us and them

Jelena Milić RSS / 15.03.2008. u 18:38

Je li  vlast od Boga? Ako nije, odakle joj pravo da nam sudi?  Ako  jest, kako moze da pogrijesi? Ako nije, srusicemo je, ako jest slusacemo je. Ako  nije od Boga, sta nas obavezuje da  trpimo nepravde. Ako je od Boga, jesu li to nepravde, ili kazna zbog visih ciljeva? Ako nije, onda je nadamnom i nad tobom, i nad svima nama izvrseno nasilje, i onda smo opet mi krivi sto ga podnosimo.  

  Mesa Selimovic, Dervis i smrt 

 

eksplozija_tirana_afp540.jpg

 

Da  li ste culi za danasnji horor u Tirani, o eksploziji u vojnom skaldistu municije, u kojoj izgleda ima i puno ljudskih zrtava? Kazu da je u pitanju bilo demontiranje nekog zaostalog naoruzanja. Osecam da se kod nas moze razviti debata  da je za nesrecu kriv NATO uslov, a ne otkud tako zaostalo naoruzanje blizu gradu, i kamo adekvatni uslovi za demontazu, ako se to pokaze uzrokom.  Nisam jos ispunila ni obecanje dato nekim vernim mi citaocima da cu napisati nastavak price o prosloj poseti Tirani, a prekljuce  sam se  potpuno neocekivano ponovo obrela u Albaniji umesto da ostanem negde drugo. Preksinoc sam, u gluvo doba na povratku  iz Sarande,  prolazila putem ka Tirani, blizu koga se nalazi ovo skladiste sto je otislo u vazduh. Jos smo komentarisli, bozeoprosti, da sve ionako izgled ako neka post-nuclear war losa holivudska scenografija, da svaki cas moze neki Mad Max da se pojavi, kao poslednji preziveli. Bozeoprosti, sta reci, osim ne ponovilo se nikad i nigde.

 

A glava mi je i pre bila zbrkana. Ne mogu danima da se otarasim  poredjenja izmedju Albanije koja je potpisala SAA i ceka poziv, politicki bar, za clanstvo u NATO, zna kojim putem ide napred,  i Srbije koja je u totalnoj konfuziji.

  

Od onog sto videh uzduz i popreko, mimo prirodnih lepota i suvise cesto vidljivog  odsustva drzave i osecaja za zajednicko-komunalno, utisak da nema kuce ili mesta ili hotela ili whatever da se na njemu ne vijore albanska, SAD i EU zastava, mozda je najjaci. Konsenzus koji Srbija rapidno gubi, cak i oko EU samo.  Slusam i danas mog Gorana, na odlicnom skupu EU i Srbija, izazovi i perspektive,  kaze u EU se Srbija,  posle Hrvatske, vidi kao najuredjenija drzava sa ozbiljnim drzavnim aparatom ( na stranu politicka nestabilnost, Hag i to, o drugom se radi) u poredjenju sa svim drugim zemljama regiona, i verujem da je tako. Cini mi se da je Srbija u odnosu na Albaniju tu zasita otisla napred.

 

Sa druge strane, i pre sam, a tek  posle ove tragedije pogotovu, uvidjala i neke slicnosti. Mada pojma nemam o uzrocima ove,  meni je kroz glavu prosla eksplozija u Paracinu, secam se kako je Marcelo pisao, secam se kako niko ne bi kriv, secam se posle onog blama sa ispustenim teretom, opet isto, kriva nestasca para, slabe bravice na kamionu….Javasluk. Da li ce se i kako ova tragedija u Albaniji tretirati, oce li neko i ko biti odgovoran, hoce li se lekcija nauciti? Hoce li se preduzeti mere da se spreci da se neka nova slicna tragedija ne desi?

  

Ne znam ali mi se cini da, i pored svih slabosti i izazova,  sa SAA i sirokim drustvenim konsezusom o spoljnopolitickom kursu,  sa eventulanim NATO clanstvom, i toliko turistickog, da turistickog, potencijala,  Albanija  ima mnogo vece sanse  da se uljudi i Srbiju ubrzo, i tamo gde je ona  uslovno jaca i sredjenija, ovako sludjenu,  presisa. Izmedju ostalog i zato sto Albaniju pitanje Kosova npr mnogo  manje zanima ili je se tice nego sto se to kod nas misli. Fokus je negde drugo. Zato ima i vece sanse da se izbori  da neko bude odgovoran za ovaj uzas i da se sve u granicama moci preduzme da se vise ne ponovi. Dok tog optimizma za Srbiju, u kojoj je predsedniku bitnije da se osveti nekim  pro EU opcijama i kazni ih , nego da Srbiju zaista uvede u EU, nekako gubim.

 

Jer, ja i tako vidim prednost EU i NATO  integracija sa jedne, cak, u stvari upravo i zbog  uslova demontiranja zaostalog naoruzanja i poboljsanja uslova cuvanja, i politicko liderstvo sa druge strane.

 

  No, ima trenutaka kad words are not enough. Ne mogu priznati Kosovo, taman i da hocu, ma sta Dacic mislio, ne mogu kao zvanicnik izraziti sucut Albaniji, al kao gradjanin mogu da se plasim da nasa vlada nece to uciniti  zarad ‘visih’ ciljeva. Verovatno zbog nemara, zbog odsustva sistema, zbog pohlepe,  …. Kao Topcider. Kao Leskovac….

 

 A evo jos slika. Neke su iz Tirane, neke su slikane sa prozora hotela tamo, a neke sa mog prozora na Dorcolu. Pa vi pronadjite razliku.

 

 

 

t_tirana1m_cff3f8f.jpg

 t_tirana2m_16b52fe.jpgt_kuhinjasapom_5047715.jpgt_tirana4m_3c2d9d1.jpgt_tirana3m_3552c55.jpgt_zicem_22d2662.jpgt_Picture925m_6bc2a3e.jpgt_Picture916m_1b206b4.jpgt_Picture912m_061c442.jpgt_Picture1001m_5e2a146.jpgt_Picture966m_6702a53.jpgt_Picture975m_f74f84a.jpg



Komentari (144)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

Shumar Shumar 19:11 15.03.2008

Re: Strasno


pa i nama je eksplodiralo skladiste municije kod Paracina, zar se ne secate ?

To me je svojevremeno jako zacudilo, posto se takve stvari nisu desavale ranijih decenija (?1)

cudno ... nemar, neodgovornost ili diverzija ?


ali strasnije bi bilo da se desi neka eksplozija na pr. u Bondstil US bazi na Kosovu. Tamo vec ima i atomskog naoruzanja, koliko cujem ...

A ovi su prosle godine imali i nad svojom sopstvenom teritorijom "nukleranih mistejka "...

ako neko ne zna ili nije cuo da posaljem link ?
adam weisphaut adam weisphaut 19:15 15.03.2008

Re: Strasno

Tamo vec ima i atomskog naoruzanja, koliko cujem ...

Prvi put čujem za to.
Neki link?
Jelena Milić Jelena Milić 19:17 15.03.2008

to sumar

Sa druge strane, i pre sam, a tek posle ove tragedije pogotovu, uvidjala i neke slicnosti. Mada pojma nemam o uzrocima ove, meni je kroz glavu prosla eksplozija u Paracinu, secam se kako je Marcelo pisao, secam se kako niko ne bi kriv, secam se posle onog blama sa ispustenim teretom, opet isto, kriva nestasca para, slabe bravice na kamionu….Javasluk


citajte sta pise...info o bondstilu, referenca bilo kakva?
Shumar Shumar 19:47 15.03.2008

Re: to sumar

Jelena Milić


citajte sta pise...info o bondstilu, refeenca bilo kakva?


da, na Paracin sam podsetio "ivanu23"...


za Bondstil ...cekajte, radim na tome...trenutno su neki stari linkovi upravo izbrisani (cudno)....predpostavljam da vas ruski info ne interesuje kao "kompetentan" ?

izgleda da je ovo u Albaniji "prodrmalo" dosta njih....

ali svejedno, cak i bez zvanicno potvrdjenih atomica , Bondstil je najveca US baza u EU i sigurno poseduje enormnu kolicinu eksploziva razlicitih vrsta (ja se licno vise plasim bio_ hemijskog naoruzanja ako cemo iskreno)..

poslacu vam linkove, cim pre....

nadam se da se ovakve eksplozije nece ponavljati....

u medjuvremenu mozete pogledati ovo :

Air Force Making Changes After Nuclear Mistake

ili ovo :

ANG mistakenly drops dummy bomb on Tulsa

The Associated Press
Posted : Friday Mar 14, 2008 16:48:15 EDT


adam weisphaut adam weisphaut 19:52 15.03.2008

Re: to sumar

Drugim rečima, pričao si napamet.
ivana23 ivana23 19:58 15.03.2008

Re: to sumar

da, na Paracin sam podsetio "ivanu23"...

Kojim povodom? Bez cinizma, zaista nisam razumela jer ja nisam nista spominjala u tom kontekstu.
jaksa scekic jaksa scekic 19:59 15.03.2008

Re: Strasno

u Bondstil US bazi na Kosovu. Tamo vec ima i atomskog naoruzanja, koliko cujem ...A ovi su prosle godine imali i nad svojom sopstvenom teritorijom "nukleranih mistejka "...ako neko ne zna ili nije cuo da posaljem link ?

HAAAAAAAA,odavno me ovako nesto nije nasmejalo,jeste,atomsko oruzje se tako nosi,kao pola kile krompira
ovo je prevazislo i Kurir iz najboljih vremena.Sta imaju nuklearne balisticke rakete dzepnog pakovanja,instant

way of use

Uzeti paket otvoriti i sipati u pola litre vode.Ostaviti da nabubri preko noci.Ujutru isprati,staviti u silos za ispaljivanje rakete i pritisnuti crveno dugme.Zapusiti usi i otvoriti usta.Ako nema uzeti bomboni iz paketica B

J
Shumar Shumar 20:04 15.03.2008

Re: to sumar

adam weisphaut
Drugim rečima, pričao si napamet.


koji je tvoj problem Adame ?

lepo sam napisao da sam tako cuo i procitao, sta sada tebi treba da polazem neke racune ?

dovoljno neko moze biti inteligentan da sam izvlaci zakljucke.

to su tako osetljive stvari da nisam duzan nikome da dajem poverljive podatke, koji nisu zvanicno provereni ( ja nisam video nista svojim ocima, to su predpostavke odredjenih sluzbi, a naravno da zbog delikatne situacije US demantuje te izvore).Ako budu zvanicno potvrdjeni, evo tebi cemo kao izrazito znacajnoj licnosti da uputimo na kucnu adresu info da budes zadovoljan.

ali linkovi koje sam vam dao govore sami za sebe za pametnog coveka...
Shumar Shumar 20:11 15.03.2008

Re: to sumar

ivana23
da, na Paracin sam podsetio "ivanu23"...

Kojim povodom? Bez cinizma, zaista nisam razumela jer ja nisam nista spominjala u tom kontekstu.


povodom subjekta STRASNO

to strasno moze i nama da se desi kao sto je bilo u Paracinu, ali smo dobro prosli jer nije bilo mrtvih

bez cinizma
Shumar Shumar 20:13 15.03.2008

Re: Strasno

jaksa scekic
u Bondstil US bazi na Kosovu. Tamo vec ima i atomskog naoruzanja, koliko cujem ...A ovi su prosle godine imali i nad svojom sopstvenom teritorijom "nukleranih mistejka "...ako neko ne zna ili nije cuo da posaljem link ?

HAAAAAAAA,odavno me ovako nesto nije nasmejalo,jeste,atomsko oruzje se tako nosi,kao pola kile krompira
ovo je prevazislo i Kurir iz najboljih vremena.Sta imaju nuklearne balisticke rakete dzepnog pakovanja,instant

way of use

Uzeti paket otvoriti i sipati u pola litre vode.Ostaviti da nabubri preko noci.Ujutru isprati,staviti u silos za ispaljivanje rakete i pritisnuti crveno dugme.Zapusiti usi i otvoriti usta.Ako nema uzeti bomboni iz paketica B

J


jaksa bre ljudi umiru tebi je do smeha

pa zar treba da i nam tako nesto da se desi da ti se skine taj smeshak sa face.

nije ti komentar na mestu , veruj mi

nije vreme za ruganje.nije vreme za smeh

a posle ce da bude : zao mi je ...
jaksa scekic jaksa scekic 20:18 15.03.2008

Re: Strasno

1.Moj komentar je na Tvoju ingenioznu opasku da u Bondstilu ima nuklearnog oruzja.

2.Uzrok explozija u Paracinu i kod Tirane su razliciti.

a)Paracin nestrucno odrzavanje municije

b)Tirana nestrucno unistavanje municije


Mene naucilo da u zivotu budem precizan

J
ivana23 ivana23 20:22 15.03.2008

Vesti

Makedonska TV Kanal 5, donosi vest o uznemirenju gradjana zbog detonacije koja se osetila i kod njih! Sa desne strane su video vesti sa opsirnim prilogom o eksploziji i snimcima sa lica mesta.

http://www.kanal5.com.mk/ShowNews.aspx?ItemID=30684&mid=1500&tabId=1&tabindex=0
Shumar Shumar 20:23 15.03.2008

Re: Strasno

jaksa scekic
1.Moj komentar je na Tvoju ingenioznu opasku da u Bondstilu ima nuklearnog oruzja.

2.Uzrok explozija u Paracinu i kod Tirane su razliciti.

a)Paracin nestrucno odrzavanje municije

b)Tirana nestrucno unistavanje municije


Mene naucilo da u zivotu budem precizan

J


moja opaska da postoje informacije o tome ostaje.

a ako je tebi do smeha, smej se Jaksa, bice ti lakse...

Da citiram : "Bolje da pre vremena budem u krivu nego kasno u pravu "

jel znas ko je to rekao ?





Jelena Milić Jelena Milić 20:25 15.03.2008

Re: Strasno

.
Uzrok explozija u Paracinu i kod Tirane su razliciti.

a)Paracin nestrucno odrzavanje municije

b)Tirana nestrucno unistavanje municije


ali je odnos obe drzave prema bezbednosti gradajna ocito isti. nemaran.
ivana23 ivana23 20:33 15.03.2008

Re: to sumar

Shumar

da, na Paracin sam podsetio "ivanu23"...
Kojim povodom? Bez cinizma, zaista nisam razumela jer ja nisam nista spominjala u tom kontekstu.povodom subjekta STRASNO
to strasno moze i nama da se desi kao sto je bilo u Paracinu, ali smo dobro prosli jer nije bilo mrtvihbez cinizma

Bez da imalo likujem, podsecam da se u USA dogodio 9/11. Da ne nabrajam dalje..
Svima moze nesto lose da se desi.
Svaka nesreca ima svoj uzrok i posledicu.
Kazezoze Kazezoze 20:37 15.03.2008

Re: Strasno

Da citiram : "Bolje da pre vremena budem u krivu nego kasno u pravu "

jel znas ko je to rekao ?

bush kada je napao irak zbog nuklearnog naoruzhanja!
jesam li pogodio?
Shumar Shumar 20:49 15.03.2008

Re: to sumar

ivana23
Shumar

da, na Paracin sam podsetio "ivanu23"...
Kojim povodom? Bez cinizma, zaista nisam razumela jer ja nisam nista spominjala u tom kontekstu.povodom subjekta STRASNO
to strasno moze i nama da se desi kao sto je bilo u Paracinu, ali smo dobro prosli jer nije bilo mrtvihbez cinizma

Bez da imalo likujem, podsecam da se u USA dogodio 9/11. Da ne nabrajam dalje..
Svima moze nesto lose da se desi.
Svaka nesreca ima svoj uzrok i posledicu.


slazem se.



btw.
nije na odmet da malo dignemo frku cisto zbog predostroznosti

bolje spreciti nego leciti

zato smatram ovaj blog korisnim.

i dajem preporuku.
Unfuckable Unfuckable 21:01 15.03.2008

Re: Strasno



b)Tirana nestrucno unistavanje municije



precizan uradak KGB-a
Shumar Shumar 21:16 15.03.2008

Re: Strasno

Unfuckable


b)Tirana nestrucno unistavanje municije



precizan uradak KGB-a



Russian rocket fails to take US satellite into planned orbit

Sat Mar 15, 7:46 AM ET


i jos jednom da se ne propusti :

A 25-pound military bomb from an Air National Guard jet crashed into a Tulsa apartment complex late Thursday

Posted : Friday Mar 14, 2008 12:22:15 EDT


LjokaKraka LjokaKraka 21:51 15.03.2008

Re: Strasno

Slobodan Milosevic?
LjokaKraka LjokaKraka 21:53 15.03.2008

Re: Strasno

SLOBODAN MILOSEVIC ?
adam weisphaut adam weisphaut 23:16 15.03.2008

Re: to sumar

Shumar
adam weisphaut
Drugim rečima, pričao si napamet.

to su tako osetljive stvari da nisam duzan nikome da dajem poverljive podatke, koji nisu zvanicno provereni ( ja nisam video nista svojim ocima, to su predpostavke odredjenih sluzbi, a naravno da zbog delikatne situacije US demantuje te izvore).Ako budu zvanicno potvrdjeni, evo tebi cemo kao izrazito znacajnoj licnosti da uputimo na kucnu adresu info da budes zadovoljan.

ali linkovi koje sam vam dao govore sami za sebe za pametnog coveka...

Tako su osetljivi da ih nigde ni nema ali si ih ti čuo od Pere, Mike, Laze...
I na koji način je to što je pala neeksplozivna bomba za vežbe na Tulzu dokazuje prisustvo nuklarnog oružja u Bondstilu? Jel' to onaj rad "a jel' slučajno što je papa Poljak" Ilije Čvorovića?


Unfuckable Unfuckable 23:23 15.03.2008

Re: Strasno

SLOBODAN MILOSEVIC ?


može malo pojašnjenje, za nas sa jeftinijim kartama i priprostom mentalnom konstrukcijom ?
Shumar Shumar 00:38 16.03.2008

to adam



ajde sad malo izpocetka, izadji napolje pa ponovo kucaj..

kuc kuc , a ja pitam : Ko je ? a ti odgovorish : Mi smo... lazni illuminati ( cak nisi znao ni prezime ispravno da mu napises), a ja kazem: "a,opet vi , a ti kazes : a jel moze neki link, a ja kazem: procitaj od pocetka


Shumar quote:


A ovi su prosle godine imali i nad svojom sopstvenom teritorijom "nukleranih mistejka "...

ako neko ne zna ili nije cuo da posaljem link ?



i te linkove sam obecao, te sam i dao

nisam obecao nikakve linkove o atomskom naoruzanju, iako sam pokusao da dodjem do njih, izbrisani su, ako nadjem druge (trazi i ti na googlu, a ne ja za tebe) stavicu ti da gledash...mozda.

al i zasto ?

zasto bi ?

da bi udovoljio tvojoj znatizelji ?


cuo si sta sam imao da kazem.

Ljudi su stradali, to je vazno, a ne tvoja znatizelja

Ostalo me jednostavno mrzi da ponavljam, ti pronadji na drugim postovima.

i ne davi me vise, nista necu da ti dam niti kazem (niste ni ovoga puta "uplatili" vec sam isuvise rekao



prosto osecam da iskas neki sukob, a to nam nije cilj na ovome blogu.


drze se ti lepo tvog , kako rece Pera Mika Laza ,a ja cu pristojno gledati da te obilazim ubuduce.

mogao bi i ti mene.


ljubazni pozdravi :)
adam weisphaut adam weisphaut 06:55 16.03.2008

Re: to adam

Lugar
Ljudi su stradali, to je vazno, a ne tvoja znatizelja

Ljudi su stradali a ti trolluješ sa nebulozama za koje nemaš ama baš ikakav reference, i još imaš obraza da se pozivaš na njihovo stradanje. Nisi objasnio na koju foru je moglo da dođe nuklarno oružje, koja je poenta njegovog boravka na Kosovu, koji su nosači nuklarnog oružja (krstareće rakete?), zašto bi US rizikovale da unose nuklarno oružje u bazu u kriznom regionu, kada je dovoljno da npr. pošalju nuklarnu podmornicu u sredozemlje i eto nuklarnog potenicijala u regionu, drugim rečima Jakša je u pravu, nije ti ovo ni za Kurvir, e sad zašto ovo pišem? Pa zato što ovakvim glupostima praviš sprdnju od ozbiljne teme mada razumem da je biometerološka prognoza nepovoljna za osetljive,
i na kraju umesto kuc kuc parafraza iz crtanog filma:
Lugar
Dozvolite da se predstavim, ja sam plug.
Dolybell Dolybell 18:27 16.03.2008

Re: to sumar

povodom subjekta STRASNO

Shumar Shumar 20:28 16.03.2008

Re: to adam

adam weisphaut

i na kraju umesto kuc kuc parafraza iz crtanog filma:
Lugar
Dozvolite da se predstavim, ja sam plug.



Evo i par volova da upregnemo da bi "plug" bio od koristi...

fficial&start=10&sa=N' target='_blank' class='crvenoNormal'>Pogledaj cetvrti link odozdo ili sedmi odozgo


$$$
Shumar Shumar 20:40 16.03.2008

Volovi vuku plug ili ti Oranje

Shumar
adam weisphaut

i na kraju umesto kuc kuc parafraza iz crtanog filma:
Lugar
Dozvolite da se predstavim, ja sam plug.



Evo i par volova da upregnemo da bi "plug" bio od koristi...

Pogledaj cetvrti link odozdo ili sedmi odozgo


$$$



'ocemo da im damo i imena ?

mislim ovima koji vuku "plug" u "oranju" ?



adam weisphaut adam weisphaut 20:54 16.03.2008

Re: to adam

Evo i par volova da upregnemo da bi "plug" bio od koristi..

More Lugare, ne ori drumove.
Shumar Shumar 21:00 16.03.2008

Re: to adam

adam weisphaut
Evo i par volova da upregnemo da bi "plug" bio od koristi..

More Lugare, ne ori drumove.


more Turci, ne gaz'te Oranja ....
AlexDunja AlexDunja 21:00 16.03.2008

Re: to adam


More Lugare, ne ori drumove.

:))))
el marko. el nesto:))))
adam weisphaut adam weisphaut 21:03 16.03.2008

Re: to adam


more Turci, ne gaz'te Oranja ....

Shumar Shumar 21:23 16.03.2008

Re: to adam

adam weisphaut

more Turci, ne gaz'te Oranja ....





cekaj gledam Cedu kod Olje...cujemo se kasnije



Ipsisimus XI'

apatrid apatrid 21:54 16.03.2008

Re: Strasno

Unfuckable
b)Tirana nestrucno unistavanje municije
precizan uradak KGB-a


KGB ne postoji od 1991. godine. Postoji u Belorusiji, ali oni sigurno nemaju veze sa ovim. Updejtuj se.
apatrid apatrid 21:58 16.03.2008

Re: to sumar

Shumar

ivana23

.btw.nije na odmet da malo dignemo frku cisto zbog predostroznostibolje spreciti nego lecitizato smatram ovaj blog korisnim.i dajem preporuku.


Tako je! Ne u NATO!
ivana23 ivana23 22:07 16.03.2008

Re: to sumar

apatrid

Shumar ivana23 .btw.nije na odmet da malo dignemo frku cisto zbog predostroznostibolje spreciti nego lecitizato smatram ovaj blog korisnim.i dajem preporuku.Tako je! Ne u NATO!

Ne znam otkud se moj nik stvorio u ovom citatu. Ogradjujem se..
mvelja mvelja 19:54 15.03.2008

..

sad bas citam selimovica:)
medjutim medjutim 20:15 15.03.2008

Pozdrav od Paracinca..

.. eto koliko smo ustvari imali srece..
Jelena Milić Jelena Milić 20:19 15.03.2008

Re: Pozdrav od Paracinca..

jadni smo mi ako se na srecu samo oslanjamo a nista ne preduzimamo...ili urusavamo i ono sto smo dobro uradili...
Shumar Shumar 20:20 15.03.2008

Re: Pozdrav od Paracinca..

medjutim
.. eto koliko smo ustvari imali srece..



tako je.

slazem se.

ali ko zna sta buducnost donosi., ako nam ne dodje iz d ... u glavu...
medjutim medjutim 14:43 17.03.2008

Re: Pozdrav od Paracinca..

Jelena Milić
jadni smo mi ako se na srecu samo oslanjamo a nista ne preduzimamo...ili urusavamo i ono sto smo dobro uradili...


Jadni smo. Nista novo.
jaksa scekic jaksa scekic 20:26 15.03.2008

Makedonija

ponudila pomoc ,ministar spoljnih poslova otputovao u Tiranu,explozije su bile toliko jake da su se cule u Prizrenu,verovali ili ne u Skopju,a kako kazu agencije popucali prozori na nekim kucama u granicnom pojasu.U Skopju se organizuje dobrovoljno davanje krvi


J

Ako nasi zvanicnici bar u ovakvim tragedijama ne mogu da budu iznad politike,onda bar Crveni Krst Srbije moze

Zemlje koje su vec ponudile pomoc:

Italija,Grcka,Svajcarska,Francuska,US,...

Albanija po nekim racunicama ima oko 100.000 tona municije smesteno po citavoj zemlji i to predstavlja ozbiljan problem.
Jelena Milić Jelena Milić 20:28 15.03.2008

Re: Makedonija

hvala jaksa puno za updates,
ja se bojim ovih najava da ce ispasti da je broj zrtava puno veci, a i toga da ce srbija ostati da "historiski suti" i ni sucut ne izrazi zbog priznanja kosova i to...
Shumar Shumar 20:30 15.03.2008

Re: Makedonija

jaksa scekic
ponudila pomoc ,ministar spoljnih poslova otputovao u Tiranu,explozije su bile toliko jake da su se cule u Prizrenu,verovali ili ne u Skopju,a kako kazu agencije popucali prozori na nekim kucama u granicnom pojasu.


J


evo ti Jaksa link da vidis kako amerikanci vozikaju atomsko naoruzanje preko svojih glava a kamoli tudjih :


Criminal Charges Possible From Nuclear Mistake
jaksa scekic jaksa scekic 20:34 15.03.2008

Re: Makedonija


Shumar,

mi se ne razumemo,moj komentar je bio na Tvoju nicim dokazanu tvrdnju da u Bondstilu ima nuklearnog oruzja

over and out

J
Shumar Shumar 20:37 15.03.2008

Re: Makedonija

jaksa scekic

Shumar,

mi se ne razumemo,moj komentar je bio na Tvoju nicim dokazanu tvrdnju da u Bondstilu ima nuklearnog oruzja

over and out

J



tvoje smejanje mi se nije dopalo, ocekujem izvinjenje

over and out
sleepless sleepless 20:56 15.03.2008

Re: Makedonija

Jelena Milić
hvala jaksa puno za updates,
ja se bojim ovih najava da ce ispasti da je broj zrtava puno veci, a i toga da ce srbija ostati da "historiski suti" i ni sucut ne izrazi zbog priznanja kosova i to...


Nije Srbija saucesce izrazila ni za cunami - tesko da ima veze s Kosovom - srpske vlasti su opsednute samo i jedino sobom.
gradicevic gradicevic 21:30 15.03.2008

Re: Makedonija

evo ti Jaksa link da vidis kako amerikanci vozikaju atomsko naoruzanje preko svojih glava a kamoli tudjih :


Niko tebi Shumaru ne osporava da verujes da Ameri drze nuklearke na Kosovu. Ali brate mili to je pomalo SF story. Nisu bas ni oni toliko zviznuti. Moze biti kakve rakete sa kosuljicama od osiromasenog uranijuma, ali to nije atomska bomba.
Shumar Shumar 21:44 15.03.2008

Re: Makedonija

gradicevic
evo ti Jaksa link da vidis kako amerikanci vozikaju atomsko naoruzanje preko svojih glava a kamoli tudjih :


Niko tebi Shumaru ne osporava da verujes da Ameri drze nuklearke na Kosovu. Ali brate mili to je pomalo SF story. Nisu bas ni oni toliko zviznuti. Moze biti kakve rakete sa kosuljicama od osiromasenog uranijuma, ali to nije atomska bomba.



pa jel ti citas ove linkove koje ja postiram ?

oni kriju da su kako ti kazes "zviznuti"...greske su kod njih moguce.A mi to kasno saznajemo.
jednog dana ce mozda biti prekasno.

a ovo u albaniji je dosta blizu toga. ("zviznutosti" )

brine me neko nepoverenje apriori koje su neki ovde o meni izgradili, svaki put kada nesto postiram ko da sam usao u vuciju jazbinu, gomila njih se baci na mene ko na nekog zlocinca...

i to izrugivanje me dosta nervira...ja se ne rugam nikome, zasto bi neko meni ?

pametnije bi bilo da me na vreme ozbiljno shvate i pripaze na svoj recnik.

ja sam ljubazan, ocekujem to od drugih takodje.

jel to tako tesko ?

gradicevic gradicevic 21:50 15.03.2008

Re: Makedonija

i to izrugivanje me dosta nervira...ja se ne rugam nikome, zasto bi neko meni ?

pametnije bi bilo da me na vreme ozbiljno shvate i pripaze na svoj recnik.

ja sam ljubazan, ocekujem to od drugih takodje.

jel to tako tesko ?


Naravno da tako bese. Izvini ako sam te bilo cime uvredio, al ja ipak ne mogu da poverujem da drze atomke na Kosovu
Shumar Shumar 21:57 15.03.2008

Re: Makedonija

gradicevic
i to izrugivanje me dosta nervira...ja se ne rugam nikome, zasto bi neko meni ?

pametnije bi bilo da me na vreme ozbiljno shvate i pripaze na svoj recnik.

ja sam ljubazan, ocekujem to od drugih takodje.

jel to tako tesko ?


Naravno da tako bese. Izvini ako sam te bilo cime uvredio, al ja ipak ne mogu da poverujem da drze atomke na Kosovu


ma nisi ti.

a ja i ne trazim da mi sada neko veruje ili ne.

Mozes da zamislis kako bi smo i ti i ja izgledali neboitno sa nasim "uvazenim" misljenjima ako su rusi na pr. u pravu da ameri u svojoj NAJVECOJ vojnoj bazi u EU mogu da imaju i nuklearno naoruzanje.

I sto je najgore, da se desi neka "greska" , ...onda bi bilo potpuno nevazno ko je bio u pravu a ko ne...

a ovo je blog , nisu zvanicni izvestaji operativnig bezbednosnog centra ne pr..

ne treba da odma skacemo na svaki mig ili "hint"

cool...

imajmo u vidu.....mozda...

i zadrzimo ljubaznost jedni ka drugima.

barem da pokusamo, ako nista.



LjokaKraka LjokaKraka 22:00 15.03.2008

Re: Makedonija

Srecom kad dodju rusi bice mnogo pazljiviji. Naucili su u Cernobilu
Shumar Shumar 22:10 15.03.2008

Re: Makedonija

LjokaKraka
Srecom kad dodju rusi bice mnogo pazljiviji. Naucili su u Cernobilu


nece doci rusi.

ne trebaju nam ni jedni ni drugi u tom smislu ( mogu da dodju kao turisti)

dovoljni smo sami sebi ( za "greske"

ja samo nisam rob tih stereotipa crno belo, cia-kgb i slicno

uvek sam bio u sredini pokusavajuci da naparvim balans kada je to bilo potrebno.

a da ekspoziva ima na pretek u Bondstilu to je istina, i nije bitno da li ima nuklearnog ili ne.

ako su vec greske moguce.

a kao sto vidimo, moguce su.




ivana23 ivana23 22:18 15.03.2008

Nepaznja i pitanja

Da su Ameri nepazljivi i kad su nad svojom teritorijom, tacno je - VOA

Da ne znamo zasta tacno sluzi Bondstil, ne znamo - BBC
gradicevic gradicevic 22:25 15.03.2008

Re: Makedonija

dovoljni smo sami sebi ( za "greske"


Vise puta dokazano. Specijalci smo u vestini "sam svoj majstor" - nazalost
Shumar Shumar 22:26 15.03.2008

Re: Nepaznja i pitanja

ivana23
Da su Ameri nepazljivi i kad su nad svojom teritorijom, tacno je - VOA

Da ne znamo zasta tacno sluzi Bondstil, ne znamo - BBC


hvala Bogu Ivana

Ja se jednostavno stavljam na njihovo mesto i tako prosudjujem.

Da imam Najvecu vojnu bazu u EU i da tamo nemam svu mogucu vrstu naoruzanja...hmmm...pa zaista bih bio naivan.

Ili bi se samo pravio ...

Ali coveku koji obraca paznju to ne bi nikako promaklo.
Shumar Shumar 22:33 15.03.2008

Re: Makedonija

gradicevic
dovoljni smo sami sebi ( za "greske"


Vise puta dokazano. Specijalci smo u vestini "sam svoj majstor" - nazalost


e sada su i albanci to potvrdili...

medju zrtvama ima i amerikanaca kako sada javljaju vesti...
florian florian 22:52 15.03.2008

Re: Nepaznja i pitanja


hvala Bogu Ivana

Ja se jednostavno stavljam na njihovo mesto i tako prosudjujem.

Da imam Najvecu vojnu bazu u EU i da tamo nemam svu mogucu vrstu naoruzanja...hmmm...pa zaista bih bio naivan.

Ili bi se samo pravio ...

Ali coveku koji obraca paznju to ne bi nikako promaklo.
*

e sada su i albanci to potvrdili...

medju zrtvama ima i amerikanaca kako sada javljaju vesti...
*n


Ajde?
ivana23 ivana23 23:08 15.03.2008

Re: Nepaznja i pitanja

florian
Ajde?


Sta, ajde?
Kazezoze Kazezoze 23:30 15.03.2008

Re: Nepaznja i pitanja

"laki je malo nervozan , pantelija je umro".

Ajde?

adam weisphaut adam weisphaut 23:34 15.03.2008

Re: Makedonija


Mozes da zamislis kako bi smo i ti i ja izgledali neboitno sa nasim "uvazenim" misljenjima ako su rusi na pr. u pravu da ameri u svojoj NAJVECOJ vojnoj bazi u EU mogu da imaju i nuklearno naoruzanje.

Ti nisi dao ni jedan link ka ikakvom sajtu bilo ruskom biloi papuanovogvinejsanskom koji kaže da je u Bondstilu nuklarno oružje. Nisi dao ni jedno plozibilno objašnjenje šta će tamo nuklarno oružje, drugim rečima ponašaš se kao čisti krouker, i smaraš sve u šest.
adam weisphaut adam weisphaut 23:40 15.03.2008

Re: Makedonija


e sada su i albanci to potvrdili...

medju zrtvama ima i amerikanaca kako sada javljaju vesti...

Ako se tamo uništavalo oružje nije li to bilo pod pokroviteljstvom PFP?
I koliko se sećam Amerikanci su nadgledali uništenje oružja i kod nas npr. prenosnih PVO raketa.
florian florian 23:57 15.03.2008

Re: Nepaznja i pitanja

Kazezoze
"laki je malo nervozan , pantelija je umro".

Ajde?


Ala ga je Đenka opravio . Svaka čast.
A ti si neki tumač?
Kazezoze Kazezoze 00:09 16.03.2008

Re: Nepaznja i pitanja

A ti si neki tumač?

tumach???

samo sam prepoznao najbolju rech ikad izgovorenu u nekom filmu ;-)
Dragan Pavlicevic Dragan Pavlicevic 02:53 16.03.2008

Re: Nepaznja i pitanja

[

@Ivana23

quote]Da ne znamo zasta tacno sluzi Bondstil, ne znamo

Znamo. O bondstilu, nafti i strateskim interesima ima dosta na netu
Treger Treger 13:08 16.03.2008

Re: Makedonija

Shumar

gradicevic
evo ti Jaksa link da vidis kako amerikanci vozikaju atomsko naoruzanje preko svojih glava a kamoli tudjih :Niko tebi Shumaru ne osporava da verujes da Ameri drze nuklearke na Kosovu. Ali brate mili to je pomalo SF story. Nisu bas ni oni toliko zviznuti. Moze biti kakve rakete sa kosuljicama od osiromasenog uranijuma, ali to nije atomska bomba.pa jel ti citas ove linkove koje ja postiram ?oni kriju da su kako ti kazes "zviznuti"...greske su kod njih moguce.A mi to kasno saznajemo.jednog dana ce mozda biti prekasno.a ovo u albaniji je dosta blizu toga. ("zviznutosti" )brine me neko nepoverenje apriori koje su neki ovde o meni izgradili, svaki put kada nesto postiram ko da sam usao u vuciju jazbinu, gomila njih se baci na mene ko na nekog zlocinca...i to izrugivanje me dosta nervira...ja se ne rugam nikome, zasto bi neko meni ?pametnije bi bilo da me na vreme ozbiljno shvate i pripaze na svoj recnik.ja sam ljubazan, ocekujem to od drugih takodje.jel to tako tesko ?

Potpuno si upravu nisu istinoljubivi kao Rusi. Recimo kad je bio Černobil oni su ćutali dok su mogli. Potrovali su pola sveta. Voleobi da vidim tebe pošto si dobro obavešten da sa ruskog linka objaviš kartu gde su kontaminirana područja u Srbiji i Evropi. Ako za evropske građane nemariš valjda ti je stalo do nas u Srbiji ili misliš da se tu radi o zagađenju koje ne pogađa Srbe. Oni samo nisuotporni na osiromašeni uranijum NATO ali su genetski modifikovani i otporni na ruski bratski obogaćeni Uranijum, Plutonijum, Cezijum, Jod itd. Što bi rekao tvoj omiljeni pisac Marks komunizam će ionako biti za milijardu godina kada naši drugovi neće osećati posledice zračenja.Inače nije mi jasno kako možete verovati našim vlastima da u Paraćinu nije bilo žrtava. Kada jenaša vojna vlast rekla istinu. Pa oni poraz od NATO za Kosovo još zovu pobedom, nisu rekli koje ubio vojnike u Topčideru i drugim kasarnama, ko je odgovoran za skrivanje Mladića i ostalih ratnih zločinaca. Stvarno ne znam zašto i9m vi ljudi verjete.
Exitus Letalis Exitus Letalis 14:57 16.03.2008

Re: Makedonija

LjokaKraka
Srecom kad dodju rusi bice mnogo pazljiviji. Naucili su u Cernobilu


na čelu s premijerom


manitu manitu 15:19 16.03.2008

Re: Makedonija?

uzasavajuce neprofesionalno !

opste je poznato da u albaniju salju najnize kadrove da se , maltene igraju , 'istrazuju' , observiraju .

Zao mi Albanaca . Zao mi svih ljudskih zrtava .
strasno je tragicno sto se jadni tako uvlace amerima . sve su im dali . a sad josh i ovo .

valjda ima nesto u onoj 'ko se maca lati ... '
Shumar Shumar 19:42 16.03.2008

Re: Stvarno ne znam

Treger

Potpuno si upravu nisu istinoljubivi kao Rusi. Recimo kad je bio Černobil oni su ćutali dok su mogli. Potrovali su pola sveta. Voleobi da vidim tebe pošto si dobro obavešten da sa ruskog linka objaviš kartu gde su kontaminirana područja u Srbiji i Evropi. Ako za evropske građane nemariš valjda ti je stalo do nas u Srbiji ili misliš da se tu radi o zagađenju koje ne pogađa Srbe. Oni samo nisuotporni na osiromašeni uranijum NATO ali su genetski modifikovani i otporni na ruski bratski obogaćeni Uranijum, Plutonijum, Cezijum, Jod itd. Što bi rekao tvoj omiljeni pisac Marks komunizam će ionako biti za milijardu godina kada naši drugovi neće osećati posledice zračenja.Inače nije mi jasno kako možete verovati našim vlastima da u Paraćinu nije bilo žrtava. Kada jenaša vojna vlast rekla istinu. Pa oni poraz od NATO za Kosovo još zovu pobedom, nisu rekli koje ubio vojnike u Topčideru i drugim kasarnama, ko je odgovoran za skrivanje Mladića i ostalih ratnih zločinaca. Stvarno ne znam zašto i9m vi ljudi verjete.


kako sad ne marim ?
nije tako, saosecam sa svima, pa i sa neistomisljenicima i neprijateljima

evo ti dodatnih informacija, a mapa imas na netu, samo potrazi

Instead of a military base near Urosevac [in Kosovo], the Americans have built a storage for radioactive waste


poenta je u tome da smo mi potpuno NEMOCNI u situaciji kao sto su ove.

Sta i da vam dokazem linkom (a to sto negde nesto pise ne znaci i da je proverena istina, zar ne? ) bilo kakve gore navedene tvrdnje ?

Sta bi mogli da uradimo ?
Da protestujemo ispred necije ambasade?
posaljemo zene u crnom ispred vojne baze ?

Nista ne bi mogli da uradimo.

Mozemo da "osudimo" situaciju i pozovemo na odgovornost "nadlezne" , ali to nece puno pomoci ljudima koji su stradali.

Mi ni sopstvene probleme zagadjenja ne mozemo da resimo Ozbiljne probleme od kojih ljudima strada zdravlje.

Ta nemoc da upravljamo sopstvenom sudbinom je ono sto nas ustvari muci.

Mozda je ta nemoc necija tudja krivica (najlakse je druge kriviti za sve), a mozda je krivica delimicno i nasa zato sto slepo verujemo i ocekujemo od "glorifikovanih" zemalja da brinu o nama. A kako se ispostavlja u poslednje vreme, one ne mogu ni da brinu o sebi i svojim gradjanima, a kamoli o nama.


Nasa nemoc u pogledu ovakvih i slicnih katastrofa je ono sto nas ustvari pogadja.



adam weisphaut adam weisphaut 19:53 16.03.2008

Re: Stvarno ne znam

The source of "SVEDOK"

Baš kredibilan izvor.
Shumar Shumar 20:09 16.03.2008

iako ti rekoh da me izbegavas

Nasa nemoc u pogledu ovakvih i slicnih katastrofa je ono sto nas ustvari pogadja.




apatrid apatrid 09:54 17.03.2008

Re: Makedonija

adam weisphaut
Mozes da zamislis kako bi smo i ti i ja izgledali neboitno sa nasim "uvazenim" misljenjima ako su rusi na pr. u pravu da ameri u svojoj NAJVECOJ vojnoj bazi u EU mogu da imaju i nuklearno naoruzanje.Ti nisi dao ni jedan link ka ikakvom sajtu bilo ruskom biloi papuanovogvinejsanskom koji kaže da je u Bondstilu nuklarno oružje. Nisi dao ni jedno plozibilno objašnjenje šta će tamo nuklarno oružje, drugim rečima ponašaš se kao čisti krouker, i smaraš sve u šest.


Pa dobro, da li ste normalni? Mislite da će još i na ulazu da napišu: "Ovde ima atomskih bombi!" Pobogu, ljudi. Jok, staviće na internet. Čoveče, ovde stvarno ima zanimljivih pojava.
adam weisphaut adam weisphaut 10:49 17.03.2008

Re: Makedonija

Pa dobro, da li ste normalni? Mislite da će još i na ulazu da napišu: "Ovde ima atomskih bombi!" Pobogu, ljudi. Jok, staviće na internet. Čoveče, ovde stvarno ima zanimljivih pojava.

Da se ne ponavljam:
Nisi objasnio na koju foru je moglo da dođe nuklarno oružje, koja je poenta njegovog boravka na Kosovu, koji su nosači nuklarnog oružja (krstareće rakete?), zašto bi US rizikovale da unose nuklarno oružje u bazu u kriznom regionu, kada je dovoljno da npr. pošalju nuklarnu podmornicu u sredozemlje i eto nuklarnog potenicijala u regionu
Shumar Shumar 10:58 17.03.2008

Re: Makedonija

adam weisphaut
Pa dobro, da li ste normalni? Mislite da će još i na ulazu da napišu: "Ovde ima atomskih bombi!" Pobogu, ljudi. Jok, staviće na internet. Čoveče, ovde stvarno ima zanimljivih pojava.

Da se ne ponavljam:
Nisi objasnio na koju foru je moglo da dođe nuklarno oružje, koja je poenta njegovog boravka na Kosovu, koji su nosači nuklarnog oružja (krstareće rakete?), zašto bi US rizikovale da unose nuklarno oružje u bazu u kriznom regionu, kada je dovoljno da npr. pošalju nuklarnu podmornicu u sredozemlje i eto nuklarnog potenicijala u regionu



Excerpts: More than 150 tons of nuclear waste buried. KFOR soldiers
>>acquiring cancer, and the Marines [within the US contingent of KFOR] are
>>asking Bill Clinton to bring them back home.
>>
>>The source of "SVEDOK" ["THE WITNESS", independent Serbian magazine]
>>testifies that the US troops have drilled big craters, and then "special
>>cargo" was poured into the craters. The cargo arrived from Tirana [the
>>Albanian capital], and,
>>once filled, the craters were cemented on the top. The whole affair has
>>been 'disguised' with the temporary military barracks, hangars and storage
>>depots and the like. Once all the cargo in containers was
>>poured into the Kosovo swamps, all of a sudden the US troops stopped
>>further construction of their "Bondstill" (sp?) military base.
>>
>>[Recall that] NATO [also] used the ammunition containing depleted uranium
>>against the Bosnian
>>Serbs [back in 1995]. Some 30 tons of 30-millimeter projectiles were fired
>>back then. After that, over 4,500 residents of [Sarajevo suburb] Hadzici
>>were resettled in the town of Bratunac [in eastern Bosnia; Hadzici were
>>given to the Croat-Muslim Federation at Dayton]. The (former) residents of
>>Hadzici were particularly exposed to DU. Consequences: some 250 of the
>>natives of Hadzici have already died and are buried at the Bratunac
>>cemetery. Most of these people were young people, who died 'suddenly' and
>>from an 'unknown disease'.



>>The submarines of the US Navy brought dozens of containers to the Albanian
>>port of Semani (sp?). The operation was carried out quickly and quietly,
>>and the secret was the actual content of these containers.
>>
>>The "special cargo" was then delivered to Tirana with the US cargo
>>helicopters, and was then kept until September 3, according to the
>>"SVEDOK" source. The final destination was [allegedly] Kosovo. So, the
>>containers were subsequently transported from Tirana to Kosovo, to an
>>undisclosed location about 35 kilometers (22 miles) south of Pristina.
>>The convoy of containers was accompanied by a sizable security personnel.
>>
>>At about the same time, the US troops presumably started building a major
>>military base in vicinity of Urosevac. This powerful military base, named
>>"Bondstill", was considered to be an American response to the prior
>>Russian challenge in Kosovo, namely the sudden and unexpected takeover of
>>the Slatina [military] airport. Thus the US military camp near Urosevac
>>soon became a major construction site.
>>
>>It turned out, however, that what the Americans were building near
>>Urosevac was not any old military base. The source of the
>>"SVEDOK" newspaper testifies that the US troops have
>>drilled big craters, and then "special cargo" was poured into the
>>craters. The cargo arrived from Tirana [the Albanian capital], and,
>>once filled, the craters were cemented on the top. The whole affair has
>>been 'disguised' with the temporary military barracks, hangars and storage
>>depots and the like. Once all the cargo in containers was
>>poured into the Kosovo swamps, all of a sudden the US troops stopped
>>further construction of their "Bondstill" (sp?) military base.
>>As if they "forgot" that Bondstill was originally meant to be the largest
>>US military base in the Balkans.
>>
>>The official Washington kept the whole nuclear waste affair secret, and
>>did not even notify its European allies of it. For that reason, nobody
>>other than the Americans was allowed anywhere near Bondstill - not even
>>the KFOR troops that are from other NATO nations.
>>
>>However, the [alleged] true purpose of the Bondstill base was soon
>>uncovered. Ant this true purpose certainly was not simply to build a fancy
>>(and costly) military base relatively close to [the Kosovo capital]
>>Pristina. Instead, Kosovo turned out to be a convenient location for
>>(meant to be secretful) deposit of the US nuclear waste.
>>
>>"Svedok" has learned that at least 150 tons of (US-produced) nuclear
>>waste. The Pentagon's expenses for this operation were estimated around
>>US$ 70 million. Thus an already dire ecological situation in Kosovo has
>>been made even worse. Namely, NATO already admitted to have fired some
>>10,000 30-millimeter projectiles containing depleted uranium. These DU
>>projectiles were fired by the A-10A "Thunderbold" combat aircraft. This
>>corresponds to about 30 tons of depleted uranium throughout Kosovo.
>>
>>The radioactive waste [in the form of DU] is causing cancer and very
>>harmful for the civilian population as well as the soldiers exposed to
>>it. It is believed that it is DU that is behind the so-called "Gulf
>>Syndrome". Unfortunately, Kosovo is not the first " testing ground" for
>>DU, and where [in addition to the local civilian population] the American
>>soldiers were used as the "experimental rabbits" by their own government
>>and the US military-industrial complex. During the Gulf War, the US
>>military fired some 940,000 30-millimeter bullets coated with DU, as well
>>as some 14,000 tank shells. The estimated total amount of DU in the fired
>>projectiles is about 380 tons (according to some estimates, it could be
>>much higher, up to 800 tons).
>>
>>The consequences are shocking: some 120,000 people worldwide, including
>>6,000 Gulf War veterans, has acquired the so-called "Gulf War Syndrome".
>>Astounding 67% of the veterans' children who were conceived after the war
>>against Iraq were born with serious health problems and/or significant
>>body deformities.
>>
>>During the Golf War, the US troops [allegedly] purposefully targeted their
>>own troops. Nine tanks were coated with DU from the inside, and crews
>>placed inside. Then the A-10A aircrafts "accidentally" bombed these tanks;
>>seven tanks were hit [presumably] in order for the Pentagon experts to see
>>the effects of DU coating protection - the effects on tanks i.e. armor,
>>that is, since apparently the soldiers inside of those tanks did not count
>>for much.
>>
>>[Recall that] NATO [also] used the ammunition containing depleted uranium
>>against the Bosnian Serbs [back in 1995]. Some 30 tons of 30-millimeter
>>projectiles were fired
>>back then. After that, over 4,500 residents of [Sarajevo suburb] Hadzici
>>were resettled in the town of Bratunac [in eastern Bosnia; Hadzici were
>>given to the Croat-Muslim Federation at Dayton]. The (former) residents of
>>Hadzici were particularly exposed to DU. Consequences: some 250 of the
>>natives of Hadzici have already died and are buried at the Bratunac
>>cemetery. Most of these people were young people, who died 'suddenly' and
>>from an 'unknown disease'.
>>
>>In spite of all available records, the "Golf Syndrome" has not been
>>fully explained. NATO officials claim there is no evidence that the
>>projectiles coated with the low-radioactivity material (i.e., DU) can
>>cause cancer. (The DU-coated ammunition is typically used for the
>>anti-tank and anti-armor combat, but DU has been also used in
>>manufacturing of the tank shells and the "Tomahawk" missiles.) With that
>>excuse, NATO refused to cooperate with the UN team that was tasked with
>>researching and establishing the facts regarding where and to what extent
>>was ammunition containing DU used during the NATO aggression against
>>[Federal Republic of] Yugoslavia.
>>
>>The Pentagon reacted rather similarly after the Gulf War, as well. In the
>>meantime, the real people are getting mysteriously ill and are dying from
>>the "Gulf Syndrome" - this has been going on in Iraq, [among the
>>veterans] in the US, in Bosnia ... and the same pattern is now to be
>>expected in Kosovo.


http://www.mail-archive.com/ctrl@listserv.aol.com/msg43311.html
Atomski mrav Atomski mrav 20:44 15.03.2008

Topčider & Leskovac

Šta je učinjeno povodom ovih afera otkako je general Ponoš na čelu generalštaba? Da li se uopšte nešto dešava sa tim?
ceda_urosevic ceda_urosevic 21:07 15.03.2008

Kad smo već kod Meše Selimovića:

''Postoje tri velike strasti: alkohol, kocka i vlast.

Od prve dvije ljudi se nekako mogu izliječiti, od treće nikako. Vlast je i najteži porok. Zbog nje se ubija, zbog nje se gine, zbog nje se gubi ljudski lik. Neodoljiva je, kao čarobni kamen, jer pribavlja moć. Ona je duh iz Aladinove lampe, koji služi svakoj budali koja ga drži. Odvojeni, ne predstavljaju ništa; zajedno, kob su ovoga svijeta.''

Meša Selimović, Tvrđava

Exitus Letalis Exitus Letalis 21:23 15.03.2008

Re: Kad smo već kod Meše Selimovića:

ceda_urosevic
"Postoje tri velike strasti: alkohol, kocka i vlast.
Od prve dvije ljudi se nekako mogu izliječiti, od treće nikako. Vlast je i najteži porok. Zbog nje se ubija, zbog nje se gine, zbog nje se gubi ljudski lik. Neodoljiva je, kao čarobni kamen, jer pribavlja moć. Ona je duh iz Aladinove lampe, koji služi svakoj budali koja ga drži. Odvojeni, ne predstavljaju ništa; zajedno, kob su ovoga svjeta.''


Meša Selimović, Tvrđava



taman htedoh da prekucam.
samo da podebljam i podvučem
hvala čedo:))
Doctor Wu Doctor Wu 22:06 15.03.2008

Re: Kad smo već kod Meše Selimovića:

Vlast je i najteži porok. Zbog nje se ubija, zbog nje se gine, zbog nje se gubi ljudski lik. Neodoljiva je, kao čarobni kamen, jer pribavlja moć. Ona je duh iz Aladinove lampe, koji služi svakoj budali koja ga drži. Odvojeni, ne predstavljaju ništa; zajedno, kob su ovoga svijeta.

Mogu zamisliti kako je kad budala, koja god da je u pitanju, oseti tu moc dok je mlada, pa je onda, sticajem ovih ili onih okolnosti, izgubi. I sta je sve u stanju uraditi da bi li je povratila.
Dolybell Dolybell 22:13 15.03.2008

Re: Kad smo već kod Meše Selimovića:

Mogu zamisliti kako je kad budala, koja god da je u pitanju, oseti tu moc dok je mlada, pa je onda, sticajem ovih ili onih okolnosti, izgubi. I sta je sve u stanju uraditi da bi li je povratila.


Imate li neki primer da je budala, kao mlada došla na vlast,
koju je potom izgubila?
Doctor Wu Doctor Wu 22:16 15.03.2008

Re: Kad smo već kod Meše Selimovića:

Imate li neki primer da je budala, kao mlada došla na vlast,
koju je potom izgubila?

Imam.
jananderson jananderson 22:16 15.03.2008

Re: Kad smo već kod Meše Selimovića:

Doctor Wu
Vlast je i najteži porok. Zbog nje se ubija, zbog nje se gine, zbog nje se gubi ljudski lik. Neodoljiva je, kao čarobni kamen, jer pribavlja moć. Ona je duh iz Aladinove lampe, koji služi svakoj budali koja ga drži. Odvojeni, ne predstavljaju ništa; zajedno, kob su ovoga svijeta.

Mogu zamisliti kako je kad budala, koja god da je u pitanju, oseti tu moc dok je mlada, pa je onda, sticajem ovih ili onih okolnosti, izgubi. I sta je sve u stanju uraditi da bi li je povratila.

Doktore, da li si ti citao Mesu Selimovica? Moram da posle nekih tvojih komentara izrazim duboku sumnju.
Doctor Wu Doctor Wu 22:37 15.03.2008

Re: Kad smo već kod Meše Selimovića:

Doktore, da li si ti citao Mesu Selimovica?

A ti? Mozda bi ti, da si malo manje slusao Jethro Tull a malo vise citao Mesu, nick bio Osman Vuk?
jananderson jananderson 22:41 15.03.2008

Re: Kad smo već kod Meše Selimovića:

Doctor Wu
Doktore, da li si ti citao Mesu Selimovica?

A ti? Mozda bi ti, da si malo manje slusao Jethro Tull a malo vise citao Mesu, nick bio Osman Vuk?

Mislio, mislio i ovo si smislio. Svaka cast.
Doctor Wu Doctor Wu 22:54 15.03.2008

Re: Kad smo već kod Meše Selimovića:

Mislio, mislio i ovo si smislio.

o andersonu jane, nemoj se precenjivati, nisi jedina musterija veceras.
znas kako kaze mesa "... uvek je sumnjivo kad neko za sebe misli da je pametan."
jananderson jananderson 22:59 15.03.2008

Re: Kad smo već kod Meše Selimovića:

Doctor Wu
Mislio, mislio i ovo si smislio.

o andersonu jane, nemoj se precenjivati, nisi jedina musterija veceras.
znas kako kaze mesa "... uvek je sumnjivo kad neko za sebe misli da je pametan."

Haaaaaaaahaa, doktore, konacno komentar koji mogu da preporucim.
jananderson jananderson 23:27 15.03.2008

Re: Kad smo već kod Meše Selimovića:

Doctor Wu
Mislio, mislio i ovo si smislio.

o andersonu jane, nemoj se precenjivati, nisi jedina musterija veceras.
znas kako kaze mesa "... uvek je sumnjivo kad neko za sebe misli da je pametan."

I jos nesto doktore, onaj iz Jethro Tulla je Ian a ne jan! Citaj ti Mesu ponovo i ne preskaci kao do sada, mozda pomogne. I sa razumevanjem :)
Ajd sad, laku noc.
Treger Treger 13:17 16.03.2008

Re: Kad smo već kod Meše Selimovića:

Doctor Wu
Vlast je i najteži porok. Zbog nje se ubija, zbog nje se gine, zbog nje se gubi ljudski lik. Neodoljiva je, kao čarobni kamen, jer pribavlja moć. Ona je duh iz Aladinove lampe, koji služi svakoj budali koja ga drži. Odvojeni, ne predstavljaju ništa; zajedno, kob su ovoga svijeta.Mogu zamisliti kako je kad budala, koja god da je u pitanju, oseti tu moc dok je mlada, pa je onda, sticajem ovih ili onih okolnosti, izgubi. I sta je sve u stanju uraditi da bi li je povratila.

Misliš na Dačića i Vučića ? Potuno se slažem sa tobom.
Dolybell Dolybell 15:22 16.03.2008

Re: Kad smo već kod Meše Selimovića:

Imate li neki primer da je budala, kao mlada došla na vlast,
koju je potom izgubila?


Imam.


Confidential? o.k.
manitu manitu 15:25 16.03.2008

Re: Kad smo već kod Meše Selimovića:

odlicna opaska .

kaze se ' daj mu vlast , da vidish kaki je...'

a moze i daj mu vlast i novac i samo gledaj na sta troshi .

apsolutna tacnost oba 'tretmana' je , uz sve neverovatno brzo razotkriva .

nezreo bude josh nezreliji .
lud ili sklon tome se razulari .
manipulant se zakukulji i uplete kao perec perec i zivi u strahu da .... ili strahu od .... !


[vlast uopste nije isto sto i moc - kod nas je strasno brka]
Dolybell Dolybell 18:35 16.03.2008

Re: Kad smo već kod Meše Selimovića:

[vlast uopste nije isto sto i moc - kod nas je strasno brka]



Dolazak na vladu je za svakog političara jedna kriza, koja ga leči od
bolesti, koje je do tada imao i izaziva u njemu druge koje dotle nije imao.
Doveden na čelo uprave i najveći demagog osetiće potrebu jake vlasti
i tražiće da se kraljeva vlast pojača.
Doctor Wu Doctor Wu 20:37 16.03.2008

Re: Kad smo već kod Meše Selimovića:

Misliš na Dačića i Vučića?

I na njih.
Shumar Shumar 23:00 15.03.2008

Pink Floyd - Us And Them



Us and Them ...
Jelena Milić Jelena Milić 18:03 16.03.2008

Re: Pink Floyd - Us And Them

jedna mi od najdrazih

to i film kloda lelusa jedni i drugi
AlexDunja AlexDunja 18:08 16.03.2008

Re: Pink Floyd - Us And Them

jedna mi od najdrazih

ma daj:)))?
a ova? careful with that axe , eugene
Dubravka Bozinovic Dubravka Bozinovic 23:32 15.03.2008

us and them

Nemojte dovoditi Mesu Selimovica i "mog Gorana" Svilanovica ni u incidentalnu - God forbid, bilo kakvu - direktniju vezu sa Mesom Selimovicem. Stvari su mnogo, mnogo, mnoooooooogo ozbiljnije!
ivana23 ivana23 00:17 16.03.2008

Pitam se, pitam se..

Zbog cega se izvesni blogeri veceras sifrovano obracaju kolegama blogerima? Sta se desava.. opet kriza na berzi,
pale roletne...?


Jelena Milić Jelena Milić 00:29 16.03.2008

Re: Pitam se, pitam se..

ni ja ne shvatam dubravku
Shumar Shumar 01:10 16.03.2008

Re: Pitam se, pitam se..

Jelena Milić
ni ja ne shvatam dubravku



moz' biti da se radi o ovoj "mladi" koja je bila vlasna pa je istu izgubila

kao "hipoteticki" :)
milos33 milos33 03:14 16.03.2008

.......

Pa naravno da ce da je presisa, ipak su odradili "lavovski dio posla"......

Samo mi nije jasno, na koji ce to nacin Albanija turisticki da procveta?? Koliko je meni poznato veliki deo drumova su im i dalje "makadami"......a Nemac ce da dodje i da vozi merca po kamenu????

A da bi kod nas vijorila zastava EU, prvo moramo da izbacimo trobojku sa orlovima... Ali u Srbiji ko to uradi, automatski je proglasen nacinalistom, sovinistom, i krsiocem "ljudskih prava", jer covek voli svoju zastavu, zastavu svoje otadzbine............. Da bi usli u EU, mi prvo moramo da razvijemo nasu zastavu, i tu visko visko visko na jarbolu, .... a ona nece ici visoko ako ljudi ne pocnu "da staju jedni drugima na ramena i tako je dignu"..... jedino ujedinjeni mozemo da se izvucemo, a ne ovako, ni slucajno.....

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana