Astrologija| Budućnost| Život

REKAPITULACIJA

razmisljam RSS / 13.08.2021. u 20:32

               Evo me gde sam zagazila u trinaestu godinu kako sam se registrovala na Blog devedeset dvojke. Preporučila mi ga je jedna od mojih mnogobrojnih pobočnih zaova, tačnije, obratila mi je pažnju na pisanje Jelice Greganović.
                Naravno, prvo sam, kao, pretpostavljam, i mnogi drugi, nekoliko meseci čitala blogove inkognito. Ičšitavala sam sve redom, i VIP ložu i Potpalublje i sve komentare. Bio je to kratak period u kome su svi blogeri imali opciju pisanja i u svakom trenutku je bilo bar četrdesetak aktivnih blogova na najrazličitije moguće teme.
                A onda sam u junu 2009. godine izabrala najbesmisleniji od svih nikova ( zahvaljujem svom blogokumu Mikeleu što je od njega napravio meni veoma dragu varijantu - Razmišljalica ) i time započela svoje vidljivo prisustvo među blogerima. U avgustu sam se osmelila da ostavim prvi komentar kod selice Nene , nešto kasnije sam dobila prvi cvetić od Dragoljuba na jednom od blogova Filipa Mladenovića, zatim sam komentarisala sve češće i polako sam počela da se osećam ravnopravnim članom zajednice.
               Doduše, trebalo mi je puno vremena da razaberem zašto se pojedini blogeri prepucavaju gdegod i kadgod uluče priliku, nevezano za temu posta i za prethodne komentare. Napokon sam shvatila da se kojekakve međsusobice razvlače od ranije i da su sve čarke samo repovi tih prvobitnih nesuglasica. Htela - ne htela, navikla sam se na to. Nije da mi se ikad dopadalo, ali je svakako jedna od odlika ovog mesta.
               Naravno, zbunjivalo me je i trolovanje. No, ubrzo sam uvidela da to nikako nije jedna o lošijih strana Bloga - čak naprotiv. Dalo se tu pokupiti podosta potrebnog i nepotrebnog znanja, osim što je umelo da bude i urnebesno zanimljivo.
               U nekom trenutku Milorad Kakmar mi je poslao privatnu poruku sa pitanjem zbog čega ne počnem da pišem sopstvene priče. Rekao je da se po mojim komentarima vidi da bih to mogla da radim i ponudio mi svoje blogodvorište, jer je u međuvremenu opcija opšteg pisanja ukinuta. Ostala sam zatečena, dugo sam se nećkala, ali je on iz nekog razloga bio uporan i tako sam na kraju rešila da pokušam. Početkom maja 2010.godine, pojavio se moj prvi gostujući blog.
               Mislila sam da taj dan neću preživeti, koliko me je tresla trema. Hronično niskog samopouzdanja, očekivala sam da ću slavno propasti. Međutim, blogodruštvo me je primilo kao autora sa velikim simpatijama. To me je ohrabrilo da nastavim da pišem, pa sam kao gost objavila još četiri bloga, da bi mi u oktobru stigla ponuda od Vesne Dozet da postanem samostalni autor.
               Nisam joj odmah odgovorila, jer nisam bila načisto da li to stvarno zaslužujem. Plašila mer je i odgovornost koju bih prihvatanjem dobila i nisam bila sigurna da li to uopšte mogu i želim. Na kraju sam prelomila po sistemu - nek' autorska stoji, naće se baci.
               U međuvremenu sam učestvovala u generalnom blogerskom štrajku koji je pokrenut zbog zaslepljujuće beline Bloga nakon njegovog preuređivanja, a koji je pokrenuo Unf, tada neprikosnoven među blogerima, pridruživala se raznim apelima za pomoć, uzela učešća u radu Inicijative Bloga b92...
               Ono što bih sa posebnim zadovoljstvom istakla je da sam vremenom upoznala desetine blogera u stvarnom životu. Sa nekima sam pila kafu, sa nekima odlazila i na klopu, sa nekima išla na blogerske žurke, kod nekih išla na promocije knjiga i otvaranja izložbi... I uvak i u svakoj prilici su to bili veoma prijatni susreti, sa mnogo smeha, razgovora i opuštenosti. Naravno, sa nekolicinom i dalje imam redovne kontakte preko društvenih mreža ili putem telefonskih razgovora, a na vidiku su i novo susreti kada se ova gužva oko korone malo smiri. Sve u svemu, stekla sam par novih prijatelja i nemali broj dobrih drugara.
               Nažalost, neke sam i zauvek izgubila, jer više nisu među nama. I svaki takav konačni odlazak sam žestoko odbolovala. Ipak, ostaju sećanja, a ona su lepa i prijatna.
               O lošim stvarima koje su mi se dešavale ne bih. Uostalom, ni jedan svet nije savršen, pa što bi se to očekivalo od virtuelnog.


               Tik-tak. Tik-tak.
               Vreme otkucava. Sudeći po trenutnom stanju na Blogu, pitanje je dana kada ćemo zateći sve blogove zaključane za komentarisanje, jer je njihovih sedam dana isteklo.
               Šta ćemo onda?
               Imate li plan be?
               I kako će da seire oni koji navijaju da se to dogodi ako ne budu imali gde?

 

 



Komentari (182)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

mirelarado mirelarado 20:57 13.08.2021

Prva!

Najpre da čestitam jubilej, Razmišljalice.

Ne brini, letnje zatišje na blogu je normalna pojava, a i uvek će se naći neko da otvori novo igralište za blogersku decu.
I meni je drago što sam upoznala priličan broj prijatnih ljudi s bloga, stekla neke nove prijatelje i poznanike. Ima dosta i onih koje bih volela da upoznam.

razmisljam razmisljam 21:20 13.08.2021

Re: Prva!

mirelarado
Najpre da čestitam jubilej, Razmišljalice.


Хвала ти, Мирела.
А и није неки јубилеј, ако ћемо право.
Дванаест година и неки месец баш не делује округло, али сам некако морала да почнем ову своју рекапитулацију.
И још у петак, тринаести, једини такав у овој календарској години, како негде прочитах.

Ne brini, letnje zatišje na blogu je normalna pojava, a i uvek će se naći neko da otvori novo igralište za blogersku decu.


Не могу да не бринем, јер су тренутно откључана само четири блога. Јарилов је на издисају, код господина Бобића слабо ко свраћа, а код Наташе би свако троловање било у најмању руку дегутантно.
Знам да је лети затишје, али забрињава ме константно мали број блогова, са тенденцијом ка још већем смањивању. Било би ми жао да се овај портал угаси.
Надам се да блогери то неће дозволити, ако је до њих.

I meni je drago što sam upoznala priličan broj prijatnih ljudi s bloga, stekla neke nove prijatelje i poznanike. Ima dosta i onih koje bih volela da upoznam.


Да. Једна од драгоцености Блога.
И ја бих волела да проширим свој круг блогопознанстава. Надам се да ће нам обема то поћи за руком.

За прву ( Где ли се деде та лепа игра освајања одређених коментара? А била је тако уобичајена... ):



Аутор: Горан Стаменковић
( негде у подручју Суве планине )
macak_tosa macak_tosa 07:04 14.08.2021

Re: Prva!

mirelarado
Najpre da čestitam jubilej, Razmišljalice.

Ne brini, letnje zatišje na blogu je normalna pojava, a i uvek će se naći neko da otvori novo igralište za blogersku decu.
I meni je drago što sam upoznala priličan broj prijatnih ljudi s bloga, stekla neke nove prijatelje i poznanike. Ima dosta i onih koje bih volela da upoznam.


Ja sam upoznao jednog blogera.
Pravi laf!
Na nesreću, zbog ove koronske idiotarije odlažemo susrete.
Što se tiče ostalih blogera, voleo bih da upoznam - mariopan, prinčipesu, mirelarado, apačero, maksu, soloa, magnusa, gvozdena1, predatortza, milana novkovića, benea, šmuuua i gospodina gedžu.

Redosled je slučajan, uz izuzetak mariopan koja je suvereno na prvom mestu.
shmoo shmoo 07:16 14.08.2021

Како је Таса постао Шму

macak_tosa

Što se tiče ostalih blogera, voleo bih da upoznam - ... šmuuua ...



Тасу.

Сви одавно знамо да је Шму заправо Таса.

А знамо и како је и зашто Шму постао Таса.

Због истих оних разлога због којих си ти сада тренутно Мачак Тоша. И пре Мачка Тоше још ко зна шта све још.







П.С. - Мислим... Да кажемо и то кад је већ Размишљалица потегла питање зашто је Блог Б92 после толиких година постао такав какав је данас.

nask nask 11:11 14.08.2021

Re: Како је Таса постао Шму

voleo bih da upoznam - ... šmuuua ...

Pa pozovi ga na pivo, ne budi cicija.
Jaril Jaril 11:34 14.08.2021

Re: Како је Таса постао Шму

А знамо и како је и зашто Шму постао Таса.

А ја сам баш хтео да питам шта се то издешавало па је добар део блогера добио нова одела.
nask nask 12:16 14.08.2021

Re: Како је Таса постао Шму

део блогера добио нова одела.

Sa godinama se menjaju i konfekcijske veličine, stoga i nova odela. Jbg. delili se neki crveni kartoni od prodatih sudija.
shmoo shmoo 12:53 14.08.2021

Re: Како је Таса постао Шму

nask
voleo bih da upoznam - ... šmuuua ...

Pa pozovi ga na pivo, ne budi cicija.












shmoo shmoo 13:17 14.08.2021

Re: Како је Таса постао Шму

Jaril
А знамо и како је и зашто Шму постао Таса.

А ја сам баш хтео да питам шта се то издешавало па је добар део блогера добио нова одела.



nask

Sa godinama se menjaju i konfekcijske veličine, stoga i nova odela. Jbg. delili se neki crveni kartoni od prodatih sudija.



Ово што ти је Наск одговорио, то ти је отприлике то.

Свако улажење у детаље после толико времена је бесмислено. Богами, чак и сулудо.

А уз то, може и да поквари овај предиван дан.





macak_tosa macak_tosa 13:24 14.08.2021

Re: Како је Таса постао Шму

nask
voleo bih da upoznam - ... šmuuua ...

Pa pozovi ga na pivo, ne budi cicija.

Ja pivo ne pijem!
U stvari, ne pijem nikakav alkohol.
Ali to ne znači da nisam u stanju da platim nekom i kamion piva.
Jer - nisam cicija.
razmisljam razmisljam 18:28 14.08.2021

Re: Како је Таса постао Шму

shmoo
А знамо и како је и зашто Шму постао Таса.


Да ниси мало побркао лончиће?
shmoo shmoo 19:33 14.08.2021

Re: Како је Таса постао Шму

razmisljam
shmoo
А знамо и како је и зашто Шму постао Таса.


Да ниси мало побркао лончиће?



У праву си, полончио сам бркчиће.

Још један доказ у прилог тврдњи да не треба да отварам уста пре 11 преподне.

(Научио сам то све у своме окружењу, али ето себе никако да научим.)

Дакле, исправка гласи:

А знамо и како је и зашто Таса постао Шму.

(И лепо ми тако пише и у наслову коментара, али џабе...)






freehand freehand 20:25 14.08.2021

Re: Како је Таса постао Шму

А знамо и како је и зашто Таса постао Шму.

I kako su svi blogovi postali blogovi o pokojnom Tasi...
nsarski nsarski 20:48 14.08.2021

Re: Prva!

Да. Једна од драгоцености Блога.


Ево да се подсетимо једне драгоцености од пре скоро 15 година.
Наш блогоколега Мића Марковић, нажалост покојни још од 2017, је на Јутјуб поставио, уз техничку помоћ Trenera, своју давно компоновану песму Сузе. Песма је компонована 1982-3, али је ”ископана” тек 2007 и тада постављена на Блог и престављена јавности. То је, по мом мишљењу, најбољи поклон који је могао један блогер на дам поклони.
Прави бисер.
Послушајте је у миру.


nsarski nsarski 20:49 14.08.2021

Re: Како је Таса постао Шму

I kako su svi blogovi postali blogovi o pokojnom Tasi...


Волео бих да се зна да је мене Покојник највише волео.
freehand freehand 20:57 14.08.2021

Re: Како је Таса постао Шму

nsarski
I kako su svi blogovi postali blogovi o pokojnom Tasi...


Волео бих да се зна да је мене Покојник највише волео.

Mislim da taširoka a napaćena nebeska duša nije na taj način
svoju ljubav merila, delila i ograničavala. SVe nas je najviše voleo, mislim a samo neke posebno i izuzetno.
shmoo shmoo 21:15 14.08.2021

Re: Како је Таса постао Шму

nsarski
I kako su svi blogovi postali blogovi o pokojnom Tasi...


Волео бих да се зна да је мене Покојник највише волео.





Али само да знаш, и ја сам, угледајући се на Пантелију, тестаментом све оставио самом себи јер... Ко је вас познавао, ни пакао му неће тешко пасти.

shmoo shmoo 21:18 14.08.2021

Re: Prva!

nsarski

Наш блогоколега Мића Марковић,...Прави бисер.


Човек чија ме је музика и навукла на џез на чему сам му неизмерно захвалан исто колико и мом покојном матором који ме је научио да су музика, језик и математика божанске творевине.

Коментар од пре четири године:


Мића је био један од наших, баш то малопре рекох Наску у ПП.

Добио сам дозволу да цитирам његове коментаре са неког другог поста које сам хтео овде да ставим у уводни део и само да окачим клип Сузе:


"E to je za poseban blog, zbog čega slušamo muziku koju slušamo.

I zbog čega smo na blogu na kome smo.

Mića je bio jedan od dvojice koji su me zalepili za ovo mesto."






shmoo shmoo 21:32 14.08.2021

Re: Како је Таса постао Шму

freehand
nsarski
I kako su svi blogovi postali blogovi o pokojnom Tasi...


Волео бих да се зна да је мене Покојник највише волео.

Mislim da taširoka a napaćena nebeska duša nije na taj način
svoju ljubav merila, delila i ograničavala. SVe nas je najviše voleo, mislim a samo neke posebno i izuzetno.








Мени су сва моја деца (у одељењу) једнака.

Ако ми је неко и дражи од осталих, не смем то никако да покажем јер какав сам ја то онда васпитач... Никакав ако отворено показујем ко су ми фаворити.

Питај Наска ако мени не верујеш.





macak_tosa macak_tosa 07:12 15.08.2021

Re: Prva!

mirelarado
Najpre da čestitam jubilej, Razmišljalice.

Ne brini, letnje zatišje na blogu je normalna pojava, a i uvek će se naći neko da otvori novo igralište za blogersku decu.
I meni je drago što sam upoznala priličan broj prijatnih ljudi s bloga, stekla neke nove prijatelje i poznanike. Ima dosta i onih koje bih volela da upoznam.


Trenutno stanje na blogu - 0 (nula) novih komentara!
shmoo shmoo 07:27 15.08.2021

Re: Prva!

macak_tosa
mirelarado
Najpre da čestitam jubilej, Razmišljalice.

Ne brini, letnje zatišje na blogu je normalna pojava, a i uvek će se naći neko da otvori novo igralište za blogersku decu.
I meni je drago što sam upoznala priličan broj prijatnih ljudi s bloga, stekla neke nove prijatelje i poznanike. Ima dosta i onih koje bih volela da upoznam.


Trenutno stanje na blogu - 0 (nula) novih komentara!



Па кад си наноланирац... ланонанирац... нароланинац...

Јбг, још увек нема 11 сати.

Знаш већ шта хоћу да кажем.

Дај људима шансу да се освесте, буди мало стрпљивији... Па после 2-3 јутарње кавице... Има све да пршти од коментара.

А дотле не губимо време, не губимо над, што би рекао мој омиљени професор Зуба Бојић из серије "Више од игре".


EDIT:




solo solo 07:46 15.08.2021

Re: Како је Таса постао Шму

П.С. - Мислим... Да кажемо и то кад је већ Размишљалица потегла питање зашто је Блог Б92 после толиких година постао такав какав је данас.


Zato što je posle toliko godina sve postalo tako kako je. Doduše kako tkome.

,,Prema svecima i blog,,

Idemo dalje...

Nego debeli imaš li neki šrafštok viška do subote?



shmoo shmoo 07:53 15.08.2021

Re: Како је Таса постао Шму

solo
П.С. - Мислим... Да кажемо и то кад је већ Размишљалица потегла питање зашто је Блог Б92 после толиких година постао такав какав је данас.


Zato što je posle toliko godina sve postalo tako kako je. Doduše kako tkome.

,,Prema svecima i blog,,

Idemo dalje...






Претекла си ми EDIT у коментару за Чарлија.

А у праву си, потпуно се слажем с тобом за ово што си рекла:


Zato što je posle toliko godina sve postalo tako kako je. Doduše kako tkome.

,,Prema svecima i blog,,


solo solo 07:57 15.08.2021

Re: Како је Таса постао Шму


Претекла си ми
што си рекла:


Šta sam rekla rekla sam. Promeni rod.

solo solo 08:27 15.08.2021

Re: Како је Таса постао Шму

Сви одавно знамо да је Шму заправо Таса.

А знамо и како је и зашто Шму постао Таса.


shmoo shmoo 08:29 15.08.2021

Re: Како је Таса постао Шму

solo

Претекла си ми
што си рекла:


Šta sam rekla rekla sam. Promeni rod.




Упс, извини!

Па кад ти је овако сабајле аватар сличан као и Размишљалицин.

Још си добро и прошао, могло се догодити и да те шрафштокујем овим шрафштоком вишка што га имам јербо ми се овако рано ујутро измешају и родови и полови и стране света и левица и десница и масница, па онда не правим питање.

Само нека је шрафштоковано, шта год да је.

Добро јутро, Србијо!


Jesi li „gladana“, moja Srbijo?


Rečenica koja denotira nebinarne osobe, na rodnosenzitivnom jeziku ima da glasi: „Išaola je juče do restorana jer je biola gladana”. Jesi li gladana, moja Srbijo?

...

Na šta se sve troše pare i kako nas sve ne zaluđuju. Gledam onu devojku za kasom u samoposluzi, ne sme ni stolicu da ima kako slučajno ne bi sela, rinta po ceo dan kao konj, ali joj se uredno odbija od plate za porez i budžet…

A za šta i za koga? Da bi Čomićka napravila zakon po kom će kasirka, za izbore, postati glasačica, dok će, zahvaljujući Lalatovićki, u domu zdravlja od sad da piše: „Rotrebno je da zakažete pregled kod svog izabranog/e lekara/ke tako što ćete ga/je pozvati na broj telefona 123-456“

O, kako će to da unapredi život mojoj kasirki, kako će samo od toga da joj bude bolje…

Jesi li gladana, moja Srbijo?


shmoo shmoo 08:33 15.08.2021

Re: Како је Таса постао Шму

solo
Сви одавно знамо да је Шму заправо Таса.

А знамо и како је и зашто Шму постао Таса.







Јбг...






zilikaka zilikaka 21:09 13.08.2021

Čekaj

Sudeći po trenutnom stanju na Blogu, pitanje je dana kada ćemo zateći sve blogove zaključane za komentarisanje, jer je njihovih sedam dana isteklo.
               Šta ćemo onda?
               Imate li plan be?

Da li je ovo nagoveštaj nečeg novog ili samo misliš na redovno zaključavanje ovog gde smo se sad razbaškarili?
razmisljam razmisljam 21:25 13.08.2021

Re: Čekaj

zilikaka

Da li je ovo nagoveštaj nečeg novog ili samo misliš na redovno zaključavanje ovog gde smo se sad razbaškarili?


Никакав наговештај ничег новог. Само констатација да Блог тавори и да није немогуће да ћемо једног дана остати без откључаних блогова. Питам се шта ће се тада догодити.
Неко ће да реши да објави нови блог?
Нико неће реаговати?
Неко ће да констатује да тако нешто више нема сврхе и угасити светло?
Не знам.

shmoo shmoo 21:44 13.08.2021

... (па опет три тачкице) ...



razmisljam razmisljam 22:53 13.08.2021

Re: ... (па опет три тачкице) ...

shmoo


Ако сам добро разумела, твоја порука гласи: - Само опуштено и лагано.
shmoo shmoo 00:39 14.08.2021

Re: ... (па опет три тачкице) ...

razmisljam
shmoo


Ако сам добро разумела, твоја порука гласи: - Само опуштено и лагано.



Опуштено и лагано увек што се мене тиче.

Него за сва ова питања која си поставила у овом твом блогу пре хтедох рећи:


Heads Up



Отуд и толико пута поновљене три тачкице у наслову коментара.

Да је крај, била би само тачка.

Да не кажем "пунктум" к'о жена Симе Милутиновића Сарајлије коју су због тога звали Пунктаторка.

А овако... Није крај... Него три тачкице...

К'о на крају ТВ серија или стрипова - "наставиће се".


EDIT: Или, другим речима:

Ако је рекапитулација, не мора нужно уз њу да иде и капитулација.

razmisljam razmisljam 14:34 14.08.2021

Re: ... (па опет три тачкице) ...

shmoo


Хвала на појашњењу.


EDIT: Или, другим речима:

Ако је рекапитулација, не мора нужно уз њу да иде и капитулација.



Jaril Jaril 22:23 13.08.2021

Који блог тренутак те је

највише променио?
razmisljam razmisljam 22:56 13.08.2021

Re: Који блог тренутак те је

Jaril
највише променио?


Ау! Зар ниси могао да ми поставиш неко лакше питање?

Овако на прву лопту не бих знала да ти кажем. Могу ли добити мало времена да размислим?
Ако заборавим да одговорим, слободно ме подсети у неком тренутку.

Него, имаш ли ти одговор на ово своје питање? ( И ако имаш, који је? )
Jaril Jaril 09:50 14.08.2021

Re: Који блог тренутак те је

Јесте тешко питање. Ако си ме њиме млатнула заузврат.
nask nask 12:06 14.08.2021

Re: Који блог тренутак те је

Који блог тренутак те је
највише променио?

Više ostavio utisak. Pritom mislim pre svega na to kakav utisak ostavljaju pojedini blogeri svojim pisanjem, kometarisanjem tj. načinom razmišljanja na određene teme. Ne svojim stavovima, već upravo načinom razmišljanja. Meni je naprimer Jaril bio totalno ispod radara (uopšte ne kapiram kako) sve do njegovog bloga o Pitersonu. Pa me nije mrzelo da čitam njegove stare blogove i onda naiđem na njegovu trilogiju o pravoslavnom pederu. E ta trilogija je na mene ostavilo baš snažan utisak. Baš.

Ima blogera kod kojih volim da zalazim jer mi (u mojim projekcijama) deluju kao ljudi koje bih voleo da imam u krugu poznanika tj. partneri za razgovor. Jednog sam ovog leta i lično upoznao i da nisu zatvarali kafanu u ponoć ostao bih sa njim do zore čakulajući.

Ima blogera koji mi okidaju asocijativni univerzum, pre svega Horhe i Razmišljlica, pa volim da dođem sa svojim fotkama.

I naravno ima dosta komentara sa ličnim pričama koji su me dobrano razdrmali, recimo od našeg blogoveterinara Nikveta i Kamila Emeričkog.
razmisljam razmisljam 14:50 14.08.2021

Re: Који блог тренутак те је

Jaril
Јесте тешко питање. Ако си ме њиме млатнула заузврат.



Е, сад, млатнула...
Поставила сам ти га са намером да из твог одговора извучем неке смернице за свој.
Синоћ сам дуго размишљала како и шта да ти одговорим, али ми ништа паметно није пало на памет. Можда је проблем у томе што не мислим да ме је ма који блог тренутак променио. Померио, подстакао на размишљање, учинио да покушам да неке ствари код себе поправим - то да.
razmisljam razmisljam 14:58 14.08.2021

Re: Који блог тренутак те је

nask

Više ostavio utisak. Pritom mislim pre svega na to kakav utisak ostavljaju pojedini blogeri svojim pisanjem, kometarisanjem tj. načinom razmišljanja na određene teme. Ne svojim stavovima, već upravo načinom razmišljanja.


То!
Чини ми се да је Јарил употребио мало прејак израз постављајући ми питање, па сам се вероватно због тога збунила и нисам умела да му одговорим.
Овако како си ти формулисао одговор, апсолутно може да прође. И моја размишљања иду у том смеру.
Jaril Jaril 20:13 14.08.2021

Re: Који блог тренутак те је

nask
Meni je naprimer Jaril bio totalno ispod radara



На мене је доста утицала литература коју су блогери постављали. Писао сам о томе, као захвалницу једном блогеру.
shmoo shmoo 20:34 14.08.2021

Мама Хуанита

Jaril



Извини, Јариле, што ти кварим ово благоугодно и богоугодно ћаскање које и мени прија, али пусти сад причу, човече, него отварај Други Дан живота на Плажи пошто од сутра пре подне нећемо имати где да сместимо све оне четнике и партизане, хипике и панкере, ранковићевце и титоисте, делије и гробаре, Слобине и Ђикијеве, Турке и устанике, трамповце и бајденовце, Ескиме и туљане, ђокисте и микисте, трактористе и абриктеристе...

Немамо где са тол'ким светом када се твој блог закључа па они покуљају одатле на све чет'р стране.

EDIT: Ево видиш, послали су и извидника. Један је већ привирио овде да види шта се дешава, па да јави главнини снага каква је ситуација.





Jaril Jaril 20:39 14.08.2021

Re: Мама Хуанита

Зили већ најавила освајање овог поста. Па се ја увалио на време. А ја волим да сместим контрадикторности на исто место. Све док је заједништво важније од подела.
razmisljam razmisljam 20:43 14.08.2021

Re: Мама Хуанита

Jaril
Зили већ најавила освајање овог поста. Па се ја увалио на време. А ја волим да сместим контрадикторности на исто место. Све док је заједништво важније од подела.


Ако си се увалио.
Право да ти кажем, пост сам и објавила као неку резервну варијанту када се твој затвори, да би блогодруштво имало где да се евакуише с обзиром на константни недостатак простора за коментарисање који је проузрокован јако малим бројем нових урадака.
shmoo shmoo 20:43 14.08.2021

Re: Мама Хуанита

Jaril
Зили већ најавила освајање овог поста. Па се ја увалио на време. А ја волим да сместим контрадикторности на исто место.




Све док је заједништво важније од подела.


Може то и обрнуто. А богами све чешће и јесте обрнуто.

Не потцењуј у људима завист, злобу, малициозност, пакост, лицемерје и сву ту осталу иловачу коју носимо у себи.

Ни ја је не волим, али такав је пос'о.
mirelarado mirelarado 21:07 14.08.2021

Re: Мама Хуанита

Све док је заједништво важније од подела.


To, Jarile! Tako i ja gledam na blogovanje i blogove.
Jaril Jaril 21:20 14.08.2021

Re: Мама Хуанита

Не потцењуј у људима завист, злобу, малициозност, пакост, лицемерје и сву ту осталу иловачу коју носимо у себи.

Чуј да потцењујем, немам тај луксуз. Али могу да игноришем и правим се тоша (не мачак, него онако жаргонски) па протумачим на позитивнији начин. И онда се расправљам са лепшом интерпретацијом.
shmoo shmoo 22:11 14.08.2021

Re: Мама Хуанита

Jaril
Не потцењуј у људима завист, злобу, малициозност, пакост, лицемерје и сву ту осталу иловачу коју носимо у себи.

Чуј да потцењујем, немам тај луксуз. Али могу да игноришем и правим се тоша (не мачак, него онако жаргонски) па протумачим на позитивнији начин. И онда се расправљам са лепшом интерпретацијом.



Добар став!



Али под условом да ово ипак није само тек индиректна виртуелна комуникација без икаквог одраза и последица у стварним животима свакога од нас.

А сама та виртуелна комуникација може да постане значајно другачија тек када некога од дотадашњих виртуелних саговорника упознаш и уживо, поседиш, попричаш са њим/њом, видиш какав је човек што, уосталом, и јесте случај са многим блоогерима овдашњим, поготово онима са дугачким стажом попут Размишљам и осталих којима је то познавање и уживо саговорника из ове виртуелне комуникације углавном лепо искуство као што то рече и Размишљам у уводном тексту, а Блог Б92 им је само тек једно виртуелно место на нету на којем се састану да попричају исто онако као што би попричали и уживо када би се нашли негде.

Од свих блогера које сам овде видео за 10 година блоговања (и нешто мало више година читања блогова на Блогу Б92), знам уживо тројицу. Можда и четворицу, али нисмо то сигурно утврдили дописујући се у ПП.

А од те тројице/четворице опет, двојицу/тројицу знам уживо из неког другог живота, од пре 35-40 година и не верујем да бисмо се данас на улици препознали.

Тако да се у ствари може рећи да само једног блогера познајем уживо, и ван Блога Б92.

Сви остали су за мене само тек никнејмови и аватари.

Зато сам често као објашњење (најпре самом себи) како ја заправо видим Блог Б92 качио баш ОВУ сличицу.

И зато је мени потпуно јасно да ја не могу да имам исту представу о многим блогерима као што је имају они који су их уживо упознали јер су сви они за мене само тек неки никнејмови и аватари, странци (за које често уопште и немам осећај ни да заиста постоје као људи у RL ) док их они који их познају уживо ипак другачије виде.





А самим тим онда овакав твој став није, у мом случају, ништа бољи од било ког другог става према зависти, злоби, малициозноси, пакости, лицемерју и осталој иловачи која се може видети у коментарима на Блогу Б92.

Игнорисање? Лепше интерпретирање?

Може.

Али може и одговор на исти начин на који се теби неко обраћа.

Јер...

Зашто бих ја имао обзира и разумевања за неког мени потпуног странца којег видим као никнејм и сличицу ако тај странац нема обзира и разумевања за мене?

solo solo 08:01 15.08.2021

Re:Jaril

А ја волим да сместим на исто место.



Znamo. Pisao si o tome
Jaril Jaril 08:08 15.08.2021

Re: Мама Хуанита

Зашто бих ја имао обзира и разумевања за неког мени потпуног странца којег видим као никнејм и сличицу ако тај странац нема обзира и разумевања за мене?

Мој разлог је саможив. Пар пута сам драгошевцу (у сваком годишњем добу) вратио његовим тоном, само блаже. И чак и тако, осећао сам се грозно и некако... јадно. А не волем да се тако осећам. Па ја због себе, или игнор или спинујем на лепо.

А ако дрма тестостерон, онда може да се посматра комуникација као гладијаторско поприште, па је циљ изодиминирати у језичком матриксу, семиотички увртати руку и напуцавати у главу дискурсом.

Мислим да је ова идеја доминације лепотом нешто најлуђе што ми је дало уметничарење. И најзабавније.
shmoo shmoo 09:06 15.08.2021

Re: Мама Хуанита

Jaril
Зашто бих ја имао обзира и разумевања за неког мени потпуног странца којег видим као никнејм и сличицу ако тај странац нема обзира и разумевања за мене?

Мој разлог је саможив. Пар пута сам драгошевцу (у сваком годишњем добу) вратио његовим тоном, само блаже. И чак и тако, осећао сам се грозно и некако... јадно. А не волем да се тако осећам. Па ја због себе, или игнор или спинујем на лепо.

А ако дрма тестостерон, онда може да се посматра комуникација као гладијаторско поприште, па је циљ изодиминирати у језичком матриксу, семиотички увртати руку и напуцавати у главу дискурсом.

Мислим да је ова идеја доминације лепотом нешто најлуђе што ми је дало уметничарење. И најзабавније.



Нема се шта приговорити овоме твоме.

Познат ми је тај осећај, а и сам волим да га практикујем када год могу.

Али тамо где видим човека.

А овако, на Блогу Б92, када ми неки потпуни икс-икс-икс истресе кофу својих гована право на главу, не видим ниједан разлог да му не вратим на исти начин.

Онима који ми се не обраћају тако, уз пуне кофе гована у својим коментарима, узвраћам такође на исти начин на који се они мени обраћају. Дакле, без гована.

(Сад се сетих да је неко својевремено на Блогу Б92 потегао то питање фекалне опседнутости блогера... Заборавио сам када је то било и ко је то био. Али свакако је и то тема вредна пажње и обраде на Блогу Б92.)

Зато сам ти и рекао да сви они блогери који су се током свих ових година и лично упознали ипак имају другачији приступ од мене овој комуникацији на Блогу Б92 јер иза тих никнејмова и аватара виде човека.

За мене су сви овде осим тог једног блогера којег сам до сада лично упознао само тек неки надимци и сличице (па чак и лична имена, али то су људи које не познајем уживо него евентуално као неке јавне личности из разноразних медија, а то се не важи) и зато онда то о чему причамо видим другачије од тебе.


П.С. - Потврду за ону говњиву и неговњиву комуникацију на Блогу Б92 коју ти поменух можеш да видиш и по начину на који са тобом комуницирам, иако те не познајем лично. Али немам разлога да према теби будем скот јер ни ти ниси према мени такав.

А жао ми је што се поједини блогери са којима се на Блогу Б92 сада већ готово редовно гађам говнима препознају и сами у неким мојим уопштеним опаскама, без помињања било чијег никнејма, о томе како нам изгледа данас овај Блог Б92, какав му је квалитет, како проводимо време на Блогу, на шта га трошимо итд. па ме онда ти који се препознају у тим мојим реченицама спопадну и нападну тим кофама пуним гована јер им проради сујета.

(Не бих сада овде наводио примере за то да се не би ти ликови ухватили за то што сам рекао и одвукли ово твоје и моје ћаскање у писаном облику о Блогу Б92 и блогерима на њему у сасвим другом правцу.)

Али није до мене то што се они сами препознају и увреде, зар не?

До њих је.

И онда им ја само узвратим истом дозом поштовања коју и сам добијам од њих.

То ти је нека врста једначине на Блогу Б92 где на крају сваке приче морају да стоје исте вредности са обе стране знака једнакости.



gedza.73 gedza.73 09:51 15.08.2021

Re: Који блог тренутак те је

Jaril
nask
Meni je naprimer Jaril bio totalno ispod radara



На мене је доста утицала литература коју су блогери постављали. Писао сам о томе, као захвалницу једном блогеру.

I ja sam zahvalan blogerima za mnogo toga. U stvari zahvalan sam svima na svemu i nije samo fraza.
A posebno jednom trolu koji su započeli pa sam prešao neke epske i SF klasike koje sam preskočio. Znam kako neki ne vole taj žanr ali je meni tako opuštajući u ova vremena da su mi te knjige dolazile kao meditacija.

Bilo je odličnih blogova i vrhunskih trolova.
Blog koji je mene pogodio je poslednji blog koji je neko napisao u ime Dr. M.

Lepo je mesto uz sva neslaganja, svađe i teške reči.



macak_tosa macak_tosa 12:19 15.08.2021

Re: Мама Хуанита

shmoo

...
А жао ми је што се поједини блогери са којима се на Блогу Б92 сада већ готово редовно гађам говнима препознају и сами у неким мојим уопштеним опаскама, без помињања било чијег никнејма, о томе како нам изгледа данас овај Блог Б92, какав му је квалитет, како проводимо време на Блогу, на шта га трошимо итд. па ме онда ти који се препознају у тим мојим реченицама спопадну и нападну тим кофама пуним гована јер им проради сујета.

(Не бих сада овде наводио примере за то да се не би ти ликови ухватили за то што сам рекао и одвукли ово твоје и моје ћаскање у писаном облику о Блогу Б92 и блогерима на њему у сасвим другом правцу.)

Али није до мене то што се они сами препознају и увреде, зар не?

До њих је.

И онда им ја само узвратим истом дозом поштовања коју и сам добијам од њих.

То ти је нека врста једначине на Блогу Б92 где на крају сваке приче морају да стоје исте вредности са обе стране знака једнакости.




Nikove na sunce!
Svi smo mi naši!
Kakvi takvi.
shmoo shmoo 13:03 15.08.2021

Re: Мама Хуанита

macak_tosa
shmoo

...
А жао ми је што се поједини блогери са којима се на Блогу Б92 сада већ готово редовно гађам говнима препознају и сами у неким мојим уопштеним опаскама, без помињања било чијег никнејма, о томе како нам изгледа данас овај Блог Б92, какав му је квалитет, како проводимо време на Блогу, на шта га трошимо итд. па ме онда ти који се препознају у тим мојим реченицама спопадну и нападну тим кофама пуним гована јер им проради сујета.

(Не бих сада овде наводио примере за то да се не би ти ликови ухватили за то што сам рекао и одвукли ово твоје и моје ћаскање у писаном облику о Блогу Б92 и блогерима на њему у сасвим другом правцу.)

Али није до мене то што се они сами препознају и увреде, зар не?

До њих је.

И онда им ја само узвратим истом дозом поштовања коју и сам добијам од њих.

То ти је нека врста једначине на Блогу Б92 где на крају сваке приче морају да стоје исте вредности са обе стране знака једнакости.




Nikove na sunce!
Svi smo mi naši!
Kakvi takvi.







Тако је!

Сви смо ми наши!

И све мој до мојега, почевши од мене па надаље, низ ред и у круг.







freehand freehand 17:25 15.08.2021

Re: Мама Хуанита

гована

кофе гована

без гована.

говњиву

неговњиву

говнима

гована

Samo se pitam - šta bi pokojni Tasa na ovo rekao da je živ?
shmoo shmoo 22:36 15.08.2021

Re: Мама Хуанита

freehand
гована

кофе гована

без гована.

говњиву

неговњиву

говнима

гована

Samo se pitam - šta bi pokojni Tasa na ovo rekao da je živ?




Да је Шму редовно заливан фекалијама да брже порасте?




nask nask 23:00 13.08.2021

Reci ne kapitulaciji

Samo veselo



Šta ćemo onda?
Imate li plan be?


Sešćemo u svemirski brod i otići u bolju budućnost.

razmisljam razmisljam 14:43 14.08.2021

Re: Reci ne kapitulaciji

nask
Samo veselo


Кад сам ово прочитала, одмах ми је на памет пала ова песма.




Šta ćemo onda?
Imate li plan be?


Sešćemo u svemirski brod i otići u bolju budućnost.



Дакле, по теби, све је под контролом.
Сад ми је лакше.


Черевићан Черевићан 23:59 13.08.2021

савршеношћу виртуелног света

ili, vreme otkucava

различитост тема ...мамљивост су Блога
коментари дају постирки ......комплетност,
број читања ..временом ..указ су трајању
(како цифра расте то му ефективност)
razmisljam razmisljam 14:32 14.08.2021

Re: савршеношћу виртуелног света

Черевићан
ili, vreme otkucava

различитост тема ...мамљивост су Блога
коментари дају постирки ......комплетност,
број читања ..временом ..указ су трајању
(како цифра расте то му ефективност)


Све сте у праву, гос-н Чер. Али, тема је, очигледно, све мање и све су ређе ( Ево, на првој страни Блога последњи пост носи датум још од краја јула, недељно се појави тек три-четири нова блога, некако делује да све полако пресушује... ).Дакле, и простор за коментарисање се драстично сузио.
Отуд моја забринутост.

zilikaka zilikaka 07:13 14.08.2021

Ja još koju

Ponavlja se ovo stanje ovde već godinama. Dođe sušni period al prevalimo ga, po pravilu.
Mislim da smo u međuvremenu ostali toliko zabačeni da nas slabo i prate. Zapravo, garant ima ko baci pogled po opisu posla, kolko da prati stanje, al kako ovde obitaba uglavnomograničen, isti broj ljudi, već su alalili.
Da ne ureknem, mislim da ćemo se još zabavljati.
A ja sam za ovo mesto čula kad je Krugolina počela da piše serijal o porodilištima, pa se digla dževa. Isto sam jedno vreme samo to čitala, pa se registrovala, pa koji stidljiv komentar...e ona mi se otkačio feder i navukla se na špric.
Al ni mi žao, dobila sam mnogo toga.
razmisljam razmisljam 14:45 14.08.2021

Re: Ja još koju

zilikaka

Al ni mi žao, dobila sam mnogo toga.


Е, ово је у длаку и мој став.
zilikaka zilikaka 11:24 14.08.2021

Nego, kad si već potegla temu,

Jel ako da se sa komunalnim pitanjima ppreselimo ovde kod tebe?
Zaključaće nam blog kod Jarila a imam misiju da Hučija naučim da je normalno da sređuje oko svog placa,izvan međe.
nask nask 12:12 14.08.2021

Re: Nego, kad si već potegla temu,

komunalnim pitanjima

Vreme je za nov izveštaj (blog) sa ratnog područja, vidim kod tebe će napokon pobediti narod pošto je sada i Vlast stala uz njega u pravednoj borbi protiv nenarodne vlasti.
zilikaka zilikaka 12:42 14.08.2021

Re: Nego, kad si već potegla temu,

To nešto za moju varoš?
Ne pratim iskreno, al dobro je dok ne štrajkuju glađu.
Nezgodno kod nas taj trg ispred Opštine, tu se baš prolazi. Ako gradonačelnik i svita zaključe da su iscpene sve mogućnosti pa iznesu stiropore, moraćemo da ih zaobilazimo, a i usko je tu do crkve, biće gužva.
nask nask 13:45 14.08.2021

Re: Nego, kad si već potegla temu,

To nešto za moju varoš?

Da, samo ne zna čovek kome da veruje. Izgleda da vlast organizuje protest protiv vlasti.
razmisljam razmisljam 14:52 14.08.2021

Re: Nego, kad si već potegla temu,

zilikaka
Jel ako da se sa komunalnim pitanjima ppreselimo ovde kod tebe?
Zaključaće nam blog kod Jarila a imam misiju da Hučija naučim da je normalno da sređuje oko svog placa,izvan međe.


Вид' ње што се профинила па пита, к'о да и без моје дозволе не може да дивани о чему год 'оће.

Ал', ајд', кад већ питаш: ако.
Jaril Jaril 08:17 15.08.2021

Re: Nego, kad si već potegla temu,

Zaključaće nam blog kod Jarila


:smajligorkesuzeroni:
kick68 kick68 17:16 14.08.2021

Uh, dobro je

U prvi mah učinilo mi se da je ovo jedan od onih goodbye blogova: ćao nema više, ej drugovi je l' vam žao, rastanak se primakao:)) Imali smo svojevremeno seriju oproštajnih blogova. Neki su se blogeri ipak vratili, neki ne.
I ja sam počela da svraćam zbog Krugoline i njenih pisanija, pa se polako navukla. Sad svratim oko dva puta nedeljno, pogledam bar naslove i tako... Na raspustu i češće, život mi je nešto kao skraćena bluz pesma: I woke up this morning ... and that's it:)))
razmisljam razmisljam 18:39 14.08.2021

Re: Uh, dobro je

kick68
U prvi mah učinilo mi se da je ovo jedan od onih goodbye blogova: ćao nema više, ej drugovi je l' vam žao, rastanak se primakao:)) Imali smo svojevremeno seriju oproštajnih blogova. Neki su se blogeri ipak vratili, neki ne.


Ни на крај памети ми није пало да би наслов мог блога могао да изазове такву асоцијацију, али сада кад кажеш - личи.
Извини, није било намерно.

Иначе, чини ми се да не бих писала никакав опроштајни блог када бих решила да се повучем са њега ( што ми тренутно није чак ни у неком дугорочном плану ). Само бих престала да свраћам и то би било то.

Да, многи су одустали. За већину ми је баш криво. Умели су да допринесу општој атмосфери и били занимљиви блогери и саговорници. Но, свако има право на свој избор и своје разлоге..

život mi je nešto kao skraćena bluz pesma: I woke up this morning ... and that's it:)))


Нешто ми ово звучи тако познато.

macak_tosa macak_tosa 18:49 14.08.2021

Re: Uh, dobro je

razmisljam
kick68
U prvi mah učinilo mi se da je ovo jedan od onih goodbye blogova: ćao nema više, ej drugovi je l' vam žao, rastanak se primakao:)) Imali smo svojevremeno seriju oproštajnih blogova. Neki su se blogeri ipak vratili, neki ne.


Ни на крај памети ми није пало да би наслов мог блога могао да изазове такву асоцијацију, али сада кад кажеш - личи.
Извини, није било намерно.


Иначе, чини ми се да не бих писала никакав опроштајни блог када бих решила да се повучем са њега ( што ми тренутно није чак ни у неком дугорочном плану ). Само бих престала да свраћам и то би било то.

Да, многи су одустали. За већину ми је баш криво. Умели су да допринесу општој атмосфери и били занимљиви блогери и саговорници. Но, свако има право на свој избор и своје разлоге..

život mi je nešto kao skraćena bluz pesma: I woke up this morning ... and that's it:)))


Нешто ми ово звучи тако познато.


Znamo da nije bilo namerno!
No ta reč, rekapitulacija, u velikoj većini slučajeva se shvata slično kao i rezime - jer asocira na post festum analizu nekog događaja, odnosno, sleda događaja.
Ja preferiram korišćenje reči 'presek', što mi je asocijacija na post-etapnu analizu, odnosno, analizu neke sekvence procesa koji traje.
Što se tiče blogera koji su odustali iz sebi znanih razloga - nemam neki sentiment.
Meni su draži sadašnji od onih koji više nisu aktivni.
Dakle - mariopan, mirelarado, prinčipesa, apačero, vrabac, maksa, gvozdene1, šmuuu, predatortz, milane novkoviću, bene, magnuse ... čitam vas i dalje.
I još neke nepomenute.
razmisljam razmisljam 20:30 14.08.2021

Re: Uh, dobro je

macak_tosa


No ta reč, rekapitulacija, u velikoj većini slučajeva se shvata slično kao i rezime - jer asocira na post festum analizu nekog događaja, odnosno, sleda događaja.



rekapitulacija (novolatinski recapitulatio):
1) ponavljanje sadržine, rezimiranje, sažimanje bitnih delova nekog izlaganja, predavanja i sl.;
2) u administraciji: unošenje glavnih stavki nekog računa u posebnu knjigu knjigovodstvene dokumentacije; takva knjiga s pregledom ostalih podataka;
3) prisećanje, dovođenje u sećanje prošlih događaja, doživljaja i sl.


Па зар се нисам бавила управо следом догађаја од мог доласка на Блог до јуче?
pecaros pecaros 22:24 14.08.2021

Re: Uh, dobro je

razmisljam

I woke up this morning


Нешто ми ово звучи тако познато.




solo solo 18:48 14.08.2021

.

Bio je to kratak period u kome su svi blogeri imali opciju pisanja i u svakom trenutku je bilo bar četrdesetak aktivnih blogova na najrazličitije moguće teme.


Onda se umešala ,,politika,, i ecce sranja do današnjijeh dana.

Draga gospođa precenjujete ovu priču u globalu dojmi se meni no kao i svukud čast na izuzeci.
macak_tosa macak_tosa 18:51 14.08.2021

Re: .

solo
Bio je to kratak period u kome su svi blogeri imali opciju pisanja i u svakom trenutku je bilo bar četrdesetak aktivnih blogova na najrazličitije moguće teme.


Onda se umešala ,,politika,, i ecce sranja do današnjijeh dana.

Draga gospođa precenjujete ovu priču u globalu dojmi se meni no kao i svukud čast na izuzeci.

Da!
Zabiravio sam na spisak svojih čitanih blogera da stavim i soloa (ili sola, ko zna šta je pravilnije!?).
solo solo 19:08 14.08.2021

Re: Čarli

soloa (ili sola, ko zna šta je pravilnije!?).


My Name Is Nobody


razmisljam razmisljam 20:37 14.08.2021

Re: .

solo
Bio je to kratak period u kome su svi blogeri imali opciju pisanja i u svakom trenutku je bilo bar četrdesetak aktivnih blogova na najrazličitije moguće teme.


Onda se umešala ,,politika,, i ecce sranja do današnjijeh dana.


Грешиш у старту. Блог је у почетку био баш елитистички. Могло му се приступити једино по позиву. Ауторе је бирала модерација, а чланови-коментатори су примани по препорукама.
Тек касније је приступ дозвољен и обичној раји, а још касније су сви добили опцију писања. То последње је трајало кратко јер није било довољно модератора да исхендлују велики број постова, па је враћена опција ауторства по избору уредника.
Дакле, далеко је то од политике, за разлику од времена настанка Блога када јесте била ( углавном ) политика.
С обзиром на тренутно стање, мислим да уопште не би било лоше када би поново сви добили могућност да пишу на својим налозима. Сигурно би Блог бар мало живнуо.
solo solo 08:12 15.08.2021

Re: .

Блог је у почетку био баш елитистички.


Da, od tih elitističkih smo najviše najebali i šire.







Сигурно би Блог бар мало живнуо.


Sigurno.



zilikaka zilikaka 19:07 14.08.2021

Kad se već podsećamo


Meni je OVO bilo baš veselo doba
razmisljam razmisljam 20:39 14.08.2021

Re: Kad se već podsećamo

zilikaka

Meni je OVO bilo baš veselo doba


Иди у першун!

Сад сам поново прочитала све коментаре и сита се исмејала.
Да, било је то лепо време када смо се једноставно играли...
Штета што таквих блогова више нема.
mirelarado mirelarado 21:48 14.08.2021

Re: Kad se već podsećamo

zilikaka

Meni je OVO bilo baš veselo doba


Jeste, a OVO je viđenje blogovanja koje meni najviše odogovara.
zilikaka zilikaka 22:01 14.08.2021

Re: Kad se već podsećamo

mirelarado
zilikaka

Meni je OVO bilo baš veselo doba


Jeste, a OVO je viđenje blogovanja koje meni najviše odogovara.

Uh, to sam propustila onda i sad mi je otkrovenje. Mada mislim da sam već negde videla.
Opet, prva asocijacija mi je da je to bila preteća muziciranja na daljinu, koja se masovno praktikovala tokom ove pandemije.
mirelarado mirelarado 22:06 14.08.2021

Re: Kad se već podsećamo

Opet, prva asocijacija mi je da je to bila preteća muziciranja na daljinu, koja se masovno praktikovala tokom ove pandemije.


Da znaš da jeste. Sada je tako iz nužde, ali je svejedno melem na dušu, kao one tvoje dame iz hora.
zilikaka zilikaka 22:23 14.08.2021

Re: Kad se već podsećamo

mirelarado
Opet, prva asocijacija mi je da je to bila preteća muziciranja na daljinu, koja se masovno praktikovala tokom ove pandemije.


Da znaš da jeste. Sada je tako iz nužde, ali je svejedno melem na dušu, kao one tvoje dame iz hora.

A,imamo mi sad i momke.


Oni su opstali kao manja grupa i skupljli se u jednom privatnom prostoru da pevaju. Za nas žeMske nije bilo gde pa čekamo bolja vremena.
A pošto sam ljubomorna, nisam ih ni promovisala.

..jedino su dirigenticu prihvatli, te je se ona sa njima ovde blesavi
solo solo 08:19 15.08.2021

Re: Kad se već podsećamo

Da znaš da jeste. Sada je tako iz nužde, ali je svejedno melem na dušu, kao one tvoje dame iz hora.


Izvini jbg. jače je od mene kad se ovako lepo namesti.


gedza.73 gedza.73 09:56 15.08.2021

Re: Kad se već podsećamo

zilikaka

Meni je OVO bilo baš veselo doba

Prasa Drage Kovačevića je bila jedna od boljih žurki
gedza.73 gedza.73 10:04 15.08.2021

Re: Kad se već podsećamo

zilikaka
Oni su opstali kao manja grupa i skupljli se u jednom privatnom prostoru da pevaju. Za nas žeMske nije bilo gde pa čekamo bolja vremena.

Dobri su.
A pošto sam ljubomorna, nisam ih ni promovisala.

A i Šumadinac autor pesme.

Dalmatinska odiseja Dragiše Nedovića, gdje je pisao pjesme u duhu dalmatinskih narodnih pjesama, rezultovala je sa : „O, lipa ti neznanko“, „O, brodiću beli“, „Mare, Mare, srićo moja“ (Kad si bila mala Mare), „Korčula“, „U Opatiji“, „Dubrovnik“, „Split, moje rodno misto“, „Ča, ča, ča su momka dva“.

Pripev
Mare Mare slatki raju moj
Mare Mare splitska ružo

Splitsko blato da je zlato
Luka da je moja
Ja te ne bih ostavio
Mare srićo moja
Dragiša Nedović

alselone alselone 20:42 14.08.2021

Čeka se novi trol

Šta je hit tema?

razmisljam razmisljam 20:46 14.08.2021

Re: Čeka se novi trol

alselone
Šta je hit tema?


Имаш ли ти неку идеју?
alselone alselone 20:49 14.08.2021

Re: Čeka se novi trol

Имаш ли ти неку идеју?


Imam par tema koje bih voleo da obradimo:
- Avanture sa letovanja
- Baštovanstvo
- Priključne mašine i vozila
- Rad sa drvetom
- Koje su granice Šumadije
- Amerikanci pobegli iz Avganistana i napraviti totalno sranje u tom širem delu sveta
- Zašto je svima Kovin prva asocijacija na Banat?

Jaril Jaril 20:57 14.08.2021

Re: Čeka se novi trol

- Avanture sa letovanja

И после ја сексуализујем блог. Па морам да одговорим човеку кад ме пита.
alselone alselone 20:59 14.08.2021

Re: Čeka se novi trol

Gospode bože ovi su potpuno poluđeli.
freehand freehand 21:02 14.08.2021

Re: Čeka se novi trol

Jaril
- Avanture sa letovanja

И после ја сексуализујем блог. Па морам да одговорим човеку кад ме пита.

Da se upodobi vremenu i običajima - Avanture sa četovanja
nsarski nsarski 21:04 14.08.2021

Re: Čeka se novi trol

- Amerikanci pobegli iz Avganistana i napraviti totalno sranje u tom širem delu sveta


Плус су запретили Талибанима да се не свете јер могу бити осуђени за ратне злочине! Земљо, отвори се! То прете људи који су напунили Гвантанамо и Баграм, две највеће средњевековне мучионице на планети, и тамо, као Беливук, муче и секу људе већ 20 година.

Поврх тога, упутили су ”предлог” Шитарима да код њих сместе неколико хиљада Авганистанаца који су им били удворице већ 20 година и сада се плаше последица.

Све ми се чини да се понавља Тет офанзива из Вијетнама.
alselone alselone 21:07 14.08.2021

Re: Čeka se novi trol

Плус су запретили Талибанима да се не свете јер могу бити осуђени за ратне злочине!


Evropa šalje snažnu poruku.
Jaril Jaril 21:08 14.08.2021

Re: Čeka se novi trol

freehand
Jaril
- Avanture sa letovanja

И после ја сексуализујем блог. Па морам да одговорим човеку кад ме пита.

Da se upodobi vremenu i običajima - Avanture sa četovanja

Значи опет неки секс.
freehand freehand 21:08 14.08.2021

Re: Čeka se novi trol

Све ми се чини да се понавља Тет офанзива из Вијетнама.

Misliš - završnica Tet ofanzive?
alselone alselone 21:10 14.08.2021

Re: Čeka se novi trol

И после ја сексуализујем блог. Па морам да одговорим човеку кад ме пита.


I jesam tebe imao na umu pišući tu ideju. Sećaš se ti onih novina My Love Story, rekao bih da smo tu generacija pa da se sećaš. Sve nam ispričaj, hoćeš li se udavati u Štip?
nsarski nsarski 21:14 14.08.2021

Re: Čeka se novi trol

freehand
Све ми се чини да се понавља Тет офанзива из Вијетнама.

Misliš - završnica Tet ofanzive?


Пардонирај на непрецизности. U svakom slučaju - ovo. Ameri pale iz Sajgona podvučenog repa.

Jaril Jaril 21:16 14.08.2021

Re: Čeka se novi trol

alselone
И после ја сексуализујем блог. Па морам да одговорим човеку кад ме пита.


I jesam tebe imao na umu pišući tu ideju. Sećaš se ti onih novina My Love Story, rekao bih da smo tu generacija pa da se sećaš. Sve nam ispričaj, hoćeš li se udavati u Štip?

Знам да јеси. Мало те чујем као да си надркан, па покушавам да разводним...
alselone alselone 21:16 14.08.2021

Re: Čeka se novi trol

podvučenog repa.

Sad pošto su dobili po vagini i tamo i u Siriji i na drugim mestima, sada će da se svete svojim građanima i proglašavaju ih teroristima.

Jer rat ne sme stati.

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana