Društvo| Politika| Životinjski svet

PANEM ET CIRCENSES

mikele9 RSS / 12.04.2011. u 13:14

 120902-original-yon3h.jpg

Malo ko nije makar jednom u životu čuo ovu izreku: HLEBA I IGARA. Ona se pripisuje tiranima koji su na taj način držali Rimski puk u pokornosti i nebuntovnosti. Panem, panje, suvog 'leba, je uvek moglo da se nađe, Tibar je bio dovoljan za gašenje žeđi a Circenses, igara je bilo na pretek. A igre su tamo drugojače, rekao bi Vojvoda Draško. I bile su, zato nam za spomen ostadoše oni silni Koloseumi i Arene. Igre nisu bile ni malo naivne, smrtni ishod jednog ili više učesnika u igri je bio ne samo očekivan, nego i neophodan e da bi se Rimska rulja žedna krvi zadovoljila i zaboravila da osim te prolivene krvi i izgubljenih života, ima još samo koricu 'leba. Uživanje u gledanju umiranja, gledanju smrti je bilo, istorijski posmatrano, uobičajeno a koliko sam svedok poslednjih šezdestak godina, to je i danas. Luj Vensan Toma i Žorž Bataj su se između ostalih bavili smrću i ritualima vezanim za nju. No neću o tome.

Hajde da se vratimo u tz sadašnjost. Šta nama Srpskom puku nudi demokratskokoalicionotajkunska  vlast? Ispravite me ako grešim ali meni se čini da su iz izreke izostavili jedan važan deo a to je HLEB! Ogroman je broj Srbalja koji se svakog dana presabiraju da li će moći da kupe makar jednu veknu gnjecavog hleba. Mlinovi su koliko juče, uz saglasnost i podršku narečene vlasti kupovani za džab džabe, mož' za dinar, može, seljacima se ne isplati da seju pšenicu, jer im vlast ne samo ne plaća, nego i duguje lovu za tz otkup unazad ohahaj, pa još stimulacija epruvetom nafte, benzina, mešavine za traktorskokombajnske mašine! Sećam se priče kada je davno jedna Japanska privrednopoljoprivredna delegacija došavši u tadašnju SFRJ i prošetavši Vojvodinom, zapanjeno rekla da bi oni sa tolikom količinom obradive zemlje, hranili ako ne ceo svet a ono bar Evropu. Sluh tadašnje i sadašnje vlasti su u dlaku isti! Samo čekam kada će neko od njih na konstataciju da narod nema hleba, da odgovori MarijaAntoanetski: Neka jedu kolače.

Circenses, igara je bar dve, tri, četiri... po glavi bezhlebnog naroda. Ali ovo je nebeski narod! Praznokrčećih stomaka uživa i zaluđuje se obiljem igara, svađa se i porodično i na radnim mestima, peni od besa po tramvajima, autobusima, na pijacama, glasa za svoje favorite koji se blesave, jebu, ogovaraju....u Velikim Bratovima, Dvorovima, Farmama...počinje da, po ugledu na njih, VIP-ovce, mrzi ako ne Jevreje a ono Cigane, bliži su im, na dohvat ruke. Ne samo da mrzi nego i da mržnju ubijanjem sprovodi u delo. Besplatno delenje 1001 trešnje sprovedeno ubilačkoostrašćenom nesolidarnošću sa bližnjima a u cilju pokazivanja i dokazivanja solidarnosti sa ojađenim građanima Japana, takođe je jedna od igara koju nam velikodušno daruje vlast.

Pučina je stoka jedna grdna, davno u knjigu stavi inostrani pesnik Vladika Rade Petrović - Njegoš, imajući na umu koliko je lako manipulisati narodom. Gladnim, ponajlakše. Gladnim ne samo hleba nego i svega što je tz besplatno, po cenu da pod nogama ostavi i rođenu majku, sestru, brata, ujaka, komšiju, neznanku ili neznanca, sugrađanina. U pamet se braćo...opet inostrani pesnik kroz usta Vladike Danila. Koju bre pamet? Pamet odavno ne stanuje ovde, da tu, u zemlji Srbiji. Uništava se kao korov ako pre toga ne uspe da ode u neku dalekninu gde je pamet pamet, gde se ceni i poštuje. Naravno i koristi. Da nam je bar više mediokriteta pa da zapevamo od sreće. Ovako, osuđeni smo da nam najnesposobniji, najgluplji, neuki, šumideri i picajzle, kroje i prekraju, skraćuju i krpe ovo malo života što imamo. Glasao ne glasao, mislim na izborima, dođe mu na isti qurac. Od petog oktobra, ej koliko je godina prošlo, do danas, izbor onih koji su na listama za glasanje se nije pomerio/promenio ni za jotu!

Nego da se vratim Cicenses, igrama. Gomile umirovljenica i umirovljenika, gegucajući slabačkim nogama, pomažući se, kod Kineza kupljenim, štapovima od lažnog bambusa, u invalidskim kolicima, skoro puzeći, dobauljavaju do državnolutrijskih ispostava, gde noktima artritičnih prstiju, ključevima od stana...grebu i grebuckaju kartončiće od 50, 60, 100 dinara, koliko ko ima i može da odvoji od usta, ne bi li izgrebali tri ista znaka i došli do toliko željenih i potrebnih para. Adrenalin se oseća na kilometar a nije retkost da nekog od njih Hitna Pomoć direktuje u Urgentni Centar. Ne zato što je dobio/la, nego zato što im je nada po milioniti put okrenula leđa. Loto, Bingo, grebalice...sve je to vlast smislila kao igru nade u kojoj jedino ona dobija. Zakon o igrama na sreću u Srbiji biće promenjen. Maloletnicima će ubuduće biti zabranjen ulazak u kockarnice, a one koje prekrše zakon biće zatvorene. Ovo su reči Božidara Đelića izrečene u tz Skupštini.
Država i dalje računa na visoke prihode od igara na sreću. Samo u poslednjih šest godina u kasu se od raznih lutrija slilo 260 miliona evra. Ima tu negde u tom zakonu i nešto o udaljenosti kockarnica od škola, 100, 150 metara. Pa ima li kraja licemerju? Provirite u bilo koju kockarnicu ili kladionicu, znam da je gadno, i videćete da gro unutrašnje populacije čine maloletnici.

Eh da nešto mogu, zavezao bi ih sve zajedno i poziciju i opoziciju, poseo na minderluke pred TV ekrane, da bez hleba, ‘ajd' vodu bih im dao, gledaju Ogromnog Brata od leve strine, Farmirane idiote, Dvorove u kojima ni dvorska budala ne zna gde joj je dupe a gde glava, koje su namenili nama beslovesnom puku, koji nije sposoban da smisli ni govnjavu motku kojom bi ih oterao u P.M. jednom za uvek!



Komentari (70)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

antioksidant antioksidant 13:21 12.04.2011

.

jednostavno ima previše ljudi kojima ovakav sistem odgovara
džaba priče
srdjazlopogledja srdjazlopogledja 13:47 12.04.2011

Re: .

Je li? Koji su to ljudi?
antioksidant antioksidant 13:59 12.04.2011

Re: .

srdjazlopogledja
Je li? Koji su to ljudi?
glasači

srdjazlopogledja srdjazlopogledja 14:22 12.04.2011

Re: .

Glasačima (kojih ima previše) odgovara ovakav sistem?
OK, recimo da misle da im odgovara, ali to je proizvod sluđivanja, zar ne? Ne znaju za bolje, ječam, ovas i tako to...
antioksidant antioksidant 14:26 12.04.2011

Re: .

srdjazlopogledja
Glasačima (kojih ima previše) odgovara ovakav sistem?
OK, recimo da misle da im odgovara, ali to je proizvod sluđivanja, zar ne? Ne znaju za bolje, ječam, ovas i tako to...

ako ti je lakše da veruješ da je ovakav sistem "nametnut" sa strane da bi nas izrabljivali... uživaj
srdjazlopogledja srdjazlopogledja 14:35 12.04.2011

Re: .

Nisam pomenuo da je nametnut, a kamoli ne "sa strane". Takav je, proizvod prošlog vremena, što ne znači da nije podložan promenama, a to je razlika u stavovima, ta promena. AO je odriče, a SZ podstiče. Samo to.
mikele9 mikele9 14:36 12.04.2011

Re: .

jednostavno ima previše ljudi kojima ovakav sistem odgovara

Ili im ne odgovara ali su navikli da psuju u sebi.
džaba priče

Misliš: Psi laju a karavan prolazi
antioksidant antioksidant 14:39 12.04.2011

Re: .

AO je odriče, a SZ podstiče. Samo to.

sz ima visoko mišljenje o sebi a i donosi zaključke bez ikakve osnove
ja sam napisao da je ovakvo stanje posledica toga da postoji previše ljudi kome baš ovo odgovara
ostalo je posledica tvog razgovora sa samim sobom
nastavi
antioksidant antioksidant 14:41 12.04.2011

Re: .

Ili im ne odgovara ali su navikli da psuju u sebi.

ja mislim da im baš odgovara (ili nama)
prirodno je menjati ono što ti ne odgovara
bar pokušati
a sistem se uvek nađe u stanju ravnoteže u onoj tački u kojoj zadovoljava (kompromisno) interese najvećeg broja činioca
srdjazlopogledja srdjazlopogledja 14:48 12.04.2011

Re: .

"Svakako da neću nastaviti" - izjava je podjednako besmislena kao i prethodni komentar.

antioksidant antioksidant 15:03 12.04.2011

Re: .


nepotrebno nerazumevanje se javilo
cini mi se da govorimo o razlicitim stvarima
ja o trenutnom stanju (ne)ravnoteze, vi o mogucnostima promene
pozz
srdjazlopogledja srdjazlopogledja 15:12 12.04.2011

Re: .

Pošteno. Svako dobro!
mikele9 mikele9 17:34 12.04.2011

Re: .

AO je odriče, a SZ podstiče. Samo to.

sz ima visoko mišljenje o sebi a i donosi zaključke bez ikakve osnove
ja sam napisao da je ovakvo stanje posledica toga da postoji previše ljudi kome baš ovo odgovara
ostalo je posledica tvog razgovora sa samim sobom
nastavi

Ne bih da se mešam i kvarim ljupko razmenjivanje stavova
fedor18 fedor18 13:24 12.04.2011

Ogoljeno

ili sa osmehom...
mikele9 mikele9 17:38 12.04.2011

Re: Ogoljeno

ili sa osmehom...

Imam sve na svetu što poželim samo mi je falila ova hemijska olovka
fedor18 fedor18 17:57 12.04.2011

Re: Ogoljeno

mikele9
ili sa osmehom...

Imam sve na svetu što poželim samo mi je falila ova hemijska olovka

Mozda je kolekcionar,a bas taj model mu je nedostajao
mikele9 mikele9 18:16 12.04.2011

Re: Ogoljeno

Mozda je kolekcionar,a bas taj model mu je nedostajao

I bez razmišljanja mislim da si u pravu
ivana23 ivana23 18:55 12.04.2011

Re: Ogoljeno

mikele9
ili sa osmehom...Imam sve na svetu što poželim samo mi je falila ova hemijska olovka


Penkalo, mikele, penkalo...
mikele9 mikele9 21:47 12.04.2011

Re: Ogoljeno

Penkalo, mikele, penkalo...

Ivana, a jel' može PEMKALA
maksa83 maksa83 13:57 12.04.2011

Cezar

Nemam pojma gde bih ovo plasirao, ali me fascinira pa ću da se utaknem u ove starorimske teme.

Da li ste znali da su Cezara jednom oteli pirati, on proveo sa njima par nedelja i tu ih (bukvalno) zajebavao dok nije stigao otkup, kad su ga pustili vratio se sa brodovima i sve ih pobio?

Sudeći po svemu, Cezar je bio jedan šarmantan fun loving guy, ali nije baš bio duša koja prašta.

Caesar and the pirates



blogovatelj blogovatelj 14:25 12.04.2011

Re: Cezar

Sudeći po svemu, Cezar je bio jedan šarmantan fun loving guy, ali nije baš bio duša koja prašta


Zvuči kao holivudski blokbaster, ali ako je istina, onda je Ćezare šampion sveta.
fedor18 fedor18 14:26 12.04.2011

Re: Cezar

maksa83
Nemam pojma gde bih ovo plasirao, ali me fascinira pa ću da se utaknem u ove starorimske teme.

Da li ste znali da su Cezara jednom oteli pirati, on proveo sa njima par nedelja i tu ih (bukvalno) zajebavao dok nije stigao otkup, kad su ga pustili vratio se sa brodovima i sve ih pobio?

Sudeći po svemu, Cezar je bio jedan šarmantan fun loving guy, ali nije baš bio duša koja prašta.

Caesar and the pirates




Mislim da je većih brutalnosti od epizode Cezar protiv pirata bilo u ratu Cezara protiv Vercingetoriksa i Gala,a i priličnog cinizma u građanskom ratu Cezar vs Pompej,kada je Gaj Julije pobedio Pompeja u Grčkoj,i kada je Pompej pobegao za Egipat gde je bio ubijen od tamošnjeg kralja Ptolemeja,Cezar je tada nastupao kao zaštitnik lika i dela Pompeja ,te kao njegov osvetnik,svrgnuo Ptolemeja ,pa je postavio njegovu sestru Kleopatru za vladarku.
A,bilo je u starom i srednjem (a i potonjim vekovima) mnogo brutalnosti (nepraštanja),od Aleksandrovog pokolja stanovnika Tira,Punskih ratova i sravnjivanja Kartagine s zemljom,uništavanje grada i stanovništva Jerusalima od strane Flavijevaca,klanja stanovnika (uglavnom žena i dece) grada Acre od strane Richarda Lavljeg Srca itd,itd,itd...
mikele9 mikele9 17:50 12.04.2011

Re: Cezar

Da li ste znali da su Cezara jednom oteli pirati, on proveo sa njima par nedelja i tu ih (bukvalno) zajebavao dok nije stigao otkup, kad su ga pustili vratio se sa brodovima i sve ih pobio?

Sudeći po svemu, Cezar je bio jedan šarmantan fun loving guy, ali nije baš bio duša koja prašta.

Ti kao Ripli...Da li ste znali? Ja nisam ali mi je zanimljiv podatak i volim da nešto novo (za mene) saznam.
Što se tiče nepraštanja, tu se Brutus ugledao na njega
mikele9 mikele9 17:55 12.04.2011

Re: Cezar

blogovatelj
Zvuči kao holivudski blokbaster, ali ako je istina, onda je Ćezare šampion sveta.


fedor18
Mislim da je većih brutalnosti od epizode Cezar protiv pirata bilo u ratu Cezara protiv Vercingetoriksa i Gala,a i priličnog cinizma u građanskom ratu Cezar vs Pompej,kada je Gaj Julije pobedio Pompeja u Grčkoj,i kada je Pompej pobegao za Egipat gde je bio ubijen od tamošnjeg kralja Ptolemeja,Cezar je tada nastupao kao zaštitnik lika i dela Pompeja ,te kao njegov osvetnik,svrgnuo Ptolemeja ,pa je postavio njegovu sestru Kleopatru za vladarku.
A,bilo je u starom i srednjem (a i potonjim vekovima) mnogo brutalnosti (nepraštanja),od Aleksandrovog pokolja stanovnika Tira,Punskih ratova i sravnjivanja Kartagine s zemljom,uništavanje grada i stanovništva Jerusalima od strane Flavijevaca,klanja stanovnika (uglavnom žena i dece) grada Acre od strane Richarda Lavljeg Srca itd,itd,itd...

Eto vama teme, samo napred
fedor18 fedor18 18:25 12.04.2011

Re: Cezar

mikele9
blogovatelj
Zvuči kao holivudski blokbaster, ali ako je istina, onda je Ćezare šampion sveta.


fedor18
Mislim da je većih brutalnosti od epizode Cezar protiv pirata bilo u ratu Cezara protiv Vercingetoriksa i Gala,a i priličnog cinizma u građanskom ratu Cezar vs Pompej,kada je Gaj Julije pobedio Pompeja u Grčkoj,i kada je Pompej pobegao za Egipat gde je bio ubijen od tamošnjeg kralja Ptolemeja,Cezar je tada nastupao kao zaštitnik lika i dela Pompeja ,te kao njegov osvetnik,svrgnuo Ptolemeja ,pa je postavio njegovu sestru Kleopatru za vladarku.
A,bilo je u starom i srednjem (a i potonjim vekovima) mnogo brutalnosti (nepraštanja),od Aleksandrovog pokolja stanovnika Tira,Punskih ratova i sravnjivanja Kartagine s zemljom,uništavanje grada i stanovništva Jerusalima od strane Flavijevaca,klanja stanovnika (uglavnom žena i dece) grada Acre od strane Richarda Lavljeg Srca itd,itd,itd...

Eto vama teme, samo napred

E sad pitanje kako bi percipirao Cezara,da si bio stanovnik Rima,plebejac ili patricij...
Mislim on se takođe rasipao kao gradski magistrat pre nego će postati konzul,kupujući naklonost širokog sloja građana Rima.Delio je besplatno žito,organizovao i trošio ogromne količine novca za održavanje igara u cirkusu.Bio je prezadužen.Ali je njegov lični cilj opravdao trošenje zajedničkih sredstava.Uz čuvenog vojskovođu Pompeja i najbogatijeg Krasa uspeo se na vrh vlasti.A da nije bilo populizma verovatno ne bi bio prepoznat kao važan činilac tada.
Sa sadašnjeg stanovišta da se neko slično njemu tako danas ponaša bio optužen za čist populizam.Verovatno bi se kilometri blogova pisali o toj negativnoj pojavi.Blogeri Tit Livije , Plutarh, Ciceron bi imali pune ruke posla...
maksa83 maksa83 21:40 12.04.2011

Re: Cezar

Eto vama teme, samo napred

E, Cezar manje više, on je izgleda bio šarmantni siledžija i manipulator (kao i svaki uspešan vladar), meni je mnogo zanimljiviji Marko Aurelije, poslednji od Pet Dobrih Careva koji je u ratnom pohodu na Panoniju verovatno spoznao krhkost života i potrebu da se ovaj proživi ispravno, i sve tako usput filozofirao i napisao Meditacije. Moja lični trip je da se smorio pa prosvetlio od one ravnice, pošto je najveći deo tih Meditacija napisan (bez zezanja) u Sremskoj Mitrovici (Sirmium) tokom tog pohoda na Panoniju.

Komadić odande: Ne ponašaj se kao da ćeš živeti deset hiljada godina. Smrt visi nad tobom. Dok si živ i dok je u tvojoj moći - budi dobar.

Dostupno za dž. na projektu Guttenberg: Meditations, by Emperor Marcus Aurelius.
mikele9 mikele9 21:51 12.04.2011

Re: Cezar

. Dok si živ i dok je u tvojoj moći - budi dobar.

Potpisujem, to je i moje geslo
fedor18 fedor18 22:26 12.04.2011

Re: Cezar

maksa83
Eto vama teme, samo napred

E, Cezar manje više, on je izgleda bio šarmantni siledžija i manipulator (kao i svaki uspešan vladar), meni je mnogo zanimljiviji Marko Aurelije, poslednji od Pet Dobrih Careva koji je u ratnom pohodu na Panoniju verovatno spoznao krhkost života i potrebu da se ovaj proživi ispravno, i sve tako usput filozofirao i napisao Meditacije. Moja lični trip je da se smorio pa prosvetlio od one ravnice, pošto je najveći deo tih Meditacija napisan (bez zezanja) u Sremskoj Mitrovici (Sirmium) tokom tog pohoda na Panoniju.

Komadić odande: Ne ponašaj se kao da ćeš živeti deset hiljada godina. Smrt visi nad tobom. Dok si živ i dok je u tvojoj moći - budi dobar.

Dostupno za dž. na projektu Guttenberg: Meditations, by Emperor Marcus Aurelius.

Naravno, druga su vremena,druga shvatanja...Marko Aurelije je 200 godina posle Cezara.Svet je napredovao u reči (mislima) i delu .Cezar se i nije trudio nešto pretarano filozofirati. De bello Gallico i De bello civili su opisi faktičkog stanja tog vremena.Neka vrsta autobiografije.Marko Aurelije kao adoptivni dugogodišnji car je imao puno više slobodnog vremena od Cezara (koji se faktički celi život borio za vlast).I kada je definitvno uzeo vlast 45 p.n.e., 44.p.n.e. je bio izboden.
A Marko poznat kao dobar filozof,izgleda bio je ipak loš političar,ostavio je sina Komoda kao sledećeg uzvišenog,prekršivši politiku usvajanja najsposobnijih i tako je Carstvo krenulo silaznom putanjom...
U HR je objavljen prevod Meditacija pod naslovom Samomu sebi,a postoji i izvod iz Meditacija koji nosi naslov Misli.
madoxxx madoxxx 13:59 12.04.2011

Statistika nasa dika

pokazuje da na 3 prosecna gradjanina Austrije 2 igraju redovno igre na srecu, najcesce loto. Mnogo manji broj se bavi sportsom prognozom (popularno: kladionice), a taj procenat medju omladinom je mizeran. Znaci kockanje/igre na srecu nisu odlika samo siromasnog naroda

Kod nas je obrnuto, iz 2 razloga - filozofija '90 i lagane love toliko je prodrla u narod da je prosto nezamislivo da neko radi posao koji mu donosi marginu od 10%, sto se smatra izzuzetno velikom i granicom ekstra profita u drugim zemljama. I naravno nedostatak posla za mlade sto ih tera u alternativne izvor zarade.
I jedno i drugo je socioloska kategorija kojom bi drzava morala da se pozabavi, ali ta ista drzava u sustini ne postoji, vec, sad je to jasno, drzavni aparat = zlocinacko udruzenje sastavljeno radi organizovane pljacke.

Ovde je toliko stvari pogresno da covek ne zna odakle da pocne da ih resava. Prvenstveno za temu bloga je da se zakon primenjuje i snaje, suraci, kumovi i sl koji drze kladionice nateraju da zakon postuju (nacin se zna...policija, inspekcija, pa ko nece da slusa ima da ga boli...po dzepu). Ovo mi u stvari deluje kao problem FSSa i sudija. FSS koji treba da utice na sudijsku organizaciju da nepristrasno vodi utakmice, je telo koje diktira kako ce se zavrsiti fudbalsko prvenstvo. Paralelno, oni koji treba da sprovode nepristrasno zakone (koji postoje, nama nika nije problem bila regulativa nego represija) su isti koji omogucavaju njegovo krsenje.

Resenje ... malo vise ili malo manje realno
- postepeno, stalnim smenama/izborima doci do atmosfere da ne moze bas svaki novac da se otme, i da funkcionisanje drzave zahteva prdrzavanje zakona
- pronalazenje (ili preuzimanje vlasti od strane) nadstranacke licnosti koja bi na silu sprovela cistke u strukturama drzave (mi kukamo na masku vlasti, a male cinovnike i njihove porodice koje cine okosnicu korupcije preskacemo) i kroz nestranacku vladu pripremila u 2, 3,4 godine nove izbore do kada bi se ove sadasnje zlocinacke strukture isprocesirale i kaznile, otvarajuci put za nove stranke i ljude. (ovo je manje realna opcija, mada bi mnogo brze donela rezultate)
antioksidant antioksidant 14:06 12.04.2011

Re: Statistika nasa dika

pronalazenje (ili preuzimanje vlasti od strane) nadstranacke licnosti koja bi na silu sprovela cistke u strukturama drzave

diktatura?
srdjazlopogledja srdjazlopogledja 14:28 12.04.2011

Re: Statistika nasa dika

madoxxx

Lepo napisano, ostavimo po strani nadstranačke ličnosti, samo bih želeo da skrenem pažnju na TELO i ORGANE, u pravnom poretku. Naime, ono što se ovde zove "telo", nije "telo", već "organ". Smatram da je to jako bitno.
madoxxx madoxxx 14:51 12.04.2011

Re: Statistika nasa dika

antioksidant
pronalazenje (ili preuzimanje vlasti od strane) nadstranacke licnosti koja bi na silu sprovela cistke u strukturama drzave

diktatura?


Vidim kako moze da se shvati na taj nacin, ali zasto je iskljuciti kao jednu od validnih opcija (mnogo manje realnu od ostalih).

Najbolja situacija koju mozemo da dozivimo radi ocuvanja "demokratskog" uredjenja je da se izabere vlast sastavljena tako da ne mora za racun vlasti da cini kompromise u raspodeli i zastiti odredjenih funkcija pod pritiskom koalicionog partnera (slabo verovatno). U takvim uslovima "prljavih kompromisa" mi gradjani treba da ocekujemo da ce srednji i nizi cinovnicki aparat (koji se manje vise ne menja sa promenom vlasti) sprovesti interno prociscavanje, te pokrenuti postupke protiv kumova, zetova, snaji, lokalnih biznismena...(ad nauseam) kojima su do sada pruzali usluge pomoci/zatvaranja ociju/ubrzavanja/usporavanja.....i ostaviti "svoje" na cedilu. Takodje ocekivati da su kompromisima, donacijama stranci i drugim ranijim zlodelima korumpirano drzavno rukovodstvo iseci granu podrske/mita na kome sedi i beskompromisno krenuti u obracun sa korupcijom i smanjivanje/prociscavanje drzavnog aparata. Jedini kome verujem da moze nesto da uradi je BIA koja bi mogla da dostavi dokaze o svakome iz ove zemlje i njegovim zlodelima, ali isto tako im ne verujem da to ne bi iskoristili radi izvrsenja uticaja na novoizabranu vlast.

Nasuprot tome imamo vlast (koju nazivate "diktaturom" ) nestranackih licnosti koje (mozda) nisu toliko korumpirane i uvezane kao svinjska creva u medjosubnu korupciju/nepotizam koja bi uz pomoc naroda koji ih je na to mesto doveo pokusao borbu sa sveprozimucom korupcijom. (sam sam naveo da ovo smatram kao slabo mogucom idealistickom opcijom - cak bi se moglo nazvati gradjanskom (u smislu gradjana Srbije) revolucijom - nekom pandana Francuskoj burzoaskoj). Nazalost mislim da i ako nerealna ova opcija bi brze dala rezultate nego cekanje kriminalaca da se sami odreknu svojih zlodela i kriminalno stecene dobiti/beneficija.


srdjazlopogledja srdjazlopogledja 15:02 12.04.2011

Re: Statistika nasa dika

Uf, revolucije, službe bezbednosti i čistke zaista nisu dobre ideje.
madoxxx madoxxx 15:39 12.04.2011

Re: Statistika nasa dika

Daleko bilo da su dobre, ali ako treba da cekamo da ovi kazne sami sebe i svoje familije...koja je tvoja preporuka?
srdjazlopogledja srdjazlopogledja 15:55 12.04.2011

Re: Statistika nasa dika

Moja preporuka?
1. Odvajanje zakonodavstva, što je OSNOVNA zamerka, a ne tzv. izborni zakon;
2. Restitucija, i to "naturalna";
3. Vraćanje imovine opštinama;
4. Jednostavniji poreski sistem;
5. Bankrot;
6. Nada da ćemo jednog dana imati pristojne zakone i sudstvo;
7. Nada da će nas biti baš briga ko je na vlasti, jer će malo uticati na život...

To mu je to, ali ipak je to previsoko, misliti o tome, o sebi, maštati, očekivati, raditi... Pasja groblja i kučeći život.
mikele9 mikele9 18:13 12.04.2011

Re: Statistika nasa dika

madoxxx
- pronalazenje (ili preuzimanje vlasti od strane) nadstranacke licnosti koja bi na silu sprovela cistke u strukturama drzave (mi kukamo na masku vlasti, a male cinovnike i njihove porodice koje cine okosnicu korupcije preskacemo) i kroz nestranacku vladu pripremila u 2, 3,4 godine nove izbore do kada bi se ove sadasnje zlocinacke strukture isprocesirale i kaznile, otvarajuci put za nove stranke i ljude.

antioksidant
diktatura?

madoxxxJedini kome verujem da moze nesto da uradi je BIA koja bi mogla da dostavi dokaze o svakome iz ove zemlje i njegovim zlodelima, ali isto tako im ne verujem da to ne bi iskoristili radi izvrsenja uticaja na novoizabranu vlast.

srdjazlopogledja
Uf, revolucije, službe bezbednosti i čistke zaista nisu dobre ideje.

Drug Lenjin bi se sa mnogim iznesenim stavovima o'ma složio i sproveo ih u delo. Drag Staljin bi svojim iskustvom pomogao BIA da se nikad ne dozna ni u šta je bila umešana i jeste sama BIA, o ostalima da i ne govorimo


Jelica Greganović Jelica Greganović 18:45 12.04.2011

Re: Statistika nasa dika

da se izabere vlast sastavljena tako da ne mora za racun vlasti da cini kompromise u raspodeli i zastiti odredjenih funkcija pod pritiskom koalicionog partnera

Samo toliko. Sitnica.
madoxxx madoxxx 19:48 12.04.2011

Re: Statistika nasa dika

Jelica Greganović
da se izabere vlast sastavljena tako da ne mora za racun vlasti da cini kompromise u raspodeli i zastiti odredjenih funkcija pod pritiskom koalicionog partnera

Samo toliko. Sitnica.


Vrlo rado, al od ponudjenih tesko. Neke imaginarni ovom narodu ne mogu pomoci. A oni koji su na raspolaganju su ili proizvodjaci ili korisnici "beneficija vlasti"

Problem je alternativa ako to ne uspemo.
madoxxx madoxxx 19:57 12.04.2011

Re: Statistika nasa dika

mikele9

Drug Lenjin bi se sa mnogim iznesenim stavovima o'ma složio i sproveo ih u delo. Drag Staljin bi svojim iskustvom pomogao BIA da se nikad ne dozna ni u šta je bila umešana i jeste sama BIA, o ostalima da i ne govorimo



1. Zasto revoluciju uporno vezivati za komuniste. Vek i kusur ranije pre komunista bila je jos jedna revolucija - Francuska:
The French Revolution (French: Révolution française; 1789–99) was a period of radical social and political upheaval in French and European history. The absolute monarchy that had ruled France for centuries collapsed in three years. French society underwent an epic transformation as feudal, aristocratic and religious privileges evaporated under a sustained assault from liberal political groups and the masses on the streets. Old ideas about hierarchy and tradition succumbed to new Enlightenment principles of citizenship and inalienable rights.

Zamenite boldovani tekst sa partokratija i partijske pa cete dobite veoma shvatljivo objasnjenje.

2. "Sluzba" je u stanju da sazna sve o svakome i kao takva je korisna da se prikupe podaci i dokazi o stepenu korumpiranosti nasih politicara. Osim toga ne bi joj trebalo dati da vodi 2 nacrtane ovce, tako da izjava o Staljinu i Lenjinu nije primerena ideji da se trebaju saznati svi detalji ovog lopovluka koji zadnjih 10 godina figurira kao srpska demokratska vlast
srdjazlopogledja srdjazlopogledja 20:10 12.04.2011

Re: Statistika nasa dika

Postupak koji u sebi ima nepravilnosti, poput administrativnih odluka, ne može biti produktivan u sukobu sa nepravilnostima istog tipa. Recimo, to pribavljanje podataka, ne doprinosi pravnoj zaštiti ličnosti koja se očekuje (ako se očekuje) u budućnosti. Imajte u vidu da vansudska pogubljenja i oduzimanje imovine predstavljaju opterećenje i danas. Naravno, pitanje je šta se želi, da li je to pravna država, kapitalistička, demokratska ili nešto drugo.
mikele9 mikele9 21:54 12.04.2011

Re: Statistika nasa dika

Samo toliko. Sitnica.

Sitnica nego šta, očas ćemo mi to
mikele9 mikele9 22:02 12.04.2011

Re: Statistika nasa dika

Vek i kusur ranije pre komunista bila je jos jedna revolucija - Francuska:

Istorijski značajna sasvim sigurno ali u šta se izrodila, Napoleon Car
2. "Sluzba" je u stanju da sazna sve o svakome i kao takva je korisna da se prikupe podaci i dokazi o stepenu korumpiranosti nasih politicara.

Služba ne samo da je u stanju da sazna sve o....ona to već zna. A da li ti pada na pamet u šta je ta ista služba bila i jeste umešana: praćenje, javljanje, ubistva, tesna saradnja sa kriminalnim podzemljem i nadzemljem...
draft.dodger draft.dodger 14:52 12.04.2011

Rakije i oružja...

Krsto Papić - Kad Te Moja Čakija Ubode (1968)



mikele9 mikele9 18:37 12.04.2011

Re: Rakije i oružja...

Krsto Papić - Kad Te Moja Čakija Ubode (1968)

Jeza prijatelju!!! Ne treba ti ni kruva ni vode...
Milan Novković Milan Novković 18:00 12.04.2011

Jezivo !

Ja sam u većini teških situacija iracionalni optimista i kad treba i kad ne treba, ali ako će me nešto prizemljiti to je ekipa koja sad vodi Srbiju.

Neki misaoni proces koji treba da teče kroz situaciju u Srbiji bi sludeo i Dostojevskog.

Ova vlada ima sreću i talenat za širenje zla oko sebe. Neverovatna kombinacija.

Ako ima i malo istine da među 30 ljudi ima jedan psihopata, čovek bez empatije, šta je sa ostalih 29 u srpkoj vlasti?!

Jezivo je i neutešno to sve meni posmatrati iz inostranstva, koji nemam egzistencijalnih problema. Šta li onda rade ta empatička čula te 29-torice "veličanstvenih".

Hajde empatija, i da uzimaju neke lekove protiv tih "bolova", ali gde im je ego - treba ih upisati u istoriju, udžbenike kao primer unikatnog zla koje ume da se skupi u ne jednom pojedincu, iako bi i to bilo čudo, nego grupi, protiv svih statističkih sila i prepreka.

Unikatnog zla u gluposti, bezosećajnosti, nekreativnosti, pohlepi, sveopštoj intelektualno-emotivnoj tupavosti.

Ako ima i malo utehe u ovome svemu, a na silu je cedimo iz situacije, to je da je dobra prilika da se zaboravi na sve ostale razlike i baci svetlo na ovaj mrak od politke i oligarhije što je pao na Srbiju.
mikele9 mikele9 18:43 12.04.2011

Re: Jezivo !

Ja sam u većini teških situacija iracionalni optimista i kad treba i kad ne treba, ali ako će me nešto prizemljiti to je ekipa koja sad vodi Srbiju.

Neki misaoni proces koji treba da teče kroz situaciju u Srbiji bi sludeo i Dostojevskog.

Ova vlada ima sreću i talenat za širenje zla oko sebe. Neverovatna kombinacija.

Ako ima i malo istine da među 30 ljudi ima jedan psihopata, čovek bez empatije, šta je sa ostalih 29 u srpkoj vlasti?!

Jezivo je i neutešno to sve meni posmatrati iz inostranstva, koji nemam egzistencijalnih problema. Šta li onda rade ta empatička čula te 29-torice "veličanstvenih".

Hajde empatija, i da uzimaju neke lekove protiv tih "bolova", ali gde im je ego - treba ih upisati u istoriju, udžbenike kao primer unikatnog zla koje ume da se skupi u ne jednom pojedincu, iako bi i to bilo čudo, nego grupi, protiv svih statističkih sila i prepreka.

Unikatnog zla u gluposti, bezosećajnosti, nekreativnosti, pohlepi, sveopštoj intelektualno-emotivnoj tupavosti.

Ako ima i malo utehe u ovome svemu, a na silu je cedimo iz situacije, to je da je dobra prilika da se zaboravi na sve ostale razlike i baci svetlo na ovaj mrak od politke i oligarhije što je pao na Srbiju.

Dragi Milane ovo tvoje shvatam i prihvatam kao deo mog teksta, hvala ti
mariopan mariopan 19:00 12.04.2011

Re: Jezivo !

Milan Novković

Ništa ne bih dodala, svaka čast za komentar.


Jezivo je i neutešno to sve meni posmatrati iz inostranstva, koji nemam egzistencijalnih problema. Šta li onda rade ta empatička čula te 29-torice "veličanstvenih".

Ja sam samo kratko bila u inostranstvu i živela nekim normalnim životom...i kada sam se vratila nisam mogla da uskočim u ovaj moj život neko vreme...ma još ne mogu.

Pre svega tu su prijatelji koji jako teško žive...njhove priče kako se dovijaju da prežive (pozajmuce, minusi na računu, prodaja stana..) su horor..i teško ih je i slušati a kamoli živeti tim životom.

Pritom, potpuno odlepljeni od realnosti naši političari lupetaju li lupetaju da je još teže slušati jer vidimo - spasa nam nema.
sonja.m sonja.m 20:21 12.04.2011

Re: Jezivo !

Milan Novković
Ja sam u većini teških situacija iracionalni optimista i kad treba i kad ne treba, ali ako će me nešto prizemljiti to je ekipa koja sad vodi Srbiju.

Neki misaoni proces koji treba da teče kroz situaciju u Srbiji bi sludeo i Dostojevskog.

Ova vlada ima sreću i talenat za širenje zla oko sebe. Neverovatna kombinacija.

Ako ima i malo istine da među 30 ljudi ima jedan psihopata, čovek bez empatije, šta je sa ostalih 29 u srpkoj vlasti?!

Jezivo je i neutešno to sve meni posmatrati iz inostranstva, koji nemam egzistencijalnih problema. Šta li onda rade ta empatička čula te 29-torice "veličanstvenih".

Hajde empatija, i da uzimaju neke lekove protiv tih "bolova", ali gde im je ego - treba ih upisati u istoriju, udžbenike kao primer unikatnog zla koje ume da se skupi u ne jednom pojedincu, iako bi i to bilo čudo, nego grupi, protiv svih statističkih sila i prepreka.

Unikatnog zla u gluposti, bezosećajnosti, nekreativnosti, pohlepi, sveopštoj intelektualno-emotivnoj tupavosti.

Ako ima i malo utehe u ovome svemu, a na silu je cedimo iz situacije, to je da je dobra prilika da se zaboravi na sve ostale razlike i baci svetlo na ovaj mrak od politke i oligarhije što je pao na Srbiju.


Odavno nisam procitala ovakav fantastican komentar.
fixxerus fixxerus 19:29 12.04.2011

xleb i lale:.






rešila ti da imaš neku zanimaciju +
doooobro
koje pasmine ?pitala si se
jebeš ga
onda naleteo ja
i ubi me
čoveče načisto
te oću baštu s nevenima
te daj vidi oće mi se pane e tulipani
te premesti mi sunce oko pola pet
da mi pada baššš na ovaj cvet
tee
baš bi bilo lepo da ova breza povuče neki vešplav
jel da
pa da bude svetlo plavaa
ma daaaa av av
uf promajaaaa
ukini to sada al posle mi daj
jede mi se griksi čokolada
i bre ne m r d a j
jooooj
a ja bi mrdno
i meni malo fali
na toj skali
zadooovoljstva kev kev
al ćuuuutim trrrpim mazim
ližem
uživam
i kad promaje nema
ja duvam ko lud
da suknjiče ti dignem
od tog mi raste
mera za blud
i želja da nam posteljina staaalno bude mokra
pa da ti
onako napaljenix bradavica
časčas proletiš
do zajedničke terase da okačiš znoj na sunce
pa se kao brrrrzo vratiš
kao opet te niko nije vido majkemi
i opet da me puno ljubiš golopustnog
a mokro ko kiša
čas da mi kotrljaš brmbrm miša
kao on je kriv
što neće youtube
brže da se puni
i daj bre malo u dlan pljuni
gde ti je mašta

_________________
ma ne tuci se sad
e baš
S V A Š T A
mariopan mariopan 20:02 12.04.2011

Re: xleb i lale:.

fixxerus

sonja.m sonja.m 20:15 12.04.2011

Re: xleb i lale:.

fixxerus, dobro je sto si dosao da malo rasteras ove crne oblake sa bloga.

myredneckself myredneckself 20:17 12.04.2011

Re: xleb i lale:.

Samo čekam kada će neko od njih na konstataciju da narod nema hleba, da odgovori MarijaAntoanetski: Neka jedu kolače.


"Qu’ils mangent de la brioche."

Ovu razmaženu gospođu, za koju kažu da je jednim potezom ruke uništila francuske finansije, politički protivnici prozvali su "Madam Deficit".
Ove ovde, mogli bismo zvati "messieurs granguzije nezajaz" ( ne izgovarati srpskim akcentom, već francuskim da bude sve mikofo!)
mikele9 mikele9 22:14 12.04.2011

Re: xleb i lale:.

te oću baštu s nevenima
te daj vidi oće mi se pane e tulipani
te premesti mi sunce oko pola pet
da mi pada baššš na ovaj cvet
tee
baš bi bilo lepo da ova breza povuče neki vešplav
jel da
pa da bude svetlo plavaa

Za nju premeštam sunce
da bih je bolje video
vešplavom bojim svoje oči
voli kad su svetlo plave
nevene sadim i ruzmarin
iako je ravnodušna prema biljkama
za nju sve nije teško

Hvala ti uvek si dobrodošao
mikele9 mikele9 22:18 12.04.2011

Re: xleb i lale:.

Ove ovde, mogli bismo zvati "messieurs granguzije nezajaz" ( ne izgovarati srpskim akcentom, već francuskim da bude sve mikofo!)

Samo da me čuješ kako izgovaram Dušo, rođeni Parizlija
Za neupućene mikofo govori Frau Gabrijela u Pop Ćiri i Pop Spiri. Na francuskom to se piše comme il faut, što u prevodu znači: kako treba, kako valja...Isuse kak' sam pametan
myredneckself myredneckself 23:26 12.04.2011

Re: xleb i lale:.

.Isuse kak' sam pametan


jesi ( ali, ja mislim da je mikofo govorila Fema iz Pokondirene tikve )
mikele9 mikele9 23:55 12.04.2011

Re: xleb i lale:.


jesi ( ali, ja mislim da je mikofo govorila Fema iz Pokondirene tikve )

Isuse kak' nisam pametan Dušo u pravu si, Fema
sesili sesili 20:21 12.04.2011

Jeza

Nema šta da se tu doda. Strašno je! U vezi kockanja, pala mi je u oči (a udarila u mozak) reklama za greb-greb! Tu se mladi momak hvali kako je svoj prvi milion stekao sa svojih dest prstiju: grebao, grebao i izgrebao!!!! Ljuuuudiiii!
mariopan mariopan 20:25 12.04.2011

Re: Jeza

sesili
Nema šta da se tu doda. Strašno je! U vezi kockanja, pala mi je u oči (a udarila u mozak) reklama za greb-greb! Tu se mladi momak hvali kako je svoj prvi milion stekao sa svojih dest prstiju: grebao, grebao i izgrebao!!!! Ljuuuudiiii!

To kanda spremaju alibi ( oklen im milioni ? )
mikele9 mikele9 22:29 12.04.2011

Re: Jeza

Nema šta da se tu doda. Strašno je! U vezi kockanja, pala mi je u oči (a udarila u mozak) reklama za greb-greb! Tu se mladi momak hvali kako je svoj prvi milion stekao sa svojih dest prstiju: grebao, grebao i izgrebao!!!! Ljuuuudiiii!

Draga Sesili, da se skupi ovo što nas ima blogera, mogli bi da grebemo do sudnjeg dana i da ne izgrebemo za jednu zajedničku kafu
kukusigameni kukusigameni 21:46 12.04.2011

najcrnja kletva

'leba ne jeo!

A za ovo drugo ima:
Zaigrace mecka i pred njihovim vratima!
mikele9 mikele9 22:32 12.04.2011

Re: najcrnja kletva

Zaigrace mecka i pred njihovim vratima!

Pošto sam čovek u tz godinama, 'ajde da što pre pronađemo tu mečku
kukusigameni kukusigameni 22:33 12.04.2011

Re: najcrnja kletva

u tz godinama


Totalno zrelim godinama?
mikele9 mikele9 23:58 12.04.2011

Re: najcrnja kletva

Totalno zrelim godinama?

Ti si moj ljubazni drug i prijatelj
fantomatsicna fantomatsicna 01:48 13.04.2011

Re: najcrnja kletva

Ispravite me ako grešim ali meni se čini da su iz izreke izostavili jedan važan deo a to je HLEB! Ogroman je broj Srbalja koji se svakog dana presabiraju da li će moći da kupe makar jednu veknu gnjecavog hleba


Stigoh dovde...meni je to NEZAMISLIVO...
mikele9 mikele9 10:07 13.04.2011

Re: najcrnja kletva

Stigoh dovde...meni je to NEZAMISLIVO...

Stjepan je kod Ane na svom blogu citirao Hrabala:
Nemoguće je postalo stvarnost!
razmisljam razmisljam 03:15 13.04.2011

Само да кажем,

мени су ови мишови у лебу баш цакани, скроз.
sesili sesili 07:41 13.04.2011

Re: Само да кажем,

A meni su tako cakani, da neću da jedem hleb onoliko dana dok ih ne zaboravim! Bar ću biti zgodnija.
mikele9 mikele9 10:19 13.04.2011

Re: Само да кажем,

мени су ови мишови у лебу баш цакани, скроз.

A meni su tako cakani, da neću da jedem hleb onoliko dana dok ih ne zaboravim! Bar ću biti zgodnija.

To je varijanta srpskog sendviča, umesto mišova, može se puniti masnom ponjavom, izlizanim opancima....mogućnosti su bezbrojne. Nastanak mu se krije još u Nemanjičkim vremenima a upotreba traje do dana današnjeg. Plod je mudrosti, dovitljivosti i praznih stomaka sebarskih. Možda bi ga trebalo brendirati i ponuditi EU

Re: Само да кажем,

Znas onaj vic kad su 2 penzionera posla u park?
Pita jedan:
- da ponesem 'leba za golubove?
- sta ce ti? Ja ih jedem bez 'leba.
mikele9 mikele9 15:51 13.04.2011

Re: Само да кажем,

Znas onaj vic kad su 2 penzionera posla u park?
Pita jedan:
- da ponesem 'leba za golubove?
- sta ce ti? Ja ih jedem bez 'leba.

Iako sam penzioner nisam ga čuo, odličan je i višeslojan

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana