Obrazovanje

Vežbice za drugi razred

reanimator RSS / 03.11.2019. u 16:13

Vežbati možemo svuda, svakoga dana i sata, nasamo ili u društvu, mame, tate i brata...

 Vlada Republike Srbije je 24.oktobra donela Rešenje kojim izdvaja 116.137.000 dinara za realizaciju Uredbe o izdavanju doplatne poštanske marke "Izgradnja Spomen-hrama Svetog Save", čijom naplatom se obezbeđuju sredstva za izgradnju tog hrama.

 U Rešenju se navodi da se novac izdvaja za programsku aktivnost "podrška za gradnju i obnovu verskih objekata", pod ekonomskom klasifikacijom 481 - "dotacije nevladinim organizacijama".

U Uredbi o štampanju doplatne marke, koja je doneta 13.septmebra vidi se da će se marka izdavati nu tiražu od 7,6 miliona komada, u apoenu vrednosti 10 dinara.

Zarađenih 76 miliona dinara biće namenjeno za finansiranje građevisnko - zanatskih radova i radova na uređenju enterijera Spomen-hrama Svetog Save.

Dakle, ovom ne oduzeti doktorat, nego mu preispitati i diplomu osnovne škole. 



Komentari (449)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

dragosevacsutra dragosevacsutra 11:12 08.11.2019

Re: Floki, ako čitaš

x5 mi je prototip auta kog voze klinci mafijaši i skorojevićski dobitnici tranzicije.


alselone alselone 11:15 08.11.2019

Re: Floki, ako čitaš

najoptimalnije


Profesionalna deformacija ali moram - ne postoji najoptimalnije. Optimalno je več "naj". Ako je optimalno manje optimalno od najoptimalnoijeg onda nije optimalno.
dragosevacsutra dragosevacsutra 11:16 08.11.2019

Re: Floki, ako čitaš

ima i X7 i mercedes GLS, tek su to grdosije... treba ti hangar da parkiras


da, ali opet mi i x7 od svih slicnih najvise deluje kao... teretnjak. lose su ga uradili po meni.
mercedesi su generalno fensi ali me dovodi do ludila ti eksperimenti sa unutrasnjoscu. linije glc pa i gle kupe mi se svidjaju. gls je van svake kategorije.

e da, za atomca i alsea - pa sad izlazi, ili je vec izasao GLB. ima sedam sedista i neke lude dimenzije, 460 duzine ili tako nesto. mislim, i to mi je preterivanje, sta je to - nesto izmedju gla i glc (glc koji je sam po sebi vec minimum minimuma).

e sad, glc nema sedam, glb ima! mozes misliti. nisam ga video uzivo, samo me bas zanima kako ce sedmoro da se strpa u tako nesto...

dragosevacsutra dragosevacsutra 11:18 08.11.2019

Re: Floki, ako čitaš

Profesionalna deformacija ali moram - ne postoji najoptimalnije. Optimalno je več "naj". Ako je optimalno manje optimalno od najoptimalnoijeg onda nije optimalno.




dragosevacsutra dragosevacsutra 11:19 08.11.2019

Re: Floki, ako čitaš

alselone


e da, i samo za alseta, navodno model X isto ima pet isofixa...

alselone alselone 11:21 08.11.2019

Re: Floki, ako čitaš

e da, za atomca i alsea


Braćo, nije to za mene. Dajte meni polovnjaka oko 10k ili novo auto oko 25 na pušinglizing i to je to.
dragosevacsutra dragosevacsutra 11:22 08.11.2019

Re: Floki, ako čitaš

Braćo, nije to za mene. Dajte meni polovnjaka oko 10k ili novo auto oko 25 na pušinglizing i to je to.


sto je najgore, taj GLB da nije mercedes bi trebalo da bude u klasi slicnih vozila do 25k EUR.

Ali, mercedes, jebi ga.

u svakom slucaju, mislim da je to najmanji SUV koji ima sedam sedista, nije kombi i staje u garazu...

Atomski mrav Atomski mrav 11:23 08.11.2019

Re: Floki, ako čitaš

Profesionalna deformacija ali moram - ne postoji najoptimalnije. Optimalno je več "naj". Ako je optimalno manje optimalno od najoptimalnoijeg onda nije optimalno.



apacherosepeacock apacherosepeacock 11:25 08.11.2019

Re: Floki, ako čitaš

docsumann
Kao oni ružni, naborani psi, "multipla" je toliko ružna da je na neki način lijepa.


ne znam na kojeg psa misliš, ali za engleskog buldoga su sami englezi govorili da je oredivan u svojoj ružnoći.
meni lično nema ružnih pasa.

inače, taj višak kože na licu, karakterističan za mološke pse (mastif, buldog, doga...) naziva se fanon.



Ja mislim da je na ovog izguzvanka mislio.. (btw. ne da nije ruzan nego je medenjak)





alselone alselone 11:27 08.11.2019

Re: Floki, ako čitaš

isto ima pet isofixa...

Meni je dosta jedan. :) Jedno dete preraslo, drugo će ubrzo a treće još uvek ne vežemo na isofix.

A ovo veliko dete juče nisam mogao da prenesem do kreveta prvi put. Zaspao je u dnevnoj i ja krenuo da ga prenesem i ne mogu. Veliko malo dete.
alselone alselone 11:28 08.11.2019

Re: Floki, ako čitaš

u svakom slucaju, mislim da je to najmanji SUV koji ima sedam sedista, nije kombi

Na kraju ćemo ipak shvatiti da multipla ipak nije tako loše rešenje.
dragosevacsutra dragosevacsutra 11:32 08.11.2019

Re: Floki, ako čitaš

Meni je dosta jedan. :) Jedno dete preraslo, drugo će ubrzo a treće još uvek ne vežemo na isofix.


kako mislis ovo? po meni je isofix neophodan (ili bar preporucljiv do 12.) a pogotovo za bebe, u korpi okrenutoj nazad.

A ovo veliko dete juče nisam mogao da prenesem do kreveta prvi put. Zaspao je u dnevnoj i ja krenuo da ga prenesem i ne mogu. Veliko malo dete.



dragosevacsutra dragosevacsutra 11:33 08.11.2019

Re: Floki, ako čitaš

Na kraju ćemo ipak shvatiti da multipla ipak nije tako loše rešenje.








maksa83 maksa83 11:36 08.11.2019

Re: Floki, ako čitaš

A ovo veliko dete juče nisam mogao da prenesem do kreveta prvi put. Zaspao je u dnevnoj i ja krenuo da ga prenesem i ne mogu. Veliko malo dete.

Ja manje dugo nisam nosio i onda je sad skoro isto tako zaspao negde i reko' da ga prenesem, i bilo ono - ooooruk, pa teturanje, uhzajebaosamse. U nekom trenutku je od 25 došao do ~40 kila, to mi je potpuno promaklo. Veće dete je moje visine i nosi obuću 46-47 (ja nosim 44).

Inače da ne jurim gore, neretko ćeš našeg čoveka čuti da Škodu Superb zove Škoda Super-Be.
maksa83 maksa83 11:37 08.11.2019

Re: Floki, ako čitaš

Na kraju ćemo ipak shvatiti da multipla ipak nije tako loše rešenje.

Jedini problem sa Multiplom je što se više ne pravi.

Pravda za ružne i udobne automobile!
alselone alselone 11:37 08.11.2019

Re: Floki, ako čitaš

kako mislis ovo? po meni je isofix neophodan (ili bar preporucljiv do 12.) a pogotovo za bebe, u korpi okrenutoj nazad.


Veliko dijete je veliko za sedište, sedi bez sedišta i uredno se veže. Visok je kao niža odrasla osoba.
Srednje sedi u isofix sedištu a bebac sedi još uvek u onom jajetu koje ne ide na isofix nego se utegne pojasom.
alselone alselone 11:40 08.11.2019

Re: Floki, ako čitaš

Škodu Superb zove Škoda Super-Be.

Znam i to me užasno nervira.



i nosi obuću 46-47

Bogme mašala.
dragosevacsutra dragosevacsutra 11:43 08.11.2019

Re: Floki, ako čitaš

neretko ćeš našeg čoveka čuti da Škodu Superb zove Škoda Super-Be.


znam - pokojni rodjak.
dragosevacsutra dragosevacsutra 11:46 08.11.2019

Re: Floki, ako čitaš

Veliko dijete je veliko za sedište, sedi bez sedišta i uredno se veže. Visok je kao niža odrasla osoba.
Srednje sedi u isofix sedištu a sedi još uvek u onom jajetu koje ne ide na isofix nego se utegne pojasom.



ok, al po meni jaje ne bi smelo na pojas nego iskljucivo na isofix bazu (i naravno okrenuto u suportnom smeru).

kako se to uopste veze pojasom?


gedza.73 gedza.73 12:12 08.11.2019

Re: Floki, ako čitaš

Pravda za ružne i udobne automobile!

ja sam devesčetvrte pete jedno kratko vreme vozio.

čak sam imao i jednu običnu dvaes jedinicu sa digitalnom instrument tablom ala Knight Rider. A i još poneki 'digitalni' Nemac.

inače su se u autoindustriji tako isprepletali pa, kažem već sam se isključio davno još kad su počeli automobile da dele na 'crveno' i 'obično I', u nekom od Volvo modela je pežo motor, u mnogo nemaca i francuza ide JTD, limarija je ista kod francuza i italijana... i uopšte nema pravila da će neki auto besprekorno raditi zato što je <upisatipoželjimarkumodel> a da drugi neće zato što nije iz te grupe.

al' mislim da ne postoji sektor sa više ludaka nego kod kupaca automobila. niti većih nadobudnih navodnih poznavalaca. a dostupnošću interneta se njihov broj samo povećao.

gedza.73 gedza.73 12:17 08.11.2019

Re: Floki, ako čitaš

alselone
u svakom slucaju, mislim da je to najmanji SUV koji ima sedam sedista, nije kombi

Na kraju ćemo ipak shvatiti da multipla ipak nije tako loše rešenje.

jedan moj rođak je već deceniju i po u kreditima zbog automobila 'dovoljno velikog da se potrpamo svi kad krenemo negde. nekad'

Još uvek ima neisplaćene kredite (patosnice i jelkica su njegovi), auto mu stoji pola parkiran na kolovozu a deca porasla pa ih ne interesuje da se voze sa roditeljima.
aureus aureus 12:51 08.11.2019

Re: Floki, ako čitaš

apacherosepeacock
docsumann
Kao oni ružni, naborani psi, "multipla" je toliko ružna da je na neki način lijepa.


ne znam na kojeg psa misliš, ali za engleskog buldoga su sami englezi govorili da je oredivan u svojoj ružnoći.
meni lično nema ružnih pasa.

inače, taj višak kože na licu, karakterističan za mološke pse (mastif, buldog, doga...) naziva se fanon.



Ja mislim da je na ovog izguzvanka mislio.. (btw. ne da nije ruzan nego je medenjak)

O, ljudi, pas obukao kožu tri broja veću!

P.S. A sada nešto potpuno drugačije.
Gradiće se novi put od Cetinja do Čeva (22-23 km). Cijena radova 37 miliona evra.
alselone alselone 12:55 08.11.2019

Re: Floki, ako čitaš

kako se to uopste veze pojasom?

alselone alselone 13:00 08.11.2019

Re: Floki, ako čitaš

a deca porasla pa ih ne interesuje da se voze sa roditeljima.

ja ne volim taj životni moto -šta će ti to, ako će ti za 15 godina biti nepotrebno. Često sam to čuo kada sam kupovao kuću, tip "otići će deca na fakultete, šta će tebi i ženi cela kuća", pa onda za kola i druge stvari. Moj moto je potpuno suprotan, "sada se živi" i sada mi to treba.

Ako već nema para tvoj rođak, što prosto ne proda auto i kupi jeftiniji i manji?
apacherosepeacock apacherosepeacock 16:10 08.11.2019

Re: Floki, ako čitaš

gedza.73

apacherosepeacock
Ej, gde prodaju ove minijature u BG, ovaj Vracar' i autic pored/iznad

ja ih naš'o na pinterestu. Od jednog do drugog, svidi mi se ovaj baš sa slike kad ono Vračar.
Sad sam ih pronaš'o (otpad, metal, art, Beograd) i
'Art studio DADA'


Hvala.
dragosevacsutra dragosevacsutra 16:26 08.11.2019

Re: Floki, ako čitaš

alselone


video - zar to ne bude klimavo?
sad vidim da i ovo moje sto smo koristili moze i kao sa pojasom, ali kad je na bazi je zakon, i sto se tice bezbednosti i funkcionalnosti (jednim klikom ga skidas i onda mogu na kolica).
gedza.73 gedza.73 17:22 08.11.2019

Re: Floki, ako čitaš

Moj moto je potpuno suprotan, "sada se živi" i sada mi to treba.

svako postavi sebi neke prioritete. što se tiče automobila njih sam navozao toliko do nekih srednjih godina da su mi poslednja stavka na spisku.

Ako već nema para tvoj rođak, što prosto ne proda auto i kupi jeftiniji i manji?

'sirotinjski' kompleks. mesta u spavaćoj taman da spava ležeći sa poluskupljenim nogama ali auto mora da bude što veći. u predsoblje samo na kant pored cipelarrnika se prolazi. a i me'anićari mora od nečeg da školuju decu. rođa ih periodično taman dobro namiruje.
zilikaka zilikaka 17:33 08.11.2019

Re: Floki, ako čitaš

'sirotinjski' kompleks. mesta u spavaćoj taman da spava ležeći sa poluskupljenim nogama ali auto mora da bude što veći. u predsoblje samo na kant pored cipelarrnika se prolazi. a i me'anićari mora od nečeg da školuju decu. rođa ih periodično taman dobro namiruje.


Ne znam kad sam još to tako postavila, svakako ima tome više decenija, al imam stav da razumnom čoveku vrednost auta ne sme da prelazi 10% vrednosti nekretnine u kojoj živi.
Naravno, izuzimam slučajeve kad se njime zarađuje il kad je stanje dovoljno loše da održavanje postaje neisplativo.
gedza.73 gedza.73 17:53 08.11.2019

Re: Floki, ako čitaš

Zili
Ne znam kad sam još to tako postavila, svakako ima tome više decenija, al imam stav da razumnom čoveku vrednost auta ne sme da prelazi 10% vrednosti nekretnine u kojoj živi.

mislim da postoji računica u odnosu na primanja do koje svote novca se izdvaja za automobil.
Meni je to da kupim, vozim dve, tri godine i prodam ga za iste pare.
par slučajeva je bilo da se vozim par godina i prodam dvostruko ili trostruko u odnosu na uloženo.

pošto sam bio 'umešan' u taj posao nekoliko godina sa rasponom od jedne do 15 godina starosti malo sam upućen u psihologiju kupaca pa mi nije nepoznata ova oblast.

jednom je jedan lik (prosečnog imovinskog stanja ali uz 'otkidanja od usta' skupio veliku svotu) spremio večeru na koju je pozvao komšiluk pri preuzimanju auta uz reči
- I oni bi voleli da imaju ovakav ali ne mogu.

u sekundi sam bio u iskušenju da mu kažem koliko sam bio 'dobar' u kupoprodaji.

danas sam postao gadan čičica koji na osnovu nekoliko spoljađnih faktora valorizuje ljude. jedan od njih je auto koji ne prati ostatak životnog stila pojedinca.

Naravno, izuzimam slučajeve kad se njime zarađuje il kad je stanje dovoljno loše da održavanje postaje neisplativo.

Saglasan. kažem vozio sam od krševa do luksuznih i potpuno sam ravodušan prema četvorotočkašima.

skoro sam pomagao prijatelju oko auta sa početka sedamdesetih. Sentimentalno je vezan za auto i hoće da ga restaurira (s obzirom da je enterijer odlično očuvan limarija mu je lakši deo posla).

16 godina nije paljen. Promenili smo ulje, premostili od AC pumpe direktno u kantu sa naftom, popustili da nova nafta prođe. Auto je upalio nakon par verglanja i sastavio rad motora.


apacherosepeacock
Hvala

nema na čemu
dragosevacsutra dragosevacsutra 17:58 08.11.2019

Re: Floki, ako čitaš

Ne znam kad sam još to tako postavila, svakako ima tome više decenija, al imam stav da razumnom čoveku vrednost auta ne sme da prelazi 10% vrednosti nekretnine u kojoj živi.
Naravno, izuzimam slučajeve kad se njime zarađuje il kad je stanje dovoljno loše da održavanje postaje neisplativo.




jel se racuna u vlasnistvu ili moze i pod kiriju?

zilikaka zilikaka 18:26 08.11.2019

Re: Floki, ako čitaš


jel se racuna u vlasnistvu ili moze i pod kiriju?

U Srbiji vlasništvo, naravno, a napolju nemam predstavu o odnosima cena nekretnina, auta i mesečnih primanja.
milisav68 milisav68 20:33 08.11.2019

Re: Floki, ako čitaš

još uvek nisam uspeo da odgledam Kuma.

Duboko si me razočarao.



Evo ti scena, slična onom o poštenju iz Lepih sela...samo što ovde Al Paćino objašnjava Kejt o poštenju političara, odnosno sprezi države i mafije.

Film je dobio brdo Oskara (mrzi me sad da tražim tačan broj), a u drugom delu imaš i Back to the Future, gde Robert Deniro igra mladog Branda (Kuma), i kako je kao u seriji o Džordžu, došao sa sela u grad i odmah se obogatio....



Sa druge strane, imaš i glorifikaciju profesionalnih ubica iz rata u Vijetnamu....Rambo 1, 2, 3...
zilikaka zilikaka 21:12 08.11.2019

Re: Floki, ako čitaš

Evo ti scena, slična onom o poštenju iz Lepih sela..

Khm, ako smem da priznam, ni ja nikad nisam odgledala, al Lepa sela.
Nisam imala petlju.
Tamo davno, kad je film trebao da se pojavi, išla jedna scena za reklamu koja mi je bila užasna. Nikad takvu (fizičku) reakciju nisam imala na nešto filmsko i ubeđena sam da je to bio slučajan splet okolnosti i neka moja projekcija, al eto nikad nisam skupila hrabrosti da pogledam ceo film. Možda ta scena i nije tako strašna.

...eto
gedza.73 gedza.73 21:46 08.11.2019

Re: Floki, ako čitaš

milisav68
Film je dobio brdo Oskara (mrzi me sad da tražim tačan broj)

stoički sam odgledao sve sezone Lost ali neke klasike nisam uspeo. Čak ni Gospodara prstenova (a toliki sam bio zaluđenik da me žena i dan danas proziva pred društvom što sam kao momak poveo nju na more i poneo Tolkina).

Winter is coming pa ću da poslušam tvoju preporuku.

poštenju političara, odnosno sprezi države i mafije.

podsetio si me na jedan belgijski strip rađen po uzoru na Ladlamov Bornov identitet.
XIII.


Posle prvih dešavanja priča se širi i dolazi do dela gde se povezuje italijanska mafija ulazi u državno tužilaštvo preko političara...

ima igrica?


bene_geserit bene_geserit 00:07 09.11.2019

Re: Floki, ako čitaš

Mene je auto industrija toliko iznervirala da sam rešio da ih kaznim tako što ću mog 14 godina starog Kamrija da vozim još 5 godina.
Znam da im deo tržišta zvani na Alsea dodaj 5-6 santimetara nije previše značajan, ali toliko smanjenje mesta za glavu i ramena u odnosu na iste modele od pre 15-20 godina je ekstremno bezobrazno. A nikako mi se ne voze middle-full size SUV-evi, to su bre kamioni.

Meni kod kola je značajno samo par stvari:
1. da ima dovoljno mesta
2. da postoji neki osnovni luksuz, dakle kožna sedišta, odvojena klima za zadnji deo, i od ovih novijih elektronskih stvari backup kamera, konekcija za smartphone i GPS (može i kroz telefon)

Na žalost brzo sam ukapirao da:
- ne postoje kola sa sun-moon-panoramic-roof-om u koja mogu da stanem zbog mesta za glavu (idiotski pokretni krov, koji ne znam kome treba, pojede ključnih 5 santimetara)
- skoro da ne postoje japanski-korejski automobili koji imaju kožna sedišta a nemaju sunroof, Trim-ovi im uvek dodaju te dve stvari zajedno. Tako da su Lexus, Avalon, Camry, Genesis i razni drugi odmah otpali
- ima ponečeg što ima opciju koža da sunroof ne, npr. Subaru Outback ili Ascent (ako se ipak vratim na mid-size SUV-eve), ali u tim compact SUV-evima ili wagon-ima nikad nemam dovoljno mesta za ramena

Tako da ću da giljam ovog Kamrija dok ne umre. A nije mnogo prešao, oko 130K, verovatno će da traje još 10 godina.
dragosevacsutra dragosevacsutra 00:44 09.11.2019

Re: Floki, ako čitaš

U Srbiji vlasništvo, naravno, a napolju nemam predstavu o odnosima cena nekretnina, auta i mesečnih primanja.


dakle van beograda i NS retko ko bi trebalo da vozi auto skuplji od 10k...

(oni sto su pod kiriju samo gsb ili bicikl!).

milisav68 milisav68 08:00 09.11.2019

Re: Floki, ako čitaš

zilikaka
Nikad takvu (fizičku) reakciju nisam imala na nešto filmsko i ubeđena sam da je to bio slučajan splet okolnosti i neka moja projekcija, al eto nikad nisam skupila hrabrosti da pogledam ceo film. Možda ta scena i nije tako strašna.

Verovatno, ipak je to film o ratu, a tih nekoliko odvratnih scena su u funkciji priče, odnosno da pokažu da rat nije zezanje, pošto u filmu obiluje puno humora, kako običnog tako i crnog.
gedza
Winter is coming pa ću da poslušam tvoju preporuku.

Šta da ti kažem, naoružaj se strpljenjem, pošto je film "spor" i traje tri sata.

Apropo tih dugih kadrova, film sam prvi put gledao u bioskopu, i sad tu sa nama bio jedan drugar iz Goloboka, a išla scena sa konjskom glavom u krevetu, a pre toga ide pogled na njegovo imanje (filmski režiser u Holivudu) jedno 2-3 minuta, tek će on - U ala je avlijaaaa....

Deo sale koji je čuo komentar je prsnuo u smeh, a ostatak se pitao, šta je tu smešno....
milisav68 milisav68 08:01 09.11.2019

Re: Floki, ako čitaš

dakle van beograda i NS retko ko bi trebalo da vozi auto skuplji od 10k...

Automobil u Srbiji u proseku je star nešto više od 17 godina, a najnoviji podaci pokazuju da najveći broj polovnjaka ima preko 14 godina.

Blic
gedza.73 gedza.73 08:37 09.11.2019

Re: Floki, ako čitaš

milisav68
a pre toga ide pogled na njegovo imanje (filmski režiser u Holivudu) jedno 2-3 minuta, tek će on - U ala je avlijaaaa..


a išla scena sa konjskom glavom u krevetu

neka 'bočna' informacija da je to u stvari inspirisano stvarnim događajima oko načina kako je Frenik Sinatra dobio ulogu u 'Odavde do večnosti'



milisav68 milisav68 09:10 09.11.2019

Re: Floki, ako čitaš

neka 'bočna' informacija da je to u stvari inspirisano stvarnim događajima oko načina kako je Frenik Sinatra dobio ulogu u 'Odavde do večnosti'

Pa da, ne znam da li je u pitanju baš taj film, ali u Kumu je neki pevač trebao da dobije ulogu, pa je to povezano sa Sinatrom.

Zato ti treba malo i predznanja kada gledaš pojedine filmove.

dopuna:

Kod nas je snimljen film "Bulevar revolucije" 1992. gde glavni lik (Branislav Lečić) malo imitira Branda iz Kuma (sasvim drugačija priča, ali je kao dato par asocijacija).
zilikaka zilikaka 09:25 09.11.2019

Re: Floki, ako čitaš

dakle van beograda i NS retko ko bi trebalo da vozi auto skuplji od 10k...

Marim ja, nek voze šta hoće, ja sam iznela mišljenje, ne naredbu.
Ako neko živi u objektu od 40-50 hiljada, i to mu je sve, ja lično smatram da je nerazumno da u auto uloži 50% toga, jer taj auto svakim danom gubi vrednost, a baška što može da ga slupa il da bude ukraden. Čist račun.
Naravno, ako taj auto služi za poso, il postoji neki specifičan razlog zašto mora da ga ima, priča ne stoji.
Rekoh, to je lični stav koji primenjujem na sebi, trudiću se da to prenesem podmlatku, a za ostale me boli uvo.
macak.tosa031 macak.tosa031 11:52 09.11.2019

Re: Floki, ako čitaš

gedza.73
milisav68
a pre toga ide pogled na njegovo imanje (filmski režiser u Holivudu) jedno 2-3 minuta, tek će on - U ala je avlijaaaa..


a išla scena sa konjskom glavom u krevetu

neka 'bočna' informacija da je to u stvari inspirisano stvarnim događajima oko načina kako je Frenik Sinatra dobio ulogu u 'Odavde do večnosti'


Meni jedna od najdražih knjiga od Džemsa Džonsa.
Ne brkati ga sa Džojsom.
predatortz predatortz 18:44 09.11.2019

Re: Floki, ako čitaš


Khm, ako smem da priznam, ni ja nikad nisam odgledala, al Lepa sela.
Nisam imala petlju.
Tamo davno, kad je film trebao da se pojavi, išla jedna scena za reklamu koja mi je bila užasna.


Ja sam ga prvi put gledao dok sam bio još sasvim svež iz rata.
Iz bioskopa sam izašao ćuteći i prećutao ostatak večeri. Društvo sa kojim sam gledao film je tu moju ćutnju skapiralo i nisu me ništa zapitkivali.
nikvet pn nikvet pn 18:58 09.11.2019

Re: Floki, ako čitaš


To je poslednji naš film koga sam gledao. Nadalje nijedan, niti seriju, ništa.

Najzad sam razumeo svoju baba-Milicu koja nikako nije htela da gleda ratne filmove.
vcucko vcucko 19:22 09.11.2019

Re: Floki, ako čitaš

docsumann
Kao oni ružni, naborani psi, "multipla" je toliko ružna da je na neki način lijepa.


ne znam na kojeg psa misliš, ali za engleskog buldoga su sami englezi govorili da je oredivan u svojoj ružnoći.
meni lično nema ružnih pasa.

inače, taj višak kože na licu, karakterističan za mološke pse (mastif, buldog, doga...) naziva se fanon.


Samo je jedan samojed. Najlepši, najgodspostveniji, sve naj...
macak.tosa031 macak.tosa031 11:38 07.11.2019

M'da!

'Online' punjenje je 'glupost'.
Ko će toliko punjača i kablova da instalira.
Mislim da će prevladati 'pamet', pa će se baterije puniti u energanama za to dizajniranim - a napunjene baterije po tome razvoziti do distributivnih pumpi, na kojima će se vršiti ekspresna zamena sa praznima sa automobila.
Pri tome će se generisati dodatni trošak na razvoženje baterija, no, ništa viši nego i pri razvoženju sadašnjih pogonskih energenata (benzina, dizela, ...).
macak.tosa031 macak.tosa031 12:17 07.11.2019

M'da!

Istina, kapacitet bilo koga (pločastog) kondenzatora je epsilon x površina (ploča) / rastojanje (međusobno) od ploča. Kod drugih geometrijskih oblika je nešto drugačije, ali, u osnovi postoje tri parametra koji (ovako) definisani kapacitet mogu da povećaju.
Prvi je dielektričnost materijala (dakle, ono što se nalazi između ploča), zatim sama (ekvivalentna) povšina ploča, te njihovo rastojanje.
Kada bi, na primer, te ploče mogli da približimo na 'nulto' rastojanje, kapacitet bi postao beskonačan.
Naravno, postavlja se pitanje koliko bi te ploče morale da budu čvrste da ne dođe dejstvom elektrostatičke sile do privlačenja i 'kratkog' spoja.
Dakle, kondenzator, tj. ova naša baterija skladišti energiju (da proste oni koji energiju označavaju sa kilowatima bez toga da ju pomnože sa časovima) E = C x U na kvadrat (samo U je na kvadrat, tj. napon) / 2.
A ja sam ubeđen da će veoma brzo i tu doći do proboja i da će postati moguć onaj 'japanski' kanisterčić od 25 litara (to kada je neki lik pokazao neki kanisterčić veličine šake i rekao da je zapremina 25 litara, a neko ga pitao ... pa da li si ti lud - a on odgovorio da je kanisterčić japanski --- sigurno Maksa zna taj vic pa neka ga on ispriča bolje - ako hoće).
maksa83 maksa83 12:59 07.11.2019

Re: M'da!

Istina, kapacitet bilo koga (pločastog) kondenzatora je epsilon x površina (ploča) / rastojanje (međusobno) od ploča. Kod drugih geometrijskih oblika je nešto drugačije, ali, u osnovi postoje tri parametra koji (ovako) definisani kapacitet mogu da povećaju.
Prvi je dielektričnost materijala (dakle, ono što se nalazi između ploča), zatim sama (ekvivalentna) povšina ploča, te njihovo rastojanje.
Kada bi, na primer, te ploče mogli da približimo na 'nulto' rastojanje, kapacitet bi postao beskonačan.
Naravno, postavlja se pitanje koliko bi te ploče morale da budu čvrste da ne dođe dejstvom ečlektrostatičke sile do privlačenja i 'kratkog' spoja.
Dakle, kondenzator, tj. ova naša baterija skladišti energiju (da proste oni koji energiju označavaju sa kilowatima bez toga da ju pomnože sa časovima) E = C x U na kvadrat (samo U je na kvadrat, tj. napon) / 2.


macak.tosa031 macak.tosa031 17:16 08.11.2019

Re: M'da!

maksa83



Lol!

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana