Ekologija

You're beautiful

Goran Vučković RSS / 15.11.2010. u 00:04

Pevač i bivši oficir britanske vojske Džejms Blant rekao je da je dok je bio stacioniran na Kosovu odbio naređenje da otvori vatru na ruske vojnike.

Blant navodi da je njegovu odluku podržao i britanski general Majk Džekson, koji je rekao da ne želi da njegove snage budu "odgovorne za izbijanje Trećeg svetskog rata".

B92

BBC

Malo istorije:

Vasilij Arhipov

 

Ponekad čovek pomisli da na svetu ipak postoji protivteža budalama.

 



Komentari (166)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

mikimedic mikimedic 00:19 15.11.2010

interesantno

je da je tadasnji komandant ruskog bataljona na slatini bio sadasnji predsednik pretezno muslimanske ingusetije jevkurov.
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 00:33 15.11.2010

Re: interesantno

mikimedic
je da je tadasnji komandant ruskog bataljona na slatini bio sadasnji predsednik pretezno muslimanske ingusetije jevkurov.


sta su radili oni tamo, Miki, je l' se zna, ili je bio samo ovako tour de force za Druga Slobodana?
mara92 mara92 01:04 15.11.2010

Re: interesantno

...постало им досадно - Рујама - у Босни...ми се повукли са КиМ...трупе НАТОа су долазиле из правца Албаније...што није ишло баш брзо: чак и женско (тј. ја) то зна: доле су путељци, а не ауто-пут, хоћу да кажем, уско грло па је механизација и остало споро долазило...
Руси, елем, из Босне препрече преко Србије и у рекордном року стигну доле. Било је после теза о томе како је то било нешто мање-више на своју руку донета одлука (државни врх баш и није знао шт анамеравају)...баћушке су се нацртале док си трепнуо...Мрзи ме сада да пронађем неке извештаје из медија, али је Запад био комплетно шокиран
било је напето и то је било очигледно, а шта су хтели Руси да покажу - немам појма, можда да НАТО не може тек тако да их прецрта са Балкана ор елс
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 01:40 15.11.2010

Re: interesantno

mara92
ор елс



ono malo sto ja znam o vojsci, k'o женско ,
je da ne bi pravili taj pokret samo kao tour de force. drugo, problematicno je ako su bili tour de force, sto je ludjak klark dao naredjenje Britancima (pazi koja je to chkeps od choveka?! ne ni svojima da ginu nego jamesu 'u r beautiful' sirotom, ni krivom ni duznom).

digresija, jedan insert iz zivota: selio se ja jednom prilikom iz jeruzala u telaviv, i sad, to odradjuju rusi ovde... uostalom, kao i u bruklinu. :) uglavnom, sljakaju rusi, sljakaju, tek u jednom trenutku, najveci medju njima, reda velicine 2.1 sa 2.5 metra, pita mene: "serdzan, a atkud ti?"
"ja serbskij", rekao sam.
u tom trenutku, covek se toliko odusevio, zagrlio me ormar, odjednom se tu i votka stvorila... "a mi ruskije saldati, dabravojci".
"mi bili saldati na kosovo, nas pjat tisjach, serdzan, bratskij"... tu se meni zaustavila votka u grlu. "vi bilji poslednie na aeroportu v Prishtine"...
i tu se u meni probudi zelja za investigejshon... "a shto vi djelali na aeroportu?"

"nu shto, svjachevo tam paluchilas, serdzan"....

i tako, nesto je smuljao, nisam skapirao da li je stvarno bio tamo ili je bila alaska pricha, "upecao sam oooovooooliiikuuuu ribu". nikada nisam uspeo da oktrijem shta stoji iza ovog "or els"...
Milan Karagaća Milan Karagaća 09:18 15.11.2010

Re: interesantno

али је Запад био комплетно шокиран
било је напето и то је било очигледно,

jeste
а шта су хтели Руси да покажу - немам појма,

neki Rusi da im niko nije rekao da je SSSR nestao i vreme hladnog rata prošlo
можда да НАТО не може тек тако да их прецрта са Балкана ор елс

i to.Bila je to odluka uskih krugova iz vojnog vrha kao prvi pokušak korišćenja Kosova za sopstvenu revitalizaciju kao svetske sile.
A koliko im je stalo do Kosova i pomoći pravoslavnoj braći pokazali su time što su svoj kontigent povukli sa Kosova ostavivši Kosovo faktički NATO-u.
No kasnije su istinski preko Kosova i navodne zaštite interesa Srbije ali diplomatskim putem kroz SB OUN mudro obezbedili svoj povratak na mesto svetske super sile, naravno tome je doprineo i ekonomski oporavak i energetski resursi kao oružje tj. argument.
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 11:50 15.11.2010

Re: interesantno

Milan Karagaća

neki Rusi da im niko nije rekao da je SSSR nestao i vreme hladnog rata prošlo
можда да НАТО не може тек тако да их прецрта са Балкана ор елс

i to.Bila je to odluka uskih krugova iz vojnog vrha kao prvi pokušak korišćenja Kosova za sopstvenu revitalizaciju kao svetske sile.
A koliko im je stalo do Kosova i pomoći pravoslavnoj braći pokazali su time što su svoj kontigent povukli sa Kosova ostavivši Kosovo faktički NATO-u.
No kasnije su istinski preko Kosova i navodne zaštite interesa Srbije ali diplomatskim putem kroz SB OUN mudro obezbedili svoj povratak na mesto svetske super sile, naravno tome je doprineo i ekonomski oporavak i energetski resursi kao oružje tj. argument.


Svakako su kontigent povukli vrlo pompezno, i to tako da su gurnuli prst u oci zvanicnom Vashingtonu.

Vi Milane, izgleda, ne volite Rusiju previse? Inace se trudite da Vam komentari budu uzdrzani, ali ovde izbija neka vrsta ocigledne odbojnosti.

Intjeresna, kamunjizm ljubit, no Matj Rassiju ne ljubit.

This sounds as on official report, allow me to doubt sincerely in its account.
באמת.

ps. ne uspevam da pronadjem previse materijala na ruskom da vidimo sta kaze ruska strana. a evo nesto....
Тогда англичане запросили свое командование: что делать? Командование их отозвало. Именно британское командование. Получилось так, что приказ помешать русским давал Кларк, а приказ уйти оттуда и не разжигать конфликт дал командующий британским контингентом. Англичане после этого посчитали, что пиндосы (американцы) пытались их подставить, то есть руками англичан выдавить русских из Приштины, не вмешиваясь лично в конфликт.
---
(Русские десантники американцев в Югославии называли "пиндосами". Это понятие перекочевало из Боснии и Герцеговины. "Пиндосы" на сербско-хорватском языке означает "пингвины". Дело в том, что американские военные всегда ходили в полном обмундировании, в бронежилетах, с фонариками, рациями и т.п., и при этом смешно переваливались с ноги на ногу, подобно пингвинам. Поступая в армию, американцы подписывают договор, где указывается, что если они получат ранение, и при этом на них не будет полного обмундирования, им не будет выплачиваться страховка. Поэтому американские военные никогда не ходят налегке).
Пиндосы очень боялись, что наши войска просто "воткнут колышек в землю" и скажут, что все, это наш сектор, и мы сюда никого не пустим. В тот момент кроме наших 200 десантников там еще никого не было, войска НАТО только готовились входить в Косово с юга, из Македонии.
---

Однако наши не стали занимать себе сектор, и сидели на этом аэродроме. В итоге, когда распределялись сектора в Косово, нам ничего не дали, хотя мы вполне могли воспользоваться этой ситуацией и занять целый сектор. Виноват в этом Черномырдин, это он все просрал, он вел переговоры, когда Косово делили на сектора. В итоге мы получили всего три зоны ответственности - в немецком, французском и американских секторах. Ну и плюс территория аэродрома, где находился штаб РВК"


koliko shvatam, nije postojao neki jasan cilj, vec cisto tako da se pokazu malo pred Pindosima (Pingvnima) . pritom nisu ni iskoristili vojnu prednost, posto im politicari iz Kremlja nisu dali zeleno svetlo.



Milan Karagaća Milan Karagaća 17:03 15.11.2010

Re: interesantno

Vi Milane, izgleda, ne volite Rusiju previse? Inace se trudite da Vam komentari budu uzdrzani, ali ovde izbija neka vrsta ocigledne odbojnosti.

Nemam takav odnos volim ne volim države, narode kao kolektivitete.
Ovde sam rekao ono što znam a to je da su neki ruski generali smatrali da po svaku cenu treba iskoristiti priliku i jurnuti na Kosovo kao svojevremeno kada je bila utrka ko će pre stići u Berlin.
Dakle, Kosovo je samo poslužilo za demonstraciju nerčega, a posle se lepo dogovorili pa posle Rusi i odoše jednostrano sa Kosova.
freehand freehand 23:30 15.11.2010

Re: interesantno

Srđan Fuchs
mikimedic
je da je tadasnji komandant ruskog bataljona na slatini bio sadasnji predsednik pretezno muslimanske ingusetije jevkurov.


sta su radili oni tamo, Miki, je l' se zna, ili je bio samo ovako tour de force za Druga Slobodana?

Ej, kad se to sazna, a ako bi preostalo malo vremena i radoznalosti... Aj' i za mene hint - šta je radio i još uvek radi NATO tamo?
Milutin Milošević Milutin Milošević 00:01 16.11.2010

Re: interesantno

...баћушке су се нацртале док си трепнуо...Мрзи ме сада да пронађем неке извештаје из медија, али је Запад био комплетно шокиран

Ruska jedinica koja je prva ušla na Kosovo u Bosni je delila kamp sa NATO vojnicima, na izlasku iz Ugljevika ka Tuzli.

Njihov pokret je bio organizovan tako dobro da kad su to ovi shvatili, oni su već uveliko bili na putu.
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 09:40 16.11.2010

Re: interesantno

Milan Karagaća

Nemam takav odnos volim ne volim države, narode kao kolektivitete.
Ovde sam rekao ono što znam a to je da su neki ruski generali smatrali da po svaku cenu treba iskoristiti priliku i jurnuti na Kosovo kao svojevremeno kada je bila utrka ko će pre stići u Berlin.
Dakle, Kosovo je samo poslužilo za demonstraciju nerčega, a posle se lepo dogovorili pa posle Rusi i odoše jednostrano sa Kosova.


mozda da Zapad ne reaguje kada Rusija bude metlala oko svoje kuce (Chechenija, Gruzija?)

Milane, kako nemate odnos prema drzavama i kolektivitetima, kada se stalno bavite problematikom drzave, naroda (srpskog, hrvatskog, boshnjackog, albanskog...)? Kako radite posao u diplomatiji a nemate odnos? To je onda zabrinjavajuce.
kick68 kick68 00:23 15.11.2010

njegovu odluku?!

Koji cin je on to imao kad je bio u prilici da odlucuje? U jednom tekstu stoji da je bio oficir a u drugom vojnik?
Mislim da je sebi dao isuvise veliki zanacaj u intervjuu i da verovatno nije sve bilo onako kako je on opisao. Da li je neko potvrdio ili demantovao ovo? Izvinjavam se g-dinu Blunt-u, ali ovo mi ne izgleda credible. A ni on nije faca koja uliva poverenje.
mikimedic mikimedic 00:24 15.11.2010

Re: njegovu odluku?!

Koji cin je on to imao kad je bio u prilici da odlucuje? U jednom tekstu stoji da je bio oficir a u drugom vojnik?


kapetan cete
kick68 kick68 00:27 15.11.2010

Re: njegovu odluku?!

A to znas...kako? Ima li neki link da se nadje?
BebaOdLonchara BebaOdLonchara 00:30 15.11.2010

Re: njegovu odluku?!

A ni on nije faca koja uliva poverenje.

a što nije? čupavci ne ulivaju poverenje, a?
BebaOdLonchara BebaOdLonchara 00:32 15.11.2010

Re: njegovu odluku?!

A to znas...kako? Ima li neki link da se nadje?

London -- Pevač i bivši oficir britanske vojske Džejms Blant rekao je da je dok je bio stacioniran na Kosovu odbio naređenje da otvori vatru na ruske vojnike

da si otvorio bar jedan link iz posta, ne ni bi postavljao suvišna pitanja.
kick68 kick68 00:33 15.11.2010

Re: njegovu odluku?!

Ma ti hipici, ko bi njima poverovao... Ti intelektualci, umetnici, ma sve se to... sto bi reko Petar Bozovic u filmu Deja vu.
Goran Vučković Goran Vučković 00:34 15.11.2010

Re: njegovu odluku?!

"I was the lead officer with my troop of men behind us ... The soldiers directly behind me were from the Parachute Regiment, so they're obviously game for the fight.

"The direct command [that] came in from General Wesley Clark was to overpower them. Various words were used that seemed unusual to us. Words such as 'destroy' came down the radio."


BBC News: Singer James Blunt 'stopped World War 3'
kick68 kick68 00:36 15.11.2010

Re: njegovu odluku?!

Koji cin je on to imao kad je bio u prilici da odlucuje? U jednom tekstu stoji da je bio oficir a u drugom vojnik?


da si otvorio bar jedan link iz posta, ne ni bi postavljao suvišna pitanja



Eh, da si ti pazljivo procitala moje pitanje....
I ja sam zensko, nemoj da me vredjas...
BebaOdLonchara BebaOdLonchara 00:41 15.11.2010

Re: njegovu odluku?!

I ja sam zensko, nemoj da me vredjas...

pardon.

pa nisi valjda očekivala da će neko ovde da ti reši dilemu šta je Blunt bio po činu?!
mara92 mara92 00:43 15.11.2010

...

Кик,
Ево линка на целу вест:
http://www.bbc.co.uk/news/uk-politics-11753050]

да цитирам део реченице који те занима:

Blunt, who was a 25-year-old cavalry officer at the time


пс. Бебо,, не љутиш се? Реко', можда колегиНИЦИ блогерКИ (едит, едит) буде лакше да цитирамо на енглеском

ЕДИТ: обзиром да смо све три женског рода - свако од колега може да нам спочита како немамо појма "како је то у армији"...али сумњам да Бланту треба промоција овакве врсте - у смислу да безочно слаже, при томе увлачи у целу причу ген. Мајкла Џексона
kick68 kick68 00:44 15.11.2010

Re: njegovu odluku?!

DA! Ako blogeri b92 ne znaju, ko zna?! Cin na sunce!
BebaOdLonchara BebaOdLonchara 00:47 15.11.2010

Re: ...

пс. Бебо,, не љутиш се? Реко', можда колеги блогеру буде лакше да цитирамо на енглеском

mož' i na kineskom, ako umeš
(volim da koristim ovaj smajli kod vučka na blogu, patotije)
mara92 mara92 01:06 15.11.2010

Re: ...

mož' i na kineskom, ako umeš

Ма, БИ ја али немам одговарајућу тастатуру
filantrop filantrop 03:51 15.11.2010

Re: njegovu odluku?!

Goran Vučković
"I was the lead officer with my troop of men behind us ... The soldiers directly behind me were from the Parachute Regiment, so they're obviously game for the fight.

"The direct command [that] came in from General Wesley Clark was to overpower them. Various words were used that seemed unusual to us. Words such as 'destroy' came down the radio."


BBC News: Singer James Blunt 'stopped World War 3'



He said: "There are things that you do along the way that you know are right, and those that you absolutely feel are wrong, that I think it's morally important to stand up against, and that sense of moral judgement is drilled into us as soldiers in the British army."


da vidimo sta imamo ovde:

momak misli da nije u redu da ubija druge vojnike, btw. takodje profi ubice za pare kao sto je i on sam, ali bi bez problema otvorio vatru na gradjane kosova, dakle, srbe&albance&ostale, najveci broj od njih potpuno neduznih, sa jedinom krivicom sto su se zatekli na jebenoj zemlji u pogresno vreme.
ovaj junak majkin jos ocekuje aplauz izgleda, jbt. sprecio je rat

:)
kako se ono kaze:
zna se ko ide u vojnike (duzno postovanje)

--------
gosn vuckovicu, shvatam da je ovo privatna zabava na koju se ne dolazi nepozvan, ali bilo je jace od mene, pa prastaj
Milan Karagaća Milan Karagaća 09:44 15.11.2010

Re: njegovu odluku?!

mikimedic
Koji cin je on to imao kad je bio u prilici da odlucuje? U jednom tekstu stoji da je bio oficir a u drugom vojnik?


kapetan cete

valjda kapetan komandir čete.
Goran Vučković Goran Vučković 09:52 15.11.2010

Re: njegovu odluku?!

gosn vuckovicu, shvatam da je ovo privatna zabava na koju se ne dolazi nepozvan, ali bilo je jace od mene, pa prastaj

Ovo je javno mesto pa su i "zabave" javne - tako da nema šta da se izvinjavaš.

Nego jel ovo da je pucao na civile generalna primeba, pošto je bio vojnik tamo, ili ima nekih konkretnih događaja sa njim u glavnoj ulozi?
Milan Karagaća Milan Karagaća 10:01 15.11.2010

Re: njegovu odluku?!

kick68
DA! Ako blogeri b92 ne znaju, ko zna?! Cin na sunce!

Istina je sledeća:Vesli Klark je kao Vrhovni komandant NATO ya Evropu naredio britanskom generalu Džeksonu da silom otera ruski bataljon koji je zaposeo aerodrom.
Britanski kontigent je došao do aerodroma i tu se zaustavio, situacija bila napeta ali do napada nije došlo jer je Džekson odbio naređenje i Klintona i Klarka.
Džekson je hladno rekao da mu ne pada na pamet da započne treći svetski rat, niti mu pada na pamet da to naređenje izvrši.
Inače i to je pokazalo po koji puta da su dovoljne dve budale da izazovu katastrofu, ali što je još vađnije da je dobro da se nađe neko pametan ko ih nije poslušao.U ovom slučaju na sumanutu ideju ruskog generala Ivašova koji je osmislio onaj usiljeni marš ruskog bataljona iz Bosne na Kosovo, još sumanutije i histeričnije je reagovao Vesli Klark, obojica nisu bili svesni gluposti koju rade. General Džekson je bio glas razuma, mada mislim da i da je došlo do obračuna da bi se situacija brzo smirila i ne bi došlo do 3. svetskog rata.
Interesantno je potsetiti kako je prolazak ruskog bataljona kroz Beograd i dolazak na Kosovo komentarisan u nšim medijima i kako su neki političari već uživali u početku 3.svetskog rata ni malo svesni da pogotovo nas ne bi zaobišao jer bi u tom slučaju NATO prvo morao da završi sa nama.
Milan Karagaća Milan Karagaća 11:01 15.11.2010

Re: ...

mara92
Кик,
Ево линка на целу вест:
http://www.bbc.co.uk/news/uk-politics-11753050]

да цитирам део реченице који те занима:

Blunt, who was a 25-year-old cavalry officer at the time


пс. Бебо,, не љутиш се? Реко', можда колегиНИЦИ блогерКИ (едит, едит) буде лакше да цитирамо на енглеском

ЕДИТ: обзиром да смо све три женског рода - свако од колега може да нам спочита како немамо појма "како је то у армији"...али сумњам да Бланту треба промоција овакве врсте - у смислу да безочно слаже, при томе увлачи у целу причу ген. Мајкла Џексона

Блант је био капетан и командир чете у батаљону који је први дошао у контакт са руским контигентом.Руси су препречили улазак британском контигенту на аеродром и било је на граници инцидента.Блант је могао, да је био Кларкове логике, да отвори ватру уместо да сачека да дође претпостављени бригадни генерал а онда и генерал Џексон на преговоре. Дакле, могао је да пуца али му није то било наређено а он одбио.У сваком случају заслужује похвалу за присебност.
mikimedic mikimedic 14:44 15.11.2010

Re: njegovu odluku?!


kapetan cete

valjda kapetan komandir čete.


prihvatam ispravku - po cinu kapetan koliko se secam, inace komandir cete.
docsumann docsumann 00:25 15.11.2010

nije prvi slučaj

da jedan razuman oficir spriječava moguću vojnu katastrofu širih razmjera u smislu opšte pogibje svih strana...

Stanislav Jevgafrovič Petrov (rus. Станислав Евграфович Петров, rođen oko 1939) je penzinisani ruski pukovnik koji je 26. septembra 1983. sprečio potencijalni nuklearni rat odbivši da poveruje da su Sjedinjene Američke Države lansirale projektile na Sovjetski Savez, uprkos indikaciji datoj od strane kompjuterizovanog sistema za rana upozorenja.[3] Pokazalo se kasnije da su sovjetski računarski izveštaji prikazivali grešku i Petrovu je odato priznanje za sprečavanje Trećeg svetskog rata i uništavanje velikog dela Zemlje nuklearnim oružjem. Zbog vojne tajnosti i međunarodne politike, Petrovljeve akcije su držane u tajnosti do 1998. godine.




p.s. ne znam da li se poslije toga bavio muzikom
kick68 kick68 00:30 15.11.2010

Re: nije prvi slučaj

E ovo je "faca koja uliva poverenje".
Goran Vučković Goran Vučković 00:32 15.11.2010

Re: nije prvi slučaj

da jedan razuman oficir spriječava moguću vojnu katastrofu širih razmjera u smislu opšte pogibje svih strana...

Njega nisam hteo da stavim pošto se nije suprotstavio budalama nego faličnoj tehnici.
docsumann docsumann 00:50 15.11.2010

Re: nije prvi slučaj

Njega nisam hteo da stavim pošto se nije suprotstavio budalama nego faličnoj tehnici


koju su mnoge budale uzele zdravo za gotovo.
trener92 trener92 01:40 15.11.2010

Re: nije prvi slučaj

Goran Vučković
da jedan razuman oficir spriječava moguću vojnu katastrofu širih razmjera u smislu opšte pogibje svih strana...

Njega nisam hteo da stavim pošto se nije suprotstavio budalama nego faličnoj tehnici.


NIsam pročitao ( samo par rečenica)najnoviji tekst Dragana Pleskonjića , ali kada se poveže sa ovim (bold) ne zvuči ni malo veselo.
edit:I naravno Ameri naprave film kako je amer (Dr Rajan Ben Aflek) sprečio katastrofu (ko je gledao)
freehand freehand 22:53 15.11.2010

Re: nije prvi slučaj

kick68
E ovo je "faca koja uliva poverenje".

Ko? Docsumann?
Meni i Karagaća uliva strahopoštovanje.
Dragan Pleskonjic Dragan Pleskonjic 13:45 16.11.2010

Re: nije prvi slučaj

trener92
NIsam pročitao ( samo par rečenica)najnoviji tekst Dragana Pleskonjića , ali kada se poveže sa ovim (bold) ne zvuči ni malo veselo.


Popravilo se raspoloženje tamo na mom blogu, sad je baš veselo.
U komentarima se prešlo na mnogo veselije teme.
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 00:30 15.11.2010

i ja sam primetio ovu vest

da li se zna sta su rusi radili uopste tamo?

kakav ludak je taj klark bio? a ocekivao bih pre od republikanskog nato-a da napravi tako nesto, medjutim ovaj klark se pokazuje kao frik svoje vrste. ispostavlja se da su gori fashirani ovi shto su maskirani ispod civilizovane pojave od ovih iskreno fashiranih.



maca22 maca22 00:43 15.11.2010

Re: i ja sam primetio ovu vest

Srđan Fuchs
ispostavlja se da su gori fashirani ovi shto su maskirani ispod civilizovane pojave od ovih iskreno fashiranih.

Cesto pomislih isto...
mara92 mara92 00:54 15.11.2010

Re: i ja sam primetio ovu vest

Срђане,
Не знам одакле ти идеја да је Кларк пристојан...пратећи његово повремено "избијање на површину из дубина анонимности", а сваки пут када се помене Босна или Косово...не знам, човек има проблем са нама ... нешто је последњих година ублажио реторику (јавља ми се да му је Пентагон дошапнуо пар ствари - да смањи доживљај нпр.).

Увек ми је деловао као каубој који је, на нашу жалост, имао јако велику моћ и употребио је да нас мало изнабада...

пс. не знам зашто га неко не пријупита за фотке са Малдићем - кад је размењивао генералске шапке и да ли још увек чува пиштољ који му је ђенерал поклонио
ПРОНАШЛА, извол'те (је л' ово онај кукавни Роуз са њима?):

пс. како се лепо осмехују - љубав цвета
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 01:55 15.11.2010

Re: i ja sam primetio ovu vest

mara92
Срђане,
Не знам одакле ти идеја да је Кларк пристојан...пратећи његово повремено "избијање на површину из дубина анонимности", а сваки пут када се помене Босна или Косово...не знам, човек има проблем са нама ... нешто је последњих година ублажио реторику (јавља ми се да му је Пентагон дошапнуо пар ствари - да смањи доживљај нпр.).

Увек ми је деловао као каубој који је, на нашу жалост, имао јако велику моћ и употребио је да нас мало изнабада...

пс. не знам зашто га неко не пријупита за фотке са Малдићем - кад је размењивао генералске шапке и да ли још увек чува пиштољ који му је ђенерал поклонио
ПРОНАШЛА, извол'те (је л' ово онај кукавни Роуз са њима?):

пс. како се лепо осмехују - љубав цвета


mislim da nema on neki konkretno problem sa nama, nego da je powerfreak i victoryfreak, a da smo mi ostali na dushi kao unfinished business, a i da zato izbija ta mrznja, ne toliko prema nama kao nama, nego kao prema nekoj mrlji na biografiji koja je ostala odradjena neperfektno. iz koje godine je ova fotka?
Milan Karagaća Milan Karagaća 09:42 15.11.2010

Re: i ja sam primetio ovu vest

пс. како се лепо осмехују - љубав цвета

Za razliku od ove dvojice siledžija koji menjaju šapke, Rouz je pokazao da je korektan, nepristrasan, pokušao svagde da urazumi da sila ničemu ne vodi. Branio je principijelni i Srbe u Bosni uvek kada su napadi na njih bili čista propaganda, ali im je i rekao gde greše i gde će ih to odvesti. Njegov šef kabineta, holandski general, upravo je nedavno svedočio u Hagu.Da je Rouz sve slušao onoh siledžiju Klarka u BiH bi avijacija NATO mnogo više dejstvovala i upravo po srpskim položajima.
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 12:13 15.11.2010

Re: i ja sam primetio ovu vest

How a Notorious Serb General Outfoxed Wesley Clark

Editor's Note: Republicans recently released a 1994 photo of Democratic presidential candidate Wesley Clark swapping hats with Serb general Ratko Mladic, who was indicted a year later for war crimes and is now a fugitive. Mladic got the best of Clark, but the talented and driven former NATO commander may get the last laugh.



The meeting between Mladic and Clark was arranged by General Michael Rose, the British commander of the United Nations Protection Force in Bosnia in 1994, at Clark's request.

In his book, "Fighting For Peace," Rose wrote that Mladic first tongue-lashed Clark, then placated him with the hat exchange and that Clark "was clearly delighted to be offered some sort of olive branch."

In addition, according to Rose, former commander of Britain's Special Forces and hero of the Falklands War, Mladic gave Clark a pistol with the engraved words, "From General Mladic."

"We were appalled," Rose wrote.

In his own book, "Waging Modern War," Clark makes no mention of either hats or a pistol while describing Mladic as "the blustering military leader of the Bosnian Serbs," and as being "coarse and boastful."

So how did this vulgar piece of work manage to con a West Point graduate (first in his class) and Rhodes Scholar?

Clark doesn't give a clue, but Rose does. Rose said he warned Clark, a man with a reputation for being headstrong and ego-driven, about the manipulative Mladic, but to no avail.

"Sadly for Wes, Bosnia was not the Gulf War," Rose wrote. "The rules of the game were subtler, and he turned out to be ill-equipped to deal with the brutal cunning of a man like Mladic."

full text

mikimedic mikimedic 14:53 15.11.2010

Re: i ja sam primetio ovu vest

је л' ово онај кукавни Роуз са њима?):


rouza nikad ne bih nazvao kukavnim. smita i one bezlicne belgijance i francuze da (ne secam im se ni imena), ali rouza nikad.
mara92 mara92 00:57 15.11.2010

Re: ***



docsumann docsumann 00:57 15.11.2010

Dobri vojnik Jozef Šulc

Goran Vučković Goran Vučković 01:05 15.11.2010

Re: Dobri vojnik Jozef Šulc

Odbio da strijelja partizane

Blant nije od tih - on je, koliko sam video, navodio bombardere na srpske položaje na Kosovu. Ne verujem da će dobiti počasni doktorat, kao Volzer.

Ali ovaj blog nije za zasluge za srpski narod.
docsumann docsumann 01:10 15.11.2010

Re: Dobri vojnik Jozef Šulc

Ali ovaj blog nije za zasluge za srpski narod.


jasno, nego širim malo fenomen autonomnog djelovanja vojnika u miljeu neumoljive vojne hijerarhije, a ovaj čin je gotovo svetački u svom nekom gubitničkom humanizmu.
mara92 mara92 01:15 15.11.2010

Re: Dobri vojnik Jozef Šulc

on je, koliko sam video, navodio bombardere na srpske položaje na Kosovu

не знам зашто - можда не би требало, али ми је некако мука...
Ne verujem da će dobiti počasni doktorat, kao Volzer.

а то је БЛАМ - САМО ТАКАВ...Дај онда и Медлинки да дамо...ЈБТ
Ali ovaj blog nije za zasluge za srpski narod.

ту имамо списак заслужних Француза: од Ширака који није "дао" београдске мостове и бомбардовање 24 сата и то по свему, до мени омиљеног лика - официра који је кхм, кхм пааааа шапнуо шта се спрема, који су циљеви (обавЈештајац, а наши га је л, мислим, дружили се људи са њим и тако то...та ми је причица срцу прирасла, а заборавила сам пикантерије - додуше и нема их нешто много, јбг КОС није причљив или како се већ ових дана зове та група грађана )
Goran Vučković Goran Vučković 01:17 15.11.2010

Re: Dobri vojnik Jozef Šulc

а то је БЛАМ - САМО ТАКАВ...Дај онда и Медлинки да дамо...ЈБТ

Njoj će Iračani.
mara92 mara92 01:23 15.11.2010

Re: Dobri vojnik Jozef Šulc

Видела сам је једном како вози неки огроман кадилак - неки модел из осамдесетих. Стојим и чекам да пређем улицу - minding my own business - погледам у возило које полако пролази, а оно ОНА...
Први пут сам имала једва издржљив порив да покажем средњи прст...
пс. а кад је објавила књигу о улози брошева у дипломатији: типа сваки инсект (јер су већина инсекти) има неко значење...помислила сам: Исидора (мислим на Бјелицу) - све ти је опроштено
bocvena bocvena 01:38 15.11.2010

Re: Dobri vojnik Jozef Šulc

Ali ovaj blog nije za zasluge za srpski narod.

Onomad je na beogradskom koncertu setno pričao o divnim Srbima što ih je upoznao na Kosovu. I pesmu je o besmislenosti rata spevao.

Inače, simpatičan mladić.
Goran Vučković Goran Vučković 01:46 15.11.2010

Re: Dobri vojnik Jozef Šulc

Inače, simpatičan mladić.

Hehe ovaj sam propustio
docsumann docsumann 01:01 15.11.2010

vojnici su živi ljudi dok ne poginu

mirelarado mirelarado 01:12 15.11.2010

Re: vojnici su živi ljudi dok ne poginu

docsumann docsumann 01:17 15.11.2010

Re: vojnici su živi ljudi dok ne poginu

cult cult 08:25 15.11.2010

Re: vojnici su živi ljudi dok ne poginu

mirelarado


a flower for you : )

docsumann docsumann 20:36 15.11.2010

Re: vojnici su živi ljudi dok ne poginu

cult


meni nekako draža njihova rana faza ...

Milutin Milošević Milutin Milošević 00:24 16.11.2010

Re: vojnici su živi ljudi dok ne poginu

Kad smo kod Plavog vojnika, setih se onog sjajnog filma iz mladosti.

Ako niste gledali, trebaće vam tvrd stomak

freehand freehand 01:43 16.11.2010

Re: vojnici su živi ljudi dok ne poginu

Milutin Milošević
Kad smo kod Plavog vojnika, setih se onog sjajnog filma iz mladosti.

Ako niste gledali, trebaće vam tvrd stomak


E to je kad su Ameri još oslobađali svoju zemlju od odvratnih divljih i nekulturnih urođenika... Tu su navedžbali čitavu proceduru.
docsumann docsumann 16:34 16.11.2010

Re: vojnici su živi ljudi dok ne poginu

E to je kad su Ameri još oslobađali svoju zemlju od odvratnih divljih i nekulturnih urođenika... Tu su navedžbali čitavu proceduru.


kick68 kick68 01:41 15.11.2010

James Blunt 'stopped World War 3'

BBC News: Singer James Blunt 'stopped World War 3'


Aman (cest urlik u sevdalinkama) ljudi! James Blunt sprecio 3. svetski rat!? Pa da su rekli da je ovaj



ili na primer ovaj


sprecio rat pa da im covek poveruje..
A ne James Blunt...
Goran Vučković Goran Vučković 01:49 15.11.2010

Re: James Blunt 'stopped World War 3'

A ne James Blunt...

Da, zvuči tipa "Vlado Kalember sprečio rat u Jugoslaviji"
kick68 kick68 01:53 15.11.2010

Re: James Blunt 'stopped World War 3'

zvuči tipa "Vlado Kalember sprečio rat u Jugoslaviji


A Sasa Losic?
Goran Vučković Goran Vučković 01:56 15.11.2010

Re: James Blunt 'stopped World War 3'

A Sasa Losic?

Danijel Popović
kick68 kick68 02:02 15.11.2010

Re: James Blunt 'stopped World War 3'

Danijel Popović

The bottom line!
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 02:10 15.11.2010

Re: James Blunt 'stopped World War 3'



kick68 kick68 02:12 15.11.2010

Re: James Blunt 'stopped World War 3'

Re: James Blunt 'stopped World War 3'

Imagine!
ivana23 ivana23 10:44 15.11.2010

***

James Blunt Return to Kosovo - Original Festival Trailer


freehand freehand 23:10 15.11.2010

Re: James Blunt 'stopped World War 3'

kick68
Danijel Popović

The bottom line!

Da, zvuči tipa "Vlado Kalember sprečio rat u Jugoslaviji"

A Sasa Losic?

Danijel Popović

Ako postoji razlog da mi ne bude žao što SFRJ više ne postoji - to su ova trojica.
Sa omanjom grupom sličnih avetnika.
Goran Vučković Goran Vučković 23:45 15.11.2010

Re: James Blunt 'stopped World War 3'


Ako postoji razlog da mi ne bude žao što SFRJ više ne postoji - to su ova trojica.
Sa omanjom grupom sličnih avetnika.

Evo još nostalgije





KRALJMAJMUNA KRALJMAJMUNA 07:23 15.11.2010

Na tankom koncu

"Ponekad čovek pomisli da na svetu ipak postoji protivteža budalama"
Ama budala ima nešto mnogo za moj ukus.
Ako je to sve tačno (ko je sve sprečio III Svetski rat) i da svet stalno visi o tzv Blantovom&Stanislavovom koncu onda da stavimo lične karte u usta i da se oprostimo.
Goran Vučković Goran Vučković 10:08 15.11.2010

Re: Na tankom koncu

Ako je to sve tačno (ko je sve sprečio III Svetski rat) i da svet stalno visi o tzv Blantovom&Stanislavovom koncu onda da stavimo lične karte u usta i da se oprostimo.

Da, neprijatna misao
Vojislav Stojković Vojislav Stojković 07:47 15.11.2010

Srpski primer: Srećko Aćimović

Srećko Aćimović, komandant Drugog bataljona Zvorničke brigade VRS, je odbio naređenje da vojnici njegove jedinice streljaju zarobljene muškarce iz Srebrenice.



Eh, da ih je bilo više kao Aćimović.

Milan Karagaća Milan Karagaća 09:36 15.11.2010

Re: Srpski primer: Srećko Aćimović

seceranac seceranac 08:52 15.11.2010

ime sve kaze

ovaj Blant blatantno laze

a ako slucajno ne laze onda je gnjida od coveka jer je bio vojnik pa se pokajao pa se jos hvali time da bi povecao prodaju lose muzike
cvexkeks cvexkeks 09:54 15.11.2010

Re: ime sve kaze

Nije, nije, samo je u toku nedelja šale na blogu B92, bele rupe, mali Englez spašava planetu, čeka se Peđa pa da se završi.
docsumann docsumann 19:28 15.11.2010

Bloodbath

au, pa je li njih iko do sada kačio na blogu ... Talme Serbia

Rapid Force

Svarog

Overdrive
bocvena bocvena 23:16 15.11.2010

Re: Bloodbath

Ovaj pravac u muzici se zove smor core:)
docsumann docsumann 23:32 15.11.2010

Re: Bloodbath

Ovaj pravac u muzici se zove smor core:)


mislim da su taj naziv Svarog patentirali
bocvena bocvena 23:37 15.11.2010

Re: Bloodbath

Aha, vrlo je precizan.
docsumann docsumann 23:52 15.11.2010

Re: Bloodbath

bocvena


preslušaj ovo, ali obavezno na full screen-u

Spiridon Spiridon 10:26 15.11.2010

You're beautiful

kada sam procitao naslov bio sam ubedjen da si blog posvetio Zoksteru
Goran Vučković Goran Vučković 10:43 15.11.2010

Re: You're beautiful

kada sam procitao naslov bio sam ubedjen da si blog posvetio Zoksteru

"Suptilan" bi bio prikladniji opis
edi-va edi-va 11:02 15.11.2010

Re: You're beautiful

I ja sam se navukla na naslov očekujući izliv platonske emocije naspram neznanom junaku/kinji...

Nego, ako se dobro sećam, Blunt u pesmi opisuje susret sa nekom lepoticom koju je ugledao negde na Kosovu. Barem je tako objasnio nastank pesme u jednom intervjuu datom nemačkim medijima.

Mašim temu je l´ da?



Goran Vučković Goran Vučković 11:06 15.11.2010

Re: You're beautiful

Mašim temu je l´ da?

Nema veze, bitno je da je veselo
edi-va edi-va 11:18 15.11.2010

Re: You're beautiful

Goran Vučković
Mašim temu je l´ da?

Nema veze, bitno je da je veselo


to znači da mož´ se troluje i lepe posteri?

Goran Vučković Goran Vučković 11:22 15.11.2010

Re: You're beautiful

to znači da mož´ se troluje i lepe posteri?

Može da se troluje, dok god je trolovanje u vezi teme
g.radicevic g.radicevic 11:28 15.11.2010

Re: You're beautiful

Može da se troluje, dok god je trolovanje u vezi teme

a tema jee
spinovanje
Spiridon Spiridon 11:29 15.11.2010

Re: You're beautiful

g.radicevic
Može da se troluje, dok god je trolovanje u vezi teme

a tema jee
spinovanje


This video contains content from Sony Music Entertainment. It is not available in your country.
4krofnica 4krofnica 11:29 15.11.2010

Re: You're beautiful

dok god je trolovanje u vezi teme...sort of...



AlexDunja AlexDunja 11:30 15.11.2010

Re: You're beautiful

Mašim temu je l´ da?


a meni se nimalo ne svidža
kako ovaj svira i peva...

i ja mašim temu, el da?
Goran Vučković Goran Vučković 11:33 15.11.2010

Re: You're beautiful

i ja mašim temu, el da?

Donekle - u smislu da ovo nije blog posvećen umetničkoj vrednosti Blantove muzike - ali to ne znači da nisi u pravu
g.radicevic g.radicevic 11:36 15.11.2010

Re: You're beautiful

This video contains content from Sony Music Entertainment. It is not available in your country.

u mojoj bogami jeste
probaj jopeN
ako neće
traži drugu country
edi-va edi-va 11:37 15.11.2010

Re: You're beautiful

i ja mašim temu, el da?


nema veze, Vučko veli da se držimo teme dok trolujemo

tako da nastavljam sa lepljenjem postera za koje mislim da imaju veze sa temom!

4krofnica 4krofnica 11:38 15.11.2010

Re: You're beautiful

AD grozan je!

ima neki skec na mtv-ju, gde neki crnja napada dve devojke na ulici i odjedanput se pojavljuje J.B. i pocne da peva, sa svojim visokim tonovima..i na kraju napadac pobegne...unisti ga covek sa svojom mjuzom.
nema klipa...
buba_truba buba_truba 11:41 15.11.2010

Re: You're beautiful

g.radicevic
u mojoj bogami jeste

I u mojoj, bogami! SR-BI-JA, SR-BI-JA!
edi-va edi-va 11:41 15.11.2010

Re: You're beautiful

This video contains content from Sony Music Entertainment. It is not available in your country.


tebe Spi izgelda ovo radi ili ne radi
Spiridon Spiridon 11:44 15.11.2010

Re: You're beautiful


traži drugu country


Ekreme, ti li si?





g.radicevic g.radicevic 11:48 15.11.2010

Re: You're beautiful

Spiridon

traži drugu country


Ekreme, ti li si?







ahaaaaM

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana