Vesna Pešić jača nego ikad

Jelena Milić RSS / 04.05.2009. u 10:04

 Napomena: Znam da je Jelena Gall stavila post na istu  temu ali i Ms Milic želi  da napiše nešto o sinoćnjem UN, oprostite joj, znate da je  ovisnik i da o istoj često piše

Kakav Nole-Rafa, ono je bio meč! Vesna Pešić koja je razvalila nepripremljenu a ostrašćenu Olju Bećković! Onaj Kecmanović, nisam fun, Mandić je bio manje više OK, al oni su meni ipak bili statisti u duelu Bećković -Pešić. Jesam nekoliko  puta kritikovala neke javne nastupe VP, onaj UN o Kosovu recimo, mislim da nisam pisala o tome, al sam pošizela kako je Jorgovanka Tabaković u prošloj kampanji razvalila Vesnu i Mićuna  oko ekonomije u nekoj B92 emisiji, ovo dvoje  improvizuju, opšta mesta, a Jorgovanka brojke, brojke, brojke, član zakona taj i taj, član zakona taj i taj. I Čedu sam, kad god sam mislila da treba. Pa ako sam prošla blogoverziju golootočkog toplog  zeca, neka sam. Koga ću ako neću  svoje, Mićun included. Kad me razočaraju. O tome pišem ko o abnormalnosti, jer imam od istih  veća očekivanja. Od likova poput Jeremića i Koštunice, jok.

I tako, juče keva mal nije uvela zabanu pričanja o politici i tokom gledanja sporta a ne samo o slavama,  zakrvih sa sister oko odsustva jasnijeg stava LDP and Vesne posebno and Žarka oko Roma, NBGD, efikasnog Đilasa i toga, meni to još glavna tema, kad moja sister koja je em anti LDP em anti svi pretežno, skoči na njihovu stranu, svašta sam joj rekla da je upravo ona a ne ja  tipičan novoeldepeovac, a ja retro GSS...Joj, afirmativna akcija kao sistem i državni plan a ne kao individulani trend i volonterstvo, globalizacija, zabrane pričanja o ugnjetavanim južnoameričkim narodima, propustismo pola Noleta, ćale ćuti, on je utripovao da je Noletu krenulo loše pre fajta, pa će možda naša dreka da promeni stvar- iznervira Nadala, ćuti ko zaliven kad ja kažem a edukacija, edukacija, upornost, kako je ćale vakcinisao i terenisao po Bosni sedamdesetih, Kalesija, Šekovići, Milići, Živinice, to je bila država, prevencija, inkluzivno, etc, etc....Još me uvatila neka down the memory lane minuta, pa počenem da slinim  GSS bi sigurno imao jasniji stav o tome, vidi u ostalom VRV analizu na Peščaniku, na šta sister skoči pa to je ta tvoja VP koja sad ćuti,  ja vičem jeste al je i dalje moja, koga imam boljeg, i za Tadića bi opet glasala VS Toma iako upravo on tu granicu sve intnezivnije briše,  ostalo ne želite da slušate, al sve OK, idemo na Mejsi Grej, Bensona, kupile smo karte za Madonu, ako treba žrtvovaćemo se za  brata Anu i kokoške joj za Enrikea, etc,etc. A i Ada miri sve.

Elem, dodjem kući,  razmišljam  dal da  pravim  lažni profila na FB da se predstavim ko Vrela Nela, i da posaljem bratu Savi FR, jer me  izbrisao sa liste frendova, pa ne mogu da ga  nadzirem, majku mu dečiju snalažljivu, il da šaljem ultimatume tipa il me aduj  il isključujem internet, vidim spisak gostiju za UN, nešto me se nije dojmilo, tek sam jutros ukačila dok sam čitala Jelenin post šta bi povod, ja Zlica od Opaka pomislila, sad će OB da nam uvaljuje Dražu, mada nije bilo da nije i toga uvijeno bilo, kupila i Dve prikolice autorke fenomenalne knjige Kratka istorija traktora na Ukrajinskom, nema dovoljno veša da se pegla uz UN, sve u svemu mal ne propustih emisiju.

Kad ono, VP svoj na svome, racionalno, informativno, stručno,  pripremljeno....A tolike hiljade ( 7 do 10 hiljda po OB) pobijenih intelektulaca, VP kaže pa stotinjak, gde su imena ostalih, sve je manje više popisano, dajte imena tih ostalih min 7000 iljada, pa ne znam, pa što se nisi pripremila! A  Jasenovac? Pa i to je manje više popisano samo što ne želite to da prihvatite. A kad Hrvati i Slovenci iskopavaju jame to je OK, ovde nije? Ko je to ikad rekao. Samo nemoj mi pravdati zločine zločinom, i nemoj mi tu kukati nad srpskim, a odbijati da vidiš, ili glorifikovati one koji su jame punilim nesrpskim. O tome se samo radi. A Goli Otok i drugo. Fuj, fuj.....  Pa deo u kome kaže imajte u vidu da je paralelno  išao i nastavak građanskog rata......Pa i Mandiću je, a ne samo onom meni vrlo precenjenom Kecmanoviću, spočitala oko znate ko ide kod koga i kako  je primljen, Srbija je malte ne preplavljena Hrvatima, osim  onih sa e-novina i Mandića, nešto ne vidim baš, i Nives Celzijus je prošla nezapaženo, mada sam je ja ko većina hrvatskih NGO podržala oko nagrade VS hrvatski malograđani, koji su joj, BTW knjige kupovali u mega tiražima, al ne bi da to nagrade ! I za Brenu u Hrvatskoj, sve drop štotovi do drop šotova al sve u protivnički deo terena, nada ko Nole.

I o »guranju pod tepih« mantri, sve joj je spočitala, kako se nacionalizam generiše, kako je morao biti plan povampirenja......I o tome kako su oni od antikomunista ( boooring, single issue, nit je ideologija, nit politicka platforma sveobuhvatna, ništa...JM) i borbe protiv jednog koje je imalo i pristojnih strana,  počeli da se slizavaju sa  gorima, da nas vuku još dublje naniže, umesto da nas reformišu i guraju unapred, u otovrenije, demokatskije, etc. O tome sam vam već pisala, naučio me moj Vlada Ilić, kako treba gledati razlaz među komunistima, ko je gde završio, ko je kako evoluirao  i sa kim saveze đavolje ili ne pravio. Pa je VP, iako nije bila član, završila sa liberalnijima, onima koji su se menjali nabolje, poput Latinke Perović, a Bećkovići i ekipa sa Antonićima i ostalim ex komunistima, sad turbo nacošima il sa cecama na koncertima, kusturicama i sličnima.

Sve u svemu, pre rata ništa nismo imali, onda su došli partizani i sve nam oteli. I samo mi nije jasno, al jebi ga nigde Rubinovog roze, pa i UN sporije kapiram,  gde nađoše ovi idaljeantikomunistia21vekteče, da se baš sa Putinom slizavaju, kad čovek otvoreno  baštini KGB prošlost i tradiciju  i ne krije naklonost ka slavnoj sovjetskoj  prošlosti.

PS Što se Draže tiče, nek ga traže i sahrane ko čoveka, to zaslužuju svi, i Pol Pot i ekipa, a što se istorijskih procena o njegovom antifašizmu tiče pratim šta kažu Prpa, Obradović, Stojanović, ne bi baš ove dvorske istoričare romasijere i Vuka slušala.



Komentari (206)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

sybil sybil 16:02 04.05.2009

Re: Vesna Pesic???

interesantno! kad god neko pomene vesnu pesic, srdju popovica ili milosa vasica, javi se vracarac sa genijalnom dosetkom -svi su oni isti beskorisni gnjavatori : kosta cavoski, vesna pesic, vojislav kostunica i milos vasic.
vracarac92 vracarac92 16:23 04.05.2009

Re: Vesna Pesic???

pri tome, gospodja Peshic, istupa krajnje korektno i bez agresije, svih ovih godina, pa to omalovazavanje prosto ne ide u tom paketu.

Da li je i ono sto je rekla za Kusturicu bilo korektno i "gradjanski"?
mislim da me pogresno shvatas, ja nemam nista protiv gradjanske opcije ali ta opcija u Srbiji ne postoji bas kao sto ne postoji ni opcija normalne gradjanske desnice. na delu imamo samo gomilu politickih sarlatana. A V.P. se dosta srozala u moji ocima kada je posle ubistva naseg premijera Zorana Djindjica i pada (katastrofalne) Zivkoviceve vlade nastavila da bude verni sluzbenik Vojislava Kostunice i njegove vlade sve do poslednjeg dana ambasadorskog mandata u Meksiku. Naravno, za to vreme je morala (po sluzbenoj duznosti() da sprovodi Kostunicinu politiku i tek kada se vratila setila se kakvo je zlo Kostunica i ponovo postala opozicionarka.
nteresantno! kad god neko pomene vesnu pesic, srdju popovica ili milosa vasica, javi se vracarac sa genijalnom dosetkom

Slabo se secam da sam cesto komentarisao Srdju Popovica i Vasica. Mogla si da se potrudis i da nadjes bolje primere.
angie01 angie01 16:36 04.05.2009

Re: Vesna Pesic???

Da li je i ono sto je rekla za Kusturicu bilo korektno i "gradjanski"?


ne znam na shta mislish?

a shta je trebala, da ode sa duznosti i da tamo, umesto nje, ode neko od "vrsnih" koshtunichinih kadrova, ljjushic, cholic, borachorba....?

shto se mene tiche, volela bih da svaka vlada vodi rachuna koga shalje u diplomatiju-shto svaka normalna zemlja veoma brine, a VP, svakako spada u tu kategoriju.
mikimedic mikimedic 16:41 04.05.2009

Re: Vesna Pesic???

a shta je trebala, da ode sa duznosti i da tamo, umesto nje, ode neko od "vrsnih" koshtunichinih kadrova, ljjushic, cholic, borachorba....?


exactly. osoba koja drzi do morala bi podnela ostavku ako njena politicka opcija izgubi. jer ne zaboravi, ona nije karijerni diplomata nego pre svega (salonski) politicar.
vracarac92 vracarac92 16:46 04.05.2009

Re: Vesna Pesic???

ne znam na shta mislish?

a shta je trebala, da ode sa duznosti i da tamo, umesto nje, ode neko od "vrsnih" koshtunichinih kadrova, ljjushic, cholic, borachorba....?

Ukoliko se ne slaze sa kostunicinom polititkom-DA, trebala je da ode a ne da sprovodi tu politiku do poslednjeg dana mandata. Ambasador sprovodi politiku vlade svoje zemlje.
sybil sybil 16:49 04.05.2009

Re: Vesna Pesic???

Slabo se secam da sam cesto komentarisao Srdju Popovica i Vasica. Mogla si da se potrudis i da nadjes bolje primere

razmisli, nemoj bukvalno.
ivana23 ivana23 16:56 04.05.2009

Re: Vesna Pesic???

shto se mene tiche, volela bih da svaka vlada vodi rachuna koga shalje u diplomatiju-shto svaka normalna zemlja veoma brine, a VP, svakako spada u tu kategoriju.

Ne zaboravimo da je imala i licni interes (nematerijalni, da neko ne shvati pogresno). Ne bih navodila na sta mislim jer bi zadiralo u njen licni zivot, mada verujem da mnogi znaju o cemu govorim jer je to sama napisala u svojoj "biografiji" koja je izlazila u nastavcima u casopisu Republika.
vracarac92 vracarac92 17:06 04.05.2009

Re: Vesna Pesic???

sybil
Slabo se secam da sam cesto komentarisao Srdju Popovica i Vasica. Mogla si da se potrudis i da nadjes bolje primere
razmisli, nemoj bukvalno.
Molim te potrudi se. Budi precizna u suprotnom cela prica je besmislena.
BebaOdLonchara BebaOdLonchara 17:19 04.05.2009

Re: Vesna Pesic???

deda Micunom

u zivotu muskaraca postoji jedan obrt u procesu starenja (obicno posle sedamdesete), kada deda postane - baba. to se njemu desilo.
a vesna je ista kao i ranije, samo ima malo vise bora. nije mu ni blizu.

Cela ta ekipa vise ne zna sta govori, totalno su izgubili kompas

a sta, kao ranije su imali kompas?! i kao ovi drugi (kao mladji) imaju kompas? daj molim te...
sybil sybil 17:20 04.05.2009

Re: Vesna Pesic???

vesna pesic o kusturici

to nisam ocekivala od nje, da napada nekog zato sto se izjasnjava kao marsovac, tunguz ili srbin, mislim stvarno svasta.
BebaOdLonchara BebaOdLonchara 17:23 04.05.2009

Re: Vesna Pesic???

ivana23
shto se mene tiche, volela bih da svaka vlada vodi rachuna koga shalje u diplomatiju-shto svaka normalna zemlja veoma brine, a VP, svakako spada u tu kategoriju.

Ne zaboravimo da je imala i licni interes (nematerijalni, da neko ne shvati pogresno). Ne bih navodila na sta mislim jer bi zadiralo u njen licni zivot, mada verujem da mnogi znaju o cemu govorim jer je to sama napisala u svojoj "biografiji" koja je izlazila u nastavcima u casopisu Republika.

vrlo dobro znamo o cemu govoris. evo, ako bih ja mogla, stimuvezi, do bostona u diplomatiju...?
BebaOdLonchara BebaOdLonchara 17:24 04.05.2009

Re: Vesna Pesic???

vesna pesic o kusturici

dno.
Exitus Letalis Exitus Letalis 17:25 04.05.2009

Re: Vesna Pesic???

to nisam ocekivala od nje, da napada nekog zato sto se izjasnjava kao marsovac, tunguz ili srbin, mislim stvarno svasta.

to je izvučeno iz konteksta.

evo, imaš priliku da slušaš večeras kusturicu, koji čuva srbiju, radi za srbiju, lično čula a u vezi mokre gore.
napolitanac92 napolitanac92 17:27 04.05.2009

Re: Vesna Pesic???

Mislim da Vesna Pesic stanuje negde na Tassu u prizemlju. Moze te joj pljunuti pod prozor. Slusaje vi naci "gradjanisti" VP je ucinila vise ,bolje reci sve sto je mogla,da spase obraz Beograda i Srbije u suludim vremenima Slobodanovih ratova. Svim atniratnim akcijama pocev od Zute trake,kada se vreme merilo i obelezavalo nacionalnom histerijom.Tacka.
Inace,iako su bioloska braca ,Kecanovic Dusan je ,covek koji je duboko patio ratene strahote i u odnosu na brata mu Nenada je nekoliko kopalja ispred. Dakle, izmedju njih dvojice nema i ne moze biti znaka jednakosti.
vracarac92 vracarac92 17:30 04.05.2009

Re: Vesna Pesic???

a sta, kao ranije su imali kompas?

Vesna je svojevremeno imala kompas.
to je izvučeno iz konteksta.

P bas i nije izvuceno iz konteksta. Kasnije se javno izvinjavala zbog svojih neprimerenih reci.
evo, imaš priliku da slušaš večeras kusturicu

Ja ne bih ukoliko ne moram, mada moram priznati da je ono sto je napravio na Mokroj Gori zaista fantasticno.
Bas kao i negova prva dva filma.
angie01 angie01 17:30 04.05.2009

Re: Vesna Pesic???

ivana23
shto se mene tiche, volela bih da svaka vlada vodi rachuna koga shalje u diplomatiju-shto svaka normalna zemlja veoma brine, a VP, svakako spada u tu kategoriju.Ne zaboravimo da je imala i licni interes (nematerijalni, da neko ne shvati pogresno). Ne bih navodila na sta mislim jer bi zadiralo u njen licni zivot, mada verujem da mnogi znaju o cemu govorim jer je to sama napisala u svojoj "biografiji" koja je izlazila u nastavcima u casopisu Republika.


a jel neko ovde govori i o tome kako je obavljala posao ili smo svi samo maliciozni?

mene samo onaj prvi deo zanima.
adam weisphaut adam weisphaut 17:35 04.05.2009

Re: Vesna Pesic???

Opa ovde se radi damage control ?
Pukla vam je Olja, šaperovci, skroz
vracarac92 vracarac92 17:37 04.05.2009

Re: Vesna Pesic???

a jel neko ovde govori i o tome kako je obavljala posao

Kako je obavljala posao dok je bila sluzbenik vlade Vojislava Kostunice?

Jelena Milić Jelena Milić 17:38 04.05.2009

Re: Vesna Pesic???

niko pa ni vp nije savrsena . to za kusturicu je bila greska. velika.

ali vp je velika zato sto je naprVILA MALO GRESAKA, A KAD IH JE PRAVILA, AKO je uvidjala, izvinjavala se, a ne posipala pepelom

i pogledajte sta joj se sve-ciglo dve stavke-fakturise i od najnezgodnijih! uopste nije lose

za tako aktivnu i dugu karijeru u javnosti

mogu i ja da daodam, lutanja od cede do taica u jednom periodu, neuticanje jace da gss udje u toleranciju ...

ali, ali....
adam weisphaut adam weisphaut 17:39 04.05.2009

Re: Vesna Pesic???


a jel neko ovde govori i o tome kako je obavljala posao ili smo svi samo maliciozni?

Ma vidiš kako su došlisponatno da skrenu temu, zamisli VP nije dala ostavku i iazvala diplomatski incident a njih to razočaralo, šta li ih je tako slatko državotvorne samo setilo
BebaOdLonchara BebaOdLonchara 17:39 04.05.2009

Re: Vesna Pesic???

angie01
ivana23
shto se mene tiche, volela bih da svaka vlada vodi rachuna koga shalje u diplomatiju-shto svaka normalna zemlja veoma brine, a VP, svakako spada u tu kategoriju.Ne zaboravimo da je imala i licni interes (nematerijalni, da neko ne shvati pogresno). Ne bih navodila na sta mislim jer bi zadiralo u njen licni zivot, mada verujem da mnogi znaju o cemu govorim jer je to sama napisala u svojoj "biografiji" koja je izlazila u nastavcima u casopisu Republika.


a jel neko ovde govori i o tome kako je obavljala posao ili smo svi samo maliciozni?

mene samo onaj prvi deo zanima.


bila je jedna od kandidata za ambasadora u US nakon sto su povukli st. protica iz DC-a, ali je ona odbila, kao, uspostavlia cvrste veze u mekiku, nece da ih kida. sijomigadjura. da li ambasador sme da odbije prekomandu tek tako? ne znam, pitam...mada sumnjam. imam neki utisak da je ambasador bilo koje zemlje u US mnogo veci deal za zemlju od ambasadora u mekiku. stimuvezi, mozda je to odgovor na tvoje pitanje, o odnosu prema drzavi?
angie01 angie01 17:42 04.05.2009

Re: Vesna Pesic???

Ukoliko se ne slaze sa kostunicinom polititkom-DA, trebala je da ode a ne da sprovodi tu politiku do poslednjeg dana mandata. Ambasador sprovodi politiku vlade svoje zemlje.


ne znam da li neko zna kako to konkretno izgleda na terenu-pa u tom smislu, krajnje podrzavam kadrove kao shto je VP- narochito negde napolju, gde nam je pozitivna prezentacija ljudi od kojih nas nece biti sramota-neophodna.


angie01 angie01 17:45 04.05.2009

Re: Vesna Pesic???

mozda je to odgovor na tvoje pitanje, o odnosu prema drzavi?


pa nije, ja sam pitala, jel ima neko komentar na to kako je ona radila, a ne sve te fore, samo sa idejom da se na neki nachin diskvalifikuje.
angie01 angie01 17:49 04.05.2009

Re: Vesna Pesic???

vracarac92
a jel neko ovde govori i o tome kako je obavljala posaoKako je obavljala posao dok je bila sluzbenik vlade Vojislava Kostunice?


pa iskreno- shta god da je odluchilo da tu ostane- hvala lepo,..prosto ne znam ni jednog od njegovih kadrova, za koga bi volela da mi prdstavlja zemlju bilo gde.
Jelena Milić Jelena Milić 17:49 04.05.2009

Re: Vesna Pesic???

endzi 01, slazem se u potpunosti

fascinira kako ljudi zaboravljaju da oktobarski prevrat nije bio obicna smena rezima, da smo sveukupno imali saku kadrova za sve, sto je normalno, jer nismo ucestvovali na vlasti , osim na lokalu, godinama, ...nikad u stvari.

kad se pogleda sta je ko i kako sve izvukao, to spajanje lepog i korisnog u slucaju VP je sasvim ok, i prilicno cest slucaj kad je diplomatija upitanju, da se uklapaju porodica, licne veze i postovi
vracarac92 vracarac92 17:50 04.05.2009

Re: Vesna Pesic???

amisli VP nije dala ostavku i iazvala diplomatski incident a njih to razočaralo,

VP nije izazvala nikakav diplomatski incident, to je tvoja konstrukcija. ona je samo bila verni sluzbenik legalne (ali katastrofalne) vlade Vojislava Kostunice i to joj ni najmanje nije smetalo sve dok joj nije isteakao mandat.
lutanja od cede do taica u jednom periodu, neuticanje jace da gss udje u toleranciju ...
...slepovanje uz nacionalisticki (tada veoma jak)SPO.
Seteite se samo "mitinga" tih godina, tri prsta, Srbija, kokarde, Boze Pravde, svi, svi, svi, Cetnicke zastave (naravno, uz ostale zastave), cesto povenje "Od Topole... i Vuk i Vesna na bini.
Naravno, nikada nije zagovarala rat, nacionalizam i nasilje ali joj nije smetalo da uz nacionaliste ostvaruje politicke poene.
adam weisphaut adam weisphaut 17:58 04.05.2009

Re: Vesna Pesic???

VP nije izazvala nikakav diplomatski incident

Naravno da nije, bi da je otišla, kada nam je posle 5.10. došao Montgomeri kao ambasador on je došao kao demokrata ali kada je došao buš on nije otišao. Btw. nnije to bila diplomatija Vojislava Koštunice nego Vuka Draškovića na saveznom nivou, kad pogledam da u sadašnjem ministarstvu radi recezent antisemitske knjige koja hvali Đinđićeve ubice, isppada da je tada diplomatija bila i bolja nego današnja...
angie01 angie01 18:07 04.05.2009

Re: Vesna Pesic???

salonski) politicar.

da, pa je salonski dobijala batine od miloshevicevske policije na demonstracijama.
skyspoter skyspoter 18:09 04.05.2009

Re: Vesna Pesic???

evo dok se vi svi dogovirite o svemu gore navedenom ja cu da napisem jedno pismo
VELEPOSLANSTVU REPUBLIKE HRVATSKE U SRBIJI
ulica Sime Loznica 11, beograd
telefon nema
fax 00 38 11 3613 566

cisto da vidim sta se desava sa sestrinom aplikacijom za Hrvtaski pasos koju je podnela 2007 a od kada nije dobila nikakav odgovor.

Oni hoce u EC?

A zasto i zbog cega ne bi trebalI da udju u EC, pricao Mandic nesto na Utisku Nedleje.



mikimedic mikimedic 18:21 04.05.2009

Re: Vesna Pesic???

došao Montgomeri kao ambasador on je došao kao demokrata ali kada je došao buš on nije otišao


da, jer je u pitanju karijerni diplomata sto se razlikuje od politicki postavljenog. ali verujem da ti je to malo teze da shvatis, kad ne znas ni sta znaci autoritaran a sta autoritativan, nastavnice.
vracarac92 vracarac92 18:41 04.05.2009

Re: Vesna Pesic???

Btw. nnije to bila diplomatija Vojislava Koštunice nego Vuka Draškovića na saveznom nivou,

To je bila diplomatija koja je sledila politiku vlade Vojislava Kostunice, t.j. zvanicnu drzavnu politiku a V.P. je morala kao drzavni sluzbenik u toj vladi da sprovodi tu politiku.
dragoljub92 dragoljub92 19:14 04.05.2009

Re: Vesna Pesic???


exactly. osoba koja drzi do morala bi podnela ostavku ako njena politicka opcija izgubi. jer ne zaboravi, ona nije karijerni diplomata nego pre svega (salonski) politicar.

lupaš gluposti,stvarno.ajd kad to radi vračarac od njega se drugo i ne očekuje ali ti si do sad bar neko zrno soli imao
Doctor Wu Doctor Wu 19:27 04.05.2009

Re: Vesna Pesic???

lupaš gluposti,stvarno.ajd kad to radi vračarac od njega se drugo i ne očekuje ali ti si do sad bar neko zrno soli imao

Cekaj, Draguljce, posto si ti sebi dodelio ulogu narodnog mudraca koji ovde deli tapije na moral i pamet, da li, po tebi, Vesna Pesic, snosi makar malo odgovornosti sto je pravila koalicije sa Vukom Draskovicem i sa tzv "nacosima"? Ako je tacno da srpski "intelektualci" krivi za stvaranje "naci" ideologije, kako to da ona nikad nije odgovorna bas ni za sta? Pa ona je bila deo istog miljea iz koga su izasli Cavoski i Kostunica, ona nas je sve podbunjivala 1984. i 85. kad je trebalo braniti Seselja od Pozderaca i Seksa od Joze Vrhovca. Ona je bila deo kruga oko Micuna i ostalih praksisovaca. Kad je oboren Milosevic, prvo sto je uradila je bilo da zbrise za Meksiko, pre nego sto se bilo sta sredilo u zemlji. Odmah je pozurila da podeli ratni plen sa Basarom, Vidom Ognjenovic, pokojnim Perisicem... nije li i ona krivac sto nikad nije doslo do tog proverbijalnog 6. oktobra? Stvarno ne znam koliko je moralno da sada bilo kome sta spocitava.
mikimedic mikimedic 19:37 04.05.2009

Re: Vesna Pesic???

lupaš gluposti,stvarno.ajd kad to radi vračarac od njega se drugo i ne očekuje ali ti si do sad bar neko zrno soli imao


sta je glupost? to sto kazem da vp nije karijerni diplomata, ili to sto politicar koji drzi do svojih uverenja treba da sidje sa polozaja kada njegova opcija izgubi. Osim naravno ako ne prihvati vrednosni sistem koji nova opcija nudi. Mislis da je ovo drugo u pitanju?
bindu bindu 20:13 04.05.2009

Re: Vesna Pesic???

angie01
Nisu vise u stanju da to cine.



ma da, prvo shto si je neobichno svrstao, shto znachi da o gospodji ne znash bash mnogo, a malo poshtovanja prema nekom kome nisi ni do kolena, po svim kategorijama, je stvar osnovnog vaspitanja.

naravno da nekom ko trazi prvduzaurosha- shto je valjda znak, da kompas nije izgubljen, smeta neko ko je za gradjansku opciju!

pri tome, gospodja Peshic, istupa krajnje korektno i bez agresije, svih ovih godina, pa to omalovazavanje prosto ne ide u tom paketu.




strasno neumwsno i neodgovorno.
ovakav govor se moze protumaciti i kao govor mrznje prema starim osobama
ovo je zakon (us) koji zabranjuje diskriminaciju na bazi godina, u sklopu ljudskih prava. nadam se da to postoji i u srbiji
adam weisphaut adam weisphaut 20:24 04.05.2009

Re: Vesna Pesic???

ali verujem da ti je to malo teze da shvatis, kad ne znas ni sta znaci autoritaran a sta autoritativan, nastavnice.

Nastavljaj da se ponavljaš, Mukice. Rekoh ja doslednost, malih umova
adam weisphaut adam weisphaut 20:28 04.05.2009

Re: Vesna Pesic???


To je bila diplomatija koja je sledila politiku vlade Vojislava Kostunice, t.j. zvanicnu drzavnu politiku a V.P. je morala kao drzavni sluzbenik u toj vladi da sprovodi tu politiku.

Politiku SRJ-državne zajednice, btw. šta misliš o antisemitima koji rade u MIP sada?
bindu bindu 20:55 04.05.2009

Re: Vesna Pesic???

niko pa ni vp nije savrsena . to za kusturicu je bila greska. velika.



da stvarno i jos kaze sram ga bilo. treba joj skrenuti paznju tj sta joj je...boze. to zanci da svi mi koji imamao neko drugo drzavljanstvo nemamo pravo na parce svoje domovine.....ja bih ukinula jbna drzavljanstva pasose i sva ostala srnja.
ufif koja komfuzija....sto se ljudi kod nas toliko zanose....
vracarac92 vracarac92 21:09 04.05.2009

Re: Vesna Pesic???

šta misliš o antisemitima koji rade u MIP sada?

?
adam weisphaut adam weisphaut 21:16 04.05.2009

Re: Vesna Pesic???

?

Tadićev kadar u MSP-recenzent antisemitske knjige u kojoj su Đinđićeve ubice nacionalne patriote
26.04.2009.
2704naslovnatadiev_kadar_u_msp.jpgU knjizi Dragana M. Filipovića "Anatomija globalističkog smrada" koju preporučuje pukovnik Tomislav Djurin, koji je na visok položaj MSP-a doveden iz penzije, piše i da je Slobodan Milošević "dosledan borac za jugoslovenstvo", a Slavko Ćuruvija američki špijun
...

Knjiga sadrži spisak "otvorenih protagonista globalne diktature", a autor nudi poimence ljude "koji su neposredno organizovali razbijanje Jugoslavije" i kao činjenicu ističe da su "skoro svi poreklom Jevreji". Na jednom mestu tvrdi i da su "propagandnu satanizaciju Srba, koja je sprovođena u globalističkim medijima, predvodili Jevreji".

Link
Jbt. k'o da je knjigu pisao lično Wu...
dunjica dunjica 22:41 04.05.2009

Re: Vesna Pesic???

kada deda postane - baba.

zar ima i to? da muškarci u starosti postaju lucidniji nego što su ikad bili?
mikimedic mikimedic 23:02 04.05.2009

Re: Vesna Pesic???

Nastavljaj da se ponavljaš, Mukice. Rekoh ja doslednost, malih umova


samo ti nastavi... da drzis nastavu. osnovcima koji ce mnogo da nauce od takvih nastavnika koji ih vode u gradjansko drustvo potkovani opstom kulturom...

kad obradjujete politicke institucije, znaces da im objasnis razliku izmedju karijernog diplomate i politickog postavljenja? znas da im objasnis razliku izmedju montgomerija i holbruka (cuo si za ovog drugog, nadam se)? ili npr. feodora starcevica i vesne pesic?
adam weisphaut adam weisphaut 23:08 04.05.2009

Re: Vesna Pesic???

samo ti nastavi...

Sva sreća, tu je ponos srpske medicine da mi održi predavanje iz etike

kad obradjujete politicke institucije, znaces da im objasnis razliku izmedju karijernog diplomate i politickog postavljenja?

I da im objasnim našta bi ličilo kada bi ambasadori, pa sve ne bili i karijerne diplomate počeli da daju ostavke sa smenama vlade federalnih jedinica. QED.
jesen92 jesen92 00:47 05.05.2009

Re: Vesna Pesic???

to za kusturicu je bila greska. velika
...posle vecerasnjeg insajdera ja ne mislim da je bila greska...
Jelena Milić Jelena Milić 09:24 05.05.2009

to jesen

jeste. bez obzira sta je bilo u insajderu!

ljudska prava su za sve. ljudske slobode, pa i ona na veroispovest su za sve, bez obzira.

i za majku terezu i za pola pota.

Milan Karagaća Milan Karagaća 09:30 05.05.2009

Re: Vesna Pesic???

jesen92
to za kusturicu je bila greska. velika
...posle vecerasnjeg insajdera ja ne mislim da je bila greska...

Koliko se ja sećam razgovor nije bio o Kusturici već o drugim temama. A onda je jedan od sagovornika u emisiji pomenuo Kusturicu kao primer patriote i pravoslavca, na šta je Vesna reagovala opaskom u stilu "Idite molim Vas, kakav pravoslavac, kao kad bih ja sada otišla u Zagreb i prekrstila se u katolika, pa ko bi mi verovao da je iskreno".
I valjda je nešto rekla u smislu da je to njegovo pravoslavlje čisti interes koji, kao što vidimo , dobro unovčuje.Nije ga terala da ide iz Srbije, kako joj se podmeće, već se jednostavno pitala da li bi možda ostao u Sarajevu da mu daju ono što mu daje Koštunica.Njegovo pravo da menja religije nije dovodila u pitanje, već manupulaciju istim.
Lično mislim da ni jedan "iskreni i pošteni srBski patriJota" ne smatra Kusturicu Srbinom ni pravoslavcem i ,tapšući ga po ramenu, podsmejavaju mu se. To mi liči na onoga poznatog "humanistu i filozofa Šifera" kome su državni organi privodili Srpkinje, pa kad više nije moglo ili nije mogao izgubio se kao da ga nije ni bilo.
Inače, slažem se sa Jelenom, ne treba niti ima razloga za idealizovanjem VP. A tek lični razlog za njen odlazak za ambasadora u Mexiko je ispod nivoa demokratskog i ozbiljnog političara.
Artur Dent Artur Dent 10:22 05.05.2009

Re: Vesna Pesic???

adam weisphaut
Knjiga sadrži spisak "otvorenih protagonista globalne diktature", a autor nudi poimence ljude "koji su neposredno organizovali razbijanje Jugoslavije" i kao činjenicu ističe da su "skoro svi poreklom Jevreji". Na jednom mestu tvrdi i da su "propagandnu satanizaciju Srba, koja je sprovođena u globalističkim medijima, predvodili Jevreji".LinkJbt. k'o da je knjigu pisao lično Wu...

Opako mi je prolupao bivsi sensei, ali bas opako. Meni to tuzno.
vracarac92 vracarac92 14:22 05.05.2009

Re: Vesna Pesic???

Tadićev kadar u MSP-recenzent antisemitske knjige u kojoj su Đinđićeve ubice nacionalne patriote
26.04.2009.
2704naslovnatadiev_kadar_u_msp.jpgU knjizi Dragana M. Filipovića "Anatomija globalističkog smrada" koju preporučuje pukovnik Tomislav Djurin, koji je na visok položaj MSP-a doveden iz penzije, piše i da je Slobodan Milošević "dosledan borac za jugoslovenstvo", a Slavko Ćuruvija američki špijun
...

Knjiga sadrži spisak "otvorenih protagonista globalne diktature", a autor nudi poimence ljude "koji su neposredno organizovali razbijanje Jugoslavije" i kao činjenicu ističe da su "skoro svi poreklom Jevreji". Na jednom mestu tvrdi i da su "propagandnu satanizaciju Srba, koja je sprovođena u globalističkim medijima, predvodili Jevreji".

Ukoliko je zaista to izjavio treba ga smeniti.
Kraj price.
Exitus Letalis Exitus Letalis 15:14 05.05.2009

Re: Vesna Pesic???

Slažem se, zaista im je vreme za mirne penzionerske dane

zašto vi, fizički mladi, po moždanim ćelijama ne sigurno, mislite da imate pravo da nekoga šaljete u penziju.
i ne zaboravite, oni su u vašim godinama bili, nije izvesno da ćete vi stići u njihove...
kako god vam to zvučalo....
ali vala više je dosta vređanja... starijih ljudi.... previše...
mislite o tome...
vracarac92 vracarac92 15:26 05.05.2009

Re: Vesna Pesic???

po moždanim ćelijama ne sigurno

primer govora mrznje profesionalnih boraca za ljuCka prava.
Cela ova prica nema veze sa vredjanjem starih ljudi ovde se samo radi o dvostrukim arsinima za razlicite grupe ljudi na drzavnim jaslama. Oficire penzionisu sa 40-50 godina, pripremaju zakon po kome lekari nece moci da rade ukoliko imaju odredjeni broj godina, sudije i raznorazne drzavne sluzbenike teraju u penziju cim ispune zakonski minimum...zasto onda to ne bi vazilo i za politicare bez obzira kojoj stranci pripadali? Neka oslobode mesto mladim ljudima sa svezim idejama koji nemaju nikakve repove iza sebe. kako se ono ranije govorilo "na mladima svet ostaje"
Od 1. januara 2008. godine muškarac može da ode u starosnu penziju sa 63 godine i šest meseci života, a žena sa 58 godina i šest meseci života i najmanje 19 godina penzijskog staža. Pod penzijskim stažom se podrazumeva staž osiguranja, staž za koji se plaća doprinos i poseban staž, kao što je staž na porodiljskom, učešće u ratovima i slično.
Dr M Dr M 16:53 05.05.2009

Re: Vesna Pesic???

na mladima svet ostaje"


...ako nesto preostane...

Ova cela prica je prilicno mucna...

Sposobnost rasudjivanja nije rezervisana za bilo koju dobnu grupu.

Lapot negira osnovna ljudska prava.

Da ne govorimo o rastegljivosti kriterijuma, granica dobne nesposobnosti bi se pomerala navise, iz godine u godinu.
Exitus Letalis Exitus Letalis 16:58 05.05.2009

Re: Vesna Pesic???

primer govora mrznje profesionalnih boraca za ljuCka prava.

jel?
pa ne potežu li se prečesto godine?
na ovom i ostalim blogovima.
Neka oslobode mesto mladim ljudima sa svezim idejama koji nemaju nikakve repove iza sebe.

neka oslobode.
naravno.
al ne generalno.
ima veoma uspešnih "starijih" ljudi u svim sferama društva.
i vrlo neuspešnih mladih, takođe.
dakle, reč je o kvalitetu, ne o godinama.

ovo dalje je lekcija koje smo savladali.
vracarac92 vracarac92 17:19 05.05.2009

Re: Vesna Pesic???

jel?
pa ne potežu li se prečesto godine?
na ovom i ostalim blogovima.

Nisam primetio da se mnogo prica o bilo cijim godinama.
neka oslobode.
naravno.
al ne generalno.
ima veoma uspešnih "starijih" ljudi u svim sferama društva.
i vrlo neuspešnih mladih, takođe.
dakle, reč je o kvalitetu, ne o godinama.

To je tacno. Ali ko ce biti dovoljno kvalifikovan i neutralan arbitar koji ce presuditi?
Ko ce moci da kaze Vesna je OK i moze da nastavi da se baci politikom a Micun je svoje odsvirao?
Posto takav arbitar ne postoji onda bi bilo dobro da se svi drzavni sluzbenici (ukljucujuci sve politicare) pridrzavaju drzavnih propisa i da polako oslobadjaju mesto mladjima a ukoliko ti mladji ne budu sposobni da se nose sa drzavnim problemima bice smenjeni na sledecim izborima.
Izvini ali zaista je neozbiljno da osoba od 70 ili 80 godina objasnjava sta je to sto mladi zele.
Dr M Dr M 17:41 05.05.2009

Re: Vesna Pesic???

Izvini ali zaista je neozbiljno da osoba od 70 ili 80 godina objasnjava sta je to sto mladi zele


Izvini, ali zaista je neozbiljno da osoba od tridesetak godina objasnjava sta je to sto stariji zele

Stvari mogu da se gledaju sa obe strane.

Postajemo sve starije drustvo.

Lenjir je suvise linearno sredstvo za zaokruzavanje drustvenih potreba.
Exitus Letalis Exitus Letalis 18:11 05.05.2009

Re: Vesna Pesic???

Nisam primetio da se mnogo prica o bilo cijim godinama.


evo ti današnji blog kod stošića:

sećam se fotke starijeg čike, gospodina, jel(50 - 57 god), sedog i nasmejanog - za kog sam bila ubedjena da si ti.
Izvini ali zaista je neozbiljno da osoba od 70 ili 80 godina objasnjava sta je to sto mladi zele.

važi i obrnuto.
na primer, senator, sada držani sekretar, džozef bajden rođen je 20. novembra 1942. godine.
misliš da je obama uzeo nekog senilnog?
možemo da prođemo i kroz naše akademike iz prirodnih nauka.
maksa83 maksa83 19:47 05.05.2009

Re: Vesna Pesic???

Izvini ali zaista je neozbiljno da osoba od 70 ili 80 godina objasnjava sta je to sto mladi zele.

A ako je pritom i pop, onda je baš, baš urnebesno.
vracarac92 vracarac92 21:16 05.05.2009

Re: Vesna Pesic???

ali zaista je neozbiljno da osoba od tridesetak godina objasnjava sta je to sto stariji zele

Apsolutno. ali je zato normalno da to objasnjava neko od 60-65 godina. kategorije prava glasa od osamnaeste godine i starosna penzija od sezdeset pete ipak nisu uvedene bez razloga.
možemo da prođemo i kroz naše akademike iz prirodnih nauka.

naravno. S tim sto gro akademika nema nikakve veze sa vodjenjem drzave bas kao sto ni popovi nemaju.
Dr M Dr M 22:26 05.05.2009

Re: Vesna Pesic???

Apsolutno. ali je zato normalno da to objasnjava neko od 60-65 godina. kategorije prava glasa od osamnaeste godine i starosna penzija od sezdeset pete ipak nisu uvedene bez razloga


Punoletstvom se stice pravna sposobnost, pa time i pravo glasa.
Ova prava nisu ogranicena, osim u specijalnim slucajevima, posle toga.
Sticanje prava na penziju ne znaci i gubitak ostalih prava pa, prema tome, i na politicko delovanje.

Predlazem da prekinemo ovu diskusiju jer bi mogla da se nastavi dok svi ne predjemo 65.
jesen92 jesen92 23:10 05.05.2009

Re: Vesna Pesic???

Lično mislim da ni jedan "iskreni i pošteni srBski patriJota" ne smatra Kusturicu Srbinom ni pravoslavcem i ,tapšući ga po ramenu, podsmejavaju mu se. To mi liči na onoga poznatog "humanistu i filozofa Šifera" kome su državni organi privodili Srpkinje, pa kad više nije moglo ili nije mogao izgubio se kao da ga nije ni bilo.Inače, slažem se sa Jelenom, ne treba niti ima razloga za idealizovanjem VP. A tek lični razlog za njen odlazak za ambasadora u Mexiko je ispod nivoa demokratskog i ozbiljnog političara.
...Ja u mom komentaru nisam nikoga idealizovala samo sam pokazala razumevanje za Vesninu burnu reakciju...Kusturicin patriJotizma i pravoslavlje me savrseno ne zanimaju ali me zanima cime je zasluzio ono sto je dobio od drzave Srbije...Covek ima svoju firmu i svoj mali "grad" na poklonjenoj zemlji a istovremeno postao drzavni sluzbenik tj direktor Parka prirode....pri tom ne razlikuje CO od CO2 ...pa jos prosirio "park" na privatne sume pa i njima upravlja..pa neko ciji je pradeda sadio tu sumu treba da pita Kustu, strucnjaka za sume, kako ce da odrzava tu sumu i da li sme nesto da gradi i popravlja na sopstvenoj zemlji...btw mladi sumarski inzenjeri rade u buticima posto nema posla ....a svima puna usta zastite zivotne sredine...
jesen92 jesen92 23:24 05.05.2009

Re: to jesen

jeste. bez obzira sta je bilo u insajderu!
ljudska prava su za sve. ljudske slobode, pa i ona na veroispovest su za sve, bez obzira. i za majku terezu i za pola pota.
...Jelena, kakva bre ljudska prava....Gosn Kusturica ima veca ljudska prava od vecine drzavljana RSrbije....Ja mu ne osporavam pravo na zivot u Srbiji kao ni veru koju je izabrao a mislim da mu ni Vesna to ne osporava, samo se malo iznervirala....a ono sto ljude nervira to je bahatost doticnog gospodina i privilegije koje ima a niko ne zna cime ih je zasluzio tj cime je zaduzio ovu nasu drzavu da je prema njemu majka a prema nama maceha....
sinergija92 sinergija92 01:05 06.05.2009

Re: to jesen

jesen92
jeste. bez obzira sta je bilo u insajderu!
ljudska prava su za sve. ljudske slobode, pa i ona na veroispovest su za sve, bez obzira. i za majku terezu i za pola pota.
...Jelena, kakva bre ljudska prava....Gosn Kusturica ima veca ljudska prava od vecine drzavljana RSrbije....Ja mu ne osporavam pravo na zivot u Srbiji kao ni veru koju je izabrao a mislim da mu ni Vesna to ne osporava, samo se malo iznervirala....a ono sto ljude nervira to je bahatost doticnog gospodina i privilegije koje ima a niko ne zna cime ih je zasluzio tj cime je zaduzio ovu nasu drzavu da je prema njemu majka a prema nama maceha....


Eto jos jednog (u mnostvu) primera kako se kod nas zamagljuju stvari....
Ekipa oko Kusturice dobro izrezhira kako da na racun drzave i gradjana pribavi sebi materijalnu a i drugu korist i onda se to zavije u oblande ljudskih prava doticnog??? Nekakvi naoruzani nadzornici, pored zive i zdrave gradjevinske inspekcije, "sprecavaju gradnju" a na drugoj strani onoliko radova izvedeno oko izgradnje ski-staze? I to resorni ministar Dulic (koji je inace lekar po struci) "aminuje", ne vidi u cemu je problem. Ekoloske takse (chitati legalizovani reket) se naplacuju za racun preduzeca (pa neka je formalno i drzavno) a ne za budzet opstine ili Republike? U toj emisiji, inace odlicna Brankica Stankovic, nije bila na visini zadatka, jer je trebala da se vise konsultuje sa strucnjacima iz pojedinih oblasti, odnosno rezhiser je zapravo vesto odgovorio i preusmerio odgovore onako kako njemu odgovara, vidi se da je dugo pripremana strategija "osvajanja" Mokre Gore.
A ovde se diskutuje o nesto ostrijem vokabularu Vesne Pesic???

Domazet Domazet 15:44 06.05.2009

Gospodichna...

dunjica
kada deda postane - baba.

zar ima i to? da muškarci u starosti postaju lucidniji nego što su ikad bili?
...ovo je eklatantni seksizam. Svi smo mi razlichiti ali jednaki. Svima nama je zajednichka posebnost.
Domazet Domazet 15:52 06.05.2009

Moralna disleksija...

sinergija92
jesen92
jeste. bez obzira sta je bilo u insajderu!
ljudska prava su za sve. ljudske slobode, pa i ona na veroispovest su za sve, bez obzira. i za majku terezu i za pola pota.
...Jelena, kakva bre ljudska prava....Gosn Kusturica ima veca ljudska prava od vecine drzavljana RSrbije....Ja mu ne osporavam pravo na zivot u Srbiji kao ni veru koju je izabrao a mislim da mu ni Vesna to ne osporava, samo se malo iznervirala....a ono sto ljude nervira to je bahatost doticnog gospodina i privilegije koje ima a niko ne zna cime ih je zasluzio tj cime je zaduzio ovu nasu drzavu da je prema njemu majka a prema nama maceha....


Eto jos jednog (u mnostvu) primera kako se kod nas zamagljuju stvari....
Ekipa oko Kusturice dobro izrezhira kako da na racun drzave i gradjana pribavi sebi materijalnu a i drugu korist i onda se to zavije u oblande ljudskih prava doticnog??? Nekakvi naoruzani nadzornici, pored zive i zdrave gradjevinske inspekcije, "sprecavaju gradnju" a na drugoj strani onoliko radova izvedeno oko izgradnje ski-staze? I to resorni ministar Dulic (koji je inace lekar po struci) "aminuje", ne vidi u cemu je problem. Ekoloske takse (chitati legalizovani reket) se naplacuju za racun preduzeca (pa neka je formalno i drzavno) a ne za budzet opstine ili Republike? U toj emisiji, inace odlicna Brankica Stankovic, nije bila na visini zadatka, jer je trebala da se vise konsultuje sa strucnjacima iz pojedinih oblasti, odnosno rezhiser je zapravo vesto odgovorio i preusmerio odgovore onako kako njemu odgovara, vidi se da je dugo pripremana strategija "osvajanja" Mokre Gore.
A ovde se diskutuje o nesto ostrijem vokabularu Vesne Pesic???
...vala bash. Odakle nekome uopshte ideja da bi Borci za Svoja Ljudska Prava sad pa morali da se brinu za kojekakve sumokradice.

Nego odmagljivachi, da li je gospodja Peshic u svojoj tiradi o drzhavi rodjenja spominjala kradju shuma? Ili je samo,onako iznervirana, anticipirala tako neshto?

BTW, da li se Drago setio da ikada proveri da nije i onaj DS Buzdovan sto voli Rome bio na slichan nachin iznerviran?
Domazet Domazet 15:56 06.05.2009

Ms(?) Jesen

jesen92
...cime je zaduzio ovu nasu drzavu....
..imam utisak da niste neki preterani ljubitelj neo-naturalizma. I to toliko da kad god odete u Kan namerno preskachete odredjene stepenice.
jesen92 jesen92 22:40 07.05.2009

Re: Ms(?) Jesen

imam utisak da niste neki preterani ljubitelj neo-naturalizma. I to toliko da kad god odete u Kan namerno preskachete odredjene stepenice
....znate sta, nebitno je za ovu diskusiju cega sam ja ljubitelj....Ja nazalost nisam bila nikada u Kanu pa ne mogu i da hocu da preskacem stepenike...Umetnost gosn Kusturice mi se ne svidja ali posto nisam kompetentna ja ga u tom smislu ne procenjujem vec postujem ono sto kazu kompetentni..bar kad su nagrade u pitanju...Bilo bi lepo kada bi doticni i dalje snimao filmove tj radio ono sto zna a drugima prepustio da rade posao za koji su kompetentni ..a jos bolje bi bilo kada svoje filmske nagrade ne bi naplacavio u naturi od drzave Srbije...ako nastavi da dobija nagrade moze da se desi da postane vlasnik svih nas ....
jesen92 jesen92 22:47 07.05.2009

Re: Moralna disleksija...

Nego odmagljivachi, da li je gospodja Peshic u svojoj tiradi o drzhavi rodjenja spominjala kradju shuma? Ili je samo,onako iznervirana, anticipirala tako neshto?
...nije VP pominjala sume...vi ocigledno niste pratili diskusiju....Ja sam pomenula sume zbog insajdera ...sume su samo slag na torti kada je rec o ovom bahatom coveku cije pominjanje mnoge ljude moze da iznervira iz razlicitih razloga pa nije cudo sto se i VP iznervirala....
jesen92 jesen92 22:52 07.05.2009

Re: to jesen

sinergija, slazem se....Ima vec mnogo komentara pa ne bih dalje da razvodnjavam....
mighty-padre mighty-padre 17:44 04.05.2009

Zezanje

Kvalitetno zezanje u zemlji DEMBELIJI na brdovitom Balkanu.

http://blog.b92.net/blog/105678/mighty-padre/ Hvala.
blue_song blue_song 19:59 04.05.2009

Grozan tekst...

Kad god bih procitala ovako neki tekst, koji "preti" da se samonazove kritikom, odustajala bih u startu od gledanja emisije. Obicno kriticki tekstovi, ili prosto analize, sluze da bas citaoca navedu da pogleda datu emisiju ukoliko on to nije ucinio. Medjutim, postoje i oni "kriticki" tekstovi koji ce, snagom svoje ostrascenosti i gledanja iz samo jednog ugla, citaoca odvratiti od gledanja emisije. U takve svrstavam ovaj vas, Jelena.
Pre svega, ovolika nekultura na blogu "doprinosi" i vasoj, jer ste autor bloga (bez namere da vas uvredim, samo iznosim cinjenice). Zamislite da bilo ko vas rad posmatra iz ugla menopauze? Na sta bi to licilo? Na kritiku? Sumnjam...
Vi ste cak i sami ovde izneli svoje godine, i sada bih ja, koja sam 20 godina mladja, a u nedostatku kulture i argumenata na datu temu, opusteno mogla reci da ste verovatno u menopauzi cim ste ovakvu "kritiku" emisije, i Beckovicke izneli. Sta biste na to rekli? a kako biste se osecali? Verujem - nikako.

Dalje.
Rekoste da je Beckovicka bila ostrascena i nepripremljena. "Kritika" bi se mogla nazvati kritikom da ste izneli argumente, te citaocima objasnili zasto tako mislite i kako je trebalo da bude. Dakle, kako je voditeljka trebalo da se pripremi, te kako bi, prema vasem misljenju, trebalo da izgleda neostrasceni nastup na datu temu, i sa datim gostima.
Prosto, to je neki osnov, a da biste ono sto pisete uopste mogli nazvati kritikom.
Ja, na primer, mogu reci da je upravo ovaj vas tekst isuvise ostrascen, a buduci da glatko posmatra iz samo jednog ugla. Takodje mogu reci i da ste bili nepripremljeni dok ste ga pisali, jer sam ga licno jedva procitala... sve je tako navrat nanos, dok citam imam utisak da su vam misli isle kao formula1 - pocinjete sa UN, letite preko fejsbuka, isticete koje ste knjige kupili, te kako je porodicno propracen Noletov mec,... Ako se tako pripremate da iskritikujete nekog i njegov rad, i ako tako nastupate, ja ne smem ni da zamislim kako bi izgledala neka vasa emisija, na primer. U srpskom jeziku postoji rec 'papazjanija'... cini mi se odgovarajucom u ovom trenutku.

Hoce li se nekad u ovoj Srbiji ljudi nauciti da kritikuju...
Hoce li nekada nauciti da postovanje prema drugom, i neka osnovna kultura dijaloga treba da ostane i pored kritike...
Hocemo li mi ljudi (gledaoci, citaoci, slusaoci) nekada nauciti da prilikom kritike nekog novinara uzmemo u obzir i onu objektivnost koju taj novinar mora da drzi i da je se drzi... ili cemo tu istu objektivnost traziti samo onda kada NAMA treba, pa hvaliti Beckovicku ili nekog drugog samo onda kada je studio pun jedne strane (desne, recimo), a Beckovicka postavlja NAMA odgovarajuca pitanja (?)

U ovoj Srbiji, strepim, to se nikada nece desiti. Na moju veliku zalost...

Svako dobro.

p.s.
Vesna Pesic i u ovoj, kao i mnogim drugim emisijama, samo pokazuje, kako je neko gore rekao, zrelost za penziju. I zbog toga zalim. Polazeci od nastupa koji nikakvu eleganciju nema vec se zasniva na skoro pa vikanju i borbi za dah; preko populistickih "argumenata"; do totalno retorickih opaski - Vesna se samo po lepsoj garderobi razlikuje od ultra desne Srbije.



adam weisphaut adam weisphaut 20:48 04.05.2009

Re: Grozan tekst...

"Kritika" bi se mogla nazvati kritikom da ste izneli argumente, te citaocima objasnili zasto tako mislite i kako je trebalo da bude. Dakle, kako je voditeljka trebalo da se pripremi, te kako bi, prema vasem misljenju, trebalo da izgleda neostrasceni nastup na datu temu, i sa datim gostima.

Zato što Olja Bećkovič doživi fiziološku reakciju kad god se spomene prostor exSFRJ, koja se može jedino opsiati kaoo izliv srBstva u mozak?
georges_it georges_it 21:11 04.05.2009

Re: Grozan tekst...

Utisak nisam gledao pa ne mogu da komentarišem..zato sam pročitao -i to jedva- ovaj mučni i ostrašćeni blog, sve u nadi da ću nešto konkretno saznati o temama o kojima se na UN razgovaralo. i bilo bi žali bože izgubljenog vremena da nije ovog komentara. svaka čast blue song!!!hvala
dali76 dali76 21:35 04.05.2009

Re: Grozan tekst...

Adame cisto blogodrugarski:Jesi li kad razmislio da rijeci koje ovdje pisemo o drugima mogu toliko kazati o nama?Al iskreno te pitam bez lose namjere.
adam weisphaut adam weisphaut 21:38 04.05.2009

Re: Grozan tekst...

dali76
Adame cisto blogodrugarski:Jesi li kad razmislio da rijeci koje ovdje pisemo o drugima mogu toliko kazati o nama?Al iskreno te pitam bez lose namjere.

Svrati lepo na prethodni Jelenin blog pa vidi šta ekipa piše tamo i da li me je tek tako uhvatio napad weltschmertza.
dali76 dali76 21:47 04.05.2009

Re: Grozan tekst...

Ja tebe smatram za odraslu osobu a djecji izgovori tipa :a sta su oni radili meni, ne prolaze.
Ako zelis biti drugaciji nije dovoljno biti na drugoj strani jednog te istog stapa.
Pozdrav.
adam weisphaut adam weisphaut 21:47 04.05.2009

Re: Grozan tekst...

Inače u tekstu "Blue" se iznose laži notorne gluposti, Jelena je jasno opsiala ono što je svako ko je gledao emsiju mogao da jasno vidi:
Kad ono, VP svoj na svome, racionalno, informativno, stručno, pripremljeno....A tolike hiljade ( 7 do 10 hiljda po OB) pobijenih intelektulaca, VP kaže pa stotinjak, gde su imena ostalih, sve je manje više popisano, dajte imena tih ostalih min 7000 iljada, pa ne znam, pa što se nisi pripremila! A Jasenovac? Pa i to je manje više popisano samo što ne želite to da prihvatite. A kad Hrvati i Slovenci iskopavaju jame to je OK, ovde nije? Ko je to ikad rekao. Samo nemoj mi pravdati zločine zločinom, i nemoj mi tu kukati nad srpskim, a odbijati da vidiš, ili glorifikovati one koji su jame punilim nesrpskim. O tome se samo radi. A Goli Otok i drugo. Fuj, fuj..... Pa deo u kome kaže imajte u vidu da je paralelno išao i nastavak građanskog rata......Pa i Mandiću je, a ne samo onom meni vrlo precenjenom Kecmanoviću, spočitala oko znate ko ide kod koga i kako je primljen, Srbija je malte ne preplavljena Hrvatima, osim onih sa e-novina i Mandića, nešto ne vidim baš, i Nives Celzijus je prošla nezapaženo, mada sam je ja ko većina hrvatskih NGO podržala oko nagrade VS hrvatski malograđani, koji su joj, BTW knjige kupovali u mega tiražima, al ne bi da to nagrade ! I za Brenu u Hrvatskoj, sve drop štotovi do drop šotova al sve u protivnički deo terena, nada ko Nole.

I o »guranju pod tepih« mantri, sve joj je spočitala, kako se nacionalizam generiše, kako je morao biti plan povampirenja......I o tome kako su oni od antikomunista ( boooring, single issue, nit je ideologija, nit politicka platforma sveobuhvatna, ništa...JM) i borbe protiv jednog koje je imalo i pristojnih strana, počeli da se slizavaju sa gorima, da nas vuku još dublje naniže, umesto da nas reformišu i guraju unapred, u otovrenije, demokatskije, etc

Da ne govorim o glupom opisu teksta kao jednostarnog zato što gleda iz jednog ugla, pa blog i jeste gledanje iz jednog ugla-aztorovog, uloga autora tv show koji ima raznorodne goste je opak nešto drugo, Olja je doživljavala psihosomatske reakcije na ovom pitanju i nije niti jednog trenutka napuštala unapred zadatu mantru o Srbima kao večitim žrtvama, što im je, izgleda, porodični trait.
schweppes92 schweppes92 22:22 04.05.2009

Re: Grozan tekst...

blue_song
.p.s.Vesna Pesic i u ovoj, kao i mnogim drugim emisijama, samo pokazuje, kako je neko gore rekao, zrelost za penziju. I zbog toga zalim. Polazeci od nastupa koji nikakvu eleganciju nema vec se zasniva na skoro pa vikanju i borbi za dah; preko populistickih "argumenata"; do totalno retorickih opaski - Vesna se samo po lepsoj garderobi razlikuje od ultra desne Srbije.


Ovde je napisano gotovo sve ...
dali76 dali76 22:36 04.05.2009

Re: Grozan tekst...

OK Adame ti imas svoj stav, ja svoj neko treci svoj. Kad se ja I ti slozimo u necemu ti mi pustis “strange days” I thanks ; prlicno kreativno.
No, briga mene covjece za fizioloske potrebe I menopause bilo koga pa I Olje Beckovic zasto potreba za tim.
Citiracu VP:zlocin se zlocinom ne opravdava. Jel se pljuvanje pljuvanjem opravdava, vredjanje vredjanjem?
Ako je stalo nekom do toga eto dat cu svoj blog pa da se pljujemo,vredjamo,govorimo o menopauzama,o godinama, starim mladim.
Ako je blog I jegova svrha za to e mene je neko gadno zajebao.
Zar ne svatas kad ti I imas nesto reci sto je kriticki svrsishodno da to sve pada u vodu ako svaki svoj tekst,kritiku zacinis na svoj nacin a kad te ja pitam totalno blogodrugarski ti mi kazes: a vidi sta oni rade u predhodnom blogu.
E pa tako se Adame mozemo vrtiti do mile volje ; jucer oni,danas ti a od dialoga nema nista ako je nekom uopce do dialoga I stalo.
adam weisphaut adam weisphaut 22:49 04.05.2009

Re: Grozan tekst...

E pa tako se Adame mozemo vrtiti do mile volje ; jucer oni,danas ti a od dialoga nema nista ako je nekom uopce do dialoga I stalo.

Pa vidiš da sa tobom razgovaram sasvim smireno i ok, sa ovom ekipom to nije moguće niti oni to zaslužuju, i znaš da ti malo stepen poređenja neadekvatan, blogo_ičkaranje i ratni zločini nisu baš uporedivi. Ja ne verujem u biblijsko okretanje drugog obraza, nisam hrišćanin, niti sam kršten. Btw. što s etiče menopuze nisam ja rekao, ali kad smo kod opsia OB sinoć kod svega što sam rekao stojim, retko neprofesionalni nastup, nije da sam fan njenog rada generalno. I nije joj prvi put, slično je bilo kada su joj gosti bili Dežulović i onaj drugi Kecmanović oko NIN-ove nagrade, ja ne mogu a da ne primetim da joj je mantra ista kao kod njenog oca i drugara pred raspad SFRJ...
mikimedic mikimedic 23:16 04.05.2009

Re: Grozan tekst...

UN


ova 'skracenica' mi je nesto najdegutantnije sto vidim na Jeleninim postovima. UN su Ujedinjene nacije, a ne Utisak nedelje, za neobavestene.
maksa83 maksa83 23:26 04.05.2009

Re: Grozan tekst...

ova 'skracenica' mi je nesto najdegutantnije sto vidim na Jeleninim postovima

Samo zato što nikad nisi čuo Georgea Bensona.
dali76 dali76 00:38 05.05.2009

Re: Grozan tekst...

Vau ja pricam Adame o kulturi dialoga I razgovora a ti u to upleo religiju.
Hm, ocigledno nemaju samo Srbi svoje “obrazovce”.

Tim Osman Tim Osman 10:55 05.05.2009

Re: Grozan tekst...

schweppes92
blue_song
.p.s.Vesna Pesic i u ovoj, kao i mnogim drugim emisijama, samo pokazuje, kako je neko gore rekao, zrelost za penziju. I zbog toga zalim. Polazeci od nastupa koji nikakvu eleganciju nema vec se zasniva na skoro pa vikanju i borbi za dah; preko populistickih "argumenata"; do totalno retorickih opaski - Vesna se samo po lepsoj garderobi razlikuje od ultra desne Srbije.


Ovde je napisano gotovo sve ...


Slažem se...
adam weisphaut adam weisphaut 14:12 05.05.2009

Re: Grozan tekst...

Vau ja pricam Adame o kulturi dialoga I razgovora

S kim kulturan dijalog? Woom? Oksimoron.
angie01 angie01 20:17 05.05.2009

Re: Grozan tekst...

p.s.


shta, samo vas ima 17?
dali76 dali76 21:25 04.05.2009

VP ipak nije VIP politicarka

Da biste postali dobar professor matematike glavni preduslov je ,dakako, da imate znanje o matematici. Iako glavni ovo nije jedini preduslov; Ako ne umijete svoje znanje prebaciti na svoje studente na najefikasniji moguci nacin, onda vam vase znanje matematike odista nece znaciti nista da budete dobar professor.
Bojim se da gdja Vesna Pesic, kojoj se ne mogu spocitati neke dobre politicke ideje, nazalost nema to politicko umijece da to predstavi narodu Srbije.
Ne mislim da su dobri politicari oni koji se bave populizmom zloupotrebljavajuci emocije , naprotiv. Ali, dobar politicar mora imati pristup kako bih svoje ideje predstavio na nacin da se ljudi ,gradjani povedu za tim.
Treba da vodi narod a ne da bude vodjen narodom.
Vesna Pesic se cuje ,ako sene varam, na naslovnoj spici pescanika kako ,priznajem dosta histericno ,govori:
Parafraziram” nema vise podjele na demokratske I nedemokratske snage; od danas smo mi sa jedne strane sa druge nacionalisticka banda”.
Ovakva agresivna fragmentacija srpske politicke scene , po meni, upravo najvise steti opciji kojoj I sama pripada.
Crno bijelim bojanjem da svi oni koji ne pripadaju njenom politickom miljeu jesu ustvari nacionalisticka banda , Vesna Pesic upravo svoju politicku opciju sama stavlja u krajnje radikalan polozaj politickog sistema.
Ovakvi, rekao bih gafovi, imaju politicke posljedice po samu Vesnu Pesic.
Koliko god bili skepticni ipak moramo priznati das u izbori upravo taj lakmus papir ,taj probni test za svakog politicara.
Ako vi u dve decenije ne mozete ostvariti rezultat koji vas cini relevantnim (matematicki I politicki) za vlast , il ozbilju opoziciju , bojim se da prestaju svi razlozi da bi vas neko mogao smatrati jakim kao sto je to Ms Milic ovdje u nnaslovu napisala.
Niko nije savrsen. Slazem se da je Vesna Pesic u ovoj emisiji nastupila dobro, al bojim se da jednaa lasta ne cinni proljece.
BebaOdLonchara BebaOdLonchara 03:47 05.05.2009

Re: VP ipak nije VIP politicarka

Ako vi u dve decenije ne mozete ostvariti rezultat koji vas cini relevantnim (matematicki I politicki) za vlast , il ozbilju opoziciju , bojim se da prestaju svi razlozi da bi vas neko mogao smatrati jakim kao sto je to Ms Milic ovdje u nnaslovu napisala.
Niko nije savrsen. Slazem se da je Vesna Pesic u ovoj emisiji nastupila dobro, al bojim se da jednaa lasta ne cinni proljece.

dali76 dali76 08:58 05.05.2009

Re: VP ipak nije VIP politicarka

Moram priznati da ste me iznenadili ovakvim komentarom.
Vasa konstatacija o kolicini gluposti sto sam ja napisao il o malicioznosti mojih rijeci bez ikakvog truda da bilo sto objasnite je za mene maliciozno ,ali I glupo.
Nisam ocekivao to od nekog ko se zalaze,bar sam dosad mislio, za toleranciju I kulturu dialoga.
Na ovakav nivo razgovora obogacenog samo etiketama necu se spustati.
Svako dobro.


Dr M Dr M 09:33 05.05.2009

Re: VP ipak nije VIP politicarka

Treba da vodi narod a ne da bude vodjen narodom.


VP jeste VIP ali nije politicarka.
Nije vodjena narodom, vodjena je svojom savescu.Zato i kazem da nije politicarka iako je do grla u politici.

Savest joj ne dozvoljava da se bavi politikom opisanom kod Marfija:
"Ako zelis da uspes u politici, vidi kuda je krenula masa i stavi joj se na celo"

Narodu koji je trovan tokom dva veka nije dovoljan profesor, ma koliko sposoban bio, potreban mu je prosvetitelj.
VP je uzela tu nezahvalnu ulogu na sebe.

Jelena Milić Jelena Milić 09:48 05.05.2009

Re: VP ipak nije VIP politicarka

Jelena Milić Jelena Milić 09:53 05.05.2009

to dali-par napomena

dali,
meni se jos ranije ucinilo da ste vi nekako "preosetljivi" za blog

mozda zato sto ne zivite u srbiji, ne pratitie neka loklana desavanja, a ja znate me vec, pisem sa stotinama aluzija, referenci na neke dnevne dogadjae etc, ko moze d aizdrzi izdrzi, ima ih dosta:)) oni drugi mogu da imaju probleme. mislim d asam vec primetila da neki humor teze varite.

napisaste negde da mozd ane shvatate koncepciju bloga. mozda jeste tako. vi ste suvise "klasicni" rekla bih. ili "akademski"

ali ja pisem za dz, ovo je blog, a ne kolumna u novinama pa mislim da je i nivo moje uredjivacke slobode veci. ja ga koristim.

elem, po beogradu su ovih dana bilbordi za novi koncert mileta kitica-slogan-*mile kitic jaci nego ikad

eto povoda

no, priznajem nisam ocekivala da ce neko ko me zna, sad misliti da sam ozbiljna kad sam rekla da je vesna pesic bas u tom jednom UN bila jaca nego ikad u svojoj politickoj karijeri

no, me vasa konstatacija, jedna lasta ne cini prolece zaista neprijatno iznenadila. vesna pesic je za gradjansko drustvo u srbiji, i srbiju samu, doprinela jako mnogo.



mikimedic mikimedic 12:58 05.05.2009

Re: to dali-par napomena

mile kitic jaci nego ikad


Peva hitic Vesna Pesic?
mariopan mariopan 16:29 05.05.2009

Re: VP ipak nije VIP politicarka

BebaOdLonchara
Ako vi u dve decenije ne mozete ostvariti rezultat koji vas cini relevantnim (matematicki I politicki) za vlast , il ozbilju opoziciju , bojim se da prestaju svi razlozi da bi vas neko mogao smatrati jakim kao sto je to Ms Milic ovdje u nnaslovu napisala.
Niko nije savrsen. Slazem se da je Vesna Pesic u ovoj emisiji nastupila dobro, al bojim se da jednaa lasta ne cinni proljece.


Slazem se
Dr M Dr M 17:03 05.05.2009

Re: VP ipak nije VIP politicarka

mariopan

BebaOdLonchara
Ako vi u dve decenije ne mozete ostvariti rezultat koji vas cini relevantnim (matematicki I politicki) za vlast , il ozbilju opoziciju , bojim se da prestaju svi razlozi da bi vas neko mogao smatrati jakim kao sto je to Ms Milic ovdje u nnaslovu napisala.Niko nije savrsen. Slazem se da je Vesna Pesic u ovoj emisiji nastupila dobro, al bojim se da jednaa lasta ne cinni proljece.Slazem se


Moram da kazem...da se ne slazem

Ovo je poziv na populizam.

Komunisti su, dok su agitovali posle Onog rata, obecavali seljacima da nece biti poreza;
radnicima, da ce hleb biti dzabe.

Slicno je, sa varijacijama, i sada.

Rezultati su vidljivi.
angie01 angie01 20:15 05.05.2009

Re: VP ipak nije VIP politicarka

dali76
Moram priznati da ste me iznenadili ovakvim komentarom.Vasa konstatacija o kolicini gluposti sto sam ja napisao il o malicioznosti mojih rijeci bez ikakvog truda da bilo sto objasnite je za mene maliciozno ,ali I glupo.Nisam ocekivao to od nekog ko se zalaze,bar sam dosad mislio, za toleranciju I kulturu dialoga.Na ovakav nivo razgovora obogacenog samo etiketama necu se spustati.Svako dobro.


poshto je ovo verovatno upuceno meni- a vidim da je moj komentar uklonjen?-(bash neobichna tehnologija, al da ne ulazimo sad- nije prvi put, samo bi bilo korektno da se kaze o chemu se radi),

zelim da odgovorim, jer mi je dali neko sa kim rado razmenjujem mishljenja, bez obzira na neslaganje oko nekih stvari- rekoh i u prethodnom, obrisanom??? komentaru-da ste me iznenadili- jer, da tako kao shto sam napisala, tako mi je zazvuchao taj komentar i pogledam ko je autor i stvarno mi je bilo iznenadjenje,...a nije mi bila namera da budem neprijatna, samo nisam znala kako drugachije to sve da nazovem- izvinjavam se, ako je zvuchalo grubo.
Jelena Milić Jelena Milić 20:29 05.05.2009

brisanje na ovom postu

ja sam bila u guzvi nisam ga bas redovno pratila, sad vidim angie spominje brisanje, neko gore aluzije na olju i PMS koje ja nit sam videla, nit napisala, nit obrisala, a bih da sam videla, al angie ni videla ni obrisala

tako da ne mogu da arbitiriram, pa neka modracija pliz nastavi, uopste se ne bunim, jer je zaista nemoguce uvek nadgledati i uredjivati post, sto ja shvatam i kao obavezu autora
angie01 angie01 21:05 05.05.2009

Re: brisanje na ovom postu

al angie ni videla ni obrisala


pa ne znam, ja napisla komentar na dalijev o VP, gde sam upotrebila rech gluposti i maliciozno i da sam iznenadjena i to je obrisano???, a ostavljen je njegov odgovor meni, a ni u jednom ni u drugom ne vidim nishta strashno- s obzirom da se bash namerna vredjanja ne brishu, a dali i ja, nemamo nikakvu loshu komunikaciju niti namere i sasvim smo spospobni da se normalno razumemo, chak i kada je neshto ovako u pitanju, a i nije neshto, sem blogerske ramene.

nema veze, eno, posle tog mog obrisanog, ste ti i drm objasnili- priznajem mnogo adekvatije, to shto sam ja mozda, ne sa loshom namerom, malo nespretnije-probala sam da razjasnim daliju, koji je meni ok i ne bih volela da smo se pogreshno razumeli- i to je to.
dali76 dali76 23:08 05.05.2009

Re: brisanje na ovom postu

Angie ja sam jutros (po mom vremenu) uputio Ms Milic zamolbu da obrise I moj komentar kao reakciju na tvoj komentar oko malicioznosti I gluposti mog,ipak sam se nadao, razloznog stava.
mene nece razocarati tvoj ili drugaciji stav od napr. Ms Milic. Ovdje smo da bi smo razgovarali a ne se slagali u svemu.
Rzocarao me tvoj pristup,ali OK..prihvatam ono sto si danas napisala .I ja sam revoltiran nemoci tih politicara , ali sam prestao da krivim narod koji glasa kako glasa vec I doticne politicare ukljucujuci tu I Vesnu Pesic.
Za mene nijedan politicar nema imunitet na odgovornost.Naravno da je odgovornost vlasti veca nego odgovornost opozicije sto nikako ne znaci da ovi drugi su izuzeti od iste.
DRM je samo ponovio sto sam ja vec rekao o populizmu.
Ni ti Angie, ni DRM ni Jelena Milic niste se takli ijednog razloga kojeg sam ja pomenuo.
Naravno ne racunam tvoje I razocarenje od MS Milic kao validan argument.
Sto se tice observacije Ms Milic da ja mozda I nisam za blog prihvaatam ga kao savjet.
Sve sto zelim jeste normalna komunakacija koja za rezultat ima da svi razmislimo o temama o kojim diskutujemo.
Ovog puta I za ovaj blog drzat cu se preporuke Ms Milic.
Pozdrav
angie01 angie01 07:16 06.05.2009

Re: brisanje na ovom postu

Ni ti Angie,


Dear Dali,

svakako jesi za blog- mnogo vishe od mnogih drugih, koji ovde dolaze sa nekim drugim namerama, i to shto se mene tiche, da li je neko prenezan, je skroz beze -veze, prenezan za shta???, za kolichinu ruznih komentara???

pa eto u tom smislu, gde si pogreshio sa onim u svom tekstu,..da je VP agresivna, histerichna, vodi je narod, ako je profesor-a ne zna da prenese, dve decenije-a nema rezultata, jedna lasta,....a ona sve to nije,..prvo, ona je u osnosvi borac za civilizovano gradjansko drushtvo, a ne politichar i ushla je u sve to samo kao pomoc-i nikako nije agresivna i histerichna, nego bash razlozna i razumna i veoma jasno iznosi svoje stavove,...sad ako si mislio da narod bolje razume tomunikolica i taj nachin govora, tehnologije i opciju- to je vec neki drugi problem, a ne da ona nije dobar profesor,...narod nju svakako ne vodi, ona pokushava da da objashnjenja o deshavanjima i da razjasni uzroke i posledice,.i kao neko ko je dugi niz godina prisutan na toj krajnje dramatichnoj sceni, kao takav je samo koristan, s obzirom na svoje znanje i ikustvo- a bez ambicija da se necheg dokopa:))),...kao shto je i netachna tvrdnja- da je njen nastup u un-jedna lasta u gomili onih koji to nisu.

Dali, pozzz

e da, ne smeta meni tvoj neobrisani komentar-tako da nije ideja da se i on brishe, nego sam ja reagovala na nelogichnost da se jedan obrishe, a da ostane odgovor u smislu da mi nije jasno shto je taj moj obrisan, jer rezultata ispada suvishe navijachko editovanje, a nadam se da to nije bila namera.
taube taube 10:30 05.05.2009

/-/-

vesna pešić - obožavam je
Tim Osman Tim Osman 10:53 05.05.2009

Vesna Pešić

Evo upravo sam odslušao na B92 FM ceo utisak i čitajući vašu najavu, ispada da smo gledali različitu emisiju!?

Niti je VP posebno briljira (rekao bih da je bila her usual self) kojoj čovek ne može da postavi pod pitanje, niti je Olja Bećković histerisala (na tvrdnje VP da je ubijeno samo stotinak intelektualaca - hahaha, pa jer Olja Bećković trebalo da joj imenom i prezimenom navodi imena žrtava, kao da nije poznato da je u Beogradu i Srbiji ubijeno na hiljade ljudi, ne računajući Sremski front, i kao da su "intelektualci" u ovom slučaju vrednij žrtve o ostalog sveta?), niti je Kecmanović zvučao kao podivljali nacionalista, otkud vam sve to?

Preporučujem vam da pročitate knjigu "Priče o UDBI" u izdanju Prologa iz V. Banje i Platoa iz Beograda. Veoma zanimljivo štivo i kompilacija priča koje bacaju nešto drugačije svetlo na zemlju za kojom uzdiše Igor Mandić...

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana