenti Balkana

I tu se slažem samo bih dodao da taj if-then-switch-case IT način razmišljama ima veoma dobro uporište za posmatranje sveta, ne samo za tehničke probleme, nego i mnogo generalnije. Na primer, medicina je tako i nastala, posmatrajući šta se dešava kroz if-then i onda praveći statističke analize davala je dijagnoze i programe lečenja. I tek danas doživljava procvat sa povećanjem procesorske analike i veštačke inteligencije.


to je upravo područje za koje Harari navodi gdje algoritmi uveliko nadmašuju ljude, i gdje će ih najskorije zamjeniti.
on dodaje i čitavu listu zanimanja na koje bi u skoroj budućnosti mogli biti zamjenjeni računarima.
najbolje po tom pitanju (u smislu da će ih biti najteže zamjeniti) drže se arheolozi.
alselone alselone 15:13 28.12.2019

Re: UFC memorijalni turnir Parlamenti Balkana

najbolje po tom pitanju (u smislu da će ih biti najteže zamjeniti) drže se arheolozi.

Sektor servisa i umetnosti je ono što će nam preostati.

Na primer, ono što se ne čini na prvi pogled kao moguće, ali advokati su verovatni jedna od prvih profesija koja će postati obsolete. Medicina zatim. Pa tako dalje...
freehand freehand 15:29 28.12.2019

Re: UFC memorijalni turnir Parlamenti Balkana

mali_macak
freehand
nisam poput tebe oduševljen jeremićevim otezanjem, coktanjem i

Ali to ne znači da nisi bezobrazna budala koja ne ume da napiše više od dve rečenice a da ne slaže ili ne umetne ovakvu glupačku diskvalifikatorsku rečenicu.
niti sam partijska šiparica da skakućem od sreće što je na TV-u nego me zanima šta će on sistemski da promeni a ne samo kadrovski.

To ne znam, znam da se tekstovi čitaju i emisije slušaju i gledaju da bi se pročitalo ili čulo šta neko govori. U konkretnoj emisiji Jeremić nije govorio o onome šta će on i njegova stranka uraditi, nego o stanju u Srbiji.
što tadašnja vlast nije ustrojila uređenje

Pravni ekspert...

Čudi me kako te tužibabe ne prijave za ovaj eklatanatnan izliv seljacizma uzrokovanog dubokim kompleksima spram Gedže.
Gedža je za tebe doktor nauka.

Pa evo - upravo si me ti prijavio, ali onako funjarski i posredno. Ko neki pičić.
freehand freehand 15:36 28.12.2019

Re: UFC memorijalni turnir Parlamenti Balkana

iako sam lepo napisao

iako sam lepo napisao

Izvanredna argumentacija.
Nego džaba to što se na takvog autoriteta pozivaš. Pošto je taj po svojoj pameti, svesti i stavovima to - esenesovac i ljotićevac. Najčešća kombinacija sa te strane danas u Srbiji, to jedno sa drugim ide ko senf sa viršlom.
pa šta sam ja kreten

Eto, izazivaš a posle sam ja ovakav i onakav...
priznajem. mislio sam 'postavila' uređenje a ispalo je poptuno nepismeno.

Ovako je još nepismenije, ali nije problem u formi, nego u suštini. Uređenje se niti postavlja niti ustrojava.
Ali teško je to objasniti šestaku koji se frlja "Jeste li već čuli da" napamet naučenim iz Zabavnika, edicija za podmladak Srpske narodne straže.
hoochie coochie man hoochie coochie man 15:46 28.12.2019

Re: UFC memorijalni turnir Parlamenti Balkana

Uređenje se niti postavlja niti ustrojava.

E to prvo treba razjasniti, dok to ne raščivijamo sve ostalo mora čeka.
Da se jednom ustroje i uspostave prioriteti pošteno.
docsumann docsumann 15:47 28.12.2019

Re: UFC memorijalni turnir Parlamenti Balkana

Sektor servisa i umetnosti je ono što će nam preostati.


ultra dataisti i umjetnost reduciraju na algoritamsko procesuiranje.
ništa im nije sveto

kačio sam kod endži na blogu muziku koju je iskomponovao EMI komjuter ...link



ipak mi se čini da je vrednovanje umjetničkog djela na osnovu informatičkog sadržaja, najblaže rečeno, upitno.
po tom rezonu Betovenova simfonija je vrednije dijelo od neke narodne pjesme, jer sadrži više informacija!?

šta je sa minimalističkim pristupom?
znam dosta ljudi kojima je simplifikovanui stil Joy Divsiona draži i značajniji od komplesksnih pjesama simfo-rok bendova.


dragosevacsutra dragosevacsutra 15:51 28.12.2019

Re: UFC memorijalni turnir Parlamenti Balkana

Cuj mini Sengen.


Koja kolicina manipulacije bande muppet vlastodrzaca ( htedoh da napisem puppet al se samo napisalo muppet).

Znaci Albanci iz Albanije mogu slobodnu da rade u firmama u vlasnistvu Albanaca koji zive i Makedoniji i Srbiji.


naravno da je manipulacija - pogotovo bih voleo da vidim kakvu vezu ima i 'veliki' sengen (sta god to znacilo) sa time ko gde moze da radi.

alselone alselone 15:57 28.12.2019

Re: UFC memorijalni turnir Parlamenti Balkana

ultra dataisti i umjetnost reduciraju na algoritamsko procesuiranje.


Da, samo što to nije umetnost, to je statistika reprodukcija signala umetnosti. Ne znam da li znaš ali to ovako radi:

Recimo da hoćemo da napravimo AI koji piše pesmu ili komponuje muziku. I sada to AI damo za trening gomilu pesama ili gomilu melodija i kodiramo reči brojevima ili note brojevima. Tako da onda umesto:

Još u školi
Je ručicu dizao vešto
I već se znalo da postaće nešto
O već se znalo
Da postaće neko, ko Bog

Dobijemo:

niz brojeva gde svaku reči kodiramo brojem. I tako za hiljade pesama. I onda AI zapravo radi regresiju, prognozu, brojnog niza. Tako iskopira stil i napiše novu pesmu ili melodiju.

Nema tu umetnosti.
gedza.73 gedza.73 17:04 28.12.2019

Re: UFC memorijalni turnir Parlamenti Balkana

Ali teško je to objasniti šestaku koji se frlja "Jeste li već čuli da" napamet naučenim iz Zabavnika



od 5:58 do 6:14

pa šta sam ja kreten


Eto, izazivaš a posle sam ja ovakav i onakav...

ćuti, zamisli da pratim 'prepametnog' političara (Vuka Jeremića na primer) koji je ubeđen kako je već povratio podršku koju smatra da je imao pre pada sa vlasti od negde 50% pa pokušava u političkim emisijama da preobrati bar još deset posto SNS birača objašnjavajućiim koliko je loše izbegavajući odgovore na afere u kojima je učestvovao kakav bi tek tad ultimativni idiot bio.

edicija za podmladak Srpske narodne straže.

da, da.




mali_macak mali_macak 17:05 28.12.2019

Re: UFC memorijalni turnir Parlamenti Balkana

freehand
mali_macak
freehand
nisam poput tebe oduševljen jeremićevim otezanjem, coktanjem i

Ali to ne znači da nisi bezobrazna budala koja ne ume da napiše više od dve rečenice a da ne slaže ili ne umetne ovakvu glupačku diskvalifikatorsku rečenicu.
niti sam partijska šiparica da skakućem od sreće što je na TV-u nego me zanima šta će on sistemski da promeni a ne samo kadrovski.

To ne znam, znam da se tekstovi čitaju i emisije slušaju i gledaju da bi se pročitalo ili čulo šta neko govori. U konkretnoj emisiji Jeremić nije govorio o onome šta će on i njegova stranka uraditi, nego o stanju u Srbiji.
što tadašnja vlast nije ustrojila uređenje

Pravni ekspert...

Čudi me kako te tužibabe ne prijave za ovaj eklatanatnan izliv seljacizma uzrokovanog dubokim kompleksima spram Gedže.
Gedža je za tebe doktor nauka.

Pa evo - upravo si me ti prijavio, ali onako funjarski i posredno. Ko neki pičić.

Nisam te ja prijavio - jer to nisam uradio nikada u životu!
Pozdravi mamu za ovo drugo!

freehand freehand 17:07 28.12.2019

Re: UFC memorijalni turnir Parlamenti Balkana

pa pokušava u političkim emisijama da preobrati bar još deset posto SNS birača

Izdržite, ne dajte se!
docsumann docsumann 17:08 28.12.2019

Re: UFC memorijalni turnir Parlamenti Balkana

Nema tu umetnosti


kad pričamo o umjetnosti uvijek se nad tom pričom nadvije pitanje - o čemu to zapravo pričamo?
tj. šta je uopšte umjetnost?

konkretno, u EMI-jevom slučaju - da l' se "umjetnost" ogleda u samom činu stvaranja, ili u gotovom proizvodu.

naravno, da se ovdje radi o mašinskom učenju obrazaca.
a za to je posebno pogodna činjenica vila ta, što se instrumentalna muzika najlakše, i najdirektnije prevodi u digitalni (binarni) obrazac

no, ono što se dobilo kao gotrov proizvod, muzički komad, bilo je u stanju da zavarava odabranu publiuku (ljubitelji klasične muzika), uključujući i onu usko profesionalnu (muzičari, kritičari...).
prvo izvođenje EMI-jeve muzike (bez otkrivanjka pravog autora)doživjelo je ovacije "na otvorenoj sceni".

nakon toga, vršeni su i ogledi sa ispitanicima koji su u raznavanju prave od vještačke muzike imali slab do vrlo slab uspjeh.

lično, vjerujem da bi kompjuteri imali uspjeha i u apstraktnom slikarstvu.

kad bi pravili paralelu sa Tjunigovim testom, dalo bi se zaključiti da EMI ima muzičku inteligenciju.



P.S. EMI je već "izdao" desetinu albuma klasične muzike. s formalne strane, neupućenom posmatraču, to izgleda (zvuči) baš kao prava umjetnost
mali_macak mali_macak 17:13 28.12.2019

Re: UFC memorijalni turnir Parlamenti Balkana

docsumann
Sektor servisa i umetnosti je ono što će nam preostati.


ultra dataisti i umjetnost reduciraju na algoritamsko procesuiranje.
ništa im nije sveto

kačio sam kod endži na blogu muziku koju je iskomponovao EMI komjuter ...link



ipak mi se čini da je vrednovanje umjetničkog djela na osnovu informatičkog sadržaja, najblaže rečeno, upitno.
po tom rezonu Betovenova simfonija je vrednije dijelo od neke narodne pjesme, jer sadrži više informacija!?

šta je sa minimalističkim pristupom?
znam dosta ljudi kojima je simplifikovanui stil Joy Divsiona draži i značajniji od komplesksnih pjesama simfo-rok bendova.



Da.
A (i) inače, jedna od trivijalnih definicije informacija je - da je informacija podatak sa 'učitanim' smislom.
A umetnost se, upravo i razlikuje, po stepenu 'ekscentričnosti', tj. odstupanja od očekivanog.
Tako da - još mnogo vode će proteći ispod savskog (i bilo kog drugog) mosta, dok mašine ne postanu umetnici.
Jednostavnije rečeno - dok ne dobiju dušu.
Sami algoritmi nikada neće biti dovoljni osim za kreacije nižeg reda, odnosno, manje ili više uspešno preslikavanje, odnosno, kopiranje.
Slično kao i mnogi blogeri.
freehand freehand 17:14 28.12.2019

Re: UFC memorijalni turnir Parlamenti Balkana

Pozdravi mamu za ovo drugo!

I prošli put me je grdila u snu i pitala me da li sam svestan koliki sam debil kad sebi dozvoljavam da komuniciram sa vulgarnim debilima koji u svoje dvosložne umotvorine petljaju tuđe familije.
Al dobro, šta mi teško da kažem "Mama, pozdravio te onaj pičić", kad odem da odnesem cveće i upalim sveću. Možda će sledeći put da pita što ti tepam?
alselone alselone 17:16 28.12.2019

Re: UFC memorijalni turnir Parlamenti Balkana

o čemu to zapravo pričamo?
tj. šta je uopšte umjetnost?

konkretno, u EMI-jevom slučaju - da l' se "umjetnost" ogleda u samom činu stvaranja, ili u gotovom proizvodu.


Ja bih rekao da je umetnost fizička manifestacija emocije. Pa tu na primer vidim razliku izmedju poezije i stihoklepanja.

(u ovo nisam siguran) Umetnost je teško odvojiva od umetnika. Tek uz ličnost umetnika njegova umetnost dobija na potpunosti.
alselone alselone 17:17 28.12.2019

Re: UFC memorijalni turnir Parlamenti Balkana

a za to je posebno pogodna činjenica vila ta, što se instrumentalna muzika najlakše, i najdirektnije prevodi u digitalni (binarni) obrazac


Iz istog razloga je AI počela prvo da piše rep pesme, pošto rep pesme jelte imaju najmanji fond reči. Bitch, nigga, ass i još par.
mali_macak mali_macak 17:18 28.12.2019

Re: UFC memorijalni turnir Parlamenti Balkana

freehand
Pozdravi mamu za ovo drugo!

I prošli put me je grdila u snu i pitala me da li sam svestan koliki sam debil kad sebi dozvoljavam da komuniciram sa vulgarnim debilima koji u svoje dvosložne umotvorine petljaju tuđe familije.
Al dobro, šta mi teško da kažem "Mama, pozdravio te onaj pičić", kad odem da odnesem cveće i upalim sveću. Možda će sledeći put da pita što ti tepam?

Pa da!
A nije te pitala zašto si debil pa u nedostatku ozbiljnog odgovora drugoga koji te upozorio na prostakluk potežeš nešto što nije 'sa ove planete' - i na što znaš da će ti biti pozdravljena mama - kao kontramera prema tvom idiotizmu.
Pitaj sledeći puta za to obrazloženje.
alselone alselone 17:25 28.12.2019

Re: UFC memorijalni turnir Parlamenti Balkana

Dobar geek fazon o AI:

Pita mama AI sina AI:

- sine, ako svi tvoji prijatelji skoče sa mosta, da li bi i ti skočio?
- da.


docsumann docsumann 17:29 28.12.2019

Re: UFC memorijalni turnir Parlamenti Balkana


alselone
a za to je posebno pogodna činjenica vila ta, što se instrumentalna muzika najlakše, i najdirektnije prevodi u digitalni (binarni) obrazac


Iz istog razloga je AI počela prvo da piše rep pesme, pošto rep pesme jelte imaju najmanji fond reči. Bitch, nigga, ass i još par.


heh, sad...


Alphabet Aerobics


Artificial amateurs, aren't at all amazing
Analytically, I assault, animate things
Broken barriers bounded by the bomb beat
Buildings are broken, basically I'm bombarding
Casually create catastrophes, casualties
Canceling cats, got they canopies collapsing
Detonate a dime of dank daily doin' dough
Demonstrations, Don Dada on the down low
Eating other editors with each and every energetic
Epileptic episode, elevated etiquette
Furious, fat, fabulous, fantastic
Flurries of funk felt, feeding the fanatics
Gift got great, global goods gone glorious
Gettin' godly in this game with the goriest
Hit 'em high, hella hype, historical
Hey holocaust hymns, hear 'em holler at your homeboy
Imitators idolize, I intimidate
In an instant, I'll rise in an irate state
Juiced on my jams like Jheri curls jocking joints
Justly, it's just me, writing my journals
Kindly I'm kindling all kinds of ink on
Karate kick type Brits in my kingdom
Let me live a long life, lyrically lessons is
Learned lame louses just lose to my livery
My mind makes marvelous moves, masses
Marvel and move, many mock what I've mastered
Niggas nap knowing I'm nice, naturally
Knack, never lack, make noise nationally
Operation, opposition, off, not optional
Out of sight, out of mind, wide beaming opticals
Perfected poem, powerful punchlines
Pummeling petty powder puffs in my prime
Quite quaint quotes keep quiet it's Quannnum
Quarrelers ain't got a quarter of what we got, uh
Really raw raps, risin' up rapidly
Riding the rushing radioactivity
Super scientifical sound search sought
Silencing super fire saps that are soft
Tales ten times talented, too tough
Take that, challengers, get a tune up
Universal, unique, untouched
Unadulterated, the raw uncut
Verb vice lord victorious valid
Violate vibes that are vain make 'em vanish
While I'm all well would a wise wordsmith just
Weaving up words, weeded up on my workshift
Xerox my X-radiation holes extra large
X-height letters and xylophone tones
Yellow-back, yak mouth, young ones' yaws
Yesterday's lawn yardsale, I yawn
Zig-Zag zombies, zooming to the zenith
Zero in, Zen thoughts, overzealous rhyme
Zealots!





EDIT: AI se u poeziji prvo ogledao u haiku formama. mrzi me sad da kopam po knjizi, ali Harari spominje neko savremeno izdanje haiku poezije, u koje su , između haiku pjesama pjesnika od krvi i mesa, ubačene i one koje je iskreirao AI. pjesme nisu potpisane
alselone alselone 17:31 28.12.2019

Re: UFC memorijalni turnir Parlamenti Balkana

heh, sad...


Dobro, nisam bio isključiv i stavio sam smajlija.
Rep (osim Ateist repa) nije moj izbor, ali poštujem neke od umetnika.
alselone alselone 17:36 28.12.2019

Re: UFC memorijalni turnir Parlamenti Balkana

AI ima stvarno uspehe u simulaciji stila, to ne mogu poreći. Evo još jedan primer.

Šah. Ko voli i prati šah kada pogleda neku partiju od najboljih među najboljima, može sa priličnom verovatnoćom pogoditi o kome se radi. Partije imaju lični potpis u stilu igrača. I sada tu AI ima lepe uspehe, tako da se danas može igrati protiv stila Talja (zapravo bih voleo da kažem da ne može i da takav lud stil na granici sa umetnošću ne može niko ponoviti), Kasparova, Karpova, Botvnika i Fišera (ovo je bar prosto, AI igra na maksimumu svoje snage ).
alselone alselone 17:46 28.12.2019

Re: UFC memorijalni turnir Parlamenti Balkana

Još samo jedan detalj na temu šaha i umetnosti neodvojive od umetnika: Talj je na primer imao taj lucidni (samo)destruktivni stil, i takav stil je imao u životu jednog boema, alkosa, ženskaroša i čoveka koji ne vodi računa o zdravlju. Kasparov je imao stil Federera, minimum trošenja energije i lepršavost u igri, malo i pomeznost (danas je političar), Karpov je bio hladan, odbramen i proračunat, Botvnik pozicion kao i u životu gde nije učestvovao u javnom životu i pažljivo je birao turnire gde igra veoma retko i gde se pojavljuje, a Fišer savršen stil (dok nije poludeo) dok je i u životu na primer želeo da bude muškarac sa najviše stila u istoriji (da, tu se već moglo prepoznati mnogo toga ).

Zato i volim stare šahiste, bilo je tu puno "duše" i ličnog pečata. Ovo danas su samo mašine u vremenu mašina.
docsumann docsumann 18:22 28.12.2019

Re: UFC memorijalni turnir Parlamenti Balkana


ma, meni ova tema baš interesantna, jer dekonstruiše neke od osnovnih pojmova vezanih za ljudsku egzistenciju.
umjetnost je uvijek bila jedan od posljednjih uporišta ljudskog. umjetnost nas uzdiže iznad gole borbe za hranom, staništem i reprodukcijom. na nju smo nekako posebno osjetljivi, pa i ponosni.
računali smo da se računari u toj oblasti ne mogu snaći, jer nemaju dušu, emocije, mogućnost apstrakntog doživljaja i transcendentacije.

sad više ništa nije sigurno. ovo su tek trapavi pokušaji pionirskih AI "artista", a ne izgledaju loše uopšte.

osnovni postulat dataizma je da sve (i svako) algoritam. a kao takav, on se može dekonstruisati i izreducirati na osnovne elemente - nule i jedinice, ma kako kompleksan bio.

ipak, mislim da nije sve tako tehnocentristički bezdušno. u takvoj postavci stvari, DMT je greška. spasonosna greška, koja ne bi trebala da postoji u svjetu stvorenom za obradu podataka.
zato kažem, a ne znam kao - svijest je prozora za beg kad logička kola počnu da pregorjevaju


alselone alselone 18:28 28.12.2019

Re: UFC memorijalni turnir Parlamenti Balkana

ma, meni ova tema baš interesantna, jer dekonstruiše neke od osnovnih pojmova vezanih za ljudsku egzistenciju.


I meni. I baš razmišljam malopre dok kucam, koja je lepota i kvalitet bloga, to što nas dvojica možemo da pričamo o ovome. Mislim, naši svetovi su mali i često okruženi "sličnomišljenicima", pa kada bih imao druga tvoje širine ponavanja umetnosti, a nemam, mogli bi se videti par puta godišnje a da imamo dovljno vremena i energije u tom momentu da pričamo o ovim stvarima. A ovako, na dlanu.

umjetnost je uvijek bila jedan od posljednjih uporišta ljudskog. umjetnost nas uzdiže iznad gole borbe za hranom, staništem i reprodukcijom. na nju smo nekako posebno osjetljivi, pa i ponosni.

Da, na primer, nova istraživanja sa majmunima su pokazala da i oni vole da plešu, tako da je želja za igrom mnogo starija od ljudi. A mi smo mislili da to vuče korene od mistike i plesa oko vatre, verskih rituala. A ono zapravo starije i ne znamo zašto. I to je važna stvar, ne znamo zašto. Umetnost je po svemu sudeći nama inherentna.

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana