Gradjanske inicijative

Nepravda

reanimator RSS / 06.10.2019. u 11:42

1719779_30-01.jpg Kamo postrojavanje i crveni tepih za odbojkašice (jer su dobile Tursku i osvetile se za kosovsku bitku), odbojkaše (koji su dobili Sloveniju i pokazali ko je ko u ex SFRJ), Djokovića (koji je pustio Nadala, jer Španija nije priznala Kosovo), mlade matematičare (koji su pokupili sve medalje usred neprijateljskog Kijeva)...

Izvinjavam se ako je tema već obrađena, novi sam na blogu... 



Komentari (104)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

reanimator reanimator 11:43 06.10.2019

...

freehand freehand 12:08 06.10.2019

Re: ...

reanimator

Može i za tebe crveni tepih, kao za novog na blogu.
I praher da ti ne bude neobično.
reanimator reanimator 12:20 06.10.2019

Re: ...

Nisam hteo sam da se promovišem, ali kada već pominješ, da se zna da sam prošle nedelje na jednom sastanku glasao protiv tačke dnevnog reda koju su predložili predstavnici Hrvatske
niccolo niccolo 12:23 06.10.2019

Re: ...

Jesi im rekao i da su ustaše?

Edit: ko su uopšte ljudi na slici?
freehand freehand 12:25 06.10.2019

Re: ...

niccolo
Jesi im rekao i da su ustaše?

Nije ali je sa liste za crveni tepih ovde izostavio crno beli Tuđmanov klub.
Ciganska posla.
reanimator reanimator 12:29 06.10.2019

Re: ...

niccolo
Jesi im rekao i da su ustaše?

Edit: ko su uopšte ljudi na slici?

Garda vojske srbije, svečano postrojena povodom zvedinog ulaska u ligu šampiona.
Nisam im rekao ništa..neka se zamisle
reanimator reanimator 12:31 06.10.2019

Re: ...

freehand
niccolo
Jesi im rekao i da su ustaše?

Nije ali je sa liste za crveni tepih ovde izostavio crno beli Tuđmanov klub.
Ciganska posla.

Jednom sam na severu bio plavi karton u sklopu koreografije srpske zastave.
aureus aureus 12:46 06.10.2019

Re: ...

reanimator

Garda vojske srbije, svečano postrojena povodom zvedinog ulaska u ligu šampiona.

Zašto garde nema povodom Zvezdinog preokreta u meču sa Olimpijakosom kad je na poluvremenu gubila 0:1 a na kraju dobila 3:1?
Ima li imalo doslednosti?
Vuline?
hoochie coochie man hoochie coochie man 13:41 06.10.2019

Re: ...


Garda vojske srbije, svečano postrojena povodom zvedinog ulaska u ligu šampiona.

Ozbiljno pitam, stvarno ne znam, jel se ovo zaista dogodilo?
hoochie coochie man hoochie coochie man 14:00 06.10.2019

Re: ...

Jeste

Hvala (i da ti prijavim, omašio sam i obavestio moderatora)

I posle meni Tasa kaže nemoj psovati Srbiju.
A šta drugo reći osim, Srbijo jebem te.
alselone alselone 14:08 06.10.2019

Re: ...

A šta drugo reći osim, Srbijo jebem te.



Kakva bulja od države, jbt.

A kakav smo narod postali vidi se na primeru radnika koji su prešli 100 km kako bi pred sudom psovali i pljuvali porodicu poginulog kolege a sve braneći direktora.

Đesi Re, velkom bek.
dragosevacsutra dragosevacsutra 14:13 06.10.2019

Re: ...

Jesi im rekao i da su ustaše?


e ja onda bio na nekom sastanku u zagrebu, i stvarno mi ukazali postovanje - ja udjem svi stoje. ja sedoh, svi sedose. na kraju ja ustah

maksa83 maksa83 14:22 06.10.2019

Re: ...

hoochie coochie man

Garda vojske srbije, svečano postrojena povodom zvedinog ulaska u ligu šampiona.

Ozbiljno pitam, stvarno ne znam, jel se ovo zaista dogodilo?

Ako ti je lakše, i ja sam mislio da se zajebava.
maksa83 maksa83 16:25 06.10.2019

Re: ...

reanimator
Nisam hteo sam da se promovišem, ali kada već pominješ, da se zna da sam prošle nedelje na jednom sastanku glasao protiv tačke dnevnog reda koju su predložili predstavnici Hrvatske

Šteta, propustio si prilikuda glasaš ZA sa dignuta tri prsta umesto dva.
marco_de.manccini marco_de.manccini 16:26 06.10.2019

Re: ...

Он гласао против, с једним.
predatortz predatortz 16:27 06.10.2019

Re: ...

Šteta, propustio si prilikuda glasaš ZA sa dignuta tri prsta umesto dva


Ne, kolega! Ne!
Pun efekat se postiže kada sa tri podignuta prsta glasaš protiv hrvatskog predloga.
srdjan.pajic srdjan.pajic 16:41 06.10.2019

Re: ...

predatortz
Šteta, propustio si prilikuda glasaš ZA sa dignuta tri prsta umesto dva


Ne, kolega! Ne!
Pun efekat se postiže kada sa tri podignuta prsta glasaš protiv hrvatskog predloga.


Kakvo je ovo okupljanje prognanih sa Krletovog bloga? Re, duša od čoveka, organizovao prihvatilište.
predatortz predatortz 16:46 06.10.2019

Re: ...

srdjan.pajic
predatortz
Šteta, propustio si prilikuda glasaš ZA sa dignuta tri prsta umesto dva


Ne, kolega! Ne!
Pun efekat se postiže kada sa tri podignuta prsta glasaš protiv hrvatskog predloga.


Kakvo je ovo okupljanje prognanih sa Krletovog bloga? Re, duša od čoveka, organizovao prihvatilište.


Ne, sa mnom je razgovarao sa uvažavanjem. Rekao mi je da sam kreten sa potencijalom da budem primećen od strane Vođe. Ja sam skromno priznao da nisam kreten tog kalibra, te da su oni koje je vođa primetio i angažovao za nekoliko kopalja iznad mene. Nakon te kurtoazne razmene pohvala, razgovor se nastavio bez većih trzavica.
Maksa nije imao takta.
freehand freehand 17:32 06.10.2019

Re: ...

maksa83
hoochie coochie man

Garda vojske srbije, svečano postrojena povodom zvedinog ulaska u ligu šampiona.

Ozbiljno pitam, stvarno ne znam, jel se ovo zaista dogodilo?

Ako ti je lakše, i ja sam mislio da se zajebava.

Jel bi umeo da svoju zabludu obrazložiš?
Mislim, daleko je ovo od najgoreg čime smo trovani u ovih sedam godina.
Ako generali voljom naroda moraju da salutiraju Nikoliću, Vučiću i Vulinu - šta boli dupe redove da stoje mirno pred bekovima i halfovima?
macak.tosa031 macak.tosa031 17:38 06.10.2019

Re: ...

srdjan.pajic
predatortz
Šteta, propustio si prilikuda glasaš ZA sa dignuta tri prsta umesto dva


Ne, kolega! Ne!
Pun efekat se postiže kada sa tri podignuta prsta glasaš protiv hrvatskog predloga.


Kakvo je ovo okupljanje prognanih sa Krletovog bloga? Re, duša od čoveka, organizovao prihvatilište.

Jebote - čak i Mariopan banovalo, jedino se ti držiš.
macak.tosa031 macak.tosa031 17:39 06.10.2019

Re: ...

freehand
maksa83
hoochie coochie man

Garda vojske srbije, svečano postrojena povodom zvedinog ulaska u ligu šampiona.

Ozbiljno pitam, stvarno ne znam, jel se ovo zaista dogodilo?

Ako ti je lakše, i ja sam mislio da se zajebava.

Jel bi umeo da svoju zabludu obrazložiš?
Mislim, daleko je ovo od najgoreg čime smo trovani u ovih sedam godina.
Ako generali voljom naroda moraju da salutiraju Nikoliću, Vučiću i Vulinu - šta boli dupe redove da stoje mirno pred bekovima i halfovima?

Gedžo, gde si?!
maksa83 maksa83 17:39 06.10.2019

Re: ...

Jel bi umeo da svoju zabludu obrazložiš?

Ne zapravo, ne mogu. Racionalno znam da mogu da očekujem bilo šta, ali se opet iznenadim, kao npr. sad kad postroje vojsku da smotru izvrše fudbaleri predsednikovog omiljenog fudbalskog kuba.

freehand freehand 17:41 06.10.2019

Re: ...

maksa83
Jel bi umeo da svoju zabludu obrazložiš?

Ne zapravo, ne mogu. Racionalno znam da mogu da očekujem bilo šta, ali se opet iznenadim, kao npr. sad kad postroje vojsku da smotru izvrše fudbaleri predsednikovog omiljenog fudbalskog kuba.


Zamisli doktore nauka i bankare kad ih svakog jutra postrojava Cica Tabaković. Pa vidi čemu se čudiš.
reanimator reanimator 18:30 06.10.2019

Re: ...

aureus

Zašto garde nema povodom Zvezdinog preokreta u meču sa Olimpijakosom kad je na poluvremenu gubila 0:1 a na kraju dobila 3:1?
Ima li imalo doslednosti?
Vuline?

Da ne pominjemo da je Partizan izbacio Molde, za koji, nezvanično, navija Jens Stoltenberg.
reanimator reanimator 18:31 06.10.2019

Re: ...

alselone

Đesi Re, velkom bek.

Fala lepo..idu izbori..kad su već Vuletić i Krstić poslati na terenski rad, šta i meni teško...
aureus aureus 18:32 06.10.2019

Re: ...

freehand

Zamisli doktore nauka i bankare kad ih svakog jutra postrojava Cica Tabaković. Pa vidi čemu se čudiš.

Neke razlike postoje.
Nije, naime, dobro da vojska ne sluša jer je poslušnost u osnovi funkcionisanja svake vojske. Vulin, kakav god da je (a isto važi za Nikolića i Vučića), predstavnik je civilne vlasti i vojska tu činjenicu ima u vidu. Pokoravajući se njemu vojska priznaje da u zemlji postoji ono što bi i trebalo da bude - civilna kontrola nad oružanom silom. A ta sila nije kriva što je jedan takav došao na to mjesto, za to su ipak birači odgovorni.

Kod bankara stvari stoje malo drugačije, čak i ako rade za Narodnu banku Srbije. Prostor za pobune, neslaganja i javne nastupe suprotne guvernerkinim je veći.
aureus aureus 18:34 06.10.2019

Re: ...

reanimator
aureus

Zašto garde nema povodom Zvezdinog preokreta u meču sa Olimpijakosom kad je na poluvremenu gubila 0:1 a na kraju dobila 3:1?
Ima li imalo doslednosti?
Vuline?

Da ne pominjemo da je Partizan izbacio Molde, za koji, nezvanično, navija Jens Stoltenberg.

Zato i nema garde.

Ne treba ljutiti NATO zbog Partizanove nesmotrenosti.
reanimator reanimator 18:34 06.10.2019

Re: ...

maksa83

Šteta, propustio si prilikuda glasaš ZA sa dignuta tri prsta umesto dva.


Neke adute čuvam za kasnije. Za sada samo miniranje pod plaštom demokratije.
alselone alselone 18:40 06.10.2019

Re: ...

Fala lepo..idu izbori..kad su već Vuletić i Krstić poslati na terenski rad, šta i meni teško...


A i Vučko se baš slučajno ovih dana vratio...
hoochie coochie man hoochie coochie man 18:44 06.10.2019

Re: ...

maksa83
hoochie coochie man

Garda vojske srbije, svečano postrojena povodom zvedinog ulaska u ligu šampiona.

Ozbiljno pitam, stvarno ne znam, jel se ovo zaista dogodilo?

Ako ti je lakše, i ja sam mislio da se zajebava.


Logično.
Milsim, ej postrojavati gardu da pozdrave fudbalere!
Dokle ludilo može da ide.
Ni one dočeke reprezentacija ne kapiram baš, ali opet, reprezentacija je, Srbija je neka, ali ovo, ovo je toliko unižavanje vojske da se ne zna šta je gore, to što je Vulin ministar, ili što stoje mirno pred nekim tamo fudbalerima.

reanimator reanimator 18:46 06.10.2019

Re: ...

hoochie coochie man

Ni one dočeke reprezentacija ne kapiram baš, ali opet, reprezentacija je,

Sredio estradni lobi da se i Cukiću namesti neka tezga :)
hoochie coochie man hoochie coochie man 18:48 06.10.2019

Re: ...

Sredio estradni lobi da se i Cukiću namesti neka tezga :)


e sad kapiram
hvala :)
freehand freehand 18:49 06.10.2019

Re: ...

reanimator
hoochie coochie man

Ni one dočeke reprezentacija ne kapiram baš, ali opet, reprezentacija je,

Sredio estradni lobi da se i Cukiću namesti neka tezga :)

Dobre ribe uvek znaju šta su prave vrednosti.
predatortz predatortz 18:53 06.10.2019

Re: ...

Milsim, ej postrojavati gardu da pozdrave fudbalere!


Velika sramota je što nisu postrojili gardu za početak nove sezone "Zadruge"! Em narod to obožava, em je to vodeći kulturni obrazac u zemlji, em se Mitrović onoliko potrudio oko glamura, učesnika...
Stvarno, nema smisla!
hoochie coochie man hoochie coochie man 19:05 06.10.2019

Re: ...

Velika sramota je što nisu postrojili gardu za početak nove sezone "Zadruge"!


Nepravda, lepo naslovi Reanimator svoj blog:)

Nekad kad je marširala marširala kralja Petra garda, beogradske dame su klečale i molile se bogu, sad se garda izvodi i postrojava pred svakom šušom.

Nego, da li je moguće da je i ovo Vučić naredio ili makar odobrio?
aureus aureus 19:10 06.10.2019

Re: ...

Oh, kakav je gol primio Partizan sad u 95. minutu na svom terenu protiv Voždovca!

E sad nema garde.
predatortz predatortz 19:19 06.10.2019

Re: ...

Nego, da li je moguće da je i ovo Vučić naredio ili makar odobrio?


Što bi rekla moja baba, nije to njega mašilo.

Garda je, formacijski, podređena načelniku generalštaba.
Ne verujem da je čovek toliki imbecil da, bez uplitanja politike, dođe na ideju da izda naredbu za postrojavanje počasne jedinice pred loptadžijama.
maksa83 maksa83 19:42 06.10.2019

Re: ...

Maksa nije imao takta.

Iz moje perspektive ti si bio grublji, rekao si da je kreten, ja sam samo konstatovao da su mu fore glupe. Tj. da budemo fer da su mu fore gluplje od GO SNS, a to je baš, baš, baš visoka prečka, razumem da se iznervirao.
predatortz predatortz 19:47 06.10.2019

Re: ...

Iz moje perspektive ti si bio grublji, rekao si da je kreten,


Da, ali da su u toj disciplini ono najbolje što Srbija ima. A to je pohvala. Uzvratna pohvala.

Ti si, međutim, vređao njegov smisao za humor.

Kakav nedostatak takta!
maksa83 maksa83 21:11 06.10.2019

Re: ...

Ti si, međutim, vređao njegov smisao za humor.

Pa realno, sa onim forama moj četranestogodišnjak bi ga ispreskakao, ne bi znao gde je mu je Zenica a gde Kakanj...
tasadebeli tasadebeli 07:48 07.10.2019

Re: ...

reanimator
freehand
niccolo
Jesi im rekao i da su ustaše?

Nije ali je sa liste za crveni tepih ovde izostavio crno beli Tuđmanov klub.
Ciganska posla.

Jednom sam na severu bio plavi karton u sklopu koreografije srpske zastave.




А ја сам једаред са Севера гледао како гори мој шал на Југу којег ми је пре текме код Аутоманде отело 30 фрањеваца ишутиравши ме по Пе Есу ондашње ЈНА док сам лежао на земљи.


Је л' се и то рачуна?


Додуше, ово моје је било још док је Тито био жив.

Сад је дошло Ново Доба.

У Србији.




tasadebeli tasadebeli 07:55 07.10.2019

Re: ...

srdjan.pajic
predatortz
Šteta, propustio si prilikuda glasaš ZA sa dignuta tri prsta umesto dva


Ne, kolega! Ne!
Pun efekat se postiže kada sa tri podignuta prsta glasaš protiv hrvatskog predloga.


Kakvo je ovo okupljanje prognanih sa Krletovog bloga? Re, duša od čoveka, organizovao prihvatilište.




Мојне, братеееее, и овде!

К'о бога те молим!










alselone alselone 14:12 06.10.2019

E, Taso, vidi došao Re

A kako su Nastića dočekali!?
tasadebeli tasadebeli 07:40 07.10.2019

Re: E, Taso, vidi došao Re

alselone


E, Taso, vidi došao Re



Ма ко га јебе! (Као и све бановане на Крловом блогу.)

Закаснио је на реанимацију. Оба пацијента му је већ стегао ригор мортис. Сваког на свој начин иако су вечити близанци.








П.С. - Чучко, статистика за тебе.

Од 10 текми до сада, шест смо завршили резултатом 1:0. Пет текми смо добили, једну изгубили.

Слагао бих те ако бих ти рек'о да нисам помислио на Јувентус. Првенства и купови се, бре, освајају резултатом 1:0.

Ндиајеа на Брду већ сви зовемо фамилијарно Калунга, а тек је дош'о дечко от чарапански крајеви у наше редове.


Наш Ибро Дирка.









(Ово у инат Хучију! )



Углавном, Чучко, стратешки циљ је постављен. Ако и не освојимо првенство (јбг, немамо ниједног министра у влади или државног секретара, а камоли председника државе), онда је главни циљ да у епилогу на пролеће будемо испред фрањеваца на табели.
shone shone 10:02 07.10.2019

Re: E, Taso, vidi došao Re

Ма ко га јебе! (Као и све бановане на Крловом блогу.)


Zar i Mariopan?

Stvarno nisi dobar.
tasadebeli tasadebeli 15:19 07.10.2019

Re: E, Taso, vidi došao Re

shone
Ма ко га јебе! (Као и све бановане на Крловом блогу.)


Zar i Mariopan?

Stvarno nisi dobar.




И Мариопан!

Ја сам као друг члан одувек и на сваком састанку моје партијске ћелије био принципијелан!
vcucko vcucko 21:55 07.10.2019

Re: E, Taso, vidi došao Re

tasadebeli


Углавном, Чучко, стратешки циљ је постављен. Ако и не освојимо првенство (јбг, немамо ниједног министра у влади или државног секретара, а камоли председника државе), онда је главни циљ да у епилогу на пролеће будемо испред фрањеваца на табели.


Nama je golom silom olakšan život.

Matematički je nemoguće osvojiti državno prvenstvo. Pošto, jel'te, imamo klub nad klubovima, čudo neviđeno koje apsolutno ne može i ne sme da izgubi ni bod. Real i Barsa mogu, Bajern može, čak i Juve ispusti poneki. Nečastiva ne može. Možemo mi da ih odvaljujemo u derbiju koliko hoćemo, neće biti dovoljno, obaška što izaziva tektonske katastrofe državnih razmera, uznemiruje VBT (većinsko biračko telo) itd.

Ali, samim tim nam olakšavaju život. Cela sezona stane u tri derbija, u kojima je neophodno odvaliti nečastivu. I to je to, tačka. Ostale domaće utakmice su samo dekor i priprema za derbi. Naravno u Ligi Evrope gurati koliko god se može, još 017 do Mančestera, daće Bog da se ponovi še'setšesta, u svakom slučaju idemo dalje, igramo, živi smo.

Suma sumarum mi smo dobro, što i vama želimo

tasadebeli tasadebeli 22:19 07.10.2019

Re: E, Taso, vidi došao Re

vcucko

Suma sumarum mi smo dobro,



Знам, видело се то и јуче против Вождовца. Чували сте се за Европу и Дербије.


što i vama želimo



Узвраћам истом жељом и пригодном песмом коју ми на Брду пјевамо још откако је 2012. стечајним поступком и лицитацијом Гале Обрадовић послао Муштикле (заправо Малог Муштиклу, матори је већ дуже време тешко болестан) из ложе на трибине где га је плебс жељно дочекао да му се најебе миле мајке за све претходне деценије малтретирања читаве општине Чукарица и клуба са тако дугом традицијом од неких деведесет и кусур годиница.











(Јбт, превише се дружим са Шонетом! 'Ебале га те његове мачке!)

aureus aureus 22:43 07.10.2019

Re: E, Taso, vidi došao Re

Možemo mi da ih odvaljujemo u derbiju koliko hoćemo

Potcjenjujemo Partizan pa nam se dešavaju ti kiksevi.
A kako ozbiljno da gledamo na taj klub kad oni nikoga u Ligi šampiona (i bivšem KEŠ-u) nisu dobili eonima...
vcucko vcucko 23:27 07.10.2019

Re: E, Taso, vidi došao Re

aureus
Možemo mi da ih odvaljujemo u derbiju koliko hoćemo

Potcjenjujemo Partizan pa nam se dešavaju ti kiksevi.
A kako ozbiljno da gledamo na taj klub kad oni nikoga u Ligi šampiona (i bivšem KEŠ-u) nisu dobili eonima...

Još je pokojni Miljan rekao da se titule ne osvajaju u derbijima nego u malim utakmicama.
S tim što je to metastaziralo do sprdnji protiv Inđije ili neki dan u Kruševcu. Kad su se i okoreli zvezdaši grohotom smejali, ne verujući šta se dešava
aureus aureus 23:33 07.10.2019

Re: E, Taso, vidi došao Re

vcucko
aureus
Možemo mi da ih odvaljujemo u derbiju koliko hoćemo

Potcjenjujemo Partizan pa nam se dešavaju ti kiksevi.
A kako ozbiljno da gledamo na taj klub kad oni nikoga u Ligi šampiona (i bivšem KEŠ-u) nisu dobili eonima...

Još je pokojni Miljan rekao da se titule ne osvajaju u derbijima nego u malim utakmicama.
S tim što je to metastaziralo do sprdnji protiv Inđije ili neki dan u Kruševcu. Kad su se i okoreli zvezdaši grohotom smejali, ne verujući šta se dešava

Ma je l' ti to hoćeš da kažeš da je Partizanu danas isto kao Barseloni pod Frankom?
Eee, kol'ko sam puta predlagao da se otjera Vučić, ponajmanje zbog fudbala.
vcucko vcucko 23:37 07.10.2019

Re: E, Taso, vidi došao Re

tasadebeli
vcucko

Suma sumarum mi smo dobro,



Знам, видело се то и јуче против Вождовца. Чували сте се за Европу и Дербије.


što i vama želimo



Узвраћам истом жељом и пригодном песмом коју ми на Брду пјевамо још откако је 2012. стечајним поступком и лицитацијом Гале Обрадовић послао Муштикле (заправо Малог Муштиклу, матори је већ дуже време тешко болестан) из ложе на трибине где га је плебс жељно дочекао да му се најебе миле мајке за све претходне деценије малтретирања читаве општине Чукарица и клуба са тако дугом традицијом од неких деведесет и кусур годиница.











(Јбт, превише се дружим са Шонетом! 'Ебале га те његове мачке!)


Pa kažem, mi smo samo fudbalski klub. Sa vrlinama i manama. I izgubimo poneku utakmicu, sve je to za ljude.
Ali nismo nečastiva, jedna jedina i nedodirljiva, koja i kad izgubi državni vrh i ultra kop intervenišu i ona ipak pobedi.
I neka nismo.

Zaleteo se Savo, posle izjednačenja naredio opšti juriš pa smo svojom trapavošću ostali i bez boda. Slično kao sa AZ-om, samo smo onda srećom sačuvali bod.
Ali neka ga Savaot. To što su on i Trinki tu gde su, nekako mi toplo oko srca. Nekako mi čuva plamen, uverenje i saznanje da sam na pravoj strani, uvek i zauvek.

Što rekao Dulo, smrt fašizmu - živeo Partizan!
vcucko vcucko 23:47 07.10.2019

Re: E, Taso, vidi došao Re

aureus
vcucko
aureus
Možemo mi da ih odvaljujemo u derbiju koliko hoćemo

Potcjenjujemo Partizan pa nam se dešavaju ti kiksevi.
A kako ozbiljno da gledamo na taj klub kad oni nikoga u Ligi šampiona (i bivšem KEŠ-u) nisu dobili eonima...

Još je pokojni Miljan rekao da se titule ne osvajaju u derbijima nego u malim utakmicama.
S tim što je to metastaziralo do sprdnji protiv Inđije ili neki dan u Kruševcu. Kad su se i okoreli zvezdaši grohotom smejali, ne verujući šta se dešava

Ma je l' ti to hoćeš da kažeš da je Partizanu danas isto kao Barseloni pod Frankom?
Eee, kol'ko sam puta predlagao da se otjera Vučić, ponajmanje zbog fudbala.

E, mani me Barcelone, to su separatisti. A mi smo uvek bili integralni i državotvorni Jugosloveni. U najboljem smislu koji možeš da izvedeš iz tog pojma.
Ako insistiraš na Barceloni kao mestu radnje, mi smo Espanjol!
Znaš ono, stići i uteći i na strašnom mestu postojati
Atomski mrav Atomski mrav 23:55 07.10.2019

Re: E, Taso, vidi došao Re

Ali nismo nečastiva, jedna jedina i nedodirljiva, koja i kad izgubi državni vrh i ultra kop intervenišu i ona ipak pobedi.
I neka nismo.


Niste, samo patite od amnezije. Pre samo dve sezone ste na isti način stizali do bodova.
aureus aureus 23:58 07.10.2019

Re: E, Taso, vidi došao Re

vcucko
knekako mi toplo oko srca. Nekako mi čuva plamen, uverenje i saznanje da sam na pravoj strani, uvek i zauvek

Nisi na pravoj strani!
Pogriješio si u izboru.
Ali - nisi jedini, tu treba tražiti neke olakšavajuće okolnosti.
tasadebeli tasadebeli 00:18 08.10.2019

Re: E, Taso, vidi došao Re

vcucko

Još je pokojni Miljan rekao da se titule ne osvajaju u derbijima nego u malim utakmicama.
S tim što je to metastaziralo do sprdnji protiv Inđije ili neki dan u Kruševcu. Kad su se i okoreli zvezdaši grohotom smejali, ne verujući šta se dešava






Али, да будемо правични и искрени, то му је исто као и оно некадашње Ћирићево поспетооктобарско падање у шеснаестерцу од поветарца и досуђивања пенала за Партизан у 107. минуту судијског продужења утакмице у време кад сте ви фрањевци били на власти у Србији.

Не видим ја ту неку велику разлику од овога данас са Звездом.


Što rekao Dulo, smrt fašizmu - živeo Partizan!



partizan.

Мало п.

Знаш да сам ја професор српског и не трпим овакве кардиналне правописне грешке.


П.С. - Јбт, још увек не могу да верујем да у полувремену на стадиону који припада војсци ви пуштате песму из филма Капетан Леши, па онда Шошану,... Никако да изађете из те '66, после пада Ранковића, к'о ни Звезда из '91 иако је и Милошевић умро исто к'о и Тито.

Брате, ви бисте се стварно обрадовали да Тито васкрсне. Ал' нема, само је Један до сада васкрсао и неће бити нових васкрсења док се Он опет не појави у нашим крајевима.

У томе смо се ти и ја већ сложили тамо код Крла на блогу.








Јбг, брате, Чукаричком нису државна јавна предузећа спонзори.


Po tim ciframa, koje je prezentovao FK Partizan, prihodi od državnih preduzeća iznosi oko četiri i po miliona evra, a prikazani su i očekivani prihodi po ugovoru od državnih sponzora do 2022. i prema tim podacima u tih osam godina od 2014. ukupan prihod je sedam i po miliona evra.




Нити добија лову директ из буџета Србије к'о Звезда. И Партизан.



Оба вечита близанца као да су оне НВО, боже ме сачувај, што живе на буџетској линији 481.


Нама је годишњи буџет око 2 милке. Што значи да ћемо од овогодишње продаје малог Тедића Грађанском и Манчестера и продаје Мудринског у Пољску да живимо наредне две године.



Али ми смо приватни клуб. А ви и делије () и даље будите "удружења грађана" која због тога што председник "нема срца да угаси једну традицију дугу 70 година" пијете крв на сламчицу овом народу и овој држави.

И ми редовно овој држави плаћамо порез и остале принадлежности, а не к'о вечити близанци који мени одавно изгледају као Пинк телевизија. Такви су им постали и ти њихови чувени у свету Дербији. К'о Задруга на Пинку или Парови на Хепију.


vcucko vcucko 06:39 08.10.2019

Re: E, Taso, vidi došao Re

Atomski mrav
Ali nismo nečastiva, jedna jedina i nedodirljiva, koja i kad izgubi državni vrh i ultra kop intervenišu i ona ipak pobedi.
I neka nismo.


Niste, samo patite od amnezije. Pre samo dve sezone ste na isti način stizali do bodova.

Šta god da smo radili u doba Nikole Džombe (ko je tada rođen već je dospeo da služi vojsku, kad bi toga bilo),

pod a) radili smo sa neuporedivo više šlifa i
pod b) sigurno se nismo time ponosili i bili ubeđeni da tako treba.
Atomski mrav Atomski mrav 09:20 08.10.2019

Re: E, Taso, vidi došao Re

Kog bre Nikole Džombe? Pre dve sezone se igralo dok vaš tadašnji raspali tim ne umuva nekako gol. A to da sopstveno govno manje smrdi od tuđeg je tautologija.
tasadebeli tasadebeli 10:36 08.10.2019

Re: E, Taso, vidi došao Re

vcucko

pod a) radili smo sa neuporedivo više šlifa i
pod b) sigurno se nismo time ponosili i bili ubeđeni da tako treba.




Па не поносим се ни ја данас Звездом, рекох ти то.

А о шлифу би се дало расправљати...




Партизан се жалио УЕФА: Не можемо да останемо неми!

07 октобар, 2019

Фудбалски клуб Партизан незадовољан суђењем у Суперлиги затражио је одговор од Судијске комисије да ли постоје притисци и саопштио да су о свему обавестили УЕФА


„Не можемо остати неми услед већ сада тешко бројивих ситуација које прете да озбиљно угрозе регуларност такмичења. Следствено томе, обратили смо се дописом уз пратећу документацију судијској комисији УЕФА у намери да скренемо пажњу на превелики број и учесталост судијских грешака у српском фудбалу”, наводи се у саопштењу клуба.

Уједно, ФК Партизан захтева одговоре од судијске комисије ФСС на питање постоје ли притисци у делегирању судија за утакмице у домаћем шампионату.

Уколико ова комисија не буде одговорила на ово питање или буде негирала постојање притисака, ФК Партизан тада држи да онда ова комисија свој посао не обавља стручно, професионално и по правилима службе. У том случају, очекујемо да сви чланове ове Комисије хитно поднесу оставке а, уколико то не учине, зхатеваћемо смену комплетне судијске комисије ФССи избор људи од кредибилитета, угледа и објективног поступања у овој најсензитивној ствари у домаћем такмичењу”, између осталог поручују из Хумске.



Ови твоји к'о студенти у Ректорату. Неће да играју утакмицу ако им се противник не склања на терену да би они дали гол.


И шта ћемо са два чиста, а недосуђена пенала за Вождовац у недељу?

И првим полувременом продуженим за 7 минута (!) и другим полувременом за исто толико?

Док не дате гол?

Али ни то није било довољно...

Докле бисте ви да се игра? Од недеље до среде? Па кад дате гол, да судија свира крај...

Или да судија лепо свира пенал за вас док је лопта у ауту па да прекратимо муке?

Осветило вам се сада то што радите већ деценијама. И Звезду ће да сустигне та иста правда.





Немој да се љутиш, Чучко, али иста су то говна - Звезда и Партизан.

Пази, не ти и ја који их од детињства волимо, па смо болећиви према њима.

Него тај шљам и криминалци окупљени у та два клуба који већ деценијама упропашћују и ово мало фудбала што га имамо.

На крају крајева, не зовемо их за џабе вечити близанци.

Са све звездом петокраком на својим грбовима.

Још увек, у 2019.
vcucko vcucko 19:04 08.10.2019

Re: E, Taso, vidi došao Re

Atomski mrav
Kog bre Nikole Džombe? Pre dve sezone se igralo dok vaš tadašnji raspali tim ne umuva nekako gol. A to da sopstveno govno manje smrdi od tuđeg je tautologija.

Vreme Nikole Džombe i Vukice Vučurović zvane Nivada.

U odnosu na danas, lepo neko vreme...
tasadebeli tasadebeli 19:59 08.10.2019

Re: E, Taso, vidi došao Re

vcucko
Atomski mrav
Kog bre Nikole Džombe? Pre dve sezone se igralo dok vaš tadašnji raspali tim ne umuva nekako gol. A to da sopstveno govno manje smrdi od tuđeg je tautologija.

Vreme Nikole Džombe i Vukice Vučurović zvane Nivada.

U odnosu na danas, lepo neko vreme...




Е, али зато дошло време да и нама у Чуки буде лепо. Па чим смо освојили Куп - опа!!!


И ова наша је барем имала чисто српско гастербајтерско естрадно име, душу дало за поп културу - Стоја.

Срећом, овима мојима у клубу брзо дошло у главу. Знаш већ одакле.










(Познавао сам једаред у Паланци неку Миру Штуку. И све тамо питао што је зову Штука, а они се само потуљено смејуцкали. Па сам тако морао сам да откријем.

Јебем ти ја и ту философију паланке, само се потуљено смејуцкају и вичу:"Не знам ја... Види ти то сам..." )



Него, заборавих да ти кажем у прошлом коментару...

Беше вама Расим Љајић још увек седи у управи к'о што седи у свакој српској влади од 2000. на овамо?

Не, не, нећу о томе, нисам то хтео!

Него!


У ложама српских стадиона са оним месинџер бојом Пинија Захавија, Фаљијем Рамаданијем, не седи само Терза него и Саво Милошевић.












Џаба, Чучко, можемо ми и да им мењамо боје и придајемо нијансе, кречимо и фарбамо, али један елемент на оба грба увек остаје исти, зар не?





















Јбг, к'о што видиш... У овој Србији све је исто. Само Њега нема.






vcucko vcucko 22:11 08.10.2019

Re: E, Taso, vidi došao Re

tasadebeli

(Познавао сам једаред у Паланци неку Миру Штуку. И све тамо питао што је зову Штука, а они се само потуљено смејуцкали. Па сам тако морао сам да откријем.

Јебем ти ја и ту философију паланке, само се потуљено смејуцкају и вичу:"Не знам ја... Види ти то сам..." )

Него, заборавих да ти кажем у прошлом коментару...

Беше вама Расим Љајић још увек седи у управи к'о што седи у свакој српској влади од 2000. на овамо?

Не, не, нећу о томе, нисам то хтео!

Него!

У ложама српских стадиона са оним месинџер бојом Пинија Захавија, Фаљијем Рамаданијем, не седи само Терза него и Саво Милошевић.

Џаба, Чучко, можемо ми и да им мењамо боје и придајемо нијансе, кречимо и фарбамо, али један елемент на оба грба увек остаје исти, зар не?

Јбг, к'о што видиш... У овој Србији све је исто. Само Њега нема.


Khm, malo cedevite pa idemo redom.

Kad smo već kod štuka i uopšte polit-rodno-nekorektnog govora (mislim kad smo već zabrazdili pa nam svejedno) - znaš li šta znači kad za neku kažu "ma pusti, mršava svinja"

Rasim? Pobogu Taso mi smo JSD, gde će čovek da sedi, u Ljutice Bogdana?!

Savo je dovoljno veliko ime u srpskom fudbalu, da i treba da sedi u loži uz sve počasti. Znači ne sedi Savo s njima, nego oni sede blizu Save i treba da pocupkuju od sreće.

Uopšte, dok je u Partizanu bio skoncentrisan kvalitet i dok se znalo ko kosi ... našoj reprezentaciji je četvrtfinale SP bilo standard, nešto što se ne dovodi u pitanje. Čak smo sa pojavom Partizanovih beba (u Čileu '62.) prevazišli i psihičku barijeru zvanu Nemci u četvrtfinalu.
A posle Hejsela '66. kad su menadžeri odveli bebe u nepoznatim pravcima, u našem fudbalu su zavladali Madera, dr O, Miljan & comp., ondašnji parovi i zadruge, Piniji i Faljiji, zna se šta čitaju mase Radio TV revija Džaja sa manekenkama itdalje itbliže. Ta papazjanija je danas samo metastazirala, sa očevidnim posledicama. Dva čoveka su naizgled i delimično uspela da se otrgnu tom malignom zagrljaju, Biće Mladinić i Švabo Osim. Ali su na svaki način izminirani od istog tog maligniteta. I u takvim uslovima, jednostavno nisu mogli da završe posao: evropsku titulu '76. i svetsku '90. Na čast i pogan nabrojanim nepomenicima i mnogim drugima.
Kad staneš sam sa sobom, znam da znaš da je tome tako. Znam čak da znaš bolje od mene, jednostavno si bio i jesi bliže svemu tome
tasadebeli tasadebeli 23:47 08.10.2019

Re: E, Taso, vidi došao Re

vcucko

Khm, malo cedevite pa idemo redom.



Значи, да рачунам на твој потпис када будем покренуо петицију коју ћу поднети државним органима да се удружења грађана под именима Партизан и Црвена звезда угасе и преселе у историју јер су највећи малигнитет српског фудбала, а свакако један од највећих тумора (који неки називају и организовани криминал јербо је под патронатом државе) друштва у Србији у целини?
nask nask 14:31 06.10.2019

Cvetje su zaboravili

Черевићан Черевићан 15:19 06.10.2019

mutatis mutandis

Ozbiljno pratim,i stvarno

буде правде немож'се нерећи
ал' то није баш истина цела ,
опозит јој све је присутнији
неправда јe бaш маха узела
predatortz predatortz 16:06 06.10.2019

Znači li ovo...

...da se vojska odriče svoje sramne prošlosti u kojoj je pripadala grobarskom taboru?
aureus aureus 16:31 06.10.2019

Evo ponovo

Jedan od onih ludih naslova koji pokazuju neukus i truju umove čitalaca:
"Srbin vlada Azijom - Đoković osvojio novu titulu."
Džaba taj jedan "vlada" čitavim kontinentom (u Aziji ga zovu Đoković-kan), kad 'vamo 7 miliona njegovih sunarodnika u sopstvenoj zemlji žive k'o podstanari, ne vladaju ni sopstvenim životima dovoljno.
shone shone 18:38 06.10.2019

Selidba


Legendarni bubnjar Džindžer Bejker, jedan od osnivača britanske rok grupe Krim (Cream) umro je danas u 81.

macak.tosa031 macak.tosa031 19:06 06.10.2019

Re: Selidba

shone

Legendarni bubnjar Džindžer Bejker, jedan od osnivača britanske rok grupe Krim (Cream) umro je danas u 81.


Slava mu!
shone shone 19:55 06.10.2019

Re: Preporuka


Malo osveženje među serijama.



Nego ima li neke dobre muzike na lageru?
aureus aureus 20:04 06.10.2019

Re: Preporuka

shone

Nego ima li neke dobre muzike na lageru?

shone shone 20:16 06.10.2019

Re: Preporuka

Nego ima li neke dobre muzike na lageru


Nove.
Ka si već u Irskoj.Nas i Iraca 15 miliona.


aureus aureus 20:28 06.10.2019

Re: Preporuka

shone
Nego ima li neke dobre muzike na lageru


Nove.

Eee, nema nove, Šone.

Vidiš da širom svijeta više niko ne pravi muziku. Sad smo ušli u vrijeme kad pravimo mamutske emisije iz godine u godinu gdje djeca, omladina i odrasli do besvjesti pjevaju postojeće hitove pred žirijem koji ne može da zadrži suze. Nema nove muzike, ali ima novih takmičara.
Učestvuj u glasanju, Šone, pošalji poruku.
hoochie coochie man hoochie coochie man 20:34 06.10.2019

Re: Preporuka

Nego ima li neke dobre muzike na lageru


evo na šta mene moja ćera mami da idem idem kod nje.

Kaže, dođi vodiću te ovde :)

shone shone 20:59 06.10.2019

Re: Preporuka

Šone, pošalji poruku.




shone shone 21:01 06.10.2019

Re: Preporuka

Kaže, dođi vodiću te ovde :)


Au kakva kafana. Vrh.
maksa83 maksa83 21:09 06.10.2019

Re: Preporuka

Kaže, dođi vodiću te ovde :)

Uuuu, pravi madivotersovski bluz. Pa idi bre nemosilud.

P.S. Uđi i kaži AJMAHUČIKUČIMEEEEN

shone shone 21:17 06.10.2019

Re: Preporuka


Di ga je taj Louisville.

aureus aureus 21:39 06.10.2019

Re: Preporuka

shone

Ka si već u Irskoj.Nas i Iraca 15 miliona.

A evo i jedne iz vremena kad smo se oslobađali vlasti prokletih Engleza prije skoro stotinu godina.



[Verse 1]
I was born on a Dublin street where the Royal drums do beat
And the loving English feet they walked all over us
And each and every night when me father'd come home tight
He'd invite the neighbours outside with this chorus

[Chorus]
Oh, come out you black and tans
Come out and fight me like a man
Show your wives how you won medals down in Flanders
Tell them how the IRA made you run like hell away
From the green and lovely lanes in Killashandra
hoochie coochie man hoochie coochie man 21:53 06.10.2019

Re: Preporuka

Au kakva kafana. Vrh.

Naprave i Ameri nešto da valja :)
Uuuu, pravi madivotersovski bluz. Pa idi bre nemosilud.

Čak pristaje i da finansira tati put :)

A znaš šta me još oduševilo, onaj pokret desnom rukom tu na početku, dok levom cedi onu žicu, desnom i celim telom to tako lagano, mekano prati, kao da je srastao sa onim zvukom..
Ne može to belac pa da ga....

P.S. Uđi i kaži AJMAHUČIKUČIMEEEEN


ćuti, baš to slušao u trenutku kad sam se registrovao ovde, (stariji sam od doksa :)) i šta da stavim za nik, kad on drekne AJMAHUČIKUČIMEEEEN, ja pomislim, e to ću, ionako neću dugo ovde pisati, samo da ovome skrešem (ne sećam se vište šta i kome) i eto, ostalo je istorija.
apacherosepeacock apacherosepeacock 23:57 06.10.2019

Re: Preporuka




What shall we do with the drunken sailor early in the morning
Throw him in the hull with the captain's daughter early in the morning

What shall we do with the drunken sailor early in the morning
Shave his balls with a rusty razor early in the morning
aureus aureus 01:41 07.10.2019

Re: Preporuka

apacherosepeacock



What shall we do with the drunken sailor early in the morning
Throw him in the hull with the captain's daughter early in the morning

What shall we do with the drunken sailor early in the morning
Shave his balls with a rusty razor early in the morning


Drunken Sailor od Irish Rovers.

Sjajna stvar.

G.Cross G.Cross 20:26 06.10.2019

Ni Cigani nistu sto si bili

U moje vreme se znalo. Nas klub je bio udbaski a njihov armijski.
Ovo sad je potpuno zbunjujuce. Pred nasu utakmicu ispred stadiona postave tenk umesto prislusnih uredjaja ( osim onih u tenku).
Pa postroje vojsku umesto grupe uspesnih udbasa.

A ni grobari brate nisu kao u vreme Generala Tudjmana.

EDIT: ili su to udbasi podredili sve sebi pa i armiju. Sto pozdravljam kao okoreli Ciganin.
predatortz predatortz 20:31 06.10.2019

Re: Ni Cigani nistu sto si bili

EDIT: ili su to udbasi podredili sve sebi pa i armiju. Sto pizdravljam kao okoreli Ciganin.


Isto se i ja pitao gore. Da li vojska pravi otklon od sramne, grobarske, prošlosti?
G.Cross G.Cross 20:36 06.10.2019

Re: Ni Cigani nistu sto si bili

predatortz
EDIT: ili su to udbasi podredili sve sebi pa i armiju. Sto pizdravljam kao okoreli Ciganin.


Isto se i ja pitao gore. Da li vojska pravi otklon od sramne, grobarske, prošlosti?


Ja mislim da ih je drug Tito namerno ostavio da kontrolisu jedni druge , mislim udba I vojska ( u njegovu korist)

Ove niko ne kontrolise ( u njegovu korist)

Pojma nemam sta je bolje.

I da li je to uopste vazno.
predatortz predatortz 20:39 06.10.2019

Re: Ni Cigani nistu sto si bili

Ja mislim da ih je drug Tito namerno ostavio da kontrolisu jedni druge ( u njegovu korist)


Zvuči paradoksalno, ali su panduri u nekom trenutku, istina kasno, skontali neke stvari pred raspad zemlje.
Vojska je ostala glupa do kraja.
milisav68 milisav68 20:41 06.10.2019

Re: Ni Cigani nistu sto si bili

predatortz
Isto se i ja pitao gore. Da li vojska pravi otklon od sramne, grobarske, prošlosti?

Pa nema šta da pravi otklon, ovo sad je slavna srpska vojska, a ono je bila JNA.
G.Cross G.Cross 20:43 06.10.2019

Re: Ni Cigani nistu sto si bili

predatortz
Ja mislim da ih je drug Tito namerno ostavio da kontrolisu jedni druge ( u njegovu korist)


Zvuči paradoksalno, ali su panduri u nekom trenutku, istina kasno, skontali neke stvari pred raspad zemlje.
Vojska je ostala glupa do kraja.


Ja mislim da je Krstic u pravu. Vucic treba da malo razgovara sa tobom pre nego sto je kasno.
Za njega.
I Vucica.
I Krstica.
aureus aureus 20:50 06.10.2019

Re: Ni Cigani nistu sto si bili

milisav68
predatortz
Isto se i ja pitao gore. Da li vojska pravi otklon od sramne, grobarske, prošlosti?

Pa nema šta da pravi otklon, ovo sad je slavna srpska vojska, a ono je bila JNA.

Ali je zato stadion JNA.
Nije u redu da na njemu Partizan igra utakmice a da vojnici nemaju gdje da se rekreiraju.
milisav68 milisav68 21:11 06.10.2019

Re: Ni Cigani nistu sto si bili

aureus
Ali je zato stadion JNA.
Nije u redu da na njemu Partizan igra utakmice a da vojnici nemaju gdje da se rekreiraju.

Nije više, baš je skoro Vrhovni sud potvrdio da je to Mirko Marjanović lepo smuvao.


Sad je stadion Partizan, vlasnoštvo FK Partizan (ili beše JSD, zaboravio sam).
bocvena bocvena 08:05 07.10.2019

Re: Ni Cigani nistu sto si bili

odavno imam tu aktivističko-preduzetničku ideju da umesto fudbalskih timova, navijača i taksista mlade muškarce učimo da budu kućne pomoćnice! to je ozbiljan fizički rad, testosteron bi se smirio isto kao da trče za loptom, a uz dobru aplikaciju bilo bi i manje troškova, a veća zarada:)

uz slogan - srbija da blista!

(pa kad prošetaju po crvenom tepihu sa praherom u jednoj, a metlom u drugoj ruci, da zna garda rašta se sakupljala)
tasadebeli tasadebeli 08:30 07.10.2019

Re: Ni Cigani nistu sto si bili

bocvena
odavno imam tu aktivističko-preduzetničku ideju da umesto fudbalskih timova, navijača i taksista mlade muškarce učimo da budu kućne pomoćnice! to je ozbiljan fizički rad, testosteron bi se smirio isto kao da trče za loptom, a uz dobru aplikaciju bilo bi i manje troškova, a veća zarada:)

uz slogan - srbija da blista!

(pa kad prošetaju po crvenom tepihu sa praherom u jednoj, a metlom u drugoj ruci, da zna garda rašta se sakupljala)





Инсистирам да се у прелазном периоду, зарад прилагођавања терапији, испред усисивача који гурамо баца лопта да се котрља.

Не знам само шта са прањем судова?

Судопера ипак није довољно велика да би подсећала на базен.



П.С. - Ишли моја драга и ја на финале Светске лиге на Ташу прошлог јуна кад је онај потоп захватио Београд.

Ја сам на трибинама барем скинуо мајицу која ми онако мокра није више ни била битна јербо смо свих 5000 нас били мокри исто к'о и момци у базену. Било ми жао моје лепше и дебље половине, она није имала брусхалтер к'о ја, па је све време држала ту мокру мајицу на себи.

После завршетка текме, мокри до гаћа, нисмо знали како кући. Ниједан такси неће да нас прими, бусеви се заглавили као и увек.

Срећом, шурак и снајка нас спасли, покупили нас код Главне поште. Кад смо ушли у ауто, снајка каже:

"Е, бре, Тасићи! Изађете једном у сто година у провод у град и види какви се враћате кући!"


bocvena bocvena 08:42 07.10.2019

Re: Ni Cigani nistu sto si bili

prihvata se ideja o postupnom prelasku, da se deca ne poplaše:)

da spojim i srkijev blog o pajtonovcima...



ali bekenbauer i marks:)
stefan.hauzer stefan.hauzer 12:13 07.10.2019

*

Nepravda je to što Coltsi imaju ubedljivo najbolju ofanzivnu liniju u sezoni kada se Endru Lak povukao.
petargli petargli 19:19 07.10.2019

Re: *

... i defanzivna linija je dobra ... "odraše" kanzas sinoć
Atomski mrav Atomski mrav 21:55 07.10.2019

Re: *

Čifsi su nakon ove utakmice postali putujuća bolnica, Mahoums je ostao bez leve strane ofanzivne linije kao i bez glavih meta za dalekometnu paljbu pa je zbog toga bio lakši plen za odbranu Koltsa. Pritom se i sam povredio (levi skočni zglob). Ova sezona je počela nemilosrdno za kvoterbekove, a prednjače Stilersi koji kao da su se kamenjem na Boga bacali - povredio im se i rezervni QB (potres mozga) u još jednoj utakmici u kojoj nisu imali sreće (izgubili od Rejvensa u produžetku)...
docsumann docsumann 08:32 08.10.2019

Re: *

čak ni Brejdi nije više toliko bezbjedan.
rekao bih da su se odbrane dobro konsolidovale apropo novih pravila.
često se ide na 4, pa i 5 rašera u najavi, + blicevi.
negdje o-linija mora da popusti, još ako imaš dominantne rašere, koje po pravilu udvajaš, to pruža dobre mogućnosti za pritisak na qb-a.

zato je ova o-linija koltsa toliko dobra. mislim da je o-linija vratila i Iglse u igru.

inače, meni su ekstra zanimljivi dueli na prvoj liniji, naročito na slijepoj strani.

Atomski mrav Atomski mrav 23:51 08.10.2019

Re: *

čak ni Brejdi nije više toliko bezbjedan.

Ali je iskusan i oprezan, o brzini izbačaja lopte da ne pričam. Baš danas čitam kako su odbrambeni igrači i trener Bilsa (inače vrlo prijatno iznenađenje ove sezone i meni generalno simpatična franšiza) negodovali zbog prilično oštrog starta na njihovog QB-a Džoša Alena u jednoj akciji gde je trčanjem osvojio valjda 7 jardi - odbrambeni igrač Pejtriotsa je udario Alena kacigom u kacigu što je sankcionisano kao "unnecessary roughness" ali je taj prekršaj anuliran zbog "offensive holding" u istoj akciji. Džoš Alen je morao da napusti teren zbog potresa mozga, da je mogao da nastavi igru možda bi Bilsi preokrenuli rezultat... Trener Bilsa smatra da je odbrambeni igrač Pejtriotsa zaslužio isključenje a igrači Bilsa su nedvosmisleno rekli da bi oni sigurno bili isključeni da su kojim slučajem uradili to isto Tomu Brejdiju. Evo te akcije:



S druge strane, Bil Beličik smatra da nema ničeg spornog u ovoj situaciji, dok se Tom Brejdi prisetio slične situacije u kojoj se našao baš protiv Bilsa pre čak 18 godina (!!!):



Jeste da ni žuta zastavica nije bila bačena, jeste da je Brejdi ostao bez kacige (ali je sačuvao loptu), ali nije zaradio potres mozga. Sem toga, pre 18 godina su pravila bila drugačija a Brejdi je još uvek bio niko i ništa...
docsumann docsumann 07:14 09.10.2019

Re: *


Ali je iskusan i oprezan, o brzini izbačaja lopte da ne pričam.


naravno, to ga i čini TB-om kog znamo.

samo sam htio kasti da je i njegova o-linija počela da popušta pod prutiscima protivničkih odbrana.
za poptpun efekat moraš imati i kvalitetan sekndari da valorizuje dobar pas raš i onemogući taj brzi izbačaj koji pominješ.
što se ukupne izvarednosti na obje prve linije tiče mislim da su Iglsi No1, pa onda 49s, Patsi, Seintsi, Remsi, bez striktnijeg poredka.

što se Brjdija i sudija tiče, interesantan je njegov komentar na tviteru, kad je kritikovao veliki broj žutih zastavica na utakmicama 3. kola.
napisao je nešto u smislou - pustite nas da igramo.
a zapravo čitava ta presojetljivost sudija na držanja, nedozvoljene kontakte, potičle od itencije da se Brejdi i druge qb zvijezde dodatno zaštite.

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana