B92 Blog    Članovi    JJ Beba    Gde ste štreberi?

JJ Beba
21:17
ČET
25
SEP

Gde ste štreberi?

gde ste štreberi?
gde ste štreberi?

prenosim skraćen i adaptiran  tekst koji je 28.8. 2008. objavljen u  DIE ZEIT-u

  

 Posvećeno Sonji Savić

 

Gde se izgubila kritika i protest mladih? Strah pred budućnošcu obeshrabrio je celu jednu generaciju.
Treba li čovek da se čudi studentima čije se ambicije svode isključivo na novac i sigurnost? Zar je mladima danas zaista jedini ideal da rade kao beskrupulozni savetnici firmi, mešetari na berzi ili menedžeri hedžfondova? Zašto nas čude mladi umetnici  koji su bez karaktera i čiji je jedini cilj da na tržištu postignu uspeh?
Savetnici za kadrovska pitanja te mlade ljude nazivaju  "gladnima", jer su tako mladi da izgledaju kao da su se tek ispileli  - krila su im još mokra ali zato već imaju veliki kljun i neverovatan apetit. Svedoci smo nastajanja nove umetnosti koja postaje sve gluplja;  primitivnih viceva, glupih zabavnih emisija, reklamnih spotova koji vrve od cinizma i prezira.To nisu stvorili pokvareni starci, već generacija mladih, veoma mladih ljudi.
Još pre nekoliko vekova čovek bi govorio da su brzopletost i lakomislenost osobine mladih te da će ih to brzo proci, da će se uozbiljiti. I idealizam je držan kao tipičan znak mladosti koja nije spremna na kompromise, kao ni da se prilagodi diktatu profita. Samo da  spomenemo nemačku generaciju "Šturm und Drang" (Sturm und Drang; doba nemackog prosvetiteljstva izmedu 1750. i 1780, a glavni nosioci su Herder, mladi Gete, Šiler; prim. prev.) i "Mlada Nemacka" (Junges Deutschland; politicki angažovani mladi pisci u prvoj polovini 19. veka Guckov, Mund i Vinard; prim. prev.). Oni su se borili protiv okova feudalnog društva,  vladavine rimokatoličke i protestantske crkve, protiv socijalne nepravde. Omladina je dizala revolucije. Mladi imaju veoma razvijen osećaj za pravdu, nezavisno od porekla i klasnih interesa. Tako su se deca iz dobrostojećih građanskih porodica borila za prava radnika, a mladi ljudi iz aristokratskih krugova učestvovali u francuskim i ruskim bunama i ustancima XIX veka.

A danas? Mladima se zamera da nemaju dovoljno znanja, da nisu disciplinovani ili da su nestrpljivi i da nemaju sposobnost da završe započeti posao, ali im niko nikada ne prigovara da su neposlušni, da su buntovnici. A i kako bi? Ðaci-praktikanti, diplomci,  početnici , svi prihvataju svaku vrstu posla i svaki ugovor,  pa i onaj za njih  nepovoljan. Gledaju na grubi svet privrede i politike očima nevine srne, samo po koji put pokažu znakove melanholije kao da su se zarekli da će što pre da postanu morski psi ne bi li  preživeli u svetu gde vrvi od neprijatelja. Da je svet zao -u ovo mladi bezrezervno veruju kao u opšte priznatu činjenicu. O tome često uče tokom studija, a debate o globalizaciji i velikoj konkurenciji ušle suim  duboko u psihu i  ostavile traga, kao što meteor napravi krater kada se razbije o zemljinu površinu. Kod mladih ljudi nestale su sve fantazije i želje za otporom.

Strogi ucitelji  i profesori ne moraju više omladinu da vode na uzdi, mladi su sami sebe upregli u rudu. Raniji autoriteti su nestali. Omladina je nekada mogla da se buni protiv nekog tiranina jer je on imao ime i prezime. Tiranin današnjih mladih je sopstvena samodisciplina. Njima  nije potrebno pričati o nedostatku radnih mesta i nemilosrdnoj konkurenciji, oni to saznanje udišu od malih nogu, to je postalo deo njihove prirode. Mladi germanisti koji su proučavali kritiku vladajuce ideologije Šilera, Hajnea i Brehta, posle diplomiranja  rado prihvataju polove  PR menadžera i  mušterijama i javnosti pričaju da je "K" zapravo "U". Upravo diplomirani ekonomisti prihvataju da rade kao agenti-početnici osiguravajucih društava. Neumorno kucaju na vrata stanova i pokušavaju da prodaju ugovore, za koje veoma dobro znaju da mušterijama ne nude nikakve koristi....

Kada se čitaju  molbe mladih diplomaca koji traže zaposlenje i njihove biografije, čoveka spopadne neki tupi, neveseo osecaj. Sve neverovatno liče jedna drugoj i sadrže sve što šefovi kadrovskih službi očekuju i žele da čitaju. Gotovo svaki student je boravio neko vreme  u inostranstvu, radio u humanitarnoj organizaciji, sakupio bezbroj časova provedenih na praktičnom radu po nekim firmama, vlada kompjuterskom tehnikom, govori po nekoliko stranih jezika. Biografije ne sadrže samo jednu stvar: koji su im lični putevi ka sreći. Mladi se ne bave sobom i u molbama i  ni jednom rečenicom ne govore o sebi licno. Imperativ  glasi: mi ne gubimo vreme, mi ne sanjamo i nemamo pogrešne nade. Kao da su roditelji na svoju decu preneli sopstvene  strahove. Pogledajmo samo  koja su zanimanja  najviše na ceni kod mladih. Ona nam govore da se oni rukovode neverovatnim trezvenim realizmom. Pre dvadeset godina, mlad čovek bi imao poštovanje pred "poslovođom". Taj pojam bi ga asocirao na starijeg gospodina, koga boli želudac od komplikovanih godišnjih računa i straha da ne bude optužen da je falsifikovao bilans firme. Danas, medutim, mladi nemaju nekakve iluzije, vec čvrsto streme da što pre i sami postanu šefovi, a to je, veruju, sama bit života.

S druge strane mladi ne veruju da je postojeći svet dobar. Ništa ne bi bila veća greška od tvrdnje da je omladina nekritična. Mladi ljudi, međutim, istovremeno ne veruju da je moguće da se svet popravi i pokrene nabolje. Ovde bismo možda mogli da govorimo o pojavi novog malograđanskog pogleda na svet, ali on više nije prijatan, topao i udoban. Pojam "malograđanski" u sebi sadrži i povlačenje u privatan, intiman prostor, koji, naravno, ne pruža nikakvu zaštitu od katastrofe koje se svi boje - nezaposlenosti. Svedoci smo  restauracije epohe Stendalovog vremena koju je  karakterisala  hladna društvena klima, poslušnost pred pretpostavljenim, licemerje i karijerizam.

Imamo brutalan utisak da za sadašnje stanje ne postoji alternativa. Slika sveta koja prevladava je privredni darvinizam i ta slika je moguća samo kada ne postoji drugi pogled na svet. Možda alternative i nisu bolje od postojećeg sistema, ali i sama činjenica da alternativa postoji može delovati kao uteha, jer nam govori da postojeći svet nije jedini.

Gde da tražimo alternativu?
Omladina nije samo zbir ličnih sudbina generacije. Ona poseduje i svoju kulturu, modu, knjige, muziku i filmove-  mladi za  mlade. Danas u toj kulturi, razume se, nema govora o pobuni i revoluciji. U njoj su sve samo tužbalice i žalopojke.  Podrobno se opisuju porodične sudbine. Najveća utopija koju možemo da osetimo je  u muzici, utopija igranki, gde se toliko pije da nas vodi do ekstaze zaborava. Nemački film danas pokazuje bolestan interes za sudbinu terorista iz pokreta RAF-a. On se, medutim, ne bavi njihovim političkim i revolucionarnim idejama, nego samo privatnim životima terorista. Umesto politike vidimo samo lične patnje.

Tu je, takođe, i mračna teorija zavere koja kaže da postoji jasan interes kapitala da obeshrabri mladost, kako bi ona funkcionisala kao poslušan elemenat ekonomije. U stvarnosti, čovek teško može da zamisli da poslodavci mogu biti zadovoljni mladima koji su nemaštoviti, uplašeni i savršeno poslušni. Svaka firma mora da poseduje dinamičan princip. A ko može da predstavlja taj dinamican princip nego mladost? Svako se seća razdoblja od 1967. do 1975. kad je omladina pružala otpor i dovodila u pitanje nemaštovitu, mehanicku kulturu. Da bi jedno društvo napredovalo, a to se odnosi i na svako preduzeće, nije nevažno da postoji potencijal nemira, nezadovoljstva i protesta. Samo mladost poseduje genijalnost. Šopenhauer je bio opsednut tom idejom. On nije pod pojmom "mladost" mislio bukvalno na godine. On je verovao da obdareni ljudi mogu da se razvijaju samo u društvu koje još nije okoštalo, gde ne mora da se vodi računa o očekivanjima i konvencijama. Šta ako mladost u Šopenhauerovom smislu više ne može da se razvija, jer postojeće društvo to onemogucuje?

Lako je reći da jedno društvo, ako želi da ima budućnost, ne može da dozvoli da  potpuno obeshrabri mladost. Daleko je teže reći ko je odgovoran za takvo stanje. Postoje pokazatelji koji govore da mladi sa mnogo više pesimizma nego što je to realno procenjuju mogućnost protesta i pobune. Nedavno sprovedeno istraživanje među studentima nam potvrđuje da je među mladima oslabio interes za politiku i društvo. Njih zanimaju samo informacije koje mogu da im direktno koriste za lični uspeh, u poslu i u ljubavi,  dok  ih socijalna pravda uopšte ne zanima.
Ništa nismo uradili ako omladinu optužimo da je sebična i da izbegava društvenu odgovornost. Povlačenje u privatni život i fenomen  "ja pa ja" samo je izraz depresije.

http://www.youtube.com/watch?v=sVvtIS2YGVI

 

korišćen prevod sa nemackog Nikole Živkovica

izvor Kontrapunkt

Atačmenti
štreberi.jpg 12.09 KB image/pjpeg




Komentari (167)
Sakrij replike | Pošaljite komentar 

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

medjutim92  21:32 25.09.2008
Preporuka: 0

Streberski pozdrav :)

#Link  Replika: 0
zanimljiv tekst

nazalost, najveci streberi ovde uopste ne odu u drustvene nauke..
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
jeremija92  21:32 25.09.2008
Preporuka: 1

Video sam ih i ja...

#Link  Replika: 44
.... to su oni maladići u tamnim pantalonama, kožnim cipelama, belim košuljama i obaveznim kravatama, koji na temperaturi od 40 stepeni u podne špartaju beogradskim ulicama.
Svi liče jedan na drugoga, ko klonirani.
Tu su odnedavno..
Donela ih globalizacija.
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
ludvig92  21:43 25.09.2008
Preporuka: 3

Re: Video sam ih i ja...

meni se čini da bismo se svi mogli prepoznati barem u delu teksta.
briljantnog by the way.
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
JJ Beba  21:47 25.09.2008
Preporuka: 3

Re: Video sam ih i ja...

jeremija92
.... to su oni maladići u tamnim pantalonama, kožnim cipelama, belim košuljama i obaveznim kravatama, koji na temperaturi od 40 stepeni u podne špartaju beogradskim ulicama.
Svi liče jedan na drugoga, ko klonirani.
Tu su odnedavno..
Donela ih globalizacija.

ma doneo mozak :))
nemam ja ništa protiv da uče, da se obrazuju, govore jezike, naprotiv, moraju da budu konkurentni svojim vršnjacima u evropi, al kako se bre ne bune? nije valjda da im je sve potaman?
kako im ne smeta ovako glupo školstvo? ovako glup univerzitet? profani koji su u znanju i metodologiji ostali zaglavnjeni u 70tim?
zašto ne sviraju po podrumima?
gde su fanzini?
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
KafaJeGotova  21:53 25.09.2008
Preporuka: 0

Re: Video sam ih i ja...

ludvig92
meni se čini da bismo se svi mogli prepoznati barem u delu teksta.

to sam baš hteo da kažem...
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
JJ Beba  22:00 25.09.2008
Preporuka: 0

Re: Video sam ih i ja...

KafaJeGotova
ludvig92
meni se čini da bismo se svi mogli prepoznati barem u delu teksta.

to sam baš hteo da kažem...

:))
jes vala, štebera svuda oko nas
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
die hard  22:03 25.09.2008
Preporuka: 0

Re: Video sam ih i ja...

briljantnog by the way


Stvarno je text sjajan. a odnosi se na Srbiju u velikom delu.Mada je ovde jos i gore.
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
medjutim92  22:04 25.09.2008
Preporuka: 1

Re: Video sam ih i ja...

JJ Beba
ma doneo mozak :))
nemam ja ništa protiv da uče, da se obrazuju, govore jezike, naprotiv, moraju da budu konkurentni svojim vršnjacima u evropi, al kako se bre ne bune? nije valjda da im je sve potaman?
kako im ne smeta ovako glupo školstvo? ovako glup univerzitet? profani koji su u znanju i metodologiji ostali zaglavnjeni u 70tim?
zašto ne sviraju po podrumima?
gde su fanzini?


mnogo toga je glupo, ali zavisi s cim poredis.. generacije do recimo '75 su sasvim lepo pamtile da je bilo bolje, i videle su makar malo sveta, pa su znale da primete da ne valja.. generacije od '85 su zavrsile osnovnu posle pada Milosevica, u vreme kad se kako-tako napredovalo, i njima je ovo super u odnosu na ono cega se secaju, a oni koji se i bune, na kraju se bune kao da je 2000 godina bila greska.. na stranu sto uglavnom nisu videli inostranstvo sem mozda bugarske i turske, ili ekskurzije u budimpestu i grcku, a to i ne daje sasvim realan prikaz koliko su mnoge stvari ovde lose..

Oni koji se zaposle slabo imaju kad da se bune.. drugarica radi u banci u kojoj je dres kod bas ovakav kao sto je Jeremija pomenuo, solidno placena, ali radno vreme od 9 do 5, prekovremeno joj placaju tek posle 7, a od 5 do 7 podrazumevaju da se ostaje.. i kad posle tog da se buni? a da se buni tamo, opet je na mestu koje bi 80% ljudi jedva docekalo..

(btw, sviram po podrumima, bice uskoro demo snimci :))
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
die hard  22:07 25.09.2008
Preporuka: 0

Re: Video sam ih i ja...

(btw, sviram po podrumima, bice uskoro demo snimci :))

e ovo postujem.Respect, sto kazu novi klinci:)))
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
AlexDunja  22:08 25.09.2008
Preporuka: 0

Re: Video sam ih i ja...

zašto ne sviraju po podrumima

sviraju po kucama sa matricam i semplovima i
kace na mrezu, alternativno,
zasto da se smaraju sa smorovima?
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
JJ Beba  22:33 25.09.2008
Preporuka: 1

Re: Video sam ih i ja...

(btw, sviram po podrumima, bice uskoro demo snimci :))
*novo

tome se radujem

ok za ove št su se uposlili, mene brine što se ne bune studenti. kako je moguće da njih ništa ne zanima?
stanje na fakultetima je katarsofalno, oni ćute.
zna se kolko košta ispit i kako se završavaju fakulteti, oni ništa.
uzimaju im kintu na faksu , za svaku potvrdu po 10 jura, i još ne znaju gde idu te pare, oni ništa.
nastava neivnetivna, dosana, staromodna, oni ništa
profani manje znaju od njih, oni ništa
ćute i trpe.
e to ne razumem.

davno, kad sam bila mnooooogo mlađa, igrala sam tenis na TK Parizan sa Kočom Popvićem.
jednom prilikom je rekao: kada je mene žuljalo ja sam se pobunio. red je na vas.
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Goran Vučković  22:37 25.09.2008
Preporuka: 1

Re: Video sam ih i ja...


davno, kad sam bila mnooooogo mlađa, igrala sam tenis na TK Parizan sa Kočom Popvićem.
jednom prilikom je rekao: kada je mene žuljalo ja sam se pobunio. red je na vas.

Ti matori partizani su voleli da zezaju klince na taj način - imali smo mi jednog u Jagodini, koji je tako umeo da kaže: "Deco, jel vam loše? Jeste? E, pa kad je meni bilo loše, ja sam uzeo pušku i otišao u šumu"
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
JJ Beba  22:42 25.09.2008
Preporuka: 1

Re: Video sam ih i ja...

AlexDunja
zašto ne sviraju po podrumima

sviraju po kucama sa matricam i semplovima i
kace na mrezu, alternativno,
zasto da se smaraju sa smorovima?

ti govoriš upravo o kibrenetskom otuđenju i za mene to može da bude samo priprema, samo vežba, ....priprema za pravi rad....
svirati sa matricama, semplovima, sam sa sobom, editovanje, možda jeste neka alternativa ali nije isto što i sviranje u bendu, sa živim ljudima.
Sviraš na sempl koji je neko za tebe osmislio.
svirati sa ljudima znači imati kontakt sa životom, instrumnetom, to je emotivan postupak, imaš povratnu emociju.....

ništa ne može da se poredi sa živom svirkom..


   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
JJ Beba  22:46 25.09.2008
Preporuka: 0

Re: Video sam ih i ja...

Goran Vučković

davno, kad sam bila mnooooogo mlađa, igrala sam tenis na TK Parizan sa Kočom Popvićem.
jednom prilikom je rekao: kada je mene žuljalo ja sam se pobunio. red je na vas.

Ti matori partizani su voleli da zezaju klince na taj način - imali smo mi jednog u Jagodini, koji je tako umeo da kaže: "Deco, jel vam loše? Jeste? E, pa kad je meni bilo loše, ja sam uzeo pušku i otišao u šumu"

Koča nije mislio samo na partizane, to je došlo posle.
mislio je pre svega na svoje učešće u avangardnom pokreu, na poeziju, pa tek onda na učešče u naprednim grupama, komunizmu, partizanima.... kao momak iz bogate poradice nije morao da radi baš ništa.
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
AlexDunja  22:52 25.09.2008
Preporuka: 0

Re: Video sam ih i ja...

ništa ne može da se poredi sa živom svirkom..

svi oni hoce to:)
a;i ovako imaju mogucnosti
da se nadju sa ljudima, nevidjene.
ne potcenjuj bunt. svaka mladost je nosi.
na svoj nacin.
ja dozvoljavam da nacin ne kapiram,
ali mi je tesko da osporim bunt koji ne poznajem.

edit
nj.t.f. niko i ne trazi da ga znam
))
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
r0811n  22:55 25.09.2008
Preporuka: 3

Re: Video sam ih i ja...

to sam baš hteo da kažem...


Da to malo skratim u prevodu> Ovde niko nema muda da bude luzer<
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
JJ Beba  22:59 25.09.2008
Preporuka: 0

Re: Video sam ih i ja...

ne potcenjuj bunt. svaka mladost je nosi.
na svoj nacin.
ja dozvoljavam da nacin ne kapiram,
ali mi je tesko da osporim bunt koji ne poznajem.
*novo


sasvim je moguće da ni ja a ni naš nemački kolega ne kapiramo bunt koji ne vidimo i ne čujemo.
ajd šibni neki link koji poziva na bunt duha, neku subverziju.....
priznajem da ne pratim virtuelne buntove

   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
AlexDunja  23:05 25.09.2008
Preporuka: 0

Re: Video sam ih i ja...


sasvim je moguće da ni ja a ni naš nemački kolega ne kapiramo bunt koji ne vidimo i ne čujemo.
ajd šibni neki link koji poziva na bunt duha, neku subveziju.....
priznajem da ne pratim virtuelne buntove

aj me pusti da se konsultujem sa decama:)
oni rade , ja pratim
tek da znam da ima:)))
sibnucu link, ali sutra, preksutra,
posla preko glave...

ps moje dete je napravilo nekoliko nosaca zvuka tim putem,
za sramotu, ja ih nemam ovde.
ali bice...
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
KafaJeGotova  23:14 25.09.2008
Preporuka: 0

Re: Video sam ih i ja...

r0811n
Da to malo skratim u prevodu> Ovde niko nema muda da bude luzer<

the decemberists - little boxes

   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
JJ Beba  23:18 25.09.2008
Preporuka: 0

Re: Video sam ih i ja...

j me pusti da se konsultujem sa decama:)
oni rade , ja pratim
tek da znam da ima:)))
sibnucu link, ali sutra, preksutra,
posla preko glave...

ja razumem bunt, al ne razumem najbolje editovanu muziku
i brinem se koga će virtuelno ta muzika da pozove na kciju?
:)
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
AlexDunja  23:22 25.09.2008
Preporuka: 0

Re: Video sam ih i ja...

i brinem se koga će virtuelno ta muzika da pozove na kciju?

kapiram
ali nasa i njiova akcija se
razlikuju.
o tom pricam.
ne vidim da imaju problem.( tog tipa)
imaju problem sa sistemom.(kao i mi sto smo imali)
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
ludvig92  23:25 25.09.2008
Preporuka: 0

Re: Video sam ih i ja...

ja razumem bunt, al ne razumem najbolje editovanu muziku
i brinem se koga će virtuelno ta muzika da pozove na kciju?


slažem se bebo.
mislim da ta muzika i služi nepozivanju na akciju.
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
JJ Beba  23:41 25.09.2008
Preporuka: 2

Re: Video sam ih i ja...

slažem se bebo.
mislim da ta muzika i služi nepozivanju na akciju.

da i ja mislim tako.

bavljenje muzikom editovanjem, je "za lenju decu", :)) što bi reko moj prijatelj profesor muzike, koji ne bi da vežbaju , savlađuju intrument, da skidaju stare majstore.....
danas je lako editovati muziku: uzmeš gotove semplove, imaš program vegas , nuendo, ili bilo koji šatajmberg i slažeš trekove. ne moraš da znaš ništa u muzici i o muzici, niti da znaš da sviraš.. koristiš semplove različitih instrumenata odsviranih u određenom tempu u određenom stili u volia - muzika.
kapiram da se tako otupljuje oštrica bunta, zabiješ se u gajbu, visiš na kompu, slažeš trekove a oko tebe buja život, jebu ti kevu loši nastavni programi, nemaš fiskulturnu salu, bazen.....

ti kapiraš da je net validan životni prostor, legitiman i isto tako važan kao stvaran svet oko nas?
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
AlexDunja  23:46 25.09.2008
Preporuka: 3

Re: Video sam ih i ja...

kapiram da se tako otupljuje oštrica bunta, zabiješ se u gajbu, visiš na kompu, slažeš trekove a oko tebe buja život, jebu ti kevu loši nastavni programi, nemaš fiskulturnu salu, bazen.....

pogresno!
fundamentalno pogresno.
oni su ljudi drugacijeg vremena.
i treba udrugacijem vremenu da zive. alo.
i nas svet se razlikovo od sveta na sih matorih,
ali nije imao nizi emocionalni nivo..
gresite, prosto.
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Unfuckable  23:49 25.09.2008
Preporuka: 1

Re: Video sam ih i ja...

slažem se, AD - nama je, bre, druga buka u ušima, da se tako izrazim....
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
AlexDunja  23:57 25.09.2008
Preporuka: 0

Re: Video sam ih i ja...

slažem se, AD - nama je, bre, druga buka u ušima, da se tako izrazim....

:)) evo meni anfa:))
da , tako je, druga buka, druge slike, drugo sve,
ali rade. u otezanim okolnostima.
izmedju ostalog, zbog toga sto mi mislimo da zanmo kako njihov bunt treba da izgleda.
ili da se cuje, ili sta god!
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
ludvig92  00:05 26.09.2008
Preporuka: 0

Re: Video sam ih i ja...

danas je lako editovati muziku: uzmeš gotove semplove, imaš program vegas , nuendo, ili bilo koji šatajmberg i slažeš trekove. ne moraš da znaš ništa u muzici i o muzici, niti da znaš da sviraš


mislim da taj deo i nije toliko tragičan...bilo je toliko sjajnih bendova i pesama sa tri rifa...ne treba znanje uvek da bi izrazio neki stav...
ali ja sam prosto toiko isključiv oko toga da je ta muzika čista kolektivna hipnoza i ništa drugo da te apriori podržavam u priči..

ti kapiraš da je net validan životni prostor, legitiman i isto tako važan kao stvaran svet oko nas?


kapiram da je net validan prostor:))
život je uglavnom napolju.
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Unfuckable  00:11 26.09.2008
Preporuka: 0

Re: Video sam ih i ja...

da se razumemo...ja kad čujem "onu njihovu" muziku, fakat imam problem - degeneracijski ; )))) - a omlaTina mislim da ima manji problem sa "ovom našom" mjuzom - logično, jer je "njihova" (na žalost) proizašla, nekako, iz naše.......ali ok, to je samo par pixela u celoj slički situacije, ništa strašno....
ali opet - taj njihov drugačiji ritam i - na oko - drugačiji stav.....meni je nemoguće da su baš svi klinci blesavi, pre mislim da ja nemam dobar decoder....
prilagodljivost koju Čerevicki dole odlično opisuje shvatam kao znak inteligencije i razumnog odmeravanja realnih opcija, pa čak i kao nagon za samoodržanjem (paz' da vidim ko je to od nas sa 24 nosio kravatu ? partijski omljadinci, probabli - oni što smo ih šestarom boli u školi)
osim toga - ne mora svaki bunt da liči na nešto što smo mi ukadrirali u glavi da je bunt - da bi bio bunt...a sistem se najbolje menja - iznutra
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
AlexDunja  00:16 26.09.2008
Preporuka: 0

Re: Video sam ih i ja...

ne mora svaki bunt da liči na nešto što smo mi ukadrirali u glavi da je bunt

nevezno za iznutra:)
ali ne lici, a bune se samo tako.
na svoj nacin, protiv svog sistema.


htedoh da napisem da im odmazemo, ali:)))))
go on sa pricom,
oni ovo ne citaju:)
ovo je nasa terapija
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
ludvig92  00:17 26.09.2008
Preporuka: 0

Re: Video sam ih i ja...

oni ovo ne citaju:)


greška. fundamentalna greška:))
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
JJ Beba  00:22 26.09.2008
Preporuka: 0

Re: Video sam ih i ja...

ti kapiraš da je net validan životni prostor, legitiman i isto tako važan kao stvaran svet oko nas?

ovo sam pitala AD
:))
bilo je sjajne muzike sa tri rifa, ali sa tri odsvirana rifa
znam ljude koji se profesionalno bave muzikom a ne znaju ni 3 rifa, samo editing
recimo onaj neki Kon (ilitako nekako) koji btw mlati kintu kao aranžer, producent i šta ja znam štaveć.veze nema sa muzikom.....nema pojma sa svirkom.
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
AlexDunja  00:28 26.09.2008
Preporuka: 0

Re: Video sam ih i ja...


bilo je sjajne muzike sa tri rifa, ali sa tri odsvirana rifa
znam ljude koji se profesionalno bave muzikom a ne znaju ni 3 rifa, samo editing
recimo onaj neki Kon (ilitako nekako) koji btw mlati kintu kao aranžer, producent i šta ja znam štaveć.veze nema sa muzikom.....nema pojma sa svirkom.


pa ti draga pricas da je muzika o emociji.
i ja to mislim.
znanje treba.. ali to je tehnika.
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Unfuckable  00:29 26.09.2008
Preporuka: 3

Re: Video sam ih i ja...

za rifove priča stoji, tu se slažem....ako ne mogu da odzviždim - nije muzika, tj ja to ne razumem
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
ludvig92  00:30 26.09.2008
Preporuka: 0

Re: Video sam ih i ja...

ako ne mogu da odzviždim - nije muzika, tj ja to ne razumem

   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
markonio92  00:56 26.09.2008
Preporuka: 1

Re: Video sam ih i ja...

medjutim92
drugarica radi u banci u kojoj je dres kod bas ovakav kao sto je Jeremija pomenuo, solidno placena, ali radno vreme od 9 do 5, prekovremeno joj placaju tek posle 7, a od 5 do 7 podrazumevaju da se ostaje.. i kad posle tog da se buni? a da se buni tamo, opet je na mestu koje bi 80% ljudi jedva docekalo..

Auuu...
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
markonio92  00:58 26.09.2008
Preporuka: 0

Re: Video sam ih i ja...

r0811n
Ovde niko nema muda da bude luzer

To je taj rad.
Suština današnjih generacija.
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
dragoljub92  01:44 26.09.2008
Preporuka: 3

Re: Video sam ih i ja...

, al kako se bre ne bune?

zašto ne sviraju po podrumima?
gde su fanzini?

a šta je sva ta ,,pobuna" donela ?upravo ovo,pa nas su bombardovali baš oni hipici iz 60ih i 70ih,svi ti nekadašnji buntovnici svetskih razmera su doneli upravo ovo ..učemu sad živimo
nemoj ovo da svatiš lično ,ali ja sam ,gledajući šta po svetu radi ,,hipi generacija",kako drma lovu i komformizam i globalizam i ostale izme,odavno se odreko pripadnosti toj grupaciji sve je to na kraju ispala velika laž,samo što su neki pomrli na vreme a neki zgrnuli veliku lovu i sad i sami predstavljaju one protiv kojih su se bunili.

sve te pobune iz prošlih godina su ustvari samo obmane
žalosno i nažalost tačno
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
vracarac92  08:32 26.09.2008
Preporuka: 0

Re: Video sam ih i ja...

zašto ne sviraju po podrumima?
gde su fanzini?

Ima i toga.
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
JJ Beba  14:24 26.09.2008
Preporuka: 0

Re: Video sam ih i ja...

Unfuckable
slažem se, AD - nama je, bre, druga buka u ušima, da se tako izrazim....

super anfak, daj da čujem tu buku, pokaži mišta te žulja: može pesmica, može recitacija, može performans, strip, fanzin.......sve može samo mi pokaži da si živ
:)
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
dunjica  14:40 26.09.2008
Preporuka: 0

Re: Video sam ih i ja...

markonio92
r0811n
Ovde niko nema muda da bude luzer

To je taj rad.
Suština današnjih generacija.

Ne slažem se! Hajde, kada je to bilo cool biti luzer?
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
JJ Beba  19:01 26.09.2008
Preporuka: 0

Re: Video sam ih i ja...

unfak :
prilagodljivost koju Čerevicki dole odlično opisuje shvatam kao znak inteligencije i razumnog odmeravanja realnih opcija, pa čak i kao nagon za samoodržanjem

pa ja se slažem sa gospodinom Jesseno da slika sveta koja je prevladala je privredni darvinizam - najači opstaju, moramo biti jaki, misliti samo na sebe jer život je borba za ospstanak...to je nagon za samoodržanjem itajrad i takva slika je moguća jedino kad ne postoji drugi pogled, kad ne postoji alternativa. to i jeste problem
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Unfuckable  18:34 27.09.2008
Preporuka: 3

Re: Video sam ih i ja...

moje skromno mišljenje je da se među tom dečurlijom krije naš budući Premijer tamo neke - 2020. godine.
Takođe, mislim da Ovu Situaciju mogu popraviti i "izvući" upravo Klinci sa kravatama, daleko pre nego oni iz Garaža
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
JJ Beba  22:23 27.09.2008
Preporuka: 0

Re: Video sam ih i ja...

moje skromno mišljenje je da se među tom dečurlijom krije naš budući Premijer tamo neke - 2020. godine.

pa naravno, nema ko drugi, svi bi da budu premijeri.
večeras sam na jednoj večeri upoznala apsolventa političkih nauka koji ke mrtav ozbiljan izjavio da je on budući premijer srbije.
šta da ti kažem nije mi se dopao, što je siguran znak da sam večerala sa bududućim premijerom
:)
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Kazezoze  09:39 28.09.2008
Preporuka: 3

Re: Video sam ih i ja...

jeremija92
.... to su oni maladići u tamnim pantalonama, kožnim cipelama, belim košuljama i obaveznim kravatama, koji na temperaturi od 40 stepeni u podne špartaju beogradskim ulicama. Svi liče jedan na drugoga, ko klonirani.Tu su odnedavno..Donela ih globalizacija.

zar su stigli i u srbiju?
meni neki dan doshla dvojica tih modernih mladih jehovinih svjedoka (najvishe me asociraju na njih) na vrata da mi prodaju neke nove tv programe koje nudi ovdashnja UPC mrezha.
izbiflali oni tekst koji su im uprogramirali u UPC-u o finansijskim olakshicama i programima koje mogu gledati po tim nekim cenama i ja ih lepo pristojno saslusham i kazhem kako ja nisam korisnik UPC usluga tako da ne mogu da prihvatim njihove ponude.
poshto u svom programu nemaju podatak da neko nije korisnik UPC-a ( pobogu zar ima neko bez televizora), prevideli su moju reakciju i nastavili sa textom br 2 iz njihovog programa o prodaji tv programa (ima toga koliko hocesh u njihovom hard disku).

- momci jeste li vi za neki sokic?
udjite u kucu da neshto popijete pa ce mo nastaviti razgovor - ljubazno sam ih pozvao

ushli su i uz sokic nastavili sa prichom iz svog hard diska.

- jel' vidite vas dvojica televizor u ovoj kuci? - zapitao sam

tad su prvi put zbunjeno pogledali po dnevnoj i ukapirali...

- vidi zaista, pa vi nemate uopshte tv !!!

- tachno to sam vam rekao i na vratima, ali je ochito da niste slushali.
ja nisam korisnik vashih usluga i nemam nameru da postanem,
a vas dvojica sad u svoje spise zapishite da vlasnik stana br 72 u ovoj ulici nema tv i ne koristi vashu mrezhu.

zbunjeno su upisali neshto u papir koji im je bio u ruci, zahvalili se na picu i otishli...

- ex ta isprogramirana deca - pomislio sam dok sam ih ispracao.
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
JJ Beba  13:20 28.09.2008
Preporuka: 0

Re: Video sam ih i ja...

a vas dvojica sad u svoje spise zapishite da vlasnik stana br 72 u ovoj ulici nema tv i ne koristi vashu mrezhu.

:))
kzkz sad će te ušare tamo gde treba.
su bacili pogled na baštu sa malim budom?
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Kazezoze  13:51 28.09.2008
Preporuka: 0

Re: Video sam ih i ja...

JJ Beba
a vas dvojica sad u svoje spise zapishite da vlasnik stana br 72 u ovoj ulici nema tv i ne koristi vashu mrezhu.:))
kzkz sad će te ušare tamo gde treba. su bacili pogled na baštu sa malim budom?

nisu))
oni ne vide nishta osim svog odela dok ih ne uhvatish za ruku i pokazhesh im))
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
MightyNora  22:00 25.09.2008
Preporuka: 0

Tacno

#Link  Replika: 0
Imperativ glasi: mi ne gubimo vreme, mi ne sanjamo i nemamo pogrešne nade.

Ko nikada ne sanja nikada se i ne probudi.
Nada uvek umire poslednja, a ja kazem pa nek crkne vec jednom.
Jedino je tacno ovo sa vremenom. Toga podosta moze da se izgubi.
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Goran Vučković  22:58 25.09.2008
Preporuka: 2

Vratiće se opet osam šezdeset

#Link  Replika: 5
Njih zanimaju samo informacije koje mogu da im direktno koriste za lični uspeh, u poslu i u ljubavi, dok ih socijalna pravda uopšte ne zanima.

Šezdesetosmaši i njihovo "zlatno" protiv sadašnjeg "gvozdenog" doba, nije nego... meni se čini da kad neko ne vidi vrline u klincima, to je obično zbog loše prepisane dioptrije
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
JJ Beba  23:51 25.09.2008
Preporuka: 0

Re: Vratiće se opet osam šezdeset

Goran Vučković
Njih zanimaju samo informacije koje mogu da im direktno koriste za lični uspeh, u poslu i u ljubavi, dok ih socijalna pravda uopšte ne zanima.

Šezdesetosmaši i njihovo "zlatno" protiv sadašnjeg "gvozdenog" doba, nije nego... meni se čini da kad neko ne vidi vrline u klincima, to je obično zbog loše prepisane dioptrije

zato si ti tu da nam pozajmiš svoje :)
niko ne govori o tome da sadašnji klinci nemaju vrline.
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Goran Vučković  00:01 26.09.2008
Preporuka: 1

Re: Vratiće se opet osam šezdeset

zato si ti tu da nam pozajmiš svoje :)

Svako je doneo šta ima, zar ne? :)

Kako reče Duško Radović: "Tucite svoju decu kada počnu da liče..." znaš već.
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
dunjica  14:43 26.09.2008
Preporuka: 0

Re: Vratiće se opet osam šezdeset

Šezdesetosmaši i njihovo "zlatno" protiv sadašnjeg "gvozdenog" doba, nije nego...

E, baš! Dobro su se etablirali mnogi od njih... vidi onog Josefa Fischera, da ti ogadi šezdesetosmaše!
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Goran Vučković  15:16 26.09.2008
Preporuka: 0

Re: Vratiće se opet osam šezdeset

E, baš! Dobro su se etablirali mnogi od njih... vidi onog Josefa Fischera, da ti ogadi šezdesetosmaše!

Čuj - pa njih je i Bajaga provalio u mladosti svojoj - znaš ono: noć počinje da se skida, jutro rumeno od stida, plava kugla sporo rotira...
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
JJ Beba  19:06 26.09.2008
Preporuka: 0

Re: Vratiće se opet osam šezdeset

Čuj - pa njih je i Bajaga provalio u mladosti svojoj - znaš ono: noć počinje da se skida, jutro rumeno od stida, plava kugla sporo rotira...


skoč ili pilule za lilule.
ili samo od sebe
:)))
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
simkke  23:03 25.09.2008
Preporuka: 0

Pa,dosad smo bili bez njih

#Link  Replika: 0
...i eto gde smo stigli. Daj da vidimo da sta ce oni da donesu....
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Aleksandar Stosic  23:12 25.09.2008
Preporuka: 1

thanks. nemac-filozof

#Link  Replika: 0
citavog zzivota, ili barem poslednji desetak godina, imam neku teskobu, nesto sto mi smeta i pritiska, primecujem negde da sam i sam zrtva nekakve neminovnosti koju nisam znao da opisem, barem ne na ovako maestralan nacin.
strava!
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Aleksandar Stosic  23:13 25.09.2008
Preporuka: 0

u koferce

#Link  Replika: 0
jos nesto. Ovo cu da stavim u svoju arhivu
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
jesen92  23:23 25.09.2008
Preporuka: 0

jedno pitanjce za JJB

#Link  Replika: 10
..nije mi jasno ko je autor teksta i na koga se tekst odnosi....na mlade kod nas ili na neke druge....jasno mi je da se sve napisano moze odnositi na nase drustvo i nas prostor ali me zanima na koje drustvo je mislio autor teksta....
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
audrey92  23:40 25.09.2008
Preporuka: 1

Re: jedno pitanjce za JJB

Autor teksta je urednik nemackih novina Die Zeit, Jens Jessen, i tekst se odnosi na nemacku omladinu iz gradjanskih slojeva. Pisan je iz perspektive starog sezdesetosmasa i njegove generacije ideoloski pokrenutih buntovnika, cija deca se sada navodno vracaju porodici, privatnom zivotu i trazenju stalnog posla. Zbog toga je tekst, po meni, samo vrlo usko primenljiv na srpsku sredinu, baska sto je i u Nemackoj izazvao polemike i kontra-tekstove (na primer, autor opisuje iskljucivo mlade jednog drustvenog sloja, dok druge, njemu strane, slojeve potpuno ignorise - npr. migrantsku omladinu itd.).
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
JJ Beba  23:46 25.09.2008
Preporuka: 0

Re: jedno pitanjce za JJB

audrey92
Autor teksta je urednik nemackih novina Die Zeit, Jens Jessen, i tekst se odnosi na nemacku omladinu iz gradjanskih slojeva. Pisan je iz perspektive starog sezdesetosmasa i njegove generacije ideoloski pokrenutih buntovnika, cija deca se sada navodno vracaju porodici, privatnom zivotu i trazenju stalnog posla. Zbog toga je tekst, po meni, samo vrlo usko primenljiv na srpsku sredinu, baska sto je i u Nemackoj izazvao polemike i kontra-tekstove (na primer, autor opisuje iskljucivo mlade jednog drustvenog sloja, dok druge, njemu strane, slojeve potpuno ignorise - npr. migrantsku omladinu itd.).

tako je Audrey napisala sam na početku da je tekst preuzet iz nemačkih novina. (adaptiran i skraćen)
milslila sam da je pogodan da se otvori ova tema kod nas i žežela sam da tu temu otvorim baš na dan sahrane sonje savić čiji je ceo život i bavljenje umetnošču bio bunt.

EDIT

akcenat je na alternativi
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
jesen92  00:32 26.09.2008
Preporuka: 1

Re: jedno pitanjce za JJB

...Hvala audrey....malo me zbunio deo teksta koji se odnosi na lose zabavne emisije, glupe viceve.....i sl....pa germanisti koji rade kao PR, a ja bas znam neke takve ovde.....Pomislila sam da je neko nas pisao o nama u Nemackoj......
...sve u svemu ispada da mi jesmo, ne samo geografski, deo evrope .....Iako spadam u "borce" za EU ,ovo sto je od evrope stiglo kod nas posle 2000te meni se uopste ne svidja...licno nisam ugrozena novim pravilima u radu bez radnog vremena ali smatram da je to eksploatacija protiv koje se treba boriti...ljudi su se krajem 19 i pocetkom 20 veka borili i izborili za osmocasovno radno vreme pa kasnije za petodnevnu radnu nedelju...a sada u 21 veku da se ne zna radno vreme i da se ne placa prekovremeni rad...pa eksploatacija mladih po str, buticima,trznim centrima i kaficima u kojima rade za bezobrazno male pare i bez ikakve socijalne zastite, prava na odmor, na bolovanje.....sindikati vise ne postoje...Mene vise cudi kako se niko ne buni zbog svega toga nego sto se studenti ne bune zbog losih programa....
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
jesen92  13:38 26.09.2008
Preporuka: 2

Re: jedno pitanjce za JJB

(adaptiran i skraćen)
milslila sam da je pogodan da se otvori ova tema kod nas
....tekst je zaista zanimljiv, posebno sto ga pise neko ko zivi u danasnjoj Nemackoj...ja sam na pocetku bila u dilemi ko je autor zato sto me sve napisano asocira na "nase drustvo".....e sad, diskusija tj polemika koja se razvila ovde stigla je i do tacke da nasi mladi treba nekom da kazu "alo, uhapsite Mladica, hocu da zivim kao svi mladi u EU"....Gledano iz jednog ugla to je ok ali ako se vratimo na izvor teksta neko mlad moze da kaze "zabole me za Mladica i za EU kada je i tamo dosadno isto kao i ovde, kada i tamo ljudi pristaju da rade sve i svasta za kintu, kada i tamo nema bunta duha a japiji rade kao roboti po ceo dan......." ako je tema globalna trebalo je usmeriti diskusiju u tom smeru...ogranicavanjem na nas prostor i nase drustvo tema je svedena na kritiku naseg sistema za koji smo odavno utvrdili da ne valja....:))
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Goran Vučković  13:47 26.09.2008
Preporuka: 1

Re: jedno pitanjce za JJB

Gledano iz jednog ugla to je ok ali ako se vratimo na izvor teksta neko mlad moze da kaze "zabole me za Mladica i za EU kada je i tamo dosadno isto kao i ovde, kada i tamo ljudi pristaju da rade sve i svasta za kintu, kada i tamo nema bunta duha a japiji rade kao roboti po ceo dan......."

Ma tamo je suuuper provod - vidite onaj tekst "Raj, Bohemian" koji je doktorka Ana (sa teško izgovorivim prezimenom) okačila :)
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
jesen92  14:31 26.09.2008
Preporuka: 0

Re: jedno pitanjce za JJB

..citam Anu redovno..i kapiram po nesto iz ove nase rupe ..:)
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
JJ Beba  14:38 26.09.2008
Preporuka: 0

Re: jedno pitanjce za JJB

Mene vise cudi kako se niko ne buni zbog svega toga nego sto se studenti ne bune zbog losih programa....

jeseni radi se o tome da je nestao duh pobune, da mladi ljudi ne iskazuju svoje mišljenje kroz alternativu; udruživanjem u organizacije koje se bore za neke njihove ideje koji su im važe. ako već nema ju prostora gde mogu da iskažu svoje mišljenje a da to nisu partije, oni moraju sami da ga kreiraju kroz fanzine ili neke druge alternativne načine....bre po difoltu mladost je nemirenje.
recimo nije mi jasno da se mladi ljudi u pančevu mire sa tim da im sitematski truju život...
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
jesen92  17:55 26.09.2008
Preporuka: 2

Re: jedno pitanjce za JJB

...JJ, kapiram ja sta si ti htela da kazes. i mene nervira to pristajanje na sve., samo me plasi cinjenica da je to postao globalni problem.....Ja bas ne bih umela da definisem sta je to globalizacija ali ako je to...lanac istih restorana ili lanac istih benzinskih pumpi, pa ne znas dal sedis u Lapovu ili Becu, ako je to monopol u svemu i svacemu, ako je to podeljen svet na bogate i siromasne, ako je to ono da i rusi i nemci peru kosu istim samponima i vade fleke venisom...ako je to cinjenica da gde god maknes kao da si u istoj samoposluzi ili hiper marketu, onda se meni ta globalizacija ne svidja i smatram da je ona "donela" tu nemastovitost i nekreativnost...i zivot po nekim utabanim stazama..idenje i vracanje sa posla a vikendom kupovina i trznom centru kao vrhunac zabave i provoda.....
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
JJ Beba  19:25 26.09.2008
Preporuka: 0

Re: jedno pitanjce za JJB

jesen92
...JJ, kapiram ja sta si ti htela da kazes. i mene nervira to pristajanje na sve., samo me plasi cinjenica da je to postao globalni problem.....Ja bas ne bih umela da definisem sta je to globalizacija ali ako je to...lanac istih restorana ili lanac istih benzinskih pumpi, pa ne znas dal sedis u Lapovu ili Becu, ako je to monopol u svemu i svacemu, ako je to podeljen svet na bogate i siromasne, ako je to ono da i rusi i nemci peru kosu istim samponima i vade fleke venisom...ako je to cinjenica da gde god maknes kao da si u istoj samoposluzi ili hiper marketu, onda se meni ta globalizacija ne svidja i smatram da je ona "donela" tu nemastovitost i nekreativnost...i zivot po nekim utabanim stazama..idenje i vracanje sa posla a vikendom kupovina i trznom centru kao vrhunac zabave i provoda.....

globalizacija ima svojih prednosti ali i mnogo mana, tako da mladi po zapadnom svetu imaju šansu da se protiv toga bune. gospodin jassen se i čudi zašto to ne rade; zašto im je sve potaman, zašto sve prihvataju i kako je to moguće da nemaju potrebu za drugačijim pogledom, nego se utrkuju da se što pre učipe u svet biznisa, profita i tržišta bez da su se pobunili protiv mnogo toga što ne valja. i pita se ko je kriv za nestanak bunta iz odrastanja mladih ,
izgleda da mladi na zapadu imaju opasan izliv kapitalizma u mozak
:)

a ja se pitam zašto kod naših mladih ljudi nema alternativnog pogleda, nema bunta koji je po difoltu odlika mladosti....
pitam se bre koliko je generacija naših klinaca opsano ubijeno u pojam, opasno sjebano ovom šizofrenijom u kojoj živimo
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
jesen92  19:53 26.09.2008
Preporuka: 0

Re: jedno pitanjce za JJB

ja se pitam zašto kod naših mladih ljudi nema alternativnog pogleda, nema bunta koji je po difoltu odlika mladosti....
pitam se bre koliko je generacija naših klinaca opsano ubijeno u pojam, opasno sjebano ovom šizofrenijom u kojoj živimo
..i ja se pitam:))...
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
ipsi  23:28 25.09.2008
Preporuka: 1

Ovaj tekst,

#Link  Replika: 5
a i tvoje zahtjevanje na buntovnistvu je klasicno sezdesetosmasko palamudjenje. Ebte, uljuljkali se u odavno izbledjeloj slavi protesta, ali u udobnim ministarskim, urednickim, ovim onim foteljama i fekalisu po novim generacijama, a nikako da shvate da ti novi klinci imaju svoje fazone, ne loze se na ono na sta su se ovi omatoreli buntovnici lozili i da je to sasvim normalno.
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Aleksandar Stosic  23:49 25.09.2008
Preporuka: 2

Re: Ovaj tekst,

ne loze se na ono na sta su se ovi omatoreli buntovnici lozili

ti matori buntovnici su se "lozili" na neke civilizacijske vrednosti, a "novi klinci"?
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
ipsi  23:54 25.09.2008
Preporuka: 4

Re: Ovaj tekst,

Koje su to civilizacijske vrijednosti...Klington, Bler, Joska Fiser....to je ta generacija buntovnika...ma hajte molim vas....
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Aleksandar Stosic  00:01 26.09.2008
Preporuka: 0

Re: Ovaj tekst,

ipsi
Koje su to civilizacijske vrijednosti...Klington, Bler, Joska Fiser....to je ta generacija buntovnika...ma hajte molim vas....

ti si potpuno promasio tekst i poruku novinara, ako u tu pricu ubacujes Klintona i Fisera. Da li znas iz kog su vremena Sopenhauer, Heler, Gete, Hajne, Breht....prvo to da rascistimo
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
ipsi  00:06 26.09.2008
Preporuka: 2

Re: Ovaj tekst,

Znam iz kojeg vremena je autor ovog teksta i njegov tekst komentarisem.
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
dragoljub92  01:48 26.09.2008
Preporuka: 1

Re: Ovaj tekst,

ipsi
Koje su to civilizacijske vrijednosti...Klington, Bler, Joska Fiser....to je ta generacija buntovnika...ma hajte molim vas....

upravo tako
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Čerevicki  23:42 25.09.2008
Preporuka: 7

Taj sam

#Link  Replika: 41
Našao sam se prozvan.
83. sam godište, odrastao u devedesetim i priznajem, ovo sad mi se čini mnogo bolje. Pre godinu dana su mi stegli kravatu oko vrata, ošišali, obrijali i ne bunim se. Na žalost, ušao sam u kolotečinu, pristojna plata, radno vreme kao od 8:30 do 16:30 ali retko se dešava da izađem tad a prekovremeno se ne plaća. Morate da shvatite i moju generaciju, sa 16-17 godina sam se žestoko borio protiv Slobe, uspeli smo da ga skinemo i onako mlad i naivan mislio sam sada će sve da krene po kao po loju međutim... Usledilo je veliko razočarenje, jedno za drugim bolje rečeno da bi se na kraju pomirio sa činjenicom da se ovde neke stvari nikada neće promeniti. Zašto? Pa jednostavno jer velika većina ljudi ne želi promene jer te promene zahtevaju da se i oni sami menjaju a to je nešto što im najteže pada. Ne vole da vide čak ni druge ljude koji su različiti a kamoli da se oni sami menjaju. I šta raditi? Otići ili ostati? Imao sam priliku pre par godina da odem za Švabiju da živim tamo, Nisam. Ne kajem se niti ću se ikad kajati, jbg nisam tip koji će ostaviti sve što voli za sobom, jednostavno ne mogu, ovo je moj dom, kakav je takav je ali je moj.
Nemoj pogrešno da me shvatiš ali mišljenja sam i da je malo licemerno kada kritikuješ moju generaciju na način na koji ti to radiš. Tvoja kritika moje generacije bi po meni pre svega trebala da se izrazi kroz kritiku tvoje generacije tipa šta smo napravili od njih, kako smo ih izgradili ili šta smo im ostavili u nasleđe. Daleko bilo da ja sam nisam jako kritičan prema svojoj generaciji ali mislim da bi svako pre svega trebao da krene od sebe pa tako i ti. Tvoja priča zvuči kao toliko puta slušano idealizovanje tvog vremena za koje ne sumnjam da je bilo sjajno ali razmisli u kakvoj si ti atmosferi odrasla a u kakvoj ja odnosno kakve su tebi uslove za razvoj omogocili tvoji roditelji odnosno njihova generacija a kakve meni moji. Od toga da su mi svaki drugi dan bili skraćeni časovi u školi ili ih nisam imao zbog grejanja, ratova, izbeglica, bombardovanja, strajkova profesora... Na televiziji program kakav je bio (nema potrebe objašnjavati kakav je uticaj imao na ljude koji su zatim "naučeno" želeli da prenesu na nas), kakva je kultura bili, ej pa ja sam odrastao u totalnoj izolaciji. Kad malo bolje razmislim još smo i dobri izašli. Bunt moje generacije je umro mogu slobodno reći, rano smo naučili da za ideale ginu budale. I šta sam ja trebao da radim, da se i dalje bunim čupav i bradat, da me svaki dan na ulici zaustavljaju panduri i legitimišu zato što im izgledam kao narkoman, gde god da odem na razgovor na posao u startu me eliminišu ili da shvatim ozbiljnost situacije, "uozbiljim" se i gledam kako ću sa sestrom da napravim bolji život za nas (živimo sa majkom koja je bolesna i ne može da radi) ili kako bi ti rekla gledam samo svoje dupe. Jel' sam štreber?

EDIT: Oprosti, nisam obratio pažnju, pa sam preskočio uvodni deo koji objašnjava izvor teksta, mislio sam da si ti autor pa sam se malo ražestio:) Nepažljivo s moje strane, još jedna odlika moje generacije? Ma jok, samo moja! Pozdrav
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
ipsi  23:48 25.09.2008
Preporuka: 3

Re: Taj sam

Ti si jedan divan momak i nastavi takav da budes. Nemas ni jedan jedini razlog da slusas ove "buntovnicke" splacine napisane od strane autora koji se smjestio u udobno krilo Die Zeit-a pa se sada fekalise po onima koji su izabrali jedino moguce od nasljedstva upravo njegove generacije. Raditi od do je sasvim normalno i nije nesto sto samo bolesni ljudi praktikuju, sta vise.

   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Čerevicki  23:52 25.09.2008
Preporuka: 1

Re: Taj sam

Hvala ipsi.
Samo sam se prilagodio situaciji, ponekad moramo da radimo i ono što ne želimo, mislim da se to u nekim slučajevima to može nazvati i zrelost ili u mom slučaju odrastanje:)
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
ipsi  23:58 25.09.2008
Preporuka: 3

Re: Taj sam

Upravo tako, a odrasti i biti zreo nije grijeh vec vrlina!
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Aleksandar Stosic  23:58 25.09.2008
Preporuka: 1

Re: Taj sam

Nemas ni jedan jedini razlog da slusas ove "buntovnicke" splacine

pa eto i ti imas svoj bunt, upravo ga eksponiras, zasto ti smeta onda neciji drugi bunt?

A ti mislis da je dobro da se radi prekovremeno za dz., da ne sme da se postavi pitanje valjanosti odluke nadredjenost, da moras da pricas ono sto hoce drugi da cuju, da ides na obavezne prijeme i ruckove jer ako ne odes sledi otkaz (da li si svestan da te ovde teraju na intervjuima za posao da kazes kako volis da radis prekovremeno i da ces koristiti svaku priliku da radis ko magarac, a ajde se usudi da pitas da li se to placa).... dakle to je ono sto te zadovoljava. Onda nista!
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
JJ Beba  00:00 26.09.2008
Preporuka: 2

Re: Taj sam

EDIT: Oprosti, nisam obratio pažnju, pa sam preskočio uvodni deo koji objašnjava izvor teksta, mislio sam da si ti autor pa sam se malo ražestio:) Nepažljivo s moje strane, još jedna odlika moje generacije? Ma jok, samo moja! Pozdrav

ma sve je ok, samo upri :))
ti nepoznaješ mene i moj život , naravno, i ne možeš da znaš koliko grešiš bar kad sam ja u pitanju.
no sve jedno, meni je zaista žao što se mladi ljudi mire, što im prodaju muda za bubrege a oni ništa.
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Čerevicki  00:02 26.09.2008
Preporuka: 1

Re: Taj sam

Aleksandar Stosic
A ti mislis da je dobro da se radi prekovremeno za dz., da ne sme da se postavi pitanje valjanosti odluke nadredjenost, da moras da pricas ono sto hoce drugi da cuju, da ides na obavezne prijeme i ruckove jer ako ne odes sledi otkaz (da li si svestan da te ovde teraju na intervjuima za posao da kazes kako volis da radis prekovremeno i da ces koristiti svaku priliku da radis ko magarac, a ajde se usudi da pitas da li se to placa).... dakle to je ono sto te zadovoljava. Onda nista!

Ko je rekao išta od ovoga što si ti naveo? Ko je lud da to voli? Ja nisam. Ali ja te pitam koja je alternativa? Da znam, nekad je postojalo samoupravljanje, ovo su neka druga vremena...
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
ipsi  00:05 26.09.2008
Preporuka: 5

Re: Taj sam

Ne prijatelju, pogresno si preveo...ja samo mislim da ima nesto perverzno pokvareno u tome da su taj sistem uspostavili bas oni koji su sezdeset i neke se borili za "civilizaciske" tekovine, a sada optuzuju nove generacije da nisu dovoljno "buntovni". Pa nisu tim novim generacijama nadredjeni oni protiv kojih su se borili sezdesetosmasi vec upravo ti sezdesetosmasi....

I te nove generacije imaju apsolutno pravo da bunt izrazavaju na svoj nacin, da ako zele vrate se porodici, patrijarhalnom, konzervativnom, jer to pravo im je dala dvolicnost sezdesetosmasa.
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Aleksandar Stosic  00:10 26.09.2008
Preporuka: 0

Re: Taj sam

ipsi
Ne prijatelju, pogresno si preveo...ja samo mislim da ima nesto perverzno pokvareno u tome da su taj sistem uspostavili bas oni koji su sezdeset i neke se borili za "civilizaciske" tekovine, a sada optuzuju nove generacije da nisu dovoljno "buntovni". Pa nisu tim novim generacijama nadredjeni oni protiv kojih su se borili sezdesetosmasi vec upravo ti sezdesetosmasi....

I te nove generacije imaju apsolutno pravo da bunt izrazavaju na svoj nacin, da ako zele vrate se porodici, patrijarhalnom, konzervativnom, jer to pravo im je dala dvolicnost sezdesetosmasa.

, kakva 68. pa taj sistem funkcionise jos od Marksa, jer je i sam pisao o tome, dakle 68-asi nisu te oni to zaceli vec neko pre Marksa....
a ja nove generacije ne krivim ni zasta i sami smo zrtve takvog zzivota, ali bilo bi veoma neozbiljno da 68-ase krivim za
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Aleksandar Stosic  00:12 26.09.2008
Preporuka: 0

Re: Taj sam

Ali ja te pitam koja je alternativa?

Znanje i autoritet koji se stice znanjem.Ali pravo znanje.

I da se osvrnem na pricu o CV-evima. ISkreno, pises li sta zaisa mislis ili ono sto bi moglo da se svidi poslodavcu?
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
ipsi  00:17 26.09.2008
Preporuka: 3

Re: Taj sam

Oprosti, citasmo li ti i ja isti tekst?

Ovaj tekst je klasicna splacina jednog dobro ufoteljenog novinara iz gradjanske porodice koji je bio buntovnik sezdeset i neke...ako je tako kako ti tvrdis, zasto onda doticni pljuje po novim generacijama, a ne kaze lijepo..."sinovci moji, ja cu sada malo da ispustim zuc po sistemu kojem sam se i sam priklonio, sta vise dobro sam se udomio u istome...shvatite, moram da fekalisem po vama kao takvima, lakse mi je da podnesem sebe ovakvoga"?
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
KafaJeGotova  00:21 26.09.2008
Preporuka: 0

Re: Taj sam

Samo sam se prilagodio situaciji, ponekad moramo da radimo i ono što ne želimo, mislim da se to u nekim slučajevima to može nazvati i zrelost ili u mom slučaju odrastanje:)

to je baš ono o čemu je tekst. uspeli su te obuče da to kažeš i tako razmišljaš. i koliko konkretnih situacija ima kad ti izgovoriš ovu rečenicu? ali, pazi - svaki put kad kažeš naglas ovu rečenicu, govoriš li je kao izgovor?
(ja sam 82. godište, čisto da batalimo generacijske diskvalifikacije, što ne znači da moj komentar nije splačina :))
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Čerevicki  00:24 26.09.2008
Preporuka: 0

Re: Taj sam

Aleksandar Stosic
Znanje i autoritet koji se stice znanjem.Ali pravo znanje.

Na žalost, nije dovoljno.
I da se osvrnem na pricu o CV-evima. ISkreno, pises li sta zaisa mislis ili ono sto bi moglo da se svidi poslodavcu?

Pa na prvom mestu ono što bi moglo da se svidi poslodavcu, to izmiksujem sa onim što ja mislim pa nađem neki kompromis:) Cilj je dobiti posao, zar ne?
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
KafaJeGotova  00:25 26.09.2008
Preporuka: 1

Re: Taj sam

Ali ja te pitam koja je alternativa?

vidiš, to te niko nije naučio - da vidiš alternativu, da je tražiš... samo se pomiri i ipsi će te pohvaliti da si odrastao. to samoupravljanje su oni našli i izborili... i kasnije grške pravili. jbt, mi ni greške ne pravimo... taština praznine
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
KafaJeGotova  00:28 26.09.2008
Preporuka: 0

Re: Taj sam

ipsi
Oprosti, citasmo li ti i ja isti tekst?

Ovaj tekst je klasicna splacina jednog dobro ufoteljenog novinara iz gradjanske porodice koji je bio buntovnik sezdeset i neke...ako je tako kako ti tvrdis, zasto onda doticni pljuje po novim generacijama, a ne kaze lijepo..."sinovci moji, ja cu sada malo da ispustim zuc po sistemu kojem sam se i sam priklonio, sta vise dobro sam se udomio u istome...shvatite, moram da fekalisem po vama kao takvima, lakse mi je da podnesem sebe ovakvoga"?

pa, tekst kaže da smo mi mladi danas taj sistem. i da nemamo problem sa tim.
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
ipsi  00:29 26.09.2008
Preporuka: 2

Re: Taj sam

Sta ti znas sta ce ipsi da uradi...pojma nemas. Svakako cu pohvaliti momka koji ne dozvoljava da mu neko kaze da je budala sto radi, sto pokusava da prehrani porodicu, a po svemu napisanom svakako nije glup.

Sta ti mislis, u kojem slucaju su mu sanse vece da nesto promjeni...u konkretnom, dok radi i samim tim nesto i ima, ili u ispijanju pive u podrumu sa znanjem svih nota i preziranjem akorda i cekanjem da mu neki kravatas iz sezdesetosme udjeli koji dinar na ulici?
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
JJ Beba  00:30 26.09.2008
Preporuka: 0

Re: Taj sam

bt, mi ni greške ne pravimo... taština praznine

lepo si to reko

mi upijanje sunčeve svtelosti u peščanu memoriju a vi taština praznine
:))
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
ipsi  00:33 26.09.2008
Preporuka: 0

Re: Taj sam

Ne, taj tekst kaze upravo ono sto sam napisao, a ja poznajem dovoljno mladih, a ni sam nisam bas star, koji na ovaj tekst mogu samo da se nasmiju i kazu.....matori, fekalisi negdje drugo,ja znam sta radim.
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
JJ Beba  00:34 26.09.2008
Preporuka: 0

Re: Taj sam

ili u ispijanju pive u podrumu sa znanjem svih nota i preziranjem akorda i cekanjem da mu neki kravatas iz sezdesetosme udjeli koji dinar na ulici?

e moram da priznam da ovo ne razumem. i kako znanje svih nota i preziranje akorda?
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
JJ Beba  00:35 26.09.2008
Preporuka: 0

Re: Taj sam

matori, fekalisi negdje drugo,ja znam sta radim.

a jel misliš da je to "matori fekastili" jedini bunt koji mogu da pokažu?
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Čerevicki  00:46 26.09.2008
Preporuka: 0

Re: Taj sam

KafaJeGotova
vidiš, to te niko nije naučio - da vidiš alternativu, da je tražiš...

Ne brini, vidim je ali mi u datom trenutku nikako ne odgovara. Možda nisi primetio ali pitanje je bilo retoričko. Vidiš, izgleda te to niko nije naučio, retoričko pitanje ne zahteva odgovor.
samo se pomiri i ipsi će te pohvaliti da si odrastao.

Nekako, ne znam zašto ali mi se tvoj komentar nekako čini zlobnim. Nema potrebe, ako si u grču a ti popi pivo, opusti se a mene zaobiđi...
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
KafaJeGotova  00:51 26.09.2008
Preporuka: 0

Re: Taj sam

Sta ti znas sta ce ipsi da uradi...pojma nemas. Svakako cu pohvaliti momka koji ne dozvoljava da mu neko kaze da je budala sto radi, sto pokusava da prehrani porodicu, a po svemu napisanom svakako nije glup.

ovaj tekst mu svakako ne govori da je glup. ti mu govoriš da mu to tekst govori. nije problem što on radi i što želi da radi, nego za šta radi i gde sebe vidi, i da li gleda sebe uopšte u sutrašnjici.
a, na ovu tvoju postavljenu situaciju - karikirana situacija sa kreiranim lažnim izborima. ali, poenta, po meni je da su oba izbora ok doklegod ih je on sam napravio. ali, ako kaže: sranje mi je, ali tako mora, i ne pokušava ništa, tui je problem.
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Čerevicki  00:51 26.09.2008
Preporuka: 0

Re: Taj sam

KafaJeGotova
to je baš ono o čemu je tekst. uspeli su te obuče da to kažeš i tako razmišljaš. i koliko konkretnih situacija ima kad ti izgovoriš ovu rečenicu? ali, pazi - svaki put kad kažeš naglas ovu rečenicu, govoriš li je kao izgovor?
(ja sam 82. godište, čisto da batalimo generacijske diskvalifikacije, što ne znači da moj komentar nije splačina :))
Otkud tebi ideja da znaš šta je ko mene obučio? Šta govorim i kako razmišljam?
Ovu rečenicu niti izgovaram niti imam potrebe. Izgovor za šta???
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
ipsi  00:52 26.09.2008
Preporuka: 1

Re: Taj sam

Apsolutno ne mislim da je to jedini bunt koji mogu da pokazu, ali za doticne je dovoljno. Zasto bi koristili dragocjeno vrijeme na takve, pa taj odgvor je sasvim dovoljan. Treba da se dokazuju istima? Ma hajde, treba da gledaju svoj zivot i da vjeruju u sebe, a iskustvo sa tim generacija mi daje za pravo da tvrdim da je bas tako....maksimalno paznje koju mogu da posvete ovakvom tekstu je upüravo odgovor "matori, fekalisi nekom drugom"
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
KafaJeGotova  00:53 26.09.2008
Preporuka: 0

Re: Taj sam

JJ Beba
bt, mi ni greške ne pravimo... taština praznine

lepo si to reko

mi upijanje sunčeve svtelosti u peščanu memoriju a vi taština praznine
:))

"smješano, najbolje se pije" :)))
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
KafaJeGotova  00:56 26.09.2008
Preporuka: 0

Re: Taj sam

Čerevicki
KafaJeGotova
to je baš ono o čemu je tekst. uspeli su te obuče da to kažeš i tako razmišljaš. i koliko konkretnih situacija ima kad ti izgovoriš ovu rečenicu? ali, pazi - svaki put kad kažeš naglas ovu rečenicu, govoriš li je kao izgovor?
(ja sam 82. godište, čisto da batalimo generacijske diskvalifikacije, što ne znači da moj komentar nije splačina :))
Otkud tebi ideja da znaš šta je ko mene obučio? Šta govorim i kako razmišljam?
Ovu rečenicu niti izgovaram niti imam potrebe. Izgovor za šta???

pa, upravo si napisao tu rečenicu... izgovor da ne moraš ništa da preuzmeš. da je kompromis ok.
naravno da ne znam ko te je šta obučio, ali komentarišem kroz prizmu ovog teksta. ovo 'ti' mogu da budem i ja i svako ko se miri, a zna da ne valja. ali ti si napisao to u komentaru, pa sam napisao 'ti'...
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
ipsi  01:00 26.09.2008
Preporuka: 0

Re: Taj sam

Bice da ti ne razumijes mnogo toga kad te uhvati zal za mladoscu.....ne zelim da te povrjedim, to je samo moje misljenje......svi mi starimo kako smo zasluzili, ali bas da se svi ugledamo na broj 1 iz Alan Forda i nije neko rjesenje.
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Prethodna
Sledeća idi na stranu Idi

Autorove teme
Najnovije - VIP blogeri
Najnovije - blogeri
Najčitanije (48h)

INFO

SPORT

KULTURA

BIZ

ENGLISH NEWS

AUTOMOBILI

ZIVOT

PUTOVANJA