Budućnost| Društvo| Istorija| Politika| Život

Lipanjska gibanja 1968.

Filip Mladenović RSS / 08.06.2015. u 23:47

Generacija koja je imala muda da tog buntovnog juna 1968. godine demonstrira protiv režima Josipa Broza Tita zaslužuje poštovanje i dostojno sećanje. Pre 47 godina mladi su protestovali na ulicama Beograda glasno uzvikujući parole "Hoćemo sutra bez onih koji su upropastili juče!", "Nećemo rešavanja, hoćemo rešenje!", "Borimo se za boljeg čoveka, a ne za bolji život!", "Dosta pendreka po ljudskom umu!", "Praznu glavu vetar nosi!"....

Danas u Srbiji najglasniji u protestima su - penzioneri, dok mladi ljudi beže iz Srbije, uvidevši da je pasoš otpusna lista iz ludnice od ove zemlje.

Ta pobunjena 1968. bila je glavni povod da 6. juna 2015. u studiju "Dvestadvojke" ugostim filmskog reditelja Lazara Stojanovića, jednog od lidera studentskog pokreta, nekadašnjeg urednika lista "Student" i časopisa "Vidici". Emisiju smo otvorili "šezdesetosmaškom" temom, a nastavili razgovorom u duhu čuvene opaske Alberta Ajnštajna: „Većina ljudi misli da intelekt čini čoveka velikim. Oni nisu u pravu: to je karakter."

Konkretno, pričali smo o ljudima, sjajnim umetnicima ili vrsnim naučnicima, a - lošim ljudima. Rdjavim karakterima. Pomenuli smo poznatog književnika Knuta Hamsuna, koji je, na žalost, podržao nemačke naciste i posle toga doživeo da mu čitaoci u znak protesta vraćaju knjige. I pesnika Ezru Paunda, koji je podržao italijanske fašiste. Pitao sam Lazara Stojanovića šta sada misli o Ljubiši Ristiću, sjajnom pozorišnom reditelju, svom saborcu iz studentskih protesta 1968, koji je tokom devedesetih pristao da bude visoki funkcioner stranke JUL Mirjane Marković, jedne od najodgovornijih osoba zločinačkog režima Slobodana Miloševića.

Razgovor smo okončali debatom o nesprovedenoj lustraciji u Srbiji posle 5. oktobra 2000. godine i upornom odbijanju svih potonjih režima da usvoje Zakon o otvaranju tajnih dosijea.

 

 



Komentari (390)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

anonymous anonymous 08:26 12.06.2015

Re: Амаркорд у липњу и српњу


И шта кажеш, предаторе, она су вас деца убијала?
Јесте ли децу побили у борби, или и њих заробљене?

Krajnje nemoralna zloupotreba iskrenosti sagovornika i podmetanje u pitanju .
Jer bez obzira na odgovor ostaje - podmetnuta konstatacija.


Podsetimo se sličnog pitanja koje je postavio Šešelj :

Sudija,da li vaša majka zna da ste peder ?

Predrag Brajovic Predrag Brajovic 08:30 12.06.2015

Re: Амаркорд у липњу и српњу

Pođimo od ovoga:
Znaš moje ime i prezime. Ako misliš da sam neko od te dece ja ubio, tvoja građanska dužnost je da odeš u prvu stanicu policije i prijaviš me. Uzgred, da ti prištedim trud - odmah posle dolaska NATO u BiH, nakon potpisivanja Dejtona, uzeti su spiskovi aktivnih pripadnika vojske i policije na tom području i u to vreme. Među njima sam i ja. Ti spiskovi su prosleđeni svim pravosudnim organima - od Haškog suda, do lokalnih sudova. Dakle, Brajoviću, niko sem tebe ne misli da sam se ogrešio o ratno pravo. Stoga te, najljubaznije, molim da mi se prestaneš obraćati kao okrivljenom.

Па не бих, али ти си се тако поставио -- и мени си се обраћао као ви, у некаквој множини, а ја некако, то не волим, као ни ти исту ствар, па да будемо у једнакој позицији, рекох...
predatortz predatortz 08:33 12.06.2015

Re: Амаркорд у липњу и српњу

Predrag Brajovic
Pođimo od ovoga:
Znaš moje ime i prezime. Ako misliš da sam neko od te dece ja ubio, tvoja građanska dužnost je da odeš u prvu stanicu policije i prijaviš me. Uzgred, da ti prištedim trud - odmah posle dolaska NATO u BiH, nakon potpisivanja Dejtona, uzeti su spiskovi aktivnih pripadnika vojske i policije na tom području i u to vreme. Među njima sam i ja. Ti spiskovi su prosleđeni svim pravosudnim organima - od Haškog suda, do lokalnih sudova. Dakle, Brajoviću, niko sem tebe ne misli da sam se ogrešio o ratno pravo. Stoga te, najljubaznije, molim da mi se prestaneš obraćati kao okrivljenom.

Па не бих, али ти си се тако поставио -- и мени си се обраћао као ви, у некаквој множини, а ја некако, то не волим, као ни ти исту ствар, па да будемо у једнакој позицији, рекох...



Kad kažem 'mi' mislim na pripadnike vojske i MUP-a RS, jer sam bio jedan od tih. Kad kažem 'vi' mislim na one koji ćete da zaležete.
Predrag Brajovic Predrag Brajovic 08:38 12.06.2015

Re: Амаркорд у липњу и српњу

Šta bi bilo da nije to urađeno, ne smem ni da zamislim. Možda bi se ovih dana obeležavala godišnjica velikog stradanja Srba u Zvorniku. No, to svet ne bi zvao genocidom i ti zbog toga sigurno zalegao ne bi, niti bi prljao uštirkanu košulju.

Ниско.
Слабо носим кошуље, преферирам мајице. А и кад носим, нису уштиркане.
А ево како је изгледало, само -- сада по опису са друге стране, једног од ретких преживелих, и то не изгледа онако како ти кажеш:

Preživjevši neljudske uslove, nesnosnu vrućinu u kamionima i pojedinačna ubijanja, svjedok je 14. srpnja 1995. godine prebačen sa stotinama zarobljenika u školu u Petkovcima, pročitao je njegov iskaz tužitelj Kristofer Mičel (Christopher Mitchell). „Tamo im je naređeno da stave ruke iza potiljka i da otrče do škole između dva reda srpskih vojnika. Dok su trčali prema školi zatočenici su udarani nogama, rukama, kundacima pušaka... i tjeralo ih se da uzvikuju riječi – živjela Republika Srpska i Srebrenica je srpska“, stajalo je u sažetku iskaza svjedoka koji je već svjedočio na suđenju generalu VRS-a. Nakon prebijanja do smrti i periodičnog izvođenja te ubijanja manjih grupa zarobljenika, svjedok je s više muškaraca utrpan ponovno u kamion te odvezen na jednu livadu kod brane u Petkovcima gdje je na njih otvorena vatra. Praveći se da je mrtav i skrivajući se ranjen ispod mnoštva mrtvih tijela, svjedok KDZ 045 se uspio izvući s još jednim preživjelim te pobjeći prema Tuzli.

И сад, ми треба да се поносимо овим, или показујемо разумевање, и да ово убијање немоћних заробљеника оправдавамо убиствима Срба? Много је, брате. Све и да није оне побијене деце.
Predrag Brajovic Predrag Brajovic 08:45 12.06.2015

Re: Амаркорд у липњу и српњу

predatortz
Težak ratni zločin, moj prijatelju... Težak i sraman!
Samo mi je muka od ovih katolika većih od Pape!

Па који је, онда, твој проблем? Католици, то јест ми који се фолирамо?
Ево, ја нећу ићи, да будем већи католик од Папе, ако ти будеш ишао.
Само сматрам да треба неко да иде. То ми је довољно.
Мислим да је ово фер понуда?
predatortz predatortz 08:45 12.06.2015

Re: Амаркорд у липњу и српњу

И сад, ми треба да се поносимо овим, или показујемо разумевање, и да ово оправдавамо убиствима и Срба? Много је, брате. Све и да није оне побијене деце.


Naravno da ne treba da se ponosimo. Čak ni činjenica da ti što su ga tukli znaju šta je rađeno u Kravici ne opravdava taj čin.

Samo, zaboravlaš jednu stvar:
Za te zločine je suđeno od direktnih izvršilaca, preko nižih oficira, pa sve do komandanta VRS i predsednika RS. Znači, taj zločin nije nekažmnjen. Ili, ti misliš da jeste?

Ko je, po komandnoj vertikali suđen za Kravicu i Skelane? I koliko će vas da zalegne na dan tih zločina?

Nije in, čak ni da se majica isprlja...
predatortz predatortz 08:48 12.06.2015

Re: Амаркорд у липњу и српњу

Predrag Brajovic
predatortz
Težak ratni zločin, moj prijatelju... Težak i sraman!
Samo mi je muka od ovih katolika većih od Pape!

Па који је, онда, твој проблем? Католици, то јест ми који се фолирамо?
Ево, ја нећу ићи, да будем већи католик од Папе, ако ти будеш ишао.
Само сматрам да треба неко да иде. То ми је довољно.
Мислим да је ово фер понуда?


Molim te da prestaneš da me provociraš. Ja se klanjati ubicama sa Kravice neću!
Ja svaki vikend gledam te ljude čiji su članovi porodica stradali od Naserovih ljudi. I, dobar deo njih nije streljan, Brajoviću. Zaklani su, ili ubijeni maljevima.
Poziv da se klanjam onima koji su to učinili je drska provokacija.
Zaobiđi me sa njom!
Predrag Brajovic Predrag Brajovic 08:59 12.06.2015

Re: Амаркорд у липњу и српњу

Ko je, po komandnoj vertikali suđen za Kravicu i Skelane? I koliko će vas da zalegne na dan tih zločina?

Ево, ја ћу.

А ја, лично, не морам да доприносим гадалуку правдајући гнусне и срамотне злочине.

Otprilike nakon 20. jula 1995. dobio sam naredbu od komandanta Vinka Pandurevića. Naredio mi je da obiđem stacionar u “Standardu” i zarobljenike koji su tamo liječeni. Znao sam da se tamo nalaze zarobljenici koji su tu prebačeni po uputima pukovnika iz sanitetske uprave. Meni je rečeno da obavijestim osoblje stacionara i da osiguram da nema nikakvih problema vezano za pacijente. Postojala je bojazan da može doći do problema jer su naši ranjenici bili smješteni u sobi pored njihove. Rekao sam doktoru i medicinskim tehničarima da ne smiju dozvoliti nikome da ulazi u tu sobu. Rekao sam im da će zarobljenici, kako se budu oporavljali biti prebacivani do Bijeljine. Malo sam pogledao uokolo i otišao odatle. Pandurević je tokom referisanja neprestano spominjao ove zarobljenike i rekao je Drinskom korpusu da oni moraju biti odvedeni odatle. Otprilike 23. jula oko 08:00 sati, Pandurević je nazvao Drinski korpus da riješi pitanje ovih zarobljenika. Kasnije smo dobili informaciju iz Drinskog korpusa da će pukovnik Popović doći da završi posao oko zarobljenika. Tada sam znao da zarobljenici vjerovatno neće biti odvedeni u Bijeljinu, kao što je ranije rečeno. Rano jednog jutra, vojni policajci su odvezli zarobljenike i pobili ih vatrenim oružjem. Nisam siguran jesu li to bili vojni policajci Zvorničke brigade ili Drinskog korpusa. Pitao sam komandanta za ove zarobljenike na jutarnjem referisanju onog dana kada su nestali. Rekao mi je da je Popović prenio Dragi Nikoliću Mladićevu naredbu da se ovi pacijenti moraju likvidirati i da je Popović pritom postupio u svojstvu kurira.


А ја ћу да одем због оне деце, и ових убијених немоћних рањеника. A на гробљима леже и поштени и непоштени, и прави и криви. Иде се због оних до којих ти је стало.
predatortz predatortz 09:03 12.06.2015

Re: Амаркорд у липњу и српњу

I šta sad? Nikoliću, Popoviću, Pandureviću, Mladiću se sudi ili su već presuđeni.
Tebi to nije dovoljno?
princi princi 09:05 12.06.2015

Re: Сине, ја мислио

да су бабе у црном само жене.
Predrag Brajovic Predrag Brajovic 09:08 12.06.2015

Re: Амаркорд у липњу и српњу

predatortz
I šta sad? Nikoliću, Popoviću, Pandureviću, Mladiću se sudi ili su već presuđeni.
Tebi to nije dovoljno?

Не, јер српски народ и даље не види Сребрницу као злочин уопште.
predatortz predatortz 09:13 12.06.2015

Re: Амаркорд у липњу и српњу

Predrag Brajovic
predatortz
I šta sad? Nikoliću, Popoviću, Pandureviću, Mladiću se sudi ili su već presuđeni.
Tebi to nije dovoljno?

Не, јер српски народ и даље не види Сребрницу као злочин уопште.


Kad si ga anketirao, na kom uzorku, koje je anketno pitanje bilo?
Ili si ti, prosto, odlučio šta srpski narod 'vidi'?
predatortz predatortz 09:18 12.06.2015

Re: Сине, ја мислио

princi
да су бабе у црном само жене.


Žene u crnom su bile u Kravici, Skelanima i dilejem Podrinja. I muslimanske majke su bile u dubokoj žalosti, jer majka je majka a dete je dete.

Za ove, koje tragediju njihove dece materijalizuju, uzimaju kintu iz fondova, nemam pristojno ime.
freehand freehand 09:18 12.06.2015

Re: Амаркорд у липњу и српњу

princi
Šta je to Gaza?

Between 2,142[49] and 2,310[22] Gazans were killed and between 10,626[22] and 10,895[26] were wounded (including 3,374 children, of whom over 1,000 were left permanently disabled[50]).

A, to...
Ma to nije ništa. Čobani, budale. Kolateralna šteta. Judeofobna i antiamerička propaganda.
Ali nikako Brajović da jedan performans upriliči i tim povodom.
princi princi 09:23 12.06.2015

Re: Не, али стварно ми није јасно

која је то тачка од које човек почиње да правда па чак и позива на злочине и убијање (колико се сећам, пре неки дан неко је помињао како "њих тамо све треба побити", а до које у њему ради та дирљива емпатија са жртвама и угроженима. Зашто су једне убице недужни бранитељи, а друге крвожедне звери?
princi princi 09:24 12.06.2015

Re: Сине, ја мислио

predatortz
princi
да су бабе у црном само жене.


Žene u crnom su bile u Kravici, Skelanima i dilejem Podrinja. I muslimanske majke su bile u dubokoj žalosti, jer majka je majka a dete je dete.

Za ove, koje tragediju njihove dece materijalizuju, uzimaju kintu iz fondova, nemam pristojno ime.


Друже, видим, ти баш пратиш фабулу радње.
predatortz predatortz 09:26 12.06.2015

Re: Сине, ја мислио

princi
predatortz
princi
да су бабе у црном само жене.


Žene u crnom su bile u Kravici, Skelanima i dilejem Podrinja. I muslimanske majke su bile u dubokoj žalosti, jer majka je majka a dete je dete.

Za ove, koje tragediju njihove dece materijalizuju, uzimaju kintu iz fondova, nemam pristojno ime.


Друже, видим, ти баш пратиш фабулу радње.


Ma, pratim Princi... Jasno mi je šta si hteo reći, i slažem se sa tobom. Čak sam ti i preporuku dao.
Nego se nadovezah na tvoj komentar...
freehand freehand 09:26 12.06.2015

Re: Не, али стварно ми није јасно

"њих тамо све треба побити"

Misliš - da se satru ludaci? Mentalno bolesni ljudi? Možda zato što su pogrešne vere? Pa ček, i ovi nesrećnici u Srebrenici su bili te iste vere.
Ne znam.
Potpuno sam zbunjen.
Predrag Brajovic Predrag Brajovic 09:27 12.06.2015

Re: Амаркорд у липњу и српњу

Na putu nazad razmišljao sam o prili ovog preživjelog na radiju i to me je navelo da pitam generala Krstića zašto su se desila ta ubistva. Rekao sam da znamo da su ljudi koji su pobijeni bili obični ljudi i pitao sam ga zašto su morali biti pobijeni. Rekao sam mu da bi, čak i da je toliko pilića pobijeno, morao za to postojati neki razlog.

Драган Обреновић

Odmah nakon što smo prošli Sandiće, zaustavili smo transporter kada nam se predalo oko šest Muslimana. Transporterom smo ih odvezli u Konjević Polje. Kad smo stigli, Mileti i Mirku sam rekao da odvedu zarobljenike i stave ih zajedno s oko 250 zarobljenika koje su tamo već držali. Otišao sam u onu kuću u kojoj sam ranij e sjedio. U toj kući su držali oko 30 muslimanskih muškaraca. Tada sam iz blizine čuo dva rafala iz vatrenog oružja. Desetak minuta kasnije prišao mi je Mile Petrović i rekao: “Šefe, upravo sam osvetio brata... Pobio sam ih”.


Момир Николић
princi princi 09:30 12.06.2015

Re: Не, али стварно ми није јасно

Potpuno sam zbunjen.

А тек ја. Културне вредности, матрице, све ми игра пред очима. Чекај, они муслимани тамо су животиње, нижња бића, то све да се побије. Исто они у Француској, Енглеској. Ови муслимани овде су... ај сад реци ти.
freehand freehand 09:36 12.06.2015

Re: Не, али стварно ми није јасно

princi
Potpuno sam zbunjen.

А тек ја. Културне вредности, матрице, све ми игра пред очима. Чекај, они муслимани тамо су животиње, нижња бића, то све да се побије. Исто они у Француској, Енглеској. Ови муслимани овде су... ај сад реци ти.

Ne znam, nisam pametan. Možda su jedni gej a drugi nisu? Jedni su gej a drugi su ludaci, a sad je in da se satiru ti mentalno poboleli a da se sopstvenom guzicom brane gej?
Ok, da se organizuje miting podrške Naseru Oriću. ako prizna da je gej, jer to je okej.
predatortz predatortz 09:37 12.06.2015

Re: Амаркорд у липњу и српњу

Sad će nama Braja da objasni da se desio zločin u Srebrenici!

A grafikon?
princi princi 09:40 12.06.2015

Re: Амаркорд у липњу и српњу

Само једно да се разумемо: ја мислим да су злочини И Сребреница И Газа. И не мислим да је један ишта већи од другог.
Predrag Brajovic Predrag Brajovic 09:40 12.06.2015

Re: Амаркорд у липњу и српњу

Чак и не видите колико су неумесни ваши коментари. Са све смајлијима. Јебига.
princi princi 09:48 12.06.2015

Re: Амаркорд у липњу и српњу

Сине, Газа, најскупља српска реч.
freehand freehand 09:58 12.06.2015

Re: Амаркорд у липњу и српњу

princi
Само једно да се разумемо: ја мислим да су злочини И Сребреница И Газа. И не мислим да је један ишта већи од другог.

Naravno da su zločini. Samo je Gaza okupirana teritorija, hladnokrvni masakr džojstikom. Srebrenica osveta na starinski način sa streljačkimn vodovima, ali u građanskom ratu.
freehand freehand 10:00 12.06.2015

Re: Амаркорд у липњу и српњу

Predrag Brajovic
Чак и не видите колико су немумесни ваши коментари. Са све смајлијима. Јебига.

Dočim su tvoji luča.
Koga danas predlažeš za satiranje?
princi princi 10:05 12.06.2015

Re: Амаркорд у липњу и српњу

freehand
princi
Само једно да се разумемо: ја мислим да су злочини И Сребреница И Газа. И не мислим да је један ишта већи од другог.

Naravno da su zločini. Samo je Gaza okupirana teritorija, hladnokrvni masakr džojstikom. Srebrenica osveta na starinski način sa streljačkimn vodovima, ali u građanskom ratu.

Добро, има још разлика: Сребреница је била непосредна последица грађанског рата до истребљења, клања, паљења кућа, чуда. Газа је била освета за испаљивање противградних ракета.

Нисам довољно мотивисан да браним палистанско питање сад да качим потресне слике, да глумим патњу, пишем поеме с патосом, падам у несвест... Не сумњам ниједног тренутка у искреност ових који се скањују над Сребреницом (јбг, шта ћу, кад сам такав, наиван! Верујем у људе.), али ми заиста није јасно како искључују ту емпатију кад се ради о побијеним недужним Палестинцима, Авганистанцима, Ирачанима или Јеменцима.
freehand freehand 10:08 12.06.2015

Re: Амаркорд у липњу и српњу

али ми заиста није јасно како искључују ту емпатију кад се ради о побијеним недужним Палестинцима, Авганистанцима, Ирачанима или Јеменцима.

Ma i to je razumljivo, nema u scenariju performansa, nije in, ne pravi pikove u popularnosti. Ono što meni nije jasno su pozivi na satiranje jednog dana i padanje u fras sledećeg.
petargli petargli 13:34 12.06.2015

Re: Амаркорд у липњу и српњу

Ne shvataju da će, zbog nekog tripa u svojoj glavi, zbog egzibicionizma, zbog ko zna čega, tim činom pljunuti u lice svim onim čiji su najmiliji stradali od Nasera i Srebreničana. A takvih nije malo.

sezdesetosmasi i njihovi potomci ...

p.s. nije mi jasno kako neki ne mogu (ili ne zele?!) da razdvoje ratni zlocin od genocida ... 'bem ti zivot ...
angie01 angie01 13:39 12.06.2015

Re: Амаркорд у липњу и српњу

Чак и не видите колико су неумесни ваши коментари. Са све смајлијима. Јебига.


taj sa smajlijem, jedan od morbidnijih na blogu b92,...i pored uvek iste odvratne rasprave na ovu temu.
angie01 angie01 13:45 12.06.2015

Re: Амаркорд у липњу и српњу

da razdvoje ratni zlocin od genocida


ne znam sta zrtvama tacno znaci ovo prepucavanje oko toga, kako ce zvati njihovo stradanje...i to, skoro istim nacinom, kao sto se na pijaci cenka oko kupisa i paprika pre kiseljenja.
emsiemsi emsiemsi 13:48 12.06.2015

Re: Амаркорд у липњу и српњу

princi

...
Нисам довољно мотивисан да браним палистанско питање сад да качим потресне слике, да глумим патњу, пишем поеме с патосом, падам у несвест... Не сумњам ниједног тренутка у искреност ових који се скањују над Сребреницом (јбг, шта ћу, кад сам такав, наиван! Верујем у људе.), али ми заиста није јасно како искључују ту емпатију кад се ради о побијеним недужним Палестинцима, Авганистанцима, Ирачанима или Јеменцима.

Зато је потпуно јасно како искључују емпатију када се ради о побијеним недужним Србима --- добију паре и искључе. Просто.
emsiemsi emsiemsi 13:50 12.06.2015

Re: Амаркорд у липњу и српњу

angie01
da razdvoje ratni zlocin od genocida


ne znam sta zrtvama tacno znaci ovo prepucavanje oko toga, kako ce zvati njihovo stradanje...i to, skoro istim nacinom, kao sto se na pijaci cenka oko kupisa i paprika pre kiseljenja.

То што ти не знаш, не значи да није битно. Битно је живима.
angie01 angie01 13:53 12.06.2015

Re: Амаркорд у липњу и српњу

То што ти не знаш, не значи да није битно. Битно је живима.


ti, pre nego otkucas svoje mudrolije, probaj da prvo shvatis sta je receno u komentaru na koji repliciras.
petargli petargli 13:58 12.06.2015

Re: Амаркорд у липњу и српњу

ne znam sta zrtvama tacno znaci ovo prepucavanje oko toga, kako ce zvati njihovo stradanje...i to, skoro istim nacinom, kao sto se na pijaci cenka oko kupisa i paprika pre kiseljenja.

znaci zivima (na primer, meni i mojoj porodici), a ratni zlocin i genocid nikako nisu sinonimi.

a sto se diskusije tice, pa ona se vodi generalno kao i svaka druga diskusija na ovom blogu ...

freehand freehand 14:00 12.06.2015

Re: Амаркорд у липњу и српњу

angie01
То што ти не знаш, не значи да није битно. Битно је живима.


ti, pre nego otkucas svoje mudrolije, probaj da prvo shvatis sta je receno u komentaru na koji repliciras.

Ako je to tako kao što kažeš - zašto misliš da se toliko insistira na toj kvalifikaciji, i zbog čega na sve moguće načine razni - od SAD, preko nekih od političkih predstavnika bosanskih muslimana do Britanaca u najnovijoj turi sa ovom novom rezolucijom koju će predložiti na usvajanje SB UN?
angie01 angie01 14:09 12.06.2015

Re: Амаркорд у липњу и српњу

znaci zivima (na primer, meni i mojoj porodici), a ratni zlocin i genocid nikako nisu sinonimi.


ma kapiram ja razliku i zasto je uopste nastala konvencija i da se razlicito tretira i krivica i kazna,

ovde sam komentarisala u smislu nacina vodjenja rasprave o ubijenima,


pa ona se vodi generalno kao i svaka druga diskusija na ovom blogu ...


upravo zbog toga, ono nema zadrske...
princi princi 14:18 12.06.2015

Re: Eh, mem'ries...of the way we were

Некад ми жао што немам глас к'о Барбра...

Сребреница покушава да се наметне као табу тема од самог почетка блога. Идеја је била да чим се каже Сребреница свака расправа престаје. Главни разлог што сам се пре скоро 9 година пријавио на блог је био управо тај јер Биљка поставила неки блог са оним сликама жена које оплакују редове ковчеге обмотане у зелено и оно кренула са уобичајеном пљувачином и повраћањем по Србији, Србима и сл. Ту је био читав хор људи који јој се придружио и који је опслуживао: она Соња К., Јасмина Тешановић (која је, узгред, по сопственом признању за Милошевића први пут чула 1995. године), неизбежни Зокстер, Анђа, не могу да се сетим да ли је била она њена лепотица Лана, прилично сам сигуран да је и верни Спиридон био ту, читава нека камарила људи. Једина 3 гласа dissenta, који су поменули злочине и друге стране и који су рекли да, у принципу, између злочина нема разлике ко год да их почини, су били 2 Срђана (Митровић и Фукс) и ја. Митровић је чак поставио и блог и ту је већ почела пљувачина између њега и ледепе ескадриле, тетака и баба.

У међувремену су Биљка и остале тетке и бабе отишле, али зато су дошле неке друге.

Што би рекао честити Сенилни26 (где је тај баја? Баш недостаје...), додајте слободно овај мој коментар у Бијелу књигу бешчашћа Блога Б92.
angie01 angie01 15:02 12.06.2015

Re: Eh, mem'ries...of the way we were

Некад ми жао што немам глас к'о Барбра...


ovo ti je klasicni sisi komentar, i nista drugo.

auuuu, kod vaspitacice, a corak.

tebi je bs ostavila ozbiljne emotivne traume- jer je stalno spominjes, a zena davno nije krocila ovde.

ja nisam bila ldp obozavalac, niti deo bs ekipe- to sto sam neke stvari komentarisala slicno i slicno videla neku problematiku, to je naprosto tako, al sam od pocetka ovde ucestvovala kao pojedinac i iskljucivo u svoje ime,...pri tome, ja nikada, pa ni tada nisam zlocine potirala jedan drugim i uvek me je nervirala varijanta, kada se o jednom zlocinu govori, da se poteze kao argument neki drugi- znaci, pricaj o zlocinu, al ne kao da je kvisko za neki drugi,....Srebrenica se jeste izdvojila svojom velicinom zlocina i zato i jeste toliko bolna i zahebana tema.

btw, jasmina tesanovi i zokster nisu opsluzivali bs- isto su ucestvovali svako u svoje ime....za spiru prvi put cujem da je bio deo ekipe, verovatno je samo isto kao i ja imao slicne stavove.
princi princi 15:03 12.06.2015

Re: Eh, mem'ries...of the way we were

ja nisam bila ldp obozavalac

Ни ја! Мали свет.
angie01 angie01 15:05 12.06.2015

Re: Eh, mem'ries...of the way we were

Ни ја! Мали свет.


samo sto nisam sisi ko ti!
princi princi 15:10 12.06.2015

Re: Eh, mem'ries...of the way we were

И тачно је, Биљка је оставила дубок траг у мом животу. Само једна је Биљка, све друге су (лоша) копија!

Зезам се, мени од Барбре се једино свиђа Stoney End. Опака ствар (Laura Nyro оригинално.)
emsiemsi emsiemsi 15:42 12.06.2015

Re: Eh, mem'ries...of the way we were

princi
Некад ми жао што немам глас к'о Барбра...

Сребреница покушава да се наметне као табу тема од самог почетка блога. Идеја је била да чим се каже Сребреница свака расправа престаје. Главни разлог што сам се пре скоро 9 година пријавио на блог је био управо тај јер Биљка поставила неки блог са оним сликама жена које оплакују редове ковчеге обмотане у зелено и оно кренула са уобичајеном пљувачином и повраћањем по Србији, Србима и сл. Ту је био читав хор људи који јој се придружио и који је опслуживао: она Соња К., Јасмина Тешановић (која је, узгред, по сопственом признању за Милошевића први пут чула 1995. године), неизбежни Зокстер, Анђа, не могу да се сетим да ли је била она њена лепотица Лана, прилично сам сигуран да је и верни Спиридон био ту, читава нека камарила људи. Једина 3 гласа dissenta, који су поменули злочине и друге стране и који су рекли да, у принципу, између злочина нема разлике ко год да их почини, су били 2 Срђана (Митровић и Фукс) и ја. Митровић је чак поставио и блог и ту је већ почела пљувачина између њега и ледепе ескадриле, тетака и баба.

У међувремену су Биљка и остале тетке и бабе отишле, али зато су дошле неке друге.

Што би рекао честити Сенилни26 (где је тај баја? Баш недостаје...), додајте слободно овај мој коментар у Бијелу књигу бешчашћа Блога Б92.

Ја сам тада издржао да се не региструјем !
Мука је то било читати. Но, каква је тек била мука тих које си поменуо.
Није им лако, надам се да ће пронаћи мир, кад - тад.
tess tess 15:49 12.06.2015

Re: Eh, mem'ries i ćetnićka posla na B92

У међувремену су Биљка и остале тетке и бабе отишле, али зато су дошле неке друге.

I seke.

Tetke, babe i seke.


Bravo princi, bravo. Opak si ti pametnjaković, bato.

Nego, dragi moji Srbijanci, Srbi i svi koji se tako osjećaju, i oni koji to nisu, braćo i sestre, drugovi, rode moj, i, elito blogerska: preostala. Recite vi meni, gdje je problem i oko čega su nastale ove nesuglasice,
i šta bi, predatorz i ja, u ime našeg omalenog naroda, od preko Drine, mogli još priznati, a što nismo?

(p.s. cenim da je na tom blogu, Frau Keller, bio zabranjen pristup nama pravim Srbendama i žvaljavim Banjalučanima, ono kao psima i Srbima u kafanu. Ljucki su to tripovi, bra te.)

I da li je sporan ovaj smajli ---> , ovde: "њих тамо све треба побити"
zato i navratih. -čini mi se da fali zatvorena zagrada.

Vidim, traži se neka dlaka u jajetu.
Jeste ovo, nije ono.

Turci prije par sedmica protestovali, u Beču, što je ubistvo milion Jermena okrakaterisan, označen, kao genocid.
Hm. Turska posla.

I predatortz i ja kažemo da je to zločin, da bi bilo najbolje da se nije ni desio, da je Ratko Mladić prvo nama dvoma kriv- tek onda je Srbljanovićki i ekipi usrani starac-
i ni on ni ja nećemo ići u Srebrenicu.

Da li je nešto nejasno?

Da li je to bio genocid? Ne znam šta misli on, ja o tome i ne razmišljam. Gledam u budućnost iz sadašnjosti koja nam prisjeda, već sad, zbog tog propusta što se desio i poraza (mnogo je dobrih momaka, Srba, poginulo u tom ratu, časno, iz poštovanja prema njima nećemo šibicariti, ili?) -i to sve skupa ni nalik performansu u slobodi: nije.

Fakt je da nam se Bošnjaci neće skinuti s vrata tako lako. -mislim, mnogo lakše smo se mi Srbi skinuli s vrata ustašama koji jesu nad nama izvršili genocid. Ali, mi smo lud narod, te, ćeraćemo se još,
-kako god okreneš.
angie01 angie01 17:22 12.06.2015

Re: Eh, mem'ries i ćetnićka posla na B92


Da li je nešto nejasno?


pa kad ti u svom bunilu objasnis, kako bi i bilo...narocito aleckovickin deo,
prvo nama dvoma kriv- tek onda je Srbljanovićki i ekipi usrani starac
...a i konsoliduj se, il je ijekavica il ekavica....dok se spocitava trazenje dlake u jajetu oko zlocina,...pa uobicajena uporedjenja, ee, a kako su oni, pa onda nije...



... evo sad, kako je drug princi druknuo ekipicu, kao da je najvece zlo ovog naroda bilo to sto je neko podrzavo ledepe, ono gubavci najstrasniji, ta intonacija, ispade da je pak njegova, po veri i stavovima, emsi i lazna tes.
freehand freehand 19:21 12.06.2015

Re: Eh, mem'ries i ćetnićka posla na B92

... evo sad, kako je drug princi druknuo ekipicu, kao da je najvece zlo ovog naroda bilo to sto je neko podrzavo ledepe, ono gubavci najstrasniji, ta intonacija, ispade da je pak njegova, po veri i stavovima, emsi i lazna tes.

Da, još ide legenda o tome kako je Princi brisao komentare, uređivao tuđe blogove, banovao, čuda i pokore pravio!
Princi, Princi, baš si Wukodlak...
tess tess 19:39 12.06.2015

Re: Eh, mem'ries i ćetnićka posla na B92

pa kad ti u svom bunilu objasnis, kako bi i bilo

:)
narocito aleckovickin deo,

Ovo je, pretpostavljam, nešto pogrdno.

Gospođa je patriJotkinja? I koji deo je njen a moj? - kad vam se obraćam sa "Rode" (to mi je bilo kul, znaš li za "Ideš li rode?" i "Idem, idem" ), il kad govorim o poginulim dobrim momcima (tačno te pogibije nisu nikada bile dovoljno atraktivne, ka zaludna epska rabota ti naši hrabri tići)
...a i konsoliduj se, il je ijekavica il ekavica

- narječja ti baš ne idu od ruke.- znam i na ikavskom i pisati i pričati. Ijekavski je patetičan i guslarski,- godinama čitam samo na ekavskom, knjige.

I hajde zamisli nekog iz Srbije, muško ili žensko, kako se pretvara da je Bosančeros ili Bosančica, ne ide. Nezamislivo.
-nije lud da to čini od sebe. :)
dok se spocitava trazenje dlake u jajetu oko zlocina

- ima mnogo svilenih i jaja i dlaka. I koji smajli je sporan?
pa uobicajena uporedjenja, ee, a kako su oni, pa onda nije...

- nemam pojma o čemu pričaš. Nije valjda da o svemu ovom znaš i osjećaš više od mene? - bilo bi odveć.
ispade da je pak njegova, po veri i stavovima, emsi i lazna tes.

Eal si razočarana. Spala knjiga na dva slova, na Emsija i mene, i to lažnu.

Pazi, nalazim da nije lijepo da bato Princi naziva žene babama i tetkama, i, na primer, nije mi jasno kako poredi Isis sa Gazom, Jermenijom, Bosnom, etc.
- nismo mi ni neka ekipa, misleći oboje, d'izvineš.- ali ne lezi vraže.

A, Emsi je kod Krkara pokazao da, jedini na blogu, drži do sebe, nije licemjer, dok Krkarčina raskurčena vodi za uvo u obilazak sela po RS, hm,- ćetnik čestit da s njim napravi turu po selima u HR, nalazim da bi i to bilo ok. Šta bi sad bilo nejasno?

Jbt. podesim mozak na leer, da bih vodila ove razgovore u 2015. godini.

I kratko: boli me uvo i za LDP, Čedom, blogerkama duševnim, ko je dobar i bajan i sjajan a ko krezava Srbenda, i, za blogovima od prije 9 godina: nemudro ostaje nemudro, vrijeme ne igra nikakvu ulogu. - primitivne, jedne te iste, mantre i podjele evo 25 godina.- tričarije autošovinista.

Angie, napisa ti i da me ne čitaš, i da sam ovo ono, da i dunem pokoju, i, sad ti bauk što smo Emsi i ja ekipica.
A mi, na koncu, pašemo.

Cc, hajde saberi se. :)

hoochie coochie man hoochie coochie man 19:56 12.06.2015

Re: Амаркорд у липњу и српњу

Nije general već feldmaršal, a ratovao je na istočnom i italijanskom, a ne srpskom frontu.
I nije se ubio, već je umro u bolnici u Klagenfurtu.


A nije pobio ni sve Srbe, dakle bio je srpski patriota:)

Visok čin je imao, da li se zvao feldmaršal ili general nije naročito važno za ovu priču, kao što ni to što nije ratovao na srpskom ratištu ne opovrgava tezu o njegovom antisrpskom raspoloženju.

Jedan od retkih oficira bivše AU koga vosjka SHS nije primila u svoje redove, jedini južni sloven koji je dogurao do najvišeg čina u vojsci AU, Srbin koji je u privatnom životu govorio isključivo Nemački, i koji se izjašnajvao kao Hrvat.
A da li je umro ili se ubio nije baš najjasnije.

Samo nije on baš toliko važan, navedoh ga samo kao primer da to što je neko rođen u srpskoj porodici ne mora da bude granat da će Srbima misliti dobro, ništa više.
angie01 angie01 20:05 12.06.2015

Re: Eh, mem'ries i ćetnićka posla na B92

Da, još ide legenda o tome kako je Princi brisao komentare, uređivao tuđe blogove, banovao, čuda i pokore pravio!



pa ovu opciju je imalo nekoliko autora i svaki je svoj doprinos dao, al to su bile decije bolesti bloga,...ko zna sta bi sve ti radio-da si mogao, je l te.
angie01 angie01 20:13 12.06.2015

Re: Eh, mem'ries i ćetnićka posla na B92

Jbt. podesim mozak na leer, da bih vodila ove razgovore u 2015. godini.



izmedju Hajdi i Kuduza, al da zvuci k'o Nice...Zeleznik ti klice.

I kratko: boli me uvo


nit te ne boli a jos manje, kratko.
freehand freehand 20:25 12.06.2015

Re: Eh, mem'ries i ćetnićka posla na B92

angie01
Da, još ide legenda o tome kako je Princi brisao komentare, uređivao tuđe blogove, banovao, čuda i pokore pravio!



pa ovu opciju je imalo nekoliko autora i svaki je svoj doprinos dao, al to su bile decije bolesti bloga,...ko zna sta bi sve ti radio-da si mogao, je l te.

Šta ti misliš da bih ja radio, jelte? I na osnovu čega?
Ii kakve veze to ima sa velikom ikonom demokratije i liberalizma u Srbiji, Biljanom Srbljanović i onim što ona jeste radila?

princi princi 20:29 12.06.2015

Re: Princi, drukaro!

Sine, Princi je Udbaš. Ozna. Udba ga poslala na blog da muti vodu i podmeće ljudima heroin. U kafu.
freehand freehand 20:50 12.06.2015

Re: Princi, drukaro!

princi
Sine, Princi je Udbaš. Ozna. Udba ga poslala na blog da muti vodu i podmeće ljudima heroin. U kafu.

Pa toliki si dileja da si turao žuto umesto belog, zato si i razjurio mušterije.
Stvarno si sisi kad ne možeš da zapamtiš ko šta konzumira.
angie01 angie01 20:53 12.06.2015

Re: Eh, mem'ries i ćetnićka posla na B92

Šta ti misliš


pa vidi, skroz me fasciniralo s kojom strascu se secate nekih stvari koje su bile tako davno, a krajnje beznacajne i za takvo secanje i za takvu osudu,...kojom se pak sibicari u raznim varijacijama kada su ozbiljne stvari u pitanju, kojima se ovaj blog bavi.

mislim, kakve veze ima bs sa bilo cim, sada, sem sto je se u svakom trenutku rado secate i sto ju je sa nesmanjenom stracu ovom prilikom pomenuo princi u nekom, meni ne bas jasnom komentaru- ono, e jeste oni su tada zastupali te i te stavove, evo ovaj, ovaj i ovaj, a sve sa onom bs:))))
angie01 angie01 20:54 12.06.2015

Re: Princi, drukaro!

Sine, Princi je Udbaš. Ozna.


nista tako dramaticno, sine,..samo sisi, na zalost.
freehand freehand 20:58 12.06.2015

Re: Eh, mem'ries i ćetnićka posla na B92

pa vidi, skroz me fasciniralo s kojom strascu se secate nekih stvari koje su bile tako davno, a krajnje beznacajne i za takvo secanje i za takvu osudu,...kojom se pak sibicari u raznim varijacijama kada su ozbiljne stvari u pitanju, kojima se ovaj blog bavi.

Ma ne pitam te ja to, nego si rekla "ko zna šta bi ti radio (da si imao tu opciju)", pa me interesuje šta ti misliš da bih ja radio, kad si već to u tom obliku napisala?

mislim, kakve veze ima bs sa bilo cim, sada, sem sto je se u svakom trenutku rado secate i sto ju je sa nesmanjenom stracu ovom prilikom pomenuo princi u nekom, meni ne bas jasnom komentaru- ono, e jeste oni su tada zastupali te i te stavove, evo ovaj, ovaj i ovaj, a sve sa onom bs:))))

Ako ponovo (ili - po načinu na koji sad govoriš prvi put) pročitaš Princijev komentar na koji si se nadovezala shvatićeš i vezu BS sa bilo čim.
angie01 angie01 21:10 12.06.2015

Re: Eh, mem'ries i ćetnićka posla na B92

Ma ne pitam te ja to,


jao, igra aska i vuk:))...pa toliko ti je strasno sto su se neki igrali moderatorskim panelom, da sada kao stroga uciteljica to pominjes krajnje dramaticno, a sam i bez tog panela izvrces, menjas po potrebi,...i sve ono sto ti vec rekoh, da mi ne bi bila strana pomisao,da bi da mozes, koristio i ti moderatorski panel kao igracku.


(ili - po načinu na koji sad govoriš prvi put)


izvini, al ovo ne razumem- nacinu na koji govorim o cemu prvi put?

EDIT- evo, vratila sam se na princijev komentar, i ?...on je ubacio umesto svog misljenja, jednu prilicno neistinitu papazjaniju koja u sebi nosi osudu sa podsmehom u odnosu na misljenja nekih ljudi, koje je manje/vise pogresno pomenuo-u kontekstu svakako,...i jos je rekao da se zbog tog teksta registrovao, sto, koliko se secam nije bas istina, a ne moze se proveriti, jer je njegov originalni nik nestao- ja se princija secam kao nekog ko je bio krajnje fin i simpatican i pisao komentare o muzici, filmovima, tako to....obrisala sam nastavak:)
princi princi 21:16 12.06.2015

Re: Princi, drukaro!

angie01
Sine, Princi je Udbaš. Ozna.


nista tako dramaticno, sine,..samo sisi, na zalost.

Sissy udbaš! Što na žalost? Drukara, goni ga.
freehand freehand 21:22 12.06.2015

Re: Eh, mem'ries i ćetnićka posla na B92

pa toliko ti je strasno sto su se neki igrali moderatorskim panelom, da sada kao stroga uciteljica to pominjes krajnje dramaticno

Nisu se neki igrali, nego je, koliko sam razumeo Biljana Srbljanović menjala, preinačavala i brisala tuđe komentare.
Takve stvari ne rade deca koja se igraju moderatorskim panelom, nego nemoralne osobe bez karaktera.
a sam i bez tog panela izvrces, menjas po potrebi,..

To što ti nisi u stanju da zapamtiš šta si rekla pre minut, ili ti je preteško da razumeš odgovor - ne znači da ja išta izvrćem ili menjam. Više puta sam te pitao da to dokažeš ali bi uvek prešla na ove standardne "Aska i vuk" fore i kobajagi metafore.
izvini, al ovo ne razumem- nacinu na koji govorim o cemu prvi put?

Način na koji komentarišeš sugeriše da Princijev komentar nisi ni pročitala. Inače bi vezu BS sa ovim delom rasprave videla u prvoj njegovog rečenici.
A toliko nisi njen fan da ti na svaki njen pomen popadaju papilotne i hvataš se oklagije!
angie01 angie01 21:24 12.06.2015

Re: Princi, drukaro!

Drukara, goni ga.


pa nisi nista drukno, nego si uradio ono sto sam dodala u odgovoru friju.
freehand freehand 21:25 12.06.2015

Re: Princi, drukaro!

princi
angie01
Sine, Princi je Udbaš. Ozna.


nista tako dramaticno, sine,..samo sisi, na zalost.

Sissy udbaš! Što na žalost? Drukara, goni ga.

Ne foliraj se, bre!
Prepoznaće te svi kao Blogera X u poglavlju "Svi moji dileri" memoara Madam Whitenose.
tasadebeli tasadebeli 21:35 12.06.2015

Re: Eh, mem'ries i ćetnićka posla na B92

tess

kad vam se obraćam sa "Rode" (to mi je bilo kul, znaš li za "Ideš li rode?" i "Idem, idem"



Мммм... Школска лектира за 8. разред.


А има и оно:"А, пасји сине, чекај да ти притврдим ту вјеру!"


Исто школска лектира за 8. разред.


Клинци баш рашире окице када се дође до овог дела...

Оно пре тога им изгледа све некако невероватно, бајковито. Али им онда прво њихови другари из одељења, чији су родитељи, бабе, деде, тетке и остала родбина то проживели, потврде да је све истина... До последњег словца...

Па се онда на овој цитираној реченици рашире окице и остаје без даха...


И тако свака генерација осмака.






Nego, dragi moji Srbijanci



Јебо нас да нас јебо Бењамин Калај све заједно с обе стране Дрине!


Srbi



Е, тако већ може...
angie01 angie01 21:36 12.06.2015

Re: Eh, mem'ries i ćetnićka posla na B92

Nisu se neki igrali, nego je, koliko sam razumeo Biljana Srbljanović menjala, preinačavala i brisala tuđe komentare.


pa nije samo ona-to ti kazem, ima bloger koji je obrisao ceo tudji blog, a menjao i brisao komentare u raspravama u kojima je ucestvaovao, kada mu se nisu dopadali krajnji ishodi tih prepucavanja,...i tako, bilo je, tada je to bila nova zabava, desile se i neke takve stvari- decije bolesti.


To što ti nisi u stanju da zapamtiš šta si rekla pre minut, ili ti je preteško da razumeš odgovor - ne znači da ja išta izvrćem ili menjam.


mozes ti sada da pises sta hoces, al to su cinjenice, kada udjes u fajt, menjas sve sto treba u odnosu na to kako se stvar odvija, izvrces, preskaces sta ti ne odgovara- to je tvoj fazon, sad da idem po blogovima i da ti kopiram, e stvarno me bas briga.


A toliko nisi njen fan da ti na svaki njen pomen popadaju papilotne i hvataš se oklagije!


pa vidi, ja sam jedna od retkoh koje se njoj suprotstavljala u stvarima koje mi se nisu dopadale, a da sam isto tako branila ono gde mislim da je u pravu, pa zar je to neki problem? Vi se ponasate kao da je ona vestica, i da pri svakoj pomeni njenog imena u pozitivnom kontekstu, treba tom nekom zabosti glogov kolac u grudi.

al to sto mi stalno lepis da sam bila deo njene ekipe- to nije tacno, niti sam obozaveteljka- sto ne iskljucuje da reagujem pozitivno na ono sto takvim smatram....a nevidjeno je smesno koliko vam bode oci i ovako neprisutna.


edit; e, da, ja ne koristim popilotne, imam prirodne lokne,...oklagiju vec da-kisela testa pravim ko prava sosa.
blogovatelj blogovatelj 22:05 12.06.2015

Re: Амаркорд у липњу и српњу

али ми заиста није јасно како искључују ту емпатију кад се ради о побијеним недужним Палестинцима, Авганистанцима, Ирачанима или Јеменцима.


Interesantna je to pojava. Dal' njima neko javi koga treba žaliti, a koga ne?!
A onda oni postupe po naređenju.
Da im se autorska na B92, prilježnijima čak i VIP (Boris Drenča je VIP, jebote) a onda krenu da zaliježu, obilježavaju godišnjice, da prave teatar, odrađuju pos'o, pošteno su plaćeni.
tess tess 22:29 12.06.2015

Re: Eh, mem'ries i ćetnićka posla na B92

tasa
Е, тако већ може...

:)
Predrag Brajovic Predrag Brajovic 22:36 12.06.2015

Re: Амаркорд у липњу и српњу

blogovatelj
Da im se autorska na B92, prilježnijima čak i VIP (Boris Drenča je VIP, jebote) a onda krenu da zaliježu, obilježavaju godišnjice, da prave teatar, odrađuju pos'o, pošteno su plaćeni.

Ево, ја ћу да одем да залегнем а нико ме није платио?
Шта мислиш, да ли је то могуће?
И који су мотиви за то?

Моји мотиви?
Рецимо, да се напокон изађе из тог историјског лавиринта, у ком још по зидовима висе Титове слике а Слоба председава састанцима радничког савета и ССРНа, убеђујући окупљене у њихову вредноћу и невиност. Док они једни од других краду, а трећи смишљају коме све треба нане нанине и ко у кући има превише, па да му се отме.

Убијено је 7000 људи. Деце. Рањеника. И то махом ван борби, док су били заробљени и немоћни. Убијана су и деца од 14-15 година. А већинска Србија и даље у свему томе види западно или балијско подметање, или манипулацију жена у црном, попут оне с костима и лешевима у Батајници који су нам, као, подметнути? Прво смо, некрофилно, развлачили кости цара Лазара по SFRJоту, а затим кости Албанаца по Србији. Најсветија српска реч данас није Косово нити Газа нити Јерусалим, већ покајање.
angie01 angie01 22:43 12.06.2015

pobednici gibanja

tasadebeli tasadebeli 23:36 12.06.2015

Re: Амаркорд у липњу и српњу

Predrag Brajovic

Ево, ја ћу да одем да залегнем а нико ме није платио?
Шта мислиш, да ли је то могуће?



Могуће је... Верујем у то безусловно...

И који су мотиви за то?

Моји мотиви?


Твоји мотиви, твоја ствар... Нека те... Зато Србија и јесте и треба да буде земља Слободе (са великим С).


А зашто се нико од свих душебрижника никада не сети да залегне за ове невино побијене?





Стотину људи убијено у року од неколико минута... Стотину људи. И ником ништа. И нико никада ни да их помене.

Још ова морончина на крају клипа каже да је НАТО гађао војне циљеве. Војне циљеве? Тракторе са приколицама и приватне куће?

(Исто као и 1944. када су гађани војни циљеви, породилиште у Крунској, сиротиште у Звечанској,...)


У чему је кључ те селекције невиних жртава? Како се бира за које жртве ће се залећи, а за које не?

Ако је оно у Сребрници био геноцид, онда је и ово у Кориши такође био геноцид... Требало би да буде. Барем за оне који се позивају на савест.
blogovatelj blogovatelj 02:09 13.06.2015

Re: Амаркорд у липњу и српњу

Ево, ја ћу да одем да залегнем а нико ме није платио?
Шта мислиш, да ли је то могуће?
И који су мотиви за то?


Naravno da mislim.
Motivi? Verovatno ti je pun q višedecenijske prvosrbijanske gluposti, pa želiš da malograđanima guraš prst u oko, pokušavajući da ih nateraš da nešto shvate. Ali mislim da ti je posao zaludan. Neće oni nikad ništa shvatiti. Oni jednostavno gledaju šta tovariš Vladimir Vladimirovič kaže i tu direktivu slede.
Baš kao i ovi iz Srebrenice. Oni ne slušaju moskovskog, već stambolskog tatu.
Znam ja nas, jebo ti nas, što reče veliki pisac.
Sad ja da pitam...
Kad se presaberete vi što liježete ze džabe i oni koji to rade jer imaju finansijskog interesa da to urade, šta misliš kojih ima više?
blogovatelj blogovatelj 02:14 13.06.2015

Re: Амаркорд у липњу и српњу

Најсветија српска реч данас није Косово нити Газа нити Јерусалим, већ покајање.


Evo, premijer se intenzivno kaje ima već više od pet godina. Tako je i uspeo da postane premijer
Pusti ga nek radi šta su mu odredili da radi, ionako je krivica njegova, tvoja nije.
blogovatelj blogovatelj 02:15 13.06.2015

Re: Амаркорд у липњу и српњу

Како се бира за које жртве ће се залећи, а за које не?


I bre. Novcem i dobijenim ratom. Uvek je tako bilo i uvek će biti.
emsiemsi emsiemsi 05:58 13.06.2015

Re: Princi, drukaro!

princi
angie01
Sine, Princi je Udbaš. Ozna.


nista tako dramaticno, sine,..samo sisi, na zalost.

Sissy udbaš! Što na žalost? Drukara, goni ga.

Не знам шта је Sissy, но, верујем да Принци није нити удбаш, ознаш, а камоли друкара.
Принци је неко, уз још неколицину блогерки и блогера, ко (мени) потврђује (моју) парадигму о бољости, те да још није све пропало.
Док је Принција (и осталих које ја често помињем), код мене ће расти парадигма да овај народ има шансе, те да ће ту шансу, генерације које долазе знати да искористе. Принци и слични њему ће сачувати ватру. Ја сам ту, успут, да то приметим.
Успут --- камо среће да су нам удбаши и ознаши макар делић као Принци, где би нам крај био.
freehand freehand 05:59 13.06.2015

Re: Амаркорд у липњу и српњу

Слоба председава састанцима радничког савета и ССРНа, убеђујући окупљене у њихову вредноћу и невиност.

Sloba nikad nije predsedavao ni radničkim savetima ni SSRN, a stapanjem te druge organizacije sa SKS nastao je SPS.
Прво смо, некрофилно, развлачили кости цара Лазара по SFRJоту, а затим кости Албанаца по Србији. Најсветија српска реч данас није Косово нити Газа нити Јерусалим, већ покајање.

Eto leševe onih iz Račka nismo razvlačili. Ali su ih neki drugi odneli, pa vratili. Usput ih malo presvukli i dobili smo bombardovanje Jugoslavije. Imaš o tome gromoglasno najavljeno a vrlo tiho (ako ikako) preneto svedočenje i ekspertizu Helene Rante i grupe finskih patologa.

I još me interesuje - kad budeš satro i pobio ludake, desetine i stotine hiljada, kakav ti je plan sa njihovim koskama?
Kao Bin Ladena, u more na tajno emsto?
princi princi 06:51 13.06.2015

Re: Амаркорд у липњу и српњу

blogovatelj
али ми заиста није јасно како искључују ту емпатију кад се ради о побијеним недужним Палестинцима, Авганистанцима, Ирачанима или Јеменцима.


Interesantna je to pojava. Dal' njima neko javi koga treba žaliti, a koga ne?!
A onda oni postupe po naređenju.
Da im se autorska na B92, prilježnijima čak i VIP (Boris Drenča je VIP, jebote) a onda krenu da zaliježu, obilježavaju godišnjice, da prave teatar, odrađuju pos'o, pošteno su plaćeni.


Ma, dobro, 1000 puta smo prežvakavali ove teme, da li je lova, da li biznis partner, da li samo nečije sise, uvek je to neki dosta prizeman motiv zamotan u nekakve lavirinte tobožnjeg morala, pozive naciji (bože, neki ljudi ovde stvarno pate od manije umišljene veličine, verovatno stoje i na podijumima dok pišu svoje komentare). Jer, kako možeš verovati u moral onog koji poziva da se štite ljudi po osnovu seksualnog opredeljenja a da mu u isto vreme ni najmanje ne smeta opresija ljudi po osnovu boje kože ili verskog opredeljenja (ma koliko da je isto glupo i zatucano)? Štaviše, ne da ne smeta, nego čak poziva i na dodatno progranjanje ovih drugih (a sve u ime nekakvih kulturnih obrazaca, matrica i kakvih sve ne bulšita).
Predrag Brajovic Predrag Brajovic 07:13 13.06.2015

Re: Амаркорд у липњу и српњу

Te vaše devojačke izmišljotine o meni kao argumenti zaista su simpatične. Sve vas zamišljam i kako pućite usne pri tom, da biste lepše izgledale, na selfiju, dok se domunđavate. Lepa je i ta novopronađena uzajmna naklonost, dirljiva. Ja prepoznam kad sam višak i ne želim da vam smetam: uživajte dalje bez mene.
Predrag Brajovic Predrag Brajovic 07:17 13.06.2015

Re: Амаркорд у липњу и српњу

blogovatelj
Kad se presaberete vi što liježete ze džabe i oni koji to rade jer imaju finansijskog interesa da to urade, šta misliš kojih ima više?

Šta me boli koji qrac za to?
princi princi 07:41 13.06.2015

Re: Амаркорд у липњу и српњу

Meni se nekad čini da je ovaj internet (a ovaj Blog 92 pogotovu) zapravo jedan okean ničim sputane patetike.
tess tess 07:53 13.06.2015

Re: Princi, drukaro!

Emsi
Не знам шта је Sissy

E, ne znam ni ja šta znači.

Reko' Sisi je sisa (dojka),
ali Angie tepa Princiju (bati),
jer je Beograđanin kao i ona.
Tako nekako. Nježno.
tess tess 07:56 13.06.2015

Re: Амаркорд у липњу и српњу

Brajović
Te vaše devojačke izmišljotine o meni kao argumenti zaista su simpatične. Sve vas zamišljam i kako pućite usne pri tom, da biste lepše izgledale dok se domunđavate. Lepa je i ta novopronađena uzajmna naklonost, dirljiva. Ja prepoznam kad sam višak i ne želim da vam smetam: uživajte dalje bez mene.

Brajoviću, ostani.
:)
freehand freehand 08:11 13.06.2015

Re: Амаркорд у липњу и српњу

Te vaše devojačke izmišljotine o meni kao argumenti zaista su simpatične. Sve vas zamišljam i kako pućite usne pri tom, da biste lepše izgledale dok se domunđavate.

Koje izmišljotine, Brajoviću?
Da treba pobiti i posatirati ludake/muslimane na bliskom istoku?
Hoćeš da kažeš da ti je neko hakovao nalog pa to napisao, a onda još u nekoliko komentara to potvrdio ili nešto drugo?
A ovo domunjđavanje...
Pa nismo svi Brajoviči, pobogu.
tasadebeli tasadebeli 08:18 13.06.2015

Re: Амаркорд у липњу и српњу

Predrag Brajovic

Ja prepoznam kad sam višak i ne želim da vam smetam: uživajte dalje bez mene.



Грешиш... Ниси вишак.

Нити остали могу без тебе да одмере оно што тврде и да размисле да ли су у праву, нити би ти без осталих могао да одмериш своје тврдње и да размислиш да ли си у праву.

Мало мање интелектуалног "аутизма" иза којег обавезно дође до ватромета таштине, па на крају до увреда, код свих нас у Србији (и Срба уопште свуд по свету) добро би нам дошло да се померимо из ове позиције рововског рата мишљења због које тапкамо у мраку деценијама.
emsiemsi emsiemsi 08:19 13.06.2015

Re: Амаркорд у липњу и српњу

princi
Meni se nekad čini da je ovaj internet (a ovaj Blog 92 pogotovu) zapravo jedan okean ničim sputane patetike.

Чини ти се !
То смо, ипак, ми --- такви какви јесмо, ни гори, нити бољи од других (додуше, има бољих од нас, има и горих, но, то се тако каже).
Но, какви смо, да смо - своји смо.
Не можемо сви бити као ја (или ти).
emsiemsi emsiemsi 08:20 13.06.2015

Re: Амаркорд у липњу и српњу

tasadebeli
Predrag Brajovic

Ja prepoznam kad sam višak i ne želim da vam smetam: uživajte dalje bez mene.



Грешиш... Ниси вишак.

Нити остали могу без тебе да одмере оно што тврде и да размисле да ли су у праву, нити би ти без осталих могао да одмериш своје тврдње и да размислиш да ли си у праву.

Мало мање интелектуалног "аутизма" иза којег обавезно дође до ватромета таштине, па на крају до увреда, код свих нас у Србији (и Срба уопште свуд по свету) добро би нам дошло да се померимо из ове позиције рововског рата мишљења због које тапкамо у мраку деценијама.

Сагаласан !
Наши смо --- какви год да смо.
anonymous anonymous 08:25 13.06.2015

Re: Амаркорд у липњу и српњу

Како се бира за које жртве ће се залећи, а за које не?


I bre. Novcem i dobijenim ratom. Uvek je tako bilo i uvek će biti.


Ne mogu da odolim , a da ne citiram Mišela Fukoa, koji govori o istorijskom diskursu koji se uvek zapravo odvija u dva glasa .


Prvi glas je glas moći,uzurpatora, pobednika :

" Mi smo osvajači , a vi ste gubitnici. Mi smo možda stranci , ali vi ste sluge "


Drugi glas je glas pobeđenih, od kojih prvi žele da naprave svoje robove.

"Mi smo možda bili osvojeni , ali to nećemo ostati. Mi smo na svome , a vi ćete otići odavde ."


Mudrost zahteva da i sebe i Muslimane prepoznamo u ovom drugom glasu.


A Englezi neka pišu rezolucije .....
freehand freehand 08:33 13.06.2015

Re: Амаркорд у липњу и српњу

Мало мање интелектуалног "аутизма" иза којег обавезно дође до ватромета таштине, па на крају до увреда, код свих нас у Србији (и Срба уопште свуд по свету) добро би нам дошло да се померимо из ове позиције рововског рата мишљења због које тапкамо у мраку деценијама.

Taso, pomiritelju!
Briše mene iz svih nas.
Predrag Brajovic Predrag Brajovic 08:47 13.06.2015

Re: Амаркорд у липњу и српњу

tess
Brajović
Te vaše devojačke izmišljotine o meni kao argumenti zaista su simpatične. Sve vas zamišljam i kako pućite usne pri tom, da biste lepše izgledale dok se domunđavate. Lepa je i ta novopronađena uzajmna naklonost, dirljiva. Ja prepoznam kad sam višak i ne želim da vam smetam: uživajte dalje bez mene.

Brajoviću, ostani.
:)

Не бој се, Тес, ја то само овим двема девојчицама, за вас остале сам и даље ту, и даље с једноставним питањем: како туђи злочини амнестирају или умањују мој? Па сад погледаш како се Сребреница може препричати у два минута, уз слике, и све је мало јасније. Онима који имају жељу да им буде јасно. Пошто смо сви заборавили како је то изгледало, ево сажетка, немојте га пропустити, па нек се онда све оне примедбе овде понове. То јест, да видим да ли је то могуће?

tasadebeli tasadebeli 08:48 13.06.2015

Re: Амаркорд у липњу и српњу

freehand

Taso, pomiritelju!



Шта ћу...

Док сам играо фудбал, вазда су ме стављали на задњег везног... Знаш оно, "водоноша"?

Таки ми карактер ваљда, шта га знам... Одавно сам се помирио са својом улогом.


Briše mene iz svih nas.


Ок.

И са тим сам се одавно помирио да на сваког "уметника" у животу обавезно мора да иде и један "водоноша"...


Ђавола би Просинечки у оној Звезди ("Од Барија до Токија, па до Милвокија" ) био то што је био да иза њега није играо један Југовић!
predatortz predatortz 09:04 13.06.2015

Re: Амаркорд у липњу и српњу

angie01
Чак и не видите колико су неумесни ваши коментари. Са све смајлијима. Јебига.


taj sa smajlijem, jedan od morbidnijih na blogu b92,...i pored uvek iste odvratne rasprave na ovu temu.


Za koju si ti, kao i za sve ostale, neprikosnoveni stručnjak. Znaš sve što ti je rečeno da trebaš da znaš. Svih pet rečenica mantre!
freehand freehand 09:08 13.06.2015

Re: Амаркорд у липњу и српњу

ја то само овим двема девојчицама

I sad tebe strašni Frihend dohvati, prebaci preko kolena pa po guzi tako nevaljalog a ti skičiš sladostrasno... Neće da može.
tasadebeli tasadebeli 09:12 13.06.2015

Re: Амаркорд у липњу и српњу

Predrag Brajovic

за вас остале сам и даље ту, и даље с једноставним питањем: како туђи злочини амнестирају или умањују мој?


Ко уопште умањује злочин, било српски, било туђи?

И Предатор ти је рекао да то и јесте био злочин... Злочин због којег и треба све да нас је стид.

Него, ако обратиш пажњу, свим тим које ти називаш девојчицама на овом блогу највише смета лицемерје са којим се о том ратном злочину и о свим осталим ратним злочинима на територији бивше СФРЈ, манипулише у дневнополитичке сврхе.

Ево, и у овом прилогу који си окачио чујемо на крају једну лицемерну реченицу... Највећи злочин у Европи после Дргог светског рата.

А распад СФРЈ и све што му је претходило и што се догађало док је рат трајао толико је сложен да се уопште не може олако мерити критеријумима "гуд гајз-бед гајз" који су очигледно потребни због стварања медијске слике о свему томе која је потребна зарад неких других циљева.






За мене, Брајо, највећи злочин у Европи је то што су споља сасвим свесно потпомогнути они ликови у СФРЈ који су и довели до ових злочина. Злочин је то што је сасвим намерно подстицан распад СФРЈ зарад неких геостратешких интереса иако се врло добро знало до чега ће то довести. (Није то било први пут у историји. Прошла је та Југославија исту ствар и 1941-1945.)

А онда, као врхунац лицемерја, упорно се ствара, ево већ трећу деценију, медијска слика о једном народу као искључивом кривцу за све то што се догодило.

Е, видиш, то лицемерје највише боли и не треба да те чуде овакве реакције.

Људски би било да као што смо делили братство и јединство тих пет деценија после Другог светског рата, исто тако поделимо и злочине настале из тог братства и јединства и да свако призна своје злочине, а не да се све Зло натрљава на нос само једној од више страна у том сукобу који је имао све карактеристике грађанског рата.

Чак и УН треба да признају своју кривицу у свему томе.
Predrag Brajovic Predrag Brajovic 09:28 13.06.2015

Re: Амаркорд у липњу и српњу

Немој да се љутиш, Тасо, на речнику, али -- све ти је то једна куропаћеничка пројекција ка другима. Како они могу ово-оно, како је њима опроштено, како кад су они гори... Шта те боли дупе какви су они, гледај себе.

Одох.
anonymous anonymous 09:29 13.06.2015

Re: Амаркорд у липњу и српњу


Пошто смо сви заборавили како је то изгледало, ево сажетка, немојте га пропустити, па нек се онда све оне примедбе овде понове. То јест, да видим да ли је то могуће?


Баш си ...вредан....упоран ... и .......

Шта си видео у овом снимку ?

7000 стрељаних ?

Г Е Н О Ц И Д ?


Бавиш се превише озбиљном темом којој ниси дорастао.

Не коментаришеш фудбал , него .....


Мој савет - крени од Декарта " Реч о методи - правилног управљања умом .... (17 век )

Чула нису довољна за доношење правилних закључака и утврђивање Истине.

Понекад треба да се користи и мозак.


Ако будеш упоран ( као што јеси ) и стигнеш до догађања која су тема овог блога, обрати пажњу на ситуационисте .

Чувено је дело Друштво спектакла, ( има га на нет-у.)

које је очигледно било инспирација за Бодријара и теорију симулакрума.


Не знам да ли ћеш да разумеш, али од мене ...толико.
predatortz predatortz 09:31 13.06.2015

Re: Амаркорд у липњу и српњу

Шта те боли дупе какви су они, гледај себе.


Onda se pogledaj dobo u ogledalo i zapitaj se:

Koji mi kurac u životu treba to da i ja guram prst u oko onoj sirotinji iz Kravice, Skelana... ?
freehand freehand 09:36 13.06.2015

Re: Амаркорд у липњу и српњу

Одох.



predatortz predatortz 09:40 13.06.2015

Re: Амаркорд у липњу и српњу

Među tim civilima je i predratni srebrenički sudija Slobodan Ilić kome je, kako je to u svojoj knjizi napisao Ibran Mustafić, Orić prvo nožem izvadio oči, a potom ga zaklao!

Link

Mislim, Brajo, i ja znam da linkujem, ali računam ozbiljni smo ljudi...
tasadebeli tasadebeli 09:42 13.06.2015

Re: Амаркорд у липњу и српњу

Predrag Brajovic

Шта те боли дупе какви су они, гледај себе.



Па то и радим, управо то и радим... Гледам себе и своје... И где смо то у целокупној слици. И не одбијам да чујем другога, али одбијам да мислим оно што ми други кажу да морам да мислим...


Одох.



Опет?

Е, јебига...
freehand freehand 09:44 13.06.2015

Re: Амаркорд у липњу и српњу

Опет?

Е, јебига...

Mnogo si ti debeli počeo da se slobodno izražavaš. Obrati pažnju.
tasadebeli tasadebeli 09:46 13.06.2015

Re: Амаркорд у липњу и српњу

freehand
Опет?

Е, јебига...

Mnogo si ti debeli počeo da se slobodno izražavaš. Obrati pažnju.






Данас је субота, не идем у школу, може ми се... А и почео ми распуст...

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana