Gost autor

principi

AlexDunja RSS / 14.10.2010. u 20:52

da, da.

to je čovek koji poznaje stvari:

zoran djordjević,

one of us.

Prvo da sasvim razjasnimo jednu stvar, da li je tzv. parada ponosa bila legalna ili ilegalna? Ako je bila legalna – a jeste – tu se za civilizovanog čoveka svaka priča završava. Svako ima pravo da koristi sva svoja ustavna i zakonska prava, pa i homoseksualci, a stvar je države da spreči ma koga u nameri da ma čija prava osujeti.

 

Svako ko se složio, makar prećutno, s tim da neko gvozdenim štanglama i bejzbol palicama "razjuri pedere" u napred se složio i s tim da svako ima pravo da arbitrarno, na isti način, spreči i njega samog u ma kom pravu. Ako vas sutra metalnom štanglom neko izjuri iz vašeg stana, jer eto misli da taj stan nekako njemu bolje paše, nemojte se žaliti - sami ste to tražili. Ako vas sutra neko "izštangla" po tintari jer mu se ne sviđa vaše političko uverenje, vaša odeća ili vaša faca, nemojte ni pomisliti da se bunite (ili se, barem, nemojte meni žaliti, jer ću vas bez pardona oterati u tri lepe, uz opasku da su vas malo tukli) jer – sami ste i to tražili.

 

Ono što je rak-rana Srbije već barem dva veka jeste bezmalo potpuno odsustvo sposobnosti da se razmišlja na nivou principa. Naša razglabanja su uvek od slučaja do slučaja, shorno trenutnim interesima i ličnim simpatijama, i ama baš nikad nismo u stanju da shvatimo implikacije takvog pogleda na stvari.

 

Svako ko je ma i jednog trenutka pomislio da je moguće da u Srbiji Albanci nemaju nikakva prava, a da on sam neka prava ima, dve predstave o državi nije imao. Kad je ista ona policija koja je sprovodila teror na Kosovu počela jednak teror da sprovodi u "užoj Srbiji" svi su se našli u čudu. A nikakvom čuđenju nije bilo mesta. Onda kad ste se složili da policija arbitrarno ispendreči nekog Albanca, složili ste se i da jednako arbitrarno ispendreči vas.

 

Kad se tzv. srpska pravna, politička i ina elita onomad zalagala da se na Kosovu primenjuje istorijski, a u Bosni princip etničke većine, ono malo još ne s uma sišavših ljudi u Srbiji jasno je reklo da jedini rezultat takvog pristupa može biti to da se na srpsku stranu gleda kao na notorne pijačare i obične budale. Odgovor "elite" mogao bi se sažeti u "znamo mi šta radimo". Vidimo po rezultatu koliko su znali. Ali... I to ste sami tražili.

 

I kad se krene kukati zbog NATO bombardovanja Srbije 1999. prosto je čudo jedno kako se niko od tolikih pravoslavaca i hrišćana ne opseti šta ono piše u Bibliji o sudbini svakoga ko se mača laća. Dok smo mislili da smo najjači baja u kraju većinom ama baš ništa nismo imali ni protiv primene sile ni protiv bombardovanja. Naprotiv. Ali kad je došao jači baja pa nas sredio, smesta smo stavili ljusku od jajeta na glavu i počeli da kukamo o nepravdi. E pa, izvin'te, čak se i u seoskoj krčmi zna, kad upadnete pa počnete da maltretirate sve od reda jerbo ste najjači, nikakve nepravde nema u tome kad se pojavi jači badža pa vas pošteno isprebija. Princip je i tu jednostavan, ko neće da se "njegov slučaj" rešava mačem, neka se mača ne laća. To piše i u Bibliji, dakle nije neka smicalica zloglasnog "novog svetskog poretka".

 

A kad smo već kod Biblije, ima tamo i nešto o tome da drugome ne činite ono što ne biste želeli da neko čini vama. I to je princip. Sve dok ovdašnji ljudi ne počnu da shvataju šta je princip i dok ne počnu da razmišljaju na nivou principa – ni Srbi, ni Srbija, ni za pedalj se neće maći sa dna civilizacijske kaljuge. A imovinu, stanove i elementarnu slobodu, otimaće vam uvek iznova svaki dripac sa štanglom u rukama koji poželi da vam ih otme. Nema ljutiš, pristali ste na to.



Komentari (65)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

sonja.m sonja.m 21:16 14.10.2010

nastavice se

OK
Totalna toleranija
Pravo na razlicitost
Sloboda za svakoga dok ne ugrozava drugoga
to je sto se tice gradjanskih prava
idem da vidim dal sam prva pa ponovo dolazim da
nastavim.
AlexDunja AlexDunja 21:19 14.10.2010

Re: nastavice se

idem da vidim dal sam prva

jesi, prva si)
i za to nemaš ništa
loader loader 21:21 14.10.2010

Re: nastavice se

Ništa? Hm..
Evo cveta iz blog-bašče :) ..
AlexDunja AlexDunja 21:23 14.10.2010

Re: nastavice se

Evo cveta iz blog-bašče :) .

vi sste uvek tu:))
loader loader 21:25 14.10.2010

Re: nastavice se

Uvek..? Pa.. sad.. baš... ne uvek... ali ... onako ... sporadično... poput vatre koja se s merom gasi i pali :)
AlexDunja AlexDunja 21:27 14.10.2010

Re: nastavice se

poput vatre koja se s merom gasi i pali :)


sonja.m sonja.m 21:29 14.10.2010

Re: nastavice se

Re: nastavice se
Ništa? Hm..
Evo cveta iz blog-bašče :) ..


Hvala dzentlmenu loaderu.
sonja.m sonja.m 21:33 14.10.2010

Re: nastavice se

AlexDunja
21:23 14.10.2010
Re: nastavice se
Evo cveta iz blog-bašče :) .

vi sste uvek tu:))


Nije uvek, nego samo kad treba

sad si i ljubomorna
loader loader 21:34 14.10.2010

Re: nastavice se

.. nema na čemu ..

Važno je imati i malo vetra u leđa prilikom otiskivanja na blogopučinu :)
Malkice, jer vam je txt dovoljno dobra "pogonska snaga"


AlexDunja AlexDunja 21:36 14.10.2010

Re: nastavice se

sad si i ljubomorna

to da.
sonja.m sonja.m 21:47 14.10.2010

Re: nastavice se

Malkice, jer vam je txt dovoljno dobra "pogonska snaga"



jel to meni?
ako jeste:
Hvala na Complimentu
a ako je za Dunju,
bas me briga, ja sam Prva stigla:))))))
freehand freehand 22:19 14.10.2010

Re: nastavice se

loader
Uvek..? Pa.. sad.. baš... ne uvek... ali ... onako ... sporadično... poput vatre koja se s merom gasi i pali :)

Gentleman Thales iz Genove.
loader loader 01:13 15.10.2010

Re: nastavice se

Gentleman Thales iz Genove.

Genoa? Samo u kladjenju :)
Nikad ne izlazim iz Šumadije.
Odavde se zvezde vide jednako kao i iz mesta gde je kafućino pet puta skuplji :)
AlexDunja AlexDunja 08:39 15.10.2010

Re: nastavice se

a ako je za Dunju,
bas me briga, ja sam Prva stigla:))))))


a ako si mislila da upriličimo
ketfajt, može:
to bi povećalo čitanost, akomerazumeš
kukusigameni kukusigameni 21:21 14.10.2010

Princip

Bio jednom jedan Princip...


loader loader 21:24 14.10.2010

Re: Princip

Princip kuke i motike Srbima slabo dobra donosi

samo kuknjava i grobovi

malo bolja varijanta je da se sabere ono malo mudrosti i usmeri na uzgajanje života na ovom prostoru

kukusigameni kukusigameni 12:25 15.10.2010

Re: Princip

Prvo da sasvim razjasnimo jednu stvar, da li je tzv. parada ponosa bila legalna ili ilegalna?

Legalna.
Svako ko se složio, makar prećutno, s tim da neko gvozdenim štanglama i bejzbol palicama "razjuri pedere" u napred se složio i s tim da svako ima pravo da arbitrarno, na isti način, spreči i njega samog u ma kom pravu.

Ne znam sta je precutno ali ja se nisam ni precutno slozio sa tim. Sta da radim ako dodju da me batinom isteraju iz stana ili sl.?
Svako ko je ma i jednog trenutka pomislio da je moguće da u Srbiji Albanci nemaju nikakva prava, a da on sam neka prava ima, dve predstave o državi nije imao. Kad je ista ona policija koja je sprovodila teror na Kosovu počela jednak teror da sprovodi u "užoj Srbiji" svi su se našli u čudu. A nikakvom čuđenju nije bilo mesta. Onda kad ste se složili da policija arbitrarno ispendreči nekog Albanca, složili ste se i da jednako arbitrarno ispendreči vas.

Nikada nisam pomislio da bilo koji narod treba da ima manje prava u Jugoslaviji i/ili Srbiji od nekog drugog naroda ali me policija pendrecila i jurila po gradu. I cak je policija (milicija) pre Albanaca sprovodila represiju nad nekim ljudima u Srbiji. Pa kao slag, milicija sa Kosova.
Kad se tzv. srpska pravna, politička i ina elita onomad zalagala da se na Kosovu primenjuje istorijski, a u Bosni princip etničke većine, ono malo još ne s uma sišavših ljudi u Srbiji jasno je reklo da jedini rezultat takvog pristupa može biti to da se na srpsku stranu gleda kao na notorne pijačare i obične budale.

Ja se secam principa iz Jugoslavije: Slaba Srbija-jaka Jugoslavija. Inace, slazem se da su se ovi nasi "romingovali" oko teritorija i principa.
I kad se krene kukati zbog NATO bombardovanja Srbije 1999.

Pa ja sam kukusigameni!
Salu na stranu, ja mislim da Milosevic koji nas je pogurao u to bombardovanje, nema nikakve veze sa Biblijom. I mislim da se u tvom tekstu prenebegava cinjenica o totalnoj medijskoj kampanji i propagandnoj masineriji koja je veliki deo naroda gurala u pogresne principe. Za samo bombardovanje bih voleo da cujem odgovor na pitanje: Da li su oni koji su izbegavali Milosevicevu mobilizaciju heroji ili izdajnici? Koji princip vazi za taj deo populacije?
A imovinu, stanove i elementarnu slobodu, otimaće vam uvek iznova svaki dripac sa štanglom u rukama koji poželi da vam ih otme. Nema ljutiš, pristali ste na to.

Pristali su ljudi na to i 1945. godine, pa nikom nista.

Znam da tekst ovog bloga ima najbolju nameru ali zaboravlja na jedan veoma vazan faktor: vreme. Vreme prolazi, a principi i vreme su uvek i stalno u svadji.
Pozdrav.
sonja.m sonja.m 21:26 14.10.2010

ok

OK
Nema sramnih poslova
Nema stidnih situacija (ako su u domenu gradjanske realnosti)
Radnicima plata, kriminalcima zatvor itd

Posebna prica je poljoprivreda
svi beze od nje, a ona je nasa najveca sansa.

Predvidanja su da ce u sledecih 20 godina jos mnogo hiljada hektara
zarasti u travu, a da nece biti ni krava da je pase.

Eto toliko za pocetak
krkar krkar 21:38 14.10.2010

Svaka čast, majstore


Ako vas sutra metalnom štanglom neko izjuri iz vašeg stana, jer eto misli da taj stan nekako njemu bolje paše, nemojte se žaliti - sami ste to tražili.



Onda kad ste se složili da policija arbitrarno ispendreči nekog Albanca, složili ste se i da jednako arbitrarno ispendreči vas.



Kad se tzv. srpska pravna, politička i ina elita onomad zalagala da se na Kosovu primenjuje istorijski, a u Bosni princip etničke većine, ono malo još ne s uma sišavših ljudi u Srbiji jasno je reklo da jedini rezultat takvog pristupa može biti to da se na srpsku stranu gleda kao na notorne pijačare i obične budale.



Dok smo mislili da smo najjači baja u kraju većinom ama baš ništa nismo imali ni protiv primene sile ni protiv bombardovanja. Naprotiv. Ali kad je došao jači baja pa nas sredio, smesta smo stavili ljusku od jajeta na glavu i počeli da kukamo o nepravdi.



Sve dok ovdašnji ljudi ne počnu da shvataju šta je princip i dok ne počnu da razmišljaju na nivou principa – ni Srbi, ni Srbija, ni za pedalj se neće maći sa dna civilizacijske kaljuge.


Odavno nisam sa ovolikim zadovoljstvom dao preporuku!

AlexDunja AlexDunja 21:42 14.10.2010

Re: Svaka čast, majstore

Odavno nisam sa ovolikim zadovoljstvom dao preporuku!

a jednostavno je,
zar ne?
antioksidant antioksidant 21:48 14.10.2010

Re: Svaka čast, majstore

a jednostavno je,
zar ne?

ако је једноставно не значи да је лакше
radulence radulence 22:04 14.10.2010

.


napokon
da neko i ovde
kaze neshto
smisleno
suvislo
prinicpijelno i
sasvim ispravno.

preporuka.


AlexDunja AlexDunja 22:07 14.10.2010

Re: .

sasvim ispravno.

tu bi bilo
ono što je bitno
freehand freehand 22:33 14.10.2010

Slonevi i mišovi

I kad se krene kukati zbog NATO bombardovanja Srbije 1999. prosto je čudo jedno kako [i]se niko od tolikih pravoslavaca i hrišćana ne opseti šta ono piše u Bibliji o sudbini svakoga ko se mača laća. Dok smo mislili da smo najjači baja u kraju većinom ama baš ništa nismo imali ni protiv primene sile ni protiv bombardovanja. Naprotiv. Ali kad je došao jači baja pa nas sredio, smesta smo stavili ljusku od jajeta na glavu i počeli da kukamo o nepravdi. E pa, izvin'te, čak se i u seoskoj krčmi zna, kad upadnete pa počnete da maltretirate sve od reda jerbo ste najjači, nikakve nepravde nema u tome kad se pojavi jači badža pa vas pošteno isprebija.
[/i]
Khm... Jedina olakšavajuća okolnost kuju sam mogao da smislim za Velike baje i glavnog badžu, dakle Amere posle bombardovanja, bila je - šta bi Sloba njima radio, da je situacija a propos količine sile, bila kojim slučajem obrnuta.
Njihova je sreća što je to samo pretpostavka. Naša je nesreća što su budale stvarno pomislile da se slonovi boje miševa.

Lepo sročeno. A bilo bi baš lepo da je svet uređen baš tako, po principima, as simple as that.
Nego nije. U svakom slučaju, evo ti preporuka za idealizam.
mikimedic mikimedic 22:41 14.10.2010

Izvini AD

ako mogu dva privatna pitanja, ako nisam indiskretan

1) wtf is zoran djordjevic?
2) jel u osmom osnovne ili je vec krenuo u srednju?

Dr M Dr M 23:10 14.10.2010

Re: Izvini AD

wtf is zoran djordjevic?


Dok AD ne proveri djacku knjizicu, ja cu da Ti kazem za zorana djordjevica:

Od sada, moj kandidat za Presednika i, nadam se, VIP-bloger sto pre.
mirelarado mirelarado 23:16 14.10.2010

Re: Izvini AD

Dr M
Od sada, moj kandidat za Presednika i, nadam se, VIP-bloger sto pre.


Може за Премијера. Зна се ко је Председник.
Dr M Dr M 23:20 14.10.2010

Re: Izvini AD

Може за Премијера. Зна се ко је Председник.


krkar krkar 23:23 14.10.2010

Re: Izvini AD

Може за Премијера. Зна се ко је Председник.


Oćete da Toma opet izvisi?
Dr M Dr M 23:26 14.10.2010

Re: Izvini AD

Oćete da Toma opet izvisi?


" Kome je sudjeno da ..." (narodna poslovica)
freehand freehand 23:27 14.10.2010

Re: Izvini AD

Може за Премијера. Зна се ко је Председник.

Predsednik je Premijer.
On može za Mirka Cvetka..
mikimedic mikimedic 23:32 14.10.2010

Re: Izvini AD

bice vidim ja mrtva trka sa pocestom...
mikimedic mikimedic 23:37 14.10.2010

Re: Izvini AD

Dok AD ne proveri djacku knjizicu, ja cu da Ti kazem za zorana djordjevica:
Od sada, moj kandidat za Presednika i, nadam se, VIP-bloger sto pre.


aj nek proveri, pa vidi kad kandidate uce pravopis.

tu je negde sa dawngreeterom, ali pretpostavljam da ga bar na tom polju pocesta sije. mislim sije obojicu.

pedere" u napred se složio


a bold ono da se jos jasnije vidi u tekstu...

mirelarado mirelarado 23:50 14.10.2010

Re: Izvini AD

krkar
Може за Премијера. Зна се ко је Председник.


Oćete da Toma opet izvisi?


Kaсно Јанко...(0во може уз гусле.) Ми већ давно изабрали Др М-а, оформили кабинет, расподелили функције.
Dr M Dr M 23:51 14.10.2010

Re: Izvini AD

u napred s


Pa, ako je to jedino sto imas da mu zameris...

AlexDunja AlexDunja 07:15 15.10.2010

Re: Izvini AD

ako mogu dva privatna pitanja, ako nisam indiskretan


ništa bez tebe:)))

a odgovore na ova pitanja ću
propustiti da ti dam.

glupa su, ( pitanja) pa bi bilo neozbiljno...
Biljana 77 Biljana 77 14:43 15.10.2010

Izvini Miki,

guglaj malo, nemoj da se brukaš sa ovakvim pitanjima i a priori diskvalifikacijama.
mikimedic mikimedic 17:00 15.10.2010

Re: Izvini Miki,

guglaj malo, nemoj da se brukaš sa ovakvim pitanjima i a priori diskvalifikacijama.


sorry, mrzi me da guglam ne_pismene.
Ribozom Ribozom 23:36 14.10.2010

ne preporucujem

Kakva zamena teza i relativizacija.
POSTOJE LJUDI KOJI PODRZAVAJU PARADU I VERUJU U 'KOSOVO JE SRBIJA'
Uostalom obe stvari su definisane Ustavom.
LGBT populacija zna sta su ljudska prava i Ustav, ali za podrsku 'aneksa o Kosovu' ih nece platiti.

JJ Beba, rece kako su ih posle parade prevezli maricom u prostoru 1x1. I to me podseti na klince koji 10 godina idu takvim ili slicnim prevozom do skole i nazad na Kosovu. I tu dolazimo do principa.

Marta 2004 godine se desillo jedan mali genocid na Kosovu (nemam bolji izraz za to, a ovaj je dobrano izrelativiziran). Da li si video neki od principa strane koju ovde promovises kao principijalnu.
Da li neko tera recimo Albance da organizuju prajd? Da li ih optuzuje da su na 'dnu civilizacijske kaljuge'? Da li ih neko kaznjava zbog toga?

I molim sve da ubuduce ni jednom recju ne povezujete paradu ponosa i Kosovo, jer je otrcano, glupo i jeftino.



AlexDunja AlexDunja 09:18 15.10.2010

Re: ne preporucujem

I molim sve da ubuduce ni jednom recju ne povezujete paradu ponosa i Kosovo, jer je otrcano, glupo i jeftino.



oni koji su divljali po bg
su ih povezali.
jesen92 jesen92 01:08 15.10.2010

ovo je srbija

...mesto dogadjanja frizernica
ja: kod vas se jos pusi?
frizerka: jos...kazu da moze do novembra..
ja: mali vam je prostor, kad dodje zima bilo bi vam zagusljivo...mozda i nije losa ta zabrana...
fruzerka: da, da...prestacu da pusim, ne mogu da pusim ispred radnje...ali molim vas, da li je to normalno da meni neko zabranjuje da pusim a da se tamo neki pederi drze za ruke po ulici...meni je teca lekar u bg, direktor klinike te i te...veliki protivnik pusenja....i on mi kaze, vise volim da te vidim kako pusis nego da si uvhvatila neku zenu da se drzis za ruke.......itd...blablatruc..
dr.wagner dr.wagner 20:22 15.10.2010

Re: ovo je srbija

....večer

jesen92
......ali molim vas, da li je to normalno da meni neko zabranjuje da pusim a da se tamo neki pederi drze za ruke po ulici.....i on mi kaze, vise volim da te vidim kako pusis nego da si uvhvatila neku zenu da se drzis za ruke.......


-Ma nije to tako crno ...
... jednom mom poznaniku se rodilo djete ... žensko ...
-I sada jasno , na šanku ... kako je red , dok je žena još u rodilištu , stižu
čestitke sa svih strana u stilu :
"... Ma neka je živo i zdravo ... , a što možemo ... više sreće drugi put ... "

-A taj moj poznanik nije loš čovjek , ali je malo priglup ... , pa gotovo
jecajući procijedi ... " A mislio sam da će igrati u Dinamu "

-I tako , u dosta "razdraganoj" atmosferi jedan kao utješno dobaci :
-"Pusti ... bolje je imati kćer kurvu , nego sina pedera "

-A vi gore stavite naslov "Ovo je Srbija"... hm , niste vi svijeta vidjeli


Wagner


gedza.73 gedza.73 07:55 15.10.2010

Princip. Nezgodna stvar.

Prvo da sasvim razjasnimo jednu stvar, da li je tzv. parada ponosa bila legalna ili ilegalna? Ako je bila legalna – a jeste – tu se za civilizovanog čoveka svaka priča završava. Svako ima pravo da koristi sva svoja ustavna i zakonska prava, pa i homoseksualci, a stvar je države da spreči ma koga u nameri da ma čija prava osujeti.

Bravo. Samo je ovde trebao da stane.
. Ako vas sutra metalnom štanglom neko izjuri iz vašeg stana, jer eto misli da taj stan nekako njemu bolje paše, nemojte se žaliti - sami ste to tražili

Hrvatska?
Svako ko je ma i jednog trenutka pomislio da je moguće da u Srbiji Albanci nemaju nikakva prava, a da on sam neka prava ima, dve predstave o državi nije imao.

i obrnuto. Principijelni tvrde da albanci imaju sva prava (samoopredeljenje), a srbi žive u kavezu (bez prava na samoopredeljenje).
Kad se tzv. srpska pravna, politička i ina elita onomad zalagala da se na Kosovu primenjuje istorijski, a u Bosni princip etničke većine, ono malo još ne s uma sišavših ljudi u Srbiji jasno je reklo da jedini rezultat takvog pristupa može biti to da se na srpsku stranu gleda kao na notorne pijačare i obične budale.

Od bosne i srbije se traže različiti pristupi decentralizacije.
Princip je i tu jednostavan, ko neće da se "njegov slučaj" rešava mačem, neka se mača ne laća. To piše i u Bibliji, dakle nije neka smicalica zloglasnog "novog svetskog poretka".

Ko će u građanskom ratu pronaći ko se mača latio, a ko je kome mač doturio.

Probaj da pronađeš princip. Pre balkanskih ratova po hrvatskim novinama u austrougarskoj se nalaze natpisi o velikosrpskoj hegemoniji. U drugom sv. ratu se hrvati, mesto mača, laćaju malja i kame. Posle rata je to 'zaboravljeno'. Šta je trebalo uraditi, po principu?
Po principu, onda se opravdavaju 90-e?
U bosni su handžar divizije ubijale i klale u II sv.ratu, a u 90-ih srbi to isto radili. Da li su onda devedesete u bosni odgovor na laćanje mača?
A kad smo već kod Biblije, ima tamo i nešto o tome da drugome ne činite ono što ne biste želeli da neko čini vama. I to je princip. Sve dok ovdašnji ljudi ne počnu da shvataju šta je princip i dok ne počnu da razmišljaju na nivou principa – ni Srbi, ni Srbija, ni za pedalj se neće maći sa dna civilizacijske kaljuge.

Uuu, evo još jedno bravo.
Samo što svako shvata princip na svoj način. Kao i ti, uostalom.


AlexDunja AlexDunja 08:01 15.10.2010

Re: Princip. Nezgodna stvar.

i obrnuto.

naravno: i obrnuto.

alli, sada pričamo o "nama"
gedza.73 gedza.73 08:10 15.10.2010

Re: Princip. Nezgodna stvar.

alli, sada pričamo o "nama"

Nijedan čovek nije ostrvo za sebe.

AlexDunja AlexDunja 08:11 15.10.2010

Re: Princip. Nezgodna stvar.

Nijedan čovek nije ostrvo za sebe.


nije. ali može da bude bolji.
gedza.73 gedza.73 08:22 15.10.2010

Re: Princip. Nezgodna stvar.

AlexDunja
Nijedan čovek nije ostrvo za sebe.

nije. ali može da bude bolji.

Slažem se.
stopalo stopalo 10:08 15.10.2010

Re: Princip. Nezgodna stvar.

AlexDunja
i obrnuto.

naravno: i obrnuto.

alli, sada pričamo o "nama"


kako sad o "nama"?

zar nije blog o "principu"?
AlexDunja AlexDunja 10:12 15.10.2010

Re: Princip. Nezgodna stvar.

zar nije blog o "principu"?

jeste.

i niko nije rekao da
i oni koji nisu " mi"
nemaju sličan problem sa principima.

edit:
ja samo mislim da je to njihov problem.
stopalo stopalo 10:20 15.10.2010

Re: Princip. Nezgodna stvar.

AlexDunja
zar nije blog o "principu"?

jeste.

i niko nije rekao da
i oni koji nisu " mi"
nemaju sličan problem sa principima.

edit:
ja samo mislim da je to njihov problem.


kada se govori o principima moze postojati samo "ja". ili jesi ili nisi...

kada su drzave u pitanju, tu vec vaze drugaciji ""principi""

quod licet iovi
non licet bovi

(nadam se da sam tacno napisao )
AlexDunja AlexDunja 10:24 15.10.2010

Re: Princip. Nezgodna stvar.

kada se govori o principima moze postojati samo "ja". ili jesi ili nisi..


ok, ok....
mikimedic mikimedic 11:55 15.10.2010

Re: Princip. Nezgodna stvar.

naravno: i obrnuto.
alli, sada pričamo o "nama"


rekoh ja, skolarac je u pitanju...
AlexDunja AlexDunja 17:24 15.10.2010

Re: Princip. Nezgodna stvar.

rekoh ja, skolarac je u pitanju...


miki, dosadan si kao stenica...
vidiš da te ignorišem,
ponašaj se mallo, pliz.
g.radicevic g.radicevic 10:25 15.10.2010

principijelni princip...

bi mozda mogao da bude
ne chini ono shto ne zzelish
da drugi chine tebi
or something like that


ifjuandRstendmi


AlexDunja AlexDunja 10:27 15.10.2010

Re: principijelni princip...

ifjuandRstendmi


ofskroz
zarbor-b zarbor-b 12:22 15.10.2010

Tolerisanje tolerancije

Tolerancija je divna stvar - neko vreme, bez tolerancije nema socijalne kohezije i opstanka drustva, medjutim, moze se reci i ono, sto Skvorecki kaze u "Inzenjeru ljudskih dusa" - radnja se odvija u Kanadi s kraja 70-ih, pocetka 80-ih: "Ovde imaju sva prava, parava Indijanaca, prava zena, prava homoseksualaca, etnicka prava, jos im nedostaje samo "Rude pravo" - ali ne postoje ljudska prava". Sve je, dakle, stvar ugla posmatranja. Sve ovo nezavisno od toga, sto zaista smatram da je tolerancija conditio sine qua non normalnog ljudskog zivota, da se ne pozivam na drustvo i drustvene vrednosti. Jer, stoji i ono, da moja prava ili moje aktivnosti ne smeju biti na stetu drugoga, niti drugoga ugrozavati, koliko god se to smatralo nebitnim danas. Tolerancija - da, naravno; militantna kvazitolerancije: niposto.
edi-va edi-va 13:19 15.10.2010

Princip

koji se može izvući iz konteksta je da recimo ... mikimedic i ja ne mislimo isto, ali da ću se ja čitav život boriti za mikijevo pravo da ne misli isto kao i ja.

pticarka pticarka 17:37 15.10.2010

Za principe!

Odlican tekst! Jednostavno i jasno objasnjena sustina. Mislim da niko ne treba biti povredjen zbog pominjanja Kosova i Bosne u tekstu. Sve se i desilo zbog izostanka principa sto ne znaci da je suprotna strana imala iste. Ali tekst i nije govorio o drugoj strani.
AlexDunja AlexDunja 17:47 15.10.2010

Re: Za principe!

Ali tekst i nije govorio o drugoj strani.


nije. i svi znamo da mnogo razlike nema.
alli o tome neki drugi put.
ludvig92 ludvig92 18:46 15.10.2010

Re: Za principe!

i svi znamo da mnogo razlike nema.


znamo.

samo je mnogima tesko to da priznaju. na svim stranama. principijelno se trude da ne primete. nazalost.

mahanje:))
AlexDunja AlexDunja 18:48 15.10.2010

Re: Za principe!

mahanje:))

, dugo te nema.
radujem se.
gospodin_ne gospodin_ne 22:05 15.10.2010

Ovo zasluzuje veliku paznju

Milion preporuka...
Ko je Zoran Djordjević?
Hvala
Bili Piton Bili Piton 22:10 15.10.2010

Re: Ovo zasluzuje veliku paznju

gospodin_ne
Milion preporuka...
Ko je Zoran Djordjević?
Hvala


One of the USes out there, I presume.
AlexDunja AlexDunja 11:23 16.10.2010

Re: Ovo zasluzuje veliku paznju

One of the USes out there, I presume.

:)
i moj prijatelj,
drago mi je zbog toga.

novinar, frilenser,
svašta nešto....

looping looping 12:46 16.10.2010

Kad smo vec


Ja mislim da u svim ovim slucajevima vlada iskljucivo zakon jacega. Drzali se mi principa ili ne drugi ce nam otimati. Razlika je jedino da li imamo ili nemamo prava da se bunimo. Ne verujem nesto mnogo u "to smo i zasluzili" jer ne bih ni ljude generalizovao.
A u zadnje vreme sam narocito alergican na gomilu laznih moralista (pri tom ne mislim na autora ovog teksta).
Ovaj tekst mi se svidja jedino sa verske strane gledista.

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana