Ljubav

love word za brata Iskandara

Srđan Fuchs RSS / 14.04.2016. u 08:13

Iskandare,

 

nisam ulazio u komentare pošto mi je bio smor od zla i mržnje kojima odišu, ali svašta,

maklo Ivana Denisovicha, šta sada? što bi se sada ti sklanjao?

ako Ti odeš, kome će ostati ovaj kutak srpskog neba
 
inače, kod osećanja, da ti Bata Srle da recepat - jednostavno, ovo mesto shvatiš kao iluziju, i onda osećanja koja ono uzburkava isto shvatiš kao iluziju. kao da se zaljubiš u neku pogrešnu Beograđankicu! nayo, nichs, nada, ljubio si pogrešnu ribu, i to je to. tako se brže isceli dušica, i onda možeš da se vrneš da pržimo i žarimo i malerišemo levoj i desnoj Titovoj sekti, dokle sve ne ispuni Зен mir i armonija demokracke slobodne misli.
 
nego, da se vratim Lupingu i svojoj prethodnoj temi, Luping je potpuno zanimljivo opravdao sebi zašto rasprodaje srpsku zemlju Arapima, i zašto je daje po manjoj ceni od one koju nude srpski preduzetnici, kao, to je obraslo u bršljen, pa se on, jadan, eto našao da posreduje, a pritom on i klika to daju za manje pare, za 20, 30 procenata manje od onoga što bi dobila njegova partijska klika od unutrašnjeg faktora... pritom je sebi opravdao tako što je mene lejblovao kao "srednjevekovnog", i zato on mora da proda imovinu, za manje pare ali veću proviziju, nego da sam ja to, naprimer, sa svojom mafijom, otkupio?
 
ps. kaze mi sin, Срђане, шта то пишеш? ма, не знам, Зврки, неке глупости? па, зашто пишеш глупости? зато што сам глупан. ниси глупан, него си хипстер!  
 
 
 
 

 



Komentari (55)

Bloger je isključio mogućnost postavljanja komentara za ovaj tekst

looping looping 08:30 14.04.2016

Prvi

Luping je potpuno zanimljivo opravdao sebi zasto rasprodaje srpsku zemlju Arapima

Sama ova tvoja izjava te lejbluje kao "srednjevekovnog". Izvinjavam se ako te to vređa mada mislim da to nije uvreda.
Ja, Sloven, rasprodajem srpsku zemlju arapima?
Očekujem da mi srpski seljak zakuca na vrata sa vilom zbog izdaje.
Ne znam da li ima smisla komentarisati izjave nekoga ko nije u dvaestprvom veku.
Kako ja sad tebi da objasnim da je kupoprodaja biznis koji bi trebalo da je u obostranom interesu a da ti ne digneš vilu i izađeš na ulicu? Ako neki španac ili englez prodaju svoju, špansku(!!!) ili englesku (!!!) zemlju arapima (a ko su sad pa ti arapi? egipćani?) ili ne daj bože fudbalski klub šta bi mi na to rekao neki srednjevekovni domaćin?
A da, u srednjem veku nije bilo Premijer lige.

i zasto je daje po manjoj ceni od one koju nude srpski preduzetnici, kao, to je obraslo u brshljen, pa se on, jadan, eto nashao da posreduje, a pritom on i klika to daju za manje pare, za 20, 30 procenata manje od onoga sto bi dobila njegova partijska klika od unutrasnjeg faktora..

Te informacije treba još potvrditi. Pretpostavljam da su validne ako dolaze iz sedišta DS-a i "Dosta Je Bilo" ali ne bi bilo loše da se malo proveri.

Srđan Fuchs Srđan Fuchs 11:52 14.04.2016

Re: Prvi

A da, u srednjem veku nije bilo Premijer lige.


u stvari, to je trajalo do xix veka, kada su engleski chobani prvi put zashili kamenje u shtavljene jarece koze, i time poceli da se dobacuju. onaj koga kamen ne bi oborio u prvom kontaktu sa glavom, bi imao shansu, ukoliko ne izlomi stopala, da postane dobar igrach...

... znaci, to sto su Arapi kupili engleske i francuske klubove je neki kriterijum koji opravdava prodaju srpske zemlje budzasto? bolji ti je argument da uljuljkujes sebe, na jahti, od vile do posla, time da si prodao zemlju da bi omogucio vecini naroda manje cene hrane.
looping looping 12:04 14.04.2016

Re: Prvi

... znaci, to sto su Arapi kupili engleske i francuske klubove je neki kriterijum koji opravdava prodaju srpske zemlje budzasto?

Nema opravdanja za prodaju srpske zemlje. Ali izdaja je u toku. Čujem da su dali neku zemlju IKEI, nekim mađarima u Subotici i još kojekakvim firmama.
Naoružati se kamenjem i ne dati ni pedalj zemlje.

A to "budzašto" stvarno treba da se raspravi u stranačkim prostorijama DS-a.
bolji ti je argument da uljuljkujes sebe, na jahti, od vile do posla, time da si prodao zemlju da bi omogucio vecini naroda manje cene hrane.

Dok ja na jahti viljuškom boc, ti u kolibi klin čorbu.

PS.
Čekaj, jel' se ti stvarno tripuješ da si veliki srbin ili je to više onako politički?

Edit:
Eto kako se daje đedovina.
Link 1
Link 2
emsiemsi emsiemsi 13:35 14.04.2016

Re: Prvi

krkar
Čekaj, jel' se ti stvarno tripuješ da si veliki srbin ili je to više onako politički?


Sve to zavisi od arapske zavere - šta mu te nedelje uvale.

Prošle nedelje bio ricinus, ove izgleda kore od krompira, daleko benignije, samo izaziva patriJotske porive.

Ниси у праву !
Срђан је прави патриота.
Успут --- не замерам теби што не знаш шта је то. То осећање могу имати само прави људи.
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 16:12 14.04.2016

Re: Prvi

looping

Dok ja na jahti viljuškom boc, ti u kolibi klin čorbu.

PS.
Čekaj, jel' se ti stvarno tripuješ da si veliki srbin ili je to više onako politički?

Edit:
Eto kako se daje đedovina.
Link 1
Link 2


па и ја ћу доћи до своје барке својим радом, а не шлихтом и распродајом земље. него, учини ми се или су то неке две зунзаре прелетеле преко теме?

све је ово лепо, драго ми је због јахте и тебе, али не објашњаваш зашто је цена од 7700 страном, муљаторском фактору, прихватљивија од 9000 домаћем? дала партија директиву?
looping looping 19:03 14.04.2016

Re: Prvi

све је ово лепо, драго ми је због јахте и тебе, али не објашњаваш зашто је цена од 7700 страном, муљаторском фактору, прихватљивија од 9000 домаћем? дала партија директиву?

Mislim da je stvar u količini. Ono, ako kupiš puno odjednom dobiješ popust.
Tebe je 1ha skupo koštao.

Evo ti ko drži zemlju u Voši.
Link 1.

PS.
па и ја ћу доћи до своје барке својим радом, а не шлихтом и распродајом земље.

A kakve ja koristi imam od toga, ili država Srbija?
mariopan mariopan 20:33 14.04.2016

Re: Prvi

looping

Očekujem da mi srpski seljak zakuca na vrata sa vilom zbog izdaje.


Vilama, luping, vilama...vila je nešto sasvim drugo...to je ono što će oni što izdaju/prodaju našu zemlju kupiti sebi kada završe biznis veka.
Kako ja sad tebi da objasnim da je kupoprodaja biznis

Naravno, ne treba da objašnjavaš, to su tvoji SNSovce shvatili odavno i kada završe sa izdajom/rasprodajom - Srbije neće biti...dobro...možda će neki krš i da preostane ako se zabroje pa izgube ove izbore.
Te informacije treba još potvrditi.


Ti to još nisi proverio?

Pa kako to da ti se desi?

Da si proverio ne bi mogao da lupinguješ ovako?
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 21:33 14.04.2016

Re: Prvi

looping

A kakve ja koristi imam od toga, ili država Srbija?



у сваком случају, Држава Србија има више користи од мене, него од тебе, пошто ја плаћам вез њој, порез, и све зајебанције, и улажем, лагано у њен микроразвој,

за разлику од тебе који узимаш бесрамну провизију на државно арчење добара која су наши претходници мукотрпно стицали, ја враћам, зрно зрно, и у свом микросвету породица, први пут у сто година бележи успон.

ти узимаш илузорно висок новац од својих господара, којима, као и Крки и Рипи, мораш лизати рукицу, и арчиш га на бесмислене трошкове, уместо да донираш у отаџбини забавиште, школу, болницу, сиротиште... а онда бесмисленим рационализацијама ублажујеш срамне исходе властитих дела.
freehand freehand 22:11 14.04.2016

Re: Prvi

мораш лизати рукицу

Onu što lebom rani?
emsiemsi emsiemsi 04:53 15.04.2016

Re: Prvi

krkar
којима, као и Крки и Рипи, мораш лизати рукицу,


Jebo te Krki u usta seratorska, kojoj god državi da si pre toga dupe lizao!

Какав простак !
Страшно !
principessa_etrusca principessa_etrusca 04:57 15.04.2016

Re: Prvi

Kako ja sad tebi da objasnim da je kupoprodaja biznis koji bi trebalo da je u obostranom interesu a da ti ne digneš vilu i izađeš na ulicu? Ako neki španac ili englez prodaju...

Можеш да пробаш, али ћеш тешко објаснити како је продаја у бесцење у интересу продавца.
Свакако јесте у интересу купца, продавчевог заступника, проценитеља, банке итд, а продавац док од цркавице плати све fees, commissions и бекхендере, боље да није продавао.
principessa_etrusca principessa_etrusca 05:15 15.04.2016

Re: Prvi

krkar

Jebo te Krki u usta seratorska, kojoj god državi da si pre toga dupe lizao!

Антисемитизам или само мачо-простачизам?
looping looping 05:24 15.04.2016

Re: Prvi

у сваком случају, Држава Србија има више користи од мене, него од тебе, пошто ја плаћам вез њој, порез, и све зајебанције, и улажем, лагано у њен микроразвој,

Odlično. Pa po čemu se ti razlikuješ od arapa? Po tome što se busaš u grudi i vičeš kao Tarzan?
I oni moraju da plaćaju porez i sve zajebancije i hoće da ulažu lagano u njen makrorazvoj. Kao i svi drugi koji hoće da ulažu u Srbiji. Kakve ja i ostali srbi imamo koristi od tvoga busanja u grudi? Da budemo ponosni na tebe?
Bravo Srki, Srbine!!!
за разлику од тебе који узимаш бесрамну провизију

ти узимаш илузорно висок новац од својих господара, којима, као и Крки и Рипи, мораш лизати рукицу, и арчиш га на бесмислене трошкове, уместо да донираш у отаџбини забавиште, школу, болницу, сиротиште... а онда бесмисленим рационализацијама ублажујеш срамне исходе властитих дела.

Ovo stvarno spada u lupetanje i uopšte nije za komentarisanje. Mogu i ja tebe da optužim za ubistvo ali imam zrno pameti da to ne uradim.

PS.
Ti si jedan od onih "srba" koji ima gde da pobegne kada u Srbiji nastane frka i ekonomski pad da ljudi nemaju za hleb. Lepo ćeš da okriviš za to AV-a ili Dačića ili Pajtića. Mnogi nemaju tu privilegiju. A do tada ćeš da se busaš u grudi i izigravaš velikog srbina.
principessa_etrusca principessa_etrusca 05:32 15.04.2016

Re: Prvi

looping looping 08:13 15.04.2016

Re: Prvi

principessa_etrusca

Srđan Fuchs Srđan Fuchs 09:03 15.04.2016

Re: Prvi

principessa_etrusca

Антисемитизам или само мачо-простачизам?



ма, мачо... углавном се о његовом тијелу развеје илузија када га видиш уживо.
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 09:06 15.04.2016

Re: Prvi

freehand
мораш лизати рукицу

Onu što lebom rani?


ону што лебом рани, нормално, не можемо очекивати од Рипија и Кркија да воле Србију када зарађују за живот од мржње према њој.
freehand freehand 11:27 15.04.2016

Re: Prvi

Srđan Fuchs
freehand
мораш лизати рукицу

Onu što lebom rani?


ону што лебом рани, нормално, не можемо очекивати од Рипија и Кркија да воле Србију када зарађују за живот од мржње према њој.

Dabre, nego si tom rukom zvao Amerikance, onomad, kad si meni objašnjavao kako im se Srbija ne sme suzprotstavljati, i kako je u stvari vrhunski patriotizam sa njima se lizati..
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 11:54 15.04.2016

Re: Prvi

freehand

Dabre, nego si tom rukom zvao Amerikance, onomad, kad si meni objašnjavao kako im se Srbija ne sme suzprotstavljati, i kako je u stvari vrhunski patriotizam sa njima se lizati..

ne moramo se lizati, imamo Srleta Pajicha, on je njin!
freehand freehand 13:18 15.04.2016

Re: Prvi

Srđan Fuchs
freehand

Dabre, nego si tom rukom zvao Amerikance, onomad, kad si meni objašnjavao kako im se Srbija ne sme suzprotstavljati, i kako je u stvari vrhunski patriotizam sa njima se lizati..

ne moramo se lizati, imamo Srleta Pajicha, on je njin!

Pusti Pajića, to nisu bile njegove reči.
principessa_etrusca principessa_etrusca 13:40 15.04.2016

Re: Prvi

Srđan Fuchs
principessa_etrusca

Антисемитизам или само мачо-простачизам?

ма, мачо... углавном се о његовом тијелу развеје илузија када га видиш уживо.

Немам ја ни случајно никакве илузије, али, ок, извињавам се Арнију Шварценегеру.
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 13:52 15.04.2016

Re: Prvi

freehand

Pusti Pajića, to nisu bile njegove reči.


то је у друкче доба речено било, док је Србија била неодлучна, сада пошто ју је Вучић окренуо на запад, та прича постаје беспредметна. видиш како се хрватско тупљење одмах ућуткује? но то не значи да ми морамо по сваку цену и у свему повлађивати Америци.
freehand freehand 13:59 15.04.2016

Re: Prvi

Srđan Fuchs
freehand

Pusti Pajića, to nisu bile njegove reči.


то је у друкче доба речено било, док је Србија била неодлучна, сада пошто ју је Вучић окренуо на запад, та прича постаје беспредметна. видиш како се хрватско тупљење одмах ућуткује? но то не значи да ми морамо по сваку цену и у свему повлађивати Америци.

Aha, tako. Svaka čast Vučiću i taj rad, pa sad kad smo okrenuti ne moramo više da ljubimo ruku koja nas hrani. Razumem.
Dont Fear The Reaper Dont Fear The Reaper 14:06 15.04.2016

Re: Prvi

Srđan Fuchs

ону што лебом рани, нормално, не можемо очекивати од Рипија и Кркија да воле Србију када зарађују за живот од мржње према њој.


Ne znam koji ti je taj Ripi - ako misliš na onoga koji ti je Ripped a new one, e taj ;> umre od smeha svaki put kada ti kreneš nekoga da prozivaš i pokušavaš da "outuješ". Za lažnog Ješu, mnogo si bre staljinstički, čak dapače Šešeljevsko d(SS)vorjanski orijentisan. U stara vremena, ih, kakav bi Yagoda (koji je takođe prodavao pravoslavna muda dok je šenlućio sa svojim NKVDom) bio od tebe! ☻
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 15:36 15.04.2016

Re: Prvi

Dont Fear The Reaper
Srđan Fuchs

ону што лебом рани, нормално, не можемо очекивати од Рипија и Кркија да воле Србију када зарађују за живот од мржње према њој.


Ne znam koji ti je taj Ripi - ako misliš na onoga koji ti je Ripped a new one, e taj ;> umre od smeha svaki put kada ti kreneš nekoga da prozivaš i pokušavaš da "outuješ". Za lažnog Ješu, mnogo si bre staljinstički, čak dapače Šešeljevsko d(SS)vorjanski orijentisan. U stara vremena, ih, kakav bi Yagoda (koji je takođe prodavao pravoslavna muda dok je šenlućio sa svojim NKVDom) bio od tebe! ☻


њах, чак ми је и смор да те брисуцкам. једино у блокади Кркија уживам још, то је искрено отровно биће, ви остали сте аматери у злоби за њега.
looping looping 20:48 15.04.2016

Re: Prvi

Srđan Fuchs
freehand

Pusti Pajića, to nisu bile njegove reči.


то је у друкче доба речено било, док је Србија била неодлучна, сада пошто ју је Вучић окренуо на запад, та прича постаје беспредметна. видиш како се хрватско тупљење одмах ућуткује? но то не значи да ми морамо по сваку цену и у свему повлађивати Америци.

Da, kako vetar dune u stranci.

Stvarno je interesantna pojava kod DS-a koji gubi svoj smisao sa pojavom pro-evropskog SNS-a. DS-u sada ništa ne valja: ni EU, ni SAD... šta god da valja SNS-u. Stvarno dobra politika.
Kao da su ih gurnuli od centra ka udesno. Nema mesta za sve stranke da budu u centru.
freehand freehand 20:53 15.04.2016

Re: Prvi

Da, kako vetar dune u stranci.

Stvarno je interesantna pojava kod DS-a koji gubi svoj smisao sa pojavom pro-evropskog SNS-a. DS-u sada ništa ne valja: ni EU, ni SAD... šta god da valja SNS-u. Stvarno dobra politika.
Kao da su ih gurnuli od centra ka udesno. Nema mesta za sve stranke da budu u centru.

Ti si, u stvari, samo glup. Drž se ti samo tvojih Arapa i nastaviu sa Fuksom na tu temu. odlično vam ide.
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 21:14 15.04.2016

Re: Prvi

freehand

Ti si, u stvari, samo glup. Drž se ti samo tvojih Arapa i nastaviu sa Fuksom na tu temu. odlično vam ide.


Шта ја сада са Арапима, ништа их нисам помињао, full love.
looping looping 21:17 15.04.2016

Re: Prvi

Ti si, u stvari, samo glup.

Šta je, jel' sam te ubo prstom u oko zbog DS-a? Nemoj da plačeš samo. Dobiće DS svoju šansu opet za 50 godina.

Ajd' sad traži gramatičke greške da se malo smiriš.
looping looping 05:35 16.04.2016

Re: Prvi

Naravno, ne treba da objašnjavaš, to su tvoji SNSovce shvatili odavno i kada završe sa izdajom/rasprodajom - Srbije neće biti...dobro...možda će neki krš i da preostane ako se zabroje pa izgube ove izbore.

Da li si pogledala link ko su vlasnici srpske zemlje? Hrvatski i srpski tajkuni su sve kupili budzašto u toku privatizacije i sad rasprodaju jedan drugom. Ljudi prave biznis već odavno. A vi pričate o srpstvu.
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 05:45 16.04.2016

Re: Prvi

looping

Da li si pogledala link ko su vlasnici srpske zemlje? Hrvatski i srpski tajkuni su sve kupili budzašto u toku privatizacije i sad rasprodaju jedan drugom. Ljudi prave biznis već odavno. A vi pričate o srpstvu.


nisu nacionalni tajkuni vec partijski, i onda se ti nasao da isto pomazes partiji da proda jos?

a ovo zato sto neko zeli da zivi u normalnoj zemlji a ti da ga optuzujes za slobizam ili seseljizam je valjda zato sto si uhicen u preljubi, s pantalonama dole, pa ne znas sta da kazes i lupetas gluposti kao Krki i Ripi, pritom se ti, rezimska bunny-ca, pozivas na kritiku "srpstva", te srednjevekovan te da sam DS, DjB?! svpska demokvatska vadikavna stvanka! od Druga Ace koji ispira time usta po potrebi i kada god je moguce?! uvek ste bili progresivni, stvarno.


looping looping 06:03 16.04.2016

Re: Prvi


a ovo zato sto neko zeli da zivi u normalnoj zemlji a ti da ga optuzujes za slobizam ili seseljizam je valjda zato sto smo te uhvatili u preljubi, s pantalonama dole, pa ne znas sta da kazes i lupetas gluposti kao Krki i Ripi, pritom se ti, rezimska bunny-ca, pozivas na kritiku "srpstva"?! od Druga Ace koji ispira njima usta po potrebi i kada god je moguce?!

Ne zanimaju me stranke niti sam član neke stranke.
Ali stvarno ne znam o čemu pričaš. Činjenica je da su se ovi pre SNS-a debelo nakrali i zato je SNS sada na vlasti.
te srednjevekovan te da sam DS, DjB?! svpska demokvatska vadikavna stvanka! od Druga Ace koji ispira time usta po potrebi i kada god je moguce?! uvek ste bili progresivni, stvarno.

E, stvarno si ko malo dete. Srednjevekovno malo dete.
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 06:12 16.04.2016

Re: Prvi

branio su prodaju zemlje, da te podsetim, i to zdusno, i to ne tajkunima nego novim igracima, nasim, domacim (sto znaci da sav kapital ostaje u zemlji). rekao si da je okej, vise-manje, da se zemlja prodaje, posto koliko shvatam, to je i DS radio, so if everybody alse can do it why can't we... pritom si se hvalio i svojim jahtama, limom, i vilom i podsmevao srpskom seljaku i radniku.
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 06:14 16.04.2016

Re: Prvi

looping


E, stvarno si ko malo dete. Srednjevekovno malo dete.


rece covek koji dolazi iz srednjevekovnog feudalizma.
looping looping 06:22 16.04.2016

Re: Prvi

pritom si se hvalio i svojim jahtama, limom, i vilom i podsmevao srpskom seljaku i radniku.

A ti si poverovao da ja imam jahtu, limuzinu, vilu...
A ja sam poverovao da si ti vredni srpski seljak...
to je i DS radio, so if everybody alse can do it why can't we...

DS je prodavao 1000 ha za jedan evro tokom privatizacije, jel' uviđaš razliku? Neko im je uleteo kintu, ljudi se obogatili. Narod slučajno primetio i ne glasa više za njih.

looping looping 06:25 16.04.2016

Re: Prvi

Srđan Fuchs
looping


E, stvarno si ko malo dete. Srednjevekovno malo dete.


rece covek koji dolazi iz srednjevekovnog feudalizma.

Odakle ti dolaziš?
mariopan mariopan 10:24 16.04.2016

Re: Prvi

looping
Naravno, ne treba da objašnjavaš, to su tvoji SNSovce shvatili odavno i kada završe sa izdajom/rasprodajom - Srbije neće biti...dobro...možda će neki krš i da preostane ako se zabroje pa izgube ove izbore.

Da li si pogledala link ko su vlasnici srpske zemlje? Hrvatski i srpski tajkuni su sve kupili budzašto u toku privatizacije i sad rasprodaju jedan drugom. Ljudi prave biznis već odavno. A vi pričate o srpstvu.

O kakvom srpstvu, gde to vidiš? Ne žive samo Srbi u Srbiji, ovde je opstanak ugrožen svima, borba za goli opstanak je na delu.

Nisu ni srpski ni hrvatski, oni su posebna sorta, pljačkaška i razbojnička, to su jahači apokalipse, poharali sve što su mogli, a ti bi da se sada tvoji razbojnici ustoliče da pljačkaju šta je preostalo posle njih?

Nadam se samo da ćemo sve to da razbucamo da im traga ne ostane.

looping looping 11:21 16.04.2016

Re: Prvi

O kakvom srpstvu, gde to vidiš? Ne žive samo Srbi u Srbiji, ovde je opstanak ugrožen svima, borba za goli opstanak je na delu.

To pitaj Srkija, on spominje srpsku zemlju.
Nadam se samo da ćemo sve to da razbucamo da im traga ne ostane.

Neka vam je sa srećom, samo nemojte da dovedete ove razbojnike što su već bili.
mariopan mariopan 12:53 16.04.2016

Re: Prvi

To pitaj Srkija, on spominje srpsku zemlju.

Pa jeste srpska, šta tu nije jasno?
Neka vam je sa srećom, samo nemojte da dovedete ove razbojnike što su već bili.

Pa ti ih reklamiraš da budu opet?
Nema gorih od tvojih slabo kamufliranih vadikala presvučenih u devočice sa roze mašnicom i crvenom kapicom....samo, vide im se vučiji zubi.
emsiemsi emsiemsi 14:25 14.04.2016

Успут

Ко ти је тај Искандар !? На ТасуДебелога мислиш или ?
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 16:06 14.04.2016

Re: Успут

emsiemsi
Ко ти је тај Искандар !? На ТасуДебелога мислиш или ?

његов узбечки псеудоним.
mariopan mariopan 20:16 14.04.2016

Re: Успут

Srđan Fuchs
emsiemsi
Ко ти је тај Искандар !? На ТасуДебелога мислиш или ?

његов узбечки псеудоним.

Šta, misliš da će Tasa da ode?
emsiemsi emsiemsi 20:47 14.04.2016

Re: Успут

mariopan
Srđan Fuchs
emsiemsi
Ко ти је тај Искандар !? На ТасуДебелога мислиш или ?

његов узбечки псеудоним.

Šta, misliš da će Tasa da ode?

Изгледа да је Таса попиздео, али стварно.
Успут --- ТасоДебели, ако ово читаш, само да ти кажем следеће - боли те љуљи за бб и кк.
mariopan mariopan 21:03 14.04.2016

Re: Успут

emsiemsi
боли те љуљи за бб и кк.

Emsi, pišeš u šiframa?
Iskvario te blog načisto.
emsiemsi emsiemsi 04:52 15.04.2016

Re: Успут

mariopan
emsiemsi
боли те љуљи за бб и кк.

Emsi, pišeš u šiframa?
Iskvario te blog načisto.

бб --- башибозук (алиас кркар, ...)
кк --- калакурција (алиас кркар, ...)
mariopan mariopan 21:04 14.04.2016

lep opis



"..inace, kod osecanja, da ti Bata Srle da recepat - jednostavno, ovo mesto shvatis kao iluziju, i onda osecanja koja ono uzburkava isto shvatis kao iluziju.."
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 21:24 14.04.2016

Re: lep opis



тасо, јави се!

mariopan mariopan 21:38 14.04.2016

Re: lep opis

тасо, јави се!

Sad sam mu pisala pp sa tim naslovom. jesi vidovit?

Šta kaže ta kristalna kugla, jel živ, nije mi odgovorio?

edit
Živ je.
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 09:07 15.04.2016

Re: lep opis

mariopan
тасо, јави се!

Sad sam mu pisala pp sa tim naslovom. jesi vidovit?


нисам, него Таса подсећа стварно на покојног Тозу!
jednarecfonmoi jednarecfonmoi 10:22 15.04.2016

Vrati se

Srđan Fuchs Srđan Fuchs 10:32 15.04.2016

Re: Vrati se

jednarecfonmoi
Taсо, бездушни...


Тасо, моје мало дете ђуска уз овај сонг, а ти срца немаш да опростиш, Тасо!

ево и од мене Лептири (премда је рискантно, јер ови призори могу изазвати крволочност код појединих блогера, из поларног географског круга),



jednarecfonmoi jednarecfonmoi 11:19 15.04.2016

Aha!

Morace da dodje gosn Tasa da razjasni na drugom blogu ovaj prolaz, putanju od Palasa.

Spominjemo ga kod myredneckself.
alselone alselone 21:12 16.04.2016

Brate Srx

Ti si stvarno lepak za budale, bas vole da te mrze. Al' si kul sto pokusavas sportski sa njima.

Znam da volis hrvatska vina, kupio sam jedno, nije Malvazija, al je odlicno. Bum se videli sledeci put da testiramo.
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 09:07 17.04.2016

Re: Brate Srx

alselone
Ti si stvarno lepak za budale, bas vole da te mrze. Al' si kul sto pokusavas sportski sa njima.

Znam da volis hrvatska vina, kupio sam jedno, nije Malvazija, al je odlicno. Bum se videli sledeci put da testiramo.


kada im je savest kao krpa za brisanje uoter klozet šolje, pa je prirodnо da se uznemire, drugo, kada su već napravili zločin izdaje naših mališana i naše zemlje (najzanimljivije apsurdno objašnjenje kojim Krkar pravda svoju bezumnu zlobu je da su ovi dole mališani krivi i da moraju da snose i ispaštaju kolektivnu krivicu?!), zlo rikošetira na različite strane i pravi haos - zanimljivu teroriju zla je dao jedan profan (Martin Buber) s našeg, jerusalimskog faksa, da je zlo odsustvo kretanja inteligencije u kreativnom pravcu, odnosno kada nema usmerenja inteligencije u pravci koji donosi novo stvaranje Života.

no, za raznorazne slepce sa raznih meridijana, obaveštanje - Србија рокс!



juče, na srpskoj zemlji, hrvatska, crnogorska, mađarska, jevrejska, bosanska, rečju - српска Српчад. među njima se krije par Velikosrba, odnosno već sada daju indicije visoke inteligencije odnsno kvaliteta da budu veliki ljudi - veliki ljudi, Veliki Srbi!

дропдед, хејтфул мадафаказ!

hipahopa hophophurej!

Srđan Fuchs Srđan Fuchs 09:29 17.04.2016

Re: Brate Srx

i još jedna, dok nam se brat Krkili peče u paklu neizdrža, kao primer svim budućim izdajnicima poverenja, opravdano stečenog bana, evo još malo prizora,

a sve đanice, i ove menhetnovske, šatro liberalne, i ove partijske, neka znaju i neka se plaše, za male Srbe i veliku Srbiju - uvek ću se tući.



Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana