Društvo| Istorija| Politika

Prestolonaslednik i nesvrstanost, koji bre Tito

Milan Karagaća RSS / 07.09.2011. u 15:13

Dakle, “Ručak kod princa od Srbije Republike Srbije”
"Danas  se srećemo u Srbiji da proslavimo 50. godišnjicu osnivačke skupštine nesvrstanih i istorijskog lidera Josipa Broza Tita i njegove kolege koji su osnovali Pokret".

13151674016.jpg

 Da ne bude zabune, ovo nisu reči nikoga od zvaničnika Srbije, zemlje domaćina 1. Konferencije nesvrstanih, zemlje čiji je predsednik bio tvorac Pokreta i zemlje domaćina skupa posvećenog tom jubileju. U svakoj normalnoj zemlji koja drži do svog dostojanstva, poštuje svoju istoriju, pogotovo onaj deo na koji se poziva kada joj odgovara, a posebno uvažavajući povod i goste, ovo bi bile uobičajene reči  u obraćanju zvaničnika zemlje domaćina.

Ne, ovo su reči ministra spoljnih poslova Egipta, a naši zvaničnici izgleda nisu mogli da zbog jednog imena izgovore ni druga imena, valjda da bi se pokazali kao korektni prema onome čije ime ne pominju.

Poznato je u međunarodnim odnosima da se koristi svaka prilika, pogotovo istorijski jubileji, da se organizuju veliki međunarodni skupovi radi afirmaciji zemlje.

Naravno i naša diplomatija to zna i pametno je što je iskoristila povod, pogotovo u uslovima kada ima evidentnih nerazumevanja od strane mnogih država. Ako je npr. u pitanju Kosovo,  u pravu je prof. Simić kada kaže da samo zahvaljujući nesvrstanima ono još nioje priznato u UN.

Srbija je, iako više nije članica već samo posmatrač, uložila mnogo napora da se upravo u Beogradu održi jubilarni skup što je , svakako, za pohvalu. Za pohvalu je i sama organizacija skupa u smislu da Srbija ima kapacitete za to. Prisustvo delegacija iz preko 100 zemalja je svakako afirmativno za Srbiju ali da se ne lažemo one su tu ipak zbog nečega što je Srbija kao deo SFRJ uradila ranije i tu su upravo da iskažu poštovanje i odaju priznanje za to.

Znala je Srbija  kada je optirala za skup da je Tito zajedno sa Nehruom i Naserom osnivač pokreta, da je zahvaljujući njemu pokret opstajao pa i opstao, da je Tito bio neosporni lider pokreta, a SFRJ vodeća zemlja, da je Tito bio domaćin 1. Konferencije odžane u Beogradu 1961.godine, da je Tito umro u Beogradu i da su na sahrani bili šefovi država ili vlada iz preko 130 država, i konačno da se u Beogradu  dalje nalazi “Kuća cveća” I da je protokolarno korektno da delegacije posete “Kuću cveća”, a krajnje nepristojno da se to ignoriše. Ne znam da li je tačna informacija u štampi da je , navodno, rečeno da oni koji žele da posete Titov grob  mogu to da urade umesto da idu na večeru koju priređuje predsednik Srbije.  Lično ne verujem, da je tako nešto rečeno , ali je činjenica da u program nije bilo organizovanog odlaska i polaganja venaca.

Mislim da se organizator, tj. Srbija obrukala jer je ispalo prilično licemerno da se hvali delo a njegov tvorac ne spominje, kao kada bi pričali o struji a ignorisali ime Tesla.

Sledeći dan još veće iznenađenje- ručak koji priređuje , čuj, NJKV princ u Belom dvoru, on domaćin  prvi  pozdravlja goste a minister spoljnih poslova i potpredsednik vlade naravno po preseansu iza njega.

Valjda je i to bila aktivnost kako se ne bi našlo vreme za odlazak delegacija u “Kuću cveća”.  A narod već zbija šale kako su odgovorni “zaboravili da zatvore “Kuću cveća” pa su se neke delegacije ipak iskrale i otišle tamo. “

Dakle, pišu novine :“ZA diplomate iz zemalja nesvrstanih u utorak je bio priređen ručak u nekadašnjoj Titovoj rezidenciji, u Belom dvoru, na Dedinju. Ovoga puta, domaćin je bio prestolonaslednik Aleksandar Karađorđević.

Na meniju su bili kaprezi salata, rolovano pileće belo meso i jagnjetina, krompir sa ruzmarinom i pita sa orasima. Ansambl ”Kolo” izveo je splet srpskih igara, što je oduševilo sve goste. Svečani ručak, koji je organizovan za šefove delegacija u dvosatnoj pauzi između sednica u Palati Srbija, održan je u Belom dvoru, gde su više od stotinu zvaničnika ugostili prestolonaslednik Aleksandar Karađorđević, šef srpske diplomatije Vuk Jeremić i zamenik premijera Ivica Dačić.”

Predhodno je supruga ministra spoljnih poslova Nataša Jeremić organizovala ručak za dame, što je protokolarno sasvim korektno, samo ne znam u kom svojstvu i kojim povodom je ručku prisustvovala i princeza Katarina.

Ima se utisak, da bi ,da je skup potrajao još koji dan, verovatno bio organizova izlet na Avalski toranj, ručak kod patrijarha ili nešto drugo, a sve pod motom “Sve sve ali Kuća cveća nikako ne”.Meni je ovo nerazumno, pogotvo što je prošle ili pretprošle godine zvanična delegacija MSP i nekoliko ambasadora nesvrstanih zemalja,položila venac na kome je pisalo “Osnivaču pokreta nesvrstanih”, na RTS prikazano, Stefanović, Crnogorčević, Žugić.

E sada, postavlja se nekoliko pitanja:

1.- kakve veze ima princ Karađorđević sa politikom i Pokretom nesvrstanih,

2.- u kom svojstvu je organizovao ručak i od kojih naših para to plaća

3.- da li Srbija ima paralelno predsednika republike i kralja

4.- koji su to državni razlozi da se on pojavljuje u zvaničnoj funkciji a da mu ministri saslužuju u njegovim „državničkim aktivnostima“

5.- da li su ministri stavljaju’iu se u takvu poziciju implicite priznali i monarha

5.- nije li bilo prirodnije da je na ručku za dame bila prisutna Jovanka Broz, jer, sviđalo se to nekome ili ne, ona ima mnogo više veze sa jubilejom nego svi ostali.

Ali šta reći, čudna je zemlja Srbija, stalno živi u dilemi i dualizmu vrednosti a nema snage da se opredeli ili joj nije jasno ni samoj gde je.

Tako Srbija obeležava dan pobede ,a izbegava da pomene ime onih koji su bili pobednici, izbacili smo sve što podseća na NOB, dođe Medvedev pa obeležimo Dan oslobođenja Beograda a ne pomenemo partizane, sada hvalimo politiku nesvrstanosti ali ne pomenemo imena osnivača, pa zbog Tita izostavimo i Nehrua, Nasera, Nkrumaha, Sukarna.

Imamo predsednika Republike i prestolonaslednika i čak preplitanje između visokih državnih državnih funkcija, pa tako jedan isti čovek može biti predsednik Narodne skupštine i član Krunskog saveta ili ambasador Republike Srbije i član Krunskog veća.

Zbog svega toga, a i mnogo čega drugog, Srbija nema političke snage da se po ključnim pitanjima od nacionalnog interesa odredi“ ili- ili“ , već uvek tavori u stanju „i- i“, što uglavnom znači da ne zna šta hoće.

detaljnije o skupu.



Komentari (302)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

dragan7557 dragan7557 14:03 08.09.2011

Re: "Republika"

. Eto za početak pročitaj Arčibalda Rajsa i ono njegovo poznato "Čujte Srbi".

Ako dođu na vlast monarho - komunjare će tu knjigu zabraniti, a za ilegalno posedovanje smrtna kazna.

Da li si se zapitao otkud to da je upravo taj kralj Aleksandar uspeo da pred Marsejski atentat postane najbogatiji čovek u regionu, ima li tu kakvog profiterstva i mutnih poslova.

Valjda kuc'o sandučiće k'o i Marko?

cerski
dragan7557 dragan7557 14:10 08.09.2011

Re: "Republika"

Negde sam procitao da je najveci zemloposednik na svetu Elizabeta II? ne znam koliko je tacan podatak. Mozda ona 'nije imala prednost pri kupovini zemlje'?

Podatak je tačan njena je cela Kanada, Australija i još mnogo toga.
Jebiga kupila od Indijanaca, Aboridžina i sličnih bogatih ugursuza al' pošteno platila nema šta.

cerski
dragan7557 dragan7557 14:18 08.09.2011

Re: baš tako

Nije ni bitno, ako smo normalna demokratska drzava, svim gradjanima treba vratiti imovinu jer im je nepravedno oduzeta!

O tome se i radi, Ustavom je garantovana neotuđivost imovine a svi građani Srbije su bili po Ustavu vlasnici sve imovine.

Recimo država koja je otuđila fabrike koje su bile vlasništvo zaposlenih, po ovme bi morala da vrati fabrike radnicima, i jop da plati naknadu i sucke troškove.

cerski
dragan7557 dragan7557 14:58 08.09.2011

Re: "Republika"

Ma k'o Đoković je!

Vala jes, eno na sajtu Prestolonaslednikove Kancelarije koju su novinari b92 preimenovali u Dvor uz izvinjenje
maca22 23:50 07.09.2011
Re: "Republika"
Hajde da nagadjamo kakve su namere Pretendenta na nepostojeći presto:

http://www.b92.net/info/vesti/index.php?yyyy=2004&mm=08&dd=12&nav_category=12&nav_id=148067

Karađorđević Kićanoviću: Fuck you

i ostalo piše da je Aca II bio i sportista

cerski
DVOR ! Kako to veličanstveno zvuči? Kakv bre Luvr i ostali bakrači.
maca22 maca22 15:25 08.09.2011

Re: "Republika"

Najjaci komentar ispod:

Pa nije ni cudo. Njegov predak Karadjordje je svojoj majci nabio na glavu kosnicu punu pcela jer se naljutio na nju. Ovaj je samo opsovao coveku mater. Ali to su geni. Iako Aleksandar izigrava nekog velikog demokratu, ipak su to geni. I uostalom kako covek da mu obezbedi karte za lozu gde sede sefovi drzava, pa da se onda ovi pitaju - koji je ovaj. Svasta ljudi umisljaju.
A neko pomenu njegovog sina Petra. Pa taj mali ne zna ni reci srpski niti mu pada na pamet da uci. Studira i setka se po svetu, a samo dodje malo u Beli dvor da se slika sa ocem i to je sve. Jer Beli dvor im se ipak svidja, samo da ga je preneti u Englesku.


freehand freehand 16:56 08.09.2011

Re: "Republika"

Milan Karagaća
ne nego tele.prvo bude tele muškog spola pa bikčić, pa bik u naponu snage i onda pošto ga uštroje i tako unaprede u vola.

Jel to tvrdiš da ti je nepoznata sila hakovala nalog i napisala ovu glupost?!
Dovoljno je da ga oteli krava i odraste, biće vo ne mora ništa da radi.

Barabe, šta reći!
srdjazlopogledja srdjazlopogledja 18:08 08.09.2011

Re: "Republika"

mlekac
srdjazlopogledja

P.S. Овај коментар је монархистима посвећен, нека ме извину остали.

Srdjo, malo te istorija demantuje, al' ajde da ti ne kvarim...
Mislim, koliko je bilo SPOSOBNIH monarha?
A koliko njih je ostavilo JEDNAKO sposobne naslednike?
Kad je titula uslovljena rodjenjem - sta biva ako taj neko ko se rodio nije sposoban da vlada a eto, nece da abdicira???
Jeste, predsednici znaju da budu nemoguci (eno, pogledaj Mugabea), al' bar se zna da ce kad-tad da ih smene...

Млекац, монархиста сте?

Говоримо о парламентарној монархији, не о томе да краљ саставља владу Србије, води дипломатију и сл.
Milan Karagaća Milan Karagaća 18:37 08.09.2011

Re: "Republika"

Milan Karagaća
ne nego tele.prvo bude tele muškog spola pa bikčić, pa bik u naponu snage i onda pošto ga uštroje i tako unaprede u vola.


Jel to tvrdiš da ti je nepoznata sila hakovala nalog i napisala ovu glupost?!

uopšte te ne razumem čerez čega se praviš da ne razumeš.
Daklem, svaki vo je prvo bio tele, junac, pa bik i onda vo.
Ajmo dalje, svaki prasac je prvo bio prase ne (prasa), pa nerast pa prasac;
svaki petao je prvo bio pile, pa petli;, peeetao i stari oroz.

Dovoljno je da ga oteli krava i odraste, biće vo ne mora ništa da radi.

Barabe, šta reći!

odnosi se na vola i sve volove u bukvalnom smislu.
E sada reč vo ili volovi se koristi i u prenesenom značenju kao npr. što je to radio Radoje Domanović

srdjazlopogledja srdjazlopogledja 23:33 08.09.2011

Re: "Republika"

Шта имамо?

А шта можемо?

Мали додатак.

Ко ли је ова жена?
sevarlica sevarlica 10:03 09.09.2011

Re: Pokondirene tikve

Smešno, te koje ste naveli su druga strana iste knjige iz koje vi čitate.
Ekstremi su ekstremi bili oni levi ili desni.
sevarlica sevarlica 13:43 09.09.2011

Re: Pokondirene tikve

Mogu zato što sam tokom života radio i ostvario popriličnu penziju.

A što bi rekao domaćin gospodine vi lupetate.


Izvinite za lupetanje, molim vas.
Da niste možda upravljali u nekom od propalih preduzeća? Dikom i ponosom vama omiljenog komunističkog režima.
Penzija bi valjda trebalo da bude socijalna kategorija, a ne ekonomska. Dok ste radili i zarađivali je jedno a penzija bi trebalo da bude menje više svima ista. Zašto mislite da drugi nisu radili, a penzije su im bedne?
sevarlica sevarlica 13:51 09.09.2011

Re: baš tako

dragan7557
Nije ni bitno, ako smo normalna demokratska drzava, svim gradjanima treba vratiti imovinu jer im je nepravedno oduzeta!

O tome se i radi, Ustavom je garantovana neotuđivost imovine a svi građani Srbije su bili po Ustavu vlasnici sve imovine.

Recimo država koja je otuđila fabrike koje su bile vlasništvo zaposlenih, po ovme bi morala da vrati fabrike radnicima, i jop da plati naknadu i sucke troškove.

cerski


Dragi gospodine Cerski, radnici NIKADA nisu bili VLASNICI već u najboljem slučaju upravljači fabrikama, Mada se zna da nikada nisu imali de fakto vlast. SFRJ nije poznavala privatno vlasništvo, u najboljem slučaju ste i kod kupljene imovine mogli da budete vlasnik/korisnik, tj. da imovinu knjižite 1/2 a ne 1/1 kako je donošenjem novog ustava moguće danas.
Drugo, mnogi radnici su dobili i više od toga. Dok je sve radilo dobijali su stanove, viškove i veliki broj njih platu koju nisu zaradili. Sad kad je propalo dobijali su akcije, otpremnine itd. Malo li je???
Milan Karagaća Milan Karagaća 14:33 09.09.2011

Re: Pokondirene tikve

sevarlica
Mogu zato što sam tokom života radio i ostvario popriličnu penziju.

A što bi rekao domaćin gospodine vi lupetate.


Izvinite za lupetanje, molim vas.
Da niste možda upravljali u nekom od propalih preduzeća? Dikom i ponosom vama omiljenog komunističkog režima.
Penzija bi valjda trebalo da bude socijalna kategorija, a ne ekonomska. Dok ste radili i zarađivali je jedno a penzija bi trebalo da bude menje više svima ista. Zašto mislite da drugi nisu radili, a penzije su im bedne?

lupetanje je i kada se govori o svojim pretpostavkama kao činjenicama i istinama.
Da li ti uopšte znaš gde je gospodin radio i zaradio penziju?
Da li ti uopšte znaš šta podrazumevaš pod komunističkim režimom ili prepričavaš šta si slušao od nekih koji su bili upravo onakvi kako ti vidiš te komunjare ,a onda su postali veliki nacionalisti, antikomunisti i , čuj, demokrate.
Milan Karagaća Milan Karagaća 14:40 09.09.2011

Re: Pokondirene tikve

Dok ste radili i zarađivali je jedno a penzija bi trebalo da bude menje više svima ista. Zašto mislite da drugi nisu radili, a penzije su im bedne?

nije svima isti iznos odbijan u penzijski fond već procentualno od bruto mesečne zarade.A ona se po istoj logici obračuna i visina penzije.
Socijalna kategorija u čistom obliku bi bila ona penzija koju država daje socijalnim kategorijama koje nisu radili niti su uplaćivali.
Ako nisi siguran vidi kako se obračunavaju penzije u razvijenim zemljama koje nikada nisu bile komunističke ali koje znaju tačno šta je socijalna pomoć a šta zarađena penzija.
srdjazlopogledja srdjazlopogledja 14:49 09.09.2011

Re: Pokondirene tikve

Milan Karagaća
Dok ste radili i zarađivali je jedno a penzija bi trebalo da bude menje više svima ista. Zašto mislite da drugi nisu radili, a penzije su im bedne?

nije svima isti iznos odbijan u penzijski fond već procentualno od bruto mesečne zarade.A ona se po istoj logici obračuna i visina penzije.
Socijalna kategorija u čistom obliku bi bila ona penzija koju država daje socijalnim kategorijama koje nisu radili niti su uplaćivali.
Ako nisi siguran vidi kako se obračunavaju penzije u razvijenim zemljama koje nikada nisu bile komunističke ali koje znaju tačno šta je socijalna pomoć a šta zarađena penzija.

Да, јес' тако. Само... Није пензија у Србији посве пропорционална износу који се уплаћивао, већ се узимају "најбоље године" за обрачун, што оштећује оне са пуним радним стажом.
maca22 maca22 15:48 09.09.2011

Re: Pokondirene tikve

sevarlica
Mogu zato što sam tokom života radio i ostvario popriličnu penziju.

A što bi rekao domaćin gospodine vi lupetate.


Izvinite za lupetanje, molim vas.
Da niste možda upravljali u nekom od propalih preduzeća? Dikom i ponosom vama omiljenog komunističkog režima.
Penzija bi valjda trebalo da bude socijalna kategorija, a ne ekonomska. Dok ste radili i zarađivali je jedno a penzija bi trebalo da bude menje više svima ista. Zašto mislite da drugi nisu radili, a penzije su im bedne?

Ovo je kao u šerpu. Ili dva poklopca, jedan o drugi.
maca22 maca22 15:59 09.09.2011

Re: "Republika"

srdjazlopogledja
Ко ли је ова жена?

Jes da su ukusi različiti, ali da je lepa - nikako nije.
srdjazlopogledja srdjazlopogledja 16:15 09.09.2011

Re: "Republika"

maca22
srdjazlopogledja
Ко ли је ова жена?

Jes da su ukusi različiti, ali da je lepa - nikako nije.

То је зато што лепоту цените само по изгледу.
maca22 maca22 16:21 09.09.2011

Re: "Republika"

srdjazlopogledja

Vidi njega.
sevarlica sevarlica 12:59 10.09.2011

Re: Pokondirene tikve

Milan Karagaća
Dok ste radili i zarađivali je jedno a penzija bi trebalo da bude menje više svima ista. Zašto mislite da drugi nisu radili, a penzije su im bedne?

nije svima isti iznos odbijan u penzijski fond već procentualno od bruto mesečne zarade.A ona se po istoj logici obračuna i visina penzije.
Socijalna kategorija u čistom obliku bi bila ona penzija koju država daje socijalnim kategorijama koje nisu radili niti su uplaćivali.
Ako nisi siguran vidi kako se obračunavaju penzije u razvijenim zemljama koje nikada nisu bile komunističke ali koje znaju tačno šta je socijalna pomoć a šta zarađena penzija.


Ne govorim o načinu obračuna, znam kako se obračunava, već govorim o tome da su i obračuni penzija vid lažnog moralisanja. U velikom broju razvijenih zemalja je penzija socijalna kategorija i nema previše veze sa prihodima u radnom veku.

Kod nas je bilo drugačije, rudar koji je rizikovao život svaki dan je dobio minimalac a neki "borac" koga je tane zakačilo po zadnjici dobija 2-3 prosečne PLATE u zemlji.
niccolo niccolo 15:35 07.09.2011

Nego,

kako ti ocenjuješ skup inače, ako zanemarimo prestolonaslednika i tita?
koksy koksy 15:44 07.09.2011

heh


M.K.
5.- nije li bilo prirodnije da je na ručku za dame bila prisutna Jovanka Broz, jer, sviđalo se to nekome ili ne, ona ima mnogo više veze sa jubilejom nego svi ostali.

Znači, trebalo je da se drug Tito hladi 31 godinu da bi se komunisti usudili da objave kako je Jovanki ukinut embargo na pojavljivanje u javnosti.
Milan Karagaća Milan Karagaća 20:44 07.09.2011

Re: Nego,

niccolo
kako ti ocenjuješ skup inače, ako zanemarimo prestolonaslednika i tita?

ministar Jeremic je sam dao ocenu.Mislim da je sasvim korektna.
video zapis
Drago Kovacevic Drago Kovacevic 22:03 07.09.2011

Re: Nego,

niccolo
kako ti ocenjuješ skup inače, ako zanemarimo prestolonaslednika i tita?

Evo ja ću...Potpuno promašena stvar koja će koštati poreske obveznike u Srbiji. Poziv za taj skup upućen je pre više od godinu ipo dana u najvećem naponu politike "I Kosovo i EU". Dalekovidi promoteri te politike su smatrali da će tako zacementirati priznanje Kosova od strane nesvrstanih..Kad, vidi đavola..Preko trideset zemalja koje se "!nesvrstavaju" je u međuvremeno priznalo Kosovo...
I kad je skup zakazan, nije više mogao biti otkazan...Efekat je sledeći...Vuk Jeremić je sa egipatskim ministrom posadio drvo prijateljstva na N. Beogradu, oko hiljadu turista iz sveta se na naš račun ovde provodilo nekoliko dana, platićemo silne troškove oko organizacije, a za uzvrat smo im, da ne bi bila "suva kost" u holu parlamenta ponudili da kupe naše kalašnjikove. Iako znamo, da je to nemoguće prodati ako ne dozvole Amerikanci..Ali, eto...da se nešto kaže...
Milan Karagaća Milan Karagaća 22:28 07.09.2011

Re: Nego,

Potpuno promašena stvar koja će koštati poreske obveznike u Srbij

Ja se ne slažem jer skup je imao jubilarni karakter a ne radni, Srbija nije odavno članica pokreta.
Ostajem pri tome da je pametno i dobro iskorišćen povod da u Beograd dođu delegacije tolikog broja država i da je u svakom slučaju afirmativano za Srbiju.Nadam se da će mnogobrojni bilateralni kontakti biti od koristi.
Takođe ne vidim ništa loše u tome što se pri odlučivanju da se inicira organizacija skupa svakako računalo na pozitivne efekte u diplomatskim naporima oko Kosova.Uostalom, citirao sam ti šta reče Predrag Simić.
Ako se radi o proslavi, slavi i obeležavanju onda se to radi zato što tako pada.
Nije valjda da slaviš npr. slavu ili rođendan samo kada preračunaš da si na materijalnom dobitku. Izvini što vulgarizujem.
Mislim da je Srbija trebala da organizuje simboličan skup, mislim da je lepo što su na njemu bile prisutne sve države bivše republike SFRJ i da je značajno i to što se tako veliki broj zemalja odazvao. Ipak treba razmišljati o budućnosti jer što imaš više prijatelja bolje ćeš stajati pa kako god da se stvar oko Kosova završi.
E ono što je meni smetalo, a verujem i mnogim delegacijama, to i napisah.
libkonz libkonz 22:29 07.09.2011

Re: Nego,

Drago, bolje popij nešto pre nego što klikneš
mikimedic mikimedic 22:33 07.09.2011

Re: Nego,

Drago, bolje popij nešto pre nego što klikneš


naravno - pricao je miki svojevremeno i o 'priznanju' katara.
libkonz libkonz 15:40 07.09.2011

Doći će i taj dan

da ponovo postanemo monarhija. koliko nisko treba da se spustimo da to shvatite?
BEZ KRALJA NE VALJA !
dragan7557 dragan7557 15:55 07.09.2011

Re: Doći će i taj dan

libkonz
da ponovo postanemo monarhija. koliko nisko treba da se spustimo da to shvatite?
BEZ KRALJA NE VALJA !

Ma jok bre Cara a onda plemstvo, raju već imamo, a eto ima čini mi se i neki Filip Grof ....,
a feudalni sistem već izgradžujemo.

cerski

srdjazlopogledja srdjazlopogledja 16:06 07.09.2011

Re: Doći će i taj dan

libkonz
da ponovo postanemo monarhija. koliko nisko treba da se spustimo da to shvatite?
BEZ KRALJA NE VALJA !

Доћи ће и тај дан. Доћи ће.
maca22 maca22 21:11 07.09.2011

Re: Doći će i taj dan

BEZ KRALJA NE VALJA !
BEZ KRALJA NE VALJA !
BEZ KRALJA NE VALJA !

Vau, ovo je bolje od vijagre!


srdjazlopogledja srdjazlopogledja 00:20 08.09.2011

Re: Doći će i taj dan

Vau, ovo je bolje od vijagre!

Уз овај коментар иде
draft.dodger draft.dodger 15:43 07.09.2011

...

Milan Karagaća
1.- kakve veze ima princ Karađorđević sa politikom i Pokretom nesvrstanih,


Aca je starleta, njegovo prisustvo se podrazumeva...
Drago Kovacevic Drago Kovacevic 15:44 07.09.2011

Preporuka

Svako dobro Milane...
Nego, kud se god maknu...moraju naići na Tita...
I što ga više negiraju, više ga afirmišu...
Smešan mi je Jeremić...Izgovara ono što je Tito govorio pre pedeset godina, a njega pomunuti za majku božiju..
A da je Tito danas živ, mislim da bi bez razmišljanja kazao - Moramo u NATO, majku ti božiju...
kukusigameni kukusigameni 15:47 07.09.2011

Re: Preporuka

Drago Kovacevic
A da je Tito danas živ, mislim da bi bez razmišljanja kazao - Moramo u NATO, majku ti božiju...

I to svi Nesvrstani!
libkonz libkonz 15:57 07.09.2011

Re: Preporuka

Tito i NATO! Dve Dragove ljubavi u jednoj rečenici
Drago Kovacevic Drago Kovacevic 16:37 07.09.2011

Re: Preporuka

kukusigameni
Drago Kovacevic
A da je Tito danas živ, mislim da bi bez razmišljanja kazao - Moramo u NATO, majku ti božiju...

I to svi Nesvrstani!

Ma, svi..džumle...
dali76 dali76 19:37 07.09.2011

Re: Preporuka

pa Lib i Drago je za neutralnost izgleda,a Milan za svrstanu nesvrstanost .
i istok i zapad i sjever i jug.
dobro jutro carsijo na sve cetiri strane sveta, to je spoljna politika druga predsednika koji je prespavao dve tri decenije,al dobro njegovi dvorjani su ga ubedili da jeje tako,nezamenjiv i lider u regionu.
pre samza monarhiju nego za svrstanu nesvrstanost , jbt, pitam se jeli ovaj Kostunica uopste izgubio izbore?
Milan Karagaća Milan Karagaća 20:54 07.09.2011

Re: Preporuka

Milan za svrstanu nesvrstanost .

budi ljubazan pa mi pojasni šta zapravo hoćeš da kažeš.
libkonz libkonz 21:14 07.09.2011

Re: Preporuka

pitam se jeli ovaj Kostunica uopste izgubio izbore?

on jeste, ali oni koji su ga doveli na vlast su opet pobedili.
freehand freehand 23:02 07.09.2011

Re: Preporuka

A da je Tito danas živ, mislim da bi bez razmišljanja kazao - Moramo u NATO, majku ti božiju...

"I maknite mi ovog Jeremića, odmah!
Nego, gde nam je onaj prepametni mali iz Knina? Njega odmah za Ministra vanjskih dela, a u slobodno vreme mu dajte da bude šef policije, Predsednik Zvezde i Upravnik filharmonije!
I Prasu u lektiru za peti razred, to da se ne zaboravi, majkulivambožju!"
maca22 maca22 23:05 07.09.2011

Re: Preporuka

Svakako bi se snašao.
kukusigameni kukusigameni 07:39 08.09.2011

Re: Preporuka

Da li ja to naslucujem novi slogan za nove izbore, oko koga ce se okupiti sve progresivne stranke ove prelepe zemlje?
I KOSOVO I EVROPA, I NESVRSTANI I NATO, I REPUBLIKA I MONARHIJA!
Dr M Dr M 10:09 08.09.2011

Re: Preporuka

kukusigameni
Da li ja to naslucujem novi slogan za nove izbore, oko koga ce se okupiti sve progresivne stranke ove prelepe zemlje?
I KOSOVO I EVROPA, I NESVRSTANI I NATO, I REPUBLIKA I MONARHIJA!


A ja naslućujem ishod

I lišće i korijenje.
dragan7557 dragan7557 12:27 08.09.2011

Re: Preporuka

Dr M
kukusigameni
Da li ja to naslucujem novi slogan za nove izbore, oko koga ce se okupiti sve progresivne stranke ove prelepe zemlje?
I KOSOVO I EVROPA, I NESVRSTANI I NATO, I REPUBLIKA I MONARHIJA!


A ja naslućujem ishod

I lišće i korijenje.


Doktore a 'oće l' biti sena za slave i preslave?

Mislim možemo l' de se malo omrsimo?

cerski
kukusigameni kukusigameni 12:31 08.09.2011

Re: Preporuka

cerski


I MRS I POST!
vladimir petrovic vladimir petrovic 15:46 07.09.2011

Nema mesta čuđenju

Ja shvatam ručak u pitanju, kod princa Aleksandra Karađorđevića, kao jednu protokolarnu finesu, i to dobro smišljenu, pa me malo čudi autorov ton podsmevanja, kojim je pisan ceo tekst.

Iskreno govoreći, ako je baš to najveći propust oko sveukupnog organizovanja ove svečanosti u Beogradu (druge najveće ovogodišnje političke fešte u svetu, kako reče MIP Jeremić), onda smo dobro prošli.

Takodje, nije mi ovo jasno:
Milan Karagaća
... Predhodno je supruga ministra spoljnih poslova Nataša Jeremić organizovala ručak za dame, što je protokolarno sasvim korektno, samo ne znam u kom svojstvu i kojim povodom je ručku prisustvovala i princeza Katarina.


Kakvo je ovo pitanje: samo ne znam u kom svojstvu i kojim povodom je ručku prisustvovala i princeza Katarina?.

Pa ako je ručak za dame priredila supruga MIP Jeremića - u Belom dvoru, u kome živi princeza Katarina, valjda je bilo normalno da i ona (princeza Katarina) prisustvuje tom ručku.

Ne vidim šta je čudno u svemu tome.

P. S. Da li je trebalo da ručku za dame prisustvuje Jovanka Broz je drugo pitanje. Možda je i bio upućen poziv, ali ga je Jovanka odbila, jer se ne pojavljuje na javnim mestima. Bolje je da ne ulazimo u spekulacije.
nsarski nsarski 16:04 07.09.2011

Re: Nema mesta čuđenju

E, Horatio, dao sam ti najvecu preporuku koju sam mogao!

Takodje, pitao bih blogokolegu Karagacu, da li su na svecanosti obelezavanja 50. godisnjice osnivanja Nesvrstanih bile delegacije Slovenije, Hrvatske, Makedonije, Crne Gore i BiH? Zaista ne znam, zato pitam.

Ako su bili, to bi bilo na mestu jer su i oni bili deo zemlje koja je osnovala Pokret Nesvrstanih.

Ako nisu, to vec nesto govori o politici u koju se ja ne razumem. Sramota je da se te zemlje tek tako odricu svoje proslosti kojom su se nekad ponosili. Tako ja mislim, a valjda i svi oni koji drze do slavne proslosti Titoizma.

Ili sam u totalnoj zabludi i postavljam pogresna pitanja?
vojnicic vojnicic 16:12 07.09.2011

Re: Nema mesta čuđenju

Nema mesta čuđenju

Lepo objasnjeno.
dragan7557 dragan7557 16:56 07.09.2011

Re: Nema mesta čuđenju/Vala ima

Kakvo je ovo pitanje: samo ne znam u kom svojstvu i kojim povodom je ručku prisustvovala i princeza Katarina?.

Veoma jasno.

U kom je svojstvu i kojim povodom je toliko jasno pitanje da nema mesta mesta tvojim pitanjima.

Odgovor koji daješ:
Pa ako je ručak za dame priredila supruga MIP Jeremića - u Belom dvoru,

koja dama (u svojstvu supruge MIP-a) je u ovom slučaju domaćica - svojstvo.

Ona, supruga MIP-a može da pozove na ručak dame koje imaju svojstvo supruge nekog gosta. Princeza Katarina ne spada u ovu kategoriju gostiju, naime nije supruga nekog od gostiju.

Činjenica da gracijom države živi u kući u kojoj se održava ručak nije povod da bude pozvana na isti pošto nema svojstvo koje treba da ispunjava gošća.


što je protokolarno sasvim korektno,

Narvno ako dodaš gornji citat Milanov stav je jasan, kao i pitanje


cerski

p.s. po protokolu princezi Katarini nije mesto na ovom ručku.
zoja444 zoja444 18:01 07.09.2011

Re: Nema mesta čuđenju

Takodje, pitao bih blogokolegu Karagacu, da li su na svecanosti obelezavanja 50. godisnjice osnivanja Nesvrstanih bile delegacije Slovenije, Hrvatske, Makedonije, Crne Gore i BiH? Zaista ne znam, zato pitam.


bile su.
nsarski nsarski 18:04 07.09.2011

Re: Nema mesta čuđenju

bile su.

E, to je za svaku pohvalu!
Milan Karagaća Milan Karagaća 21:04 07.09.2011

Re: Nema mesta čuđenju

Ja shvatam ručak u pitanju, kod princa Aleksandra Karađorđevića, kao jednu protokolarnu finesu, i to dobro smišljenu, pa me malo čudi autorov ton podsmevanja, kojim je pisan ceo tekst.

ja se ne podsmevam , samo postavljam pitanje kakve veze ima pretedent na presto i nesvrstanost.Koje su njegove zasluge i aktuelna uloga da on bude domaćin na ručku.
Da pojasnim finesu, eto neka se 2013. godine organizuje jubilej 110.godina od dolaska njegovog dede na presto, pa da vidimo koliko će kraljeva i državnih delegacija doći, a neka mu država dozvoli da u Belom dvoru o svom trošku priredi za njih sve prijem, ručak, večeru, pa neka i priceza bude domaćica kraljicama i princezama.
Priznaćeš, ovaj jubilej nesvrstanih ipak je vezan za Tita,a ne kralja.
predatortz predatortz 21:07 07.09.2011

Re: Nema mesta čuđenju

ja se ne podsmevam , samo postavljam pitanje kakve veze ima pretedent na presto i nesvrstanost.


Ni meni nije jasno šta mu bi da se upliće u tu budalaštinu!?
libkonz libkonz 21:09 07.09.2011

Re: Nema mesta čuđenju

Priznaćeš, ovaj jubilej nesvrstanih ipak je vezan za Tita,a ne kralja.

Druže Karagaća, ne znam kako da ti ovo kažem, ali neko mora: Drug Tito je umro.
predatortz predatortz 21:13 07.09.2011

Re: Nema mesta čuđenju

libkonz
Priznaćeš, ovaj jubilej nesvrstanih ipak je vezan za Tita,a ne kralja.

Druže Karagaća, ne znam kako da ti ovo kažem, ali neko mora: Drug Tito je umro.


Lib, to je bilo surovo! Ja sam se taman spremao da napišem da je Drug Tito , zbog neodložnih obaveza,bio sprečen da prisustvuje...
nsarski nsarski 21:16 07.09.2011

Re: Nema mesta čuđenju

samo postavljam pitanje kakve veze ima pretedent na presto i nesvrstanost

Imaju itekakve! Pretendent na presto je farsican lik, a pokret nesvrstanih je farsican pokret. Taman su se nasli.

EDIT: Uostalom, prilikom osnivanja pokreta nesvrstanih tu su se nasli marsali, sumnjivi generali, seici i maharadze, ljuti revolucionari od one "crvena zora sutra svice" sorte, gutaci varte, vlasnici robova i harema, plemenske poglavice - svi u zajednickoj borbi protiv Koka Kole. Sta je tu za postovanje?
maca22 maca22 21:26 07.09.2011

Re: Nema mesta čuđenju

libkonz
Priznaćeš, ovaj jubilej nesvrstanih ipak je vezan za Tita,a ne kralja.

Druže Karagaća, ne znam kako da ti ovo kažem, ali neko mora: Drug Tito je umro.

Not necessarily.
Milan Karagaća Milan Karagaća 21:36 07.09.2011

Re: Nema mesta čuđenju

libkonz
Priznaćeš, ovaj jubilej nesvrstanih ipak je vezan za Tita,a ne kralja.

Druže Karagaća, ne znam kako da ti ovo kažem, ali neko mora: Drug Tito je umro.

Kakva glupa dosetka. Pa ja i nisam rekao da je u zatvoru i da ga je kralj zbacio već da se njegov grob nalazi u "Kući cveća", kao što i stari kralj Pera počiva na Oplencu pa određenim povodima obiđu njegov grob.
tihomir_simcic tihomir_simcic 21:54 07.09.2011

Re: Nema mesta čuđenju

prilikom osnivanja pokreta nesvrstanih tu su se nasli marsali, sumnjivi generali, seici i maharadze, ljuti revolucionari od one "crvena zora sutra svice" sorte, gutaci varte, vlasnici robova i harema, plemenske poglavice - svi u zajednickoj borbi protiv Koka Kole




Dodao bih ako smijem još i: pilićari,sitni šverceri,varioci,dileri polovnih VBR-ova,đilkoši ili đilkani,gutači vutre,profesionalni ranjenici (Neretva itajrad,sam sebe propucao itajrad,klizave pločice itajrad),poltroni na varta baterijama,cugatori,teraoci šege,bacači nervnih otrova,šahisti,sladokusci i ostala uglađena kalakotra.
dragan7557 dragan7557 22:42 07.09.2011

Re: Nema mesta čuđenju

Pretendent na presto

pretedent na presto

Ko je tvrdio da blogeri nisu u stanju da prihvataju "nove" pojmove?

cerski
dragan7557 dragan7557 22:47 07.09.2011

Re: pripomoć


EDIT: Uostalom, prilikom osnivanja pokreta nesvrstanih tu su se nasli marsali, sumnjivi generali, seici i maharadze, ljuti revolucionari od one "crvena zora sutra svice" sorte, gutaci varte, vlasnici robova i harema, plemenske poglavice - svi u zajednickoj borbi protiv Koka Kole. Sta je tu za postovanje?

Bo'me prof loše ti je zaključenije, ako posle ovolikog svesrdnog nabrajanja nikako da shavtiš da je pitanje ne samo suvišno već i potpuno nepotrebno.

FUNKCIJA koji obavljaju!!!

cerski

p.s. bar bi od tebe trebalo očekivati da razumeš. Recimo Michio Kaku ili nedaj bože Suskind bi ovu "Enigmu" rešili pre nego što bih ja napisao.
Milan Karagaća Milan Karagaća 22:50 07.09.2011

Re: Nema mesta čuđenju

predatortz
ja se ne podsmevam , samo postavljam pitanje kakve veze ima pretedent na presto i nesvrstanost.


Ni meni nije jasno šta mu bi da se upliće u tu budalaštinu!?

pa što mu to pre ne reče.
dragan7557 dragan7557 11:26 08.09.2011

Re: Nema mesta čuđenju

već da se njegov grob nalazi u "Kući cveća", kao što i stari kralj Pera počiva na Oplencu pa određenim povodima obiđu njegov grob.


Eto ja mislim da i Tita tamo treba smestiti, valjda će se onda razum monarho komunjara razbistriti.

A kuću cveća pokloniti badava nekom zaslužnom gosn-drugu.

cerski
mikimedic mikimedic 15:56 07.09.2011

preporuka

za ceo tekst. potpisujem svaku rec.
libkonz libkonz 15:59 07.09.2011

Re: preporuka

stvarno svašta potpisuješ u zadnje vreme
vojnicic vojnicic 17:04 07.09.2011

Re: Nema mesta čuđenju/Vala ima

Činjenica da gracijom države živi u kući u kojoj se održava ručak

A nije li njen svekar rodjen malo u toj kuci?!!
Samo pitam....
koksy koksy 18:18 07.09.2011

Re: preporuka

libkonz
stvarno svašta potpisuješ u zadnje vreme

I ja sam primetio.
mikimedic mikimedic 19:10 07.09.2011

Re: preporuka

stvarno svašta potpisuješ u zadnje vreme


sta je to svasta?

to sto ne volem nikog krkisa lutko, a pogotovo ne svercere, bilo u prevozu, bilo u redu za infostan sa malim detetom kome tu mesto nije, kao i one koji nose fake table na kolima, bilo da na njima pise 'pg' ili 'njkv'.


maca22 maca22 22:06 07.09.2011

Re: Nema mesta čuđenju/Vala ima

vojnicic
Činjenica da gracijom države živi u kući u kojoj se održava ručak

A nije li njen svekar rodjen malo u toj kuci?!!
Samo pitam....

Ko kaze da monarhisti nisu zabavni?
srdjazlopogledja srdjazlopogledja 23:06 07.09.2011

Re: Nema mesta čuđenju/Vala ima

maca
Ko kaže da monarhisti nisu zabavni?

Evo ja sam monarhista, i cenim da je monarhija, i monarhisti s njom, dobrim delom komična.

Ali, alternativa neretko bude tragična.


P.S. Naravno da je kompleksnije od ovoga, ali i ovo je dovoljno.
dragan7557 dragan7557 00:05 08.09.2011

Re: Nema mesta čuđenju/Vala ima

srdjazlopogledja 00:06 08.09.2011
Re: Nema mesta čuđenju/Vala ima

maca
Ko kaže da monarhisti nisu zabavni?


Evo ja sam monarhista, i cenim da je monarhija, i monarhisti s njom, dobrim delom komična.


Vidi ti se i po odeći iz 19 veka, viktorijanac a!?
Ali, alternativa neretko bude tragična.

kako da ne, dodže neki tamo Robespjer i odfikari glavu monarhu.

Posle toga monarhisti sipaju 5 litara plave boje u krv da bi bila plava.
P.S. Naravno da je kompleksnije od ovoga, ali i ovo je dovoljno.

Nemoj da se umaraš, boliće te glava.

cerski
srdjazlopogledja srdjazlopogledja 00:25 08.09.2011

Re: Nema mesta čuđenju/Vala ima

Vidi ti se i po odeći iz 19 veka, viktorijanac a!?

То је половна одећа, једина коју сам себи могао да приуштим. Има својих предности, поред доброг кроја, и дебеле тканине, добро јој стоји цвет на реверу.

А није чудно да ми, сиромаси, имамо више слуха за краљевину, од оних богатијих, (црвених) буржоаза. Разлог је у егу. Невери.
dragan7557 dragan7557 12:22 08.09.2011

Re: Nema mesta čuđenju/Vala ima

А није чудно да ми, сиромаси, имамо више слуха за краљевину, од оних богатијих,

More vidi se to, mene je od slušanja vaših i hvalospeva zaboli....

cerski
angie01 angie01 15:59 07.09.2011

Tito,

Tzare!

eto, zasto!

srdjazlopogledja srdjazlopogledja 16:04 07.09.2011

Re: Tito,

angie01
Tzare!

eto, zasto!


"То ти ка'ем".
gedza.73 gedza.73 16:57 07.09.2011

Re: Tito,

angie01
Tito,
Tzare!

Milan Karagaca
Znala je Srbija kada je optirala za skup da je Tito zajedno sa Nehruom i Naserom osnivač pokreta, da je zahvaljujući njemu pokret opstajao pa i opstao, da je Tito bio neosporni lider pokreta, a SFRJ vodeća zemlja, da je Tito bio domaćin 1. Konferencije odžane u Beogradu 1961.godine, da je Tito umro u Beogradu i da su na sahrani bili šefovi država ili vlada iz preko 130 država

I zna se dobro da je Tito sam držao na leđima most na neretvi da ranjenici pređu preko njega, da je Tito od jedne svinjske glave nahranio celu četu, da je Tito razgovarao nemuštim jezikom sa rexom.

Da je Tito jači i od Čak Norisa. Jedino pred drugom Titom gospodin Čak Noris stoji mirno.

angie01 angie01 17:25 07.09.2011

Re: Tito,

Da je Tito jači i od Čak Norisa. Jedino pred drugom Titom gospodin Čak Noris stoji mirno.


pa kad mu je nosio stafetu!
bluestar bluestar 17:37 07.09.2011

Re: Tito,

angie01
Da je Tito jači i od Čak Norisa. Jedino pred drugom Titom gospodin Čak Noris stoji mirno.


pa kad mu je nosio stafetu!




predatortz predatortz 17:39 07.09.2011

Re: Tito,


pa kad mu je nosio stafetu!



To nošenje štafete je neka savremena verzija šetanja opanaka? Mislim, oni koji u nasledstvo dobijaju podanički mentalitet moraju da imaju neku zanimaciju. Ili šetaju opanke, ili nose štafetu...
angie01 angie01 18:33 07.09.2011

Re: Tito,

bluestar


sto se smejes-samo najbolji!
Milan Karagaća Milan Karagaća 21:11 07.09.2011

Re: Tito,

gedza.73
angie01
Tito,
Tzare!

Milan Karagaca
Znala je Srbija kada je optirala za skup da je Tito zajedno sa Nehruom i Naserom osnivač pokreta, da je zahvaljujući njemu pokret opstajao pa i opstao, da je Tito bio neosporni lider pokreta, a SFRJ vodeća zemlja, da je Tito bio domaćin 1. Konferencije odžane u Beogradu 1961.godine, da je Tito umro u Beogradu i da su na sahrani bili šefovi država ili vlada iz preko 130 država

I zna se dobro da je Tito sam držao na leđima most na neretvi da ranjenici pređu preko njega, da je Tito od jedne svinjske glave nahranio celu četu, da je Tito razgovarao nemuštim jezikom sa rexom.

Da je Tito jači i od Čak Norisa. Jedino pred drugom Titom gospodin Čak Noris stoji mirno.

ti očito sediš na ušima. Pročitaj tekst, pišem o konkretnoj stvari.
Kakve to ima veze sa Neretvom? Da nisi možda i ti prešao preko tog mosta, jeo sa njim svinjsku glavu kad sve to znaš.
To što ti njega ne voliš ili voliš nije tema, ali nije lepo lupati gluposti jer se tako ofiravaš.
maca22 maca22 21:24 07.09.2011

Re: Tito,

srdjazlopogledja
predatorz
ili nose štafetu

S tim što je štafeta ceremonija paganske idolatrije, pored podaništva. "Božanstvo Broz", Kaligula, Neron, pre će biti, mada ni David nije loš za upoređivanje, samo mu nedostaje deifikacija.

Dok je monarhizam jedna erotomanska idolatrija.
srdjazlopogledja srdjazlopogledja 21:49 07.09.2011

Re: Tito,


Dok je monarhizam jedna erotomanska idolatrija.

И то је то?

ОК.
maca22 maca22 22:03 07.09.2011

Re: Tito,

I nekrofilska. :)
srdjazlopogledja srdjazlopogledja 22:07 07.09.2011

Re: Tito,

maca22
I nekrofilska. :)

Е?
Па не иде и еротоманска и некрофилска.

Та некрофилска је она друга, након светског рата, она ТОТалитарна.
predatortz predatortz 22:08 07.09.2011

Re: Tito,

maca22
I nekrofilska. :)


Misliš kao nošenje štafete mrtvom čoveku?
maca22 maca22 22:16 07.09.2011

Re: Tito,

Da, i onda mu ture seme na vlast. :)
dragan7557 dragan7557 00:13 08.09.2011

Re: Tito,

ti očito sediš na ušima

Jok bre čo'ek pojio marvu.
Kakve to ima veze sa Neretvom?

Pa bio film neki dan na TVju
Da nisi možda i ti prešao preko tog mosta, jeo sa njim svinjsku glavu kad sve to znaš.

Vala jeo bi on i goveđu al' nije svaki dan 5 oktobar pa nedaju
To što ti njega ne voliš ili voliš nije tema, ali nije lepo lupati gluposti jer se tako ofiravaš.

Vala Milane ti si rekorder na ovom blogu, po broju replika na tvoje tekstove, a koje, replike, su isključivo lupetanje gluposti. A ima bo'me i poneka nesuvislost.

cerski

Atomski mrav Atomski mrav 00:27 08.09.2011

Re: Tito,

Tito,
Tzare!


jinks jinks 16:40 07.09.2011

...

da je Tito zajedno sa Nehruom i Naserom osnivač pokreta, da je zahvaljujući njemu pokret opstajao pa i opstao, da je Tito bio neosporni lider pokreta

Kakav lider takav i pokret.

Naime, kada se ponovo saslušaju slatkorečivi govori od pre 50 godina o politici nesvrstavanja, rešavanju međudržavnih sporova isljučivo mirnim putem, težnji ka ujednačenom tehnološkom i ekonomskom razvoju svih zemalja, borbi za razoružanje ... i sve slično tome, onda je valjda logično da se nakon 50 godina pogleda kako su nesvrstane zemlje u stvarnosti i sprovodile tu i takvu politiku.

Koliko je ratova vođeno od strane zemalja članica Pokreta, i koliko je mrtvih u njima bilo. Koliko su ratova međusobno vodile članice pokreta Nesvrstanih. Šta su vlasti u tim zemljama učinile na poboljšanju njihovog ekonomskog stanja, standarda i nivoa tehnološkog razvoja. Da li su i koliko su te zemlje aktivno učestvovale u politici razoružavanja ...

Došlo bi se do zaključka da su radile gotovo sve suprotno deklarisanom, nekad više i u poređenju sa Svrstanim zemljama.

Što se tiče Tita kao lidera, krajnje rezultate slične onima u pokretu Nesvrstanih postigao je i u samoj SFRJ ... od njegovih blagoglagoljivih govora nije ostalo ništa, sa izuzetkom što je za 35 godina uspeo da ishaba nešto nameštaja i instalacija po Belom dvoru.
Milan Karagaća Milan Karagaća 21:22 07.09.2011

Re: ...

Što se tiče Tita kao lidera, krajnje rezultate slične onima u pokretu Nesvrstanih postigao je i u samoj SFRJ ... od njegovih blagoglagoljivih govora nije ostalo ništa, sa izuzetkom što je za 35 godina uspeo da ishaba nešto nameštaja i instalacija po Belom dvoru.

Nije to tema a nije ni tačno.Eto ti npr. Gazela. A budi pošten pa kaži ko je porušio i devastirao onolike fabrike, puteve, pruge što je napravljeno za njegovo vreme. Naravno nije on pravio , pravio je narod.Jel se sećaš kojom su brzinom išli vozovi kroz SFRJ i Srbiju tada, a sada idu brzinom kojom su išli 1884.godine.
Naime, kada se ponovo saslušaju slatkorečivi govori od pre 50 godina o politici nesvrstavanja, rešavanju međudržavnih sporova isljučivo mirnim putem, težnji ka ujednačenom tehnološkom i ekonomskom razvoju svih zemalja, borbi za razoružanje ... i sve slično tome, onda je valjda logično da se nakon 50 godina pogleda kako su nesvrstane zemlje u stvarnosti i sprovodile tu i takvu politiku.

i taj aspekt su ljudi na skupu u Beogradu dosta objektivno istakli. Recimo, Budimir Lončar lepo reče da je sada drugo vreme, da treba delovati na drugi način ali da osnovni pricipi ostaju a iste su manje više prihvatile sve civilizovane zemlje.Problem nesvrstanih je,kako on reče, upravo bio da ono što su zagovarale u globalnom svetu veliki broj zemalja nisu provodile kod sebe i naveo primer nedostatka demokratije i događaje na severu Afrike.
jinks jinks 21:33 07.09.2011

Re: ...

A budi pošten pa kaži ko je porušio i devastirao onolike fabrike, puteve, pruge što je napravljeno za njegovo vreme.

Devastirali su ih deca komunizma, njegovi učenici i ideološki naslednici, omladinski rukovodioci i partijski funkcioneri koji su krojenjem zakona po svojoj meri devedesetih bez uloženog dinara postali kapitalisti i tajkuni (Milošević, Čović, Beko, Mišković, ...) + ostali koji su im se u toj igri našli pri ruci.

Naravno nije on pravio , pravio je narod

Slažem se. I taj isti narod bi sve to isto izgradio i da je posle 45. ovde bio kapitalizam umesto socijalizma ... Prosto takva su vremena bila, vremena industrijalizacije, elektrifikacije, urbanizacije, izgradnje infrastrukture ... u većini zemalja sveta.
srdjazlopogledja srdjazlopogledja 21:44 07.09.2011

Re: ...

Slažem se. I taj isti narod bi sve to isto izgradio i da je posle 45. ovde bio kapitalizam umesto socijalizma ... Prosto takva su vremena bila, vremena industrijalizacije, elektrifikacije, urbanizacije, izgradnje infrastrukture ... u većini zemalja sveta.


+
Знали би се власници...
+
Правна држава...
+
Владавина права...
+
Демократија...
+
ЕУ чланство...
+
НАТО чланство...
+
Треба ли још?
Кога је брига за још?
А да... Не би пролазили кроз ове ратове и лудило!
Али то је све шббкбб.
maca22 maca22 22:04 07.09.2011

Re: ...

+ i avijoni i kamijoni i sve sto leti to bi se jelo, i sve sto sija bilo bi zlato...
srdjazlopogledja srdjazlopogledja 22:08 07.09.2011

Re: ...

maca22
+ i avijoni i kamijoni i sve sto leti to bi se jelo, i sve sto sija bilo bi zlato...

А да... Тајна полиција. Заборавих у бољем расположењу. Али то потпада под не би било.
uros_vozdovac uros_vozdovac 22:11 07.09.2011

Re: ...

jinks

Slažem se. I taj isti narod bi sve to isto izgradio i da je posle 45. ovde bio kapitalizam umesto socijalizma ... Prosto takva su vremena bila, vremena industrijalizacije, elektrifikacije, urbanizacije, izgradnje infrastrukture ... u većini zemalja sveta.


Ja svakako nisam pristalica komunizma ni idiotske neslobode i krutosti tog režima. Ali da se kapitalizam nakon Tita nije pokazao - nije. I da ono što je Tito napravio ovi ne mogu ni da okreče i to je tačno.
maca22 maca22 22:13 07.09.2011

Re: ...

Za pocetak resio je pitanje GLADI u Jugoslaviji koje dotle Aca I Alavi nije mogao resiti.
jinks jinks 22:17 07.09.2011

Re: ...

M.Karagaća
Problem nesvrstanih je,kako on reče, upravo bio da ono što su zagovarale u globalnom svetu veliki broj zemalja nisu provodile kod sebe

Nije ovo samo problem Nesvrstanih. Na taj najviši međunarodni nivo samo su se projektovale sva demagogija i isprazna ideologija karakteristična za režime koji su se između ostalog okupljali i u takvim organizacijama.

Ipak, ako će Nesvrstani da nam otvore svoja tržišta ... super. Mada, čini mi se da ni oni nisu više tako naivni koliko su ranije bili. Sve je to osetilo čari liberalnog kapitalizma, i dobro znaju šta sve mogu da se očekuju kada su neko ko odlučuje o izboru najboljeg ponudioca, pogotovo u nekoj egzotičnoj zemlji.
jinks jinks 22:22 07.09.2011

Re: ...

Uros
Ali da se kapitalizam nakon Tita nije pokazao - nije

Pravite malu zamenu teza. Ja govorim o kapitalizmu odmah nakon 1945.

Što se tiče kapitalizma nakon Tita, da ironija bude veća, upravo su mu Titovi najperspektivniji puleni dali poseban ton i karakterističnu crtu (najbrojao sam ih gore, ali ima ih još ... Đukanović na primer, on je iz škole za omladinske rukovodioce preskočio kapitalizam i otišao direktno u maf...).

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana