Umetnost

o proceduri i mišljenjima

antioksidant RSS / 29.08.2017. u 14:37

interesantna je vest, ili trač, koja je objavljena u blicu danas

 

 

Blic: Sukob ministara na Vladi, jedna reč smirila strasti


Beograd -- Na sednici vlade u petak ministarka pravde sukobila se s premijerkom Anom Brnabić i ministrom finansija Dušanom Vujovićem zbog paušalnog poreza za advokate. 

 

ukratko - "...varnice su sevale jer je Vujović u izmene uredbe o paušalnom oporezivanju uvrstio advokate, ali bez njihovog mišljenja, na šta je prema zakonu bio obavezan, pa su na insistiranje Nele Kuburović advokati izostavljeni iz uredbe."

 

ministarka je "podsetila" da je po zakonu o advokaturi "jasno stoji da o svakoj odluci koja se odnosi na njih (advokate), mora da se pribavi i njihovo mišljenje"

ono što delimično liči na to što je ministarka kubrović izgovorila (ako jeste jer ipak u pitanju je trač iz blica) je član 66. koji propisuje poslove advokatske komore pa, između ostalog, navodi da advokatske komore "daju mišljenja na predloge zakona i drugih propisa koji su od interesa za položaj advokature ".

 

to bi otprilike značilo da advokatske komore daju mišljenje ali treba imati baš puno mašte pa da se zaključi da je u proceduri usvajanja bilo kog propisa neophodno pribaviti mišljenje "advokata" tj komora.

 

ali, da razumemo ministarku, ipak se raspravljalo o porezima (link na vest sa b92 je u nastavku), a znamo već da su sveštena lica i advokati posebno osetljivi na ovu temu.

 

ono što je takođe interesantno je i kako je "sukob" prestao. naime, draga nela je pomenula čarobnu reč

 "Njih dvoje su uglas počeli da pričaju da je to skandal i da advokati mogu da štrajkuju, ali da država mora da se poštuje. Kuburovićeva se i dalje nije dala i onda je rekla: 'Vučićeva vlada je isto mogla to da uradi, ali nije, jer je poštovala dogovor i nije htela sukob sa advokatima na ovaj način'", prenosi "Blic".

List kaže da su "to bile magične reči", koje su smirile strasti i uredba je usvojena, ali bez stava 4, u kojem je bila odredba o advokatima.

 

 poltronski život je stvarno jednostavan

 

LINK 

 

 

 



Komentari (189)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

antioksidant antioksidant 14:37 29.08.2017

негативни тастер

nsarski nsarski 14:57 29.08.2017

Lisenko

Drug Trofim Lisenko je bio "genetičar", mada u gene nije verovao, i bio predsednik Odela za Genetiku Sovjetske Akademije Nauka od 1940 do 1965. U tom periodu kada se genetika u svetu najviše razvijala (1952. su Votson i Krik dešifrovali genetski kod i strukturu DNK) u SSSR-u se ta istraživanja nisu radila.

Nekom prilikom je, na jednom simpozijumu iz agronomije, Lisenko izneo svoje otkriće sorte pšenice koja će u Sibiru davati dva roda godišnje. Kad su se razumni naučnici pobunili i rekli da to nije u skladu sa postojećim naučnim znanjima i osnovima biologije, Lisenko je odgovorio: "Da je ovo tačno imam potvrdu Centralnog Komiteta i druga Staljina lično". Kraj diskusije.
antioksidant antioksidant 15:03 29.08.2017

Re: Lisenko

Да, магична реч која гаси сваку сумњу, прекида питања, спушта завесу на сваку расправу - дивно је тако функционисати.
Скоро да десило најстрашније, људи именовани да буду део извршне власти имали су нешто да кажу на неку тему, тај сто око ког седе могао је постати најстрашније поприште размене мишљења (каквих год али - мишљења) али, срећом, сетила се министарка да помене Његово име и поново је завладало сагласје...
(Х)Алелуја
docsumann docsumann 15:23 29.08.2017

Re: Lisenko

ли, срећом, сетила се министарка да помене Његово име и поново је завладало сагласје...



ne prizivaj zalud ime Boga svog...
docsumann docsumann 15:58 29.08.2017

Re: Lisenko

Drug Trofim Lisenko


te čelično-plave oči kao glečeri jezera Mičigen
krkar krkar 19:34 29.08.2017

Re: Lisenko

U tom periodu kada se genetika u svetu najviše razvijala (1952. su Votson i Krik dešifrovali genetski kod i strukturu DNK) u SSSR-u se ta istraživanja nisu radila.


Kako nisu? Imali su čuvenog Gladiševa koji je stvorio PUKS.
nsarski nsarski 19:45 29.08.2017

Re: Lisenko

Kako nisu? Imali su čuvenog Gladiševa koji je stvorio PUKS.


Postoji odlična knjiga na temu genetike, Lisenka i SSSR-a koju je napisao Zhores Medvedev.


Inače:
krkar krkar 19:50 29.08.2017

Re: Lisenko

Postoji odlična knjiga na temu genetike, Lisenka i SSSR-a koju je napisao Zhores Medvedev.


Genijalna braća Medvedev. Ja sam je čitao na ruskom.

krkar krkar 19:51 29.08.2017

Re: Lisenko

Иначе, на ово сам мислио:

G.Cross G.Cross 22:08 29.08.2017

Re: Lisenko

nsarski
Drug Trofim Lisenko je bio "genetičar", mada u gene nije verovao i bio predsednik Odela za Genetiku Sovjetske Akademije Nauka od 1940 do 1965. U tom periodu kada se genetika u svetu najviše razvijala (1952. su Votson i Krik dešifrovali genetski kod i strukturu DNK) u SSSR-u se ta istraživanja nisu radila.

Nekom prilikom je, na jednom simpozijumu, Lisenko izneo svoje otkriće sorte pšenice koja će u Sibiru davati dva roda godišnje. Kad su se razumni naučnici pobunili i rekli da to nije u skladu sa postojećim naučnim znanjima i osnovima biologije, Lisenko je odgovorio: "Da je ovo tačno imam potvrdu Centralnog Komiteta i druga Staljina lično". Kraj diskusije.






Elena Ceauşescu was given many honorary awards for scientific achievement in the field of polymer chemistry during the period when her husband ruled Romania. However, her educational and scientific achievements are disputed. Despite never completing elementary education (her records show she left school only with a good mark in Needlework), she graduated from the University of Bucharest with a PhD in polymer chemistry and top in a class of 100 women with the honor of summa cum laude. Her thesis has 162 pages, 32 tables, 40 figures and 440 references and describes the invention of a very valuable artificial material.
zilikaka zilikaka 22:24 29.08.2017

Re: Lisenko

"Da je ovo tačno imam potvrdu Centralnog Komiteta i druga Staljina lično". Kraj diskusije.

Postojala i praksa da Rusi svoje stručne knjige iz matematike, mehanike, i drugih sličnih oblasti, inače često vrlo odlično napisane, na prvoj strani počinju citatom šta je drug Lenjin rekao o mehanici.
Ovo posebno ako je knjiga bila i udžbenik na nekom univerzitetu.
Kanda to bio uslov da se uopšte prihvate i štampaju.
nsarski nsarski 22:24 29.08.2017

Re: Lisenko

Elena Ceauşescu was given many honorary awards for scientific achievement in the field of polymer chemistry during the period when her husband ruled Romania. However, her educational and scientific achievements are disputed. Despite never completing elementary education (her records show she left school only with a good mark in Needlework), she graduated from the University of Bucharest with a PhD in polymer chemistry and top in a class of 100 women with the honor of summa cum laude. Her thesis has 162 pages, 32 tables, 40 figures and 440 references and describes the invention of a very valuable artificial material.


Negde krajem sedamdesetih se u NY Timesu pojavila cela strana na kojoj je hvaljena naučna aktivnost Elene Čaušesku. Ja sam bio zgranut sve dok nisam primetio da je u pitanju plaćen oglas. Platila država Rumunija. Ako imaš dovoljno desetina hiljada dolara da platiš za stranicu u NY Timesu, možeš da napišeš štagod hoćeš.

Pričao mi jedan kolega, Amer, da je bio u Rumuniji i sarađivao sa nekim ljudima na nekom hemijskom projektu. U pitanju je bio eksperiment iz kinetike i reakcija traje 14 sati. Međutim, za njega je laboratorija bila otvorena samo tokom radnog vremena i nije bilo moguće da se zadrži u njoj i prati ceo tok reakcije. On je potegao sve moguće veze da mu se dozvoli boravak u laboratoriji 14 sati. Najzad je dobio prijem kod Elene. I ona ga pita: "Znači, reakcija traje 14 sati?". "Da", kaže on. Elena: "Pa, kolega, zašto ne stavite po polovinu od reagujućih supstanci, i onda će reakcija trajati 7 sati i onda nema problema? Kako se toga niste setili?" Kraj diskusije. Sutradan se spakovao i vratio u Amere.
U poredjenju sa Elenom, M. Marković je bila skromna žena.
nsarski nsarski 22:29 29.08.2017

Re: Lisenko

Ovo posebno ako je knjiga bila i udžbenik na nekom univerzitetu.

U drugom tomu poznatog udžbenika iz osnova fizike (Friš i Timorjeva), koji je posvećen elektricitetu i magnetizmu, na naslovnoj strani piše: Komunizam jednako vlast boljševika plus elektrifikacija cele zemlje.
Mi smo se s time zezali pa smo jednačinu preokrenuli u Vlast boljševika jednako komunizam minus elektrifikacija cele zemlje.
cane cane 20:27 30.08.2017

Re: Lisenko

Postojala i praksa da Rusi svoje stručne knjige iz matematike, mehanike, i drugih sličnih oblasti, inače često vrlo odlično napisane, na prvoj strani počinju citatom šta je drug Lenjin rekao o mehanici.
Ovo posebno ako je knjiga bila i udžbenik na nekom univerzitetu.
Kanda to bio uslov da se uopšte prihvate i štampaju.


Ogibalov, Pobedrja...



anonymous anonymous 15:22 29.08.2017

Ne dirajte ....

advokate ....



Usput

Ne znam šta je tema, ali advokatima su ipak određeni kriterijumi za oporezivanje.

Konačno.

Valjda ćemo dobiti i poreska rešenja ....za 2015, pa 2016 ,...a nadam se i za 2017 god.

Usput 1

...list kaže ...


... List laže...


Paušal
antioksidant antioksidant 15:30 29.08.2017

Re: Ne dirajte ....

anonymous
advokate ....


порезом никако, њих и свештенике, то је бели лук за њих
predatortz predatortz 16:09 29.08.2017

Re: Ne dirajte ....

antioksidant
anonymous
advokate ....


порезом никако, њих и свештенике, то је бели лук за њих



Što se advokata tiče, ja bih to sve po'apsio. Svakom bi se bar jedno "delo" dalo isčačkati.

Popove bih oporezovao, ali sa apetitom!
anonymous anonymous 16:32 29.08.2017

Re: Ne dirajte ....

predatortz



Što se advokata tiče, ja bih to sve po'apsio.



emsiemsi emsiemsi 18:05 29.08.2017

Re: Ne dirajte ....

anonymous
advokate ....



Usput

Ne znam šta je tema, ali advokatima su ipak određeni kriterijumi za oporezivanje.

Konačno.

Valjda ćemo dobiti i poreska rešenja ....za 2015, pa 2016 ,...a nadam se i za 2017 god.

Usput 1

...list kaže ...


... List laže...


Paušal

Право да вам кажем, ја сам очекивао да ће адвокати сами инсистирати да се њих прве опорезује.
По природи ствари они би требало да буду најморалнији део овога друштва, тзв. "со" елите.
Кад оно, јебо те !
anonymous anonymous 20:04 29.08.2017

Re: Ne dirajte ....


emsiemsi
19:05 29.08.2017

Право да вам кажем, ја сам очекивао да ће адвокати сами инсистирати да се њих прве опорезује.


Ako te baš interesuje, ja već treću godinu molim da mi donesu poresko rešenje, jer zbog njihove nemarnosti i bahatosti ne mogu da ostvarim mnoga prava.

A rešenja nema .

Čekam ih za tri godine unazad.
I ne znam koliko će da me odrape.

A advokati plaćaju itekako dobar porez...ne sekirajte se.


anonymous anonymous 20:36 29.08.2017

Re: Ne dirajte ....

predatortz
antioksidant
anonymous
advokate ....


порезом никако, њих и свештенике, то је бели лук за њих



Što se advokata tiče, ja bih to sve po'apsio. Svakom bi se bar jedno "delo" dalo isčačkati.

Popove bih oporezovao, ali sa apetitom!


A sa popadijama ....šta bi ....?
Bili Piton Bili Piton 22:34 29.08.2017

Re: Ne dirajte ....

predatortz



Što se advokata tiče, ja bih to sve po'apsio. Svakom bi se bar jedno "delo" dalo isčačkati.

Popove bih oporezovao, ali sa apetitom!


Ja bih ipak obrnuto, kad već pričamo...
zilikaka zilikaka 22:39 29.08.2017

Re: Ne dirajte ....

Bili Piton
predatortz



Što se advokata tiče, ja bih to sve po'apsio. Svakom bi se bar jedno "delo" dalo isčačkati.

Popove bih oporezovao, ali sa apetitom!


Ja bih ipak obrnuto, kad već pričamo...

Štobrekokolega:
Saglasan !
svarog svarog 15:53 29.08.2017

Lepo

je što advokati imaju svog ministra
antioksidant antioksidant 16:00 29.08.2017

Re: Lepo

Ja bih njenu intervenciju vise doziveo kao pokusaj skretanja paznje na cinjenicu da zakonska procedura nije ispostovana, sto je OK. Naravno, ostaje pitanje da li ta obaveza pribavljanja misljenja stvarno postoji (na brzinu sam listao Zakon i ne pronalazim to o cemu ona prica ali ostavljam mogucnost da gresim).
Ono sto je ponizavajuce za taj skup ljudi koji sene naziva Vladom Republike Srbije je to sto je njen najaci argument - ime Njegovo.
Tuga
sugarbaby sugarbaby 16:59 29.08.2017

Re: Lepo

svarog
je što advokati imaju svog ministra


kome su uterali strah u kosti, kao i njenom ex šefu, sad ona može jedino ovako da igra - damski vrišti bestidno se pozivajući na onog koji joj je dao potpuno neprimereno tako visoku i bitnu funkciju.

Advokati su beli medvedi.
I najgori medju njima, a ima ih baš loših.

Mlate pare al oni da daju, e to nikako. Najviše volim kad krenu da kukaju koliko im je težak posao. Tačno je da imaju mnogo posla, ne više od toga.
Deru ljude, jer su u mogućnosti. Pola Srbije na sudu, a pola čeka da presavije tabak.

Srbija nema - ukupno gledajući - goru i pogubniju stranu od nedostatka vladavine prava. Advokati su deo problema.

Nelice?
anonymous anonymous 17:35 29.08.2017

Re: Lepo


sugarbaby
17:59 29.08.201

...advokati .....deru ljude ...

Pola Srbije na sudu, a pola čeka da presavije tabak.


Navalte kod mene.




freehand freehand 20:09 29.08.2017

Re: Lepo

Advokati su beli medvedi.

Sa strahovitim potencijalom da državu ucene a bez iluzije da mogu u toj bici da izgube. I to su dokazivali u više navrata, blokirajući i paralizujući sudove i čitav pravosudni sistem.
Realno najbestidnija kasta u svojoj korumpiranosti.
anonymous anonymous 20:23 29.08.2017

Re: Lepo

freehand
Advokati su beli medvedi.

Sa strahovitim potencijalom da državu ucene a bez iluzije da mogu u toj bici da izgube. I to su dokazivali u više navrata, blokirajući i paralizujući sudove i čitav pravosudni sistem.
Realno najbestidnija kasta u svojoj korumpiranosti.


Uh,...uh...uh.....

To što ti zoveš "strahovitim potencijalom da državu ucene " je građanska odgovornost i solidarnost iskazana u obliku građanske neposlušnosti.

Ono što javnost i mediji, pa ni vlast .... ne kapiraju je da je Advokatska komora Srbije organizacija civilnog društva.

Najnormalnije je bilo da u vreme višemesečnog štrajka sa predstavnicima Advokatske komore komunicira i konflikt sa organima vlasti premošćava Kancelarija za saradnju sa civilnim društvom tj. njen direktor.

Nažalost, sve vreme niko nije niti shvatao da je Advokatska komora organizacija CD, a niti prirodu gradjanske inicijative.

A tome u prilog ide i činjenica da na sajtu Kancelarije za saradnju sa CD, u pojmovniku nisu ni imali pojam " građanska neposlušnost"

Nemaju ga ni danas, u aktuelnom rečniku .



zilikaka zilikaka 22:28 29.08.2017

Re: Lepo

Ono sto je ponizavajuce za taj skup ljudi koji sene naziva Vladom Republike Srbije je to sto je njen najaci argument - ime Njegovo.
Tuga

Što se čudiš?
Obrati pažnju kad negde bilo ko od funkcionera daje izjavu. O bilo čemu.
Obavezno u bar jednoj rečenici pomene kako je to i to postignuto i kako je ON LIČNO tome odlučujuće doprineo.
Potpuno svejedno da li je u pitanju školstvo, ekonomija il izgradnja nečeg.
ON mora da se pomene kao ključni faktor.
emsiemsi emsiemsi 22:30 29.08.2017

Re: Lepo

zilikaka
Ono sto je ponizavajuce za taj skup ljudi koji sene naziva Vladom Republike Srbije je to sto je njen najaci argument - ime Njegovo.
Tuga

Što se čudiš?
Obrati pažnju kad negde bilo ko od funkcionera daje izjavu. O bilo čemu.
Obavezno u bar jednoj rečenici pomene kako je to i to postignuto i kako je ON LIČNO tome odlučujuće doprineo.
Potpuno svejedno da li je u pitanju školstvo, ekonomija il izgradnja nečeg.
ON mora da se pomene kao ključni faktor.

Па, не лажу људи !
Да њега нема, они би били политичка партија читава, рецимо, три дана.
freehand freehand 22:31 29.08.2017

Re: Lepo

To što ti zoveš "strahovitim potencijalom da državu ucene " je građanska odgovornost i solidarnost iskazana u obliku građanske neposlušnosti.

Ono što javnost i mediji, pa ni vlast .... ne kapiraju je da je Advokatska komora Srbije organizacija civilnog društva.

Najnormalnije je bilo da u vreme višemesečnog štrajka sa predstavnicima Advokatske komore komunicira i konflikt sa organima vlasti premošćava Kancelarija za saradnju sa civilnim društvom tj. njen direktor.

Nažalost, sve vreme niko nije niti shvatao da je Advokatska komora organizacija CD, a niti prirodu gradjanske inicijative.

A tome u prilog ide i činjenica da na sajtu Kancelarije za saradnju sa CD, u pojmovniku nisu ni imali pojam " građanska neposlušnost"

Nemaju ga ni danas, u aktuelnom rečniku .

Odbijanje fiskalizacije kao "građanska neposlušnost".
Do jaja.
Ovo je mnogo i za fiškala.
anonymous anonymous 22:50 29.08.2017

Re: Lepo


freehand
23:31 29.08.2017


Ja govorim o dogadjaju koji je usledio nakon nezakonitog postupka izbora i utvrdjenja nadležnosti notara.

U javnosti poznatom kao - štrajk advokata.

Što se tiče fiskalizacije, o tome kad su advokati u pitanju nikada nije ni bilo pomena.

To ne postoji,koliko mi je poznato, nigde u svetu.

Usput

Nadam se da ćeš pre nego što legneš nešto i pozitivno prokomentarisati.

Radi lakšeg sna.
highshalfbooze highshalfbooze 07:29 30.08.2017

Re: Lepo

Ja govorim o dogadjaju koji je usledio nakon nezakonitog postupka izbora i utvrdjenja nadležnosti notara.


Nezakonit postupak? Pa zar nisu doneli Zakon o javnom beležništvu i sproveli ga. Šta je po tvom mišljenju bilo tu nezakonito?
Nego vam je lepo leglo što su zakon doneo DOS (kako ih zovu), a čije tekovine lepo i rado koriste, pa su našli način da vam kao nešto učine i da kritikuju onog ko je doneo zakon. Zabole njih što pravosuđe ne radi.
Nego, što niste učestvovali u javnoj raspravi kada je donošen zakon? Gde ste tada bili da kažete šta ne valja?
anonymous anonymous 07:54 30.08.2017

Re: Lepo

highshalfbooze
Ja govorim o dogadjaju koji je usledio nakon nezakonitog postupka izbora i utvrdjenja nadležnosti notara.


Nezakonit postupak? Pa zar nisu doneli Zakon o javnom beležništvu i sproveli ga. Šta je po tvom mišljenju bilo tu nezakonito?
Nego vam je lepo leglo što su zakon doneo DOS (kako ih zovu), a čije tekovine lepo i rado koriste, pa su našli način da vam kao nešto učine i da kritikuju onog ko je doneo zakon. Zabole njih što pravosuđe ne radi.
Nego, što niste učestvovali u javnoj raspravi kada je donošen zakon? Gde ste tada bili da kažete šta ne valja?


Mnogo je toga nezakonitog bilo onda , a i danas je.

Od ingerencija notara, do načina na koji su imenovani / birani....

Ali ako nisi pratio dogadjanja i imaš već iskristalisan stav argumenti neće moći mnogo da pomognu.

highshalfbooze highshalfbooze 08:20 30.08.2017

Re: Lepo

Ali ako nisi pratio dogadjanja i imaš već iskristalisan stav argumenti neće moći mnogo da pomognu.

Zar ti se ne čini nelogična tvrdnja da neko ima iskristalisan stav o nekoj stvari koju ne prati?

Sa druge strane, meni se čini nelogična tvrdnja koja dolazi od pravnika da je nezakonito oštećen a da pritom ne koristi pravne lekove.
aureus aureus 19:07 29.08.2017

На миру

Остав'те адвокате на миру.

И у понечему угледајте се на њих.
sugarbaby sugarbaby 19:17 29.08.2017

Re: На миру

A vi ste?



Uopste me ne interesuje, nego nemoj ti tu sad nama.
I Anonimni i ja smo advokati. Tvoje komentare obilazim u najvecem krugu, al ovo je bilo vezano.



emsiemsi emsiemsi 19:37 29.08.2017

Re: На миру

sugarbaby
A vi ste?



Uopste me ne interesuje, nego nemoj ti tu sad nama.
I Anonimni i ja smo advokati. Tvoje komentare obilazim u najvecem krugu, al ovo je bilo vezano.




Аууууу, јеботе !
Страшно !
docsumann docsumann 20:00 29.08.2017

Re: На миру

aureus je jedan od najkvalitenijih novopečenih blogera.

sadržajni komentari i kultura dijaloga.
anonymous anonymous 20:09 29.08.2017

Re: На миру

docsumann
aureus je jedan od najkvalitenijih novopečenih blogera.

sadržajni komentari i kultura dijaloga.


Slažem se i ja.

Novo ....



freehand freehand 20:12 29.08.2017

Re: На миру

docsumann
aureus je jedan od najkvalitenijih novopečenih blogera.

sadržajni komentari i kultura dijaloga.

Zašto misliš da je to bitno u ovom slučaju?
docsumann docsumann 20:13 29.08.2017

Re: На миру

freehand
docsumann
aureus je jedan od najkvalitenijih novopečenih blogera.

sadržajni komentari i kultura dijaloga.

Zašto misliš da je to bitno u ovom slučaju?


a nevezano od slučaja?
emsiemsi emsiemsi 20:16 29.08.2017

Re: На миру

docsumann
aureus je jedan od najkvalitenijih novopečenih blogera.

sadržajni komentari i kultura dijaloga.

Не слажем се !
Коментари су 'коњуктурни'.
Култура, сама за себе, ме не импресионира посебно. Не значи да није (и) битна.
docsumann docsumann 20:19 29.08.2017

Re: На миру

Коментари су 'коњуктурни'.


misliš konjunkturni?
gedza.73 gedza.73 20:21 29.08.2017

Re: На миру

sugarbaby
A vi ste?



Uopste me ne interesuje, nego nemoj ti tu sad nama.
I Anonimni i ja smo advokati. Tvoje komentare obilazim u najvecem krugu, al ovo je bilo vezano.





da se banuje. zanavek.
emsiemsi emsiemsi 20:22 29.08.2017

Re: На миру

docsumann
Коментари су 'коњуктурни'.


misliš konjunkturni?

Да !
Само ја користим скраћени облик !
anonymous anonymous 20:25 29.08.2017

Re: На миру

freehand
docsumann
aureus je jedan od najkvalitenijih novopečenih blogera.

sadržajni komentari i kultura dijaloga.

Zašto misliš da je to bitno u ovom slučaju?


Bitno je .....u svakom slučaju.
docsumann docsumann 20:25 29.08.2017

Re: На миру

emsiemsi
docsumann
Коментари су 'коњуктурни'.


misliš konjunkturni?

Да !
Само ја користим скраћени облик !


samo sažimaj!

svejedno, ne slažem se sa tvojim neslaganjem.
freehand freehand 20:26 29.08.2017

Re: На миру

emsiemsi
docsumann
aureus je jedan od najkvalitenijih novopečenih blogera.

sadržajni komentari i kultura dijaloga.

Не слажем се !
Коментари су 'коњуктурни'.
Култура, сама за себе, ме не импресионира посебно. Не значи да није (и) битна.

Da ne pitam sad baš zašto je bitno da li se ti slažeš i da li tebe impresionira, i da li je tebi kultura bitna, ali si ti, batice, kao preslikana tetkica-samoupravljačica koja ima pravo i oseća obavezu da na svakom radničkom savetu iznese svoje mišljenje o svakoj tačci dnevnog reda.
freehand freehand 20:28 29.08.2017

Re: На миру

anonymous
freehand
docsumann
aureus je jedan od najkvalitenijih novopečenih blogera.

sadržajni komentari i kultura dijaloga.

Zašto misliš da je to bitno u ovom slučaju?


Bitno je .....u svakom slučaju.

Šugarbejbi? Dabre, u pravu si. To je najbitnije.
docsumann docsumann 20:35 29.08.2017

Re: На миру

freehand
emsiemsi
docsumann
aureus je jedan od najkvalitenijih novopečenih blogera.

sadržajni komentari i kultura dijaloga.

Не слажем се !
Коментари су 'коњуктурни'.
Култура, сама за себе, ме не импресионира посебно. Не значи да није (и) битна.

Da ne pitam sad baš zašto je bitno da li se ti slažeš i da li tebe impresionira, i da li je tebi kultura bitna, ali si ti, batice, kao preslikana tetkica-samoupravljačica koja ima pravo i oseća obavezu da na svakom radničkom savetu iznese svoje mišljenje o svakoj tačci dnevnog reda.


kladim se na to kako će glasiti odgovor
freehand freehand 20:39 29.08.2017

Re: На миру

kladim se na to kako će glasiti odgovor

Strepim.
alselone alselone 20:41 29.08.2017

Re: На миру

docsumann


Jesi gledao seriju Hanibal, sa danskim glumcem Madsom Mikkelsenom?
docsumann docsumann 20:42 29.08.2017

Re: На миру

freehand
kladim se na to kako će glasiti odgovor

Strepim.


ma ne, već - Gluposti!

anonymous anonymous 20:42 29.08.2017

Re: На миру

docsumann
freehand
emsiemsi
docsumann
aureus je jedan od najkvalitenijih novopečenih blogera.

sadržajni komentari i kultura dijaloga.

Не слажем се !
Коментари су 'коњуктурни'.
Култура, сама за себе, ме не импресионира посебно. Не значи да није (и) битна.

Da ne pitam sad baš zašto je bitno da li se ti slažeš i da li tebe impresionira, i da li je tebi kultura bitna, ali si ti, batice, kao preslikana tetkica-samoupravljačica koja ima pravo i oseća obavezu da na svakom radničkom savetu iznese svoje mišljenje o svakoj tačci dnevnog reda.


kladim se na to kako će glasiti odgovor


Jebote patak.
docsumann docsumann 20:43 29.08.2017

Re: На миру

alselone
docsumann


Jesi gledao seriju Hanibal, sa danskim glumcem Madsom Mikkelsenom?


pobogu alse, pa općejepoznato da ja ne gledam serije.

preporučuješ?
freehand freehand 20:45 29.08.2017

Re: На миру

docsumann
freehand
kladim se na to kako će glasiti odgovor

Strepim.


ma ne, već - Gluposti!


Da, od toga sam strepeo... Nada u "saglasan" ipak je samo tanka lelujava koprena pred očima čija je svrha da zamuti zbilju.
alselone alselone 20:47 29.08.2017

Re: На миру

pobogu alse, pa općejepoznato da ja ne gledam serije.


Nisam to ukacio iz dosadasnjih prepiski.

Da, serija je OK, ali je glumac zaista briljantan. Cak mozda pre pomislim na njega nego na Hopkinsa kada neko kaze Hanibal.



Cak u neku ruku je bolje razradjen lik Hanibala nego nekadasnji, ta prefinjenost, maniri, ugladjenost itsl, dok ono jede ljudsku jetru ili mozak.
docsumann docsumann 20:54 29.08.2017

Re: На миру

Nisam to ukacio iz dosadasnjih prepiski.


ma izofirao sam se par puta u nekim razgovorima na slične teme.
jedino ona mini serija Utopia, što mi je ribozom poturio...
misim totalno nebitan podatak, tek malo samoironije.

uuh, vjerujem ti na izrečenom, al' nisam siguran da sam zagrizao
emsiemsi emsiemsi 21:21 29.08.2017

Re: На миру

freehand
emsiemsi
docsumann
aureus je jedan od najkvalitenijih novopečenih blogera.

sadržajni komentari i kultura dijaloga.

Не слажем се !
Коментари су 'коњуктурни'.
Култура, сама за себе, ме не импресионира посебно. Не значи да није (и) битна.

Da ne pitam sad baš zašto je bitno da li se ti slažeš i da li tebe impresionira, i da li je tebi kultura bitna, ali si ti, batice, kao preslikana tetkica-samoupravljačica koja ima pravo i oseća obavezu da na svakom radničkom savetu iznese svoje mišljenje o svakoj tačci dnevnog reda.

Па да !
Јебо те !
Штета што вам пропаде тај комунални систем, који је био савршенство системског управљања.
На колегијуму болнице у којој је тада радио професор Деклева, свако мало се јављао један варилац који је радио у одржавању - и имао да каже коју стручну реч (слично како се и ти петљаш).
Професор Деклева слуша и пизди - јебига, самоуправљање, бато, нема зајебанције.
Досети се он па оде, дакако, тајно на курс за вариоца. након неколико месеци положи он и једва чека састанак 'радничког савета' болнице (о ужаса, каква је неко будалчина морао да буде да у болнице уводи самоуправљање) и колегијума.
Нормално, овај варилац дочека својих 5 минута и почне по обичају да кења. Слуша њега Деклева, затражи реч --- из торбе узвади онај сертигфикат за вариоца и рече овом глупандеру ... колега, сада можремо да разговарамо равноправно као вариоци, но, пошто сам ја савладао твоју струку, сада бих ја тебе замолио да ти завршиш медицину, специјализацију, докторат итд., те да нам се потом придружиш. Овај је зинуо као теле и потом почео да редовно прескаче седнице.
Успут --- ја сам то чуо у овом облику од других. АКо не одговара истини, није до мене.
sugarbaby sugarbaby 21:25 29.08.2017

Re: На миру

docsumann
aureus je jedan od najkvalitenijih novopečenih blogera.

sadržajni komentari i kultura dijaloga.

Ništa ja to ne sporim.
Al mi smeta pompeznost, opširnost, opšta mesta, ne manjkaju ni materjalne greške.
Ukrartko, meni dosadan. Baš kao što si mi i ti dosadan kao komentator a čini se da si dobar čovek, ono fin fin..
I šta ćemo sad?

Ja preskačem komentare onih koji su mi dosadni.
Ništa lično.

anonymous anonymous 21:26 29.08.2017

Re: На миру

emsiemsi
docsumann
Коментари су 'коњуктурни'.


misliš konjunkturni?

Да !
Само ја користим скраћени облик !


I ja sam bio ubedjen da se piše "konjukturni"

Jebote, svašta će čovek ovde da nauči.

Mada mi to ...nkt.." baš i ne zvuči ...
docsumann docsumann 21:29 29.08.2017

Re: На миру

Baš kao što si mi i ti dosadan kao komentator a čini se da si dobar čovek, ono fin fin..
I šta ćemo sad?


nemam pojma, reci...
4krofnica 4krofnica 21:30 29.08.2017

Re: На миру

uuh, vjerujem ti na izrečenom, al' nisam siguran da sam zagrizao


baci pogled ali ima mnogo da se gleda i zaista se gleda samo Mads
a ako gledamo njega, onda bolje odgledaj Valhalla Rising,
(možda dobiješ neku ideju za svoju mapu:) + kraći je



kad sam već tu i dalje gledamo Madsa, može da se odgleda i savršeno uvrnut Men & Chicken (ovo će stefu da se svidi), o braći koja traže svog oca i nalaze još braće koja ne daju oca na uvid:) ostaju da žive sa njima u ogromnoj, haotičnoj, kući i svi su poremećeni na svoj način a zapravo svi na isti. (koja sam antispojlerska kraljica, toliko da ni ne poželiš da odgledaš film:))

okej ovde ću, sa Madsom, stati.




alselone alselone 21:31 29.08.2017

Re: На миру

uuh, vjerujem ti na izrečenom, al' nisam siguran da sam zagrizao


nema brige, i tako se furam domazetovim forama, nisam hteo o tome.
narcis narcis 21:32 29.08.2017

Re: На миру

krofnicu ako oćeš da dozoveš na blog samo tri puta vikni mads, mads mads i etoo je
sugarbaby sugarbaby 21:34 29.08.2017

Re: На миру


docsumann
Baš kao što si mi i ti dosadan kao komentator a čini se da si dobar čovek, ono fin fin..
I šta ćemo sad?


nemam pojma, reci...


no hard feelings doks......stvar ukusa.

4krofnica 4krofnica 21:35 29.08.2017

Re: На миру

narcis
krofnicu ako oćeš da dozoveš na blog samo tri puta vikni mads, mads mads i etoo je


dva puta je sasvim dovoljno

narcis narcis 21:36 29.08.2017

Re: На миру

savršeno uvrnut Men & Chicken

skida se , 13GB, ako nema prevod ubiću...se
anonymous anonymous 21:36 29.08.2017

Re: На миру

docsumann
Baš kao što si mi i ti dosadan kao komentator a čini se da si dobar čovek, ono fin fin..
I šta ćemo sad?


nemam pojma, reci...


Više pevanja i ...pucanja....

alselone alselone 21:37 29.08.2017

Re: На миру

Men & Chicken


Iiiii jedan od najboljih crtaca koje je CN proizveo.
docsumann docsumann 21:42 29.08.2017

Re: На миру

sugarbaby

docsumann
Baš kao što si mi i ti dosadan kao komentator a čini se da si dobar čovek, ono fin fin..
I šta ćemo sad?


nemam pojma, reci...


no hard feelings doks......stvar ukusa.



heh, hard feelings, za to kod mene moraš baš da se potrudiš
aureus aureus 21:43 29.08.2017

Re: На миру

narcis
savršeno uvrnut Men & Chicken

skida se , 13GB, ako nema prevod ubiću...se

Гледај ти да прво обезбједиш довољно мјеста на хард-диску.

Кад то скинеш - избриши одмах - ниси ваљда полудио да кршиш ауторска права?
freehand freehand 21:44 29.08.2017

Re: На миру

Успут --- ја сам то чуо у овом облику од других. АКо не одговара истини, није до мене.

Ma ne brigaj, slaže se potpuno. Bitno je da znaš šta je bitno, šta nebitno, ko kenja, šta su gluposti i sa čime si saglasan.
To što nemaš pojma realno ne treba da te ometa u ulozi baba sere na zboru radnih ljudi.
Mada, te drugarice higijeničarke po pravilu su bile skromne žene koje su jedva čekale da odu kućama i svojim porodicama.
anonymous anonymous 21:47 29.08.2017

Re: На миру

aureus
narcis
savršeno uvrnut Men & Chicken

skida se , 13GB, ako nema prevod ubiću...se

Гледај ти да прво обезбједиш довољно мјеста на хард-диску.

Кад то скинеш - избриши одмах - ниси ваљда полудио да кршиш ауторска права?


Zašto da ne krši ?

Tu su advokati.

Da okrpe ...ili zakrpe...

narcis narcis 21:50 29.08.2017

Re: На миру

aureus
narcis
savršeno uvrnut Men & Chicken

skida se , 13GB, ako nema prevod ubiću...se

Гледај ти да прво обезбједиш довољно мјеста на хард-диску.

Кад то скинеш - избриши одмах - ниси ваљда полудио да кршиш ауторска права?

1TB, ne mog da ga popunim sve i da oću, a brišem šta će mi da čuvam, ja ne kršim autorska prava sam pozajmljujem od prijatelja da pogledam i odma vraćam
emsiemsi emsiemsi 21:50 29.08.2017

Re: На миру

freehand
Успут --- ја сам то чуо у овом облику од других. АКо не одговара истини, није до мене.

Ma ne brigaj, slaže se potpuno. Bitno je da znaš šta je bitno, šta nebitno, ko kenja, šta su gluposti i sa čime si saglasan.
To što nemaš pojma realno ne treba da te ometa u ulozi baba sere na zboru radnih ljudi.
Mada, te drugarice higijeničarke po pravilu su bile skromne i jedva čekale da odu kućama i svojim porodicama.

Ма ја нисам нешто много запамтио те ваше зборове. То ми је било потпуно небитно. Ја сам имао озбиљнијег посла.
freehand freehand 21:54 29.08.2017

Re: На миру

Ма ја нисам нешто много запамтио те ваше зборове. То ми је било потпуно небитно. Ја сам имао озбиљнијег посла.


Verujem ti potpuno. Ali ti kažem da ovde dominiraš kao da si tri puta video Tita, i to kad ti je lično diplome u Kumrovcu predavao za njaboljeg seratora kursa.
emsiemsi emsiemsi 21:57 29.08.2017

Re: На миру

freehand
Ма ја нисам нешто много запамтио те ваше зборове. То ми је било потпуно небитно. Ја сам имао озбиљнијег посла.


Verujem ti potpuno. Ali ti kažem da ovde dominiraš kao da si tri puta video Tita, i to kad ti je lično diplome u Kumrovcu predavao za njaboljeg seratora kursa.

Ма, нисам ти ја био те среће.
Ја сам стигао на крају баладе, па до Кумровца нисам никада стигао. Нисам стигао чак ни до друга члана.
Но, вас курсиста никада није фалило, скоро као и сада.

aureus aureus 21:57 29.08.2017

Re: На миру

anonymous
aureus
narcis
savršeno uvrnut Men & Chicken

skida se , 13GB, ako nema prevod ubiću...se

Гледај ти да прво обезбједиш довољно мјеста на хард-диску.

Кад то скинеш - избриши одмах - ниси ваљда полудио да кршиш ауторска права?


Zašto da ne krši ?

Tu su advokati.


Е баш зато!
1) Замисли какву ергелу адвоката (извињавам се на изразу) могу да унајме продукцијске куће, а кога може да унајми добри Нарцис.
2) Још ако се потрефи да су адвокати у штрајку због непоштовања процедуре око усвајања закона - провешће се Нарцис као бос по трњу.
Мораће по пресуди двије године да развлачи каблове у студију и да глумцима додаје пешкире.

Још ће му наложити да на српски преведе све епизоде из наредне сезоне.
freehand freehand 22:03 29.08.2017

Re: На миру


Ма, нисам ти ја био те среће.
Ја сам стигао на крају баладе, па до Кумровца нисам никада стигао. Нисам стигао чак ни до друга члана.

Strašno je što se takav neviđeni talenat arči sad ovde a ne kad je bilo vreme.
Sa tezama o nebitnosti kulture i svojim "saglasan!" daleko bi dogurao.
Mislim ako se ne foliraš, deluješ mi kao stara kuka sa tih zborova. Umeš to o klanju i "nije lako biti komunista". Ok, lako se "komunista" šaltalo na "Srbin".
emsiemsi emsiemsi 22:22 29.08.2017

Re: На миру

freehand

Ма, нисам ти ја био те среће.
Ја сам стигао на крају баладе, па до Кумровца нисам никада стигао. Нисам стигао чак ни до друга члана.

Strašno je što se takav neviđeni talenat arči sad ovde a ne kad je bilo vreme.
Sa tezama o nebitnosti kulture i svojim "saglasan!" daleko bi dogurao.
Mislim ako se ne foliraš, deluješ mi kao stara kuka sa tih zborova. Umeš to o klanju i "nije lako biti komunista". Ok, lako se "komunista" šaltalo na "Srbin".

Еееее, па немој тако, предајем се. Ти си еталон за кондицију на блогу.
Нисам рекао да је култура небитна - читај са разумевањем. Оно што јесам рекао је - да ме не фасцинира 'културан дијалог' на блогу. То је, ипак, нешто друго.
О каквом клању и шалтању је реч ?
А то о комуњарском систему и његовој непревазиђености и величанствености немој са мном - окрени се (само) око себе.
Јеботе !
Страшно !
Успут --- што се тиче мога талента, нисам незадовољан - а то (и) јесте најважније. Шта ти мислиш о свом таленту ?
aureus aureus 22:32 29.08.2017

Re: На миру

narcis
ja ne kršim autorska prava sam pozajmljujem od prijatelja da pogledam i odma vraćam

Aaaa...
Mate-to-mate, peer-to-peer...
Ostavi torrent uključen, nek se vrati i drugima, ko zna s kim ćeš se još sprijateljiti.
freehand freehand 07:36 30.08.2017

Re: На миру

Еееее, па немој тако, предајем се. Ти си еталон за кондицију на блогу.

Bravo. Čoveče, ti i posle predaje odvališ petnaest rečenica. Al ok, i po smislu i po dubini deluju kao ropac, samo čudi što se ne razlikuju od ostalih tvojih komentara.
Au nebitnost kulture dijaloga valjda spada i ovo mlaćenje tim jeftinim diskvalifikacijama o kondiciji. Sledeće može da bude nešto o arhivi, al obavezno da uz to potegneš primer iz nekog bloga iz 2008. da deluje uveljivije.
gedza.73 gedza.73 09:11 30.08.2017

Re: На миру

treskas, vrejdas, histerises- sto ti sve nije prvi put-pa onda, ko bez duse kacis komentare, da si neko drugi, da je prepoznata osoba sa gipsom na ruci, pa ti eto uskocila,...ne znam sta je blesavije, takvo "pokrice", ili ideja da se u tako nesto poveruje,....

Saglasan.
Vija blogere, naziva ih špijunima, provocira i iznosi tračeve iz privatne prepiske... pljuje po moderaciji, moli, tuži na smenu, traži autorsku pa da joj moderator izbriše komentare, da je moderator zaštiti, razgovara sama sa sobom...

čačkala je princija i izazivala dok nije puk'o sve vreme prepričavajući šta je Princi pričao samo sa njom (kao da nas ostale briga). Najljigaviji mogući način da unizi čoveka.

'Moj muž Suncokret koji je polomio ruku al' mu je sad dobro pa se pridružio Suncokretu...'

Čak nije ni zanimljivo, više je friki.

Još ako se multiplikuje po običaju i počne da vileni...

Ili da vrate Princija ili da Šećerku svaki put banuju kad se pojavi na blogu.

edit
AO-izvini
emsiemsi emsiemsi 09:31 30.08.2017

Re: На миру

freehand
Еееее, па немој тако, предајем се. Ти си еталон за кондицију на блогу.

Bravo. Čoveče, ti i posle predaje odvališ petnaest rečenica. Al ok, i po smislu i po dubini deluju kao ropac, samo čudi što se ne razlikuju od ostalih tvojih komentara.
Au nebitnost kulture dijaloga valjda spada i ovo mlaćenje tim jeftinim diskvalifikacijama o kondiciji. Sledeće može da bude nešto o arhivi, al obavezno da uz to potegneš primer iz nekog bloga iz 2008. da deluje uveljivije.

Оооо, ево га опет овај !
Човече !
Ма јок !
Па када си мене видео да нешто прилажем са нета ?
Успут --- какве су то јефтине дисквалификације о кондицији ? Па, зар није то истина да ти давиш само тако ? Мислим, шта је ту спорно ? То није дисквалификација, то је квалификација.
Имаш таквих колико хоћеш да овом блогу. Мени није нешто посебно битно да будем у праву. Нисам ја ти.
sugarbaby sugarbaby 09:41 30.08.2017

Re: На миру

angie01

a zamisli kako je meni - nemam dva nika a ruka mi jeste bila u gipsu - da citam tvoje komentare, ono sto godina strahote.

naravno, kao i sve drugo, ti ni ovo neces razumeti, a i jos te drzi osecaj vlasti, cenzora, name it............

lep je dan, bas ga ne bih unistila s tobom.


over&out
sugarbaby sugarbaby 09:42 30.08.2017

Re: На миру

gedza.73
treskas, vrejdas, histerises- sto ti sve nije prvi put-pa onda, ko bez duse kacis komentare, da si neko drugi, da je prepoznata osoba sa gipsom na ruci, pa ti eto uskocila,...ne znam sta je blesavije, takvo "pokrice", ili ideja da se u tako nesto poveruje,....

Saglasan.
Vija blogere, naziva ih špijunima, provocira i iznosi tračeve iz privatne prepiske... pljuje po moderaciji, moli, tuži na smenu, traži autorsku pa da joj moderator izbriše komentare, da je moderator zaštiti, razgovara sama sa sobom...

čačkala je princija i izazivala dok nije puk'o sve vreme prepričavajući šta je Princi pričao samo sa njom (kao da nas ostale briga). Najljigaviji mogući način da unizi čoveka.

'Moj muž Suncokret koji je polomio ruku al' mu je sad dobro pa se pridružio Suncokretu...'

Čak nije ni zanimljivo, više je friki.

Još ako se multiplikuje po običaju i počne da vileni...

Ili da vrate Princija ili da Šećerku svaki put banuju kad se pojavi na blogu.

edit
AO-izvini


na cemu si?
zilikaka zilikaka 10:51 30.08.2017

Evo



na cemu si?



I ja sam do sad ćutala i sklanjala pogled, jer znam da je sa takvima to najbolje što se može.
Sad vidim opet razmahuješ okolo, pa koga do'vatiš. Mrtva ladna, ko da sam ja pravila one pizdarije a ti nešto načula.

Neću da ulazim u to zašto se tako ponašaš al svi znamo da ćeš opet.

Hajde bar probaj da smanjiš dozu ličnog obraćanja bilo kome. Biće svima prijatnije.




sugarbaby sugarbaby 13:38 30.08.2017

Re: Evo

zilikaka


može?

octopus octopus 15:40 30.08.2017

Re: На миру

alselone
docsumann


Jesi gledao seriju Hanibal, sa danskim glumcem Madsom Mikkelsenom?


Mom svetonazoru je bliži Maksi Mikelsen, to je lik koga glumi Danac Ole Soeltoft, poznati su filmovi iz sedamdesetih kao recimo Rektor u krevetu ( Rektor Paa Sengekanten )i slična tematika u krevetu.

To vreme loznički bioskop, mi prvi razred gimnazije, 90 posto klinčadija ostalo sredovečni muškarci sa podignutim reverima od kaputa.

Tako je bilo.
krkar krkar 19:35 29.08.2017

Reinkarnirala se

Ima l' ođe kake moderacje?

Xhaba pogibe Wu!
alselone alselone 19:39 29.08.2017

Re: Reinkarnirala se

Reinkarnirala se


Rezurektovala (resurrect) se ili jos polje sponovala se (spawning).
antioksidant antioksidant 19:52 29.08.2017

Re: Reinkarnirala se

krkar
Ima l' ođe kake moderacje?

Xhaba pogibe Wu!

?
anonymous anonymous 19:59 29.08.2017

Re: Reinkarnirala se

antioksidant
krkar
Ima l' ođe kake moderacje?

Xhaba pogibe Wu!

?


Džaba pogibe Princi ....ako sam razumeo ...?


krkar krkar 19:59 29.08.2017

Re: Reinkarnirala se

antioksidant
krkar
Ima l' ođe kake moderacje?

Xhaba pogibe Wu!

?


Да ти не причам ја из треће руке, само сам начуо па видео код реаниматора на (осакаћеном) блогу релиљуиа релиљуиарум дешаванја.

Нека ти исприча неко ко је учествовао
emsiemsi emsiemsi 20:19 29.08.2017

Re: Reinkarnirala se

krkar
antioksidant
krkar
Ima l' ođe kake moderacje?

Xhaba pogibe Wu!

?


Да ти не причам ја из треће руке, само сам начуо па видео код реаниматора на (осакаћеном) блогу релиљуиа релиљуиарум дешаванја.

Нека ти исприча неко ко је учествовао

Шта је то - јебо те !?
Покварила ти се тастатура - и то два пута !? Прво самим коришћењем ћирилице, а друго ... шта значи ово релиљуиа релиљуиарум дешаванја !?
antioksidant antioksidant 20:25 29.08.2017

Re: Reinkarnirala se


kad i ide kod rea.posle se ceses i gde ne svrbi
docsumann docsumann 20:30 29.08.2017

Re: Reinkarnirala se

antioksidant

kad i ide kod rea.posle se ceses i gde ne svrbi


češeš se ko džanki

ovo moje novsko društvo jednom lokalnom ljubitelju smeđeg praška za kuvanje prišilo nadimak Nadal, zbog konstantnog mu fatanja za spopstveni nos, uvo...

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana