Eksperimenti u blogovanju

Samo naslov. Sadržaja još nema

krkar RSS / 09.06.2011. u 21:57

Hero_of_the_USSR.png

 

Najavljujem da ću kada stignem napisati blog sa naslovom

Heroja nemamo jer ih nismo ni zaslužili



Komentari (209)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

gorran2 gorran2 13:12 10.06.2011

Re: Nemate,jer...

Pop Maca u crkvenom kalendaru

Hehe, pričao mi jedan Crnogorac - kaže, on dao neku paru za dovršenje nove crkvice u Pivi, a kad je došao da pogleda kako napreduje, video oslikanog na zidu nekog bradonju u šinjelu.
Ispostavilo se da je to neki četnik koji je ubio njegovog oca.
I to nije izuzetak. Nije samo pop Maca (za kojeg sam lično vezan ) - nove crnogorske crkve pune su bradatih "velikomučenika"
bubamarac bubamarac 18:09 10.06.2011

Re: Nemate,jer...

predatortz
Sava KovačevićMizara? Šališ se? Švercer duvana, ubica koji je pobio pola svoje familije!Ne znam gde si ti živeo, ali znam dosta onih koji su ga smatrali zlikovcem.No, svaki heroj je zločinac za neku drugu stranu. Tako ti je to sa herojima i zločincima.

"Druze Tito, poginuo Sava Kovacevic"
"Ah, zaboga, zar je vec pola 11"
outcast outcast 23:41 11.06.2011

Re: Nemate,jer...

predatortz
Heroja nemamo jer ih nismo ni zaslužiliNemate heroje jer se niste borili za svoja ubeđenja. Mi koji jesmo, imamo svoje heroje. I mrtve i žive. Mrtvima slava.Živima poruka : i komarci grickaju za dupe, ali su bezopasni.



Interesantno je da ova baljezgarija dobije 12 preporuka. Hm.
spadalo92 spadalo92 06:53 12.06.2011

Re: Nemate,jer...

outcast
predatortz
Heroja nemamo jer ih nismo ni zaslužiliNemate heroje jer se niste borili za svoja ubeđenja. Mi koji jesmo, imamo svoje heroje. I mrtve i žive. Mrtvima slava.Živima poruka : i komarci grickaju za dupe, ali su bezopasni.



Interesantno je da ova baljezgarija dobije 12 preporuka. Hm.



predatortz predatortz 08:29 13.06.2011

Re: Nemate,jer...

outcast
predatortz
Heroja nemamo jer ih nismo ni zaslužiliNemate heroje jer se niste borili za svoja ubeđenja. Mi koji jesmo, imamo svoje heroje. I mrtve i žive. Mrtvima slava.Živima poruka : i komarci grickaju za dupe, ali su bezopasni.



Interesantno je da ova baljezgarija dobije 12 preporuka. Hm.


Tja, vi neshvaćene...
mrale54 mrale54 08:00 10.06.2011

Pa normalno da ih mismo zasluzili !

Odlicno !! Bravo , nema sta !!
Vrlo lucidno !!
Do tancina opisano stanje ( u bilo kom smislu ) u srpskom drustvu danas - a u jednoj recenici !!
Koliko smo oslepeli i koliko je i malih i velikih heroja lagano i tiho otislo u zaborav , ili , bolje reci , nije ni doprlo do nas , jer smo bili zauzeti gledanjem " Farme " ili debatom ( kafanskom ) o " Cecinoj " narukvici ??
Svako ima svoju definiciju heroja . Pitanje je koliko se te definicije dodiruju i preplicu , ali je vaznije pitanje da li se poklapaju sa , da tako formulisem , nekom univarzalnom definicijom heroja ??
Imajuci u vidu da su , svako u svom istorijskom razdoblju , Aleksandar Veliki i Nikola Tesla bili heroji , da li smo MI u stanju da prepoznamo neke danasnje ???
Blog cu procitati sigurno , ali , sve i da ga ne napise uopste - od Krkija - meni sasvim dovoljno i ovo !!
maksa83 maksa83 08:17 10.06.2011

krajcerice

A da neće ovo da bude (yet another) tekst o KLA?
krkar krkar 09:50 10.06.2011

Re: krajcerice

A da neće ovo da bude (yet another) tekst o KLA?


Ostaviću te u neizvesnosti
vludvig vludvig 10:24 10.06.2011

Re: krajcerice

maksa83
A da neće ovo da bude (yet another) tekst o KLA?


Kentucky Library Association?
kukusigameni kukusigameni 10:29 10.06.2011

Re: krajcerice

Ma jok: Krkar Lajka Aeroakrobatika!
Colin_bgd Colin_bgd 08:17 10.06.2011

Da li verujes meni, ili...

Za mene je heroj svako ko misli svojom glavom...
docsumann docsumann 21:45 10.06.2011

Re: Da li verujes meni, ili...

Za mene je heroj svako ko misli svojom glavom...


onaj ko misli - misli svojom glavom

"ne misli" se tuđom (mislem, u smislu činjenja, a ne nečinjenja)
babmilos babmilos 09:13 10.06.2011

ne volem pecanje...

... iako se upecanim smatram samim komentarisanjem pecanja ...
ranoranilica ranoranilica 13:17 10.06.2011

Ceca - moj heroj


Ceca Lukić, koja je danas, u svojoj emisiji Peščanik, zatražila izvinjenje
matične kuće zbog ustupanja medijskog prostora ljubiteljima lika i dela
Ratka Mladića, najavivši, u protivnom, samoukidanje te kultne emisije.
antioksidant antioksidant 13:20 10.06.2011

Re: Ceca - moj heroj

pescanik je zvanicno nezavisna produkcija
pa b92 dodje vise kao domacin nego maticna kuca
a cini mi se da ce se pescanik od sada vise citati nego slusati
freehand freehand 22:59 10.06.2011

Re: Ceca - moj heroj

ranoranilica

Ceca Lukić, koja je danas, u svojoj emisiji Peščanik, zatražila izvinjenje
matične kuće zbog ustupanja medijskog prostora ljubiteljima lika i dela
Ratka Mladića, najavivši, u protivnom, samoukidanje te kultne emisije.

Drago se pišmani, djeteta Poceste već dugo nema...
Kuda ide ovaj Blog, kuda ide ovaj svet?
mirelarado mirelarado 09:43 10.06.2011

А да није циљ...

...овог експеримента у блоговању да утврдиш колико би блогера, прочитавши наслов, попило кафу с тобом?

П.С. Наше друштво је незрело, неизграђено, неразвијено, корумпирано, с накарадним системом вредности. Сваки покушај да се штогод у таквом друштву промени набоље јесте херојски чин.
krkar krkar 09:52 10.06.2011

Re: А да није циљ...

Наше друштво је незрело, неизграђено, неразвијено, корумпирано, с накарадним системом вредности


E, ovo je suština teme blogakojićebitinapisan.
antioksidant antioksidant 09:53 10.06.2011

Re: А да није циљ...

Сваки покушај да се штогод у таквом друштву промени набоље јесте херојски чин.

za pocetak treba sluziti vodu uz kafu
(neke se tako lakse progutaju)

heroj je ona slovenka koja je prosle godine sa polomljenim rebrima odskijala trku
heroj je osmeh kad pomiluje velikog psa
jer pobedi strah
heroj je bio i kad je usao u more prvi put
(bio sam s njim i osetio sam mu srce na 150 u minuti)
ali za sebe
heroji su izmisljena kategorija za one koji neke stvari ne umeju, ne mogu, nece sami



I ako sam negde stigao, bilo je iznutra
U sebe, u sebe, u sebe i nikako spolja
I gore i dole i levo i desno u meni
U sebe, u sebe, u sebe i nikako spolja
Tamo je put, tamo je cilj, tamo je znak


jasnaz jasnaz 09:48 10.06.2011

bez za(sluga

alselone alselone 09:57 10.06.2011

Moj heroj je krkar!!!

Jer on leti, pliva, jedri, vozi motor, piše rečnike, pije vino, svira, piše muzičke kritike, vodi biznis, ima svoje ljude koji biju kradljivce para, lomi kičmu nacošima na svakom koraku, nema švalerku dok svi imaju, ima para kad svi nemaju, gleda Noleta iz lože...

Putine, ti si Crvenkapa!
irenaema irenaema 09:57 10.06.2011

...

Priznaj da čitaš Politikin Zabavnik!!!!
docsumann docsumann 21:47 10.06.2011

Re: ...

Priznaj da čitaš Politikin Zabavnik!!!!


Politikin Zabavnik je moj heroj!
eli.lacrosse eli.lacrosse 22:29 10.06.2011

Re: ...

Priznaj da čitaš Politikin Zabavnik!!!!

Politikin Zabavnik je moj heroj!


zilikaka zilikaka 12:32 11.06.2011

Re: ...

irenaema
Priznaj da čitaš Politikin Zabavnik!!!!

I meni je to prvo palo na pamet kad sam videla temu.
mikele9 mikele9 10:04 10.06.2011

Heroj

Marko Miljanov (Popović): Junaštvo je braniti sebe od drugih a čojstvo braniti druge od sebe!
antioksidant antioksidant 10:19 10.06.2011

mada gledam ovo...

Samo naslov. Sadržaja još nema


da se nisi ti uclanio u dramsku sekciju? (copyright by dr m)
lakipingvin lakipingvin 13:25 10.06.2011

Nepotrebni sadrzaji

Ne znam ni sam koliko ima smisla za ljude koji su vec formirali svoje stavove ali biti heroj znaci u osnovi da se neko jos uvek bori u sebi(neko uspesnije a neko ne)i pokusava da potisne osecaj straha, dakle jos uvek postoji neka borba unutar te individue...Prava stvar je biti fearless nikakva borba u tebi samo relaksirani fokus (npr.prvi skok padobranom,prvo ronjenje u okeanu)..Heroji i kukavice sve je to samo neko preuvelicavanje ovako ili onako
njanja_de.manccini njanja_de.manccini 13:31 10.06.2011

definicija

aj'd da probam: heroj je onaj koji zivi u Srbiji a mrzi je iz dna duse. ne, stani... to nije herojstvo to je mazohizam.
mrdax mrdax 13:39 10.06.2011

Re: definicija

njanja_de.manccini
aj'd da probam: heroj je onaj koji zivi u Srbiji a mrzi je iz dna duse. ne, stani... to nije herojstvo to je mazohizam.


Cuti , evo uci ce Hrvatska u EU 2013 , ne staj na ranu ljudima
krkar krkar 14:27 10.06.2011

Re: definicija

aj'd da probam: heroj je onaj koji zivi u Srbiji a mrzi je iz dna duse. ne, stani... to nije herojstvo to je mazohizam.


Ne, ne. Srpsko herojstvo raste sa kvadratom udaljenosti. Još ako nisi ni Srbin i živiš na 10000km - šanse za neupitno prvo mesto su ti ogromne.

I ovde ćemo stati sa ovim trolom, je li tako?
bluestar bluestar 14:46 10.06.2011

Re: definicija

Cuti , evo uci ce Hrvatska u EU 2013 , ne staj na ranu ljudima




hrvatskoj treba cestitati, a nasi politicari i javnost mogu samo uciti od njih kako se brane nacionalni interesi zemlje. kad se radi o domovini hrvatskoj, tu kod njih nema kompromisa..svi su kao jedan, od predsednika josipovica, liberalke vesne pusic, do zadnjeg fasiste iz hrvatske stranke prava. jos jednom im cestitam, zasluzili su.
njanja_de.manccini njanja_de.manccini 14:53 10.06.2011

Re: definicija

Ne, ne. Srpsko herojstvo raste sa kvadratom udaljenosti. Još ako nisi ni Srbin i živiš na 10000km - šanse za neupitno prvo mesto su ti ogromne.


uuu sega mi go spusti muabetot, alal da ti e!

uzivaj u svom mazohizmu, gud baj

gorran2 gorran2 14:54 10.06.2011

Re: definicija

nasi politicari i javnost mogu samo uciti od njih kako se brane nacionalni interesi zemlje

Od njih, i od Hašima Tačija i Agima Čekua.
kad se radi o domovini hrvatskoj, tu kod njih nema kompromisa..svi su kao jedan, od predsednika josipovica, liberalke vesne pusic, do zadnjeg fasiste iz hrvatske stranke prava

Zastrašujuće.
Treba li čestitati i Dinku Šakiću?
gorran2 gorran2 14:58 10.06.2011

Re: definicija

bluestar
Cuti , evo uci ce Hrvatska u EU 2013 , ne staj na ranu ljudima

hrvatskoj treba cestitati, a nasi politicari i javnost mogu samo uciti od njih kako se brane nacionalni interesi zemlje. kad se radi o domovini hrvatskoj, tu kod njih nema kompromisa..svi su kao jedan, od predsednika josipovica, liberalke vesne pusic, do zadnjeg fasiste iz hrvatske stranke prava. jos jednom im cestitam, zasluzili su.

Pre par dana učinilo mi se da je istu stvar rekao i freehand.
Međutim se na kraju ispostavilo da je on rekao samo to da se zalaže za mir u svetu i da se nahrane gladna deca u Africi
krkar krkar 15:00 10.06.2011

Re: definicija

gorran2
nasi politicari i javnost mogu samo uciti od njih kako se brane nacionalni interesi zemlje

Od njih, i od Hašima Tačija i Agima Čekua.
kad se radi o domovini hrvatskoj, tu kod njih nema kompromisa..svi su kao jedan, od predsednika josipovica, liberalke vesne pusic, do zadnjeg fasiste iz hrvatske stranke prava

Zastrašujuće.
Treba li čestitati i Dinku Šakiću?


Neću politiku u moju butigu (ovu).

Molim stanite s trolom. Ili brišem.
freehand freehand 19:33 10.06.2011

Re: definicija

Pre par dana učinilo mi se da je istu stvar rekao i freehand.
Međutim se na kraju ispostavilo da je on rekao samo to da se zalaže za mir u svetu i da se nahrane gladna deca u Africi

Tog jutra sam sebi rekao:
"Dobro jutro lepotice!"
a onda u samoposlugu otišao sa papilotnama na glavi.
spadalo92 spadalo92 20:04 10.06.2011

Re: definicija

sa papilotnama na glavi.


Papilotne ili papilokne? Nikad mi neće biti jasno.
freehand freehand 20:08 10.06.2011

Re: definicija

spadalo92
sa papilotnama na glavi.


Papilotne ili papilokne? Nikad mi neće biti jasno.

Kad naučiš da se uz pomoć papilotni prave papilokne - postaćeš Sdizalo.
krkar krkar 21:19 10.06.2011

Re: definicija

freehand
spadalo92
sa papilotnama na glavi.


Papilotne ili papilokne? Nikad mi neće biti jasno.

Kad naučiš da se uz pomoć papilotni prave papilokne - postaćeš Sdizalo.



Vi o papilotnama a nacionalne heroje dovode u pitanje (da parafraziram Zelenovića).
freehand freehand 21:48 10.06.2011

Re: definicija

Vi o papilotnama a nacionalne heroje dovode u pitanje (da parafraziram Zelenovića).

Mani se Dragutina, to je priča sa tužnim krajem.

No đe je sadržaj?
zilikaka zilikaka 13:52 10.06.2011

*

Evo jedne priče meni posebno bliske. II Sv. rat, Bačka.
Trojica braće, od kojih jedan oženjen sa dvoje dece se '41 odmeću u atar u puškaraju sa Hortijevcima.
Posle jedne od takvih akcija sklanjaju se (zajedno sa svojim saborcima) na jedan od SVOJIH salaša. Naravno, brzo ih pronalaze, ubijaju, ali ubijaju i celu porodicu. Sve, baš sve. I ne samo tu porodicu, nego ako odmazdu i stotine drugih.
Da li su oni bili heroji?
gorran2 gorran2 14:10 10.06.2011

Sličan primer,

samo na mnogo većoj skali

Danas je jedna godišnjica iz WW2.

16/17. maja 1942. 1. i 2. krajiški NOP odred savladali su ustaško-domobransku odbranu, i oslobodili Prijedor, ubivši oko 300 i zarobivši oko 1300 ustaša i domobrana.

Na današnji dan, 10. juna 1942. Borbena grupa West Bosnien (714. div, delovi 717. i 718. div, 202. oklopni bataljon, brojne druge manje nemačke jedinice, i 18.000 domobrana) otpočela je operaciju protiv slobodnog Prijedora i Kozare. U jednomesečnim borbama poginulo je oko 1700 partizana i izbačeno iz stroja 1946 neprijateljskih vojnika (prema nemačkom izveštaju). Po prodoru na Kozaru, nemačko-domobranske snage su internirale preko 60000 stanovnika u logore, u kojima je preko 30000 stradalo.

To je bila apsolutno najtragičnija epizoda u celom WW2 u Jugoslaviji.
zilikaka zilikaka 14:53 10.06.2011

Re: Sličan primer,

Upravo o takvim stvarima pričamo. Ja poštujem ono nisam dovoljno sam da bih bio hrabar.
Ipak, iskristalisalo mi se da su za mene apsolutni heroji svi koji su se dobrovoljno žrtvovali u Černobilju ili Fokušimi
gorran2 gorran2 16:04 10.06.2011

Re: Sličan primer,

Odavde je logično napraviti još jedan korak.

Budući da ima (je bilo) takvih avanturista - koji se doduše bore protiv zlikovaca - ali svojom borbom ugrožavaju bezbednost mnogih nevinih, nameće se obaveza da se učini nešto protiv njih.
Pa makar i uz pomoć fašista.
Pravi heroji su ljudi poput Nedića, koji su žrtvovali čak i svoje dobro ime i moralni lik, da bi sačuvali svoj narod.
Ili ljudi poput Mihailovića, koji su svu svoju energiju uložili u iskorenjivanje avanturista, i sagoreli u toj borbi.
Ima logike.
?
Kazezoze Kazezoze 16:49 10.06.2011

Re: Sličan primer,

zilikaka
Upravo o takvim stvarima pričamo. Ja poštujem ono nisam dovoljno sam da bih bio hrabar.
Ipak, iskristalisalo mi se da su za mene apsolutni heroji svi koji su se dobrovoljno žrtvovali u Černobilju ili Fokušimi

za mene su oni glupani, pravi heroji su oni koji su izgradili černobil i fokušimu...
zilikaka zilikaka 10:36 11.06.2011

Re: Sličan primer,

gorran2
Odavde je logično napraviti još jedan korak.Budući da ima (je bilo) takvih avanturista - koji se doduše bore protiv zlikovaca - ali svojom borbom ugrožavaju bezbednost mnogih nevinih, nameće se obaveza da se učini nešto protiv njih.Pa makar i uz pomoć fašista.Pravi heroji su ljudi poput Nedića, koji su žrtvovali čak i svoje dobro ime i moralni lik, da bi sačuvali svoj narod.Ili ljudi poput Mihailovića, koji su svu svoju energiju uložili u iskorenjivanje avanturista, i sagoreli u toj borbi.Ima logike.?

Ne podmeći!
TEK oni mi ne padaju na pamet!
zilikaka zilikaka 10:41 11.06.2011

Re: Sličan primer,

Kazezoze

zilikakaUpravo o takvim stvarima pričamo. Ja poštujem ono nisam dovoljno sam da bih bio hrabar.Ipak, iskristalisalo mi se da su za mene apsolutni heroji svi koji su se dobrovoljno žrtvovali u Černobilju ili Fokušimiza mene su oni glupani, pravi heroji su oni koji su izgradili černobil i fokušimu...

Ti to ozbiljno, il...?
Ne znam koliko ti je poznato, ali u Černobilju se sprečena još mnoooooogo veća katastrofa, tako što su ljudi zaranjali u bazen sa radioaktivnom vodom, ne bi li otvorili ručno jedan ventil. To je bio jedini način. Za takva zaranjanja i slične operacije su se javljali dobrovoljno. I odradili!
Sofroniye Sofroniye 14:35 10.06.2011

Kompleksno :)

Danasnji svet je svet pragmatizma, skepticizma i cinizma (sarkazma, ironije). To se cesto vidi i na ovim blogovima gde postoji (ne)normalna potreba da se tudje misljenje omalovazi verbalnim doskocicama koje su fin retoricki trik ali to verbalno nad*ebavanje retko ima konstrukivan doprinos resavanju nekog problema.

Imajuci to u vidu u danasnjem svetu ne postoji mnogo VERE (ne mislim uopste na religiju) u bilo kakvu ideju vodilju sem novca. Mislim da vecina ljudi novac vidi kao jedinu garanciju slobode ali to je druga tema. Ono sto zelim da kazem da je u takvom svetu je tesko i imati a i verovati u heroje.

E sad pitanje je sta je to heroj. Prva stvar je definicija herojskog cina. To samo po sebi je (po meni) nemoguce iz prostog razloga sto se vidjenje sta je herojstvo menjalo kroz vreme i veoma zavisi od trenutnog stanja stvari u svetu. Kroz istoriju imamo primere unapred izgubljenih bitaka koje su u tim vremenskim okvirima bile herojski cin ali danas bi vecina ljudi (verovatno) rekla trebalo je se predati. Primera ima mnogo.

Kada bismo se i slozili sta je herojski cin dosli bismo do sledece nesuglasice. Da li herojski cin sam po sebi znaci da je osoba (ili grupa osoba) heroj. Naime taj cin je mozda bio slucajnost, nuznost, ili sta ja znam vec :) Dakle sem postojanja cina, pitanje je uzroka/motivacije itd.

Na kraju dolazimo do najvece prepreke a to je realizacija. Ako se i slozimo da je to sto je uradjeno herojsko, da je motivacija herojska ostaje pitanje da li je nacin izvodjenja bio herojski ? Npr. odbrana grada moze biti herojski cin ali u toj odbrani neke odluke, akcije itd mogu biti sramne. Opet ce se postaviti pitanje sta je za koga sramno, koje grupacije su bile umesane u to itd itd.

Dakle na kraju ce uvek biti ljudi koji ce neke zvati herojima neki ce te iste zvati zlocincima a neke druge herojima. Pa ce se onda tokom vremena neke stvari promeniti, neki zlocinci mozda postanu heroji, neki heroji mozda postanu budale ili u najmanju ruku zaludjenici koji su besmisleno stradali itd.

Toliko o tome :)
freehand freehand 16:11 10.06.2011

Evo heroja!

Snimio danas na "Sekinom salašu"

vludvig vludvig 16:18 10.06.2011

Re: Evo heroja!

Lajka ili Kalaštura?
maksa83 maksa83 16:49 10.06.2011

Re: Evo heroja!

freehand
Snimio danas na "Sekinom salašu"


E, ovo je heroj:

BebaOdLonchara BebaOdLonchara 17:03 10.06.2011

Re: Evo heroja!

E, ovo je heroj:

freehand freehand 19:05 10.06.2011

Re: Evo heroja!

maksa83
freehand
Snimio danas na "Sekinom salašu"


E, ovo je heroj:


Što nisi ovo kačio dok je Komadant Harkan bio živ nego si se sad okuražio?
kukusigameni kukusigameni 22:47 10.06.2011

Re: Evo heroja!

maksa83
E, ovo je heroj:

Za razliku od ovog!
jesen92 jesen92 22:43 10.06.2011

...

Heroja nemamo jer ih nismo ni zaslužili
.....ovo je malo diskutabilna konstatacija...Prvo, koji smo to Mi? Drugo, ako smo Mi zitelji Srbije ili drzava Srbija,da li se konstatacija odnosi na vreme sadasnje ili neki vremenski period ili naoduvek...Trece, da li se misli da drustveno priznati heroji u nasoj sredini ustvari nisu heroji ...Predpostavljam da se ne radi o "licnim herojima" posto takvih uvek ima bez obzira na drustvo/drzavu u kojoj se zivi...Sacekacu ipak blog sa sadrzajem...da se ne istrcavam, sto je sigurno sigurno..treba se svrstati na vreme na pravu stranu....
Goran Vučković Goran Vučković 22:59 10.06.2011

Re: ...

.....ovo je malo diskutabilna konstatacija...Prvo, koji smo to Mi? Drugo, ako smo Mi zitelji Srbije ili drzava Srbija,da li se konstatacija odnosi na vreme sadasnje ili neki vremenski period ili naoduvek...Trece, da li se misli da drustveno priznati heroji u nasoj sredini ustvari nisu heroji ...Predpostavljam da se ne radi o "licnim herojima" posto takvih uvek ima bez obzira na drustvo/drzavu u kojoj se zivi...Sacekacu ipak blog sa sadrzajem...da se ne istrcavam, sto je sigurno sigurno..treba se svrstati na vreme na pravu stranu....

Imam utisak da naš blogodomaćin polemiše preko B92 sa jednim od osnivača DS...
krkar krkar 23:01 10.06.2011

Re: ...

Predpostavljam da se ne radi o "licnim herojima" posto takvih uvek ima bez obzira na drustvo/drzavu u kojoj se zivi...Sacekacu ipak blog sa sadrzajem...da se ne istrcavam, sto je sigurno sigurno..treba se svrstati na vreme na pravu stranu....


Radi se o našim herojima... samo znamo li ko smo mi?

A igraš na sigurno, za svaki slučaj
krkar krkar 23:05 10.06.2011

Re: ...

Imam utisak da naš blogodomaćin polemiše preko B92 sa jednim od osnivača DS...


Ni najmanje.

Ne znam na koga od osnivača misliš. Mogu da ti potvrdim da ni Lepi Boris ni Konsiljeri Komada Dva ni Tucko (nosilac 'sumnjivog dorćolskog nadimka', kako kaže neshvaćeni patriJota i politkom Ljuba Stojadinović, neostvareni general) nisu bili osnivači. Šta god oni danas o tome (selektivno) mislili.
Goran Vučković Goran Vučković 23:07 10.06.2011

Re: ...

Ne znam na koga od osnivača misliš. Mogu da ti potvrdim da ni Lepi Boris ni Konsiljeri Komada Dva ni Tucko (nosilac 'sumnjivog dorćolskog nadimka', kako kaže neshvaćeni patriJota i politkom Ljuba Stojadinović, neostvareni general) nisu bili osnivači. Šta god oni danas o tome (selektivno) mislili.

Mislio sam na onoga koji je neko veče na TV B92 imao svog heroja.
krkar krkar 23:18 10.06.2011

Re: ...

Mislio sam na onoga koji je neko veče na TV B92 imao svog heroja.


Ne. Njega odavno ne uzimam zaozbiljno. Odlepio i prolupao. A šteta, nekad je bio častan čovek i relativno normalan.

Sad je postao em fiškal em Turbosrbin. Od ideala slobode do pijačarskog zakeranja.
Goran Vučković Goran Vučković 23:23 10.06.2011

Re: ...

Ne. Njega odavno ne uzimam zaozbiljno. Odlepio i prolupao.

A zašto? Neki dan smo ga pominjali - neko reče da je bio poperovac kada to baš nije bilo prednost na listi za dobijanje društvenog stana...
jesen92 jesen92 23:25 10.06.2011

Re: ...

Radi se o našim herojima... samo znamo li ko smo mi?
...to je bilo moje prvo pitanje...
krkar krkar 23:26 10.06.2011

Re: ...

A zašto? Neki dan smo ga pominjali - neko reče da je bio poperovac kada to baš nije bilo prednost na listi za dobijanje društvenog stana...


E pa baš zato.

Prodao je časno stečeno ime za mesto u paljanskom senatu. I redovna gostovanja u raznim koljačkim biltenima.
krkar krkar 23:35 10.06.2011

Re: ...

jesen92
Radi se o našim herojima... samo znamo li ko smo mi?
...to je bilo moje prvo pitanje...


Tvoje pitanje je bilo sasvim u redu - kao i većina pitanja posle tog prvog (da ne cepidlačim o formulacijama, suština je pogođena, jako).

Pa gde su onda tvoji odgovori na sopstvena pitanja???
Goran Vučković Goran Vučković 23:45 10.06.2011

Re: ...

Pa gde su onda tvoji odgovori na sopstvena pitanja???

mi = b92 blogeri
herojstvo = žrtva
heroji = Drago, Stoške
plemeniti povod = Vladimir Petrović nije bio zadovoljan večerom, pa je otvorio novine.
posledica = Vučko otišao na maljcevsku pijacu da vidi nekog slepca kome su poklonili šal.
Neues aus der Nachbarschaft Neues aus der Nachbarschaft 00:01 11.06.2011

Re: ...

Heroja nemamo jer ih nismo ni zaslužili


Sloterdijk bi rekao da nemamo heroja jer smo ih zamenili pop-starovima. A oni su potrosna roba. U slucaju Srbije konzumiraju se pretezno turbo-nacionale bozanstva.
jesen92 jesen92 00:04 11.06.2011

Re: ...

Pa gde su onda tvoji odgovori na sopstvena pitanja???

..hehe..pa ja rekoh da necu da se istrcavam
mlekac mlekac 23:25 10.06.2011

Da se zapljunem...

Pre nego sto Krkar stvarno napise blog. Da ne bude posle da sam cekala na njega...

A heroji?

Ne znam, mozda je kriva moja genetika, al' kao suvi realista slabo mi ide idealizacija, pa zato tesko mogu da prepoznam heroje. Mislim, nije da ih nema, nego ja imam neki daltonizam, ili tako nesto, dok se svi dive i pljescu, ja ko onaj smajli i pitam o cemu se u stvari desava?
krkar krkar 23:29 10.06.2011

TEZE ZA RAZMIŠLJANJE


A heroji?


Evo mala pomoć, skoro puškica:


1. Jesu li nekom društvu heroji potrebni?

2. Čemu služe?

3. Kako se proglašava heroj?

4. Kako se održava status?

5. Troši li se herojstvo?
docsumann docsumann 23:42 10.06.2011

Re: TEZE ZA RAZMIŠLJANJE

Evo mala pomoć, skoro puškica:


1. Jesu li nekom društvu heroji potrebni?

2. Čemu služe?

3. Kako se proglašava heroj?

4. Kako se održava status?

5. Troši li se herojstvo?



1. kuku onom kome su heroji potrebni

2. da nekome bude kuku

3. izvlačenjem broja "7"

4. redovno

5. pa to je kao iz neke pjesmice


p.s. hvala na pomoći, ali meni ova pitanja ne pomažu, pa je ovo i napisano onako na prvu, skroz neozbiljno.



krkar krkar 23:49 10.06.2011

Re: TEZE ZA RAZMIŠLJANJE

ali meni ova pitanja ne pomažu


zaista ne znam šta bi tebi pomoglo
docsumann docsumann 00:01 11.06.2011

Re: TEZE ZA RAZMIŠLJANJE

zaista ne znam šta bi tebi pomoglo


ma, nisam ja ni tražio pomoć.

kako da ti kažem, u porodici čuvamo silna odlikovanja od predaka ( samo Obilića medalja - desetak ), a meni je najveći heroj bila moja pokojna baba.
krkar krkar 00:11 11.06.2011

Re: TEZE ZA RAZMIŠLJANJE

samo medalja Obilića - desetak


Onih pravih, nadam se, ne ovih Tadićevih inflatornih.



I moja baba je najveći heroj
docsumann docsumann 00:17 11.06.2011

Re: TEZE ZA RAZMIŠLJANJE

Onih pravih, nadam se, ne ovih Tadićevih inflatornih.


pravih, jakako.



tada nije ni bilo inflacije
kukusigameni kukusigameni 10:53 11.06.2011

Re: TEZE ZA RAZMIŠLJANJE

docs
1. kuku onom kome su heroji potrebni

2. da nekome bude kuku

Samo ti "dodeljuj" kuku kako ti padne na pamet. Evo sad ja.

1. Docs onom kome su potrebni Heroes of Might and Magic

2. Da nekome bude Docs

Ostalo je isto.

Ni meni ova pitanja ne pomazu, a i odgovorno tvrdim da je Docs neozbiljan makar isto koliko i ja.
Zato zakljucujem da ja ne mogu biti heroj jer nomen est omen.
Kukusigameni
docsumann docsumann 13:34 11.06.2011

Re: TEZE ZA RAZMIŠLJANJE


1. Docs onom kome su potrebni Heroes of Might and Magic


hehe, znaš kako smo mi zvali HoMM3 (?)

Herojin 3

uf, koje je to navlačenje bilo ...


p.s. e, ako je ovo trol onda sam ja Milosss, što bi rek'o (pokojni(?)) Kaniđa
zilikaka zilikaka 13:54 11.06.2011

Re: TEZE ZA RAZMIŠLJANJE

a meni je najveći heroj bila moja pokojna baba.

I moja baba je najveći heroj

Stani, to je već rečeno:

..zato i vi ne muč'te se džabe,
srpska deco, postanite babe.

mlekac mlekac 18:24 11.06.2011

Re: TEZE ZA RAZMIŠLJANJE

zilikaka
a meni je najveći heroj bila moja pokojna baba.

I moja baba je najveći heroj

Stani, to je već rečeno:

..zato i vi ne muč'te se džabe,
srpska deco, postanite babe.



Ja cu samo da kazem blogogkolegi Krkaru da nije lepo sto mi budi asocijacije pa mi se od juce non-stop vrti po glavi:

Bejaste li, braco moja mlada,
Da l' bejaste vi na groblju kada,
Aj, na groblju, na golemu!
- Ta uvek smo mi na njemu!
Groblje j' zemlja kom se hodi,
Groblje j' voda kom se brodi,
Groblje, vrti i gradine;
Groblja, brda i doline;
Svaka j' stopa
Grob do groba.
Groblje j' spomen doba sviju;
Groblje, knjige sto se stiju; -
Povesnica svih zemalja,
Starostavnik cara, kralja,
I citulja visih slika,
Izbranika, mucenika,
Od pocetka, pamtiveka;
Sve j' to groblje -
Al je i kolevka.


Mislim, zaista nije u redu...
godec godec 20:53 11.06.2011

Re: TEZE ZA RAZMIŠLJANJE

Herojin 3


koje je to navlačenje bilo


docsumann docsumann 09:37 12.06.2011

Re: TEZE ZA RAZMIŠLJANJE

godec

Herojin 3


koje je to navlačenje bilo




evo neću više, samo još jedan turn

p.s. silno sam vrijeme tu straćio, ali ne žalim ni za jednom sekundom
freehand freehand 11:02 11.06.2011

Paf...

... i nestade Stošketa?!

Te mislim da je svaka dalja rasprava o istinskom heroizmu posle Stošketovog nestanka u akciji besmislena, i treba se usredsrediti na postavljanje spomen-bloga na tu temu.

Edit: ili sam ipak ja nestao u akciji, jer me banovao na komentar u pokušaju?!
I čini li me to herojem?
Ili je antinacoški blog zatvoren za komentarisanje pre nego ššto je Stošić dovršio svoj Nirnbernški proces?

Avaj! Sa tugom u srcu moram vas obavestiti da sam streljan, kao prva žrtva antinacističke čistke.
Praštajte svi koje sam uvredio, i izvinjavam se ako nešto nije bilo u redu.
jesen92 jesen92 12:14 11.06.2011

Re: Paf...

i nestade Stošketa?!
..kako nestao? blog stoji samo on ne ucestvuje u diskusiji..nije on jedini bloger koji baci kosku i ode da proseta...
ili sam ipak ja nestao u akciji, jer me banovao na komentar u pokušaju?!
I čini li me to herojem?

...ne vidim da te banovao, na mom kompu stoji tvoj komentar/komentari(nisam sigurna dal ih je vise)
docsumann docsumann 13:42 11.06.2011

Re: Paf...

Avaj! Sa tugom u srcu moram vas obavestiti da sam streljan, kao prva žrtva antinacističke čistke.
Praštajte svi koje sam uvredio, i izvinjavam se ako nešto nije bilo u redu.irnbernški proces?


jbg, odalo te što ti brci poskakuju živo

daj si se samokontrolirati
freehand freehand 13:55 11.06.2011

Re: Paf...

docsumann
Avaj! Sa tugom u srcu moram vas obavestiti da sam streljan, kao prva žrtva antinacističke čistke.
Praštajte svi koje sam uvredio, i izvinjavam se ako nešto nije bilo u redu.irnbernški proces?


jbg, odalo te što ti brci poskakuju živo

daj si se samokontrolirati

Vidiš da sam i gadne greške u kucanju počo da pravim.
Sve zato što su mi teške suze na oči grunule zbog sopstvene herojske sudbine.
kukusigameni kukusigameni 14:00 11.06.2011

Re: Paf...

freehand
Sa tugom u srcu moram vas obavestiti da sam streljan

Suze su OK

Kad to vidje Kraljevicu Stoske,,
Proli suze niz bijelo lice:
"Jao mene do Boga miloga!
"Dje pogubih boljeg od sebe."
jesen92 jesen92 14:22 11.06.2011

Re: Paf...

Vidiš da sam i gadne greške u kucanju počo da pravim.
Sve zato što su mi teške suze na oči grunule zbog sopstvene herojske sudbine.
...evo covek(A.S.) se vratio iz setnje i lepo razgovara sa blogerima...nemoj bre da ogovaras kad sve moze lako da se proveri...
omega68 omega68 15:44 11.06.2011

Re: Paf...

si se

krkar krkar 16:14 11.06.2011

Re: Paf...

Pa ste kod mene na blogu našli da kukate na neprincipijelan tretman kod Stošića. Hoćete da me omrzne???
krkar krkar 16:17 11.06.2011

Re: Paf...

freehand

Avaj! Sa tugom u srcu moram vas obavestiti da sam streljan


Kad su nas zarobili rekli su "Polovinu ćemo da *ebemo a drugu polovinu da streljamo".

A šta su tebi radili?

Mene su streljali.


Sam si se namestio, morao sam. Ipak je ovo blog o herojima.
freehand freehand 17:23 11.06.2011

Re: Paf...

krkar
freehand

Avaj! Sa tugom u srcu moram vas obavestiti da sam streljan


Kad su nas zarobili rekli su "Polovinu ćemo da *ebemo a drugu polovinu da streljamo".

A šta su tebi radili?

Mene su streljali.


Sam si se namestio, morao sam. Ipak je ovo blog o herojima.

Krkare, bar ti insistiraš na preciznosti i na činjenicama!
Dakle, posle su me streljali.
A herojski sam izdržao i jedno i drugo.
docsumann docsumann 17:28 11.06.2011

Re: Paf...

krkar

freehand
Avaj! Sa tugom u srcu moram vas obavestiti da sam streljan.


Kad su nas zarobili rekli su "Polovinu ćemo da *ebemo a drugu polovinu da streljamo".

A šta su tebi radili?

Mene su streljali.


Sam si se namestio, morao sam. Ipak je ovo blog o herojima.



ajde priznajte, ovo ste uvježbavali
krkar krkar 18:16 11.06.2011

Re: Paf...

ajde priznajte, ovo ste uvježbavali


Freehand je zadužen za priznavanje. Ali posle moraš da ga streljaš.

Šta sve neće čovek pretrpeti da postane junak!
docsumann docsumann 18:38 11.06.2011

Re: Paf...

Freehand je zadužen za priznavanje. Ali posle moraš da ga streljaš.


možda ovaj put da izabere drugu ponuđenu opciju
krkar krkar 18:54 11.06.2011

Re: Paf...

možda ovaj put da izabere drugu ponuđenu opciju


Baš me briga šta ćete vas dvojica da se dogovorite da radite pre. Ali posle svakako moraš da ga streljaš.
docsumann docsumann 19:04 11.06.2011

Re: Paf...

Baš me briga šta ćete vas dvojica da se dogovorite da radite pre. Ali posle svakako moraš da ga streljaš


otkud ti ideja da ću ja išta tu da radim


gorran2 gorran2 19:58 11.06.2011

Re: Paf...

krkar
Freehand je zadužen za priznavanje. Ali posle moraš da ga streljaš.

docsumann
možda ovaj put da izabere drugu ponuđenu opciju

Auu, Freehandiću
sivi tiću
crvene boje...
Vidim da ti je spremljen bogat program.
Nego, imaš li ti adekvatnu garderobu za sve to?
Koliko vidim, trebaće ti nešto dostojanstveno, za streljanje
a nešto svečano, ukopno
pa neki čipkasti seksi kompletić
freehand freehand 20:40 11.06.2011

Re: Paf...

gorran2
krkar
Freehand je zadužen za priznavanje. Ali posle moraš da ga streljaš.

docsumann
možda ovaj put da izabere drugu ponuđenu opciju

Auu, Freehandiću
sivi tiću
crvene boje...
Vidim da ti je spremljen bogat program.
Nego, imaš li ti adekvatnu garderobu za sve to?
Koliko vidim, trebaće ti nešto dostojanstveno, za streljanje
a nešto svečano, ukopno
pa neki čipkasti seksi kompletić

Nekako sam razmišljao o koži i špilhoznama, od čipke samo halteri.

Nego da odeš ti malo kod oftalmologa, druže. Tebi se crveni gde god pogledaš.
spadalo92 spadalo92 07:00 12.06.2011

Re: Paf...

freehand
... i nestade Stošketa?!

Te mislim da je svaka dalja rasprava o istinskom heroizmu posle Stošketovog nestanka u akciji besmislena, i treba se usredsrediti na postavljanje spomen-bloga na tu temu.

Edit: ili sam ipak ja nestao u akciji, jer me banovao na komentar u pokušaju?!
I čini li me to herojem?
Ili je antinacoški blog zatvoren za komentarisanje pre nego ššto je Stošić dovršio svoj Nirnbernški proces?

Avaj! Sa tugom u srcu moram vas obavestiti da sam streljan, kao prva žrtva antinacističke čistke.
Praštajte svi koje sam uvredio, i izvinjavam se ako nešto nije bilo u redu.


Slava ti!

docsumann docsumann 14:34 11.06.2011

back to the topic

zanimljiv članak o herojima (junacima) socijalističkog rada.

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana