Čudesna magija korupcije i nadanje u vetrove i šaš...

Drago Kovacevic RSS / 22.10.2008. u 11:50

Ne znam kako vas, ali mene je ovih dana fascinirala količina isplivaloga koruptivnoga mulja prema kojoj javnost ostaje prilično ravnodušna.

Jeste da je to delom bilo zatrpano anticrnogorskom drekom koja je hvala bogu izgubila na snazi, kao i sve što nema realnoga temelja, ali ovolika količina korupcionaških skandala koje nije moguće gurnuti pod tepih u svakome bi društvu upalilo crvenu lampicu uzbune i od državnih organa zahtevalo nužnu akciju.

Naša država i njene institucije ne pokazuju nikakvo uzbuđenje i nebi se moglo kazati da će biti ikakve akcije.

Ministar policije govori da će njegove službe prikupljati podatke o tome što je bilo oko gasnih aranžmana, potpredsednik vlade Đelić, poslovično brbljiv, šturo saopštava da će preuzeti rukovođenje oko Univerzijade i proveriti brljotine direktora koji već godinama spominje da su tenderi najobičnije gubljenje vremena pa slobodnim pogodbama naručuje opremu vrednu 20 miliona evra, a usput načini ugovor sam sa sobom te u tom ugovoru precizira da će u koliko ga ko smeni dobiti pola miliona evra otštete.

Rektor Univerziteta se unapred pravda da nikada nije gledao takve ugovore iako bi to po funkciji koju ima u organizacionom odboru, morao ne samo da gleda nego i odobri. Ispade, da čovek nema interesa za ono što mu je posao, iako je tokom ove godine pokazivao veliki interes i za one stvari koje mu nisu u opisu poslova. Recimo, Kosovo.

Stranka G17 pokazuje čuđenje oko ugovora za isporuku gasa sklopljenog sa braćom Rusima, vrednoga 700 miliona evra i skupljeg i od najskupljeg koga braći iko plaća, a koga je nelegalno potpisao neki DSS-ov "legalista" i kojim je posredničkoj firmi u kojoj je "legalista" potpredsednik upravnog odbora, omogućio proviziju od čitavih 40 miliona evra. Pri tome ćute da su upravo oni, dakle, Dinkić, toga "legalistu" sačuvali na mestu gde to može potpisati, da je pre godinu ipo dana sličan ugovor potpisao neki Dinkićev čovek, dok karte nisu ponovo promešane, da Dinkić ni slučajno neda svojim poslanicima da dođu na nadležni skupštinski odbor kako bi se tamo raspravila ta stvar, a u tome se sa njim solidariše i ostatak vladajuće većine.

Predsednik Srbije tiho i nekako stidljivo komentariše ovu svinjariju sa gasom.Kao da želi naglasiti da je on zadužen uglavnom za borbu protiv korupcije samo u svojoj stranci koja je završena hapšenjem Gorana Kneževića i nekolicine zrenjaninaca. Ili ne smatra pametnim da čačka u ruske, bratske interese.

Vidimo i znakoviti detalj iz Brisela, odakle DS-ov javni servis ( Tijanić je trenutno u mtrvoj trci sa Sonjom Liht oko toga ko je žešći zagovornik DS ekipe) šalje sliku direktnoga dijaloga između gazde Miškovića i Olija Rena, gde se Mišković podržan jasnim gestikulacijama Milke Forcan žali Renu na monopole i monopoliste.

Pri tome, naravno ni reči na javnome servisu, da je na istom skupu predstavnica svetske banke govorila upravo o tome da je jedan od najvažnijih problema Srbije monopolsko ponošanje, odnosno sistemsko sprečavanje konkurencije. Da bi sve ovo dobilo dodatni efekat, pobrinuo se Goran Pitić koji nam je u "Poligrafu" objasni da je Miškovića u Brisel dovela privredna komora a ne država, sa namerom i ciljem da se on založi za našu privrednu ekspanziju, a ne da se gura ona oznaka koju mu je svojevremeno dodelio Đelić, a kojom je isti tajkun označen kao "ledolomac" iza koga treba stati zbog državnih interesa. Kod nas privredna komora i država nemaju nikakve veze, jer da imaju ne bi ljudi iz privredne komore postajali ministri niti bi bivši ministri odlazili u privrednu komoru. Recimo, Milosavljević. Kakve on veze ima sa Miškovićem i privrednom komorom. Jedino što smatra da Mišković nije monopolist i da bi bilo dobro da to objasni i u Briselu.

I sad se čudimo otkud DS-u 11 miliona evra, koje je po rečima Čedomira Jovanovića utrošeno za 1,5 miliona glasova na parlamentarnim izborima, kao i neutvrđerna količina novca potrošena nešto ranije na predsedničkim izborima.

Pa upravo je trio Đelić, Milosavljević i Pitić, radio najenergičnije na afirmaciji "ledolomca".. Kaže Pitić da se ne valja glede Miškovića vraćati unazad niti bilo šta tu čačkati, nego misliti o tome koliko on ljudi zapošljava. Aferim..

I na kraju, utisak o kome je već pisao Marko Jevtić. O buri koju je izazvala gradska sekretarka za zdravstvo Dragana Jovanović. Svi su "zgroženi" njenim traženjem da budu smenjeni rukovodioci zdravstenih ustanova za koje je utvrdila da ne poštuju zakon i mimo propisa troše državni novac.Vladajuće većina nije negirala njene nalaze, ali se vajkaju i žale na način kako je ona to saopštila.I opet, najviše vajkanja od strane G17...I najviše solidarisanja sa tim vajkanjem iz DS-a.

 



Komentari (59)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

Ninoslav Randjelovic Ninoslav Randjelovic 11:54 22.10.2008

Cekajte

A, uspeh da se ne pusi tamo gde je zabranjeno !!!
Gospodin Cedomir Jovanovic je to pre neki dan postigao na konsultacijama predstavnika odbornickih grupa u Skupstini Srbije !
Drago Kovacevic Drago Kovacevic 12:01 22.10.2008

Re: Cekajte

Ninoslav Randjelovic
A, uspeh da se ne pusi tamo gde je zabranjeno !!!
Gospodin Cedomir Jovanovic je to pre neki dan postigao na konsultacijama predstavnika odbornickih grupa u Skupstini Srbije !

Smem li Ninoslave ustvrditi da se sa ostalim navodima teksta slažete...Ili se vi samo "žacnete" na sasvim određena imena i kratice....o))
Ninoslav Randjelovic Ninoslav Randjelovic 12:06 22.10.2008

Re: Cekajte

Smem li Ninoslave ustvrditi da se sa ostalim navodima teksta slažete...Ili se vi samo "žacnete" na sasvim određena imena i kratice....o))

Naravno da smete !!!!
Uostalom, procitao sam ovaj Vas post vec dva puta i drugi put mi se jos vise svideo nego prvi put. Jedino mi nije jasno sto ne pominjete bilo koga iz stranke koja takodje ucestvuje u ovoj vlasti. Pa rekoh sebi - to mora da je zbog toga sto niko u toj stranci nije korumpiran i ne pravi gluposti. I onda sam pomenuo tu pobedu o kojoj je lider LDP-a pre neki dan sa ponosom govorio. Eto.
vidomir pavlovic vidomir pavlovic 12:09 22.10.2008

UPOZNAVANJE NA VREME...

Bila dva brata jedan pametan i jedan jel, lud koji je čuvao ovce krave i ostalu stoku. Sve novo za obući se kupovalo pametnom bratu, pa kada mu dosadi ili se iznoša (dodere) onda to daju luđem bratu.
Došlo vreme da se pametan brat oženi. Dođe jedan dan devojka sa svojom familijom da se upoznaju sa familijom od mladoženje!
Luđem bratu rekoše :

. Ti samo da ćutiš da ne primetili da si.. reče mu brat, pametni..

Za vreme ručka svi pričaju samo brat ludak ćuti, pa će nova mlada ga upitati :
- A ti devere moj budući što ti samo ćutiš još ti neznam ni boju glasa jesili ti besan nešto na mene...
. Ma nije besan, on voli da razmišlja pa odluta u mislima - reče budući mladoženja svojoj lepotici koja je i dalje gledala u devera joj.
- Pa reci mi, recimo šta sada razmišljaš - bila je mlada uporna--
- Pa... ako baš oćeš da znaš razmišljam... kada će te brat moj doderati pa da te meni daju.....
Drago Kovacevic Drago Kovacevic 12:10 22.10.2008

Re: Cekajte

Ninoslav Randjelovic
Smem li Ninoslave ustvrditi da se sa ostalim navodima teksta slažete...Ili se vi samo "žacnete" na sasvim određena imena i kratice....o))

Naravno da smete !!!!
Uostalom, procitao sam ovaj Vas post vec dva puta i drugi put mi se jos vise svideo nego prvi put. Jedino mi nije jasno sto ne pominjete bilo koga iz stranke koja takodje ucestvuje u ovoj vlasti. Pa rekoh sebi - to mora da je zbog toga sto niko u toj stranci nije korumpiran i ne pravi gluposti. I onda sam pomenuo tu pobedu o kojoj je lider LDP-a pre neki dan sa ponosom govorio. Eto.

U, čoveku Vaše reputacije se ne sme potkrasti takva greška da baš nikoga nisam pomenuo...
Jesam, a Dragana Jovanović je upravo kandidat te stranke mada ne i član...I sad, vidite, uskovitlala je prašinu i pokazala kako izgleda taj princip departizacije..Ili mislite da nije..
Ninoslav Randjelovic Ninoslav Randjelovic 12:17 22.10.2008

Re: Cekajte

Dragana Jovanović je upravo kandidat te stranke mada ne i član..

Svaka cast ! Ali, vi jedino nju pominjete po dobru, a ne po korupciji. Dakle, niko iz (ili blizu) ldp-a nije korumpiran, a u vlasti je ?
I sad, vidite, uskovitlala je prašinu i pokazala kako izgleda taj princip departizacije..Ili mislite da nije..

Sacekajte da ona postane clan partije i tek tada cemo moci da vidimo uspeh u departizaciji. Tako barem ovde kod nas stvari funkcionisu.
mariopan mariopan 12:23 22.10.2008

Re: Cekajte

Od koga vi ocekujete da se trgne na sve ovo sto pisete? Od nas?
Ja nisam ni trepnula a ne da sam se trgla.
Prestala sam na to da se trzam odaavno jer je sve to trzanje pocelo da lici na bolest, na tremor ili tikove, ne trepcem sad uopste...ne smem, cim trepnem nesto ce da mi maznu iz dzepa a on vec prazan.

A svi oni koji su samo prosli pored vlasti, ukljucujuci i poziciju i opoziiju, svi su u tom POSLU, to je sada biznis a ne korupcija, to znamo i zato sto se ne sudi nikome, malo galame dok ne stave nekog SVOG tamo gde je kajmak najdeblji da i on malo skine i gotovo. To je svrha svih dosadasnjih "afera", javnih hapsenja i televizijskih prenosa "sacekusa"...onda ih puste.Zato ne trepcem vise niti se trzam, svako cudo za tri dana.
vracarac92 vracarac92 12:28 22.10.2008

Re: Cekajte

A da li je tačno to što pišu neke dnevne novine da je dotična Dragana Jovanović pre postavljenja na sadašnju funkciju bila član upravnog odbora bolnice čijeg direktora sada javno proziva zbog korupcije? Ako jeste onda je sve ovo samo još jedna velika lakrdija u partijskoj režiji.
Drago Kovacevic Drago Kovacevic 12:37 22.10.2008

Re: Cekajte

vracarac92
A da li je tačno to što pišu neke dnevne novine da je dotična Dragana Jovanović pre postavljenja na sadašnju funkciju bila član upravnog odbora bolnice čijeg direktora sada javno proziva zbog korupcije? Ako jeste onda je sve ovo samo još jedna velika lakrdija u partijskoj režiji.

Veliš lakrdija Vračarac....zato što radi svoj posao....
Hajde, da vidim baš kako misliš da je lakrdija..Pa ako je bila član upravnoga odbora, onda je to kvalifikuje da zna više o tome šta se tamo zbivalo, nego da nije bila...
vracarac92 vracarac92 12:42 22.10.2008

Re: Cekajte

Veliš lakrdija Vračarac....zato što radi svoj posao....
Oprostite Drago ali čini mi se da me niste baš najbolje razumeli. Ja podržavam ono što (valjda) radi samo sam poučen svim prethodnim iskustvima jako, jako skeptičan. u ostalom to sam napisao i na blogu kod vašeg stranačkog kolege.
Hajde, da vidim baš kako misliš da je lakrdija..Pa ako je bila član upravnoga odbora, onda je to kvalifikuje da zna više o tome šta se tamo zbivalo, nego da nije bila...

Pa zašto je do sada ćutala? Mogla je da izađe u javnost i ranije sa tom pričom, niko joj nije branio. zašto je toliko dugo čekala ako je sve znala?

"Jedan od „obeleženih“, profesor doktor Ivo Berisavac kaže da je potpuno iznenađen optužbama i načinom na koji se o njemu govori.

- Ovo je kao grom iz vedra neba i ne znam šta je razlog tome - rekao je juče on, zatečen neprijatnom vešću.

- Do pre 10 dana doktorka Jovanović je bila predsednik Upravnog odbora našeg centra i, naravno, imala je uvid u sve što se dešava u bolnici. Dok je bila ovde, nije bilo nikakvih problema,tako da sam ovim još više iznenađen"

Drago Kovacevic Drago Kovacevic 12:54 22.10.2008

Re: Cekajte

Pa zašto je do sada ćutala? Mogla je da izađe u javnost i ranije sa tom pričom, niko joj nije branio. zašto je toliko dugo čekala ako je sve znala?
*novo

U javnost oko čega...
A može li biti to da je pristala da bude izabrana za gradskoga sekretara da upravo rasčisti ono što sada rasčišćava..
Pogledaj količinu otpora, difamiranja, osporavanja, nervoznih reakcija iz institucija koje bi prve trebale da to rasčišćavaju na ono što je Dragana Jovanović uradila sa pozicije gradskoga sekretara, nadležne institucije.
Zamisli šta bi se dogodilo da je to uradila sa pozicije člana nekoga upravnoga odbora lokalne zdravstvene ustanove imenovanoga od radnika te ustanove...pa ne bi se čulo ni do prvoga ćoška, a kamo li došlo u javnost ili dotaklo one koji odlučuju..
vracarac92 vracarac92 13:03 22.10.2008

Re: Cekajte

U javnost oko čega...
A može li biti to da je pristala da bude izabrana za gradskoga sekretara da upravo rasčisti ono što sada rasčišćava..

Da li to znači da je do sada sedela na mestu predsednika upravnog odbora i glumila insajdera? Skupljala dokaze i ćutala sve dok se nije našla na novoj funkciji t.j. dok se nije osetila spremnom da nam otvori svoju dušu? A siguran sam da je imala načina da to i ranije iznese u javnost i da se daleko čuje. Ako ništa drugo, imala je mogućnosti da to učini preko stranke koja je predložila ili preko nekih "nezavisnih" medija. Načina uvek ima. Volja je u pitanju.
U svakom slučaju ipak joj dajem svoju podršku i nadam se da će se istina isterati na čistac mada sumnjam da će se išta dogoditi. Prašina će da se slegne i nikom ništa. Sve po starom.
Voleo bih da grešim.
mariopan mariopan 13:04 22.10.2008

Re: Cekajte

Drago Kovacevic
vracarac92
A da li je tačno to što pišu neke dnevne novine da je dotična Dragana Jovanović pre postavljenja na sadašnju funkciju bila član upravnog odbora bolnice čijeg direktora sada javno proziva zbog korupcije? Ako jeste onda je sve ovo samo još jedna velika lakrdija u partijskoj režiji.

Veliš lakrdija Vračarac....zato što radi svoj posao....
Hajde, da vidim baš kako misliš da je lakrdija..Pa ako je bila član upravnoga odbora, onda je to kvalifikuje da zna više o tome šta se tamo zbivalo, nego da nije bila...

Sto je TADA cutala?
Drago Kovacevic Drago Kovacevic 13:08 22.10.2008

Re: Cekajte

vracarac92
U javnost oko čega...
A može li biti to da je pristala da bude izabrana za gradskoga sekretara da upravo rasčisti ono što sada rasčišćava..

Da li to znači da je do sada sedela na mestu predsednika upravnog odbora i glumila insajdera? Skupljala dokaze i ćutala sve dok se nije našla na novoj funkciji t.j. dok se nije osetila spremnom da nam otvori svoju dušu? A siguran sam da je imala načina da to i ranije iznese u javnost i da se daleko čuje. Ako ništa drugo, imala je mogućnosti da to učini preko stranke koja je predložila ili preko nekih "nezavisnih" medija. Načina uvek ima. Volja je u pitanju.
U svakom slučaju ipak joj dajem svoju podršku i nadam se da će se istina isterati na čistac mada sumnjam da će se išta dogoditi. Prašina će da se slegne i nikom ništa. Sve po starom.
Voleo bih da grešim.

Najpre, nije bila nikakva predsednica upravnoga odbora..otkud to sada..Drugo, koliko sam razumeo kratko je bila u tome upravnom odboru..
I treće otkuda to da je mana što u skladu sa zakonom radi svoj posao....
Jeli problem to što zna o čemu priča, ili pak šta drugo....
Drago Kovacevic Drago Kovacevic 13:12 22.10.2008

Re: Cekajte

Sto je TADA cutala?

Otkud ti znaš da je ćutala....misliš, da je ćutanje sve ono što ti ne čuješ...
vracarac92 vracarac92 13:22 22.10.2008

Re: Cekajte

Najpre, nije bila nikakva predsednica upravnoga odbora..otkud to sada..Drugo, koliko sam razumeo kratko je bila u tome upravnom odboru..
Iz medija.
I treće otkuda to da je mana što u skladu sa zakonom radi svoj posao....
Jeli problem to što zna o čemu priča, ili pak šta drugo....
Drago, ne pravite se naivni. Eventualni problem se svodi na pet reči: Šta je do sada čekala!
Unfuckable Unfuckable 13:22 22.10.2008

Re: Cekajte

A može li biti to da je pristala da bude izabrana za gradskoga sekretara da upravo rasčisti ono što sada rasčišćava..


"zaštićeni svedok" ili misionar ?
pa, što se onda svi oko nje toliko čude u vezi njenog istupanja ?
Drago Kovacevic Drago Kovacevic 13:27 22.10.2008

Re: Cekajte

Drago, ne pravite se naivni. Eventualni problem se svodi na pet reči: Šta je do sada čekala!

Aha, to..Znači, da nije radila svoj posao sve bi bilo u redu. Jer kad nije pre dva meseca, što bi to radila sad, jel tako...
Pa šta tako ne kažeš....
vracarac92 vracarac92 13:32 22.10.2008

Re: Cekajte

Aha, to..Znači, da nije radila svoj posao sve bi bilo u redu. Jer kad nije pre dva meseca, što bi to radila sad, jel tako...
Pa šta tako ne kažeš....

Drago, Drago. Uopšte mi nije jasno kako ste tako naivni uspeli da stignete do Slobinog kanabe(t)a? Izgleda da su vas neki "mangupi" prevarili, navukli.
Dobro je što to radi sada. Bolje ikad nego nikad što se kaže u Srbiji ali zbog čega se tek sada odlučila da progovori. Zašto to nije ranije učinila a mogla je? Ništa drugo.
nesha92 nesha92 14:45 22.10.2008

Re: Cekajte

Zašto to nije ranije učinila a mogla je

Pa nisu joj dale onako nezavisnoj istorijske okolnosti ( bas kao ni Cvetkovicu kome Canak ukazuje da ima monopola sa gasom a on to neobavesten nije znao pre - ali zato zna da kaze koliko je SUPER).




mariopan mariopan 15:44 22.10.2008

Re: Cekajte

Drago Kovacevic
Sto je TADA cutala?

Otkud ti znaš da je ćutala....misliš, da je ćutanje sve ono što ti ne čuješ...

Pa tek sada je progovorila..gromko i glasno.
BRAVO za to.

Ali mene cudi kako se svi oni ponasaju pa zato i pitam zasto se ne zaustavlja sve to sto je nezakonito onda kada nastaje, nego svi gledaju sta neko radi i cute dok ne postane profitabilno (za njega licno ili za stranku) da se neki skandalozna podatak iznese u javnost.

Evo recimo Canak sa svojom galamom oko gasa, zar on nije znao da nas tako pljackaju godinama? Nikada nije bio u Skupstini pa da to kaze? A sta mislite zasto svako ko dodje na vlast bas u ta preduzeca ugura svoje "kadrove"?Pa zbog para, nasih para koje nam svi zajedno pljackaju. I on je cutao.
Ali BRAVO sto je najzad rekao pa ce neko, nadam se i da nesto uradi po tom pitanju.
dolybell92 dolybell92 16:28 22.10.2008

Re: Cekajte

Zašto to nije ranije učinila a mogla je? Ništa drugo.


Zato što ranije nije bila na funkciji na kojoj je sada...
a kao jedan očlanova UO - ne može se ništa učiniti..
šta se pravite pametni ... i nije u pitanju jedna bolnica
nego ceo Beograd na kotroli.... i šta rade uopšte članovi
Upravnih odbora - da li ste se ikad pitali ?
aguero aguero 16:39 22.10.2008

Re: Cekajte

vracarac92
A da li je tačno to što pišu neke dnevne novine da je dotična Dragana Jovanović pre postavljenja na sadašnju funkciju bila član upravnog odbora bolnice čijeg direktora sada javno proziva zbog korupcije? Ako jeste onda je sve ovo samo još jedna velika lakrdija u partijskoj režiji.


Nije bila obavestena!A sta ako je,tako neobavestena,nesto,mozda,i potpisala!
No,ona ima dobre namere,ali posle 15 dana u fotelji prebrzo donosi zakljucke i javno iznosi optuzbe.Postoji procedura i treba je postovati.A posle - pricaju oni koji treba da pricaju.
Covek u belom Covek u belom 16:54 22.10.2008

Re: Cekajte

dolybell92
i šta rade uopšte članovi
Upravnih odbora - da li ste se ikad pitali ?
Primaju pare.
Unfuckable Unfuckable 18:18 22.10.2008

Re: Cekajte

da, stvarno :
hajde neka mi neko objasni značenje ove dve reči - Upravni
a druga reč je - odbor
Koje značenje imaju, i čime se to čovek bavi kada je član Upravnog odbora - da li upravlja ili...šta ?
nesha92 nesha92 19:08 22.10.2008

Re: Cekajte

on odabrano upravlja
tj ono sto hoce to kaze a ono ste nece to se pravi naivan
jedina bolja funkcija od clana upravnog odbora je Zoran Lilic kako nas istorija uci
blackbox92 blackbox92 19:52 22.10.2008

Re: Cekajte

Unfuckable
da, stvarno :
hajde neka mi neko objasni značenje ove dve reči - Upravni
a druga reč je - odbor
Koje značenje imaju, i čime se to čovek bavi kada je član Upravnog odbora - da li upravlja ili...šta ?

Tamo ga postave po partijskoj liniji jer partije smatraju državnu imovinu svojim plenom i tako ti zaslužni članovi partija uzimaju plate a da pojma nemaju šta će tamo.
Ako direktor ne može da rukovodi preduzećem neka ga smene i postave drugog ali partijski komesari su samo čerupanje.
Što ne probaju da oforme upravni odbor kod Miškovića ili drugog uspešnog privatnog vlasnika.Nema šanse, neće on da plaća nekoga a ako mu trebaju stručni ljudi on ih zapošljava i dobro plaća.
pax1 pax1 21:55 22.10.2008

Re: Cekajte

čime se to čovek bavi kada je član Upravnog odbora - da li upravlja ili...šta ?

Odobrava direktoru potpis aneksa ugovora, pod uslovom da se Upravni odbor sastane. Nekad je to nemoguće jer npr UO JP Srbijagas ima dva studenta (zauzeta o ispitnim rokovima) i zamenika gradonačelnika Novog Sada i ostale partijski i funkcijski preopterećene drugove koje je vlada imenovala.
dolybell92 dolybell92 05:11 23.10.2008

Re: Cekajte

Primaju pare.


To znam ali to nije posao i penzioneri primaju pare ali su ih zaradili...
a ima i drugih koji primaju pare a nisu ih zaradili već se smatra da su ih zaslužili ..
audrey92 audrey92 12:16 22.10.2008

-

I mene cudi kolicina afera, i bas sam juce telefonirajuci s majkom konstatovala kako nas je Milosevic derao ali ovi sto deru, sve pod firmom demokratije, to je posebno cudo. Ja sam zapanjena i sveoptim mirom (saradnjom?) na politickoj i javnoj sceni: nit se buni opozicija (na primer radikali, oni vecito brane malog coveka), nit policija mrda, drzavni tuzioci, sudovi, NGOs... Svi se slazu sa stanjem stvari. Ranije je opozicija larmala protiv Milosevica i klike, Otpor se bunio, sve smo znali.
mariopan mariopan 12:32 22.10.2008

Re: -

audrey92
I mene cudi kolicina afera, i bas sam juce telefonirajuci s majkom konstatovala kako nas je Milosevic derao ali ovi sto deru, sve pod firmom demokratije, to je posebno cudo. Ja sam zapanjena i sveoptim mirom (saradnjom?) na politickoj i javnoj sceni: nit se buni opozicija (na primer radikali, oni vecito brane malog coveka), nit policija mrda, drzavni tuzioci, sudovi, NGOs... Svi se slazu sa stanjem stvari. Ranije je opozicija larmala protiv Milosevica i klike, Otpor se bunio, sve smo znali.

Pa oni su sada vlast a za to su se i bunili i borili, da malo sad oni rade ono sto je Sloba radio, samo smo mi ispali budale, zato se niko vise ne buni, opametio se narod , zasto da se MI bunimo da bi opet neko isti kao ovi zaseo na vlast i onda radio isto ovo sto i oni pre njega?
vracarac92 vracarac92 12:36 22.10.2008

Re: -

da malo sad oni rade ono sto je Sloba radio
Da nadoknade ono što su propustili devedesetih. Mada ima dosta onih koji "rade" punom parom pod svim režimima. samo po potrebi promene stranački dres i nastavljaju gde su stali.
nesha92 nesha92 14:47 22.10.2008

Re: -

samo po potrebi promene stranački dres i nastavljaju gde su stali.

Ijuuuuuu - otkud to - ma toga nema u LDP-u.
adam weisphaut adam weisphaut 12:22 22.10.2008

Da nije tužno

Vidimo i sliku iz Brisela, odakle državni servis šalje sliku direktnoga dijaloga između gazde Miškovića i Olija Rena, gde se Mišković podržan jasnim gestikulacijama Milke Forcan žali Renu na monopole i monopoliste.

bilo bi smešno.
aguero aguero 16:41 22.10.2008

Re: Da nije tužno

adam weisphaut
Vidimo i sliku iz Brisela, odakle državni servis šalje sliku direktnoga dijaloga između gazde Miškovića i Olija Rena, gde se Mišković podržan jasnim gestikulacijama Milke Forcan žali Renu na monopole i monopoliste.bilo bi smešno.


Miskovic buduci predsednik Srbije!Tadic u Delti!
mariopan mariopan 19:10 22.10.2008

Re: Da nije tužno

aguero
adam weisphaut
Vidimo i sliku iz Brisela, odakle državni servis šalje sliku direktnoga dijaloga između gazde Miškovića i Olija Rena, gde se Mišković podržan jasnim gestikulacijama Milke Forcan žali Renu na monopole i monopoliste.bilo bi smešno.


Miskovic buduci predsednik Srbije!Tadic u Delti!

Nije on buduci, on je jedini i za sva vremena. Kupio.
Inner Party Inner Party 12:35 22.10.2008

NIje cudno ...

količina isplivaloga koruptivnoga mulja prema kojoj javnost ostaje prilično ravnodušna.


... svi znamo da ima korupcije i da je ona rasprostranjena preko mere.
Javnost vrlo dobro zna i to da je jedno optuzivati i hapsiti a drugo dokazati krivicu i poslati krivce u zatvor.
Drago Kovacevic Drago Kovacevic 12:39 22.10.2008

Re: NIje cudno ...

Inner Party
količina isplivaloga koruptivnoga mulja prema kojoj javnost ostaje prilično ravnodušna.


... svi znamo da ima korupcije i da je ona rasprostranjena preko mere.
Javnost vrlo dobro zna i to da je jedno optuzivati i hapsiti a drugo dokazati krivicu i poslati krivce u zatvor.

Eeee..stvarno. Misliš da je u tome problem....
mariopan mariopan 13:07 22.10.2008

Re: NIje cudno ...

Inner Party
količina isplivaloga koruptivnoga mulja prema kojoj javnost ostaje prilično ravnodušna.


... svi znamo da ima korupcije i da je ona rasprostranjena preko mere.
Javnost vrlo dobro zna i to da je jedno optuzivati i hapsiti a drugo dokazati krivicu i poslati krivce u zatvor.

Mislim da je najbolje uhapsiti JAVNOST jer zna a nista ne radi na tom pitanju.
Jelena Milić Jelena Milić 13:24 22.10.2008

ms milic ima resenje

srbiji treba.....hrvatski eliot nes!

http://arhiv.slobodnadalmacija.hr/20040520/temedana02.asp
Drago Kovacevic Drago Kovacevic 13:37 22.10.2008

Re: ms milic ima resenje

Jelena Milić
srbiji treba.....hrvatski eliot nes!

http://arhiv.slobodnadalmacija.hr/20040520/temedana02.asp

A, Hrvatska je poznata kao antikoruptivna..o))
Pa pre neki dan su njihovi mediji brujali da Hrvatskoj treba "Sablja"....
Iako bi u Srbiji dobro došla bar jedno godinu dana...
Samo, nema ko da je uvede...nema Nataše Mićić koja je imala petlju da donese te ukaze...
Jelena Milić Jelena Milić 13:43 22.10.2008

Re: ms milic ima resenje

pa o tome taj tip i prica non stop, pa je nacional odlucio da mu se majke naj...a etc, etc...

http://www.youtube.com/watch?v=bE63xQcjrTo
maksa83 maksa83 14:30 22.10.2008

Re: ms milic ima resenje

Iako bi u Srbiji dobro došla bar jedno godinu dana...

Srbiji bi dobro došla SVAKIH godinu dana. Oni su k'o Pez bombonice - ispadne jedna i odma' iskače i zauzima njeno mesto druga ista takva.
mariopan mariopan 15:46 22.10.2008

Re: ms milic ima resenje

Drago Kovacevic
Jelena Milić
srbiji treba.....hrvatski eliot nes!

http://arhiv.slobodnadalmacija.hr/20040520/temedana02.asp

A, Hrvatska je poznata kao antikoruptivna..o))
Pa pre neki dan su njihovi mediji brujali da Hrvatskoj treba "Sablja"....
Iako bi u Srbiji dobro došla bar jedno godinu dana...
Samo, nema ko da je uvede...nema Nataše Mićić koja je imala petlju da donese te ukaze...

Ha ha ha ha ha)))
alselone alselone 19:51 22.10.2008

Re: ms milic ima resenje

Drago Kovacevic
Jelena Milić
srbiji treba.....hrvatski eliot nes!

http://arhiv.slobodnadalmacija.hr/20040520/temedana02.asp

A, Hrvatska je poznata kao antikoruptivna..o))
Pa pre neki dan su njihovi mediji brujali da Hrvatskoj treba "Sablja"....
Iako bi u Srbiji dobro došla bar jedno godinu dana...
Samo, nema ko da je uvede...nema Nataše Mićić koja je imala petlju da donese te ukaze...


Jooooooooj ahahahahaha!
nesha92 nesha92 13:25 22.10.2008

ko o cemu

Drago o "postenju".

Ne znam kako vas, ali mene je ovih dana fascinirala količina isplivaloga koruptivnoga mulja prema kojoj javnost ostaje prilično ravnodušna.

Pa gde vi zivite? Pa zar LDP nije na sva zvona ranije udarao o korupciji.
Ja sam mislio da je LDP konacno doprineo vlasti u kojoj ucestvuje i to pokretanjem koruptivnih afere?
Sta je sad problem - sto je isplivalo?
Umesto sto olako pominjete Sonju Liht i to u istom kosu sa AT ( sve cestitke na najblaze receno lakomislenosti) mozda ste trebali vise da obratite paznju na jucerasnju izjavu BT.
Predsednik Srbije tiho i nekako stidljivo komentariše ovu svinjariju sa gasom

Samo po sebi izjava nije sporna - sporno je to sto izjavu nije dao premijer Cvetkovic ili bar ministar Dacek a ne BT.
Kad bi njega pitali po kom osnovu je on dao tu izjavu- on bi rekao da to radi sa pozicije predsednika stranke....
Mislim da je pravo vreme da se pritisne na tu stranu i da covek konacno ili da ostavku na mesto predsednika DS-a ili na mesto predsednika drzave (o cemu je onomad LDP brujao a sad CUTI ko ZALIVEN a kolko vidim ni vi je ne osudjujete).
Sta se desava sa LDP-om - kolektivno clanstvo u DS-u?





Drago Kovacevic Drago Kovacevic 13:34 22.10.2008

Re: ko o cemu

nesha92
Drago o "postenju".

Ne znam kako vas, ali mene je ovih dana fascinirala količina isplivaloga koruptivnoga mulja prema kojoj javnost ostaje prilično ravnodušna.

Pa gde vi zivite? Pa zar LDP nije na sva zvona ranije udarao o korupciji.
Ja sam mislio da je LDP konacno doprineo vlasti u kojoj ucestvuje i to pokretanjem koruptivnih afere?
Sta je sad problem - sto je isplivalo?
Umesto sto olako pominjete Sonju Liht i to u istom kosu sa AT ( sve cestitke na najblaze receno lakomislenosti) mozda ste trebali vise da obratite paznju na jucerasnju izjavu BT.
Predsednik Srbije tiho i nekako stidljivo komentariše ovu svinjariju sa gasom

Samo po sebi izjava nije sporna - sporno je to sto izjavu nije dao premijer Cvetkovic ili bar ministar Dacek a ne BT.
Kad bi njega pitali po kom osnovu je on dao tu izjavu- on bi rekao da to radi sa pozicije predsednika stranke....
Mislim da je pravo vreme da se pritisne na tu stranu i da covek konacno ili da ostavku na mesto predsednika DS-a ili na mesto predsednika drzave (o cemu je onomad LDP brujao a sad CUTI ko ZALIVEN a kolko vidim ni vi je ne osudjujete).
Sta se desava sa LDP-om - kolektivno clanstvo u DS-u?






Ne znam šta tebe muči...koliko vidim sve bi bilo u redu da LDP nije ništa pokrenuo...
I da, ja lično sam najveći zagovornik Tadićevoga načina vladanja....i partiokratije čiji je on rodonačelnik...nađe me iz prve..o))
vracarac92 vracarac92 13:34 22.10.2008

Re: ko o cemu

Sta se desava sa LDP-om - kolektivno clanstvo u DS-u?
i bratimljenje (praćeno sa tri poljupca u bele obraze) sa Ivicom SPS Dačićem.
nesha92 nesha92 14:12 22.10.2008

Re: ko o cemu

Predsednik Srbije tiho i nekako stidljivo komentariše ovu svinjariju sa gasom

Predsednik Srbije je trebalo da komentarise tu svinjariju u krugu prijatelja ili sa tobom na picu - a ne javno.







dali76 dali76 15:32 22.10.2008

vjetrovi i sas samo da znas

Ja ne mislim da je gospodin Kovacevic ovim naslovom otkrio toplu vodu jos manje mislim da je LDP stranka drugacija od drugih.
Ali zasto dozvoliti da skepticizam, koga razumijem, bude jaci od podrske inicijativi kao sto je ova koju je pokrenula Dr Jovanovic?
Svi oni koji citaju moje komentare il tekstove znaju da sam ja I te kako skeptican po pitanju LDP , ali ne razumijem zasto se dopusti da skepticizam na kraju nadjaca sve pa I javnu podrsku nekome ko se usprotivi korupciji.
Da, sve je to radi politickih poena; zasto to nije radial ranije?
Pa ja imam pitanje : ko ovdje smatra da je politika monaski red casnih vitezova?
Ko ovdje negira da je prikupljanje politickih poena nelegitimno ?
I a blogu Sase Radulovica (Hvala LSV) sam isto tako podrzao postupak LSV a jedino zajednicko sto ja imam s Cankom jested a je njegova majka kao I moja iz like I tu se sve zavrsava….
Mariopan rece kako smo se mi sad opametili I vise I ne trzamo na takve stvari.
STo je upravo sto vlast I hoce da se svi kolektivno opametimo I cutimo .
Jesmo li mi ista odgovorni , ako nismo onda se slazem budimo pametni I cutimo ; sve ce to odnjeti “netko drugi I naravno vjetrovi I sas .
Brooklyn Brooklyn 16:21 22.10.2008

gasni aranzman

gazprom je upravo objavio da ima problema sa uzimanjem novih zajmova i refinansiranjem postojecih. kao posledica, videcemo sta ce biti sa poslom milenijuma u srbiji.
Drago Kovacevic Drago Kovacevic 16:31 22.10.2008

Re: gasni aranzman

Brooklyn
gazprom je upravo objavio da ima problema sa uzimanjem novih zajmova i refinansiranjem postojecih. kao posledica, videcemo sta ce biti sa poslom milenijuma u srbiji.

Kakav posao milenijuma....to su bile koncesije Rusima oko podrške za kosovsku politiku...
adam weisphaut adam weisphaut 19:37 22.10.2008

Nedostaju navodnici

"Posao milenijuma"
treger92 treger92 11:56 23.10.2008

Re: gasni aranzman

Poklon milenijuma!!!!!!
gil-gelad gil-gelad 18:17 22.10.2008

...

lepo napisano!
blackbox92 blackbox92 19:55 22.10.2008

Neka isplivava

ali mene je ovih dana fascinirala količina isplivaloga koruptivnoga mulja prema kojoj javnost ostaje prilično ravnodušna.

Neka isplivava i treba da isplivava.To bi moglo značiti da neko ozbiljno radi na otkrivanju korupcije i kriminala.
sentinel26 sentinel26 22:45 22.10.2008

"G"ul je kul !

Stranka G17 pokazuje čuđenje oko ugovora za isporuku gasa sklopljenog sa braćom Rusima, vrednoga 700 miliona evra i skupljeg i od najskupljeg koga braći iko plaća, a koga je nelegalno potpisao neki DSS-ov "legalista" i kojim je posredničkoj firmi u kojoj je "legalista" potpredsednik upravnog odbora, omogućio proviziju od čitavih 40 miliona evra. Pri tome ćute da su upravo oni, dakle, Dinkić, toga "legalistu" sačuvali na mestu gde to može potpisati, da je pre godinu ipo dana sličan ugovor potpisao neki Dinkićev čovek, dok karte nisu ponovo promešane, da Dinkić ni slučajno neda svojim poslanicima da dođu na nadležni skupštinski odbor kako bi se tamo raspravila ta stvar, a u tome se sa njim solidariše i ostatak vladajuće većine.

Gosn aps. M. mr. Dinkić je prekjuče izjavio da penzije mogu da sruše državu (Srbiju) ali ne i Vladu.
Da li je ovo moguće ?

A upravni odbori služe samo da se korupcija prikrije i legalizuje.

Čini mi se da je ovaj potez oko istrage unaprijed pripremljen i da igra uzlogu amortizera, ali nijesu proizvedeni u Prištini već u kuhinji. O sitnim ribama, kao žrtvenim janjcima ne bih.
Ko bi rekao i ko bi se tome i od koga nadao ? Dokle je stigla savremena politička tehnologija. Mašala.
bene_geserit bene_geserit 00:38 23.10.2008

spasice nas LDP

Ja se sve slazem sa vama Drago: nase stranke (a i pojednici u istima) se vrlo verovatno finansiraju mahinacijama u javnim preduzecima na prvom mestu, a posle dodju razne usluge Miskovicu i slicnima za koje stignu prilozi.
Nego me muci onaj deo sto se LDP nekako provlaci kao potencijalni spasilac (makar indirektno).

Nego kako objasnjavate da je LDP stranka koja bi tu nesto promenila, a ne izborila za svoj deo kolaca?
Evo na primer ovo sa gasom: u vreme kada je predsednik LDPa bio iz sve snage u vlasti 2001, 2002, 2003-ce (a ne ovako sa strane kao danas) kakva je bila situacija sa nabavkom gasa? Jel' bilo provizija tada, kolike su bile distributivne marze, po kakvoj ceni je gas nabavljan u odnosu na okruzenje? Ako je bilo slicno lose kao danas, sta je on ucinio da to promeni, da li je makar izasao u javnost da obelodani podatke koje je morao da ima jer je bio u vrhu vlasti? Ako je bilo lose, a on nije nista uradio povodom toga, kako mozemo da verujemo da bi danas nesto uradio osim da se izbori za svoj/LDPov deo?

A posto ste vec lepo sracunali odakle DSu pare za politicku kampanju, siguran sam da mozete da isto objasnite i za LDP.
blackbox92 blackbox92 08:06 23.10.2008

Mašala

Đe to ima?
“Smene u kuršumlijskim preduzećima 23. oktobar 2008. | 00:21 | Izvor: B92 Kuršumlija -- Nova opštinska vlast u Kuršumliji, koju predvodi DS, ovih dana smenjuje rukovodeće ljude u javnim preduzećima i ustanovama koje finansira lokalna samouprava.

Problem je, međutim, što su na pojedina rukovodeća mesta postavljena nestručna lica. U Javnom komunalnom preduzeću na mesto direktora postavljen je vodoinstalater Darko Lazarević. Istovremeno, smenjen je i direktor Turističke organizacije diplomirani turizmolog Radovan Tanasković, a na mesto prvog čoveka ove organizacije postavljen je konobar Slavko Ilić.
Za ovakve odluke predsednik opštine Zoran Vučković ima obrazloženje da je navodno takav dogovor unutar vladajuće koalicije u ovoj opštini.

"O kadrovima ne želim da komentarišem, jer je to stav koalicije i to je privremenog rešenja. Prema dogovoru odrađena je smena odnosno prekomponovanje svih javnih preduzeća, ustanova u Kuršumliji. To je dogovor da bi ova koalicija došla na vlast", kazao je Vučković.

Članovi upravnih odbora postavljeni su po političkoj i rođačkoj liniji - lokalni trgovci, autoprevoznici i domaćice. Tako za smenu i izbor novog direktora Osnovne škole "Drinka Pavlović" presudan je glas ovdašnjeg automehaničara, koji nije upućen čak ni u proceduru oko odlučivanja u ovom upravnom odboru.

"Sada ne mogu ništa zvanično i detaljno da kažem. Ja ne znam ni šta je Upravni odbor i koja su lična prava, videćemo, pitaću nekoga ko se malo više razume u to", kazao je automehaničar Dragoslav Gizdavić.

I drugi upravni odbori takođe su satavljeni od ljudi koji nemaju nikakvih dodirnih tačaka sa delatnošću tih javnih službi.
Vladajuća većina u opštini čak planira da smeni i dvojicu uspešnih direktora – Gradske bibilioteke i dečjeg vrtića "Sunce", inače dugogodišnjih i uspešnih rukovodilaca.”

Eto jednog primera kako se postavlja u Upravne odbore.Pa to je sramota za stranke koje to rade i treba što pre da to prekinu.Inače, posle 5.oktobra pokazalo se da je partijska pripadnost mnogo veća legitimacija za dolazak na pozicije nego što je to bilo čak i u jednopartijskom sistemu.
U jednopartijskom sistemu većina su bili članovi (uglavnom formalno) jedne jedine partije i pošto su svi nikome to nije mogla biti prednost. Sada pošto svi nisu i nisu svi članovi iste onda na pozicije od čistačice do direktora dolaze na osnovu tzv.koalicionih sporazuma ,što vodi partiokratiji i vulgarizuje demokratske vrednosti društva.
Biće bolje, još smo mi u tranziciji i na Balkanu pa ne smemo zaboravljati ni rođake, prijatelje a ni kumove dok se sa njima ne posvađamo.

Alal vera majstori.

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana