Život

PRIČE U PRIČAMA U PRIČI

razmisljam RSS / 31.07.2020. u 19:04

               Ćutanje nije obavezno neprijatno. Naprotiv, ume da bude tako opuštajuće i lekovito u trenucima kada je očigledno da se unutar njega skriva potpuno razumevanje ćutača. Ali, ponekad je sasvim opravdano i prekinuti ga.
               - Pričaj...
               - Šta?
               - Bilo šta...
               - Bili jednom..
               - Ma, ne tako! Znaš ti na šta sam mislila.
               - O čemu bih ti pričala? Ništa se naročito ne dešava, osim, možda, u mojim snovima.
               - Pa pričaj onda o njima.
               - Ozbiljna si?
               - Sasvim.
               - Znaš, sanjam uglavnom gluposti. Ili besmislice. Ili noćne more posle kojih dugo ne mogu da zaspim, niti da ih se budna i razrogačena u mraku oslobodim.
               Recimo - besmislen. I meni i dalje potpuno nedokučiv. Možda bi mu značenje bilo manje maglovito ako ti kažem da sam ga sanjala u toku vanrednog stanja ovog po svemu sumanutog proleća.
               Elem, u nekoj sam kući ispred koje gomila izletnika sedi na klupama za dugačkim drvenim stolom i čeka da im moja svekrva, starija zaova i ja serviramo ručak. U kuhinji je gužva. Majonez nikako da se zgusne, a krajnje je vreme da se stavi u nekakvu salatu. Bespomoćno curi niz kašiku bolesno zelenkast... Ne pomaže činjenica da nas svekrva požuruje i konstantno daje neupotrebljive savete.
               Malo dalje, u šumi, još prozirnoj i smaragdnoj od netom razlistalog granja, kraj reke sede neki ljudi kraj vatre na kojoj okreću ražanj. Na ljeskavim talasima se ljuljuška dugi čamac bez vesala na kome se nepretenciozno razbaškario ogroman režanj mesnate slanine. Ne znam zašto to ne izaziva ni trun čuđenja kod mene. Valjda je to normalno u snovima...
               Izlazim pred kuću. Gosti su sve gladniji i nestrpljiviji, a ja ne znam kako da ih odobrovoljim, jer jestivo još nije spremno za serviranje. Utom osećam kako tlo podamnom počinje nekontrolisano da se pomera.
              - Zemljotres! - pomislim. Podignem pogled i vidim visoku belu kulu sasvim nalik tornju u Pizi, ali potpuno pravu, kako počinje da se klati levo-desno poput klatna zidnog časovnika, a onda se sporo, s naporom, urušava.
             - Jadni ljudi. - konstatujem sluđena onim što sam upravo videla. - Kako će da beže iz ruševina kada je policijski čas i ne smeju napolje?
            Tada se budim. San mi ostaje zalepljen za trepavice i ne uspevam da ga se oslobodim. Duboko me je uznemirio. Te noći više nisam uspevala da zaspim, ma koliko da sam pokušavala. A rekla sam sebi: - Misli...


               ( Rečenicu prekida razgovor iz komšiluka koji se sasvim razgovetno čuje kroz otvoren prozor.
               - Što stojiš tu? - pita oštar odrasli glas.
               - Tu je stajao neko stariji. - odgovara mu zvonak detinji.
               - Pa, svi su stariji od tebe. Ti imaš pet godina. )


               Ukršteni pogledi i razmenjeni osmesi. A onda nastavlja:
               - Zagrizem zrelu voćku. Onda uhvatim sebe kako od toga pokušavam da konstruišem čitavu filozofiju. Nešto u smislu toga da oni još u duši zeleni više vole zeleno voće, dočim oni zreli naginju zrelijem. Pa samo odmahnem rukom uz kiseli osmejah, svesna činjenice da se upuštam u filozofiranje što mi, u stvari, nikako nije namera. Uostalom, nema velikih misli samih po sebi. Sve se svodi na istinitost i primeljnjivost iskaza. I na to koliko je ko spreman da veruje lajf koučevima.
               Ja nisam.
               ...
               Odlutam onda do jedne bolesničke sobe. Na jastuku nepomično i vrišteći pomireno, sa svim znacima potpune predaje, leži duga, uska šaka tananih prstiju, beskrvna i žuta kao pergament. Proganja me ta slika već mesecima.
               Pa kažem sebi: - Misli na nešto...


               ( Stara Nokija počinje da se javlja zvukom klasičnog telefona. Pogledam broj na ekranu. Nepoznat. Pomislim: - Zvoniće, pa će prestati.
               U magnovenju mi kroz glavu prosine sećanje na jednu noć kada su kod nas nenajavljeno banuli tetka i teča pri povratku sa puta. Kucali su na vrata prilično bučno ne bi li ih neko čuo. Moja mama paničarka se, lakog sna i inače, naravno, prva probudila i alarmirala tatu. On joj je lakonski rekao:
              - Kucaće, pa će i otići.
              Nisu otišli. Bili su dovoljno uporni i vrata su im konačno otvorena.


              Telefon i dalje zvoni. Rešavam da se javim. Možda je neko koga znam, a nisam mu memorisala broj. A i radoznalost mi ne da mira.
              - Alo. - kažem.
              - Aco, jesi l' to ti?
              - Mooolim?
              - Aco, ti si?
              - Očigledno da nije Aca.
             Sa druge strane se čuje razdragan, opuštajući smeh. Stiže i odgovor:
             - Očigledno... Izvinite.
             - Ništa. Prijatno.
             - Takođe.
             Veza se prekida. )


             Ona koja je do tada ćutala, zagledana negde u prazno, nepomična i strpljiva, sada ponovo progovara:
             - Znaš, puno čitam u poslednje vreme. Valjda nadoknađujem one silne godine u kojima se sve tumbalo i menjalo i raspadalo i u kojima nisam imala snage da pobegnem među reči, sasvim pogubljena, očajna i bespomoćna. Naravno, ni sada prilike nisu bitno drugačije, ali sam uspela da nađem način da se izmestim.   Eskapizam ima smisla, bar mi se čini. U stanju je da očuva makar zrnce nečeg zdravog i dobrog. Mislim da bih inače sasvim poblesavila, a ne samo mestimično.
             ( Dok to izgovara osmehuje se sa blagom dozom samoironije i nekako bledo i tužno. )
             - Nedavno sam ponovo uzela u ruke Moravijine Rimske priče. Ooo, da samo znaš koliko su mi prijale!
             Ali, u principu sam, dok čitam... pa, ne mogu da kažem očajna, pre rezignirana razmerama svog neznanja. Saplićem se o reči kojima naslućujem značenje, ali, kad pošteno razmislim, ne umem da ih definišem na pravi način. Maroder, nujna, školj, toržestven, skabrozna, žovijalan, alkov, počem... Intuitivno prepoznajem o čemu se radi i šta koja reč označava, ali mislim da ne bih umela da ih nekome objasnim kako valja.
             Osim toga, duboko sam svesna da su to sve arhaizmi, davno odstranjeni iz svakodnevne upotrebe, pa mi, kao, bude lakše što sam ih i sama zaturila.
             Nego, jesam li ti pričala da nekad čujem glasove u glavi? To mi se događa isključivo noću, pred samo tonjenje u san. Nešto kako kada na radiju nije dobro nameštena stanica, pa se meša više njih u kakofoniju različitih glasova i muzike. Pokušavam tu pojavu da ignorišem neko vreme, ali onda postaje odveć naporno.   Tada u sebi dreknem: - Tišina! - i buka istog trenutka nestane. Muči me to, deluje uznemirujuće.
             A onda kažem sebi: - Misli na nešto lepo...


                                                                                  *** *** ***


             ( Ne,nisam, pre rođenja, znao ni jednu tugu,
             Tuđom je rukom, sve to, po meni razasuto
                                    Miloš Crnjanski „Stražilovo" )

 

lmgN9Ex.jpg?1 

Poslednja kupinovska bandera

Autor: Goran Stamenković



Komentari (78)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

kleinemutter kleinemutter 19:33 31.07.2020

majstorski

Majstorski si ovo napisala. Baš sam uživala.
razmisljam razmisljam 21:17 31.07.2020

Re: majstorski

kleinemutter
Majstorski si ovo napisala. Baš sam uživala.


Хвала онолико.

kleinemutter
Kad imam problema sanjam snove u kojima sam uvek ugrožena i moram nekako da se spasim. Uvek uspem u tome.

Realnost nije tako jednostavna kao snovi. Moram mnogo da se borim da bih uspela.


Нажалост, наша реалност је већ поодавно далеко уврнутија од снова, тако да је борба са њом ( или можда против ње ) ем непрестана, ем неизвесна, ем до зла бога напорна и исцрпљујућа.
Но, теби бар то не морам да причам.

А што се снова тиче...
Донедавно сам сањала сан у коме се пакујем за неки пут, оно - коферче, пар прња и већ шта се подразумева. Међутим, неизоставно се то претварало у паковање за селибду: намештај, књиге, стакло, керамика, саксије са цвећем... И никада нисам успевала да све попакујем на време, пре тог неког замишљеног поласка негде... Увек је нешто остајало заборављено или за нешто друго није било места... Нарочито су ми муку задавале гомиле књига.
Срећом, у последње време се више не бавим тиме у сновима, али зато има сваковрсних бисера друге врсте.



Аутор: Горан Стаменковић
timotije timotije 08:00 01.08.2020

Re: majstorski

Realnost nije tako jednostavna kao snovi. Moram mnogo da se borim da bih uspela.


Нажалост, наша реалност је већ поодавно далеко уврнутија од снова, тако да је борба са њом ( или можда против ње ) ем непрестана, ем неизвесна, ем до зла бога напорна и исцрпљујућа.


Pitam se da li je meni lakše da podnosim našu realnost jer znam njen kauzalni izvor. Još 1973. rekao sam da će se SFRJ raspasti. Da bi Srbija produžila da se uništava, jer je svojim žrtvama u Dva velika rata stvarala Jugoslaviju, a grešila je. A kauzalnost predstavlja nužnu vezu između uzroka i posledice, koja podrazumeva da kad god je prisutna posledica – tu je i uzrok.

No, ljudski um je inertan, zbog čega sanjamo teške snove, jer nećemo da priznamo kauzanlnost na svesnom nivou, zbog čega kada svesno miruje radi nesvesno gde krijemo istinu koju znamo.

razmisljam razmisljam 16:05 01.08.2020

Re: majstorski

timotije

Pitam se da li je meni lakše da podnosim našu realnost jer znam njen kauzalni izvor. Još 1973. rekao sam da će se SFRJ raspasti. Da bi Srbija produžila da se uništava, jer je svojim žrtvama u Dva velika rata stvarala Jugoslaviju, a grešila je. A kauzalnost predstavlja nužnu vezu između uzroka i posledice, koja podrazumeva da kad god je prisutna posledica – tu je i uzrok.

No, ljudski um je inertan, zbog čega sanjamo teške snove, jer nećemo da priznamo kauzanlnost na svesnom nivou, zbog čega kada svesno miruje radi nesvesno gde krijemo istinu koju znamo.


Мислим да сувише поједностављујеш ствари. Тешки снови не долазе искључиво због тога што нећемо или нисмо у стању да признамо каузалност на светском нивоу, како ти кажеш.
Ствар је много комплекснија и мислим да људе муче тешки снови далеко више из сасвим других разлога, из неких пукотина у њиховом личном микрокосмосу, из немира, недоумица и тескоба које нису изазване ничим глобалним, већ, напротив, нечим сасвим личним и дубоко интимним.
Постаје веома напорно када приметиш да не можеш да назреш светло на крају тунела...



Аутор: Горан Стаменковић

Добродошао у моје блогодвориште.
timotije timotije 16:44 01.08.2020

Re: majstorski


Добродошао у моје блогодвориште.


Боље Вас нашао, Драга.

Веротано сте мислили "свесном, а не "светском"?

Мислим да сувише поједностављујеш ствари. Тешки снови не долазе искључиво због тога што нећемо или нисмо у стању да признамо каузалност на светском нивоу, како ти кажеш.
Ствар је много комплекснија и мислим да људе муче тешки снови далеко више из сасвим других разлога, из неких пукотина у њиховом личном микрокосмосу, из немира, недоумица и тескоба које нису изазване ничим глобалним, већ, напротив, нечим сасвим личним и дубоко интимним.
Постаје веома напорно када приметиш да не можеш да назреш светло на крају тунела.


Наш микрокосмос је део Космоса. Наш немир би лакше подносили ако није последица и немира и несигуности у друштву у коме живимо.
О томе причате у другом блогу?

Мој немир био би другачији да моје ћерке, сада са својим ћеркама и сином, нису морале да оду далеко да могу само да их сањам. Те морам у новогодишњој честитки да им напишем: "Ноћу сте ми у сновима, дању сте ми у зеницама мојих очију,а стално у мом срцу..."
razmisljam razmisljam 18:04 01.08.2020

Re: majstorski

timotije

Боље Вас нашао, Драга.





Не знам колико си упућен у обичаје на Блогу, али се некако успоставило правило да се једни другима обраћамо са ти, а да не персирамо.
У том смислу, замолила бих те да ми се више не обраћаш са ви.
Но, наравно, све је ствар избора, те,ако ти то не паше, нема проблема. Само се изјасни и ја ћу онда у опхођењу са тобом да узвраћам истом мером.

Веротано сте мислили "свесном, а не "светском"?


Ето шта се догоди када концентрација попусти. Прочитала сам оно што сам хтела, а не оно што си написао. Моја грешка. Извињавам се.


Наш микрокосмос је део Космоса. Наш немир би лакше подносили ако није последица и немира и несигуности у друштву у коме живимо.
О томе причате у другом блогу?


Не знам да ли бих могла да се сложим са овим. Са првом реченицом свакако могу, али са следећом... Свако има свој начин за борбу са немирима, који није нужно повезан са Космосом. Уосталом, лоши снови долазе понекад и из сасвим баналне чињенице да се неко прејео пред спавање, подједнако као и из најдубљих личних недаћа и патњи.
Ту је тешко стриктно и недвосмислено тврдити да ли би или не би било лакше да није...

Мој немир био би другачији да моје ћерке, сада са својим ћеркама и сином, нису морале да оду далеко да могу само да их сањам. Те морам у новогодишњој честитки да им напишем: "Ноћу сте ми у сновима, дању сте ми у зеницама мојих очију,а стално у мом срцу..."


Жао ми је што су ти деца далеко од тебе. Надам се да су тамо где су са мањим теретом немира но што би биле овде.



Аутор: Горан Стаменковић
timotije timotije 19:28 01.08.2020

Re: majstorski


Не знам колико си упућен у обичаје на Блогу, али се некако успоставило правило да се једни другима обраћамо са ти, а да не персирамо.


Hvala na upustvu koje mi nije bilo poznato.

Жао ми је што су ти деца далеко од тебе. Надам се да су тамо где су са мањим теретом немира но што би биле овде.


Tamo su gde će pre nas stići do nekog novog kraja sa novim početkom.
Dok mi ne samo zaostajemo nego vraćamo se unazat: vlast dokazuje da smo okupirani od Mafije kakva je vladala početkom XX veka, a mogli smo da ih osetimo i devedesetih gidina; neki bi (predvođeni Crkvom) da nas vrate u vreme pre Francuske buržoaske revolucije; a neki bi da nas vrate u Srenjovekovlje, vreme kraljeva i careva.Ostale ne spominjem koji su van svake pameti.

Preporučujem ti da ne čitaš ovo pre spavanja.
j_grandson j_grandson 15:29 02.08.2020

Re: majstorski

razmisljam

...

Добродошао у моје блогодвориште.

Eeee, što me ova glupost nervira!
razmisljam razmisljam 15:57 02.08.2020

Re: majstorski

j_grandson

Eeee, što me ova glupost nervira!


Баш сам се потресла, Чарли.
Опет, боље да те нервира то него нешто озбиљније, зар не?

Види шта су људи нашли на дну Ракине баре у Сремчици док су је сређивали. Фотка ме подсетила на твоју причу на мом блогу о луткама.

razmisljam razmisljam 15:59 02.08.2020

Re: majstorski

timotije

Preporučujem ti da ne čitaš ovo pre spavanja.


Препоруке ове врсте је далеко упутније стављати на почетак коментара на који се односе. Кад их ставиш, као што си то ти учинио, на сам крај, губе смисао.

Узгред, не брини, читала сам твој коментар далеко пре спавања, тако да ми није наудио што се снова тиче.
j_grandson j_grandson 16:07 02.08.2020

Re: majstorski

razmisljam
j_grandson

Eeee, što me ova glupost nervira!


Баш сам се потресла, Чарли.
Опет, боље да те нервира то него нешто озбиљније, зар не?

Види шта су људи нашли на дну Ракине баре у Сремчици док су је сређивали. Фотка ме подсетила на твоју причу на мом блогу о луткама.


Da.
Ta moja lutka je bio gumeni Švrća.
Ali original Diznijev švrća.
Otkopan posle, mislim, više od tri decenije.
Što će reći da ne bi bilo loše lutke praviti od gume.
Jer mogu da služe generacijama.
kleinemutter kleinemutter 19:39 31.07.2020

snovi

Kad imam problema sanjam snove u kojima sam uvek ugrožena i moram nekako da se spasim. Uvek uspem u tome.

Realnost nije tako jednostavna kao snovi. Moram mnogo da se borim da bih uspela.
j_grandson j_grandson 15:32 02.08.2020

Re: snovi

kleinemutter
Kad imam problema sanjam snove u kojima sam uvek ugrožena i moram nekako da se spasim. Uvek uspem u tome.

Realnost nije tako jednostavna kao snovi. Moram mnogo da se borim da bih uspela.

Ja sanjam veoma retko - recimo, jednom u dva meseca.
Dobri poznavaoci kažu da mi svi sanajmo, no, neki se sećaju snova, neki ponekada, a neki, kao ja, veoma retko,
Po tome što se ne sećam, reklo bi se da nemam nekih problema, te da mi je intenzitet slova nedovoljan za njihovo sećanje.
Черевићан Черевићан 22:02 31.07.2020

не

neznah za tugu ali Tuđi je po meni razasuše

конфузан бре живот... ми живимо
догађаји превиру исчекујеш нове,
спас се крије .....у свакоме од нас
.......најлепше је скрити се у снове
razmisljam razmisljam 23:38 31.07.2020

Re: не

Черевићан

конфузан бре живот... ми живимо
догађаји превиру исчекујеш нове,
спас се крије .....у свакоме од нас
.......најлепше је скрити се у снове


Како кад, гос-н Чер. Како кад...
И снови умеју да буду конфузни и страшни и необјашњиви и наопаки и злуради и још којекакви.
Камо среће да можемо да сањамо само лепе и пријатне снове. Али, није нам дато. Но, ко би га знао зашто је то добро.



Аутор: Горан Стаменковић

Н.З. Шта ли и да ли сањају бубамаре?
nsarski nsarski 23:43 31.07.2020

Re: не

Н.З. Шта ли и да ли сањају бубамаре?


Herzog je utvrdio da zeleni mravi sanjaju. Zašto ne bi i bubamare?

razmisljam razmisljam 00:10 01.08.2020

Re: не

nsarski

Herzog je utvrdio da zeleni mravi sanjaju. Zašto ne bi i bubamare?


Доообро.
Дакле, сањају, то смо решили. Али не и шта.
( Дочим, за зелене мраве је јасно - без њихових снова не би било човечанства. Имају ли и бубамаре тако моћне снове? )

А вране се баве сакупљањем секундарних сировина. На јави.



Аутор: Горан Стаменковић
nsarski nsarski 00:23 01.08.2020

Re: не

А вране се баве сакупљањем секундарних сировина. На јави.


Vrane su druga kategorija. Nisu insekti.

Anegdota koju je ispričao nedavno preminuli Freeman Dyson:

When I was a boy in England long ago, people who traveled on trains with dogs had to pay for a dog ticket. The question arose whether I needed to buy a dog ticket when I was traveling with a tortoise. The conductor on the train gave me the answer:
"Cats is dogs and rabbits is dogs but tortoises is insects and travel free according."

Možda kornjače sanjaju?
razmisljam razmisljam 00:47 01.08.2020

Re: не

nsarski

Vrane su druga kategorija. Nisu insekti.


Откуд знаш? Не видим да су прошле кондуктерову процену.

Anegdota koju je ispričao nedavno preminuli Freeman Dyson:

When I was a boy in England long ago, people who traveled on trains with dogs had to pay for a dog ticket. The question arose whether I needed to buy a dog ticket when I was traveling with a tortoise. The conductor on the train gave me the answer:
"Cats is dogs and rabbits is dogs but tortoises is insects and travel free according."




Možda kornjače sanjaju?


Ооо, још како. Знам из прве руке.



Аутор: Горан Стаменковић
shmoo shmoo 08:59 01.08.2020

Re: не

nsarski
Н.З. Шта ли и да ли сањају бубамаре?


Herzog je utvrdio da zeleni mravi sanjaju. Zašto ne bi i bubamare?









А две године пре тога:









"Articulate ourselves or become cows in the field."



А онда, 35 година касније (ЛИНК):










П.С. - Је л' још увек мислиш да нисам у праву за Умберта Ека и Име руже?

Или да сам макар на трагу ономе што тада поменух што се тиче ове наше савремене културе (и цивилизације) у којој живимо?

j_grandson j_grandson 15:37 02.08.2020

Re: не

razmisljam
nsarski

Herzog je utvrdio da zeleni mravi sanjaju. Zašto ne bi i bubamare?


Доообро.
Дакле, сањају, то смо решили. Али не и шта.
( Дочим, за зелене мраве је јасно - без њихових снова не би било човечанства. Имају ли и бубамаре тако моћне снове? )

А вране се баве сакупљањем секундарних сировина. На јави.



Аутор: Горан Стаменковић

A vidi mojih domaćih životinja!


razmisljam razmisljam 16:07 02.08.2020

Re: не

j_grandson
A vidi mojih domaćih životinja!


Хвалио си се већ пар пута својим купалиштем за врапце по другим блоговима, тако да сам у току, али није на одмет поновити тако дражесну сцену.



Аутор: Горан Стаменковић
j_grandson j_grandson 16:14 02.08.2020

Re: не

razmisljam
j_grandson
A vidi mojih domaćih životinja!


Хвалио си се већ пар пута својим купалиштем за врапце по другим блоговима, тако да сам у току, али није на одмет поновити тако дражесну сцену.



Аутор: Горан Стаменковић

Samo jednom sam se hvalio - jer je to snimljeno pre nekoliko dana.
razmisljam razmisljam 16:21 02.08.2020

Re: не

j_grandson
Samo jednom sam se hvalio - jer je to snimljeno pre nekoliko dana.


У праву си што се самог видео снимка тиче. Ја сам имала на уму да си већ и пре него што си га окачио у више наврата причао о врапчећем брчкању у твом дворишту.

И, да... Добродошао у моје блогодвориште под најновијим ником.
j_grandson j_grandson 17:18 02.08.2020

Re: не

razmisljam
j_grandson
Samo jednom sam se hvalio - jer je to snimljeno pre nekoliko dana.


У праву си што се самог видео снимка тиче. Ја сам имала на уму да си већ и пре него што си га окачио у више наврата причао о врапчећем брчкању у твом дворишту.

И, да... Добродошао у моје блогодвориште под најновијим ником.

Nisam!
I to sam uradio samo jednom.
A ovo da ne podnosim to dobrodošao u moje blogodvorište drugi puta.
Ne znam zašto je to toliko važno da se kaže - moje?
razmisljam razmisljam 15:16 04.08.2020

Re: не

j_grandson

A ovo da ne podnosim to dobrodošao u moje blogodvorište drugi puta.
Ne znam zašto je to toliko važno da se kaže - moje?


Да ли би био љубазан да ми формулишеш реченицу добродошлице онако како теби паше? Живо ме занима како би звучала. Чак бих те можда и замолила да ми уступиш право на коришћење уколико ми се допадне.
j_grandson j_grandson 18:48 04.08.2020

Re: не

razmisljam
j_grandson

A ovo da ne podnosim to dobrodošao u moje blogodvorište drugi puta.
Ne znam zašto je to toliko važno da se kaže - moje?


Да ли би био љубазан да ми формулишеш реченицу добродошлице онако како теби паше? Живо ме занима како би звучала. Чак бих те можда и замолила да ми уступиш право на коришћење уколико ми се допадне.

Ne znam čemu to uopšte služi.
Ta ljubaznost mi je veštačka - i smešna.
Čemu to?!
Ako već insistiraš, napiši samo - dobro došao!
alselone alselone 18:56 04.08.2020

Re: не

A ovo da ne podnosim to dobrodošao u moje blogodvorište drugi puta.
Ne znam zašto je to toliko važno da se kaže - moje?


Ta ljubaznost mi je veštačka - i smešna.
Čemu to?!
Ako već insistiraš, napiši samo - dobro došao!


Kakva bedna kombinacija ozlojeđenosti i smaračstva. I nezadovoljstva samim sobom.

Sada ti smeta kako se ljudi pozdravljaju.
Jebote Slađane pusti ljude na miru, ne idi i ne zapišavaj redom.
j_grandson j_grandson 19:28 04.08.2020

Re: не

alselone
A ovo da ne podnosim to dobrodošao u moje blogodvorište drugi puta.
Ne znam zašto je to toliko važno da se kaže - moje?


Ta ljubaznost mi je veštačka - i smešna.
Čemu to?!
Ako već insistiraš, napiši samo - dobro došao!


Kakva bedna kombinacija ozlojeđenosti i smaračstva. I nezadovoljstva samim sobom.

Sada ti smeta kako se ljudi pozdravljaju.
Jebote Slađane pusti ljude na miru, ne idi i ne zapišavaj redom.

Što bi rekao Čvarkov - pozdravite Vašu mamu!
razmisljam razmisljam 21:11 04.08.2020

Re: не

j_grandson

Ne znam čemu to uopšte služi.
Ta ljubaznost mi je veštačka - i smešna.
Čemu to?!
Ako već insistiraš, napiši samo - dobro došao!


Хвала за одговор. Примљено к знању.
Ти тако видиш ствари - ја другачије.
Дакле, наставићу по свом, а ти гледај да моје добродошлице заобилазиш да се не би превише потресао.
razmisljam razmisljam 21:14 04.08.2020

Re: не

alselone




Капија жеља, кањон Мртвице
Аутор: Горан Стаменковић

nsarski nsarski 21:54 04.08.2020

Re: не

razmisljam
alselone




Капија жеља, кањон Мртвице
Аутор: Горан Стаменковић



Više puta sam video ovakve prizore i zaista deluju lepo, čišto i privlačno. Međutim, ja nikada nisam fizički bio na takvom mestu, pa bih da pitam one koji znaju.
Meni se čini, samo čini, da je ta voda jezivo hladna i da nije baš za kupanje u njoj. (Znam da sam se davnog leta kupao u Neretvi blizu mosta u Mostaru i da sam se smrz'o.)
Dakle, da li su ta prelepa mesta ipak dobra za kupanje? To ovi naši outdoor types svakako znaju.
(Ja svakako više volim toplo more, ali možda bi i ovako nešto došlo u obzir.)
j_grandson j_grandson 07:04 05.08.2020

Re: не

razmisljam
j_grandson

Ne znam čemu to uopšte služi.
Ta ljubaznost mi je veštačka - i smešna.
Čemu to?!
Ako već insistiraš, napiši samo - dobro došao!


Хвала за одговор. Примљено к знању.
Ти тако видиш ствари - ја другачије.
Дакле, наставићу по свом, а ти гледај да моје добродошлице заобилазиш да се не би превише потресао.

Ja čitam tvoje postove.
Što se tiče potresanja - to ti je recimo jedan miligramčić na skali do, npr. jedne tone.
razmisljam razmisljam 15:28 05.08.2020

Re: не

nsarski

Više puta sam video ovakve prizore i zaista deluju lepo, čišto i privlačno. Međutim, ja nikada nisam fizički bio na takvom mestu, pa bih da pitam one koji znaju.
Meni se čini, samo čini, da je ta voda jezivo hladna i da nije baš za kupanje u njoj. (Znam da sam se davnog leta kupao u Neretvi blizu mosta u Mostaru i da sam se smrz'o.)
Dakle, da li su ta prelepa mesta ipak dobra za kupanje? To ovi naši outdoor types svakako znaju.
(Ja svakako više volim toplo more, ali možda bi i ovako nešto došlo u obzir.)


Питала сам мог Р.-а за савет. Он каже да су таква места шарена. Хоће рећи да су хладна тамо где су дубока и самим тим погодна за озбиљно пливање, јер су то углавном вирови, а топла где су плитка, па су тамо погодна једино за брчкање, а и то само у најтоплијем добу године. Дакле - мрка капа за такве као ти што преферирају топло море. Сем тога, већина их баш и није лако доступна осим пешке. Све су то кањони планинских река до којих је потребно добрано шипчити.
Него, је ли ти пала на памет албанска морска обала? Мислим да се преко Косова ( немој да се јежиш - Р. је колима туда одлазио на Проклетије у више наврата без икаквих непријатности ) још увек без зачкољица може стићи до ње, а многи је хвале.
Ако си заинтересован, могу ти проследити пар контаката који ће ти помоћи у одабиру дестинације спрам твојих жеља и потреба.
Други предлог би могла бити наша језера. И ту има сјајних локација.



Кањон Вољевоце Бешњаја
Аутор: Горан Стаменковић
razmisljam razmisljam 15:32 05.08.2020

Re: не

j_grandson

Ja čitam tvoje postove.


То је очигледно.

Својим коментаром нисам имала намеру да ти препоручим прескакање истих, него тек оних делова у којима изражавам добродошлицу онима који су свратили први пут. Тек да не буде неспоразума.

Što se tiče potresanja - to ti je recimo jedan miligramčić na skali do, npr. jedne tone.


Дакле, нешто што можеш поднети.
nsarski nsarski 20:14 05.08.2020

Re: не

Питала сам мог Р.-а за савет. Он каже да су таква места шарена. Хоће рећи да су хладна тамо где су дубока и самим тим погодна за озбиљно пливање, јер су то углавном вирови, а топла где су плитка, па су тамо погодна једино за брчкање, а и то само у најтоплијем добу године. Дакле - мрка капа за такве као ти што преферирају топло море. Сем тога, већина их баш и није лако доступна осим пешке. Све су то кањони планинских река до којих је потребно добрано шипчити.
Него, је ли ти пала на памет албанска морска обала? Мислим да се преко Косова ( немој да се јежиш - Р. је колима туда одлазио на Проклетије у више наврата без икаквих непријатности ) још увек без зачкољица може стићи до ње, а многи је хвале.
Ако си заинтересован, могу ти проследити пар контаката који ће ти помоћи у одабиру дестинације спрам твојих жеља и потреба.
Други предлог би могла бити наша језера. И ту има сјајних локација.


Da, tako sam i mislio. Retko gde u tim kanjonima može da se nađe ono što meni treba. Ima par izuzetaka koje sam isprobao (slapovi Krke, recimo, i vrtače po Meksiku).

Što se tiče Albanije, čuo sam da tamo ima lepih mesta. Jedan moj dugogodišnji drugar, Šiptar, koji skoro svake godine odsedne kod mene u Beogradu kad dođe iz Kanade gde stalno živi, mi je pričao i pokazivao slike. On mi je pričao o Albaniji, pokazivao slike, tako da mi ne bi bilo teško da nađem dobar kontakt. Za sada se držim Crne Gore jer tamo mogu da ostvarim robinzonski san potpune osame, izolovan od lokalaca.
Danas sam pročitao obećavajuće vesti iz Montenigerije, ali slutim da se ništa ozbiljno neće desiti do iza tamošnjih izbora.
Inače, ja na more idem avionom. Putovanja po gudurama od po 10 sati me ne privlače uopšte.
Hvala na informacijama. (Heh, na engleskom je information pluralia tantum, ali na srpskom izgleda nije).
niccolo niccolo 21:13 05.08.2020

Re: не

Danas sam pročitao obećavajuće vesti iz Montenigerije, ali slutim da se ništa ozbiljno neće desiti do iza tamošnjih izbora.

Da, ni ja ne bih očekivao da puste pre izbora, iz poznatih razloga...
razmisljam razmisljam 14:23 06.08.2020

Re: не

nsarski

Hvala na informacijama.


Нема на чему.



Река Цијевна, Албанија
Аутор: Горан Стаменковић
razmisljam razmisljam 14:26 06.08.2020

Re: не

niccolo


Је си л' ти то свратио по сличицу?



Аутор: Горан Стаменковић
niccolo niccolo 15:25 06.08.2020

Re: не

Је си л' ти то свратио по сличицу?

Pa može
nask nask 00:51 01.08.2020

zeleni više vole zeleno voće

Potvrđujem vlastitim primerom da je ta filozofija ispravna.

Pitam se šta ona sanja



razmisljam razmisljam 15:40 01.08.2020

Re: zeleni više vole zeleno voće

nask
Potvrđujem vlastitim primerom da je ta filozofija ispravna.


Значи, има неко зрно соли у томе. Нисам ни сумњала. У сваком случају, емпиријска потврда много значи за читаву поставку.

Pitam se šta ona sanja


И? Јеси ли покушао да нађеш одговор?
Ја јесам. Дошла сам до више њих, али ме ни један није задовољио, па ћу радије да их прећутим.
А фотка је мајсторска. Капа доле ономе ко ју је направио.



Аутор: Горан Стаменковић
nask nask 16:29 01.08.2020

Re: zeleni više vole zeleno voće

више њих,

Svaki put je neki drugi san u pitanju.

ко ју је направио.

To bi bila moja malenkost, hvala.
razmisljam razmisljam 17:47 01.08.2020

Re: zeleni više vole zeleno voće

nask

Svaki put je neki drugi san u pitanju.


Дакле, била сам на правом трагу...

Ево онда за њу нешто што би могло да буде хватач снова, е да би је походили само они лепи, нежни и паперјасти.



Аутор: Горан Стаменковић

To bi bila moja malenkost, hvala.


Нема на чему. Није ми први пут да хвалим твоје уратке, а неће ми бити, надам се, ни последњи, јер верујем да твоји фото албуми скривају још много блага.
jinks jinks 07:37 01.08.2020

...

Kada hiljadu različitih ljudi pročita jednu priču, pročitali su verovatno hiljadu različitih priča.

Što bi moglo da znači da neko kada piše jednu priču u stvari piše hiljadu priča u jednoj priči (a možda bi neko upravo tako i mogao da pokuša da piše, ili da upravo tako i piše).
mirelarado mirelarado 07:45 01.08.2020

Re: ...

Što bi moglo da znači da neko kada piše jednu priču u stvari piše hiljadu priča u jednoj priči (a možda bi neko upravo tako i mogao da pokuša da piše, ili da upravo tako i piše).


Predlog za čitanje: Italo Kalvino, Ako jedne zimske noći neki putnik.... Ne samo da je to mnoštvo priča u jednoj, već i pripovedačev stil varira u zavisnosti od priče.

Lepa priča, Razmišljam. Majstorska. :)
newimprovedtadejus newimprovedtadejus 08:58 01.08.2020

Re: ...

mirelarado
Što bi moglo da znači da neko kada piše jednu priču u stvari piše hiljadu priča u jednoj priči (a možda bi neko upravo tako i mogao da pokuša da piše, ili da upravo tako i piše).


Predlog za čitanje: Italo Kalvino, Ako jedne zimske noći neki putnik.... Ne samo da je to mnoštvo priča u jednoj, već i pripovedačev stil varira u zavisnosti od priče.

Lepa priča, Razmišljam. Majstorska. :)



hej baš tu sam pokupila na ulici prije neki dan..
mislim da imam negdje srpsku verziju ali je nisam pročitala, sad ću da se bacim na to
docsumann docsumann 15:11 01.08.2020

Re: ...

newimprovedtadejus
mirelarado
Što bi moglo da znači da neko kada piše jednu priču u stvari piše hiljadu priča u jednoj priči (a možda bi neko upravo tako i mogao da pokuša da piše, ili da upravo tako i piše).


Predlog za čitanje: Italo Kalvino, Ako jedne zimske noći neki putnik.... Ne samo da je to mnoštvo priča u jednoj, već i pripovedačev stil varira u zavisnosti od priče.

Lepa priča, Razmišljam. Majstorska. :)



hej baš tu sam pokupila na ulici prije neki dan..
mislim da imam negdje srpsku verziju ali je nisam pročitala, sad ću da se bacim na to


moja zamjerka toj knjizi je da je pomalo postmodernitički hladna.
kao da je vodeći računa o formi pisac izgubio iz vida emocinalnu stranu priče.


PS peije par ssnedavno Prodavnicu Tajni od Bucatija. zaita neobično potavljene priče, koje gađaju amigdalu iz neočekivanog ugla.
razmisljam razmisljam 15:47 01.08.2020

Re: ...

jinks
Kada hiljadu različitih ljudi pročita jednu priču, pročitali su verovatno hiljadu različitih priča.

Što bi moglo da znači da neko kada piše jednu priču u stvari piše hiljadu priča u jednoj priči (a možda bi neko upravo tako i mogao da pokuša da piše, ili da upravo tako i piše).


Управо тако некако...

Знаш, ономад ми пала на памет идеја да паралелно напишем две приче, које би се преплитале тако што би ишао ред једне, па ред друге. Деловало је узбудљиво, изазовно и сасвим ново.
Е, а онда сам прочитала Кортасарове Школице и грдно се разочарала што је он на ту идеју дошао пре мене и реализовао је у једном поглављу књиге.



Какве би се све приче могле написати на основу ове фотографије?!
razmisljam razmisljam 15:53 01.08.2020

Re: ...

mirelarado

Predlog za čitanje: Italo Kalvino, Ako jedne zimske noći neki putnik.... Ne samo da je to mnoštvo priča u jednoj, već i pripovedačev stil varira u zavisnosti od priče.


Допала ми је недавно до руку и у старту ме одувала идејом и реализацијом. Ипак, након читања имам мало помешане утиске. Некако ми се чини као да се мало преиграо. Што сам даље одмицала са читањем, све ми је мање била оно право.

Lepa priča, Razmišljam. Majstorska. :)


Хвала пуно, Мирела. Веома ми значе твоје похвале.

razmisljam razmisljam 16:10 01.08.2020

Re: ...

newimprovedtadejus

hej baš tu sam pokupila na ulici prije neki dan..
mislim da imam negdje srpsku verziju ali je nisam pročitala, sad ću da se bacim na to


Прочитај обавезно. Немој да те Доксове и моје опаске којим случајем одврате од тога, јер, све у свему, вреди.
Уосталом, укуси су различити. Можда ти баш, баш легне. А ако и не, боже мој...



Аутор: Горан Стаменковић
razmisljam razmisljam 16:22 01.08.2020

Re: ...

docsumann
moja zamjerka toj knjizi je da je pomalo postmodernitički hladna.
kao da je vodeći računa o formi pisac izgubio iz vida emocinalnu stranu priče.


Ху, нисам једина са замеркама.


PS peije par ssnedavno Prodavnicu Tajni od Bucatija. zaita neobično potavljene priče, koje gađaju amigdalu iz neočekivanog ugla.


Ено је, чека да обновим градиво. Питање је дана када ћу је поново отворити.



Аутор: Горан Стаменковић


shmoo shmoo 09:41 01.08.2020

Проклета авлија

PRIČE U PRIČAMA U PRIČI



А шта ја да мислим о свему томе?

У просеку једном месечно сањам:

1) кеву, сестру, ћалета и мене како седимо за великим трпезаријским столом и причамо до дубоко у ноћ као што смо то радили док су матори били живи;

2) Исаковиче и оног мог пра пра пра Плештича како на коњима у раном јутру јуре кроз магле и врбаке мочварне равнице;

3) себе како се по дубоком снегу пењем уз једну страну неког брда док се с друге стране пење литија са све рипидама, крстовима итд. Све у потпуној тишини док снег пада. И када се сретнемо на врху брда, ја клекнем испред литије. Ту се будим.

4) себе како у наручју носим другарицу из гимназије кроз Кнез Михајлову док се около зграде руше, прскају излози, лети стакло око нас уз заглушујући тресак.


И тако сваког месеца макар по једном. И понављају се увек исти снови. Тек ту и тамо се помало сценографија измени, али само у понеком детаљу.








razmisljam razmisljam 16:14 01.08.2020

Re: Проклета авлија

shmoo




Аутор: Горан Стаменковић

Н.З. Обрати посебну пажњу на кућицу.
shmoo shmoo 00:23 02.08.2020

Re: Проклета авлија

razmisljam

Н.З. Обрати посебну пажњу на кућицу.



LG - Life's Good?











zilikaka zilikaka 10:04 01.08.2020

Rešenje

Kad imam problema sanjam snove u kojima sam uvek ugrožena i moram nekako da se spasim. Uvek uspem u tome.

Realnost nije tako jednostavna kao snovi. Moram mnogo da se borim da bih uspela.


Ih, ja sam svoje ružne snove završavala propadanjem.
Ono, pao si propo totalno, i gotova stvar.
razmisljam razmisljam 16:16 01.08.2020

Re: Rešenje

zilikaka

Ih, ja sam svoje ružne snove završavala propadanjem.
Ono, pao si propo totalno, i gotova stvar.


Прагматично, како и доликује једном инжилиру.



Замисли само шниту добре сланине преко, и све к'о у причи.
zilikaka zilikaka 23:07 01.08.2020

Re: Rešenje

Замисли само шниту добре сланине преко, и све к'о у причи.

Ja sam ovih upravo dana na jednoj sličnoj vodi. Doduše, nema lokvanja nego žabokrečine, al božemoj, nismo kicoši.
Nego, bez sve šale, ova banacka jezera su za mene otkrovenje.
Ima potencijala za neverovatno mnogo toga al mi se javlja da za života ja ništa neću videti.

j_grandson j_grandson 15:42 02.08.2020

Re: Rešenje

zilikaka
Замисли само шниту добре сланине преко, и све к'о у причи.

Ja sam ovih upravo dana na jednoj sličnoj vodi. Doduše, nema lokvanja nego žabokrečine, al božemoj, nismo kicoši.
Nego, bez sve šale, ova banacka jezera su za mene otkrovenje.
Ima potencijala za neverovatno mnogo toga al mi se javlja da za života ja ništa neću videti.


Da.
No, mnogim ljudima je ono što im je pred nosom jako daleko.
Zato takvi hrle na Havaje.
razmisljam razmisljam 16:04 02.08.2020

Re: Rešenje

zilikaka

Ja sam ovih upravo dana na jednoj sličnoj vodi. Doduše, nema lokvanja nego žabokrečine, al božemoj, nismo kicoši.
Nego, bez sve šale, ova banacka jezera su za mene otkrovenje.
Ima potencijala za neverovatno mnogo toga al mi se javlja da za života ja ništa neću videti.


Кад већ помену локвање, гле овог Нарциса.



Аутор: Горан Стаменковић

Била на језерима док се моје Средње Дете бавило веслањем и могу ти рећи да се тог дана сећам са великом дозом пријатности. А и за пливње су таман.
kick68 kick68 06:20 03.08.2020

PRIČE U PRIČAMA U PRIČI

Upravo zavrsih ludacku knjigu: The World According to Garp. Ima vise prica u prici, i mada su mi bile interesantne, nervirale su me jer su mi odvlacile paznju od glavne price. Autor je John Irving, neverovatan tip koji slika i sklapa takve scene da sam se vise puta nasla u situaciji da citam najcrnji uzas i umirem od smeha. Nikad ranije nisam naletela na nesto slicno tome. Prevedena je kod nas kao Svet po Garpu, mislim.

Maroder, nujna, školj, toržestven, skabrozna, žovijalan, alkov, počem.

Samo za dve reci znam sta znace: maroder i zovijalan. Za ostale nikad ne cuh.

Imagining something is better than remembering something
John Irving
razmisljam razmisljam 14:20 03.08.2020

Re: PRIČE U PRIČAMA U PRIČI

kick68
Upravo zavrsih ludacku knjigu: The World According to Garp. Ima vise prica u prici, i mada su mi bile interesantne, nervirale su me jer su mi odvlacile paznju od glavne price. Autor je John Irving, neverovatan tip koji slika i sklapa takve scene da sam se vise puta nasla u situaciji da citam najcrnji uzas i umirem od smeha. Nikad ranije nisam naletela na nesto slicno tome. Prevedena je kod nas kao Svet po Garpu, mislim.


Видиш, мене забавља меандрирање у причама. Некако ме тера да се више усредсредим читајући, јер иначе имам незгодан обичај да гутам занимљива ми штива што се неминовно одражава на степен разумевања прочитаног.

Свакако ћу покушати да нађем и прочитам књигу о којој говориш.

И сад... Живо ме занима да ли те је и моја прича изнервирала.


Maroder, nujna, školj, toržestven, skabrozna, žovijalan, alkov, počem.

Samo za dve reci znam sta znace: maroder i zovijalan. Za ostale nikad ne cuh.


Све су то углавном архаизми које сам покупила недавно изнова ишчитавајући Црњанског.

Занимљиво ми је да ти је шкољ непозната реч. Мени је увек прва асоцијација Шантићево "Вече на шкољу", а значење јој је острвце или хрид.

нујна

Торжествен - свечан, раскошан ( Звучи ми као да потиче од црквенословенског, али се не бих у то заклела. )

Скаброзна - неприкладна, непристојна ( изгледа је до нас реч дошла преко француског или руског језика )

Алков - део просторије, ниша одвојена завесом ( израз који је уобичајен / бар био / у Војводини )

Почем - ваљда ( значење изведено преко синонима: moguće, verovatno, izgleda, kanda, najverovatnije, izgledno, nije isključeno, nadajmo se, biće da, reklo bi se, moglo bi biti, eventualno, zacelo, po svoj prilici, može biti, čini se, sva je prilika, рег. valjada рег., valjad рег., valjade рег., фам. kamo sreće фам., daj bože фам., арх. počem арх., рет. bojse арх. рет., хрв. vjerojatno хрв., dajbudi хрв. )

Надам се да те овим нисам придавила. Стварно волим да се упознајем са речима, па нисам могла тек тако да пропустим прилику да мало продиваним о томе.


Imagining something is better than remembering something
John Irving


Е, кад је већ тако, остављам ти да замишљаш шта се крије иза ових нашушурених завеса, или можда да пробаш да докучиш шта се види кроз њих.



Аутор: Горан Стаменковић
apacherosepeacock apacherosepeacock 14:31 03.08.2020

Re: PRIČE U PRIČAMA U PRIČI

Fotografije su prva liga.. da ponovim, i opet ću.
razmisljam razmisljam 14:50 03.08.2020

Re: PRIČE U PRIČAMA U PRIČI

apacherosepeacock
Fotografije su prva liga.. da ponovim, i opet ću.


Ако, и треба.

Гокси има на хиљаде фотографија са својих планинарских, ходачких и бициклистичких подухвата. Редовно пратим његове албуме и бирам, сасвим субјективно, најбоље од најбољих. ( Наравно да сам претходно добила његово допуштење да их користим по свом нахођењу. )



Н.З. Инспирација за избор за овај блог ми је била последња реченица из истог.
kick68 kick68 19:17 04.08.2020

Re: PRIČE U PRIČAMA U PRIČI

Живо ме занима да ли те је и моја прича изнервирала.

Nije:))) Glavni junak knjige je pisac, tako da su price u prici odlomci njegovih romana i prica... ma nema veze (ok, tematske da) s radnjom, nista se ne nadovezuje...

Стварно волим да се упознајем са речима, па нисам могла тек тако да пропустим прилику да мало продиваним о томе.

Е, кад је већ тако, остављам ти да замишљаш шта се крије иза ових нашушурених завеса, или можда да пробаш да докучиш шта се види кроз њих.

Volim i ja ali ih vise ne pamtim kao pre:))
Iza zavesa se krije alkov:)
razmisljam razmisljam 21:29 04.08.2020

Re: PRIČE U PRIČAMA U PRIČI

kick68

Nije:)))


Добро је. Сад ми је много лакше.

Glavni junak knjige je pisac, tako da su price u prici odlomci njegovih romana i prica... ma nema veze (ok, tematske da) s radnjom, nista se ne nadovezuje...


Е, нашла сам књигу на нету, скинула је и за који дан ћу да зароним у њу.

Volim i ja ali ih vise ne pamtim kao pre:))


Ма, наравно. Али заувар је упамтити макар по неку која наиђе од толиког мноштва. Немам ти ја ту нека превелика очекивања од себе.

Iza zavesa se krije alkov:)






Аутор: Горан Стаменковић


kaolavanda kaolavanda 11:30 04.08.2020

и мисс ипсилоноу

Razmišljalice, оpaaa... novi look

Lepa si i ovako uoklopljena.

Nisam pročitala priču, to ću kasnije. Imam hitna posla (vodim dete da voza i voza i voza trotinet, dok je iz hlada gledam i kategorički ne odgovaram ni na jedno pitanje, koje sama sebi postavljam)

:хеарт:




j_grandson j_grandson 11:54 04.08.2020

Re: и мисс ипсилоноу

kaolavanda
Razmišljalice, оpaaa... novi look

Lepa si i ovako uoklopljena.

Nisam pročitala priču, to ću kasnije. Imam hitna posla (vodim dete da voza i voza i voza trotinet, dok je iz hlada gledam i kategorički ne odgovaram ni na jedno pitanje, koje sama sebi postavljam)

:хеарт:


Vidim pre neki dan da čovek vozi trotinet --- auto-putem?
Jebote, šta sve ljudima (nije bilo dete) ne padne na pamet!
razmisljam razmisljam 15:12 04.08.2020

Re: и мисс ипсилоноу

kaolavanda
Razmišljalice, оpaaa... novi look


Приметила си?
Пааа... било је крајње време да признам колико сам матора.


Lepa si i ovako uoklopljena.


Фала, фала.
Дефинитивно није згорег наоружати се оклопом, тек за злу не требало.

Nisam pročitala priču, to ću kasnije. Imam hitna posla (vodim dete da voza i voza i voza trotinet, dok je iz hlada gledam i kategorički ne odgovaram ni na jedno pitanje, koje sama sebi postavljam)


Љуби дете онолико и још мало више.
И не заборави да није обавезно одговорити на свако питање које си поставиш. А и напорно је - знам. Углавном је довољно да су она ту негде. Одговори ће се наћи кад им буде време, с тим што некима неће никад, али и то је ок.

:хеарт:


:хеарт:

Башбашбашбашбашбашбаш сам се обрадовала што си свратила.



Аутор: Горан Стаменковић
bocvena bocvena 17:34 04.08.2020

Re: и мисс ипсилоноу

vec 3. nedelju sam u selu i tek sad imam snage da nesto kazem. mozak mi se skroz ispraznio od bg paranoje i okupirali me flora i fauna. kornjace su u sezoni parenja i to je jedan veoma bucan seks, sa tumbanjem:)

i onda me u tom miru i tisini izmuci neki san o mrtvoj mami koja je postala beskucnica! toliko sam se potresla, da sam otvorila sanovnik iz '63. kad ono neko tumacenje na srecu!

eto sta priroda uradi nekom ko je ne ceni previse:)
kick68 kick68 19:19 04.08.2020

Re: и мисс ипсилоноу

Vidim pre neki dan da čovek vozi trotinet --- auto-putem?

Ja sam jednom videla nekog mladica na rolerima i to na jako prometnom autoputu. Sta reci?
razmisljam razmisljam 21:06 04.08.2020

Re: и мисс ипсилоноу

Е!
Данас дан за пријатна изненађења. Ето Лаванде након отприлике сто година, а одмах потом ето и тебе након тек нешто мање времена.
Баш сте ме обрадовале.

bocvena
vec 3. nedelju sam u selu i tek sad imam snage da nesto kazem. mozak mi se skroz ispraznio od bg paranoje i okupirali me flora i fauna.


Уживај док траје. Брзо ће нова школска година а са њом и повратак у велики прљави град.
А кад смо већ код тога - је л' решен проблем плата у твојој школи?

kornjace su u sezoni parenja i to je jedan veoma bucan seks, sa tumbanjem:)


Ето, сад сам научила нешто ново по том питању и то из поузданих извора.

i onda me u tom miru i tisini izmuci neki san o mrtvoj mami koja je postala beskucnica! toliko sam se potresla, da sam otvorila sanovnik iz '63. kad ono neko tumacenje na srecu!

eto sta priroda uradi nekom ko je ne ceni previse:)


Добро је што си имала сановник при руци па ти је он све лепо обЊаснио.
А такви снови збиља умеју да избаце из колосека.



Аутор: Горан Стаменковић
bocvena bocvena 09:40 05.08.2020

Re: и мисс ипсилоноу

dobili smo platu za jun, juce. kazu, bice i za jul i avgust, posle isto sranje, drugo pakovanje. nema ova vlast kapacitet da resi gordijev cvor, a ni nase rukovodstvo. samo neka ad hok resenja i odrzavanje trulezi. nama je zakazano nastavnicko vece za 17.8. muka me hvata od nove skolske godine. i zbog mene i zbog dece. bice to trcanje u cik-cak od korone i home schooling dok se ne rastope boje.

zato i uzivam u slobodi seoskog zivota, iako me ujelo sta god je imalo:) imamo i gustere, puhove, jezeve, kucu, macu, veverice, orlove, sove...sad pocela i kisa, treba ubiti dan. zacudo imam signal.obicno ugase struju pred oluju, da nas ne udaraju gromovi:)
razmisljam razmisljam 15:42 05.08.2020

Re: и мисс ипсилоноу

bocvena
dobili smo platu za jun, juce. kazu, bice i za jul i avgust, posle isto sranje, drugo pakovanje. nema ova vlast kapacitet da resi gordijev cvor, a ni nase rukovodstvo. samo neka ad hok resenja i odrzavanje trulezi. nama je zakazano nastavnicko vece za 17.8. muka me hvata od nove skolske godine. i zbog mene i zbog dece. bice to trcanje u cik-cak od korone i home schooling dok se ne rastope boje.


Пратила сам по разним порталима вести на ту тему... Тужни циркус, све у свему, а преко леђа недужних људи.

А и нова школска година... Ко преживи - причаће. Не била у кожи ни вама просветартима ни мученој деци. Биће к'о деведесетих у доба сталних штрајкова и бомбардовања.
Срећом, моји децови су све то одавно прегрмели, тако да ми је у том смислу лакше, мада свакако не могу да останем равнодушна на све то.

zato i uzivam u slobodi seoskog zivota, iako me ujelo sta god je imalo:) imamo i gustere, puhove, jezeve, kucu, macu, veverice, orlove, sove...sad pocela i kisa, treba ubiti dan. zacudo imam signal.obicno ugase struju pred oluju, da nas ne udaraju gromovi:)


У, бре! Флора и фауна у свој својој разноликости, а уз то и сигнал. Нирвана, такорећи.

Ево ти идеје за лаХко наоружање када кренеш у нове радне победе.



Побеснели Макс
Аутор: Горан Стаменковић
bocvena bocvena 16:02 05.08.2020

Re: и мисс ипсилоноу

super su fotke!

izginuli smo na kraju ove skolske godine, mali zavrsavao 8. razred, polagao prijemni u filoloskoj i zavrsni u osnovnoj, polozio, upao na engleski, cerka se ispisala s jednog faksa i upisala na drugi, ja radila do 10. jula i ostala bez plate, pa onda taj rat sa ministrom po medijima, propala grcka...i sad smo lizali rane i slavili novi pocetak na jugu srbije. zarozanom i prelepom u isti mah!

a novi poceci nisam sigurna da ce umeti da pevaju kao sto su suznji pevali o njima:)
j_grandson j_grandson 17:51 05.08.2020

Re: и мисс ипсилоноу

bocvena
super su fotke!

izginuli smo na kraju ove skolske godine, mali zavrsavao 8. razred, polagao prijemni u filoloskoj i zavrsni u osnovnoj, polozio, upao na engleski, cerka se ispisala s jednog faksa i upisala na drugi, ja radila do 10. jula i ostala bez plate, pa onda taj rat sa ministrom po medijima, propala grcka...i sad smo lizali rane i slavili novi pocetak na jugu srbije. zarozanom i prelepom u isti mah!

a novi poceci nisam sigurna da ce umeti da pevaju kao sto su suznji pevali o njima:)

Sa šta na šta?
Sin moga druga se prebacio sa primenjene umetnosti na umetnost - i čudi se što nije opet na budžetu.
bocvena bocvena 18:24 05.08.2020

Re: и мисс ипсилоноу

a slicno:) sa medjunarodnih odnosa na sociologiju. u prvoj godini bilo dosta istorije i sociologije, u drugoj krenuli cetnici, partizani i kosovo i pobeze:) posto je bila na prvom faksu na budzetu, sad je mogla samo na samofinansirajuce. a ubila prijemni. nece vise drzava da finansira tvoja lutanja i predomisljanja, ko u nase vreme:)
kuriozitet - od njih prvih petoro, njih troje su samof., znaci dvoje koji su sad zavrsili srednju i njih troje starijih koji menjaju faks.
jbg, bilo je ili da odustane od studiranja skroz i zaposli se u maksiju ili hiljadu evrica za sociologiju, prvu ljubav od koje smo je odgovarali...jer je uzaludna:)

u sustini, ne mozes pobeci od sebe.
razmisljam razmisljam 14:15 06.08.2020

Re: и мисс ипсилоноу

bocvena
super su fotke!


Знам.

izginuli smo na kraju ove skolske godine, mali zavrsavao 8. razred, polagao prijemni u filoloskoj i zavrsni u osnovnoj, polozio, upao na engleski, cerka se ispisala s jednog faksa i upisala na drugi, ja radila do 10. jula i ostala bez plate, pa onda taj rat sa ministrom po medijima, propala grcka...i sad smo lizali rane i slavili novi pocetak na jugu srbije. zarozanom i prelepom u isti mah!


Ау! Буран период у сваком погледу. Требало је то издржати и подржати.
Надам се да се успешно опорављате и да ћете бити спремни за наступајућу сезону.

a novi poceci nisam sigurna da ce umeti da pevaju kao sto su suznji pevali o njima:)


Са тим се никад не зна, али је битно одржавати наду.



Аутор: Горан Стаменковић

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana