Pretukli i zapalili mladića zato što ne posti

Queeria RSS / 24.04.2008. u 18:21

Pretukli i zapalili mladića zato što ne posti

Beograd - Mladić Z.Đ. brutalno je pretučen i zatim poliven benzinom i zapaljen juče oko 19. časova u ulici Mali Leskovac u Ćalijama. Grupa huligana je zaustavila mladića na ulici i upitala ga da li posti. Na njegov odričan odgovor huligani su ga brutalno pretukli polomivši mu rebra. Nakon toga su ga polili benzinom i zapalili. Kolima Hitne pomoći mladić je prevežen u Urgentni centar na odeljenje za reanimaciju a zatim u bolnicu za opekotine u Zvečanskoj ulici, gde su mu konstatovali teške telesne povrede. Doktori su konstatovali da mu je spaljeno 10 posto kože i da su mu polomljena dva rebra sa leve strane. M.N.

Izvor: Blic

 

Saopštenje Koalicije za sekularnu državu

Podovom informacije objavljene u dnevnom listu Blic od 24.aprila 2008. godine pod nazivom „Pretukli i zapalili mladića zato što ne posti“, Koalicija za sekularnu državu izdaje saopštenje ja javnost:

KLEROFAŠISTIČKA POLITIKA UZELA DANAK

Koalicija za sekularnu državu najoštrije osuđuje jučerašnji napad huligana na mladića Z.Đ na Ćalijama, koji je pretučen i zapaljen nakon što je dao negativan odgovor na pitanje “da li posti?”.
Ovaj napad rezultat je neodgovorne politike nacionalističkih elita u Srbiji, premijera Vojislava Koštunice kao i dela vlasti koji ga podržava.

Nekritički odnos gore pomenutih prema Srpskoj pravoslavnoj crkvi kreirao je atmosferu linča prema svima koji ne pripadaju dominantnoj konfesiji. Dugogodišnji jezik linča koji je dolazio od strane crkvenih poglavara a koji je podržan od njihovih ideoloških podanika i radnika na terenu – rezultirao je fizičkom eliminacijom svih nepodobnih.

Navedeni postupak u suprotnosti je sa Ustavom Republike Srbije, prema čijem je članu 49.: Zabranjeno i kažnjivo svako izazivanje i podsticanje rasne, nacionalne, verske ili druge neravnopravnosti, mržnje i netrpeljivosti.

Zahtevamo od predstavnika državnih institucija, posebno onih koji se javno deklarišu kao vernici, kao i od Srpske pravoslavne crkve da osude nasilje koje se sprovodi u ime vere, kako ga svojim ćutanjem ne bi legitimisale.

Od nadležnih organa tražimo da se utvrde tačne okolnosti i otkriju počinioci ovog nemilog događaja.

„Kolicija za sekularnu državu“:

Centar za mir i demokratiju

Centar za unapređenje pravnih studija

Helsinški odbor za ljudska prava

Inicijativa mladih za ljudska prava

Beogradski centar za ljudska prava

Komitet pravnika za ljudska prava

Queeria centar

List Republika

Socijaldemokratska unija

Urban In

Škart

Žene u crnom

blic.2656.jpg

Atačmenti



Komentari (305)

Bloger je isključio mogućnost postavljanja komentara za ovaj tekst

Jaril Jaril 21:31 24.04.2008

Re: Ovo je strasno...

Ako je osuda pravoslavnih HULIGANA
А ко је рекао да су православни?
Exitus Letalis Exitus Letalis 22:24 24.04.2008

Re: Ovo je strasno...

Izvini ali huligane niko nije ni branio zati i ti MARS. Tebi je jedino vazno da zapljunes i da to neko vidi. Dokaze za to sto tvrdis NEMAS zato i kazem da samo pljujes jer to nko gleda i placa. BRAVO.

čim srbi naprave neku svinjariju odmah su "neki huligani". nisu srbi, nisu pravi srbi etc.
ma nije valjda.
Jaril Jaril 22:27 24.04.2008

Re: Ovo je strasno...

čim srbi naprave neku svinjariju odmah su "neki huligani". nisu srbi, nisu pravi srbi etc.
ma nije valjda.
Ако ти као српкиња желиш да се идентификујеш са њима, само изволи... ја не бих, ако ми дозвољавате...
blackbox blackbox 22:38 24.04.2008

Re: Ovo je strasno...

mariopan

QueeriaŠto? Pa evo ih ovde na blogu... Svuda su oko nas...Izvini ali nisi u pravu. Ako mislis da je fasizam sto ja branim moju veru kako zoves to sto je ti napadas bez argumenata? TO JE FASIZAM dragi moj a ti mozes da ga krstis kako god hoces. To nece promeniti nista. Zasto se sve ovo radi ? Blizi se Uskrs pa treba da nas dobro opljujete? Ima li neki merac za pljuvanje ili vas placaju pausalno? Ali mi smo se vec navikli , da li je Bozic ili je Uskrs nema da omane neko mora da dokaze kako je dobar sluga,a tu vam se pridruzuju i drugi mrzitelji svega Pravoslavnog, imate na sta da budete ponosni a valjda i gazda gleda sa neba? I platice po ucinku?

Pa ne brani se vera tako što se nekritički brani svaka budala koja se na nju poziva nego upravo ograđivanjem od njih, jer to sa verom hrišćanskom veze nema.
Elliot Elliot 22:48 24.04.2008

Re: Ovo je strasno...

Ако ти као српкиња желиш да се идентификујеш са њима, само изволи... ја не бих, ако ми дозвољавате...

))))))

jbt koji slucaj!
Jaril Jaril 22:55 24.04.2008

Re: Ovo je strasno...

))))))

jbt koji slucaj!


а, кажи... шта ћу... трудим се...
Elliot Elliot 23:09 24.04.2008

Re: Ovo je strasno...

а, кажи... шта ћу... трудим се...

Ne ne, samo ti nastavi, ulepsa mi vece.
)))
Daj odvali jos nesto, please!
Nikola Knežević Nikola Knežević 19:57 24.04.2008

Delo huligana a ne verskih fanatika

Bitno je naglasiti činjenicu da se ovde radi pre svega o činu nasilja kojeg su proizveli huligani. Možemo polemisati o njihovim verskim motivima, ali je vrlo moguće da su pitanje o postu uzeli samo kao povod da bi na slučajnom prolazniku iskalili svoj bes.... Sigurno je da SPC nije odgovorna za ovakav akt nasilja, i da se u ovom slučaju ne radi o nikakvim vernicima, niti o nekim verskim fanaticima, već o najobičnijim huliganima...

Ono što zabrinjava jeste činjenica da je nasilje među mladima poprimilo sve veće razmere što je nesumnjivo posledica raznih faktora: socijalna situacija, nedostatak obrazovanja, nacional-šoviništička retorika ali pre svega osnovni uzrok jesu narušeni porodični odnosi. Nedostatak komunikacije sa roditeljima, njihova nebriga, loši uzori, nasilje i novokompanovani šund koje im se svakodnevno servira na tv ekranima i u svakodnevnici... Sve to dovodi do porasta suicida kod maloletnika i ekpanzije nasilja. Češto čujemo da nam je društvo bolesno, ali je činjenica da nam je porodica bolesna i da bi smo ga izlečili moramo prvo raditi na osnovnoj ćeliji društva, a to je porodica...
Queeria Queeria 20:01 24.04.2008

Re: Delo huligana a ne verskih fanatika

Sigurno je da SPC nije odgovorna za ovakav akt nasilja, i da se u ovom slučaju ne radi o nikakvim vernicima, niti o nekim verskim fanaticima, već o najobičnijim huliganima...


To treba da kaže javno PR SPC.
mariopan mariopan 20:12 24.04.2008

Re: Delo huligana a ne verskih fanatika

Ne Kvirija to treba ti da kazes kada si se vec drznuo da odredis da li je nesto iz verskih ili drugoih motiva. Nemas ti monopol na istinu i ne mozes da siris versku mrzju zato sto ti je to dao neko na B 92. Mozda mozes ali gubis mnogo vise nego sto dobijas. Pa vidi.
Queeria Queeria 20:22 24.04.2008

Re: Delo huligana a ne verskih fanatika

Ako prebijanje i spaljivanje nekoga jer ne POSTI, nije verski motivisano nasilje, onda ja ne znam šta je...

A ja od vas kvazi vernika još nisam video da ste vi čin spaljivanja i prebijanja mladića osudili. To je valjda to vaše hrišćanstvo.
Taska Dana Taska Dana 20:26 24.04.2008

Kad bih ja bila vernik

ja bih najvise volela da sad za uskrs bog vaistinu uskrsne. Ne znam uz koju veru bi ova moja zelja najbolje pasovala ali...sam sigurna da Srbiji treba jedan zivi bog pod hitno!

Pretukli pa zapalili coveka????!!!
Ko su ti ljudi? Da li su vec u zatvoru? Gde su ostali novinari da doznaju sve o ovome?

mariopan mariopan 20:32 24.04.2008

Re: Delo huligana a ne verskih fanatika

Queeria
Ako prebijanje i spaljivanje nekoga jer ne POSTI, nije verski motivisano nasilje, onda ja ne znam šta je...

A ja od vas kvazi vernika još nisam video da ste vi čin spaljivanja i prebijanja mladića osudili. To je valjda to vaše hrišćanstvo.

Ja NISAM vernik. Da li je tebi neko rekao da je to razlog? Ili nagadjas? I ako je rekao kako to da mu verujes na rec? Neko od vasih ili sta? Meni ne verujes na rec sta god da kazem ali njemu verujes zato sto pljuje SPC? Bas lepo.
adam weisphaut adam weisphaut 20:36 24.04.2008

Re: Delo huligana a ne verskih fanatika


Ja NISAM vernik.

Ako ja kao Pravoslavka nemam osecaj da je taj post tako vazan

Konzistentno..
vucko vucko 20:39 24.04.2008

Strašni sud

ja bih najvise volela da sad za uskrs bog vaistinu uskrsne. Ne znam uz koju veru bi ova moja zelja najbolje pasovala ali...sam sigurna da Srbiji treba jedan zivi bog pod hitno!


Sorry, jel može nekih drugi put? Imam nekih planova u maju i junu....

bindu bindu 20:45 24.04.2008

Re: Delo huligana a ne verskih fanatika

Queeria
Sigurno je da SPC nije odgovorna za ovakav akt nasilja, i da se u ovom slučaju ne radi o nikakvim vernicima, niti o nekim verskim fanaticima, već o najobičnijim huliganima...


To treba da kaže javno PR SPC.



tako je.crkva treba da se izjasni protiv ovakvih nasilnickih (kriminalnih) ispada svojih "vernika".sto pre to bolje.
ovo je ustvari grozna i totalna dusevna beda. ja uopste ne sumnjam da je to sve tako.you tube documentarac na kraju krajeva ptvrdjuje sve to.ja koja sam totalno protiv posedovanja vatrenog oruzja posle ovakog suocavanja sa realnoscu razmisljam da ipak nabavim dozvolu za nosenje oruzja.??? uzas.
mariopan mariopan 21:35 24.04.2008

Re: Delo huligana a ne verskih fanatika

Queeria
Ako prebijanje i spaljivanje nekoga jer ne POSTI, nije verski motivisano nasilje, onda ja ne znam šta je...

A ja od vas kvazi vernika još nisam video da ste vi čin spaljivanja i prebijanja mladića osudili. To je valjda to vaše hrišćanstvo.

Slusaj , ja do sada u zivotu nisam podrzala nijedno nasilje pa necu ni ovo ali ti nemas nikakve dokaze da je sve ovo iz razloga koje navodis. Licis mi na KURIR koji objabvi vest pa bila tacna ili ne bila to je vazno da neko vidi( valjda gazda?) ako ja trazim potvdu da je to zaista tako kako mozes da me proglasavas fasistom? Da li mislis da cu tebi da verujem i zasto bih....bez obzira da li je to crkva ili ti ja prvo cekam da dobijem neke dokaze da je nesto tako kako se prikazuje. A te dokaze ti nemas pa nemoj da me nazivas svakakavim imenima cekaj lepo da e to razjasni a onda cemo da vidimo ko je ko? Vazi?
Exitus Letalis Exitus Letalis 22:36 24.04.2008

Re: Delo huligana a ne verskih fanatika

Bitno je naglasiti činjenicu da se ovde radi pre svega o činu nasilja kojeg su proizveli huligani. Možemo polemisati o njihovim verskim motivima, ali je vrlo moguće da su pitanje o postu uzeli samo kao povod da bi na slučajnom prolazniku iskalili svoj bes...

ma kako si to zaključio da su hteli da iskale bes na slučajnom prolazniku i da su huligani. uvek huligani.
naročito omiljena reč od kada su spaljene ambasade i opljačkane prodavnice.
Češto čujemo da nam je društvo bolesno, ali je činjenica da nam je porodica bolesna i da bi smo ga izlečili moramo prvo raditi na osnovnoj ćeliji društva, a to je porodica...

ja deo te takozvane ćelije gledam svaki dan pred kućom. deca od 12, 14 godina naoružana pivom do 5 ujutro urlaju, tuku se, psuju ispred diskoteke.
a veći deo osnovne ćelije spava snom pravednika.
Vera Johnson Vera Johnson 04:06 25.04.2008

Re: Delo huligana a ne verskih fanatika

Queeria
Sigurno je da SPC nije odgovorna za ovakav akt nasilja, i da se u ovom slučaju ne radi o nikakvim vernicima, niti o nekim verskim fanaticima, već o najobičnijim huliganima... To treba da kaže javno PR SPC.


vidi, kvirijice,mene ovo podseca na neki 11. septembar ovde, u americi kad su klinci isli da biju drugacije, pa stradali siki. nisam nikad cula da se i jedna islamska zajednica izvinila. i nece. tako to ide sa crkvama, a bog je jedan :(
Nikola Knežević Nikola Knežević 08:27 25.04.2008

Re: Delo huligana a ne verskih fanatika


ma kako si to zaključio da su hteli da iskale bes na slučajnom prolazniku i da su huligani. uvek huligani.
naročito omiljena reč od kada su spaljene ambasade i opljačkane prodavnice.


Ako je neko na ovom blogu u svojim tekstovima kritikovao nacionalističku retoriku SPC onda sam to bio ja. Međutim, moramo biti objektivni i ne donositi olako zaključke da je ovaj akt nasilja prethodno isplaniran od strane SPC i osuti brdo kritika i tako je posredno optužiti i povezati sa ovim zločinom...

Ja sam jednako revoltiran kao i većina ovde na blogu zbog šoviništičke retorike pojedinih političara i nacionalizma nekih velikodostojnika SPC, ipak, ovakve pojave treba kritikovati na jedan konstruktivan i elokventan način koji bi narodu predočio suštinu problema. Pljuvanjem i omalovažavanjem vrednosti koje veliki deo naših sunarodnika shvata kao praktikovanje vere i očuvanje tradicionalnih vrednosti samo će izazvati suprotan efekat.
mariopan mariopan 13:05 25.04.2008

Re: Delo huligana a ne verskih fanatika

Exitus Letalis
A ja od vas kvazi vernika još nisam video da ste vi čin spaljivanja i prebijanja mladića osudili. To je valjda to vaše hrišćanstvo.

ne da ne osuđuju, nego se pitaju da li se uopšte dogodilo.
da nije možda novinarska patka.
jer toga kod nas nema uopšte.
pa otkud sad. i baš danas. kad je eto i njujork tajms napao rusko pravoslavlje.

Pa ja ga sudila odmah na pocetku...da li je trebalo da svaki komentar pocinjem istom osudom ili mi je dozvoljeno da to kazem samo jednom? Ne branim nikoga niti relativizujem vec ne verujem u motiv....bitangama je svaki motiv dobar ako su resili da nekoga pretuku.
Exitus Letalis Exitus Letalis 19:52 26.04.2008

Re: Delo huligana a ne verskih fanatika

adam weisphaut

Ja NISAM vernik.

Ako ja kao Pravoslavka nemam osecaj da je taj post tako vazan

Konzistentno..


eh adame da je samo to...
gorran gorran 20:12 24.04.2008

Dogville


Ma, ovo gde živimo, sve je to jedan veliki Dogville, a mi smo njegovi "uzorni građani". Zlo je naš vazduh i naša voda. Zlo je naša duša.
Ah, da, naravno. Povremeno ćemo se i pobuniti protiv neke marginalne pojave. Kao što i dolikuje "uzornim građanima".
Dawngreeter Dawngreeter 21:38 24.04.2008

Re: Dogville

Da znas da otkako sam odgledao taj film (titularno najbolji film koji sam ja gledao), nekako mi stvarno izgleda da zivimo u Dogvilu. Jedino ne znam ko je ono kuce Moses, preterano je to pozitivan lik za nas okolis.
angie angie 20:19 24.04.2008

Dosta vishe sranja,

efikasni zakoni treba da pochiste sve te nenormalnosti, da spreche, kazne,...sve shto treba i onako kako je normalno- vishe mi je dosta da slusham devijantne komentare na neshto ovako strashno, da li jeste ili nije, da li je opravdano ili ne- pa halo bre, kako to bilo ko misli da polemishe na ochigledan kat nasilja.- sama chinjenica da je ovako neshto moguce pokazuje o kakvoj se drzavi i vlasti radi i DOSTA VISHE!

Svaki dan neka nova jeziva vest- malo se podele mishljenja o tome i to je to- jednostavno nije vishe normalno da se slazu ovakvi dogadjaji, a da nema jasnog stava i sankcija posle.
ivana23 ivana23 20:26 24.04.2008

Re: Dosta vishe sranja,

Jeste angie, potpuno si u pravu, samo sto veoma slicne vesti mozes naci u svim medijima sirom sveta. U groznije.
U vrlo osvescenim, uredjenijim, pravnim drustvima.. I mnogi pocinioci ostanu nesankcionisani iz raznoraznih razloga.
To je postala svakodnevnica ove civilizacije. Nasilje.
mariopan mariopan 20:28 24.04.2008

Re: Dosta vishe sranja,

Nikad nije opravdano i ne moze da bude da se ovakvo huliganstvo i ZLOCIN bilo cime pravdaju ali je jos veci greh to sev pripisati CRKVI i to sve obrazloziti ovako kao sto smo ovde videli. Koji su razlozi za ovako monstruozan zlocin ja ne znam ali znam da ga nikad ne bih ni pravdala ni odobrila a ovde sam proglasena za fasistu samo zato sto sam se drznula da kazemn da je ta ocena cisto manipulisanje sa ciljem da se ocrni SPC sto n ije prvi put. Sad....zasto se tolerise sirenje verske mrznje prema SPC mogu samo da nagadjam. ALi nije tesko pogoditi.
Yngwie Yngwie 20:33 24.04.2008

Re: Dosta vishe sranja,

Bas to sto si se DRZNULA.
Taska Dana Taska Dana 20:36 24.04.2008

Re: Dosta vishe sranja,

Jeste angie, potpuno si u pravu, samo sto veoma slicne vesti mozes naci u svim medijima sirom sveta.


Izvini Ivana 23, nista licno nemam protiv tebe...nego imam protiv ovakvih konstatacija.

Ovo je zlocin nevidjenih razmera i apsolutno nema veze da li se tako nesto desava i u drugim zemljama.
Ovako nesto mora da bude kaznjeno i iskorenjeno. Govoreci kako se tako nesto svuda desava je pokusaj opravdavanja zlocina.

A da pitam ja sve nas: Kad cemo da pocnemo da se uporedjujemo s drugima po dobru a ne po zlu???!!!

Aman ljudi sta vam je?????
gorran gorran 20:37 24.04.2008

Re: Dosta vishe sranja,

U vrlo osvescenim, uredjenijim, pravnim drustvima.. I mnogi pocinioci ostanu nesankcionisani iz raznoraznih razloga.
To je postala svakodnevnica ove civilizacije. Nasilje.
Da li to znači da treba da se pomirimo s tim? Da se opustimo i uživamo?
goran_rs goran_rs 20:38 24.04.2008

Re: Dosta vishe sranja,

Nesto ne vidim da bezis sa iz severne Amerike,pune strasnijih i grznijih zlocina.
Taska Dana Taska Dana 20:42 24.04.2008

Re: Dosta vishe sranja,

Mariopan, crkva kao crkva ne moze nista da uradi , kuca ko kuca ...krivi su pojedinci koji ulaze u tu crkvu i iz nje izlaze otrovani od pojedinaca koji u njoj borave.

Sigurna sam da i ti shvatas da u crkvi ima otrovnih spodoba koji nam utucavaju mladez...ovako ili onako.

I gde su ti vernici i popovi da sad izadju i osude ovaj zlocin javno i glasno.
Jel ovo zlocin ili nije???!!! Jeste. Pa izadjite i osudite zlocince!!!
Kazezoze Kazezoze 20:44 24.04.2008

Re: Dosta vishe sranja,

a ja mislim da je ivana htela da kazhe da verski zlochini (zlochini uchinjeni iz verskih razloga) i dalje ostaju nekazhnjeni, ne samo kod nas nego i svuda u svetu. ne mislim da je pri tom ivana zhelela da umanji vrednost ovog gnusnog dela.
Taska Dana Taska Dana 21:04 24.04.2008

Re: Dosta vishe sranja,

Vec sam rekla da nisam Ivani licnouputila protest. Verujem da ona tako ne misli....ali ...postalo je tako lako reci na sve ruzno sto se dogadja...pa sta ima veze dogadja se i kod drugih....to sam cula alarmantno mnogo puta medju ljudima u Srbiji.
Nesto tu nije u redu.
angie angie 21:06 24.04.2008

Re: Dosta vishe sranja,

Nesto ne vidim da bezis sa iz severne Amerike,pune strasnijih i grznijih zlocina.



Ovd gde sam ja- ako to uopshte ima neke veze, prvo shto zakoni funkcionishu perfektno, a drugo, sve se radi da do nasilja i ne dodje i veloka je osuda javnosti i nema rasprava jeste nije-kada jeste!

A ne razumem shta ti hocesh od mene, kada me stalno bez/veze prozivash?
goran_rs goran_rs 21:28 24.04.2008

Re: Dosta vishe sranja,

Sto tebi smeta kad neko misli drugacije od tebe?
mariopan mariopan 21:44 24.04.2008

Re: Dosta vishe sranja,

Taska Dana
Mariopan, crkva kao crkva ne moze nista da uradi , kuca ko kuca ...krivi su pojedinci koji ulaze u tu crkvu i iz nje izlaze otrovani od pojedinaca koji u njoj borave.

Sigurna sam da i ti shvatas da u crkvi ima otrovnih spodoba koji nam utucavaju mladez...ovako ili onako.

I gde su ti vernici i popovi da sad izadju i osude ovaj zlocin javno i glasno.
Jel ovo zlocin ili nije???!!! Jeste. Pa izadjite i osudite zlocince!!!

Ma znam ja sta sve ima u Crkvi kao takvoj veruj...ima svasta kao i svugde i nisam bas ni neki vernik ali cekam neke dokaze ....bas dokaze ali toga nema. Pa ne mogu tako samo zato sto je neko to rekao da ospem paljbu. Ne verujem nikome kao sto ne verujem ni SPC...to jue moj moto. Ne verujem ni Kviriji jer iznosi nesto bez dokaza. Hocu dokaze. To je moj razlog, previse su me varali pa sad i na ladno duvam.

Ako neko ocekuje da tako bez dokaza poverijem u bilo sta ko im garantuje da sutra necu poverovati u lazi koje neko bude sirio i za njih? Tada bi se ljutili? Rekli bi da sam naivna ili luda? Kako god okrenem ne valja.
adam weisphaut adam weisphaut 21:47 24.04.2008

Re: Dosta vishe sranja,


Ako neko ocekuje da tako bez dokaza poverijem u bilo sta ko im garantuje da sutra necu poverovati u lazi koje neko bude sirio i za njih

Wow, čudo da nisi bila toliko sumnjičava u slučaju trgovine organima ?
mariopan mariopan 22:11 24.04.2008

Re: Dosta vishe sranja,

Taska Dana
Vec sam rekla da nisam Ivani licnouputila protest. Verujem da ona tako ne misli....ali ...postalo je tako lako reci na sve ruzno sto se dogadja...pa sta ima veze dogadja se i kod drugih....to sam cula alarmantno mnogo puta medju ljudima u Srbiji.
Nesto tu nije u redu.

U Srbiji mnogo sta nije u redu i dogadja se mnogo ruznih stvari u mnogim segmentima drustva....mi smo periferija civilizacije i sve je moguce....pa moguce su i manipulacije nasim emocijama na zadatiu temu, zato ne veujem nikome pa ni Kviriji. Mozda bih verovala da sam se osvedocila da zaista brinu o civilizacijskim tekovinama aii uverila sam se u suprotno., oni isto reaguju na zadatu temu.
JJ Beba JJ Beba 22:22 24.04.2008

Re: Dosta vishe sranja,

zato ne veujem nikome pa ni Kviriji. Mozda bih verovala da sam se osvedocila da zaista brinu o civilizacijskim tekovinama aii uverila sam se u suprotno., oni isto reaguju na zadatu temu.

ko bi još verovao kvriji?!?!? ta oni vode računa samo o sopstvenoj guzi, zabole ih ista za sve drugo . taki su oni :))))
Kazezoze Kazezoze 22:39 24.04.2008

Re: Dosta vishe sranja,

U Srbiji mnogo sta nije u redu i dogadja se mnogo ruznih stvari u mnogim segmentima drustva....mi smo periferija civilizacije i sve je moguce....pa moguce su i manipulacije nasim emocijama na zadatiu temu, zato ne veujem nikome pa ni Kviriji. Mozda bih verovala da sam se osvedocila da zaista brinu o civilizacijskim tekovinama aii uverila sam se u suprotno., oni isto reaguju na zadatu temu.

mariopan, uredu shto ne verujesh kviriji,kazhesh; "ne verujem bez dokaza" i to je u redu, ali nije mi jasno zashto si vec vishe od 20 x u svojim komentarima to ponovila. da li u stvari zhelish da dokazesh da oni nisu u pravu i da se to nije desilo, iako su oni samo izneli ono shto je objavio blic.ne kapiram tvoj otpor prema ovom zlochinu ili je to samo pokushaj da se dokazhe da kvirija nije u pravu.mislim privatna netrpeljivost nije reshenje ovog problema.
Exitus Letalis Exitus Letalis 22:42 24.04.2008

Re: Dosta vishe sranja,

Ovo je zlocin nevidjenih razmera i apsolutno nema veze da li se tako nesto desava i u drugim zemljama.

negde u drugim zemljama se ne bi ovo krilo ko kukavičije jaje nego bi bilo na naslovnoj strani.
A da pitam ja sve nas: Kad cemo da pocnemo da se uporedjujemo s drugima po dobru a ne po zlu???!!!

eee kad? pa nikad. što bi kad smo mi najbolji od svih.
angie angie 22:51 24.04.2008

Re: Dosta vishe sranja,

Sto tebi smeta kad neko misli drugacije od tebe?



gde si to primetio da mi smeta drugachije mishljenje?, Ja te pitah shto me stalno prozivash , jer ne razumem iz toga shto kazesh, shta hocesh od mene?
mariopan mariopan 00:41 25.04.2008

Re: Dosta vishe sranja,

adam weisphaut

Ako neko ocekuje da tako bez dokaza poverijem u bilo sta ko im garantuje da sutra necu poverovati u lazi koje neko bude sirio i za njih

Wow, čudo da nisi bila toliko sumnjičava u slučaju trgovine organima ?

Е, ту нисам не верујем онима који су те органе куповали, ѕар мислис да це приѕнати па ти си онда јако наиван
Jaril Jaril 20:40 24.04.2008

Какав Шкандал!!!

Искрено, ни ја не верујем да је узрок пребијања не-пост (иако би то могао бити повод), ако претпоставимо да се нешто овако десило.

Ако се заиста и десило баш како пише, тотално је злонамерно прозивати СПЦ о нечему, о чему већина њених чланова није ни чула, нити је информисана. Друго, бесмислено је очекивати да се огласи било какав "ПиАр СПЦ" јер такав не постоји. СПЦ је суштински децентрализована организација, па ћете затећи да се Литургија у различитим епархијама различито служи.

Проблем нацизма у СПЦ јесте проблем и све више чланова СПЦ га је свесна и све се више покреће та тема.

Оптуживати СПЦ или Православље за овако нешто није ништа друго до злонамера.

Ако је оно што пише Блиц уопште истина...

ПС: Сваки Православац на питање "Да ли постиш?" одговара одрично, због "А ти кад постиш, намажи главу своју, и лице своје умиј, да те не виде људи где постиш, него отац твој који је у тајности; и отац твој који види тајно, платиће теби јавно." (Мат: 6.17-18)

ППС: Замерати свештенику што не пости показује елементарно непознавање суштине поста. Што је честа појава у СПЦ.
Taska Dana Taska Dana 20:48 24.04.2008

Re: Какав Шкандал!!!

Проблем нацизма у СПЦ јесте проблем и све више чланова СПЦ га је свесна и све се више покреће та тема.

Pa eto im sada povod da se javno oglase i osude nasilje bilo koje vrste.
Pravoslavna crkva ima poglavara. Ako moze da se obrati narodu po politickim pitanjima mnogo je vise podobno da se narodu obrati oko moralnih pitanja..javno!
mariopan mariopan 21:46 24.04.2008

Re: Какав Шкандал!!!

Taska Dana
Проблем нацизма у СПЦ јесте проблем и све више чланова СПЦ га је свесна и све се више покреће та тема.

Pa eto im sada povod da se javno oglase i osude nasilje bilo koje vrste.
Pravoslavna crkva ima poglavara. Ako moze da se obrati narodu po politickim pitanjima mnogo je vise podobno da se narodu obrati oko moralnih pitanja..javno!

Naravno , ovo podrzavam .
JJ Beba JJ Beba 22:42 24.04.2008

Re: Какав Шкандал!!!

Оптуживати СПЦ или Православље за овако нешто није ништа друго до злонамера

pa vidiš ne mora nužno da bude zla namera, može da bude iskustvo. svedoci smo da je SPC tj bačka eparhija onomad podvrgla celo mesto - Turiju epitimiji, zbog toga što su godinama održavali kobasicijadu u dane , činimi se , božićnog posta. kazna je bila ne primerena te je razumljiva kritika SPC u svim situcaijama u kojima se post pojavljuje kao tema. čak je Guča prebacivana i štimovana da ne zahvata petrovsi post.
Ljudi prosto pamte, pa po analogiji razmišljaju.
Exitus Letalis Exitus Letalis 22:46 24.04.2008

Re: Какав Шкандал!!!

Искрено, ни ја не верујем да је узрок пребијања не-пост (иако би то могао бити повод), ако претпоставимо да се нешто овако десило.

što ne veruješ?
ali to je nevažno.
oni su ga pitali da li posti.
pa kad je rekao da ne posti prošao je kako je prošao.


saton saton 20:43 24.04.2008

Kakva verska mrznja, huligani, dokazi?!

APSOLUTNO sam fasciniran sa kolikim zarom se ovde vrsi zamena teza i imputiranje poluistina kako bi se relativizovao ovaj horor.
1) Mladić je unakazen zato sto NIJE POSTIO - a kako je post religijski obred, trenutno u toku - pravoslavni post, pa sigurno da ovo nije netrpeljivost iz rasistickih, seksualnih ili nacionalnih razloga - već je u pitanju VERSKA netrpeljivost.... I svakako nije za ovaj jezivi mizanscen odgovoran Dalaj Lama, nego SPC, te stoga ona i MORA da se ogradi od ovih ... da ne kazem sta
2) Kakvi bre huligani, prodaja cigle i slicno?!?!?!?! Prodaja cigle je najstariji oblik reketiranja - pa malo li su puta devedesetih po beogradu presretali ljude, skidali im jakne, cipele farmerke i slicno - ako das sta ti traze, ti idioti te bar puste... ako neces da das, onda bezis koliko te noge nose ili kom opanci kom obojci - ovo nema veze sa kriminalom i huliganstvom - ovo su klasicne "hitler-jungen" metode - "daj licnu kartu da vidimo kako se prezivas" iz devedesetih...al tad bar nisu SPALJIVALI LJUDE!!! OVO - je JEZIVO!!!
3) Koji bre dokazi? Znaci, manijaci verski zatucani i verski polupismeni i nepismeni koji "brane" (ne znam samo od koga) "srbsko"pravoslavlje a u zivotu nisu tu bezmalo izvikanu do besmisla knjigu ni otvorili pa da bar znaju sta je to sto znaci - hrišćanstvo i sta je to post, unakaze nekog ni krivog ni duznog na pravdi tog istog Boga kojeg "slede", i sad ce na kraju da ispadne da je decko sam skocio nekoliko desetina puta na noge i ruke tih morona, i verovatno iz ocaja sto nije "dobar hriscanin" samospalio se u znak podrske srpskom narodu sa Kosova?!?! ALO BRE?!?!

Znaci, dok onima koji se trude da ostanu "normalni" u ovom sivilu ne pukne film, i ne krenu da "objasnjavaju" ovim zivotinjama "metodama" koje cini se, ove zveri jedino razumeju kako batina ima dva kraja, nece se ni vlasti uzeti u pamet da zastiti gradjane od divljaka. Al kad "Hipoteticnom Milovanu" jednog dana pukne film, kad se seti kako su ga slobisti, vadikali, obrazi i razni njima slicni maltretirali poslednjih 15 godina i vise u ime slobode, istine, pravde i vere, kasno ce biti da se pozivate na "tradicionalno hriscansko milosrdje u Srba"...
niki m niki m 20:50 24.04.2008

Re: Kakva verska mrznja, huligani, dokazi?

Znaci, dok onima koji se trude da ostanu "normalni" u ovom sivilu ne pukne film, i ne krenu da "objasnjavaju" ovim zivotinjama "metodama" koje cini se, ove zveri jedino razumeju kako batina ima dva kraja, nece se ni vlasti uzeti u pamet da zastiti gradjane od divljaka.



Da li bi ovo trebalo shvatiti da je vas trud bio uzaludan?
mila mila 20:55 24.04.2008

Re: Kakva verska mrznja, huligani, dokazi?

Da li bi ovo trebalo shvatiti da je vas trud bio uzaludan?
*novo



Tvoj trud je uzaludan, troliranje je foliranje.
Exitus Letalis Exitus Letalis 22:51 24.04.2008

Re: Kakva verska mrznja, huligani, dokazi?

sve potpisujem.
preporuka.
Dawngreeter Dawngreeter 21:07 24.04.2008

Ua post

Ocemo slaninu i kobasice!

Takodje, bas me zanima dal' je covecanstvo izrodilo gluplju stvar od posnog majoneza.
gorran gorran 21:10 24.04.2008

Re: Ua post

Dawngreeter
Takodje, bas me zanima dal' je covecanstvo izrodilo gluplju stvar od posnog majoneza.
Bezalkoholno pivo?
Dawngreeter Dawngreeter 21:13 24.04.2008

Re: Ua post

Vidis. Good catch.
vucko vucko 21:14 24.04.2008

Re: Ua post

Bezalkoholno pivo?

Aaa nikako - to je super za trudnice, vitamin B itd :)

Da probam ja: dupli čizburger, veliki pomfrit i light koka-kola? :)
Dawngreeter Dawngreeter 21:15 24.04.2008

Re: Ua post

vucko
Da probam ja: dupli čizburger, veliki pomfrit i light koka-kola? :)


Haha, sjajna kombinacija. Mada, ipak, to nekako nije do samog izuma. Tj. svaki od tih elemenata je smislen sam za sebe, problem je u kralju koji tako nesto kombinuje. I dalje mislim da majonez vodi :)
gorran gorran 21:18 24.04.2008

Re: Ua post

vucko
Bezalkoholno pivo? Aaa nikako - to je super za trudnice, vitamin B itd :)
Uh, hvala ti! Dobro si me obavestio.
Svakako ću nastojati da ne ostanem u drugom stanju. Ne bi li me mimoišla ta čaša...
angie angie 21:19 24.04.2008

Re: Ua post

svaki od tih elemenata je smislen sam za sebe



presudni elemenat su chvarci!
gorran gorran 21:24 24.04.2008

Re: Ua post

angie
presudni elemenat su chvarci!
Ja imam jednu drugaricu (with privileges), koja drži do crkvenog kalendara. I, šta da vam kažem - pokušao sam da patentiram posni seks, ne bih li nekako premostio ovih 40 i kusur dana
vishnja vishnja 21:34 24.04.2008

Re: Ua post

Takodje, bas me zanima dal' je covecanstvo izrodilo gluplju stvar od posnog majoneza

e nemoj sad da me nerviras :)
Dawngreeter Dawngreeter 21:39 24.04.2008

Re: Ua post

Pa moram malo. Bolje ja nego neko drugi
Maksa Maksa 21:40 24.04.2008

Re: Ua post

Dawngreeter
Takodje, bas me zanima dal' je covecanstvo izrodilo gluplju stvar od posnog majoneza.


Phuu, da l" je?

Filmovi Džona Vua?
Muzika Cool & The Gang?
Ministar za Kapitalne Investicije?
mariopan mariopan 00:46 25.04.2008

Re: Ua post

vishnja
Takodje, bas me zanima dal' je covecanstvo izrodilo gluplju stvar od posnog majoneza

e nemoj sad da me nerviras :)

Не нервира у праву је
Queeria Queeria 21:20 24.04.2008

Spalite me

Coco Rosie Coco Rosie 21:29 24.04.2008

Re: Spalite me

burn, baby, burn :))
e, kad ste pre uspeli ovo da odradite ? :)))))
Kazezoze Kazezoze 21:36 24.04.2008

Re: Spalite me

e, kad ste pre uspeli ovo da odradite ? :)))))

majstori!!!! :_))))))
Queeria Queeria 21:37 24.04.2008

Re: Spalite me

Eeeeeeeeeeeeee, Queeria je uvek brza i uvek spremna za akciju :)
Jaril Jaril 21:38 24.04.2008

Re: Spalite me

Хехе... :))))

чему позив, ако ћеш ионако да гориш у паклу? :))) мислим, где журиш? :))
Queeria Queeria 21:46 24.04.2008

Re: Spalite me

Obaveštenje za Jarila.

Pakao ne postoji...
vucko vucko 21:47 24.04.2008

Re: Spalite me

чему позив, ако ћеш ионако да гориш у паклу? :))) мислим, где журиш? :))

Peđa mora da se smrznuo od straha od pomisli na ovo :)
Dawngreeter Dawngreeter 21:51 24.04.2008

Re: Spalite me

Queeria
Obaveštenje za Jarila.

Pakao ne postoji...


Ja se izvinjavam, ali sam svojim ocima video vojni odsek u zgradi opstine Novi Beograd. Ne da postoji nego razbija.

:)
Queeria Queeria 21:56 24.04.2008

Re: Spalite me

Pa dobro... To je ovaj pakao na zemlji...

Jaril misli na onaj iz bajke... Posle smrti...
Jaril Jaril 21:56 24.04.2008

Re: Spalite me

Obaveštenje za Jarila.
Pakao ne postoji...

Хвала на обавештењу. (А имаш ли доказе? )

Значи, да те напалимо одмах?! ? ))
Queeria Queeria 22:04 24.04.2008

Re: Spalite me

Joj, pa ja sam non stop napaljen :)
jananderson jananderson 22:10 24.04.2008

Re: Spalite me

Dawngreeter
Queeria
Obaveštenje za Jarila.

Pakao ne postoji...


Ja se izvinjavam, ali sam svojim ocima video vojni odsek u zgradi opstine Novi Beograd. Ne da postoji nego razbija.

:)


Uff, bogte, a ja mislio da je najgori pakao u zgradi vojnog odseka jedne druge opstine. :))
Izgleda da paklova ima vise komaTa. :)))
kumashimoto kumashimoto 03:07 25.04.2008

Re: Spalite me

Kvirijo, da li ikada pomislis koliko si jadan i marginalan, koliko si smesan da je to prosto tuzno? Da li se ikada ogadis samog sebe?
Queeria Queeria 12:19 25.04.2008

Re: Spalite me

Kvirijo, da li ikada pomislis koliko si jadan i marginalan, koliko si smesan da je to prosto tuzno? Da li se ikada ogadis samog sebe?


Ne. Svakog dana sve bolje mišljenje imam o sebi, naročito zato što ne dozvoljavam da me drugi stave u ulogu jadnog, marginalnog i smešnog :)
kumashimoto kumashimoto 17:36 25.04.2008

Re: Spalite me

Ne. Svakog dana sve bolje mišljenje imam o sebi, naročito zato što ne dozvoljavam da me drugi stave u ulogu jadnog, marginalnog i smešnog :)

Kako to mislis nedozvoljavas? Kome ne dozvoljavas? Evo ja te bas stavljam u ulogu smesnog, jadnog, marginalnog , neuroticnog...itd...
vucko vucko 22:23 24.04.2008

Ratko podržao saopštenje

Da ova ilustracija sa Ratkom Mladićem na jajetu nije malo "višak delova" u priči? Nisam siguran da bi svi potpisani ispod saopštenja bili oduševljeni ilustracijom...
Kazezoze Kazezoze 22:44 24.04.2008

Re: Ratko podržao saopštenje

vucko
Da ova ilustracija sa Ratkom Mladićem na jajetu nije malo "višak delova" u priči? Nisam siguran da bi svi potpisani ispod saopštenja bili oduševljeni ilustracijom...

i ja mislim da je slika bez veze... ne treba preterivati.
mila mila 22:47 24.04.2008

Re: po redu

"Da li ti se svidja moja riba?



Ala ti narajcano posmatraš , pa dva komata oma suneš .
On nije odgovorio potvrdno.
Ne zna se šta bi bilo da jeste.
Ne postoji organizacija za borbu protiv prostitucije.
Cigla u zidu....Pink flojd
Racoyes Racoyes 22:58 24.04.2008

Re: po redu

Zasto mi se uvek desi da me neko prokomentarise a da nije do kraja procitao sta sam napisao ili bar minimalno pazljivo. Ma ustavri ovo mi je poslednji put da komentarisem nekoga ko nema protiv ili bar dopunjujuci argument. Vise volim kad je neko smisleno protiv, uzgred. Kad je poslednji da ga izvedem do kraja.

E bas zato sto se nezna sta bi bilo da je potvrdno odgovorio ne mozemo to napadati sa aspekta borbe za sekularnu drzavu. Time rasipamo energiju i otpocinjemo raspravu koja nikuda ne vodi tj. nikud u dobro.

Postoje organizacije za borbu protiv prostitucije i trgovine zenama ako je to, uopste, bitno.

Lepo sto obojica volimo Pink Floyd. Uzdravlje!
mila mila 23:53 24.04.2008

we don't neeed no education,...





Pa pošto gazda gazda nije obrisao i moj nastavak na komentar koji je u medjuvremenu obrisan , evo malo prigodne muzike ) narajcane naravno
Filip2412 Filip2412 04:29 25.04.2008

...

snezana mihajlovic snezana mihajlovic 06:20 25.04.2008

...

neverovatno je kako diskusija o...
postane diskusija o nečemu drugom.

meni je nazanimljivije to da je pripadnost (nečemu, bilo čemu) u ovoj zemlji od esencijalne važnosti za...
bez toga - ništa.
ukoliko se fokusiram samo na ovaj čin nasilja - onaj koji ne posti je šta? njega treba - šta? onaj koji posti treba da - šta? razlika izmedju njih je - šta?
oni što su zapalili nisu to uradili zbog - šta? koji su im onda motivi? ukoliko su neki drugi - čemu pitanje?
(i čemu uopšte to pitanje? tj. kakav drajv te vodi da postaviš to pitanje bilo kome?)
da li to što se slične stvari dešavaju diljem planete zemlje treba da me ostavi neupitanom?
da li moj izbor da postim ili ne utiče na to kako će neko pročitati ovaj komentar?
da li moj izbor da zažmurim na razlog nasilja menja stvari?
da li da ovaj komentar klioniram šesnaesthiljadaputa da bi bio smisleniji?
i tako redom...
vishnja vishnja 08:04 25.04.2008

Re: ...

dragi ignorantski nastrojeni Supermode,

posle snezaninog komentara ponavljam ti svoj predlog da uvedes dve vrste preporuka.
one "da,da, to je to" i one druge za bas nacisto skroz.

pozdrav, vishnja
vladimir petrovic vladimir petrovic 08:27 25.04.2008

Protest

Danas sam protestvovao kod gl. i odg. urednika Republike zbog recnika mrznje koje koristi tzv. Koalicija za sekularnu drzavu, kojoj navodno pripada Republika, kako sledi
G. Nebojsa Popov

Republika

Beograd



Tzv. Koalicija za sekularnu drzavu, kojoj navodno i vi pripadate, donela je sledece:

Saopštenje Koalicije za sekularnu državu

Podovom informacije objavljene u dnevnom listu Blic od 24.aprila 2008. godine pod nazivom „Pretukli i zapalili mladića zato što ne posti“, Koalicija za sekularnu državu izdaje saopštenje ja javnost:


KLEROFAŠISTIČKA POLITIKA UZELA DANAK

Koalicija za sekularnu državu najoštrije osuđuje jučerašnji napad huligana na mladića Z.Đ na Ćalijama, koji je pretučen i zapaljen nakon što je dao negativan odgovor na pitanje “da li posti?”.
Ovaj napad rezultat je neodgovorne politike nacionalističkih elita u Srbiji, premijera Vojislava Koštunice kao i dela vlasti koji ga podržava.


Nekritički odnos gore pomenutih prema Srpskoj pravoslavnoj crkvi kreirao je atmosferu linča prema svima koji ne pripadaju dominantnoj konfesiji. Dugogodišnji jezik linča koji je dolazio od strane crkvenih poglavara a koji je podržan od njihovih ideoloških podanika i radnika na terenu – rezultirao je fizičkom eliminacijom svih nepodobnih.


Navedeni postupak u suprotnosti je sa Ustavom Republike Srbije, prema čijem je članu 49.: Zabranjeno i kažnjivo svako izazivanje i podsticanje rasne, nacionalne, verske ili druge neravnopravnosti, mržnje i netrpeljivosti.


Zahtevamo od predstavnika državnih institucija, posebno onih koji se javno deklarišu kao vernici, kao i od Srpske pravoslavne crkve da osude nasilje koje se sprovodi u ime vere, kako ga svojim ćutanjem ne bi legitimisale.


Od nadležnih organa tražimo da se utvrde tačne okolnosti i otkriju počinioci ovog nemilog događaja.

„Kolicija za sekularnu državu“:


Centar za mir i demokratiju


Centar za unapređenje pravnih studija

Helsinški odbor za ljudska prava

Inicijativa mladih za ljudska prava

Beogradski centar za ljudska prava

Komitet pravnika za ljudska prava

Queeria centar

List Republika

Socijaldemokratska unija

Urban In

Škart

Žene u crnom



Protestvujem protiv recnika mrznje i nasilja, koji pocinje od samog naslova. Da li iko normalan u ovoj zemlji moze da veruje da iza ovog incidenta (ako se stvarno dogodio) stoji Srpska pravoslavna crkva? Zasto se ovakav incident (ako se dogodio) koristi da bi se vrsilo verbalno nasilje na SPC, kroz kobojagi zahtev da Srbija postane sekularna drzava (kao da ona to vec nije)? Ako se incident dogodio, verovatno je u pitanju huliganstvo, siguran sam da ti huligani nisu naruceni od Crkve da biju.

Ovo Saopstenje se nalazi na blogovima homoseksualnog udruzenja Kvirija i NVO Zene u crnom, sa pozivom da komentatori podrze tzv. Koaliciju za sekularnu drzavu, pa su neuki komentatori iskoristili priliku da napadaju Crkvu na najvulgarniji nacin, direktno je optuzujuci za sve i svasta - od "narucenih ubistava" do pedofilije?

Pitam se da li je uvazena REPUBLIKA, koja slovi za glasilo protiv stihije, straha, mrznje i nasilja, podrzala ovakvo Saopstenje?

Vladimir Petrovic
Maksa Maksa 11:46 25.04.2008

Re: Protest

vladimir petrovic
Danas sam protestvovao kod gl. i odg. urednika Republike


Siguran sam da isto tako protestvuješ i na tribinama o Vladiki Nikolaju Velimiroviću.
vladimir petrovic vladimir petrovic 12:12 25.04.2008

Re: Protest

A protiv cega, Makso, tamo (na tribinama o Nikolaju Velimirovicu) ima da se protestvuje? Ne secam se da je skoro bilo neke tribine o Vladici Nikolaju Velimirovicu. Ne zaboravi, on je proglasen za srpskog svetitelja, sigurno zato sto je zasluzan. Njega su, kao sto je poznato, komunisti svojevremeno hapsili i proterali iz zemlje, pa su tek njegovi zemni ostaci vraceni u Srbiju. Nadam se da su takva (komunisticka) vremena (u kojima se pljuje na pravoslavlje) prosla.
Da li ti mislis da nesto nije bilo u redu sa Nikolajem Velimirovicem? Da li ti je mozda deda pricao da je on trovao srpske duse sa pravoslavnim hriscanstvom, da nije bila OK njegova poznata parola "da Srbi treba da se sloze, oboze i mnoze"? Hajde, drzni se pa kritikuj sveca! Ako Pedja iz Kvirije moze sebi, u svojoj sitnosti, da dozvoli da pravi sprdacine sa Patrijarhom srpskim g. Pavlom (valjda zato sto se zvanicno SPC izjasnjava protiv pedera), mozes i ti, ako si na toj razini, da upotrebim taj hrvatski izraz, da ponesto zameris Vladici Nikolaju... Fire!
Maksa Maksa 13:32 25.04.2008

Re: Protest

vladimir petrovic
Da li ti mislis da nesto nije bilo u redu sa Nikolajem Velimirovicem?


Osim što se priča da je bio Ljotićev ideolog, nosilac Hitlerovog ordena, propagator Holokausta, zagovornik ideje više i niže rase, verovatno je bio sjajan dasa.

Ono sam pitao pošto vidim da pišeš pisma protiv govora mržnje, pa reko' možda si se i tamo pojavljivao.

Inače, nemoj da misliš da je svako impresioniran time što je neko proglašen za Sveca. Dovoljno je npr. da neko ima ne baš pozitivan stav prema Crkvama generalno.

Ako Pedja iz Kvirije moze sebi, u svojoj sitnosti, da dozvoli da pravi sprdacine sa Patrijarhom srpskim g. Pavlom (valjda zato sto se zvanicno SPC izjasnjava protiv pedera),


Ovaj jeftin pokušaj verovatno treba da učini da se ja poplašim i postidim zbog implicitne asocijacje sa gej pokretom. Nije da mi asocijacija smeta, pošto nemam apsolutno ništa protiv njih, ali je (s obzirom da imam ženu i dete i + još jedno na putu) ta asocijacija prilično glupava. Tj., što kažu - propao ti pokušaj.

mozes i ti, ako si na toj razini,


Baš ljubazno što si mi dozvolio.
vladimir petrovic vladimir petrovic 20:36 25.04.2008

Re: Protest

Makso, Vladika Nikolaj Velimirovic je bio proganjan od fasista, bio je cak interniran, najpre u Pancevu, a zatim u zloglasnom konc logoru Dahau, zajedno sa patrijarhom Varnavom. Kada je oslobodjen iz konc logora, patrijarh Varnava se vratio u Jugoslaviju, a on nije hteo zato sto su u medjuvremenu komunisti preuzeli vlast, pa je otisao u emigraciju (u SAD) gde je ziveo do smrti. Prema tome vest da je nosilac Hitlerovog ordenja je nizak udarac. Samo su Titovi komunisti tvrdili da je bio drzavni neprijatelj, pa si ti verovatno to sto znas o njemu naucio iz komunistickih citanki, ili ti je deda (kao silom prilika novopeceni komunisticki simpatizer) to pricao. A sto se tice toga da je vladika Nikolaj delio narode na "vise i nize klase" mozda je moguce da se tako shvati, neki to tako shvataju jer je bio prilicno kritican prema Jevrejima, posto je nagovestavao da "nisu bas svi narodi jednaki", da ima visih i nizih naroda, jer se nije drzao socijalistickog kvazi uverenja "da su svi ljudi jednaki" (sic!). Srecom, primecujem da si se ogradio iznoseci tvoje tvrdnje, jer kazes "prica se", sto znaci da dajes mogucnost da su u pitanju blebetanja na koja si - naseo.
Sto se tice odbrane tvog sopstvenog integriteta po pitanju seksualnosti (kazes da si ozenjen i otac dva deteta), nisam to imao u vidu, daleko od toga. Irelevantno je i to sto vodimo ovu diskusiju na blogu homoseksualaca. Svaka tebi cast i tvojoj seksualnoj ispravnosti, ali moram reci da to nije neki veliki kvalitet kod coveka, ako se zna da je oko 95 posto ljudi heteroseksualno. Zaista, to sto navodis da si ozenjen i otac dvoje dece nije nikakav adut, znam pedere koji su ozenjeni i ocevi vise od dva deteta. Samo naivni (a ja se nadam da ti nisi medju njima) veruju da su svi pederi "tetkice" koji se ne zene i ne prave decu. By the way, setimo se famoznog Oskara Vajlda, velikog estete i knjizevnika, bio je srecno ozenjen i otac dva sina, a onda je, kada se priblizio cetrdesetoj godini, uhvacen u vrsenju homoseksualnih cinova i osudjen na robiju. Pogledaj bilo koju enciklopediju o tome, ima vise informacija.
Ponavljam, ja sam GAY-FRIENDLY, boricu se za prava gejeva, za toleranciju prema njima (sto ne mora da znaci i obavezno prihvatanje, jer tolerancija i prihvatanje nisu isto), za razumevanje razlicitosti, ali sam isto tako i CHURCH-FRIENDLY, i boricu se protiv onih koji neosnovano napadaju Crkvu i njene velikodostojnike. A pomenuo sam gejeve iz Kvirije zato sto su mi oni (donekle) simpaticni, ali nikako onda kada prizemno napadaju Crkvu, premda razumem njihov gnev, to je zato sto Crkva nije saglasna sa priznavanjem gejeva. Ali ukazujem da nije rec samo o Srpskoj pravoslavnoj crkvi, NIJEDNA religija (cak ni budizam) to ne prihvata, s tim sto se u nekim religijama to manje pokazuje i precutno tolerise, a neke religije su izuzetno rigidne pa za gejeve predvidjaju smrtne kazne, kao Iran itd. Ne govorim nista novo, to se sve zna, ja samo kazem da treba biti tolerantan prema seksualnim razlicitostima, ali ih treba prekoriti kada oni napadaju Crkvu, pa i samog patrijarha g. Pavla. Time nista ne resavaju, vec navlace mrznju na sebe. Ako traze od drugih da budu tolerantni prema njima, onda oni moraju biti tolerantni prema drugima.
Think pink, Makso! Ne ljuti se, nisam zeleo da tebe ili bilo koga uvredim, jos manje da drzim lekcije, ali ponovo i uvek cu misliti da tolerancija mora biti polazno stanoviste odnosa medju ljudima, a ako neka tzv. Komisija za sekularnu Srbiju na dan Velikog petka izda saopstenje da Crkva sprovodi "klerofasisticku diktaturu" to govori da malo preteraju i koriste jezik mrznje i gneva. Ali sta vredi pricati...

Rasina Rasina 21:59 25.04.2008

Re: Protest

Nadam se da ce drzavni tuzilac, po sluzbenoj duznosti, podici optuznice za govor mrznje - protiv svih potpisnika ovog pamfleta.

Takodje, nadam se da ce SPC podici tuzbu (ponovo, protiv svih u tzv "koaliciji" za klevetu.

Svi ovi parazitski kultovi tipa "centar za...", "komitet za...", "inicijativa...", "STD udruzenja..." treba da nauche neshto o pravnoj drzavi.
Dawngreeter Dawngreeter 08:43 25.04.2008

.

Marš.

EDIT: ovom iznad. Pogresno dugme rano izjutra.
vishnja vishnja 11:55 25.04.2008

Re: .

EDIT: ovom iznad. Pogresno dugme rano izjutra

sad kad mu izrepliciraju svi redom iznad tebe, niko zivi vise nece znati kome si rekao 'mars'
samo ja :)))
Dawngreeter Dawngreeter 21:09 25.04.2008

Re: .

Bar me neko razume, to je bitno :)
ivana23 ivana23 20:30 25.04.2008

Ne znam,

da li je vec neko postavio link, ako jeste - izvinjavam se.

Mladića pretukli, polili benzinom i zapalili na ulici - Blic
silver bullet silver bullet 14:24 26.04.2008

Re: Ne znam,

Ne znam



I sta da se radi kad posle ovolikih carsava usplamtele rasprave osvane ispravka vesti?

Da zakljucimo da Kvirija nije narkoman.

Ne zna covek narkomanski zargon.

Bar to je za pohvalu.
vucko vucko 14:41 26.04.2008

Re: Ne znam,

silver bullet
Da zakljucimo da Kvirija nije narkoman.

Ne zna covek narkomanski zargon.

Bar to je za pohvalu.

I da je čestitao uskrs vernicima prigodnom fotomontažom jajeta sa nalepnicom na kojoj je umesto zečeva i pilića - Ratko Mladić, pa još sve pokapano krvlju. To mu baš nije za pohvalu.

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana