Reč i slika| Životni stil

Danas je daaaaan, Dan Nezavisnosti!

srdjan.pajic RSS / 04.07.2022. u 00:41

Dakle, još jedan u seriji lakih blogova na važne životne teme, kao što je u ovom slučaju naš najveći nacionalni praznik, 4. jul, Dan Nezavisnosti.

american-flag-on-old-flagpole-at-sunset-with-eagle-darryl-brooks.jpg 

 

Evo šta spremamo za ovaj važan dan:

1. Zastava na prednjoj strani kuće, patrioCki motivi sa zadnje, to jest u dvorištu.

2. Ubojna sredstva

AM-JKLVWN2MzSUgTclZ0P7_uE1hwEEHrBY3G0HhN9OxdAPM1ejmWzRYJC3ia9SIWZU4haeB9CVXRZ5cgWwygJWxWnCRMuMToEaVZUcfxwbP9UWnOkU2kgZsBDEnyOj9BCczWhjZznffmFrY1Reb500yaHPKAJA=w524-h698-no?authuser=0  

3. Hamburgeri, a la Ramsey Gordon:

Hamburger 1

Hamburger 2 

 

4.   Somun, u peći za picu marke Ooni, ko je nema ne zna šta propušta po pitanju kvaliteta života:

Proveren  

5. Pivo:

 

AM-JKLXBGHu2R_WRt974rkdq7tVuH-C33wjLvGz_1kz67c60cfRuMtCfxBlo73EtQ45-dBQHq1E0RtTLqS8zG7HnTcu7YsKpbYQhunvSZMcVUW4hZM6ePleHo8WvzgRyooDr1ki81Y1GCzp6ACHRDnd2M41meA=w524-h698-no?authuser=0

 (nestalo Putinko Kečing Rejz, šteta, dobro bilo pivo, a Putin da se tornja iz  Ukrajine!)

 6. Slatkiši:

AM-JKLXYQ3sQA5Cs89gMyVp3lMSEeAVbcGIbCGkiyGUe7_7cHGHyusaSb_bjWL1xkIkyRmFsvKnnU909bDTJSBPE8GaALGDEROD0MGkmEt-J9ZpHU39GPpUNuaXC2Wn44FZVejoDLQlhvjQXN-oUs2Alu-dNNQ=w984-h738-no?authuser=0

AM-JKLVTGc3SEaixR_HvACSY3jR_wxv4JYVHf_KxT6jaP0sCKojhBw5-CAbL-rFWOR3WwkFsBAISWfAIk_gmM5aLdg3wwe3TpHkoT45iO6tSo7x-G0U8UBGBKvCOtuAFll1EKLkDccG2mkyLFu1TiWzWp9inIg=w588-h738-no?authuser=0

Sladoled kao prilog 

7. Vatromet, zvanični, organizuju gradske vlasti o našem trošku, uprkos tome što je pre samo pola godine  izgorelo pola grada jer su se članovi lokalne verske sekte igrali sa šibicama usred klimaskih promena, ali ne može nam niko ništa, jaći smo od sudbineeeee, drnge drnge drng.

8. Kad smo bili mladi, penjali smo se na planinu o prazniku, sad samo gledamo u pravcu planine, dok čitamo sa nostalgijom neke stare blogove:

Pikes Peak 

 

 

 



Komentari (462)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

solo solo 00:49 04.07.2022

naš najveći nacionalni praznik, 4. Jul ???


E do mojega.

p.s.

srdjan.pajic srdjan.pajic 01:01 04.07.2022

Re: naš najveći nacionalni praznik, 4. Jul ???

solo

E do mojega.

p.s.


Dobro, ajde, evo nedavno je bio Dan očeva, vidi šta sam ja dobio od mojih klinaka:


solo solo 01:15 04.07.2022

Re: naš najveći nacionalni praznik, 4. Jul ???

vidi šta sam ja dobio od mojih klinaka:


To je lepo ali ......

srdjan.pajic srdjan.pajic 01:22 04.07.2022

Re: naš najveći nacionalni praznik, 4. Jul ???

solo
vidi šta sam ja dobio od mojih klinaka:


To je lepo ali ......


Nemam pojma o čemu se radi. Ali vidi ovo:


I gde ja živim, jebooote...

solo solo 01:39 04.07.2022

Re: naš najveći nacionalni praznik, 4. Jul ???

Nemam pojma o čemu se radi. Ali vidi ovo:


Znam da nemaš pojma.

Vidim.

Over.



p.s.

Da ne zaboraviš SRPSKI!

Zelena, zelna trava doma moga
Stara kuća izgleda isto,
pošto sam izašao iz voza,
da sretnem svoje roditelje.
Niz ulicu trči Meri,
zlatne kose i usana kao trešnje.
Lepo je dodirnuti zelenu, zelenu travu doma mog.

Da, svi su izašli da me dočekaju,
nadomak ruke, svi su nasmejani.
Lepo je dodirnuti zelenu, zelenu travu doma mog.

Stara kuća još stoji,
iako je farba ispucala i suva,
i tu je stari hrast, gde sam se igrao.
Niz stazu šetam sa svojom slatkom Meri,
zlatne kose i usana kao trešnje.
Lepo je dodirnuti zelenu, zelenu travu doma mog.

Onda sam se probudio i pogledao oko sebe,
četiri siva zida me okružuju,
i onda sam shvatio da sam sanjao.
Tu je čuvar, a tu je i stari sveštenik.
Ruku pod ruku ići ćemo u zoru,
ponovo ću dodirnuti zelenu travu doma mog.

Da, svi su oni došli da me vide,
u senci starog hrasta,
dok će me položiti ispod zelene, zelene trave doma mog.


shmoo shmoo 08:23 04.07.2022

Друга нека независност, 100 година касније

solo


naš najveći nacionalni praznik, 4. Jul ???

E do mojega.

p.s.





То је његов национални празник, није то твој и мој национални празник.

Поштујмо туђе националне празнике иако смо Срби!

Наравно, под условом да он поштује наше националне празнике.






shmoo shmoo 08:33 04.07.2022

Да, овер енд аут... На српском ијекавском.

solo
Nemam pojma o čemu se radi. Ali vidi ovo:


Znam da nemaš pojma.

Vidim.

Over.

p.s.

Da ne zaboraviš SRPSKI!













vcucko vcucko 21:09 04.07.2022

Re: Друга нека независност, 100 година касније

shmoo
solo


naš najveći nacionalni praznik, 4. Jul ???

E do mojega.

p.s.





То је његов национални празник, није то твој и мој национални празник.

Поштујмо туђе националне празнике иако смо Срби!

Наравно, под условом да он поштује наше националне празнике.







vcucko vcucko 21:14 04.07.2022

Re: Друга нека независност, 100 година касније

omega68 omega68 09:08 08.07.2022

Re: naš najveći nacionalni praznik, 4. Jul ???

E do mojega.


Lude li zemlje – za praznički vikend 4. jula u SAD-u 220 ljudi ubijeno i 570 ranjeno
zilikaka zilikaka 07:53 04.07.2022

Au

Nešto mi se javlja da se na blogu neće primiti ta svečarska atmosfera.
Osim ako ne kažeš da se i ti osećaš nacionalno ponosnim jer slaviš istovremeno i Dan borca.

Nego, koristi svaki minut sa porodicom, uživajte. Deca jako brzo odrastu i sva ta slavlja postaju praznjikava, pa izvlačiš iz depoa sva sećanja na ovakve zajedničke trenutke.
srdjan.pajic srdjan.pajic 16:30 04.07.2022

Re: Au

Osim ako ne kažeš da se i ti osećaš nacionalno ponosnim jer slaviš istovremeno i Dan borca.


Slavim ja i sve te komunjarske praznike, doduše tiho i u krugu porodice!

Ne znam što su se izvesne kolege malo razgoropadile, ja napisao blog za svoj ćef, a ostavio otvoren za komentare pošto smo utanjili sa blogovima, da ljudi mogu da ćaskaju o čemu god hoće. A praznik ko praznik, mi ga ovde slavimo jer nas je ova zemlja primila kao najrođenije, i život je generalno dobar, usput smo preživeli i Trampa i kovid, a, da, o tome sam već pisao, ali najvažnije od svega jer je dobra prilika da se ugrabi neki slobodan dan i provede sa familijom, uz obavezno krkanje tradicionalnih lokalnih specijaliteta, i ispijanje alkoholnih pića, i konzumaciju lakih droga ko voli, pošto smo se i za to elementarno ljudsko pravo i slobodu izborili.


Dakle, kolege, opustite se malo, ako možete, ali i ne morate, jer kod mene još niko nije banovan, sem jinksa i mirele, i onog bobića.
gvozden1 gvozden1 17:46 04.07.2022

Re: Au

jer nas je ova zemlja primila kao najrođenije

Jeste praznik, malo patetike je dozvoljeno, al pretera ga :)

Koliko znam, nisi tamo otišao kao izbeglica, ta zemlja postavila uslove,ti te njene uslove ispunio i to je to, nema tu ljubavi zemlje prema tebi (obratno je velika, očigledno)

Ne voli tebe ona, trebaš joj, ispunio si što je tražila, čist račun.

srdjan.pajic srdjan.pajic 18:01 04.07.2022

Re: Au

Koliko znam, nisi tamo otišao kao izbeglica,



Kako nisam, pa život u mojoj ex zemlji je postao bukvalno nepodnošljiv i za sve praktične prilike mogu da se smatram izbeglicom, a ovi me primili, dali mi pare da završim ovde školovanje, posle mi omogućili normalan državni aparat i uređenje da se u njemu snađem i prosperiram, da steknem imetak, i svoje mesto domaćina ovde, a svega toga nije bilo u ex državi. Sad, što mi nisu dali i džabe smeštaj, nego sam morao da radim za to, pa to je valjda normalno. I što je takođe pokazatelj: nisam se vratio. Tako da mi moraš dopustiti sad malo patetike i patrioCkog zanosa na ovaj veliki dan, ja bar za to imam nekakav konkretan razlog, za razliku od većine tu kod vas.

Nego, kako objašnjavaš to što je kod vas, u smislu obima slavljenja, 1. maj i dalje najveći praznik, a ne to neko levo Sretenje, za koje sem tebe i još par zaluđenika većinu ljudi u Srbiji uglavnom baš briga (evo sad da napraviš anketu na pijaci ili ulici 9 od 10 ljudi ne bi znalo ni kad je taj praznik ni zašto se slavi, ni zašto je baš taj dan odabran za državni praznik a ne neki drugi, a za 1. maj bi znali svi).



gvozden1 gvozden1 18:25 04.07.2022

Re: Au

Nego, kako objašnjavaš

Lako, komunizmom.

I zato je važno o tome uvek pričati, da se to nenormalno stanje promeni.

Deset od deset ljudi ne zna šta je bilo prvog maja ni zašto se slavi,ali nije se radilo, komunisti to dizali u nebesa i primilo se.
Sad to treba rušiti jer stvarno nije normalno da se u srpskoj državi nekom bezveznom prvom maju daje veći značaj od Sretenja, kad je već taj datum uzet za simbol.
Mogao je i neki drugi, ali i on je u redu.

Komunisti slavili nerad, a nešto slično se i kod vas razvija.

Zanimljiva situacija se desila skoro, sasvim slučajno sam doznao.

U toj vašoj Meti, Fejsbuk i to, je praksa da se četvrtkom organizuje nešto kada Zakeberg odgovara na pitanja zaposlenih.

Na pet pitanja odgovara, a koja će biti postavljena se odlučuje nekim internim glasanjem.
Prvo odgovara na ono sa najviše glasova.

I pazi sad, za taj vaš praznik oni valjda ne rade petak i ponedeljak, ili je tako trebalo pa promenjeno.

Uglavnom, prvo pitanje je bilo , kako će biti 2023. godine, jedan ili dva neradna dana!

Pazi ti šta je njima najvažnije u svoj ovoj krizi, recesiji, haosu, neizvesnosti.
Jedan ili dva dana dogodine!

Kažu da je Mark puko,očitao im bukovicu, ali slaba je fajda od toga, postali su komunisti.

E to slave ovi tvoji što ne znaju za Sretenje.
maksa83 maksa83 18:42 04.07.2022

Re: Au

Kažu da je Mark puko,očitao im bukovicu, ali slaba je fajda od toga, postali su komunisti.

E sad Mark puko, Mark puko. Pukne ljudsko biće, njemu je eventualno neki tranzistor pregoreo..
zilikaka zilikaka 19:31 04.07.2022

Re: Au

Sad to treba rušiti jer stvarno nije normalno da se u srpskoj državi nekom bezveznom prvom maju daje veći značaj od Sretenja

Pa normalno. Za Sretenje nema šansi da izađeš napolje i provedeš tako ceo dan na izletu.
Ljudi su praktični, ništa drugo.
angie01 angie01 19:58 04.07.2022

Re: Au

Deset od deset ljudi ne zna šta je bilo prvog maja ni zašto se slavi,ali nije se radilo, komunisti to dizali u nebesa i primilo se.


pa evo, ocigledno si ti jedan od tih koji ne znaju, kada lupetas toliko, jer prvi maj nema nikakve sa dizanjem u nebesa od strane komunista i slavi se skoro u svim zemljama na svetu-

Први мај је проглашен међународним празником рада са намером обележавања сећања на демонстрације радничког покрета 1886. године, одржане у Чикагу. Дан рада је један од најраспрострањенијих празника на планети.[7]

На простору Балкана обележавање Првог маја више се веже уз гозбу и славље у природи, а мање се веже за историјско сећање на достигнућа светског радничког покрета, демонстрације и борбу за радна права, те је због тога потребно указивати на важност овог дана, његовог значења и његове сврхе.
predatortz predatortz 20:11 04.07.2022

Re: Au

A praznik ko praznik, mi ga ovde slavimo jer nas je ova zemlja primila kao najrođenije, i život je generalno dobar


Brate, divlja ti ta nova domovina!
Čitam, opet murija izrešetala nekog crnca, nije u milisekundi zaustavio vozilo. Pa se neki zaneli slaveći Dan nezavisnosti i od silnog patriotizma pobili silan narod.

E sad zamisli da policija ovde svako malo ustreli Ciganina jer nije zaustavio budženo vozilo, ili da mi, kako nas zovete, domaćini pobijemo neki tamo narod dok slavimo Sretenje.

Divlji ste, brate, i u gostima, gde često nezvani dolazite razvaljujući vrata, a i kući, na domaćem terenu.
bene_geserit bene_geserit 20:36 04.07.2022

Re: Au

usput smo preživeli i Trampa i kovid

Ali Bajdena izgleda nećemo.
bene_geserit bene_geserit 20:41 04.07.2022

Re: Au

Čitam, opet murija izrešetala nekog crnca, nije u milisekundi zaustavio vozilo.

Hteo si da kažeš policija koristila taser-e, pa kad je tip počeo da puca na njih prebacili se na prave pištolje. Da, kako su bezobrazni ...
predatortz predatortz 20:48 04.07.2022

Re: Au

bene_geserit
Čitam, opet murija izrešetala nekog crnca, nije u milisekundi zaustavio vozilo.

Hteo si da kažeš policija koristila taser-e, pa kad je tip počeo da puca na njih prebacili se na prave pištolje. Da, kako su bezobrazni ...


Sve manje verujem u te zvanične verzije.

srdjan.pajic srdjan.pajic 20:48 04.07.2022

Re: Au

Lako, komunizmom.



Rekao sam sam sebi ako odgovor počneš sa "komunizam", dalje ne čitam! Sad mi je krivo i što sam i ovaj komentar napisao, jer me realno mrzi da se raspravljam na ovu vrućinu, i da ti otklanjam zablude i otvaram oči, zato nema veze, huči, uživaj, a da si ovde kojim slučajem sigurno bi bio dobrodošao kod nas, da probaš ove đakonije!
angie01 angie01 20:52 04.07.2022

Re: Au

za desert, onima koji nisu videli ovo remek delo od primanja nagrade,

srdjan.pajic srdjan.pajic 20:54 04.07.2022

Re: Au

bene_geserit
Čitam, opet murija izrešetala nekog crnca, nije u milisekundi zaustavio vozilo.

Hteo si da kažeš policija koristila taser-e, pa kad je tip počeo da puca na njih prebacili se na prave pištolje. Da, kako su bezobrazni ...


E jebi ga, kažu da je bio nenaoružan, učinilo se nekom od murkana da poteže, pa ga izbušili ko švajcarski sir. Doduše to na mojim libtardskim medijima tako kažu, jel kod vas kukuljičara kažu da je iz kola izneo minobacač i krenuo da ga sklapa, usput im psujući majku pandursku?
gvozden1 gvozden1 20:58 04.07.2022

Re: Au

Први мај је проглашен међународним празником рада са намером обележавања сећања на демонстрације радничког покрета 1886. године, одржане у Чикагу. Дан рада је један од најраспрострањенијих празника на планети.[7]

Vidim da ti znaš pa moraš na gugl :)

normalno. Za Sretenje nema šansi da izađeš napolje i provedeš tako ceo dan na izletu.


Može na Vidovdan pa opet ništa.
Čak se ovi "prosvećeni i osvešćeni" Srbi sprdaju sa svojim nacionalnim praznicima, a, evo, američke poštuju.

Zar to nije jadno?

I naravno da je i prvi maj i sve ostalo komunističko paklena demagogija.

I ti njihovi novembri, decembri, julovi, klinci palci, sve je bilo strogo kontrolisano i strogo kažnjivo postupanje drugačije od propisanog.

Nećemo valjda to sporiti, i nismo valjda to zaboravili?

Da li je neko smeo da kaže onda, jebe mi se za republiku i Jajce, nemam pojma šta je tu bilo, kao što se sad Srki ponosi time što ne zna šta se slavi na njegov nacionalni praznik, ali zato o američkom zna sve, i slavi ga bogatije nego krsnu slavu.

Ima li tu išta normalno?

Jebo ih američki dan nezavisnosti.
gvozden1 gvozden1 21:02 04.07.2022

Re: Au

Rekao sam sam sebi ako odgovor počneš sa "komunizam",

A šta je razlog ako nije komunizam i njihov dril nad ljudima?
srdjan.pajic srdjan.pajic 21:03 04.07.2022

Re: Au

bene_geserit
usput smo preživeli i Trampa i kovid

Ali Bajdena izgleda nećemo.


Eh, sad, daj malo vere u nas, ako smo Trampa uspeli da preguramo preko glave Bajdena ćemo lako. Evo ja ne nemaravam da ponovo glasam za njega, ako se bude kandidovalo, cenim da je sa Trampovim posrnućem prošla opasnosto po našu Republiku i demokratiju, sem ako se na ovoj vašoj strani opet ne pojavi neki q-onanista praud boj, i krene da maše mašinkama i preti ukidanjem svega što može da se ukine a što je predstavljalo civilizacijsku tekovinu, a ovi naši ne uspeju da iznedre nekog mlađeg i agilnijeg, žensku ako može, nego moramo opet sa Superdeku.

Inače, da se požalim, moj ortak republikanac sa kojim sam se uvek lepo svađao, se osvestio i pocepao člansku kartu sad kako su počele da izlaze na videlo sve ove muljavine koje su Tramp i Familja radili za njegovog vakta a pogotovu oko pokušaja državnmog udara i prekrajanja izborne volje građana, što je ovde nezamislivo, za razliku od nekih drugih banana državica gde je to uobičajeno stanje stvari još od oslobođenja od komunizma. Pa sad eto nemam sa kim da se raspravljam, to jest imam, ali za neke nisam siguran da me neće ustreliti sa glokom kad pustim jezičinu.

predatortz predatortz 21:05 04.07.2022

Re: Au

gvozden1
Rekao sam sam sebi ako odgovor počneš sa "komunizam",

A šta je razlog ako nije komunizam i njihov dril nad ljudima?



Razlozi su inercija, debilizam, primitivizam po kom se sve pretvara u ždranje i oblokavanje.

Inače, 1. maj mi više vuče na socijalističku ideju i ne bih mu negirao baš sve vrednosti.
gvozden1 gvozden1 21:10 04.07.2022

Re: Au

Inače, 1. maj mi više vuče na socijalističku ideju i ne bih mu negirao baš sve vrednosti.

Od te ideje u komunizmu nije bilo ništa.
Sve se svelo na tupavu propagandu da su radnici kao nešto bitno, da je sve njihovo, da odlučuju oni, na šta je većina nasela, a u stvarnosti su o svemu odlučivali komunisti.

I ta propaganda još uvek deluje, još uvek mnoge taj dan asocira na vreme kad su oni "odlučivali".
bene_geserit bene_geserit 21:20 04.07.2022

Re: Au

kažu da je bio nenaoružan, učinilo se nekom od murkana da poteže, pa ga izbušili ko švajcarski sir.

Jel to u msm alternativnom univerzumu ?
Imaš slike pištolja koji su našli u kolima.

angie01 angie01 21:21 04.07.2022

Re: Au


Vidim da ti znaš pa moraš na gugl :)


pa to je za tebe, koji pricas gluposti....zakacis se za neki mantru, pa da sebi samozadovoljno na volju i onda ispadne ovakva budalastina.
I naravno da je i prvi maj i sve ostalo komunističko paklena demagogija.


je l treba da ti linkujem ceo tekst,...pa ni onda nije sigurno da bi skapirao:).

I ti njihovi novembri, decembri, julovi, klinci palci, sve je bilo strogo kontrolisano i strogo kažnjivo postupanje drugačije od propisanog.


sta ti ovo tacno znaci, ko je kontrolisao i kako novembre, decembre i julove i kako se kaznjavalo sta od drugacije propisanog cega?...ne znam, meni ovo bas zvuci kao halucinacija.


, ali zato o američkom zna sve, i slavi ga bogatije nego krsnu slavu.



otkud ti znas, da l Pajke ima slavu,...i da ima, sta koga briga da li i kako slavi-to je njegova privatna stvar.

...je l si ti slavio dok si bio komunisticki oficir,...dobro, dobro, rezevrni, al i to se broji, kada toliko insistiras.
predatortz predatortz 21:21 04.07.2022

Re: Au

bene_geserit
kažu da je bio nenaoružan, učinilo se nekom od murkana da poteže, pa ga izbušili ko švajcarski sir.

Jel to u msm alternativnom univerzumu ?
Imaš slike pištolja koji su našli u kolima.


Pričam napamet, ali tako nešto se obično podmeće kad panduri zaseru.
vcucko vcucko 21:22 04.07.2022

Re: Au

bene_geserit
Čitam, opet murija izrešetala nekog crnca, nije u milisekundi zaustavio vozilo.

Hteo si da kažeš policija koristila taser-e, pa kad je tip počeo da puca na njih prebacili se na prave pištolje. Da, kako su bezobrazni ...


angie01 angie01 21:23 04.07.2022

Re: Au


Od te ideje u komunizmu nije bilo ništa.
Sve se svelo na tupavu propagandu da su radnici kao nešto bitno, da je sve njihovo, da odlučuju oni, na šta je većina nasela, a u stvarnosti su o svemu odlučivali komunisti.

I ta propaganda još uvek deluje, još uvek mnoge taj dan asocira na vreme kad su oni "odlučivali".


hahahaha,..ne blamiraj se vise, procitaj na guglu, kada vec ne znas.
bene_geserit bene_geserit 21:29 04.07.2022

Re: Au

Pričam napamet, ali tako nešto se obično podmeće kad panduri zaseru.

Pa bile su im body kamere uključene sve vreme, imaš snimke.
Takođe na snimcima se čuje pucanj koji je došao iz kola.
gvozden1 gvozden1 21:37 04.07.2022

Re: Au

ti znas, da l Pajke ima slavu

A ni on ne zna da to kaže sam, nego se ti opet javljaš da objasniš?

I sad ja tebi treba da objašnjavam stilske figure, i šta znači kad se nešto uporedi sa slavom, slavio je neko ili ne?

Idi ženo drži varjaču...
angie01 angie01 21:59 04.07.2022

Re: Au

A ni on ne zna da to kaže sam, nego se ti opet javljaš da objasniš?


bezuspesno pokusavam da ti ukazem da se blamiras.


I sad ja tebi treba da objašnjavam stilske figure, i šta znači kad se nešto uporedi sa slavom, slavio je neko ili ne?


stilska figura gde uporedjujes i negira sa pogresnim predznakom svetski praznik rada, sa intimnim slavljem neke kuce,...stvarno se gubis.


Idi ženo drži varjaču...


pa mogu da drzim varjacu, vaj not, al to nece promeniti cinjenicu da lupetas.
gvozden1 gvozden1 22:08 04.07.2022

Re: Au


bezuspesno pokusavam da ti ukazem da se blamiras.


Ti sve radiš bezuspešno, ništa novo.
stilska figura gde uporedjujes i negira sa pogresnim predznakom svetski praznik rada, sa intimnim slavljem neke kuce

E ovo si baš skockala :)

Samo, ništa nisi razumela.
Kakav bre svetski praznik, rekao sam da Srki slavi američki praznik bogato ko krsnu slavu.
Američki jebote, ne svetski.
Ili je sve američko za vas poltrone svetsko?

pa mogu da drzim varjacu


Drži se ti nje, ipak.
angie01 angie01 22:20 04.07.2022

Re: Au


Ti sve radiš bezuspešno, ništa novo.


jednako ovako glupavo laprdas na sve teme,...ti si kanda upoznat sa time sta ja i kako radim bilo sta.


rekao sam da Srki slavi američki praznik bogato ko krsnu slavu


Srki se zeza, ucestvuje u opstem partiju tamo gde zivi,...a tebe sve to nervira, jer je 4. juli bio i dan boraca.
Ili je sve američko za vas poltrone svetsko?




prvo si krenuo sa 1. majem da smaras na isti nacin.


gvozden1 gvozden1 22:46 04.07.2022

Re: Au

.ti si kanda upoznat sa time sta ja i kako radim bilo sta.

Ovde Endži, ovde sve radiš bezuspešno.

a tebe sve to nervira, jer je 4. juli bio i dan boraca

A kako je to povezano, leba ti?

Ne moraš bre ženo sa pišeš ništa kad nemaš ništa smisleno sa kažeš.
prvo si krenuo sa 1. majem da smaras na isti nacin.


Pa veliš, ajd da pišem o tome, iako se na drugi praznik onosi ono o slavi?

Tek da pišeš nešto.

Tera te neki đavo.

angie01 angie01 22:53 04.07.2022

Re: Au

Ovde Endži, ovde sve radiš bezuspešno.


ja ovde ne radim.


Ne moraš bre ženo sa pišeš ništa kad nemaš ništa smisleno sa kažeš.


ti bi onda stalno trebalo da cutis.


Pa veliš, ajd da pišem o tome, iako se na drugi praznik onosi ono o slavi?


kako si najedamput sitnicav i precizan,...ba isti je besmisao upotrebljen za dokazivanje necega sto nema veze sa zivotom.

...i to bi bilo to.
gvozden1 gvozden1 23:13 04.07.2022

Re: Au

ja ovde ne radim

A nije da se nisi nadala, čujem :)
Ovo što radiš, bezuspešno radiš.
Skapiraj jebote, jednostavno je.

kako si najedamput sitnicav i precizan,

Pričam o jednom, ti o drugom, a onda pametnuca kaže, što si sitničav :)
angie01 angie01 23:51 04.07.2022

Re: Au

A nije da se nisi nadala, čujem :)

nije da se nisam nadala sta?...cujes od koga?...da i ja saznam.


Skapiraj jebote, jednostavno je.


hucikucikucine:))


Pričam o jednom, ti o drugom, a onda pametnuca kaže, što si sitničav :)


sinitcav je ironija na tvoje uobicajeno zanemarivanja onog sto je receno i teranje price bez obzira,... a inace, nisi pricao o jednom, a ja o drugom,...ti sve vreme lupas gluposti,...mrzi me vise da ti ponavljam ono sto sam vec objasnila.
solo solo 00:34 05.07.2022

Re: Au

a ovi me primili, dali mi pare da završim ovde školovanje, posle mi omogućili normalni državni aparat i uređenje da se u njemu snađem i prosperiram, da steknem imetak, i svoje mesto domaćina ovde, a svega toga nije bilo u ex državi.



Atomski mrav Atomski mrav 00:41 05.07.2022

Re: Au

Lako, komunizmom.

I zato je važno o tome uvek pričati, da se to nenormalno stanje promeni.

Deset od deset ljudi ne zna šta je bilo prvog maja ni zašto se slavi,ali nije se radilo, komunisti to dizali u nebesa i primilo se.




Ne verujem da bi prevelik procenat građana Srbije znao ni šta se to desilo na Sretenje... ali jbg, kad se konzumira kič i šund na sve strane, boljem se ne možemo ni nadati.

Što se poređenja praznika tiče, proslava 1. maja ima mnogo dužu tradiciju od proslave Sretenja. Koliko sam iskopao po netu, Sretenje nije bilo državni praznik ni pre rata. Ali se sad barem praznuje dva dana da može da parira 1. maju. Jedino što su u pitanju pogrešna dva dana - 15. i 16. februar, umesto da budu 14. i 15. februar; 14. februara 1804. je izbio Prvi srpski ustanak a 15. februara 1835. je donet Sretenjski Ustav.


srdjan.pajic srdjan.pajic 05:58 05.07.2022

Re: Au

Jedino što su u pitanju pogrešna dva dana - 15. i 16. februar, umesto da budu 14. i 15. februar; 14. februara 1804. je izbio Prvi srpski ustanak a 15. februara 1835. je donet Sretenjski Ustav.



To je još i najmanji problem, pošto se državni praznici u Srbiji pomeraju po tome kakav je Putinov raspored putovanja. I posle neko treba takvu zemlju da doživljava kao ozbiljnu, a ne kao banana rapubliku sa kojom se uglavnom sprda dok huči kose čupa i maše srbometrom kao da je ovisnik od sintetičkih opijata. Idi begaj.

To sa Sretenjem je obična nacionalistička pomodarija, zato se niko osim hučija i još možda ponekog dokonog kolege, dobro, i nekog od Vulina, ne obazire naročito. A za prvi maj se bre krka u prirodi, to je to, domaćinska svetkovina, a ja ne znam da li je neko od vas video onu migraciju stanovništva na Beljanicu, ja sam o tome pisao više puta, to je zaista impozantno šta se tamo dešava o prvomajskom uranku, srpski Burning man, ali bukvalno. Jedino što je iza urankaša umelo da ostane smeća da se pokrije cela planina, ali čuo sam da su se poslednjih godina dosta upristojili, i nije tako katastrofalno kao što je nekad bilo, što je naravno sa svaku pohvalu, pre svega kao patriotski čin.



gedza.73 gedza.73 10:30 05.07.2022

Re: Au

srdjan.pajic
ne to neko levo Sretenje, za koje sem tebe i još par zaluđenika većinu ljudi u Srbiji uglavnom baš briga (evo sad da napraviš anketu na pijaci ili ulici 9 od 10 ljudi ne bi znalo ni kad je taj praznik ni zašto se slavi, ni zašto je baš taj dan odabran za državni praznik a ne neki drugi, a za 1. maj bi znali svi).

Dobro bre Pajke bilo je ovde na blogu ljudi koji su se sa oduševljenjem sećali sletova i proslava 25. maja.

Zamisli državni praznik koji je Dan omladine a u stvari se slavi rođendan matorom diktatoru.
Još su tih dana terali decu u školama da pišu pohvalne uvlakačke ode i pesmice doživotnom precedniku kome su udbaši uvalili malo više od duplo mlađe sisatu čobanicu.

Jel' tebi to deluje u bilo kom obliku normalno i da li misliš da se sa ljudima koji su se sa setom sećali takvih događaja svojstvenih diktaturama moglo napraviti normalno društvo? Od takvnih khm sastojaka se pita ne pravi.

Što se tiče 1. maja.
Za Prvi maj se vršio pokolj prasića, oni koji su se dokopali svetlosti gradova a došli iz raznih popizdina i kamenoloma na tuđe su koristili par kilometara puteva u okolini tih istih gradova da se popnu do prvog brda kako bi se tamo prežderavali, opijali i zagađivali okolinu.

Ili druga polovina botova (današnjih 'analitičara' po raznim televizijama) koja je u hvalospevima tog dana držala govore o nekim 'stečenim' radničkim pravima (ne za sve naravno) koje im je sam Tito sa njegovih deset prstiju i pečatnim prstenom dao - poklonio da bi popodne zaglabala u jagnjetinu i s masni prsti vatala partijske sponzorušice.

U demokratskim državama radnici su tog dana tražili veća prava i bolje uslove. A nama kao bilo super (botovima sigurno jeste) pa se prvomajski 'dostojanstveno' uneređivalo od ića i od pića sa enormnim brojem nezaposlenih i rudarima koje je prebila narodna milicija jer su tražili da imaju dva mesna obroka nedeljno.
bata_nimbus bata_nimbus 11:56 05.07.2022

Re: Au


Десет од десет људи не зна шта је било првог маја ни зашто се слави,али није се радило, комунисти то дизали у небеса и примило се.
Сад то треба рушити јер стварно није нормално да се у српској држави неком безвезном првом мају даје већи значај од Сретења, кад је већ тај датум узет за симбол.
Могао је и неки други, али и он је у реду.

Kомунисти славили нерад, а нешто слично се и код вас развија.


Још је морбидније.

Да ли знате шта славимо 1. маја?

Некада је у Срба био обичај "Ђурђевдански уранак". Тога више нема. Заменило га је "првомајско пландовање", за које нас уче да је "раднички празник".

Али, док у свету они који верују да је 1. мај дан када треба скренути пажњу на радничка права те демонстрирају, не излазе у природу, на простору Екс - Ју и нешто шире, северно, људи се посвећују хедонизму.

Апсурд? Није.

Зато је ту био Раша Попов да укаже на свој специфичан начин о чему се ради.

Раша Попов је потицао из старе, патријархалне лозе. Дух доброг, традиционалног домаћег васпитања је код њега био уочљив, мада је тај дух у нашим друштвеним приликама препоручљиво прикривати колико се може.

Једном згодом, у неком јутарњем програму, није издржао да ћути и објаснио је.

Залуд га је врљава и фрфљава водитељка на Б 92 ућуткавала, он је незадрживо рекао шта је имао.

Наиме, код овог празника, Првог маја, се ради о две савим одвојене ствари. Једно је "Празник рада", а друго "Мајуш" - католички празник пролећа који се на исти дан обележавао широм Аустроугарске изласком у природу.

Србима је подваљен "Мајуш", да забораве на свој "Ђурђевдански уранак". Празник рада је пропагандна фасада.

Тачно тако је објаснио Раша Попов.
shmoo shmoo 15:10 05.07.2022

Re: Au

solo
a ovi me primili, dali mi pare da završim ovde školovanje, posle mi omogućili normalni državni aparat i uređenje da se u njemu snađem i prosperiram, da steknem imetak, i svoje mesto domaćina ovde, a svega toga nije bilo u ex državi.


thank you america





Рекох ти већ, поштујмо туђе националне празнике иако смо Срби.

(Под условом да они поштују наше националне празнике.)

Што си тако тврдоглав па нећеш да ме послушаш?






solo solo 18:18 05.07.2022

Re: Au

Што си тако тврдоглав па нећеш да ме послушаш?




crossover crossover 18:22 05.07.2022

Re: Au

Atomski mrav

Što se poređenja praznika tiče, proslava 1. maja ima mnogo dužu tradiciju od proslave Sretenja. Koliko sam iskopao po netu, Sretenje nije bilo državni praznik ni pre rata. Ali se sad barem praznuje dva dana da može da parira 1. maju.


Tačno, ali samo delimično, nije se slavilo u kraljevini Jugoslaviji ali se slavilo u kneževini i kraljevini Srbiji. Sretenje (Dan državnosti) se slavio kao državni praznik pre formiranja kraljevine SHS (Jugoslavije) 1918. tako da 1. maj nema "mnogo dužu tradiciju".
mentol mentol 20:10 05.07.2022

Re: Au

shmoo

Рекох ти већ, поштујмо туђе националне празнике иако смо Срби.


Pa, dobro...

Ako već slavimo neprijateljske blagdane i ja ću se, za mesec dana, žrtvovati i dati svoj doprinos, ako treba

srdjan.pajic srdjan.pajic 20:25 05.07.2022

Re: Au

bene_geserit
kažu da je bio nenaoružan, učinilo se nekom od murkana da poteže, pa ga izbušili ko švajcarski sir.

Jel to u msm alternativnom univerzumu ?
Imaš slike pištolja koji su našli u kolima.




Dakle, baš kao što napisah, čovek je bio nenaoružan kad su ga ubili, učinilo im se da poteže, pa su ga izrešetali. Dobro, ko radi taj i greši, jedan crnac manje, nema veze, jel tako?

dogodinedragosevac dogodinedragosevac 00:17 06.07.2022

Re: Au

Pa se neki zaneli slaveći Dan nezavisnosti i od silnog patriotizma pobili silan narod.



nego pajicu - ne samo da rokate, nego pajz' sad... ovaj lik koristio 'polu-ATOMSKU' pusku (pitaj onu curku sto je vodila vesti na N1 u 10) sta je to...

bene_geserit bene_geserit 03:36 06.07.2022

Re: Au

Dakle, baš kao što napisah, čovek je bio nenaoružan kad su ga ubili, učinilo im se da poteže, pa su ga izrešetali

Čovek je pucao iz kola, bacio pištolj na zadnje sedište i probao peške da zbriše (pod maskom). Ti očekuješ od murjanaca šta tačno ? Da gataju da više nije naoružan ?
shmoo shmoo 07:29 06.07.2022

Re: Au

mentol

Ako već slavimo neprijateljske blagdane



Не, бре!

Чему то прво лице множине?

Рекох већ, то је Пајићев национални празник. Тај америчански Дан независности.

Није то Солоов и мој национални празник. Нисмо нас двојица нека Пајићева екипа.

А имам утисак да није то ни твој национални празник.

Мислим на тај америчански национални благдан, Дан независности.





shmoo shmoo 07:40 06.07.2022

Re: Au

dogodinedragosevac
Pa se neki zaneli slaveći Dan nezavisnosti i od silnog patriotizma pobili silan narod.



nego pajicu - ne samo da rokate, nego pajz' sad... ovaj lik koristio 'polu-ATOMSKU' pusku (pitaj onu curku sto je vodila vesti na N1 u 10) sta je to...







Паповку? Атомску?





Ала им је опао квалитет на тој N1.


predatortz predatortz 07:47 06.07.2022

Re: Au

ovaj lik koristio 'polu-ATOMSKU' pusku (pitaj onu curku sto je vodila vesti na N1 u 10) sta je to...


Novinari na Pinku i Hepiju su glupi i nepismeni k'o kurac, ali im je publika gora pa se to kompenzuje.

Ovi na N1 su glupi k'o vreća kurčeva, a lupetaju za medalju. Tipičan primer debilnog CNN novinarstva, izvrtanja činjenica, obojenost, jednostranost...

Dosadni, klonirani likovi, bez trunke duha, šarma...

Za sve novinare u Srbiji, ne ulazeći u uređivačke politike, RTS još uvek drži tri lestvice gore. I dikcijom, i izgledom novinara, i šarmom, i ponašanjem u celini.




srdjan.pajic srdjan.pajic 16:20 06.07.2022

Re: Au

bene_geserit
Dakle, baš kao što napisah, čovek je bio nenaoružan kad su ga ubili, učinilo im se da poteže, pa su ga izrešetali

Čovek je pucao iz kola, bacio pištolj na zadnje sedište i probao peške da zbriše (pod maskom). Ti očekuješ od murjanaca šta tačno ? Da gataju da više nije naoružan ?



Očekujem da ne ubiju nenaoružanog čoveka, jer im se učinilo da je naoružan, eto samo to.
dogodinedragosevac dogodinedragosevac 18:21 06.07.2022

Re: Au

Ала им је опао квалитет на тој N1.



Ovi na N1 su glupi k'o vreća kurčeva, a lupetaju za medalju. Tipičan primer debilnog CNN novinarstva, izvrtanja činjenica, obojenost, jednostranost...


upravo - pazi vracao sam dva puta da proverim,nisam mogao da verujem. zbunila se curka, zastala, pa da proveri jos jednom na kajronu, i onda ispali kao iz toba polu-aaaATOMSKA!

bene_geserit bene_geserit 00:40 08.07.2022

Re: Au

Očekujem da ne ubiju nenaoružanog čoveka, jer im se učinilo da je naoružan, eto samo to.

U vezi ovoga: potvrđeno je da je pištolj od tog tipa (potvrdio advokat njegove porodice), dakle nije podmetnut što su pametnjakovići odmah krenuli da špekulišu. Takođe je potvrđeno da je pucao kroz prozor kola, niko to više ne osporava.
Deluje kao samoubistvo policijom. Tipu je devojka izginula pre nekih mesec dana.
U trenutku kad je jednom pucao na njih, policajci ga tretiraju kao naoružanog, šta drugo osim toga da rade ?
Colin_bgd Colin_bgd 09:03 04.07.2022

Drugo Zasedanje AVNOJ-a...

Kao i obicno, oni sto ce te ovih dana na ovom blogu zapljuskivati kojekakvim imbecilizmima na srpske kvazi-patriotske teme, nece to ciniti zbog toga sto mrze tebe koji si se isfelio, ili sto mrze Ameriku, ili sto nesto, kao, vole Srbiju i svoje srpsko poreklo, nego sto preziru same sebe jer nisu imali dovoljno kurazi i inteligencije da sebe i svoje porodice izbave iz mentalnog blata u kome se, bilo u "otadzbini" bilo na mrskome Zapadu, i dalje valjaju kao svinje...
predatortz predatortz 09:25 04.07.2022

Re: Drugo Zasedanje AVNOJ-a...

Colin_bgd
Kao i obicno, oni sto ce te ovih dana na ovom blogu zapljuskivati kojekakvim imbecilizmima na srpske kvazi-patriotske teme, nece to ciniti zbog toga sto mrze tebe koji si se isfelio, ili sto mrze Ameriku, ili sto nesto, kao, vole Srbiju i svoje srpsko poreklo, nego sto preziru same sebe jer nisu imali dovoljno kurazi i inteligencije da sebe i svoje porodice izbave iz mentalnog blata u kome se, bilo u "otadzbini" bilo na mrskome Zapadu, i dalje valjaju kao svinje...


Brate, al' tebi nije dobro...

A sad o temi:


4. jul?
Praznik USA, tamo ga ljudi slave. Njihov dućan, njihova roba! Ne vidim zašto bi neko u Srbiji bio ushićen ili ogorčen zbog toga.
shmoo shmoo 09:45 04.07.2022

∞ Zasedanje AVNOJ-a 5. октобра 2000.

Colin_bgd

preziru same sebe jer nisu imali dovoljno kurazi i inteligencije da sebe i svoje porodice izbave iz mentalnog blata u kome se, bilo u "otadzbini" bilo na mrskome Zapadu, i dalje valjaju kao svinje...






Дакле, тако ти размишљаш целокупном површином свога мозга тамо где те живот однео, на безбедној удаљености од "менталног блата отаџбине"?

Слутио сам и раније тај рад код тебе, док се врте ти точкићи у твојој глави, али сад сам то коначно и потврдио.

А видиш, да сам на твом месту тамо где јесам, ја бих ћутао и уживао (до последњег Украјинца?) у својој новој домовини. Било би ме баш брига за оне који су остали да се ваљају у том "менталном блату отаџбине".

Мислим, нико те (осим можда ових досадних Руса што вам не дају своје ресурсе?) у томе не спречава нити тражи твоју помоћ да се ишчупа из тог "менталног блата отаџбине" у којем људи презиру сами себе јер су били кукавице и нису побегли из Србије на безбедну удаљеност да би се оданде просеравали са својих продуховљених менталних висина чистоте, лепоте и нарочито милосрђа анђеоског типа. Са све ореолом изнад главе.

Зато не видим чему овакви твоји доласци на Блог Б92 и ово твоје више пута понављано просеравање без икакве потребе у том истом "блату отаџбине" из којег си побегао, отаџбине која и овако и без тебе довољно има и својих овдашњих гована која нису отишла него за разлику од тебе остадоше да се у тој отаџбини такође просеравају свакодневно за све паре које добијају из истог тог иностранства у којем си ти пронашао своју животну срећу па не презиреш самог себе због кукавичлука.

Шта те нагони на то?

А изгледа и да ти то нико није рекао. И без тебе нама овде је сасвим добро, немој да бринеш за нас толико.

Все так, как должно быть. Все правильно.

И све то дође на своје. Кад-тад.

Сниме и Руси понеки пут неки добар филм па ти препоручујем.








Боље да гледаш филмове, па макар и руске, него да се ничим изазван бавиш менталним блатом отаџбине из које си храбро (куражно) побегао на безбедну удаљеност што те ипак не спречава да и даље просипаш своје проповеди нама, кукавицама који ето остадосмо у том менталном блату отаџбине.

Мислим да би то било много поштеније од тебе ако већ долазиш овде.

Colin_bgd Colin_bgd 09:54 04.07.2022

Re: ∞ Zasedanje AVNOJ-a 5. октобра 2000.

shmoo
Colin_bgd

preziru same sebe jer nisu imali dovoljno kurazi i inteligencije da sebe i svoje porodice izbave iz mentalnog blata u kome se, bilo u "otadzbini" bilo na mrskome Zapadu, i dalje valjaju kao svinje...






Дакле, тако ти размишљаш целокупном површином свога мозга тамо где те живот однео, на безбедној удаљености од "менталног блата отаџбине"?

Слутио сам и раније, али сад сам то коначно и потврдио.

А видиш, да сам на твом месту тамо где јесам, ја бих ћутао и уживао (до последњег Украјинца?) у својој новој домовини.

Мислим, нико те (осим можда ових досадних Руса што вам не дају своје ресурсе?) у томе не спречава нити тражи твоју помоћ да се ишчупа из тог "менталног блата отаџбине" у којем људи презиру сами себе јер су били кукавице и нису побегли из Србије на безбедну удаљеност да би се оданде просеравали са својих продуховљених менталних висина чистоте, лепоте и нарочито милосрђа анђеоског типа. Са све ореолом изнад главе.

Зато не видим чему ови твоји доласци на Блопг Б92 и ово твоје више пута понављано просеравање без икакве потребе у том истом "блату отаџбине" из којег си побегао, отаџбине која и овако и без тебе довољно има и својих овдашњих гована која нису отишла него за разлику од тебе остадоше да се у тој отаџбини такође просеравају свакодневно за све паре које добијају из истог тог иностранства у којем си ти пронашао своју животну срећу па не презиреш самог себе због кукавичлука.

Само изгледа да ти то нико није рекао... И без тебе нама овде је сасвим добро, немој да бринеш за нас толико.

Все так, как должно быть. Все правильно.

И све то дође на своје. Кад-тад.







Hvala ti sto si potvrdio ono sto sam napisao u originalnom postu...
shmoo shmoo 10:00 04.07.2022

Re: ∞ Zasedanje AVNOJ-a 5. октобра 2000.

Colin_bgd

Hvala ti sto si potvrdio ono sto sam napisao u originalnom postu...



Ма нема на чему.

Увек сам на услузи нашима у белом свету ако могу и умем да им помогнем у том животу тамо где су отишли, а за који верујем да није нимало лак јер ми тако кажу ови моји који су исто тако отишли као и ти.

Али ти моји који су исто тако отишли као и ти никада нису употребили синтагму "ментално блато отаџбине" нити су ми рекли да сам кукавица зато што сам остао у Србији и нисам кренуо са њима. То је ипак знак значајне квалитативне разлике међу људима.

И зато од тих мојих у белом свету и знам да вама који сте отишли нарочито буде тешко када се увече спусти глава на јастук, остане се сам, истински сам, па крену неке разне мисли да се по глави врзмају.

Зато неки од вас, не сви, вероватно и покушавају да одрже неке контакте са "менталним блатом отаџбине" преко Блога Б92. Да макар тако мало превазиђу та ноћна размишљања.

Али кажем ти још једном, не брини.

Все так, как должно быть. Все правильно.

Све то дође на своје.

gvozden1 gvozden1 10:08 04.07.2022

Re: Drugo Zasedanje AVNOJ-a...


Brate, al' tebi nije dobro

Psihoanalitičari :)

Ma budale, pusti to.
Verovatno je stvar suprotna,promašeni životi, pa pokušavaju da se samoobmanu ubeđujući sebe kako su uspeli jer su, eto, otišli.

Uspeh u pm.

predatortz predatortz 10:39 04.07.2022

Re: Drugo Zasedanje AVNOJ-a...

Verovatno je stvar suprotna,promašeni životi, pa pokušavaju da se samoobmanu ubeđujući sebe kako su uspeli jer su, eto, otišli.


Otići se moglo, nije trebala neka posebna pamet. Niti to osuđujem, niti ima razloga da se veliča.
Stvar ličnog izbora.

Ostalo u komentaru našeg blogokolege ne zavređuje ozbiljnu diskusiju.

Meni tolika ogorčenost tužno zazvučala.
gvozden1 gvozden1 10:57 04.07.2022

Re: Drugo Zasedanje AVNOJ-a...

Niti to osuđujem, niti ima razloga da se veliča.

Ma naravno, onaj ko je hteo da ode, i otišao,taj je uspeo, đonaj ko je hteo da ostane,i ostao, i on je uspeo.
Ako uradiš ono što si hteo, uspeo si, jednostavno je.

A ovo,uspeh je otići, am ostati je neuspeh, nedostatak hrabrosti, inteligencije, stvarno liči na samotešenje.

angie01 angie01 11:10 04.07.2022

Re: Drugo Zasedanje AVNOJ-a...

kakav zanimljiv socioloski eksperiment- koji bukvalno radi svaki put, neko pritisne crveni taster i reakcija je tu,...uvek ista.
Colin_bgd Colin_bgd 11:16 04.07.2022

Re: Drugo Zasedanje AVNOJ-a...

gvozden1
Niti to osuđujem, niti ima razloga da se veliča.

Ma naravno, onaj ko je hteo da ode, i otišao,taj je uspeo, đonaj ko je hteo da ostane,i ostao, i on je uspeo.
Ako uradiš ono što si hteo, uspeo si, jednostavno je.

A ovo,uspeh je otići, am ostati je neuspeh, nedostatak hrabrosti, inteligencije, stvarno liči na samotešenje.


Mislim, ok, ako mora da se crta....

Colin_bgd je lepo napisao:

'u kome se, bilo u "otadzbini" bilo na mrskome Zapadu, i dalje valjaju...'

gde, za one pismene, lepo pise da se ne ocenjuje geografski ostanak ili odlazak...

Ja znam da mene, kao jednog apsolutno beznacajnog nikoga, niko ni ne treba pazljivo da cita (ili cita uopste), ali ta lenjost da se ne procesiraju tudje reci (cuj, reci... mos' misliti), samo dovodi do toga da se ne razumeju ni sopstvene...
predatortz predatortz 11:17 04.07.2022

Re: Drugo Zasedanje AVNOJ-a...

angie01
kakav zanimljiv socioloski eksperiment- koji bukvalno radi svaki put, neko pritisne crveni taster i reakcija je tu,...uvek ista.



Koji eksperiment? Ti misliš da je normalno ljude koji su ostali u Srbiji zvati luzerima, očajnicima, glupacima?

Nije to nikakav eksperiment.

To je budalaština!

No, bitno je da je on tebe obradovao, opljunuo je po Srbiji makar i tebe glupačom nazvao.

A da je trebala neka posebna pamet ili sposobnost da se ode, pa nije sestro. Znam mnogo onih koji nit' imaju neke škole, nit' neku pamet, pa otišli.
Ja sam, recimo, pocepao garantno pismo za Holandiju davne 1993. Poslala mi šveca, brinula za mene, hvala joj, zaista i dan danas cenim njen i zetov potez, ali nisam želeo da idem.
Nikad se nisam pokajao.
Da li sada, sa pedeset i dve, mojom strukom i mojim znanjem jezika mogu da odem?
Mogu i to prilično lako!
Samo, ne vidim razlog da od sređenog života počinjem nešto novo.
Klinci ako budu želeli da odu, podržaću ih. Ako im se bude vraćalo, imaće gde. Vratiće se u svoje.

Sve ostalo su neke frustracije, da je tebi prijatelju toliko lepo tamo, ne bi ti ovde žuč prosipao.
angie01 angie01 11:30 04.07.2022

Re: Drugo Zasedanje AVNOJ-a...

Koji eksperiment? Ti misliš da je normalno ljude koji su ostali u Srbiji zvati luzerima, očajnicima, glupacima?


a gde to pise?

No, bitno je da je on tebe obradovao, opljunuo je po Srbiji makar i tebe glupačom nazvao.


ovo je isto tvoja projekcija- uvek ista,...samo krenete da mantrate iz svoje agende,...vec je toliko dosadno i ocekivano.

...je l ti uopste kapiras da si promasio temu ili je to i bila namera.
predatortz predatortz 11:33 04.07.2022

Re: Drugo Zasedanje AVNOJ-a...

.vec je toliko dosadno i ocekivano.


Tebe u SI sistem mogu da uvedu kao jedinicu za smaračicu koja bi nešto da poruči, al' n' ume!

Ono - intenzitet smaranja 1 Anđa!
softelectronics_e softelectronics_e 11:37 04.07.2022

Re: Drugo Zasedanje AVNOJ-a...

predatortz
angie01
kakav zanimljiv socioloski eksperiment- koji bukvalno radi svaki put, neko pritisne crveni taster i reakcija je tu,...uvek ista.



Koji eksperiment? Ti misliš da je normalno ljude koji su ostali u Srbiji zvati luzerima, očajnicima, glupacima?

Nije to nikakav eksperiment.

To je budalaština!

No, bitno je da je on tebe obradovao, opljunuo je po Srbiji makar i tebe glupačom nazvao.

A da je trebala neka posebna pamet ili sposobnost da se ode, pa nije sestro. Znam mnogo onih koji nit' imaju neke škole, nit' neku pamet, pa otišli.
Ja sam, recimo, pocepao garantno pismo za Holandiju davne 1993. Poslala mi šveca, brinula za mene, hvala joj, zaista i dan danas cenim njen i zetov potez, ali nisam želeo da idem.
Nikad se nisam pokajao.
Da li sada, sa pedeset i dve, mojom strukom i mojim znanjem jezika mogu da odem?
Mogu i to prilično lako!
Samo, ne vidim razlog da od sređenog života počinjem nešto novo.
Klinci ako budu želeli da odu, podržaću ih. Ako im se bude vraćalo, imaće gde. Vratiće se u svoje.

Sve ostalo su neke frustracije, da je tebi prijatelju toliko lepo tamo, ne bi ti ovde žuč prosipao.

Da.
To bi bilo, uglavnom, to.
Ja sam mojoj deci, pri odlasku, rekao nekoliko stari, ne nešto veleumno, nego obično.
Gde bolje, tu duže.
Da nikada ne zaborave odakle su potekli.
Da nikome ne dozvole da ih maltretiraju.
Da uvek imaju gde da se vrate.
Inače, mislim da naši dijasporci, dobrim delom, održavaju vatru srpstva.
I da nisu gori deo toga srpstva.
Samo integracija svih nas, dijasporaca i onih koji su ovde, može da nam donese kvalitetne rezultate.
Sreća te su u Evropi, pa skoro svaki mesec dolete, makar, na produženi vikend.
angie01 angie01 11:43 04.07.2022

Re: Drugo Zasedanje AVNOJ-a...

pa naravno, kada ukazujem na ono sto tebi/vama smeta da se pomene, jer remati sliku koju konstruisete od neistina.

samo ne znam, u sta bi se onda ubrajalo to sto onima koji ne misle kao ti, govoris da mrze Srbiju- to je ista manra, kao sto vucicevic, zeks i ini poturaju za neistomisljenike- optuzujuci da mrze vucica i Srbiju.

cekaj, ko je u takvim situacijama u stvari mrzitelj- onaj koji tamponira i laze da je sve ok-jer njemu licno u toj konstrukciji odgovara-, ili onaj koji ukazuje na ono sto nije dobro, da bi se popravilo za sve, kako bi zemlja bila uredjena.
gvozden1 gvozden1 11:49 04.07.2022

Re: Drugo Zasedanje AVNOJ-a...

bilo u "otadzbini" bilo na mrskome Zapadu,

Aha, da, promakla mi ta nijansa, ali zaista nijansa.
A promakla zato što piskaramo poodavno ovde, pa se znamo.
Dobro se znamo.

A što je otadžbina pod navodnicima?
Ne može Srbija da bude prava otadžbina?

I što je zapad mrzak ako nekome 4 jul ne znači baš ništa?

Eto mene zaboli krasni klinac za američke praznike, sve do jednog, i za bugarske, i za poljske, francuske..srpski su mi jedino važni.
Jel to dozvoljeno ili sam zbog toga mrzitelj Amerike i ostalih.

Kako ti stojiš sa ruskim praznicima, poštuješ li ih ili samo američke treba ceo svet da poštuje, ili makar da zna kad su?
bata_nimbus bata_nimbus 11:56 04.07.2022

Re: Drugo Zasedanje AVNOJ-a...

За *овнаре
Ову каљугу су створили и одржавају је имбецили и дословне моралне крпе попут тебе.
Ти си гмаз свињске памети који се ваља по сопственом ђубрету. Не приписуј своју беду Србима.
Овако, како славите амерички Дан независности можете и Хитлеров рођендан. Исто је.
predatortz predatortz 12:04 04.07.2022

Re: Drugo Zasedanje AVNOJ-a...


Aha, da, promakla mi ta nijansa, ali zaista nijansa.


Meni nije promakla ta nijansa, prosto sam je zanemario jer znači, otprilike:

Ko ne misli kao ja, taj je luzer, glup je i nesposobam. Ako je ostao u Srbiji, glup je i nesposoban jer nije otišao. Ko ne misli kao ja, a otišao je, glup je i nesposoban i džaba je išao kad ga drugovi nisu prevaspitali.

kako god, bzv (što bi rekli klinci)...
angie01 angie01 12:15 04.07.2022

Re: Drugo Zasedanje AVNOJ-a...

Meni nije promakla ta nijansa, prosto sam je zanemario jer znači, otprilike:


ajaooo-kakve interpretacije,...kolin se prilicno jasno izrazio, to sto zovete nijansom, ili zanemarenom nijansom, je sustinska odrednica,..al bi vi sada da revizijom smisla tamponirate vase reakcije,...i jos dodatno ocrnite kolina,..pa sjajno,...narocito jedinke pod duplim nikom.


...boktemazo, pa vi i od bloga za zahebanciju, pravite kaljugu za politicke obracune najnize vrste.
gvozden1 gvozden1 12:34 04.07.2022

Re: Drugo Zasedanje AVNOJ-a...

to sto zovete nijansom, ili zanemarenom nijansom, je sustinska odrednica,..

Endži, koji je tebi *urac?

Pričam sa Kolinom, Predatorom, a ti se trpaš ko porub.

Suštinska odrednica kolinivih komentara od kad je bloga je antisrpstvo, i nipodaštavanje svega što nije zapad, kao što je tvoja odrednica slaba sposobnost razumevanja.

Sad je tema Kolin i njegovo antisrpstvo, i pusti njega da to pobija ili potvrđuje, nemoj ga ti braniti.
angie01 angie01 12:42 04.07.2022

Re: Drugo Zasedanje AVNOJ-a...

Pričam sa Kolinom, Predatorom, a ti se trpaš ko porub.


koliko vidim, tebi se nisam ni obratila.


Suštinska odrednica kolinivih komentara od kad je bloga je antisrpstvo, i nipodaštavanje svega što nije zapad,


pa to i kazem, serete kao informer i pink, niko ne sme nista da kaze kao krtiku na nesto sto nije dobro, da odmah ne skocite kao opareni i ukazujete na izdajnika- pa to je bolesno.


kao što je tvoja odrednica slaba sposobnost razumevanja.


kako se vidi iz prilozenog- ti nisi razumeo,...sto i nije iznenadjenje, jer je to mahom uvek.


Sad je tema Kolin i njegovo antisrpstvo, i pusti njega da to pobija ili potvrđuje, nemoj ga ti braniti.


cetnicka udruga je nekog proglasila antisrbinom, jer se po njihovom srbomeru ne uklapa u njihove vrednosti- to bi trebalo da bude zakonom kaznjivo.

sto da ga ne branim,... sto se vi odmah prestrojite u copor uvek spreman da grize jedinku, dok drugi gledaju i cute, je bedastoca najgore vrste.
predatortz predatortz 12:55 04.07.2022

Re: Drugo Zasedanje AVNOJ-a...

to bi trebalo da bude zakonom kaznjivo.


Oće, čim ustane Tito!


Kritika i pravo na mišljenje su zakonom garantovane. Kažnjivo bi bilo da mi njemu pretimo. Kako ćemo da ga vidimo, ovako ili onako, to zakon ne propisuje.

Ali, nije to tebi dato da razumeš.

Ti si ostala u modu kada se za slobodnu misao robijalo, po 133. članu KZ.

To jasno definiše tvoj demokratski, a rekao bih i ljudski potencijal.
predatortz predatortz 12:57 04.07.2022

Re: Drugo Zasedanje AVNOJ-a...

sto se vi odmah prestrojite u copor uvek spreman da grize jedinku, dok drugi gledaju i cute, je bedastoca najgore vrste.


Sreća njihova pa postojiš ti! Ostali su sisice i gledaju kako trgamo sirotu, malu srnu!
angie01 angie01 13:02 04.07.2022

Re: Drugo Zasedanje AVNOJ-a...

Oće, čim ustane Tito!


kakve veze ima tito, sa klevetnickim denunciranjem, gde se nekom zadire u osnovna prava i proglasava neprijateljem.


Kritika i pravo na mišljenje su zakonom garantovane. Kažnjivo bi bilo da mi njemu pretimo. Kako ćemo da ga vidimo, ovako ili onako, to zakon ne propisuje.


nije kritika na misljenje da nekog etiketars kao nesrbina ili neprijatelja, autosovinistu i slicno, to nije replika kojim se argumentuje neslaganje, nego opasno denunciranje,...kao recimo onaj spot o Ivanovicu sto je isao na Pinku.


Ali, nije to tebi dato da razumeš.


ti i razumevanje, demokratski "potecnijal"...kraj vitcza.

predatortz predatortz 13:04 04.07.2022

Re: Drugo Zasedanje AVNOJ-a...

nego opasno denunciranje,


Kome?
Moderaciji, k'o tebi nekad?!
A ti komesarski!
angie01 angie01 13:06 04.07.2022

Re: Drugo Zasedanje AVNOJ-a...

Sreća njihova pa postojiš ti! Ostali su sisice i gledaju kako trgamo sirotu, malu srnu!


svako ko je video i cuti- a vec godinama- ovakve grupne napade-jeste sisa....i jos par komentara ispod nekog sranja, nesmetano cvrkuce o necemu drugom,...to znaci da stoji u blatu, a glumi da drzi sampanjac u mermernoj dvorani.
predatortz predatortz 13:06 04.07.2022

Re: Drugo Zasedanje AVNOJ-a...

angie01
Sreća njihova pa postojiš ti! Ostali su sisice i gledaju kako trgamo sirotu, malu srnu!


svako ko je video i cuti- a vec godinama- ovakve grupne napade-jeste sisa....i jos par komentara ispod nekog sranja, nesmetano cvrkuce o necemu drugom,...to znaci da stoji u blatu, a glumi da drzi sampanjac u mermernoj dvorani.


Tko?
angie01 angie01 13:07 04.07.2022

Re: Drugo Zasedanje AVNOJ-a...

Kome?


javnosti,...ukazuje se prstom na nekog i proglasava necim losim,...toliko valjda mozes da razumes,...ili ipak ne, kada pominjes moderaciju.
angie01 angie01 13:08 04.07.2022

Re: Drugo Zasedanje AVNOJ-a...

Tko?


bilo tKo.
predatortz predatortz 13:13 04.07.2022

Re: Drugo Zasedanje AVNOJ-a...

angie01
Kome?


javnosti,...ukazuje se prstom na nekog i proglasava necim losim,...toliko valjda mozes da razumes,...ili ipak ne, kada pominjes moderaciju.


ono, kao kad ti nas zoveš četničkom udrugom?
ili vređaš, nazivajući nas čoporom? (kerovi, hijene, vukovi..)?

to nije to?

šta, neko će da pošalje trojku kolinu na gajbu (gde god da je), da ga kolju jer sam ja rekao da mu je komentar bezveze?

ajde, ne lupaj majke ti!

angie01 angie01 13:25 04.07.2022

Re: Drugo Zasedanje AVNOJ-a...

ono, kao kad ti nas zoveš četničkom udrugom?


zar se niste sami deklarisali kao cetnici, a u ovakvim situacijama nastupate uvek zdruzeno- sta je tu tacno uvredljivo.

a jeste coporni napad, kada vas nekoliko skoci na jednog,...izraze hijene i vukovi nisam koristila.


šta, neko će da pošalje trojku kolinu na gajbu (gde god da je), da ga kolju jer sam ja rekao da mu je komentar bezveze?


pa procitaj sta mu je sve receno,...a i inace, sta se sve izgovara.

to je govor mrznje i on, koliko znam, nije dozvoljen u javnom prostoru.
predatortz predatortz 13:29 04.07.2022

Re: Drugo Zasedanje AVNOJ-a...

zar se niste sami deklarisali kao cetnici


Ne, niti četnici danas postoje.

pa procitaj sta mu je sve receno,.


Citiraj mi bilo šta preteće u mom obraćanju njemu.
shmoo shmoo 13:35 04.07.2022

Oil Independence Day

predatortz
angie01
kakav zanimljiv socioloski eksperiment- koji bukvalno radi svaki put, neko pritisne crveni taster i reakcija je tu,...uvek ista.


Koji eksperiment?

Nije to nikakav eksperiment.





А, не. Ниси у праву.

Ја се слажем са велештованом и велеуваженом колегиницом, саборском посланицом на Блогу Б92.

Одличан је ово експеримент.

И сваки пут, ама баш сваки пут, овај експеримент успе, сваки пут обавезно сва говна испливају на површину и постану видљива.

И онда можеш лепо да их сваки следећи пут на Блогу заобилазиш јер их препознајеш из оних претходних истоветних експеримената када је такође много смрдело.

Онако искусно, нека те убудуће нос увек упозори на то пре него говна уопште и испливају, па чим осетиш смрад, бежи.

И неће ти уопште бити жао, веруј ми.

'Ајде нека је и теби срећан Дан независности.

Што само Вучић да честита Пајићу, могу ваљда и ја теби да честитам Дан независности. Неки дан независности, било који и било чији, није важно...















angie01 angie01 13:46 04.07.2022

Re: Drugo Zasedanje AVNOJ-a...

Ne, niti četnici danas postoje.




Citiraj mi bilo šta preteće u mom obraćanju njemu.


cim se na nekog ukazuje da je mrzitelj Srbije-to je govor mrznje, ful pojnt.
Colin_bgd Colin_bgd 13:49 04.07.2022

Re: Drugo Zasedanje AVNOJ-a...

Sad je tema Kolin i njegovo antisrpstvo

Ne, tema ste, u stvari, vi i vase ocigledno antisrpstvo.

Mozda je to vase shvatanje srpstva apsolutno vecinsko, ali to ni najmanje ne znaci i da je i pravilno...
softelectronics_e softelectronics_e 13:57 04.07.2022

Re: Drugo Zasedanje AVNOJ-a...

Colin_bgd
Sad je tema Kolin i njegovo antisrpstvo

Ne, tema ste, u stvari, vi i vase ocigledno antisrpstvo.

Mozda je to vase shvatanje srpstva apsolutno vecinsko, ali to ni najmanje ne znaci i da je i pravilno...

Srbin je mio, kakav god bio!
gvozden1 gvozden1 14:29 04.07.2022

Re: Drugo Zasedanje AVNOJ-a...

koliko vidim, tebi se nisam ni obratila.

Al razumeš jebote :)
Svo vreme pričaš o meni, a nisi mi se obratila.

niko ne sme nista da kaze kao krtiku na nesto sto nije dobro

Sme da kaže ko šta hoće, pa i "kritiku" valjate se u blatu (kritika jebote) al sme i njemu sa se kaže.

Ili to treba zakonom zabraniti :)

Jel vidiš koliko ništa ne razumeš, jednima daješ slobodu da vređaju (valjanje u blatu nije kritika nego uvreda) a drugima bi da zabraniš i ocenu stavova.

Ocena stavova kolinivih ,moja ocena, na moj srbimer mereno, je čisti antisrpstvo, šovinizam čist.

Ne smem to sa kažem?

cetnicka udruga

Nije četnička jer nema četnika, nije ni udruga jer je ovo Srbija brale, a ovde udruga nema.
sto da ga ne branim


Zato što on, takakv kakav je, to mnogo bolje radi od tebe.
gvozden1 gvozden1 14:36 04.07.2022

Re: Drugo Zasedanje AVNOJ-a...

Colin_bgd
Sad je tema Kolin i njegovo antisrpstvo

Ne, tema ste, u stvari, vi i vase ocigledno antisrpstvo.

Mozda je to vase shvatanje srpstva apsolutno vecinsko, ali to ni najmanje ne znaci i da je i pravilno...

A šta je pravilno određuješ ti?

Ne brale, određejemo za sebe, svako svoj srbomer nosi u glavi, ti kažeš da je Srbija blato, da je najgora na svetu, da su Srbi zločinci i agresori, i ja te onda premerim, i zaključim da si srbomrzitelj.

E sad, ako ima onih koji takve poput tebe, koji sve najgore pričaju o Srbiji i Srbima, svrstavaju u srpske patriote,onda si ti za njih patriota.

Logika kaže drugačije, al jebeš logiku.

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana