Društvo| Ekonomija| Gost autor| Život

KAD BIH ZNALA DA VOZIM BICIKL

razmisljam RSS / 24.06.2022. u 16:59

                  Zadovoljstvo mi je da ugostim našu blogokoleginicu Kristinu, neumornog borca protiv najrazličitijih problema u našem društvu.

 

                 Skorašnji protesti radnika Zastave, ups, Fijata, prošli bi za mene nezapaženo da se slučajno tata nije obreo na Novom Beogradu i zapao u gužvu. Tako sam saznala da su došli do Beograda.


                Nekako sam se sa početkom leta već navikla na te proteste malinara, čeličane Smederevo u nekim sekvencama i naravno fabrike za automobile u Kragujevcu.


                U mom mikrosvetu imala sam bliski susret slične vrste kada sam otišla na razgovor u subvencionisanu fabriku u Rumi, ponos naše nove ekonomije. Da sam kojom nesrećom dobila tamo posao, sigurno bih išla juče na proteste, prosto da vežbam kad zlu zatreba.


                Jer to su montažne barake napravljene da se lako montiraju i lako razmontiraju, sa mega subvencijama - verujem da je svakom stranom investitoru upala sekira u med.


                Da sam došla u Potemkinova sela, postalo mi je jasno posle razgovora sa direktorkom kadrovskog koja je na intervju kasnila vise od sat i po vremena. Razlog mog čekanja je bio i taj da busevi za Rumu idu jednom dnevno, pa sam svakako morala da sačekam taj jedan koji se vraćao negde predveče za Beograd.


                Naslušala sam se svakakvih pitanja na razgovorima za posao, ali ova su bila na vrlo niskom nivou, sa sve katastrofalnim ponašanjem direktorke, što je za mene bio dovoljan signal ozbiljnosti investitora. Ako bira takav kadar, onda je jasno koliko mu je taj ogranak fabrike u Rumi značajan.


               Iskreno bih volela da sam jako pogrešila i da će ovakvi vidovi investicija dati dobar rezultat, da ne budu nastavak legende o čeličani Smederevo, gde su neki pogrešno razumeli gvožđe umesto grožđe.



Komentari (156)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

predatortz predatortz 17:37 24.06.2022

Subvencije

Verujem da je to čak i suprotno Ustavu i nizu zakona, da stranog i domaćeg investitora stavljaš u potpuno neravnopravan položaj u pokretanju biznisa.

Mi smo, što nikako nije dobro, opasno navikli na to da zakoni služe da zadovolje formu, a ne da društvu daju okvir uljudnosti i sigurnosti.

Kao što nam je postalo normalno da jedan čovek, trebalo bi prvi među nama da bude, a naročito u poštovanju zakona, deset puta dnevno prekrši Ustav Republike Srbije izlazeći iz svojih nadležnosti.

Nismo zreli za državu, nedorasli smo tom dostignuću, a platili smo je skuplje od bilo kog naroda u Evropi. Plaćali smo je najboljim, da bi nas vodili najgori. I tako je otkad je imamo.
iqiqiq iqiqiq 17:59 24.06.2022

Re: Subvencije

Ne znam da li je neko stručan napravio računicu koliko je do sada dato subvencija za te fabrike za pakovanje i motanje kablova. Nisam stručnjak ali da su to salili malinarima kao investiciju, možda bi sad bili svetski lideri u pravljenju džema i sokova od malina. Pa i to je industrija, ne moramo da pravimo aute.
gvozden1 gvozden1 18:39 24.06.2022

Re: Subvencije

možda bi sad bili svetski lideri u pravljenju džema i sokova od malina

Dobri smo mi tu i ovako, a ni malinari se ne žale poslednjih par godina, ne bih ja tu ništa diro (osim što bih ukinuo subvencije malinarima)

Treba nekako da izdumamo kako da pravimo nešto malo komplikivanije od malina.
zilikaka zilikaka 19:30 24.06.2022

Re: Subvencije

iqiqiq
Ne znam da li je neko stručan napravio računicu koliko je do sada dato subvencija za te fabrike za pakovanje i motanje kablova. Nisam stručnjak ali da su to salili malinarima kao investiciju, možda bi sad bili svetski lideri u pravljenju džema i sokova od malina. Pa i to je industrija, ne moramo da pravimo aute.

Nešto mi se javlja da ni te subvencije nisu tek tako. Odavno se zna da mnoge strane kompanije za poslovanje na ovakvim prostorima ukalkulišu koruptivni fond ali kad ti svakako poklone pare, makar ne bilo onoliko koliko se piše, ko je lud da odbije.
Nije do njih, do nas je
mlatisa mlatisa 22:42 24.06.2022

Re: Subvencije

Subvencije
Verujem da je to čak i suprotno Ustavu i nizu zakona, da stranog i domaćeg investitora stavljaš u potpuno neravnopravan položaj u pokretanju biznisa.


Устав

Član 84

Svi imaju jednak pravni položaj na tržištu.

Zabranjeni su akti kojima se, suprotno zakonu, ograničava slobodna konkurencija, stvaranjem ili zloupotrebom monopolskog ili dominantnog položaja.

Prava stečena ulaganjem kapitala na osnovu zakona, ne mogu zakonom biti umanjena.

Strana lica izjednačena su na tržištu sa domaćim.
zoja444 zoja444 23:00 24.06.2022

Re: Subvencije

sto se tice subvencija domacima, ja bih to kao sto su nam radili japanci kod donacija... crep za krov konkretne skole, kola hitne pomoci konkretno za te i te... znaci, nista pare u ruke, vec materijal, masine, oprema, sirovine...
softelectronics_e softelectronics_e 08:15 25.06.2022

Re: Subvencije

iqiqiq
Ne znam da li je neko stručan napravio računicu koliko je do sada dato subvencija za te fabrike za pakovanje i motanje kablova. Nisam stručnjak ali da su to salili malinarima kao investiciju, možda bi sad bili svetski lideri u pravljenju džema i sokova od malina. Pa i to je industrija, ne moramo da pravimo aute.

Ja ne verujem da su to naše pare (za subvencije).
Otkuda nama pare?!
Mislim da su naši samo skretničari u tom poslu pranja kojekakvih para 'stranih investitora'.
iqiqiq iqiqiq 09:18 25.06.2022

Re: Subvencije

softelectronics_e
iqiqiq
Ne znam da li je neko stručan napravio računicu koliko je do sada dato subvencija za te fabrike za pakovanje i motanje kablova. Nisam stručnjak ali da su to salili malinarima kao investiciju, možda bi sad bili svetski lideri u pravljenju džema i sokova od malina. Pa i to je industrija, ne moramo da pravimo aute.

Ja ne verujem da su to naše pare (za subvencije).
Otkuda nama pare?!
Mislim da su naši samo skretničari u tom poslu pranja kojekakvih para 'stranih investitora'.


Neki strani ekonomista mi je pre nekoliko godina nešto slično rekao, kao da je ovo naše podneblje ostavljeno kao bafer zona, siva zona da mogu da muljaju i jedni i drugi, tako da ima štošta u tome što tvrdiš.
iqiqiq iqiqiq 18:50 25.06.2022

Re: Subvencije

predatortz
Verujem da je to čak i suprotno Ustavu i nizu zakona, da stranog i domaćeg investitora stavljaš u potpuno neravnopravan položaj u pokretanju biznisa.

Mi smo, što nikako nije dobro, opasno navikli na to da zakoni služe da zadovolje formu, a ne da društvu daju okvir uljudnosti i sigurnosti.

Kao što nam je postalo normalno da jedan čovek, trebalo bi prvi među nama da bude, a naročito u poštovanju zakona, deset puta dnevno prekrši Ustav Republike Srbije izlazeći iz svojih nadležnosti.

Nismo zreli za državu, nedorasli smo tom dostignuću, a platili smo je skuplje od bilo kog naroda u Evropi. Plaćali smo je najboljim, da bi nas vodili najgori. I tako je otkad je imamo.


Ceo komentar ti je suvo zlato, ono kad za pismeni dobiješ 5 i profesorka čita rad pred razredom. Ali da ti sad aminujem, ostadosmo bez dalje diskusije, a meni ovaši svi komentari dođoše kao terapija, ono neko razume šta me tišti

Jbg kod državnog nema termina, a privatni psihoterapeuti su skupi, tako da mi znači da me neko bar virtuelno potapše po leđima
Черевићан Черевићан 19:12 24.06.2022

Џемо хоче ђема

Naslušasmо se svakakvih

Еуропа нас мами као муву .....говно
свакаквих ....још...... понуда ће бити,
кад си сића ............пробати се мора
мош' и попушити ......ил' се овајдити
zilikaka zilikaka 19:41 24.06.2022

A pitanja

Naslušala sam se svakakvih pitanja na razgovorima za posao, ali ova su bila na vrlo niskom nivou, sa sve katastrofalnim ponašanjem direktorke, što je za mene bio dovoljan signal ozbiljnosti investitora. 

Ne znam za ta pitanja al sam mnogo puta bila u ekipi koja ih postavlja, gde je obavezni član i neko iz ljudsih resursa. Taj neko obavezno nema staža kolko prstiju na jednoj ruci ali zato prosipapitanja s kojima ne znaš šta ćeš.
Tačno vidiš naučeni kliše na osnovu kojeg kao donose neke zaključke tipa "ako b onda to i to"
Ne znam, meni jedino ima smisla provera šta taj ume od onog što se traži s tim što mi je i odgovor tipa "ne znam ali bih se trudio da što pre naučim" sasvim ok.
Mada ja se prva ne uklapam u tešeme i verovatno bi me po današnjim kriterijumima odmah eliminisali.:)
iqiqiq iqiqiq 19:48 24.06.2022

Re: A pitanja

Pa nemam ja neke visoke zahteve, ali ako čekam sat i po da se žena nije pojavila ili neko drugi da mi kaže koliko još da čekam i zašto čekam, meni to nije u redu. Pri tom je pitam da li je ok da me neko provede kroz pogon dok čekam da vidim gde bih radila, a direktorka odgovara da to ne može jer je to poslovna tajna
zilikaka zilikaka 20:50 24.06.2022

Re: A pitanja

Ma shvatila sam šta kažeš, nepoštovanje pre svega.
Mislim da ti je jasno da tamo sa takvima sreće ne bi bilo.
Bolje ovako.

gvozden1 gvozden1 20:59 24.06.2022

Re: A pitanja

ali ako čekam sat i po

Čekanje i strane firme izgleda idu zajedno.

Pre tri dana prodam višnje ozbiljnoj stranoj firmi (radi kod nas)

Pošaljem vozilo, traže broj vozila, ime vozača i njegov telefon.
Sve to im dostavim i mislim dobro je, hoće sve da imaju pod kontrolom.

I javlja mi se vozač, kaže, dođem na kapiju, javim se portiru, ovaj proveri i kaže, dobro, najavljeni ste, a sad sklonite vozilo sa našeg parkinga i čekajte da vas pozovemo.
Gde da parkiram, koliko da čekam?

Parkirajte gde hoćete osim na našem parkingu, a čekajte dok vas ne pozovemo.
I nabavite nešto drugo da obučete, ne možete tako ući (ovaj otišao u bermudama i papučama)
Čekao od osam uveče do jedan po ponoći bez i jedne informacije šta se dešava i kad će ga pozvati.
iqiqiq iqiqiq 21:00 24.06.2022

Re: A pitanja

zilikaka
Ma shvatila sam šta kažeš, nepoštovanje pre svega.
Mislim da ti je jasno da tamo sa takvima sreće ne bi bilo.
Bolje ovako.


Ma uvek se pokaže, ono što ti kvazi HR ili kadrovski ljudi treba da znaju da su oni prvi predstavnici firme.
Savet je ako kasne da se ne čeka neopravdano više od 20 minuta, ali ja sam sebi dala prostora da ipak vidim sa kim imam posla.
Subvencionisana montažna fabrika je poslovna tajna, meni je to bio ključni momenat, obišla sam fabrike po Srbiji a i po Evropi, pa cak i nuklearku u Nemačkoj a njena šupa je vojna tajna... Izvinjavam se na negativi, ali zaista koga postavljaju za menadžment, previše je
iqiqiq iqiqiq 21:48 24.06.2022

Re: A pitanja

Čekao od osam uveče do jedan po ponoći bez i jedne informacije šta se dešava i kad će ga pozvati.

Meni je to zaista neprihvatljivo, jer čak i da je neka ekstremna situacija, korektno je da ga obaveste i uvaže, pa u mojoj kući sam vaspitana da svakom ponudiš kafu ili vodu ako si gost. A taj momak na parkingu može da bude i gladan i žedan ostavljen da čeka satima potpuno neplanirano. Meni je to neljudski najpre. Ne razumem šta se to dešava.
gvozden1 gvozden1 22:24 24.06.2022

Re: A pitanja

A taj momak na parkingu može da bude i gladan i žedan ostavljen da čeka satima potpuno neplanirano

Tako je nekako i bilo.

Trend je čudan, ide se u pravcu neke sterilne, navodno savršene organizacije, koja treba da isključi ljudske greške, a zapravo ljude same degradira.

Prodaju sam dogovorio sa jednim čovekom, podatke i dokumentaciju mi tražio neki ženski glas, neko treći ocenjuje kvalitet, a između njih izgleda nema nikakve sinhronizacije, svako radi samo svoje parče posla.

Zvao sam čoveka sa kojim sam dogovarao da proveri šta se dešava, on ili ne sme nikoga da pita ili je zaista tako, uglavnom kaže mi, takva je procedura, niko ne može na to da utiče.

Ebala ih procedura u kojoj niko ne obraća pažnju na nekog čoveka koji dreždi na parkingu i čeka, bez blage predstave o tome kad će dočekati to što čeka.
zilikaka zilikaka 23:24 24.06.2022

Re: A pitanja

Zvao sam čoveka sa kojim sam dogovarao da proveri šta se dešava, on ili ne sme nikoga da pita ili je zaista tako, uglavnom kaže mi, takva je procedura, niko ne može na to da utiče.

Veruj da jeste.

Ja bih mogla roman da napišem kad bih smela.
Pazi kad sam jednom stavila na spiak da mi trebaju metle sirkove, velike. Tako bilo definisano i svakom normalnom je to dovoljno,metla ko.metla, al pojavi se zahtev da se sva poručena roba dodatno definiše kroz standardnu tabelu gde je stajalo nekih 20 kolona od koji recimo: spolj,pa unutrašnji prečnik, pa kataloški broj, pa snaga...još gomila toga.
I zovu me da to uradim za staku br... ja shvatim da je u pitanju metla i tražim da glasno pročita naziv i prvih par stavki.
On pročita i nastavi da insistira.
Zamolim ponovo da isto uradi a on će meni da je to obavezna procedura.
...završilo se tako što sam pisala direktoru tog sektora sa pitanjem (u prevodu) da li su normalni.
Tek taj je imao petlju da dozvoli da ne popunjavam tabelu.

...a već sam spremila bila podatke i o pogonskoj snazi, obrtnom momentu protocima...pa kkad je ludilo nek bude do kraja
softelectronics_e softelectronics_e 08:20 25.06.2022

Re: A pitanja

gvozden1
ali ako čekam sat i po

Čekanje i strane firme izgleda idu zajedno.

Pre tri dana prodam višnje ozbiljnoj stranoj firmi (radi kod nas)

Pošaljem vozilo, traže broj vozila, ime vozača i njegov telefon.
Sve to im dostavim i mislim dobro je, hoće sve da imaju pod kontrolom.

I javlja mi se vozač, kaže, dođem na kapiju, javim se portiru, ovaj proveri i kaže, dobro, najavljeni ste, a sad sklonite vozilo sa našeg parkinga i čekajte da vas pozovemo.
Gde da parkiram, koliko da čekam?

Parkirajte gde hoćete osim na našem parkingu, a čekajte dok vas ne pozovemo.
I nabavite nešto drugo da obučete, ne možete tako ući (ovaj otišao u bermudama i papučama)
Čekao od osam uveče do jedan po ponoći bez i jedne informacije šta se dešava i kad će ga pozvati.

Nisam radikalan, ali kada vidim osobu koja vozi automobil (ili bilo koje drugo vozilo) u papučama, mislim da bih mu odmah oduzeo vozačku dozvolu.
Makar na neko vreme.
softelectronics_e softelectronics_e 08:22 25.06.2022

Re: A pitanja

iqiqiq
zilikaka
Ma shvatila sam šta kažeš, nepoštovanje pre svega.
Mislim da ti je jasno da tamo sa takvima sreće ne bi bilo.
Bolje ovako.


Ma uvek se pokaže, ono što ti kvazi HR ili kadrovski ljudi treba da znaju da su oni prvi predstavnici firme.
Savet je ako kasne da se ne čeka neopravdano više od 20 minuta, ali ja sam sebi dala prostora da ipak vidim sa kim imam posla.
Subvencionisana montažna fabrika je poslovna tajna, meni je to bio ključni momenat, obišla sam fabrike po Srbiji a i po Evropi, pa cak i nuklearku u Nemačkoj a njena šupa je vojna tajna... Izvinjavam se na negativi, ali zaista koga postavljaju za menadžment, previše je

Budaletine!
Seljana.
iqiqiq iqiqiq 09:42 25.06.2022

Re: A pitanja

Budaletine!
Seljana.


Znam da po nepisanom pravilu blogera ne treba preterivati i komentarima, a ja zaposela ovaj blog kao one utvare iz horor filmova, ali me tvoj komentar asocirao na još jednu veselu pričicu o stranim menadžerima poslatim kod nas da vežbaju.

Elem lik je došao kao svež menadžer, verovatno sa nula iskustvom i svuda sa sobom je šlepao neku knjižarinu o menadžmentu koja je imala bar 600 strana i tvrd povez.

Od svega toga, verujem jedino da je nabildovao ruku kojom je teglio to dragoceno uputstvo o upravljanju ljudima.

gvozden1 gvozden1 11:25 25.06.2022

Re: A pitanja


Nisam radikalan, ali kada vidim osobu koja vozi automobil (ili bilo koje drugo vozilo) u papučama, mislim da bih mu odmah oduzeo vozačku dozvolu.
Makar na neko vreme.

Ovaj se malo izvadio, imao je peškir oko vrata :)
crossover crossover 14:42 25.06.2022

Re: A pitanja

Ne znam za ta pitanja al sam mnogo puta bila u ekipi koja ih postavlja, gde je obavezni član i neko iz ljudsih resursa. Taj neko obavezno nema staža kolko prstiju na jednoj ruci ali zato prosipapitanja s kojima ne znaš šta ćeš.
Tačno vidiš naučeni kliše na osnovu kojeg kao donose neke zaključke tipa "ako b onda to i to"


Ih, nije to ništa, ja znam lika kome je prvo radno mesto sa nula dana radnog staža bilo ministar informisanja u Vladi Srbije. Sad isti taj lik odlučuje o radnom stažu radnika Fijata. Znači nije toliko bitno znanje i iskustvo, bitno je da je čovek vredan i da hoće da radi.
Ribozom Ribozom 14:47 25.06.2022

Re: A pitanja

Danas je vic dana naslov na b92:

'Vest koju je Vučić zaboravio da saopšti'
zoja444 zoja444 20:03 24.06.2022

da sam ja neko

pre tri dana sam zaglavila u urgentnom na 5 sati. sve koji blokiraju puteve bih pre toga u urgentni, u salu gde se vrsi dijagnostika da tamo sede jednu smenu.
solo solo 00:52 25.06.2022

KAD BIH ZNALA DA VOZIM BICIKL



zoja444 zoja444 08:56 25.06.2022

Re: KAD BIH ZNALA DA VOZIM BICIKL

kao pesak, zabranila bih ovu samo i ubistvenu spravu.
iqiqiq iqiqiq 09:14 25.06.2022

Re: KAD BIH ZNALA DA VOZIM BICIKL

zoja444
kao pesak, zabranila bih ovu samo i ubistvenu spravu.

Malo si me nasmejala, vidim da si neka tvrda struja, dakle ništa blokada puteva i novotarije sa biciklama...

Nažalost kao klinka nisam naučila da vozim bicikl, što mi je jako žao, neki dobri ljudi, moji prijatelji, u vise navrata u kasnijim godinama su pokušali da me nauče, ali strah je bio preveliki.

Pretpostavljam da je tako onima koji ne nauče da plivaju kao deca.

I onda mi je to metafora da se ne uklapam, jer se ljudi uvek iznenade kada kažem da ne znam da vozim bicikl
zoja444 zoja444 09:23 25.06.2022

Re: KAD BIH ZNALA DA VOZIM BICIKL

hehehe tvrda struja. ni ja ne umem da vozim bicikl.
iqiqiq iqiqiq 09:49 25.06.2022

Re: KAD BIH ZNALA DA VOZIM BICIKL

zoja444
hehehe tvrda struja. ni ja ne umem da vozim bicikl.

Pa gde si sestro slatka...
Inače nadam se da je sve ok sa zdravljem , da ne pitam za detalje, nije pristojno, ali pomenula si urgentni
nikvet pn nikvet pn 10:12 25.06.2022

Re: KAD BIH ZNALA DA VOZIM BICIKL

iqiqiq
kada kažem da ne znam da vozim bicikl


zoja444
ni ja ne umem da vozim bicikl.


То понешто говори о окружењу у одрастању. Није се ту нашло никога са довољно љубави-стрпљења-пажње да такву радост детету приушти.

zoja444 zoja444 10:12 25.06.2022

Re: KAD BIH ZNALA DA VOZIM BICIKL

hvala na brizi. na ispitivanjima sam. dobila sam lek gde u uputstvu pise da izaziva rak koze, usne duplje i usana. cuvajte se, ljudi. od pocetka korone sam zakacila 10 nebuloznih bolesti.
zoja444 zoja444 10:24 25.06.2022

Re: KAD BIH ZNALA DA VOZIM BICIKL

nikvet, ovo tvoje dodje kao neka tuzna i ruzna stigmatizacija. ne biramo uvek ljude u zivotu. biramo li uopste? zadovoljna sam sa onim sto sam dobila. vise bi bilo alavost.
iqiqiq iqiqiq 10:30 25.06.2022

Re: KAD BIH ZNALA DA VOZIM BICIKL


То понешто говори о окружењу у одрастању. Није се ту нашло никога са довољно љубави-стрпљења-пажње да такву радост детету приушти.


Ima i toga kad gledam iz ove perspektive, ali u odbranu mojih najbližih, za ono vreme mi smo bili gradska sirotinja. Mama je dobijala nosenu garderobu za nas, sama nas šišala i štedela na mnogo čemu drugom, tako da kupovina bicikla nije bila u opciji.

Sad kad razmislim, mogao je neko iz šire familije ili komšiluka da nam pokloni korišćen bicikl kad klinci prerastu, ali nije.

Ali nas je mama uvek vodila na Adu gde smo još sa 5 godina naučili da plivamo, tako da jeste uradila sve što je u okolnostima bilo izbodljivo.
zilikaka zilikaka 10:59 25.06.2022

Re: KAD BIH ZNALA DA VOZIM BICIKL

nikvet pn
iqiqiq
kada kažem da ne znam da vozim bicikl


zoja444
ni ja ne umem da vozim bicikl.


То понешто говори о окружењу у одрастању. Није се ту нашло никога са довољно љубави-стрпљења-пажње да такву радост детету приушти.


Ne mora da znači. Verovatno nije bilo puno prilike.
Ovde se nekako podrazumevalo da si obavezan daa dete naučiš da pliva i vozi bicikl do uzrasta kad će početi samostalno da se igra sa drugima, jer ga te aktivnosti čekaju u okruženju.
Mada danas se sve manje dece upšte igra napolju
zilikaka zilikaka 11:07 25.06.2022

Re: KAD BIH ZNALA DA VOZIM BICIKL

mogao je neko iz šire familije ili komšiluka da nam pokloni korišćen bicikl kad klinci prerastu, ali nije.

Šteta, jer to jeste i glavni način kako deca dolaze do bicikla, reciklažom:)
Zaista je nepotrebno kupovati novo kad to traje daleko duže nego što deca odrastaju.
Nama još u šupi visi mali bicikl i čeka da se dodeli detetu od prvog gazde. Moje dete je ko zna koji korisnik po redu.
Nego, nekad se to pravilo kvalitetnije pa toplo preporučujem starije modele. Ne raspadnu se sa prvim padanjima.

gvozden1 gvozden1 11:23 25.06.2022

Re: KAD BIH ZNALA DA VOZIM BICIKL


Šteta, jer to jeste i glavni način kako deca dolaze do bicikla, reciklažom

I to ono dete koje ima sreće, većina nikad ne dođe do svog bicikla.
Pričam o mojoj generaciji.
Ja sam imao neki izrazito srećan sticaj okolnosti da sam dobio bicikl dosta rano, ali stvarno slučajno, nikome na pamet nije padalo da da i jedan dinar za moj bicikl, ali poklopilo se pa sam ga dobio.

Muški, veliki, sa onim ramom kroz koji sam morao da provučem nogu, ispod šipke jer preko nje nisam mogao da dohvatim pedalu.

Da li mi, rekli to ti je to, vidi šta ćeš s njim.
Ribozom Ribozom 11:51 25.06.2022

Re: KAD BIH ZNALA DA VOZIM BICIKL

Izgleda da nismo poodavno pisali po blogu, pa imam utisak da bih o svakoj podtemi napisao po nesto.

Ako je glavna prica bloga radnici fiata, mislim da moze vucic da im obeca i po hiljadu evra i kola i stan i vaucere za letovanje; i posle im ne da. Rec je izgubila smisao i sve moze da se medijski obradi, zamaskira, izmisli, izignorise...
Nedostak empatije prema radnicima fijata je samo nastavak kulturno-ideoloske politike rezima gde je covek coveku vuk. Cak sam cuo komentar da previse traze.

Ja sam trenutno u nekom soku zato sto je neki kurd sinoc ubio dvoje na oslo prajdu, divljaci iz istocnog dela zemlje.
iqiqiq iqiqiq 12:05 25.06.2022

Re: KAD BIH ZNALA DA VOZIM BICIKL

Ako je glavna prica bloga radnici fiata


Hvala ti, jeste to glavna tema, ali me onda misli odvedu na razne strane, pa eto ispadne kupusara, a i zahvalna što sam dobila priliku da napišem kao gost, onda bih svega po malo napisala.
zoja444 zoja444 12:18 25.06.2022

Re: KAD BIH ZNALA DA VOZIM BICIKL

hehehe ti si kristina, drago mi je. ja se jos pitam gde je gosca autor.
iqiqiq iqiqiq 12:23 25.06.2022

Re: KAD BIH ZNALA DA VOZIM BICIKL

hehehe ti si kristina

Hihihi verovatno uticaj preteranog gledanja detektivskih serija, nemam živaca ni za šta drugo na TVu
zoja444 zoja444 12:29 25.06.2022

Re: KAD BIH ZNALA DA VOZIM BICIKL

hehe ja volim smesne klipove sa zivotinjama. od detektivskih samo one bez krvi i sl.
iqiqiq iqiqiq 12:32 25.06.2022

Re: KAD BIH ZNALA DA VOZIM BICIKL

Nedostak empatije prema radnicima fijata

To je verovatno uzročno posledično, jer mi nismo više zemlja radnika i seljaka. Nema ko da oseti empatiju, ali eto da se ne ponavljam, mene je to odmah podsetilo na tu subvencionisanu montažnu šupu gde lokalni radnici rade za minimalce. Slične scenarije smo već videli i čuli, kao ona fabrika obuće u Vranju nedavno, ali srećom medijska mašinerija nam resetuje mozgove regularno na 24 časa, pa valjda i empatija ne može da se razvije, ako je uopšte više i imamo.
Ribozom Ribozom 13:22 25.06.2022

Re: KAD BIH ZNALA DA VOZIM BICIKL

medijska mašinerija nam resetuje mozgove regularno na 24 časa, pa valjda i empatija ne može da se razvije, ako je uopšte više i imamo.

Bas o tome pricam. Mi ne znamo da rasudimo, ali znamo da sudimo.
Istina kao vest je roba koja najvise fali... I secer. Ja sam se zaprepastio da secera u Srbiji i dalje nema, a nigde ne pise o tome. Ili egzistencijalna recimo o snabdevanja vodom Zrenjanina. Ako zimus ne bude struje aktivisti snsa ce ici po kucama da ispricaju narodu koliko je puta Jovana Je preskocila konopac.
gedza.73 gedza.73 13:45 25.06.2022

Re: KAD BIH ZNALA DA VOZIM BICIKL

iqiqiq
Ako je glavna prica bloga radnici fiata

Hvala ti, jeste to glavna tema,

Već neko vreme ne idu na posao ceo mesec nego po par dana a primaju skoro celu platu. Većina od njih ima drugo radno mesto gde radi na crno ili jednostavno lenčare. Na stranu kako su neki dobijali posao.
Kao da ima neko podzemno zračenje na tom prostoru koje utiče na ljude pa smo od onih radnika Crvene Zastave dobili ove klonove.
Sad su tražili da im država isplaćuje minimalac dok ne počne proizvodnja eletričnog auta a da im Fiat garantuje radno mesto (tako nekako pošto sam na preskok pratio jer nije vest koja bi me nešto zanimala poput vremenske prognoze na primer koja je daleko važnija). Otprilike dve godine da ih finansiramo a da njihovo radno mesto bude sigurno. Baš mi nešto trne da se solidarišem sa njima.
Kad je muka 'de si Đuka, kad jebete Đuku ne zovete

I slažem se sa Čarlijem. Vozaču koji vozi u papučama ili klompama (gora varijanta) treba oduzeti dozvolu. To nije vozač nego klasičan debil.




vcucko vcucko 14:55 25.06.2022

Re: KAD BIH ZNALA DA VOZIM BICIKL

gedza.73

Hvala ti, jeste to glavna tema,
Već neko vreme ne idu na posao ceo mesec nego po par dana a primaju skoro celu platu. Većina od njih ima drugo radno mesto gde radi na crno ili jednostavno lenčare. Na stranu kako su neki dobijali posao.
Kao da ima neko podzemno zračenje na tom prostoru koje utiče na ljude pa smo od onih radnika Crvene Zastave dobili ove klonove.
Sad su tražili da im država isplaćuje minimalac dok ne počne proizvodnja eletričnog auta a da im Fiat garantuje radno mesto (tako nekako pošto sam na preskok pratio jer nije vest koja bi me nešto zanimala poput vremenske prognoze na primer koja je daleko važnija). Otprilike dve godine da ih finansiramo a da njihovo radno mesto bude sigurno. Baš mi nešto trne da se solidarišem sa njima.

Ajde jednom da te preporučim, iz sve snage
softelectronics_e softelectronics_e 15:36 25.06.2022

Re: KAD BIH ZNALA DA VOZIM BICIKL

iqiqiq

То понешто говори о окружењу у одрастању. Није се ту нашло никога са довољно љубави-стрпљења-пажње да такву радост детету приушти.


Ima i toga kad gledam iz ove perspektive, ali u odbranu mojih najbližih, za ono vreme mi smo bili gradska sirotinja. Mama je dobijala nosenu garderobu za nas, sama nas šišala i štedela na mnogo čemu drugom, tako da kupovina bicikla nije bila u opciji.

Sad kad razmislim, mogao je neko iz šire familije ili komšiluka da nam pokloni korišćen bicikl kad klinci prerastu, ali nije.

Ali nas je mama uvek vodila na Adu gde smo još sa 5 godina naučili da plivamo, tako da jeste uradila sve što je u okolnostima bilo izbodljivo.

Čekaj!
Sirotinja za vreme dragoga druga Tite?
Nemoguće!

Inače, mene je vožnji bicikla učio komšija.
I onda me je jednom samo ispustio, tj. otpustio sedište za koje je držao.
Automatski sam skrenuo za 90 stepeni, u desno, te završio u koprivama.
I od tada više nije bilo potrebe da me pridržava.
Naučio sam da vozim.
softelectronics_e softelectronics_e 15:40 25.06.2022

Re: KAD BIH ZNALA DA VOZIM BICIKL

zoja444
hehe ja volim smesne klipove sa zivotinjama. od detektivskih samo one bez krvi i sl.

Da.
Ja gledam engleske kriminalističke serije.
Paralela sa američkim je da se u američkim, u jednoj epizodi, isplali do dve milijarde metaka, a u engleskim jedan metak na svakih 10 epizoda.
I naravno, engleske su, kao takve, mnogo uzbudljivije.
softelectronics_e softelectronics_e 15:42 25.06.2022

Re: KAD BIH ZNALA DA VOZIM BICIKL

Ribozom
medijska mašinerija nam resetuje mozgove regularno na 24 časa, pa valjda i empatija ne može da se razvije, ako je uopšte više i imamo.

Bas o tome pricam. Mi ne znamo da rasudimo, ali znamo da sudimo.
Istina kao vest je roba koja najvise fali... I secer. Ja sam se zaprepastio da secera u Srbiji i dalje nema, a nigde ne pise o tome. Ili egzistencijalna recimo o snabdevanja vodom Zrenjanina. Ako zimus ne bude struje aktivisti snsa ce ici po kucama da ispricaju narodu koliko je puta Jovana Je preskocila konopac.

Ko kaže da ne znamo da rasudimo?
Pa nije valjda da iko veruje ijednoj reči koje izriču (politička) đubrad?
iqiqiq iqiqiq 15:51 25.06.2022

Re: KAD BIH ZNALA DA VOZIM BICIKL

I naravno, engleske su, kao takve, mnogo uzbudljivije.

Pa gde si brate.. Obožavam Morsa, inspektor Dzentli i Agata Kristi
softelectronics_e softelectronics_e 15:54 25.06.2022

Re: KAD BIH ZNALA DA VOZIM BICIKL

iqiqiq
I naravno, engleske su, kao takve, mnogo uzbudljivije.

Pa gde si brate.. Obožavam Morsa, inspektor Dzentli i Agata Kristi

Pogledaj englesku seriju 'On duty' ... na kanalu Pickbox.
Pre nekoliko dana serijal je završio, ali vredi 'premotati' unatrag.
U rangu je sa mladim Morsom - no tu sam svaku epizodu gledao bar tri puta.
angie01 angie01 16:46 25.06.2022

Re: KAD BIH ZNALA DA VOZIM BICIKL

sto se tice radnika fiata, dvostruka su mi osecanja, sa jedne strane su oni prvi esalon glasaca za istu ovu vlas koja ih je preveslala, mikada nisam cula da su bili ukljuceni u neke proteste kada su neki drugi, isti kao oni bili ugrozeni, nego su cutali i sustali i gledali svoja posla-sto je generalno problem ovde, niko ne shvata da ce i na njega doci red i samo uredjivanje celine moze da resi probleme,...a sa druge strane, muka je to , kao sto je bila i kod svih drugih, kojima je drzava uskratila mogucnost opstanka u nekim godinama, kada ih niko vise nece zaposliti, a nemaju sredstva ni ostale faktroe, da otpocnu nesto sami.

bicikl sam naucila da vozim, na velikom crvenom zenskom bajsu moje tetke, na kome je naucilo pola ulice,...posle sam od brata dobila svoj poni sa brzinama i vozila sam s tom makinom duge voznje, barabar sa muskima na sportskim vozilima, (njegovom prvom sinu sam za prvi rodjendan kupila najlepsi tricikl koji je mogao da se kupi, od ustedjenog dzeparca, spremljenog za nesto drugo, al se danas o tom vozilu jos uvek prica, jer su ga nasledjivala deca iz kraja, pa je novac bio najpametnije moguce potrosen-bratanac danas vozi velike motore)...posle sam presla na motor-manje sam vozila sama, na velikima sam bila suvozac i to su sve bili haklberi dozivljaji sa raznim tragovima za uspomenu....moja najbolja drugarica iz detinjstva nikada nije naucila da vozi bajs, ni rolsue,...ne vozi ni kola,...meni je to jako cudno, kao da ne umes da hodas...al kapiram-ona je imala neki strah, koji nikada nije prevazisla....bicikl je vazna stvar u zivotu

...mi smo nase bajseve delili,...posle sam decije poklanjala, kako koji prerastu-
Ribozom Ribozom 17:15 25.06.2022

Re: KAD BIH ZNALA DA VOZIM BICIKL


Ko kaže da ne znamo da rasudimo?
Pa nije valjda da iko veruje ijednoj reči koje izriču (politička) đubrad?


Mozda se nisam dobro izrazio, ne mislim da smo mi nesto glupi pa nas ovi sankaju, mozda ojadjeni. U konkretnom slucaju ne znamo zasto i koliko dajemo subvencija. Ne moraju da pokazu ugovor, ali mogu da objasne.
iqiqiq iqiqiq 17:46 25.06.2022

Re: KAD BIH ZNALA DA VOZIM BICIKL

Ne moraju da pokazu ugovor, ali mogu da objasne.

Ma moraju sve da pokažu ako pare nisu njihove... Primera radi da odeš komšiji nešto da kupiš i dati pare, vratio bi kusur i pokazao račun.
Samo kod nas bitange koje drpaju pare poreskih obveznika se deminutivom nazivaju "snašao se", "kontraverzni biznismen" i "lokalni tajkun".
Ne znam kad je postalo u redu da se zajedničke pare arče i da se takvi zovu sposobnima.
softelectronics_e softelectronics_e 17:52 25.06.2022

Re: KAD BIH ZNALA DA VOZIM BICIKL

Ribozom

Ko kaže da ne znamo da rasudimo?
Pa nije valjda da iko veruje ijednoj reči koje izriču (politička) đubrad?


Mozda se nisam dobro izrazio, ne mislim da smo mi nesto glupi pa nas ovi sankaju, mozda ojadjeni. U konkretnom slucaju ne znamo zasto i koliko dajemo subvencija. Ne moraju da pokazu ugovor, ali mogu da objasne.

Jeste, kako da ne!
Lopovi da objasne kako kradu?
Pa, jebote, koliko iko može da bude naivan pa da to očekuje.
iqiqiq iqiqiq 18:21 25.06.2022

Re: KAD BIH ZNALA DA VOZIM BICIKL

Čekaj!
Sirotinja za vreme dragoga druga Tite?
Nemoguće

Hahahaha, to me podsetilo na događaj 1993 kada je tata sa kolegom sa posla doneo pozamašnu količinu brašna, džak i dva, sa oosla, to delili umesto plata.
I ja onako polu sa gorčinom polu crnohumorno izjavim "uh sa ovim bismo mogli da nahranimo pola gladne Srbije"
Kad je taj kolega skočio besno na mene "nema u Srbiji gladnih".
Dobro, mislih se u sebi, ne moram sad još i da zaglavim ćuzu kad me ovaj fanatik prijavi.

softelectronics_e softelectronics_e 18:25 25.06.2022

Re: KAD BIH ZNALA DA VOZIM BICIKL

iqiqiq
Čekaj!
Sirotinja za vreme dragoga druga Tite?
Nemoguće

Hahahaha, to me podsetilo na događaj 1993 kada je tata sa kolegom sa posla doneo pozamašnu količinu brašna, džak i dva, sa oosla, to delili umesto plata.
I ja onako polu sa gorčinom polu crnohumorno izjavim "uh sa ovim bismo mogli da nahranimo pola gladne Srbije"
Kad je taj kolega skočio besno na mene "nema u Srbiji gladnih".
Dobro, mislih se u sebi, ne moram sad još i da zaglavim ćuzu kad me ovaj fanatik prijavi.


Budaletina.
iqiqiq iqiqiq 18:55 25.06.2022

Re: KAD BIH ZNALA DA VOZIM BICIKL

E hvala ti, jašta je budaletina.
Valjda se uplašio, pošto smo poznati kao reakcija, pa da se odmah ogradi od mojih grešnih reči.
Takvi su mi bili dugo fenomen za proučavanje, pošto se suštinski ne razumemo.
srdjan.pajic srdjan.pajic 21:46 25.06.2022

Re: KAD BIH ZNALA DA VOZIM BICIKL

gvozden1

Šteta, jer to jeste i glavni način kako deca dolaze do bicikla, reciklažom

I to ono dete koje ima sreće, većina nikad ne dođe do svog bicikla.
Pričam o mojoj generaciji.
Ja sam imao neki izrazito srećan sticaj okolnosti da sam dobio bicikl dosta rano, ali stvarno slučajno, nikome na pamet nije padalo da da i jedan dinar za moj bicikl, ali poklopilo se pa sam ga dobio.

Muški, veliki, sa onim ramom kroz koji sam morao da provučem nogu, ispod šipke jer preko nje nisam mogao da dohvatim pedalu.

Da li mi, rekli to ti je to, vidi šta ćeš s njim.



Ti si rastao baš u teškim okolnostima, huči, odavno sam to podozrevao .


Ja sam prvu poniku dobio u drugom ili trećem razredu, za odličan uspeh i primerno (uglavnom) vladanje. Ali tada sam već znao da vozim, jer smo od učiteljevog sina svi dobijali neku staru poniku pa na njoj naučili. Posle je sestra dobila svoju poniku jer je mala razlika u godinama da bi nasledila moju. Obe bicikle sad čuva moj ćale, jednu u garaži, a drugu koristi kao prevozno sredsvo do bašte i nazad.



A za ove koleginice koje nisu nikad naučile, pod uslovom da nemaju godina da je frka ako padnu, da ne slome nešto važno, predlažem metodu učenja koja se sastoji od toga da im majstor za bajseve skine pedale i da jedno vreme voze bajs tako, bespedalno, odgurujući se nogama o zemlju (tzv striding). Kad skapiraju ravnotežu i precesiju, onda da im taj majstor, ili neki drugi, vrati pedale. I to je to, naučiće da voze za maks nedelju dana, kao da su vozile ceo život, ovo garantujem.



zoja444 zoja444 22:08 25.06.2022

Re: KAD BIH ZNALA DA VOZIM BICIKL

hehehe srki, hvala na savetu. ja sam prerasla taj uzrast. a i nemam zelju.
nikvet pn nikvet pn 22:48 25.06.2022

Re: KAD BIH ZNALA DA VOZIM BICIKL

Почетком 70-тих распуст, сви на кеју имају бицикле, ја немам. Ћале? Сине, купили смо Москвича јесенас, нема. Хух...У излогу Металије Комерц сија Рог, кошта 105 000. На Економији траже раднике, 5000 надница, од 6-18. Кренем, први дан преврћи сено. Врућина, жуљеви, много тешко али издржим. Сутра опет, па опет. Сипај ђубриво, пакуј бале, бери лаванду... Градски клинац 14г осетио сељачку муку. Увече кинту донесем маторима да ми чувају. И издржим двадесет и један дан, страхота тешко али одрадио сам све поштено.

Јако поносан са ћалетом сутра одемо до радње по бајс. Продавац га затегне а ја на касу да платим. Ту се смејуље ћале и шеф, кажу не треба, чувај ту кинту. Показују неке папире, узео ћале на креду.

Ту радост прве зараде у зноју лица свог не могу речима да опишем, то мора да се окуси. Купио сам после свашта у животу али такве среће ни близу. Хвала моме мудром оцу што ме тако тихо неосетно оправио како треба. Наравно да сам ту кинту спискао са друштвом возикајући се тамовамо на колаче, клакере и кабезе.
iqiqiq iqiqiq 23:14 25.06.2022

Re: KAD BIH ZNALA DA VOZIM BICIKL

Hvala društvu iz ćoška na lepim uspomenama i što birate najlepšu temu iz kupusare... Uz kabezu i kolače, a može i neko vince, da uživamo u pričama iz detinjstva
solo solo 00:07 26.06.2022

Re:gedza.73

Vozaču koji vozi u papučama ili klompama (gora varijanta) treba oduzeti dozvolu. To nije vozač nego klasičan debil.


Ali zato.......



.....ujeda kuplung.
solo solo 00:13 26.06.2022

Re:Čarli

Ja gledam engleske kriminalističke serije.



Pokušaj sa dansko-švedskim serijama.

iqiqiq iqiqiq 00:14 26.06.2022

Re: KAD BIH ZNALA DA VOZIM BICIKL

клакере и кабезе

Moram i tu pričicu, sedimo tata, moji klinci i ja na Srebrnom jezeru pre desetak godina. Dolazi konobar stara garda, protrese krpom levo desno tako da mrve popadaju ili nama u krilo ili negde po podu i upita šta će gospoda da popiju.

Kako je i red, tata sa najviše kafanskog iskustva naruči kafu sa kiselom, ja pametno ponovim isto za sebe, ali treća generacija nas ozbiljno obruka tražeći ajs ti sa breskvom. Mene oblio hladan znoj, ne smem ni da pogledam ka konobaru. Samo sam čula odsečno "nema"
Nisam se još trgla da intervenišem, deca se dalje krevelje i naručuju ono što tradicionalna kafana nikan nije imala i neće imati.
Nekako smo sve to posle ispeglali sa konobarom, dali malo lepši bakšiš da nas ne pamti po zlu.

A boze, toga više skoro ne možeš naći pogotovo onaj lepi reski ukus, a još hladna...
kamilo_emericki kamilo_emericki 00:19 26.06.2022

Re: KAD BIH ZNALA DA VOZIM BICIKL


Muški, veliki, sa onim ramom kroz koji sam morao da provučem nogu, ispod šipke jer preko nje nisam mogao da dohvatim pedalu.

Kako je to neudobna vožnja, bogo moj.
Ja sam sam naučio voziti bicikl sa 8-9 godina.
Ovakav, još je u mom vlasništvu i dobro mi je poslužio tokom rata.
Sjedio sam na lancobranu, podignem noge sa zemlje i spuštam se niz strminu. Kad je ta faza savladana onda je počela vožnja stojeći sa okretanjem pedala jer nisam mogao dohvatiti sa sjedišta. Sa nepunih 11 sam postao vlasnik tog bicikla jer je bio moje radno vozilo. Koristio ga za odlazak u školu i nošenje mlijeka "klijentima". Svakodnevno vozio između 12 i 15 litara. Ne sjećam se da je neko mog uzrasta tada imao svoj kotač, kako je govorila moja baka.
Cekeri u kakvom sam nosio mlijeko.
solo solo 00:26 26.06.2022

Re: KAD BIH ZNALA DA VOZIM BICIKL

A boze, toga više skoro ne možeš naći pogotovo onaj lepi reski ukus, a još hladna...


Ima



SLATKA RADIONICA PLUS Orijentalni kolači Novi Beograd pijaca recimo

Ima po Beogradu kolko oćeš.

Domaća boza sa cimetom


gvozden1 gvozden1 06:56 26.06.2022

Re: KAD BIH ZNALA DA VOZIM BICIKL


Ti si rastao baš u teškim okolnostima, huči, odavno sam to podozrevao

Zato je od mene i ispao dobar Srbin, patriota, a od tebe, jedna-ponika-za-mene-druga-za-sestru-da-se-deca-ne-svađaju, vidi šta ispade :)
gvozden1 gvozden1 07:03 26.06.2022

Re: KAD BIH ZNALA DA VOZIM BICIKL

Kako je to neudobna vožnja, bogo moj.

Ko te pita, boli sve, i noga, i leđa, i ruke, sve, al voziš :)

Sledeća faza u odrastanju je to, stojiš na pedalama, a onda odrasteš i sedneš na sedište.
solo solo 10:00 26.06.2022

Re: KAD BIH ZNALA DA VOZIM BICIKL

Sledeća faza u odrastanju je to, stojiš na pedalama, a onda odrasteš i sedneš na sedište



zilikaka zilikaka 13:26 26.06.2022

Re: KAD BIH ZNALA DA VOZIM BICIKL

Muški, veliki, sa onim ramom kroz koji sam morao da provučem nogu, ispod šipke jer preko nje nisam mogao da dohvatim pedalu.

Da, tako su učile generacije pre mojih. Nije ni bilo malih bisikala ali ovde nekako bilo normalno, naročito po manjim mestm gde se u kućama, da svako od odraslih ima svoj bicikl, jer je to prevozno sredstvo, kai i danas. Zato je za učenje lakši bio ženski.
...ja od prošle godine na posao idem biciklom, od proleća do jeseni. Super je
angie01 angie01 19:01 26.06.2022

Re: KAD BIH ZNALA DA VOZIM BICIKL

.ja od prošle godine na posao idem biciklom, od proleća do jeseni. Super je


a ne placas dzim
iqiqiq iqiqiq 21:36 26.06.2022

Re: KAD BIH ZNALA DA VOZIM BICIKL

angie01 angie01 21:56 26.06.2022

Re: KAD BIH ZNALA DA VOZIM BICIKL

samo da dodam, nasa Snezana, Mega Carica je bajsom obisla pola sveta, takva je to nevidjena makina.

iqiqiq iqiqiq 06:11 27.06.2022

Re: KAD BIH ZNALA DA VOZIM BICIKL

takva je to nevidjena makina

Sa trenutnom energetskom krizom, dobija zaista na značaju
Uz malo inovacija kao trosed, ili onaj gore sa prikolicom, omogućava i nama nevozačima da uživamo.
A meni je Snežana kao astronaut, nešto što je fantastično ali za mene samo san.
softelectronics_e softelectronics_e 07:55 27.06.2022

Re: KAD BIH ZNALA DA VOZIM BICIKL

iqiqiq

Pre iks godina, u Kopenhagenu, sneg do guzice.
Vozimo se automobilom, a pored, na biciklističkoj stazi, neka mama zakačila prikoličicu i vozi dvoje klinaca.
iqiqiq iqiqiq 08:05 27.06.2022

Re: KAD BIH ZNALA DA VOZIM BICIKL

Pre iks godina, u Kopenhagenu, sneg do guzice.

Znači da je izvodljivo, ali bi onda moralo da se preuredi pravilo da vozači automobila imaju svuda prednost
predatortz predatortz 08:08 27.06.2022

Re: KAD BIH ZNALA DA VOZIM BICIKL

softelectronics_e
iqiqiq

Pre iks godina, u Kopenhagenu, sneg do guzice.
Vozimo se automobilom, a pored, na biciklističkoj stazi, neka mama zakačila prikoličicu i vozi dvoje klinaca.


Drugi mentalitet!

Jedne godine gospoja i ja u Prčnju, neki ladan avgust, naišao nekakav talas pa more ledeno. svi na plaži, niko vodi ne prilazi. E sad, ja volim hladnije vreme, meni više prija. Uđem u more, tamo Engleskinja sa dva sinčića. Jedan desetak, drugi maksimalno sedam godina.
Mlađi joj se žali da mu je hladno, a ona mu još hladnije odgovara:

Plivaj, pa ti neće biti!

I, to je to - mali zaćuta!

A ja zamišljam srpske keve, da im to mezimče kaže. Odmah napolje, na ležaljku, brisanje, umotavanje u tri peškira...

A onda to poraste, svaka dlaka mu smeta, od majke se odvaja u četrdesetoj a i posle toga ona je šef parade...

Vojsku služi civilno, u domu penzionera ili u biblioteci, ima prigovor savesti na Stepu, Putnika...

Posle metiljavko upadne u depresiju, diže mu se samo uz pomoć hemije...

Sve zbog toga što keva nije rekla:
Plivaj, siso mala!


iqiqiq iqiqiq 08:27 27.06.2022

Re: KAD BIH ZNALA DA VOZIM BICIKL

Jedan desetak, drugi maksimalno

Da ti porušim kulu u pesku, to je bila obuka budućih agenata 007
Neko vreme sam živela u Irskoj, pa bi bilo tu dosta takvih pričica o čelienju, samo što to kod njih nije neka strategija, već jednostavno životni stil usled okolnosti, kao ona mama sa biciklom u Kopenhagenu.
Mališan mog kolege u Irskoj se tako za Novu godinu kupao u irskom mpru, to je kao tradicija, posle bio mesec dana u bolnici zbog upale pluća.
predatortz predatortz 08:32 27.06.2022

Re: KAD BIH ZNALA DA VOZIM BICIKL

samo što to kod njih nije neka strategija, već jednostavno životni stil usled okolnosti


Pa to! Okolnosti na koje moraš da se navikneš. Kod nas zime mogu da budu ladne. Pa šta? Saživiš se sa tim.

Moj burazer od strica, rmpalija, ogromna ljudeskara, dune vetar na Romaniji on se prela'di u Semberiji!
Zašto?
Pa, strina im dozvoljavala kapu, onu što samo oči i nos vire iz nje, skidaju tek u maju.
gedza.73 gedza.73 13:10 27.06.2022

Re: KAD BIH ZNALA DA VOZIM BICIKL

vcucko
Ajde jednom da te preporučim, iz sve snage

Kad svratiš ovamo kod nas dužan sam ti piće.
mlatisa mlatisa 22:12 26.06.2022

Нема везе са темом

А можда ипак има. У снимку је реч о електричним бициклима који се чак производе код нас. То јесте занимљиво али оно што је мени још занимљивије је тренутак на путу у 13:42. Не знам како да линкујем на место у снимку. Наводно је то могуће, али ја не постижем.



Изгледа да је проблем у систематском вишедеценијском рушењу правне државе. Вероватно зато што се тиме омогућава "флексибилност".

Каква год била, СФРЈ је донекле била правна држава па је се људи вероватно зато радо сећају. Да је временски ближе, вероватно би се још радије сећали турске управе.
iqiqiq iqiqiq 06:14 27.06.2022

Re: Нема везе са темом

је тренутак на путу у 13:42

O itekako je tema, u ozbiljnim sam godinama, ali me još uvek iznenadi okolina... Jedino da verujemo da su hteli da budu dobronamerni
mlatisa mlatisa 07:21 27.06.2022

Re: Нема везе са темом

Re: Нема везе са темом

је тренутак на путу у 13:42


O itekako je tema, u ozbiljnim sam godinama, ali me još uvek iznenadi okolina... Jedino da verujemo da su hteli da budu dobronamerni




iqiqiq iqiqiq 08:11 27.06.2022

Re: Нема везе са темом


Каква год била, СФРЈ је донекле била правна држава па је се људи вероватно зато радо сећају

Ovo zahteva potpuno nov blog i diskusiju. Slažem se, bio je neki sistem, pa nakon raspada, iako su prošle decenije neki novi sistem nije uspostavljen, eto sad ne gledam ružičastim naočarima.
Ja redovno kukam na tu temu, jer ima neka izreka "potrebno je celo selo da bi se odgajilo dete", pa mislim da smo dosta malodušni na brdo problema koje imamo, a trebalo bi ih rešavati.
softelectronics_e softelectronics_e 09:50 27.06.2022

Re: Нема везе са темом

mlatisa
А можда ипак има. У снимку је реч о електричним бициклима који се чак производе код нас. То јесте занимљиво али оно што је мени још занимљивије је тренутак на путу у 13:42. Не знам како да линкујем на место у снимку. Наводно је то могуће, али ја не постижем.



Изгледа да је проблем у систематском вишедеценијском рушењу правне државе. Вероватно зато што се тиме омогућава "флексибилност".

Каква год била, СФРЈ је донекле била правна држава па је се људи вероватно зато радо сећају. Да је временски ближе, вероватно би се још радије сећали турске управе.

Uhhh!
Samo da mi se ne pominje pravna država, uređenost i (krepala) SFRJ.
iqiqiq iqiqiq 10:51 27.06.2022

Re: Нема везе са темом

softelectronics_e
mlatisa
А можда ипак има. У снимку је реч о електричним бициклима који се чак производе код нас. То јесте занимљиво али оно што је мени још занимљивије је тренутак на путу у 13:42. Не знам како да линкујем на место у снимку. Наводно је то могуће, али ја не постижем.



Изгледа да је проблем у систематском вишедеценијском рушењу правне државе. Вероватно зато што се тиме омогућава "флексибилност".

Каква год била, СФРЈ је донекле била правна држава па је се људи вероватно зато радо сећају. Да је временски ближе, вероватно би се још радије сећали турске управе.

Uhhh!
Samo da mi se ne pominje pravna država, uređenost i (krepala) SFRJ.


Trudim se da sagledam sve aspekte, i od goreg ima gore. Ali pravna država onog vremena je nacionalizovala stan mog dede, kako je i pravedno, jer se u taj stan uselio tadašnji sudija i kako je pravedno i po pravu otkupio isti taj 1993 za nekoliko maraka.
Država je po zakonu rešila da nadoknadi sad novac za taj isti stan naslednicima, to ide vrlo sporo, bojim se da ni otac neće dočekati pravdu i pravo, jer je zagazio 80 i neku
A inaće procena je da ce dobiti oko 50 eura po kvadratu za stan u centru Beograda koji se sad kreće na slobodnom tržištu 3000 do 5000 eura po kvadratu.
softelectronics_e softelectronics_e 11:47 27.06.2022

Re: Нема везе са темом

iqiqiq
softelectronics_e
mlatisa
А можда ипак има. У снимку је реч о електричним бициклима који се чак производе код нас. То јесте занимљиво али оно што је мени још занимљивије је тренутак на путу у 13:42. Не знам како да линкујем на место у снимку. Наводно је то могуће, али ја не постижем.



Изгледа да је проблем у систематском вишедеценијском рушењу правне државе. Вероватно зато што се тиме омогућава "флексибилност".

Каква год била, СФРЈ је донекле била правна држава па је се људи вероватно зато радо сећају. Да је временски ближе, вероватно би се још радије сећали турске управе.

Uhhh!
Samo da mi se ne pominje pravna država, uređenost i (krepala) SFRJ.


Trudim se da sagledam sve aspekte, i od goreg ima gore. Ali pravna država onog vremena je nacionalizovala stan mog dede, kako je i pravedno, jer se u taj stan uselio tadašnji sudija i kako je pravedno i po pravu otkupio isti taj 1993 za nekoliko maraka.
Država je po zakonu rešila da nadoknadi sad novac za taj isti stan naslednicima, to ide vrlo sporo, bojim se da ni otac neće dočekati pravdu i pravo, jer je zagazio 80 i neku
A inaće procena je da ce dobiti oko 50 eura po kvadratu za stan u centru Beograda koji se sad kreće na slobodnom tržištu 3000 do 5000 eura po kvadratu.

Govna!
Gamad komunjarska.
iqiqiq iqiqiq 13:20 27.06.2022

Re: Нема везе са темом

Govna!
Gamad komunjarska

Hahaha, hvala ti što začiniš svaku moju ispovest.
Mislim da nema toliko veze sa komunizmom kao ideologijom nego sa oportunistima, u negativnom kontekstu te reči, koji svaka teška vremena iskoriste za svoje namene.
Kao dobar učenik da se vratim na temu subvencija, i pare koje će država dati za odštetu usled nacionalizacije su pare poreskih obveznika,tako da pravno da, ali pravedno nije.
Ali pravo je samo skup dokumenata napisanih od strane onih koji misle da je to oravedno.
softelectronics_e softelectronics_e 13:32 27.06.2022

Re: Нема везе са темом

iqiqiq
Govna!
Gamad komunjarska

Hahaha, hvala ti što začiniš svaku moju ispovest.
Mislim da nema toliko veze sa komunizmom kao ideologijom nego sa oportunistima, u negativnom kontekstu te reči, koji svaka teška vremena iskoriste za svoje namene.
Kao dobar učenik da se vratim na temu subvencija, i pare koje će država dati za odštetu usled nacionalizacije su pare poreskih obveznika,tako da pravno da, ali pravedno nije.
Ali pravo je samo skup dokumenata napisanih od strane onih koji misle da je to oravedno.

Ma!
Naravno da u svakom sistemu ima govana.
Ali.
Komunjarska govna (gamad) su se isticala u tome što su sve radili u ime naroda i za narod.
Govna neviđena!
iqiqiq iqiqiq 15:40 27.06.2022

Re: Нема везе са темом

u ime naroda i za naro

Pomenuti sudija iz novopečene elite je praktično zaposeo privatnu svojinu, zakonima tog vremena stekao status vlasnika, otkupio ga 90tih i najzad prodao opet sve po zakonu
Većina naroda ga smatra herojem i ovo prepričava kao snašao se i sposoban je. Sve legitimno i zakonski.
mlatisa mlatisa 20:38 27.06.2022

Re: Нема везе са темом

Govna!
Gamad komunjarska.


Има их још. Погледати овде ЛИНКЛИНК

Зато овде нико не жели правну државу! Осим нас сиротиње раје. Ово је нека уврнута варијанта феудализма.
zoja444 zoja444 00:03 28.06.2022

Re: Нема везе са темом

kristina, i kod mene je slican slucaj, ali nemam sad snage da ga iznesem. pravedno resenje bi bilo da osobe koje su zaposele stan, plate trzisnju kiriju za sve vreme koje su tu proveli. i da dodam: oteto je prokleto.
razmisljam razmisljam 19:50 28.06.2022

Оно када си никакав домаћин

звани домаћица, а у сопственом блогодворишту, па не пушташ данима ни абера од себе.
Скоцкало се тако да сам ових дана била затрпана некаквим прилично неодложним пословима, те сам овде навраћала тек да осмотрим како се ствари одвијају.

А у вези са темом и темама Кристининог поста и без обзира на њих прилажем ову фотку коју је моје Мало Дете снимило пре пар дана испред локалног хипермаркета:

zilikaka zilikaka 20:39 28.06.2022

Re: Оно када си никакав домаћин

razmisljam


А у вези са темом и темама Кристининог поста и без обзира на њих прилажем ову фотку коју је моје Мало Дете снимило пре пар дана испред локалног хипермаркета:


Ne postoji dovoljno velika preporuka za onog ko je ovo smislio :)
razmisljam razmisljam 20:54 28.06.2022

Re: Оно када си никакав домаћин

zilikaka

Ne postoji dovoljno velika preporuka za onog ko je ovo smislio :)


Неко из Паркинг сервиса, судећи по одредници за контакт телефон.

А Мало Дете каже да на паркингу увек има слободних места, тако да то није проблем, већ су у питању осионост и безобразлук.
gedza.73 gedza.73 08:15 29.06.2022

Re: Оно када си никакав домаћин

већ су у питању осионост и безобразлук.

I posle svi krivi jer nas mrze pošto smo mi najbolji.
Procenat takvih je postao zabrinjavajuć. Uz narko estetiku koja bukvalno obuzima omladinu izgleda da idemo putem koji ni malo nije dobar.
zilikaka zilikaka 08:42 29.06.2022

Re: Оно када си никакав домаћин

Uz narko estetiku koja bukvalno obuzima omladinu izgleda da idemo putem koji ni malo nije dobar.

Samo da sagledamo koliko decenija klincima prezentujemo model uspešnih u životu.
Moji deda i baba su imali model teškog rada, da se skupi za što više zemlje, pa prelaziš granicu ugrožene egzistencije.
Mojim roditeljima i mojoj generaciji je taj put bila škola. Ako se dobro pomučiš na nekom faksu koji je tražen, velika je vetovatnoća da te kasnije čeka ju solidna pprimanja. To je prslo nekako u vreme kad je moja generacija diplomirala, početkom devedesetih, pa se nama pred očima survao svet u kojem smo odgajani.
Od tada pa na dalje najbolje žive razni muljatori na ili debelo preko granice ozbiljnog kriminala.
I deca to gledaju.
Negde porodica uspe da sačuva normalne kriterijume ali kod mnogih ne. Debelo svi pomažu da tako bude, od medija do državnih organa


angie01 angie01 10:41 29.06.2022

Re: Оно када си никакав домаћин

Samo da sagledamo koliko decenija klincima prezentujemo model uspešnih u životu.
Moji deda i baba su imali model teškog rada, da se skupi za što više zemlje, pa prelaziš granicu ugrožene egzistencije.
Mojim roditeljima i mojoj generaciji je taj put bila škola. Ako se dobro pomučiš na nekom faksu koji je tražen, velika je vetovatnoća da te kasnije čeka ju solidna pprimanja. To je prslo nekako u vreme kad je moja generacija diplomirala, početkom devedesetih, pa se nama pred očima survao svet u kojem smo odgajani.
Od tada pa na dalje najbolje žive razni muljatori na ili debelo preko granice ozbiljnog kriminala.
I deca to gledaju.
Negde porodica uspe da sačuva normalne kriterijume ali kod mnogih ne. Debelo svi pomažu da tako bude, od medija do državnih organa


bas tako,...mi smo debelo zglajznuli, pojedinci ne mogu da povuku na drugu stranu, kada je opsti trend orkestriran od drzave,...pojedinci su tu nepotrebni, vidjeni za otklon, koprcaju se sami u svom balonu.

...ponekad se pitam, da li sam uopste ispravno vaspitala decu, kada su prakticno sve suprotno od nudjenog, pozeljnog modela.
iqiqiq iqiqiq 13:31 29.06.2022

Re: Оно када си никакав домаћин

ponekad se pitam, da li sam uopste ispravno vaspitala decu, kada su prakticno sve suprotno od nudjenog, pozeljnog modela.

To je kvaka 22,ne možeš drugačije da ih vaspitavaš

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana