Igra okolnosti oko Čede- sjajan tekst Nataše B. Odalović u današnjem Danasu

Jelena Milić RSS / 06.07.2007. u 11:23

Igra okolnosti oko Čede J.

spacer.gif
"Na kraju "Reči" Sartr zaključuje da svaki čovek vredi koliko i svaki drugi. Ništa epohalno, zar ne, ali hajde da zapamtimo ovu misao bar do kraja teksta.
Elem, prepucavanje svih "čistunaca" bivših i sadašnjih režima traje nesmanjenom žestinom. Gorki gemišt istina, poluistina i laži ispija se, a sa tom čašom žuči samo sado-mazo slučajevi ovih dana nazdravljaju u slast, čast i mast. Moram da kažem, još jednom: fuj! Po mnogim novinama atmosfera kao 2001-2003, peru se vlastite biografije opanjkavanjem tuđih, najčečće onih sa kojima se nekad dosta soli i hleba pojelo. Ej, Srbi, Srbi... I rekoh prošlog petka da ta prepucavanja među bivšim ortacima ne bi trebalo da postanu naša nova zgubidanska opsesija. Neka ih, što reče onaj najmudriji među Englezima: "Neka se šugava kobila češe, moja je šija čitava." Ni Englez, ni moja malenkost time ne poziva na uskogrudost, već na odbijanje da se učestvuje u raspravi sveznajućih smutljivaca, jer se tu nema šta dodati niti oduzeti, ako ste, a većina ljudi jeste, samo slabo obavešteni posmatrači, kojima preostaje čuđenje. E, ali ako porivu savesti ne možete da umaknete, ma koliko vam priča bila odvratna, u jednom smislu biva da ne možete baš potpuno i u svemu ostati po strani. Tu se vraćam na Sartra s početka, da svaki čovek vredi baš koliko i svaki drugi i dopisujem: pa, i Čeda Jovanović. Njega radi, dakle, pišem ovaj tekst. Ili, radi strepnje koju izaziva tretman koji Jovanović poslednja dva meseca naročito, ima u javnosti, putem medija i različitih ili ponižavajućih ili pretećih i zastrašujućih poruka koje mu čak bivaju upućivane i od ljudi koji se i ozbiljno bave politikom.
Da se jasno razumemo, ovo nije odbrana ni Čedinog ni bilo čijeg prava da radi bilo šta nezakonito. No, kako i dalje nisu utvrđene činjenice da je radio nešto nezakonito, zašto je radio, i da li nezakonitije u odnosu na druge koji su zaštićeniji od polarnih medveda, a ne silaze sa TV ekrana, i imajući u vidu samo opasnu atmosferu koja se oko Čede stvara, samo i jedino zato podsećam da za Čedu Jovanovića kao i za svakog čoveka važi apsolutna prezumpcija nevinosti, dok se ne dokaže suprotno. S tim u vezi, osećam obavezu (osećam i tugu što uopšte govorimo na ovakav način i 2007) da uputim najozbiljniji apel: kolegama novinarima, časnim pojedincima, Borisu Tadiću kao predsedniku Demokratske stranke, ministru Draganu Jočiću, i više nemam kome, da imajući u vidu samo tri momenta, a to su: Odluka Prvog opštinskog suda u Beogradu od 12. juna 2007. prema kojoj je Jovanović oslobođen optužbi za klevetu koju su protiv njega podneli dvojica zatvorskih čuvara koji su svojevremeno na konferenciji za novinare DSS izneli neke optužbe na račun Jovanovića. Ne bih ulazila u detalje, ovaj kontroverzni slučaj je manje-više poznat javnosti. Drugo, poslednjih dana se sa raznih strana po ko zna koji put pišu i pronose glasine da bi Čeda J. mogao biti uhapšen, a tog hapšenja nema. Da li je onda reč o zastrašivanju, ili nečem drugom? I treće, MUP Srbije je procenio da je Jovanoviću potrebna policijska zaštita, a ovaj je odbio uz obrazloženje da mu se nije reklo od koga mu preti opasnost, te da u protivnom nema poverenja u policiju. Mislim da je sve to skupa otišlo predaleko i da neko najhitnije mora ozbiljno reagovati ukoliko su bezbednost ili život Čedomira Jovanovića zaista ugroženi! Ne može se sedeti skrštenih ruku i čekati da li će mu se nešto desiti. Predsednik DS morao bi da zatraži objašnjenje od MUP Srbije, jer je ipak MUP izneo ocenu o ugroženosti Jovanovića, bez obzira na to što je Čeda ne prihvata. Jer, nikako ne znači da Čedomira Jovanovića, čije su, kako je sam i jedini (niko ništa slično o sebi nikada nije rekao!) zaključio, ruke prljave, ali savest čista, sada treba prepustiti na milost i nemilost "igri okolnosti". Stiče se utisak da su u odnosu Čedomira Jovanovića svi ostali akteri, sa svih strana, daleko i zaštićeniji i važniji i jači igrači, a i bogatiji, zašto i to ne reći, pa im se može, te da je on daleko najranjiviji u ovoj priči. Ne grešite dušu surovim pošalicama o Čedinim telohraniteljima, molim vas, imao ih je i Đinđić...
Volela bih, najiskrenije, da niukoliko nisam u pravu, te da je Čeda potpuno siguran, jer je ovo pravna država, jer su svi ljudi jednaki pred zakonom, i jer će ova država uvek u Jovanoviću moći da gleda političkog oponenta sa pokatkad, čak i za neke od nas kojima je drag, iritirajućim političkim stavovima, ali i punopravnog građanina čija su ljudska prava, pravo na slobodu kretanja i najzad pravo na život - Ustavom zagarantovani! A svi smo videli da Čeda ne beži ni od suda ni od zakona ove države. Zato bar oni koji ne beže od vlastite savesti neka razmisle o značenju i konsekvencama sentence ruskog klasika koji ogorčen piše: "Ljudi bez duše uvek misle: Šta me se tiče! Siroče nije medalja da bi baš o mome vratu visilo!""

Nataša B Odalović


 

spacer.gif


Komentari (161)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

Jelena Milić Jelena Milić 19:07 06.07.2007

dakle bilo nekada

dakle pitala sam pogledajte ima i upitnik nisam dakle inputirala?

da pojednostavim--da li je ovo sto se po nekim novinama i tv desava cedomiru jovanovicu po vama uredu ili ne?

da li treba spreciti?

da li on ima pravo na info o ugrozenosti bez obzira sta je pre radio?
Drago Kovacevic Drago Kovacevic 18:23 06.07.2007

Jelena...

Moram ti priznati da me Nataša Odalović veoma nervira i da je na novinarskoj skali smatram precenjenom. Ne znam čime je ovaj tekst zaslužio tvoju osobitu pažnju. Ja ga smatram lošim, smatram ga za tekst u fazonu "hajde da popunim rubriku" i smatram ga alibi tekstom u kome se sve živo relativizuje, gde uvek "brašno misli da ja nemam vode, a voda misli da ja nemam brašna". Tako ga je otvorila i tako ga je zatvorila. Ima tu svašta, od Sartrovog citata iz "Pada" do pisanja o presumciji nevinosti koja bi trebala da vredi za Čedomira Jovanovića ( kao da je Čeda Ratko Mladić, bože me oprosti). Ovo je tekst objavljen u "Danasu" a ne u Kuriru, Pravdi ili Pressu. Usmeren je prema posebnoj čitalačkoj publici od petnaestak hiljada ljudi, a tu publiku čini uglavnom medijska, politička i diplomatska javnost u Srbiji, te nešto građana, čvrstog čitalačkog jezgra, od kojih bi ti i ja, uz pomoć još dvadesetak ljudi mogli za mesec dana, sasvim sigurno, da svakoga identifikujemo u glavu.
A da je tekst loš, pokušaću da ti pokažem u samo nekoliko sekvenci. Svega tu ima...te kobila koje se češe, te presumcije nevinosti zbog koje jeli čedu ne bi trebalo dirati dok se drukčije ne dokaže ( kao da je za nešto optužen), te "gorki gemišt" ( posebna glupost i elementarni nedostatak talenta autorke jer takvo što ne postoji - gemišt je mešavina vina i kisele vode i nikada nije gorak), te Sartrove rečenice da prema svima treba jednako, te skandalozne ocene da je Ćeda meta "u poslednja dva meseca", a inače sve je pre toga bilo kul, te variranje i manipulacija njegovom rečenicom " da su mu ruke prljave a savest čista", te podemtanje tipa da" joj je Čeda drag ali da je iritira političkim stavovima"....te ovo te ono.
Da je ovaj tekst objavila kao kolumnistiknja Kurira ili Pressa, rekao bih, dobro.
Kad je ovako nešto objavila kao kolumnistkinja "Danasa", slobodno kažem....ništa i ni mrve..
dezelin dezelin 19:07 06.07.2007

Re: Jelena...

Sta reci osim: inteligentno i pronicljivo.

Bravo. Pet zvezdica.

poz.
Jelena Milić Jelena Milić 19:17 06.07.2007

drago...

vidis, ja natasine tekstove nekad citam nekad ne citam, ne pratim toliko literaturu te vrste pa mi je i to objektino prepreka da ih nekad bolje razumem.

kritiku tipa za koliko ljudi je tekst pisan sam uvek odbijala kao argument. stvar autora i urednika. i onog ko cita. ako ti se ne svidja-skrol dalje, klikni, menjaj outlet...

ja se sa njom slazem da je nova eskalacija krenula u zadnja dva meseca . pre toga. kako sam njega shvatila i on kaze kad mu je opsnost ogrozena.

meni se tekst svideo upravo zbog svoje nacelnosti. upravo zato sto je ceda tretiran ni manje ni vise nego kao svako drugi.

to je, od prilike, pozicija sa koje ja nekad pisem o negativnostima koje vidim na javnoj sceni.

kad zagovaram ideje koje sad i ldp zagovara LDP onda ne pisem o nacelnosti vec, izmedju ostalom, i o svojim ubedjenjima a to je nesto drugo.

ovaj teksr je kao nacin da se ukaze sta se tom coveku TRENUTNO desava PO MENI mnogo bolji od biljaniog nastupa u poligrafu, novinar pita da li je bitno ko je oslobodio zemunce, ona kaze ceda nije--kraj price.

dakle i dalje je bitno, bez obzira sto ceda nije ( pri tome je bila napola brifovana i pozvala se na netacna argument-presudu za drugu optuzbu) pa je to bilo jos vise diletantski.

kao sto si mogao videti u mom prethodnom blogu ima tog diletantizma i neprincipijelnosti jos kada je njegova odbrana u pitanju.

u tom smislu ovaj tekst smatram jos bitnijim. A MOJA OCENA o njemu uopste nije bila zanatskog ili stilskog tipa. to ostavljam drugima,meni je to bilo nebitno.
vinska musica vinska musica 20:35 06.07.2007

Re: Jelena...


Drago, hvala ti za ove, savrseno umesne, opservacije o Natashinom tekstu. Ne pamtim, bar u poslednje dve godine, da sam procitala ijedan njen tekst na aktuelne teme, koji bi bio nesto vise, odredjenije, smislenije, od pretencioznog, dozlaboga ispraznog, kvazifilozofskog lamentiranja i nagvazdanja.
Ovaj poslednja je i stilski totalno dno; otrcani vokabular /“nesmanjenom zestinom“, „zasicenijih od polarnih medveda“, „s tim u vezi, osecam obavezu“, „neko najhitnije mora ozbiljno reagovati“, „ne moze se sedeti skrstenih ruku“, „prepustiti na milost i nemilost“/ galimatijas pijacnih doskocica /“nazdravljaju u slast, cast i mast“, „sa kojima se nekad dosta soli i hleba pojelo“/, pa sve garnirano Sartrom, Šekspirom etc.

A poenta.. u njenom stilu; niko nije cist /“prepucavanje svih „cistunaca“, bivsih i sadasnjih rezima, „odbijanje da se ucestvuje u raspravi sveznajucih smutljivaca“/ ali branim svacije pravo da mu se ne ugrozava zivot.

Branim i ja, ali od kolumnistkinje uglednog tjednika ocekujem nesto vise od brige za „mir u svetu“ i „ozonske rupe“. Recimo, da jasno kaze koga smatra smutljivcima, a koga cistuncima, sa i bez navodnika.
pnbb pnbb 20:52 06.07.2007

jelena,

reci mi da ozbiljno mislis da ce drago da stigne do tvog odgovora, izmedju ponovnog iscitavanja svoje, kako neko rece (i ostade ziv), pronicljive kritike natase odalovic, i gledanja u ogledalo...

u stvari, slatkog gemista iscitavanja i gledanja...
Drago Kovacevic Drago Kovacevic 21:18 06.07.2007

Re: Jelena...

@ Vinska....
Radi se o prosečnoj, a ambicioznoj autorki , i onda se negde u tome prostoru izgubi. Još kad počne ceniti šta je trend, onda produkuje ovako loš tekst. Nešto, poput Dracene na blogu.
Ja godinama pratim njen rad, kako na "Slobodnoj Evropi", tako i u meni omiljenom "Danasu", u kome sam i sam objavljivao, od feljtona, do dnevnika u vikend izdanju.
Nikada, ali nikada, osim kad je imala lični sukob sa Tijanićem,i to joj bila tema, ja kod Nataše Odalović nisam video stav. Šta zapravo ona hoće da kaže? I kad bi dovodila sjajne sagovornika i imala po dva sata na raspolaganju , (osim u slučaju Jasmine Ahmetagić, gde je bila čisto književna tema i gde je bila dobro pripremljena), ona nije bila u stanju da od njih izvuče maksimum.
Pisani tekstovi su joj loši, zakukuljeni, sa nedopustivo mnogo relativizacija, sa citatima za koje nije najjasnije čemu služe, sa sakrivanjem iza teza - eto niko ne valja - ili - svi su dobri - ili - kad bi hteli da rade zajedno -.ili - kad ne bi bilo nasilja-
Ovaj tekst koji je Jelena postovala je baš takav....ispod minimalnog stndarda potrebnog za jednu kolunistkinju "Danasa"...I sad zamisli naiđeš paralelno na njen i na tekst Nikole Samardžića, recimo, ili na Kišjuhasov tekst...
Pa to su dva sveta, razlika kao između boga i šeširdžije...Pri tom ne želim reći da je neuka, bože sačuvaj...
@ Jelena...
Hajde da budem malo zloban, moram malo...o)))
Tekst mi liči kao da ga je pisao Goran Svilanović, funcioner pakta stabilnosti za jugoistočnu Evropu...o)))
Ide kao po jajima, da slučajno ne bi koga naljutio ili ne daj bože koga imao u primisli...o)))
Jelena Milić Jelena Milić 09:32 07.07.2007

to drago part two ....

prvo, imas odgovor gore negde koji mozda nisi video na tvoju prvi post.

drugo, apsolutno ne ulazim u tvoju ocenu tekstova natase odalovic, tvoja stvar. dok kog je to sa argumentima, primerima, tipa suvise citata etc, fine with me. nema argument, ne znam sta joj je poenta, opet fine with me mozes ovde postirati takve stvari do sudnjeg dana, natasa odalovic je javna licnost, javno objavljuje i prema tome welcome sa kritikama bez obzira sto ona nije ovde.

za razliku od tebe ja, kao kolumnistikinja danasa takodje, sam uspela negde da shvatim natasinu poruku odavo. mada su nam stilovi uveliko razliciti i mada zokija panovica razumem bolje i citam sa vise uzitka, natasa je za mene jedan od primera i razloga zasto i sama smatram da je cast pisati za danas. jos uvek i pored svega.

ono sto ti u tekstu zoves relativizacija, ja smatram univerzalnoscu i podjednakim tretmanom koji natasinoj odbrani onoga sto se trenutno dosesava CJ daje dodatni legitimitet. ( nije dakle u pitanju njena odranije poznata naklonost prema vrednostima koje ta opcija zastupa etc, sto je takodje legitimno jer pojam nezavisnog novinara i novinarstva u nas je potpuno izvitoperen ...)

no ovo oko svilanovica ti je do jaja. ne zato sto mi se cini da natasin tekst gadja tacno tamo gde treba mnoge na nasoj sceni, da uopste ne ide po jajima, vec sto mi ponovo govori dve stvari.

druga je da cak ni oni za koje sam smtarala, ili z akoje smatram da bi morali po prirodi funkcije, da umeju da nasu vanjsku politiku i desavanja u vezi nas prate i tumace sa vise poznavanja cinjenica, prakse i uocavanja trendova .....ne vide sume od drveca ( kojeg takodje nekad nema). da nisu, u panici i samozaljubljenosti , u stanju da cuju i konstruktivnu kritiku niti racionalana argument. no cu ovde stati u odbrani lika i dela GS na bilo koji drugi nacin. mislim da je moj stav sasvim jasan time sto radim za njega ( i pri tome ucim , koristim svaku sansu, ..) a imam pravo na svoj javni nezavisni stav sasvim dovoljna reklama. ostalo on ume sasvim dobro ako proceni za shodno.

prava je ostavljena za neki drugi put.
Drago Kovacevic Drago Kovacevic 10:02 07.07.2007

Re: to drago part two ....

Jelena...
Žao mi je što se ljutiš. Deo o GS je bio izgleda samo moja neuspela šala. Jer ako je, kako ti kažeš tekst dobar, onda moja opaska hvali a ne kudi GS. Ali, priznajem, mogao sam i bez toga.
No to ne menja suštninu spora u našoj raspravi. Ja ostajem kod svega što sam u dva teksta napisao.
Biti "nezavisan novinar" u našim prilikama, pre svega znači biti nezavisan od vlasti. Ja nisam NO prigovorio zavisnost od vlasti,nisam joj prigovorio zavisnost od ničega, ja sam prigovorio kvalitetu teksta i prigovorio lošem odnosu prema činjenicama. Dakle, ja joj prigovaram za to što joj je tekst "nezavisan" od činjenica. A da je odnos prema činjenicama loš pokazaću ti samo na onoj odrednici sadržanoj da je "meta napada poslednja dva meseca". Nije mi jasno da ti braniš tu tezu, a koliko u januaru smo ovde čitav blog ispisali o postavljanju eksplozivne naprave pod džip, negde na Slaviji, čitav blog jesenas u referendumskoj kampanji kad su pred stranku dovezli ljude iz Kosovske Mitrovice i pustili ih da divljaju, prete, čitav blog o satanizaciji kroz "pištoljerske" medije.
Seti se da je od 2001. on stalno na meti satanizacije, bez i jednoga dana predaha. Seti se javnih upozorenja nesretnog DuMija da je on na meti atenntatora..
I danas, šta...Eto, satanizuju ga "zadnja dva meseca"...Pa samo bi to bilo dovoljno da je tekst nekredibilan...
dezelin dezelin 11:16 07.07.2007

Re: to drago part two ....

Meni smeta to sto ne zauzima jasan poiticki stav. To je tako folirantski i podseca me na kretenizirane DS-ovce iz sadasnjosti.
Drago Kovacevic Drago Kovacevic 11:35 07.07.2007

Re: to drago part two ....

Tačno...celo vreme mi je to na pameti....Ono, kao Oliver Dulić - evo budimo korektni, mi znamo kako je najbolje, treba raditi....ju svi su dobri samo da nam je pravi poslovnik...misim...o))
dezelin dezelin 11:43 07.07.2007

Re: to drago part two ....

Da svi su za mir u svetu. Kao da pitas manekenku.
Jelena Milić Jelena Milić 13:46 07.07.2007

to drago part three

ne ljutim se, vise je u pitanju razocaranje. mislim da znam pozadinu, ako je tako, onda presavi tabak na svom blogu pa otovri teme koje je gs otvorio i/ili polemisi sa njim. ...nisam sigurna, na primer, da sam zokstera na onoj tribini u rex uopste videla, a dao je sebi za pravo vredjati gs nastup. sitno. zoks moze mnogo bolje. da hoce. i da mu je cilj konstruktivna debata.

jos jedno mesto gde je takodje razocaranje u pitanju je sto cak i ti provlacis tezu da ja neke stvari ne plasiram sama, kao rezultat mog javnoa angazmana vec mi ih neko inputira etc...to mi je, da, priznajem, zasmetalo.

nisam rekla da si ti NO osporio nezavisnost.

kritika stila je Ok. ne mesam se

sustinsko razlicite shvacene poruke, opet...nasa stvar--ja i dalje mislim da je ovo odlican tekst u funkciji odbrane cj, stilski me toliko ne zanima.

ostajem pri svome da je ovaj tekst upravo zbog neutralnosti i svih ograda koje je stavila mnogo ozbiljnija odbrana nego mnogi diltantski pokusaji koje gledam ovih dana, koji mi jednako smetaju u svojoj arbitrarnosti kao i sama satanizacija.

plus mi opako smeta odsustvo objektivnosti i zamene argumentovane odbrane polarizacijom ili si sa nama ili si ogavni ds etc. mislim da sama opcija za koju se zalazemo zahteva od nas vise objektivnosti i DA SE RAZLIKUJEMO OD NASIH, NE VISE SAMO NEISTOMISLJENIKA , VEC I NEPRIJATELJA. inace smo, ako te distance nema, samo isti keceri u blatu i zabava za siroke narodne mase.
dezelin dezelin 13:51 07.07.2007

Re: to drago part three

plus mi opako smeta odsustvo objektivnosti i zamene argumentovane odbrane polarizacijom ili si sa nama ili si ogavni ds etc.


Bez argumentovanog optuzivanja nema ni argumentovane odbrane jer je onda suvisna.

poz.
Jelena Milić Jelena Milić 14:00 07.07.2007

dezelin--jer ovaj debilizovani ds

"Dragan Šutanovac smatra da bi bilo štetno prekidati odnose sa SAD i NATO, čak i ako dođe do priznavanja nezavisnosti Kosova..."
dezelin dezelin 14:04 07.07.2007

Re: dezelin--jer ovaj debilizovani ds

Jelena Milić
"Dragan Šutanovac smatra da bi bilo štetno prekidati odnose sa SAD i NATO, čak i ako dođe do priznavanja nezavisnosti Kosova..."


To je prazna prica - a kako misle da prekinu odnose sa SAD i NATO oni koji zagovaraju tu opciju? Ni SAD a ni NATO ih nista i ne pitaju.
Drago Kovacevic Drago Kovacevic 14:13 07.07.2007

Re: to drago part three

Jelena...
Nije mi palo na pamet da ti plasiraš neke stvari zato što to neko od tebe traži. Ne. Ja sam razočaran ako si to tako shvatila. dakle, evo, urbi et orbi to kažem. Ne smatram da ovo radiš po ničijim željama i očekivanjima.
Ja Zokstera u opšte ne poznajem niti sam ga ikada u životu sreo. Nikakve veze sa ovim što pišem nema ona tribina niti sam pak o tribini sa bilo kim razgovarao, ako se ne računa naše ćaskanje u bašti kafane Dorćol.
Ono, oko čega se sa tobom duboko ne slažem je, da DS i ekipa na njegovom čelu nije za ovo što se događa odgovorna. Ja rukovodstvo DS-a smatram najodgovorniji za društveni kolaps u Srbiji. Oni su davaoci legitimiteta ovome što se sada događa, oni ovome obezbeđuju spoljnu podršku, oni drže "pod ledom" onaj deo javnosti koji bi trebao da ustalasa novi talas promena.
Neslaganja oko predmetnoga teksta vidim isključivo oko viđenja politike DS-a. Ti to vidiš kao konstruktivno, ja kao destruktivno. Zato je razlika i u političkom doživljaju predmetnoga teksta.
Jelena Milić Jelena Milić 17:57 07.07.2007

to drago 4

milo mi je ako je tako, ali tek onda ne shvatam cemu uvlacenje GS --ne vidim link. no dobro. ja sam samo dala paralelu, oko zokstera, pretpostavljajuci da si video njegov blog o tribini na kojoj smo oboje bili i o kojoj smo se lepo ispricali.

ne znam gde i kada sam rekla da ds ekipa nije odgovrna za neke od stvari koje se sada desavaju! ja sam npr ubedjena da DS a ne kostunica ima upper hand na kurir i press.

no za ceo drustveni kolaps ( koji kolaps btw, nastavak pregovora , izrucenja hagu, tadicevo izvinjenje koje je u hrvatskoj, sto je valjda i svrha, dobro docekano...sta?) to je ipak, sto se mene tice, previse. i dalje mislim d asu drugi odgovrniji, od radikala, via dss pa do mire i marka i caneta....pa i davinica!

no to je vec ako se secam bila tema posle reksa a ne ovog bloga, no sam i o njoj spreman pricati big time, sa tobom radje nego sa mnogim drugima
Jelena Milić Jelena Milić 18:00 07.07.2007

Re: dezelin--jer ovaj debilizovani ds

sta je tacno prazna prica?

i da li na javnoj sceni trenutno vidite ikoga ko o ovome pored sutanovaca ( na moju tugu ili rdost drugo je pitanje) uopste govori?

Ninoslav Randjelovic Ninoslav Randjelovic 19:38 07.07.2007

Re: dezelin--jer ovaj debilizovani ds

Ahtisari, Ceku, Tachi, Hajradinaj, Jovanovic, Polt...., da nabrajamo dalje ?
Peconi Peconi 20:08 07.07.2007

Re: Jelena...

Da, zaista vam vasi zapazeni prilozi u Danasu daju za pravo da ovako strucno kritikujete rad Natase Odalovic. Gospodine Kovacevicu, izvinjavam se sto pitam, ali radite li vi nesto u svom zivotu? :)
Peconi Peconi 20:13 07.07.2007

Re: Jelena...

"Ja godinama pratim njen rad, kako na "Slobodnoj Evropi", tako i u meni omiljenom "Danasu", u kome sam i sam objavljivao, od feljtona, do dnevnika u vikend izdanju".

Ovo je hit godine. Ah, kako zapazeni prilozi u Danasu. Moje divljenje gospodine Kovacevicu. Nadam se da ce nas urednistvo Danasa uskoro ponovo obradovati vasim mudrolijama.
manitu manitu 23:42 07.07.2007

Re: Jelena...i josh o odalovic

ovo je ozbiljna anliza txt. natashe odalovic , s akojom se slazem u potunosti .
ona je nekada , neke 2000, 01, 02, 03 , bila tu i tamo knjizevnicki setno obojena u donsu na dnevno politicke teme .

to je zanimljivo zvucalo - pisati o tijanicevm baljezgarijama , pozivanjem na Marinu CVetajevu (koju je tada citala i citarala) . Bio je to zanimljiv i uspeo novinarski eksperimet .
Volela sam da je citam , tada .

posle se sa njom nesto desavalo , na duze staze , dubinski , emotivno .

kako srlja emocijama u kolumnama , vidi se , oseca se .
ovo sto je na blogu , kao odbrana cede (ali "nemojte da mislite da ga branim" - ja da sam Ceda Jovanovic , rekla bih " nemoj molim vise da me branish " .

zvuci rasejano .
ponavlja se .
gubi nit .

Moze N. Odalovic mnogo bolje .
Trebala bi da napishe knjigu eseja, pesama .


Bojan Zdravic Bojan Zdravic 04:05 08.07.2007

Re: Jelena...


Kovacevicu,

Daleko si ti od intelektualnog i profesionalnog nivoa jedne Natase Odalovic. Poredeci ovaj Natasin clanak, sa tvojim blogom o Zoksteru od pre neki dan, svako ko je neutralan i objektivan bi rekao, da je tvoj blog na intelektualnom nivou srednjoskolca, a ovaj Natasin clanak na nivou vrhunskog profesionalca i intelektualca.

Bez obzira, sam pocetak tvog posta sve govori o tebi i tvom postu, citiram: "Moram ti priznati da me Natasa Odalovic veoma nervira..." Time u samom startu, sam dokazujes svoju maksimalnu neobjektivnost i ostrascenost (posto te ona veoma nervira) sto automatski anulira validnost svega sto si napisao posle toga o Natasinom clanku. Jedini argumenti u tvom postu su mrznja i nipodastavanje.

Ostrascenost i mrznja ti ne dozvoljavaju da spoznas cinjenicu, da su i Jelena i Natasa zapravo ustale u odbranu integriteta CJ i da zapravo zahtevaju da svi gradjani moraju podjednako biti zasticeni od strane drzave. Protiv su pretnji i medijskog linca koji se u poslednja 2 meseca vodi protiv Jovanovica.

Kako si kulovski poceo post, tako si ga kulovski i zavrsio, sa "...nista i ni mrve..."










Jelena Milić Jelena Milić 07:46 08.07.2007

ninosave-o nato

u pravu ste, ja sam pitanje pogresno postavila-smatrala sam ocitim da pricamo o NGO-LDP sceni

milandez milandez 08:55 08.07.2007

Re: Jelena...i josh o odalovic

Moze N. Odalovic mnogo bolje .
Trebala bi da napishe knjigu eseja, pesama .


Citajte Alekseja Kišjuhasa!
dezelin dezelin 16:27 08.07.2007

Re: Jelena...



Kovacevicu,

Daleko si ti od intelektualnog i profesionalnog nivoa jedne Natase Odalovic. Poredeci ovaj Natasin clanak, sa tvojim blogom o Zoksteru od pre neki dan, svako ko je neutralan i objektivan bi rekao, da je tvoj blog na intelektualnom nivou srednjoskolca, a ovaj Natasin clanak na nivou vrhunskog profesionalca i intelektualca.


Ovo nije nikakav argument nego obican sofizam. Ovo sto ste napisali vredja elementarnu inteligenciju.

poz.
dezelin dezelin 16:30 08.07.2007

Re: Jelena...

Ostrascenost i mrznja ti ne dozvoljavaju da spoznas cinjenicu, da su i Jelena i Natasa zapravo ustale u odbranu integriteta CJ i da zapravo zahtevaju da svi gradjani moraju podjednako biti zasticeni od strane drzave. Protiv su pretnji i medijskog linca koji se u poslednja 2 meseca vodi protiv Jovanovica.


Ne ustaje se ni u ciju zastitu na blogu. A sam tekst je po mom ukusu pun prikrivenih otrova. Pa zamisli da je sad Kostunica ustao u zastitu Cede Jovanovica.

poz.
oldtajmer oldtajmer 18:10 08.07.2007

Autorka

Nisam znao mnogo o Natasi B. Odalovic do sada, ali kad procitah ovo:

http://www.mediaclub.cg.yu/komentari/07-00/27.htm

o'ma je porasla u mojim ocima! Posle neka mi niko ne kaze da "niko nije video" ko je i sa je Kostunica onda, a neki drugi ljudi poput VBP eto nisu znali da je Tijanic govno! Ovoj autorki je ocigledno to bilo oduvek jasno.
Bojan Zdravic Bojan Zdravic 21:39 08.07.2007

Re: Jelena...


Dezelin, kao prvo pisao sam Dragi, ali dobro ajde nema veze, da ti odgovorim.

Pa dobro stale su u zastitu sam hteo da kazem - ne ustale, pogresio sam u kucanju.

Sta ti je ovo "text pun prikrivenih otrova" - sta tripujes, kavog otrova. Ma daj vise, dosadni ste vise vi iz LDP-a, ko o cemu baba o ustipcima, dosta bre vise sa tim Cedom, dosadni ste. Stali smo uglavnom svi na Cedinu stranu, Jelena i Natasa ga brane, kaze se hvala - a ne da napusavate ovde ljude.

Kakav tvoj crni sofizam, pa procitaj Dragin blog o Zoksteru, ono je primer slihtarstva i poltronstva prema svima koje je spomenuo u tekstu. Tipican tekst napisan po partijskom zadatku, vidi se da Drago ima staz po tim komitejama, jer bio je u rukovodstvu RSK.
Mene bi zivi sram pojeo da sam napisao oanko nesto,bio bi me blam medju ljude da izadjem godinu dana.

Precenjujes se dezelin, sa tim quotes i kratkim podrugljivim komentarima koji slede, koji bi zapravo po tebi uvek trebali da predstavljaju apsolutnu istinu. Isti si kao kapi. Eh, kako mi kapi nedostaje kapi, ni do ispod nokata joj nisi samo da znas - mozes samo da sanjas da budes kao ona. Kapi vraaaaati se, blog je tako pust bez tebe...
Bojan Zdravic Bojan Zdravic 21:08 06.07.2007

Svako mora imati pravo na bezbedan zivot


i drzava Srbija mora da pruzi zastitu svakome, kome je bezbednost ugrozena i kome se preti. Iako sam apsolutno protiv politike koju vodi CJ, stacu uvek na stranu CJ, kao i svakog drugog gradjanina, kome su ljudska i gradjanska prava ugrozena.

O politici njegove stranke i o ostalom - neki drugi put, da se ovde ne bi pomesale grandmothers and frogs, sto rece jedan nas bivsi ministrar.
liberalac55 liberalac55 21:18 06.07.2007

Igra okolnosti oko Čede

Bojim se da svi oni autori koji imaju "nešto protiv Čede"zaboravili gde žive.
Znate svi mi u kancelariji smo govorili da će ubiti Đinđića,Znalo se.Videlo se.Pipalo se.Nažalost,od kancelariskih priča do istine nije bilo daleko.Premijer je LIKVIDIRAN.
Čeda je u velikoj opasnosti.Život mu je u opasnosti a neki ovde proturaju priču političke mržnje prema Čedi.
Pa policija je rekla da je opasno.Šta treba čeda da uradi?Da pobegne negde.Da se samoubije,da to ne bi učinili drugi?
Šta Vam je blogeri?Zaslepljeni ste politikom .A osnovno ljudsko pravo je pravo na život.
I molim Vas ispod nivoa teksta poštovane Nataše Odalovića je priča o "samoreklamerstvu"Vrlo nisko.
Probajte bolje.
dezelin dezelin 12:07 07.07.2007

Re: Igra okolnosti oko Čede

Ceda talasa malu baru punu krokodila. U tome je stvar.
Nebojša Milenković Nebojša Milenković 12:22 07.07.2007

Re: Igra okolnosti oko Čede

Ceda talasa malu baru punu krokodila.


Pri tom veoma proždrljivih, čak toliko da je pitanje dana
kada će početi sami sebe da jedu...
dezelin dezelin 12:26 07.07.2007

Re: Igra okolnosti oko Čede

Kada se zavrsi privatizacija.
Jelena Milić Jelena Milić 13:34 07.07.2007

nebojsa

pitanje dana? ne cini li vam se da je pocelo?

Nebojša Milenković Nebojša Milenković 15:22 07.07.2007

podela plena

re: nebojsa

jelena,
pa naravno da je počelo, tj. počelo je još od hulahopki
međutim, veliko finale ipak tek sledi :
Blic: Bitka za javna preduzeća: Koštunici EPS, Tadiću NIS
babic babic 01:36 08.07.2007

Re: Igra okolnosti oko Čede

liberalac55
Bojim se da svi oni autori koji imaju "nešto protiv Čede"zaboravili gde žive.
Znate svi mi u kancelariji smo govorili da će ubiti Đinđića,Znalo se.Videlo se.Pipalo se.Nažalost,od kancelariskih priča do istine nije bilo daleko.Premijer je LIKVIDIRAN.
Čeda je u velikoj opasnosti.Život mu je u opasnosti a neki ovde proturaju priču političke mržnje prema Čedi.
Pa policija je rekla da je opasno.Šta treba čeda da uradi?Da pobegne negde.Da se samoubije,da to ne bi učinili drugi?
Šta Vam je blogeri?Zaslepljeni ste politikom .A osnovno ljudsko pravo je pravo na život.
I molim Vas ispod nivoa teksta poštovane Nataše Odalovića je priča o "samoreklamerstvu"Vrlo nisko.
Probajte bolje.

Ako bi se nešto loše desilo Čedi Jovanoviću ili nekom drugom opozicionom političaru,to bi izuzetno teško kompromitovalo sadašnju vlast i neke institucije pre svega policiju.To bi bilo gore i od samog ubistva premijera,jer je premijer vlast,a ubistvo opozicionog političara je još gore,jer gde nema slobodnog opozicionog delovanja nema ni demokratije.
Zato sam uveren da će MUP preduzeti sve mere da se zaštiti fizički integritet Jovanovića,ali bi i on kao odgovoran čovek,poslanik i političar trebao da sarađuje sa MUP-om i podeli sa njima svoja saznanja o tome od koga i čega mu dolaze najveće pretnje po fizički integritet.To bi proširilo operativna saznanja policije i doprinelo efikasnijoj zaštiti.

S druge strane,apsolutno je neophodno razjasniti ulogu Č.Jovanovića u događajima koji su prethodili 12 martu 2003,jer nisu Legija,Šiptar,Kum & Co nastali u martu 2003,nego su godinama pre toga vršili razna krivična dela a ništa se nije preduzimalo u vezi toga.Čak su neki od njih pušteni iz pritvora,po obaveznom nalogu višeg Javnog tužioca,iako je protiv njih vođen krivični postupak zbog izuzetno teških krivičnih dela.
Javno tužilaštvo je organ na kojem počiva krivično gonjenje i obračun sa kriminalom uopšte.Ako tužilac predloži oslobađanje iz pritvora ili povuče optužni akt,ili nekoga okrivi za blaže krivično delo,sud će to automatski prihvatiti,jer je to diskreciono pravo Javnog tužilaštva.Veliki problem nastaje,ako organ koji treba da goni učinioce krivičnih dela,predlaže njihovo oslobađanje,jer onda puca osnovna karika krivičnog gonjenja.
purenjak purenjak 13:39 07.07.2007

cedo,cedo

U sta si se to upetljao moj Cedice?Trebao si da ostanes u starkama i na ulici.Nije za tebe politika.Narocito ne kriminal.Steta
dezelin dezelin 13:57 07.07.2007

Re: cedo,cedo

purenjak
U sta si se to upetljao moj Cedice?Trebao si da ostanes u starkama i na ulici.Nije za tebe politika.Narocito ne kriminal.Steta


zlobno
MMMila MMMila 14:39 07.07.2007

Odavno vec...

Sve novinske tekstove citam tako sto prvo pogledam potpis, a onda odlucujem! Sve je vise, pa i u delu koji je meni najblizi, znaci sportskom novinarstvu, onih koji pljuju samo da bi pljuvali, pisu samo da bi im izlazilo ime u novinama, komentarisu samo zato sto im niko nikada nije rekao da su im komentari glupi! Nazalost, i onih koji budu placeni za ono sto napisu visestruko:(

Pored toga, sad otkrivam na blogu i jos jednu vrstu koju cu od sada izbegavati. Naime, kako svi pisu odgovore ishitreno, u trenutku odlucivsi, nema iscitavanja, korigovanja, premisljanja, nego se konfuzne misli nabacaju. Ne pazi se ni na jezik, ni na nacin obracanja, ni na osnovna dostojanstva, sto sopstvena, sto tudja! Da ne pricam o slovnim greskama, koje me iznerviraju posle dva reda. Naravno, niko od nas nije postedjen greske u kucanju, ali oni koji znaju da ih prave, mogli bi bar da ih i isprave, pre objavljivanja.

Ne ulazeci u komentar teme, jer je besmisleno komentarisati bilo sta posle ovako loseg teksta koji je, ne znam zbog cega zadivio autorku bloga, tuzno je ono sto se desava evo sada sa svim dalje raspravama. Naime, izbijaju tolike licne netrpeljivosti, uvrede, da me prosto sramota sto su neki od "najlajavijih" upravo VIP blogeri...

Nedostaju vam osnovni principi komunikacije! Nedostaje vam u tekstovima ponekad cak i osnovno kucno vaspitanje!
liberalac55 liberalac55 20:59 07.07.2007

igre i oklnosti oko Čede

I brisanje mog mišljenja je sastavni deo te igre.Neznam samo čime sam zaslužio takav odnos_brisanja_
liberalac55.?
Ma ja se ne stidim što sam liberal i autionomaš ali bi neko na blogu trebao da misli zašto šta briše.
Ubistvo Đinđića?Pretnja smrću Čedi?Osnovna ljudska prava.
Ne razumem.Gde sam pogrešio i zašto sam obrisan
Hvala na ustupljenom prostoru.
Jelena Milić Jelena Milić 07:44 08.07.2007

za liberalca 55

ja zasigurno nisam. zaista ne znam sta se deesilo. sto se mene tice molim vas da ovo shvatite ili kao slucajnost ( ne shavtam ni ja ovaj novi softver uopste)
ili kao grasku nekog drugog.

nastavite da se ovde javljate.
liberalac55 liberalac55 10:12 08.07.2007

Re: za liberalca 55

Jelena Milić
ja zasigurno nisam. zaista ne znam sta se deesilo. sto se mene tice molim vas da ovo shvatite ili kao slucajnost ( ne shavtam ni ja ovaj novi softver uopste)
ili kao grasku nekog drugog.

nastavite da se ovde javljate.

Jelena Milić
ja zasigurno nisam. zaista ne znam sta se deesilo. sto se mene tice molim vas da ovo shvatite ili kao slucajnost ( ne shavtam ni ja ovaj novi softver uopste)
ili kao grasku nekog drugog.

nastavite da se ovde javljate.

Jelena,ja sam kriv,ne čitam gde šta treba.pa se onda kao ljutim.
Sve je O.K.
Izvini.
Jerry Jerry 10:52 08.07.2007

prava država

Da je Srbija prava država policija bi morala po svom zadatku da štiti sve političare , a ne da oni imaju obezbeđenje od raznih tipova sumnjive prošlosti.Ovako se nastavlja kontinuitet sa Miloševićevim sistemom gde policija i DB štiti vlast , a opoziciju pušta niz vodu , da oni samo biraju koga će da izaberu. Zato je i neophodna reforma policije i to temeljna .
cica mica cica mica 12:13 08.07.2007

mirođija

Evo i mene. Najzad. Da i ja dam svoj skroman doprinos ovoj plodonosnoj diskusiji.
Vama Jelena posebno da se zahvalim, što ste širokim narodnim masama dali na uvid ovaj zaista sjajan, čaroban i veličanstven text poštovane gospođice ili gospođe (oprostite, nisam upućena dovoljno i detaljno), a i to je njena privatna stvar; mislim na bračno stanje.

Novine ne kupujem, već poodavno, šta ću, nezaposlena poštena inteligencija. Nemam od čega, prioritet su mi cigare i gorivo (pa i kurtoni u poverenju, slabo se u ovdašnje muške uzdam, to je zatucano dibidus; a kažu i da vole više bez; užitak a i osećaj im je bolji... to što će o bebi posle žena sama da vodi brigu... zabole ih q, izvinte na izrazu; KOD NAS SU SVI MUŠKI HAJ - NEHAJ, račune uvek drugi plaćaju, podrazumeva se; ČAST IZUZETCIMA!). Ja već godinama sama sebi uplaćujem doprinose za PIO; jest da sam se prijavila sa 1. i 2. stepenom stručne spreme, 3.083, 74 dinara za ovaj mesec, btw to je osnovica za osnovnu školu, mada sam ja sa ovim mojim postdiplomskim to prešišala ohoho odavno, ali šta ću, treba nešto i da se jede... iako je ovo Srbija.

Uvek sam zavidela našim političarima i glumcima POSEBNO pevačicama (zlobna sam do bola, priznajem, odoh da nađem onu vrbovu granu da se malo samobičujem; volim to tako, SM, SADO - MAZO, da ne bude zabune), kako se NIKADA NE SKIDAJU sa naslovnih stranica. I uvek mi je potajna želja bila, od detinjstva priznajem, da i ja na NEKOJ STRANI (samo da nije u čituljama... pu, pu, daleko bilo... da ne prizivam ZLO... nije mi (valjda) još došao taj moj trenutak... koliko JA ZNAM... al' možda ste VI bolje obavešteni... slobodno mi recite u poverenju... neću širiti dalje... JA UVEK VOLIM DA ZNAM NA ČEMU SAM... slaba tolerancija na neizvesnost, jbg.).

NA ŽALOST ANONIMUSE NIKO NEĆE! I OBIČNE GRAĐANE! Nisu oni krivi siroti što su DISKRIMINISANI!

Ali da skratim priču. I DA NE TALASAM MNOGO!:

Po mom skromnom mišljenju, NARAVUČENIJE ovog sjajnog, divnog, veličanstvenog, čarobnog , VRLO POUČNOG i bla, bla, truć, truć texta... da ne nabrajam dalje da ne dosadjujem... umem ja i to... mada mi se ČEŠĆE DOGAĐA DA ISPADNEM GLUPA U DRUŠTVU... al' to lako hendlujem... operisana sam od SUJETE... još u detinjstvu... ili je to bilo u pubertetu... ili u zrelom dobu... nevermind... nije ni važno... NISAM JA PREDMET OVOG TEXTA!... htedoh reći komentara.
Elem, naravučenije:

POŠTOVANA NATAŠA B. ODALOVIĆ NIJE DOBILA PLATU!!!

Verovatno je načula od JT ili nekoga DRUGOG (pitam se pitam, da li je prvo bio text ili plata... jao, što sam obožavala NEVEN... i to su mi traume iz detinjstva... pored DISCIPLINE KIČME), da se BANKA otvara tek u ponedeljak... jbg. samo se ne zna koji... to je ono malo sitno, što NEVIDLJIVIM slovima uvek piše kod dizanja KREDITA... ili beše CENE ... ili beše UGLEDA... ja se u to stvarno ne razumem... volim samo KEŠ, kolica, laganica... a pare smo iz slamarice ipak stavili u sef... znate li Vi kakva je ovo mafijaška zemlja... najzanimljivija mi je MAFIJA ZA SLAMARICE... ti su najgladniji... a ono kao, šatro, PRIVID NORMALNOSTI... to se dosetila lokalna maguparija... misle da se ovi iz EU ili ESADE igraju šibicarenja... eh, mnogo su NAIVNI ovi naši mangupi... nezreli dibidus!
Ja sam ovu (neproverenu... da li?) informaciju dobila iz 4. dimenzije... Lav Geršman i taj rad... mada beše i ona neka baba... kao Ministarka odbrane... al' ta se bavi nekom drugom magijom... woodu...ili Vlaškom... na isto dodje...crno je crno... uvek bilo

Srdačno Vas i toplo pozdravljam, kao i Vi mene, predpostavljam (?)

Saša K.

jmbg, poznat nadležnima i zainteresovanima

p.s. mala digresija, i copy/paste: advokata sam našla; poznata faca; kaže: gubimo definitivno; Vi ste gospođice totalno neuračunljivi; ali... probaćemo... nikad se ne zna
p.p.s. malo VEĆA digresija: ne znam zašto mi padaju sada na um ona moja braća iz CG... jest da su mi daljni rod... iako ih ima PUNOOOOOO.... pleme celo... verovatno što do njih nisu još stigle tekovine savremene civilizacije... pa ih držim u tajnosti... a bili su mi zimus na ocevoj sahrani... sve po običajima... tako se mi u familiji našoj srećemo... i videli su one flajere... i onaj BIRO na zgradi na ćosku... a tek kad su čuli za ONO PRANGIJANJE I BACANJE PEDARDI ispred moga prozora... dok sam ja menjala pelene i prala oca od GOVANA... igrala se deca, a petarde džabe, a i bili su u pratnji roditelja... današnja omladina: kakva deca - takvi i roditelji... Elem, rekli su mi: Ne brini sejo, osveta je najbolja kada se ohladi. A MI SMO TU. Znamo da TI NEMAŠ LIČNIH NEPRIJATELJA... ali svakakvih budala ima... ubijaju i bez razloga OBIČNE GRAĐANE (hm, šta li je u njihovim glavicama... nečista savest ili krv?)... ne brini, MI NIKADA NE ZABORAVLJAMO... a o opraštanju ćemo da razmislimo! I posle tebe... TI.


SLOBODA SLOBODNIMA !!!
Bojan Zdravic Bojan Zdravic 15:59 08.07.2007

Re: mirođija


Ne vidim vezu tvog posta sa ovim blogom, ali ipak lepo ti je rekao advokat da ces da izgubis, dzaba samo pucas lovu. Izgleda da i ti spadas u one ljude koji, tesko i posteno zaradjenu lovu, daju kulovima bez potrebe.

Cini mi se da je bolje da tu lovu ulozis u svoje zdravlje i nadjes nekog dobrog psihijatara, jer delujes u najmanju ruku - blago sizofrenicno.
cica mica cica mica 16:38 08.07.2007

Re: mirođija

Ma. fala ti ko bratu. Šizofrenija mi je srednje ime. I to ona paranoidna. Zbrisala sam sa Guberevca za vikend.
Oćeš li napismeno? Hoće li se samo meni tražiti psihijatrisjka procena? Zašto samo meni? Kalimero sindrom.
Gde su tu ljudska prava? Univerzalnost principa? OVO JE ČISTA DISKRIMINACIJA!
A, što se ti petljaš gde ti nije mesto? Ili Ti nisi BZ ili si neko drugi, jer tebi se nisam ni obratila; pročitaj prvi pasus gore. Kako li se to (sada ili nekad) zove: poremećaj višestuke ličnost; nije mi onaj manual pri ruci.

Ja sam ti čista exkluziva i egzotika. Imam svog ličnog psihologa i ujedno instruktorku (radila je program za jednu VIP osobu ovde), a i ličnog psihijatra, specijalizovanog za fobije i strahove, koja, gle čuda, poznaje još jednog VIPovca, i koja mi je, gle čuda, prvi put u životu trebala zimus: traume od bloga. 30 evrića po jednom satu. Mogu da je preporučim. Toplo. Odličan stručnjak. Radi privatno, tajnost podataka zagarantovana!

Za detalje vidi na blogu JT o milom mi i dragom Zoxteru, neću ga zaboraviti do kraja života. Takav je čovek. Mada ima ovde i nekih falsifikata, nije da nema.

p.s. ja sam crvenokosa, ali ne iz onog kluba koji se do pre neki dan muvao ovde; to ja onako; slučajno
p.p.s. ja sam rekla DOSTA!, ubih se od ponavljanja, ali ovo im je izgleda omiljena zanimacija; šta će ljudi kad vole, razumem ih; i nikako da pročačkaju uši, skinu ružičaste naočare i ostalo pa onda, lepo... KAO LJUDI! Neće, pa neće, tvrdoglavi do besvesti; I BOLA!!!; a ja im dobro dođem za tu igrariju... OBOŽAVAM TAKVE IGRE!... luda sam bez njih... a i sa njima... a tek što obožavamk kad sam igračka... i sredstvo do plate...IH!
p.s.3 izvinjavam se na promašenoj temi... pitam se pitam...
Bojan Zdravic Bojan Zdravic 17:19 08.07.2007

Re: mirođija


Ma ne, samo sam ti predlozio da se postaras o svom zdralju, prijateljski i iskreno, nista pokvareno - nema tu nikakve diskriminacije.

Izvini sto sam ti se obratio, obicno na ovom blogu repliciramo jedni drugima i diskutujemo, ako neces da komuniciras samnom no problem zlato.

Pozdrav
Bojan

cica mica cica mica 18:06 08.07.2007

Re: mirođija

O.K.

Pozdrav i tebi.

Nema ljutiš, ali iz iskustva, od komunikacije ovde na blogu, ja obično najebem. Baksuz jedan. Doduše, bilo je i silom prilika. Raznih. Nema veze sa tobom. Sada mi je nešto došlo, da zamenim uloge. Dosta sam bila mazo varijanta. Uh, što volim kada svog sadistu pustim sa lanca. Uživam. Žašto samo drugi? Sex diskriminacija. Opet. Još i to!
Inače, u real life nisam u tom tripu.
Inače, ovde po blogovima, mnogima je omiljena igra: Došo si mi na zicer, đubre. Ja te igre slabo igram, svojevoljno, al' kad hoće ljudi, da probam i ja. Igara koliko hoćeš. A, tek igara moći. Ojha!

Saša K.

p.s. hvala ti na brizi, u pravu si, zdravlje mi je stvarno ugroženo; i psihičko i fizičko; a čitam između redova i život; već mesecima; paranoidna epizoda mi je bila i prošla još zimus, nisam ja iz tog filma, ali može svakome da se desi, sticajem okolnosti; osvestila me je očeva bolest i smrt; hvala i dr. od srca; bio je ubrzani tretman; a i ja nešto teško hendlujem bolest... volim da sam zdrava baš volim... a i živa... kuc, kuc... da ne ureknem
p.p.s. ja sam ponavljala i ponavljala i ponavljala, do besvesti, i nesvesti a i videlo se iz aviona... da sam ovde, na blogu SAMO ZATO ŠTO SAM ZALJUBLJENA U JEDNOG BLOGERA... ali postradah zbog raznih... pa i u istog zaljubljenih... moderatorki i ostalih... šta ste te očekivali?... kako da privučem njegovu pažnju?... kako da ga zainteresujem za sebe ovako virtuelno?... u neravnopravnoj i nefer borbi... a i da dugačak jezik imam, imam... a i da lažne autoritete ne podnosim, ne podnosim (nikakve lažnjake)... a i da kolektivitete ne podnosim... samo autentičnost i slobodu (isto autentičnu)... i da sam ludo hrabra, jesam... i da ću zbog ljubavi svašta da otrpim, trpim... LJUBAV KAO SMISAO ŽIVOTA... to mi je dominantna zabluda iz tog repertoara... borim se protiv nje... ali uzalud... jbg, davno me ne bi bilo ovde, da nije NJEGA... fatalna privlačnost... a kad je takva...NE PITAM ZA CENU!... i rok trajanja... i eto, ispade sex, ali ne onaj koji sam ja želela... mnogo babica, kilavo dete... i to nažalost samo vitruelno... a ja u drugom stanju al bez bebe (ovo je stilska figura, upravo tog blogera, genijalac čovek, umetnik i kreativac, luudaaa sam za njim; stilska figura nema veze sa dnevnom politikom, da opet ne bude neke zabune i zajeba; može se pronaći na jednom od ranijih arhiviranih nepolitičkih blogova)
Bojan Zdravic Bojan Zdravic 20:34 08.07.2007

Re: mirođija


Sasa K.,

Nema tu zlato izmedju redova nista veruj mi, ja sam vrlo strejt i ne pisem izmedju redova. Ako bi i bilo nesto izmedju redove, to bi mogao da bude iskljucivo poziv na veceru, nikako ovo sto si utripovala.

Velike su vrucine duso, koristi hladne oblogice, hladne kupke u kadi, sa disanjem na slamcicu ili upotreba maske za ronjenje. Ako imas ne daj Boze temperaturu obloge od sirceta su izuzetno korisne.

Puno pozdrava iz zarkog Hjustona
Bojan
cica mica cica mica 22:20 08.07.2007

Re: mirođija

O.K. Vidim igru. Prepoznajem udicu. Nemam više komentara. Ovde sam rekla šta sam imala, ko je čuo, čuo.
Nema potrebe za odgovorom. Medijacija odbijena, O.K.
Kraj konverzacije.

p.s. BZ, nemoj posle da se gorko kaješ što si nekome učinio medveđu uslugu; namerno ili nehotično; a možda ćeš i sebi; nikad se ne zna; preporuka za tebe: TI PAZI KAKO I ŠTA I KOME KUCKAŠ

Bez pozdrava, jer ovo što ti vrlo arogantno, podjebavački, mizogino i i pokvareno,kod mene nazivaš histerijom, ja nazivam egzistencijalnim strahom, i to vrlo realnim; obučena sam za to; možda će se i tebi nekada desiti, dug je život; ja sam ga već preživela 4 x, iz vrlo realnih i konkretnih razloga, zadnji zimus, a ovo mi liči na uvod u peti; neće tako biti; ja sam upozorila na vreme, krajnje dobronamerno;

Neko iz B92 ima sve moje podatke; provera verovatno izvršena; nemojte da dođe do neke kobne zamene identiteta. Tačka. Ja rekoh i svoju dušu spasih. Dosta mi je da me svi maltretiraju. Kako im se ćeifne. A nikome nikakve interese ne ugrožavam. Verujte mi na reč.
Bojan Zdravic Bojan Zdravic 23:15 08.07.2007

Re: mirođija


OK, cica maco vidim da neces da prevedemo sve ovo na zezanje. Nemam pojma o cemu pricas majke mi rodjene, ja mislim da sam tvoj nik prvi put video juce - stvarno ne znam ko te maltretira - nisam u toku. 'Ocu ti pomognem, samo mi kazi sta te muci.

Ovaj blog je bas poceo da me zamara, svi ste u nekoj paranoji, nekim zaverama, samo se krljate, retko sa kim mogu normalno da diskutujem , ne moze covek ni da se zeza ni sakim, sve nekakve pretnje, svadje, banovanja:
"Hej, sta je s'vama ljudi, cemu ritam ludi" - bese davno nekad pesma u staroj dobroj Jugi, ne secam se ni ko je bese pevao.

Sta ti je ovo "BZ nemoj posle da se gorko kajes, " onda "pazi kako i sta i kome kuckas" "sto si nekome ucinio medvedju uslugu, mozda ces i sebi" . Ovo je stoti put da mi neko preti na blogu, bas ste dosadni. Psi laju karavani prolaze, ajde zensko si postujem to necu da s esvadjam sa tobom, vidim da te je nesto iznerviralo. ja stvarno nisam imao losu nameru, sve nesto kapiras u drugacijem kontekstu, tesko je gotovo nemoguce komunicirati sa tobom, predlazem da batalimo vise ovo - sta mislis?
movas movas 12:13 08.07.2007

Nekad i sad...

A i ne znam kolika je to kolicina politicara koji se setaju sa gomilom telohranitelja na letovanju...

Ovde je sve jasno: zna se ono što se hoće, ono što ne podržava kliše - ne zna se!
Ovakvu tvrdnju, samo u još rigidnijem obliku, smo čuli odmah posle nesrećnog "5.oktobra"!
- "Šta će NJEMU (Djindjiću!) pratnja, od koga se boji, od naroda? Što se ne pojavi medju narod, što ne polaže račune..?! (možda citiranje nije bez greške, ali smisao jeste)
Ovakvim pokličima se i lično oglašavao sadašnji premijer, a tek roj zujavaca oko njega: Maršićanin, Aligrudić, Pravdić, ... i na kraju dva najomiljenija člana DSS-a Šormaz i Mihajlov! Dakle, nije pitanje odakle ONI, veća kako se sastaviše. A što nema nikog da im poturi pod noseve nekadašnje graktanje, pa da upita SVE NJIH: od koga se krijete, zašto vas nema medju narodom (tj - ljudima), zašto sikćete samo u vreme "kampanje" i pojavite se na svetlo dana? Pa da napravi uporedjenje koliko se Djindjić pojavljivao medju narodom, sve siromah u muci i trci da obezbedi struju, hlor za vodu, antibiotike za bebe.., dok su od prvog trenutka "ostali" maštali o zasedanju u njegovu fotelju, uzvikivali parole da ako Djindjić preživi - Srbija neće, poručivali da je i Tito imao pred smrt problem s nogom, najavljivali (nedugo i ostvareno) krvavo proleće! A onda Mikelić voda generale od jednog do drugog!!! Posećuju stolare i farbare - da bi se napravio krvavi pir!
Dakle, svako ima du*e i mišljenje, ali bi, da je sreće, oba "organa" radila isto kod svih imalaca. Istina je jedna, a putevi do nje se mogu razlikovatui. Ali ne nikako, ne spada u dozvoljeno različito mišljenje negiranje univerzalnih vrednosti: pravo na život! Ovde i pravo na vrstu posla kojom će se neko baviti, pa i na mesto stanovanja - a ne kako Ko-jad-inović reče za Anastasijievića, da je trebalo da menja stan iz prizemlja... Kao da ne živimo većina u prizemlju, dok se krem bavi podzemljem???
milandez milandez 21:22 08.07.2007

Re: Nekad i sad...

Ovakvim pokličima se i lično oglašavao sadašnji premijer, a tek roj zujavaca oko njega: Maršićanin, Aligrudić, Pravdić, ... i na kraju dva najomiljenija člana DSS-a Šormaz i Mihajlov! Dakle, nije pitanje odakle ONI, veća kako se sastaviše.


Majka radja - udba sastavlja.
Domazet Domazet 17:28 08.07.2007

Nomen Est Omen

Sada ce David Icke, pretpostavljam, pod punim imenom i prezimenom da nam iznese detalje o svom super-uspesnom bracnom zivotu i da nas poduci kako da to i mi ostali imamo? Ma ne bih se na njega ni osvrnuo da nije jedne dileme koja me muci a za koju je on sjajan primer. Kako nekim ljudima reci sta mislite o njima a da pri tome ne upadnete u zamku licnog vredjanja.

Nego sam u stvari hteo o necem drugom. O ovome:

Meni smeta to sto ne zauzima jasan poiticki stav. To je tako folirantski i podseca me na kretenizirane DS-ovce iz sadasnjosti.

Za politicke tifoze je potpuno nebitno STA neko kaze. Oni se prema izrecenom odredjuju na osnovu toga KO to izreceno kaze. Uostalom, neko ce mi reci 'Sta se cudis, cista bioloska nuznost'. I bice u pravu, za odredjivanje na osnovu toga STA se kaze je potreban mozak. Za odredjivanje na osnovu toga KO kaze su dovoljne pljuvacne zlezde.
dezelin dezelin 20:24 08.07.2007

Re: Nomen Est Omen

Mozes ti da pricas koliko hoces ali to ne izaziva politicke krize.

Bez onoga KO nesto kaze nije ni bitno STA kaze. Dovoljno je tih nebitnih "alarmiranja" javnosti - to je folirantski, treba zauzeti politicki stav i usmeriti sopstvenu energiju ako hoces da promenis nesto.

poz.
dezelin dezelin 20:52 08.07.2007

Re: Nomen Est Omen

dezelin
Za politicke tifoze.


A mogao bi i da pripazis na "politicki" recnik ako vec uz pomoc mozga odredjujes STA neko kaze.

poz.
cica mica cica mica 22:54 08.07.2007

zaboravih najvažnije

Srđanu Mitroviću, Dimitriju Vojinovu i Peđi the Q. dugujete zahvalnost za najbolji scenario, montažu i dramu. Jelica Greganović je bila ko - scenarista, ali kako vidim svoje cipelice je uspela da dobije.
Velika je greška što ste mene uzeli za glavnu ulogu. Po Zoksterovoj preporuci. Ali to ću sa njim da regulišem na sudu.

Šta ćete vi da radite? Odlučite sami.
cica mica cica mica 23:16 08.07.2007

edit

Kako je BOL nekom magijom ZAKLJUČALA svoj blog, izgleda samo za mene, i onemogućila mi da joj se lično zahvalim (ZNA ONA VRLO DOBRO NA ČEMU I ZAŠTO!), uzurpiram ovaj prostor i poručujem joj:

Bebili, Ti ćeš biti moj ključni svedok! Odigrala si višestruku ulogu. Da li je Oskar toga bio vredan? Sumnjam da si se omastila o Srkijev, ti ljubiteljko mačaka. A, želela si, zar ne? Ne brini, takvih sam ja imala na tone. Samo što ih ja samo rentiram, i to još oni plaćaju. Džaba ti visoke škole. Umetničke.

Plavo ti BAŠ lepo stroji. Ne menjaj boju. Nikako.
cica mica cica mica 23:52 08.07.2007

edit 2

MIMI!

KAKO TEK NJU DA ZABORAVIM!

Ljjubiteljka privatnih pornića koje posle distribuira u komercijalne svrhe i ucene, pa po cenu tuđega života.
Vrlo karakterna osoba. I visoko moralna.
Opasne su te iz NS. Po sebe najviše. Izgleda. Samo im to još niko nije javio.

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana