Gastronauti

Tačno ne znam šta bih u naslov

reanimator RSS / 10.03.2016. u 23:41

 "U blokovskom naselju "Belville" postavljena su nova autobuska i tramvajska stajališta i semafor, a gradski menadžer Goran Vesić je rekao da je Grad Beograd za to izdvojio 8,5 miliona dinara."

Dva asfaltirana autobuska stajališta, dve ozidane tramvajske baštice, četiri table, dve ograde i semafor. I to košta 80.000 eur? Odokativno, izvedeni zidarski i putarski radovi ne mogu da koštaju više od 5.000 eur. Neka su ograde i table još toliko (a nisu, al kao 'ajde). Je l' ima neko ideju koliko može da košta semafor?

Izvor : http://www.ekapija.com/website/sr/page/1378865/Beogradsko-naselje-Belville-dobilo-nova-autobuska-i-tramvajska-stajali%C5%A1ta-Vrednost-investicije-8-5-miliona-dinara

Zalili-se-da-je-Belvil-daleko-dobili-stanicu-2.jpg 



Komentari (86)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

reanimator reanimator 23:41 10.03.2016

...

blogovatelj blogovatelj 23:46 10.03.2016

Re: ...

reanimator


Ne znam posto su semafori.
reanimator reanimator 23:52 10.03.2016

Re: ...

blogovatelj
reanimator


Ne znam posto su semafori.

Koj si ti štreber, ladno si u temi
srdjan.pajic srdjan.pajic 00:14 11.03.2016

Re: ...

reanimator
blogovatelj
reanimator


Ne znam posto su semafori.

Koj si ti štreber, ladno si u temi


A šta su to "ozidane tramvajske baštice"? Jel to tamo gde tramvaji sede u ladovini i pijuckaju špricer?
blogovatelj blogovatelj 00:22 11.03.2016

Re: ...

Koj si ti štreber, ladno si u temi


Uvek.
E, nesto razmisljam, jeste lopovluk nevidjen. Za te pare moze zamak da se napravi, ako ne racunas cenu zemljista.
reanimator reanimator 09:00 11.03.2016

Re: ...

A šta su to "ozidane tramvajske baštice"? Jel to tamo gde tramvaji sede u ladovini i pijuckaju špricer?

Nemam pojma, saznao sam za termin kad sam podmićivao pandura sa 2 soma, da mi ne piše 43 hiljade za nepropisni obilazak tramvajske baštice
reanimator reanimator 09:01 11.03.2016

Re: ...

Uvek.
E, nesto razmisljam, jeste lopovluk nevidjen. Za te pare moze zamak da se napravi, ako ne racunas cenu zemljista.

Pa to ti kažem..za 50 soma dobiješ ključ u ruke za kuću, sa sve vodom, strujom i prilaznom saobraćajnicom.
srdjan.pajic srdjan.pajic 18:00 11.03.2016

Re: ...

reanimator
A šta su to "ozidane tramvajske baštice"? Jel to tamo gde tramvaji sede u ladovini i pijuckaju špricer?

Nemam pojma, saznao sam za termin kad sam podmićivao pandura sa 2 soma, da mi ne piše 43 hiljade za nepropisni obilazak tramvajske baštice




Da, sad kad bolje razmislim i zvuči kao nekakav pandurski termin. Ali 43 iljade, isuse, obilazak te, takozvane "tramvajske" baštice, izgleda kao nekakvo izazivanje opšte opasnosti.
Dont Fear The Reaper Dont Fear The Reaper 01:38 16.03.2016

Re: ...

Elem, naziv za temu bi mogao biti: Prc!

A podnaslov - Svi ccckaju Onoliko! s indignacijom klimaju glavom nad lopovlukom, a ni jedan da nešto uradi ☻

Elem, eno tužilaštva (primaju i anonimne prijave), eno valjda neka nadležna institucija za provere troškova i finansija gradske vlasti (koga ne mrzi da se žali nadležnim institucijama, namesto da satima piše po blogu - može i da nađe koja ) imaju novine - a tamo puno slobodnog prostora, jer su skoro sve iskulirale Krlju ima...

E da, ali lepše je pronalaziti primere lopovluka i o njima seiriti, nego po njima zaista nešto i uraditi.

NB - ono, ni meni više ne pada na pamet da se akam za sitne stvari, dosta sam decenijama gubio vreme na sve i svja, sada ga gubim samo za Krupne marifetluke ;>

NB 2 - podseti me ova pričica na davne dane kada su paceri iz DSa tek bili pripravnici u mažnjavanju para, a stari okaljani kadrovi iz SPOa su ih obučavali (to dok se Vuk i Božić Milan, sada već godinama na mestu pijanog budže u Telekomu, nisu presabrali da im je bolje da idu sa Slobom i SPSom, pa šutnuli i DS an general i Đinđića sa gradonačelničkog mesta). Pa tako, na Paliluli, pita Stariji Maher iz SPO-a mladog i neiskusnog DSovca, koliko je podmaza uzeo za neki već lokal. Pet hiljada maraka, a SPOovac che na to - ma koliko puta sam ti objasnio da se za tu "klasu" uzima deset hiljada!

Eto, pa nek neko kaže da kod nas nema napretka i razvoja - od takvih pacera do ovakvih Veličina u Maherizmu. Od davanja 50% popusta na "Podmaz" do dodavanja 500% na svaku stavku u predmeru (obaška nepostojeće stavke, tj. stavke nepostojećih radova i opreme). A to samo DS kadrovi (i vesić beše DS kadar, dok nije postao previše grmaziv čak i za DS, pa ga se rešili - ili tako već nekako bilo?). A tek ostali kadrovi - ihaj!
nsarski nsarski 00:35 11.03.2016

Šajbna od milion dolara

True story:
Tokom poslednjeg rata u Iraku, Pentagon je imao više ugovornih firmi koje su u Irak isporučivale gorivo, opremu, vodovodne cevi, rezervne delove, itd. Jedna od tih firmi, C&D distributors iz Severne Karoline ih je snabdevala sitnim materijalima: slavine, osiguraci, ventili, srafovi, i slicno. Naknadnim pregledom je ustanovljeno da su za neke stvari distributeri iz C&D kompanije naplacivali neobicno visoke svote. Kao primer, istice se slucaj da su za dopremanje 2 (dve) obične šajbne, ovakve,

na ime troskova transporta naplatili $998.798, tj., skoro milion dolara. Svaka od tih sajbni kosta 19 centi, ali troskovi isporuke su veliki.

LINK (Vredi pročitati, zabavno je.)

Sada, sto se tice narecenog stajalista, mozda se i tu uracunava cena dopremanja, ili prvoklasni smestaj radnika, ili iznajmljivanje specijalnih masina, itd.
blogovatelj blogovatelj 04:35 11.03.2016

Re: Šajbna od milion dolara

Tokom poslednjeg rata u Iraku


Setih se price koju sam cuo u Somboru.
Kada su osamdesetih godina proslog veka ratovali Irak i Iran, postojale su sankcije na uvoz mesinga Iraku, jer se od mesinga prave caure.
Medjutim, nisu postojale sankcije na uvoz katanaca. Somborski Bane Sekulic je izvozio bolesne kolicine istih za Irak, tamo su ih topili i pravili caure.
I tako desetak godina. Eto kako je drug Stari pribavljao novce.
Dok jednom ne smrkne, drugom ne svane.
Nekome je sigurno svanulo jer je napravio par ozidanih tramvajskih bastica.
docsumann docsumann 06:33 11.03.2016

Re: Šajbna od milion dolara

Svaka od tih sajbni kosta 19 centi, ali troskovi isporuke su veliki.


da, nevjerovatan podatak kad gomila i jedna stvar stiže iz Kine, sa cijenom brodsko-kontejnerskog prevoza koja ukupnu cijenu proizvoda opterećuje sa manje od 1% posto.
zato svake godine izbacuju sve veće i veće kontejnerske brodove i automatizuju ukrcajne luke.
emsiemsi emsiemsi 06:37 11.03.2016

Re: Šajbna od milion dolara

docsumann
Svaka od tih sajbni kosta 19 centi, ali troskovi isporuke su veliki.


da, nevjerovatan podatak kad gomila i jedna stvar stiže iz Kine, sa cijenom brodsko-kontejnerskog prevoza koja ukupnu cijenu proizvoda opterećuje sa manje od 1% posto.
zato svake godine izbacuju sve veće i veće kontejnerske brodove i automatizuju ukrcajne luke.

Америчка фирма је за испоруку те две шајбне ангажовала највећи контејнерски брод - а то, ипак, кошта.
docsumann docsumann 07:20 11.03.2016

Re: Šajbna od milion dolara

emsiemsi
docsumann
Svaka od tih sajbni kosta 19 centi, ali troskovi isporuke su veliki.


da, nevjerovatan podatak kad gomila i jedna stvar stiže iz Kine, sa cijenom brodsko-kontejnerskog prevoza koja ukupnu cijenu proizvoda opterećuje sa manje od 1% posto.
zato svake godine izbacuju sve veće i veće kontejnerske brodove i automatizuju ukrcajne luke.

Америчка фирма је за испоруку те две шајбне ангажовала највећи контејнерски брод - а то, ипак, кошта.


paa, ako je još i za svaku šajbnu iznajmila posebni kontejner ...
emsiemsi emsiemsi 07:57 11.03.2016

Re: Šajbna od milion dolara

docsumann
emsiemsi
docsumann
Svaka od tih sajbni kosta 19 centi, ali troskovi isporuke su veliki.


da, nevjerovatan podatak kad gomila i jedna stvar stiže iz Kine, sa cijenom brodsko-kontejnerskog prevoza koja ukupnu cijenu proizvoda opterećuje sa manje od 1% posto.
zato svake godine izbacuju sve veće i veće kontejnerske brodove i automatizuju ukrcajne luke.

Америчка фирма је за испоруку те две шајбне ангажовала највећи контејнерски брод - а то, ипак, кошта.


paa, ako je još i za svaku šajbnu iznajmila posebni kontejner ...

Подразумева се.
milisav68 milisav68 07:57 11.03.2016

Re: Šajbna od milion dolara

docsumann
paa, ako je još i za svaku šajbnu iznajmila posebni kontejner ...

Ma ne bre, za svaku šajbnu po jedan brod.
reanimator reanimator 09:05 11.03.2016

Re: Šajbna od milion dolara

Sada, sto se tice narecenog stajalista, mozda se i tu uracunava cena dopremanja, ili prvoklasni smestaj radnika, ili iznajmljivanje specijalnih masina, itd.

Vesić, američki đak
reanimator reanimator 09:07 11.03.2016

Re: Šajbna od milion dolara

da, nevjerovatan podatak kad gomila i jedna stvar stiže iz Kine, sa cijenom brodsko-kontejnerskog prevoza koja ukupnu cijenu proizvoda opterećuje sa manje od 1% posto.
zato svake godine izbacuju sve veće i veće kontejnerske brodove i automatizuju ukrcajne luke.

I posle protivnici reformi lansiraju priče kako nam ne treba da kreditiramo deonicu moderne pruge grčka-srednja evropa, deonica beograd-budimpešta. To kad se završi, ima da padne cena semafora za bar 20.000 eur po komadu :)
mija12 mija12 09:23 11.03.2016

Re: Šajbna od milion dolara

Vredi pročitati, zabavno je


Samo razlika izmedju američkog slučaja i našeg je da je u jednom podignuta optužnica
arcins arcins 09:37 11.03.2016

Re: Šajbna od milion dolara

docsumann
Svaka od tih sajbni kosta 19 centi, ali troskovi isporuke su veliki.


da, nevjerovatan podatak kad gomila i jedna stvar stiže iz Kine, sa cijenom brodsko-kontejnerskog prevoza koja ukupnu cijenu proizvoda opterećuje sa manje od 1% posto.
zato svake godine izbacuju sve veće i veće kontejnerske brodove i automatizuju ukrcajne luke.


Cena kontejnera je fiksna, ne zavisi od robe koja se prevozi. Mislim da mi je drugar rekao da 13 metarski kontejner košta 6000 USD (Ning bo), da l' do Grčke ja l' do Hrvatske, 'bem ga. Ne bih se složio sa konstatacijom za manje od 1%.
docsumann docsumann 09:52 11.03.2016

Re: Šajbna od milion dolara

Ne bih se složio sa konstatacijom za manje od 1%.


zavisi od luke ukrcaja i od iznajmljenog broda. ineče, gledah dokumentarac na tu temu.
nsarski nsarski 11:06 11.03.2016

Re: Šajbna od milion dolara

zavisi od luke ukrcaja i od iznajmljenog broda. ineče, gledah dokumentarac na tu temu.

Ja sam prebacio kontejner svojih stvari kada sam se vratio iz USA u Srbiju. Jedina razlika, glede cene, je u velicini kontejnera, a ne tezini. I naravno, za razlicite destinacije se naplacuje razlicita cena.

Za "sajbna aferu" oni su naveli da je isporuka u Irak opasna pa su morali da plate obezbedjenje za kopneni prevoz, pa soferi skupi, itd...Takvih primera ima na pretek - litar goriva isporucenog u Irak ili Avganistan je kostao oko $15 litar, itd.

Poenta moje "true story" je da nema granica halapljivosti kad se na takvim mestima krade. Razumeo bih da su za sajbnu od 20 centi naplatili 5 dolara, ili 10, ili, cak, 50. Ali milion dolara...to vise nije "kraduckanje".

I kod nas su se takve mahinacije otkrivale (Dulic i kompanija "Nuba" sa 1200 km kabla, na primer, ili oni sateliti za vojsku), ali ne pratim kakav je bio, ako je bio, epilog u tim procesima.
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 11:16 11.03.2016

Re: Šajbna od milion dolara

reanimator

Vesić, američki đak


with the touch of балканска фукара...

... еј, неј се мрачим, идем да тугујем за Прлетом.
Atomski mrav Atomski mrav 11:30 11.03.2016

Re: Šajbna od milion dolara

ali ne pratim kakav je bio, ako je bio, epilog u tim procesima.

Mir, mir, mir, niko nije kriv.
mirelarado mirelarado 11:51 11.03.2016

Re: Šajbna od milion dolara

Atomski mrav
ali ne pratim kakav je bio, ako je bio, epilog u tim procesima.

Mir, mir, mir, niko nije kriv.


Шта је било? - Немамо појма.
Прогутао вук магарца.
Доказе појела маца, прогутала фиока...

Чини ми се да смо велики мајстори за лоповлук, а за заташкавање још већи. Нажалост.
NNN NNN 11:55 11.03.2016

Re: Šajbna od milion dolara

Nekome je sigurno svanulo jer je napravio par ozidanih tramvajskih bastica.
Upravo!
baš sam negde video vest tipa "na zahtev stanara..."
i zamišljam lopurdu vesića kome oči zasijaju kada to čuje
"pa što odmah ne kažete "
NNN NNN 11:58 11.03.2016

Re: Šajbna od milion dolara

Razumeo bih da su za sajbnu od 20 centi naplatili 5 dolara, ili 10, ili, cak, 50. Ali milion dolara...
nemoj da grešiš dušu,
nije milion nego pola miliona po šajbni


emsiemsi emsiemsi 12:11 11.03.2016

Re: Šajbna od milion dolara

reanimator
da, nevjerovatan podatak kad gomila i jedna stvar stiže iz Kine, sa cijenom brodsko-kontejnerskog prevoza koja ukupnu cijenu proizvoda opterećuje sa manje od 1% posto.
zato svake godine izbacuju sve veće i veće kontejnerske brodove i automatizuju ukrcajne luke.

I posle protivnici reformi lansiraju priče kako nam ne treba da kreditiramo deonicu moderne pruge grčka-srednja evropa, deonica beograd-budimpešta. To kad se završi, ima da padne cena semafora za bar 20.000 eur po komadu :)

Овде се говори о бродовима, а не о возовима --- скрећеш тему.
Пошто се већ ради о бродовима, требало би инсистирати на даљем раду на пловном путу Дунав - Морава - Вардар - Егејско море и то пловном путу пунога пресека ... тако да могу да плове и ови највећи контејнерски бродови, као и прекоокеански танкери.
Нема зајебанције.
Успут --- заборавио сам тога генија који је недавно дошао на ту генијалну идеју.
BebaOdLonchara BebaOdLonchara 12:16 11.03.2016

Re: Šajbna od milion dolara

Чини ми се да смо велики мајстори за лоповлук, а за заташкавање још већи.
i nemoj posle neko da kaže da nemamo svoju disciplinu.
narcis narcis 14:05 11.03.2016

Re: Šajbna od milion dolara

Eto kako je drug Stari pribavljao novce.

viš kako je drug Stari bio sposoban da zaradi pare za svoju zemlju, čak i kad je uveliko bio mrtav idalje je zarađivao.
a tek što su francuzi zaradili izvozeći teleprintere u iran preko elektronske, samo njiov stari bio živ tad.a i rusi su se tu ovajdili jer je išlo preko njine teritorije.viš kako je i mrtav drug stari uspeo da posreduje između franaka i rusa. mračan čovek.
srdjan.pajic srdjan.pajic 18:14 11.03.2016

Re: Šajbna od milion dolara

I kod nas su se takve mahinacije otkrivale (Dulic i kompanija "Nuba" sa 1200 km kabla, na primer, ili oni sateliti za vojsku), ali ne pratim kakav je bio, ako je bio, epilog u tim procesima.


Mislim da se nije desilo ništa, ovog Dulića povremeno potegnu kad treba da se podseti na to koliko su DS-ovci pljačkali dok su bili na vlasti, ali ništa dalje od toga.

Nego, i ovde kod mene u kraju ukebaše jednu kompaniju (čiji je jedan od osnivača dolazio kod nas u lab na CU da meri neka sranja dok još nije pas imao zašta da ga ujede, a samo nekoliko godina kasnije je imao svoju zgradu i par stotina zaposlenih) da je navodno preneduvavala cene za nekakave antene koje se koriste u spravama za ometanje IED-eva. Silan posao sa time napraviše, ali uvatiše ih, valjda ih cinknuo neki bivši partner, pa su morali da vrate silne milione dolara, dal' armiji, dal' airforceu, ne sećam se ko je bio krajnji kupac. I ovi su to ladno platili, bez ikakvog problema i galame, bilo samo kratko saopštenje CEO-a u novinama, koji je rekao - nismo krivi, ali bi nas sudski troškovi da to dokažemo koštali više, pa su platili kaznu, i teraju dalje.
blogovatelj blogovatelj 23:15 11.03.2016

Re: Šajbna od milion dolara

viš kako je drug Stari bio sposoban da zaradi pare za svoju zemlju, čak i kad je uveliko bio mrtav idalje je zarađivao


Prvo, ako ti nije jasno da smo taj posao dobili na racun dobrih i prijateljskih odnosa druga Starog i Sadama, onda jebi ga.
Drugo, uopste nisam imao nikakvu nameru da moj komentar ima negativnu konotaciju. Ako je drug Stari u necemu bio maher, to je diplomatija.
narcis narcis 20:23 12.03.2016

Re: Šajbna od milion dolara

Drugo, uopste nisam imao nikakvu nameru da moj komentar ima negativnu konotaciju

svi komentari koji pominju druga starog, ne samo kod tebe, su uvek obojeni mržnjom.
mislim , baš me briga za tvoj stav prema njemu i općenito, ali čoveče prošlo je mlogo vremena , kako vam nije dosadno da se stalno pozivate na njega.
smešno- žalosno je kad se vućić poziva/ pravda na ono sšto je radio tadić-koštunica pre njega kad ima vlast već dva mandata, a tek pozivati se na onog kog nema tridesetak godina.
to ti je ko da slušaš, a ja tačno imam lika ispred sebe, čoveka od 70i kusur godine kako kuka što je ostao siroče i trt-mrt sve je on žalostan i jadan. amzo to te pravdalo prvih 20ak godina a za ostalih 50 si sam kriv.
tako i mi , mogli smo spravom da kukamo na komuniste prvih šespet godine, a za ostalih 30 smo sami krivi.
ako možeš da svatiš, mada ne verujem, vama su uvek svi krivi sem vas.
ko će kaže usrase, dal je lud.

pustite i bravara i bankara nek mrtvuju, oni više nisačim ne učestvuju u našoj nesposobnosti da normalno živimo bez njih, a ni sa njima nismo znali.
tyson tyson 22:14 12.03.2016

Re: Šajbna od milion dolara

Kao primer, istice se slucaj da su za dopremanje 2 (dve) obične šajbne, ovakve, na ime troskova transporta naplatili $998.798, tj., skoro milion dolara. Svaka od tih sajbni kosta 19 centi, ali troskovi isporuke su veliki.

LINK (Vredi pročitati, zabavno je.)

To je samo dajdžest. Koga ne mrzi neka uzme da čita izveštaje SIGIR (Special Inspector General for Iraq Reconstruction), a i SIGAR (isto samo za Avganistan); zavrti se u glavi od proneverenih suma, ošljarenja, pranja novca, rasipništva, neodgovornosti, krađe, korupcije...


blogovatelj blogovatelj 22:23 12.03.2016

Re: Šajbna od milion dolara

vi komentari koji pominju druga starog, ne samo kod tebe, su uvek obojeni mržnjom.


To si ti ishalucinirao. Postoje stvari u kojima je bio odličan kao što postoje druge stvari gde je bio diktator najgore vrste.

ali čoveče prošlo je mlogo vremena , kako vam nije dosadno da se stalno pozivate na njega.


Baš zbog toga mi nikako nije jasna njegova glorifikacija. Ima vas koji ga malate samo zlatnom četkom, potpuno ste mi nerazumljivi. Jebote, pa fakat je da je Goli Otok njegovo delo. Samo zbog toga je zaslužio da doveka gori u paklu, džaba mu kule i gradovi što je sazidao. Hapsio je za izgovorenu reč, to je odlika najveće fukare.
ako možeš da svatiš, mada ne verujem, vama su uvek svi krivi sem vas.


Koji smo to mi?
Mislio sam da si normalniji, ali u poslednjoj karmi kojom si došao na blog samo se sa nekim kolješ.
narcis narcis 23:42 12.03.2016

Re: Šajbna od milion dolara

ma vas koji ga malate samo

koji to MI? kad si mene čuo da ga pominjem, sem kao reakciju na tuđe, bespotrebno pominjanje.
kad si od mene čuo da ga veličam ili kudim? za mene je on jedino prošlost, ovakva ili onakva ali nikad jednostrana.
a što se tiče golog otoka, šta ti imaš sa golim otokom, osim ako nisi komunista bio pa ti smeta njegov obračun sa svojom petom kolonom?!?!
ali ... ne vredi spoznaja istorije je za tebe i tvoju svest prevelik zalogaj izgleda, dalje od sitnograđanske svesti ne možeš, šta ćeš taka ti je sitnoburžoaška svest nisi sposoban da se uzdigneš iznad malograđanskog ega i malograđanskog pogleda na svet i istoriju.
obavesti se malo kakve su se strahote dešavale u isto vreme i na zapadu i na istoku, docvaljan je samo jedan pravac. pronađi zločine koji su se dešavali po francuskoj i ostalim zapadnjacima posle drugog svetskog rata, eno tamo na history se ubiše pokazivajući kakve su sve zločine počinili pobednici pa češ morati da priznaš da su pobednici kod nas ako ništa bar bili jednaki u zločinima sa svim ostalim saveznicima, ni bolji ni gori.
ali to je za tebe izgleda suviše velika filozofska visina, nemaš stoliče da se ukačiš na njuma.
tamo pišeš da si obišo svet, šteta samo što ništa od tog sveta nisi umeo da razumeš.
svi zločini se dešavaju u nekom kontekstu, sad treba imati mozaki pamet pa razumeti te kontekste ili biti glup pa misliti da je samo zločin nad tobom jedini zločin a svi ostali nad ostalima su minorni i nevidljivi za tebe.
blogovatelj blogovatelj 06:10 13.03.2016

Re: Šajbna od milion dolara

kad si od mene čuo da ga veličam ili kudim? za mene je on jedino prošlost, ovakva ili onakva ali nikad jednostrana.


Pa nije te bilo nekoliko godina ovde, ali si i ranije i sada bio apologeta samoupravnog socijalizma.
Ovo ne kažem kao nipdaštavanje, nemoj me shvatiti pogrešno, nego je to jednostavno činjenica.
Za razliku od tebe, ja pokušavam da uvidim i dobre i loše strane tadašnje vlasti.
Verovao bih u citirano da sam video da ga ikada kritikuješ, jer prostora za kritiku svakako ima, baš kao i prostora za hvalu. Ali stvarno ne mogu da se setim da si tako nešto ikada napisao.

a što se tiče golog otoka, šta ti imaš sa golim otokom, osim ako nisi komunista bio pa ti smeta njegov obračun sa svojom petom kolonom?!?


Tebi ne smeta Hitlerov obračun sa Jevrejima? Nisi tada bio rođen, šta ti imaš sa Hitlerom i Jevrejima?
Jebeš ga Dragoslave, slao je ljude na višegodišnje robije zbog viceva? Normalna država, normalan sistem, oni sankcionišu osobu ako nešto uradi, a ne ako nešto izgovori.
Zato je diktator i zato doveka treba da gori u paklu.
emsiemsi emsiemsi 08:16 13.03.2016

Re: Šajbna od milion dolara

narcis
ma vas koji ga malate samo

koji to MI? kad si mene čuo da ga pominjem, sem kao reakciju na tuđe, bespotrebno pominjanje.
kad si od mene čuo da ga veličam ili kudim? za mene je on jedino prošlost, ovakva ili onakva ali nikad jednostrana.
a što se tiče golog otoka, šta ti imaš sa golim otokom, osim ako nisi komunista bio pa ti smeta njegov obračun sa svojom petom kolonom?!?!
ali ... ne vredi spoznaja istorije je za tebe i tvoju svest prevelik zalogaj izgleda, dalje od sitnograđanske svesti ne možeš, šta ćeš taka ti je sitnoburžoaška svest nisi sposoban da se uzdigneš iznad malograđanskog ega i malograđanskog pogleda na svet i istoriju.
obavesti se malo kakve su se strahote dešavale u isto vreme i na zapadu i na istoku, docvaljan je samo jedan pravac. pronađi zločine koji su se dešavali po francuskoj i ostalim zapadnjacima posle drugog svetskog rata, eno tamo na history se ubiše pokazivajući kakve su sve zločine počinili pobednici pa češ morati da priznaš da su pobednici kod nas ako ništa bar bili jednaki u zločinima sa svim ostalim saveznicima, ni bolji ni gori.
ali to je za tebe izgleda suviše velika filozofska visina, nemaš stoliče da se ukačiš na njuma.
tamo pišeš da si obišo svet, šteta samo što ništa od tog sveta nisi umeo da razumeš.
svi zločini se dešavaju u nekom kontekstu, sad treba imati mozaki pamet pa razumeti te kontekste ili biti glup pa misliti da je samo zločin nad tobom jedini zločin a svi ostali nad ostalima su minorni i nevidljivi za tebe.

Глупости !
Успут - ово може да напише само тешка будалчина.
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 08:21 14.03.2016

Re: Šajbna od milion dolara

srdjan.pajic
pa su morali da vrate silne milione dolara, dal' armiji, dal' airforceu, ne sećam se ko je bio krajnji kupac. I ovi su to ladno platili, bez ikakvog problema i galame, bilo samo kratko saopštenje CEO-a u novinama, koji je rekao - nismo krivi, ali bi nas sudski troškovi da to dokažemo koštali više, pa su platili kaznu, i teraju dalje.


da, a u Srbij'ci, između Jugića i Stojadina samo sevne nekakva džipčina kakve u Izraelu ne viđam (zemlji koja ima tri puta veći gdp per capita).
BebaOdLonchara BebaOdLonchara 14:22 14.03.2016

Re: Šajbna od milion dolara

samo sevne nekakva džipčina kakve u Izraelu ne viđam (zemlji koja ima tri puta veći gdp per capita).

pa kad nisu iskompleksirani kreteni kao naši. već dugo imam utisak da deo srba, ne samo što ima kompleks više vrednosti, nego je totalno utripovao da su ameri.
BebaOdLonchara BebaOdLonchara 00:41 11.03.2016

.

pa zar nije pre par godina bila ona priča o renoviranju (stanične?) klonje za neku basnoslovnu kintu? doduše, možda semafor stvarno košta 75 soma orja.
reanimator reanimator 08:58 11.03.2016

Re: .

BebaOdLonchara
pa zar nije pre par godina bila ona priča o renoviranju (stanične?) klonje za neku basnoslovnu kintu? doduše, možda semafor stvarno košta 75 soma orja.

Pa to je to, 75 soma jurosa. Vidiš kako postoji matrica kad iskusni pljačkaju..da ne predju 100 soma, a opet, da se ne blamiraju za neku siću :)
milisav68 milisav68 09:34 11.03.2016

Re: .

reanimator
Vidiš kako postoji matrica kad iskusni pljačkaju..da ne predju 100 soma, a opet, da se ne blamiraju za neku siću :)

Napisali zakone, da se bolje zaklone.

Ne iskusni, nego obrazovani.

Taj zakon je još od 2006/07.

Ako mazneš do 100.000 evra i ako te uhvate, plaćaš prekršajnu kaznu od 5000 dinara, a ako te ne uhvate odmah, zastareva za tri godine.
adriana adriana 09:39 11.03.2016

Re: .

Da su preterali - preterali su, ali semafor može da košta preko 10 soma bez problema.

Do njega moraju da dođu kablovi za napajanje i signalizaciju. Privodni energetski kablovi su skupi, pitanje da li u trafo stanici mora nešto da se prepravlja. Ako nema nekog razvodnog ormana u blizini semafora i to mora da se napravi, a pošto je outdoor i on košta 2 - 5 soma (grejači za zimu, ventilator za vrućinu, IP45 za kišu).

Kopanje za privodne kablove zahteva dozvole i takse, a za dozvole i izvođenje trebalo bi napraviti i neki projekat. Građevinski, saobraćajni, energetski, slabostrujaški, spoljašnjeg uređenja, možda još nešto.

I tako...ali da, mogli su i da se provuku za manje.
reanimator reanimator 09:39 11.03.2016

Re: .

Ako mazneš do 100.000 evra i ako te uhvate, plaćaš prekršajnu kaznu od 5000 dinara, a ako te ne uhvate odmah, zastareva za tri godine.

Znači ako udje u Maksi, iznesem 10 kartona Nutele, dve tegle pojedem u zbegu, a dva kartona štekujem u gepeku, pa se predam i platim 5 soma, dobar sam..koliko?
arcins arcins 09:45 11.03.2016

Re: .

reanimator
Ako mazneš do 100.000 evra i ako te uhvate, plaćaš prekršajnu kaznu od 5000 dinara, a ako te ne uhvate odmah, zastareva za tri godine.

Znači ako udje u Maksi, iznesem 10 kartona Nutele, dve tegle pojedem u zbegu, a dva kartona štekujem u gepeku, pa se predam i platim 5 soma, dobar sam..koliko?



Ne da si dobar, nego si fantastičan i preduzimljiv
milisav68 milisav68 09:51 11.03.2016

Re: .

reanimator
Ako mazneš do 100.000 evra i ako te uhvate, plaćaš prekršajnu kaznu od 5000 dinara, a ako te ne uhvate odmah, zastareva za tri godine.

Znači ako udje u Maksi, iznesem 10 kartona Nutele, dve tegle pojedem u zbegu, a dva kartona štekujem u gepeku, pa se predam i platim 5 soma, dobar sam..koliko?

Ne, ne, nedostaje - (Ako mazneš) na tenderu.

Jbga, moraš da budeš odgovorno lice.
NNN NNN 12:01 11.03.2016

Re: .

možda semafor stvarno košta 75 soma orja

U Novom Sadu SNS je svečano obeležio radove na početku izgradnje semafora,
ako ne znate koliko je to stvarno veliki infrastrukturni projekat - ne ismevajte

alselone alselone 00:44 11.03.2016

mozda je semafor simensov

Pa su uracunali i mito.
emsiemsi emsiemsi 06:12 11.03.2016

Re: mozda je semafor simensov

alselone
Pa su uracunali i mito.

Ви се зајебавате --- анализа, пројекат, синхронизација са детаљним и генералним урбанистичким плановима, синхронизација са 1000 закона и уредби, те, на крају - синхронизација са "Ђоле билдинг".
Све то кошта.
reanimator reanimator 08:56 11.03.2016

Re: mozda je semafor simensov

alselone
Pa su uracunali i mito.

Pazi kad me ne bi iznenadilo. To su najveći lopovi na planeti!
Spiridon Spiridon 08:50 11.03.2016

evo ko hoce da pazari semafor

reanimator reanimator 08:52 11.03.2016

Re: evo ko hoce da pazari semafor

Spiridon
LINK

Ili organizuješ opštinsko takmičenje u OTOu i mali robovi snabdeju ceo grad svetlosnom signalizacijom
ivana23 ivana23 12:34 11.03.2016

***

Moram, ali moram da malo trolujem...

Koliko li je placena ova deonica puta Kod Lajkovca?

BebaOdLonchara BebaOdLonchara 12:48 11.03.2016

Re: ***

Koliko li je placena ova deonica puta Kod Lajkovca?

ne znam kako da reagujem od blama.

emsiemsi emsiemsi 13:22 11.03.2016

Re: ***

ivana23
Moram, ali moram da malo trolujem...

Koliko li je placena ova deonica puta Kod Lajkovca?


Цена ?
Права ситница.
gedza.73 gedza.73 14:17 11.03.2016

Re: ***


Nov model pune linije.
adriana adriana 14:27 11.03.2016

Re: ***

Nov model pune linije.



Da, da, to ti je ono ako zaspiš za volanom da ne pređeš u suprotnu traku, upadne ti točak u procep.
gedza.73 gedza.73 14:34 11.03.2016

Re: ***

Da, da, to ti je ono ako zaspiš za volanom da ne pređeš u suprotnu traku, upadne ti točak u procep.

Kao one nazubljene linije koje označavaju zaustavnu traku i kad zadremaš (ili pri gustoj magli) ti bruji toliko u vozilu da se odmah osvestiš.

Ovde ti odu obe leve gume sa sve felnama. Pa da vidim junaka kako ide preko pune linije.
reanimator reanimator 14:37 11.03.2016

Re: ***

Moram, ali moram da malo trolujem...

Koliko li je placena ova deonica puta Kod Lajkovca?

To je ta večita dilema kada su u pitanju naša putarska preduzeća. Da li su stvarno toliko nesposobni ili su toliko bezobzirni, pa kradu do daske.
Mada, čitajući ovu Vesićevu izjavu, to bre više nema blama.
ivana23 ivana23 14:56 11.03.2016

Re: ***

Imamo i ovo...



Legenda kaže da onaj koji ga izvadi postaje sledeći ministar infrastrukture i građevine.
svarog svarog 15:07 11.03.2016

Re: ***

ovo ko oni hirurzi što ostave makaze u pacijentu :)

Jbg ljudi imajte razumevanja, težak je to poso, a plata nikakva
anamarkana anamarkana 15:24 11.03.2016

Re: ***

reanimator

To je ta večita dilema kada su u pitanju naša putarska preduzeća. Da li su stvarno toliko nesposobni ili su toliko bezobzirni, pa kradu do daske.
Mada, čitajući ovu Vesićevu izjavu, to bre više nema blama.


Nije u pitanju ni jedno ni drugo nego nesto trece - kada bi putarska preduzeca radila kvalitetno tj. onako kako treba, po standardima struke onda ne bi imali posla svake sezone i ne bi mogli naplacivati iz budzeta basnoslovne sume a po ovoj njihovoj filozofiji koju praktikuju raduckaju ofrlje stalno ima nekog posla da se nesto zakrpi i popravi i tako stalno kaplje lova.

Btw bila sam svojevremeno direktno ukljucena u poslove pomenute filozofije pa otuda znam za jadac....
pnbb pnbb 14:11 16.03.2016

Re: ***

Moram, ali moram da malo trolujem...

Koliko li je placena ova deonica puta Kod Lajkovca?

malo mi je nezgodno da slikam iz kola, ali ovo je pista u odnosu na upravo renovirani deo autoputa ovde kod mene.. otprilike na nivou lokalnog puta ugljevik brcko, odmah posle rata..
navodno jos nisu zavrsili sve radove, mozda se i popravi
JJ Beba JJ Beba 13:48 11.03.2016

mendžer

tako to Vesić radi
nim_opet nim_opet 15:24 11.03.2016

O boze...

I ti pitas svasta....15K u stanicu, 65 u dzepove kumova, prijatelja i prijatelja prijatelja koji poznaju izvodjaca i podizvodjaca, pa da se deo vrati gradskim celnicima malo kasnije ...
reanimator reanimator 15:25 11.03.2016

Re: O boze...

nim_opet
I ti pitas svasta....15K u stanicu, 65 u dzepove kumova, prijatelja i prijatelja prijatelja koji poznaju izvodjaca i podizvodjaca, pa da se deo vrati gradskim celnicima malo kasnije ...

Ma kapiram, nego ovo, mrtav ladan izadje i ko da je rekao baš ovo što si napisao. Mislim, ne znam uopšte što se ja bavim ovime, a naročito ne znam zašto se ovime ne bave, ako ne institucije, a onda bar "opozicija".
BebaOdLonchara BebaOdLonchara 15:35 11.03.2016

Re: O boze...

"opozicija".

ko ti garantuje da "firme" koje su odradile ovaj "lavovski" posao nisu delom iz "opozicije"? uvek se seti da su vuk i vojislav kumovi.
ne znam što se ti baviš time, ali liverpul dobio MU sa 2:0 i vidim da ni to nikog ne interesuje. na šta smo spali, tztz... <_<
blogovatelj blogovatelj 02:40 12.03.2016

Re: O boze...

a naročito ne znam zašto se ovime ne bave, ako ne institucije, a onda bar "opozicija".


Nemaju kad. Kukaju na bele listice.

PS. Da dodam, drzi me vec nekoliko dana od kad procitah. Meni je to utisak nedelje ubedljivo... Pazi, u koaliciju usli Tadic, Canak i Ceda!
NNN NNN 10:19 12.03.2016

Re: O boze...

u koaliciju usli Tadic, Canak i Ceda!
To je odlično, taman znaš za koga sigurno da ne glasaš!
cassiopeia cassiopeia 11:19 12.03.2016

Re: O boze...

NNN
u koaliciju usli Tadic, Canak i Ceda!
To je odlično, taman znaš za koga sigurno da ne glasaš!


blogovatelj blogovatelj 16:46 12.03.2016

Re: O boze...

To je odlično, taman znaš za koga sigurno da ne glasaš!



tyson tyson 22:25 12.03.2016

Re: O boze...

15K u stanicu, 65 u dzepove kumova, prijatelja i prijatelja prijatelja koji poznaju izvodjaca i podizvodjaca, pa da se deo vrati gradskim celnicima malo kasnije ...

I/ili u kampanju.


marco_de.manccini marco_de.manccini 19:33 11.03.2016

Tačno ne znam šta bih u naslov

Po-gle-dajte se-ma-for!

80:000
mirelarado mirelarado 20:52 11.03.2016

Re: Tačno ne znam šta bih u naslov

marco_de.manccini
Po-gle-dajte se-ma-for!

80:000


Ако саберемо резултате и додамо оне временске нуле одозго, добићемо сличан резултат:


marco_de.manccini marco_de.manccini 21:48 11.03.2016

Re: Tačno ne znam šta bih u naslov

U, malo je zamagljna slika, ali čini mi se da je na ovom tvom semaforu nekakva reklama za lanac kafana

Lokali O'š Piti.
mirelarado mirelarado 00:11 12.03.2016

Re: Tačno ne znam šta bih u naslov

Lokali O'š Piti.



NNN NNN 22:07 11.03.2016

POBEDA ZVEZDE!

BebaOdLonchara BebaOdLonchara 22:28 11.03.2016

Re: POBEDA ZVEZDE!

POBEDA ZVEZDE!

srećno-tužan dan za zvezdu.

emsiemsi emsiemsi 22:29 11.03.2016

Re: POBEDA ZVEZDE!

NNN

Да, јеботе !
Задње време дошло када морам да се радујем циганским победама.
kaolavanda kaolavanda 15:41 15.03.2016

79., al' kao da je 100.

Tačno ne znam šta bih u naslov

Ja tačno znam, ali šta vredi, kad nikad nisi hteo da me slušaš
angie01 angie01 16:19 15.03.2016

Re: 79., al' kao da je 100.

kaolavanda



kaolavanda kaolavanda 16:35 15.03.2016

Re: 79., al' kao da je 100.

Eeeeendžiii
blogovatelj blogovatelj 19:14 15.03.2016

Re: 79., al' kao da je 100.

Ja tačno znam, ali šta vredi, kad nikad nisi hteo da me slušaš


Ko bese ova kaolavanda, ja sam je vec i zaboravio
kaolavanda kaolavanda 13:43 16.03.2016

Re: 79., al' kao da je 100.

Zaboravio???

Da li je moguće zaboraviti onoliko blamiranja oko muvanja šmekera Rea, uprkos njegovom paničnom bežanju?

E, de si, Blogi
st.jepan st.jepan 14:23 16.03.2016

Re: 79., al' kao da je 100.

kaolavanda


Ma šta bre "kao"?! Čista lavanda! Koncentrat!

Di si ti, mala?

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana