Muzika| Životinjski svet

Slatko sam se nasmejao

Srđan Mitrović RSS / 12.05.2010. u 10:22

news_5157.jpgKoliko se u ovoj zemlji laže da to nije normalno! Doduše nije ni čudo, kakve političare imamo, ima od koga i da učimo. Sa velikom pažnjom sam pratio šta se događa sa prvim solističkim koncertom Marije Šerifović. Što bi rekao moj drug, čisto "sociološki".

Prvi zakazan termin je pomeren, zbog "tehničkih razloga", u srpskom narodu poznatiji kao "kriva je Norveška jer nije stigla bina". Neka sada slobodno kažu, ako smeju čija je bina bila sinoć! Neki upućeniji izvori kažu da je pre prvog najavljenog termina prodato oko 500 karata. Marija se naprasno pojavila na "Farmi", eto iz čista mira. To naravno nema veze sa time da joj prodaja karata slabo ide. Inače poznato je da pevači vole da se maltretiraju po raznim reality programina, par nedelja pre prvog solističkog koncerta. Samo u Srbiji naravno.

E onda je Marija izašla sa farme, ozbiljno se prihvatila priprema. Broj prodatih karata je malo skočio, ali nedovoljno. Šta je tu je, kreće se u medijski rat. Odjednom par dana pre koncerta sve novine pišu kako nema više karata, Marija izjavljuje da je presrećna što je svih 10.000 karata razgrabljeno. E sad to što "Arena" prima 18.000 ljudi, to nikome ne smeta. 

Da nije baš sve tako kako novine pišu može da bude dokaz da se Marija ponovi pojavljuje na Farmi noć pred koncert! Inače se preporučuje svim pevačima da uoči koncerta obavezno održe neku tezgicu do kasno u noć da bi zagrejani ušli u koncert. U Srbiji naravno.

Došao koncert, prošao koncert a medijski rat se nastavlja. Kako priznati poraz i obrukati se pred kolegama. Skoro sve novine pišu da je koncert bio spektakularan u prepunoj Areni. Valjda sa tih 10.000 mesta od 18.000 mogućuh. Međutim istina je ipak malo drugačija. Prodato je nekoliko hiljada karata, a onda je dosta podeljeno da bi broj obožavatelja nekako skočio do jedno 6000. Što je opet mnogo manje od "rasprodatih" 10.000 u "Areni" sa 18.000 mesta.

Naravno niko ne može ni da kaže koliko je karata prodato jer izveštaja nema, a nisu se brojali ni posetioci.

I tako svi siti, ovce na broju. Laž je toliko usavršena da se više niko ni ne pita zašto nas toliko obmanjuju.

RTS je recimo u kao u najbolje vreme Slobe izveštavao iz prepune "Arene" birajući uglove kadriranja da se ne  vidi sala koja zvrji prazna dok novinar u ekstazi objašnjava kako Arena "gori".

U Srbiji sve može. Prodatih par hiljada karata + nekoliko hiljada poklonjenih = puna "Arena" koja ima 18.000 mesta. Mislim da bi Gebels bio zadovoljan. Doduše on nikad nije imao problema da popuni kojekakve "Arene" ili stadione.

Takođe je zanimljivo kada strane zvezde prodaju od 8.000 do 10.000 karata to se proglašava fijaskom. Naše "zvezde" pune "Arenu" i sa par hiljada posetilaca.

Sad me zanima da li će silni dnevni listovi koju su uključeni u medijski rat objaviti bar izvinjenje jer su masno lagali.

Što se Marije tiče, ona samo može da mašta za punom "Arenom" kao onda kad je najavljivala Tomu Nikolića na mitingu Srpske radikalne stranke.

 

Sledi nam još jedan medijski rat. Koncert Jelene Karleuše koja je "bolja od Lady Gaga i veća od Madonne". Ona se trijumfalno pojavljuje na televiziji da nam saopšti kako "karata više nema". Ima, i to mnogo. Prema poslednjim informacijama uspelo je da se nakupi jedno 4000 fanova. Biće zanimljivo za gledanje. Još jedna prilika da se slatko nasmejem.



Komentari (237)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

BebaOdLonchara BebaOdLonchara 12:30 12.05.2010

Re: socioloska analiza ovog bloga

@beba: apsolutno mi se yebe za tu muzicku scenu i ne zanima me, ne znam zasto mediji lazu oko toga, niti koji im je interes da izmisljaju, a da li bi mogla da mi poblize objasnis sta uopste znaci "Sekina desna ruka"?

stvarno?

neko ko je novinar, treba da bude informisan, pre svega. to nije Samo Muzička Scena, i ti to dobro znaš, kao što Pink TV nije Samo Muzička televizija. o Izmišljanju i laganju u medijima smo saznali dosta kada se Izmišljalo o Bolesnim Platanima, kada se izmišlja o našoj Uspešnoj ekonomiji i proboju naših proizvoda u svet, o tome kako je kod nas Najjeftinije u regionu...i mnogo ranije, kada smo Pobedili NATO ili kada smo pobedili sve naše susede...

to je to isto. jedno bez drugog ne može.

guglaj Sekina desna ruka, ne bih da postiram ovde.
Aleksandar Stosic Aleksandar Stosic 12:40 12.05.2010

Re: socioloska analiza ovog bloga

Ne bih rekla, konkurencija za epitet koji si probao da daš je pojaka, nismo još zaboravili blog istinometre i ostale "ume da džuska" partijsko tarabske umotvorine iz sektora udvoričke proze, koji su se u istoriju ovog bloga zapljunuli i izborom i načinom obrade teme.

Jelice, ako bi mogla da prevedes na srpski, kako bi mogli da komuniciramo, bio bih ti zahvalan.
Inace, nisi nam nikad rekla kako ti je pas, mislim zbog onog divnog lekara, plemenitog coveka o kojem si pisala?
Aleksandar Stosic Aleksandar Stosic 12:50 12.05.2010

Re: socioloska analiza ovog bloga

neko ko je novinar, treba da bude informisan, pre svega.

pa bas iz Irske da pratim razvoj slucaja Serifovic, izvini ali n hvala.
dragan7557 dragan7557 12:51 12.05.2010

Re: socioloska analiza ovog bloga

Da lažu oko toga koliko je bilo ljudi - lažu.

Jedna beše koja prodade ceo Končert samo jednom tajanstvenom Biznismenu.

cerski
Aleksandar Stosic Aleksandar Stosic 12:52 12.05.2010

Re: socioloska analiza ovog bloga

što se "onog drugog" tiče, nisam kritikovao. samo sam pitao da li je to vrhunac blogovanja ako je ovo dno.

nisam razumeo tvoje reakcije. malo je glupo napadati nekoga zbog onoga o čemu piše.

Naravno da nije vrhunac blogovanja, pre bih ga nazvao blogovski intermezzo:)

moja reakcija je rezultat toga da sam se posle procitanog bloga zapitao da li je moguce da se Srdjan Mitrovic bavi Marijom Serifovic.
Srđan Mitrović Srđan Mitrović 12:53 12.05.2010

Re: socioloska analiza ovog bloga

Jedna beše koja prodade ceo Končert samo jednom tajanstvenom Biznismenu.

jedna je Goca.
Srđan Mitrović Srđan Mitrović 12:55 12.05.2010

Re: socioloska analiza ovog bloga

da li je moguce da se Srdjan Mitrovic bavi Marijom Serifovic.

srdjan mitrovic voli da se bavi i filmom i muzikom i politikom i televizijom i fenomenima koji nas okružuju samo na jedan opušten način, jer je pre svega filmski montažer.
pa i ja malo o sebi u trećem licu kao dana drašković
Aleksandar Stosic Aleksandar Stosic 12:57 12.05.2010

Re: socioloska analiza ovog bloga

srdjan mitrovic voli da se bavi i filmom i muzikom i politikom i televizijom i fenomenima

pa gde je tu muzika?
pa i ja malo o sebi u trećem licu kao dana drašković

mislis nebojsa covic
Srđan Mitrović Srđan Mitrović 12:58 12.05.2010

Re: socioloska analiza ovog bloga

pa gde je tu muzika?

na drugim postovima.
Jelica Greganović Jelica Greganović 13:10 12.05.2010

Re: socioloska analiza ovog bloga

nisam dosao da se svadjam

Ne, nego si samo došao da Srđanu napišeš da je napisao najgori blog ever. Odlično. Odakle ti kredibilitet za tako nešto?
Jelica Greganović Jelica Greganović 13:15 12.05.2010

Re: socioloska analiza ovog bloga

Jelice, ako bi mogla da prevedes na srpski, kako bi mogli da komuniciramo, bio bih ti zahvalan.

Ako misliš na srpski koji ti koristiš, kao što si onomad bez šale i skroz ozbiljno napisao u svom komentaru njini umesto njihovi, onda ću malo teže da ti prevedem.
Inace, nisi nam nikad rekla kako ti je pas, mislim zbog onog divnog lekara, plemenitog coveka o kojem si pisala?

Moj pas je odlično, hvala na pitanju čiji povod doduše ne razumem, jer isti nije ni imao zdravstvene probleme.
Što se lekara tiče, on je mrtav, kao što je bio i tog dana kad sam napisala blog o tome.
Aleksandar Stosic Aleksandar Stosic 13:16 12.05.2010

Re: socioloska analiza ovog bloga

Ne, nego si samo došao da Srđanu napišeš da je napisao najgori blog ever. Odlično. Odakle ti kredibilitet za tako nešto?

samo ti nemoj molim te o kredibiitetu da mi pricas.
Jelica Greganović Jelica Greganović 13:21 12.05.2010

Re: socioloska analiza ovog bloga

samo ti nemoj molim te o kredibiitetu da mi pricas.

Tebi mogu, bar dok se ne opismeniš i ne odlučiš da li pišući za e-novine jesi njihov novinar ili nisi i dok ne ukapiraš da kada objaviš tuđe pismo bez ikakvog komentara (a taj neko ti je slučajno i urednik u mediju za koji radiš-ne radiš) onda iza stavova iznesenih u istom i stojiš.
nevencho nevencho 14:16 12.05.2010

Re: socioloska analiza ovog bloga

Aleksandar Stosic
pa bas iz Irske da pratim razvoj slucaja Serifovic, izvini ali n hvala.

Why then bother talking about anything????
nevencho nevencho 14:24 12.05.2010

Re: socioloska analiza ovog bloga

Aleksandar Stosic
.pa bas iz Irske da pratim razvoj slucaja Serifovic, izvini ali n hvala.


Zasto se onda upustas u bilo kakve razgovore kad si vec u Irskoj? Ili si to hteo da se napravis vazan??
Aleksandar Stosic Aleksandar Stosic 14:25 12.05.2010

Re: socioloska analiza ovog bloga

Tebi mogu, bar dok se ne opismeniš i ne odlučiš da li pišući za e-novine jesi njihov novinar ili nisi i dok ne ukapiraš da kada objaviš tuđe pismo bez ikakvog komentara (a taj neko ti je slučajno i urednik u mediju za koji radiš-ne radiš) onda iza stavova iznesenih u istom i stojiš.

vazno je da se tvoje opismenjivanje zaustavilo na cvecu, zutom liscu i prolecu...jebiga lakse je biti konformista i vazelinski drzati gazdinu stranu. Kad od tebe budem cuo jednu suvislu kritiku o bilo cemu, mozemo da se vratimo na temu kredibiliteta.
Aleksandar Stosic Aleksandar Stosic 14:28 12.05.2010

Re: socioloska analiza ovog bloga

Zasto se onda upustas u bilo kakve razgovore kad si vec u Irskoj? Ili si to hteo da se napravis vazan??

samo sam napisao da se vrati filmu, na sta - nadam se- imam pravo, jer me facinirala, kao sto sam vec napisao, cinjenica da ljudi na Blogu b92 pisu o grand produkcijskim sundovima Grand klase.
Eto, nada se da sam zadovoljio odgovorom vasu potrebu da dobacite iz treceg reda u temi u kojoj ne ucestvujete.
pozdrav
Srđan Mitrović Srđan Mitrović 14:29 12.05.2010

Re: socioloska analiza ovog bloga

Kad od tebe budem cuo jednu suvislu kritiku o bilo cemu, mozemo da se vratimo na temu kredibiliteta.

dobor bre stošiću, ako se pod "kritika" podraziumeva da kažeš da je ovo najgovi blog ikada, onda ti svaka čast! ti si vrhunski kritičar.
vazelinski drzati gazdinu stranu.

ovo neću ni da komentarišem. seti se malo svoje priče o "nivou". drži bar malo taj "irski" novo.
Srđan Mitrović Srđan Mitrović 14:30 12.05.2010

Re: socioloska analiza ovog bloga

da ljudi na Blogu b92 pisu o grand produkcijskim sundovima Grand klase.

jel to neka "zabranjena" tema?
Jelica Greganović Jelica Greganović 14:42 12.05.2010

Re: socioloska analiza ovog bloga

vazno je da se tvoje opismenjivanje zaustavilo na cvecu, zutom liscu i prolecu

Ajmo opet...pismenost nema veze sa izborom tema, a izbor tema je ovde slobodan, što ti osporavaš drugima, ali ne voliš da drugi osporavaju tebi. Iskreno, više od ovog izguljenog pokušaja degradiranja, nisam od tebe ni očekivala. Ovo je kanda najviše dokle možeš da dobaciš, mada i što se tiče mog izbora tema, biće da se zadržavaš samo na onome što pokušavaš da upakuješ u uvredu, eno ti arhive, prvo malo čitaj (što ti i inače ne bi škodilo, ako misliš da se kredibilnije kitiš novinarskim zvanjenm), pa se javi. Za početak bi ipak bilo dobro da počneš bar da razlikuješ pismenost od izbora tema.

jebiga lakse je biti konformista i vazelinski drzati gazdinu stranu.

Svaka ti čast Stošiću, nije ti bilo lako da to konačno i javno priznaš.
Aleksandar Stosic Aleksandar Stosic 14:55 12.05.2010

Re: socioloska analiza ovog bloga

dobor bre stošiću, ako se pod "kritika" podraziumeva da kažeš da je ovo najgovi blog ikada, onda ti svaka čast! ti si vrhunski kritičar.

rekao sam vec da sam preterao s ocenom, brzo zaboravljas:)
Aleksandar Stosic Aleksandar Stosic 14:57 12.05.2010

Re: socioloska analiza ovog bloga

jel to neka "zabranjena" tema?

naravno da nije, samo iz mog ugla ne prilici, pre bih voleo to da vidim na blogu press-a i slicnih medija. ali, kao sto vec rekoh, legitino je da pises o cemu hoces, moje je bilo da ti ukazem na moje misljenje.
Srđan Mitrović Srđan Mitrović 14:59 12.05.2010

Re: socioloska analiza ovog bloga

pazi sad, ne smeta ti kad karleuša gostuje na tv b92, peva tamo, promiče gomila kretena a smeta ti moj osvrt na jedan fenomen. e svašta.

na tvoju žalost, vrlo dugo pamtim.
Jelica Greganović Jelica Greganović 15:03 12.05.2010

Re: socioloska analiza ovog bloga

pazi sad, ne smeta ti kad karleuša gostuje na tv b92,

Što bi mu smetalo, pa ne smeta mu ni što mu je gazda od medija za koji radi-ne radi, SvetiPeraPušiPiiipLuković radio za Pink.
libkonz libkonz 15:05 12.05.2010

Re: socioloska analiza ovog bloga

SvetiPeraPušiPiiipLuković radio za Pink.

nemoj Skandal da zaboraviš. Pa mnogi od nas ne bi ni čuli za njega da nije kolumnista Skandala.
ivana23 ivana23 15:05 12.05.2010

Re: socioloska analiza ovog bloga

Aleksandar Stosic
...moje je bilo da ti ukazem na moje misljenje.


Svoje.
Aleksandar Stosic Aleksandar Stosic 15:05 12.05.2010

Re: socioloska analiza ovog bloga

Za početak bi ipak bilo dobro da počneš bar da razlikuješ pismenost od izbora tema.

isto kao sto bi ti trebalo razlikujes blgovsko od novinarskog pisanja, ali se ili pravis glupa (sto nisi) ili pokvarena (sto, plasim se, jesi) pa imputiras svako malo.

jebiga lakse je biti konformista i vazelinski drzati gazdinu stranu.
Svaka ti čast Stošiću, nije ti bilo lako da to konačno i javno priznaš.

Jelice, ja sam onim blogom o e-nov. pokusao da pomognem jednom mediju koji je u krizi da im se glas daleko cuje, niko me nije ni pitao, ni zamolio niti uslovio, niti sam zbog toga dobio lovu.
drugo, ako pisem za nekoliko medija onda nisam samo novinar jednih od njih nego svih. Drugo, ako sam honorarni saradnik, onda nisam zaposlen kod njih, toliko barem znas, ali se pravis luda jer je tako lakse pobacati po meni malo govanaca kako bi dobila koju preporuku vise.
I konacno, veceg novinarskog poltorna od tebe nisam video u svom zivotu. Mislim da bi ti bilo bolje da se zamislis na ovim recima pre nego sto krenes sa tvojom vec prepoznatljivom histericnom predstavom.
Aleksandar Stosic Aleksandar Stosic 15:14 12.05.2010

Re: socioloska analiza ovog bloga

Srđan Mitrović
pazi sad, ne smeta ti kad karleuša gostuje na tv b92, peva tamo, promiče gomila kretena a smeta ti moj osvrt na jedan fenomen. e svašta.

na tvoju žalost, vrlo dugo pamtim.


Što bi mu smetalo, pa ne smeta mu ni što mu je gazda od medija za koji radi-ne radi, SvetiPeraPušiPiiipLuković radio za Pink.


Srdjane, kada sam sebi uskaces u usta, izgleda da ne pamtis: O Karleusi na B92 sam pisao ovde.
Aleksandar Stosic Aleksandar Stosic 15:14 12.05.2010

Re: socioloska analiza ovog bloga

nemoj Skandal da zaboraviš. Pa mnogi od nas ne bi ni čuli za njega da nije kolumnista Skandala.

ti sigurno ne bi za njega cuo da nisi citao skandal.
Aleksandar Stosic Aleksandar Stosic 15:15 12.05.2010

Re: socioloska analiza ovog bloga

ivana23
Aleksandar Stosic
...moje je bilo da ti ukazem na moje misljenje.


Svoje.

hvala
Srđan Mitrović Srđan Mitrović 15:17 12.05.2010

Re: socioloska analiza ovog bloga

Srdjane, kada sam sebi uskaces u usta, izgleda da ne pamtis:

kako mogu da pamtim nešto što nisam čitao.
a karleuša je gostovala pre tri dana, tvoj tekst je iz januara.
libkonz libkonz 15:19 12.05.2010

Re: socioloska analiza ovog bloga

ti sigurno ne bi za njega cuo da nisi citao skandal.

e, tu grešiš. čuo sam za njega kao čoveka koji prosi 10.000 evra mesečno, koliko su mu troškovi sajta
i onda plače što isprosi mnogo manje.
Aleksandar Stosic Aleksandar Stosic 15:23 12.05.2010

Re: socioloska analiza ovog bloga

a karleuša je gostovala pre tri dana, tvoj tekst je iz januara.

pa, kako ja mogu da znam da je karleusa gostovala pre tri dana na b92?
Srđan Mitrović Srđan Mitrović 15:25 12.05.2010

Re: socioloska analiza ovog bloga

pa, kako ja mogu da znam da je karleusa gostovala pre tri dana na b92?

pratiš sajt b92
Aleksandar Stosic Aleksandar Stosic 15:30 12.05.2010

Re: socioloska analiza ovog bloga

pratiš sajt b92

info, sport, kultura i blog, povrsno ...
Jelica Greganović Jelica Greganović 15:31 12.05.2010

Re: socioloska analiza ovog bloga

isto kao sto bi ti trebalo razlikujes blgovsko od novinarskog pisanja, ali se ili pravis glupa (sto nisi) ili pokvarena (sto, plasim se, jesi) pa imputiras svako malo.

Ja to jako dobro razlikujem, ali ti kanda imaš probleme sa, ne samo tim, nego i nekim drugim razlikovanjima. A, tebi nije potrebno imputirati, ti to sam sebi odlično odradiš, ni ne primetivši.
Da preskočim tvoja objašnjenja i pravdanja koja kao i obično ne piju vodu, pa da se pozabavim ovim

I konacno, veceg novinarskog poltorna od tebe nisam video u svom zivotu.

Ako tako voliš i misliš da je to u redu, računajući na tuđu kulturu i vaspitanje, e onda ovde nećeš na taj račun proći. Daklem, Stošiću ti si bruka od nepismenosti i uvlake, i ako je novinarstvo na takve spalo, onda nije ni čudno što je u krizi. Ti meni da kažeš da sam uvlaka? Kome se ja to uvlačim? Je l' ja radim (kao honorarni saradnik, jer se i to zove radom za neki medij, a ne samo stalna zaposlenost, bilo bi fino da to već jednom ukapiraš) za medij koji je osnovala jedna politička partija ili ti? Ti meni da pričaš o poltronstvu?! Pa, ti si javno na kolena od straha pao kad ti se samo komentarom javio Nebojša Krstić, bruko jedna. I ti bi pričao i pisao o nezavisnom novinarstvu?! Ne zasmejavaj ljude, ne brukaj profesiju kojoj ni do kolena nisi dorastao. Malo si ti toga, očito, u životu video, zato si i tako kratke pameti.
A i oko histerije, nije ti prvi put da pokušavaš da vređaš onda kada ti ponestanu argumenti...mada, imaš i onu varijantu u kojoj počneš da cviliš i kukulevčiš, tako da to ide tebi na čast.
Srđan Mitrović Srđan Mitrović 15:32 12.05.2010

Re: socioloska analiza ovog bloga

pa ako si propustio:



ostale delove možeš i sam
Aleksandar Stosic Aleksandar Stosic 15:33 12.05.2010

Re: socioloska analiza ovog bloga

Ako tako voliš i misliš da je to u redu, računajući na tuđu kulturu i vaspitanje, e onda ovde nećeš na taj račun proći. Daklem, Stošiću ti si bruka od nepismenosti i uvlake, i ako je novinarstvo na takve spalo, onda nije ni čudno što je u krizi. Ti meni da kažeš da sam uvlaka? Kome se ja to uvlačim? Je l' ja radim (kao honorarni saradnik, jer se i to zove radom za neki medij, a ne samo stalna zaposlenost, bilo bi fino da to već jednom ukapiraš) za medij koji je osnovala jedna politička partija ili ti? Ti meni da pričaš o poltronstvu?! Pa, ti si na kolena od straha pao kad ti se samo komentarom javio savetnik Krstić, bruko jedna. I ti bi pričao i pisao o nezavisnom novinarstvu?! Ne zasmejavaj ljude, ne brukaj profesiju kojoj ni do kolena nisi dorastao.
A i oko histerije, nije ti prvi put da pokušavaš da vređaš onda kada ti ponestanu argumenti...mada, imaš i onu varijantu u kojoj počneš da cviliš i kukulevčiš, tako da to ide tebi na čast.

nisi izdrzala...
Aleksandar Stosic Aleksandar Stosic 15:34 12.05.2010

Re: socioloska analiza ovog bloga

Aleksandar Stosic
Ako tako voliš i misliš da je to u redu, računajući na tuđu kulturu i vaspitanje, e onda ovde nećeš na taj račun proći. Daklem, Stošiću ti si bruka od nepismenosti i uvlake, i ako je novinarstvo na takve spalo, onda nije ni čudno što je u krizi. Ti meni da kažeš da sam uvlaka? Kome se ja to uvlačim? Je l' ja radim (kao honorarni saradnik, jer se i to zove radom za neki medij, a ne samo stalna zaposlenost, bilo bi fino da to već jednom ukapiraš) za medij koji je osnovala jedna politička partija ili ti? Ti meni da pričaš o poltronstvu?! Pa, ti si na kolena od straha pao kad ti se samo komentarom javio savetnik Krstić, bruko jedna. I ti bi pričao i pisao o nezavisnom novinarstvu?! Ne zasmejavaj ljude, ne brukaj profesiju kojoj ni do kolena nisi dorastao.
A i oko histerije, nije ti prvi put da pokušavaš da vređaš onda kada ti ponestanu argumenti...mada, imaš i onu varijantu u kojoj počneš da cviliš i kukulevčiš, tako da to ide tebi na čast.

nisi izdrzala, jace je od tebe, lako te je prozreti...

Jelica Greganović Jelica Greganović 15:36 12.05.2010

Re: socioloska analiza ovog bloga

nisi izdrzala...

Dobar, ali kao i obično kada se radi o tebi, ipak samo pokušaj spina.
Vrati se malo nazad, pa sporije čitaj, možda ti sevne ko je prvi počeo sa uvredama, ti ili ja, tj. ko prvi nije izdržao.
Aleksandar Stosic Aleksandar Stosic 15:37 12.05.2010

Re: socioloska analiza ovog bloga

pa ako si propustio:

pa ako si propustio:

neka hvala :)
Jelica Greganović Jelica Greganović 15:39 12.05.2010

Re: socioloska analiza ovog bloga

Nema na čemu, a sad moram da se odjavim i tako već kasnim...a ti se bar potrudi da ne vređaš ljude tek tako.
Aleksandar Stosic Aleksandar Stosic 15:46 12.05.2010

Re: socioloska analiza ovog bloga

Nema na čemu, a sad moram da se odjavim i tako već kasnim...a ti se bar potrudi da ne vređaš ljude tek tako.

Jelice, "neka hvala" sam rekao Srdjanu, na njegovu ponudu da pogledam JK na B92. Zarad istine, ti si ta koja si se stustila na mene na ovom blogu a da te ja nisam pre toga niti pomenuo niti uzeo u usta. Secas se, krenula si da mi spocitavas komentarisanje Srdjanovog bloga.
dragan7557 dragan7557 15:46 12.05.2010

Re: socioloska analiza ovog bloga

Pa, ti si na kolena od straha pao kad ti se samo komentarom javio savetnik Krstić,



cerski
Jelica Greganović Jelica Greganović 17:41 12.05.2010

Re: socioloska analiza ovog bloga

Zarad istine

Da li je moguće da ne možete da sjašite sa te istine nesrećne i da prestanete gulite gde god stignete?! Eno ti gore, pa se popriseti zašto sam se "stuštila" na tebe - zato što si Srđanu 'ladno napisao da je njegov blog najgori ikada napisan. S obzirom da pri tome nisi izneo ni jedan argument, a kamoli suvisli (da te eto malo citiram) za tu tvrdnju, to nije komentarisanje, nego - uvreda. Uostalom, isto tako si uvredio i mene kada si mi, takođe bez i jednog argumenta, napisao da sam novinarski poltron. Neverovatno je kako lako uvrediš ljude, a da to ni ne primetiš. Zbog toga počinjem da se pitam da li ti imaš problem i sa funkcionalnom pismenošću ili prosto ne misliš kad pišeš?
pnbb pnbb 19:51 12.05.2010

Re: socioloska analiza ovog bloga

a nije ti smetao način na koji je prekjuče jedan drugi bloger obradio jednu drugu sociološku temu...

dno van domasaja poimanja
Aleksandar Stosic Aleksandar Stosic 00:06 13.05.2010

Re: socioloska analiza ovog bloga

Neverovatno je kako lako uvrediš ljude, a da to ni ne primetiš. Zbog toga počinjem da se pitam da li ti imaš problem i sa funkcionalnom pismenošću ili prosto ne misliš kad pišeš?

jelice, tebi definitivno nije dobro. idi od pcetka, molim te, pa onda da analiziramo... ozbiljan sam....pa sa prvim komentarom si krenula djonom, ja sam ti sao uzvratio istom merom. uopste, nekoliko diskusija unazad radis isto... podmeces, izmisljas, napadas a onda mene optuzujes za sve to...
nevencho nevencho 08:06 13.05.2010

Re: socioloska analiza ovog bloga

Aleksandar Stosic
. Eto, nada se da sam zadovoljio odgovorom vasu potrebu da dobacite iz treceg reda u temi u kojoj ne ucestvujete. pozdrav



Apsolutno svako ima pravo da ucestvuje.. Vrlo cudno odgovore i argumente dajete... cini mi se da vam stavrno sve i svja smeta...

Otpozdrav!
Aleksandar Stosic Aleksandar Stosic 09:19 13.05.2010

Re: socioloska analiza ovog bloga

Apsolutno svako ima pravo da ucestvuje.. Vrlo cudno odgovore i argumente dajete... cini mi se da vam stavrno sve i svja smeta...

pa, zar vam nisam odgovorio?
Srđan Mitrović Srđan Mitrović 10:19 13.05.2010

Re: socioloska analiza ovog bloga

Aleksandar Stosic

mislim da si mi dovoljno trolovaopost sa svojim prepucavanjima. zaista ne razumem.
Aleksandar Stosic Aleksandar Stosic 10:37 13.05.2010

Re: socioloska analiza ovog bloga

mislim da si mi dovoljno trolovaopost sa svojim prepucavanjima. zaista ne razumem.

u cemu je problem...nevencho mi nesto rekla, ja joj odgovorio, vidis da ne ucestvujem u diskusiji od juce popodne...
edit
dobro je da sam samo ja trolovao post. koliko se secam ti i ja smo diskutovali o tvom blogu i tome sto pises o mariji, a onda se jelica ukljucila u prepucavanje samnom i mojom ulogom u e-novinama i slicno. pa em onda zanima kako sam ja to trolovao pre toga. Ono sa Jelicom - ok, otelo se kontroli, ali ne volim da meni imputiras nesto za sta sam bio izazvan, a da se barem ne opomene ni druga strana.
man ray loves me man ray loves me 10:44 13.05.2010

Re: socioloska analiza ovog bloga

vala bas, srdjane. ne treba da se osvrces na ponasanje
jednih od njih nego svih
.
(sorry, tesko je uzdrzati se, to je konstrukcija koja se retko vidja...)
Srđan Mitrović Srđan Mitrović 10:51 13.05.2010

Re: socioloska analiza ovog bloga

dobro je da sam samo ja trolovao post.

treba znati kad stati.
Aleksandar Stosic Aleksandar Stosic 11:00 13.05.2010

Re: socioloska analiza ovog bloga

treba znati kad stati.

ok, mozda si u pravu. eto, jel' moze javno izvinjenje?
Srđan Mitrović Srđan Mitrović 11:06 13.05.2010

Re: socioloska analiza ovog bloga

nema potrebe.
alselone alselone 11:14 13.05.2010

Re: socioloska analiza ovog bloga

man ray loves me

(sorry, tesko je uzdrzati se, to je konstrukcija koja se retko vidja...)


da na mome blogu vise ne dolaze
man ray loves me man ray loves me 11:17 13.05.2010

Re: socioloska analiza ovog bloga

cekaj, alselone, nije u redu da i mi sad budemo jedni od njih sto troluju...
alselone alselone 11:27 13.05.2010

Re: socioloska analiza ovog bloga

man ray loves me
cekaj, alselone, nije u redu da i mi sad budemo jedni od njih sto troluju...


potpuno si u pravu. ja sam za pristup Patka Dace:
Postena borba
Srđan Mitrović Srđan Mitrović 11:29 13.05.2010

Re: socioloska analiza ovog bloga

potpuno si u pravu. ja sam za pristup Patka Dace:

man ray loves me man ray loves me 23:25 13.05.2010

Re: socioloska analiza ovog bloga

da li bi mogla da mi poblize objasnis sta uopste znaci "Sekina desna ruka"?

Evo ja cu. Sekina desna ruka ide uz levog Šaku Polumentola.
nevencho nevencho 08:26 14.05.2010

Re: socioloska analiza ovog bloga

Aleksandar Stosic
pa, zar vam nisam odgovorio?


I vise nego sto je trebalo..
Bili Piton Bili Piton 11:19 12.05.2010

Ne znam kako vi



ali meni, osim "molitve", koju umem da raspoznam, svaka njena pesma ista, uvek neke morbidne suicidalne kukumavke
aleksandarz92 aleksandarz92 11:27 12.05.2010

Re: Ne znam kako vi

Bili Piton


ali meni, osim "molitve", koju umem da raspoznam, svaka njena pesma ista, uvek neke morbidne suicidalne kukumavke

Zar i "molitva" nije "morbidna suicidalna kukumavka"?
Bili Piton Bili Piton 11:29 12.05.2010

Re: Ne znam kako vi

aleksandarz92
Bili Piton


ali meni, osim "molitve", koju umem da raspoznam, svaka njena pesma ista, uvek neke morbidne suicidalne kukumavke

Zar i "molitva" nije "morbidna suicidalna kukumavka"?


Pa jeste, al kazem, nju bar prepoznam iz prve (gde i ne bih)...
dirtyharry dirtyharry 11:30 12.05.2010

...

Jelica Greganović Jelica Greganović 12:20 12.05.2010

Re: ...

Iju!
reanimator reanimator 12:47 12.05.2010

Re: ...

dirtyharry

Ne,ne..ja više ne mogu..
BebaOdLonchara BebaOdLonchara 12:52 12.05.2010

Re: ...

Ne,ne..ja više ne mogu..

možda da preventivno skokneš do klonje, da se ne upiškiš?
dirtyharry dirtyharry 11:35 12.05.2010

Inače gazda

pošto voliš jevroviziju evo jedan detalj sa ovogodišnjeg performansa:


Srđan Mitrović Srđan Mitrović 11:39 12.05.2010

Re: Inače gazda

evo jedan detalj sa ovogodišnjeg performansa:

aleksandarz92 aleksandarz92 12:06 12.05.2010

Re: Inače gazda

tekst i prevod:
Eeeeej, Љубице, Љубице,
правиш ми Љубице зазубице
Eeeeej, стисни ме, кисни ме
Љубице, на груди притисни ме

Љубиш ме ко балавица,
Није те срам
Београд, Београд
Ја безобразан
Не једном, не двапут,
три пута, не
Београд, Београд
три пута, по нашки је

Балкан, Балкан, Балкан
Ово је Балкан
Come on!
Оп, оп, оп, ово је Балкан
Come on!
Оп, оп, оп, ово је Балкан
Come on!
Оп, оп, оп, ово је Балкан
Come on!
Оп, оп, оп, ово је Балкан
Come on!

Eeeeee, Љубице, Љубице…
Груди ти Љубице, хаубице

Љубиш ме ко балавица,
Није те срам
Београд, Београд
Ја безобразан
Не једном, не двапут,
три пута, не
Београд, Београд
три пута, по нашки је

Балкан, Балкан, Балкан
Ово је Балкан
Come on!
Оп, оп, оп, ово је Балкан
Come on!
Оп, оп, оп, ово је Балкан
Come on!
Оп, оп, оп, ово је Балкан
Come on!
Оп, оп, оп, ово је Балкан
Come on!

Само мало, само мало,
Само мало, само мало,
Само мало, само мало (му га дај!)

Љубиш ме ко балавица,
Није те срам
Београд, Београд
Ја безобразан
Не једном, не двапут,
три пута, не
Београд, Београд
три пута, по нашки је


evo i prevod. Pesma je toliko idiotska, da je i google prolup'o


Eeeeej, Ljubica Ljubica
you make me Ljubica's mouth water
Eeeeej, Shrink me, rain me
Ljubica, push me in the chest

Balavica who lovest me,
Not the Blame
Beograd
I am cheeky
Not once, not twice,
three times, not
Beograd
three times, according to the nasko

North America, Western Europe, North America
This is the Balkans
Come on!
Op, op, op, this is the Balkans
Come on!
Op, op, op, this is the Balkans
Come on!
Op, op, op, this is the Balkans
Come on!
Op, op, op, this is the Balkans
Come on!

Eeeeee, Ljubica Ljubica ...
Chest ti Ljubica, howitzers

Balavica who lovest me,
Not the Blame
Beograd
I am cheeky
Not once, not twice,
three times, not
Beograd
three times, according to the nasko

North America, Western Europe, North America
This is the Balkans
Come on!
Op, op, op, this is the Balkans
Come on!
Op, op, op, this is the Balkans
Come on!
Op, op, op, this is the Balkans
Come on!
Op, op, op, this is the Balkans
Come on!

Just a little, just a little,
Just a little, just a little,
Just a little, just a little bit (give it to him!)

Balavica who lovest me,
Not the Blame
Beograd
I am cheeky
Not once, not twice,
three times, not
Beograd
three times, according to the nasko

docsumann docsumann 12:15 12.05.2010

Re: Inače gazda

Jbt, šta je refren, a šta strofa...
dirtyharry dirtyharry 12:25 12.05.2010

Re: Inače gazda

docsumann
Jbt, šta je refren, a šta strofa...

Ko pogodi, ide na Evroviziju džabe .
docsumann docsumann 12:33 12.05.2010

Re: Inače gazda

ova pjesma refren nema...

yugaya yugaya 13:40 12.05.2010

Re: Inače gazda

(give it to him!)


lost in translation - ko tu kome sta daje
man ray loves me man ray loves me 15:43 12.05.2010

Re: Inače gazda

Оп, оп, оп, ово је Балкан
Come on!


citiracu genijalan komentar na koji upravo naleteh na netu:

dokle cemo pljuvati po svome sramota ni jedan komentar podrske pa jeli ide da predstavlja Srbiju ili Tunguziju Milane srecan put i predtavi nasu trulez u najboljem svetlu
(autor: vanja)
aleksanadar aleksanadar 17:01 12.05.2010

Интерпретација

правиш ми Љубице зазубице


Она једе, а он је гледа.
glupson glupson 17:05 12.05.2010

Re: Интерпретација

aleksanadar
правиш ми Љубице зазубице


Она једе, а он је гледа.

ма јок увијeно јој реко да му пренела херпес
man ray loves me man ray loves me 23:28 13.05.2010

Re: Интерпретација

ма јок увијeно јој реко да му пренела херпес

pronikao si u sustinu! brega je strucnjak za tu problematiku - njegov lirski opus je vec tretirao picajzle...
dr.wagner dr.wagner 11:47 12.05.2010

Sve su žene lijepe ..., ma daj !

....dan

-Nema tome dugo .... , prije dan-dva ..... ovdje , samo neki drugi bloger(ica)..
.... nešto kao muško - ženski odnosi .... ili sl. ...

-I počne zborno pjevanje :

-Sve su žene lijepe ....
-Muške pare i ženska ljepota ...(citati)
-A tek Beograđanke ...

..... i gdje snmo sada ?????

-Evo dva imena .... , M Š i J K ....

...prva je takva , kakva već je .... i tu se ne da ništa napraviti .... , a druga
je hodajuća reklama za osrednje kirurge i farmaceutsku industriju ....

A gdje su sada ženske sexističke izjave o "muškim parama i ženskoj ljepoti" ..... , kojoj to ljepoti .... , gore navedenoj .....?


Wagner
docsumann docsumann 11:53 12.05.2010

Re: Sve su žene lijepe ..., ma daj !

A gdje su sada ženske sexističke izjave o "muškim parama i ženskoj ljepoti" ..... , kojoj to ljepoti .... , gore navedenoj .....?


Smatraš da one nisu nikome lijepe? Ili šta?
dr.wagner dr.wagner 11:56 12.05.2010

Re: Sve su žene lijepe ..., ma daj !

Pozdrav !

-Ma nekome su sigorno lijepe ....

.... , ali to je slaba utjeha ...


Wagner
docsumann docsumann 12:02 12.05.2010

Re: Sve su žene lijepe ..., ma daj !

Sve su žene lijepe ..., ma daj !


Uopšte nije u tome poenta, već - Svaka je žena nekome lijepa!
ali to je slaba utjeha ...

i ljepotice plaču, zar ne
reanimator reanimator 12:11 12.05.2010

...

Neka sada slobodno kažu, ako smeju čija je bina bila sinoć! Neki upućeniji izvori kažu da je pre prvog najavljenog termina prodato oko 500 karata. Marija se naprasno pojavila na "Farmi", eto iz čista mira. To naravno nema veze sa time da joj prodaja karata slabo ide

Ali kako???
Evo, u današnjem Kuriru izvesni VĐ, u tekstu sa naslovom "Marija zapalila Arenu!", kaže : "...opravdala epitet svetske zvezde..koncert u potpunosti ispunio očekivanja..Arena ispunjena skoro do poslednjeg mesta, iako su mnogi očekivali fijasko..specijalni gost Milan Stanković!!!...Dženan Lončarević..Marijin brat Danijel Pavlović..osvetljenje, ozvučenje i scenografija koja je stigla iz daleke Norveške učinili su da ovaj spektakl ne bude samo jedan u nizu Bg koncerata i mi smo ubedjeni da će se o njemu dugo pričati..."
Mislim..VĐ...SM..???
Srđan Mitrović Srđan Mitrović 12:13 12.05.2010

Re: ...

Arena ispunjena skoro do poslednjeg mesta

ozvučenje i scenografija koja je stigla iz daleke Norveške

Jelica Greganović Jelica Greganović 12:22 12.05.2010

Re: ...

mi smo ubedjeni da će se o njemu dugo pričati

Pa, evo, priča se
libkonz libkonz 12:33 12.05.2010

Re: ...

kad već pomenu Kurir
dragan7557 dragan7557 13:03 12.05.2010

Re: ...

Srđan Mitrović
Arena ispunjena skoro do poslednjeg mesta

ozvučenje i scenografija koja je stigla iz daleke Norveške


Marija zapalila Arenu!

Pa šta joj bi da zapali Arenu?

cerski
kukusigameni kukusigameni 16:36 12.05.2010

Re: ...

Pa šta joj bi da zapali Arenu?


docsumann docsumann 12:26 12.05.2010

Ma, blog


je ok, malo da se isprdamo, malo ismijemo...

zašto uvijek teške teme
Srđan Mitrović Srđan Mitrović 12:27 12.05.2010

Re: Ma, blog

je ok, malo da se isprdamo, malo ismijemo...

zašto uvijek teške teme


seceranac seceranac 13:08 12.05.2010

koliko mesta

Skoro sve novine pišu da je koncert bio spektakularan u prepunoj Areni. Valjda sa tih 10.000 mesta od 18.000 mogućuh. Međutim istina je ipak malo drugačija. Prodato je nekoliko hiljada karata, a onda je dosta podeljeno da bi broj obožavatelja nekako skočio do jedno 6000. Što je opet mnogo manje od "rasprodatih" 10.000 u "Areni" sa 18.000 mesta.



ja cenim da se nikada nece saznati koliko u stvari arena prima gledalaca, bice ono kao sa balasem u sava centru, kada karici prave skup onda ima preko 5000 a kada umetnicima i zabavljacima isplacuju pare onda ima 3900.
ladygagaaleksic ladygagaaleksic 13:35 12.05.2010

Nije ona nego ja

Sledi nam još jedan medijski rat. Koncert Jelene Karleuše koja je "bolja od Lady Gaga i veća od Madonne"


JA sam, BRE, veća i od Madonne i od Maradone!!!
docsumann docsumann 14:22 12.05.2010

Re: Nije ona nego ja

JA sam, BRE, veća i od Madonne i od Maradone!!!


Dobro da nije pitala šta je pravilno od to dvoje.
Srđan Mitrović Srđan Mitrović 14:13 12.05.2010

poslednja vest

karleuša je izjavila kako je prezadovoljna što je rasprodala Arenu (!) i razmišlja o još jednom koncertu 16. maja.
PR se hvata za glavu i mole redakcije da ne prenose njene reči sa konferencije.
Au, biće zanimljiva nedelja...
BebaOdLonchara BebaOdLonchara 14:30 12.05.2010

Re: poslednja vest

poslednja vest
karleuša je izjavila kako je prezadovoljna što je rasprodala Arenu (!) i razmišlja o još jednom koncertu 16. maja.
PR se hvata za glavu i mole redakcije da ne prenose njene reči sa konferencije.
Au, biće zanimljiva nedelja...

can't wait, can't wait!!!!!!
Predrag Azdejković Predrag Azdejković 14:32 12.05.2010

Re: poslednja vest

ja ću da bidnem u prvom redu
Srđan Mitrović Srđan Mitrović 14:33 12.05.2010

Re: poslednja vest

ja ću da bidnem u prvom redu

16. maja? i ja sam poželeo da odem na taj drugi.
Predrag Azdejković Predrag Azdejković 14:39 12.05.2010

Re: poslednja vest

Samo se ti zezaj s našu Divu... će vidiš ti kad ona sledeće godine napravi koncert na Ušću
Srđan Mitrović Srđan Mitrović 14:41 12.05.2010

Re: poslednja vest

će vidiš ti kad ona sledeće godine napravi koncert na Ušću

šta bre ušće.... Hipodrom!

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana