Društvo| Ljubav| Umetnost| Zabava

O ovom i onom

srdjan.pajic RSS / 04.06.2023. u 01:37

Evo ga blog-terenče koje nije zaključano, da kolege mogu da pišu o čemu god hoće, svi su dobrodošli, to se podrazumeva, sem Bobića. Dobro, zezam se, i on je dobrodošao.

AJFCJaV_5wPh2f7SlkMduEExQHfBW0yFxDJak1LK6tZiadi8hSGke_lmI56GH6EcYXB0h4TjYEBL-bR5Xei-EMpsJ5lrD-gEfVk4Pys842LPeQdg-9XYdJfkpizEyClXqxsugE86zRf2YNNSHQjKJUgOrKRtGg=w1625-h1219-s-no?authuser=0 

AJFCJaWYwT_fhnNBTmGTv-fOxOrwO1v_uTDjx3rLb_kj3mNux_BtxTMQBRnht76t23pi7tbZ77OXJslk4EdpZ0DR4dgm0i8p5sPYk0KsM3oxV7yxwChIUpi97li83tw5KCLd8oskUHxECwgCs1kHoFY6-5m2Ew=w914-h1219-s-no?authuser=0 

AJFCJaX-VVEYlwDZIGpIBAZ59tjwHMo_bIMFa-uUwR5bPx3LWRqJDkJDfxZDLCkB-7PHzKgmxgIWwpI530amBPK9F9FphNOanxscYETDWrh9M28LutiVCbQK8Sz_4n9yRqq-Oho7cGypc_cc0DnMGp6t8ibKug=w1625-h1219-s-no?authuser=0

AJFCJaVFHDMwNLGJ0R2cm17qffs708aLxLCsPfmzE7nbc_fdO9F-W3pBJ8JJCb2TaRwiGT8ylrdZ_AIMnTq7uJBxkUIInFsZayAqOwttHgSTw0EzPSCcctJJQkUj4JJFRTDrbMGHMqtwLRMV2PlsVxocdtcn6w=w914-h1219-s-no?authuser=0 

 (na slikama je godišnja izložba iz obdaništa moje manje klinke,  tema su bili Polok, O Kif, Mone i Mondrian. Ovo čisto da usmerim na vedrije teme, umesto da se odma krene sa klanjem. Ali smernicu nije obavezno slediti.)



Komentari (840)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

crossover crossover 01:52 04.06.2023

Bits and bobs

srdjan.pajic srdjan.pajic 05:16 04.06.2023

Re: Bits and bobs

crossover
Where's the мusic?

E, krose, hvala ti za Eyot što si onomad okačio, otkrio si mi Dejana Ilijića, fenomenalan je:

crossover crossover 23:17 04.06.2023

Re: Bits and bobs

srdjan.pajic
crossover
Where's the мusic?

E, krose, hvala ti za Eyot što si onomad okačio, otkrio si mi Dejana Ilijića, fenomenalan je:


Нема на чему, то је моја мисија овде. :) Добар је Дејан само уме понекад мало да смори репетативном фразеологијом, али је одличан пијаниста и Ејот су добри.
Ево ти још мало Џона Медеског, ово вероватно ниси слушао:

MMW - Buster Rides Again
emilia emilia 02:44 04.06.2023

3-6-2023 Beograd

https://twitter.com/Zajedno_moramo/status/1665090281585213441?

https://twitter.com/i/status/1665042044572831754

https://twitter.com/i/status/1665046931691778054













@zaklina_prva “Vaše pravo da znate sve!”

Prošle subote:



Ove subote:


srdjan.pajic srdjan.pajic 05:12 04.06.2023

Re: 3-6-2023 Beograd

Samo uporno, dragi moji Beograani, da mu vidite leđa uskoro!

zoja444 zoja444 07:02 04.06.2023

Re: 3-6-2023 Beograd

emilija, stavi onaj video gde bjelogrlic tuce gagu antonijevica iz cistog mira. sve je to kk klan. bjelogrlic samo svoje dupe gleda.
solo solo 07:43 04.06.2023

Re: 3-6-2023 Beograd

emilija, stavi onaj video gde bjelogrlic tuce gagu antonijevica iz cistog mira. sve je to kk klan. bjelogrlic samo svoje dupe gleda.


Nemoj tako Zoja. Kad oni biju onda je to ok.Pa još na čelu kolone u borbi protiv nasilja.

,,Tako treba,,.

Jel' Bjelogrlić osuđen za ovo?



Ovo čisto da usmerim na vedrije teme, umesto da se odma krene sa klanjem. Ali smernicu nije obavezno slediti.


Slike su sjajne.

ISUK

zoja444 zoja444 07:49 04.06.2023

Re: 3-6-2023 Beograd

ne znam da li je osudjen. kad treba za sebe, uvek se nadju veze. mozda je dobio glupavu nanogicu. kazne su nam katastrofa.
gvozden1 gvozden1 07:51 04.06.2023

Re: 3-6-2023 Beograd


Jel Bjelogrlić osuđen za ovo?

Pa sudi se.
Negde skoro naletim na vest da je suđenje odloženo jer se nije pojavio Antonijević, ali traje suđenje.

Jeste politički upotrebljiv slučaj, ali realno, potukla se dva pijana (verovatno) čoveka u kafani u tri ujutro, mislim, čudna mi čuda.
alselone alselone 07:52 04.06.2023

Re: 3-6-2023 Beograd

Jeste politički upotrebljiv slučaj, ali realno, potukla se dva pijana (verovatno) čoveka u kafani u tri ujutro, mislim, čudna mi čuda.

Što bi rekao Gljivica - tradicionalna srpska tuča.
zoja444 zoja444 08:00 04.06.2023

Re: 3-6-2023 Beograd

evo vam ga gore snimak. nisu se potukla dva pijanca, vec je bjelogrlic prisao sa druge strane sale i poceo da udara antonijevica. ma, verujte vi sebi a ne sopstvenim ocima.
gvozden1 gvozden1 08:05 04.06.2023

Re: 3-6-2023 Beograd

nisu se potukla dva pijanca, vec je bjelogrlic prisao sa druge strane sale i poceo da udara antonijevica

Onako, došlo mu:)

solo solo 08:14 04.06.2023

Re: gvozden1

Onako, došlo mu:)


Jel iz tvojih komentara odiše neka pristrasnost ili to samo tako izgleda?

Da,da to je taj blogovski princip.

Teorija ,,sveti dim,, i ,,pičkin dim,,

Zavisi ko dimi.

A želiš kredibilitet.
tessa1 tessa1 08:20 04.06.2023

Re: 3-6-2023 Beograd

Jeste politički upotrebljiv slučaj, ali realno,


Ali je realno zato mogao odbiti nastup, iz najboljih namjera, narode moj.

Rekao: iskoristiće mene i moj incident protiv vas. Budimo pametni.

Naoko sitnice ali to su veliki propusti. I njegova alavost gdje sebe stavlja u prvi plan. Zamisli da ja nakon ovih poslednjih dana kažem: e, fino kućno vaspitanje je ključ svega.

Niste gledali Barry seriju, i nemojte, na vašu štetu neka ostane. :)

Jutros čitam u TNY tekst naslova,

How “Barry” Went from Hollywood Satire to Existential Epic


Narcizam “glumački” (misle na uloge koje živimo) i taština idu do kraja serije, prolaze kroz satiru, mrak i nepredvidljivost, čak meni prosvjećujući dio je kroz spas u religiji, "spasenje" postaje kao ponavljanje fraza,
i na kraju stvaraju novi u ovom slučaju najbolja je riječ narativ, novu stvarnost.


Tako je i ovo: udarao sam šakom čovjeka prije neki dan, nađite čovjeka koji paše ovom istorijskom trenutko 5 min na bini pred desetine hiljada ljudi.

gvozden1 gvozden1 08:36 04.06.2023

Re: gvozden1


Jel iz tvojih komentara odiše neka pristrasnost ili to samo tako izgleda?

Samo izgleda, ako izgleda.

Ta njihova tuča je medijski zanimljiva jer se radi o poznatim facama, nikakve tu suštine nema, čist tabloidni nivo.

A kad se takva stvar, tabloida vest, krene da koristi u politici, javi se otpor, zaista.

Kakve veze ima politička situacija u Srbiji sa nekom ličnom frkom između dva čoveka?


Bjelogrlić se pokušava prikazati kao bahati kafanski kavgadžija koji iz čista mira napada mirne ljude u kafani.

Pa majka mu stara, njemu je šesdeset, kako to da do sad nije tukao ljude po kafanama nego pod starost postade takav?

Neka njegova lična frka, za koju nemam pojma ko je u pravu, poturati to u politici je očekivano, ali onaj ko to guta nije baš politički mudar ( da budem fin)
bene_geserit bene_geserit 08:44 04.06.2023

Re: 3-6-2023 Beograd

Zamisli da ja nakon ovih poslednjih dana kažem: e, fino kućno vaspitanje je ključ svega.

solo solo 08:45 04.06.2023

Re: gvozden1

Bjelogrlić se pokušava prikazati kao bahati kafanski kavgadžija koji iz čista mira napada mirne ljude u kafani.

Pa majka mu stara, njemu je šesdeset, kako to da do sad nije tukao ljude po kafanama nego pod starost postade takav?


I kao takav na čelo kolone u protestima protiv nasilja?

Ok. Može i tako.

Tako će i da prođe.

Mislim na šetnje.
freehand freehand 08:54 04.06.2023

Re: 3-6-2023 Beograd

zoja444
emilija, stavi onaj video gde bjelogrlic tuce gagu antonijevica iz cistog mira. sve je to kk klan. bjelogrlic samo svoje dupe gleda.

Ne samo da je iz čista mira neg ni tuđa dupeta ne gleda... kakav je to čovek?!

Bajdvej - pretpostavljam da si se spremila na protest ali kad si videla da će govoriti Bjelogrlić sa gnušanjem i indignacijom si odbila da učestvuješ u tom grehu i nemoralu.
gvozden1 gvozden1 08:57 04.06.2023

Re: gvozden1

I kao takav na čelo kolone u protestima protiv nasilja?

Ok. Može i tako.

Tako će i da prođe.

Mislim na šetnje.

Ako to bude razlog za krah onda mi imamo veći problem nego što mislimo.

Ako nam stvarno tabloidi kroje političko mišljenje, to nam je onda najveći problem, jer uvek će se nekome naći nešto i to gurati kao mnogo bitna stvar.

Zoji je, vidim, to jak razlog da izabere stranu, ti nisi daleko od toga, pa ako nam je to većina, neće biti dobro.

Jer, pitam ponovo, kakve veze ima političko stanje u Srbiji sa ličnim odnosom nekog Bjelogrlića i nekog Antonijevića.

Šta je marketinški bolje, da se pojavljuje ili ne, neka rešavaju oni, ali to je priča o marketingu, ne o politici.

Političko pitanje je sledeće, da li stanje u Srbiji treba da se menja, što zagovara (i) Bleligrlić, ili da se ne menja?

Pa šta ti kažeš?
solo solo 09:30 04.06.2023

Re: gvozden1

Političko pitanje je sledeće, da li stanje u Srbiji treba da se menja, što zagovara (i) Bleligrlić, ili da se ne menja?

Pa šta ti kažeš?




Isto predlaže i predsednik Srbije. U čemu je razlika.

Vučić pozvao građane na jedinstvo

On je u video objavi na Instagramu, posle petog protesta "Srbija protiv nasilja", rekao da je poziv uputio svim ljudima.

"Vreme je da se ujedinimo u pokušaju da naša zemlja ide napred, u pokušaju da podignemo stopu rasta, da spustimo zaustavljenu inflaciju ispod osam odsto", naveo je Vučić.

Prema njegovim rečima, to je potrebno da bi se obezbedio bolji životni standard ljudi.

"Sve naše razlike da pretočimo u naše prednosti, demokratske prednosti, ali da počnemo da se bavimo ozbiljnim problemima. Mi koji moramo, situacijom na Kosovu i Metohiji, ali i svi drugi da uradimo sve što možemo da naša zemlja ubrzano ide napred", rekao je on.


Ima ko je izabran i plaćen da misli i kaže.

Šta ti imaš da zameriš izjavi predsednika Srbije?

https://www.instagram.com/reel/CtDxo9hLEcE/?utm_source=ig_embed&ig_rid=1d3708bc-65ed-4fcf-937f-3efe9471ce78
predatortz predatortz 09:40 04.06.2023

Re: gvozden1

Jer, pitam ponovo, kakve veze ima političko stanje u Srbiji sa ličnim odnosom nekog Bjelogrlića i nekog Antonijevića.


Nikakve, slažem se...
Ali što reče Tess, da je pameti njega ne bi bilo u prvom planu. Baš zbog toga što je njegovo pojavljivanje među govornicima punjenje redenika neprijatelju, davanje municije kojom će pucati na tebe.

A to je glupo.

Tome dodaj da je u Sarajevu izjavio da ide da sruši Vučića, što je ekstremno glup potez. U nivou onog kada je Trifunović nosio majicu sa likom Jove Divjaka.

Guranje prsta u oko desno orjentisanom delu demonstranata. A bez njih se ovaj posao ne može završiti, kao što bi i 5. oktobar bez takvih bio smešan.

OndaK...
Govornici dva glumca i dva komeNdijaša... Za ozbiljan posao, to je neozbiljna ponuda.

A novine, Nova S konkretno, guraju priču o srpskom proleću, ne razmišljajući kakve asocijacije ta "proleća" bude kod većine ljudi. Na razrušene gradove i ljude u migrantskim kolonama.

Mislim da će tako da se protest lagano obesmisli.
Poziv evroparlamentarcima je takođe pogrešan korak.



tessa1 tessa1 09:41 04.06.2023

Re: gvozden1

Samo se ti zezaj Bane, zamisli za par godina kada mi incidenti sa bloga uprljaju zanimljivu biografiju koju ću ja inače dijelom izmisliti. :))


I kad sam kod biografije,

Gvozdene, ne radi se o tome da na binu izađu sveci, čim si glumac ti si već daleko od raja :),

besprijekorni životi ne postoje, ni dva braka iza sebe jednoj glumici nije po mjeri prosječnog srpskog glasača? :)

Neko je privatno iz principa udarao šakom (doduše na šake nespremnog) čovjeka u glavu, neko je kao Laušević iz principa pucao i ubio i itd,

ali, ljudi izlaze na ulicu da bi digli glas protiv rješavanja problema šakama i oružjem?
freehand freehand 09:44 04.06.2023

Re: gvozden1

Ali što reče Tess, da je pameti njega ne bi bilo u prvom planu. Baš zbog toga što je njegovo pojavljivanje među govornicima punjenje redenika neprijatelju, davanje municije kojom će pucati na tebe.

A to je glupo.

Ovo zvuči korektno, ali samo zvuči.
Koga bi ti predložio da govori a da nema neku mrlju od praroditeljskog greha do danas, ili da mu je u roku od tri dana neće izmsisliti i prilepiti, i da je se neikad dok je živ neće osloboditi?
Znaš nekog ko će svima ugoditi a da prvima neće biti izdajnik, drugima mekan, trećima lopov, četvrtima unuk onog lopova?
solo solo 09:44 04.06.2023

Re: gvozden1

Neko je privatno iz prinicipa udarao šakom (doduše na šake nespremnog) čovjeka u glavu, neko je kao Laušević iz principa pucao i ubio i itd,

ali, ljudi izlaze na ulicu da bi digli glas protiv rješavanja problema šakama i oružjem?


Konačno.
solo solo 09:46 04.06.2023

Re: gvozden1

li da mu je u roku od tri dana neće izmsisliti i prilepiti, i da je se neikad dok je živ neće osloboditi?
Znaš nekog ko će svima ugoditi a da prvima neće biti izdajnik, drugima mekan, trećima lopov, četvrtima unuk onog lopova?



Taso/Čarli opet vas spominju na blogu.
Konačno.
alselone alselone 09:46 04.06.2023

Re: gvozden1

Ovo zvuči korektno, ali samo zvuči.
Koga bi ti predložio da govori a da nema neku mrlju od praroditeljskog greha do danas, ili da mu je u roku od tri dana neće izmsisliti i prilepiti, i da je se neikad dok je živ neće osloboditi?
Znaš nekog ko će svima ugoditi a da prvima neće biti izdajnik, drugima mekan, trećima lopov, četvrtima unuk onog lopova?

Ne treba profilisati nikoga novog još uvek. Treba da bude "narodni" pokret koliko god može a onda pred izbore da se pojave kandidati. Tako da je meni skroz OK da "trošimo" poznate koje sistem već svakako napada redovno, do izbora a onda neko novi uleti i to je to.
predatortz predatortz 09:50 04.06.2023

Re: gvozden1

Koga bi ti predložio da govori a da nema neku mrlju od praroditeljskog greha do danas, ili da mu je u roku od tri dana neće izmsisliti i prilepiti, i da je se neikad dok je živ neće osloboditi?


Bilo koga ko ima ugled u narodu, a nema istoriju nasilja iza sebe.

Jer, glupo je da na protestu protiv nasilja glavni govornik bude neko kome se sudi za nasilje.

To je veliki propust.
freehand freehand 09:52 04.06.2023

Re: gvozden1

alselone
Ovo zvuči korektno, ali samo zvuči.
Koga bi ti predložio da govori a da nema neku mrlju od praroditeljskog greha do danas, ili da mu je u roku od tri dana neće izmsisliti i prilepiti, i da je se neikad dok je živ neće osloboditi?
Znaš nekog ko će svima ugoditi a da prvima neće biti izdajnik, drugima mekan, trećima lopov, četvrtima unuk onog lopova?

Ne treba profilisati nikoga novog još uvek. Treba da bude "narodni" pokret koliko god može a onda pred izbore da se pojave kandidati. Tako da je meni skroz OK da "trošimo" poznate koje sistem već svakako napada redovno, do izbora a onda neko novi uleti i to je to.

Ma ne mora da bude novi, kandidati treba da budu koga god stranke, pokreti i grupe građana predlože. Ali ovoga puta ova banda mora prvo da se slomi, da se sruši medijsko carstvo laži a već par godina ozbiljno sam uveren da je najvažnije mesto u ovoj zemlji mesto državnog tužioca. To popuniti, ostaviti šest meseci fore da krenu procesi, onda će sve ići samo po sebi.
jer ovo je carstvo laži, kriminala i korupcije neviđeno do sada, bar koliko ja znam. ovo ne može ni da se popravi ni "malo" da se ruši.
Inače ćemo nareednih deset godina gledati Zorane Mihajlović kako po televizijama kukaju na sopstvenu zlu sudbinu i nekompetentnost vlada i ministara u kojima je deset godina guzicu gnezdila u ministarskim foteljama, a prve milijarde biće oproštene svim kumovima i rođacima.

P.S. Ta priča o "novim licima" omiljena je među onim apelašima koji prvo potpišu neki apel proglašavajući sebe savešću društva, onda navale da seru kako su stranke zlo; onda naprave pokret, pa iz pokreta nastane stranka, u međvremenu se popičkaju među sobom proglašavajući se međusobno najgorima na svetu. naravno, svi ostaju najpošteniji bez obzira što su se svrstali na suprotne strane. Alisve vreme traže "nova lica".
Da sad preračunamo koliko smo tih novih lica u ovih trideset godina potrošili - napunili bismo banjički logor. I uvek prvo opšte oduševljenje a onda blato, katran i perje. Nije lako u Srbiji biti "novo lice".
solo solo 09:57 04.06.2023

Re: gvozden1

Ali ovoga puta ova banda mora prvo da se slomi, da se sruši medijsko carstvo laži


Pa tek su srušili žute bandite, gde žuriš.
alselone alselone 10:00 04.06.2023

Re: gvozden1

Bilo koga ko ima ugled u narodu, a nema istoriju nasilja iza sebe.

Nema nikvog sada takvog pošto takvi neće da uđu u blato politike. I šta sad? Da batalimo ptoteste? Nećemo nego ćemo ih nastaviti.

Drugo, ćak i kada bismo našli takvog, odmah bi mu jebali majku i ogadili ga polovini opozicionih birača pitanjima:

- Srebrenica, Vukovar
- Ukrajina, Rusija
- Crna Gora, Milo
- Kosovo
- Vakcinacija
- Crkva

I tako dalje.

Razumeš? Naše podeljeno društvo bi ga upropastilo i samim tim bi prestao da bude kandidat opozicije nego kandidat dela opozicije.
Jedini način da se smeni diktator je bilo kao protivu Slobe, svi za jednog. A sada je rano da se taj jedan profiliše.
milisav68 milisav68 10:00 04.06.2023

Re: gvozden1

gvozden1

Šta je marketinški bolje, da se pojavljuje ili ne, neka rešavaju oni, ali to je priča o marketingu, ne o politici.

Pa politika je marketing :)

Stvarno je mogao da eskivira govornicu, jer "ima aferu" sa nasiljem, bez obzira što je lična, protest je zbog nasilja, i daje povod za manipulaciju u medijima.
predatortz predatortz 10:03 04.06.2023

Re: gvozden1

Tako da je meni skroz OK da "trošimo" poznate koje sistem već svakako napada redovno, do izbora a onda neko novi uleti i to je to.


Da, ako Kesićevo i Ivanovićevo napadanje sistema i uzvratan odgovor njima shvtaš ozbiljno.


Ja ne... Meni je to više biznis ovim prvim, a drugim solidan osnov za loženje vernog pučanstva, u fazonu "vidite kakvi su oni što nas napadaju, ponižavaju sve naše".

Tako je i sa medijima...
Neko je lucidno napisao:
Pink mi vređa inteligenciju, N1 sve ostalo.
Milan Novković Milan Novković 10:03 04.06.2023

Re: gvozden1

tessa1
Samo se ti zezaj Bane, zamisli za par godina kada mi incidenti sa bloga uprljaju zanimljivu biografiju koju ću ja inače dijelom izmisliti. :))


I kad sam kod biografije,

Gvozdene, ne radi se o tome da na binu izađu sveci, čim si glumac ti si već daleko od raja :),

besprijekorni životi ne postoje, ni dva braka iza sebe jednoj glumici nije po mjeri prosječnog srpskog glasača? :)

Neko je privatno iz prinicipa udarao šakom (doduše na šake nespremnog) čovjeka u glavu, neko je kao Laušević iz principa pucao i ubio i itd,

ali, ljudi izlaze na ulicu da bi digli glas protiv rješavanja problema šakama i oružjem?

Ma bolje ti je da pustiš, pustimo, alter-ego na eksplicitnu slobodu

Npr pojaviš se i kao Isolda Stardust, al paziš da te ne provale pošto sam ja jednom ...

... naleteo na lika koji je napravio svoj alter-ego na internetu pa počeo da glasno priča sa njim - auto, talentovan, pa super ispalo - odlični dijalozi.

Meni palo na pamet kako bi to bila dobra fora kod raznih registracija - odmah ti dozvole da precizno registruješ i ego i alter-ego, svaki sa svojim super-egom, naravno.

Pa kažem ajd da probam i registrujem se ovde i kao Spinoza - al bilo mi blam da to krijem pa pojasnio u biografiji - došla policija i ode Spinozica bajbaj.

Da sam literalni talenat osećao bih se ko Kafka, Kafkica u raljama B92 blogovanja, ovako sam bio Tarzan, Tarzančić u raljama blogovanja

Provlačim i deminutive kao jednu od podtemica pošto sam pročitao da je, možda, Ziggy kao žensko ime deminutiv od Isolda u neki jezici - nemoguće za dokučiti bez pojašnjenja, a znam da neki ljudi ne vole deminutive, pa štaznam, kažem, ... tj ne znam ...
gvozden1 gvozden1 10:04 04.06.2023

Re: gvozden1


Isto predlaže i predsednik Srbije. U čemu je razlika.

ma ko je izabran i plaćen da misli i kaže.

Pa tako kaži.

Dodaj malo hrabrosti pa kaži to isto samo direktnije, lakše ćemo da razgovaramo.

Sa pozicije podržavaoca trenutnog stanja, sasvim legitimne pozicije, jasno je što se insistira na suštinski nevažnim ali politički upotrebljivo detalju.

Nadam se da je pitanje, u čemu je razlika, pokušaj retoričkog trika, jer ako stvarno ne vidiš razliku onda jbg, džaba bilo šta pričamo.
alselone alselone 10:05 04.06.2023

Re: gvozden1

Stvarno je mogao da eskivira govornicu, jer "ima aferu" sa nasiljem, bez obzira što je lična, protest je zbog nasilja, i daje povod za manipulaciju u medijima.


Stvarno više ljudi sa tim večitim nezadovoljstvom izborom opozicije. Niko ne valja.

Sa jedne strane imaš Vučića koji je bukvalno šef mafije za čuvanjem ubica i kraađama a sa druge čoveka koji se potukao u kafani i kao jebote pogledaj koje sranje, svi su isti, što su izabrali njega.

Ili imaš beskrupulozne manipulatore koji rasprodaju sve u državi, od rudnika, reka, nacionalnih parkova, Kosova, elektrana i svega ostaloga a sa druge strane čoveka koji je nosio pogrešnu majicu pa kao evo vidi koje stranje izbor opozicije, sve je to isto moj druže, ne treba ni izlaziti na proteste.

Saberite se ljudi.
predatortz predatortz 10:06 04.06.2023

Re: gvozden1

Stvarno je mogao da eskivira govornicu, jer "ima aferu" sa nasiljem, bez obzira što je lična, protest je zbog nasilja, i daje povod za manipulaciju u medijima.


Ovo meni ukazuje na dve stvari:

1. Nema se mozga da se poslu ozniljno pristupi
2. Ne postoji namera da se poslu ozniljno pristupi
alselone alselone 10:07 04.06.2023

Re: gvozden1

Pink mi vređa inteligenciju, N1 sve ostalo.


Pink te potkrada, brani ubice, kriminalce, Pink čuva Vučića, čuva Savamalu, čuva ubice žene na autoputu, Pink čuva ubice oficira iz helihoptera, Pink je dužan 50 miliona za porez, pink čuva poluretardirane idiote na mestima ministara, direktora, šefova svega i svačega koji ti unuštavaju zemlju i tako dalje i tako dalje i tako dalje i tako dalje i tako dalje i tako dalje i tako dalje i tako dalje i tako dalje i tako dalje i tako dalje i tako dalje i tako dalje i tako dalje i tako dalje i tako dalje i tako dalje i tako dalje i tako dalje i tako dalje i tako dalje i tako dalje i tako dalje i tako dalje i tako dalje i tako dalje i tako dalje i tako dalje i tako dalje i tako dalje i tako dalje i tako dalje i tako dalje i tako dalje i tako dalje i tako dalje i tako dalje i tako dalje i tako dalje i tako dalje i tako dalje i tako dalje i tako dalje i tako dalje i tako dalje i tako dalje i tako dalje i tako dalje i tako dalje i tako dalje i tako dalje i tako dalje i tako dalje i tako dalje i tako dalje i tako dalje i tako dalje i tako dalje i tako dalje i tako dalje i tako dalje i tako dalje i tako dalje i tako dalje i tako dalje i tako dalje i tako dalje i tako dalje i tako dalje i tako dalje
alselone alselone 10:08 04.06.2023

Re: gvozden1

Ovo nije izbor između Pinka i N1 jer neće N1 doći na vlast nego je ovo izbor između Vučića i nas.
alselone alselone 10:08 04.06.2023

Re: gvozden1

1. Nema se mozga da se poslu ozniljno pristupi
2. Ne postoji namera da se poslu ozniljno pristupi


Neka si u pravu i šta sad? Da ostavimo Vučića i njegovu kriminalnu kliku nadalje na vlasti dok ne dođe savršeni kandidat po tvom izboru u ovo blato?
solo solo 10:10 04.06.2023

Re: gvozden1

Nadam se da je pitanje, u čemu je razlika, pokušaj retoričkog trika, jer ako stvarno ne vidiš razliku onda jbg, džaba bilo šta pričamo


Pa tako kaži.


Između prethodnih i ovih?

Ti vidiš?

Moja zamerka ovima je što nisu procesuirali prethodne koji su to zaslužili i što su mnoge prethodne infiltrirali u svoje redove.
Dođe mu na isto.

Potrošeni i jedni i drugi.

Treći se ne pojavljuju.

Još uvek.
predatortz predatortz 10:12 04.06.2023

Re: gvozden1

alselone
Ovo nije izbor između Pinka i N1 jer neće N1 doći na vlast nego je ovo izbor između Vučića i nas.


Molim političkog komesara da izađe iz inače razložnog Alsa!

Slažem se da je ovo prelomni momenat i da Vučić i klan moraju da idu.
To uopšte nije sporno. Čak, veruj mi da je moj motiv za to veći od tvog.
Jer, kad završi Kosovo, a tu je negde, sledeći domaći mu je Republika Srpska.
I to se zna još od pre 2012.

Samo, meni nije baš svejedno ko i kako posle.
A o tome se razmišlja sad.

solo solo 10:12 04.06.2023

Re: gvozden1

Pink te potkrada, brani ubice, kriminalce, Pink čuva Vučića, čuva Savamalu, čuva ubice žene na autoputu, Pink čuva ubice oficira iz helihoptera, Pink je dužan 50 miliona za porez, pink čuva poluretardirane idiote na mestima ministara, direktora, šefova svega i svačega koji ti unuštavaju zemlju i tako dalje i tako dalje i tako dalje i tako dalje i tako dalje i tako dalje i tako dalje i tako dalje i tako dalje i tako dalje i tako dalje i tako dalje i tako dalje i tako dalje i tako dalje i tako dalje i tako dalje i tako dalje i tako dalje i tako dalje i tako dalje i tako dalje i tako dalje i tako dalje i tako dalje i tako dalje i tako dalje i tako dalje i tako dalje i tako dalje i tako dalje i tako dalje i tako dalje i tako dalje i tako dalje i tako dalje i tako dalje i tako dalje i tako dalje i tako dalje i tako dalje i tako dalje i tako dalje i tako dalje i tako dalje i tako dalje i tako dalje i tako dalje i tako dalje i tako dalje i tako dalje i tako dalje i tako dalje i tako dalje i tako dalje i tako dalje i tako dalje i tako dalje i tako dalje i tako dalje i tako dalje i tako dalje i tako dalje i tako dalje i tako dalje i tako dalje i tako dalje i tako dalje i tako dalje i tako dalje


Kakva strast.

Za respekt.
solo solo 10:12 04.06.2023

Re: gvozden1

Samo, meni nije baš svejedno ko i kako posle.
A o tome se razmišlja sad.


Konačno
alselone alselone 10:14 04.06.2023

Re: gvozden1

Molim političkog komesara da izađe iz inače razložnog Alsa!

Pa iznervirao si me relativizacijama.

Te ne valja mi Bjelogrlić potukao se, te ne valja mi Kesić, glupi su mu fazoni, te ne valja mi Trifunović, nosi glupe majice, te svrbi me pišta, te ovo te ono a sa druge strane kriminalac sa 4000 razbojnika naspram koga Slobodan Milošević deluje kao Teodor Ruzvelt.
alselone alselone 10:15 04.06.2023

Re: gvozden1

Samo, meni nije baš svejedno ko i kako posle.
A o tome se razmišlja sad.

Ne razmišlja se sad. Sad nisu izbori.
gvozden1 gvozden1 10:16 04.06.2023

Re: gvozden1

Nikakve, slažem se...
Ali što reče Tess, da je pameti njega ne bi bilo u prvom planu

Moguće da bi to bilo bolje, ali meni se čini da je veći problem što se pecamo na takve stvari, nego da li je Bjelogrlić neko koga treba pratiti.

On lično nije neko kome pridajem neki značaj, čak sam se iznenadio što je napravio bolju karijeru od Nikole Kojo, nije mi on kao glumac nikad bio nešto posebno.
Senke su mu (iznenađujuće) dobre, ima par korektnih uloga, ali ništa značajno.

Tako da, da, moguće je da je ovo bila greška u koracima, ali se bre pecamo na njihove udice, ne valja nam to.
freehand freehand 10:18 04.06.2023

Re: gvozden1

Moja zamerka ovima je što nisu procesuirali prethodne koji su to zaslužili i što su mnoge prethodne infiltrirali u svoje redove.
Dođe mu na isto.

Ova vrsta relativizacije po pravilu se bazira na lažima, neznanju i zaboravu.
jesu, procesuirali su stotine i hiljade. U ogromnoj većini neivnih ljudi kojima su pokušali a u nekim slučajevima i uspeli da im unište porodice i živote.
Što jeftinim manipulatorima, naravno, ne smeta da vrte iste laži i iste muljačine.
angie01 angie01 10:19 04.06.2023

Re: gvozden1

Stvarno više ljudi sa tim večitim nezadovoljstvom izborom opozicije. Niko ne valja.


ovde cak ni to nije upitanju, ovi juce govornicu su izabrani kao propznatljive javne licnosti, koje su bile spremne da govore i svi su bili vise nego korektni, jer su prakticno podrzali ljude na ulici i njima dali glavnu ulogu.

Bjelogrlic je izasao ispred kolega, jer ih je vredjala ona radikalaka u skupstini, a obratiso se podrskom mladima i jos je trazio da se ucesnici kontramitinga ne nazivaju ruznim imenima, postavio je stavri- kao i ostali- da to sto su neki ljudi naterani na takvo ponizenje, jer su ucenjeni, ili u uzasnoj situacoji, ne treba da bude seme razdora i pozvao na zajednistvo, kao jedinom nacinu kojim se moze doci do boljeg zivota.

zameriti bilo kome od jucersanjih govornika bilo sta- moze samo neko ko je maliciozan i nema dobre namere.

...kad su vec tu:)- Hvala dragi grade, Novi Sade!
freehand freehand 10:20 04.06.2023

Re: gvozden1

predatortz
Stvarno je mogao da eskivira govornicu, jer "ima aferu" sa nasiljem, bez obzira što je lična, protest je zbog nasilja, i daje povod za manipulaciju u medijima.


Ovo meni ukazuje na dve stvari:

1. Nema se mozga da se poslu ozniljno pristupi
2. Ne postoji namera da se poslu ozniljno pristupi

I tu na glavnu scenu stupaš ti. U stvarni ne, nemaš vremena.
gvozden1 gvozden1 10:21 04.06.2023

Re: gvozden1

Između prethodnih i ovih?

Ti vidiš?

Kojih ovih?
freehand freehand 10:22 04.06.2023

Re: gvozden1

Jer, kad završi Kosovo, a tu je negde, sledeći domaći mu je Republika Srpska.
I to se zna još od pre 2012.

Interesantno je da smo te 2012. imali poslednje fer i demokratske izbore.
Normalnom čoveku i građaninu to bi bilo dovoljno da razume šta je razlika i zašto ovo mora da se menja odmah i iz temelja.
predatortz predatortz 10:23 04.06.2023

Re: gvozden1

alselone
Samo, meni nije baš svejedno ko i kako posle.
A o tome se razmišlja sad.

Ne razmišlja se sad. Sad nisu izbori.


Ako dođe neko ko će nastaviti kontinuitet Vučićeve politike spram srpskih nacionalnih interesa, nismo ništa uradili osim što ćemo dobiti Zoranu Mihajlović u 163. političkoj inkarnaciji.

Jer, lider drugosrbijanaca, čovek koji ostvaruje sve njihove vlažne snove, zove se Aleksandar Vučić.
Pusti one naivne priče "nije uveo sankcije Rusiji". Da jeste, ne bi ga bilo i ne bi mogao završiti nacionalnu izdaju na koju se obavezao.
Ako dođu oni sa istom agendom, krašće nas kulturnije i to je sve.

Nama sada treba promena sistema. Master reset! Sav politički šljam i talog koji se decenijama pomija treba da ide. Ne samo Vučić!
Ako to ne uradimo, a nema naznaka da hoćemo, sve će biti samo još jedno jalovo mlaćenje kurcem.

Živi bili, pa posle ti i ja pričali o tome.

alselone alselone 10:23 04.06.2023

Re: gvozden1

Kojih ovih?

Kojih prethodnih? Pola prethodnih je danas kod ovih.
alselone alselone 10:25 04.06.2023

Re: gvozden1

Nama sada treba promena sistema. Master reset! Sav politički šljam i talog koki se decenijama pomija treba da ide. Ne samo Vučić!

Ovo je sve filozofiranje i mršenje muda. Izvini, ali tako je. Sve su to opšta mesta koja i deca znaju i ponavljau.

Preduslov svega je da se sruši diktator.
freehand freehand 10:27 04.06.2023

Re: gvozden1

alselone
Kojih ovih?

Kojih prethodnih? Pola prethodnih je danas kod ovih.

Bolja ili gora polovina? Nije trik pitanje, od toga zavisi istost.
Pre dvanaest godina govorio sam da je sasvim normalno da će ambiciozni, skloni korupciji, ljudi fleksibilnih principa i bez integriteta preleteti bilo kojoj vlasti. U ovom slučaju formiran je amalgam kriminala i korupcije. U svakoj partiji i svakoj vlasti postoje i loši. Ovo je prva i jedina vlast za koju ja znam u kojoj ne postoje dobri.
gvozden1 gvozden1 10:27 04.06.2023

Re: gvozden1

alselone
Kojih ovih?

Kojih prethodnih? Pola prethodnih je danas kod ovih.

Nije.

Ali ako bih sad rekao imena koja nisu ni sa jednim ni sa drugim, opet bi proradio metod koji radi u slučaju Bjelogrlić.

Neko bi se setio nečeg, i Jovo nanovo.

E to je problem o kom pričam.
predatortz predatortz 10:28 04.06.2023

Re: gvozden1

alselone
Nama sada treba promena sistema. Master reset! Sav politički šljam i talog koki se decenijama pomija treba da ide. Ne samo Vučić!

Ovo je sve filozofiranje i mršenje muda. Izvini, ali tako je. Sve su to opšta mesta koja i deca znaju i ponavljau.

Preduslov svega je da se sruši diktator.


I?
Dobiješ recimo Zoku za premijerku?
Ko je diktatoru dozvolio da vlada klanom i silom?
Isti oni koji će ti instalirati Zoku Ministarku ili nekog sličnog iz raspoložive mase.

alselone alselone 10:28 04.06.2023

Re: gvozden1

Bolja ili gora polovina? Nije trik pitanje, od toga zavisi istost.

Najgorih, tu nema dileme.

Ovo je prva i jedina vlast za koju ja znam u kojoj ne postoje dobri.

Bukvalno. Ne znam ni jednu osobu da ima bilo koju od sledećih osobina: integritet, znanje, stručnost, sposobnost, iskrenost, patriotizam. Ne sve od jednom, nego samo jednu.
alselone alselone 10:31 04.06.2023

Re: gvozden1

I?
Dobiješ recimo Zoku za premijerku?
Ko je diktatoru dozvolio da vlada klanom i silom?
Isti oni koji će ti instalirati Zoku Ministarku ili nekog sličnog iz raspoložive mase.


Odustajem. Ne vidiš kakvo je stanje niti razumeš put kojim se može izaći iz njega.

Da SNS ne vlada i nadamnom poželeo bih ti da ostanu na vlasti još mnogo godina dok se ne pojavi kao što neće savršeni kandidat po tvom izboru.
nikvet pn nikvet pn 10:31 04.06.2023

Re: gvozden1

freehand
već par godina ozbiljno sam uveren da je najvažnije mesto u ovoj zemlji mesto državnog tužioca. To popuniti, ostaviti šest meseci fore da krenu procesi, onda će sve ići samo po sebi.


Тако је Фри. Апсолутно најважније. А први предмет - Загорка, жена које нема. Нечињење по службеној дужности.
.
tessa1 tessa1 10:32 04.06.2023

Re: gvozden1

Ljudi, moja kritika je samo Bjelogrliću,

ako principijelno ne stoji iza udaranja čovjeka u glavu prije neki dan, ne može nikakvim slovom o principu ponajmanje o nenasilju animirati desetine hiljada ljudi. Samo to.

Njegov performans jer nije odolio taštini neozbiljan je, meni lično otrcan, preglumljivanje,

jesu li vama značajne predstave sa bine jednih te istih ljudi kao da pametnog čovjeka u Srbiji nemate, i privatni skandali koji će zasjeniti velike probleme u društvu i državi? Ne? Da?

Ne doživljavajte kritiku Bjelogrlića emocionalno, nisam ja ni protiv vas ni Srbije.
gvozden1 gvozden1 10:33 04.06.2023

Re: gvozden1

Dobiješ recimo Zoku za premijerku?

To nije opcija, pre je strašilo koje ima istu funkciju kao i "Bleligrlić nasilnik, nećete valjda njega"
tessa1 tessa1 10:35 04.06.2023

Re: gvozden1

Ma bolje ti je da pustiš, pustimo, alter-ego na eksplicitnu slobodu

Npr pojaviš se i kao Isolda Stardust, al paziš da te ne provale pošto sam ja jednom ...

... naleteo na lika koji je napravio svoj alter-ego na internetu pa počeo da glasno priča sa njim - auto, talentovan, pa super ispalo - odlični dijalozi.

Meni palo na pamet kako bi to bila dobra fora kod raznih registracija - odmah ti dozvole da precizno registruješ i ego i alter-ego, svaki sa svojim super-egom, naravno.

Pa kažem ajd da probam i registrujem se ovde i kao Spinoza - al bilo mi blam da to krijem pa pojasnio u biografiji - došla policija i ode Spinozica bajbaj.

Da sam literalni talenat osećao bih se ko Kafka, Kafkica u raljama B92 blogovanja, ovako sam bio Tarzan, Tarzančić u raljama blogovanja

Provlačim i deminutive kao jednu od podtemica pošto sam pročitao da je, možda, Ziggy kao žensko ime deminutiv od Isolda u neki jezici - nemoguće za dokučiti bez pojašnjenja, a znam da neki ljudi ne vole deminutive, pa štaznam, kažem, ... tj ne znam ...

:))


E, zaboravila sam to sa Spinozom? Uglavnom, prošlo te? :)
alselone alselone 10:36 04.06.2023

Re: gvozden1

pre je strašilo

Kao i strašilo na koje razumni ljudi padaju, nije mi jasno kako - ako srušimo Vučića direktno će nam N1 postaviti vlast. To će biti neko ko ne voli Srbiju i onda ćemo Vučića praviti od blata.
freehand freehand 10:37 04.06.2023

Re: gvozden1

alselone
Bolja ili gora polovina? Nije trik pitanje, od toga zavisi istost.

Najgorih, tu nema dileme.

Ovo je prva i jedina vlast za koju ja znam u kojoj ne postoje dobri.

Bukvalno. Ne znam ni jednu osobu da ima bilo koju od sledećih osobina: integritet, znanje, stručnost, sposobnost, iskrenost, patriotizam. Ne sve od jednom, nego samo jednu.

E to je suština.
Inače, kad tražiš da odu svi - ne ode niko. I to je odlična taktika manipulatora i relativizatora.

Gledam jutros Vučića na balkonupredsedništva, poziva na pomirenje i saradnju. Govno omekšalo. Ali nije to suština: pričajući o sopstvenim dostignućima prvo i direktno pokazuje na BGH2O. Koji je simbol svog zla koje ovde imamo od 2012. Potpunog urušavanja političkog, pravnog, urbanističkog, građevinskog, arhitetktonskog i pre svega moralnog sloma koje su ovo društvo i država doživeli.
Čini mi se da mu ovog puta neće proći, jer on sad ovde nema sukob sa bilo kakvom organizovanom grupom. panika mu je, pretpostavljam, jer su mu juče doneli rezultate najnovijih istraživanja. Ni on kao mastermajnd manipulacija i laži sa ovolikom količinom animoziteta neće moći da se nosi. Gotovo je, izgleda.
Na koji će se način to dogoditi nemam pojma, ali ono sa tužiocem je osnov. I da i n i svi oko njega spreme imovinske karte na uvid.
alselone alselone 10:40 04.06.2023

Re: gvozden1

Čini mi se da mu ovog puta neće proći, jer on sad ovde nema sukob sa bilo kakvom organizovanom grupom. panika mu je, pretpostavljam, jer su mu juče doneli rezultate najnovijih istraživanja. Ni on kao mastermajnd manipulacija i laži sa ovolikom količinom animoziteta neće moći da se nosi. Gotovo je, izgleda.


Iskreno se nadam, ali se plašim scenarija koji si pomenuo neki dan - pomoć EU.

Prvo mu je uleteo kao pomoć američki ambasador sa ničim izazvanom konstatacijom kako je danas veća vladavina prava nego pre 12 godina. Onda mu danas uleće ruski ambasador kao pomoć. To je sve nevelika pomoć, ali se broji. Ako ostane na ovom onda je protokolarno ali se plašim da li zaista jeste. Manijak je svima obećao po nešto na našu štetu i sada svi oni čekaju naplatu i nisu sigurni da li će to dobiti ako se on skine.
predatortz predatortz 10:42 04.06.2023

Re: gvozden1

Da SNS ne vlada i nadamnom poželeo bih ti da ostanu na vlasti još mnogo godina dok se ne pojavi kao što neće savršeni kandidat po tvom izboru.


Hvala na lepim željama. Šta drugo da ti čovek odgovori...
Nema savršenog kandidata.
Nismo romantične tinejdžerke (ako i to još postoji) da čekamo takvog.

Ja sam svoju političku želju i viziju izneo.

Rebrendiranje Srbije! Totalni otklon od svega što je bilo decenijama unazad. Povratak monarhije, u prelaznom periodu vlada stručnjaka, crnački rad na uspostavljanju poštovanja zakona...

To je ono što može da promeni sliku Srbije u svetu i naš život u njoj.

Neće se desiti, nema u Srbiji ni mase ni pameti za to.

Vi i dalje glumite imbecile, pokušavajte sa Jankovićima, Radulovićima, uduvanim Trifunovićima...

Pa kad umre Vučić, a svi smo smrtni ljudi, sići će sa vlasti.
alselone alselone 10:43 04.06.2023

Re: gvozden1

Neće se desiti, nema u Srbiji ni mase ni pameti za to.

Da li misliš da postoji nešto između Vučića i najboljeg kandidata po tvom izboru koji rebrendira Srbiju u svetu? Da li misliš da ne treba da skidamo Vučića i menjamo političare na demokratskim izborima koje više nemamo ili ne?
freehand freehand 10:44 04.06.2023

Re: gvozden1

Iskreno se nadam, ali se plašim scenarija koji si pomenuo neki dan - pomoć EU.

Ma to se zajebavam sa ovim ovdašnjim evromanijacima, jer je i onomad EU došla da sanira štetu i napravi mu ponton u vreme bojkota.
Problem je što realno nema nikog drugog ko bi bio nekakav nadzor i garant. ali valjalo bi samo držati apsolutno čvrst stav. prošli put je prvi popustio Đilas, ko fukara. Videćemo kako će sad ići. Da li će se gurati prema prelaznoj vladi ili nečemu sličnom. Ja, iskreno, to ni mrtav ne bih prihvatio, ali me, s pravom, niko i ne pita.
gvozden1 gvozden1 10:45 04.06.2023

Re: gvozden1

alselone
pre je strašilo

Kao i strašilo na koje razumni ljudi padaju, nije mi jasno kako - ako srušimo Vučića direktno će nam N1 postaviti vlast. To će biti neko ko ne voli Srbiju i onda ćemo Vučića praviti od blata.


Šta god mislio o ovima sa protesta, a mnogo toga lošeg mislim o mnogima, i o samom protestu, i o tome što su proteste pokušali da vežu za tragediju za koju nije kriva vlast, nešto im se mora priznati - ogolili su, učinii vidljivim, da stanje nije onako kako ga vlast predstavlja, monolitna podrška SNSu je iluzija, to se sad vidi, i vidi se da se Vučić plaši.

Nije malo.

Da li je dovoljno da glasam Ćutu?
Ni blizu.
milisav68 milisav68 10:46 04.06.2023

Re: gvozden1

alselone

Stvarno više ljudi sa tim večitim nezadovoljstvom izborom opozicije. Niko ne valja.

Ne bre, sad ti malo učitavaš nešto što nisam rekao.

Pričali su i Kesić, i Ivanović, i (valjda, nisam pratio), Kojo, Trivalićka i sin od one nastradale žene sa naplatne rampe itd.

U celoj priči, a priča je protest protiv nasilja, Bjelogrlić je mogao da eskivira (obrati pažnju) - govornicu, bar ovaj put.

Inače, ako već hoćete da se borite protiv ovakve Pink vlasti, morate da se žrtvujete i da gledate Pink bar vikendom pre podne.

Silom prilika sam primoran da gledam samo deo...i znam o čemu pričam.
freehand freehand 10:46 04.06.2023

Re: gvozden1

Povratak monarhije,

Neće se desiti, nema u Srbiji ni mase ni pameti za to.


Evo prilike da se Bogu zahvalim što nema ni mase ni pameti u Srbiji.
alselone alselone 10:47 04.06.2023

Re: gvozden1

Da li je dovoljno da glasam Ćutu?
Ni blizu.

Je l' ti neko tražio da glasaš za Ćutu?
predatortz predatortz 10:49 04.06.2023

Re: gvozden1

Da li misliš da postoji nešto između Vučića i najboljeg kandidata po tvom izboru koji rebrendira Srbiju u svetu?


Da, ali te kao zreo čovek pitam ko je to, koji mu je prigram, šta će da čini da ga sprovede...

Legitimno?

Ja se nikad nisam ložio na te "uraaa" parole.

Vučić je instaliran i ne pravi se budala.
Zanima me ko je sledeći apdejt, pre nego što ga podržim ili ne podržim.
alselone alselone 10:49 04.06.2023

Re: gvozden1

Da li će se gurati prema prelaznoj vladi ili nečemu sličnom. Ja, iskreno, to ni mrtav ne bih prihvatio, ali me, s pravom, niko i ne pita.


Mislim da čak prelazna vlada ako bi zaista bili svi u njoj, ne bi bila potpuno loša jer bi ga ogolila da nije najjači. On svu svoju popularnost kod polusveta crpi iz "snage" koja je naravno laž ali oni to ne vide. Ovako kada bi postao samo jedan od mnogih političara na vlasti, mislim da bi izgubio svu harizmu koju ima kod njih. A da ne pričamo o tome da bi deo prelazne vlade bio i pristup medijima.

U svakom slučaju mislim da je bolje bez toga.
alselone alselone 10:52 04.06.2023

Re: gvozden1

freehand
Povratak monarhije,

Neće se desiti, nema u Srbiji ni mase ni pameti za to.


Evo prilike da se Bogu zahvalim što nema ni mase ni pameti u Srbiji.


E, ovo je problem koji spominjem Predatoru. Dvojica protiv Vučića, bacili im jabuku i sada se svađaju koji je kandidat najlepši i ne mogu da se dogovore pa šta ćemo onda braćo - nek ostane Vučić na vlasti dok se ne dogovorimo što neće biti nikad.

Prvo skidanje Vučića pa fer izbori sa potpuno novim kadidatima (ili starim, samo verujem da ne prolaze).
freehand freehand 10:54 04.06.2023

Re: gvozden1


Mislim da čak prelazna vlada ako bi zaista bili svi u njoj, ne bi bila potpuno loša jer bi ga ogolila da nije najjači. On svu svoju popularnost kod polusveta crpi iz "snage" koja je naravno laž ali oni to ne vide. Ovako kada bi postao samo jedan od mnogih političara na vlasti, mislim da bi izgubio svu harizmu koju ima kod njih. A da ne pričamo o tome da bi deo prelazne vlade bio i pristup medijima.

Pod uslovom, na primer, da preda sva ministarstva sile, ministarstvo pravde i ministarstvo informisanja.
Ali od toga nema ništa, a i sve bi uradio da kupi i/ili kompromituje "tuđe ministre".

I tek kad se krene u obnavljanje postaćemo svesni kakva se tragedija ovdeodigrala u poslednjih deset godina. Koliko je sudija instalirano na doživotne funkcije, koliko je lokalnih i regionalnih medija dobilo privatne vlasnike, koliko je generacija vojnika i policajaca čipovano zlom. Deset godina su uništavali tkivo društva, sto godina se toga nećemo osloboditi.
newimprovedtadejus newimprovedtadejus 10:55 04.06.2023

Re: 3-6-2023 Beograd

srdjan.pajic
Samo uporno, dragi moji Beograani, da mu vidite leđa uskoro!



e moram da intervenišem..
blagoglagoljivi kolega me banovao pa ne mogadoh da elaboriram kolega krosu da ja naravno kad kazah beogradžani (inspirisana drugim kolegom čije ime ne mora da pominjem baš sad).. e elem tom priliom ne misledoh na sve žitelje grada Beograda (pa čak i one koji živjedođe u Krnajči) e nego na taj nesretan spoj prebivališta i boravišta u belom gradu a sa gadnim karakterom koji oće da zacvjeta i na drugim mjestima pa bismo tako i neke možda Rimljančanine ili Parizjančanine tako mogli zvati mada ja moram da priznam da fenomen nisam drugdje do u Beogradu srela al dobro sad..
eto rekoh i spasih.. dobro možda ne baš dušu al jezik je propalacao pa je opet lakše
alselone alselone 10:55 04.06.2023

Re: gvozden1

Pod uslovom, na primer, da preda sva ministarstva sile, ministarstvo pravde i ministarstvo informisanja.

To je tačno. Debelo zavisi od toga kako bi izgledala ta prelazna vlada, da li ona ima smisla.
I tek kad se krene u obnavljanje postaćemo svesni kakva se tragedija ovdeodigrala u poslednjih deset godina. Koliko je sudija instalirano na doživotne funkcije, koliko je lokalnih i regionalnih medija dobilo privatne vlasnike, koliko je generacija vojnika i policajaca čipovano zlom. Deset godina su uništavali tkivo društva, sto godina se toga nećemo osloboditi.

Da.
freehand freehand 10:56 04.06.2023

Re: gvozden1

Prvo skidanje Vučića pa fer izbori sa potpuno novim kadidatima (ili starim, samo verujem da ne prolaze).

S tim što ti prvo moraš da priznaš ko su kandidati i kakvi su kao Srbi i kao ljudi.
To što izbora nema i što ti kandidati ne postoje nema veze. Hoće čovek prvo da zna ko su i šta su pa onda eventualno da rpistane da drugi ruše vlast. Otuda kralj, valjda, on se ne bira, ne mora čovek da se maltretira sa izborima.
alselone alselone 10:58 04.06.2023

Re: gvozden1

S tim što ti prvo moraš da priznaš ko su kandidati i kakvi su kao Srbi i kao ljudi.
To što izbora nema i što ti kandidati ne postoje nema veze. Hoće čovek prvo da zna ko su i šta su pa onda eventualno da rpistane da drugi ruše vlast.


Apsolutno sam siguran da imamo desetine i stotine pametnih i čestitih ljudi koji bi se prihvatili državnog posla, bilo da se kanduduju direktno, bilo da rade kao stručnjaci, samo neće u ovom blatu.

Preduslov da se oni kandiduju je da se skine Vučić a on se mora skinuti sa onim što imaš i što oće da ratuje protivu njega.
mlatisa mlatisa 11:06 04.06.2023

Re: 3-6-2023 Beograd

zoja444
emilija, stavi onaj video gde bjelogrlic tuce gagu antonijevica iz cistog mira. sve je to kk klan. bjelogrlic samo svoje dupe gleda.

#Шта сад? Поштен човек не може ни да бије људе по кафанама?#
freehand freehand 11:09 04.06.2023

Re: gvozden1

alselone
S tim što ti prvo moraš da priznaš ko su kandidati i kakvi su kao Srbi i kao ljudi.
To što izbora nema i što ti kandidati ne postoje nema veze. Hoće čovek prvo da zna ko su i šta su pa onda eventualno da rpistane da drugi ruše vlast.


Apsolutno sam siguran da imamo desetine i stotine pametnih i čestitih ljudi koji bi se prihvatili državnog posla, bilo da se kanduduju direktno, bilo da rade kao stručnjaci, samo neće u ovom blatu.

Preduslov da se oni kandiduju je da se skine Vučić a on se mora skinuti sa onim što imaš i što oće da ratuje protivu njega.

Ma to je sve ok, ali i nebitno. neka bude i Zorana Mihajlović premijerka ako bude izabrana lista koja će je na to mesto predložiti. neka bude Vučić predsednika ako bude izabran na fer i demokratskim izborima.
Ali suština je da - prvo - to stvarno budu fer i demokratski izbori, a drugo - otkud ideja da neko treba da ti na blogu prizna - čak i kad bi znao a niko to ne može znati - ko će biti kandidati da bi se ti kao građanin aktivirao i srušio neupitnu diktaturu?
Inače, to što veliko govno jutros citira Miloševića (naravno, bez navodnika jer je lažov i lopov) sa izjavom od 2.oktobra 2000. sluti na slavlje.
"Ne ruše oni Vučića zbog Srbije, nego Srbiju zbog Vučića" je ono kako plačipička pokušava da se predstavi kao heroj.
Na stranu što je Milošević dobrim delom bio u pravu, a ova pizdruina je za savetnike imala i Montgomerija, i Blera, i Đulijanija, i štros-Kana, i guzenbauera. I gomilu šlčjamasa svih strana, uključujući i Izraelce i Arape.
alselone alselone 11:13 04.06.2023

Re: gvozden1

Ma to je sve ok, ali i nebitno. neka bude i Zorana Mihajlović premijerka ako bude izabrana lista koja će je na to mesto predložiti. neka bude Vučić predsednika ako bude izabran na fer i demokratskim izborima.


Ja mislim da se to valja malo pogurat' bez obzira na demokratiju kao 5. 10. :)
alselone alselone 11:16 04.06.2023

Re: gvozden1

"Ne ruše oni Vučića zbog Srbije, nego Srbiju zbog Vučića" je ono kako plačipička pokušava da se predstavi kao heroj.
Na stranu što je Milošević dobrim delom bio u pravu, a ova pizdruina je za savetnike imala i Montgomerija, i Blera, i Đulijanija, i štros-Kana, i guzenbauera. I gomilu šlčjamasa svih strana, uključujući i Izraelce i Arape.


Vraćajući film i ređajući dešavanja devedesetih ali i posle 2000. i ja mislim da je Sloba jednim delom bio u pravu kada je to rekao.
angie01 angie01 11:21 04.06.2023

Re: gvozden1

jucerasnju binu i ozvucenje su platili glumci,...studenti su dosli u nikada vecem broju, generalno je bilo ljudi vise nego ikada,....govornici su bili odlicni, Bjela, koji nije moj omiljeni lik, je bio bez greske u doborm delu, iskreno emotivan,...nema mesta nikakvoj kritici onima koji se jesu odzavali pozivu i popeli se da kazu ponesto kao podrsku onom nevidjenom broj obicnih gradjana, koji su dosli i iz drugih gradova, nema prostora za bilo kakvo mrsomudjenje, vreme je odavno proslo.
dragosevacsutra dragosevacsutra 11:23 04.06.2023

Re: gvozden1

OndaK...
Govornici dva glumca i dva komeNdijaša... Za ozbiljan posao, to je neozbiljna ponuda.


ma da. pazi, ja cak i kapiram bjelogrlica, i mislim da ima kapacitet da gura. a da ce da plivaju stvari kao taj incident, hoce. i razumem i hucija - i vecinu ovde koja opravdava ('onako doslo mu') - ali isto to ces reci za svakog machoa koji prebije nekog/neku/neke onako na zasluzeno 'na pravdi boga' - pa cete ga osudjivati.

elem, N1, Kesice i slicna govna treba da maknu iz cele price, ako nece da dobiju upravo ovo sto dobijaju. Pazi udarna vest na N1 kako onaj babojebac komentarise da se bocan harcenko mesa u unutrasnje stvari - pazi na istoj televiziji sa koje se hil ne skida, koliko vucic na pinku toliko hil na n1.

msilim vazi.

e a pazi kad su ono babojebca urnisali 'na pravdi boga', ne znam jel i onda bilo 'doslo im'...


gedza.73 gedza.73 11:30 04.06.2023

Re: gvozden1

Na stranu što je Milošević dobrim delom bio u pravu

Na stranu što je Milošević bio zločinac koji je kombinujući komunizam i kosovski mit (dva najpogubnija činioca) duboko uvukao kriminal u sve pore sistema. Zlikovac koji je izveo tenkove na ulice Beograda protiv svog naroda.

Njegova vladavina je ostavila, i ostavlja, duboke posledice po srpsko društvo.






promoter promoter 11:32 04.06.2023

Re: 3-6-2023 Beograd

gvozden1

Jel Bjelogrlić osuđen za ovo?

Pa sudi se.
Negde skoro naletim na vest da je suđenje odloženo jer se nije pojavio Antonijević, ali traje suđenje.

Jeste politički upotrebljiv slučaj, ali realno, potukla se dva pijana (verovatno) čoveka u kafani u tri ujutro, mislim, čudna mi čuda.

To se tako kvalifikuje kada navijamo za našega, tj. Bjelogrlića.
Da se razumemo, taj Antonijević mi ide na kurac, odnosno, paradigma kojoj saslužuje.
Bjelogrlić je naš.
Ali je napao čoveka koji je sedeo, potpuno iznenada, mučki.
Bio javan ili nejavna (tajna) ličnost, Bjelogrlić se ovim pizdunskim činom diskvalifikovao za mnoge stvari, a kamoli da govori na skupu 'protiv nasilja'.
I da zaključim, organizatori su ovim što su njega poslali da govori, dokazali da su glupi kao kurac.
Silna energija velikog broja mladih ljudi je ovim popišana do balčaka.
Zar je moguće da na našoj strani nema nekompromitovanih ljudi koji imaju dara da govore pred ovolikim skupom ljudi.
Jebote, govna sa kanalovizije nam se sprdaju.
Ko nas jebe!
dragosevacsutra dragosevacsutra 11:39 04.06.2023

Re: gvozden1

Inače ćemo nareednih deset godina gledati Zorane Mihajlović kako po televizijama kukaju na sopstvenu zlu sudbinu i nekompetentnost vlada i ministara u kojima je deset godina guzicu gnezdila u ministarskim foteljama, a prve milijarde biće oproštene svim kumovima i rođacima.


mene cudi da jos nije bila na protestu medju govornicima. eno i stasa pak.


freehand freehand 11:41 04.06.2023

Re: gvozden1

dragosevacsutra
Inače ćemo nareednih deset godina gledati Zorane Mihajlović kako po televizijama kukaju na sopstvenu zlu sudbinu i nekompetentnost vlada i ministara u kojima je deset godina guzicu gnezdila u ministarskim foteljama, a prve milijarde biće oproštene svim kumovima i rođacima.


mene cudi da jos nije bila na protestu medju govornicima. eno i stasa pak.



Čekaj samo čedu i Bikisrki, a onda Nebojša Krstić dolazi ko Radovan treći na kraju predstave - bolje je mi oko njih nego oni oko nas. A najbolje mi oko nas!
dragosevacsutra dragosevacsutra 11:43 04.06.2023

Re: gvozden1

Da, ako Kesićevo i Ivanovićevo napadanje sistema i uzvratan odgovor njima shvtaš ozbiljno.


Ja ne... Meni je to više biznis ovim prvim, a drugim solidan osnov za loženje vernog pučanstva, u fazonu "vidite kakvi su oni što nas napadaju, ponižavaju sve naše".

Tako je i sa medijima...
Neko je lucidno napisao:
Pink mi vređa inteligenciju, N1 sve ostalo.


ja ne znam iskreno su mi na istom nivou, n1 i pink (kad smo kod vredjanja inteligencije) su jednaki. onaj ivanovic - jebote on moze odmah da ukine show kad mu skinu predsednika


dragosevacsutra dragosevacsutra 11:48 04.06.2023

Re: gvozden1

Ovo nije izbor između Pinka i N1 jer neće N1 doći na vlast nego je ovo izbor između Vučića i nas.


ne uz hila i N1 alse.
freehand freehand 11:50 04.06.2023

Re: gvozden1

dragosevacsutra
Ovo nije izbor između Pinka i N1 jer neće N1 doći na vlast nego je ovo izbor između Vučića i nas.


ne uz hila i N1 alse.

N1 je isto što i RT.
Uređivačka politika i navijanje su jedno, i ok sve dok možeš da čuješ činjenice i dok priče ne kreiraju na lažima.
dragosevacsutra dragosevacsutra 11:52 04.06.2023

Re: gvozden1

Nama sada treba promena sistema. Master reset! Sav politički šljam i talog koji se decenijama pomija treba da ide. Ne samo Vučić!
Ako to ne uradimo, a nema naznaka da hoćemo, sve će biti samo još jedno jalovo mlaćenje kurcem.


upravo tako - i da se skine vucic sutra zbog ovih protesta, to nije reset.
dragosevacsutra dragosevacsutra 11:54 04.06.2023

Re: gvozden1

Preduslov svega je da se sruši diktator.


sorry alse ali ne. da se bilo sta desi, bilo bi u najboljem slucaju kao posle 5.oktobra.

srusen je diktator - dobili smo tacno - sta?


dragosevacsutra dragosevacsutra 11:58 04.06.2023

Re: gvozden1

Zoranu Mihajlović u 163. političkoj inkarnaciji.


ja prvo procitah 63. padobranskoj


dragosevacsutra dragosevacsutra 12:10 04.06.2023

Re: gvozden1

Kao i strašilo na koje razumni ljudi padaju, nije mi jasno kako - ako srušimo Vučića direktno će nam N1 postaviti vlast. To će biti neko ko ne voli Srbiju i onda ćemo Vučića praviti od blata.


nece N1 alse, oni su samo poluga.
dragosevacsutra dragosevacsutra 12:15 04.06.2023

Re: gvozden1

Iskreno se nadam, ali se plašim scenarija koji si pomenuo neki dan - pomoć EU.

Prvo mu je uleteo kao pomoć američki ambasador sa ničim izazvanom konstatacijom kako je danas veća vladavina prava nego pre 12 godina. Onda mu danas uleće ruski ambasador kao pomoć. To je sve nevelika pomoć, ali se broji. Ako ostane na ovom onda je protokolarno ali se plašim da li zaista jeste. Manijak je svima obećao po nešto na našu štetu i sada svi oni čekaju naplatu i nisu sigurni da li će to dobiti ako se on skine.




bice skinut onog trenutka kad postane potrosna roba - doduse to vec jeste, ali je potrebno stvoriti drugi novi proizvod.

a kandidata bar ne manjka...iskristalisali su se vec...


dragosevacsutra dragosevacsutra 12:16 04.06.2023

Re: gvozden1

Vi i dalje glumite imbecile, pokušavajte sa Jankovićima, Radulovićima, uduvanim Trifunovićima...

Pa kad umre Vučić, a svi smo smrtni ljudi, sići će sa vlasti.





nesto mi govori da ce djilos i babojebac da budu ta nova roba koja je pristigla.

(sta bi sa onim miladinom kovacevicem, kad smo vec kod stop nasilju)

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana